[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 263 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.287 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:16:
VET op de ledger? VechainThor wallet app toch?
Ohja dat kan ook. Is ledger niet meer mogelijk trouwens? Die paar centen aan VTHO kunnen me niet zo heel veel schelen denk ik :Y)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Lijkt erop dat XRP de eerste in plus gaat komen. Of in ieder geval minst in het rood nu.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Tominatie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:06:
https://www.cryptocoinsni...ren-de-carbon-credit-app/

Valt me op dat dit nieuws nog niet gedeeld is over VET.

[...]

[...]

Toch best wel cool. Ik vond VET eerst echt een hypecoin die maar wat riep zonder echt iets te bereiken maar ze timmeren toch wel aan de weg. Nu ze hype toch waar beginnen te maken ga ik er 100% ergens in September een bag van kopen en die op de Ledger zetten.

Nog wat extra leesvoer;

[...]
Precies dit, maar het verleden heeft mij geleerd dat hier op dit forum VET bespreken niet wordt gewaardeerd en er meteen iets met "FaceDown" naar je hoofd wordt geslingerd... Ik gooi er ook nog wat fiat tegenaan ergens in september!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Klaas25
Valt me ook tegen dat ik niemand over OMG ooit wat hoor zeggen :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
hmr schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:26:
Precies dit, maar het verleden heeft mij geleerd dat hier op dit forum VET bespreken niet wordt gewaardeerd en er meteen iets met "FaceDown" naar je hoofd wordt geslingerd... Ik gooi er ook nog wat fiat tegenaan ergens in september!
Vorige week bleek VET de populairste coin te zijn op Tweakers, met 14% van de stemmen versloeg ie zelfs BTC ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

thor power

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:30:
[...]

Vorige week bleek VET de populairste coin te zijn op Tweakers, met 14% van de stemmen versloeg ie zelfs BTC ;)
Daarom refereer ik ook specifiek aan dit forum (meer specifiek: dit topic). :)

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 06-09-2018 18:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

gaat het vandaag of vannacht ook nog eens richting de 6900 of blijfen we stilletjes in usdt zitten,.??
wat zijn jullie meningen wanneer instappen?

• TomTorquay
hmr schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:35:
[...]

Daarom refereer ik ook specifiek aan dit forum (meer specifiek: dit topic). :)
Dat was een poll die alleen werd gehouden op dit forum, meer specifiek in dit topic...
Zie hier: https://www.strawpoll.me/16365083/r

• Klaas25
Nou is XRP op binance met USDT te koop en staat die bijna op 0% en stijgende.
Als ik bij BTC/XRP kijk dan staat die al 7% in het groen.

Dus dan moet ik eerst USDT -> BTC en dan XRP kopen?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:43:
gaat het vandaag of vannacht ook nog eens richting de 6900 of blijfen we stilletjes in usdt zitten,.??
*pakt glazenbol*

Er gaat niet zoveel gebeuren denk ik. Feit blijft dat als je in 24 uur 1000 dollar daalt 't bijzonder zou zijn als we daarna nog eens enorm dalen. Dus naar mijn gevoel is instappen niet heel gek maarja je kan ook net zo goed wachten in usdt want er gaat waarschijnlijk toch geen reet gebeuren. Komende tijd gaan we weer eeuwenlang vertoeven tussen een kleine range. oOo

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:05

Snippertje

Light up your life

Tominatie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:19:
[...]

Ohja dat kan ook. Is ledger niet meer mogelijk trouwens? Die paar centen aan VTHO kunnen me niet zo heel veel schelen denk ik :Y)
Ik zou het toch doen. Ik weet niet hoeveel je van plan bent te investeren in VET, maar je genereert best wel wat
VTHO met een paar k. Geen idee wat de prijs daarvan in de toekomst zal gaan doen, maar het is toch passief inkomen en ik denk dat je jezelf voor de kop zult slaan als het wel wat waard blijkt te worden in de toekomst. Overigens dus wel pas relevant als je er een paar k in stopt vermoedelijk. But you never know ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:43:
[...]

Dat was een poll die alleen werd gehouden op dit forum, meer specifiek in dit topic...
Zie hier: https://www.strawpoll.me/16365083/r
Dan snap ik er niets meer van!

Gooooooo VET!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:46:

Waarom zou je een tussenstap doen via BTC als je ook rechtstreeks uit USDT ripples kunt kopen?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Nee, de waarde tov USDT is gelijk gebleven en tov BTC met 7% veranderd. Maar als je dus nu instapt is de waarde in beide gevallen gelijk. Als je dan eerst BTC koopt betaal je eerst weer een extra fee. Dus direct vanaf USDT in XRP stappen is het beste.

