[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 255 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.323 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:22:
[...]

Is het mogelijk een ERC-20 token, dus geen ETH, maar wel een coin op het ETH netwerk?
Nee het gaat echt om 0.15 ETH geen token. zowel op etherscan als ethplorer is de balance 0.15 maar op binance dus niet..

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En de BTC tikt de 7,2 K weer aan, ach het is maar een getalletje toch ;)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:24:
[...]

Nee het gaat echt om 0.15 ETH geen token. zowel op etherscan als ethplorer is de balance 0.15 maar op binance dus niet..
Het kan natuurlijk dat Binance "dynamisch" omgaat met waarde op adressen. Binance heeft waarschijnlijk 1 private key en miljoenen ETH adressen. Als je op een exchange wat ETH trade tussen gebruikers komt dat niet in de blockchain terecht. Dus grote kans dat die 0.15 ETH door jou via de exchange naar een ander zijn gegaan. De blockchain weet dit niet, Binance wel en grosso modo klopt hun totaal. Eén keer in de zoveel tijd zullen ze hier mogelijk wat in bijwerken of corrigeren.

Is een aanname hoor, maar iets anders kan ik niet bedenken en het klinkt best wel logisch :)

Ps. Zoek anders je e-mails of deposit history even na op welke dag je op Binance 0.15 ETH binnen hebt gekregen en kijk in je trade history wat je daarmee hebt gedaan, dan weet je het zeker. Ik bewaar al mijn withdrawal en deposit mails voor de toekomst, je weet maar nooit of je ooit iets ergens moet aantonen ivm de Belastingdienst of iets dergelijks.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 01-09-2018 21:45 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RaptorXS
Aantal bitcoin zoekopdrachten zijn afgelopen tijd flink gedaald
Hele artikel is hier te vinden: https://biflatie.nl/artik...lopen-tijd-flink-gedaald/

• .oisyn
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat Taro zegt. Je adres is louter een deposit adres, het heeft totaal geen relatie met je balans op de exchange.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik heb maar wat alts omgezet in btc, zoveel geweld gaat namelijk maar tijdelijk goed. Straks alle alts weer knalrood.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:51:
Ik heb maar wat alts omgezet in btc, zoveel geweld gaat namelijk maar tijdelijk goed. Straks alle alts weer knalrood.
Ik zit ook na te denken over wat ik vannacht ga doen....

Wat doet de rest hier?

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10-2025
Zit ook in twijfel, op een aantal coin rond plus 10% nu.
Wat te doen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Berry1980 op 01-09-2018 21:58 ]

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:55:
[...]

Wat doet de rest hier?
Slapen zonder zorgen :)

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik ben ff volledig uitgestapt

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:51:
In >60% van de gevallen waarin ik dat denk, in een stijgende markt zoals de laatste weken het geval is, koop ik later weer minder munten terug omdat de stijging gewoon door blijft gaan en lastig te timen is.

Ik zou daarom pas uitstappen als je echt signalen van een daling ziet. Vanmiddag bijvoorbeeld werd de 7.100 voor de 3e keer niet gehaald en besloot ik uit te stappen. Meestal krijg je geen 4e kans, maar de 4e poging ging wel goed en dan zie je hoe hard het gaat.

In een bear market zou ik je gelijk geven (ik begrijp sowieso je denkwijze wel hoor :)), maar ik doe dat tegenwoordig niet meer. Ik blijf zitten, totdat er duidelijke signalen zijn dat het omlaag gaat. Dan maar iets verlies pakken, maar met +5% zoals vandaag ben ik bereid -1 of -2% te pakken, met de kans dat het daarna gewoon verder stijgt.

Grote kans dat als ik nu op submit druk dat de koers keldert en je het juiste besluit hebt genomen. Maar het blijft crypto, dus het kan iedere seconde alle kanten op :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik ben voor 15% uitgestapt naar USDT. 15% van alts naar BTC. 70% blijft ongewijzigd.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:55:
[...]

Wat doet de rest hier?
50% usdt - 25% btc - 25% alts

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:29:
En de BTC tikt de 7,2 K weer aan, ach het is maar een getalletje toch ;)
We waren er toch gezamenlijk met het hele forum over eens dat we de 7500 gaan aantikken en daarna kneiterhard naar beneden gaan zodat iedereen weer kan herladen?

Rookworst zonder r is ook worst.

• RaptorXS
Bartvandelaar schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:06:
[...]

We waren er toch gezamenlijk met het hele forum over eens dat we de 7500 gaan aantikken en daarna kneiterhard naar beneden gaan zodat iedereen weer kan herladen?
Dat heb ik gemist dan, vertel... zeker naar 6800?
:O

• cryptore
Bartvandelaar schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:06:
[...]

