[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 276 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.253 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:36:
Zo steek ik er ook in @Tominatie ! Maar idd een keer een poosje omhoog zou wel leuk zijn voor de verandering! Je raakt er anders zo aan gewend he, in het rood wakker worden..
Haha da's waar. Kijk er nu al naar uit om bij te kopen morgen. Weer wat bitcoin op de Ledger Nano zetten + wat btc naar binance om in shitcoins te handelen + wat btc naar kucoin om mijn holdbags aan te vullen. <3 8)
Da's toch eigenlijk wel het mooiste moment van de maand.. Totdat je de volgende dag weer -20% staat. :+

Holder4life. 8)

Ik ben trouwens echt blij dat ik toen ooit die Ledger Nano S had gewonnen bij de giveaway. Is toch best wel een geniaal apparaatje waar ik de ballen van snap maar het voelt toch wel gaaf. <3

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ja man, @Tominatie , *O* is zeker een briljant apparaatje, ik heb er ook 1 *O* . Moest maar weer eens wat van de beurs afhalen om te verzekeren dat ik mijn aankopen ook een beetje hold. -O-
Ik handel bijna niet, maar met al die negatieve bewegingen van de koersen heb ik wel vaak op het punt gestaan om in te grijpen. Wetend dat het niet veel zin heeft.. Moest miss ook maar eens gaan werken met 80% hold en 20% gok ofzo.. ;-)
Hier ook een holder dus, maar met wat handel-neigingen 8)7

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
15 minuten schaal ziet er nog leuk uit, maar m'n ogen vallen dicht. Trusten!

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:46:
Ja man, @Tominatie , is zeker een briljant apparaatje, ik heb er ook 1. Moest maar weer eens wat van de beurs afhalen om te verzekeren dat ik mijn aankopen ook een beetje hold.
Ik handel bijna niet, maar met al die negatieve bewegingen van de koersen heb ik wel vaak op het punt gestaan om in te grijpen. Wetend dat het niet veel zin heeft.. Moest miss ook maar eens gaan werken met 80* hold en 20% gok ofzo.. ;-)
Hier ook een holder dus, maar met wat handel-neigingen
Yep heb hetzelfde hoor. Als ik eenmaal die koersen in de gaten hou dan komt de trader in me naar boven.. holden is dan onmogelijk. Daarom heb ik de projecten die ik hold ook op kucoin staan, daar kom ik toch nooit en kijk ik weleens weken niet en dan denk ik weer:"ohja wacht es ff, ik heb daar ook nog bags met shitcoins staan"

Op binance heb ik dan gewoon mijn trade potje staan. Alhoewel, soms trade ik daar ook wekenlang niet puur omdat ik ff geen zin heb/geen tijd of ik vertrouw op een stijging van coin X op de mid-term.

Ik hold nu alleen dragonchain, matrix ai network en origintrail op kucoin maar wil ook nog voor de hold een bag met VET, Nano en Zil kopen. Alleen komt 't er maar niet van omdat ik telkens de prijs omlaag moet duwen elke maand. (van die 3 holds die nu al heb)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:32:
[...]

Zou mooi zijn! Ook al maakt het me niet echt uit wat de koers doet. Mochten we moonen worden mijn bags die ik al heb wat meer waard, mochten we niet moonen kan ik goedkoper bijkopen morgen. :)F

Van mij mag het alle kanten opgaan met de voorkeur op moonen want daar hebben we allemaal wat aan d:)b
Min tanden knarsen als ik lees dat je DUO leningen gebruikt om in crypto's te stoppen.
Ik snap het wel maar het voelt niet goed :)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:56:
[...]

Min tanden knarsen als ik lees dat je DUO leningen gebruikt om in crypto's te stoppen.
Ik snap het wel maar het voelt niet goed :)
Hoe kom je daarbij? 8)7
Ik gebruik mijn salaris om bij te kopen. Ik ga echt geen geleend geld in crypto gooien :?

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 02:58:
[...]

Hoe kom je daarbij? 8)7
Ik gebruik mijn salaris om bij te kopen. Ik ga echt geen geleend geld in crypto gooien :?
Had je ooit als grap gemaakt, en je zei vanochtend dat DUO een extraatje voor je had. Maar doelde toen waarschijnlijk niet op lenen. @RaptorXS maakte die opmerking omdat je een vaderliefde bij sommigen van ons oproept, wat ons in staat maakt je een pak rammel te willen geven wanneer je dom doet.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 03:01:
[...]

Had je ooit als grap gemaakt, en je zei vanochtend dat DUO een extraatje voor je had. Maar doelde toen waarschijnlijk niet op lenen. @RaptorXS maakte die opmerking omdat je een vaderliefde bij sommigen van ons oproept, wat ons in staat maakt je een pak rammel te willen geven wanneer je dom doet.
Oh joh, ja ik leen nog helemaal niet. Heb ik ook totaal niet nodig. Ik krijg idd wel iedere maand een "tegemoetkoming scholieren" van ome Duo maar dat krijgt iedere scholier waarschijnlijk. (dat is niet geleend geld, de overheid deelt blijkbaar graag geld uit).

