Gisteren net op tijd mij GoChain terug omgezet naar ETH...Toch 0,4 meer ETH uiteindelijk mee overgehouden. Nuja...ETH ging nadien ook wel (opnieuw) door het putje
Denken jullie dat ADA ook 2 of 1 cent gaat aantikken zoals TRX?
Al komt ADA wel van hoger natuurlijk. Heeft boven dollar gestaan.
En denken jullie dat bij de volgende bullrun we bijvoorbeeld nooit meer onder de 500Milajrd marketcap zullen zakken? Of kan het dan weer zo leeglopen als nu? Ondanks al het nieuws dat crypto toch nergens naar toe gaat. Zeker niet weg in ieder geval.
En denken jullie dat bij de volgende bullrun we bijvoorbeeld nooit meer onder de 500Milajrd marketcap zullen zakken? Of kan het dan weer zo leeglopen als nu? Ondanks al het nieuws dat crypto toch nergens naar toe gaat. Zeker niet weg in ieder geval.
Ik had ooit een jaar geleden 5 ethereum voor 160 euro gekocht, onlangs voor 175 verkocht. Wel erg zonde hoor dat hij ooit op 1200 gestaan heeft.
Maargoed ik denk dat ETH kapot gemaakt is door ICO's die nu aan het cashen zijn.
Zozo, de alts bloeden weer lekker vandaag. Volgt BTC zometeen?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik denk dat iedereen over een maand miljonair is...Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:10:
Denken jullie dat ADA ook 2 of 1 cent gaat aantikken zoals TRX?
nee maar even zonder gein, je kan denken wat je wilt maar dit is gewoon niet te voorspellen.
jeetje... die ETH toch. Ik had wel wat vertrouwen erin maar helaas.
Weet ook niet zo goed of ik gewoon door moet HODLen of toch in BTC omzetten.
Had het in Nov voor ~360 gehaald
Waarom holden mensen toch zo lang? Gewoon je verlies nemen en later weer instappen. ETH gaat echt niet de nieuwe BTC worden, dus die boot ga je niet missen.Careclown schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:51:
jeetje... die ETH toch. Ik had wel wat vertrouwen erin maar helaas.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
de reden waarom ik hold weet niet waarom anderen dat doen is als ik vaak verkoop het daarna als een raket omhoog gaat , daar heb ik geen zin meer in dan maar verliesTaro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:53:
[...]
Waarom holden mensen toch zo lang? Gewoon je verlies nemen en later weer instappen. ETH gaat echt niet de nieuwe BTC worden, dus die boot ga je niet missen.
Verwijderd
Was van korte duur neem ik aan?Malarky schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:49:
[...]
200 btc vet en 125 vet usdt it is. Ik zit erin. Hoop toch nog op wat actie vanmorgen.
Bloedbad vandaag zeg. Wat zeggen jouw voorspellende gaves?
Laagste total market cap in 11 maanden tijd, BTC dominance is hoogste sinds half december 2017.
We kunnen omhoog gaan of omlaag gaan, denk ik.
We kunnen omhoog gaan of omlaag gaan, denk ik.
hoop houden broeders het komt wel goed( een keer
)
Liever wat winst missen dan nog meer verlies maken... Maar ieder zo zijn keuze natuurlijk.bie100 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:56:
[...]
de reden waarom ik hold weet niet waarom anderen dat doen is als ik vaak verkoop het daarna als een raket omhoog gaat , daar heb ik geen zin meer in dan maar verlies
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
tja heb het al afgeschreven doet me geen pijn iigTaro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:04:
[...]
Liever wat winst missen dan nog meer verlies maken... Maar ieder zo zijn keuze natuurlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:04:
Gister mijn govert verkocht op 41600 (ETH)
25% extra stijging gemist zie ik nu

Weer ff 1000 arken in uitverkoop gehaald, grote zak joh.
[ Voor 92% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 10:16 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Maar je zit hier om winst te maken, nu ben je verlies aan het maken en dat vind je prima? Dat je iets al hebt afgeschreven is een eigen keuze, maar, hier is de afgelopen weken regelmatig benoemd dat het enorm hard omlaag kan gaan de komende tijd. Het is dus niet zo dat men verwacht dat we morgen 2.000 Euro hoger staan met BTC, dan zou ik ook kunnen twijfelen om wel/niet uit te stappen. Maar 80% kans dat iedereen nu zijn alts aan het omzetten is in BTC/USDT en dat BTC straks ineens richting de 5.800 gaat. Dan heb je nog meer verlies, ik zou dat persoonlijk willen voorkomen. Ik doe veel moeite om winst te maken, waarom zou ik al die moeite ongedaan maken door verlies te blijven accepteren?bie100 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:05:
[...]
tja heb het al afgeschreven doet me geen pijn iig
Afijn, onze handelsstrategieën zijn anders, dat is prima
Dat is wellicht het verschil tussen "traders" en investeerders. Korte termijn VS lange termijn.
Er zijn meerdere wegen naar de maan, ik hodl dus heb m'n favoriet gevonden.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Klopt, bij antieke aandelen wel. Bij crypto kan ETH over 5 jaar gewoon 0 Dollar waard zijn.braamr80 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:16:
Dat is wellicht het verschil tussen "traders" en investeerders. Korte termijn VS lange termijn.
Ik vraag me ook af of een investeerder, terwijl de voorspellingen zijn dat de markt gaat dalen, geld zou steken in een dalende koers van een bedrijf zonder dat hij invloed kan uitoefenen op de stijging ervan (bij crypto kan je alleen een munt shillen, of bijdragen aan de code). Een investeerder stapt pas in als hij zaken kan veranderen en verbeteren, of als er redelijkerwijs uitzicht is op rendement. Een investeerder gaat niet investeren in iets dat volgens de voorspellingen de komende tijd een slecht rendement zal opleveren.
