[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 266 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.282 views

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tominatie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:14:
[...]

Als ik het goed aflees stond hij op 17 juli op 4000 sats en nu op 2700 sats. Dus opzich een goede keuze geweest geen bag aan te schaffen maarja mijn TRAC is ook echt niet om aan te zien :+ :'(
Oh, ik kijk ernaar in ETH :) Dat is een fijner aanblik, haha.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Greymore1 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:16:
[...]

Oh, ik kijk ernaar in ETH :) Dat is een fijner aanblik, haha.
Oh dan snap ik 'm inderdaad. Maar denk eigenlijk dat er heel veel coins vrij redelijk voorstaan als je handelt in ETH. Want wat die ETH laat zien de laatste tijd is echt niet normaal......

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Tominatie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:50:
[afbeelding]

[afbeelding]

Kop op jongens. Ikzelf ben ook lichtelijk gedeprimeerd als ik zie waar alles zich nu bevind. Het is dit jaar gewoon huilen geblazen; dit hoort erbij. This is part of our journey!

Na zo'n jaar als 2017 kon 't ook niet anders als je logisch nadenkt. Ik hold en blijf bijkopen; er komt ooit weer een fantastische tijd, een fantastisch jaar waar we allemaal een lambo kunnen kopen maar nu moeten we door bikkelen.

't enige positieve is; over 10/16 dagen kan ik weer mijn verzameling shitcoins vergroten (voor een goedkoop prijsie) :Y)
Gedeprimeerd kan ik er echt niet van worden , het gaat zoals het gaat , en was en is te voorzien , heb het al vaker gezegd , en denk dat het weer terug gaat zakken naar het niveau van medio November 2017 , alles is veel te hoog gewaardeerd en op weinig of niets gebaseerd ,ik ben er ingestapt in Jan/Feb omdat ik na veel gelezen te hebben meer interesse kreeg voor Blockchain / Crypto , Heb intussen alles verkeerd gedaan , wat je maar kunt doen in mijn ogen nu ..... Coins kopen omdat ze goedkoop waren , Hoddelen heeft me veel gekost , te lang blijven zitten bij de bekende en veels te dure Nederlandse brokers 8)7
Heb voor mijn doen veel geleerd , ook door het meelezen hier , maar het komt allemaal goed met de crypto .... alleen kan ik helaas niet zeggen waneer , we blijven gewoon lekker door gaan. vind het spelletje veel te leuk ;)

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tominatie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:18:
[...]

Oh dan snap ik 'm inderdaad. Maar denk eigenlijk dat er heel veel coins vrij redelijk voorstaan als je handelt in ETH. Want wat die ETH laat zien de laatste tijd is echt niet normaal......
Staat nu wel erg laag ja, hoop dan ook dat de altjes die ik wil gaan kopen, straks nog dieper in het rood staan dan ETH. Ben nu bezig op IDEX wat mij beter afgaat dan die dead cat bounces meepikken op binance. Te vaak misgegaan, dus even een andere tactiek.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach, er is ook nog positief nieuws vandaag:
Coinbase CEO: in 5 jaar tijd gebruiken 1 miljard mensen cryptocurrency
Misschien is de wens de vader van de gedachte? Wij van WC eend.... ;)
Bron: https://www.cryptopoint.n...ard-mensen-cryptocurrency

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:59
cryptore schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:22:
[...]

Gedeprimeerd kan ik er echt niet van worden , het gaat zoals het gaat , en was en is te voorzien , heb het al vaker gezegd , en denk dat het weer terug gaat zakken naar het niveau van medio November 2017 , alles is veel te hoog gewaardeerd en op weinig of niets gebaseerd ,ik ben er ingestapt in Jan/Feb omdat ik na veel gelezen te hebben meer interesse kreeg voor Blockchain / Crypto , Heb intussen alles verkeerd gedaan , wat je maar kunt doen in mijn ogen nu ..... Coins kopen omdat ze goedkoop waren , Hoddelen heeft me veel gekost , te lang blijven zitten bij de bekende en veels te dure Nederlandse brokers 8)7
Heb voor mijn doen veel geleerd , ook door het meelezen hier , maar het komt allemaal goed met de crypto .... alleen kan ik helaas niet zeggen waneer , we blijven gewoon lekker door gaan. vind het spelletje veel te leuk ;)
Wat maakt in jou ogen dat 'alles veel te hoog is gewaardeerd'. Want de redenatie die je erna geeft zegt eigenlijk dat alles 0 zou moeten zijn.
Jij en ik bepalen de prijs. Net zoals we dat met alles van waarde doen.