Ik zit wel goed hoor, vanaf mijn 15e heb ik altijd baan(tjes) gehad, dus heb genoeg gespaard. Lenen is niet nodig.

Ik ken wel een aantal vrienden die maximaal lenen puur met het motto "maximaal lenen is maximaal leven" maar daar doe ik niet aan.

• RaptorXS
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 03:01:
[...]

Niks aan toe te voegen (y)

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
lighting_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:56:
[...]

Lijkt mij alleen handig als je naar het buitenland gaat. Want de banken visa rekenen hoge kosten.
In Amerika kan ik bij de supermarkten gewoon pinnen zonder kosten, maar begrijp wat je bedoelt. Laatst ook 3% over een flink bedrag moeten betalen met mijn creditcard.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
VIBE gaat gewoon weer lekker verder, iemand hier die nog op die trein zit? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Werd net wakker en Ik dacht van deze week kan ik makkelijk de week doorkomen met 100 euro, de rest weer in crypto gestopt net LOL toch weer een groot geld bedrag. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat een whale de boel omhoog gaat pompen...

[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 08:58 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:05:
[...]

Niet normaal idd.... maar die durf ik echt niet aan.
Heb mijn TNT verkocht want dat ging me toch een partijtje hard. Achteraf had ik nog een veel grotere winst kunnen hebben want hij deed na aankoop gewoon +25% in 10 minuten 8)7
Maarja winst = winst.

Ik hou nu APPC in de gaten... Pfoe wat een markt is het ook hé, fantastisch.
Staat nu weer op 98% (VIBE)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Ik verwacht/hoop op wat actie van Holo vandaag..

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:09:
Ik verwacht/hoop op wat actie van Holo vandaag..
...gebasseerd op??

*O* ik hoop het ook hoor, maar zie geen signalen vooralsnog -O-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:10:
[...]

...gebasseerd op??

*O* ik hoop het ook hoor, maar zie geen signalen vooralsnog -O-
Ik zie nooit signalen in crypto, ja na een daling of stijging zien we ineens allerlei oorzaken :9 .. het is dan ook meer hoop dan een verwachting..

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:22:
[...]

Ik zie nooit signalen in crypto, ja na een daling of stijging zien we ineens allerlei oorzaken :9 .. het is dan ook meer hoop dan een verwachting..
Wel een vette vid gezien over de app

YouTube: Building a hApp with Arthur Brock... in under 20 minutes!?!

• RobBrands
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-01 14:39
Wat denken jullie van BlockPort?

- Nederlands bedrijf (kantoor in Amsterdam)
- ICO in jan dit jaar (in enkele minuten de cap gehaald)
- In een half jaar is het core team meer dan verdubbeld
- ARK partner

https://blockport.io/

• Chris.nl
  • Niet online
RobBrands schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:31:
Wat denken jullie van BlockPort?

- Nederlands bedrijf (kantoor in Amsterdam)
- ICO in jan dit jaar (in enkele minuten de cap gehaald)
- In een half jaar is het core team meer dan verdubbeld
- ARK partner

https://blockport.io/
Ik denk dat de fees te hoog zijn, ben nu goedkoper uit.

En het idee achter de token:
Blockport creates a micro-economy where members can use BPT to follow or copy other members’ portfolios. Beginners can learn from experienced traders and experienced traders earn BPT in reward by sharing their strategies
terwijl er vijf crypto's als keuzemogelijkheid zijn, waarvan er voor experienced traders waarschijnlijk al een paar afvallen.

En dan deze lopende actie:
Social Community Contest
You can win BPT by spreading exciting content for Blockport across a broad range of social media channels. For every successful share, like, retweet or referral you earn points. The top 20 best performing contestants win BPT as a reward!
Ik heb het persoonlijk niet zo op dit soort acties. Zie liever dat een goed product zichzelf verkoopt omdat mensen het vanuit een enthousiaste delen, zoals jij nu doet.

[ Voor 55% gewijzigd door Chris.nl op 17-09-2018 11:36 ]

• A87
  • Niet online

A87

Beter in ARK gaan en niet in Blockport, waarom in een exchange investeren? ARK heeft 1000x meer kans om echt wat te worden. Letterlijk zoveel meer kans, zeker nu de fundamenten af zijn.
Of mensen erg geïnteresseerd zijn in een toekomstige exchange is nog maar de vraag,.

Oha ja, en ARK stond al een keer op PLEK 12! Echt een no brainer dat.
In mijn optiek drukt het Ethereum uit de 2e plek in een jaar of 5

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 11:15 ]

• RobBrands
A87 schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:01:
[...]

Beter in ARK gaan en niet in Blockport, waarom in een exchange investeren? ARK heeft 1000x meer kans om echt wat te worden. Letterlijk zoveel meer kans, zeker nu de fundamenten af zijn.
Of mensen erg geïnteresseerd zijn in een toekomstige exchange is nog maar de vraag,.

