[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 265 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.283 views

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 09:28
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:39:
[...]

Gisterochtend was ik sceptisch over HOT, maar hij blijft toch maar gaan en ik heb mijn ETH inmiddels al weer ingewisseld voor extra HOT. Verder geen tips :)
En we gaan weer. Gisteren valse uitbraak. Nu toch echt naar de 700?

Ik koop ff geen ETH. Als k m'n HOT verkoop heb ik er namelijk al tig haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:52:
[...]

Dat kan je zien op de Order history pagina. Maar handel je niet met BNB voor de fee's dan?

Edit: HOT is los!
Jawel. Oh wacht dan gaat daar vana fnaturlijk 😅😂

[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 08-09-2018 10:55 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
B-Bandit schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:54:
[...]

En we gaan weer. Gisteren valse uitbraak. Nu toch echt naar de 700?

Ik koop ff geen ETH. Als k m'n HOT verkoop heb ik er namelijk al tig haha.
Als we door de 680 kunnen gaan, dan vermoed ik dat die daarna snel richting de 725 gaat. Ik verkoop denk ik rond 709-718, daarna valt hij waarschijnlijk weer even terug, om hopelijk daarna richting de 750+ te gaan.

Maar erg voorzichtig zijn, want met deze aantallen is 1 sat meer of minder behoorlijk wat geld...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 21:02
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:45:
[...]

Ja, HOT/ETH. Heb zojuist overigens even winst gepakt en zweef weer met de vinger boven de market buy knop.

Edit: NEO verkocht, extra ONT gehaald.
Dit vind ik eigenlijk veel leuker interessanter en nuttiger om te lezen dan de eeuwige ripple-geshill en bcash discussies. Gewoon de trades die iedereen dagelijks maakt, op welk moment en waarom de trades worden gemaakt!

• Klaas25
PHPResource schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:19:
[...]

Dit vind ik eigenlijk veel leuker interessanter en nuttiger om te lezen dan de eeuwige XRP-geshill en bcash discussies. Gewoon de trades die iedereen dagelijks maakt, op welk moment en waarom de trades worden gemaakt!
Correctie :$

• Taro
  • Niet online

Taro

PHPResource schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:19:
[...]

Dit vind ik eigenlijk veel leuker interessanter en nuttiger om te lezen dan de eeuwige ripple-geshill en bcash discussies. Gewoon de trades die iedereen dagelijks maakt, op welk moment en waarom de trades worden gemaakt!
Het vervelende is dat als iedereen dat gaat doen dat het hier nogal hard gaat wat betreft pagina's :) Ik neem de vrijheid en minder wel met dergelijke berichten als mensen het irritant gaan vinden.

Inmiddels overal uitgestapt en alleen nog in HOT die nu richting de 680 gaat.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:25:
[...]

Het vervelende is dat als iedereen dat gaat doen dat het hier nogal hard gaat wat betreft pagina's :) Ik neem de vrijheid en minder wel met dergelijke berichten als mensen het irritant gaan vinden.

Inmiddels overal uitgestapt en alleen nog in HOT die nu richting de 680 gaat.
Er al overheen is

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Go HOT.... weer eens 100% winst dus de helft verkocht op 24 SAT. Tuurlijk hij zal hoger gaan maar binnen is binnen. Ik heb te vaak gehoopt op meer en dan storten alles weer in.

Trouwens ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik het nog beter had kunnen doen. mijn order op 24 sat was 1 sept al filled :? . Ik heb nog even terug zitten kijken maar toen stond hij toch echt veel lager. Misschien heb ik geluk gehad met een verkeerde buy van iemand??? Gek dat je het niet in de grafieken terugziet. Als ik nu iets beter op mijn balance had gekeken had ik gezien dat hij toen al weg was en had ik meteen bijgekocht op 12 sat..... 8)7 .
Hebben jullie zulke ervaringen ook wel eens gehad? Dit is mijn eerste keer dat ik dit voordeel eens mee heb in de crypto wereld. Ik ga hier eens wat vaker opletten

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06-2025
Het vervelende is dat Binance bij verkoop de datum aan houdt wanneer je de order hebt geplaatst. Dus dan lijkt het alsof je hem eerder hebt verkocht.... Heel irritant.

