Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat is Linda toch?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hij dumpte die linker voor die rechter.. alleen vertelt die rechter alt coin dat niet aan de andere alt coin
Ik heb er kort geleden wat gekocht via usdt, ze hoveren nog net boven mijn aankoopprijs. Ik hoop nog steeds op een push voor btc de boeken toedoet voor alle alts...Thaam schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:55:
Zien mensen nog wat in Qtum? Staat nu ontzettend laag.
Zekers. Heb ik een mooi zakje van.Thaam schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:55:
Ik zou geen alts kopen nu BTC bijna aan zijn verwachte 7500 piek zit. Als die nu omlaag gaat gaan de alts nóg harder.Thaam schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:55:
Zet wel een buy order op 7525 mocht het uitbreken maar ik heb een beetje vrees... Hoe is dat bij de rest (exit op 7311 zojuist)
Ik twijfel ook. Heb nu een mengelmoes van alts (zojuist gekocht) en BTC. Vorige drop flink de mist in gegaan doordat ik achter de feiten aanliep. Alles naar BTC, USDT en toen kwam die groene kaars bij BTC ...ggj87 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:07:
Er is daar idd. veel weerstand ja. Op 7400 en 7500 grote sellwalls.
[afbeelding]
Je kunt altijd een zogenaamde "confidence buy" zetten. Een limit buy order. Als BTC hoger komt dan X in een stijgende markt, koop Y sats. Als je in BTC zit gebruik je ter bescherming een stop loss order. Zit je in USDT en wil je bij een pump/stijging automatisch instappen, dan stel je een limit buy order in.Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:23:
[...]
Ik twijfel ook. Heb nu een mengelmoes van alts (zojuist gekocht) en BTC. Vorige drop flink de mist in gegaan doordat ik achter de feiten aanliep. Alles naar BTC, USDT en toen kwam die groene kaars bij BTC ...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Geen gek idee inderdaad. Zijn die overigens zichtbaar in de koopzijde hetzij buywall?Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:26:
[...]
Je kunt altijd een zogenaamde "confidence buy" zetten. Een limit buy order. Als BTC hoger komt dan X, koop Y sats. Als je in BTC zit gebruik je ter bescherming een stop loss order. Zit je in USDT en wil je bij een pump/stijging automatisch instappen, dan stel je een limit buy order in.
Een "stop" order is nooit zichtbaar totdat deze geactiveerd wordt. Een limit order wel. Als je nu echter een limit buy order plaatst, dan wordt die direct getriggerd. Daarom een Stop/Buy limit order instellen, die pas getriggerd wordt boven een bepaald bedrag.Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:32:
[...]
Geen gek idee inderdaad. Zijn die overigens zichtbaar in de koopzijde hetzij buywall?
Er schijnt ook zoiets als een hidden buy te bestaan. @Dysmael verwoord dit hier.Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:32:
[...]
Geen gek idee inderdaad. Zijn die overigens zichtbaar in de koopzijde hetzij buywall?
-edit- ik had de verkeerde gequote
[ Voor 42% gewijzigd door Chris.nl op 02-09-2018 22:39 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik heb een buy order @ 319 gezet bij ETH.PHPResource schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:42:
Helft van de HOT weggedaan, hopelijk zakt tie vannacht weer even lekker terug naar z'n oude niveau..
Edit: En uiteraard zojuist een market order geplaatst voor een mooi aantal toen hij steeg
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 02-09-2018 22:58 ]
Voor de volledigheid: mijn vrouw heet ook Linda
Rookworst zonder r is ook worst.
Stijgt juist lekker door. Ik blijf erbij, als je HOT hebt gevolgd zie je dat hij maar 2 dingen echt doet. Langzaam stijgen of snel stijgen. Echt dalen heb ik nog niet meegemaakt.PHPResource schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:42:
Helft van de HOT weggedaan, hopelijk zakt tie vannacht weer even lekker terug naar z'n oude niveau..
