Ja opvallend dat hij in eth stijgt maar in btc gelijk blijft en dus in het portfolio weinig verandertTaro schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:08:
HOT gaat zo weer door de 500 heen, super!
De waarde van mijn pf schommelt sinds de aanschaf wel heel erg, waarschijnlijk ivm de Last prijs vs BTC, dat scheelt natuurlijk nogal wat met 1 sat meer of minder, terwijl de ETH prijs netjes stijgt kan de last van BTC net even 1 sat naar beneden gaan, scheelt wel een paar honderd Dollar per seconde.
Komt omdat ETH zakt(e) ten opzichte van de rest.PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:16:
[...]
Ja opvallend dat hij in eth stijgt maar in btc gelijk blijft en dus in het portfolio weinig verandert
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Heel goed bezig Jatoch...Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:58:
[...]
Dat klopt. Als je een account aanmaakte in de whenhub app kreeg je 500 tokens. Deze staan locked en zijn niet verplaatsbaar. Ook alle tokens die je via referrals verkrijgt zijn locked.
Echter is er 3 of 4 maanden geleden een airdrop geweest, als je een lijstje invulde kreeg je 1000 tokens.
Deze tokens vallen niet binnen de signup of referral tokens en zijn vrij verhandelbaar.
Daarom poste ik ook die link erbij die ik kreeg van de admin uit de TG groep. Mijn whenhub balance is 2500. 2000 daarvan zijn verzendbaar
Acidrain schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:20:
[...]
Komt omdat ETH zakt(e) ten opzichte van de rest.
PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:16:
[...]
Ja opvallend dat hij in eth stijgt maar in btc gelijk blijft en dus in het portfolio weinig verandert
Subliem, de hodl van de week.Taro schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:08:
HOT gaat zo weer door de 500 heen, super!
De waarde van mijn pf schommelt sinds de aanschaf wel heel erg, waarschijnlijk ivm de Last prijs vs BTC, dat scheelt natuurlijk nogal wat met 1 sat meer of minder, terwijl de ETH prijs netjes stijgt kan de last van BTC net even 1 sat naar beneden gaan, scheelt wel een paar honderd Dollar per seconde.
De stijging van HOT in ETH is niet (enkel) te wijten aan een dalende ETH. Ik blijf erbij dat totdat de btc koers boven de 100 sats komt, je voor een goed koersverloop de ETH prijs in de gaten moet houden. De BTC prijs kon tot vorige week enkel in incrementele stappen van 10% wijzigen. Inmiddels is dat 5%. Nog steeds onvoldoende. Ik heb in mijn delta app gewoon de ETH koers in mijn PF staan.
Kan alleen zeggen dat ie stabiel stijgt
ZIL herstelt gelukkig ook een beetje.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja lekker, piekt ook mooi
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Haha dat was ik inderdaad 😂😂😂BoulaMouzer schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:23:
[...]
Heel goed bezig Jatoch...Heb er ook een paar bij elkaar gesprokkeld 8500 stukjes
Er staan er al een paar in mijn coinpulse wallet...
Jij bent inmiddels WHEN whale zeg, ik hoop voor een mooie release waarde voor ons beiden 😂
WHEN moon, WHEN lambo.
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:39:
[...]
Haha dat was ik inderdaad 😂😂😂
Jij bent inmiddels WHEN whale zeg, ik hoop voor een mooie release waarde voor ons beiden 😂
WHEN moon, WHEN lambo.

Best wel mooi, in het groen
Linkje naar de tg? Kan hem niet vinden, heb 1500 tokens, waarvan 1000 dus over te schrijven zijnVerwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:39:
Voor alle mensen die zich ooit hebben ingeschreven voor de gratis WHENhub airdrop;
De 20ste is de ico afgelopen en ze worden direct gelist op enkele exchanges (zie telegram groep van whenhub voor alle precieze info).
Nu kreeg je bij het aanmaken van een account ook gratis 500 tokens, deze zijn locked. Maar de tokens van de airdrop zijn wel te versturen naar mew. Heb dit ff nagevraagd in de TG groep.
Via onderstaande link kun je bij punt 20 kijken hoeveel tokens er verzendbaar zijn:
https://etherscan.io/addr...e9a916e42c44#readContract
Vul bij punt 20 je whenhub adres in en haal bij het weergegeven getal 18 nummers weg. Dan heb je het aantal tokens wat verstuurbaar is.
Ik ga er dit weekend even voor zitten, je hebt een kleine hoeveelheid ethereum nodig om de erc20 token WHEN te verplaatsen van je whenhub adres naar een mew adres.
Zodra ze een exchange hitten dump ik ze tegen marktwaarde, eens kijken wat ik er aan overhoud.
Ik heb er zelf 2000 stuks die verplaatsbaar zijn, heb de lijst destijds 2x ingevuld omdat ik dacht dat er iets mis ging.