Oha ja, en ARK stond al een keer op PLEK 12! Echt een no brainer dat.
In mijn optiek drukt het Ethereum uit de 2e plek in een jaar of 5
Let wel dat dit niet zomaar een exchange is zoals we deze nu kennen.

Waar ik knettergek van word is het eindeloze geswitch tussen platformen, telkens weer een KYC proces doorlopen om gebruik te kunnen maken van een platform. Daarnaast lopen de kosten ook op door het sturen van funds van de ene naar de andere exchange.

Dit is bij Blockport op den duur niet nodig. Door de integratie van verschillende exchanges (bitfinex op korte termijn) heb je vanuit blockport toegang tot die exchanges vanuit 1 locatie. Dit in combinatie met atomic swaps is (mijn mening) een goud idee.

Toegevoegd is social trading voor beginners erg aantrekkelijk.

• A87
  • Niet online

A87

Blockport heeft wel potentiële zware toekomstige concurrenten zoals Binance ''Decentralized''.
ja ik snap dat Blockport ook echt decentralized is, Binance op dit moment niet.

YouTube: *SNEAK PREVIEW* Binance Chain / DEX

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 11:56 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Grote move in aantocht vandaag?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Statusupdate: bearish, ga pas weer traden (of converten in fiat) in december.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06-2025
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat de fees te hoog zijn, ben nu goedkoper uit.

En het idee achter de token:

[...]
terwijl er vijf crypto's als keuzemogelijkheid zijn, waarvan er voor experienced traders waarschijnlijk al een paar afvallen.
Ik denk dat de fees nog wel meevallen als je het vergelijkt met waar de "gemiddelde" persoon toegang toe heeft. Als je het vergelijkt met BTC-direct etc dan zitten ze daar net onder. Als je wel toegang hebt tot coinbase/bitstamp oid dan kost het je inderdaad wel meer op dit moment. Hopelijk gaan ze dat in ieder geval wel aanpassen.

Die 5 crypto's is wel een beetje kort door de bocht. Dit aantal zal eind van deze maand al flink zijn uitgebreid en dan kan het wel interessant worden (voor een groot gedeelte) om bepaalde traders te volgen.

De waarde van het token valt of staat met het gebruik ervan in de toekomst. Het idee vind ik echt geweldig. Geen 8 accounts waar je op de ene deze coin en op de andere die coin weer kan kopen. Gewoon 1 plek waar je toegang krijgt tot alle tokens voor een goede prijs. En natuurlijk meteen het voordeel dat ze veilig op je eigen wallet staan. Dit is ook een enorm voordeel. Verwacht er persoonlijk nog wel een hoop van. Maar dat zegt natuurlijk niet zo veel... :)

Vooralsnog vind ik het vrij gebruiksvriendelijk en dat maakt het ook meteen toegankelijk voor de massa. (Die straks al Bitcoin weer boven 10K komt weer in de rij staan te wachten)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Denk wel vuurwerk op btc later vandaag en morgen op btc, na morgen de balans opmaken en evt weer instappen.
Het kleinste fud nieuwtje zal genoeg zijn om een ruk naar beneden te maken.

De tijd leert of het tij keert

• A87
  • Niet online

A87

raq schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:49:
[...]

Denk wel vuurwerk op btc later vandaag en morgen op btc, na morgen de balans opmaken en evt weer instappen.
Het kleinste fud nieuwtje zal genoeg zijn om een ruk naar beneden te maken.
Zullen de whales echt proberen door de 150B te harken???

• Chris.nl
  • Niet online
braamr80 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:43:
[...]

Ik denk dat de fees nog wel meevallen als je het vergelijkt met waar de "gemiddelde" persoon toegang toe heeft. Als je het vergelijkt met BTC-direct etc dan zitten ze daar net onder. Als je wel toegang hebt tot coinbase/bitstamp oid dan kost het je inderdaad wel meer op dit moment. Hopelijk gaan ze dat in ieder geval wel aanpassen.

Die 5 crypto's is wel een beetje kort door de bocht. Dit aantal zal eind van deze maand al flink zijn uitgebreid en dan kan het wel interessant worden (voor een groot gedeelte) om bepaalde traders te volgen.
True
De waarde van het token valt of staat met het gebruik ervan in de toekomst. Het idee vind ik echt geweldig. Geen 8 accounts waar je op de ene deze coin en op de andere die coin weer kan kopen. Gewoon 1 plek waar je toegang krijgt tot alle tokens voor een goede prijs. En natuurlijk meteen het voordeel dat ze veilig op je eigen wallet staan. Dit is ook een enorm voordeel. Verwacht er persoonlijk nog wel een hoop van. Maar dat zegt natuurlijk niet zo veel... :)

Vooralsnog vind ik het vrij gebruiksvriendelijk en dat maakt het ook meteen toegankelijk voor de massa. (Die straks al Bitcoin weer boven 10K komt weer in de rij staan te wachten)
Vorige bullrun was voor een groot deel van de instappers registratie niet / amper mogelijk. Litebit.eu (een NL beginners-exchange, als ik het zo mag noemen) had bijvoorbeeld een registratiestop en je moest flink op F5 drukken om zo snel mogelijk de schaars beschikbare coins te kunnen kopen. Als deze exchange dat probleem tijdens een volgende run helpt voorkomen dan is het top.