Ondertussen zakken we al een aantal keren door de 6.200 en ETH staat lager dan een jaar geleden. Ik vraag me dus echt af of je in crypto ook op de lange termijn moet investeren of gaandeweg op basis van voortschrijdend inzicht moet bijsturen. Natuurlijk was BTC holden gedurende de afgelopen jaren lucratief, maar, bij de overige munten durf ik dat te betwijfelen voor nog eens 5 jaar, helemaal door tijdens een piek ook te holden om hem daarna weer helemaal bergafwaarts te zien vallen. Natuurlijk is dat achteraf gezien altijd makkelijk om te zeggen, maar, het gaat om de trend die al enige tijd zichtbaar is, daar zullen de meeste mensen doorgaans wel op kunnen/willen anticiperen.
nee vind het niet prima wil ook wel winstTaro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:14:
[...]
Maar je zit hier om winst te maken, nu ben je verlies aan het maken en dat vind je prima? Dat je iets al hebt afgeschreven is een eigen keuze, maar, hier is de afgelopen weken regelmatig benoemd dat het enorm hard omlaag kan gaan de komende tijd. Het is dus niet zo dat men verwacht dat we morgen 2.000 Euro hoger staan met BTC, dan zou ik ook kunnen twijfelen om wel/niet uit te stappen. Maar 80% kans dat iedereen nu zijn alts aan het omzetten is in BTC/USDT en dat BTC straks ineens richting de 5.800 gaat. Dan heb je nog meer verlies, ik zou dat persoonlijk willen voorkomen. Ik doe veel moeite om winst te maken, waarom zou ik al die moeite ongedaan maken door verlies te blijven accepteren?
Afijn, onze handelsstrategieën zijn anders, dat is prima
Dat is inderdaad de vraag... Heb zelf ook de fout gemaakt om te weinig op de top te verkopen. Geloof wel dat de markt aan het begin staat en de komende jaren nog flink zal groeien. Blijft dan natuurlijk de vraag welke projecten het zullen overleven. Het KAN inderdaad dat ETH volgend jaar op 0 staat maar het KAN ook dat hij volgend jaar weer op 1500 dollar of hoger staat. Wie zal het zeggen ?
Alle voorspellingen zijn leuk maar door wie worden die gemaakt ? Kijk is terug naar de voorspellingen die in 2014 en 2015 werden gedaan toen Bitcoin ook een flinke stap terug maakte.... Denk niet dat er iemand voorspelde dat hij eind 2017 op de 20K zou staan. De tactiek van verkopen en afwachten heeft tot nu toe goed gewerkt dus de mensen die dit hebben toegepast hebben achteraf gelijk gekregen.. Helaas hoor ik niet bij die groep.
Alle voorspellingen zijn leuk maar door wie worden die gemaakt ? Kijk is terug naar de voorspellingen die in 2014 en 2015 werden gedaan toen Bitcoin ook een flinke stap terug maakte.... Denk niet dat er iemand voorspelde dat hij eind 2017 op de 20K zou staan. De tactiek van verkopen en afwachten heeft tot nu toe goed gewerkt dus de mensen die dit hebben toegepast hebben achteraf gelijk gekregen.. Helaas hoor ik niet bij die groep.
@Taro je hebt simpelweg gelijk.
Maar ik heb m'n maandelijkse bijkopen als stuksmijten gezien al is 't zelfs geld geweest waarvoor ik bijgebeund heb. Doe ik slim, verstandig of handig? Nee. Voel ik pijn? Nee. Kan ik zelfs nu nog verkopen voor tether en straks meer coins overhouden? Ja. Doe ik dat? Nee.
Het is geen logica, het is wat ik doe.
Maar ik heb m'n maandelijkse bijkopen als stuksmijten gezien al is 't zelfs geld geweest waarvoor ik bijgebeund heb. Doe ik slim, verstandig of handig? Nee. Voel ik pijn? Nee. Kan ik zelfs nu nog verkopen voor tether en straks meer coins overhouden? Ja. Doe ik dat? Nee.
Het is geen logica, het is wat ik doe.
Dit is een waarheid als een koe. Holders sussen zichzelf vaak met de gedachte dat zij investeerders zijn, maar dat zijn ze helemaal niet. Investeerders kopen toch ook geen aandelen van Volkswagen de dag nadat het hele sjoemelsoftwareverhaal uitlekt?Taro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:29:
Ik vraag me ook af of een investeerder, terwijl de voorspellingen zijn dat de markt gaat dalen, geld zou steken in een dalende koers van een bedrijf zonder dat hij invloed kan uitoefenen op de stijging ervan (bij crypto kan je alleen een munt shillen, of bijdragen aan de code). Een investeerder stapt pas in als hij zaken kan veranderen en verbeteren, of als er redelijkerwijs uitzicht is op rendement. Een investeerder gaat niet investeren in iets dat volgens de voorspellingen de komende tijd een slecht rendement zal opleveren.
Denk trouwens wel dat er een zeer grote groep is die een Bear market zo als deze in crypto nog niet eerder hebben meegemaakt. Het zorgt er voor dat je een tijdens de volgende Bull run (die ooit een keer weer moet komen) waarschijnlijk andere beslissingen zal gaan nemen. Iets als een ezel die....... nooit 2 keer.... steen
Misschien is dit wel de laatste grote uitknijping van de zwakke handen. Miljarden staan te wachten maar die willen het zo cheap mogelijk. Zodra die toehappen komen wij er nooit meer aan te ruiken. (aan "grote bags")
Of houd ik mijzelf nu voor de gek? Ik weet het ook niet meer..
Is dit een serieuze vraag? Ik denk dat je het antwoord zelf wel weetKlaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:41:
Al die verhaaltjes van weak hands, dat is allemaal prietpraat van bepaalde holders die niet weten waar ze mee bezig zijn.