Misschien wat gratis geld om in een andere shitcoin te pompen! Lachen.
Ik heb die HOT boot helaas gemist. Wat een geweld zeg...
Op zich gunstig lijkt me dat de alts niet volledig weg trekken nu BTC zich rustig naar boven werkt. Op 1 na zijn mijn buyorders allemaal afgegaan vandaag. Lets go!
Op zich gunstig lijkt me dat de alts niet volledig weg trekken nu BTC zich rustig naar boven werkt. Op 1 na zijn mijn buyorders allemaal afgegaan vandaag. Lets go!
Verwijderd
De link naar de officiële telegram groep:Blik1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:54:
[...]
Linkje naar de tg? Kan hem niet vinden, heb 1500 tokens, waarvan 1000 dus over te schrijven zijn
t.me/WhenHubTokenSale
https://www.whenhub.com/Blik1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:54:
[...]
Linkje naar de tg? Kan hem niet vinden, heb 1500 tokens, waarvan 1000 dus over te schrijven zijn
Aaarrgghhh alles verkocht gisteren en vandaag..Bastrianos schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:00:
Ik heb die HOT boot helaas gemist. Wat een geweld zeg...
Zero.
Wat gaat er overmorgen gebeuren met VET?? Wie weet dat
De whales trekken hun portemonnee open
Net dikke orders van 30-119 BTC op Bitfinex gekocht.
Half uur geleden uit HOT gestapt, nu gaat de Dollar koers van ETH mooi omhoog. Straks hopelijk weer meer terugkopen, al denk ik er ook over een lage buy order voor vannacht in te stellen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op Binance ook. Wall van 64BTC op 7320 binnen 10 seconden. Nu alleen nog even 1je van 44 op 7330. Die net al voor de helft weg ging.ggj87 schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:23:
De whales trekken hun portemonnee openNet dikke orders van 30-119 BTC op Bitfinex gekocht.
waarom zou je die eerst naar je mew verplaatsen?Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:39:
Voor alle mensen die zich ooit hebben ingeschreven voor de gratis WHENhub airdrop;
De 20ste is de ico afgelopen en ze worden direct gelist op enkele exchanges (zie telegram groep van whenhub voor alle precieze info).
Nu kreeg je bij het aanmaken van een account ook gratis 500 tokens, deze zijn locked. Maar de tokens van de airdrop zijn wel te versturen naar mew. Heb dit ff nagevraagd in de TG groep.
Via onderstaande link kun je bij punt 20 kijken hoeveel tokens er verzendbaar zijn:
https://etherscan.io/addr...e9a916e42c44#readContract
Vul bij punt 20 je whenhub adres in en haal bij het weergegeven getal 18 nummers weg. Dan heb je het aantal tokens wat verstuurbaar is.
Ik ga er dit weekend even voor zitten, je hebt een kleine hoeveelheid ethereum nodig om de erc20 token WHEN te verplaatsen van je whenhub adres naar een mew adres.
Zodra ze een exchange hitten dump ik ze tegen marktwaarde, eens kijken wat ik er aan overhoud.
Ik heb er zelf 2000 stuks die verplaatsbaar zijn, heb de lijst destijds 2x ingevuld omdat ik dacht dat er iets mis ging.
Misschien wat gratis geld om in een andere shitcoin te pompen! Lachen.
Je kan ze gewoon meteen naar de exchange versturen?
Ik hoop het.. wil ze graag weer terugTaro schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:28:
Half uur geleden uit HOT gestapt, nu gaat de Dollar koers van ETH mooi omhoog. Straks hopelijk weer meer terugkopen, al denk ik er ook over een lage buy order voor vannacht in te stellen.
Zero.
Morgen een AMA van holochain. Bij weinig bijzonder nieuws kan er nog wel een aardig dumpje komen. We zullen zien. Ik hodl ze als een Motherfucker.
Rookworst zonder r is ook worst.
ik krijg alleen maar 500 error nu op binance website
Prepare for the next ATH
Klopt app werkt wel..sourcecode schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:56:
ik krijg alleen maar 500 error nu op binance website
Verwijderd
Heb er zeker in geinvesteerd ja. Moet zeggen dat het aanschaffen van NEX zoveel makkelijker was dan bijvoorbeeld de ERC20 tokens. Kreeg ze binnen 10 seconden na het versturen van mijn NEO al in mijn wallet. Daarna direct naar mijn Ledger Nano S gestuurd en nu mooi afwachten.xmarvinx schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:10:
Iemand die dadelijk met NEX ICO (voor de lottery deelnemers alleen) meedoet ?
Maximum van $1000 (Dus 53 NEO precies, en wat GAS erbij als je wilt )
Prijs van NEO en GAS is gezet op :
1 NEO/$18.54 USD and 1 GAS/$5.93 USD
https://medium.com/neon-e...eptember-3rd-92ea22a96669
Het is wel minder interessant geworden aangezien NEO en GAS nu duurder zijn om aan te schaffen.
