Als het in dit tempo door gaat hoor je mij niet klagen hoor.sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:41:
gek he, heel die muur van 500.000 is weg en dan stokt het eigenlijk
Helaas geen extreme groene candle deze keer. Als die hard loopt stap ik op 106 uit en dan op 105 weer in. 106 is sterk resistance level vaak geweest zie ik.
?Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Als dit de daling blijft voor BTC stemt mij dat weer uitermate positief. Na de yearly-low van 5.7k hadden we de 5,8k en nu (misschien) de 6,1k. Dan zouden we 2 higher lows hebben in navolging van die 5.7k. Mooi man.
Jammer dat ik m'n salaris nog niet heb.. Maar misschien komt de echt malaise over een tijdje pas en zakken we wel gewoon onder de yearly-low. In dat geval is 't mooi dat ik mijn salaris nog niet heb
Jammer dat ik m'n salaris nog niet heb.. Maar misschien komt de echt malaise over een tijdje pas en zakken we wel gewoon onder de yearly-low. In dat geval is 't mooi dat ik mijn salaris nog niet heb
Dit was enkel het initieren van een pump. Winst voor elke deelnemer.
Zo makkelijk fomo’n de whales mij niet. Even een ritje nano en vannacht weer lekker in usdt.Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:51:
Als dit de daling blijft voor BTC stemt mij dat weer uitermate positief. Na de yearly-low van 5.7k hadden we de 5,8k en nu (misschien) de 6,1k. Dan zouden we 2 higher lows hebben in navolging van die 5.7k. Mooi man.
Er valt in deze markt heel veel te verliezen en vrij weinig te winnen. Alsof btc morgenochtend opeens 8k is..
[ Voor 57% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 14:56 ]
Het elkaar wijzen op het bestaan van een sellwall en de ideale sell koers (proberen te) voorspellen lijkt me prima wel toegestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 09-09-2018 14:53 ]
Eens! Tenzij de wall van Malarky zelf was is het geen initiëren imooutlandos schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:52:
[...]
Het elkaar wijzen op het bestaan van een sellwall en de ideale sell koers (proberen te) voorspellen lijkt me prima wel toegestaan.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Haha, ik niet. Verkoop pas bij 5000 sats. (mits bitcoin toch weer onder de 6.3k gaat)
@PilatuS ik zat er net over te denken om 2x 1337 te verkopen
Maar ben inmiddels al uitgestapt.
NANO en HOT verkocht, nu zit ik met een stapel ETH. Ik gok op het doorbreken van de 6.400 en heb er BTC, NEO en ONT van gekocht.
NANO en HOT verkocht, nu zit ik met een stapel ETH. Ik gok op het doorbreken van de 6.400 en heb er BTC, NEO en ONT van gekocht.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
We ruimen een speciaal plekje voor je in op de nano m00n.😄Taro schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:56:
@PilatuS ik zat er net over te denken om 2x 1337 te verkopenMaar ben inmiddels al uitgestapt.
Jouw daadkracht zal herinnerd worden bij de lambo dealer.
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 14:58 ]
ik ben er ook weer uit.
Prepare for the next ATH
Jullie zijn wel echte short-term traders. Waarom zou je nu verkopen eigenlijk? BTC doet nog niet iets wat bearish lijkt.
Op deze manier kost je het telkens die fee, terwijl je net zo goed kan blijven zitten.
Op deze manier kost je het telkens die fee, terwijl je net zo goed kan blijven zitten.
Omdat het net zo makkelijk weer omlaag kan gaan. We zitten in de weg omlaag, daar verandert een dikke BTC pump niets aan. Dit kan prima een Bart worden en dan gaat alles weer omlaag. Mogelijk is dit weer de weg omhoog, maar daar geloof ik heel erg weinig van. In de weg omlaag zo min mogelijk risico lopenTominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:01:
Jullie zijn wel echte short-term traders. Waarom zou je nu verkopen eigenlijk? BTC doet nog niet iets wat bearish lijkt.
Nou, zowel die drop gisteravond vanaf 6400 als de stijging vanochtend terug naar 6400 zag ik niet aankomen.Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:01:
Maar ik houd zelf 35% in nano aan. Vind het wel een mooi instapmoment voor mijzelf totdat hij weer verder gaat met dalen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
- niet iedereen heeft een plan wat die met erg veel geld aan zou moeten?Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:01:
- als niemand verkoopt, hoe komen de tweakers die nu pas inschakelen aan hun nano’s?