In het begin was ik erg bang om de boot te missen, maar, als ETH weer op bijv. 210 staat kan je hem toch alsnog kopen? Kijk minder naar het aantal munten dat je hebt en focus meer op de Dollar/Euro waarde ervan. Dat helpt mij in ieder geval om betere keuzes te maken. Een tijd geleden wilde ik van alle munten altijd een rond getal hebben en baalde ik heel erg als ik er meer had kunnen hebben. Tegenwoordig is het aantal munten dat ik heb niet meer van belang en kijk ik alleen naar de totale waarde.braamr80 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:36:
Dat is inderdaad de vraag... Heb zelf ook de fout gemaakt om te weinig op de top te verkopen. Geloof wel dat de markt aan het begin staat en de komende jaren nog flink zal groeien. Blijft dan natuurlijk de vraag welke projecten het zullen overleven. Het KAN inderdaad dat ETH volgend jaar op 0 staat maar het KAN ook dat hij volgend jaar weer op 1500 dollar of hoger staat. Wie zal het zeggen ?
Als je nu uitstapt betekent het niet dat je tijdens een nieuwe ATH niet aan boord bent, je kunt als de stijgende lijn is gevonden weer gewoon instappen. Een fee van 0,075% is gewoon te verwaarlozen vs het verlies dat je soms in 1 minuut al kunt maken.
Dat niet iedereen er tijd voor heeft of zo wil handelen is uiteraard te begrijpen, iedereen doet dit op zijn eigen manier, maar ik vind het zonde dat het rendement van velen hier veel hoger zou kunnen zijn met misschien maar 5 minuten extra tijdsinvestering per week
Zoom uit op alle charts en kijk naar de BTC/ETH ratios met altcoins en je ziet dat het best lager kan. ETH kost hetzelfde in BTC als half december 2017, alleen was BTC toen veel meer waard. Als ETH ratio met BTC nog verder zakt knalt ie rustig naar de 100 dollar.Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:41:
Misschien is dit wel de laatste grote uitknijping van de zwakke handen. Miljarden staan te wachten maar die willen het zo cheap mogelijk. Zodra die toehappen komen wij er nooit meer aan te ruiken. (aan "grote bags")
Ongereguleerde markt, de grote jongens hebben plannen met shorts/long en wij kijken toe. Ook ETH met alle zijn fiat-pairs wordt gedumpt, dus je kan het niet op BTC afschrijven. Ik kijk nu 1.5 jaar mee en tot nu geldt steeds: zorg dat je zoveel mogelijk BTC verzameld want dat is een hedge tegen de grote koersschommelingen.
Nouja, ik verkoop niks. Dan verlies ik ook niks. Het is alleen nu stuk minder waard simpel 
Eerst maar eens eind september afwachten nu.. Eind deze week alweer op de helft.
Eerst maar eens eind september afwachten nu.. Eind deze week alweer op de helft.
Houd toch eens op met dat bullgezever. Alts zijn dood.Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:41:
Op een bepaald moment is het onverkoopbaar (0sat)Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:59:
Nouja, ik verkoop niks. Dan verlies ik ook niks.
[ Voor 21% gewijzigd door The Redman op 12-09-2018 11:05 ]
"Het geluk ligt in de toekomst" & "Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg"Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:59:
Nouja, ik verkoop niks. Dan verlies ik ook niks. Het is alleen nu stuk minder waard simpel
Dat gevoel blijf je constant uitstellen, schrijf voor de grap maar eens op hoe vaak je dit voor jezelf al hebt herhaald en in de toekomst ook nog blijft herhalen.
Vanuit mijn werk heb ik genoeg bedrijven zien omvallen omdat het altijd wel goed zou komen, maar men op de weg daar naar toe geen aangepast gedrag ging laten zien en het dus steeds slechter en slechter ging. Totdat de rechter ze via een faillisementsuitspraak uit hun lijden verloste.
Ik hoop in ieder geval dat iedereen die er geld in heeft zitten het ook gewoon kan missen
En ja, over 5 minuten kan alles gewoon weer omhoog gaan, maar ga daar niet altijd klakkeloos vanuit.
Aanbieding
MEDIA MARKT, 95% KORTING SHITCOINS!! WOOPWOOP
MEGA STUNT PRIJS ACTIE!!!
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 11:10 ]
Leef je nog?A87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:09:
Aanbieding
Weg
Zolang ark leeft en ik pimp wordt
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 11:15 ]
Dat hoop ik ook ja. Voor mij geld het in ieder geval. Hoef er niet wakker van te liggen.Taro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:08:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat iedereen die er geld in heeft zitten het ook gewoon kan missen
En ja, over 5 minuten kan alles gewoon weer omhoog gaan, maar ga daar niet altijd klakkeloos vanuit.
Natuurlijk zou het jammer zijn als het waardeloos zou worden. Het blijven centjes.
Tja het is lastig om de bodem te vinden. Als je op 14 augustus had durven alts inslaan was je 5 dagen later spekkoper. Zeker met nano (300%). Anderzijds, als dit niet de bodem is kan het nog hard naar beneden met de alts.
Heb zelf aanvankelijk vanochtend veel alts bijgekocht. Maar zag net op cmc dat BTC dominantie bijna 60% nadert! Dat kan dus nooit goed gaan. Alle voorgaande keren heb ik de signalen ook genegeerd en ben ik vol in de alts gebleven. Dit keer toch gekozen voor 50% naar BTC en zelfs usdt. Gaat ie stijgen, dan kan je vaak nog tijdig instappen. Daalt het, dan is uitstappen moeilijk.
Heb zelf aanvankelijk vanochtend veel alts bijgekocht. Maar zag net op cmc dat BTC dominantie bijna 60% nadert! Dat kan dus nooit goed gaan. Alle voorgaande keren heb ik de signalen ook genegeerd en ben ik vol in de alts gebleven. Dit keer toch gekozen voor 50% naar BTC en zelfs usdt. Gaat ie stijgen, dan kan je vaak nog tijdig instappen. Daalt het, dan is uitstappen moeilijk.
ETH is met krap 20% gedaald. Dus die 25% is grotendeels een sigaar uit eigen doos. Ook HOT/ETH lijkt gestegen te zijn maar is gedaald in dollars.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:04:
Gister mijn govert verkocht op 41600 (ETH)
25% extra stijging gemist zie ik nu
[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2018 11:30 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
@Taro je hebt echt gelijk. Maar als iedereen doet wat jij doet staan we in dit topic met een handje bankbiljetten naar elkaar te wapperen en verdient niemand geld.
