iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Klopt, ik investeer nu ook nog niets maar dat zal niet lang meer duren denk ik.Taro schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:33:
[...]
Ja, maar, ik zeg dus juist dat als je een BTC daling verwacht dat ondanks dat HOT nu stijgt/steeg, je over een paar dagen of weken waarschijnlijk minimaal hetzelfde of zelfs nog meer HOT terug kunt kopen.
BTC daalt inmiddels weer conform de uitgesproken verwachtingen (niet op uur/dag nauwkeurig, maar wel de trend), HOT blijft qua sats ongeveer gelijk, maar de Dollar/Euro waarde van HOT is sinds je reactie dus wel gedaald. Ondanks dat HOT in sats stijgt, zal de Dollar waarde waarschijnlijk verder gaan dalen en dus lijkt het mij nu geen goede investering.
Zero.
Waar short jij? Bitmex of Bitfinex? Ik denk dat er niet veel nodig is om BTC en daarmee ETH nog wel een paar flinke smakken zien te maken in de komende week. ETH lijkt bovendien harder te vallen dan BTC.B-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:30:
[...]
Ik hou ook niet van shorts maar op dit moment zit ik ook short. Ongeveer 2 op 1 verhouding dat ik short zit. Maar persoonlijk verwacht ik geen krak van de 5800 grens. Maar ik houd nog wel even mijn btc vast anticiperend op een daling van de alts... normaal gesproken dalen ze mee met btc maar deze week niet dus.
Wil zelf HOT, NANO, ICX en ZIL inslaan. Maar het ziet ernaar uit dat ik ze niet veel goedkoper krijg dan waarvoor ik ze heb weggedaan.
Ik overweeg mijn NEO stack te vergroten ten faveure van ETH. ETH voelt momenteel zo al een gok aan. En dan zal je net zien, in december staat ie op 560 dollar...
NEO daar heb ik mijn grootste verlies mee geleden sinds half februari en eerlijk gezegd nadat NEO in vergelijking met bijv. ZIL maar slap presteerde na die bounces vanuit 5800, heb ik gemengde gevoelens of NEO nu wel die power house kan zijn als die Bullrun komt.
Ik wil zelf ook ZIL, maar denk ook aan IOTA (die timmert hard aan de weg), ONT (die stijgt harder dan NEO), VET, ADA en VERTcoin.. naast BTC. Zal wel een selectie moeten maken om niet teveel coins te pakken. HOT is ook nog wel een leuke, maar dan alleen omdat het misschien een XVG curve kan doen qua stijging en dat zou bijzonder nice zijn
Of mensen die even wachten met HOT kopen tot na de swap.
Weet iemand wanneer dat is. Kan er niks over vinden.
En om daarna net zo in te storten als de VET/VEN swap zeker..
en om daarna ook weer gewoon te herstellenKlaas25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:03:
Zero.
Ik zit nu gewoon in USDT. Dat zie ik als shorten. Immers ik heb mijn btc verkocht en verwacht ze goedkoper terug te kopenSahara schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:47:
[...]
Waar short jij? Bitmex of Bitfinex? Ik denk dat er niet veel nodig is om BTC en daarmee ETH nog wel een paar flinke smakken zien te maken in de komende week. ETH lijkt bovendien harder te vallen dan BTC.
NEO daar heb ik mijn grootste verlies mee geleden sinds half februari en eerlijk gezegd nadat NEO in vergelijking met bijv. ZIL maar slap presteerde na die bounces vanuit 5800, heb ik gemengde gevoelens of NEO nu wel die power house kan zijn als die Bullrun komt.
Ik wil zelf ook ZIL, maar denk ook aan IOTA (die timmert hard aan de weg), ONT (die stijgt harder dan NEO), VET, ADA en VERTcoin.. naast BTC. Zal wel een selectie moeten maken om niet teveel coins te pakken. HOT is ook nog wel een leuke, maar dan alleen omdat het misschien een XVG curve kan doen qua stijging en dat zou bijzonder nice zijn
Maar denk dat ik vandaag of morgen weer instap hoor. Met ongeveer 1.3 btc aan USDT levert een potentiële dip naar 5800 niet heel veel meer voordeel op. En ik wil wel paraat staan voor de alts.
