Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
De site voor snelheid en kosten voor BTC: https://bitcoinfees.earn.com/Chris.nl schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 00:06:
Is BTC tegenwoordig alweer sneller dan 7 min? Na de wachttijden van december heb ik daar eigenlijk niet meer over nagedacht
Maak nou geen slapende honden wakker 😀Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 00:07:
[...]
Dit is een mooie vraag voor @Kain_niaK
BTC is nooit sneller geweest dan 7 minuten want een block (één confirmatie) maken duurt ~10 minuten.Chris.nl schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 00:06:
Is BTC tegenwoordig alweer sneller dan 7 min?
Verwijderd
Doge was mijn helden coin in de bullrun dagen. Op veel exchanges te krijgen, withdrawal fees van een paar cent, altijd bijna direct overgeschreven.
Geen wonder dat die coin blijft vlammen. Kijk dan. 15% op de 24h.
Ah, bestaat die shitcoin nog. Ooit eens 500 ETN "gemined" en weggezet op Kucoin. Hoeveel zouden die ondertussen waard zijn? $3000?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:56:
Nu we het toch over shitcoins hebben:
Nee laat maar.
Oké vooruit. Electroneum heeft een nieuwe wallet. Met instant payment.
Heb het nog niet getest.
Lekker boeiend.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
500 keer ongeveer hmmm *telt op vingers kijkt nadenkend*TomTorquay schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 00:15:
[...]
Ah, bestaat die shitcoin nog. Ooit eens 500 ETN "gemined" en weggezet op Kucoin. Hoeveel zouden die ondertussen waard zijn? $3000?
Net geen 3000 dollar inderdaad.
Ik lul ook zomaar wat
Bornclean
Nee, we gaan vandaag naar de 8kBornin1972 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:03:
Gaat BTC nog eens onder de 6200 dollar of niet? Heb me voorgenomen dan weer efkes in te stappen...ben wel al dagen ah wachten😎
Zero.
Denk dat ik m ga shorten nu, ff centjes verdienenVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 00:11:
[...]
Doge was mijn helden coin in de bullrun dagen. Op veel exchanges te krijgen, withdrawal fees van een paar cent, altijd bijna direct overgeschreven.
Geen wonder dat die coin blijft vlammen. Kijk dan. 15% op de 24h.
Was toch al langer bekend ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:11:
GoChain listing Binance
Alleen de datum nog niet, die is nu wel bekend.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dus voor je in nano investeert moet je eigenlijk ook eth performance meten.
Zelfde geldt voor neo/eth. Loopt gewoon erg goed en stabiel, maar kan niet opboksen tegen eth/btc verliezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 11-09-2018 10:39 ]
Gisteravond een begin gemaakt met terugkopen van mijn LT Nano. Ik heb de indruk dat bij een terugval naar bijvoorbeeld 5800 we binnen het uur weer boven de 6000 zitten en mogelijk hoger. Hier anticipeer ik het meest op.Malarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:36:
Kijk nano wil maar niet door die 0.10 eth/nano zakken dus dat is goed nieuws voor nano. De hele maand al een hele stevige bodem rond 0.10 of 0.099. Maar zolang eth/btc nog afzakt tot 25sat, zakt nano/btc dus ook. En zolang btc/usdt neigt om 6000 te gaan testen (minimaal), zakt nano/usdt al helemaal.
Dus voor je in nano investeert moet je eigenlijk ook eth performance meten.
Zelfde geldt voor neo/eth. Loopt gewoon erg goed en stabiel, maar kan niet opboksen tegen eth/btc verliezen.
Zakken we door de 5800 heen dan wordt het beeld voor de komende periode toch even anders.
Zit inmiddels nog maar 50% USDT en andere 50% in kansrijke alts zoals HOT, ZIL en dus Nano. Bij (definitieve) stijging breid ik de alts uit, bij daling koop ik uiteraard ook bij haha, en gooi er nog wat fiat tegenaan voor extra btc.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Meestal keldert de koers wel in na een listing. Ik denk dat ik ze net er voor ga verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:15:
Wat is jullie verwachting van gochain? Inkopen en iets voor de binance listing verkopen..,? Of verwachten jullie dat hij zodra op binance handelbaar is nog een enorme piek maakt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ga ze wel overzetten naar Binance, vanwege het volume.sjorremans schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:23:
[...]
Meestal keldert de koers wel in na een listing. Ik denk dat ik ze net er voor ga verkopen.