Ps. Begin van de middag weer in ONT en NEO gestapt voor 20% van de pf.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 06-09-2018 18:51 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Je kijkt naar de prijs tegenover USDT, die vrijwel 100% stabiel is en naar de prijs in BTC, welke daalt. XRP is geen cent meer of minder waard geworden in beide gevallen. Het prijsverschil wat je ziet is tegenover iets wat stabiel is gebleven en iets wat is gedaalt. Gewoon USDT aanhouden.

• Klaas25
Bedankt jongens. Zo klintk het wel logisch ja :P

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:43:
Even naar 6900 lijkt mij op dit moment niet realistisch. De weg omlaag is ingezet waarbij het prima nog veel lager kan. Een bounce zit er natuurlijk wel in, maar of die zo hoog gaat komen als het gebeurt is de vraag.

Persoonlijk wacht ik de daling even lekker af. Nee, ik weet niet 100% zeker dat we blijven dalen, maar los van een bounce waarna het alsnog omlaag is lijkt mij op dit moment verder omlaag naar 6k veel meer waarschijnlijk dan omhoog naar 7k. Instappen doe ik wel als ik denk dat de bodem gevonden is. (Misschien ergens een bounce pakken, maar dat is korte termijn)

• Klaas25
Tominatie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:19:
[...]

1VTHO per "iets over 2,3K" VET per dag. Gewoon meepakken :)

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:51:
Bedankt jongens. Zo klintk het wel logisch ja :P
Het is even wennen om in BTC te denken en rekening te houden met andere variabelen. XRP is dus niet 7% omhoog gegaan, maar is stabiel gebleven en in BTC 7% gestegen. Dan lijkt het alsof de boel stijgt, maar zodra je naar USDT kijkt is dat niet het geval. Bij munten die alleen te verhandelen zijn in BTC kan het dus lijken alsof ze stijgen terwijl het alleen maar BTC is die daalt. Andersom kan natuurlijk ook. Als XRP gelijk blijft en BTC 5% omhoog gaat daalt BTC/XRP met 5% terwijl XRP dus niet omlaag is gegaan. Het is soms ook handig om naar centen te kijken ipv sat waardes. Als jij met XRP aan de slag gaat zou ik puur naar USDT kijken en niet naar BTC/XRP wat een heel ander beeld geeft.

Verwijderd

oke.

bedankt voor jullie mening. toppie
ik stap voor de helft weer in en blijf het in de gaten houden.

*pakt laptop en kratje pils*

• PilatuS
  • Niet online
Na 20 flesjes zou ik handelen niet aanraden :+

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:05

Snippertje

Light up your life

hmr schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:47:
[...]

Dan snap ik er niets meer van!

Gooooooo VET!
Ik zit sinds het begin in VEN/VET, heb er altijd vertrouwen in gehad qua project. Alleen wat het lastige maakt zijn juist die bull runs en enorm stijgingen, heb hem ook wel een paar keer geknepen en had natuurlijk veel beter kunnen verkopen in de echte bull run (9,60...). Maar uiteindelijk toch gekozen voor dit project als lange termijn. Het is niet allemaal koek en ei, wat er gebeurd is met de swap was alles behalve netjes. Maar ze timmeren serieus aan de weg en er zit in ieder geval een visie achter en dat is IMO belangrijk. Ik vermoed dat er nog meer mensen niet altijd reageren in dit topic, omdat de discussies vaak alles behalve heel serieus en inhoudelijk zijn. Vermaak me daar overigens prima mee en het is een mooie maatstaaf voor het sentiment in crypto (weinig posts, negatief; veel posts, positiefs). Bij veel posts en een positief sentiment in dit topic weet je dat je over niet alle te lange tijd moet gaan verkopen ;) En vice versa. Zou wel tof zijn als dat echt te plotten is.

Overigens waardeer ik van een aantal mensen de in depth posts enorm. Punt van alle nieuwe producten is dat iets niet perfect hoeft te zijn, als het beter is dan wat er al is of beter dan een coin met hetzelfde verhaal zonder daadwerkelijke output ben je al een heel eind in cryptoland.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:00:
[...]

even de scherpe randjes eraf 8)7 _/-\o_ oOo

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:50
PilatuS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:00:
[...]

ik ook niet en daarbij denk ik dat die meer verdient met het statiegeld van de flesjes :9

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
hmr schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:10:
[...]