ZIL is sowieso een topper in mijn PF. Ik had ongeveer 0.4 btc aan ZIL en wil dan 0.07 aan NEO ernaast houden.
Ja ik vind het ook wat tricky met HOT nu. De swap staat gepland voor oktober. Maar de waarde na de swap gaat fluctueren met het gebruik en dat brengt risico's met zich mee.Klaas25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:03:
HOT zou ook gaan swappen toch? Ik las hier iets over Hot fuel??
Of mensen die even wachten met HOT kopen tot na de swap.
Weet iemand wanneer dat is. Kan er niks over vinden.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat Eth dus zo hard valt is ook niet zo gek, al die geïnvesteerde Eth moet ten slotte gecashed worden.
Oude top lag op 560. Kijken of hij er doorheen gaat of juist afketst. Bij afketsen koop ik wel een beetje
Edit, hij is er doorheen. Ben ingestapt met de nodige stoplosses
[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 07-09-2018 15:43 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Denk dat ik daar nog wat van ga inslaan. Nu nog goed timen..
https://cryptovest.com/ne...-for-launch-in-september/
Verwijderd
Hoop ik ook!!Sahara schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:22:
Dit zou misschien toch nog een groen weekend kunnen worden.
En anders wel ewn Heineken groen weekend:)
Proost op het weekend cryptofans
Verwijderd
Zie meer potentie in CSC eerlijk gezegdKlaas25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:57:
FUN in het nieuws
Denk dat ik daar nog wat van ga inslaan. Nu nog goed timen..
https://cryptovest.com/ne...-for-launch-in-september/
Zero.
Alles mag, veel succes man!D-Ed schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:18:
[...]
Meestal moet je eerst iets lezen vóórdat je je aan iets kunt storen toch..?
Meestal reageer ik ook niet op betweters maar zodra ze hun stelling gaan onderbouwen met ‘feiten’ dan mag er gerust wat tegengas komen dus tja..
XRP = trash
@A87Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:27:
Zit er nog iemand in Ark eigenlijk?
Rookworst zonder r is ook worst.
Verder niemand?
Ben ik er dan toch ingetuind..
Zero.
En wat is het nut hiervan?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Waar kijk jij (naar)?B-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:23:
Edit, hij is er doorheen. Ben ingestapt met de nodige stoplossesverwacht een ritje naar de 600 te kunnen maken.
Koersverloop afgelopen 7 dagen. Zit geen logica in. Iets of iemand is het aan het pumpen/opkopen. Valt gewoon op dat elke stijging met geweld gepaard gaat.
Ben overigens op 573 uitgestapt. Begon wat af te nemen al die koopdruk en BTC daalde ook. Daarna kreeg BTC opeens een injectie en ging hij vlot door de 580. Er lijkt dus meer correlatie dan ooit tussen HOT en de BTC koers te zitten. Daardoor blijf ik er nog even vanaf. Heb er geen moeite mee evt op 650 weer in te stappen.
Was een van de betere BNR cryptocasts gisteren 😀lighting_ schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:51:
Zelfs Willem Middelkoop gaat BTC kopen. Wanneer het verder zakt
Verwijderd
We hebben het over Holo toch? De cijfers die jij noemt kan ik namelijk niet plaatsen, of ben ik nou abuis?B-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:33:
[...]
Daarna kreeg BTC opeens een injectie en ging hij vlot door de 580. Er lijkt dus meer correlatie dan ooit tussen HOT en de BTC koers te zitten.
Dat zijn vermoedelijk de HOT/ETH koersen.Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:41:
[...]
We hebben het over Holo toch? De cijfers die jij noemt kan ik namelijk niet plaatsen, of ben ik nou abuis?
De Ethereum koers verwijs ik naar. Ik handel niet in de pair HOT/BTC. Te veel spread...Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:41:
[...]
We hebben het over Holo toch? De cijfers die jij noemt kan ik namelijk niet plaatsen, of ben ik nou abuis?
Bah bah, nu blijft ie doorstijgen. Had niet zo bang moeten zijn haha. Nou kijken wat ie doet op 600 (GWEI)
[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 07-09-2018 18:44 ]
Over een maandje is de finale van de Tech CHallenge, en daar komen veel crypto kopers toch wel op af.
Ja BTC kan wellicht nog iets lager, maar ik neem dit gokje graag.
S6 en wijsheid aan alle anderen:)!