Zonder traders is er geen volume, zonder holders is er geen waarde. Accepteer aub dat we een symbiotische relatie hebben.
De komende dagen/weken gaan nog veel zuurder worden, imo kan BTC nog naar de $3200. Laten we vooral vriendelijk blijven en elkaar succes wensen.
Zonder traders is er geen volume, zonder holders is er geen waarde. Accepteer aub dat we een symbiotische relatie hebben.
De komende dagen/weken gaan nog veel zuurder worden, imo kan BTC nog naar de $3200. Laten we vooral vriendelijk blijven en elkaar succes wensen.
Verwijderd
Is maar net hoe je er naar kijktB-Bandit schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:23:
Tja het is lastig om de bodem te vinden. Als je op 14 augustus had durven alts inslaan was je 5 dagen later spekkoper. Zeker met nano (300%). Anderzijds, als dit niet de bodem is kan het nog hard naar beneden met de alts.
[...]
ETH is met krap 20% gedaald. Dus die 25% is grotendeels een sigaar uit eigen doos. Ook HOT/ETH lijkt gestegen te zijn maar is gedaald in dollars.
Ik vergaar ETH en BTC
Dus dat gaat dan gewoon lekker
Die dollar waarde kijk ik pas naar als we weer naar de maan gaan en dan is het verdomt lekker met veel BTC
@Chris.nl Helemaal mee eens. En dankzij de holders blijft er voor anderen ook nog wat over
Ik heb geen idee of je nu sarcastisch bent, maar fijn dat we het eens zijn. Ik gun een trader 100% meer winst dan mijzelf, zolang ik ook maar tevreden ben. De beste coins/chains/services komen vanzelf bovendrijven.Taro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:42:
@Chris.nl Helemaal mee eens. En dankzij de holders blijft er voor anderen ook nog wat over
Lol verge.... ik ken paar kennissen die het holden sinds 12 cent. Kijk nu eens.
Weg
Eerste helft gemeend en tweede helft sarcastisch. Als ik dat laatste deel namelijk wél meende dan had ik die andere 4-5 posts niet geschreven. Ik gun iedereen hier het beste en help er graag aan mee dat iedereen zo mooi mogelijke resultaten haalt.Chris.nl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb geen idee of je nu sarcastisch bent.
Eigenlijk is dit wat crypto nodig heeft. Met deze dump zullen veel scam ICOs van de kaart geveegd worden en alleen de goede projecten zullen overblijven. Kies een munt met een goed team en je hebt een grote kans dat het zich in de (midden)lange termijn uitbetaald.
Ik werk met verstandelijk gehandicapten en verzucht me wekelijks: "Als ik iets 1000 keer moet zeggen, ga ik me toch afvragen wie er eigenlijk hardleers is". Nu voel jij je wellicht zo...Taro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:50:
[...]
Eerste helft gemeend en tweede helft sarcastisch. Als ik dat laatste deel namelijk wél meende dan had ik die andere 4-5 posts niet geschreven. Ik gun iedereen hier het beste en help er graag aan mee dat iedereen zo mooi mogelijke resultaten haalt.
Holders zullen blijven holden zelfs met jou gelijk dat je met een andere tactiek 100% meer winst kan pakken, gezien BTC nog 50% kan zakken.
Nog 1 cent en we zijn verlost van die rukcoinNew Yorker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:46:
Je bedoelt nog 174miljoen aan marketcap.TomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:01:
[...]
Nog 1 cent en we zijn verlost van die rukcoin
nog steeds 41e
80% van de alt zijn 80-90% gezakt van hun ath. Niets nieuws lijkt me tochNew Yorker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:46:
Ik heb 100% vertrouwen in het project NEX als DEX. Heb daar nu 80% van mijn portfolio in de ICO gestopt en ga daar een deel voor 2 jaar staken.
Daarnaast ben ik benieuwd of NEX toegestaan gaat worden voor de Chinese markt, wat gezien de relatie tussen Onchain en de overheid niet ondenkbaar is
Nog meer mensen die hier in geïnvesteerd hebben?
Daarnaast ben ik benieuwd of NEX toegestaan gaat worden voor de Chinese markt, wat gezien de relatie tussen Onchain en de overheid niet ondenkbaar is
Nog meer mensen die hier in geïnvesteerd hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door Willem Egel op 12-09-2018 12:17 ]
XVG ging van 30ct op 23 december naar 1ct nu. Dat is -97%SonyEricsson schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:16:
[...]
80% van de alt zijn 80-90% gezakt van hun ath. Niets nieuws lijkt me toch
Ik hoop echt dat hier niemand sinds die dag zit te holden
Verwijderd
HOLD! Die pump komt er nu echt BIJNA aanTomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:27:
[...]
XVG ging van 30ct op 23 december naar 1ct nu. Dat is -97%
Ondertussen heeft McAfee nieuwe auto's gekocht?TomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:27:
[...]
Weg
Even wachten tot ark de 4,0 euro aantikt.... DIKKE GESTOORDE WINSTEN!! en dat slechts op 4 euro per coin al Whahahahahaha. En dan op naar de 100 euro !! Wooop
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 12:40 ]
nee ik had ze al van de hand gedaan wel genoeg aan verdient btwTomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:27:
[...]
Verwijderd
Ik ben bang dat ARK eerder de 4cent aantiktA87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:39:
Even wachten tot ark de 4,0 euro aantikt.... DIKKE GESTOORDE WINSTEN!! en dat slechts op 4 euro per coin al Whahahahahaha. En dan op naar de 100 euro !! Wooop
Ach gewoon lekker blijven staken. Over 15 jaar maar eens weer kijken.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:47:
[...]