Bij nader inzien ben in positief :)

• RobBrands
braamr80 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:43:
[...]

Precies.

Zojuist is ook een integratie met kucoin bekend gemaakt. Dit houdt in dat er dan meer dan 400 coins van zowel bitfinex als kucoin vanuit Blockport gehandeld kunnen worden. Tevens ook BPT zelf.

• Bastrianos
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb de buyorders behoorlijk ambitieus gehouden. We weten immers niet waar dit spektakel eindigt. 6360 voor een BTC?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bastrianos schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:14:
Ik heb de buyorders behoorlijk ambitieus gehouden. We weten immers niet waar dit spektakel eindigt. 6360 voor een BTC?
Ik denk dat 50-150 Euro zakken (inmiddels gebeurd) en daarna weer omhoog niet voldoende support is, want als dat kleine beetje nodig was voor het vertrouwen, dan waren we eerder al wel weer verder omhoog gegaan. Ik gok op zo'n 6.120.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bastrianos
Taro schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:20:
[...]

Ik denk dat 50-150 Euro zakken (inmiddels gebeurd) en daarna weer omhoog niet voldoende support is, want als dat kleine beetje nodig was voor het vertrouwen, dan waren we eerder al wel weer verder omhoog gegaan. Ik gok op zo'n 6.120.
Hmm, zou kunnen. Heb iig een plukje ICX gehaald. Nog 80% over om te investeren.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Spannend nu. We hikken tegen de 6250 aan (op Binance al aangetikt). Dit zou een support level moeten zijn dat BTC moet vasthouden, is nl. al eerder support geweest + een psychologisch niveau (mooi rond getal). Op Binance probeert iemand het iig al te verdedigen met een buywall van 100 BTC >:)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
ggj87 schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:37:
Spannend nu. We hikken tegen de 6250 aan (op Binance al aangetikt). Dit zou een support level moeten zijn dat BTC moet vasthouden, is nl. al eerder support geweest + een psychologisch niveau (mooi rond getal). Op Binance probeert iemand het iig al te verdedigen met een buywall van 100 BTC >:)
Vind 7500 of 10000 een veel mooier getal, psychologisch gezien.

• TomTorquay
Never mind

[ Voor 96% gewijzigd door TomTorquay op 17-09-2018 17:56 ]

• A87
  • Niet online

A87

Waar zijn de bulls?

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-01 16:06
pffff here we go AGAIN. de 7500 is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet in zicht

Verwijderd

De bubble is hier. Dit komt nooit meer goed. Crypto is dood. Dotcom bubble all over again.

Zo. Is dat maar vast gezegd, zal mij benieuwen hoe laag we gaan. Toch leuk om het dag bij dag wat te volgen, kijken of we deze tijden nog onthouden wanneer bitcoin over 5 jaar rond de 100k schommelt.

• ggj87
Als je een lijn trekt op 6250 zie je toch dat hij hem op veel punten raakt?

• TomTorquay
ggj87 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:03:
Als je een lijn trekt op 6250 zie je toch dat hij hem op veel punten raakt?
Echt op $6250 niet, toch?
Maar ligt allemaal inderdaad wel in de buurt, dus daarom: never mind

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:38
Ik withdraw wat VET uit Binance en de boel plat. Sorry jongens!

• RaptorXS
Met een goedenavond en helaas rode cijfertjes, meh :)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Zo dat is een keer leuk thuiskomen , had een paar sell orders geplaatst voor DRGN , CAPP en PRL , allemaal verkocht , nu btc een klap naar beneden , kan ik met m,n usdt weer lekker btc goedkoop inkopen , kortom een positief dagje crypto , mag ook wel eens een keer.

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:25:
Edit: ik ben trouwens all-in ingestapt op APPC, hopen dat hij hetzelfde kan herhalen als een tijdje terug.
Is niet verkeerd uitgepakt zie ik. :o :)F
Da's 2 keer achter elkaar een behoorlijke klapper! Gister met TNT en nu met APPC.
Ik denk dat ik nog even aankijk met verkopen.. misschien gaat appc straks nog een rondje, vooral als btc een sein omhoog geeft.

• RaptorXS
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:23:
[...]

Da's 2 keer achter elkaar een behoorlijke klapper! Gister met TNT en nu met APPC.
Ik denk dat ik nog even aankijk met verkopen.. misschien gaat appc straks nog een rondje, vooral als btc een sein omhoog geeft.
(y) @Tominatie en het was de vorige keer idd. een verkeerde opmerking van me, met dat duo gedoe.
Sorry :)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:30:
[...]