Verhouding is beter voor NEO dan GAS, dus beter met NEO bijdragen.
GO zit ik ook in sinds vandaag. Doen het wel aardig op Kucoin. Ben sowieso fan van KucoinBoulaMouzer schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:41:
[...]
Net ook uit HOT gestapt.. Heb nog een plukje GoChain is kijken wat die nog gaat doen.
Heeft een ico price van 0.25 usd, zou toch mooi zijn. Ik kan er ook 1000 versturen, ico waarde 250 usdVerwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 20:39:
[...]
Haha dat was ik inderdaad 😂😂😂
WHEN moon, WHEN lambo.
Ik kan er ook in ieder geval 1000 versturen, ander wallet heb ik nog niet gechecked. Vraag is alleen waar kan je ze heen sturenRideWithUz schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:11:
[...]
Heeft een ico price van 0.25 usd, zou toch mooi zijn. Ik kan er ook 1000 versturen, ico waarde 250 usd
Zero.
De Monero weer verkocht, dat wil zeggen de oorspronkelijke inleg.
Speel toch liever met gratis geld
Speel toch liever met gratis geld
Kan naar Coinpulse/laagvolume... of LAtoken... of naar je MEWPelox schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:12:
[...]
Ik kan er ook in ieder geval 1000 versturen, ander wallet heb ik nog niet gechecked. Vraag is alleen waar kan je ze heen sturen
[ Voor 6% gewijzigd door BoulaMouzer op 03-09-2018 22:16 ]
Verwijderd
Is dat zo? Het is voor mij allemaal vrij nieuw met erc20 tokens dus moet het e.e.a ff uitzoeken. Sowieso zal ik een beetje ethereum naar mijn whenwallet adres moeten sturen. Anders gaat het hoe dan ook nergens naartoe...lighting_ schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:29:
[...]
waarom zou je die eerst naar je mew verplaatsen?
Je kan ze gewoon meteen naar de exchange versturen?
Nu weet ik weer waarom ik maar gewoon hodl en niet day/swing trade lol. Verkoop eens een plukje vet en nog geen 5 minuten later schiet ie omhoog :-)
Ik koop rond 461-472 weer terug denk ik.
Wat is de volgende hot coin jongens? Extreem laag in sats, op binance met een mooi project erachter? Heb de smaak te pakken na deze knaller haha
Reken je niet rijk. In deze bear market zijn de nieuwe tokens op de exchanges ver onder de ico prijs gedoken.RideWithUz schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:11:
[...]
Heeft een ico price van 0.25 usd, zou toch mooi zijn. Ik kan er ook 1000 versturen, ico waarde 250 usd
BTC says noPilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:23:
Kom op BTC, doe het !
Had je je buyorder klaar staan op 462?
Ik blijf er nog wel even in zitten hoor
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Een market buy order net iets erbovenB-Bandit schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:39:
[...]
Had je je buyorder klaar staan op 462?wat een duik omlaag ineens. Nu weer omhoog.
Ik blijf er nog wel even in zitten hoor
Ik wilde hem voor vannacht zetten, niet verwacht dat we daar zo snel zouden aankomen, dus stond nog niet klaar.
Edit: En weer redelijk op tijd verkocht. Had van de ETH die ik kreeg toen ik eerder uitstapte toch nog 1 XMR erbij gekocht. Nu kan ik met de resterende ETH weer evenveel HOT halen als toen ik uitstapte
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-09-2018 22:50 ]
Ik zie ECA wel zitten als vervanger voor HOT. Het kutte is alleen wel dat het op mindere volume rijke exchanges staat en niet op de ledger kan zoals ik begrijp.
Niet op de ipad, geen linkje te zien zo 1 2 3BoulaMouzer schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:03:
[...]
https://www.whenhub.com/en werp een blik naar de rechterzijde... en Klik +
https://telegram.me/share...enhub.com%2F&text=WhenHubBlik1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:45:
[...]
Niet op de ipad, geen linkje te zien zo 1 2 3
Verwijderd
Ik ga toch wel uit van 0.9 BTC per stuk. Minimaal.lighting_ schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:27:
[...]
Reken je niet rijk. In deze bear market zijn de nieuwe tokens op de exchanges ver onder de ico prijs gedoken.
Indien het minder uitvalt kan ik je wel vertellen dat ik ietwat teleurgesteld ben.
sunny Lu (CEO) heeft aangekondigd op 5 september een partnership aan te kondigen met een groot bedrijf uit automotive. Dit lijkt naar alle waarschijnlijkheid BYD te worden (groot in China, maar levert bijvoorbeeld ook de elektrische bussen op Schiphol)Klaas25 schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:20:
Wat gaat er overmorgen gebeuren met VET?? Wie weet dat
Jeetje, dat valt tegen, geen BMW nieuws dusBlik1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:49:
[...]
sunny Lu (CEO) heeft aangekondigd op 5 september een partnership aan te kondigen met een groot bedrijf uit automotive. Dit lijkt naar alle waarschijnlijkheid BYD te worden (groot in China, maar levert bijvoorbeeld ook de elektrische bussen op Schiphol)
BMW is allang bevestigd, dus dit is een extratje. 15 miljard omzet, geen klein bedrijfjeRaptorXS schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:55:
[...]