Zolang BTC een flatline doet gaat dit topic daar in meeVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:20:
this topic is dead?
i guess you dont visit this topic often....else you would know the answerVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:20:
this topic is dead?
Weg
Hier nog 1. Heb het wel al naar Binance overgemaakt, maar wacht nog op de trigger.New Yorker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:53:
Sinds vrijdag staat mijn fiat al klaar op kraken maar durf ik niet in te stappen.
New Yorker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:53:
Sinds vrijdag staat mijn fiat al klaar op kraken maar durf ik niet in te stappen.
Als je nieuw bent, zou ik zeer voorzichtig zijn met instappen, de trend is al enkele maanden naar beneden. Elke piek is lager dan vorige, dit is niet goed. Ik zou pas instappen bij aanhoudende positiviteit in de markt. Je mist dan misschien de eerste winst, maar de kans op verlies is veel kleiner. Of je moet echt op de korte termijn in Altcoins gaan traden, maar de leercurve in een dalende trend is hoog.burnebie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:57:
[...]
Hier nog 1. Heb het wel al naar Binance overgemaakt, maar wacht nog op de trigger.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 11-09-2018 15:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bedankt voor de zorgen, maar ik draai al even mee. En je moet ergens een grens trekken voor jezelf. Ik heb mezelf sub 6k als doel gesteld om voor 50% van mijn fiat weer in te stappen.Jumpman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:00:
[...]
[...]
Als je nieuw bent, zou ik zeer voorzichtig zijn met instappen, de trend is al enkele maanden naar beneden. Elke piek is lager dan vorige, dit is niet goed. Ik zou pas instappen bij aanhoudende positiviteit in de markt. Je mist dan misschien de eerste winst, maar de kans op verlies is veel kleiner. Of je moet echt op de korte termijn in Altcoins gaan traden, maar de leercurve in een dalende trend is hoog.
Andere helft blijft nog heel even aan de kant om te zien of de trend doorzet of er herstel op treed. In mijn lijn der verwachtingen ligt de bodem echt niet onder de 5k.
Daarbij zit ik enkel in alts. High risk/reward is mijn spelletje. Ik hou niet van zekerheid
Heb een sell op 12790 gezet ben benieuwd.
Daarna hopelijk goedkope HOTjes kopen op 15
Pas wel op, ik denk niet dat je morgen winst maakt maar eerder een dump richting een prijsniveau van augustus.sjorremans schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:22:
[...]
Alleen de datum nog niet, die is nu wel bekend.
Bears and Bulls
Lol lekker achteraan sluiten bij de 2 miljard hot buywalls op 17 en 16 satshazecase schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:38:
GVT is vrijwel de enige munt die momenteel leuk doet de rest is zo maar saai en drama.
Heb een sell op 12790 gezet ben benieuwd.
Daarna hopelijk goedkope HOTjes kopen op 15
Bron: https://www.zerohedge.com...-arrested-shanghai-policeFounder Of World's Second Largest Crypto Exchange Arrested By Shanghai Police
ajoh, ik hoef er maar 10PHPResource schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:17:
[...]
Lol lekker achteraan sluiten bij de 2 miljard hot buywalls op 17 en 16 sats
Op naar de 6kggj87 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:59:
Flinke dump!
Dat is nog maar $200.
Zag net tijdens de dump weer enorme aantallen de deur uit gaan. 127, 70 en nog meer van zulke. Was voor bijna 300 BTC in totaal
Weg
GET Protocol houd ik voorlopig zeker aan, enige project waarvan ik bijkoop. Alleen dat bijkopen is momenteel vrijwel altijd prijs opdrijvend (mega spread en dun orderboek op IDEX).Rookert25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:00:
Weer wat GET op de Ledger gezet, worden paar mooie 12 maanden.
Zeer benieuwd naar de buyback van de GET Protocol. Eerste project waar zoveel real world usage gaat leiden tot koop orders in orderboek. GET/ GUTS is hier mooi aan het pionieren. Dankzij hun voorsprong omdat ze in 2016 zijn begonnen en al daadwerkelijk artiesten aan zich hebben weten te binden, zijn ze niet zomaar in te halen.
EDIT: bijkopen t/m ETH koers van 0,0031 GET/ETH is qua arbitrage interessant. GET gaat buy orders op minimaal 0,50€ zetten. Betekent bij 160€ per ETH (0,5/160 = 0.0031). Alles hieronder is mijn insziens goedkoop met gelimiteerde downside door de gegarandeerde buyback komende tijden. Bij een koers van 160€ is de eerste buyback van €84.000 zo'n 520 ETH waard.