Lijkt me een heel goed plan , maar mag nu ook gaan gebeuren ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voordat ik ga slapen zet ik wel een stop loss. Blijft ook altijd tricky als het daalt en daar na weer stijgt. Blijft lastig om een goede plek te vinden voor niet te veel verlies en waarbij ie niet afgaat bij een kleine daling. De afweging tussen mogelijk verlies bij een grote daling tegen over de misgelopen winst bij een kleine daling en daarna weer een stijging is erg lastig. Alleen uitstappen en dan mogelijk een rit naar 7400 missen heb ik ook geen zin in :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We zijn wel door de 7.1k geraakt iig. Of zelfs 7k for that matter. De weg naar 7.5k is vrij zou je zeggen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• RaptorXS
PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:10:
Voordat ik ga slapen zet ik wel een stop loss. Blijft ook altijd tricky als het daalt en daar na weer stijgt. Blijft lastig om een goede plek te vinden voor niet te veel verlies en waarbij ie niet afgaat bij een kleine daling. De afweging tussen mogelijk verlies bij een grote daling tegen over de misgelopen winst bij een kleine daling en daarna weer een stijging is erg lastig. Alleen uitstappen en dan mogelijk een rit naar 7400 missen heb ik ook geen zin in :P
Korte samenvatting: het kan naar boven of naar beneden, klopt.
Tot zover mijn TA.
:)

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:13:
We zijn wel door de 7.1k geraakt iig. Of zelfs 7k for that matter. De weg naar 7.5k is vrij zou je zeggen?
Als we inderdaad naar de 7.5k gaan hoeft dat natuurlijk niet in 1x. Even terug naar 7100 bijvoorbeeld is best mogelijk.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:15:
[...]

Korte samenvatting: het kan naar boven of naar beneden, klopt.
Tot zover mijn TA.
Wat een verassing. Dat heb ik je pas 13243x horen zeggen. De plaat hangt nog steeds dus :P

• RaptorXS
PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:17:
[...]

Wat een verassing. Dat heb ik je pas 13243x horen zeggen. De plaat hangt nog steeds dus :P
Is geen verrassing toch?
Wij denken gewoon anders

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:10:
Ik ben erg ook sceptisch geworden tov Stop losses. 9/10 keer worden ze getriggerd door een market sell, om daarna lekker door te stijgen. Dan heb je ze én te goedkoop verkocht én je mist een stijging.

BTC zal doorgaans nooit meer dan 200-350 Dollar per nacht dalen, ik heb eigenlijk nog nooit meer gezien behalve misschien in januari/februari. En als je dan kijkt naar de afgelopen dagen, dan had je misschien beter gewoon kunnen holden tijdens de daling (tenzij je het perfect hebt getimed, maar dat is achteraf).

Ik heb vertrouwen in een verdere stijging, mogelijk met een kleine terugval, en ga dus nu niet meer uitstappen of met stop losses werken. En ja, als ik dan morgenochtend met -2 tot -5% wakker word, dan is dat balen, maar dat maken we vast binnen een paar dagen weer meer dan goed.

Volgens mij wordt voornamelijk Binance blij van stop losses, want iedereen verkoopt om later weer in te kopen en ik ben wel klaar met BNB bijkopen.

Als je naar https://www.binance.com/en/fee/schedule gaat en dan het totale handelsbedrag aan BTC omrekent naar 0.075%, dan zit ik in totaal aan 291 Dollar die ik de afgelopen 30 dagen aan BNB heb besteed ivm traden. Daar had ik ook 15 NEO voor kunnen halen en verder gewoon kunnen holden :)

Kortom: De dood of de gladiolen voor de komende nacht :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:16:
[...]

Als we inderdaad naar de 7.5k gaan hoeft dat natuurlijk niet in 1x. Even terug naar 7100 bijvoorbeeld is best mogelijk.
Ik zou dat alleen maar mooi vinden. Dan haal ik nog even een zakje van iets erbij denk ik. Kleine correctie is wel logisch nu ja.

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 01-09-2018 22:21 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

@PilatuS en @RaptorXS -> You agree to disagree. Prima toch? Ieder zo zijn mening. Lekker niet meer over hebben en door! d:)b

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:20:
[...]

Is geen verrassing toch?
Wij denken gewoon anders
Dat klopt. En na 400x weet ik het wel hoor. Snap gewoon niet waarom het iedere keer herhaalt moet worden. Hoor je mij tig keer zeggen dat ik vind dat mainstream nieuws niets zegt ? Post ik dat iedere keer weer als jij nieuws post ? Heb het idee dat je het gewoon doet om te jennen.
Helemaal mee eens hoor. Heb wel geleerd dat je ze niet moet zetten of anders erg laag.
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:27:
@PilatuS en @RaptorXS -> You agree to disagree. Prima toch? Ieder zo zijn mening. Lekker niet meer over hebben en door! d:)b
Dat wist een half jaar terug ook al, alleen iedere keer moet het weer gezegt worden blijkbaar :P

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 01-09-2018 22:30 ]

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Pelox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:17:
Vraagje.. ik kom net nog een ether account (binance) tegen waar nog volgens Etherscan 0.15 eth op zou moeten staan.. echter als ik het account daadwerkelijk open is het saldo 0.0000003.. Hoe kan dit??
Heb je niet een koop order open staan? Ook al is de inleg 0 ETH.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:21:
[...]