Op dit tempo is hij over 3 maanden 10x zo veel waard.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Heb ik verkocht met leuke winst, daarvan Eca gekocht op 6.Bartvandelaar schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:23:
Goed geregeld Ton. HOT trouwens weer gestaag omhoog. Die zal toch niet weer zo hard gaan pumpen?
Ik heb ze allebei. 🤫🤗Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:22:
[...]
Voor de volledigheid: mijn vrouw heet ook Linda. Maar ik heb geen Linda coins...
Als je de 1d chart van HOT ETH bekijkt, zie je wel bij de dikke pumps de 2 dagen daarna de correctie. In dat opzicht zou verkopen juist moeten zijn. Wat denken jullie?
[ Voor 29% gewijzigd door Bartvandelaar op 02-09-2018 23:31 ]
Komt binnenkort op Coindeal, is nu 11 a 13.Bartvandelaar schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:28:
Krijg steeds meer een uitstap gevoel. Zou het voor de helft kunnen doen. Maar zal je zien dat die vannacht door blijft stijgen. Samen met VEN toch mijn longterm holding. ECA? Nog nooit van gehoord volgens mij.
Ik krijg ook nog eens staking rewards, net als op m'n Linda.
Mja een correctie is echt niet uitgesloten hier. De huidige pump is denk ik nu gaande omdat de aziaten/amerikanen wakker wordenB-Bandit schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:24:
[...]
Stijgt juist lekker door. Ik blijf erbij, als je HOT hebt gevolgd zie je dat hij maar 2 dingen echt doet. Langzaam stijgen of snel stijgen. Echt dalen heb ik nog niet meegemaakt.
Op dit tempo is hij over 3 maanden 10x zo veel waard.
De alts zijn lekker rood trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 02-09-2018 23:55 ]
https://www.crypto-inside...ethereum-futures-aan/amp/
[ Voor 16% gewijzigd door lighting_ op 03-09-2018 00:08 ]
Heel simpel: de miljoenen dollars die ze gebruikt hebben om de short squeeze te financieren zitten nu in BTC en kunnen ze bearish gebruiken om hun eigen nieuwe shorts te gaan verzilveren. Zeker als je weet dat er al zoveel whales short zitten is de klans klein op nog grote whales die de prijs nog verder kunnen opdrijven. Maar het blijft een spel... wie gaat er short op de absolute piek of wie is er nog groter en kan de piek nog naar 7499 oid duwen?
Toen de btc in April $9700 was en nog even de $10.001 oid heeft aangetikt liepen de alts ook al volledig leeg terwijl de btc nog lekker doorsteeg. Dat gebeurd nu weer. De kan dat we met veel geweld de 7500 breken is imho een stuk kleiner dan dat de whales hun gelijk gaan halen..
Short squeezes of niet, ik bekijk het vanuit USDT. Overigens als we 5800-6000 gaan en er niet doorheen breken verwacht ik wel dat we echt bullish worden, want dan is de 6k zo hevig getest dat dat wel vertrouwen op moet leveren.
Mijn gokje: 7400/7550 (gezien sterke resistance/support daar op 1 juni en 15 juli) -> 5600/5700 -> 6200/6300 (ze maken ons helemaal gek, leeggelopen alts geven nog 1x flink gas) -> 4000.
Maarjah misschien worden op 7500 wel opeens 3 futures goed gekeurd... dan wordt het een heel ander verhaal.
[ Voor 68% gewijzigd door Malarky op 03-09-2018 00:32 ]
Dat hou je altijd bij crypto helaasD-Ed schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:16:
Balen dat ik een paar weken geleden uit HOT ben gestapt
Wat dacht je van deze: Wou ETH kopen op iets van 20 dollar en toen ging ie vrij hard naar de 100 dollar. Vond het toen te hoog om nog te kopen en ook nooit gedaan
Ik denk dat die short squeeze nog moet komen man.
