Vandaag was toch de V2.0 launch van iExecRLC?
Heb er niks van gemerkt in m'n wallet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
op bnb 3%tias86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:31:
[...]
Wat verdien je nou eigenlijk dan?, je schuift wel heel snel door
Alleen maar omlaag gegaan.mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:33:
Nouuuuuu en hoe... Laten we het er niet over hebben
Mja...toch denk ik dat ie weer gaat stijgen.mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:41:
[...]
Nouuuuuu en hoe... Laten we het er niet over hebben
29 mei pas!mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:33:
Verwijderd
RLC?..zekers,allang weg(wel te vroeg,maar je kan niet alles hebben)tias86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:41:
Jullie zijn toch daytraders ? Dat ding had je al lang wwer moeten verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2018 20:44 ]
Ton, wij gaan een knaller maken met RLC.Ton Hasselt schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:42:
[...]
Mja...toch denk ik dat ie weer gaat stijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 18-05-2018 20:44 ]
Zeker weten, v2 betekent minimaal verdubbelen.mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Ton, wij gaan een knaller maken met RLC.Nog ff geduld.
Verwijderd
hoop het voor je en ik zou inderdaad ff geduld hebben want stijgen gaat ie zeker weer richting 29meimprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Ton, wij gaan een knaller maken met RLC.Nog ff geduld.
terugnemen op 2 ,jack in the boxTon Hasselt schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:45:
[...]
Zeker weten, v2 betekent minimaal verdubbelen.
Nog een buy-order gezet voor 100 RLC.mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:48:
Daaar gaan we! RLC80 sats omhoog alweer, zit weer een beetje beweging in.
ik keur het goed
[ Voor 40% gewijzigd door Beaulion op 18-05-2018 21:12 ]
Acorn, is nog in beginfase, maar ze zijn aardig serieus denk ik. Tokensale is onderweg, airdrops worden binnenkort ook uitgedeeld.Beaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:10:
Kennen jullie een blockchain project dat specifiek iets met crowdfunding doet? Ik ben tot nu elixir tegengekomen maar ook die pakken er nog extra dingen bij.
[...]
ik keur het goed
Thanks, interessant! Ik ga het eens bekijken.Bloodclot schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:14:
[...]
Acorn, is nog in beginfase, maar ze zijn aardig serieus denk ik. Tokensale is onderweg, airdrops worden binnenkort ook uitgedeeld.
45K mensen in officiële telegramkanaal. Veel updates.
Yup dat is hem! Ik hou deze ook strak in de gaten.Beaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:17:
[...]
Thanks, interessant! Ik ga het eens bekijken.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Is er ook een TLDR variant van?paradoXical schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 22:00:
Iemand deze gezien? Wat is Tether ook een shitzooi!
https://medium.com/crypto...e-34ed425a0946-1526669642
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Te veel text om te lezen imo, kunnen ze beter een videofragment van maken.paradoXical schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 22:00:
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 18-05-2018 22:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gelukkig komt er een nieuwe betrouwbaardere stable coin aan op binance.paradoXical schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 22:00:
Ik ben altijd NEO fan geweest en ben nav jouw bericht all-in gegaan, het was zo overtuigend
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
https://www.newsbtc.com/2...sting-stable-coin-spikes/Beaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Gelukkig komt er een nieuwe betrouwbaardere stable coin aan op binance.
Ik heb de Spike gezien inderdaad, dat heeft mij ook wat afgeschrikt. Toch, als je de achtergrond leest hoe het werkt (vooral de garanties die ze geven) lijkt het veel betrouwbaarder dan USDT tether
Als ik je 2 eth stuur krijg ik er dan 10 terug in mijn wallet?
drijfhout schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:20:
[...]
Tja vergeleken met USDT zijn zelfs mensen zoals ik “betrouwbaar”
[ Voor 24% gewijzigd door Beaulion op 18-05-2018 23:23 ]
Tja vergeleken met USDT zijn zelfs mensen zoals ik “betrouwbaar”Beaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Ik heb de Spike gezien inderdaad, dat heeft mij ook wat afgeschrikt. Toch, als je de achtergrond leest hoe het werkt (vooral de garanties die ze geven) lijkt het veel betrouwbaarder dan USDT tether
Zit die nou al op een nieuwe exchange? Ik zie op CMC er nog niets bij staan.Dakillerbean schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:21:
Last call voor PCN jongens... komt binnen 48 uur weer een grote exchange aan en het had niet veel gescheeld of mijn sell order van 9 was aangetikt op bleutrade. Tot BTC weer roet in het eten gooide. denk dat ie rond de middag wel aangetikt wordt.