Ik ben erg ook sceptisch geworden tov Stop losses. 9/10 keer worden ze getriggerd door een market sell, om daarna lekker door te stijgen. Dan heb je ze én te goedkoop verkocht én je mist een stijging.

BTC zal doorgaans nooit meer dan 200-350 Dollar per nacht dalen, ik heb eigenlijk nog nooit meer gezien behalve misschien in januari/februari. En als je dan kijkt naar de afgelopen dagen, dan had je misschien beter gewoon kunnen holden tijdens de daling (tenzij je het perfect hebt getimed, maar dat is achteraf).

Ik heb vertrouwen in een verdere stijging, mogelijk met een kleine terugval, en ga dus nu niet meer uitstappen of met stop losses werken. En ja, als ik dan morgenochtend met -2 tot -5% wakker word, dan is dat balen, maar dat maken we vast binnen een paar dagen weer meer dan goed.

Volgens mij wordt voornamelijk Binance blij van stop losses, want iedereen verkoopt om later weer in te kopen en ik ben wel klaar met BNB bijkopen.

Als je naar https://www.binance.com/en/fee/schedule gaat en dan het totale handelsbedrag aan BTC omrekent naar 0.075%, dan zit ik in totaal aan 291 Dollar die ik de afgelopen 30 dagen aan BNB heb besteed ivm traden. Daar had ik ook 15 NEO voor kunnen halen en verder gewoon kunnen holden :)

Kortom: De dood of de gladiolen voor de komende nacht :)
Zou het niet beter zijn om als een alt heeft gepiekt, de BTC die je dan overhoudt naar Coinbase Pro te sturen en daar verder mee te handelen als je dat wilt? Daar zijn limit orders nl. gratis. Bovendien verkoop je dan ook naar EUR ipv USDT. Moet je natuurlijk wel even wachten voordat het op Coinbase Pro staat en heb je weer een beetje tx kosten maar goed.

• RaptorXS
PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:28:
[...]

Dat klopt. En na 400x weet ik het wel hoor. Snap gewoon niet waarom het iedere keer herhaalt moet worden. Hoor je mij tig keer zeggen dat ik vind dat mainstream nieuws niets zegt ? Post ik dat iedere keer weer als jij nieuws post ? Heb het idee dat je het gewoon doet om te jennen.

[...]

Helemaal mee eens hoor. Heb wel geleerd dat je ze niet moet zetten of anders erg laag.

[...]

Dat wist een half jaar terug ook al, alleen iedere keer moet het weer gezegt worden blijkbaar :P
Je beinvloed andere mensen hier met je TA gedoe, maar dat is inderdaad mijn probleem niet.
En ja, crypto nieuws is bepalender voor het koersverloop als/dan al die TA , of die nu van jou komt of van een ander.
Daarom plaats ik regelmatig nieuws hier.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Bastrianos schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:30:
[...]

Heb je niet een koop order open staan? Ook al is de inleg 0 ETH.
Nee geen orders, heb voor de zekerheid toch maar een ticket ingeschoten.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:37:
[...]

Je beinvloed andere mensen hier met je TA gedoe, maar dat is inderdaad mijn probleem niet.
En ja, crypto nieuws is bepalender voor het koersverloop als/dan al die TA , of die nu van jou komt of een ander.
Daarom plaats ik regelmatig nieuws hier.
Ik geef mijn mening ja, dat jij het daar niet mee eens bent weten we nu wel. Deze discussie is ook eerder gevoerd en toen waren er meer dan genoeg mensen die het wel konden waarderen. Of mensen zich daar door laten beinvloeden is een keuze. Ik ga niemand vertellen wat ze moeten. Ik zal nooit zeggen dat mensen moeten kopen of verkopen of wat ze zouden moeten kopen.

Verder vind ik mainstream nieuws compleet nutteloos en dat zijn investeerders die miljarden hebben verdient het met mijn eens, maar ik ga dat niet iedere keer zeggen als jij iets post. Waarom moet jij dat dan wel doen als ik iets post ?

• Bartvandelaar
PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:42:
[...]

