[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar niet getreurd, morgen waait de wind weer anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:06:
Weekend dipje?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:04:
[...]

Ik zit momenteel dichter bij de -40% hahahahaha
de rest gaat bij mij ook de verkeerde kant op, maar ik zat eigenlijk helemaal niet meer te letten op Huobi omdat ik verder alleen bij Binance doe, maar het was wel een aangename verrassing in de malaise

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Greymore1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:18:
[...]

We zullen je missen. Wel zonde om je muntjes zo te zien verdampen, maar het zou mij misschien ook overkomen zijn als ik een bevestigingsmail zou hebben gekregen. Suske en Wiske nummer 135.
Dacht in eerste instantie aan dit Suske en Wiske album, maar had in de huidige cryptomarkt beter moeten weten ;)
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/3/4/2/1001004001502431.jpg

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:06:
Ik hoop het :p

Zit op een all time low met m'n wallet. DRA MA TISCH :F ;w ;( Durf er gewoon even niet naar te kijken haha

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 18-05-2018 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
RookieRooster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Helemaal mee eens. Overeenkomsten tussen Bitcoin en een pyramidespel: Geen nieuw geld is einde stijging, einde stijging betekent dat mensen uitstappen
Wacht even. Hoe ben je van plan uit te stappen als mensen niet meer kopen? Het feit dat jij je coins verkoopt, impliceert dat iemand anders jouw coins koopt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:30:
[...]

Wacht even. Hoe ben je van plan uit te stappen als mensen niet meer kopen? Het feit dat jij je coins verkoopt, impliceert dat iemand anders jouw coins koopt.
Je verlies nemen heet dat dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Verwijderd RookieRooster zegt "geen nieuw geld is einde stijging, einde stijging betekent dat mensen uitstappen. Maar uitstappen kan allesn als er "nieuw geld" bijkomt om jouw coins te kopen"

Het hele fenomeen "nieuw geld" is al een misnomer. Fiat dat jij besteedt om bitcoins te kopen gaat niet in de bitcoin kluis oid. Dat komt gewoon bij iemand anders terecht die zijn coins heeft verkocht.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
[...]

Uitstappen kan altijd wel zolang ik bereid ben om mijn verlies te nemen. Zoals nu met bitcoin, geen kopers boven de $8200 maar als ik m'n bitcoin voor $6000 verkoop ben ik 'm zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
RookieRooster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Uitstappen kan altijd wel zolang ik bereid ben om mijn verlies te nemen. Zoals nu met bitcoin, geen kopers boven de $8200 maar als ik m'n bitcoin voor $6000 verkoop ben ik 'm zo kwijt.
Je gaat een beetje voorbij aan mijn punt. Het feit dat jij dat kan, betekent dat er iemand bereid is geld te betalen voor jouw coins. Als iedereen uitstapt, dan zijn er geen kopers meer en kan niemand uitstappen. In de praktijk zijn er natuurlijk altijd wel mensen te vinden die willen kopen voor een bepaalde prijs, dus wat jij bedoelt met "nieuw geld".

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

Zo'n pyramidespel implodeert niet per se op een halve dag. Het kan ook gewoon leeglopen over een maand of drie. Maar het kan dus inderdaad evengoed op 1 dag geklonken zijn, en dan geraak je je coins aan de straatstenen niet meer kwijt. Al lijkt me dat in dit geval nogal onwaarschijnlijk, dat het zo snel zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Je gaat een beetje voorbij aan mijn punt. Het feit dat jij dat kan, betekent dat er iemand bereid is geld te betalen voor jouw coins. Als iedereen uitstapt, dan zijn er geen kopers meer en kan niemand uitstappen. In de praktijk zijn er natuurlijk altijd wel mensen te vinden die willen kopen voor een bepaalde prijs, dus wat jij bedoelt met "nieuw geld".
Als inderdaad iedereen uitstapt (bv. Bitconnect) is de markt kapot en zijn er alleen maar verliezers.. (al waren er ook met Bitconnect weer mensen die gingen kopen NADAT ze falliet waren 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@RookieRooster Maar definieer dan eens wat jij verstaat onder "nieuw geld"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DGNL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-05-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:12:
Nou luitjes, ik heb het onvermijdelijke punt weten te behalen. Op Yobit.net al mijn TRX, DGB, en RDD weggegokt op de dicegame.

Ruim 30% van mijn portfolio foetsie.