Verwijderd
aahhh, mysterie opgelostB-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:43:
De Ethereum koers verwijs ik naar.
kijk ff wat die doet vanavond
die pump om 18:00 is echt weer zo,n whale actie…… maar zakt toch weer terug
zo gaat het heel de dag al...…..
Prepare for the next ATH
Ja daarom ben ik ook weer uit HOT gestapt. Te onvoorspelbaar op dit moment. Ik zie 2 scenario's voorliggen. Een tijdelijke stijging naar 6800 en daarna weer dalen. Of direct dalen. Wat mij betreft gaan we voor optie 2. Hebben we dat ook weer gehad.sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:46:
ik blijf nog ff in USDT...……..
kijk ff wat die doet vanavond
die pump om 18:00 is echt weer zo,n whale actie…… maar zakt toch weer terug
zo gaat het heel de dag al...…..
optie 2 jaB-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:53:
[...]
Ja daarom ben ik ook weer uit HOT gestapt. Te onvoorspelbaar op dit moment. Ik zie 2 scenario's voorliggen. Een tijdelijke stijging naar 6800 en daarna weer dalen. Of direct dalen. Wat mij betreft gaan we voor optie 2. Hebben we dat ook weer gehad.
kost mij te veel tijd nu die crypto. ik word wakker en eerste wat ik doe ik > check koers
en dan heel de dag door check check check check check check check check check check check check check check check check check check check
en dan voor mij REM slaap check check check check
ach ja wel een boeiende hobby
Prepare for the next ATH
Ja dat vind ik ook minder. Ik werd vanochtend wakker, keek als eerste op mijn telefoon. Delta openen, alle koersen doorlopen, plote kijk ik naar links. Zie mijn vrouw mij aankijken alsof ik gek bensourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:55:
[...]
optie 2 ja
kost mij te veel tijd nu die crypto. ik word wakker en eerste wat ik doe ik > check koers
en dan heel de dag door check check check check check check check check check check check check check check check check check check check
en dan voor mij REM slaap check check check check![]()
![]()
![]()
ach ja wel een boeiende hobby
als je weet hoeveel munten er gebruik van maken…….
Prepare for the next ATH
Hoezo? Dat ETH daalt wil niet zeggen dat de waarde moet dalen van de tokens die gebruik maken van het netwerk. Daarnaast heeft ETH echt veel problemen, als ik dan hoor dat er steeds meer dApps overstappen naar andere platforms omdat die veel sneller zijn vraag ik me af waarom ETH dit niet kan realiseren?sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:10:
De downtrend van ETH moet toch wel iets betekenen ? voor alle coins ?
(bijv. dat spelletje DopeRaider dat ik speel maakte eerst gebruik van ETH maar dat ging te sloom en zit nu op het POA Network waar het heel smooth verloopt).
De waarde-daling van ETH komt mede door de enorme hoeveelheid ICO's die hun ETH moeten uitcashen. Door de netwerk problemen bij ETH zal de daling harder gaan, for example: ik koop geen ETH omdat het netwerk telkens problemen kent, als 't allemaal werkte had ik er sowieso een aantal aangeschaft voor de hold. (denk dat veel mensen 'tzelfde hebben). Waarom zou je iets kopen wat voor geen meter werkt....
Wat de daling van ETH betekent voor de ERC20 tokens? Dat het minder transactiefee (in $) kost om ERC20s te versturen?sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:10:
Tijdens de BTC bullrun eind 2017 maakte men het toch erg weinig uit dat de blocks vol waren, de mempool richting cap ging en de fees hoog waren.Tominatie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:16:
[...]
Door de netwerk problemen bij ETH zal de daling harder gaan, for example: ik koop geen ETH omdat het netwerk telkens problemen kent, als 't allemaal werkte had ik er sowieso een aantal aangeschaft voor de hold. (denk dat veel mensen 'tzelfde hebben). Waarom zou je iets kopen wat voor geen meter werkt....
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 07-09-2018 19:19 ]
Prepare for the next ATH
of iets meer…… heel opvallend
[ Voor 20% gewijzigd door sourcecode op 07-09-2018 19:22 ]
Prepare for the next ATH
Maar wat maakte in de bullrun wel uit? Zelfs de grootste shitcoins die al 2 jaar dood waren zonder community werden massaal gekocht.The Redman schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:18:
[...]
