[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Beaulion schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:04:
[...]

Eens. Gelukkig wordt er wel actief gezocht naar alternatieven van betrouwbaardere stablecoins die het vertrouwen in de markt moeten gaan verbeteren. Tether is wat dat betreft een puist die eerst even pijn doet bij het uitknijpen en zal vast een koersval meebrengen. Maar als het eenmaal is gebeurd dan worden we er op de lange termijn allemaal beter van.

Kleine toevoeging: het leest wat lekkerder weg als je niet iedereen over een kam scheert, het lijkt mij sterk als iedereen je post bijvoorbeeld FUD noemt.
Daar heb je wel een punt. Maar je moet eens kijken wat er gebeurt als ik op mijn blog het durf te hebben over Bitcoin adoptie. Oh nee daar heeft Kain_niak het weer gedaan. Het woord Bitcoin gebruikt zonder Cash er achter te zetten. Ik blog sinds 2011 al over Bitcoin. En nu denkt iederereen dat ik een of andere verrader ben omdat ik nu bij de Bitcoin Cash fork zit. Tja, in 2017 kon ik het mij gewoon niet meer veroorloven om Bitcoin te gebruiken.

Maar goed, ik moet ook inderdaad niet iedereen aanvallen. Het zou ook wel leuk zijn als er af en toe is iemand is die het met mij eens is (in verband met Bitcoin Cash). En hard gaan werken aan een mooi topic over Bitcoin Cash. Dan kan er weer vrede zijn.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik zou graag over bitcoin Cash een apart topic willen zien. Dan kunnen we ook daar een overzichtelijke discussie houden net zoals bij IOTA en bitcoin. Misschien als expert op het gebied van Bitcoin Cash een goed idee als jij een mooi inhoudelijke topicstart kan maken @Kain_niaK ?
Ik ben er mee bezig. Het komt eraan. Kan even duren maar het komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Bitcoincash fork is gewoon forkt-up man, zorgt alleen maar voor spreiding en minder Btc moon

Net zoals de rest van die btc forks achtige nep coins diamond gold white etc

[ Voor 30% gewijzigd door tias86 op 19-05-2018 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Echter op Tether exchanges kun je ook aan margin trading doen. En dus is er een hefboom effect actief op die 2,5 miljard tether die in omloop is.
Dit is overigens onzin, volgens mij snap je niet hoe leverage werkt. Er worden geen assets uit niets gemaakt, er worden assets geleend van anderen. Als er in totaal maar 2,5G USDT is, dan kun je dus niet meer verhandelen dan die 2,5G, want er is niemand die je meer kan lenen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTC iets meer dan 1% omhoog nu, bij 4 a 5 % gaat hij er weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:59:
En je spreekt jezelf tegen in de eerste zin.. _/-\o_
Muggenziften is ook een kunst. 't Is wel duidelijk wat ik bedoel denk ik.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:13:
Bitcoincash fork is gewoon forkt-up man, zorgt alleen maar voor spreiding en minder Btc moon

Er zijn denk ik inmiddels meer crypto vorken dan dat ik Nederlandse woorden kan bedenken met fork of vork in de naam.
Voorvork, Achtervork, hooivork, mestvork, stemvork...... :?
Lepel!

[ Voor 13% gewijzigd door Beaulion op 19-05-2018 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beaulion schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:21:
[...]

Er zijn denk ik inmiddels meer crypto vorken dan dat ik Nederlandse woorden kan bedenken met fork of vork in de naam.
Voorvork, Achtervork, hooivork, mestvork, stemvork...... :?
Mes en.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:20:
[...]
Ja wat je zegt is duidelijk, en is net als het tether verhaal behoorlijk voor de hand liggend en geen nieuws zeg maar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Niemand is geïnteresseerd in bitcoin als betaalmiddel.
Oh, fijn om te weten dat ik niemand ben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Alles waar --> fork, chain, cash, token, gold, diamond of "bit" / "lite" verbastering in zit moet je gewoon mijden als de pest. Prima regel. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:25:
Alles waar --> fork, chain, cash, token, gold, diamond of "bit" / "lite" verbastering in zit moet je gewoon mijden als de pest. Prima regel. oOo
Dan blijft er maar weinig over pup ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Dan blijft er maar weinig over pup ;w
Kijk, wij begrijpen elkaar! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:25:
Goed idee! ik begin alvast aan een nieuwe cryptocurrency genaamd Coin.
Een Super stabiele coin, 1 coin staat gelijk 1 Venezolaanse bolivar en is ook 1:1 inwisselbaar als zodanig.

[ Voor 13% gewijzigd door Beaulion op 19-05-2018 11:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Beaulion schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:29:
[...]

Goed idee! ik begin alvast aan een nieuwe cryptocurrency genaamd Coin.
Euro coin ?

Maken we er fysieke munten en papier bij, zou er zo uit kunnen zien.:
Afbeeldingslocatie: https://d2gg9evh47fn9z.cloudfront.net/800px_COLOURBOX4393713.jpg

Is dat wat?

In later stadium zouden we betaalpassen kunnen toevoegen, grote partijen als banken en verzekeraars kunnen vragen om hypotheek te verstrekken in euro coin etc ... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt geweldig Turbo-Puppy, ik doe met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:25:
[...]

Oh, fijn om te weten dat ik niemand ben :F
in de grote mensen wereld zijn we allemaal een nummer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Euro coin ?

Maken we er fysieke munten en papier bij, zou er zo uit kunnen zien.:
[afbeelding]

Is dat wat?

In later stadium zouden we betaalpassen kunnen toevoegen, grote partijen als banken en verzekeraars kunnen vragen om hypotheek te verstrekken in euro coin etc ... :Y
Ja Briljant.! Ikvind dat we ook gewoon coins moeten kunnen bijdrukken, dat besteden we dan uit aan een soort centrale bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:35:
[...]in de grote mensen wereld zijn we allemaal een nummer :|
We roeien maar door met de bits en bytes die we hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:37:
[...]