Mooi dom zullen jullie denken; en dat is het ook 100%. Ik was echt beland in een gok binge en kon er niet meer mee stoppen, bleef maar doorspelen. Zelfs op het punt dat ik 240 TRX had opgespeeld tot dik over de 4000 stuks was niet genoeg. Dit punt moest komen om even terug te stappen in de realiteit.

Bitshares was erbij.

Heb m'n verlies geaccepteerd en Yobit uit mijn bookmarks geflikkerd. Tevens mijn wachtwoord verwijderd, kan er nu niet meer inloggen (random wachtwoord voor elke exchange). Het voelt bijna als een opluchting, zoveel was ik er mee bezig afgelopen dagen.

Het is altijd al een kwaliteit van mij geweest om binnen een bepaalde activiteit uiteindelijk de meest negatieve manier te vinden om me er mee bezig te houden. Toen ik eraan begon wist ik eigenlijk wel dat ik op dit punt zou uitkomen, aangezien ik al vaak genoeg mijn vingers heb gebrand waarbij het afliep met een sisser. Maar toch doorgaan tot alles of niets.

Het is voor mij weer even met beide voeten op de grond. Ik blijf de rest holden, maar heb wel besloten om een crypto winterslaap te gaan houden. Check de koersen niet meer totdat ik ergens random lees of hoor dat bitcoin weer een ATH heeft neergezet. Ik was er sowieso de laatste maanden zoveel mee bezig dat ik me wel eens afvroeg of je hier nou gelukkig van wordt. Misschien is het ook maar even beter om met een negatieve ervaring wat afstand te nemen.

Dus ik zal me hier ook niet zo heel veel meer laten zien. Vind het wat raar om zomaar niets meer te laten horen dus bij deze weten jullie het even.

Er komt dus een crypto karmakonings badge in de aanbieding binnenkort! Da's dan wel weer hartstikke mooi natuurlijk.

Hodl on and hodl strong!
Vervelend dat je flink verloren hebt met je dicegame op Yobit. Het pakken van je verlies en weglopen is het moeilijkste dat er is en vele malen lastiger dan stoppen als je winst hebt. Begreep ik nou goed dat je met je dicegame een soort van Martingale-techniek hanteerde? Verdubbelen bij verlies? Ik meende ooit te lezen dat je schreef bij elk verlies je inzet te verdubbelen en dat je er van overtuigd was dat je elke keer binnen 5 bets je coins wel terug had of won.

Om de pijn te verzachten zal ik je vertellen dat ik vroeger in alle onwetendheid bij HC op roulette rood/zwart ook zo speelde. Ik begon met een inzet van 100 euro en als ik verloor ging ik door naar 300 - 600 - 1200 - 2400 - 4800. De tafellimiet is 6000 euro, dus verdubbelen na 4800 euro ging niet meer. Ik wachtte mijn kansen rustig af en als ik een hele reeks rood zag, speelde ik daarna tegen met zwart.
Dit ging enkele weken uitermate goed en winst kwam met bakken binnen, totdat ook mijn zwarte tijd aanbrak en ik in 2 dagen bijna alle winst weer inleverde. Dit was flink schrikken en ik was snel van Martingale genezen.

Overigens zag ik tijdens een later bezoek aan HC 26 keer(!!!) rood achter elkaar vallen. Niemand durfde te spelen en iedereen bleef vol verbazing kijken hoe verschillende croupiers achter elkaar weer het balletje in een rood vakje wisten te krijgen. Val dus niet voor de Gambler's Fallacy dat het balletje of de dobbelstenen gegarandeerd binnen X aantal keer moeten switchen en jou wel moeten laten winnen. Elke bet heeft dezelfde kans.

Succes met het bijkomen. Even rust nemen van het gokken en de cryptowereld is zeker geen slecht idee. Er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld. Ik vond je posts informatief en vermakelijk en je kocht als één van de weinigen op dit forum regelmatig TRX. Heb zelf >mio TRX in mijn PF en heb er best wel vertrouwen in. Het was fijn te lezen dat iemand eens niet de hele tijd ongefundeerd scamcoin riep op dit forum over TRX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

RookieRooster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Als inderdaad iedereen uitstapt
Met ARK zet je straks bitconnect om in tether, je weet het.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:40:
@RookieRooster Maar definieer dan eens wat jij verstaat onder "nieuw geld"?
Zie 'nieuw geld' als toename overall marketcap. Is nu +/- 370 miljard, was in dec/jan zo'n 800 miljard en daar moeten we weer naartoe voordat bitcoin ooit een nieuwe ATH zal halen

Nieuw geld is dus geld dat nu niet in crypto zit. Kan in fiat zitten, in andere aandelen, goud, dure horloges noem maar op.