Tijdens de BTC bullrun eind 2017 maakte men het toch erg weinig uit dat de blocks vol waren, de mempool richting cap ging en de fees hoog waren.
Mag toch hopen dat men nu wat kritischer kijkt naar coins die ze kopen. ETH zal er natuurlijk wel weer bovenop komen, het heeft veruit de grootste community en devs maar het is nu geen goede buy door de problemen die maar niet verholpen worden.
dus nu eigenlijk alles kwijt is...…. 19:30 > 6398 $
why ? snap best dat je wil gooien met geld, maar nu ?
Prepare for the next ATH
Er gebeurt geen reet?sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:35:
wow check ETH nu
ging om de chart van afgelopen uur, ik ben iets te wild nu....
Prepare for the next ATH
Kan gebeurensourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:41:
[...]
ging om de chart van afgelopen uur, ik ben iets te wild nu....![]()
![]()
![]()
De koersen doen ook wel een beetje wild. Bitcoin stuitert heen en weer. TIJD VOOR EEN UITBRAAK!
Hij zit op het zelfde level toen BTC op de 7K + zat………….D-Ed schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:54:
HOT is lekker bezig zeg (nu zelfs in BTC wat omhoog)
Prepare for the next ATH
Klimt gestaag door al de afgelopen weken (ik kijk in ETH overigens).sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:59:
[...]
Hij zit op het zelfde level toen BTC op de 7K + zat………….
Mij best. Maar nou is er X.0199999999 verstuurd en staat er 0.00000001 OMG nog achter op me balans.Waar slaat dat nou op.
Daar kan ik niet tegen hoor..
Precies, onverminderd herstel/stijging. Doet er ook niet toe, tov de andere alts een outperformer de afgelopen weken. Is overigens zojuist weer door een plafond gebroken. Dan toch 700 op korte termijn?D-Ed schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:03:
[...]
Klimt gestaag door al de afgelopen weken (ik kijk in ETH overigens).
Kijk nog altijd vanaf de zijlijn overigens.
Edit. Op deze manier stop ik met Crypto. Vandaag de 550, 600 en 650 geslecht. Pffff. Beetje net als nano 2 weken terug. Bleef maar gaan. Toen zat ik er gelukkig in. Dit keer niet.
[ Voor 17% gewijzigd door B-Bandit op 07-09-2018 20:21 ]
Convert to BNB knop nog niet gevonden?Klaas25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:05:
Verstuur ik net wat OMG naar me MEW account vanaf Binance. Binance rekent hiervoor 0.37OMG.
Mij best. Maar nou is er X.0199999999 verstuurd en staat er 0.00000001 OMG nog achter op me balans.Waar slaat dat nou op.
Daar kan ik niet tegen hoor..Begin al tikjes te vertonen...
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Als je denkt dat het een goed project met toekomst is gewoon instappen.. Ik was ook uitgestapt en stapte weer in op 20 sat dus daar leek hij ook een tijdje niet boven te komen..B-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:11:
[...]
Precies, onverminderd herstel/stijging. Doet er ook niet toe, tov de andere alts een outperformer de afgelopen weken. Is overigens zojuist weer door een plafond gebroken. Dan toch 700 op korte termijn?
Kijk nog altijd vanaf de zijlijn overigens.
Edit. Op deze manier stop ik met Crypto. Vandaag de 550, 600 en 650 geslecht. Pffff. Beetje net als nano 2 weken terug. Bleef maar gaan. Toen zat ik er gelukkig in. Dit keer niet.
Plekje zoeken en blijven zitten.D-Ed schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:25:
[...]
Als je denkt dat het een goed project met toekomst is gewoon instappen.. Ik was ook uitgestapt en stapte weer in op 20 sat dus daar leek hij ook een tijdje niet boven te komen..
Ik heb er 3 miljoen en die gaan de deur niet uit voor ze 5 cent per stuk zijn.
Verwijderd
Mijn grootst stack coins. Lekker laten staan en staken maar. Nu maar hopen dat ze mooie partnerships aan gaan met andere platformen, voor enig toekomst perspectief. Een van de weinige projecten waar ik in zit vanwege, ahum de techniek.Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 17:27:
Zit er nog iemand in Ark eigenlijk?