Ik hoop voor je dat je je inkoop een beetje kan middelen de komende tijd, maar je hebt gewoon de pech gehad op de top in te stappen. En ik snap dat je daar een beetje zuur van wordt. Maar er komen betere tijden aan.

Edit:
Hier nog een stukje leesvoer voor de goede nachtrust
https://dollardestruction.com/14956/

[ Voor 3% gewijzigd door burnebie op 08-09-2018 23:55 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
burnebie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:44:
[...]
Maar er komen betere tijden aan.
Dat hoop je, misschien komen die niet meer. Er is nog steeds niemand die uit kan leggen waarom een Bitcoin 20.000 Dollar waard moet zijn of een ETH 190 Dollar. Het is pure speculatie en deze munten zijn hier niet voor bedoeld. Zoals ik al vaker heb gezegd: 1 BTC = 1 BTC, de Dollar waarde en daarmee speculeren is niet het doel van Bitcoin.

Je ziet wel steeds meer coins waarbij je eigenlijk geen waarde aan de munt toekent, maar waar het een soort van aandeel in een bedrijf is. Maar dat staat dan weer los van blockchain.

Bitcoin is alleen populair geworden door de Dollar waarde, de blockchain hype lift daarop mee en hoge piefen komen allemaal bijeen op events waar over blockchain gesproken wordt, maar eigenlijk alleen omdat BTC en veel andere munten zoveel waard zijn geworden. De techniek is erg mooi, maar voegt vaak niets toe tov traditionele databases.

Ik weet niet of er weer betere tijden aankomen. Er komen in ieder geval wel tijden aan waarin men kritischer wordt en is wat betreft de werkelijke waarde van een munt. En ook tijden waarin veel mensen eerder hun winst zullen pakken. En tjah, waarom bijvoorbeeld HOT zo hard stijgt? Stukje fomo en speculatie van veel mensen, want is die nu echt 0,0013 cent per stuk waard? 99% van de mensen die HOT hebben weten niet eens wat die coin doet, ze kennen alleen de huidige koers...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• cryptore
burnebie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:44:
[...]

Wat maakt in jou ogen dat 'alles veel te hoog is gewaardeerd'. Want de redenatie die je erna geeft zegt eigenlijk dat alles 0 zou moeten zijn.
Jij en ik bepalen de prijs. Net zoals we dat met alles van waarde doen.

Ik hoop voor je dat je je inkoop een beetje kan middelen de komende tijd, maar je hebt gewoon de pech gehad op de top in te stappen. En ik snap dat je daar een beetje zuur van wordt. Maar er komen betere tijden aan.

Edit:
Hier nog een stukje leesvoer voor de goede nachtrust
https://dollardestruction.com/14956/
Het is gewoon hoe ik het zie , iedereen heeft gelukkig weer een andere mening , ik zeg echt niet dat alles 0 moet zijn , maar vind dat door manipulatie , crypto omhoog gestuwd is , waar natuurlijk weer een correctie op te verwachten is en komt , en geloof me , ik ben echt wel de laatste die hier zuur van word , voor mij is het gewoon een leerperiode en leergeld wat ik makkelijk kan missen ;)

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:04:
[...]

Dat hoop je, misschien komen die niet meer. Er is nog steeds niemand die uit kan leggen waarom een Bitcoin 20.000 Dollar waard moet zijn of een ETH 190 Dollar. Het is pure speculatie en deze munten zijn hier niet voor bedoeld. Zoals ik al vaker heb gezegd: 1 BTC = 1 BTC, de Dollar waarde en daarmee speculeren is niet het doel van Bitcoin.

Je ziet wel steeds meer coins waarbij je eigenlijk geen waarde aan de munt toekent, maar waar het een soort van aandeel in een bedrijf is. Maar dat staat dan weer los van blockchain.

Bitcoin is alleen populair geworden door de Dollar waarde, de blockchain hype lift daarop mee en hoge piefen komen allemaal bijeen op events waar over blockchain gesproken wordt, maar eigenlijk alleen omdat BTC en veel andere munten zoveel waard zijn geworden. De techniek is erg mooi, maar voegt vaak niets toe tov traditionele databases.