[ Voor 14% gewijzigd door RookieRooster op 18-05-2018 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
RookieRooster schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:44:
[...]

Zie 'nieuw geld' als toename overall marketcap. Is nu +/- 370 miljard, was in dec/jan zo'n 800 miljard en daar moeten we weer naartoe voordat bitcoin ooit een nieuwe ATH zal halen
8)7 Je snapt hopelijk dat marketcap direct volgt uit de koers en het aantal uitgegeven coins, en niet een graadmeter is van hoeveel geld ergens inzit, he? Marketcap = aantal coins * koers. Niets meer en niets minder.

Als bitcoin een nieuwe ATH haalt, dan impliceert dat automatisch een ATH in de marketcap.
Nieuw geld is dus geld dat nu niet in crypto zit. Kan in fiat zitten, in andere aandelen, goud, dure horloges noem maar op.
Er zit geen geld in crypto (niet in de currencies als bitcoin althans) |:(

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
A87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:41:
[...]

Met ARK zet je straks bitconnect om in tether, je weet het.
wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:44:
[...]

8)7 Je snapt hopelijk dat marketcap direct volgt uit de koers, en niet een graadmeter is van hoeveel geld ergens inzit, he? Marketcap = aantal coins * koers. Niets meer en niets minder.

Als bitcoin een nieuwe ATH haalt, dan impliceert dat automatisch een ATH in de marketcap.
En hoe gaat de koers omhoog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
tias86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:46:
[...]

En hoe gaat de koers omhoog dan?
De koers gaat omhoog als iemand een market buy order plaatst, en daarmee een asking price matcht die hoger is dan de huidige koers.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Of als verkopers hun orders annuleren en duurder aanbieden.

Oja wacht, dan moeten ze natuurlijk alsnog gekocht worden :p Gebeurt het kopen/verkopen van limit orders dan enkel door market orders?

[ Voor 54% gewijzigd door ggj87 op 18-05-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ggj87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:47:
Of als verkopers hun orders annuleren en duurder aanbieden.
Nee, de koers is de laatste trade, niet wat er momenteel voor wordt gevraagd of aangeboden.
Oja wacht, dan moeten ze natuurlijk alsnog gekocht worden :p Gebeurt het kopen/verkopen van limit orders dan enkel door market orders?
Nou ja, ik ging wat kort door de bocht. Technisch gezien kun je een limit order inschieten met een bedrag hoger dan de laagste ask, maar dat is effectief een market order ;)

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
DGNL schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:40:
[...]

Vervelend dat je flink verloren hebt met je dicegame op Yobit. Het pakken van je verlies en weglopen is het moeilijkste dat er is en vele malen lastiger dan stoppen als je winst hebt. Begreep ik nou goed dat je met je dicegame een soort van Martingale-techniek hanteerde? Verdubbelen bij verlies? Ik meende ooit te lezen dat je schreef bij elk verlies je inzet te verdubbelen en dat je er van overtuigd was dat je elke keer binnen 5 bets je coins wel terug had of won.

Om de pijn te verzachten zal ik je vertellen dat ik vroeger in alle onwetendheid bij HC op roulette rood/zwart ook zo speelde. Ik begon met een inzet van 100 euro en als ik verloor ging ik door naar 300 - 600 - 1200 - 2400 - 4800. De tafellimiet is 6000 euro, dus verdubbelen na 4800 euro ging niet meer. Ik wachtte mijn kansen rustig af en als ik een hele reeks rood zag, speelde ik daarna tegen met zwart.
Dit ging enkele weken uitermate goed en winst kwam met bakken binnen, totdat ook mijn zwarte tijd aanbrak en ik in 2 dagen bijna alle winst weer inleverde. Dit was flink schrikken en ik was snel van Martingale genezen.

Overigens zag ik tijdens een later bezoek aan HC 26 keer(!!!) rood achter elkaar vallen. Niemand durfde te spelen en iedereen bleef vol verbazing kijken hoe verschillende croupiers achter elkaar weer het balletje in een rood vakje wisten te krijgen. Val dus niet voor de Gambler's Fallacy dat het balletje of de dobbelstenen gegarandeerd binnen X aantal keer moeten switchen en jou wel moeten laten winnen. Elke bet heeft dezelfde kans.