Volgend jaar moeten ze €500.000 / 160 = 3100 ETH ter waarde GET opkopen.
Tokenomics waarvan ik nog niet helemaal zeker ben wat het effect op de prijs is:
1. GET Token dat zich naar extreem veel wallets gaat uitspreiden.
Wanneer ze volgend jaar 1mln tickets verkopen komen er rond de 300.000 wallets met GET protocol bij, uitgaande van 3 tickets per wallet.
Komen dan al die GET token weer terug in circulating supply? Bij een GET waarde van 1,5€ per wallet is dat bijna de moeite niet voor je GAS kosten om het terug te halen? Iemand een mening hierover? Want stel je stuurt voor 500.000 euro GET weg naar wallets, als niets daarvan terug in circulating supply komt, verlaag je de marketcap met eenzelfde bedrag en creëer je enorme schaarste.
2. Kooporders vooruitkomend volgend jaar 1mln tickets a 500.000 euro, zijn initieel ook echt alleen maar koop orders. Hoe moet je zoiets waarderen? P/E van 20 maakt 10mln marketcap?
[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 11-09-2018 18:17 ]
Echt ziek!!! Inslaan of nog even wachten...
Bijna onder $190m marcketcap.. Wat was eigenlijk vorig jaar laagste marketcap?? Wat is de bodem? $150M?
[ Voor 47% gewijzigd door Klaas25 op 11-09-2018 18:39 ]
Begin 2017 zo'n 20 miljard: https://coinmarketcap.com/charts/Klaas25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:37:
Bijna onder $190m marcketcap.. Wat was eigenlijk vorig jaar laagste marketcap?? Wat is de bodem? $150M?
Ook leuk: https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
XRP @ 0,006 Aaaaaaaaah wat doe je me aan!! Ik wil een tijdmachine.PilatuS schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:43:
[...]
Begin 2017 zo'n 20 miljard: https://coinmarketcap.com/charts/
Ook leuk: https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
ETC met $1,45 lekker op plek 6.
MaidSafeCoin Nooit vangehoord. in top 10.
Intressant: Steem ook "hoog" gestaan.
Ben van overtuigd dat na volgende bullrun de top 10 weer heel anders is
[ Voor 23% gewijzigd door Klaas25 op 11-09-2018 18:46 ]
Denk dat er nog genoeg muntjes kunnen gaan doen wat XRP gedaan heeft in aantal keer over de kopKlaas25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:44:
[...]
Zullen we afspreken dat we ophouden met het verkondigen van bullruns? Niemand kan dat met zekerheid zeggen.Klaas25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:44:
[...]
XRP @ 0,006 Aaaaaaaaah wat doe je me aan!! Ik wil een tijdmachine.
ETC met $1,45 lekker op plek 6.
MaidSafeCoin Nooit vangehoord. in top 10.
Intressant: Steem ook "hoog" gestaan.
Dat er een volgende bullrun aan komt is gewoon 100% zeker hoor.lonehitman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:52:
[...]
Zullen we afspreken dat we ophouden met het verkondigen van bullruns? Niemand kan dat met zekerheid zeggen.
Soms een beetje tegen de stroom in zwemmen hé. Ben iedergeval blij dat ik op binance volledig in BTC zit.
Of crypto gaat vanaf nu helemaal dood. BTC naar 10 dollar, laat staan wat de rest doet. Dat, of er komt weer een nieuwe bullrun. Ik ga voor het laatstelonehitman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:52:
[...]
Zullen we afspreken dat we ophouden met het verkondigen van bullruns? Niemand kan dat met zekerheid zeggen.
Ik hoop dat we elkaar ombeurten kunnen feliciteren.Klaas25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:36:
Echt wel intressant hoe ieder zn eigen muntje volgt en HODL-t en in geloofd. Enkele gaan heel happy worden met de next bullru en anderen gaan denken: kut.. toch verkeerde muntje.Benieuwd wie er gaat "winnen"
Dan tijdens de bullrun berichten lezen als bijvoorbeeld "Ik heb eergister 200 XRP gekocht voor €2 stuk en hij staat nu al op €2,80"... en hard in ons vuistje lachen.