Vaak zijn bij deze aantallen de pumps om van te kwijlen.
De gestage groei nu is, denk ik, veel mensen, waaronder ik die een pump verwachten obv diezelfde shorts.
Niet dat ik het weet, maar dat is mijn gedachte erover
Yup, ach.. Ik ‘baal’ er ook niet echt van aangezien ik weer meer IOTA in mijn pf heb sinds dien dus tja.. Meer een opmerking om niet iedereen hier te laten denken dat ik een pro benPilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:19:
[...]
Dat hou je altijd bij crypto helaas
Wat dacht je van deze: Wou ETH kopen op iets van 20 dollar en toen ging ie vrij hard naar de 100 dollar. Vond het toen te hoog om nog te kopen en ook nooit gedaan
Gelukkig is ETH nooit veel verder gestegen dan die 100 dollar
Ik heb de hele bullrun geen alt aangeraaktD-Ed schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:21:
[...]
Gelukkig is ETH nooit veel verder gestegen dan die 100 dollar
En de volgende?PilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:24:
[...]
Ik heb de hele bullrun geen alt aangeraakt
Zeker wel
Ben al met alts bezig. Ben vooral geinteresseerd in nieuwe munten die veel belovend zijn. Ik geloof er niet in dat een munt die al eens x100 of meer heeft gedaan dat nog een keer gaat doen. x10 is leuk natuurlijk, maar denk dat de kans met munten die nieuw zijn en vorige bullrun niet meegemaakt hebben een veel grotere kans hebben om veel meer te doen dan munten die al een dikke run gehad hebben.
Niet om te shillen, maar heb je al eens gekeken naar Travala (AVA)?PilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:28:
[...]
Zeker wel
Ben al met alts bezig. Ben vooral geinteresseerd in nieuwe munten die veel belovend zijn. Ik geloof er niet in dat een munt die al eens x100 of meer heeft gedaan dat nog een keer gaat doen. x10 is leuk natuurlijk, maar denk dat de kans met munten die nieuw zijn en vorige bullrun niet meegemaakt hebben een veel grotere kans hebben om veel meer te doen dan munten die al een dikke run gehad hebben.
Low circ supply
Working product
Goede WP
Goed team
Een van de beste communities
Grote hotelchains listed (Hilton. Marriot. Enz.)
76.000 hotels listed
Europa is de volgende
Pareltje imo
Nog niet naar gekeken, maar zal ik eens doen. Weet nog niet precies waar ik in ga zitten, op ZIL na.Midacmm schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:36:
[...]
Niet om te shillen, maar heb je al eens gekeken naar Travala (AVA)?
RIP. Komt wel weer goed!PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:10:
Ethereum weer bijna onder de 40000 sats, zeer treurig. Dan te bedenken dat ik Januari 1,3 eth heb gekocht voor 1000 euro (!)
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Makkelijker juist. Geen price discovery, aangezien ze al eerder zo hoog zijn geweestPilatuS schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:28:
[...]
Zeker wel
Als BTC of ETH x10 doen zijn er nieuwe coins die x100 of meer gaan doen. Stel XRP zou naar 11 dollar gaan maakt het dat meer waard dan Apple. XRP gaat geen x100 meer doen nadat het dat al gedaan heeft. BTC gaat geen x100 doen in de volgende bullrun en ETH ook niet. Wil je meer dan x10 moet je niet bij coins zijn die dat al gedaan hebben, daar ben ik van overtuigt. Misschien dat er een coin is die het wel doet als die bijvoorbeeld echt gebruikt gaat worden, maar anders niet.Mr.Joker schreef op maandag 3 september 2018 @ 02:12:
[...]