Succes met het bijkomen. Even rust nemen van het gokken en de cryptowereld is zeker geen slecht idee. Er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld. Ik vond je posts informatief en vermakelijk en je kocht als één van de weinigen op dit forum regelmatig TRX. Heb zelf >mio TRX in mijn PF en heb er best wel vertrouwen in. Het was fijn te lezen dat iemand eens niet de hele tijd ongefundeerd scamcoin riep op dit forum over TRX.
De kans van elke rol is idd even groot, maar hoe meer je speelt hoe groter ook de kans wordt dat je meerdere keren na elkaar dezelfde kleur rolt..

Ik heb de taktiek ook een heel lange tijd toegepast te starten vanaf 1 satoshi, ik kon dus wel even blijven verdubbelen, maar uiteindelijke komt de moment er aan waar je te lang achter elkaar op de verkeerde gokt.
Ben er wel nooit veel geld mee verloren.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LxgOne schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:50:
[...]

De kans van elke rol is idd even groot, maar hoe meer je speelt hoe groter ook de kans wordt dat je meerdere keren na elkaar dezelfde kleur rolt..
Dit is absoluut onwaar. Of hebben we het hier over een variabele dobbelsteen oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:41
Nou luitjes, ik heb het onvermijdelijke punt weten te behalen. Op Yobit.net al mijn TRX, DGB, en RDD weggegokt op de dicegame.

Mooi dom zullen jullie denken; en dat is het ook 100%. Ik was echt beland in een gok binge en kon er niet meer mee stoppen, bleef maar doorspelen. Zelfs op het punt dat ik 240 TRX had opgespeeld tot dik over de 4000 stuks was niet genoeg. Dit punt moest komen om even terug te stappen in de realiteit.

Bitshares was erbij.

Heb m'n verlies geaccepteerd en Yobit uit mijn bookmarks geflikkerd. Tevens mijn wachtwoord verwijderd, kan er nu niet meer inloggen (random wachtwoord voor elke exchange). Het voelt bijna als een opluchting, zoveel was ik er mee bezig afgelopen dagen.

Het is altijd al een kwaliteit van mij geweest om binnen een bepaalde activiteit uiteindelijk de meest negatieve manier te vinden om me er mee bezig te houden. Toen ik eraan begon wist ik eigenlijk wel dat ik op dit punt zou uitkomen, aangezien ik al vaak genoeg mijn vingers heb gebrand waarbij het afliep met een sisser. Maar toch doorgaan tot alles of niets.

Het is voor mij weer even met beide voeten op de grond. Ik blijf de rest holden, maar heb wel besloten om een crypto winterslaap te gaan houden. Check de koersen niet meer totdat ik ergens random lees of hoor dat bitcoin weer een ATH heeft neergezet. Ik was er sowieso de laatste maanden zoveel mee bezig dat ik me wel eens afvroeg of je hier nou gelukkig van wordt. Misschien is het ook maar even beter om met een negatieve ervaring wat afstand te nemen.

Dus ik zal me hier ook niet zo heel veel meer laten zien. Vind het wat raar om zomaar niets meer te laten horen dus bij deze weten jullie het even.

Er komt dus een crypto karmakonings badge in de aanbieding binnenkort! Da's dan wel weer hartstikke mooi natuurlijk.

Hodl on and hodl strong!
Hoop je gauw terug te zien cryptosletje! :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 09:32
Iemand toevallig in PPT?
Sta behoorlijk op verlies bij deze coin, maar heb net toch even verkocht op 21500, in de hoop straks rond de 19000 weer terug te kopen.
Kern van dit verhaal: Hij zal wel doorknallen naar de 250000 zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:48:
[...]

Nee, de koers is de laatste trade, niet wat er momenteel voor wordt gevraagd of aangeboden.

[...]