Ik heb zowel dragonchain als een hoopje ark.. ben benieuwd.Bastrianos schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:39:
[...]
Mijn grootst stack coins. Lekker laten staan en staken maar. Nu maar hopen dat ze mooie partnerships aan gaan met andere platformen, voor enig toekomst perspectief. Een van de weinige projecten waar ik in zit vanwege, ahum de techniek.Partnership met dragonchain is iig bevestigd.
Zero.
DRGN vandaag verkocht zag ik. Nou ja, koop ik wel weer terug. Met ARK ben ik benieuwd wat de hard fork gaat doen met de koers. Ze nemen iig altijd de tijd en hebben nog niet zoveel met marketing. Alhoewel ze wel een dame voor deze discipline hebben aangenomen.Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:42:
[...]
Ik heb zowel dragonchain als een hoopje ark.. ben benieuwd.
Nu zit ik iig vol in ONT en GO GO GO chain!
Wat is moneybutton.com?
moneybutton.com is een configureerbare client-side Bitcoin Cash (BCH) wallet in een iframe.
Wanneer een koper een betaling maakt, word er een webhook URL gecalled die het toe laat voor je app om te reageren op de betaling, zoals het laten zien van content achter een betaal muur.
What is het business model?
Voor bedrijven is moneybutton gratis voor apps en kleine uitgevers. Voor grote uitgevers rekenen we een maandelijkse fee aan, of een fee gebaseerd op het verkeer.
For kopers is moneybutton.com volledig gratis,behalve dan een BCH transactie kost (lager dan een cent) die de miners een incentive geeft om de transactie te minen.
Waarom zou ik moneybutton gebruiken?
Als je een uitgever bent die aan het kijken is voor een alternatief in plaats van reclame of een app developer die aan het kijken is voor een alternatief zonder credit cards te moeten gebruiken met hun hoge fixed fee.
Moneybutton is eigenlijk een concurrerend systeem met de Brave browser, alleen werkt het op elke browser en elke app omdat het gewoon een iframe is. Brave steekt goed in elkaar, maar je kunt niet verwachten dat iedereen een andere browser gaat gebruiken om te surfen. En je hebt geen controlle over welke browser je gebruikers gebruiken als ze je website bezoeken.
Moneybutton kan werken als een wordpress plugin. Het laat dan elke wordpress gebruiker toe om zelf een paywal neer te zetten voor hun eigen content, ipv reclame. Zonder dat ze een account nodig hebben bij paypal of bij credit cards. En 100% van de revenu is voor hun. (tenzij ze een groot bedrijf zijn, dan zullen ze moneybutton ook een vergoeding moeten betalen voor het gebruik van hun service)
Zie ook --> https://www.yours.org/con...the-internet-0d95ce467da6
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Maar wat weet je nou echt van crypto whales? /* Philip Freriks modus off */
Zijn er dingen over de whales, hoe ze handelen en welke belangen ze dienen nou echt (onderbouwd) bekend?
De tijd leert of het tij keert
Dat ze heel veel money hebben. Dat weten we.raq schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:42:
Ik lees steeds over whales dit en whales dat, alles wat we niet begrijpen of wat ons niet aanstaat lijkt in de schoenen van whales geschoven te worden.
Zijn er dingen over de whales, hoe ze handelen en welke belangen ze dienen nou echt (onderbouwd) bekend?
Verwijderd
idd veel geld ja echt enorme sell en buy walls onvoorstelbaar,.Bartvandelaar schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:47:
[...]
Dat ze heel veel money hebben. Dat weten we.
Tijdje terug nog een TA over gepost. 3 dagen achter elkaar waarbij 2 dagen exact om dezelfde tijd een dikke pump en de 3e dag 1 uur later. Om zo'n pump voor elkaar te krijgen moest er iets van 50 miljoen tegen aan gegooit worden. Dan 2 dagen om exact dezelfde tijd kan geen toeval zijn.raq schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:42:
Ik lees steeds over whales dit en whales dat, alles wat we niet begrijpen of wat ons niet aanstaat lijkt in de schoenen van whales geschoven te worden.
Er zijn wel meer analyses te vinden over wat whales doen, bijvoorbeeld ook de bekende short squeeze. Dat de whales ergens gaan posten wat ze doen en waarom gebeurt natuurlijk niet. Er zijn wel regelmatig verschillende dingen te zien die alleen door mensen met hele diepe zakken gedaan kunnen worden en daar zijn ook analyses over te vinden wat mensen er van vinden.