• cursquidHome
braamr80 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:17:
Het vervelende is dat Binance bij verkoop de datum aan houdt wanneer je de order hebt geplaatst. Dus dan lijkt het alsof je hem eerder hebt verkocht.... Heel irritant.
ow dan is dat het.... ik vond het al zo raar 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

cursquidHome schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:13:
Misschien heb ik geluk gehad met een verkeerde buy van iemand??? Gek dat je het niet in de grafieken terugziet.
Een order wordt altijd tegen de meest gunstige prijs uitgevoerd. Als de laagste sell op 100 staat en je biedt 150, dan wordt die alsnog voor 100 ingevuld. Een verkeerde buy is dus niet mogelijk.

Het hangt ook van de exchange af, op Binance zie ik 5 dagen geleden wel een 23 sats piek, op een andere exchange kan dat net 24 zijn geweest. Of je hebt een Stop limit order ingevoerd om op 24 sats te verkopen en dat die vandaag pas is aangetikt. Op Binance zie je dan vaak het moment van invoeren staan, terwijl als je bij de trade history kijkt dat hij dan wél op vandaag staat.

• cursquidHome
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:20:
[...]

Op Binance zie je dan vaak het moment van invoeren staan, terwijl als je bij de trade history kijkt dat hij dan wél op vandaag staat.
trade history it is, je hebt gelijk. Toch normaal volgens plan vandaag gehit.

Dan nu even nog verder pieken naar de 30 om vervolgens weer flink te dalen voor mijn volgende buy order O-)

• Taro
  • Niet online

Taro

HOT gaat omlaag, op 675 en 674 verkocht. Maar als je de chart op bijv. 1 dag zet, dan zie je wel hoe laag het weer kan gaan als deze net zo hard daalt als dat hij gestegen is. Die kans is klein, maar dergelijke candles lokken een grote correctie uit ivm winstnemingen. Wees dus enorm voorzichtig.

Ps. BTC & ETH dalen ook, als je uit HOT stapt, kijk dan ook even naar de waarde van ETH, die heb ik nu ook maar verkocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 08-09-2018 13:25 ]

• B-Bandit
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:03:
HOT gaat omlaag, op 675 en 674 verkocht. Maar als je de chart op bijv. 1 dag zet, dan zie je wel hoe laag het weer kan gaan als deze net zo hard daalt als dat hij gestegen is. Die kans is klein, maar dergelijke candles lokken een grote correctie uit ivm winstnemingen. Wees dus enorm voorzichtig.

Ps. BTC & ETH dalen ook, als je uit HOT stapt, kijk dan ook even naar de waarde van ETH, die heb ik nu ook maar verkocht.
Goed gespot kerel. Ik heb een SL staan op 644. Wordt waarschijnlijk zo geraakt. Eerstvolgende heb ik pas staan op 588 ofzo. Ik zit de rit nog wel ff uit...die 588 gaat ie pas naar bij BTC <6350 schat ik zo in.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Taro
  • Niet online

Taro

HOT stijgt weer, maar, ik blijf er bij uit de buurt. Vanochtend stegen zowel BTC als ETH als HOT, maar nu dippen BTC en ETH en dus kan HOT in sats wel stijgen, maar wat betreft Dollars schiet je er waarschijnlijk bij in, tenzij HOT écht gaat pieken. Ik blijf in USDT

Edit: 6.400 ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 08-09-2018 14:10 ]

• PHPResource
Eth staat steevast in de top 3 als het gaat om volume op binance. Toch zonde dat de daling gewoon nóg steeds niet stagneert.. Zucht

Iemand nog gedachte/mening over BAT?

[ Voor 13% gewijzigd door PHPResource op 08-09-2018 18:34 ]

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Een bodem van 200 dollar zou voor ETH leuk zijn: een psychologische grens en een oude bodem. Wat bullish divergence erbij op de RSI. Wie weet!

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 08-09-2018 18:51 ]

• PHPResource
tias86 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:51:
Een bodem van 200 dollar zou voor ETH leuk zijn: een psychologische grens en een oude bodem. Wat bullish divergence erbij op de RSI. Wie weet!
Over welke coin heb je het nu precies? :/

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
PHPResource schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:54:
[...]

Over welke coin heb je het nu precies? :/
Eth

Zero.

• PHPResource
Lol het staat er notabene, my bad!

Ik hoop oprecht niet dat hij onder de 200 dollar duikt

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

laat de boel maar rap zakken naar een nieuwe LOW, ben er wel klaar mee nu

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

ETH gaat wel echt door het putje. Die 200 Dollar wordt binnenkort nog wel gehaald en dan is het nog harder omlaag denk ik door alle stop losses die afgaan.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat Azië en Amerika de markt bepalen. Vergeleken met hun zijn wij noobs..