(y) @Tominatie en het was de vorige keer idd. een verkeerde opmerking van me, met dat duo gedoe.
Sorry :)
Oh maakt niet uit hoor, ik maakte inderdaad een keer voor de grap zo'n opmerking en snap dat het vadergevoel dan opspeelt :+

Crypto's kopen met geleend geld = not done. Zou ik ook nooit aan beginnen.... anders gooit mijn moeder me gelijk het huis uit 8)7

Ze vind sowieso al dat ik dom met geld om ga als ik dan vertel dat ik elke maand grotendeels mijn salaris opmaak aan crypto's kopen. Maarja, anders zou ik het toch opmaken aan drank, kleding, games. Ik ben bewuster en zuiniger met geld puur omdat ik zoveel mogelijk wil bijkopen elke maand. Best erg :+

Achja, als 1 bitcoin over 10 jaar 100k waard is was 't m allemaal waard. oOo

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:23:
[...]

ZeKer niet verkeerd uitgepakt. Ik zag hen vanmiddag vliegen en moest meteen aan jou denken.

Edit: ik zie SNM ook wel vliegen als BTC niet te veel gaat dalen. Dit is trouwens geen advies. Ik volg geen groene kaarsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartvandelaar op 17-09-2018 20:19 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• A87
  • Niet online

A87

Ik had pech 7% te veel betaald vandaag ach

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 19:58 ]

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik vind dat BTC het erg goed blijft doen! Er komt met de huidige koers nog steeds voor 11 miljoen dollar aan Bitcoin bij per dag en een flink deel daarvan zal door miners verkocht moeten worden om uit de kosten te komen. Aardig knap dat dat nog zo goed wordt geabsorbeerd door de markt :)

Geldt eigenlijk voor de hele cryptocurrency-wereld. Er is nog nauwelijks iets waardevols gecreeerd, en toch verdienen duizenden mensen hun boterham met cryptogerelateerde zaken.

Er moet dus nog steeds een heel behoorlijke influx zijn van vers geld om de koersen zo goed vast te houden :)

Ben benieuwd wat er gebeurt als daar niemand meer voor gevonden wordt!

[ Voor 24% gewijzigd door eamelink op 17-09-2018 20:02 ]

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:53:
[...]

ZeKer niet verkeerd uitgepakt. Ik zag hen vanmiddag vliegen en moest meteen aan jou denken.
Ja jammer dat ik niet op 1800 sats had verkocht 8)7
Dat zou zo wat 40% meer btc op 1 dag zijn geweest. :o
Da's ook de reden dat daytraders of echt mensen met enorm veel tijd meer winsten zullen maken dan een student die elke dag naar school moet met bijbaantje ernaast die alleen in de avond kan traden. :P

Mij hoor je niet klagen hoor, laatste dagen gaan echt super. Elk gokje veranderd in goud
Ik heb ½ net verkocht voor 1541 sats en derest hold ik nog wel ff een tijdje. Heb al een nieuw gokje op het oog: CMT.

• Tominatie
  • Niet online
eamelink schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:01:
Ben benieuwd wat er gebeurt als daar niemand meer voor gevonden wordt!
Gelukkig ben ik daar dan altijd om elke maand vers geld de markt in te drukken. :)

• RaptorXS
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:05:
[...]

Gelukkig ben ik daar dan altijd om elke maand vers geld de markt in te drukken. :)
Misschien ga ik na mijn crypto avontuur wel beleggen in blockchain gerelateerde mandjes met fondsen.
Maar dat is een luxe probleem en heeft geen haast :)

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Als het eerst maar vandaag over 2 weekjes is. 1 oktober!!! *O* *O* *O*

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:13:
Jep, nu al zin in 1 oktober. De dag die bekend gaat staan om de roodste van heel 2018 nadat de ETF op de 30ste van september zal worden afgekeurd. :P

Of is er nog iets anders op 1 oktober om blij van te worden? :+

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:17:
[...]
Of is er nog iets anders op 1 oktober om blij van te worden? :+
Kijkende naar z'n avatar.. wellicht Xrapid wat live gaat? ;)

Steam/Epic: Deurstopper

• Tominatie
  • Niet online
Die groep op telegram van de P&D op VIBE zegt nu ook dit:
Added to that: Yes, it is true our analysts are working together with a small investment firm which is pumping a lot of coins today. We have a pact which main goal is to get Crypto hyped again! We will explain more about it later.
Dear members,
yesterday we explained that we are in a pact that is pumping a lot of coins on Binance, to get crypto hyped again. Today we started with WPR and MTH. Today's other pumps are not because of our group. It is the hype that is coming back. We advice you not to buy in to MTH and WPR anymore, the risk is too big.
We will explain more later!
Ik vroeg me al af waarom er zoveel coins de laatste tijd zo hard stijgen terwijl bitcoin totaal niet bullish indiceert. Iedergeval heel erg uitkijken met al die low-cap coins die uit het niks zwaar worden gepumpt.

• A87
  • Niet online

A87

Waar zijn de koper whales?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik ga pas weer kopen als we 10% zakken.