Makkelijker juist. Geen price discovery, aangezien ze al eerder zo hoog zijn geweest(en ook makkelijker een nieuwe ath maken)
We blijven hier voorlopig rond hangen een paar dagen om vrijdag weer af te zakken naar 6500.dabla schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:11:
Zouden we door de 7.3k geraken en de 7.5k aantikken of was dit de (voorlopige) top?
die 6500 tijd hebben we lang genoeg. tijd voor weg omhoog onlyElixyr schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:15:
[...]
We blijven hier voorlopig rond hangen een paar dagen om vrijdag weer af te zakken naar 6500.
Ah Gwei inderdaad. Tnx Bart.
[ Voor 5% gewijzigd door B-Bandit op 03-09-2018 11:30 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
GweiB-Bandit schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:16:
Het merendeel van mijn alts ligt dood voor de kast vandaag. BTC idem. Enkel HOT is going strong. Weer eens door die 400 ethersats heen (hoe noem je dat trouwens bij Ether?). Twijfel om bij te kopen, heb sterke vermoedens dat bij ongewijzigde omstandigheden de 500 deze week in beeld komt.
Snap ik. Deels baal ik dat ik de helft had weggedaan, maar het had ook zo maar een dump kunnen zijn vannacht. Achja winst = winstBartvandelaar schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:38:
Blij dat ik niet verkocht heb gisteren, mijn HOT.
Heb je ook helemaal gelijk in. Dat er een keer een dump aankomt staat sws vast. Ik schatte de kans ook groot op afgelopen nacht. Maar zoals eerder aangegeven ga ik niet meer swingtraden. Enkel nog bijkopen in echte dips.PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:50:
[...]
Snap ik. Deels baal ik dat ik de helft had weggedaan, maar het had ook zo maar een dump kunnen zijn vannacht. Achja winst = winst
[ Voor 17% gewijzigd door Bartvandelaar op 03-09-2018 12:02 ]
Waar ik mass adoption voor ogen had voor btc en enkele alts, lijkt nu de alt een belemmering te vormen voor dit. Althans, het maakt er niet makkelijker op. Het is gewoon snel knaken verdienen ipv heilig in een coin geloven voor een use case. Zoveel onzinnige coins, het slaat werkelijk nergens meer op.
Dat de doge een pump maakt van 100% zegt alles natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door SonyEricsson op 03-09-2018 11:54 ]
https://www.reddit.com/r/...e&st=jlm4a81z&sh=a395194a
[ Voor 27% gewijzigd door Toerq op 03-09-2018 12:04 ]
Verwijderd
Ben het totaal met je eens. Al zijn er natuurlijk nog wel alts die adoptie gaan krijgenSonyEricsson schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:52:
Het hele altcoins lijkt meer en meer een spelletje te worden voor traders. (niet dat er iets mis mee is hoor)
Waar ik mass adoption voor ogen had voor btc en enkele alts, lijkt nu de alt een belemmering te vormen voor dit. Althans, het maakt er niet makkelijker op. Het is gewoon snel knaken verdienen ipv heilig in een coin geloven voor een use case. Zoveel onzinnige coins, het slaat werkelijk nergens meer op.
Dat de doge een pump maakt van 100% zegt alles natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2018 12:05 ]
Oud nieuws. Bring it on.zwerfkater schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:01:
Las net dit in discord, Silk Road wallet dumping boys. $110 million worth sent to binance and bitfinex. Still has another $900mil in wallet, suddenly awake after a long period of inactivity.
Dumpen maar die honderden BTC's, even over die rand heen naar 5k en lager naar 3k, hoe sneller het daar komt van mij part hoe sneller die rebound weer kan komen immers dan is het doem scenario uitgekomen en dan kunnen de institutionele beleggers en grote whales hun zakken weer vullen met cheap ass BTC en nog goedkopere altszwerfkater schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:01:
Las net dit in discord, Silk Road wallet dumping boys. $110 million worth sent to binance and bitfinex. Still has another $900mil in wallet, suddenly awake after a long period of inactivity.