Nou ja, ik ging wat kort door de bocht. Technisch gezien kun je een limit order inschieten met een bedrag hoger dan de laagste ask, maar dat is effectief een market order ;)
Volgens mij snappen ze het niet echt. 🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Ton Hasselt Je zou verwachten dat dit soort basisfundamenten inmiddels wel algemeen bekend zouden zijn hier ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:58:
@Ton Hasselt Je zou verwachten dat dit soort basisfundamenten inmiddels wel algemeen bekend zouden zijn hier ja ;)
Je moet de lat niet te hoog leggen oisyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:58:
Tis pure logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Is er niet een app die een alarm geeft wanneer een coin snel begint te stijgen :P Kunnen we allemaal op tijd in de moon trein stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
.oisyn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:51:
[...]

Dit is absoluut onwaar. Of hebben we het hier over een variabele dobbelsteen oid?
de keuze tussen rood en zwart op een roulette tafel

als je een simulatie zou maken van 1.000.000 worpen ga je zien dat je in het begin max 3-4 keer achter elkaar dezelfde kleur gooit en dat dit naarmate je meer en meer gooit ook meer en meer langer reeksen van dezelfde kleur achter elkaar gaat gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:00:
Is er niet een app die een alarm geeft wanneer een coin snel begint te stijgen :P Kunnen we allemaal op tijd in de moon trein stappen!
Litebit heeft wel zoiets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LxgOne schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:01:
[...]

als je een simulatie zou maken van 1.000.000 worpen ga je zien dat je in het begin max 3-4 keer achter elkaar dezelfde kleur gooit en dat dit naarmate je meer en meer gooit ook meer en meer langer reeksen van dezelfde kleur achter elkaar gaat gooien
Serieus? Dit geloof je echt? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

[...]

onzin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:01:
[...]

ARK gaat over 6 weken mainnet. 80% is Hodle... reken uit hoe hoog de prijs wordt, nu 3 euro
Prijs kan flink omhoog gaan. (TOTAAL is 100 miljoen ark)

3 maanden wachten is niet nodig.
TRON gaat ook over op mainnet eind deze maand ;w ;w ;w ;w ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
[...]

8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
https://medium.com/@vecha...hor-platform-7f122b1a00b6

Eerste ICO op VeChain-platform aangekondigd: Plair.

Ben benieuwd, extra vraag naar VET in ieder geval. Hardcap van USD 30 miljoen, waarvan 80% in ieder geval in VET moet worden opgehaald. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online

Bitshares was erbij.

Hodl on and hodl strong!
-O- check je wel nog af en toe je inbox? Anders mis je straks de uitnodiging voor het feest op mijn nieuwe Yacht als het tij eindelijk keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Benieuwd of dit weekend alles nog verder wegzakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Net dikke 10% gepakt op ZEC. 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ton Hasselt schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:29:
Lekker bezig, ik ga ook maar weer eens even alles in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Rookert25 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:19:

Ben benieuwd, extra vraag naar VET in ieder geval. Hardcap van USD 30 miljoen, waarvan 80% in ieder geval in VET moet worden opgehaald. Ben benieuwd :)
Gaat groot worden. VET 10$ volgend jaar, FaceDown multimiljonair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59

*dubbel*

[ Voor 24% gewijzigd door Bmfd op 18-05-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

sourcecode schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:05:
[...]

TRON gaat ook over op mainnet eind deze maand ;w ;w ;w ;w ;w
Dat soort troep had ik ook nog gehad, maar helemaal kapot gehypt en eigenlijk niets waard als tokenholder.
TRON pump and dump thats it.

ARK kennen nog weinig mensen, zit geen hype in.

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 18-05-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:29:
Niet eens een slechte munt *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd

Deze skip ik dus direct. Ze hebben dit in eerste instantie als https://www.goltoken.io in de markt proberen te zetten, pre-sale zou in maart beginnen met een hardcap van $20M. Het lijkt erop dat ze op die manier niet genoeg aandacht hebben kunnen genereren en er niet genoeg interesse was, dus maken ze nu maar gebruik van de naamsbekendheid van Vechain.

De nieuwe website (https://www.plair.life) stelt ook niks voor, subreddit en Twitter-pagina zijn niet op orde. Goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:22:
[...]

-O- check je wel nog af en toe je inbox? Anders mis je straks de uitnodiging voor het feest op mijn nieuwe Yacht als het tij eindelijk keert.
Ik zei dit al tijdje geleden, gokken niet aan beginnen voor je het weet zit je in een eindeloze euforie tot je geld op is. Ik zou zelf ook snel verslaafd raken aan dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zat vanmorgen nog te twijfelen om bij te kopen. Niet gedaan. Gaan we nog verder de afgrond in de komende periode? Als dat zo is koop ik wel wat bij hier en daar denk ik.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 10:11

Chiron

Moderator Discord
Bmfd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:36:
[...]