Maar wie lol wil hebben moet verlies lijden, dus eerst nog even flink wat zout in onze wonden... Man man man, ik koop al maanden die hele bearrun
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
zo ist mooie berg zout in de wonden hoppaaChris.nl schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:06:
[...]
Ik hoop dat we elkaar ombeurten kunnen feliciteren.
Dan tijdens de bullrun berichten lezen als bijvoorbeeld "Ik heb eergister 200 XRP gekocht voor €2 stuk en hij staat nu al op €2,80"... en hard in ons vuistje lachen.
Maar wie lol wil hebben moet verlies lijden, dus eerst nog even flink wat zout in onze wonden... Man man man, ik koop al maanden die hele bearrun
Prepare for the next ATH
Je bent weer karmakeizer. Dat was lang geleden.PilatuS schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:58:
[...]
Of crypto gaat vanaf nu helemaal dood. BTC naar 10 dollar, laat staan wat de rest doet. Dat, of er komt weer een nieuwe bullrun. Ik ga voor het laatste
Weg
Klopt ja, sinds 1 of 2 dagen weer. Blijkbaar post ik hier weer te veelNew Yorker schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:50:
[...]
Je bent weer karmakeizer. Dat was lang geleden.
Kopeeeeensourcecode schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:12:
zo zeg ADA wordt ook weer even op zijn plek gezet zeg……….. dwars door het putje
Ben bullish op XRP OMG en ADA! Op langer termijn dan..
Oh en me potje met VET groeit ook gestaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 11-09-2018 19:53 ]
Als ik zie hoe hard het gaat, dan zou ik de alts die je hebt ook weg doen, tenzij je natuurlijk filantroop bent en anderen graag aan gratis geld helpt?Berry1980 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:25:
Nog een aantal alt in bezit ADA,LRC, IOATA,VET, XRP, ZIL alleen alles gaat steeds dieper in rood. Eerst bijgekocht maar begin nu steeds meer te twijfelen. Bijkopen dan maar??![]()
![]()
![]()
Edit: Nog een paar seconden en dan is NEO weer voor 16 Dollar te halen
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 11-09-2018 20:27 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
De knakker die er laatst 114k heeft gekocht, die heeft pas pijn. Of zit jij er ook zo diep in?mugenmarco schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:28:
het doet pijn als ik kijk naar de grafiek van XRP.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zou het de komende maandag alleen maar down gaan? Hoop nog op een kleine bump om vervolgens te verkopenTaro schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:26:
[...]
Als ik zie hoe hard het gaat, dan zou ik de alts die je hebt ook weg doen, tenzij je natuurlijk filantroop bent en anderen graag aan gratis geld helpt?
Edit: Nog een paar seconden en dan is NEO weer voor 16 Dollar te halen
XRP is nog het enige wat ik bezit (naast wat dogecoins puur voor de 'lol' en mega lage koers). Laat ik het zo zeggen, ik kocht toen het op 1 dollar en 20 cent stond en HODL sindsdien.Berry1980 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:31:
[...]
Zou het de komende maandag alleen maar down gaan? Hoop nog op een kleine bump om vervolgens te verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 11-09-2018 20:43 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Even een dead cat meepakken dus.
Verwijderd
Je verwacht echt dat hij straks nog de 200 sats / 0.01250 aantikt?Malarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:48:
Op 125 vet/usdt en 2 vet/btc is er een perfecte TA op vet. Dus ik ga zodadelijk instappen. Ik reken erop dat de bulls even gas geven.
Qua tokenomics is het vooral belangrijk volgens mij hoe de distributie van GET naar real-world users precies werkt. Hoe lang blijft de GET in hun wallet zitten? Kan dit überhaupt nog weg?
Als deze in essentie gelocked zijn voor de komende paar jaar dan gaan we qua prijs zeker iets moois zien.
De waardering voor GET in termen van marketcap hangt voor mij heel erg samen met de antwoorden op deze vragen...
Timberly2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 18:12:
[...]
GET Protocol houd ik voorlopig zeker aan, enige project waarvan ik bijkoop. Alleen dat bijkopen is momenteel vrijwel altijd prijs opdrijvend (mega spread en dun orderboek op IDEX).
Zeer benieuwd naar de buyback van de GET Protocol. Eerste project waar zoveel real world usage gaat leiden tot koop orders in orderboek. GET/ GUTS is hier mooi aan het pionieren. Dankzij hun voorsprong omdat ze in 2016 zijn begonnen en al daadwerkelijk artiesten aan zich hebben weten te binden, zijn ze niet zomaar in te halen.