Weg

• PHPResource
Ik ben begin 2017 begonnen met crypto en stond op een flinke winst in december/januari. Hebzucht heeft ervoor gezorgd dat ik eindeloos heb gehold. Staat nu op het punt van 5% verlies (schatting). Hoewel HOT de boel een beetje heeft omhoog gekrikt. Enige lering dat ik hieruit probeer te halen is dat uitstappen meer loont dan holden. Ben aan het overwegen om de 3,5 eth die ik ook in m'n portfolio heb te herverdelen onder andere coins. Maarja wat als dit de bodem is? Vragen vragen vragen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat ETH even geen coin is waar ik in zou willen zitten. Alleen al om het feit hoe enorm veel geld in ETH naar ICO's is gegaan. Misschien met de volgende bullrun dat ETH weer interessant wordt, maar op dit moment als BTC nog even blijft zakken zal ETH nog flink meer omlaag kunnen.
Maarja wat als dit de bodem is?
Is natuurlijk het overwegen waard, maar dan moet je het ook omdraaien :)

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 08-09-2018 19:20 ]

• Pelox
Schijnen veel investeerders op de 200 dollar grens te wachten.. we gaan het zien.

Ik verwacht een btc raket ergens de komende dagen..

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 08-09-2018 19:26 ]

Zero.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:25:
Schijnen veel investeerders op de 200 dollar grens te wachten.. we gaan het zien.

Ik verwacht een btc raket ergens de komende dagen..
zijn ath zat op bijna 1400 :)
en waarom een BTC raket ?

[ Voor 4% gewijzigd door sourcecode op 08-09-2018 19:27 ]

Prepare for the next ATH

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09:52
PHPResource schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:12:
Ik ben begin 2017 begonnen met crypto en stond op een flinke winst in december/januari. Hebzucht heeft ervoor gezorgd dat ik eindeloos heb gehold. Staat nu op het punt van 5% verlies (schatting). Hoewel HOT de boel een beetje heeft omhoog gekrikt. Enige lering dat ik hieruit probeer te halen is dat uitstappen meer loont dan holden. Ben aan het overwegen om de 3,5 eth die ik ook in m'n portfolio heb te herverdelen onder andere coins. Maarja wat als dit de bodem is? Vragen vragen vragen
Heb je dan zoveel slechte trades gemaakt?
Ik ben vlak voor het China debacle ingestapt en sta nog immer ruim 200% in de plus. Slechts een paar keer van coin geswitched, maar toch vooral veel gehold.

• PilatuS
  • Niet online
Ik zou wel of niet instappen of verkopen voor vrijwel iedere munt op dit moment van BTC laten afhangen.

BTC heeft een flinke drop gehad en gaat nu even zijwaards, maar omhoog komen blijkt niet te lukken. We hebben een kleine bounce gezien, maar zelfs de 6.5k breken is met meerdere pogingen niet gelukt. Op dit moment lijkt mij verder omlaag veel meer waarschijnlijk dan omhoog. Dat we vrij snel de 6k gaan zien zou mij niets verbazen. Als BTC gaat zal de rest ook mee gaan, dat is iedere keer zo.

Ben zelf op 7365 uitgestapt en zie op dit moment geen enkele reden om weer in te stappen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
PilatuS schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:31:
BTC heeft een flinke drop gehad en gaat nu even zijwaards, maar omhoog komen blijkt niet te lukken. We hebben een kleine bounce gezien, maar zelfs de 6.5k breken is met meerdere pogingen niet gelukt. Op dit moment lijkt mij verder omlaag veel meer waarschijnlijk dan omhoog. Dat we vrij snel de 6k gaan zien zou mij niets verbazen. Als BTC gaat zal de rest ook mee gaan, dat is iedere keer zo.
²

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:28
sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:26:
[...]

zijn ath zat op bijna 1400 :)
en waarom een BTC raket ?
stond bizar hoog ja toch gek dat die zo naar beneden is gegaan ETH

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
De 'echte' dip van BTC rond de $3200 zou nog kunnen komen hé... TA gezien zijn we nog niet uit de descending triangle en de kans dat we naar beneden uitbreken is statistisch gezien het grootst. Dit alles voor zover ik de TA's begrepen heb.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PHPResource
burnebie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:29:
[...]