Ben benieuwd of de technologie echt doorbreekt... @tias86, hoe staat het ermee?
Avond!

Het gaat goed! De techniek word langzaam aan volwassener. Nog steeds veel vertrouwen in dat GET slaagt in zijn missie, en dat dat het mij een goede roi gaat geven. Ik denk dat we best nog wat leuke ontwikkelingen gaan zien bij hun. Koop dan ook nog steeds bij.

• Klaas25
Zelfs binance vraagt gewoon om 100 VET voor het versturen van VET. Waar gaat die 100VET steeds naar toe?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Vorige nacht zorgden de Aziaten ervoor dat de BTC goed doorzakte, mss gaan ze er nogmaals voor zorgen... Negen van de 10 keer dumpen ze ipv pumpen, dus dat zou geen probleem moeten zijn voor hen om 'm morgen ochtend rondom 6k voor ons af te leveren :D

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:55:
Vorige nacht zorgden de Aziaten ervoor dat de BTC goed doorzakte, mss gaan ze er nogmaals voor zorgen... Negen van de 10 keer dumpen ze ipv pumpen, dus dat zou geen probleem moeten zijn voor hen om 'm morgen ochtend rondom 6k voor ons af te leveren :D
Ik heb idd ook het idee dat de meerderheid meteen verkoopt ipv te holden en bij te kopen,.
Sinds kort stap ik sneller in usdt en koop bij,

• Taro
  • Niet online

Taro

Mooie bounce :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Sahara
Het blijft toch een beetje telkens tegen de wind in pissen met de BTC. Ziet 't op het eerste gezicht uit dat het een mooie grote straal is (mooie stijging) blijk je wind tegen te hebben en heb je daarna alsnog pech. Zo ook met de BTC nu.. dump, pump en waarschijnlijk binnen 10 minuten alsnog lager.

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:10:
[...]

Het blijft toch een beetje telkens tegen de wind in pissen met de BTC. Ziet 't op het eerste gezicht uit dat het een mooie grote straal is (mooie stijging) blijk je wind tegen te hebben en heb je daarna alsnog pech. Zo ook met de BTC nu.. dump, pump en waarschijnlijk binnen 10 minuten alsnog lager.
Idd het is een gebed zonder einde op het moment,
In mijn ogen iig.. ik stap voor de nacht in tether heb sws nog wat klaarstaan voor vet als het weer een stijgende lijn is,.

Al dat nieuws die ontwikkelingen, het mag dan nu zakken maar komt die pump dan niet na de dip alsnog op vet,???

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Sahara schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:55:
Mwha, niet helemaal mee eens.
De Aziaten hebben idd. wel de meeste invloed op de cryptokoersen maar ook vaak in positieve zin. :)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
RaptorXS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:31:
[...]

Mwha, niet helemaal mee eens.
De Aziaten hebben idd. wel de meeste invloed op de cryptokoersen maar ook vaak in positieve zin. :)
Inderdaad, meeste hier stappen lekker uit in de avond en zijn dan 'boos' op de Aziaten als de koers in de ochtend niet hoger staat dan in de avond.

Verwijderd

wehave schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:34:
[...]

Inderdaad, meeste hier stappen lekker uit in de avond en zijn dan 'boos' op de Aziaten als de koers in de ochtend niet hoger staat dan in de avond.
Eens,

Ben idd ook wel eens lekker wakker geworden dat het (voor ons) in de nacht een stijging maakte, stappen jullie s'avonds uit,? Zet je de wekker in de nacht,.?

• Klaas25
Ik kan gewoon VET op Binance laten staan en toch wat VTHO ontvangen daar?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:41:
Ik kan gewoon VET op Binance laten staanr en toch wat VTHO ontvangen daar?
Zeker. Zakje VET gehaald? Niet even wachten tot er een dieper dipje kont?

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:41:
Ik kan gewoon VET op Binance laten staan en toch wat VTHO ontvangen daar?
Jap, voor zover ik weet wel

Uitbetaling is de 5e, geloof ik

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Richh schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:22:
[...]

Alle onderzoekers hebben aangetoond dat het klopt https://cryptoslate.com/t...backed-but-cant-prove-it/
Officiële auditors is een lastig verhaal. Bij alles wat ik kan vinden, is er altijd wel iemand die zeurt over de auditpartij.