Deze skip ik dus direct. Ze hebben dit in eerste instantie als https://www.goltoken.io in de markt proberen te zetten, pre-sale zou in maart beginnen met een hardcap van $20M. Het lijkt erop dat ze op die manier niet genoeg aandacht hebben kunnen genereren en er niet genoeg interesse was, dus maken ze nu maar gebruik van de naamsbekendheid van Vechain.
Ik vrees ook dat het gaat backfiren op Vechain als er alleen maar mislukte ICO's voorbij gaan komen, dan is het snel afgelopen vermoed ik.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Hebben mensen al wat CPChain aangeschaft voordat het als een raket omhoog gaat schieten? Staat wel wat aan te komen snel dus koop er een aantal. Zou wel leuk zijn als hij net zo'n koers gaat stijgen als Vechain vorig jaar. https://twitter.com/cpchain_io Te vinden op o.a. IDEX.market

CPChain officieel lid van de "Trusted IoT Alliance" samen met Vechain, IOTA en QTUM.

[ Voor 19% gewijzigd door Greymore1 op 18-05-2018 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Zit zo weer een uur in de auto dus hij zal wel verder in elkaar donderen..

update* daar gaat ie al!

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 18-05-2018 16:48 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pelox schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:47:
Zit zo weer een uur in de auto dus hij zal wel verder in elkaar donderen..

update* daar gaat ie al!
Stap vlug uit dan!!???? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Bmfd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:37:
[...]

De nieuwe website (https://www.plair.life) stelt ook niks voor, subreddit en Twitter-pagina zijn niet op orde. Goed geregeld.
Goed punt, beetje vreemd dat het niet wordt aangestipt. Ga zelf niet meedoen, maar wil wel een goeie eerste ICO zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Etn staat al in de top 100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Flagg schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Stap vlug uit dan!!???? :P
zal ik maar overnachten langs de snelweg?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pelox schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Nee doe maar niet eigenlijk, moet nog iets lager eigenlijk. Ben de vorige keer te vroeg in fiat gegaan. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Take one for the team pelox, als dat is wat nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Flagg schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:52:
[...]

Nee doe maar niet eigenlijk, moet nog iets lager eigenlijk. Ben de vorige keer te vroeg in fiat gegaan. :P
Ik stap weer in! zit zelf ook voor een deel in fiat 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Rookert25 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Goed punt, beetje vreemd dat het niet wordt aangestipt. Ga zelf niet meedoen, maar wil wel een goeie eerste ICO zien.
Ze wilden het in eerste instantie op de NEO-blockchain doen, maar dat bleek niet geschikt, dus daarom dat ze nu op Vechain overstappen. Tenminste, dat is de verklaring die zij geven.

Maar gezien het feit dat de pre-sale in maart gepland stond en ze op 21 maart nog de launch-party van GOL (https://www.facebook.com/...ue/posts/2277627398917782) hielden, vraag ik me af wat voor project in godsnaam in zo'n laat stadium pas ontdekt dat hun plannen niet te realiseren vallen op het geplande platform. Dat komt niet erg professioneel over moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Greymore1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:46:
Hebben mensen al wat CPChain aangeschaft voordat het als een raket omhoog gaat schieten? Staat wel wat aan te komen snel dus koop er een aantal. Zou wel leuk zijn als hij net zo'n koers gaat stijgen als Vechain vorig jaar. https://twitter.com/cpchain_io Te vinden op o.a. IDEX.market

CPChain officieel lid van de "Trusted IoT Alliance" samen met Vechain, IOTA en QTUM.
Ik zit al een tijdje met een klein deel in CPChain, ben erg benieuwd! Als je ziet wie dit project leiden en de ervaring en status die zij hebben m.b.t. IoT kan ik me niet voorstellen dat dit niet sterk ontwikkelt qua product. Wat is jouw verwachting van CPChain, puur als investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
nemesis2212 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:25:
[...]