Ik geef mijn mening ja, dat jij het daar niet mee eens bent weten we nu wel. Deze discussie is ook eerder gevoerd en toen waren er meer dan genoeg mensen die het wel konden waarderen. Of mensen zich daar door laten beinvloeden is een keuze. Ik ga niemand vertellen wat ze moeten. Ik zal nooit zeggen dat mensen moeten kopen of verkopen of wat ze zouden moeten kopen.

Verder vind ik mainstream nieuws compleet nutteloos en dat zijn investeerders die miljarden hebben verdient het met mijn eens, maar ik ga dat niet iedere keer zeggen als jij iets post. Waarom moet jij dat dan wel doen als ik iets post ?
Sws is er ontzettend veel onzin in de mainstream media. En dan heb ik het niet eens alleen over crypto. Lijkt soms wel propaganda te worden. Maar dat is mijn mening.

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:45:
[...]

Sws is er ontzettend veel onzin in de mainstream media. En dan heb ik het niet eens alleen over crypto. Lijkt soms wel propaganda te worden. Maar dat is mijn mening.
Hij brengt zijn mening over nieuws en TA ook als feit dus een discussie is sowieso nutteloos.

We zien vaak genoeg een drop bij slecht nieuws, dat is zeker zo, maar wat de koers in de dagen daarna doet heeft dat nieuws geen invloed op. Bij de laatste ETF deny ging de boel iets omlaag en herstelde vrij snel. Ik vind dat nieuws nutteloos is, maar dat ga ik niet 100x zeggen :P

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:47:
[...]

Hij brengt zijn mening over nieuws en TA ook als feit dus een discussie is sowieso nutteloos.

We zien vaak genoeg een drop bij slecht nieuws, dat is zeker zo, maar wat de koers in de dagen daarna doet heeft dat nieuws geen invloed op. Bij de laatste ETF deny ging de boel iets omlaag en herstelde vrij snel. Ik vind dat nieuws nutteloos is, maar dat ga ik niet 100x zeggen :P
ik snap eigenlijk niet dat jij nog reageert op dat gezever want daar haal je je zelf mee naar beneden.
Je post is top en graag gezzien door velen
Verspil je tijd niet aan mensen die het niet waard zijn, daar ben je veel te goed voor.

• RaptorXS
`in het land der blinden is éénoog koning`
Hier laat ik het maar bij en wens u allen een welterusten.

Verwijderd

Een beetje linkjes plaatsen van nieuws dat we allemaal al gelezen hebben of een mooie uitleg van pilatus?
Makkelijke keuze toch....niet dan?dat dan weer wel

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:50:
[...]

ik snap eigenlijk niet dat jij nog reageert op dat gezever want daar haal je je zelf mee naar beneden.
Je post is top en graag gezzien door velen
Verspil je tijd niet aan mensen die het niet waard zijn, daar ben je veel te goed voor.
Ik heb een aantal weken lang iedere post overgeslagen. Was er alleen nu wel weer klaar mee :P

• Taro
  • Niet online

Taro

@PilatuS en @RaptorXS, mijn mening:

Ik waardeer de TA posts van Pilatus en ik begrijp de reactie van RaptorXS. Maar voor beide is iets te zeggen, ik denk dat veel mensen in het midden zitten.

Ik begrijp waarom iemand kan zeggen: "Ja, als hij niet door de 7100 breekt, dan is de kans groot dat we naar beneden gaan, nogal logisch", want dat is ook zo. Niet dat dat letterlijk zo gezegd wordt, maar het gaat altijd of omhoog of omlaag en niemand kan iets vooraf met 100% zekerheid inschatten. Als iets niet omhoog gaat, dan gaat het logischerwijs omlaag en andersom. Een TA post kan je dus altijd vraagtekens bij zetten en op reageren, omdat het niet 100% definitief is.

TA is geen exacte wetenschap, het geeft indicaties. Omdat veel mensen er naar kijken wordt dit ook regelmatig de waarheid. Maar TA kan er ook X of Y Dollar naast zitten, omdat je ook te maken hebt met mensen die er geen rekening mee houden, dus individuele acties.

Aan de andere kant heeft crypto meer last van slecht of goed nieuws dan standaard aandelen, waar TA ingeburgerd is. Dus een deel van de voorspellingen zal sowieso verkeerd uitpakken.

Met andere woorden: Ik (en vele anderen?) vind/vinden voor allebei wat te zeggen. Ik ben het vaak eens met Pilatus en ook vaak met RaptorXS, waarbij dat niet direct betekent dat je het oneens bent met de ander.

Dus ga wat mij betreft beide zo door, maar probeer misschien wat minder op elkaar te reageren, want eens worden jullie het waarschijnlijk niet en dat hoeft ook niet :(:)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fdrJ5PaXsIwSNwtX9Q5PVaSP/full.jpg

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:00:
[...]