Weg

• Chris.nl
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:13:
Tof dat je aan m'n 40e verjaardag denkt Klaas! 'k Heb alles goed voorbereid hoor; 30 sept stap ik op het vliegtuig en 1 oktober wordt ik wakker in Valencia 8) Een betere start van de midlifecrisis kan ik niet wensen *O*

Ontopic: 'k Vind dat BTC het nog netjes doet vandaag, 'k zou bijna denken dat dit echt 'de bodem' is... Twijfel of ik eind deze maand weer direct bijkoop of wat fiat in USDT parkeer om af te wachten welke kant we echt op gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:42:
[...]
Ontopic: 'k Vind dat BTC het nog netjes doet vandaag, 'k zou bijna denken dat dit echt 'de bodem' is... Twijfel of ik eind deze maand weer direct bijkoop of wat fiat in USDT parkeer om af te wachten welke kant we echt op gaan.
Ik twijfel ook, had verwacht mijn salaris nu wel te hebben vandaag maar ik zie dat hij nog niet gearriveerd is dus moet sowieso wachten. Maar stel dat ik 'm ontvang misschien toch nog even die ETF beslissing afwachten op 30sep? Waarschijnlijk zal hij weer worden verschoven maar toch.

• Klaas25
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:42:
[...]

Tof dat je aan m'n 40e verjaardag denkt Klaas! 'k Heb alles goed voorbereid hoor; 30 sept stap ik op het vliegtuig en 1 oktober wordt ik wakker in Valencia 8) Een betere start van de midlifecrisis kan ik niet wensen *O*
Wist ik gewoon :P

• Klaas25
Deurstopper schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:26:
[...]

Kijkende naar z'n avatar.. wellicht Xrapid wat live gaat? ;)
Is een vermoeden.
Vandaag het bericht gezien dat maximaal nog een maand duurt.
Daarbij..
1 oktober is een nieuwe maand.
1 oktober is SWELL. Het evenement van Ripple
1 oktober is start Q4
1 oktober is begin van nieuw fiscaal jaar (nja in US)
1 oktober is begin van een freaking revolutie _/-\o_

Edit: Oh en onze mysterieuze vriend bearableguy123 wijst naar zijn 10e (van 12) tand. Oktober :$

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 17-09-2018 20:54 ]

• RaptorXS
Klaas25 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:50:
[...]

Is een vermoeden.
Vandaag het bericht gezien dat maximaal nog een maand duurt.
Daarbij..
1 oktober is een nieuwe maand.
1 oktober is SWELL. Het evenement van Ripple
1 oktober is start Q4
1 oktober is begin van nieuw fiscaal jaar (nja in US)
1 oktober is begin van een freaking revolutie _/-\o_

Edit: Oh en onze mysterieuze vriend bearableguy123 wijst naar zijn 10e (van 12) tand. Oktober :$
en 1 oktober komt de kinderbijslag weer binnen :+

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:50:
[...]
Idd onze bbg123.. $589 was 't toch? ;)

Steam/Epic: Deurstopper

• Klaas25
Deurstopper schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:55:
[...]

Idd onze bbg123.. $589 was 't toch? ;)
$0,589..
$5,890..
$58,90..
$589,00..

Nobody's knows. We gaan het zien :)

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:47:
[...]

Ik twijfel ook, had verwacht mijn salaris nu wel te hebben vandaag maar ik zie dat hij nog niet gearriveerd is dus moet sowieso wachten. Maar stel dat ik 'm ontvang misschien toch nog even die ETF beslissing afwachten op 30sep? Waarschijnlijk zal hij weer worden verschoven maar toch.
Het lijkt me sowieso verstandig om een buffertje crypto inleg te hebben (al dan niet in USDT). Elke maand wat stukgooien richting crypto bevalt me prima, maar achteraf had ik betere inkoopmomenten kunnen pakken door even af te wachten... Misschien toch eens verstandig worden...

• Marthusiast
Herkenbaar @Chris.nl haha

• A87
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:36:
[...]

Ik ga pas weer kopen als we 10% zakken.
Die prijzen zijn al zo idoot achterlijk laag, gaat nergens over,. :O Als je dan 1000 euro inlegt en het zakt weer en het is al 9 maanden bezig word je wel moe ja

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 17-09-2018 21:10 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

• Klaas25
Ja... neee.. maaar Bitcoin is gedecentraliseerd hoor.

_O- _O-

• Bartvandelaar
APPC ondertussen wel verkocht zeKer @Tominatie ?

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:47:
[...]

Binnen 2 dagen lopen CBOE futures ook af, komen meerdere al dan niet belangrijke dagen af.

• Tominatie
  • Niet online
Yup. Maar ik krijg toch wel weer FOMO als hij over de 1700 sats gaat. Iets zegt me dat APPC nog wel verder gaat komende dagen, wellicht FOMO-buy ik me weer in als ik hem zie vertrekken.