Jullie denken toch daadwerkelijk niet dat een partij zoveel coins gaat dumpen die de waarde van zijn eigen dump met 30% doet zakkenSahara schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:14:
[...]
Dumpen maar die honderden BTC's, even over die rand heen naar 5k en lager naar 3k, hoe sneller het daar komt van mij part hoe sneller die rebound weer kan komen immers dan is het doem scenario uitgekomen en dan kunnen de institutionele beleggers en grote whales hun zakken weer vullen met cheap ass BTC en nog goedkopere alts![]()
Ja en nee, alleen al als zo een wallet owner z'n BTC naar Binance stuurt maakt dat FUD los, als hij er dan ook nog is een fractie van verkoopt dan is dat al genoeg om de prijs verder te laten kelderen. Als hij niet van plan was er wat mee te doen, dan zou hij toch op 29 augustus geen 100 BTC naar Binance sturen? Dan hodled ie het gewoon in z'n wallet waar het in zat voor meer dan 4 jaar.SonyEricsson schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:19:
[...]
Jullie denken toch daadwerkelijk niet dat een partij zoveel coins gaat dumpen die de waarde van zijn eigen dump met 30% doet zakken
Ik heb een buy order op $7360 gezet, net boven de staart van de hoogste candle van dit bull runnetje. Immers, als we daar door gaan, dan gaan we ook meteen door naar $7700-7800 oid. Maar ik schat de kans eerlijk gezegd groter in dat dit de top was en we weer naar 6k afzakken.dabla schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:11:
Zouden we door de 7.3k geraken en de 7.5k aantikken of was dit de (voorlopige) top?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kan ook best een OTC trade zijn, met de exchange als custodian. Bitfinex verleent dat soort services iig.Sahara schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:14:
[...]
Dumpen maar die honderden BTC's, even over die rand heen naar 5k en lager naar 3k, hoe sneller het daar komt van mij part hoe sneller die rebound weer kan komen immers dan is het doem scenario uitgekomen en dan kunnen de institutionele beleggers en grote whales hun zakken weer vullen met cheap ass BTC en nog goedkopere alts![]()
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat bedoel ik.Sahara schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:25:
[...]
Ja en nee, alleen al als zo een wallet owner z'n BTC naar Binance stuurt maakt dat FUD los, als hij er dan ook nog is een fractie van verkoopt dan is dat al genoeg om de prijs verder te laten kelderen. Als hij niet van plan was er wat mee te doen, dan zou hij toch op 29 augustus geen 100 BTC naar Binance sturen? Dan hodled ie het gewoon in z'n wallet waar het in zat voor meer dan 4 jaar.
Ten eerste het is een Sik road inactive wallet, zodra daar wat gebeurt weet je dat er duizenden mensen in de gaten heeft.
1/10 van zijn btc overzetten naar een exchange betekend dus FUD, dus daarna je coins dumpen is gewoonweg je eigen kapitaal vernietigen.
Ik denk eerder dat ze gaan fragmenteren en deze percentage aan coins overzetten in alt. En dan verder gaan spreiden op den duur weer naar btc om vervolgens in kleine delen uit te cashen. Silk road gerelateerd, weet het fijne er niet vanaf, maar ik denk dat veel instanties deze wallets nog actief aan het traceren zijn.
Ik heb gisteten ook 50% verkocht.. de laatste 50% verkoop ik vandaag denk ik. Dan mag de dip komen.PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:50:
[...]
Snap ik. Deels baal ik dat ik de helft had weggedaan, maar het had ook zo maar een dump kunnen zijn vannacht. Achja winst = winst
Zero.
Ik citeer niet graag mijzelf, toen ik zei volgende week 500 voor HOT had ik niet gedacht van zondag op maandagB-Bandit schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:31:
Pump of niet. Feit is dat de ETH value van HOT inmiddels bijna 100% hoger is dan 2 weken geleden
In zulke gevallen is holden wel lekker. Pf stijgt gewoon rustig aan. Vorige week pump naar 300, deze week naar 400 en volgende week 500?