2020 slaat nergens op in mijn ogen. als we vorig jaar al 20k hebben bereikt gaan we daar dit jaar vast in de buurt van komen of er overheen.
Geloof me, ik hoop het zelf ook!!
Maar vrees van niet, vertrouwen is gewoon uit bitcoin, daarnaast gebruikt men het alleen nog maar om alt’s te kopen, althans zo lijkt het.
Op dit moment denk ik dat weinig mensen er 20k voor willen betalen, ik zie ook geen rede waarom hij daarheen zou gaan, 10k lijkt inmiddels al een gruwelijke drempel.
Hoop dat je gelijk krijg, mijn coins lijken met een sneltrein vaart te verdampen momenteel....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greymore1
miikebtc schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Ik zit al een tijdje met een klein deel in CPChain, ben erg benieuwd! Als je ziet wie dit project leiden en de ervaring en status die zij hebben m.b.t. IoT kan ik me niet voorstellen dat dit niet sterk ontwikkelt qua product. Wat is jouw verwachting van CPChain, puur als investering?
Moon.

Puur door de partnerships lijkt dit mij wel een goede aanwinst op de portfolio, het shillmuntje van ed, ATH van rond de 41000 geloof ik en nu met wat aankondigingen zal het niet lang meer duren voordat hij weer uit de startblokken schiet. Zal waarschijnlijk met de volgende bullrun flink stijgen. Meer als er een bekende exchange bij wordt aangekondigd.

[ Voor 30% gewijzigd door Greymore1 op 18-05-2018 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Bmfd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:03:
[...]

Ze wilden het in eerste instantie op de NEO-blockchain doen, maar dat bleek niet geschikt, dus daarom dat ze nu op Vechain overstappen. Tenminste, dat is de verklaring die zij geven.

Maar gezien het feit dat de pre-sale in maart gepland stond en ze op 21 maart nog de launch-party van GOL (https://www.facebook.com/...ue/posts/2277627398917782) hielden, vraag ik me af wat voor project in godsnaam in zo'n laat stadium pas ontdekt dat hun plannen niet te realiseren vallen op het geplande platform. Dat komt niet erg professioneel over moet ik zeggen.
Goed onderzoek, vind dit ook maar beetje brak. Kost ook alleen maar geld, nu weer 30 miljoen nodig.. Ik vertrouw er voorlopig nog wel op gezien VeChain's professionaliteit maar dit moeten ze maar even aanstippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Rookert25 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:26:
Goed onderzoek, vind dit ook maar beetje brak. Kost ook alleen maar geld, nu weer 30 miljoen nodig.
De plastische chirurgie bij Pandacute zal wat duurder uitvallen dan gedacht? Nee, allemaal nogal amateuristisch dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Meer Mensen in holochain?
Ik heb net een positie ingekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/49XHTqw.png

https://www.smbc-comics.com/comic/explain

[ Voor 32% gewijzigd door Kain_niaK op 18-05-2018 17:44 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Rookert25 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:26:
[...]

Goed onderzoek, vind dit ook maar beetje brak. Kost ook alleen maar geld, nu weer 30 miljoen nodig.. Ik vertrouw er voorlopig nog wel op gezien VeChain's professionaliteit maar dit moeten ze maar even aanstippen. :)
Er zijn volgens mij geen concrete mededelingen over gedaan (ik kon er in ieder geval niets over vinden), maar volgens mij heeft Vechain zelf niet eens $30M opgehaald tijdens hun ICO, dan vind ik het apart dat een token die op hun platform gaat lopen en die zich op een veel kleinere industrie gaat richten +, wél $30M wilt ophalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greymore1
Ben jij er zo een die op facebook een plaatje neerzet en mensen maar moeten raden hoe jij je vandaag voelt, of wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Greymore1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:56:
[...]

Ben jij er zo een die op facebook een plaatje neerzet en mensen maar moeten raden hoe jij je vandaag voelt, of wat je bedoelt?
Ik vond hem grappig. En de link naar de comic staat er toch bij? Snapde gij hem nie?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Niets boeiends met alles in het rood, dan maar even een Ark shil videotje van 2min ^^
YouTube: Emerging Coins This Week: Ark, A Platform For Consumer Adoption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik zou er toch een nier voor over hebben om A87 en Kain_niaK samen in 1 topic gevangen te zien.