EDIT: bijkopen t/m ETH koers van 0,0031 GET/ETH is qua arbitrage interessant. GET gaat buy orders op minimaal 0,50€ zetten. Betekent bij 160€ per ETH (0,5/160 = 0.0031). Alles hieronder is mijn insziens goedkoop met gelimiteerde downside door de gegarandeerde buyback komende tijden. Bij een koers van 160€ is de eerste buyback van €84.000 zo'n 520 ETH waard.
Volgend jaar moeten ze €500.000 / 160 = 3100 ETH ter waarde GET opkopen.![]()
Tokenomics waarvan ik nog niet helemaal zeker ben wat het effect op de prijs is:
1. GET Token dat zich naar extreem veel wallets gaat uitspreiden.
Wanneer ze volgend jaar 1mln tickets verkopen komen er rond de 300.000 wallets met GET protocol bij, uitgaande van 3 tickets per wallet.
Komen dan al die GET token weer terug in circulating supply? Bij een GET waarde van 1,5€ per wallet is dat bijna de moeite niet voor je GAS kosten om het terug te halen? Iemand een mening hierover? Want stel je stuurt voor 500.000 euro GET weg naar wallets, als niets daarvan terug in circulating supply komt, verlaag je de marketcap met eenzelfde bedrag en creëer je enorme schaarste.
2. Kooporders vooruitkomend volgend jaar 1mln tickets a 500.000 euro, zijn initieel ook echt alleen maar koop orders. Hoe moet je zoiets waarderen? P/E van 20 maakt 10mln marketcap?
welke exchange is het beste om te kopen ?freakaleek schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:57:
Hier ook een grote GET bagholder. Zoals jij ook aangeeft gaan de buybacks zeker in het begin voor een groot opdrijvend effect zorgen, hoe groot ben ik ook erg benieuwd naar ;-)
Qua tokenomics is het vooral belangrijk volgens mij hoe de distributie van GET naar real-world users precies werkt. Hoe lang blijft de GET in hun wallet zitten? Kan dit überhaupt nog weg?
Als deze in essentie gelocked zijn voor de komende paar jaar dan gaan we qua prijs zeker iets moois zien.
De waardering voor GET in termen van marketcap hangt voor mij heel erg samen met de antwoorden op deze vragen...
[...]
en waar bewaar je ze ?
Prepare for the next ATH
Waardering qua marketcap hangt volledig samen daarmee inderdaad. Als er veel circulating supply 'verdwijnt' c.q. nooit meer in circulatie komt. Dan moet je ze uit je waardering halen. Lastige waardering sowieso bij tokens. Hier is er in ieder geval nog een P*Q te doen met aantal tickets.freakaleek schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:57:
Hier ook een grote GET bagholder. Zoals jij ook aangeeft gaan de buybacks zeker in het begin voor een groot opdrijvend effect zorgen, hoe groot ben ik ook erg benieuwd naar ;-)
[...]
Ga maar eens een token als Golem, Augur of Komodo waarderen, willekeurige zijstraten, maar dat is onmogelijk. Ook omdat het nog niet gebruikt wordt, en ik vraag me af of het ooit mainstream gaat worden bij veel top 100 coins.
Waardering tegen total supply bij GET maakt het al wel wat minder interessant, die staat op 33mln * 0,45$= ~15mln $, is ook al fors. Maar ik heb het whitepaper en de token allocatie niet helemaal in het snotje nog. Mooi, gaan in ieder geval leuke dingen mee gebeuren, al is het alleen al vanuit pioniering interessant. Zojuist even orders op IDEX naar 0,0028 ETH per GET gegooit
EDIT@ Sourcecode, ik vind persoonlijk IDEX het handigste. DDEX kan ook. Qryptos of Liquid hoe het tegenwoordig heet, hebben wel meer volume, maar is dunner in de 'laat' kant. Ligt er dus aan hoeveel je wilt kopen, en vergelijk ff de exchanges via de linkjes van coinmarketcap.
EDIT 2: even snel gekeken, maar op IDEX is de 'laat' kant nog steeds het meest liquide, zeker wanneer je meer dan paar honderd dollar doet. Bij de andere exchanges kan je eigenhandig miljoenen aan marketcap erbij op drukken.