In >60% van de gevallen waarin ik dat denk, in een stijgende markt zoals de laatste weken het geval is, koop ik later weer minder munten terug omdat de stijging gewoon door blijft gaan en lastig te timen is.

Ik zou daarom pas uitstappen als je echt signalen van een daling ziet. Vanmiddag bijvoorbeeld werd de 7.100 voor de 3e keer niet gehaald en besloot ik uit te stappen. Meestal krijg je geen 4e kans, maar de 4e poging ging wel goed en dan zie je hoe hard het gaat.

In een bear market zou ik je gelijk geven (ik begrijp sowieso je denkwijze wel hoor :)), maar ik doe dat tegenwoordig niet meer. Ik blijf zitten, totdat er duidelijke signalen zijn dat het omlaag gaat. Dan maar iets verlies pakken, maar met +5% zoals vandaag ben ik bereid -1 of -2% te pakken, met de kans dat het daarna gewoon verder stijgt.

Grote kans dat als ik nu op submit druk dat de koers keldert en je het juiste besluit hebt genomen. Maar het blijft crypto, dus het kan iedere seconde alle kanten op :)
Als we de grafieken bekijken dan zitten de meeste alts nog steeds maandenlang in hetzelfde bereik te kloten. Hoger inkopen zal ik vrijwel nooit doen, want dan is er wel een andere coin die nog wel laag staat. Zo pak ik steeds een paar procent winst, met grote bedragen tikt dat toch mooi aan. Bij een echte break-out heb ik naast mijn trade stash sowieso nog een hodl stash.

Ik heb inmiddels ook geleerd dat de moon niet bestaat en dat swing traden behoorlijk winstgevend kan zijn. Geen emotionele waarde hechten aan specifieke coins, dan voorkom je fomo.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:08:
[...]

Als we de grafieken bekijken dan zitten de meeste alts nog steeds maandenlang in hetzelfde bereik te kloten. Hoger inkopen zal ik vrijwel nooit doen, want dan is er wel een andere coin die nog wel laag staat. Zo pak ik steeds een paar procent winst, met grote bedragen tikt dat toch mooi aan. Bij een echte break-out heb ik naast mijn trade stash sowieso nog een hodl stash.

Ik heb inmiddels ook geleerd dat de moon niet bestaat en dat swing traden behoorlijk winstgevend kan zijn. Geen emotionele waarde hechten aan specifieke coins, dan voorkom je fomo.
Downtrend of uptrend maakt het verschil voor mij. In de downtrend is inkopen en vrij snel verkopen het beste vind ik. In een uptrend is kopen en dan maanden holden het handigste heb ik het idee. Tenzij je er echt de hele dag mee bezig kan zijn in de uptrend. Verder is swingtraden ook wel iets wat je echt goed moet kunnen want makkelijk is het niet :)

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:11:
[...]

Downtrend of uptrend maakt het verschil voor mij. In de downtrend is inkopen en vrij snel verkopen het beste vind ik. In een uptrend is kopen en dan maanden holden het handigste heb ik het idee. Tenzij je er echt de hele dag mee bezig kan zijn in de uptrend. Verder is swingtraden ook wel iets wat je echt goed moet kunnen want makkelijk is het niet :)
Klinkt wel als een goede strategie. Dan kun je wel wat minder vaak traden aangezien je de trends moet bepalen en uitwachten.

Het moeilijkste van swingtrading is dat je (soms) extreem veel geduld moet hebben. Het kan weken duren voordat je positie winstgevend is geworden. En de verleiding soms erg groot is om je verlies te beperken (door met verlies te verkopen).

Verwijderd

Ik geloof zelf niet echt in TA en ook het crypto nieuws zal me worst wezen.

Pilatus heeft verstand van zaken en weet de ontwikkelingen in de markt goed te lezen en daar op in te spelen, zelfde geldt voor Malarky. RaptorXS was er vroeg bij en staat lachend zwaar dik in de winst wat linkjes te posten en biefstuk met gebakken truffeltjes te kanen. Allebei hartstikke leuk om te lezen.

Dan heb je soms ook nog Kain_niaK die gewoon echt vet fucking vaag zwaar manipulerende bcash propaganda op een creatieve en onschuldig ogende maar zeer enge dubbele agenda achtige manier door je strot probeert te drukken.

Helemaal mooi vind ik dat. Dat een persoon zo kan zijn. Apart toch?

En dan tussen al die TA en cryptonieuws linkjes en potentiële coins en platformen, lijstjes met gain potenties, infrachains en instantpayments en weet ik veel wat voor fucking startrek achtige termen nog meer doet DOGE even 60% op de 24 uur en AU 6000% nogwat procent.

Deze hele markt is gewoon zo fucking achterlijk dat alleen het aanschouwen al fascinerend is.

Van de potentie tot aan de scams tot aan de memes en subcultuur. De allervaagste dingen die gebeuren, gebeuren binnen crypto.