Jeetje, dat valt tegen, geen BMW nieuws dus
Wat jij wil.Blik1984 schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:58:
[...]
BMW is allang bevestigd, dus dit is een extratje. 15 miljard omzet, geen klein bedrijfje
Maar dit dan:
Hier te vinden: https://www.ccn.com/bmw-b...improve-mileage-tracking/BMW Blockchain Trial Uses Cryptocurrency Tokens to Improve Mileage Tracking
VET is ook weer wakker. Hehe.
Wat is je punt? BMW kan niet meerdere toeleveranciers hebben?RaptorXS schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:06:
[...]
Wat jij wil.![]()
Maar dit dan:
[...]
Hier te vinden: https://www.ccn.com/bmw-b...improve-mileage-tracking/
Vechain heeft bevestigd dat ze een order hebben van BMW, verder geen specifieke informatie omdat dat onder NDA zit
Dat we op dit niveau blijven is best bullish imo.
Omlaag kan zeker, maar omhoog % stijgt bij mij.
Wat vind jij?
Je hebt gelijk, @ Blik 1984 BMW zit overal in betreffende de crypto's, dat is geen nieuws meer.
Bron: https://cryptoslate.com/i...mes-to-connect-with-mobi/IOTA Joins Ford, BMW, GM and Renault As Some of the Big Names to Connect with MOBI
Die werd vanavond genoemd in een crypto signals kanaal op Telegram. Ik durf bij die signals nooit in te stappen maar ze halen toch bijna altijd hun targets.hazecase schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:18:
GVT doet ook BIEM
Dat we rond de 7.3k blijven hangen is inderdaad wel een goed teken. Aan de andere kant was dit de zoveelste poging de 7350 te breken en weer is het niet gelukt.Midacmm schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:14:
[...]
Dat we op dit niveau blijven is best bullish imo.
Omlaag kan zeker, maar omhoog % stijgt bij mij.
Wat vind jij?
En het target is?ggj87 schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:20:
[...]
Die werd vanavond genoemd in een crypto signals kanaal op Telegram. Ik durf bij die signals nooit in te stappen maar ze halen toch bijna altijd hun targets.
We kunnen naar de 7500 en anders naar de 6800 met de BTC
Verwijderd
Mag ook wel weer eens. Nog een lange weg te gaan naar 94k per stuk.hazecase schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:18:
GVT doet ook BIEM
Minimaal 7.7k, mogelijk 7.8k als we voorbij de drempel op $7350 geraken. Of dat gaat lukken is koffiedik kijken, maar bij elke mislukte poging wordt wat weerstand weggevreten dus het is zeker nog mogelijk.RaptorXS schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:24:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Laten we nou eerst ff die 7.5k afwachten, daar heb ik hem ook op gezet. En dan zien we wel verder. Maar denk idd dat het dan niet heel lang gaat duren voor we weer een 7.8k gaan zien en mogelijk zelfs 8k. Toch een beetje de FOMO trein die weer opgestookt gaat worden dan he. Lekker hoor hey.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mee eens, wacht wel af met een goed gevulde bankrekening.TomTorquay schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:30:
[...]
Minimaal 7.7k, mogelijk 7.8k als we voorbij de drempel op $7350 geraken. Of dat gaat lukken is koffiedik kijken, maar bij elke mislukte poging wordt wat weerstand weggevreten dus het is zeker nog mogelijk.
Volgens mij zitten we beide hier te kijken of niet ?TomTorquay schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:30:
[...]
Minimaal 7.7k, mogelijk 7.8k als we voorbij de drempel op $7350 geraken. Of dat gaat lukken is koffiedik kijken, maar bij elke mislukte poging wordt wat weerstand weggevreten dus het is zeker nog mogelijk.
https://www.tradingview.c...own-but-does-not-want-to/
Voor de duidelijkheid: dit is geen P&D groep, ze geven alleen signals voor alts en advies over BTC.#GVT
🛒 buy 9500
🎯 Target 1: 10k
🎯 Target 2: 11k
🎯 Target 3: 13k
🛑 stop loss 8800
short-med term
[ Voor 14% gewijzigd door ggj87 op 03-09-2018 23:57 ]
Ook leuk om het woordje bullflag te lezen iig.PilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:52:
[...]