[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 11-09-2018 21:07 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Fijn gespot Malarky🙂. Ik doe mee!Malarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:48:
Op 125 vet/usdt en 2 vet/btc is er een perfecte TA op vet. Dus ik ga zodadelijk instappen. Ik reken erop dat de bulls even gas geven.
Note. Ik zag een flinke sell Wall op Binance naar achteren verschuiven. Mooi bullish signaal lijkt me
Verwijderd
Ik heb het ook al aan Malarky gevraagd, maar hij moet nodig aardig zakken voor die targets (208 > 200 en 1291 > 1250). Denken jullie echt dat dit straks al wordt behaald?Bastrianos schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:10:
[...]
Fijn gespot Malarky🙂. Ik doe mee!
Note. Ik zag een flinke sell Wall op Binance naar achteren verschuiven. Mooi bullish signaal lijkt me
Zie verder cmc.
sourcecode schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:02:
[...]
welke exchange is het beste om te kopen ?
en waar bewaar je ze ?
Zie ook https://get-protocol.io/token
Op dit moment zijn er ruim 11 miljoen op de markt, maar dacht dat in de komende jaren er nog 2 miljoen vrij komen voor het team (heb dit ergens gelezen maar weet niet meer waar). Het verschil tussen 33 miljoen en 13.5 miljoen is volgens mij het stability fund. Deze ~20 miljoen tokens komen niet in omloop en hebben dus geen invloed op de prijs: het stability fund is bedoeld als intermediair tussen de open markt en evenement organisatoren.
Timberly2 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:03:
[...]
Waardering qua marketcap hangt volledig samen daarmee inderdaad. Als er veel circulating supply 'verdwijnt' c.q. nooit meer in circulatie komt. Dan moet je ze uit je waardering halen. Lastige waardering sowieso bij tokens. Hier is er in ieder geval nog een P*Q te doen met aantal tickets.
Ga maar eens een token als Golem, Augur of Komodo waarderen, willekeurige zijstraten, maar dat is onmogelijk. Ook omdat het nog niet gebruikt wordt, en ik vraag me af of het ooit mainstream gaat worden bij veel top 100 coins.
Waardering tegen total supply bij GET maakt het al wel wat minder interessant, die staat op 33mln * 0,45$= ~15mln $, is ook al fors. Maar ik heb het whitepaper en de token allocatie niet helemaal in het snotje nog. Mooi, gaan in ieder geval leuke dingen mee gebeuren, al is het alleen al vanuit pioniering interessant. Zojuist even orders op IDEX naar 0,0028 ETH per GET gegooit. Weg met die ETH, vanuit risk/reward oogpunt is GET verreweg meest interessant. Downside is bij alle top 100 coins mij veel te hoog. Upside is echt beperkt als je kijkt naar de miljarden caps.
EDIT@ Sourcecode, ik vind persoonlijk IDEX het handigste. DDEX kan ook. Qryptos of Liquid hoe het tegenwoordig heet, hebben wel meer volume, maar is dunner in de 'laat' kant. Ligt er dus aan hoeveel je wilt kopen, en vergelijk ff de exchanges via de linkjes van coinmarketcap.
EDIT 2: even snel gekeken, maar op IDEX is de 'laat' kant nog steeds het meest liquide, zeker wanneer je meer dan paar honderd dollar doet. Bij de andere exchanges kan je eigenhandig miljoenen aan marketcap erbij op drukken.
Thanx. Kwam via die website op de volgende spreadsheet uit.freakaleek schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:21:
Volgens mij moet je voor de max circulating supply met 13.5 miljoen tokens rekenen.
Zie ook https://get-protocol.io/token
Op dit moment zijn er ruim 11 miljoen op de markt, maar dacht dat in de komende jaren er nog 2 miljoen vrij komen voor het team (heb dit ergens gelezen maar weet niet meer waar). Het verschil tussen 33 miljoen en 13.5 miljoen is volgens mij het stability fund. Deze ~20 miljoen tokens komen niet in omloop en hebben dus geen invloed op de prijs: het stability fund is bedoeld als intermediair tussen de open markt en evenement organisatoren.
[...]
Staan wat handige comments in. Ook hoe ze tot de max supply komen.
De resterende 20 miljoen tokens bestaan uit User Growth Fund (UGF) en inderdaad de stability fund.
https://docs.google.com/s...Jf2wQUI4h1Jayk/edit#gid=0
Zie kolom B26 voor de optelling tot max.