Heb je dan zoveel slechte trades gemaakt?
Ik ben vlak voor het China debacle ingestapt en sta nog immer ruim 200% in de plus. Slechts een paar keer van coin geswitched, maar toch vooral veel gehold.
Nee zeker niet, voornamelijk gehold. Echter zitten er gedurende die periode een aantal aankopen bij waarbij veel coins bijna op ATH stonden (b.v. januari 2018 nog een grote aankoop). Dusja dat maakt dat de gemiddelde aankoopprijs gewoon hoger is

• B-Bandit
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:06:
HOT stijgt weer, maar, ik blijf er bij uit de buurt. Vanochtend stegen zowel BTC als ETH als HOT, maar nu dippen BTC en ETH en dus kan HOT in sats wel stijgen, maar wat betreft Dollars schiet je er waarschijnlijk bij in, tenzij HOT écht gaat pieken. Ik blijf in USDT

Edit: 6.400 ;w
En wederom had je ook dit goed ingeschat! Mijn pf blijft helaas dalen nu door de ETH bleed. Even aankijken. Ik verwacht niet dat ie door z'n hoeven gaat.

Het hangt echter van BTC af. Als die door de 6300 gaat....dan gaat ETH mee.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09:52
PHPResource schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:37:
[...]

Nee zeker niet, voornamelijk gehold. Echter zitten er gedurende die periode een aantal aankopen bij waarbij veel coins bijna op ATH stonden (b.v. januari 2018 nog een grote aankoop). Dusja dat maakt dat de gemiddelde aankoopprijs gewoon hoger is
Ahhh, dat verklaart inderdaad een hoop.
Gelukkig had ik met mezelf in november afgesproken er voorlopig niets meer in te steken. Dat is mijn geluk geweest.
Ik hoop dat je bij de volgende run op de eerste rij zit. Dan ben je snel weer boven pijl.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Pfff ETH nu op $203<200...

[ Voor 20% gewijzigd door ggj87 op 08-09-2018 19:48 ]

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://images.newrepublic.com/681c9428e5d1533cc4380f1d443603960beabd40.gif

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

yes...……. en dooooorrrr

Prepare for the next ATH

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
In ieder geval is er wel al weer een tijdje veel meer volume verhandelt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Klaas25
Marketcap onder $200M

• New Yorker
  • Niet online
Bitcoin is nog boven $100M

Hoe lang nog???

[ Voor 28% gewijzigd door New Yorker op 08-09-2018 20:01 ]

Weg

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

morgenochtend staan we op de 5800

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Zou kunnen, maar hoeft niet. Rond de 6.2k of 6k blijven hangen kan ook prima.

• Pelox
En volgende maand op 11.000

Zero.

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 16:19
Ik zit ook te kijken waar ik de kooporder voor BTC klaarzet.. maar weet niet of ik de ballen heb om hem op ~5800 te zetten. Wat jullie?

Mijn Firewizzie

• PilatuS
  • Niet online
Case schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:07:
Ik zit ook te kijken waar ik de kooporder voor BTC klaarzet.. maar weet niet of ik de ballen heb om hem op ~5800 te zetten. Wat jullie?
Ik wacht het zelf lekker af. Vind het prima als ie 100 tot 300 omhoog gaat vanuit de bodem en dat mij wat zekerheid geeft dat we voor langere tijd omhoog blijven gaan. Ik durf er niet op te gokken dat de 5.8k de bodem is. Het is helaas prima mogelijk dat de 5.8k aangetikt wordt en daarna de boel doorzakt naar 5.2k en vanuit daar kan het zelfs nog lager. Weinig zin om wakker te worden met een getriggerde buyorder op 5.8k en dan als koers 5.2k te zien. Als ik wakker ben en er naar kijk koop ik misschien wel op een bepaald punt, anders wacht ik even lekker af om te zien of het verder omhoog wil. Liever minder winst dan verlies hier :)

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:12:
[...]

Ik wacht het zelf lekker af. Vind het prima als ie 100 tot 300 omhoog gaat vanuit de bodem en dat mij wat zekerheid geeft dat we voor langere tijd omhoog blijven gaan. Ik durf er niet op te gokken dat de 5.8k de bodem is. Het is helaas prima mogelijk dat de 5.8k aangetikt wordt en daarna de boel doorzakt naar 5.2k en vanuit daar kan het zelfs nog lager. Weinig zin om wakker te worden met een getriggerde buy order op 5.8k en dan als koers 5.2k te zien. Als ik wakker ben en er naar kijk koop ik misschien wel op een bepaald punt, anders wacht ik even lekker af om te zien of het verder omhoog wil. Liever minder winst dan verlies hier :)
En zonder stoploss kan ik ook minder lekker slapen.