Ik verkoop ook wel, maar denk nog steeds dat 110 haalbaar is mits btc kalm blijft.
Het grote aantal nieuwe nano holders drukt de koers een beetje. Het nano/eth sellbook is opvallend dik, zeker tegenover dat van nano/btc
[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 15:09 ]
Ben er uitgestapt op 104, nu kijken of ik me weer terug in kan kopen op NEO 
Bedankt voor de tip! Was een mooi ritje.
Bedankt voor de tip! Was een mooi ritje.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Yup ik ben dan gewoon een ander soort trader. Ik stap in en kijk het een tijdje aan. Als ik me niet veilig voel in een trade zet ik een SL (bijv. als ik denk dat BTC opeens flink kan zakken). Maar ik verkoop niet als er nog geen vuiltje aan de lucht is en niks een daling zou moeten inluiden.
Verwijderd
er uit.. poh wat een avontuur:) leuk dit,
super bedankt bij de volgende houd ik me aanbevolen
dank u allen
super bedankt bij de volgende houd ik me aanbevolen
dank u allen
Uitgestapt als in uitgestapt uit NANO, niet uitgestapt uit crypto, ik ga nu weer terug naar mijn long term die ik tijdelijk voor dit ritje had verkocht.Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:08:
Yup ik ben dan gewoon een ander soort trader. Ik stap in en kijk het een tijdje aan. Als ik me niet veilig voel in een trade zet ik een SL (bijv. als ik denk dat BTC opeens flink kan zakken). Maar ik verkoop niet als er nog geen vuiltje aan de lucht is en niks een daling zou moeten inluiden.
Meestal zit ik long term in een munt (Nano is er daar nier meer 1 van...) Op dit moment FUN (hoop dat die ooit weer mijn instap moment gaat halen..), NPXS, VET en NEO
Long term in die muntjes zitten geeft ook nog een leuk rendement elke maand in de zin van NPXS voor NPXS, VTHO voor VET en GAS voor NEO.
Eerder deed ik dit veel vaker maar levert een hoop stress en meestal niet het juiste resultaat, maar deze was te obvious om niet mee te pakken
Ben voor 75% uit nano gestapt en zit daarmee nu in BTC. Ah en 25% naar HOT. Was aardig wat leuke prijsactie afgelopen nacht. Heeft even de 700 opgezocht en staat nu weer op 625.
Even de ontwikkelingen afwachten.
[ Voor 39% gewijzigd door B-Bandit op 09-09-2018 15:22 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
wat zijn jullie volgende trades,.?
en welke indicatoren gebruiken jullie,.? op welke tijdcharts?
en welke indicatoren gebruiken jullie,.? op welke tijdcharts?
Als iedereen uitgestapt is die op tijd thuis moet zijn, dan kan de trein zo dadelijk weer vertrekken.B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:19:
Ben voor 75% uit nano gestapt en zit daarmee nu in BTC. Ah en 25% naar HOT. Was aardig wat leuke prijsactie afgelopen nacht. Heeft even de 700 opgezocht en staat nu weer op 625.
Haha dat is waar. Maar goed. Ik heb nog altijd 1200 Nano. Vind ik best. Ben nog altijd meer gecharmeerd van de aandacht die HOT krijgt. Dacht gisteren dat het was afgelopen, maar toch niet.Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:25:
[...]
Als iedereen uitgestapt is die op tijd thuis moet zijn, dan kan de trein zo dadelijk weer vertrekken.
ZIL blijf ik even uit. Lange termijn kanshebber voor mij maar te weinig actie laatste dagen.
ZIL ben ik ook wel weer even klaar mee. Voor het laatst uitgestapt op 613 sat. Koop die wel weer als de weg omhoog voor BTC gevonden gaat worden. Hoop die dan voor langere tijd te holden. Op dit moment is het sowieso extra lastig omdat ie geen USDT pair heeft.B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:28:
[...]
ZIL blijf ik even uit. Lange termijn kanshebber voor mij maar te weinig actie laatste dagen.
6400 gepasseerd. Gaat toch weer de goede kant op hoor.
jij vertrouwd nooit watPilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:52:
Volledig uitgestapt, vertrouw het niet helemaal.
tuurlijk, hij blijft het heerlijk doen en zie nog steeds geen reden om uit te stappen. btc doet geen reet en dat betekent meestal herstel van alts omdat mensen weer een trade durven maken.DJ-Promo schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:00:
Zitten we nog in nano?