Er is tegelijkertijd ook niemand die letterlijk aantoont dat het niet klopt.
Als ik deze lijn van redeneren volg. Kunnen we dan ook stellen dat God bestaat? Want tja meerdere onderzoeken tonen aan dat dat zo is. En er is niemand die aantoont dat God niet bestaat :+

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:15
Alabama_man schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:49:
Want tja meerdere onderzoeken tonen aan dat dat zo is.
Hier valt je vergelijking ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:38:
[...]

Eens,

Ben idd ook wel eens lekker wakker geworden dat het (voor ons) in de nacht een stijging maakte, stappen jullie s'avonds uit,? Zet je de wekker in de nacht,.?
Geef er zelf maar geen gefundeerde mening meer over want de instappers van zeg maar 3 kwart jaar geleden zijn in de meerderheid hier. :)

• Alabama_man
Richh schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:50:
[...]

Hier valt je vergelijking ;)
En das dus precies de fout in je redenatie over de onderzoeken die aantonen dat het Tether verhaal klopt ;)

• TomTorquay
Alabama_man schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:49:
Kunnen we dan ook stellen dat God bestaat? Want tja meerdere onderzoeken tonen aan dat dat zo is.
Welke onderzoeken mogen dat dan wel zijn?

• Alabama_man
TomTorquay schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:54:
[...]

Welke onderzoeken mogen dat dan wel zijn?
Moet je bij het Vaticaan navragen. En als die geen bevredigend antwoord geeft dan zal er vanuit de islamitische hoek vast ook wel wat te vinden zijn :+

Verwijderd

RaptorXS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:51:
[...]

Geef er zelf maar geen gefundeerde mening meer over want de instappers van zeg maar 3 kwart jaar geleden zijn in de meerderheid hier. :)
Ik snap hem niet😟
Ik ben zelf ook rond een jaar geleden ingestapt en sinds dien altijd gehold,. Uiteraard verlies,
Vandaar steeds vaker in usdt,. En denk ik ook wel banger voor meer verlies :|

• Klaas25
Nou mensen. Maar in XRP stappen. Die gaat als enige omhoog nu :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:12:
Nou mensen. Maar in XRP stappen. Die gaat als enige omhoog nu :P
Ja, al gedaan, maar durfde het hier niet te zeggen O-)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:20:
[...]

Ja, al gedaan, maar durfde het hier niet te zeggen O-)
Jij stapt in alles waarmee je kan verdienen, en terecht :)

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:21:
[...]

Jij stapt in alles waarmee je kan verdienen, en terecht :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DS4uzrPVMAAkVkv.jpg

• Klaas25
Kom er net achter dat Binance gewoon in het nederlands kan _O-
Oh en ik heb $6 winst gemaakt in een uurtje *O* heheh :P

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 06-09-2018 21:28 ]

• Klaas25
Maar wat zijn die dunne streepjes nou dan?
Ik had automatisch verkopen aanstaan op 0,305. Daar ging die opeens hard naar toe dus ik snel cancellen maar was zo snel dat ik te laat was. Vervolgens staat het weer op 0.300 in een flits. Alsof die de 0.307 die er specifiek staat nooit heeft aangeraakt.
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/bAP0Nz/Naamloos.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 06-09-2018 21:34 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:33:
Ik had automatisch verkopen aanstaan op 0,305. Daar ging die opeens hard naar toe dus ik snel cancellen maar was zo snel dat ik te laat was. Vervolgens staat het weer op 0.300 in een flits. Alsof die de 0.307 die er specifiek staat nooit heeft aangeraakt.
[afbeelding]
https://www.investopedia....r/level3/candlestick.aspx

• TomTorquay
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:33:
[afbeelding]
Ik zou zeggen, zoek eens crypto voor beginners op. Wat je nu vraagt is wel extreem basic :)

• Klaas25
TomTorquay schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:35:
[...]

Ik zou zeggen, zoek eens crypto voor beginners op. Wat je nu vraagt is wel extreem basic :)
Was er al bang voor. :P ik ga het zoeken.
Edit: post hierboven: Bedankt voor de link Taro

[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 06-09-2018 21:36 ]

• PilatuS
  • Niet online
Zou sowieso even flink gaan inlezen over alles wat met traden te maken heeft. Winst maken is leuk, maar je kan ook heel dik verliezen als je bepaalde basis dingen fout gaat doen. Het is prima mogelijk dat XRP zodadelijk met een candle komt die 3% omlaag gaat. Ben je daar al op voorbereid ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Ja, zijn stop limit is zojuist afgegaan dus hij zit in USDT :)

• Klaas25
Ja is ff spelen met $100. Ik blijf een HODL-er en kopen als het flink rood staat.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:45:
[...]