Weg

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:14:
[...]

En zonder stoploss kan ik ook minder lekker slapen.
Het is iedere ochtend weer een verassing, dat sowieso :)

Op dit moment zitten we in een vrij val mogen we wel zeggen. Dagje consolidatie er bij, maar dat is het dan ook wel. Ik durf er niet op te gokken dat iets als 5.8k de bodem is. De support daar is ook niet meer wat het geweest is.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik zit nu met een biertje de koersen van binance te kijken maar dit is toch wel histories :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ada 7 cent wow

Prepare for the next ATH

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
De daling bij de alts valt mij wat tegen. Hoop op een veel groter bloedbad onder de alts en de BTC. Maar dat komt vast nog wel.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

dit scenario had ik toch begin dit jaar echt niet gedacht, iemand wel ?

Prepare for the next ATH

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ga zo weer even wat inslaan op 5, heb ook een buy order staan op 6100 btc... laat maar komen, daarna weer omhoog, al maak ik me wel een beetje zorgen om de lower highs en dalend volume de laatste maanden

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Market Cap: $194,026,758,496 gaat hard nu, ook al zegt dit niks

Prepare for the next ATH

• Sahara
sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:
Dit is nog niks. Pas als ie door de 5750 heen zakt dan kan je schrijven dat je dat scenario aan het begin van het jaar niet had gedacht. Dan kan je immers nog meer BTC kopen voor je buck >:)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

RideWithUz schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:31:
[...]

Ik ga zo weer even wat inslaan op 5, heb ook een buy order staan op 6100 btc... laat maar komen, daarna weer omhoog, al maak ik me wel een beetje zorgen om de lower highs en dalend volume de laatste maanden
heb ook een buy order staan op 6100 btc. ????

waarom ?

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:32:
[...]

Dit is nog niks. Pas als ie door de 5750 heen zakt dan kan je schrijven dat je dat scenario aan het begin van het jaar niet had gedacht. Dan kan je immers nog meer BTC kopen voor je buck >:)
Daarom zit ik nu max in USTD O-) O-) O-) O-) O-)
al veel dagen

Prepare for the next ATH

Verwijderd

hiero ook in usdt bleef vanmiddag hangen in een trade met trx met verlies verkocht zo klaar mee... alles in tether en laptop aan de kant is dit even lekker bijkomen

nog buy oder tips,.???
zakt het verder? volgende support??
wat gaat er vanacht gebeuren??

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:
Toen de val van 20k begon waren er mensen die dachten dat het een 70% tot 90% correctie zou kunnen worden. Voor de mensen die BTC van 100 dollar naar 1000 dollar hebben zien gaan en daarna die correctie was dit een goede mogelijkheid.

• RideWithUz
sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:32:
[...]

heb ook een buy order staan op 6100 btc. ????

waarom ?
Waarom niet.. verwacht een bounce vanaf 6000 , we shall see

• Sahara
sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:33:
[...]

Daarom zit ik nu max in USTD O-) O-) O-) O-) O-)
al veel dagen
#MeToo :+

Verwijderd

RideWithUz schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:42:
[...]

Waarom niet.. verwacht een bounce vanaf 6000 , we shall see
waarom niet,.?? :|

hij passeert de 6100 buy order word getriggerd
en zakt stilletjes door tot 5800 :O

en morgen ochtend word je wakker
*stapt achter de computer* ;w -O-

en wederom de makelaar bellen dat het tog een tikkeltje later word

• Klaas25
Waarom als ik 2500 van iets koop dat er dan bij mijn ordergeschiedenis staat: 2 aankopen. 1 van 1204,7 en 1 van 1295.3

• B-Bandit
Even wat anders.

Ging net even wat assets beheren op Huobi en zag dat zij 3 maanden geleden al hun eigen ETF hebben gelanceerd! Hij heet HB10 en bestaat uit de top10 munten die op Huobi gelist zijn. Dat vertaalt zich vervolgens via een gewogen gemiddelde naar een koers van de munt in USDT.

Het is een zeer toegankelijke manier van investeren in crypto. Hoe kijken jullie hiernaar? Ik denk dat ik wel een klein deel van mijn pf daar ga stallen.