Ja dat deed het ook bij 200, bij 280, 350, 400, 470, 510, 550, 580, en nu 630.Bartvandelaar schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:14:
Je zou bijna zeggen dat het wel een keertje klaar is met HOT he. Blijft nu rond de 630 Gwei hangen.
Ik houd ze nu maar vast.
Verwijderd
ik zit nog stug te wachten op een hele kleine stijging dan verkoop ik,,. en ga ik in usdt en kan ik slapenB-Bandit schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:03:
[...]
Ja dat deed het ook bij 200, bij 280, 350, 400, 470, 510, 550, 580, en nu 630.
Ik houd ze nu maar vast.
Haha...het is wel mooi geweest vandaag dacht ik zo. Maar de voortekenen zijn momenteel net zo als 3 uur geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:05:
[...]
ik zit nog stug te wachten op een hele kleine stijging dan verkoop ik,,. en ga ik in usdt en kan ik slapen
Denkt de EU dit nu echt bij de worldwide crypto's? Ze snappen het volgens mij nog niet helemaal.EU-wetgeving cryptogeld nodig
De drogreden van witwassen en fraude is trouwens bewezen onzin, dat vindt voornamelijk plaats met cash geld.
Bron van het nieuws: https://www.telegraaf.nl/...etgeving-cryptogeld-nodig
Maar op EU niveau???Bever! schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:36:
Regulering is niks mis mee, noodzakelijk voor adoptie.
Zal niet echt mondiaal van invloed zijn toch, zo belangrijk is de EU cryptowereld niet.
Mondiaal is wel een heel grote stap hoorRaptorXS schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:45:
[...]
Zal niet echt mondiaal van invloed zijn toch, zo belangrijk is de EU cryptowereld niet.
En bijv. Zwitserland is geen EU maar wel redelijk crypto positief, dus who care's.
Edit: leesvoer. Bron: https://cryptobriefing.com/top-5-crypto-friendly-nations/
[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 08-09-2018 00:19 ]
De mens achter alle ICO's hebben voornamelijk heel veel Ethereum te pakken gekregen. Vermits 0% van de ICO's iets nuttigs heeft gecreëerd is de waarde van allemaal naar de 0 aan het gaat.sourcecode schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:10:
De mensen achter de ICO's snappen dat en verkopen dus hun Ethereum.
Daarna is Ethereum zelf aan de beurt, tot het zijn echte waarde heeft bereik. Dat heeft het zeker wel, maar ligt lager dan nu momenteel het geval is.
Hetzelfde geld voor praktisch alle crypto currency. Hun marktwaarde ligt ver boven het nut dat ze momenteel echt aanbieden in de maatschappij.
Alleen dat Ethereum momenteel nog meer aan het dalen is heeft denk ik wel met de ICO's te maken. Omdat je voor al die tokens te versturen toch wat Ethereum nodig had, heeft dat gezorgd voor een constante vraag naar Ethereum.
Die vraag is nu minder aan het worden.Als je bijvoorbeeld kijkt naar het aantal active addressen in crypto zijn er maar 10 of zo met meer dan 400 actieve addresses per dag. Daar zitten ook alle Ethereum tokens tussen. En als dat minder word, word dus ook de vraag naar Ethereum minder.
Cryptos die niet populair geworden zijn door hun tokens, hebben daar nu minder last van. Ze hebben er wel allemaal last van dat grote hoeveelheden coins verkocht worden terwijl de enige echte koper momenteel Tether is. Daarom dat de prijs maar blijft zaken, en als Tether er mee stopt dan zul je eens wat vuurwerk zien. Het is de hoogste tijd voor de purge.
We zullen zien of Bitcoin Cash de purge gaat overleven en welke coins nog
Ik hoop op Bitcoin Core, Bitcoin Cash, Ethereum, Monero, Dash en dogecoin. De rest mogen hartstikke dood van mij.
[ Voor 57% gewijzigd door Kain_niaK op 08-09-2018 01:52 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Klinkt als BCH waar jij zo fan van bent.Kain_niaK schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:57:
[...]