Volgens mij zitten we beide hier te kijken of niet ?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Niet echt. Ik doe m'n uitspraak op basis van de 200MA-Bollinger band op de 4h en 1d. Ik volg Botje (en nog een hele hoop anderen) wel met een half oog, maar ik probeer de toestand zoveel mogelijk zelf in te schatten.PilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:52:
Volgens mij zitten we beide hier te kijken of niet ?
Een toestand is het wel degelijk jaTomTorquay schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:59:
[...]
Niet echt. Ik doe m'n uitspraak op basis van de 200MA-Bollinger band op de 4h en 1d. Ik volg Botje (en nog een hele hoop anderen) wel met een half oog, maar ik probeer de toestand zoveel mogelijk zelf in te schatten.
HOT heeft nu een aantal keer als laagste punt +-452 aangetikt, ik heb niet automatisch bijgekocht vannacht en twijfel nu wat te doen. Gisteren op tijd verkocht, toen van die ETH 1 XMR erbij gekocht en kan nu alsnog 50.000 HOT meer terugkopen. Als hij hierna weer stijgt dan is dit een mooie trade geweest, maar voor mijn gevoel gaan we nog verder omlaag. Ik denk dat ik rond de 410-413 voor 25% weer instap en dan langzaam bijkoop als hij weer stijgt.
Of de hype is over en we moeten inderdaad naar een andere hypecoin op zoek...
Edit: Op meerdere plekken geeft men aan dat ONT vandaag naar boven uit kan breken: https://twitter.com/puffdadcrypto/status/1036804463137378304 & https://twitter.com/CryptoTANL1/status/1036530602810507264. Hou die dus vandaag even in de gaten.
Edit: Op meerdere plekken geeft men aan dat ONT vandaag naar boven uit kan breken: https://twitter.com/puffdadcrypto/status/1036804463137378304 & https://twitter.com/CryptoTANL1/status/1036530602810507264. Hou die dus vandaag even in de gaten.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 04-09-2018 07:50 ]
Geen idee mbt HOT, ik ben gestopt met handelen. Geeft wel een stuk meer rust kan ik je zeggen! Pas bij een giga stijging herverdeel ik. Dankzij de stijging van Nano heb ik bijvoorbeeld nu zoveel HOTTaro schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:44:
HOT heeft nu een aantal keer als laagste punt +-452 aangetikt, ik heb niet automatisch bijgekocht vannacht en twijfel nu wat te doen. Gisteren op tijd verkocht, toen van die ETH 1 XMR erbij gekocht en kan nu alsnog 50.000 HOT meer terugkopen. Als hij hierna weer stijgt dan is dit een mooie trade geweest, maar voor mijn gevoel gaan we nog verder omlaag. Ik denk dat ik rond de 410-413 voor 25% weer instap en dan langzaam bijkoop als hij weer stijgt.
Je kan het ook andersom zien, bij elke mislukte poging vermindert de kracht om er alsnog door te stoten. Echter vind ik opvallend dat BTC zich na iedere poging toch sterk houdt, wat dan weer een bullish sign is.TomTorquay schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:30:
[...]
Maar HOT zal vandaag toch niet weer knallen lijkt me. Verwacht eerder een consolidatie rond de 15-16 sats de komende tijd om vanuit daar weer een keer wat staopen te maken over een tijdje. Maar ja, wie ben ik.
waarom denk je dat de bullmarket eraan zit te komen? Het kan net als paar jaar geleden nog even door sukkelen naar beneden tot ergens mid 2019. Ok, de zomervakantie is voorbij dus er zullen wat meer handelaars aanwezig zijn maar een bullmarket....... ik vraag het me af.B-Bandit schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:32:
[...]
Geen idee mbt HOT, ik ben gestopt met handelen. Geeft wel een stuk meer rust kan ik je zeggen! Pas bij een giga stijging herverdeel ik. Dankzij de stijging van Nano heb ik bijvoorbeeld nu zoveel HOT. Er is eigenlijk nog 100% stijging nodig voordat ik een deel van HOT ga verkopen. Stijgt ie niet dan houd ik hem aan. Ben zelf steeds meer overtuigd van een aanstaande bullmarket...
ps ik hoop natuurlijk wel op een bullmarket dat is voor ons allen gunstig
Sinds januari geen coin transacties meer uitgevoerd. Tot ik opeens zag dat #DOGE het op zijn heupen kreeg. De wintermaanden staan ook weer voor de deur dus ik ga weer eens wat actiever traden.
Respectfully, TTB.
Same, heb GET en VET niet meer aangeraakt, los van GET beetje bijgekocht (al had ik moeten wachten uiteraard).ttb_82 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:27:
Sinds januari geen coin transacties meer uitgevoerd. Tot ik opeens zag dat #DOGE het op zijn heupen kreeg. De wintermaanden staan ook weer voor de deur dus ik ga weer eens wat actiever traden.