Het grootste nadeel is dat die top 10 ook bestaat uit XRP en houd je vast, Bitcoin Cash _O-

Maar goed, het idee is dat de top 10 goed presteert. En dat klopt naar mijn idee ook wel. Er mag wat mij betreft ook een HB25 komen!

Het lijkt door de koppeling met USDT ideaal. Bij een stijging van BTC stijgt de munt flink. Dalen de alts vervolgens dan middelt het weer uit. In feite zal je vooral stijgen bij serieuze toename van de marketcap. Maar stel EOS moont.... Dan profiteer je daar ook van.

Nog een toevoeging. Ik denk dat dit met name interessant kan zijn tijdens een bullmarket. Grootste voordeel tov zelf de munten houden is dat je niet hoeft te herbalanceren. Dat is toch een belangrijke onderhoudsregel voor een stabiele PF (zodra een munt door een stijging te veel toeneemt verkoop je die en investeer je in de rest van je pf. Hierdoor ben je meer beschermd tegen heftige schommelingen).

[ Voor 33% gewijzigd door B-Bandit op 08-09-2018 21:00 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:51:
Waarom als ik 2500 van iets koop dat er dan bij mijn ordergeschiedenis staat: 2 aankopen. 1 van 1204,7 en 1 van 1295.3
Klinkt als een market order, dan heb je munten voor 2 verschillende bedragen gekocht, omdat er niet voldoende bij de laagste sell order beschikbaar waren, dus heb je er ook een aantal van de duurdere order daarboven gekocht.

Wil je dat voorkomen dan moet je een limit order plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 08-09-2018 20:53 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ga je nou even inlezen joh :)

• RideWithUz
Verwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:46:
[...]

waarom niet,.?? :|

hij passeert de 6100 buy order word getriggerd
en zakt stilletjes door tot 5800 :O

en morgen ochtend word je wakker
*stapt achter de computer* ;w -O-

en wederom de makelaar bellen dat het tog een tikkeltje later word
We zullen zien, als ik alle tradetips op dit forum het afgelopen jaar had opgevolgd stond ik een stuk meer in het rood.. we zullen het zien

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:38:
hiero ook in usdt bleef vanmiddag hangen in een trade met trx met verlies verkocht zo klaar mee... alles in tether en laptop aan de kant is dit even lekker bijkomen

nog buy oder tips,.???
zakt het verder? volgende support??
wat gaat er vanacht gebeuren??
Het zal zeker verder kunnen gaan zakken , maar heb toch maar een flinke pluk Gochain gepakt , afwachten ......

• TomTorquay
RideWithUz schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:56:
We zullen zien, als ik alle tradetips op dit forum het afgelopen jaar had opgevolgd stond ik een stuk meer in het rood.. we zullen het zien
:w

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Dan heb je een market buy gedaan waarbij de laagste verkooporder lager dan 2500 was waardoor hij de volgende in het orderboek ook koopt tot je 2500 hebt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:28
MOOOOOON.............. ow wacht

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
cryptore schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:57:
[...]

Het zal zeker verder kunnen gaan zakken , maar heb toch maar een flinke pluk Gochain gepakt , afwachten ......
Uit Go chain ben ik vanmiddag al gestapt. Het jeukt nu wel om terug te kopen, maar wacht tot een nog gunstiger moment. Heb de buy al ingesteld. Het enige vervelende is de listing op Binance die er aan komt. Het heeft nog niet tot een denderende pump geleid en deze wil ik dan ook absoluut niet missen...

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Wat mij opvalt: als de btc rood candled in 2018: vaak volgen 2 rode candlestricks elkaar binnen 1-3 uur op en dan is het weer een tijdje vrede.

Oftewel: als je weer wilt instappen voor een dead cat bounce, misschien de 2e even afwachten.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 14:32
Malarky schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:22:
Wat mij opvalt: als de btc rood candled in 2018: vaak volgen 2 rode candlestricks elkaar binnen 1-3 uur op en dan is het weer een tijdje vrede.

Oftewel: als je weer wilt instappen voor een dead cat bounce, misschien de 2e even afwachten.
Helemaal mee eens, vrijwel elke keer dat BTC zo hard omlaag gaat, zie je hem in 3 trapjes gaan.