We roeien maar door met de bits en bytes die we hebben 8)7
ook dat! wordt sowieso een saaie dag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:39:
[...]ook dat! wordt sowieso een saaie dag :O
Nee joh! Sluit die Coinmarketcap site af, en start een game op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:40:
[...]

Nee joh! Sluit die Coinmarketcap site af, en start een game op :*)
ga ik ook doen God of War proberen uit te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Tether print opnieuw 250 million dollar.

https://omniexplorer.info...0c74d1a215a1026d801972263

Die Tether of USDT worden gebruikt bij ongeveer 30% van al het verhandelde volume in crypto exchange land.

Tether lost het probleem op dat veel exchanges hadden. Liquidity van dollars is laag en het is heel moeilijk om dollars van een exhange naar een andere exchange te krijgen. Dat komt door bestaande wet geving en banking die niet willen mee werken aan het opzetten van een economie die wanneer groot genoeg is een bedrijging voor de banken vormt.

Die wetgeving is vaak ook goed, want het maakt het moeilijker om geld te witwassen en makkelijker om criminaliteit te bestrijden. Natuurlijk word er langs alle kanten misbruik gemaakt van de wetgeving en zijn er veel machtige landen die af en toe de regels niet volgen,

Er zijn momenteel iets van 2,5 miljard USDT in omloop en die worden bij 30% van het verhandelde volume gebruikt alsof het USD is.
De prijs van een Bitcoin is dus geen 10 000 USD maar een mix tussen USD en USDT.

Tether is fractional reserve banking binnen het eco systeem van crypto exchanges. Het geeft een ontzettende grote macht aan Tether/Bitfinex. (Bitfinex is het moeder bedrijf van Tether).
Ook maakt het Bitfininex/Tether heel erg interessant voor het witwassen van geld. Je krijgt dat wit geld waarvan je kunt zeggen dat het je hebt verdient door speculatie op crypto. Betaal je belasting en klaar.

Het risico is dat uiteindelijk de wet er een stokje voor gaat steken en Bitfinex/Tether hard gaan aanpakken. Dit is recent gebeurt in polen waar een bank partner van Bitfinex/Tether is geraid door de poolse politie.

Maar het grootste risico is wanneer het vertrouwen in USDT opeens verdwijnt. Je word dan als crytpo trader wakker en de prijs van Bitcoin is 100 000 USD op exhanges die op Tether werken en 100 USD op alle andere exchanges.

Veel mensen hier op Tweakers zeggen dat dit FUD is. Natuurlijk profiteren al deze mensen van prijzen die steeds hoger door Tether worden gepumpt. Ik zelf profiteer er ook van.

In 2017 zijn we van een market cap van 10 miljard dollar naar 600 miljard dollar gegaan en nu zitten we terug rond de 300 miljard. Echter op Tether exchanges kun je ook aan margin trading doen. En dus is er een hefboom effect actief op die 2,5 miljard tether die in omloop is.
Niemand weet wat de prijs van Bitcoin zal zijn wanneer Tether verdwijnt, of word aangepakt door de grote landen of wanneer er iets misgaat.

Maar Tether blfijt lekker door printen en het is gewoon een tickende tijdbomb. Noem me een FUD kerel, ik ga uiteindelijk gewoon gelijk hebben.

Kijk maar eens naar deze graph.
[afbeelding]
De koersstijging op het einde van 2017 was niet organisch. Er is 2,3 miljard aan Tether geprint in een jaar. Op welke banken staan de USD die daar tegen over staan? Tether/Bitfinex is totaal niet transparant.

Maar alle crypto traders knijpen een oogje dicht. Doe niet zo moelijk Kain_niaK, profiteer gewoon lekker mee.

Ja ja ja, maar op een dag stort het lekker in elkaar en dan zijn er gigantisch veel slachtoffers.

Maar als ik het heb over Bitcoin als betaalmiddel te gebruiken ipv speculatie en dan het heb over Bitcoin Cash. (want een betaalmiddel dat duurder is om te gebruiken dan de huidige betaalsystemen kan ik mij niet veroorloven).

Dan zegt met hier: oplichter, scammer. Ga weg.
En weer lukt het je niet om een normale reactie te plaatsen zonder in de slachtofferrol te duiken, knap joh.

Waarom ben jij er zo zeker van dat Tether dat geld niet op een bankrekening heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:13:

Je bedoelt dat jij minder geld wint wanneer andere crypto het beter doen? Als je effectief Bitcoin als betaal middel zou gebruiken dan zou je wel anders piepen na de slechte user experience in 2017. Ooit je coins wel eesn twee weken stuck hebben zitten? Kun je je voorstellen waneer je in de supermarkt een pizza gaat kopen en je het werk niet en je moet 2 weken wachten, of 20 euro extra neerleggen zodat je transactie priorieti krijgt?

Hoeveel mensen zijn er op tweakser die crypto elke dag als geld gebruiken? 20? 10? 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:03:
[...]

Je bedoelt dat jij minder geld wint wanneer andere crypto het beter doen? Als je effectief Bitcoin als betaal middel zou gebruiken dan zou je wel anders piepen na de slechte user experience in 2017. Ooit je coins wel eesn twee weken stuck hebben zitten? Kun je je voorstellen waneer je in de supermarkt een pizza gaat kopen en je het werk niet en je moet 2 weken wachten, of 20 euro extra neerleggen zodat je transactie priorieti krijgt?

Hoeveel mensen zijn er op tweakser die crypto elke dag als geld gebruiken? 20? 10? 5?
Bitcoin is de cryptovaluta, bcc diamond white gold etc zijn slappe aftreksels die proberen mee te liften op succes van BTC, dat bedoel ik.

Daarnaast heb je nog wel projecten met utiliteit s tokens, die nog wel een eigen visie en idee hebben. Daar vind ik niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Bitcoin is de cryptovaluta, bcc diamond white gold etc zijn slappe aftreksels die proberen mee te liften op succes van BTC, dat bedoel ik.