Ja, zijn stop limit is zojuist afgegaan dus hij zit in USDT :)
Ja, dat klopt. Meer even een algemeen advies. Gaan traden als je niet weet wat een candlestick is klinkt als een goed recept om flink in het rood te gaan en dat zou jammer zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Uitgestapt uit XRP, NEO en ONT.

@PilatuS mee eens hoor (y)

• RaptorXS
Taro schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:54:
Uitgestapt uit XRP, NEO en ONT.

@PilatuS mee eens hoor (y)
Ach, je bent LT hodler of niet , het komt wel goed, alleen zitten die hier bijna niet.. :)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Aan de andere kant, van een beetje spelen leer je het wel. Ik heb in de eerste maand of zo zelfs niet naar dat soort candles gekeken (en wel dikke winst gemaakt).

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:01:
Aan de andere kant, van een beetje spelen leer je het wel. Ik heb in de eerste maand of zo zelfs niet naar dat soort candles gekeken (en wel dikke winst gemaakt).
Winst maken in een uptrend of downtrend zijn 2 verschillende dingen als je het mij vraagt. In een uptrend is winst maken heel makkelijk, in een downtrend is het iets compleet anders.

• Taro
  • Niet online

Taro

RaptorXS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:01:
[...]

Ach, je bent LT hodler of niet , het komt wel goed, alleen zitten die hier bijna niet.. :)
Ik denk dat er voornamelijk in XRP veel holders zitten. Dat was destijds toch voor veel nieuwe instappers hét muntje en die houden waarschijnlijk vast totdat ze de inleg weer (grotendeels) terug hebben. Je ziet XRP ook wel iets anders bewegen dan BTC, is toch een ander soort trader.

@Yub heeft overigens met zijn 114k XRP wel een mooi dagje zo, lekker tegen de stroom ingezwommen.

• Klaas25
Taro schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:04:
[...]

Ik denk dat er voornamelijk in XRP veel holders zitten. Dat was destijds toch voor veel nieuwe instappers hét muntje en die houden waarschijnlijk vast totdat ze de inleg weer (grotendeels) terug hebben. Je ziet XRP ook wel iets anders bewegen dan BTC, is toch een ander soort trader.

@Yub heeft overigens met zijn 114k XRP wel een mooi dagje zo, lekker tegen de stroom ingezwommen.
XRP wordt ook steeds meer op exhanges als pair toegepast. Ik snap niet waarom Binance dit nog niet heeft gedaan.
Ik bedoel waarom met dat trage bitcoin als het in seconden kan met XRP :)

• RaptorXS
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:06:
[...]

XRP wordt ook steeds meer op exhanges als pair toegepast. Ik snap niet waarom Binance dit nog niet heeft gedaan.
XRP is geen crypto en geheel onafhankelijk van het Ripple netwerk.
DYOR :)

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:06:
[...]

Of het wel of geen pair is heeft niets te maken met het snel of langzaam zijn van het netwerk. Je hebt geen netwerk nodig om iets als pair te gebruiken. Verder denk ik nog steeds dat je XRP overschat en alleen de positieve en niet negatieve punten er van ziet.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Bon de BTC shorts staan weer op een ATH, wat moeten we hieruit concluderen?

• Klaas25
PilatuS schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:11:
[...]

Of het wel of geen pair is heeft niets te maken met het snel of langzaam zijn van het netwerk. Je hebt geen netwerk nodig om iets als pair te gebruiken. Verder denk ik nog steeds dat je XRP overschat en alleen de positieve en niet negatieve punten er van ziet.
Nee maar dan gaat er toch al wat meer volume doorheen doordat mensen XRP gebruiken om alts te kopen ipv BTC. MIsschien dat XRP daarom nu al in het groen is? Ik noem maar wat hoor.. Volgens mij is het voor het eerst dat XRP (in ieder geval in lange tijd) als eerst in het groen verschijnt?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Toch leveren veel altjes niet veel in aan sats nog. Vannacht de buy-order wat lager zetten op VET denk ik, 0.0115 en de andere helft op 0.0123. Afgelopen nacht ging hij ook al onder de 0.015 met die snoekduik van BTC.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
dabla schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:13:
Bon de BTC shorts staan weer op een ATH, wat moeten we hieruit concluderen?
dat de pessimisten rijker zijn dan de optimisten

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:13:
[...]