• cryptore
Malarky schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:22:

Klopt , ik verwacht dat het zo weer wat omhoog gaat , ben al weer wat aan het bij kopen , maar ja ik neem wel vaker verkeerde beslissingen ;)

• PilatuS
  • Niet online
De vorige stap was -1k in 24 uur. Nu pas 200 dollar, dus ruimte zat voor mogelijk verder omlaag :)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nano en ONT blazen een zeer gediciplineerde en georganiseerde aftocht in btc. Je kan een lineaal op de daling leggen. Alles wat weg panicked van die lineaal wordt weer bijgekocht erna.

VET is een van de weinige alts die eigenlijk nog niets verloren heeft. Staat nog in bullish mode. Ik wacht erop tot die breekt en koop em dan in USDT. Zet mijn geld eropin dat ze die als nano en ont weer recht trekken tot een rustige aftocht.

HOT tel ik even niet mee. Er is altijd wel 1-3 coins die pump en dump doen. Maarja, wie zijn dat morgen?

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 08-09-2018 21:44 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:43:
Nano en ONT blazen een zeer gediciplineerde en georganiseerde aftocht in btc. Je kan een lineaal op de daling leggen. Alles wat weg panicked van die lineaal wordt weer bijgekocht erna.

VET is een van de weinige alts die eigenlijk nog niets verloren heeft. Staat nog in bullish mode. Ik wacht erop tot die breekt en koop em dan in USDT. Zet mijn geld eropin dat ze die als nano en ont weer recht trekken tot een rustige aftocht.

HOT tel ik even niet mee. Er is altijd wel 1-3 coins die pump en dump doen. Maarja, wie zijn dat morgen?
Ik wacht erop tot die breekt en koop em dan in USDT. , heb je iets meer uitleg ?

Prepare for the next ATH

• cryptore
Bastrianos schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:19:
[...]

Uit Go chain ben ik vanmiddag al gestapt. Het jeukt nu wel om terug te kopen, maar wacht tot een nog gunstiger moment. Heb de buy al ingesteld. Het enige vervelende is de listing op Binance die er aan komt. Het heeft nog niet tot een denderende pump geleid en deze wil ik dan ook absoluut niet missen...
Wil het ook niet missen , net op 805 weer wat bijgkocht

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

sourcecode schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:45:
[...]

Ik wacht erop tot die breekt en koop em dan in USDT. , heb je iets meer uitleg ?
Breken = een grote rode candle in btc/vet laat zien. Die hebben we nog niet echt gezien.

Sta nu trouwens rond 18.01 te wachten bij NEO/USDT. De 18 is erg belangrijk denk dat daar wel een pullback is. Even een korte trade maken heb dat een week niet gedaan.

Maar misschien wacht ik ook wel even op btc 6001. En kijk dan wat ik koop

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 08-09-2018 22:24 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Nice, daar is de volgende rode candle.

Ik heb zojuist een Audi R8 opgehaald, weliswaar een 1:10 RC TT02 model, omdat BTC niet mee wil werken, maar dat mag de pret niet drukken. Dit is wél een verantwoorde investering, want ik heb de eerste schade al opgelopen en dat kost "maar" 70 Euro. Men noemt deze hobby in de volksmond ook wel een bodemloze put :D. Ik ga daar denk ik de komende tijd maar eens wat meer tijd in steken, totdat we de opwaartse trend weer hebben gevonden.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
cryptore schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:47:
[...]

Wil het ook niet missen , net op 805 weer wat bijgkocht
Ik hoop hem op de 550 te kunnen kopen met de dump op binance.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:26:
Men noemt deze hobby in de volksmond ook wel een bodemloze put :D.
Daar heb ik mijn motor voor :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Als ETH zo doorgaat krijg je ze nog met geld toe in je schoot geworpen... :w

Verwijderd

[b][message=56379581,noline]... Men noemt deze hobby in de volksmond ook wel een bodemloze put :D...
crypto is gewoon gokken. Als t balletje in het casino 10-20-30x op rood valt gaat iedereen mee op rood. Er zit geen enkele verhaal achter -mijn mening-.
Veel crypto kan en zal gewoon naar 0 gaan, en daar blijven.`

de bedoeling is dat je in de tussentijd wat centjes (fiat) verdient

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2018 22:42 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 14:32
Malarky schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:43:

Nogmaals eens. VET is vaak ofwel de voorhoede, ofwel als laatste die reageert op BTC. Heb al vaak zat gezien dat VET keihard dipte, waarna de BTC dump pas begon, maar ook andersom, dat dus BTC dumpte en VET eigenlijk niks deed, tot een paar uur later en dan pas flink zakte.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedenavond en las even wat nieuws:
Ethereum Plummets After Co-Founder Buterin Says Days Of Explosive Growth Are Over
Misschien ietsjes van invloed op de koersen?
Bron: https://www.zerohedge.com...explosive-growth-are-over

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

5800 of 6000 welke van deze 2 gaat deze vrije even tijdelijk gekeerd worden? Dat is nu de grote vraag.