Ik ben bang dat ARK eerder de 4cent aantikt
Misschien gaan we over 5 jaar wel hard lachen dat we met al die alt coins zijn gaan stoeien 
Smartcontracts dit, blockchain dat, connecting blockchains, etc etc en nog meer van dat praat
Allicht is er toch maar 1 echte usecase en dat is BTC
Smartcontracts dit, blockchain dat, connecting blockchains, etc etc en nog meer van dat praat
[ Voor 5% gewijzigd door SonyEricsson op 12-09-2018 12:57 ]
eurotje of 200 in 2019. als tegenzit 20.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:47:
[...]
Ik ben bang dat ARK eerder de 4cent aantikt
Hoe kan ark naar 4 cent als de bagholders er zijn.....56% in circulatie hodl
http://vote.world-domination.org/
Als je niet nadenkt word je niet rijk nee.
Als je weet waar ze al mee bezig zijn en wat klaar is.... Weer een NEderlander in ARK team
https://medium.com/the-go...c-cryptology-9d8298a6e532
Denk je nog steeds dat ark naar 4 cent gaat lol
Ethereum was ook eerst 60 cent, niet eens zo lang geleden Oktober 2015.. L O L O L
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 13:04 ]
Je moet bij alts niet naar de dollarprijs kijken tenzij ze een fiat of USDT pair hebben. Anders alleen naar de prijs in sat kijken. Die 'dollarprijs' is afhankelijk van de BTC koers wat kan betekenen dat die prijs omlaag kan terwijl de munt in werkelijkheid stijgt of andersom.TomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:27:
[...]
Technisch gezien? Het gaat om de prijs die de laatste 'weak-hand' heeft laten betalen voor z'n coin.A87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:58:
Hoe kan een coin naar 4 cent als de bagholders er zijn?..... X% in hodl
Zelfs als 99% hold dan is er wellicht een manipulator die de laatste 1% aan zichzelf verkoopt voor een appel en en ei, en is de eerste 99% plots de laatste geworden.
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik pomp nog altijd USD in crypto en hoop er ooit USD uit te halen. Wat de koers tov BTC doet boeit dan niet. Bovendien gaat die vergelijking met andere coins ('ook met 80%-90% gedaald') dan ook niet meer op, want geen enkele coin is zoveel gedaald in BTC-waarde. Appels met peren vergelijken dus.ggj87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:58:
Je moet bij alts niet naar de dollarprijs kijken tenzij ze een fiat of USDT pair hebben. Anders alleen naar de prijs in sat kijken. Die 'dollarprijs' is afhankelijk van de BTC koers wat kan betekenen dat die prijs omlaag kan terwijl de munt in werkelijkheid stijgt of andersom.
Ik ga toch maar eens mijn tactiek herzien. Ik weet van mezelf dat daytraden niet mijn ding is. Maar ben van plan voor sommige munten een bepaald aantal te gaan holden en met de rest van mijn geld (lees 50%) in usdt te gaan en echt alleen weer in te zetten wanneer we een stijgende lijn te pakken hebben en weer naar usdt als er wederom een dip zit aan te komen. Ga dat eens het rest van het jaar beoefenen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Er zijn voldoende use cases bedacht en uitgewerkt, maar niet uitgevoerd, omdat dit met name bij corporate organisaties heilige huisjes raakt.SonyEricsson schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:57:
Misschien gaan we over 5 jaar wel hard lachen dat we met al die alt coins zijn gaan stoeien
In de telecom heeft bijvoorbeeld PCCW (Hong Kong provider) met een andere telecom club de MB’s en minuten verrekend middels een blockchain. Normaal gesproken is dit het werk van een aantal fte’s. Deze succesvolle pilot is slechts een van de voorbeelden. Blockchain gaat fintech definitief veranderen. Ook mijn werkgever (corporate) is er mee aan het pionieren. Huidige processen gaan volledig op de schop.
De vraag is, welke munten/tokens (die nu door het putje gaan) gaan hier een rol in spelen.
Ooit gekocht voor €0,003. 100k. Niet verkocht op de top maar gelukkig nog 10 cent per stuk voor genomen.New Yorker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:46:
Had ik maar....
valt nog mee, zit vanaf de ICO in RPX (nu PHX), ging naar 80 cent USD, en nu terug naar 1 cent. terwijl ze de usercase / diensten flink hebben uitgebreid en het platform met betalende klanten live hebben en je de coins kan staken...TomTorquay schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:27:
[...]
NEO, ONT en ADA ingeslagen voor een klein ritje (of kort ritje als we zo weer omlaag gaan). Maar voor 20% van de pf, de rest nog in USDT.
Wat was er gaande met ETH in april/mei dan? In april heeft die (voor toen) ook al heel erg laag gestaan. Dik onder de $400 om vervolgens in paar weken boven de $800 weer uit te komen. Toen zat ik er nog niet in dus niks van meegekregen. Mensen die toen instapten hadden het weer even erg goed na de dump in januari.
Was er toen specifiek bullish ETH nieuws ofzo?
Vanaf $800 dus bergafwaarts tot nu al ver onder de $200.
Was er toen specifiek bullish ETH nieuws ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 12-09-2018 13:53 ]
Ik vermoed voornamelijk de EOS ICO.Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:52:
Wat was er gaande met ETH in april/mei dan? In april heeft die (voor toen) ook al heel erg laag gestaan. Dik onder de $400 om vervolgens in paar weken boven de $800 weer uit te komen. Toen zat ik er nog niet in dus niks van meegekregen. Mensen die toen instapten hadden het weer even erg goed na de dump in januari.
Was er toen ook specifiek bullish ETH nieuws ofzo?
GET gaat deze maand op het Ethereum main-net en dan beginnen de eerste buy-backs van dit jaar( 2 momenten dit jaar begreep ik).Het ziet er voor 2019 veel belovend uit met veel ticket sales en buybacks.Rookert25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:46:
[...]
Zoom uit op alle charts en kijk naar de BTC/ETH ratios met altcoins en je ziet dat het best lager kan. ETH kost hetzelfde in BTC als half december 2017, alleen was BTC toen veel meer waard. Als ETH ratio met BTC nog verder zakt knalt ie rustig naar de 100 dollar.