Klopt
Het is niet NANO waar het mij om gaat. Het is puur BTC die ik niet vertrouw. Het is al weer even terug dat we een Bart hebben gezien, maar dit heeft er alle kenmerken van. Hopelijk gebeurt dat niet en stap ik straks wel weer in
Mmm straks weer in de auto zet nog even geen sell order. Als holder nu maar wat aan het traden in deze zware tijden.
Inverted Bart die weer naar de $7.2k-ish sluit is ook niet onmogelijk als we toch al uitgaan van Bart patterns. Al verwacht ik zelf eigenlijk ook meer downside.PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:03:
[...]
Klopt
Het is niet NANO waar het mij om gaat. Het is puur BTC die ik niet vertrouw. Het is al weer even terug dat we een Bart hebben gezien, maar dit heeft er alle kenmerken van. Hopelijk gebeurt dat niet en stap ik straks wel weer in
Klopt, is mogelijk. Of de boel pumped verder omhoog, of flink omlaag. Gaan we omhoog stap ik wel weer in, gaan we omlaag ben ik al uitgestaptThe Redman schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:20:
[...]
Reversed Bart die weer naar de $7.2k-ish sluit is ook niet onmogelijk als we toch al uitgaan van Bart patterns. Al verwacht ik zelf eigenlijk ook meer downside.
Verwijderd
gaan de door de 6400,.. of maken we weer een klein ritje naar beneden,.?
dan is het weer tijd om in te stappen
nou NANO is ff niet meer zo HOT
Prepare for the next ATH
Laat je niet fomo’en door de whales/TA he. zojuist weer aanval afgeslagen op 6350. Maar dit blijft niet goed gaan. 6000 komt er onheroepelijk aan.Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:46:
6400 gepasseerd. Gaat toch weer de goede kant op hoor.
Dat piekje op 6425 uur geleden was niets bijzonders. Was namelijk exact het plafond van 11:45 vanmorgen. Als die daar doorheen ging, was het leuk geweest.
Al met al, alles tussen 6350 en 6425 is binnen normale bandbreedte en duid nergens op.
Als de 6350 gebroken wordt had je gewenst in USDT te zitten hoor. Zeer belangrijk support level. Ook vandaag hele dag al.Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:19:
gaan de door de 6400,.. of maken we weer een klein ritje naar beneden,.?
[ Voor 50% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 17:37 ]
Nou rap door die 6350 gaan….
dan hebben we dat ook weer gehad
dan hebben we dat ook weer gehad
Prepare for the next ATH
Merk er niets van , was gebroken toch?Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:30:
[...]
.
[...]
Als de 6350 gebroken wordt had je gewenst in USDT te zitten hoor. Zeer belangrijk support level. Ook vandaag hele dag al.
Verwijderd
hij zit nu rond de 6350, als het breekt naar de 6k en als hij stijgt wat is dan de volgende resistance?? en dan word 6350 de support neem ik aan?
Breken of niet breken , toch maar wat naar usdt gedaan , vertrouw het ook niet
Mooie NANO aktie, Malarky. Ik hoop dit vaker te zien hier. Ik zit al een tijdje vanaf de zijlijn in USDT naar de markt te kijken. Er gebeurt niet zo veel momenteel.
Tijd voor aktie BTC, omhoog of omlaag.
Tijd voor aktie BTC, omhoog of omlaag.
de markt wordt weer leeggezogen naar USTD
Prepare for the next ATH
Gebroken is er doorheen zakken en blijven, niet bouncen. Even een 10tje er onder en dan weer omhoog is niet waar het om gaat
Als we er nu niet doorheen gaan gebeurd het later deze maand wel. Daar ben ik ondertussen wel van overtuigd. Goed erdoor heen knallen. Misschien dat we dan een keer ook goed omhoog kunnen. Niet dat halve werk elke keer.
Rookworst zonder r is ook worst.
Navcoin gaat prima. Had wat verkocht eind van de middag maar hij gaat nog even door.
Verwijderd
Nav/btc?DJ-Promo schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:20:
Navcoin gaat prima. Had wat verkocht eind van de middag maar hij gaat nog even door.