Historisch gezien is dit een prachtig ETH/USDT level, namelijk die van half september 2017. Of zullen we juli 2016, 130 dollar nog zien?

Wel verleidelijk om een boel geld in ETH te gooien dan.

[ Voor 49% gewijzigd door Malarky op 08-09-2018 22:52 ]

Verwijderd

ETH naar 150$ en BTC naar 5350 $

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1200/1*sDo2G8ngOdYGj-lSE86N4Q.png

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rmfb4znh5qkz.jpg

Kop op jongens. Ikzelf ben ook lichtelijk gedeprimeerd als ik zie waar alles zich nu bevind. Het is dit jaar gewoon huilen geblazen; dit hoort erbij. This is part of our journey!

Na zo'n jaar als 2017 kon 't ook niet anders als je logisch nadenkt. Ik hold en blijf bijkopen; er komt ooit weer een fantastische tijd, een fantastisch jaar waar we allemaal een lambo kunnen kopen maar nu moeten we door bikkelen.

't enige positieve is; over 10/16 dagen kan ik weer mijn verzameling shitcoins vergroten (voor een goedkoop prijsie) :Y)

• Taro
  • Niet online

Taro

RaptorXS schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:42:
Goedenavond en las even wat nieuws:

[...]

Misschien ietsjes van invloed op de koersen?
Bron: https://www.zerohedge.com...explosive-growth-are-over
"Ietsjes" -O-

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DmmRa9MXcAELttU.jpg

• cryptore
Greymore1 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:27:
[...]

Ik hoop hem op de 550 te kunnen kopen met de dump op binance.
Als het zo door blijft gaan , zou het maar zo kunnen

• Greymore1
Mogelijke listing van SilentNotary(SNTR) op OKEX als zij de voting winnen. Eindigt op 12 september, wat waarschijnlijk voor een verdubbeling gaat zorgen. Bij de vorige mogelijke listing op kucoin de 500 gwei aangetikt(staat nu op 170 gwei). Deze hadden ze verloren doordat er teveel decimalen waren wat kucoin niet kan bieden. Op IDEX te vinden, met ETH kopen dus. Ook op HOTBIT te verhandelen als BTC pair(had het even moeten opzoeken voor de zekerheid) Ik verwacht nog een klein dumpje naar 160 gwei, dan naar aanloop van het einde op 12 september, als hij de eerste plek behoudt, stijgt hij op zeker minimaal 20-30%.

Als hij wordt ge-list dan is een verdubbeling aan waarde t.o.v. nu mogelijk. Natuurlijk moeten zij wel eerste plek aanhouden, anders zal de prijs flink gaan zakken, dus join het Telegram kanaal voor uurlijkse updates!

[ Voor 6% gewijzigd door Greymore1 op 08-09-2018 23:34 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Junia schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:41:
[...]

Nogmaals eens. VET is vaak ofwel de voorhoede, ofwel als laatste die reageert op BTC. Heb al vaak zat gezien dat VET keihard dipte, waarna de BTC dump pas begon, maar ook andersom, dat dus BTC dumpte en VET eigenlijk niks deed, tot een paar uur later en dan pas flink zakte.
Dat gebeurde dus bij de laatste dump met ICX.

Ik dacht wat is hier gaande.

5 minuten later begon BTC aan haar rode candle

• Greymore1
Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:15:
[...]

Aha. nou ik had Credits mede door jou op mijn inkooplijst gezet als ik m'n salaris zou ontvangen. Gelukkig nog niet ontvangen dus nog geen schade :+

Misschien koop ik alsnog een zakje hoor, puur voor de grap.
Kijk nu eens :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als ik het goed aflees stond hij op 17 juli op 4000 sats en nu op 2700 sats. Dus opzich een goede keuze geweest geen bag aan te schaffen maarja mijn TRAC is ook echt niet om aan te zien :+ :'(
Pagina: 1 ... 265 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!