Ongereguleerde markt, de grote jongens hebben plannen met shorts/long en wij kijken toe. Ook ETH met alle zijn fiat-pairs wordt gedumpt, dus je kan het niet op BTC afschrijven. Ik kijk nu 1.5 jaar mee en tot nu geldt steeds: zorg dat je zoveel mogelijk BTC verzameld want dat is een hedge tegen de grote koersschommelingen.Ik vind het zelf heel lastig om mij daaraan te houden, want ik via de altcoin projecten als VET en GET veel toffer, maar rijk wordt je er niet van...
Verder zijn er gesprekken gevoerd met grote partijen ook in het buitenland. Dus ik ben nog altijd bullish. En (grote) deals zijn niet binnen een maand beklonken. Bijvoorbeeld de Hekwerk deal waar Jochem Myer oa onder valt heeft meer dan een jaar gekost voordat ze de daar de eerste pilot voor deden. Je praat hier dan ook over deals van meerdere jaren, dus die partijen gaan niet over 1 nacht ijs.
GET is nadat de eerste buy-back heeft plaats gevonden, 1 van de eerste crypto`s die vraag voor hun token creert vanuit de zakelijke markt (buiten de crypto wereld). En dus de waarde van het token niet puur en alleen door speculatie gedreven word, maar door gebruik in het protocol.
Buy-backs zijn niet nieuw in de crypto wereld maar wel op deze manier, er word niet vanuit een eigen ico schatkist buybacks gedaan maar zoals gezegd door klanten van het protocol. Kortom het beste moet nog beginnen!
https://get-protocol.io/
Dus f**k de bearmarkt betere tijden breken vast wel weer aan. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.
PHX en AVA hebben dit al op de NEO chain. maar ook die zie je inkakken ondanks daadwerkelijke gebruik / adoptie van de tokentias86 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:58:
[...]
GET gaat deze maand op het Ethereum main-net en dan beginnen de eerste buy-backs van dit jaar( 2 momenten dit jaar begreep ik).Het ziet er voor 2019 veel belovend uit met veel ticket sales en buybacks.
Verder zijn er gesprekken gevoerd met grote partijen ook in het buitenland. Dus ik ben nog altijd bullish. En (grote) deals zijn niet binnen een maand beklonken. Bijvoorbeeld de Hekwerk deal waar Jochem Myer oa onder valt heeft meer dan een jaar gekost voordat ze de daar eerste pilot voor hun deden. Je praat hier dan ook over deals van meerdere jaren, dus die partijen gaan niet over 1 nacht ijs.
GET is nadat de eerste buy-back heeft plaats gevonden, 1 van de eerste crypto`s die vraag voor hun token creert vanuit de zakelijke markt (buiten de crypto wereld). En dus de waarde van het token niet puur en alleen door speculatie gedreven word, maar door gebruik in het protocol.
Buy-backs zijn niet nieuw in de crypto wereld maar wel op deze manier, er word niet vanuit een eigen ico schatkist buybacks gedaan maar zoals gezegd door klanten van het protocol. Kortom het beste moet nog beginnen!
https://get-protocol.io/
Dus f**k de bearmarkt betere tijden breken vast wel weer aan. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.
Tijdje niet gekeken, zie ik ineens dat mijn NANOtjes inmiddels bijna zijn gehalveerd sinds ik ben ingestapt 
Uitstappen om nog erger te voorkomen of geduld hebben.....Twijfel twijfel.
Uitstappen om nog erger te voorkomen of geduld hebben.....Twijfel twijfel.
Misschien word het te weinig gebruikt? Ik ken ze niet/ kan er niks zinnigs van zeggen.jasper7878 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:06:
[...]
PHX en AVA hebben dit al op de NEO chain. maar ook die zie je inkakken ondanks daadwerkelijke gebruik / adoptie van de token
GET gaat ingval buybacks doen van dit jaar 84k euro, en voor volgend jaar 600k, en wat ik er van begrijp is dat nog redelijk conservatief uitgedrukt, dus dat word hopelijk meer. Tokens keren btw ook niet terug naar cc. Dus dat verkleind de toch al lage cc van 11 miljoen.
Misschien heb je ook wat cijfers of meer info over hun (PHX AVA) token economics. En wat hun echte klanten zijn?. Dus geen vage partnership bs aub wat nogal gebruikelijk is in de crypto space.
AVA is een online boekingsplatform voor hotels etc. hebben 125k accomodaties voornamelijk in Azie, maar uitbreiding naar Europa en amerika volgt. grote hotelketens zoals Hilton en sherinton kan je via hun boeken en vaak 20% goedkoper dan via trivago of booking.com. via de site kan je met de tokens of fiat betalen, en fiat word achter de schermen omgezet naar AVA. mooi project met lage circulating supply.tias86 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:15:
[...]
Misschien word het te weinig gebruikt? Ik ken ze niet/ kan er niks zinnigs van zeggen.
GET gaat ingval buybacks doen van dit jaar 84k euro, en voor volgend jaar 600k, en wat ik er van begrijp is dat nog redelijk conservatief uitgedrukt, dus dat word hopelijk meer. Tokens keren btw ook niet terug naar cc. Dus dat verkleind de toch al lage cc van 11 miljoen.
Misschien heb je ook wat cijfers of meer info over hun token economics. En wat hun echte klanten zijn?. Dus geen vage partnership bs aub wat nogal gebruikelijk is in de crypto space.
PHX is een kennisplatform gefocust op de Chinese economie. sort van Bloomberg. hebben tal van grote banken en investeerders als bestaande klanten. gaan trouwens uitbreiden met crypto informative (crypto pulse genaamd). staken op hun platform levert nu 11% rendement op.
Hier ook. Niet vanaf ico overigens. Maar zeker meer dan een half jaar RPX aangehouden. Vanochtend laatste beetje verkocht. Probeer nu echt niet verliefd te worden op munten waar ik al in zit en gewoon objectief te kijken naar de markt nu. En dan kom ik toch echt tot de conclusie dat ik meer projecten zie met potentie. Als de markt wat aantrekt misschien dat ik dan weer in PHX stap. Maar vooralsnog...jasper7878 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:34:
[...]
valt nog mee, zit vanaf de ICO in RPX (nu PHX), ging naar 80 cent USD, en nu terug naar 1 cent. terwijl ze de usercase / diensten flink hebben uitgebreid en het platform met betalende klanten live hebben en je de coins kan staken...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik ben nog niet overtuigd in de zin van waarom zou het token meer waard gaan worden?jasper7878 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:21:
[...]