Nee, NAV/DOGE
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zit voor 10% in NEO & ONT en 20% in HOT, de rest USDT. Dat laat ik voor de nacht ook zo, al moet ik zeggen dat als veel mensen zeggen dat ze iets niet vertrouwen dat tegen de stroom inzwemmen dan veel kan opleveren.Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:29:
Btc test 6400 weer,. Wat zijn jullie meningen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Korte termijn: Geen idee eigenlijk, hoewel omlaag mij het meest logische lijkt zou mij nog een run omhoog ook niets verbazen.Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:29:
Btc test 6400 weer,. Wat zijn jullie meningen?
Wat langere termijn: De 7400 was de max bij de vorige bounce omhoog, dan nu 6200 en helemaal terug omhoog kan ik mij niet voorstellen eigenlijk. Natuurlijk is niets onmogelijk, maar dat zou wel een verassing zijn. Niet eens de 7400 kunnen breken bij de vorige bounce omhoog maakt voor mij de kans op 6k en lager gewoon heel groot.
Bij HOT is zojuist een grote sellwall @ 645 (ETH) opgegeten waar die al een tijdje tegenaan hikte. Gaat nu weer mooi omhoog.
6.6k, 6.8k max als we nog omhoog gaan. Is mij het risico niet waard eerlijk gezegd. Hoger dan $6800 lijkt me in de huidige constellatie sowieso uitgesloten.PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:36:
Korte termijn: Geen idee eigenlijk, hoewel omlaag mij het meest logische lijkt zou mij nog een run omhoog ook niets verbazen.
7500 incoming, komende week
[ Voor 35% gewijzigd door tias86 op 09-09-2018 22:46 ]
Mee eens, en zeker niet waard inderdaad. Zag vanochtend de stijging van vannacht. Helaas niet gepakt, maar lekker boeiend. Het was een dikke pump die niet te voorzien was. Ga zelf ook niet kopen en hopen op nog eens een paar honderd dollar terwijl ik denk dat we diep gaan over enige tijd.TomTorquay schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:45:
[...]
6.6k, 6.8k max als we nog omhoog gaan. Is mij het risico niet waard eerlijk gezegd. Hoger dan $6800 lijkt me in de huidige constellatie sowieso uitgesloten.
Mee eens. Maar Taro zijn verhaal snijdt ook hout met dat tegen de stroom in zwemmen lucratief kan zijn.PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:36:
[...]
Korte termijn: Geen idee eigenlijk, hoewel omlaag mij het meest logische lijkt zou mij nog een run omhoog ook niets verbazen.
Wat langere termijn: De 7400 was de max bij de vorige bounce omhoog, dan nu 6200 en helemaal terug omhoog kan ik mij niet voorstellen eigenlijk. Natuurlijk is niets onmogelijk, maar dat zou wel een verassing zijn. Niet eens de 7400 kunnen breken bij de vorige bounce omhoog maakt voor mij de kans op 6k en lager gewoon heel groot.
Daarom een plukje SophiaTX en de rest nog steeds in USDT.
Ik hoop van niet.. Zou mooi zijn als we nog maanden sukkelen en ik elke maand nog flink kan bijkopen.tias86 schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:45:
7500 incoming, komende week
Kan niet wachten op salaris van Augustus. Heb toen echt veel uren gemaakt dus dat wordt weer flink shoppen.
Dat klopt, maar bij een paar alts die mogelijk verder gaan herstellen is dat anders dan met BTC. Niets mis met wat hij doet hoor, maar over het algemeen is tegen de stroom in minder succesvol, daar ben ik wel van overtuigt. Ik bedoel toen het van 20k ging vallen en daarna van 11k, 8k en 7k na iedere bounce moet je wel exact op het juiste punt zitten wil het succesvol zijn. Als BTC niet verder valt zullen de alts vast nog even omhoog blijven gaan, daar twijfel ik niet aan.Bastrianos schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:49:
[...]
Mee eens. Maar Taro zijn verhaal snijdt ook hout met dat tegen de stroom in zwemmen lucratief kan zijn.
Edit: Tegen de stroom in zwemmen in een downtrend is tricky. Er zijn punten waarbij dat verstandig is en dat kan nu inderdaad zo zijn. Op de meerderheid van de punten in het vragen om dik verlies.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 09-09-2018 23:02 ]
Ik calculeer 1-1.5 Dollar verlies per NEO en 20 Dollarcent per ONT in. Maar ik heb laatst de NEO rit van 16 naar +-24 Dollar gemaakt en voor ONT ook de rit die toen plaatsvond. Vandaag op beide ook al wat % gemaakt, ik ben dus bereid daar weer iets van in te leveren, want zoals je ziet kan het ook erg hard stijgen.