Na de 10 sat met flink wat sell orders is de weg naar 20 vrijwel open... Fel groene cijfers in een diep rode markt.
Nu COLX nog ff een schopje, die zakt helaas net zo hard mee met BTC helaas...
Colx zit wel op Cryptopia.ggj87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:30:
[...]
Zit die nou al op een nieuwe exchange? Ik zie op CMC er nog niets bij staan.
Ik ben weer thuis... laat het maar los barsten.Ton Hasselt schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 00:14:
Rustig hier.
Zit je nog in Ltc?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 00:23:
[...]
Ik ben weer thuis... laat het maar los barsten.
Verwijderd
Je mag ze wel aan mij doneren hoorRickvN schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:53:
Ik snap er geen zak van, van die airdrops.
Krijg de grootste rotzooi in m’n MEW. Wil ik die TG/twitter kanalen ontvlogen om t enigszins overzichtelijk te houden, is er niks van te vinden.... Prachtig, die cryptos.
Gelukkig voor andere mensen ben ik naast onbetrouwbaar ook een zenuwenlijerBeaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Als ik je 2 eth stuur krijg ik er dan 10 terug in mijn wallet?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
LTC is voortaan zo levensloos, het is bijna een goed alternatief voor USDTPelox schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 08:37:
[...]
Gisteten toch maar weer 25% van mijn ltc omgezet naar ven. Schiet echt niet op..
Verwijderd
Ik vind alles levenloos de laatste dagendrijfhout schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 08:42:
[...]
LTC is voortaan zo levensloos, het is bijna een goed alternatief voor USDT
Dat is juist een goed teken voor LTC en waarvoor die bedoeld is.drijfhout schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 08:42:
[...]
LTC is voortaan zo levensloos, het is bijna een goed alternatief voor USDT
Heb een flink aandeel in BNB en RLC, dus daar zit nog wel enige beweging in.
Erg aanlokkelijk ja, en die zie ik ook nog wel eens omhoog schieten ( puur gevoel ).Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:03:
Twijfel om wat WTC te kopen,staan best wel laag
[ Voor 29% gewijzigd door drijfhout op 19-05-2018 09:06 ]
Of het dak aan t plakken, het was geen nieuwe volgens mij
Check! Tijdje geleden al een aantal ingeslagenGreymore1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:46:
Hebben mensen al wat CPChain aangeschaft voordat het als een raket omhoog gaat schieten? Staat wel wat aan te komen snel dus koop er een aantal. Zou wel leuk zijn als hij net zo'n koers gaat stijgen als Vechain vorig jaar. https://twitter.com/cpchain_io Te vinden op o.a. IDEX.market
CPChain officieel lid van de "Trusted IoT Alliance" samen met Vechain, IOTA en QTUM.
je ziet het altijd goed , ik zit er klaar voor , laat maar komenVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:57:
Gaat een mooi weekend worden met flinke stijging
Verwijderd
Ik zit er meestal naast hoorcryptore schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:02:
[...]
je ziet het altijd goed , ik zit er klaar voor , laat maar komen
AtlAntA schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 08:08:
Maak nu ik zelf in een alt zit (ravencoin) van wat dichter bij mee wat laag volume en pump and dumps doen. Ook is het effect van een enkele whale heel goed te merken. Niet zeker wat ik er van moet denken.
[ Voor 6% gewijzigd door passie2010 op 19-05-2018 10:06 ]
Is glazen ruit.tias86 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:31:
[...]
Of het dak aan t plakken, het was geen nieuwe volgens mij
Zou je aub voortaan je bericht kunnen editen als je als laatst gereageerd hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:10:
Zit nu 50/50 VEN/WTC
Verwijderd
Doe eens normaalSlux schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:18:
[...]
Zou je aub voortaan je bericht kunnen editen als je als laatst gereageerd hebt.
Ik probeer je al te negeren, maar als je voor elke zin een nieuwe bericht plaatst is het nogal irritant.
Zie tweakers FAQ
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 19-05-2018 10:45 ]
Verwijderd
Zou zo maar kunnen turbo, naar marsTurbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:20:
Die RLC zie ik zomaar een stap naar de $6+ doen in korte tijd ... overweeg sterk om daar nog eens een bak LTC in te gooien.