Ik weet niet of er weer betere tijden aankomen. Er komen in ieder geval wel tijden aan waarin men kritischer wordt en is wat betreft de werkelijke waarde van een munt. En ook tijden waarin veel mensen eerder hun winst zullen pakken. En tjah, waarom bijvoorbeeld HOT zo hard stijgt? Stukje fomo en speculatie van veel mensen, want is die nu echt 0,0013 cent per stuk waard? 99% van de mensen die HOT hebben weten niet eens wat die coin doet, ze kennen alleen de huidige koers...
Al wel eens van Rootstock gehoord?
Kwam het hier tegen:
The Latin American Crypto Boom Is Underway
Bron: https://www.zerohedge.com...ican-crypto-boom-underway
en: https://www.rsk.co/
En in bijv. Iran is een BTC 24K dollar waard als je dollars hebt en daar woont.
Edit: crypto's gaan de wereld veranderen.

• burnebie
Taro schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:04:
[...]

Uiteraard hoop ik dat. Net als jij. Maar er is in jouw visie dus ook niemand die een waarde van 1 dollar zou kunnen uitleggen. Want het is niet bedoeld om fiatwaarde te dragen.
Daar ben ik het niet mee eens omdat het wel degelijk als currency bedoeld is. Een ruilmiddel. En die moet waarde bezitten anders is het niet als ruilmiddel bruikbaar.

Ik denk dat we over een paar jaar stijl achteroverslaan van wat deze markt waard zal zijn.

• cryptore
burnebie schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:35:
[...]

Uiteraard hoop ik dat. Net als jij. Maar er is in jouw visie dus ook niemand die een waarde van 1 dollar zou kunnen uitleggen. Want het is niet bedoeld om fiatwaarde te dragen.
Daar ben ik het niet mee eens omdat het wel degelijk als currency bedoeld is. Een ruilmiddel. En die moet waarde bezitten anders is het niet als ruilmiddel bruikbaar.

Ik denk dat we over een paar jaar stijl achteroverslaan van wat deze markt waard zal zijn.
Waarde van iets is gebaseerd op regulering , vertrouwen , en algemene acceptatie , dat is wat op dit moment nog niet van toepassing is op onze crypto , allemaal te volatiel en afhankelijk , ja waarvan ?? op dit moment bepalen de hele grote gefortuneerde jongens de markt , die verdienen bakken met geld , en laten de kruimels aan ons over , en als we niet oppassen , pakken ze ons die ook nog af
https://vicemoney.nl/2017...ntleent-geld-zijn-waarde/

• RaptorXS
cryptore schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:57:
[...]

Waarde van iets is gebaseerd op regulering , vertrouwen , en algemene acceptatie , dat is wat op dit moment nog niet van toepassing is op onze crypto , allemaal te volatiel en afhankelijk , ja waarvan ?? op dit moment bepalen de hele grote gefortuneerde jongens de markt , die verdienen bakken met geld , en laten de kruimels aan ons over , en als we niet oppassen , pakken ze ons die ook nog af
Reguling, een beladen woord bij de crypto's.
Dat kan positief zijn maar dan op mondiaal nivo en niet zoals gisteren al vermeld, op EU nivo. :)

• cryptore
RaptorXS schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:03:
[...]

Reguling, een beladen woord bij de crypto's.
Dat kan positief zijn maar dan op mondiaal nivo en niet zoals gisteren al vermeld, op EU nivo. :)
Ben ik met je eens , alleen op EU niveau gaat niet werken

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
cryptore schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:09:
[...]

Ben ik met je eens , alleen op EU niveau gaat niet werken
Je moet natuurlijk wel ergens beginnen. Geen enkele partij heeft de autoriteit om heel de wereld regels op te leggen...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• burnebie
cryptore schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:57:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar de grote gefortuneerde jongens hebben geen rode cent meer als jij en ik geen enkele waarde meer zien in crypto.
Mooi BTC bagholders zal dat opleveren. Zolang Jan Modaal nog betaald voor BTC geeft dat de de munt zijn waarde.

Maar goed, inzichten verschillen.
Iedereen met kerst een afbetaalde hypotheek én een lambo op de moon.

• RaptorXS
TomTorquay schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:18:
[...]

Je moet natuurlijk wel ergens beginnen. Geen enkele partij heeft de autoriteit om heel de wereld regels op te leggen...
Dat is dus een bevestiging :)

• cryptore
TomTorquay schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:18:
[...]