Persoonlijk kan ik dat zeker waarderen.

Wat ik hiermee allemaal probeer te zeggen weet ik niet echt maar boeiend het is zaterdag. Dan mag dat.

Ohnee technisch gezien is het alweer zondag.

Heu.

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het topic over het algemeen de laatste tijd erg goed te doen. Zolang we elkaar niet gaan lopen afzeiken is dit een meer dan prima topic :) Dat was tijdens de bullrun wel anders :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:49
Mijn buurvrouw haar bh zegt me wat ik moet doen met mijn bitcoin. "Hou ze vast!" ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 2 september 2018 @ 01:35:
Mijn buurvrouw haar bh zegt me wat ik moet doen met mijn bitcoin. "Hou ze vast!" ;)
We lopen hier in 2018 moeilijk te doen over het verschil tussen 6.8k en 7.2k terwijl BTC over 10 jaar op 500k staat :P Hou ze vast inderdaad :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
edit *gezwets* proost, trusten!

[ Voor 99% gewijzigd door Chris.nl op 02-09-2018 01:58 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
:w

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Het nieuws (geen MSM) is in de bull trend toch van grote invloed geweest. Ik heb heel erg vaak buy the rumour sell the news voor bij zien komen wat 90% van de tijd ook klopte qua prijs. Alleen jammer dat ik misschien net te vaak bleef holden :-)

Edit: XVG gaat weer lekker, Go Verge!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 02-09-2018 05:55 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:08
mogge :O

Verwijderd

Gelukkig niet uitgestapt gister, BTC staat nog prima

• Bartvandelaar
Mogguh.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-01 16:21

Liberteh

All your base belong to me

AtlAntA schreef op zondag 2 september 2018 @ 01:35:
De vorige keer was dat het goede moment om uit te stappen. Toen de taxichauffeurs gingen vragen of je ze ook al had ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Taro
  • Niet online

Taro

Alleen EOS staat bij mij 1% in de min, valt nog mee, we hebben de nacht goed doorstaan.

Ik heb nog 2,59 BCX (BitcoinX) en 0.000259 SBTC (Super Bitcoin) op Binance staan ivm BTC forks. Je kunt dit alleen withdrawen, maar niet traden. De waarde is verwaarloosbaar, maar ik wil het uit de lijst hebben. De SBTC verzendfee is hoger dan het aantal, dus staat er voor eeuwig vast. BCX blijft 2,09 van over, kan ik er iemand blij mee maken?

[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 02-09-2018 09:40 ]

• Izualez
  • Laatst online: 27-01 08:59
Je kan die zeker ook niet omzetten in BNB?

• Taro
  • Niet online

Taro

Izualez schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:46:
Je kan die zeker ook niet omzetten in BNB?
Nee, helaas, omdat er geen trading pair / market is. Het staat er dus voor eeuwig. Ik wil niet zeggen dat ik OCD heb, maar misschien wel een klein beetje :) Ik hou gewoon van overzicht en iedere keer triggert het weer iets als ik het uit de rest moet filteren.

Edit: Weer hidden buy walls op Bitfinex: https://twitter.com/NewsCrypt0/status/1036154116962217984.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 02-09-2018 09:56 ]

• Izualez
  • Laatst online: 27-01 08:59
Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:55:
[...]

Nee, helaas, omdat er geen trading pair / market is. Het staat er dus voor eeuwig. Ik wil niet zeggen dat ik OCD heb, maar misschien wel een klein beetje :) Ik hou gewoon van overzicht en iedere keer triggert het weer iets als ik het uit de rest moet filteren.

Edit: Weer hidden buy walls op Bitfinex: https://twitter.com/NewsCrypt0/status/1036154116962217984.
Haha ja dat kan ik me goed voorstellen! Ach, als niemand hier er behoefte aan heeft overmaken naar een willekeurig adres? Of maak het over naar een nieuwe account, waar je vervolgens niet meer inlogt.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

[/quote
[/quote]
"Buy" walls...zijn er om gebroken te worden.

Bornclean

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
HOT stijgt weer lekker door :D

Icm stijgende ETH ook erg lekker.

[ Voor 38% gewijzigd door B-Bandit op 02-09-2018 11:39 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Nice. 5~10% lijkt echt een sweet spot voor buy / sell winstmarges. Nog even los van het feit dat soms iemand met dikke vingers een te grote market order erdoorheen plempt, zodat je instant profit hebt aangezien de koers bij felle uitschieters vrijwel meteen weer herstelt naar de normale prijs.