Ik geloof niet in dumps van echte coins. Een dump impliceert namelijk een pump. Vergelijkbaar bij Nano 2 weken terug stijgt de munt tot nieuwe hoogten en zakt daarna rustig terug tot het nieuwe prijsniveau weer stabiel aanvoelt. Daarna is een nieuwe stijging zowaar weer mogelijk!Pelox schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:35:
[...]
Ik heb gisteten ook 50% verkocht.. de laatste 50% verkoop ik vandaag denk ik. Dan mag de dip komen.
Ik heb vandaag op 415 bijgekocht. Inmiddels 20% hoger. Ik verwacht vandaag hooguit 420 als dieptepunt.
[ Voor 39% gewijzigd door B-Bandit op 03-09-2018 12:40 ]
JAAA, over de 500 heen!! Was echt een sellwall van 100 eth maar werd uiteindelijk toch opgegetenB-Bandit schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:38:
[...]
Ik citeer niet graag mijzelf, toen ik zei volgende week 500 voor HOT had ik niet gedacht van zondag op maandag
[...]
Ik geloof niet in dumps van echte coins. Een dump impliceert namelijk een pump. Vergelijkbaar bij Nano 2 weken terug stijgt de munt tot nieuwe hoogten en zakt daarna rustig terug tot het nieuwe prijsniveau weer stabiel aanvoelt. Daarna is een nieuwe stijging zowaar weer mogelijk!
Ik heb vandaag op 415 bijgekocht. Inmiddels 20% hoger. Ik verwacht vandaag hooguit 420 als dieptepunt.
Edit: te vroeg gejuicht
Ach ik ben al meer dan tevreden hoor haha! Ik zeg op naar de 600 deze week.PHPResource schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:01:
[...]
JAAA, over de 500 heen!! Was echt een sellwall van 100 eth maar werd uiteindelijk toch opgegeten
Edit: te vroeg gejuicht
Van 10 naar 5 sat is een verlies van 50%. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk was geweest.ggj87 schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:04:
Die bots zijn makkelijk te spotten bij HOT. Proberen steeds de prujs boven de 20 sat te houden door 1-3 HOT te kopen. Ben wel verbaasd dat die nog zo ver is gestegen. Achteraf voel ik me wel dom dat ik niet op 8-10 sat ben ingestapt. Want hoe ver had het nou nog echt kunnen zakken? Maarja, misschien iets voor een evt. volgende dip.
Zo ja/nee, waarom wel/niet?
Ik heb bij BTC al een maand of 2 zo, dat mijn order slechts deels is uitgevoerd. Zit dus vast. En nu in het weekend weer met de ETH. Is er een manier om de reeds verhandelde delen te gebruiken?
Gaat toch om samen 1000+.
Als je je order annuleert dan komt het niet verhandelde bedrag weer vrij. Het verhandelde deel blijft uiteraard in de munt staan die je hebt gekocht.Lord Anubis schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:36:
Misschien al gevraagd en beschreven ergens maar kon het niet vinden.
Ik heb bij BTC al een maand of 2 zo, dat mijn order slechts deels is uitgevoerd. Zit dus vast. En nu in het weekend weer met de ETH. Is er een manier om de reeds verhandelde delen te gebruiken?
Gaat toch om samen 1000+.
Geprobeerd, maar alles is terug gezet. (Binance)TomTorquay schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:39:
[...]
Als je je order annuleert dan komt het niet verhandelde bedrag weer vrij. Het verhandelde deel blijft uiteraard in de munt staan die je hebt gekocht.
Dus nog geen 'dank je wel'
Ander idee?
Hoezo, "alles is teruggezet"? Kan je wat meer informatie geven? Als je je order annuleert, dan zou alles wat niet gefilled is moeten teruggezet worden.Lord Anubis schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:51:
[...]