Daarnaast heb je nog wel projecten met utiliteit s tokens, die nog wel een eigen visie en idee hebben. Daar vind ik niks mis mee.
En gebruik je het zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Je zou wel gek zijn om het te gebruiken. Ik wil m'n cryptomuntjes echt niet kwijt, wetende dat ik het geweldige rendement op lange termijn ga missen. Stel er komt een cryptomunt die gelijk aan de euro, zou ik het wel geinig vinden om bijv. bij de bakker met de euro cryptomunt te betalen. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:12:
[...]

Je zou wel gek zijn om het te gebruiken. Ik wil m'n cryptomuntjes echt niet kwijt, wetende dat ik het geweldige rendement op lange termijn ga missen. Stel er komt een cryptomunt die gelijk aan de euro, zou ik het wel geinig vinden om bijv. bij de bakker met de euro cryptomunt te betalen. oOo
zou inderdaad leuk zijn
Ik had in de kroeg wat geleend van een maat en het terug gestuurd in ETH
Dat is ook een vorm van betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:12:
[...]

Moet je niet raar opkijken als het op een dag opeens in elkaar stort omdat er te veel mensen zo denken en er geen toegevoegde waarde is voor de maatschappij alleen speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
ggj87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:30:
[...]

Zit die nou al op een nieuwe exchange? Ik zie op CMC er nog niets bij staan.
Colx of pcn? Pcn op sistemcoin is afgeketst, die wouden eerst 2 BTC zien en gingen dan wel een keer kijken, dus de devs vonden dat zeer verdacht. Colx is inmiddels op fubt gelist maar daar waag ik me niet aan. Doet ook weinig met de koers.

Pcn is bezig met listings op dragon en cryptopia, maar bleutrade voor nu is ook al prima. Stijgt langzaam maar gestaag... ach, heb geen haast. Grootste gedeelte hou ik tot na de swap naar DAPS. Die 8 sat kan makkelijk naar 20 voor nu, en met wat meer exchanges en DAPS zie ik die nog wel naar de 50 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:17:
[...]

Moet je niet raar opkijken als het op een dag opeens in elkaar stort omdat er te veel mensen zo denken en er geen toegevoegde waarde is voor de maatschappij alleen speculatie.
Het heeft nu toch ook nauwelijks toegevoegde waarde? Bijna geen enkel blockchain project heeft al iets bereikt. Moet je niet raar opkijken als het in elkaar stort, mochten de speculanten de markt verlaten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:17:
[...]

Ik betaal mijn VPN abbo met bitcoin, ben nogal dol op privacy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:21:
[...]

Het heeft nu toch ook nauwelijks toegevoegde waarde? Bijna geen enkel blockchain project heeft al iets bereikt. Moet je niet raar opkijken als het in elkaar stort, mochten de speculanten de markt verlaten ;)
Ik gebruik het nu al jaren als currency en elke maand meer. Nadat YouTube mij heeft gedemonized omdat ik geen 1000 subs heb plaats ik mijn muziek op een website die native of Bitcoin Cash draait. Dat geeft mij nu een hoger inkomen dan ik ooit via youtube heb gehad. Ik koop mijn hardware hier lokaal over https://www.kijiji.ca/ en ik betaal met BCH en ik verkoop spullen en vraag er BCH voor. Via purse,io kun je op amazon spullen bestellen en krijg je tussen de 5 - 10% kortning, al moet je flink oppassen dat je niet word opgelicht. Via namecheap koop ik domein namen en hosting en betaal ik met BCH. Via Bitpay, de grootste bitcoin payment provider in de wereld kun je bij elke zaak die bitcoin accepteert via hun ook met BCH betalen.

Nu heb ik ook een baantje gevonden in het werken met een team dat aan BCH adoptie werkt en is mijn inkomen in BCH nu 50% van mijn totaal inkomen.

En hier in Red Deer zijn genoeg van mijn vrienden met crypto bezig dat als we diensten en werk voor elkaar doen we alles met crypto doen. Ethereum en BCH voornamelijk. Maakt de meeste niet zo veel uit, vermits je toch alles kunt shapeshiften of evercoinen.

Dat is toch al wel iets, om het als currency te bruiken. Mij dunkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 19-05-2018 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:27:
Nadat YouTube mij heeft gedemonized omdat ik geen 1000 subs heb plaats ik mijn muziek op een website die native of Bitcoin Cash draait.
Afbeeldingslocatie: http://m.memegen.com/mczuc6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Kain_niaK Dat is best cool inderdaad, maar ik denk persoonlijk dat het merendeel van ons crypto heeft voor het rendement. Ik hoop persoonlijk ook dat er wat blockchain projecten van de grond komen zoals GET, Ven etc. en dat we in het echte leven ook te maken krijgen met de blockchain. Maar als betaalmiddel vind ik crypto niet geschikt op het moment, het is gewoon te volatiel. Ik wil later niet die knul zijn, die een auto heeft gekocht met 1 bitcoin (ter waarde van $8000) om dan te zien dat bitcoin $100000 waard is. Dat is hetzelfde met die pizzaknul, die er 10.000 bitcoins voor gaf. Zoals ik al zei een crypto-euro munt die gelijk staat aan de euro zou ik wel erg tof vinden (maar dan moet het wel geaccepteerd worden door supermarkten etc.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Youtube heeft gewoon opeens de regels veranderd. Ik ben een youtube parner sinds 2010 of zo? Nu sinds het einde van 2017 moet je 1000 sub hebben om nog ad geld te krijgen. Ik heb nooit veel verdient met youtube maar af en toe een video die het goed deed en dan 100 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:35:
@Kain_niaK Dat is best cool inderdaad, maar ik denk persoonlijk dat het merendeel van ons crypto heeft voor het rendement.
En hoe doet je rendement het? Ben je voor dec 2017 er mee bezig of pas na?
Maar als betaalmiddel vind ik crypto niet geschikt op het moment,het is gewoon te volatiel.
Vind je het gek dat het volatiel is als iedereen er zo over denkt als jou en dus er alleen maar mee speculeert?
Ik hoop persoonlijk ook dat er wat blockchain projecten van de grond komen zoals GET, Ven etc. en dat we in het echte leven ook te maken krijgen met de blockchain.
Dus je stelt je hoop op mensen zoals mij die hun best doen mensen te overtuigen om crypto ook echt als currency te gaan gebruiken? Besef je wel dat als er niet genoeg mensen zoals mij zijn dat het dan nooit gaan gebeuren?