AVA is een online boekingsplatform voor hotels etc. hebben 125k accomodaties voornamelijk in Azie, maar uitbreiding naar Europa en amerika volgt. grote hotelketens zoals Hilton en sherinton kan je via hun boeken en vaak 20% goedkoper dan via trivago of booking.com. via de site kan je met de tokens of fiat betalen, en fiat word achter de schermen omgezet naar AVA. mooi project met lage circulating supply.
PHX is een kennisplatform gefocust op de Chinese economie. sort van Bloomberg. hebben tal van grote banken en investeerders als bestaande klanten. gaan trouwens uitbreiden met crypto informative (crypto pulse genaamd). staken op hun platform levert nu 11% rendement op.
Bij GET is het duidelijk voor mij, koopdruk ongeacht de stand van zaken op de markt (bear bull) lage en verkleinende supply.
Daarbij kan het protocol aangepast worden aan specifieke doelgroepen, stadion, theater, festival, ov tickets you name it, hebben allemaal weer andere eisen. En het is ontwikkeld met de bedoeling om door meerdere ticketing organisaties gebruikt te gaan worden.
En wat ook een leuke hype kan geven, is als ze bv een grote internationale artiest binnenhalen.
Er is qua exchanges ook nog een wereld te winnen, en dat zou na main-net launch ook makkelijker moeten gaan. Namelijk een eis van exchanges werkend product op main-net,(of je moet natuurlijk gewoon met grof (ico)geld zwaaien). Maar dat besteden ze liever aan ontwikkeling en dergelijke.
Ik snap trouwens weinig van hoe GUTS nu zo goed werkt. Voor Jochem Myer staat er genoeg te koop via marktplaats en via die scalp sites als toptickets en viagogo etc.. zit je dan met je blockchain maar de tickets worden alsnog zwart voor woekerprijzen verhandeld?
De shows van 16 en 17 april (topticketshop) lijken niet via GUTS in de voorverkoop te zijn gegaan. Althans..zie niks op hun siteCyBeRSPiN schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:56:
Ik snap trouwens weinig van hoe GUTS nu zo goed werkt. Voor Jochem Myer staat er genoeg te koop via marktplaats en via die scalp sites als toptickets en viagogo etc.. zit je dan met je blockchain maar de tickets worden alsnog zwart voor woekerprijzen verhandeld?
Je kan je tickets niet doorverkopen, je kan ze alleen aan het protocol terug verkopen(anoniem). En iemand anders kan je ticket weer van het protocol kopen. Daarbij staat je ticket op je mobiel en heeft een verspringende qr code om de de zoveel sec. Check de site, staat vol met info,blogs. token specificaties alles wat je wilt weten.CyBeRSPiN schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:56:
Juist een goed voorbeeld waar voor Guts (Eerste gebruiker van het GET Protocol) in het leven geroepen is.ernstk schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:04:
[...]
De shows van 16 en 17 april (topticketshop) lijken niet via GUTS in de voorverkoop te zijn gegaan. Althans..zie niks op hun site
En dat het een zeer actueel en veel voorkomend probleem is.
De shows die online staan zijn niet via het GET protocol verkocht. Niet alle locaties staan er direct voor open om de tickets via de blockchain te verkopen. Voor een actueel overzicht kun je kijken op de website van GUTS (momenteel enige gebruiker van het GET-protocol) http://guts.ticketsCyBeRSPiN schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:56:
Er wordt op dit moment toch wel behoorlijk wat ingeslagen door de grote jongens. Bij NEO (>8000 stuks) en ADA (>1.000.000) komen echt enorme buy orders langs. Gelukkig drijven die de koers ook op
[quote]tias86 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:44:
[...]
Ik ben nog niet overtuigd in de zin van waarom zou het token meer waard gaan worden?
Bij GET is het duidelijk voor mij, koopdruk ongeacht de stand van zaken op de markt (bear bull)...
exact hetzelfde. iig AVA blijven de tokens in escrow totdat je uitgechecked bent en tevreden bent.
bijkomend voordeel is dat reviews alleen via de blockchain te geven zijn dus geen fake reviews.
boekingen via fiat worden direct op een exchange omgezet naar tokens. vraag en aanbod dus.
Ditzelfde principe geld voor PHX.
[...]
Ik ben nog niet overtuigd in de zin van waarom zou het token meer waard gaan worden?
Bij GET is het duidelijk voor mij, koopdruk ongeacht de stand van zaken op de markt (bear bull)...
exact hetzelfde. iig AVA blijven de tokens in escrow totdat je uitgechecked bent en tevreden bent.
bijkomend voordeel is dat reviews alleen via de blockchain te geven zijn dus geen fake reviews.
boekingen via fiat worden direct op een exchange omgezet naar tokens. vraag en aanbod dus.
[quote]jasper7878 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:23:
~~~
En heb je ook cijfers? van wat je beschrijft? T klinkt niet als exact het zelfde namelijk.
~~~
En wat gebeurt er met de tokens nadat je uitgechecked en tevreden bent?tias86 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:44:
[...]
En heb je ook cijfers? van wat je beschrijft? T klinkt niet als exact het zelfde namelijk.
Verwijderd
Taro schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:22:
Er wordt op dit moment toch wel behoorlijk wat ingeslagen door de grote jongens. Bij NEO (>8000 stuks) en ADA (>1.000.000) komen echt enorme buy orders langs. Gelukkig drijven die de koers ook op
[quote]tias86 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:26:
~~~
voor meer info, kun je ff de website en of whitepaper bekijken. www.travala.com
~~~
dan ontvangt de hotel eigenaar zn coins, welke hij kan houden of op de markt weer kan verkopen.jasper7878 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:23:
~~~~~~~~~~~~
[...]