Geprobeerd, maar alles is terug gezet. (Binance)
Dus nog geen 'dank je wel'
Ander idee?
Trade je met hun app? Dan zou ik de boel eens heropstarten. Als je de app al lang hebt open staan dan kan het zijn dat sommige transacties niet meer goed doorgevoerd worden.
Dus dank je wel
Nu geeft hij dat weer aan maar volgens kansberekening klopt dit niet.
[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 03-09-2018 15:06 . Reden: typo ]
Maar zoals altijd in crypto kan allesRaptorXS schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:05:
Heb de glazen bol opgepoetst, de vorige keer gaf die een stijging van de koersen aan en dat klopte.
Nu geeft hij dat weer aan maar volgens kansberekening klopt dit niet.
Ik wacht het nu ook maar even af. BTC maakt net weer even een run tot boven de 7.3k, maar zakt net zo hard weer in. Wil toch wel iets als 7.350 zien om het vertrouwen te hebben dat het dan ook door kan naar 7.5k of hoger.Sahara schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:27:
M'n gevoel zegt dat de alts/BTC wel hoger kunnen, maar de rationele ik zegt mij dat het zo weer in kan kakken zodra BTC zegt uhh ik ga niet verder stijgen. Ik doe maar niks dus, geen winst, geen verlies, maw rust
Verwijderd
Beetje spijt dat ik +6% gemist heb, but then again, het had ook zo -6% kunnen zijn.
Kaze Ni Nare
Maximum van $1000 (Dus 53 NEO precies, en wat GAS erbij als je wilt )
Prijs van NEO en GAS is gezet op :
1 NEO/$18.54 USD and 1 GAS/$5.93 USD
https://medium.com/neon-e...eptember-3rd-92ea22a96669
Het is wel minder interessant geworden aangezien NEO en GAS nu duurder zijn om aan te schaffen.
Verhouding is beter voor NEO dan GAS, dus beter met NEO bijdragen.
Neeuuhh, ik houd niet zo van speculerenxmarvinx schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:10:
Iemand die dadelijk met NEX ICO (voor de lottery deelnemers alleen) meedoet ?
Verwijderd
De 20ste is de ico afgelopen en ze worden direct gelist op enkele exchanges (zie telegram groep van whenhub voor alle precieze info).
Nu kreeg je bij het aanmaken van een account ook gratis 500 tokens, deze zijn locked. Maar de tokens van de airdrop zijn wel te versturen naar mew. Heb dit ff nagevraagd in de TG groep.
Via onderstaande link kun je bij punt 20 kijken hoeveel tokens er verzendbaar zijn:
https://etherscan.io/addr...e9a916e42c44#readContract
Vul bij punt 20 je whenhub adres in en haal bij het weergegeven getal 18 nummers weg. Dan heb je het aantal tokens wat verstuurbaar is.
Ik ga er dit weekend even voor zitten, je hebt een kleine hoeveelheid ethereum nodig om de erc20 token WHEN te verplaatsen van je whenhub adres naar een mew adres.
Zodra ze een exchange hitten dump ik ze tegen marktwaarde, eens kijken wat ik er aan overhoud.
Ik heb er zelf 2000 stuks die verplaatsbaar zijn, heb de lijst destijds 2x ingevuld omdat ik dacht dat er iets mis ging.
Misschien wat gratis geld om in een andere shitcoin te pompen! Lachen.
denk het niet of je moet een expert zijn geloof ik wat ik zo leesVerwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:39:
Voor alle mensen die zich ooit hebben ingeschreven voor de gratis WHENhub airdrop;
De 20ste is de ico afgelopen en ze worden direct gelist op enkele exchanges (zie telegram groep van whenhub voor alle precieze info).
Nu kreeg je bij het aanmaken van een account ook gratis 500 tokens, deze zijn locked. Maar de tokens van de airdrop zijn wel te versturen naar mew. Heb dit ff nagevraagd in de TG groep.