Daarnaast heb ik bij HOT een sell order een stukje onder de 700 sats staan, omdat die die vannacht ook heeft aangetikt. Dan eindig ik wel in ETH, waar ik liever niet in zit, aan de andere kant staat die nu ook 11 Dollar hoger dan gisteren. Als ETH daalt, dan stijgt HOT doorgaans vs ETH en dus accepteer ik dat ook. 10% erbij bij HOT en 5% eraf bij ETH is nog steeds winst.
Tegen de stroom inzwemmen doe ik overigens nooit met meer dan 25-30% van de pf om risico te beperken, want ik ga er wel vanuit dat we verder omlaag gaan. En uiteraard met een Stop Loss erop. Maar, onder de 6k zijn er toch wel veel mensen die weer instappen, we gaan het zien.
Daarnaast heb ik bij HOT een sell order een stukje onder de 700 sats staan, omdat die die vannacht ook heeft aangetikt. Dan eindig ik wel in ETH, waar ik liever niet in zit, aan de andere kant staat die nu ook 11 Dollar hoger dan gisteren. Als ETH daalt, dan stijgt HOT doorgaans vs ETH en dus accepteer ik dat ook. 10% erbij bij HOT en 5% eraf bij ETH is nog steeds winst.
Tegen de stroom inzwemmen doe ik overigens nooit met meer dan 25-30% van de pf om risico te beperken, want ik ga er wel vanuit dat we verder omlaag gaan. En uiteraard met een Stop Loss erop. Maar, onder de 6k zijn er toch wel veel mensen die weer instappen, we gaan het zien.
Naar mijn mening stijgen de alts momenteel nauwelijks. Geeft mij in ieder geval signalen dat BTC logischerwijs zal dalen. Maar hé, crypto.
Ik vind het trouwens irritant dat XMR geen USDT pair heeft. Voor een 20 sat coin snap ik dat wel, maar niet voor een 100 dollar coin.
Same here. Dat is de enige reden dat ik er vaak uitstap en niet snel weer instap. Ik had er laatst een aantal, maar omdat je ze via een omweg moet (ver)kopen en met Stop losses altijd de sjaak bent, blijf ik er in periodes als deze ver bij vandaan.PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:06:
Ik vind het trouwens irritant dat XMR geen USDT pair heeft. Voor een 20 sat coin snap ik dat wel, maar niet voor een 100 dollar coin.
Precies. Ik vind het een interessante coin waar ik best voor de nacht in zou willen blijven met een stop loss, maar een stop loss naar BTC is nutteloos. Zelfde verhaal met ZIL. Snap echt niet dat XMR geen USDT pair heeft gezien de dollar prijs.Taro schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:10:
[...]
Same here. Dat is de enige reden dat ik er vaak uitstap en niet snel weer instap. Ik had er laatst een aantal, maar omdat je ze via een omweg moet (ver)kopen en met Stop losses altijd de sjaak bent, blijf ik er in periodes als deze ver bij vandaan.
Dubbele fee's betalen om in en uit te stappen is natuurlijk ook erg jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 09-09-2018 23:14 ]
Niet veel anders dan de meeste andere alts toch? De meeste hebben wel een correctie van +90% achter de rug.Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:38:
Wat is er met dat DGD gebeurd..pfffffffff
Dat stond begin dit jaar gewoon boven de $500
Slechts +5%, wat een schaamteloos geshill
Maar de alts dalen ook niet. Durf zelfs te zeggen dat ze meer stijgen dan dalen t.o.v. BTC.Bastrianos schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:05:
Naar mijn mening stijgen de alts momenteel nauwelijks. Geeft mij in ieder geval signalen dat BTC logischerwijs zal dalen. Maar hé, crypto.
Sowieso valt het me op dat (mijn) alts iedergeval niet extreem hebben gereageerd op het BTC geweld naar beneden. Dragonchain bijvoorbeeld staat nog precies op 'tzelfde aantal sats als eerst.
De alts waren ook zo extreem gezakt dat ze blijkbaar nu minder heftig reageren op BTCTominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:26:
[...]
Maar de alts dalen ook niet. Durf zelfs te zeggen dat ze meer stijgen dan dalen t.o.v. BTC.
Sowieso valt het me op dat (mijn) alts iedergeval niet extreem hebben gereageerd op het BTC geweld naar beneden. Dragonchain bijvoorbeeld staat nog precies op 'tzelfde aantal sats als eerst.