Rekenen met 13mln max supply is dus prima. Ben er nog niet achter wat ze met het UGF gaan doen. Het Stability Fund werkt gewoon als communicerend vat tussen de Event organizers en de circulating supply.
Verwijderd
Malarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:48:
Inmiddels zit er alweer een stijging in: 211 & 0.01327. Wat zijn jullie acties?Bastrianos schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:10:
[...]
Fijn gespot Malarky🙂. Ik doe mee!
Spijtig. Had gelijk in VET moeten stappen. Good catch maar iets te greedy gewacht. Heeft al 5% gewonnen in dollarsVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:14:
[...]
Ik heb het ook al aan Malarky gevraagd, maar hij moet nodig aardig zakken voor die targets (208 > 200 en 1291 > 1250). Denken jullie echt dat dit straks al wordt behaald?
Verwijderd
Ik vond het al vrij ambitieus, 200 satsMalarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:47:
[...]
Spijtig. Had gelijk in VET moeten stappen. Good catch maar iets te greedy gewacht. Heeft al 5% gewonnen in dollars
Ben op 209 ingestapt , wilde niet wachten tot de 200 , misschien te vroeg , of ....Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:39:
[...]
[...]
Inmiddels zit er alweer een stijging in: 211 & 0.01327. Wat zijn jullie acties?
Morgen grote dag: waarschijnlijk wordt de eth/btc van 25 sat van 9 december 2017 bodem aangetikt. Zet al mijn geld erop in dat de bulls gas gaan geven.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:51:
[...]
Ik vond het al vrij ambitieus, 200 satsAch, morgen weer een dag.
Zoek een stevige multiplier eth coin. ADA, nano, wat zou een mooie zijn?
Noway dat de 25sat ongemerkt voorbij gaat. Daar is die veel te groot en te lang geleden voor.
[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 11-09-2018 22:11 ]
Wil je voor een grote gok gaan? PPTMalarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:
[...]
Morgen grote dag: waarschijnlijk wordt de eth/btc van 25 sat van 9 december 2017 bodem aangetikt. Zet al mijn geld erop in dat de bulls gas gaan geven.
Noway dat de 25sat ongemerkt voorbij gaat. Daar is die veel te groot en te lang geleden voor.
Anders dan dat lijkt NANO op een instapmomentje te staan als je denkt vermoed dat er nog bulls aanwezig zijn.
Wat bedoel je met multiplier coin? Ik begrijp wel dat je zoekt naar een munt die kan stijgen, maar, als die vs ETH stijgt, BTC daalt in Dollar waarde, dan daalt ETH ook in Dollar waarde, en dan kan ADA of NANO vs ETH wel stijgen, maar in zijn totaliteit maakt het dan in Dollars toch niets uit dat ze stijgen? En als je er van uitgaat dat ETH stijgt, dan maakt het toch niet uit in welke andere coin je zit, omdat een handelspaar pas uitmaakt als je van munt wisselt, maar tot die tijd heb je gewoon ADA of NANO, je hebt niet ADA/ETH als coin.Malarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:
[...]
Morgen grote dag: waarschijnlijk wordt de eth/btc van 25 sat van 9 december 2017 bodem aangetikt. Zet al mijn geld erop in dat de bulls gas gaan geven.
Ik begrijp dus niet zo goed waarom je dit wil gebruiken icm met de ETH sat waarde vs BTC. Wat heeft die derde munt ermee te maken?
Thx, ff paar minuten meegeliftKlaas25 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:15:
stellar doet het even goed nu..
In januari was XRP nog 2.5x meer waard per coin...
Daar zou ik nog zo zeker niet van zijn. Mooi niveau om op te speculeren, dat welMalarky schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
200 btc vet en 125 vet usdt it is. Ik zit erin. Hoop toch nog op wat actie vanmorgen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:51:
[...]
Ik vond het al vrij ambitieus, 200 satsAch, morgen weer een dag.
Verwijderd
Ik zag het zojuist ookMalarky schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:49:
[...]
200 btc vet en 125 vet usdt it is. Ik zit erin. Hoop toch nog op wat actie vanmorgen.
Puur op basis van 4 en 18 augustus resistance. Zit niet veel actie in nu maar heb strakke stoploss. Stap anders wel weer uit.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:54:
[...]
Ik zag het zojuist ookVanwaar jouw hoop op actie vanmorgen? Niet bang dat hij net als de voorgaande dagen verder afglijdt?
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!