Iemand anders zal wel het harde werk doen, waar ik dan van kan profiteren want mijn coin gaat omhoog ....

Je klinkt al als een echte bankier! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[quote]Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:44:
[...]

[...]

Ik zit hier nu een jaar ongeveer, ik stapte in voordat de gekte begon. Ripple op 15 cent, Stellar op 6 cent etc. Maar toen nog met een bescheiden bedrag. Ik weet nog dat ik van 100euro naar 1000euro ging (toen begon de gekte) en juist op dat moment heb ik er veel extra geld in gestopt waardoor de dip mij wel raakte. Op m'n dieptepunt stond ik -30%, nu sta ik wel weer op een lekkere winst (mede door goede trades op Stratis, RLC, APPC) en hopelijk kan ik GVT daar over een tijdje aan toevoegen.

@Kain_niaK Btw is https://d.tube/ niet iets voor jou als vervanger van youtube?

Nee, ik heb nog nooit in het jaar iets uitgecasht naar euro's. Ben er voor de long term en koop alleen bij in dipjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 19-05-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:52:
[quote]Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:44:
[...]

[...]

Ik zit hier nu een jaar ongeveer, ik stapte in voordat de gekte begon. Ripple op 15 cent, Stellar op 6 cent etc. Maar toen nog met een bescheiden bedrag. Ik weet nog dat ik van 100euro naar 1000euro ging (toen begon de gekte) en juist op dat moment heb ik er veel extra geld in gestopt waardoor de dip mij wel raakte. Op m'n dieptepunt stond ik -30%, nu sta ik wel weer op een lekkere winst (mede door goede trades op Stratis, RLC, APPC) en hopelijk kan ik GVT daar over een tijdje aan toevoegen.
Goed gedaan, en heb je je oorspronkelijke inzet al terug in euros op je bankrekening?

edit: En ja ik zit ook op steemit maar daar vind ik niet zo veel aan, als yours omdat steemit je niet rechstreeks betaald en niet 1 op 1 via de gebruikers. Steemit is meer een MLM systeem en dat vind ik maar niks. En het is er misleidend, steemit want het lijkt alsof mensen er veel geld aan verdienen maar dat is niet zo. Bij yours is elke actie realtime van wallet naar wallet. Dus dan heb je volledige controle en het is cool om sales en tips en comments en likes in real time op EC binnen te zien komen.

edit2: Wel oppassen dan dat zoiets als Tether dat springt er niet voor zorgt dat je alles kwijt raakt. Bitcoin-24, BTC-e, MtGox, Virwox en nog vele andere exhanges moeten me allemaal nog kleine beetje coin die ooit een paar euro waard waren in 2011 en die exchanges zijn er allemaal niet meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Kain_niaK op 19-05-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

het verbaast me dat de altcoins in verhouding niet veel harder stijgen dan bitcoin.
wtf

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 13:10 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Kain_niaK Tsja, dat Tether staat al een jaar op springen maar er gebeurt maar niks. Ik blijf lekker doortraden en probeer zoveel mogelijk munten van projecten te krijgen waar ik vertrouwen in heb. Maar mocht Tether barsten voel ik alleen de indirecte gevolgen (koersdaling) want heb zelf Tether allang afgezworen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:10:
het verbaast me dat de altcoins in verhouding niet veel harder stijgen dan bitcoin.
wtf
Denk dat er gewoon veel in bitcoin/fiat/stablecoins aan het wachten zijn die willen zien welke richting de markt op zal gaan. Mocht bitcoin de $8300 doorbreken zullen mensen denken "BULLRUN??!?!?!" en zullen de alts ook gaan stijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Mij bekruipt het gevoel dat het straks als een komeet omhoog gaat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:17:
Ik heb hetzelfde *O* d:)b :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin 2% omhoog alts moeten dan gewoon 5-10% gewoon BOEM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:21:
Let op GVT, die klimt lekker mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:17:
Het enige probleem is dat kometen doorgaans dalen en ter aarde storten, maar een bullrun zou zeer welkom wezen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:21:
Zoals GVT bedoel je? :P

Blij dat ik er nog 30 bijgekocht heb in de dip. Helaas staat m'n gem. buy-in nu nog steeds rond de 0.0024 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:16:
[...]

zou inderdaad leuk zijn
Ik had in de kroeg wat geleend van een maat en het terug gestuurd in ETH
Dat is ook een vorm van betalen :P
Ik zie dat meer als vorm van pinnen, als je ETH had overgemaakt naar de kroeg was het betalen imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:24:
[...]

Het enige probleem is dat kometen doorgaans dalen en ter aarde storten, maar een bullrun zou zeer welkom wezen. oOo
Het kan niet neerstorten als het niet eerst omhoog gaat. Ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Mijn moeder zag een kraampje waar bitcoin wordt geaccepteerd.
@amsterdam

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:
@amsterdam
Mooi verhaal.. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@amsterdam
Moon soon.

Real life adoption is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amsterdam
Heeft ze een foto gemaakt?
Delen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:20:
[...]
ik zie zojuist dat er een modbreak is geweest op dat wat ik aanhaalde.
Reactie daarom niet handig en verwijderd.

[ Voor 31% gewijzigd door Maestro op 19-05-2018 13:47 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:34:
[...]

Hoor dat dan :D Zegt degene die helemaal uit z'n stekker gaat van een -overigens erg leuk- grapje over verkrachten van virtuele muntjes....
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het zou leuk zijn als GVT top-1 gainer wordt op binance. Het is niet raar dat hij aan het stijgen is, mochten we in een bullmarket komen is het lambo-time voor GVT holders.