Jep en daar ben ik blij om. Het ergste hebben we dus al achter ons liggen (hopelijk). Prima accumuleren zo elke maand.PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:45:
[...]
De alts waren ook zo extreem gezakt dat ze blijkbaar nu minder heftig reageren op BTC
Mits we echt nog door de ondergrens der ondergrenzen zakken. (dus: 5.7k)
Dan zal 't vast erger worden.
Hopen van niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 09-09-2018 23:55 ]
Tegenover BTC zat er natuurlijk ook wel heel veel lucht in de alts. Waar BTC x10 gedaan heeft deden genoeg alts x50 of meer. Logisch dat die dan verder zakken. Mocht BTC sub 6k gaan zullen ze vast weer mee gaan, maar het lijkt er inderdaad wel op dat de meeste lucht er wel uit is. Nu hopen dat BTC niet sub 5k gaat en richting de 3k want dan zullen de alts het ook weer heel zwaar krijgen.
So da's wel een rood balkie. Alleen jammer dat er zo weinig actie is. Of zak echt lekker diep of stijg gewoon naar de maan. Dit gehobbel in kleine ranges is saai.
Wel geinig dat die rode candle gelijk gaat met dit nieuws: https://twitter.com/coindesk/status/1038911640962584576
Ik vraag me dan af: is deze sell-off door TA of door nieuws waar men snel op anticipeert. Blijft gissen.
Ik vraag me dan af: is deze sell-off door TA of door nieuws waar men snel op anticipeert. Blijft gissen.
Er zullen altijd bounces zijn of dagen dat de boel gewoon blijft hangen in de weg omlaag. Kijk maar naar de val van 20k, 11k, of 8k in de correctie. Op lange termijn is het helemaal onzin. We gaan van 20k omlaag naar 6k, omhoog naar 11k en weer omlaag naar 6k. Daarna nog genoeg van zulke gelijke acties over maanden lang. Ik denk wel dat we nu op een punt zijn dat we mogelijk een nieuwe low kunnen maken en de downtrend achter ons kunnen laten. Hoe laag ? geen idee, we gaan het zien. Helaas is ook nu bijvoorbeeld 5k met een bounce omhoog naar 6.5k en dan weer omlaag mogelijk. Ik denk wel dat deze weg omlaag een goede kans heeft om de laatste te zijn.Tominatie schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:09:
[...]
So da's wel een rood balkie. Alleen jammer dat er zo weinig actie is. Of zak echt lekker diep of stijg gewoon naar de maan. Dit gehobbel in kleine ranges is saai.
Manipulatie. Dat nieuwsbericht wordt niet zomaar nu de wereld ingegooid denk ik. Whales zoeken een mooi plekje uit (op basis van TA) waar ze de prijs ofwel zelf kunnen op/neerdrijven ofwel een nieuwsje de wereld ingooien. En toen was Bart n° elvendertig geborenTominatie schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:12:
Wel geinig dat die rode candle gelijk gaat met dit nieuws: https://twitter.com/coindesk/status/1038911640962584576
Ja echt bijzonder zoiets. Ze kiezen zulke fud-onzin-nieuwsberichten altijd op dit soort perfecte momenten uit. Als je maar de SEC en het woordje "denied" benoemt in je nieuwsbericht is er gelijk chaos in crypto.TomTorquay schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:21:
[...]
Manipulatie. Dat nieuwsbericht wordt niet zomaar nu de wereld ingegooid denk ik. Whales zoeken een mooi plekje uit (op basis van TA) waar ze de prijs ofwel zelf kunnen op/neerdrijven ofwel een nieuwsje de wereld ingooien. En toen was Bart n° elvendertig geboren
Maarja, 't zal wel allemaal.
Ben benieuwd of de 6.2k houdt. Gaat wel rap nu
Op korte termijn mogelijk wel. Op wat langere termijn zou het heel onlogisch zijn als 6.2k de bodem is.Tominatie schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:25:
[...]
Ben benieuwd of de 6.2k houdt. Gaat wel rap nu
Wel blij dat ik vanmiddag volledig uitgestapt ben. Lekker in USDT gaan zitten, de PC uitgezet en met de motor weg gegaan
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 10-09-2018 00:28 ]
Dit is fomo creatie van whales dat piekje vanmiddag. Voor degenen die opnieuw instapten en niet voor het slapen uitstapten. Niet handig, want dit is al zovaak gebeurd op de terugweg naar de 6k in 2018.