Zit nu in CMT. Maar misschien switch ik nog als ik een coin naar de maan zie gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Tjonge, bears zijn wel echt aan het domineren nu. Ondanks dat de weerstand vrij groot is bij de 6.2k lijken we er toch doorheen te zakken binnenkort. 6.1k heeft een nog grotere weerstand dus laten we hopen op het beste.

Hopen op een goede overtuigende bounce straks.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:07:
Tjonge, bears zijn wel echt aan het domineren nu. Ondanks dat de weerstand vrij groot is bij de 6.2k lijken we er toch doorheen te zakken binnenkort. 6.1k heeft een nog grotere weerstand dus laten we hopen op het beste.

Hopen op een goede overtuigende bounce straks.
Ik blijf bij mijn 6.120 Dollar voorspelling :)

In o.a. juli, augustus en september zat de bodem ook rond dat bedrag, hij is er in die tijd maar 1x doorheen gezakt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:13:
[...]

In o.a. juli, augustus en september zat de bodem ook rond dat bedrag, hij is er in die tijd maar 1x doorheen gezakt.
Heb je je buyorder dan iets boven de 6120? Zou wel gaaf zijn als je precies goed bij zit.

Ik denk persoonlijk ook dat we niet onder de 6.1k gaan, dus een bounce rond de 6140/50 zie ik wel gebeuren dus denk dat je wel goed zit. :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:17:
[...]

Heb je je buyorder dan iets boven de 6120? Zou wel gaaf zijn als je precies goed bij zit.

Ik denk persoonlijk ook dat we niet onder de 6.1k gaan, dus een bounce rond de 6140/50 zie ik wel gebeuren dus denk dat je wel goed zit. :P
Enige nadeel is dat je vaak ziet dat je binnen crypto/aandelen maar 3 kansen krijgt, een 4e krijg je niet, hij kan er dus ook zo maar keihard doorheen zakken deze keer. Maar ik neem dat risico wel, denk dat ik rond de 6132 all-in ga. Verkopen kan altijd weer als het niet goed lijkt te gaan.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:38
ETH en VET krijgen weer rake klappen, heb ik iets gemist?

• Tominatie
  • Niet online
Daar ging de 6.2k weer bijna, andermaal gevolgd door een kleine bounce. Ik zie enorm veel alts door het putje gaan. Natuurlijk is ETH weer 1 van de róódste, verassend. In bear tijden wil je daar echt niet inzitten..

• Taro
  • Niet online

Taro

paul-s83 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:31:
ETH en VET krijgen weer rake klappen, heb ik iets gemist?
Veroorzaakt door de BTC koers neem ik aan...

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:32:
Daar ging de 6.2k weer bijna, andermaal gevolgd door een kleine bounce. Ik zie enorm veel alts door het putje gaan. Natuurlijk is ETH weer 1 van de róódste, verassend. In bear tijden wil je daar echt niet inzitten..
In bear tijden wil je niet in een project zitten wat AL op mainnet draait idd

• Bastrianos
Ik heb trapsgewijs ICX EOS en ETH kooporders geplaatst. Ben benieuwd morgenvroeg of er orders bij zitten die te ambitieus zijn.

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:43:
[...]

In bear tijden wil je niet in een project zitten wat AL op mainnet draait idd
In bear tijden wil je sowieso niet in een project zitten ;) :+

• TomTorquay
Taro schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:13:
[...]

We gaan het zien, ik denk dat hij er deze keer doorheen zakt 8)

• Bartvandelaar
We gaan weer lekker door het putje. En naast mijn VET en HOT potje zit ik prima in usdt. Laat nu maar eens btc goed door zijn hoeven zakken. Misschien dat we dan eens echt naar boven kunnen stormen.

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:54:
[...]

We gaan het zien, ik denk dat hij er deze keer doorheen zakt 8)
Als ik zie hoeveel moeite er nu al nodig is om die 6.2k omver te krijgen vraag ik me af waarom je dat denkt. 6.1k is nog een niveautje hoger kwa weerstand.

• TomTorquay
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:56:
Als ik zie hoeveel moeite er nu al nodig is om die 6.2k omver te krijgen vraag ik me af waarom je dat denkt. 6.1k is nog een niveautje hoger kwa weerstand.
We komen van > $20.000
Bounce n°1 tot 12k
Bounce n°2 tot 10k
Bounce n°3 tot 8.3k
Bounce n°4 tot 7.4k
Bounce n°5 tot 6.6k
Ik denk dat we stilletjes aan uitgebouncet zijn ;)

Kan zijn dat de supports die jij noemt nog wel eventjes stand houden, maar ik zie ons deze week doorheen 6k zakken. Een glazen bol heb ik niet, dus het blijft speculatie.

• Bartvandelaar
Wetje leggen? 100 VET dat we binnen 48 uur door de 6100 heen zakken.

• Tominatie
  • Niet online
Hopen dat we nu al bouncen zonder onder de 6.2k te komen, CMT heeft zich erg sterk gehouden en is zelfs gestegen terwijl de meeste alts door het putje gaan. Da's toch wel een mooi teken. Een bullish seintje van bitcoin kan 't nog weleens een extra zetje geven.