De 1 probeert de ander ander BCH te verkopen terwijl hij suf zevert over ARK ... en power termen als "parabolic move" en "washtrading" er tegenaan gooit ... wat lijkt me dat toch een geweldige discussie om te volgen. GTST in het kwadraat. :Y

Wat moet er gebeuren om dat te realiseren? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:00:

washtrading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ze moeten gelockt worden in een subtopic net als masternodes en dan de bevestigingen van hun washtrading van bitcoincash in het netwerk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie dat er nu een coin is speciaal voor ''dontaties/goede doel. Wtf is dit nou weer. Pinkcoin.
https://getstarted.with.pink/

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 18-05-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb de was net gedaan ... :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:00:
Ik zou er toch een nier voor over hebben om A87 en Kain_niaK samen in 1 topic gevangen te zien.

De 1 probeert de ander ander BCH te verkopen terwijl hij suf zevert over ARK ... en power termen als "parabolic move" en "washtrading" er tegenaan gooit ... wat lijkt me dat toch een geweldige discussie om te volgen. GTST in het kwadraat. :Y

Eerst FaceDown terug en erbij in dat topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ggj87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:08:
[...]

Eerst FaceDown terug en erbij in dat topic :P
Volgens mij wil je ark kopen en rijk worden binnen 6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
He wat? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

A87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:09:
[...]

Volgens mij wil je ark kopen en rijk worden binnen 6 weken
Pas wel op ... na jou succes verhaal en €250.000 winst met ETH in een neergaande markt zijn de berichten er niet beter op geworden, kennelijk stijgen dat soort dingen je snel naar het hoofd ... derhalve dat ik met regelmaat wat LTC verkoop met verlies. oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-05-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Beetje shillen op de Vrijdag

Blij dat ik VEN heb omgezet naar HT *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Slux schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:21:
Beetje shillen op de Vrijdag

Blij dat ik VEN heb omgezet naar HT *O*
HT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik geloof dat dat Huobi Token is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:26:
[...]

Ik geloof dat dat Huobi Token is?
niet te serieus nemen die slux, morgen is het weer anders

en ik mis facedown

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2018 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klopt Huboi Token
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:31:
[...]
niet te serieus nemen die slux, morgen is het weer anders
en ik mis facedown
8)7
Ja kan ik me voorstellen je bent net zo irritant als hem. volgens mij zijn jullie familie van elkaar,.

[ Voor 51% gewijzigd door Slux op 18-05-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overtuigt dat hij mee leest
En als ven naar mars gaat laat ie van zich horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
twijfel om nog wat ven bij te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* *O* *O* *O* *O* XXXXXXXXXXXRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPPPP *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:41
Ravencoin staat alweer in de plus! oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

Nou heb na alle posts 1692 arks gekocht, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik snap er geen zak van, van die airdrops.
Krijg de grootste rotzooi in m’n MEW. Wil ik die TG/twitter kanalen ontvlogen om t enigszins overzichtelijk te houden, is er niks van te vinden.... Prachtig, die cryptos.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blij dat ik niet uit VEN gestapt ben.
Gaat heerlijk omhoog nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:32:
[...]

Klopt Huboi Token

[...]

8)7
Ja kan ik me voorstellen je bent net zo irritant als hem. volgens mij zijn jullie familie van elkaar,.
Sterker nog,jij bent hem..ik denk 99%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af waneer VEN door stijgt richting ath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
YouTube: John McAfee- Changes Bitcoin Prediction, Talks Facebook Privacy &amp...

Vanaf 48;08 een gesprek van John McAfee over Bitcoin.
Wellicht is het al eens gepost, maar toch mooi om te zien hoe zijn leugen dat hij nooit een voorspelling van $78.000 had gedaan direct even ontkracht wordt in het volgende fragment. Het blijft toch een bizarre man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miikebtc schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:13:
YouTube: John McAfee- Changes Bitcoin Prediction, Talks Facebook Privacy &amp...

Vanaf 48;08 een gesprek van John McAfee over Bitcoin.
Wellicht is het al eens gepost, maar toch mooi om te zien hoe zijn leugen dat hij nooit een voorspelling van $78.000 had gedaan direct even ontkracht wordt in het volgende fragment. Het blijft toch een bizarre man.
Hahahahahaha, ja bizar he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik alles in BNB gestopt heb :P (hahahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:24:
Blij dat ik alles in BNB gestopt heb :P (hahahaha)
En trap nu de boel NEO in..die zal een keer wat moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:29:
[...]

En trap nu de boel NEO in..die zal een keer wat moeten doen
Wat verdien je nou eigenlijk dan?, je schuift wel heel snel door

Bedoel in $
Pagina: 1 ... 25 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!