Wat zit je nou mans te doen ventje, ik vraag je heel normaal een vraagVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:25:
[...]
Doe iedereen een plezier en vraag je mam of de zandbak weer open mag
Verwijderd
??????...normaal?...Slux schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:27:
[...]
Wat zit je nou mans te doen ventje, ik vraag je heel normaal een vraag
Als je daar al niet eens normaal op kan reageren.....
idd ik vroeg je heel normaal of je je laatste bericht kon editen ipv elke keer onder elkaar te posten.
Verwijderd
(Ik probeer je al te negeren, maar als je voor elke zin een nieuwe bericht plaatst is het nogal irritant)Slux schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:27:
[...]
Wat zit je nou mans te doen ventje, ik vraag je heel normaal een vraag
Als je daar al niet eens normaal op kan reageren.....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat is daar zo vreemd aan ? denk dat de meeste hier je proberen te negeren.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:31:
[...]
(Ik probeer je al te negeren, maar als je voor elke zin een nieuwe bericht plaatst is het nogal irritant)
Taro schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:32:
* Taro pakt de popcorn
@Slux Volgens mij zijn daar TR's/rapporteer opties voor, voorkomt ook discussie
@Verwijderd Slux heeft wel gelijk, is een kleine moeite...
[ Voor 32% gewijzigd door ggj87 op 19-05-2018 10:34 ]
Ik een RLC shiller? Heb het wel eens vernoemd, meer niet hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:28:
Wie was nou de RCL shiller van af de meet, was dat tias of tom?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Precies , maar nu neem ik er ook niet al te veel serieus hoor hier.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:34:
Rustig mensen, even recapituleren... gewoon de huisregels volgen, we gaan elkaar toch geen reports aansmeren voor dit soort dingen? We staan al op scherp.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2018 10:41 ]
Blijkt maar weer dat rebelse pubers nou eenmaal moeite hebben met huisregels te volgen, en kunnen alleen maar reageren met je ''moeder'' reactiesTurbo-Puppy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:34:
Rustig mensen, even recapituleren... gewoon de huisregels volgen, we gaan elkaar toch geen reports aansmeren voor dit soort dingen? We staan al op scherp.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En dat is ook meer dan prima. Maar.. Je post vaak twee of drie posts achter elkaar alsof je in Whatsapp na ieder zin op enter drukt.. Het is hier een forum waar bepaalde regels zijn, daar doelde @Slux op. Als je gewoon de dingen die je in twee minuten wil posten samenvat in één post is allesVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:39:
[...]
Precies , maar nu neem ik er ook niet al te veel serieus hoor hier.
maar gelukkig zijn er ook nog mensen die zonder arrogantie zelf ingenomen of betweters mooie post tikken met een beetje humor
Verwijderd
Dat mag ook, maar op een vriendelijke manierD-Ed schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:42:
[...]
En dat is ook meer dan prima. Maar.. Je post vaak twee of drie posts achter elkaar alsof je in Whatsapp na ieder zin op enter drukt.. Het is hier een forum waar bepaalde regels zijn, daar doelde @Slux op. Als je gewoon de dingen die je in twee minuten wil posten samenvat in één post is alles
Bij dezeVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:44:
[...]
Dat mag ook, maar op een vriendelijke manier
Niemand is geïnteresseerd in bitcoin als betaalmiddel. 90% zit er in voor de speculatie. Dat op zich zegt toch al genoeg: als zelfs "de ingewijden" niet geïnteresseerd zijn in adaptie, hoe ga je dat dan bij de gewone man verkrijgen?[message=55245377,noline]Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:42
Maar als ik het heb over Bitcoin als betaalmiddel te gebruiken ipv speculatie en dan het heb over Bitcoin Cash.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Mooi verhaal,Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Tether print opnieuw 250 million dollar.
https://omniexplorer.info...0c74d1a215a1026d801972263
Die Tether of USDT worden gebruikt bij ongeveer 30% van al het verhandelde volume in crypto exchange land.
Tether lost het probleem op dat veel exchanges hadden. Liquidity van dollars is laag en het is heel moeilijk om dollars van een exhange naar een andere exchange te krijgen. Dat komt door bestaande wet geving en banking die niet willen mee werken aan het opzetten van een economie die wanneer groot genoeg is een bedrijging voor de banken vormt.