Zeker en helemaal waar , crypto heeft nog een hele weg te gaan

• TomTorquay
Van de "meerwaarde" van crypto? Of hoe bedoel je?

• burnebie
Maar wat zou er gereguleerd moeten worden. Wat kán er gereguleerd worden. Er zal nooit fatsoenlijk zicht op wallets zijn. En als dat er is komen er weer wallets die buiten het zicht vallen.
Het is een wildwesten op internet.
Het enige dat in mijn ogen te reguleren valt is de transitie van fiat naar crypto.

• RaptorXS
TomTorquay schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:22:
[...]

Van de "meerwaarde" van crypto? Of hoe bedoel je?
Dat een EU regulering niet uitmaakt, ze denken te "groot" dan ze zijn. :)

• TomTorquay
RaptorXS schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:24:
[...]

Dat een EU regulering niet uitmaakt, ze denken te "groot" dan ze zijn. :)
Klopt. Op internationaal vlak lopen we achter de VS, China en het Midden-Oosten aan. Dus dan heeft het weinig zin...

• RaptorXS
TomTorquay schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:28:
[...]
Klopt. Op internationaal vlak lopen we achter de VS, China en het Midden-Oosten aan. Dus dan heeft het weinig zin...
Amerika is de grootste partij, die doen alles om de dollar te beschermen, worldwide.
De schulden economie. :)
Met een edit: de meeste yanks kopen een auto op de pof.
Hier noemen we het opeens, personal lease ofzo en de mensen trappen erin. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 09-09-2018 01:41 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
burnebie schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:24:
Maar wat zou er gereguleerd moeten worden. Wat kán er gereguleerd worden. Er zal nooit fatsoenlijk zicht op wallets zijn. En als dat er is komen er weer wallets die buiten het zicht vallen.
Het is een wildwesten op internet.
Het enige dat in mijn ogen te reguleren valt is de transitie van fiat naar crypto.
Aint that the truth!? (En omgekeerd natuurlijk ;) )

• burnebie
D-Ed schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:39:
[...]

Aint that the truth!? (En omgekeerd natuurlijk ;) )
En andersom uiteraard. Maar crypto zelf?
No way.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:50
Ik ben bang dat de bearmarket nog lang niet voorbij is, het kan echt nog veel lager.
De markt is aan het afkoelen ( kon iedereen zien aankomen ) + veel negatieve berichtgeving maakt het er niet beter op en maakt een keiharde landing mogelijk.
De hoeveelheid verschillende cryptomunten gaan nu ook een negatieve rol spelen denk ik.
Grote cryptomunten en een paar uitzonderingen daar gelaten is het gewoon één grote rotzooi, meer is daar eigenlijk niet over te zeggen...

Het is voor crypto denk ik hopen dat het huidige financiële systeem faalt, vergelijkbaar met 2008 bijvoorbeeld.
Maargoed, dat is ook geen garantie, zie bijvoorbeeld naar Turkije, daardoor is er ook geen cent winst voor crypto erbij gekomen wat je eigenlijk wel zou verwachten.

In vino veritas, in aqua sanitas

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hoe is er door Turkije geen cent cryptowinst bijgekomen?

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Chris.nl schreef op zondag 9 september 2018 @ 08:34:
Hoe is er door Turkije geen cent cryptowinst bijgekomen?
Turkse Lira daalt al 10 jaar aanhoudend tegenover de dollar. De mensen met echte cash daar zitten dus al lamg voor dat bitcoin uit de IT wereld brak in buitenlandse valuata.

De stroomversnelling is er al sinds 2016 en op 30 juli 2018 ging de Lira echt ten onder.

In Turkije is het makkelijker iets te kopen of te beleggen in euro’s of dollars dan in crypto.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Alleen maar bewijs dat TA een grotere rol speelt als nieuws. Als ze in Zuid-Amerika hun eigen munten afschaffen ten faveure van bitcoin wil die nog de 6k gaan testen. Nieuws is een mooie katalysator van een trend die al in de lucht hangt, meer niet.

Uitzonderlijk nieuws daargelaten wellicht.