Nee maar dan gaat er toch al wat meer volume doorheen doordat mensen XRP gebruiken om alts te kopen ipv BTC.
Snap dat dit iets is wat jij graag zou willen zien, maar dat betekend niet dat dit ook echt iets is wat andere mensen zouden willen of als nuttig zien. Waarom geen NEO traiding pair ? NOFI, maar voor veel mensen is XRP geen crypto is en het een shitcoin. Ben er zelf geen fan van maar ga het niet lopen afzeiken.
MIsschien dat XRP daarom nu al in het groen is? Ik noem maar wat hoor.. ?
Pure speculatie. Misschien komt het omdat het vandaag hier flink heeft lopen regenen :P
Volgens mij is het voor het eerst dat XRP (in ieder geval in lange tijd) als eerst in het groen verschijnt
Er zijn steeds munten die het goed doen en dan weer andere munten. We hebben Nano en NEO bijvoorbeeld ook al gehad :) Blijkbaar is het nu even XRP, maar dat hoeft niets over XRP te zeggen. Vergeet niet dat heel veel mensen munten alleen gebruiken om geld aan te verdienen. Het boeit ze niets wat een munt wel of niet kan of op lange termijn doet. Deze mensen dumpen die munten ook net zo hard weer.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 06-09-2018 22:21 ]

• dabla
SonyEricsson schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:16:
[...]

dat de pessimisten rijker zijn dan de optimisten
Mss maar zou ook voeding voor een bounce kunnen zijn niet?

• dabla
Klaas25 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:13:
[...]

Nee maar dan gaat er toch al wat meer volume doorheen doordat mensen XRP gebruiken om alts te kopen ipv BTC. MIsschien dat XRP daarom nu al in het groen is? Ik noem maar wat hoor.. Volgens mij is het voor het eerst dat XRP (in ieder geval in lange tijd) als eerst in het groen verschijnt?
Typisch XRP vind ik persoonlijk na een BTC drop, erna gaat hij gewoon weer mee omlaag met BTC.

• TomTorquay
Taro schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:04:
Die kerel heeft echt h**renchance blijkbaar, de volgende keer dat hij hier een koop aankondigt ga ik vol mee in z'n coin :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:13

Bever!

3

Mooie real world applicatie van zilliqa
https://cryptobriefing.com/zilliqa-programmatic-advertising/

Hele grote spelers in de marketing industrie

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sja.. Toen ik HOT aan de kant schoof had ik wel wat spijt.. Vanmorgen toch wat terug gekocht en hij begint sinds een uurtje of twee weer wat in het groen te komen 8)

Dat kleine tasje blijft nu gewoon in bezit en misschien koop ik weer wat bij als er een flinke dip is geweest.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ripple Reveals It Has Now Signed More Than 100 Production Contracts

Ik laat m'n xrp gewoon een jaar of 10 staan. Geen haast, geen stress, geen stop losses. Just hodl. :)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Mogguh. HOT heeft zich kranig verweerd en is gewoon blijven stijgen. Mooi om te zien.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Goldman CFO at
@TechCrunch regarding rumors of rolling back crypto desk

"I think one of the wonderful things about us is that we get written about a lot. I never thought I would hear myself use this term but I really have to describe that news as Fake news."

Zakken vullen en doorrrrr.

• Klaas25
Dacuuu schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:17:
Goldman CFO at
@TechCrunch regarding rumors of rolling back crypto desk

"I think one of the wonderful things about us is that we get written about a lot. I never thought I would hear myself use this term but I really have to describe that news as Fake news."

Zakken vullen en doorrrrr.
Wauw, Ik wist dat het nep nieuws was maar toch. Klote dat het kan en gebeurt..

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

D-Ed schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:07:
[...]

Kijk, Een fijne onderbouwing en afsluitend aangeven dat het een ‘bewezen’ theorie is d:)b

De heer (die ik voor de zekerheid maar niet tag) zet zijn mening/theorie continue als feit neer en dat leest gewoon erg vervelend ;)
Als het je stoort tussen alle hypes lees je er toch gewoon overheen.
De tijd zal leren wat er klopt en wat niet. d:)b

XRP = trash

• Taro
  • Niet online

Taro

HOT is in sats misschien wel gestegen, maar in Dollar waarde niet. Mocht BTC/ETH verder dalen en HOT in sats verder stijgen, dan alsnog betekent het dat je er over een paar dagen of weken minimaal evenveel of zelfs meer HOT voor dezelfde hoeveelheid USDT kunt kopen. Daarnaast lijkt mij dit een tijdelijke opleving waar een mooie rode candle op gaat volgen. In beide gevallen ben je dus beter af door nu niet te kopen.