Die 6k komt onherhoepelijk. En die 6350 gaan we tijdje niet meer zien
En dat is hier vanmiddag besproken.
Die 6k komt onherhoepelijk. En die 6350 gaan we tijdje niet meer zien
En dat is hier vanmiddag besproken.
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 10-09-2018 00:28 ]
Yup, we gaan er 100% onder.PilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:26:
[...]
Op korte termijn mogelijk wel. Op wat langere termijn zou het heel onlogisch zijn als 6.2k de bodem is.
Ik denk ook dat we onder de 5.8k moeten gaan komen. Daar weer de low maken en dan een uitbraak omhoog na de bounce richting 8k en hoger zie ik eigenlijk ook niet zomaar gebeuren. Ik denk dat we deze keer gewoon echt een dikke low moeten maken om daarna de uptrend te kunnen vinden. 5.8k als low of hoger raken vind ik ook niet heel logisch.
Het lijkt wel of we weer van die pump en dumps krijgen zoals bij de 9900 in april en mei.
Ik zeg:
6200-5800-6400-4000-8000 of iets in die richting.
Verwacht nog een kleine opleving vanaf 5800, de 6e dan in 2018 en dan is het over en uit.
6200-5800-6400-4000-8000 of iets in die richting.
Verwacht nog een kleine opleving vanaf 5800, de 6e dan in 2018 en dan is het over en uit.
Eigk is mijn hele verwachting nog steeds bullish. Zegt mij ook wel weer genoeg dat zo'n dalingkje weer veroorzaakt moet worden door ouderwetse SEC fud. Whales moeten toch wat eh.PilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:30:
[...]
Ik denk ook dat we onder de 5.8k moeten gaan komen. Daar weer de low maken en dan een uitbraak omhoog na de bounce richting 8k en hoger zie ik eigenlijk ook niet zomaar gebeuren. Ik denk dat we deze keer gewoon echt een dikke low moeten maken om daarna de uptrend te kunnen vinden. 5.8k als low of hoger raken vind ik ook niet heel logisch.
Worden weer saaie dagen denk ik zo.
Ik blijf voorlopig bij wat ik al maanden zeg: $3600.
Dit jaar zie ik sowieso nog geen herstel.
Dit jaar zie ik sowieso nog geen herstel.
De 7.4k niet kunnen breken en weer omlaag gaan maakt mij erg bearish. BTC zit nog steeds in een bullmarket volgens bepaalde kriteria, maar dat zal niet zo blijven. Die 7.4k was DE kans om verder omhoog te gaan en uit te breken uit de downtrend, dat is niet gebeurt waardoor de komende weken en zelfs maanden er slecht uitzien. In het beste geval zie ik een low van 5.8k tot 5.2k tot we weer de uptrend in gaan. In het slechtste geval hebben we het over 3k of misschien zelfs 2k.Tominatie schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:34:
[...]
Eigk is mijn hele verwachting nog steeds bullish. Zegt mij ook wel weer genoeg dat zo'n dalingkje weer veroorzaakt moet worden door ouderwetse SEC fud. Whales moeten toch wat eh.
Worden weer saaie dagen denk ik zo.
Op dit moment is er voor mij niets wat mij bullish maakt, ook al zou ik dat heel graag zien. Verder omlaag geeft mij meer BTC, maar omhoog geeft mij meer euro's. Hoe eerder de uptrend weer komt hoe beter, maar ik weet dat dit heel laag kan gaan helaas.
Ik ben niet echt bullish of bearish. Maar vanaf hier ben ik wel bullish. Ik verwacht eigenlijk een saaie periode met niet enorm veel beweging. Ik zie ons nog wel tijden tussen 6-8k regionen rond hobbelen. Een bullmarket is nog ver weg, een reserval van bear naar bull kost ook gewoon tijd. Uiteindelijk zullen mensen in zien dat we niet verder zakken dan die 5.7k en instappen. Dit zorgt dan weer voor een opleving en andere buitenstaanders gaan dit zien en zo start onze nieuwe maanreis. Dit kan een lange tijd duren!PilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:39:
[...]
De 7.4k niet kunnen breken en weer omlaag gaan maakt mij erg bearish. BTC zit nog steeds in een bullmarket volgens bepaalde kriteria, maar dat zal niet zo blijven. Die 7.4k was DE kans om verder omhoog te gaan en uit te breken uit de downtrend, dat is niet gebeurt waardoor de komende weken en zelfs maanden er slecht uitzien. In het beste geval zie ik een low van 5.8k tot 5.2k tot we weer de uptrend in gaan. In het slechtste geval hebben we het over 3k of misschien zelfs 2k.