- Genenis market launch
- Hitbtc listing
- Er komt ook een "secret" feature aan, geen idee wat
- Het heeft echt een intens lage prijs nu
- Het is 'n moon coin
- Hun alpha platform is super nice, er is nu ook een tournament bezig waar de beste managers het tegen elkaar opnemen. Ik heb zelf m'n GVT-tokens (die je krijgt om het platform te testen) ook uitbesteed aan managers en zou nu dan al op +30% staan haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:38:
Het zou leuk zijn als GVT top-1 gainer wordt op binance. Het is niet raar dat hij aan het stijgen is, mochten we in een bullmarket komen is het lambo-time voor GVT holders.

- Genenis market launch
- Hitbtc listing
- Er komt ook een "secret" feature aan, geen idee wat
- Het heeft echt een intens lage prijs nu
- Het is 'n moon coin
- Hun alpha platform is super nice, er is nu ook een tournament bezig waar de beste managers het tegen elkaar opnemen. Ik heb zelf m'n GVT-tokens (die je krijgt om het platform te testen) ook uitbesteed aan managers en zou nu dan al op +30% staan haha.
Betekent dit een all in kans op een super munt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:39:
[...]

Betekent dit een all in kans op een super munt?
Ik ben al zowat all-in, heb 80% in GVT.

Dit betekent niet alleen een kans op all-in op een super munt maar ook lambo's binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

@amsterdam
Een kraam waar je euro’s kon kopen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Bmfd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Waarom ben jij er zo zeker van dat Tether dat geld niet op een bankrekening heeft staan?
Op dit punt heb ik ook ten zeerste mijn bedenkingen. Even heel plat geslagen. De bewijslast van dat ze dit hebben ligt bij Tether daar waar ze zelf op hun site aangeven dit periodiek aan te willen tonen. Sinds september (toen waren er nog maar ca 0,5 miljard tethers in omloop) is er al geen audit meer uitgebracht. In de tussentijd zijn ze gedagvaard door de SEC, zijn er lange wachtrijen voor mensen die via hun website usdt willen omzetten naar fiat, is de samenwerking met het accountant bedrijf gestopt, is via paradise papers bekend geworden dat bitfinex en tether dezelfde eigenaar delen, hebben de banken waarmee ze samenwerkten ontkend met ze samen te werken en is er nog steeds geen audit uitgebracht.
Tevens zijn in totale radiostilte modus gedoken. Zelfs het Tether subreddit is momenteel dood. Elke post die word aangemaakt word momenteel direct/automatisch verwijderd.

Weten we zeker dat Tether het geld niet op de bankrekening heeft staan? Nee, maar dat ze hun zaken wel op orde hebben lijkt me nog onwaarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tether FUD is overrated.

Zolang de mensen blijven geloven dat 1 USDT - 1 USD vertegenwoordigd is er niks aan de hand. Zelfs na alle FUD die al heel lang door het cryptowereldje gaat heeft het nooit wat met Tether zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd We zaten goed met onze voorspelling! MOOOOOOOON

Edit: De whale op bitfinex heeft het gehad met de zwakke zielen, die kocht net gewoon alles tot 8450 op haha.

[ Voor 48% gewijzigd door Tominatie op 19-05-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
;w

[ Voor 10% gewijzigd door TomTorquay op 19-05-2018 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:58:
@Verwijderd We zaten goed met onze voorspelling! MOOOOOOOON

Edit: De whale op bitfinex heeft het gehad met de zwakke zielen, die kocht net gewoon alles tot 8450 op haha.
Ik vaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mercatox exchange ligt eruit

Dear Users!
Recently we found some attempts of hackers attacks. We are suspending work of our service for adding additional security.
All coins are safe!
Thanks for staying with us!
Mercatox team

Hopelijk hebben de hackers inderdaad niks kunnen stelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:56:
Tether FUD is overrated.

Zolang de mensen blijven geloven dat 1 USDT - 1 USD vertegenwoordigd is er niks aan de hand. Zelfs na alle FUD die al heel lang door het cryptowereldje gaat heeft het nooit wat met Tether zelf gedaan.
Je kunt het overrated noemen, maar dat het een door het grote volume een systeemrisico vormt voor de markt is gewoon een feit. Het is heel simpel. De cryptomarkt is een zero sum game. Geld systeem in = geld systeem uit. Als blijkt dat een boel tethers gebakken lucht zijn dan betekend dat er een stuk minder geld het systeem in is gegaan. 1x raden wat voor effect dat heeft op de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Ik lees her en der dat tether weer 250/300m zou hebben geprint, kan echter nergens iets van een bron vinden. Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
Junia schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:11:
Ik lees her en der dat tether weer 250/300m zou hebben geprint, kan echter nergens iets van een bron vinden. Iemand enig idee?
https://www.reddit.com/r/.../?st=JHDCS84M&sh=40797a2b

Voor links naar de wallet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Ok na precies 1 week minen van revencoin zijn dit de resultaten. In totaal net iets meer dan 3200 munten gemined met een waarde van 102 euro op het moment van schrijven. Nadat ik dit heb omgezet in BTC en naar mijn coinbase heb gestuurd blijft er een waarde van 95 euro over. tov nicehash is dat toch wel bijna 30 euro minder. Ravencoin is dan ook niet echt een munt voor de korte termijn maar wel 1 die nog wel eens zou kunnen vertienvoudigen. Maar wanneer en OF dat gebeurt weet natuurlijk niemand. Aangezien mijn einddoel is om zoveel mogelijk BTC te vergaren heb ik besloten hier toch maar niet op te wachten