Mocht BTC ineens zwaar stijgen, dan is het nu een goede aankoop.

Tegen de stroom in zwemmen is vaak goed, maar ik stap er nu niet in.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Taro schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:48:
HOT is in sats misschien wel gestegen, maar in Dollar waarde niet. Mocht BTC/ETH verder dalen en HOT in sats verder stijgen, dan alsnog betekent het dat je er over een paar dagen of weken minimaal evenveel of zelfs meer HOT voor dezelfde hoeveelheid USDT kunt kopen. Daarnaast lijkt mij dit een tijdelijke opleving waar een mooie rode candle op gaat volgen. In beide gevallen ben je dus beter af door nu niet te kopen.

Mocht BTC ineens zwaar stijgen, dan is het nu een goede aankoop.

Tegen de stroom in zwemmen is vaak goed, maar ik stap er nu niet in.
Hij is ook in euro's gestegen hoor

Zero.

• RaptorXS
Klaas25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:45:
[...]

Wauw, Ik wist dat het nep nieuws was maar toch. Klote dat het kan en gebeurt..
Het geeft toch wel aan hoe belangrijk het nieuws is in de cryptowereld en de invloed op de koersen. :)

• lighting_
  • Laatst online: 20-01 16:49
RaptorXS schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:38:
[...]

Het geeft toch wel aan hoe belangrijk het nieuws is in de cryptowereld en de invloed op de koersen. :)
dat is in de aandelen beurs niet anders.
Alleen is het veel groter en daarom qua uitslagen minder impact
Zie Elon Musk met Tesla

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
RaptorXS schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:38:
[...]

Misschien , heel misschien zijn het wel meerdere zaken die invloed hebben.
Nieuws , TA's ,Whales etc etc.
Mischien he.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Waarom zou de koersdaling gisteren te maken hebben met dat fake nieuws? Waaruit blijkt dat die plotse daling een reactie is hierop?

Bornclean

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:33:
[...]

Als het je stoort tussen alle hypes lees je er toch gewoon overheen.
De tijd zal leren wat er klopt en wat niet. d:)b
Meestal moet je eerst iets lezen vóórdat je je aan iets kunt storen toch..?

Meestal reageer ik ook niet op betweters maar zodra ze hun stelling gaan onderbouwen met ‘feiten’ dan mag er gerust wat tegengas komen dus tja.. ;w

• JorzoR
  • Laatst online: 13-01 06:53
Bornin1972 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:02:
Waarom zou de koersdaling gisteren te maken hebben met dat fake nieuws? Waaruit blijkt dat die plotse daling een reactie is hierop?
Er wordt altijd een reden gezocht, nieuwsberichten zijn vaak het makkelijkst. Het zal wel een beetje meegespeeld hebben. Maar volgens mij is een simpele reden gewoon een reject van de rally. Net zoals de vorige keer op 24 juli. Te weining buying power dus.
https://www.dropbox.com/s...vdmvi/btcsep2018.png?dl=0

Het was ook te verwachten dat deze week rond de 7400-7500 er weer iets ging gebeuren met de koers. Een breakout boven de trendline was positief geweest, nu toch een reject met een harde daling tot gevolg.

Maargoed, he, ik ben ook maar een simpele ziel op zoek naar wat duidelijkheid waarom dingen gebeuren, dit leek mij de meest logische verklaring :+

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Dacuuu schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 00:13:
Ripple Reveals It Has Now Signed More Than 100 Production Contracts

Ik laat m'n xrp gewoon een jaar of 10 staan. Geen haast, geen stress, geen stop losses. Just hodl. :)
Same here..iets van 11k van die krengen en nog volop andere coins waar ik wel iets meer mee doe. :)

• lighting_
  • Laatst online: 20-01 16:49
Zelfs Willem Middelkoop gaat BTC kopen. Wanneer het verder zakt

Verwijderd

Run bulls run.... please ;w

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2018 11:55 ]

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-01 10:01
JorzoR schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:19:
[...]

Er wordt altijd een reden gezocht, nieuwsberichten zijn vaak het makkelijkst. Het zal wel een beetje meegespeeld hebben. Maar volgens mij is een simpele reden gewoon een reject van de rally. Net zoals de vorige keer op 24 juli. Te weining buying power dus.
https://www.dropbox.com/s...vdmvi/btcsep2018.png?dl=0

Het was ook te verwachten dat deze week rond de 7400-7500 er weer iets ging gebeuren met de koers. Een breakout boven de trendline was positief geweest, nu toch een reject met een harde daling tot gevolg.