Op dit moment is er voor mij niets wat mij bullish maakt, ook al zou ik dat heel graag zien. Verder omlaag geeft mij meer BTC, maar omhoog geeft mij meer euro's. Hoe eerder de uptrend weer komt hoe beter, maar ik weet dat dit heel laag kan gaan helaas.
2000/3000/4000 zijn voor mij allemaal onwaarschijnlijk. Geloof nog steeds niet dat we nog een lagere yearly-low pakken als die 5.7k.
Ik hoop dat dit gebeurtTominatie schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:42:
[...]
2000/3000/4000 zijn voor mij allemaal onwaarschijnlijk. Geloof nog steeds niet dat we nog een lagere yearly-low pakken als die 5.7k.
Aan de andere kant denk ik dat we een goede harde low nodig hebben om klaar te zijn met dit gezeik. De hele tijd maar bouncen tussen 6k en een paar k hoger moet ook maar eens klaar zijn. Daarom denk ik zelf dat we een goede low moeten maken en vanuit daar weer de weg omhoog kunnen vinden. Ik denk zelf niet dat een low als 5.7k laag genoeg is om er klaar mee te zijn.
Edit: Vind dit toch ook wel een mooi lange termijn idee: https://www.tradingview.c...NDARY-ANALYSIS-LONG-TERM/
100k BTC !!11!!one
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 10-09-2018 00:50 ]
Zoals altijd, het kan dus alle kanten op, volgens de TA believers.PilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 00:46:
[...]
Ik hoop dat dit gebeurt
Aan de andere kant denk ik dat we een goede harde low nodig hebben om klaar te zijn met dit gezeik. De hele tijd maar bouncen tussen 6k en een paar k hoger moet ook maar eens klaar zijn. Daarom denk ik zelf dat we een goede low moeten maken en vanuit daar weer de weg omhoog kunnen vinden. Ik denk zelf niet dat een low als 5.7k laag genoeg is om er klaar mee te zijn.
Edit: Vind dit toch ook wel een mooi lange termijn idee: https://www.tradingview.c...NDARY-ANALYSIS-LONG-TERM/
100k BTC !!11!!one
Dan heb je achteraf altijd gelijk.
Kansloze en nutteloze reactie nummer 5271.RaptorXS schreef op maandag 10 september 2018 @ 01:38:
[...]
Zoals altijd, het kan dus alle kanten op, volgens de TA believers.
Wat staat er volgens jou dan te gebeuren?RaptorXS schreef op maandag 10 september 2018 @ 01:38:
Zoals altijd, het kan dus alle kanten op, volgens de TA believers.
Als je helemaal niks zegt heb je ook altijd gelijk
Helemaal niets volgens hem. Alleen het dumpen van nutteloze nieuwslinks meer niet.TomTorquay schreef op maandag 10 september 2018 @ 01:58:
[...]
Wat staat er volgens jou dan te gebeuren?
Als je helemaal niks zegt heb je ook altijd gelijk![]()
Dat ik vanmiddag zei dat dit alles weg had van een Bart en vervolgens gelijk had wordt ook niet op gereageerd. Er komt alleen een reactie op dingen die ie kan afzeiken. Zelf iets nuttigs toevoegen of een normale discussie voeren zit er helaas niet in. Kansloos.
De Belastingdienst denkt er anders overPilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 02:08:
[...]
Helemaal niets volgens hem. Alleen het dumpen van nutteloze nieuwslinks meer niet.
Dat ik vanmiddag zei dat dit alles weg had van een Bart en vervolgens gelijk had wordt ook niet op gereageerd. Er komt alleen een reactie op dingen die ie kan afzeiken. Zelf iets nuttigs toevoegen of een normale discussie voeren zit er helaas niet in. Kansloos.
Kansloze en nutteloze reactie nummer 5272 .RaptorXS schreef op maandag 10 september 2018 @ 02:14:
[...]
De Belastingdienst denkt er anders over
Resultaten uit het verleden zijn idd. geen garantie voor de toekomst.PilatuS schreef op maandag 10 september 2018 @ 02:17:
[...]
Kansloze en nutteloze reactie nummer 5272 .
En helemaal niet met TA die alle kanten opgaat, al vaker hier gemeld.. het kan vriezen of dooien.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!