Leuk dat GET de tickets van Jochem Myer in Carré gaat doen, nu ook een nieuwe website:
https://get-protocol.io/
Blijft een tof project, zou mooi zijn als Tweakers eens langsgaat voor een reportage, doen ze ook voor andere 'Hollandse glorie' tech-startups
Hopelijk zakt hij nog wat zodat ik weer op de trein kan springenBartvandelaar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:00:
Maar HOT zal vandaag toch niet weer knallen lijkt me. Verwacht eerder een consolidatie rond de 15-16 sats de komende tijd om vanuit daar weer een keer wat staopen te maken over een tijdje. Maar ja, wie ben ik.
Zero.
Ben benieuwd of de technologie echt doorbreekt... @tias86, hoe staat het ermee?Rookert25 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:33:
[...]
Same, heb GET en VET niet meer aangeraakt, los van GET beetje bijgekocht (al had ik moeten wachten uiteraard).
Leuk dat GET de tickets van Jochem Myer in Carré gaat doen, nu ook een nieuwe website:
https://get-protocol.io/
Blijft een tof project, zou mooi zijn als Tweakers eens langsgaat voor een reportage, doen ze ook voor andere 'Hollandse glorie' tech-startups
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het is echt verbazend hoe de drempel op 732x ligt, al dagen tegen dat plafond.
Heb nu de buy order gezet op 7375.
Enige wat nog flink in de weg zit (op binance bv) is een flinke wall bij 7500, dus er moet wel flink wat koop geweld komen om daar langs te gaan..
Nog eens naar die shorts gekeken, die zijn echt heel verdacht. Bij zo'n vlakke BTC van de afgelopen dagen zo'n impuls van de shorts klinkt niet logisch. Eerst had ik het gevoel dat dit een signaal van een dump was, inmiddels klinkt het meer als washtrading en heb ik een minder BTC dump gevoel.
Ok, toegeven beetje bullish sentiment bij me dus
, hoop dat het uitpakt..
Heb nu de buy order gezet op 7375.
Enige wat nog flink in de weg zit (op binance bv) is een flinke wall bij 7500, dus er moet wel flink wat koop geweld komen om daar langs te gaan..
Nog eens naar die shorts gekeken, die zijn echt heel verdacht. Bij zo'n vlakke BTC van de afgelopen dagen zo'n impuls van de shorts klinkt niet logisch. Eerst had ik het gevoel dat dit een signaal van een dump was, inmiddels klinkt het meer als washtrading en heb ik een minder BTC dump gevoel.
Ok, toegeven beetje bullish sentiment bij me dus
[ Voor 13% gewijzigd door JoebarRC op 04-09-2018 10:36 ]
Toch lijkt Credits (CS) de beloftes waar te gaan maken, en veel bedrijven denken daar hetzelfde over. Vandaag weer een nieuwe partnership aangekondigd met Lenovo New Vision, en de bestaande partnerships op een rijtje gezet in deze tweet: https://twitter.com/creditscom/status/1032621858460524544 Het lijkt toch serieus van de grond te komen, al duurt het waarschijnlijk nog wel een paar jaar voordat de technologie is matured. Ik weet dat weinig mensen hier CS hebben, maar misschien is het toch verstandig om er een klein zakje van te hebben.
Omdat alle seinen op groen staan. Enkel als het tegendeel zich voordoet is er reden aan te nemen dat we verder wegzakken. Volg zelf ook graag de video's van Alessio Rastani. Vind dat hij met een neutrale blik de markt observeert. Op dit moment is zijn analyse dat bij behoud van de bodem van 5800 dollar, de markt de weg omhoog weer kan vinden. Mocht die bodem het niet houden dan gaan we mogelijk voor langere tijd het dal in.cursquidHome schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:04:
[...]
waarom denk je dat de bullmarket eraan zit te komen? Het kan net als paar jaar geleden nog even door sukkelen naar beneden tot ergens mid 2019. Ok, de zomervakantie is voorbij dus er zullen wat meer handelaars aanwezig zijn maar een bullmarket....... ik vraag het me af.
ps ik hoop natuurlijk wel op een bullmarket dat is voor ons allen gunstig
Gezien de ontwikkelingen de laatste tijd denk ik zelf dat herstel waarschijnlijker is. Belangrijk is dat we rustig stijgen. Gaandeweg zal Piet Particulier ook weer interesse krijgen. Want laten we wel wezen, de aandelenmarkt staat op dit moment ook op haar ATH, het is de langste bullrun ooit geloof ik (of in elk geval van de laatste tig jaar) en iedereen vraagt zich af of het nog hoger kan. Nu instappen met aandelen lijkt in ieder geval riskant. De spaarrekening biedt nog altijd weinig rente, dus je moet iets met je geld.
Overigens, ik heb mij voorgenomen mij niet meer druk te maken om een evt daling. Wil ten behoeve van het rustig aanhouden van mijn PF wel meer in BTC gaan zitten. Na enig fatsoenlijk ALTherstel ga ik de helft verkopen en in BTC aanhouden en de overige helft laten doorgroeien.