Ik ga wel verder met ravencoin minen voor nog ongeveer 3 a 4 weken en dan zet ik ze in de digitale ijskast. Daarna gaan mijn rigs weer terug naar nicehash.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Alabama_man ik deel je zorgen wel, maar het is nu al 1 jaar hetzelfde liedje. Het is jammer dat zij niet transparant zijn en gewoon laten zien dat ze genoeg USD in kas hebben. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow, GVT is nu top gainer op binance. Die stoomt lekker verder, als het zo doorgaat staat hij nog op mijn avg. buy-in binnenkort *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:16:
Wow, GVT is nu top gainer op binance. Die stoomt lekker verder, als het zo doorgaat staat hij nog op mijn avg. buy-in binnenkort *O*
Ja dit is een munt die zo naar de 40 dollar kan kruipen in een week
Dat deed hij al eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Ja dit is een munt die zo naar de 40 dollar kan kruipen in een week
Dat deed hij al eerder :P
Zou mooi zijn, maar vindt $40 nog wat karig. :P

Helaas werkt de bitcoin ook niet enorm mee, als we bullish zouden zijn stond GVT nu al een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:15:
@Alabama_man ik deel je zorgen wel, maar het is nu al 1 jaar hetzelfde liedje. Het is jammer dat zij niet transparant zijn en gewoon laten zien dat ze genoeg USD in kas hebben. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.
Hoe langer het radio stilte blijft hoe aannemelijker het word dat het zaakje niet klopt. Immers zou het aantonen van zo’n balans (geld in = aantal vrijgegeven tethers) vrij eenvoudig moeten zijn.
Verder ben ik zeer benieuwd wat er gaat gebeuren ik een scenario waarbij btc naar de 3k zakt en steeds meer mensen mensen fiat voor hun coins willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een scenario waar steeds meer mensen coins voor hun fiat willen.

Maar goed jij doet al even niet meer mee toch? Alabama man.

En ik denk dat ik wel weet wat er gebeurt in jouw scenario.. BTC dood einde

En in mijn scenario is het Moon.

Verder blijft het koffiedik kijken, net zoals 10 geleden toen BTC werd gelanceerd

[ Voor 38% gewijzigd door tias86 op 19-05-2018 14:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:29:
En ik denk dat ik wel weet wat er gebeurt in jouw scenario.. BTC dood einde
Ik denk niet dat we ooit nog zo laag komen. Denk dat er op 5k en zelfs hoger al zo enorm veel mensen staan te springen om te kopen dat we nooit zo laag gaan komen. Zelfs al zou zoiets wel gebeuren dan nog denk ik niet dat zoiets het einde is. Dan zie ik het wel gebeuren dat de boel een jaar lang blijft hangen en dat er dan toch weer een nieuwe dikke run omhoog komt. Beetje als in 2013/2014 toen BTC vrij lang rond de 350 bleef zitten en toen weer flink tot leven kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bcash promotie team krijgt van mij een dikke 10, het is ze gelukt dat ik er nu nog meer hekel aan heb.

Theter kan wel bij printen maar het komt nog niet in de buurt van die 80 miljard per maand wat de EU bij print, slux vraagt zich af welke bubbel als eerste zal gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 19:16
Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:56:
Tether FUD is overrated.

Je geeft precies het hele probleem met Tether aan. Als mensen blijven geloven...... Tether zou juist een stabiele token moeten zijn.
Alabama_man schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:26:
[...]

Hoe langer het radio stilte blijft hoe aannemelijker het word dat het zaakje niet klopt. Immers zou het aantonen van zo’n balans (geld in = aantal vrijgegeven tethers) vrij eenvoudig moeten zijn.
Verder ben ik zeer benieuwd wat er gaat gebeuren ik een scenario waarbij btc naar de 3k zakt en steeds meer mensen mensen fiat voor hun coins willen.
Ik durf best wel te beweren dat Tether een scam is. In de zin dat er niet dezelfde hoeveelheid dollars tegen over staan. Het is een hele mooie manier geweest om tering veel geld te pakken. Maar tether is een accident waiting to happen.

[ Voor 43% gewijzigd door mannowlahn op 19-05-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 19:16
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door mannowlahn op 19-05-2018 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Spannend weekend. Gaan we de btc bearish trend breken op 7900 of niet. Alles onder de 8500 is geen confirmatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
NEO lijkt heel voorzichtig de weg naar boven te verkennen, just a heads up.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Malarky schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:59:
Spannend weekend. Gaan we de btc bearish trend breken op 7900 of niet. Alles onder de 8500 is geen confirmatie
Ik vind ... niet persoonlijk naar jou hoor, dit soort opmerkingen wel zo ongelooflijk dom en nietszeggend.

Al die zgn. kenners en experts hier met hun TA en andere flauwekul. Nou .. als we dit, of dat .. en dan is de trend zus en zo ..wat een berg onzin zeg. Er is geen trend, er is geen TA op los te laten, en BTC doet gewoon wat hij wil. Niemand, echt niemand die hier 1 zinnig woord over kan zeggen.

7000, nee breakout, nee boven de 8200 dan ... en als we morgen niet dan ... owh maar de TA zegt ... echt waar, niemand heeft nooit 1ne reet goed voorspeld, zowel, stom geluk!

BTC kan morgen 2 tientjes waard zijn, ook minder, maar ook 40 ruggen, dan nog is er geen trend, want de dag er op kan het anders zijn. Het is ook niet spannend, het is gewoon wat het is. We zijn hier keihard aan het gokken en speculeren op het gedrag van anderen, en we hopen allemaal met de zakken goed gevuld weg te lopen. :Y

BTC kan in 1 minuut meer dan $1000 stijgen, maar ook zakken. We weten het gewoon niet. Ik wordt derhalve hopeloos moe van al die zgn. trends. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 18:52
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:09:
[...]

Ik vind ... niet persoonlijk naar jou hoor, dit soort opmerkingen wel zo ongelooflijk dom en nietszeggend.

Al die zgn. kenners en experts hier met hun TA en andere flauwekul. Nou .. als we dit, of dat .. en dan is de trend zus en zo ..wat een berg onzin zeg. Er is geen trend, er is geen TA op los te laten, en BTC doet gewoon wat hij wil. Niemand, echt niemand die hier 1 zinnig woord over kan zeggen.