Btc hing op 7400 al paar dagen tegen 61.8 Fibbo zijn plafond aan en dat blijkt gewoon serieuze shit te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 10:25 ]

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Toch mooi dat ETH en BTC weer ff piekt, net op het moment dat ik erover dacht om te verkopen.. Nu wachten of hodlen.. Keuzes keuzes keuzes

Moet altijd denken aan dit filmpje bij zulke curves

[ Voor 31% gewijzigd door freestyler2 op 09-09-2018 11:44 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 14:32
freestyler2 schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:32:
Toch mooi dat ETH en BTC weer ff piekt, net op het moment dat ik erover dacht om te verkopen.. Nu wachten of hodlen.. Keuzes keuzes keuzes
Bart confirmed :>

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
freestyler2 schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:32:

Moet altijd denken aan dit filmpje bij zulke curves

[video]
piekt het ja? :O merk er weinig van

Verwijderd

Godsamme too late... alles keldert poh zal ik uit usdt stappen of zakt het verder nahh ik zit goed zo.. stom stom had maar meteen alles in een alt gestopt en nu met 3 4 %weer ervandoor goeiemorgen :(

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik zit in nano. Die zullen ze toch wel even recht trekken naar 35sat minimaal toch? Naar die gestage lijn der daling zeg maar.

Daarna ga ik snel weer usdt.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 09:15
Aan de daghandelaren hier, als jullie uit alts gaan zetten jullie het om in BTC, USD of Tether? En waarom?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:07:
Ik zit in nano. Die zullen ze toch wel even recht trekken naar 35sat minimaal toch? Naar die gestage lijn der daling zeg maar.

staan er ff een half miljoen in de sale nu 8)7 8)7 8)7
op binance

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 09:28
sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:13:
[...]

op binance
Die zie ik niet...zie geen bijzonderheden in de boeken? Alleen die dumps zijn zichtbaar op de chart.

Waren mooie koopmomentjes geweest, zowel in BTC als Nano.
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:07:

Ik twijfel. Vind het riskant. Als die niet stijgt en BTC zakt weer terug heb je dubbel verlies. BTC hoog gekocht en laag verkopen straks en geen winst of zelfs verlies met nano. Het kriebelt wel om iets te doen.

[ Voor 40% gewijzigd door B-Bandit op 09-09-2018 12:26 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:13:
[...]

op binance
Wow. Tering ey, je zou er maar 500.000 van hebben. 8)7
Wordt wel langzaam opgegeten dus ik hou 'm even goed in de gaten. Misschien een leuke daytrade :)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:16:
[...

[...]

Ik twijfel. Vind het riskant. Als die niet stijgt en BTC zakt weer terug heb je dubbel verlies. BTC hoog gekocht en laag verkopen straks en geen winst of zelfs verlies met nano. Het kriebelt wel om iets te doen.
Ik reken erop dat btc een aantal uur de 6350 houdt. Is al vele malen, ook afgelopen week, heel belangrijk geweest. Zojuist nog hard afgeslagen op 6350.

Nano heeft even wat btc kalmte nodig net als eerder deze week. Als die einde middag nog niets heeft laten zien ga ik waarschijnlijk weer usdt.

• B-Bandit
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:36:
[...]

Ik reken erop dat btc een aantal uur de 6350 houdt. Is al vele malen, ook afgelopen week, heel belangrijk geweest. Zojuist nog hard afgeslagen op 6350.

Nano heeft even wat btc kalmte nodig net als eerder deze week. Als die einde middag nog niets heeft laten zien ga ik waarschijnlijk weer usdt.
Klopt, BTC is in dat opzicht wat voorspelbaarder. Nano wijkt wel sterk af sinds vanochtend, misschien een gokje waard inderdaad. Ik ga eens spelen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd wat er gebeurt als die 360.000 op zijn
er wordt alleen maar gekocht nu ???

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:41:
[...]

Klopt, BTC is in dat opzicht wat voorspelbaarder. Nano wijkt wel sterk af sinds vanochtend, misschien een gokje waard inderdaad. Ik ga eens spelen.
Hou wel de NANO/eth in de gaten. Er staat daar een sellwall van 580.000 Nano's die ondertussen wel al geslonken is naar 359.000. Zolang die er nog staat zal er niet veel gebeuren ;)

• B-Bandit
Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:45:
[...]

Hou wel de NANO/eth in de gaten. Er staat daar een sellwall van 580.000 Nano's die ondertussen wel al geslonken is naar 359.000. Zolang die er nog staat zal er niet veel gebeuren ;)
Tnx daar staat ie dus! Had ik kunnen weten.