BTC is here to stay. Voor elke verkoper is er altijd wel een koper. Ik weet niet of ik dit artikel eerder heb geplaatst, maar voor mij slaat het echt de spijker op zijn kop. https://medium.com/@mcase...price-theory-2eed48ecf7da
Ik verwacht ook consolidatie maar dan rond het huidige niveau van 480 GWEI. Ongeveer 18 sats?Bartvandelaar schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:00:
Edit: ik open net mijn PF en het heeft er alle schijn van dat de volgende "pump" van HOT in voorbereiding is. De afgelopen 2 dagen begon het ook elke keer vanaf 10.30 toe te nemen en ik zie zojuist alweer een uitschieter naar 517 GWEI.
[ Voor 28% gewijzigd door B-Bandit op 04-09-2018 11:30 ]
Ziet er wel goed uit maar er zijn zoveel coins die verschrikkelijk veel partnerships hebben.Greymore1 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:11:
Toch lijkt Credits (CS) de beloftes waar te gaan maken, en veel bedrijven denken daar hetzelfde over. Vandaag weer een nieuwe partnership aangekondigd met Lenovo New Vision, en de bestaande partnerships op een rijtje gezet in deze tweet: https://twitter.com/creditscom/status/1032621858460524544 Het lijkt toch serieus van de grond te komen, al duurt het waarschijnlijk nog wel een paar jaar voordat de technologie is matured. Ik weet dat weinig mensen hier CS hebben, maar misschien is het toch verstandig om er een klein zakje van te hebben.
In het begin was ik nog wel onder de indruk maar tegenwoordig niet echt meer.
De tijd dat een whale in z'n pyjamabroek hele volksstammen gek kreeg is voorbij gelukkig.wehave schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:26:
[...]
Ziet er wel goed uit maar er zijn zoveel coins die verschrikkelijk veel partnerships hebben.
In het begin was ik nog wel onder de indruk maar tegenwoordig niet echt meer.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Wat valt ETH toch tegen.. bah.. Tijd voor een flinke stijging!
Zero.
Verwijderd
Idd. Mijn winst gepakt en nu wachten tot de rust terug is om bij te kopen voor de volgende treinPelox schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:54:
[...]
Hopelijk zakt hij nog wat zodat ik weer op de trein kan springen
waarom doet eth zo weinig? Ik zie heel veel ico's op het platformPelox schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:40:
Wat valt ETH toch tegen.. bah.. Tijd voor een flinke stijging!
Weet jij het.. eth doet gewoon helemaal niks behalve zakken.lighting_ schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:08:
[...]
waarom doet eth zo weinig? Ik zie heel veel ico's op het platform
Zero.
ETH doet NEO na. Alleen het verschil met NEO is dat bij ETH nog genoeg dollars over zijn gebleven om te shorten.. 286 dollar naar 0 is meer te shorten immers dan 23 dollar naar 0.Pelox schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:14:
[...]
Weet jij het.. eth doet gewoon helemaal niks behalve zakken.
Ik meen ook iets gelezen te hebben dat het updates uitgesteld zijn..Pelox schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:14:
[...]
Weet jij het.. eth doet gewoon helemaal niks behalve zakken.
Scam.....Greymore1 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:11:
Verwijderd
Iemand een idee wat nou de beste gok is m.b.t. mijn keuze die ik moet maken?
Vechain heb ik vast staan in de originele wallet. Daar blijf ik absoluut van af. Hold voor mij.
Dan heb ik nog 4 coins op Binance staan. IOTA, IOTEX, Ardor en Zilliqa.
IOTA heb ik wel vertrouwen in als ze Qubic uitbrengen. Zilliqa heeft de mainnet uitgesteld naar januari 2019. IOTEX beloofd veel maar moeten zichzelf nog bewijzen(de zogenaamde IOTA-killer). Ardor zou sterk moeten zijn maar de interesse is zeer laag. Ardor doet ook zeer weinig deze tijden terwijl de rest beweging laat zien.
Ik zou dus Ardor willen dumpen en dan investeren in de overige 3. Ik twijfel tussen Zilliqa en IOTEX.
Iemand met meer verstand een idee hierover?
Vechain heb ik vast staan in de originele wallet. Daar blijf ik absoluut van af. Hold voor mij.
Dan heb ik nog 4 coins op Binance staan. IOTA, IOTEX, Ardor en Zilliqa.
IOTA heb ik wel vertrouwen in als ze Qubic uitbrengen. Zilliqa heeft de mainnet uitgesteld naar januari 2019. IOTEX beloofd veel maar moeten zichzelf nog bewijzen(de zogenaamde IOTA-killer). Ardor zou sterk moeten zijn maar de interesse is zeer laag. Ardor doet ook zeer weinig deze tijden terwijl de rest beweging laat zien.