En wat gebeurt er met de tokens nadat je uitgechecked en tevreden bent?
voor meer info, kun je ff de website en of whitepaper bekijken. www.travala.com
Als je kijkt bij delegates en specifieke wallets en wie er stemmen zie je een hoop nieuwkomers die deze maand pakweg 1000-3000 stuks ark hebben gekocht.. Vraag me af of dit bedrijven of mensen zijn. Valt wel op.
Die crypto markt gaat nog wel een keer moonen. het vertrouwen neemt toe
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 12-09-2018 16:07 ]
ik mag het hopen....heb afgelopen tijd paar winstjes weten te behalen maar door mijn hold alt coins voelt het momenteel alsof ik in drijfzand sta en zak ik steeds verder weg......A87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:06:
het vertrouwen neemt toe
Ik verwacht particulieren. Ze zijnn goed betaalbaar nu. Ik wilde er ook een paar 100. Nu denk ik aan een paar 1000. Maar er kan nog wel een cent of 10 a 15 van de prijs af.A87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:06:
Als je kijkt bij delegates en specifieke wallets en wie er stemmen zie je een hoop nieuwkomers die deze maand pakweg 1000-3000 stuks ark hebben gekocht.. Vraag me af of dit bedrijven of mensen zijn. Valt wel op.
BTC lijkt nog niet helemaal beneden te zijn.
Voor jou ook positief, mits je nog geld over hebt natuurlijk.
haha drijfzand..hier precies hetzelfde...vette winsten in december en ik dacht dat het goed was om te hodlen...haha..dat doe ik ook nog steeds maar achteraf beter niet kunnen doen..maar goed we wachten het maar af.cursquidHome schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:25:
[...]
ik mag het hopen....heb afgelopen tijd paar winstjes weten te behalen maar door mijn hold alt coins voelt het momenteel alsof ik in drijfzand sta en zak ik steeds verder weg....... Ik wacht op die ene stok die mij eruit trekt..... welke alt zou dat worden ???
Lees hier op het forum trouwens weinig tot niets over Blockport. Is toch een Nederlandse Exchange... Mensen die hier iets van vinden ? Ik kan niet wachten tot het volledig is geïntegreerd met de diverse exchanges zodat het makkelijker wordt om de diverse coins (relatief makkelijk) te kunnen aanschaffen.
Ik vind dat de prijs van BPT omhoog moet sta al een paar duizend in de minbraamr80 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:35:
Lees hier op het forum trouwens weinig tot niets over Blockport. Is toch een Nederlandse Exchange... Mensen die hier iets van vinden ? Ik kan niet wachten tot het volledig is geïntegreerd met de diverse exchanges zodat het makkelijker wordt om de diverse coins (relatief makkelijk) te kunnen aanschaffen.
Maar verder werkt het heel goed en snel en het ziet erb super clean uit, het is alleen nog niet af. Crypto deposits en fiat drawals zijn nog niet mogelijk. Maar je hebt wel een euro wallet op het platform, dus van btc eth xrp lcc en bcc naar euro traden en vice verca is heel makkelijk. Ik hoop dat de social trading een big hit word, wanneer dat af is is niet helemaal duidelijk. Denk eind van het jaar begin 2019.
Bitstamp is nu aan gekoppeld, Kucoin en Bitfinex eind vd maand en dan gaat de limiet naar 50k maandelijks.
En komen er een hoop meer coins op inclusief BPT.
Blockport vaak de goedkoopste aanbieder in Nederland btw. Goedkoper dan Litebit Coinmerce, BTC direct Anycoin etc. Ook goedkoper dan Coinbase en Knaken voor de genen die de amerikanen liever hun geld gunnen.
[ Voor 21% gewijzigd door tias86 op 12-09-2018 17:22 ]
Just HODL your titt...i mean crypto currencies!!
https://ethereumworldnews...ish-about-btc-and-crypto/
Lees ook veel van dit soort berichten, ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat doen en of en wanneer we er iets van merken.Klaas25 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:19:
Just HODL your titt...i mean crypto currencies!!
Toch nog iets van houvast jongensBiggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.
Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days.
Alleen GVT is mooi aan het presteren, maar dat komt ook echt alleen maar omdat het main-net (platform) binnenkort live gaat.
R.i.p mijn bag TRACs die ondertussen op -75% staan.
Ja die tweet gezienTominatie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:15:
[...]
Toch nog iets van houvast jongens![]()
Alleen GVT is mooi aan het presteren, maar dat komt ook echt alleen maar omdat het main-net (platform) binnenkort live gaat.
R.i.p mijn bag TRACs die ondertussen op -75% staan.![]()
A87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:06:
het vertrouwen neemt toe
Dat is inderdaad wel te zien aan de enorme hoeveelheid shorts.
Hou op hoor, vertrouwen is alleen nog aanwezig bij mensen zoals ik (holders). Wij geloven dat de bitcoin (en cryptomarket) here to stay is. Ik vind bitcoin een prachtig alternatief van normaal geld (fiat). Daarom zal ik voor zolang ik leef altijd bitcoin in bezit hebben en bijkopen.
Ik heb niet eens zo heel véél vertrouwen in veel alt-projecten maar 't is een mooie manier om méér BTC te vergaren. Alleen is dat de laatste maanden niet meer zo en vergaar je alleen maar minder BTC. For example: mijn bag Origintrails - 0,12btc -> 0,03btc
Nu ben ik bagholder van 3 alt projecten (Matrix ai Network, OriginTrail, Dragonchain). Allemaal leuke projectjes hoor met een toffe community maarja mijn doel is nog steeds rendement eruit halen (dus meer BTC). Ik zal deze 3 ook elke maand bijkopen in de hoop dat de altmarkt weer een behoorlijk herstel zal krijgen (wat echt wel gaat gebeuren mits bullmarket), dus ik hold de moeder.
Eindstand: de enige coin waar ik echt vertrouwen in heb op lange termijn is bitcoin.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!