De mens achter alle ICO's hebben voornamelijk heel veel Ethereum te pakken gekregen. Vermits 0% van de ICO's iets nuttigs heeft gecreëerd is de waarde van allemaal naar de 0 aan het gaat.
De mensen achter de ICO's snappen dat en verkopen dus hun Ethereum.
Daarna is Ethereum zelf aan de beurt.
Bitcoin Cash wordt vooral gesteund door de volgende boegbeelden Jihan Wu (CEO Bitmain – bitcoin mining bedrijf), Dr. Craig Wright (Chief Scientist – nChain – blockchain tech bedrijf) en Roger Ver (vroege belegger in Bitcoin).
Jihan is de bezitter van Antminers, Wright was de zgn. Satoshi Nakamoto, ofwel de bedenker van de BTC zoals die zelf dacht
Tot zover de mensen achter de BCH
[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 08-09-2018 01:31 ]
Volgens mij gaat de HOT-trein vertrekken....ben benieuwd.Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:05:
[...]
ik zit nog stug te wachten op een hele kleine stijging dan verkoop ik,,. en ga ik in usdt en kan ik slapen
Edit. Ennnn vertrokkenn.
[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 08-09-2018 02:00 ]
Vandaag tijd om actief te handelen. Heb HOT, XRP, NEO, ONT en BTC ingeslagen. Vooral erg veel HOT
Overal stop losses op die ik de rest van de dag constant ga bijstellen om bij een enorme BTC drop redelijk op tijd weg te wezen.
Heeft iemand hier trouwens ook nog OAK? Ik krijg wel nieuwsbrieven, maar weet niet zo goed wat ik er op de lange termijn van moet verwachten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Serieus... Dogecoin dat feitelijk zegt een grap te zijn, maar geen xrp dat contractueel vastgelegd en bekend van gemaakt is in ieder geval door 100+ bedrijven gebruikt zal worden. Lol.Kain_niaK schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:57:
[...]Ik hoop op Bitcoin Core, Bitcoin Cash, Ethereum, Monero, Dash en dogecoin. De rest mogen hartstikke dood van mij.
Zet een kleinere long naast een short, als BTC zakt dan zakt hij goed genoeg om verlies op de long ruim voldoende goed te maken. Stijgt hij dan kan je de winst van de long toevoegen aan je short.
Ik gok op verschillende munten en daarnaast hou ik van alles of nietsDysmael schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 08:48:
Waarom niet op beide? Dan zit je wat veiliger. Heel veel hoger zal bitcoin toch niet gaan.
Zet een kleinere long naast een short, als BTC zakt dan zakt hij goed genoeg om verlies op de long ruim voldoende goed te maken. Stijgt hij dan kan je de winst van de long toevoegen aan je short.
Als dat maar niet "alles weg" of "niets over" wordt.Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 08:50:
[...]
Ik gok op verschillende munten en daarnaast hou ik van alles of niets
Neuh, dat komt wel goed, ik doe altijd aan damage control, maar ik kies wel altijd een kant en als die kant lijkt te gaan falen dan stap ik eruit en probeer ik het later nog eens. Liever +500 of -20 Dollar op een dag dan +240. Die laatste optie klinkt slimmer, maar geeft toch minder voldoening denk ik.Dysmael schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 08:53:
[...]
Als dat maar niet "alles weg" of "niets over" wordt.
Vroeger ging ik een keer met een vriend naar een gokhal op zaterdagavond. Binnen een half uur hadden we van 250 Euro 500 Euro gemaakt pp. Maarja, ga je naar een half uur weer naar huis met 250 Euro winst en voor de TV zitten? Nee, we gingen erheen voor het spelletje. En uiteindelijk 3-4 uur later met 0 Euro naar huis, maar wel een leuke avond gehad, dat vergeet ik nooit meer
Ik kan op andere manieren gemiddeld per uur meer verdienen, maar vind het gewoon prachtig om dit zo te doen. Ook lekker vaak tegen de stroom in zwemmen. Heb sinds 2 weken geleden +15% erbij, dus ik blijf deze tactiek hanteren. En ik heb weinig principes binnen crypto, ik pak gewoon alle kansen, onafhankelijk van welke coin het betreft, mits het geen individu of andere ethisch onverantwoorde zaken schaadt.
Hoeveel heb je voor mij hot betaald?Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:48:
Mogguh!