Die wetgeving is vaak ook goed, want het maakt het moeilijker om geld te witwassen en makkelijker om criminaliteit te bestrijden. Natuurlijk word er langs alle kanten misbruik gemaakt van de wetgeving en zijn er veel machtige landen die af en toe de regels niet volgen,
Er zijn momenteel iets van 2,5 miljard USDT in omloop en die worden bij 30% van het verhandelde volume gebruikt alsof het USD is.
De prijs van een Bitcoin is dus geen 10 000 USD maar een mix tussen USD en USDT.
Tether is fractional reserve banking binnen het eco systeem van crypto exchanges. Het geeft een ontzettende grote macht aan Tether/Bitfinex. (Bitfinex is het moeder bedrijf van Tether).
Ook maakt het Bitfininex/Tether heel erg interessant voor het witwassen van geld. Je krijgt dat wit geld waarvan je kunt zeggen dat het je hebt verdient door speculatie op crypto. Betaal je belasting en klaar.
Het risico is dat uiteindelijk de wet er een stokje voor gaat steken en Bitfinex/Tether hard gaan aanpakken. Dit is recent gebeurt in polen waar een bank partner van Bitfinex/Tether is geraid door de poolse politie.
Maar het grootste risico is wanneer het vertrouwen in USDT opeens verdwijnt. Je word dan als crytpo trader wakker en de prijs van Bitcoin is 100 000 USD op exhanges die op Tether werken en 100 USD op alle andere exchanges.
Veel mensen hier op Tweakers zeggen dat dit FUD is. Natuurlijk profiteren al deze mensen van prijzen die steeds hoger door Tether worden gepumpt. Ik zelf profiteer er ook van.
In 2017 zijn we van een market cap van 10 miljard dollar naar 600 miljard dollar gegaan en nu zitten we terug rond de 300 miljard. Echter op Tether exchanges kun je ook aan margin trading doen. En dus is er een hefboom effect actief op die 2,5 miljard tether die in omloop is.
Niemand weet wat de prijs van Bitcoin zal zijn wanneer Tether verdwijnt, of word aangepakt door de grote landen of wanneer er iets misgaat.
Maar Tether blfijt lekker door printen en het is gewoon een tickende tijdbomb. Noem me een FUD kerel, ik ga uiteindelijk gewoon gelijk hebben.
Kijk maar eens naar deze graph.
[afbeelding]
De koersstijging op het einde van 2017 was niet organisch. Er is 2,3 miljard aan Tether geprint in een jaar. Op welke banken staan de USD die daar tegen over staan? Tether/Bitfinex is totaal niet transparant.
Maar alle crypto traders knijpen een oogje dicht. Doe niet zo moelijk Kain_niaK, profiteer gewoon lekker mee.
Ja ja ja, maar op een dag stort het lekker in elkaar en dan zijn er gigantisch veel slachtoffers.
Maar als ik het heb over Bitcoin als betaalmiddel te gebruiken ipv speculatie en dan het heb over Bitcoin Cash. (want een betaalmiddel dat duurder is om te gebruiken dan de huidige betaalsystemen kan ik mij niet veroorloven).
Dan zegt met hier: oplichter, scammer. Ga weg.
Goede post maar was die laatste alinea nou echt nodig?Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Die Tether of USDT worden gebruikt bij ongeveer 30% van al het verhandelde volume in crypto exchange land.
Tether lost het probleem op dat veel exchanges hadden. Liquidity van dollars is laag en het is heel moeilijk om dollars van een exhange naar een andere exchange te krijgen. Dat komt door bestaande wet geving en banking die niet willen mee werken aan het opzetten van een economie die wanneer groot genoeg is een bedrijging voor de banken vormt.
Die wetgeving is vaak ook goed, want het maakt het moeilijker om geld te witwassen en makkelijker om criminaliteit te bestrijden. Natuurlijk word er langs alle kanten misbruik gemaakt van de wetgeving en zijn er veel machtige landen die af en toe de regels niet volgen,
Er zijn momenteel iets van 2,5 miljard USDT in omloop en die worden bij 30% van het verhandelde volume gebruikt alsof het USD is.
De prijs van een Bitcoin is dus geen 10 000 USD maar een mix tussen USD en USDT.
Tether is fractional reserve banking binnen het eco systeem van crypto exchanges. Het geeft een ontzettende grote macht aan Tether/Bitfinex. (Bitfinex is het moeder bedrijf van Tether).