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:53
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:05:
Hopen dat we nu al bouncen zonder onder de 6.2k te komen, CMT heeft zich erg sterk gehouden en is zelfs gestegen terwijl de meeste alts door het putje gaan. Da's toch wel een mooi teken. Een bullish seintje van bitcoin kan 't nog weleens een extra zetje geven.
Sorry hoor.. Bullish seintje? Het sentiment is zo negatief als wat. De tijdelijke stijgingen komen door alle lui die massaal hun salarissen in deze cryptowereld dumpen. De whales stappen op deze momenten uit. Er wordt gezegd dat de 'weak' hands uitstappen en dat we uiteindelijk omhoog gaan. Ik geloof er niks van. We gaan langzaam naar de koersen van april vorig jaar waarna er waarschijnlijk al veel coins dood gaan. Zo krijgen we veel bagholders die hun munten niet meer kunnen verkopen..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Zijn de altcoins al dood? Die lucht moet eerst verdampen tot we naar een volgende bullrun kunnen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Zo lang xvg nog een marketcap heeft van 192 miljoen is het sentiment nog behoorlijk bullish.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Taro schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:33:
[...]

Veroorzaakt door de BTC koers neem ik aan...
Nee, de BTC koers veroorzaakt nu -4%. Als een alt nu nog verder daalt, dan is dat gewoon de schuld van die altcoin.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Chris.nl
  • Niet online
@lonehitman je bent al maanden consequent qua mening. Heb je zelf nog coins in bezit of ben je uitgestapt?

• ggj87
Voorlopig houden we de 6200 nog vast. 6212 is het 78.6 fib level van de vorige low naar de vorige high. Ik had vanmiddag bij de dump nog gekocht maar twijfel nu weer of dat wel slim was. Alles is zo onzeker als de pest. Ik lees dat veel handelaren aan de zijlijn wachten voor een breakout bij 5800 of 6800 om pas weer een positie in te nemen. Als iedereen zo denkt is het niet raar dat we nu zo aan het schommelen zijn. Gelukkig komen we steeds dichter bij het einde van die descending triangle, ben benieuwd wat BTC dan gaat doen. Worden spannende weken :)

Haha, iemand dumpte wat Nano's zeker? Ik zie op Bitfinex en Binance een flinke rode streep.

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 17-09-2018 23:25 ]

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:53
Chris.nl schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:19:
@lonehitman je bent al maanden consequent qua mening. Heb je zelf nog coins in bezit of ben je uitgestapt?
Ik ben begin juni uitgestapt. Heb helaas de december en januari run ook meegemaakt.(niks verkocht destijds) Ik kon het niet langer aanzien en heb toch nog wat winst gepakt. Heb nog enkele munten staan maar dat is tientjes werk. Het deed pijn om de waarde van de helft van mijn woning in 3 maand te zien verdampen.

• Marthusiast
Daar word je wel zuur van @lonehitman , sjeezus..kan ik me voorstellen..

• Tominatie
  • Niet online
Manmanman die CMT gaat lekker al. Bitcoin begint op het juiste moment te stijgen denk ik, dit gaat de goede kant op.

Ik zeg je heel eerlijk POA is ook echt een hele goede buy op 1000-1100 sats.
Ik deel maar gewoon mijn trades want alles wat ik aanraak veranderd in goud blijkbaar, het geluk is aan mijn zijde.

Nu komt weer dat vreselijke gezeur met "wanneer zal ik verkopen?".
Iedergeval nu nog niet, letsgo CMT. Er lijkt wel een whale flink wat te verkopen op 1450 sats maar dat kan ook zomaar een manipulatief muurtje zijn.

• RaptorXS
lonehitman schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:25:
[...]

Ik ben begin april uitgestapt. Heb helaas de december en januari run ook meegemaakt.(niks verkocht destijds) Ik kon het niet langer aanzien en heb toch nog wat winst gepakt. Heb nog enkele munten staan maar dat is tientjes werk. Het deed pijn om de waarde van de helft van mijn woning in 3 maand te zien verdampen.
Dat is vervelend voor je maar bedenk wel, regel 1: stop geen geld in crypto's wat je niet kan missen.

• ggj87
Tominatie schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:43:
Manmanman die CMT gaat lekker al. Bitcoin begint op het juiste moment te stijgen denk ik, dit gaat de goede kant op.

Ik zeg je heel eerlijk POA is ook echt een hele goede buy op 1000-1100 sats.
Ik deel maar gewoon mijn trades want alles wat ik aanraak veranderd in goud blijkbaar, het geluk is aan mijn zijde.

Nu komt weer dat vreselijke gezeur met "wanneer zal ik verkopen?".
Iedergeval nu nog niet, letsgo CMT. Er lijkt wel een whale flink wat te verkopen op 1450 sats maar dat kan ook zomaar een manipulatief muurtje zijn.
Koop eens wat BTC dan.
Pagina: 1 ... 276 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!