7000, nee breakout, nee boven de 8200 dan ... en als we morgen niet dan ... owh maar de TA zegt ... echt waar, niemand heeft nooit 1ne reet goed voorspeld, zowel, stom geluk!

BTC kan morgen 2 tientjes waard zijn, ook minder, maar ook 40 ruggen, dan nog is er geen trend, want de dag er op kan het anders zijn. Het is ook niet spannend, het is gewoon wat het is. We zijn hier keihard aan het gokken en speculeren op het gedrag van anderen, en we hopen allemaal met de zakken goed gevuld weg te lopen. :Y

BTC kan in 1 minuut meer dan $1000 stijgen, maar ook zakken. We weten het gewoon niet. Ik wordt derhalve hopeloos moe van al die zgn. trends. :Y
_/-\o_

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

John MCafee zorgt wel voor een1 miljoen pump einde van 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

A87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:14:
John MCafee zorgt wel voor een1 miljoen pump einde van 2020
Kan ook 20 mei 2018 gebeuren, als er maar genoeg mensen zijn die BTC willen hebben voor die prijs ... zou niet weten waarom dat pas eind 2020 moet gebeuren ... En als niemand BTC meer wil, dan heb je morgen een wallet vol waardeloze hashes. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Malarky schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:59:
Volume is ook nog niet om over naar huis te schrijven. Ben voorlopig allesbehalve overtuigd eigenlijk.

@Turbo-Puppy , we weten het nu ondertussen wel dat jij het nonsens vindt, je hoeft daarom niet elke keer met je nietszeggende argumenten te reageren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tuurlijk wel. We hebben bullruns en bearruns. Het is in het verleden vaak genoeg voorgekomen dat er een stijgende lijn is in weken of maanden tijd en een dalende lijn voor langere tijd.
BTC kan morgen 2 tientjes waard zijn, ook minder, maar ook 40 ruggen
Onzin.
We zijn hier keihard aan het gokken en speculeren op het gedrag van anderen, en we hopen allemaal met de zakken goed gevuld weg te lopen. :Y
Denk je nou echt dat mensen die met tonnen of meer bezig zijn alles op goed geluk doen ? Dan kunnen ze net zo goed naar het casino gaan en alles op zwart of rood zetten.
Als je een trend omhoog of omlaag niet kan zien ben je blind.

Ja, het grootste deel van TA is onzin en de meeste zitten er fout mee. Dan nog kan het een goed hulpmiddel zijn om een idee te hebben van wat er mogelijk is. Verder klopt support en resitance zo enorm vaak dat dit echt geen gokken meer is. Genoeg TA's die zware resistance zagen toen de vorige keer 11.8k aangetikt werd. Dagen en zelfs weken van de voren werd dit aangeven en toen de 11.8k er was ging ie niet verder en toen flink omlaag.

Nee, niemand weet precies wat er gaat gebeuren en je kan ook geen TA maken die de koers over 1 jaar goed gaat voorspellen. Maar er is echt wel meer dan niemand die het weet en we gooien er maar 1 miljoen in op de gok dat het goed gaat. Sowwieso is een uptrend of downtrend gewoon een feit en support en resistance klopt ook zo enorm vaak extreem goed dat het geen gok is. Door wel naar support, resistance en de trend te kijken kan je veel betere keuze's maken waar te kopen en waar te verkopen. Zomaar geld er in gooien zonder ergens naar te kijken, dat is gokken. Prima dat jij dat op die manier doet, maar er zijn genoeg mensen die de boel iets slimmer aanpakken en daarom ook meer geld verdienen ipv te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:21:
[...]
Volume is ook nog niet om over naar huis te schrijven. Ben voorlopig allesbehalve overtuigd eigenlijk.

@Turbo-Puppy , we weten het nu ondertussen wel dat jij het nonsens vindt, je hoeft daarom niet elke keer met je nietszeggende argumenten te reageren...
Gooi er even een TA tegenaan, vind het een stuk makkelijker als andere mijn punt onderstrepen door zelf materiaal daarvoor aan te leveren. :Y

Jij als groot voorstander van die tools heb vast wel iets liggen wat 3 dagen vooruit kijkt, plaats het gewoon ... ik zie maar wat graag mijn ongelijk bewezen worden. (dat meen ik overigens)
Vast en zeker ... voorlopig staan de meeste in min, of pakken we minieme winsten. Als alles wat je zei waar was, dan zou jou pf of banksaldo door het dak gaan. Je zit zelf net zo hard in fiat als de rest, en koopt in op fomo ... (klopt toch?) ... net als ieder ander op hoop van zegen. :)

@Bmfd ... ik ben gewend van jou gelijk een betoog te krijgen, druk, geen zin .... of nog niet gelezen? Mis jou bijdrage nog. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Turbo-Puppy op 19-05-2018 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als je TA 50% goed is kan je al met achterlijke winsten wegkomen. Zolang verlies beperkt is.
100 euro verdienen 50 verliezen

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 15:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://www103.zippyshare.com/scaled/iARONL4E/file.html

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 19-05-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
GVT gaat echt alle kanten op, als je een goede swingtrader bent had je echt intens mooie profits kunnen hebben.

Ben benieuwd of GVT door de $20 gaat. oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:24:
[...]