Ook maakt het Bitfininex/Tether heel erg interessant voor het witwassen van geld. Je krijgt dat wit geld waarvan je kunt zeggen dat het je hebt verdient door speculatie op crypto. Betaal je belasting en klaar.
Het risico is dat uiteindelijk de wet er een stokje voor gaat steken en Bitfinex/Tether hard gaan aanpakken. Dit is recent gebeurt in polen waar een bank partner van Bitfinex/Tether is geraid door de poolse politie.
Maar het grootste risico is wanneer het vertrouwen in USDT opeens verdwijnt. Je word dan als crytpo trader wakker en de prijs van Bitcoin is 100 000 USD op exhanges die op Tether werken en 100 USD op alle andere exchanges.
Veel mensen hier op Tweakers zeggen dat dit FUD is. Natuurlijk profiteren al deze mensen van prijzen die steeds hoger door Tether worden gepumpt. Ik zelf profiteer er ook van.
In 2017 zijn we van een market cap van 10 miljard dollar naar 600 miljard dollar gegaan en nu zitten we terug rond de 300 miljard. Echter op Tether exchanges kun je ook aan margin trading doen. En dus is er een hefboom effect actief op die 2,5 miljard tether die in omloop is.
Niemand weet wat de prijs van Bitcoin zal zijn wanneer Tether verdwijnt, of word aangepakt door de grote landen of wanneer er iets misgaat.
Maar Tether blfijt lekker door printen en het is gewoon een tickende tijdbomb. Noem me een FUD kerel, ik ga uiteindelijk gewoon gelijk hebben.
[afbeelding]
De koersstijging op het einde van 2017 was niet organisch. Er is 2,3 miljard aan Tether geprint in een jaar. Op welke banken staan de USD die daar tegen over staan? Tether/Bitfinex is totaal niet transparant.
Maar alle crypto traders knijpen een oogje dicht. Doe niet zo moelijk Kain_niaK, profiteer gewoon lekker mee.
Ja ja ja, maar op een dag stort het lekker in elkaar en dan zijn er gigantisch veel slachtoffers.
Maar als ik het heb over Bitcoin als betaalmiddel te gebruiken ipv speculatie en dan het heb over Bitcoin Cash. (want een betaalmiddel dat duurder is om te gebruiken dan de huidige betaalsystemen kan ik mij niet veroorloven).
Hoi, fijn dat je er weer bent. Heb je mijn reactie op jouw post van onlangs gelezen en ter harte genomen?Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De kosten die merchants momenteel betalen voor hun betaalsystemen kunnen met Bitcoin Cash flink om laag. De risicos voor fraude gaan 100% omlaag. Dat wil zeggen dat voor het leveren van diensten over het internet, men niet meer de klanten moet lastig vallen voor hun persoonlijke informatie. Momenteel hebben ze die nodig om het risico voor charge backs zo klein mogelijk te maken,TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Niemand is geïnteresseerd in bitcoin als betaalmiddel. 90% zit er in voor de speculatie. Dat op zich zegt toch al genoeg: als zelfs "de ingewijden" niet geïnteresseerd zijn in adaptie, hoe ga je dat dan bij de gewone man verkrijgen?
Leuk dat jij voor zo veel mensen kan spreken..TomTorquay schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Niemand is geïnteresseerd in bitcoin als betaalmiddel. 90% zit er in voor de speculatie. Dat op zich zegt toch al genoeg: als zelfs "de ingewijden" niet geïnteresseerd zijn in adaptie, hoe ga je dat dan bij de gewone man verkrijgen?
Jij bent een hypocriet..oisyn schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:58:
[...]
Tether is hier ontzettend veel besproken, je hele relaas is amper nieuws voor de frequente bezoekers van dit topic. Niemand beweert dat het allemaal koek en ei is. Je vergelijking raakt dus kant noch wal.
Goede uitleg, ik ben overtuigd!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eens. Gelukkig wordt er wel actief gezocht naar alternatieven van betrouwbaardere stablecoins die het vertrouwen in de markt moeten gaan verbeteren. Tether is wat dat betreft een puist die eerst even pijn doet bij het uitknijpen en zal vast een koersval meebrengen. Maar als het eenmaal is gebeurd dan worden we er op de lange termijn allemaal beter van.Kain_niaK schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:41:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 19-05-2018 11:11 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq