@
PilatuS en @
RaptorXS, mijn mening:
Ik waardeer de TA posts van Pilatus en ik begrijp de reactie van RaptorXS. Maar voor beide is iets te zeggen, ik denk dat veel mensen in het midden zitten.
Ik begrijp waarom iemand kan zeggen: "Ja, als hij niet door de 7100 breekt, dan is de kans groot dat we naar beneden gaan, nogal logisch", want dat is ook zo. Niet dat dat letterlijk zo gezegd wordt, maar het gaat altijd of omhoog of omlaag en niemand kan iets vooraf met 100% zekerheid inschatten. Als iets niet omhoog gaat, dan gaat het logischerwijs omlaag en andersom. Een TA post kan je dus altijd vraagtekens bij zetten en op reageren, omdat het niet 100% definitief is.
TA is geen exacte wetenschap, het geeft indicaties. Omdat veel mensen er naar kijken wordt dit ook regelmatig de waarheid. Maar TA kan er ook X of Y Dollar naast zitten, omdat je ook te maken hebt met mensen die er geen rekening mee houden, dus individuele acties.
Aan de andere kant heeft crypto meer last van slecht of goed nieuws dan standaard aandelen, waar TA ingeburgerd is. Dus een deel van de voorspellingen zal sowieso verkeerd uitpakken.
Met andere woorden: Ik (en vele anderen?) vind/vinden voor allebei wat te zeggen. Ik ben het vaak eens met Pilatus en ook vaak met RaptorXS, waarbij dat niet direct betekent dat je het oneens bent met de ander.
Dus ga wat mij betreft beide zo door, maar probeer misschien wat minder op elkaar te reageren, want eens worden jullie het waarschijnlijk niet en dat hoeft ook niet