Edit1: DAMN als ik die had gezien. Anders had ik het wel meegeholpen aan die afbreken. Heb helaas BTC/Nano gekocht.

Edit2: maar wat extra nano gekocht om de buywall van ether te slopen.

[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 09-09-2018 12:55 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

2e bear attack op 6350 ook gepareerd nu.

340.000 nano’s wegeten zou normaal een uur of 2 kosten. Maar het kan heel rap gaan als een wale even een grote hap neemt. Want nano blijft door die sellwall erg achter bij ont en ven en neo.

[ Voor 48% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 13:02 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Mooie niet gemanipuleerde pump ook. Ik trek maar eens een biertje open hier in Kroatië.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:56:
2e bear attack op 6350 ook gepareerd nu.

340.000 nano’s wegeten zou normaal een uur of 2 kosten. Maar het kan heel rap gaan als een wale even een grote hap neemt. Want nano blijft door die sellwall erg achter bij ont en ven en neo.
yup, hij wordt kleiner en kleiner. Is 't gokje wel waard. [oftwel; ingestapt.]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:00:
[...]

yup, hij wordt kleiner en kleiner. Is 't gokje wel waard. [oftwel; ingestapt.]
ik zal ook instappen echter nog niet, wacht tot de wall wat minder is

Prepare for the next ATH

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zet je nano sell voor de zekerheid iets onder 110 eth wei. Daar zal extreem op gelimitordered worden als de sellwall bijna weg is. Wie weet hit die hem wel.

Btc/nano loopt exact paritair met btc/eth nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 13:15 ]

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:01:
[...]

ik zal ook instappen echter nog niet, wacht tot de wall wat minder is
Snap ik wel, alleen zie ik het wel gebeuren dat er opeens een whale komt en 200.000 van die wall in 1 keer wegkoopt waarna we als een malle uitbreken waardoor je 'm mist.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Bartvandelaar schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:57:
Mooie niet gemanipuleerde pump ook. Ik trek maar eens een biertje open hier in Kroatië.
Juist wel gemanipuleerd.
Alles is manipulatie. En dat is niet malafide.
Als jij koopt of verkoopt manipuleer je ook, en als jij de baas wil spelen maar geen $100 miljoen hebt liggen dan ga je met je $1000 naar een shitcoin met lager volume.

Hier was ook nog eens bijna niets voor nodig, paar miljoen dollar aan market buys maar

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:40
Dysmael schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:08:
[...]

Juist wel gemanipuleerd.
Alles is manipulatie. En dat is niet malafide.
Als jij koopt of verkoopt manipuleer je ook, en als jij de baas wil spelen maar geen $100 miljoen hebt liggen dan ga je met je $1000 naar een shitcoin met lager volume.

Hier was ook nog eens bijna niets voor nodig, paar miljoen dollar aan market buys maar
Ooit van sarcasme gehoord?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Dat was een glappie idd.

Rookworst zonder r is ook worst.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ok toch maar aangeschaft nu :)
eens kijken wat die gaat doen

Prepare for the next ATH

Verwijderd

ik hop ook in we zien het wel.. jullie ook sell order gezet dan waar??

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:20:
ik hop ook in we zien het wel.. jullie ook sell order gezet dan waar??
Ik heb geen sellorder. Ik blijf er denk nog wel een tijdje in, verwacht een behoorlijke uitbraak met een lichte pullback daarna om dan weer door te stomen. Geen targets, ik kijk et gewoon ff aan.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:24
Hier ook 100 Nano. Beter gaat ie straks van start :).

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
@Dysmael
Nog even verder bordurende op de korte rechtsgeldigheidsdiscussie die we hadden.

China lijkt nu iig zo ver te zijn dat ze data in blockchain als bewijs willen accepteren.

https://www.coindesk.com/...dence-as-legally-binding/

• B-Bandit
Muurtje wordt steeds kleiner. Ben benieuwd. Op de BTC is het technische wel een plaatje. Steeds lagere lows. Dus ze willen wel omhoog, maar gaat (nog) niet.

• cryptore
Zat al in NANO , maar vanmorgen wel weer wat bij gekocht , mooi groepje rode candles , hij moet wel een keer gaan

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
* Taro heeft ook een aandeel geleverd aan het opeten van de muur

Bij ADA was er overigens ook ooit zo'n wall, de hele zondag hielp iedereen mee met hem op te eten, toen dat gelukt was piekte die heel iets, om daarna keihard te dalen. Iedereen met geld had dat erin gepompt, maar daarna was er onvoldoende power over om echt door te stoten. Of je zal net zien dat BTC weer daalt als de wall weg is.