Gooi er even een TA tegenaan, vind het een stuk makkelijker als andere mijn punt onderstrepen door zelf materiaal daarvoor aan te leveren. :Y

Jij als groot voorstander van die tools heb vast wel iets liggen wat 3 dagen vooruit kijkt, plaats het gewoon ... ik zie maar wat graag mijn ongelijk bewezen worden. (dat meen ik overigens)
Ja, ik ga hier echt veel TA blijven posten als er iedere keer nietszeggende haatreacties op blijven komen. Kijk, ik ben ook maar een beginner, dus mijn TA is verre van perfect. Maar ik zou het leuk vinden als we van elkaar zouden kunnen leren, in plaats van elkaar met non-argumenten de grond in te boren. Daar gaan we echt allebei beter van worden. Want ondanks de mankementen aan het fenomeen TA en ondanks de mankementen aan mijn eigen inzicht, kan ik echt wel inschatten dat TA wel degelijk heel veel kan opleveren. Zoals @PilatuS, je gelooft toch niet dat het grote geld hier gewoon instapt zonder op zijn minst een inschatting te maken van wat zou kunnen gebeuren? Als je dan reacties krijgt van mensen die niet eens degelijk willen inschatten wat TA inhoudt, zou je dan zelf ook niet af en toe iets hebben van 'zoek het zelf uit jongens'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
BTC betalingen zit tegenwoordig al in Mollie, kom het ook regelmatig tegen bij webshops en winkels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Slechts 581 btc 24u volume op gdax met het euro pair. Als iemand een bult BTC heeft dan kan je daar toch best makkelijk de prijs beinvloeden?

@Slux je kan bij thuisbezorgd ook met BTC betalen.

@TomTorquay laat maar komen hoor die TA's. Vind ze erg interessant. :)

[ Voor 32% gewijzigd door AtlAntA op 19-05-2018 15:36 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Vast en zeker ... voorlopig staan de meeste in min, of pakken we minieme winsten. Als alles wat je zei waar was, dan zou jou pf of banksaldo door het dak gaan. Je zit zelf net zo hard in fiat als de rest, en koopt in op fomo ... (klopt toch?) ... net als ieder ander op hoop van zegen. :)
De meeste die in de min staan zijn eind vorig jaar begonnen. Zelf ben ik al wel wat langer bezig. Mijn banksaldo gaat niet door het dak, maar ik heb leuk geld verdient de afgelopen jaren dat ik er mee bezig ben. Ga niet zeggen dat ik altijd de maximale winst gepakt hebt. Heb meer dan genoeg misgelopen en ook vaak genoeg een redelijk kleine winst gepakt terwijl het veel groter had kunnen zijn, maar de laatste jaren heb ik alleen maar geld verdient en niet verloren. Dat betekent niet dat ik nooit in de min heb gestaan.

Verder zit ik op dit moment niet meer in fiat en koop niet op fomo. Ben er iets te lang mee bezig om zomaar geld er in te gooien vanuit fomo. In deze markt zonder iets van onderzoek te doen naar de trend en support en resistance er geld in gooien is gestoord.
TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:33:
[...]
Maar ik zou het leuk vinden als we van elkaar zouden kunnen leren, in plaats van elkaar met non-argumenten de grond in te boren. Daar gaan we echt allebei beter van worden.
Dit is inderdaad erg jammer. Blijkbaar is dit topic alleen goed voor MOON roepen en zijn nuttige posts niet meer welkom.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 19-05-2018 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:34:
BTC betalingen zit tegenwoordig al in Mollie, kom het ook regelmatig tegen bij webshops en winkels
Alleen Mollie keert het bedrag uit in euro ... heb het ook een tijdje gebruikt. Niet dat er 1 betaling is geweest in BTC, maar het schiet ook niet echt op, ik zou dat liever op de tussenrekening houden en zelf omzetten wanneer mogelijk. Boekhoudkundig niet echt handig, maar dat is nou net waar het stukje ondernemen en risico bij komt kijken waar je voor kiest mijns inziens. Leuk, maar ... in mijn beleving heb je er niet heel erg veel aan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:34:
Slechts 581 btc 24u volume op gdax met het euro pair. Als iemand een bult BTC heeft dan kan je daar toch best makkelijk de prijs beinvloeden?
Dat gebeurt ook de laatste weken/maanden, volume zakt in media/forums zijn alleen maar negatief.
Big boys zien dat en maken daar goed gebruik van, kopen een shitload BTC zien dat de ''noobs'' lambo en moon boys massaal FOMO instappen en verkopen de boel weer, resultaat de noob blijft achter als bagholder en de bigboys kopen een 2de lambo
Geen TA onzin voor nodig om dat te kunnen zien.

Er is nog genoeg te verdienen in crypto alleen met holden kom je er op dit moment niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
@Bmfd ... ik ben gewend van jou gelijk een betoog te krijgen, druk, geen zin .... of nog niet gelezen? Mis jou bijdrage nog. ;)
Het wordt een beetje saai en overbodig om telkens weer een discussie te voeren over of TA's nou wel of geen zin hebben en bovenal komt het de sfeer in het topic ook niet ten goede.

Het is niet dat ik veel waarde hecht aan TA's, maar ik zie niet in waarom er keer op keer cynisch gereageerd moet worden als iemand anders hier z'n TA deelt. Als je het er niet mee eens bent kun je er ook gewoon niet op in gaan, toch? Ik snap niet waarom er telkens zo moeilijk om wordt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Dat gebeurt ook de laatste weken/maanden, volume zakt in media/forums zijn alleen maar negatief.
Big boys zien dat en maken daar goed gebruik van, kopen een shitload BTC zien dat de ''noobs'' lambo en moon boys massaal FOMO instappen en verkopen de boel weer, resultaat de noob blijft achter als bagholder en de bigboys kopen een 2de lambo
Geen TA onzin voor nodig om dat te kunnen zien.

Er is nog genoeg te verdienen in crypto alleen met holden kom je er op dit moment niet.
Inderdaad ... :Y

Van de week voor het eerst sinds maanden weer eens wat verdient door op +30% gewoon in te stappen op RLC .. verstand op 0, en zo een bak geld in er in flikkeren ... zo simpel als ik het zeg. Iedereen wil die munt? Dan wil ik hem ook! Wil iedereen dat ding straks kwijt, dan wil ik dat ook. En als morgen Tittycoin door het dak wil gaan, dan doe ik ook daar aan mee tot we die zat zijn. Ik vind het prima.

Gok er maar op het goed gaat, zo niet, dan jammer. oOo Zo wordt dit spel toch ongeveer gespeld vandaag de dag?
Pagina: 1 ... 27 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!