Met BNB-fees is de trading fee op binance 0.075%. Lekker laag. En ik kwam er net achter dat het mogelijk is om nog wat extra korting te krijgen op Binance, zodra je maandelijkse trade volume over de 100 BTC gaat en je meer dan 50 BNB in je account hebt.

https://www.binance.com/en/fee/activity

Mijn trade volume zit momenteel onder de 100 BTC, maar het scheelt niet veel.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01 10:42
Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:13:
Nice. 5~10% lijkt echt een sweet spot voor buy / sell winstmarges. Nog even los van het feit dat soms iemand met dikke vingers een te grote market order erdoorheen plempt, zodat je instant profit hebt aangezien de koers bij felle uitschieters vrijwel meteen weer herstelt naar de normale prijs.

Met BNB-fees is de trading fee op binance 0.075%. Lekker laag. En ik kwam er net achter dat het mogelijk is om nog wat extra korting te krijgen op Binance, zodra je maandelijkse trade volume over de 100 BTC gaat en je meer dan 50 BNB in je account hebt.

https://www.binance.com/en/fee/activity

Mijn trade volume zit momenteel onder de 100 BTC, maar het scheelt niet veel.
50+ BNB: Check
100+ BTC trade : 0.5 ;w
Long way to go _/-\o_

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik stap uit, de alts verliezen, BTC daalt ook.

Ik zie in dat rapport dat hier laatst werd geplaatst dat men van zowel BTC als XMR veel verwacht. Wat vinden jullie van XMR? Staat nu op 117, heeft ooit >400 gestaan, maar ze voorspellen daar behoorlijke bedragen, al hold je 1 stuk 10 jaar, dan is dat alsnog lekker verdienen.

• cryptore
Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:42:

Ik zie in dat rapport dat hier laatst werd geplaatst dat men van zowel BTC als XMR veel verwacht. Wat vinden jullie van XMR? Staat nu op 117, heeft ooit >400 gestaan, maar ze voorspellen daar behoorlijke bedragen, al hold je 1 stuk 10 jaar, dan is dat alsnog lekker verdienen.
Je hebt gelijk , zie het ook gebeuren , alts gaan behoorlijk naar beneden

• Berry powel
  • Laatst online: 19:28
Ben benieuwd naar jullie meningen over deze video:

YouTube: Live Stream - Sept 1st - Asst. Topic Education and Live Charting and...

is een analyse van Darth crypto, voorbeeld van zijn paid video's en een inzage in zijn strategie. Moet zeggen dat het heel overtuigend klinkt.

Video zal maar kort beschikbaar zijn

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:50
Mijn HOT en GO, hebben nog geen zin om significant te dalen... Maar hou het in de gaten... ;)

[ Voor 20% gewijzigd door BoulaMouzer op 02-09-2018 13:49 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:08
cryptore schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:45:
[...]

Je hebt gelijk , zie het ook gebeuren , alts gaan behoorlijk naar beneden
is de zondags dip heb ik ook last van :)

Verwijderd

Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:42:

XMR is de toekomst in mijn visie. Het is simpelweg onacceptabel dat iedereen mijn balans en aankopen kan zien door diegene crypto te sturen. Privacy is enorm belangrijk.

Het is net zoals ETH niet echt een coin die harde swings maakt, maar als een lange termijn HOLD ben ik er sterk van overtuigd. Het is heel raar in mijn ogen dat XMR maar 1/100 tot 1/50 van de market cap heeft van BTC. Door het first mover advantage zal BTC altijd wel een voorsprong houden, maar ik verwacht minstens een market cap van 1/10 voor XMR vergeleken met BTC op redelijke lange termijn.

Zoals altijd, DYOR.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

bie100 schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:50:
[...]

is de zondags dip heb ik ook last van :)
Bitcoin heeft 7430 aangetikt. Dit is duidelijk angst dat we dan nu eindelijk 4k gaan.

Vergeet niet. Alle vrije btc vallen afgelopen jaar zijn voorafgegaan door btc en alt pumps. Allemaal:
20k, 17k, 12k, 10k, 8.5k en nu dan 7.5k ?

Echt alleen als de btc de 8k breekt is er sprake van een trend breuk en zal er masaal geld de markt instromen. Ik zit nog usdt en wacht nog steeds op de 5800-6000 test.

Verwijderd

JoebarRC schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:34:
[...]

50+ BNB: Check
100+ BTC trade : 0.5 ;w
Long way to go _/-\o_
Niet getreurd, trade volume is een redelijk kunstmatig begrip. Als je in 100x 1 BTC trade van en naar USDT, ben je er al (natuurlijk wel ervoor zorgen dat je de trade fees eruit haalt). Vooral mensen die zeer snel traden met bots hebben gigantische trade volumes.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Malarky schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:00:
[...]

Bitcoin heeft 7430 aangetikt. Dit is duidelijk angst dat we dan nu eindelijk 4k gaan.