Ik zou dus Ardor willen dumpen en dan investeren in de overige 3. Ik twijfel tussen Zilliqa en IOTEX.
Iemand met meer verstand een idee hierover?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2018 13:32 ]
Over STRAT kan ik vertellen dat ze de mogelijkheid bieden master nodes af te nemen. 50k STRAT worden per keer vast gezet. Dit zorgt voor minder STRAT op de vrije markt, dus minder aanbod. Tevens komt er deze maand de onthulling van het geheime project (samenwerking?).Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:08:
Hoi,
Wat denken jullie nog van icx wan strat en neblio?
Ik vind het een aardig project iig. Mede door C# programmeer taal en de MS Azure samenwerking, dus zo nu en dan zet ik er weer eens wat extra STRAT bij op mijn ledger.
De 7350 eindelijk voorbij, ben benieuwd of het stand gaat houden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bull's zijn heavy aan het strijden.RaptorXS schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:24:
Wanneer we de 7300 support breken gaan we snel door naar de 7800
Had toch wel gehoopt op wat meer stoom bij de doorbraak. Voorlopig weinig navolging. Laat ons hopen dat het geen fake out wordt.sjorremans schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:04:
De 7350 eindelijk voorbij, ben benieuwd of het stand gaat houden
Sorry, maar dat is totaal maar dan ook totaal onjuist. De meeste seinen staan op de LT nog steeds op rood.B-Bandit schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:20:
Omdat alle seinen op groen staan.
Je bedoelt als je dit soort TA's volgt? Ik volg ze ook met grote belangstelling.TomTorquay schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:10:
[...]
Sorry, maar dat is totaal maar dan ook totaal onjuist. De meeste seinen staan op de LT nog steeds op rood.
Voor mij staan de seinen op groen omdat er momenteel een stijgende trend waarneembaar is. Ik wend mijn blik echter niet af voor een trendomkeer. Omdat ik echter veelal in alts zit zal ik dan toch vooral sellen naar BTC.
Op de 1 of andere manier verwacht ik iets bizars waardoor er toch een uitbraak (omhoog) volgt. Volgt die niet, dan wordt het schakelen.
We weten niet of dit een bounce is of dat we omhoog uitbreken naar 8k en hoger. Zelfs bij 8k kan het nog omlaag naar een nieuwe low. Op dit moment is er niets over te zeggen of we de downtrend achter ons gaan laten of niet. Leuk dat we stijgen, maar het zegt helaas niets.
Voor wat het waard is, is hier wat BTC en cryptonieuws te vinden:
https://drimble.nl/nieuws/bitcoin/

edit:met oa dit nieuws:
https://drimble.nl/nieuws/bitcoin/
edit:met oa dit nieuws:
Wallet ter waarde van bijna 1 miljard wederom actief, bitcoin dark stijgt 350 procent
[ Voor 38% gewijzigd door RaptorXS op 04-09-2018 14:34 ]
Ik vind dit toch wel een belangrijk moment. Dit is nu al de 4e keer dat we proberen om uit de neerwaartse trend te komen. Sinds de 20k schommelen we om het Fibonacci 61.8 niveau (2014 dip-20k) van 7700. Langzaam maar zeker komen we daar steeds meer onder. Wat als het nu weer mislukt? Weer terug naar 6k? Dat kan ja maar de trend lijkt steeds lager te gaan (had er laatst nog een plaatsje van gepost) en het volgende fib level is 78.6 dat na voorgaande ath's werd gehaald. Deze keer is dat 4400. Deze week is mi dus redelijk bepalend voor de trend van de komende tijd. Als we 7700 halen en vast weten te houden dan zouden we best verder omhoog kunnen gaan. Zo niet dan houd ik rekening met een test van 4400 (78.6).PilatuS schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:24:
We weten niet of dit een bounce is of dat we omhoog uitbreken naar 8k en hoger. Zelfs bij 8k kan het nog omlaag naar een nieuwe low. Op dit moment is er niets over te zeggen of we de downtrend achter ons gaan laten of niet. Leuk dat we stijgen, maar het zegt helaas niets.
Met alle respect, maar is ze daar nu weer? Ik dacht dat we het er al over eens waren dat mevrouw Vos eerder dit forum herkauwt dan omgekeerd? Kijk eens rond op Tradingview, daar zijn interessante TA's te vinden, in plaats van dit soort halfbakken samenraapsels waarin uiteindelijk weinig tot niks gezegd wordt.B-Bandit schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:23:
Je bedoelt als je dit soort TA's volgt? Ik volg ze ook met grote belangstelling.
Fake out dus. Ben blij dat ik op het laatste nippertje mijn buy order op 7360 heb geannuleerd.alki schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:35:
Bij 7400 is ie rejected, als je goede analyses wil moet je edward morra volgen op telegram
[ Voor 20% gewijzigd door TomTorquay op 04-09-2018 14:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!