Afijn, gewoon duimen :)

[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 09-09-2018 13:33 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• B-Bandit
Lol na de Tweakers knokploeg nu dan de Tweakers Whaleploeg :+

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:24
Pak die nano's! Haha.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ie gaat doe ik ook wel mee :)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Je weet dat je dan bij 50.000 nanos moet instappen he? Heb dit regelmatig meegemaakt en zoveel kopers wachten tot “het laatste moment”.

Daarom heb in een eerste sell op 110 wei eth/nano staan. Misschien knalt die wel in 1x naar zen vaste wekelijkse plafond.

Koop ik hem daarna gelijk weer opnieuw.

• B-Bandit
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:34:
[...]

Je weet dat je dan bij 50.000 nanos moet instappen he? Heb dit regelmatig meegemaakt en zoveel kopers wachten tot “het laatste moment”.
Wat bedoel je hiermee?

Ah ik heb hem al.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Bandit op 09-09-2018 13:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Daarom heb in een eerste sell op 110 wei eth/nano staan. Misschien knalt die wel in 1x naar zen vaste wekelijkse plafond.

Weet ik :) Als ik ga instappen kijk ik sowieso altijd naar hoe sellwalls opgegeten worden. Dan is het inderdaad instappen net voordat de sellwall weg is waarbij je dus koopt op het laatste stukje van de wall.

Edit: Voorlopig staan er nog 200k te koop. Geen zin om nu te kopen als BTC mogelijk een Bart gaat maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 09-09-2018 13:42 ]

Verwijderd

[...]

110.. :?

ben je dan niet bang dat je straks met deze trade blijft zitten...??

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:39:
[...]

110.. :?

ben je dan niet bang dat je straks met deze trade blijft zitten...??
Als de sellwall bijna weg is, gaan heel veel bots limitorders uitvoeren op vaste piek 110 eth/nano. Misschien hit die de 110 wel, misschien niet.

Dan verkoop ik hem wel voor minder.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik bedenk me net dat ik XRP al even niet meer geshilled heb. Bij deze. 😂 heerlijke video.

[YouTube: https://youtu.be/0bLO39pEhS0]

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:46:
[...]

Als de sellwall bijna weg is, gaan heel veel bots limitorders uitvoeren op vaste piek 110 eth/nano. Misschien hit die de 110 wel, misschien niet.

Dan verkoop ik hem wel voor minder.
verkoop je hem dan op market price,.??

• outlandos
Ik doe ook mee met de Nano wall. Niet al te gek: ik had er al 50 en heb er nu 100 :+

Ongeacht de afloop is dit het gokje wel waard.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:38:
[...]

Edit: Voorlopig staan er nog 200k te koop. Geen zin om nu te kopen als BTC mogelijk een Bart gaat maken :)
Blijf F5’en he;) net als jij het koffiezet apparaat aanslingert leest een tweakers whale over die sellwall. Zul je net zien.

• outlandos
Als er straks een tweede sellwall van een half miljoen opduikt vreet ik m'n schoen op :D

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:02:
[...]

Blijf F5’en he;) net als jij het koffiezet apparaat aanslingert leest een tweakers whale over die sellwall. Zul je net zien.
of een sell order zetten met paar % winst..?? O-)

ben echt erg nieuw in het traden, wou ook wel een online cursus volgen,.?
iemand hier ideeen,.?

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:05:
Als er straks een tweede sellwall van een half miljoen opduikt vreet ik m'n schoen op :D
haha fotoś!!!!!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 14:41
Nou vooruit ik doe mee, heb ook een plukje nano gekocht. :D

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• outlandos
En gaat het fout dan zou ik willen zeggen: gedeelde smart is halve smart ;)

• Acidrain
Ach hoe fout kan het gaan, heb ze ooit nog gekocht op 16 dollar en verkocht op 4 uiteindelijk… :|

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• B-Bandit
Ik heb m'n bijdrage zojuist geleverd door 2500 nano te verkopen tegen BTC, daar ETH van te kopen en die 2500 weer van de sellwall afgestript! Heeft me helaas wel ongeveer 10 euro aan fees en verlies gekost. Maar goed. Ik heb niet de hele dag de tijd tot die wall is afgebroken hè 8)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:21:
Ik heb m'n bijdrage zojuist geleverd door 2500 nano te verkopen tegen BTC, daar ETH van te kopen en die 2500 weer van de sellwall afgestript! Heeft me helaas wel ongeveer 10 euro aan fees en verlies gekost. Maar goed. Ik heb niet de hele dag de tijd tot die wall is afgebroken hè 8)
:) nvolgens mij zag ik die 2500 nvoorbij gaan ja 14:23:12 uur

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:24:
[...]