Vandaag tijd om actief te handelen. Heb HOT, XRP, NEO, ONT en BTC ingeslagen. Vooral erg veel HOT
Overal stop losses op die ik de rest van de dag constant ga bijstellen om bij een enorme BTC drop redelijk op tijd weg te wezen.
Heeft iemand hier trouwens ook nog OAK? Ik krijg wel nieuwsbrieven, maar weet niet zo goed wat ik er op de lange termijn van moet verwachten.
Zero.
621 (ETH), gisteravond. Dus was waarschijnlijk niet die van jou
Scheelt niet veel hoor, 626 verkocht gisteravond.Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:12:
[...]
621 (ETH), gisteravond. Dus was waarschijnlijk niet die van jou
Niet alles trouwens, ik heb nog een mooi zakje.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 08-09-2018 09:13 ]
Zero.
Voor de volledigheid:Pelox schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:12:
[...]
Scheelt niet veel hoor, 626 verkocht gisteravond.
Niet alles trouwens, ik heb nog een mooi zakje.
Heb ze allemaal nog, dus mooi rendement tot nu toe met 644 als huidige koers, mits ik het nu niet verspeel.
Netjes hoor! Ik heb ze een hele tijd geleden al gekocht voor 168 dus dat is niet eerlijk vergelijken natuurlijk. Nu maak ik af en toe wat korte ritjes in en uit.Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:25:
[...]
Voor de volledigheid:
[afbeelding]
Heb ze allemaal nog, dus mooi rendement tot nu toe met 644 als huidige koers, mits ik het nu niet verspeel.
Zero.
Dan heb je een heel mooi rendement gehaaldPelox schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:29:
[...]
Netjes hoor! Ik heb ze een hele tijd geleden al gekocht voor 168 dus dat is niet eerlijk vergelijken natuurlijk. Nu maak ik af en toe wat korte ritjes in en uit.
Ik maak geregeld goede fuck-ups zoals deze toen HOT net gelist was:
Daarna wel met winst via ETH verkocht, maar die kon de eerste fuck-up niet goedmaken ivm de aantallen die het betrof. Maarja, you win some, you lose some.
Ja ik heb ze ook nog gekocht voor 0.00000011 btc terwijl de prijs 0.00000010 was.. was te gehaast bezig.Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:34:
[...]
Dan heb je een heel mooi rendement gehaald
Ik maak geregeld goede fuck-ups zoals deze toen HOT net gelist was:
[afbeelding]
Daarna wel met winst via ETH verkocht, maar die kon de eerste fuck-up niet goedmaken ivm de aantallen die het betrof. Maarja, you win some, you lose some.
Fuck-ups maken we allemaal in deze markt.. Ik zat bijvoorbeeld echt vol in verge op een bepaald moment..
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 08-09-2018 09:42 ]
Zero.
Ik ook ech net.Taro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:18:
Ook ETH aan de pf toegevoegd, denk dat veel mensen argwanend zijn incl. ikzelf, maar hij staat toch echt wel heel laag.
Verwijderd
Gisterochtend was ik sceptisch over HOT, maar hij blijft toch maar gaan en ik heb mijn ETH inmiddels al weer ingewisseld voor extra HOT. Verder geen tipsVerwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:24:
ik kan niet veel goede trades vinden laatste half uur,, zit in 15mincharts boll en rsi zijn beide toren hoog,,. nog tips of ideeen??
Verwijderd
hot eth zit je dan i,.? hot btc staat zo vast als een huisTaro schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:39:
[...]
Gisterochtend was ik sceptisch over HOT, maar hij blijft toch maar gaan en ik heb mijn ETH inmiddels al weer ingewisseld voor extra HOT. Verder geen tips
Ja, HOT/ETH. Heb zojuist overigens even winst gepakt en zweef weer met de vinger boven de market buy knop.Verwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:44:
[...]
hot eth zit je dan i,.? hot btc staat zo vast als een huis
Edit: NEO verkocht, extra ONT gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 08-09-2018 10:49 ]
Dat kan je zien op de Order history pagina. Maar handel je niet met BNB voor de fee's dan?Klaas25 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:51:
Is op binance de fees er wel altijd al vanaf bij je ordergeschiedenis? Zijn netto bedragen?
Edit: HOT is los!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 08-09-2018 10:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!