Via onderstaande link kun je bij punt 20 kijken hoeveel tokens er verzendbaar zijn:
https://etherscan.io/addr...e9a916e42c44#readContract
Vul bij punt 20 je whenhub adres in en haal bij het weergegeven getal 18 nummers weg. Dan heb je het aantal tokens wat verstuurbaar is.
Ik ga er dit weekend even voor zitten, je hebt een kleine hoeveelheid ethereum nodig om de erc20 token WHEN te verplaatsen van je whenhub adres naar een mew adres.
Zodra ze een exchange hitten dump ik ze tegen marktwaarde, eens kijken wat ik er aan overhoud.
Ik heb er zelf 2000 stuks die verplaatsbaar zijn, heb de lijst destijds 2x ingevuld omdat ik dacht dat er iets mis ging.
Misschien wat gratis geld om in een andere shitcoin te pompen! Lachen.
If you purchased tokens in the ICO or earned them as an Expert, you can transfer tokens. If you received free signup or referral tokens, you may use them only for calling Experts – these tokens CANNOT BE TRANSFERRED.
Verwijderd
Dat klopt. Als je een account aanmaakte in de whenhub app kreeg je 500 tokens. Deze staan locked en zijn niet verplaatsbaar. Ook alle tokens die je via referrals verkrijgt zijn locked.zwerfkater schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:49:
[...]
denk het niet of je moet een expert zijn geloof ik wat ik zo lees
If you purchased tokens in the ICO or earned them as an Expert, you can transfer tokens. If you received free signup or referral tokens, you may use them only for calling Experts – these tokens CANNOT BE TRANSFERRED.
Echter is er 3 of 4 maanden geleden een airdrop geweest, als je een lijstje invulde kreeg je 1000 tokens.
Deze tokens vallen niet binnen de signup of referral tokens en zijn vrij verhandelbaar.
Daarom poste ik ook die link erbij die ik kreeg van de admin uit de TG groep. Mijn whenhub balance is 2500. 2000 daarvan zijn verzendbaar
ok dan zal ik mijn administratie es bekijken rond die tijd had ik me ook aangemeld maar verder niet naar omgekeken.Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:58:
[...]
Dat klopt. Als je een account aanmaakte in de whenhub app kreeg je 500 tokens. Deze staan locked en zijn niet verplaatsbaar. Ook alle tokens die je via referrals verkrijgt zijn locked.
Echter is er 3 of 4 maanden geleden een airdrop geweest, als je een lijstje invulde kreeg je 1000 tokens.
Deze tokens vallen niet binnen de signup of referral tokens en zijn vrij verhandelbaar.
Daarom poste ik ook die link erbij die ik kreeg van de admin uit de TG groep. Mijn whenhub balance is 2500. 2000 daarvan zijn verzendbaar
Verwijderd
Ik ook niet, maar volg een aantal crypto groepen op telegram en het viel me op dat hwt steeds drukker werd in de whenhub groep.zwerfkater schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:59:
[...]
ok dan zal ik mijn administratie es bekijken rond die tijd had ik me ook aangemeld maar verder niet naar omgekeken.
Ik verwacht er niet veel van, de ico prijs is momenteel 0.15 en maanden 0.25 geweest, indien ze listen zal het misschien een stuk terugvallen.
Rijk zal je er niet van worden maar toch lachen om wat gratis geld proberen er uit te halen, al zou het 5 tientjes ofzo zijn.
De waarde van mijn pf schommelt sinds de aanschaf wel heel erg, waarschijnlijk ivm de Last prijs vs BTC, dat scheelt natuurlijk nogal wat met 1 sat meer of minder, terwijl de ETH prijs netjes stijgt kan de last van BTC net even 1 sat naar beneden gaan, scheelt wel een paar honderd Dollar per seconde.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!