Maargoed, he, ik ben ook maar een simpele ziel op zoek naar wat duidelijkheid waarom dingen gebeuren, dit leek mij de meest logische verklaring :+
Juist, denk is ook. Een paar dagen ervoor waren de shorts al naar ATH gestegen. Voor de rest het aflopen van futures op 6 september.
Dit soort acties zoekt altijd een catalisator, deze is gewoon 1 van de mogelijke triggers maar zeker niet de oorzaak. Dit was door vrijwel iedereen die TA’s bekijkt verwacht en iemand met hele diepen zakken strategisch met shorts ingezet.

Nu ook nog, let aub op, de shorts staan zelfs nog iets hoger dan woensdag er zijn instrumenten klaargezet voor nog een actie, hetzij een short squeeze door boze bulls :), of nog een dump.

• Pelox
Ik wil nog 1x 500 euro stukgooien, maar in wat.. en vooral wanneer.. BTC, ETH, VET, HOT? :X

Ik neig naar eth maar ja.. dat is de afgelopen maanden geen gelukkige keuze geweest.. Je zou denken eth komt straks 3x zo hard terug.. of hij zakt weg naar 40..

[ Voor 62% gewijzigd door Pelox op 07-09-2018 12:08 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:06:
Ik wil nog 1x 500 euro stukgooien, maar in wat.. en vooral wanneer.. BTC, ETH, VET, HOT? :X

Ik neig naar eth maar ja.. dat is de afgelopen maanden geen gelukkige keuze geweest.. Je zou denken eth komt straks 3x zo hard terug.. of hij zakt weg naar 40..
Maakt niks uit investeeruu *O* 7(8)7

• Pelox
Haha, ik denk dat het een deel eth gaat worden om de boel af te ronden voor mijn hodl balance en een deel vet. Ik kijk het nog eventjes aan maar zet alvast mijn reserves klaar zodat ik snel kan handelen 8)

Zero.

• Sahara
Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:19:
[...]

Haha, ik denk dat het een deel eth gaat worden om de boel af te ronden voor mijn hodl balance en een deel vet. Ik kijk het nog eventjes aan maar zet alvast mijn reserves klaar zodat ik snel kan handelen 8)
BTC heeft de daling alweer ingezet, persoonlijk wil ik ook wel kopen, maar ik moet mijzelf inhouden omdat met een beetje meer geduld ik denk dat ik meer bang voor the buck krijg. M.a.w. ik wed dat nu niks kopen meer winst oplevert dan nu wel wat kopen. Uit principe doe ik niet aan shorten, maar damn wat zou shorten geld opleveren in de komende 10 dagen imho.

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Zo de weekend dip is weer begonnen _/-\o_

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:19:
[...]

Ik ben weer in udst gestapt.. dan maar laag boeit mij niet, helemaal klaar mee, vannacht ingestapt en daar ging het weer ;w dag dag

Ik blijf in usdt tot er een fikse stijging is,
Mijn trouwe vet hodle ik door dik en dun

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Sahara schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:24:
[...]

BTC heeft de daling alweer ingezet, persoonlijk wil ik ook wel kopen, maar ik moet mijzelf inhouden omdat met een beetje meer geduld ik denk dat ik meer bang voor the buck krijg. M.a.w. ik wed dat nu niks kopen meer winst oplevert dan nu wel wat kopen. Uit principe doe ik niet aan shorten, maar damn wat zou shorten geld opleveren in de komende 10 dagen imho.
Ik hou ook niet van shorts maar op dit moment zit ik ook short. Ongeveer 2 op 1 verhouding dat ik short zit. Maar persoonlijk verwacht ik geen krak van de 5800 grens. Maar ik houd nog wel even mijn btc vast anticiperend op een daling van de alts... normaal gesproken dalen ze mee met btc maar deze week niet dus.

Wil zelf HOT, NANO, ICX en ZIL inslaan. Maar het ziet ernaar uit dat ik ze niet veel goedkoper krijg dan waarvoor ik ze heb weggedaan.

Ik overweeg mijn NEO stack te vergroten ten faveure van ETH. ETH voelt momenteel zo al een gok aan. En dan zal je net zien, in december staat ie op 560 dollar...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Pagina: 1 ... 263 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!