:) nvolgens mij zag ik die 2500 nvoorbij gaan ja 14:23:12 uur
Dat was ik :P

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

B-Bandit schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:21:
Haha misschien heeft mijn zelfgeschreven pariteits bot jouw order wel opegepikt. Die koopt/verkoopt alle verschillen tussen nano/eth, nano/btc en btc/eth. Al zijn er grotere whales met minder fees op Binance die dus strakker kunnen opkopen.

Lang verhaal kort: ook door nano in btc te kopen of te goedkoop te verkopen help je mee de sellwall af te breken. Een bot plaats namelijk dan de order voor jou tegen de sellwall aan.

Maarja, kom ik dan weer achteraf mee

• B-Bandit
Lol. Ja de mijne was een kwartier geleden haha.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

hahah top, nou als ik eens kijk hoeveel er hier al wat gekocht hebben nu loopt toch aardig op, ik 524 stuks, jij 2500 bandit ook 2500 etc..

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:25:
[...]

Haha misschien heeft mijn zelfgeschreven paritateits bot jouw order wel opegepikt. Die koopt/verkoopt alle verschillen tussen nano/eth, nano/btc en btc/eth. Al zijn er grotere whales met minder fees op Binance die dus strakker kunnen opkopen.

Lang verhaal kort: ook door nano in btc te kopen of te goedkoop te verkopen help je mee de sellwall af te breken. Een bot plaats namelijk dan de order voor jou tegen de sellwall aan.

Maarja, kom ik dan weer achteraf mee
Dat meen je niet.

Maar wel vet dat je je eigen bot hebt! Alle beetjes helpen. Dus als ik het goed begrijp ben jij nu 10 euro rijker :+

• outlandos
Als de BTC nou ook even op niveau blijft zou ik zeggen: Lets ride!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Btc/usdt vernielt even het nano feestje. Een aantal pariteits bots deden dat ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 14:29 ]

• outlandos
Malarky schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:28:
Btc/usdt vernielt even het nano feestje. Een aantal pariteits bots deden dat ;)
Geduld, het kan nog altijd.

35k left to go.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

lijk wel of we naar een lancering zitten te kijken :)

Prepare for the next ATH

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Wie nog wil meedoen moet nu instappen!

Final nano sale.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 09-09-2018 14:33 ]

Verwijderd

spanneeeeeeendd!!

• Tominatie
  • Niet online
't duurde ff maar die sell-wall is zo goed als opgegeten nu.

Je ziet nano/btc gelijk positief reageren. KOM MAAR OP!!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Gratis geld voor alle tweakers

• Tominatie
  • Niet online
Héérlijk zeg. Heel het forum zit nu in de moon-trein. Kunnen we voor de verandering allemaal een biertje op openen. Hold, moon, lambo. :>

• Acidrain
Nu is de vraag waar stopt het en waar zet je je sell order :)

• B-Bandit
Acidrain schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:38:
Op 10990, want op 110 staat Malarky :P

• Acidrain
hehehehe

• outlandos
Acidrain schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:38:
Veel zal denk ik afhangen of de BTC boven de 6400 komt of opnieuw de 6350 gaat testen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

gek he, heel die muur van 500.000 is weg en dan stokt het eigenlijk

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
sourcecode schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:41:
gek he, heel die muur van 500.000 is weg en dan stokt het eigenlijk
Ja m'n geld is op man.

Maarre. Ja we gaan het merken. Stop loss eronder als je twijfelt en winst heb je sowieso al nu. Tenzij BTC precies nu iets gaat doen.

Ik zit op 3% winst nu. Nog iets te beperkt. Maar goed ik ben ook nanofan, dus ben lichtjes biased.

[ Voor 36% gewijzigd door B-Bandit op 09-09-2018 14:45 ]

Pagina: 1 ... 266 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!