Vergeet niet. Alle vrije btc vallen afgelopen jaar zijn voorafgegaan door btc en alt pumps. Allemaal:
20k, 17k, 12k, 10k, 8.5k en nu dan 7.5k ?

Echt alleen als de btc de 8k breekt is er sprake van een trend breuk en zal er masaal geld de markt instromen. Ik zit nog usdt en wacht nog steeds op de 5800-6000 test.
Ik denk dat dat dan mooi samenvalt met opnieuw negatieve ETF besluiten over paar weken?
En omdat ik inderdaad al meerdere artikels heb gezien dat we de $5000-$6000 eerst nog raken voordat het bullish wordt. En natuurlijk is vanaf dat wel heel veel al gelijk bullish :P En dan zijn we tevens weer wat dichter bij het einde van het jaar.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Als de markt geleid wordt door sentiment zou het wel eens fout kunnen zijn nu je crypto in USDT om te zetten. De zogenaamde neerwaartse trend is niet gegarandeerd.
Heeft niemand hier het gevoel dat na een lichte dip vandaag, komende week we weer bullish omhoog gaan?

Bornclean

• B-Bandit
Bornin1972 schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:38:
Als de markt geleid wordt door sentiment zou het wel eens fout kunnen zijn nu je crypto in USDT om te zetten. De zogenaamde neerwaartse trend is niet gegarandeerd.
Heeft niemand hier het gevoel dat na een lichte dip vandaag, komende week we weer bullish omhoog gaan?
Ik ben al wel bullish. Het is gewoon een mooie tijd voor 2018 bullrun.

Maar voor beide kampen valt wat te zeggen. Er is ook niks mis mee om even aan de zijlijn te blijven staan tot voor jouw gevoel het bullish sentiment bevestigd is. Dat beetje gemis aan extra stijging is dat waard.

Ga even kijken welke alts gedaald zijn en welke gestegen en wellicht even uitruilen.

Pfff keek net even wat screenshots terug van mijn portefeuille de eerste week van dit jaar. Man man. Bijna 70% erbij op de hele portefeuille in 1 week toen. Raiblocks (nu Nano) nog op 31 dollar (nu 3). Bizar hoe dat kan gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 02-09-2018 14:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• RaptorXS
Rustig dagje vandaag betreffende de crypto's en waarschijnlijk daarom rustigjes hier.
Maar we gaan het tzt wel weer beleven, groene of rode cijfers. :)

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:54:
[...]

XMR is de toekomst in mijn visie. Het is simpelweg onacceptabel dat iedereen mijn balans en aankopen kan zien door diegene crypto te sturen. Privacy is enorm belangrijk.

Het is net zoals ETH niet echt een coin die harde swings maakt, maar als een lange termijn HOLD ben ik er sterk van overtuigd. Het is heel raar in mijn ogen dat XMR maar 1/100 tot 1/50 van de market cap heeft van BTC. Door het first mover advantage zal BTC altijd wel een voorsprong houden, maar ik verwacht minstens een market cap van 1/10 voor XMR vergeleken met BTC op redelijke lange termijn.

Zoals altijd, DYOR.
Mee eens, gedeelte van mijn LTC omgezet naar XMR. :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 08:30
HOT/eth gaat weer lekker!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ga vanaf nu ook twv 1 ETH HOT holden en heb daarnaast 2 XMR voor de hold gekocht. Verkoop ik pas als het zoveel waard is dat ik niet meer hoef te werken. Of 45 jaar eerder al, maar zie ik dus wel ff :)

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06-2025
Zat ook aan XMR te denken maar ligt het aan mij of krijg je het niet zo makkelijk (veilig) op je Ledger Nano S ?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:27:
[...]

Ik ga vanaf nu ook twv 1 ETH HOT holden en heb daarnaast 2 XMR voor de hold gekocht. Verkoop ik pas als het zoveel waard is dat ik niet meer hoef te werken. Of 45 jaar eerder al, maar zie ik dus wel ff :)
ik heb net mijn hold voor PRL gekocht. daar blijf ik vanaf nu vanaf het resultaat hoor je eind van het jaar :)

HOT heb ik nog niet maar welke user caes hebben ze dan ?

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:31:
[...]

ik heb net mijn hold voor PRL gekocht. daar blijf ik vanaf nu vanaf het resultaat hoor je eind van het jaar :)

HOT heb ik nog niet maar welke user caes hebben ze dan ?
De use case is dat het geen drol waard is, veel waard kan worden en daarom een top investering is! *O* *O* d:)b <+:)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmmm wat zou nog de reden zijn om naar de 6K te zakken?
nieuws nee, fomo nee, moon JA

Prepare for the next ATH

• Bastrianos
Op binance zit ik momenteel in de verkeerde munten, maar Kucoin gaat best lekker. BTC ook trouwens. 7300 !

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:39:
Op binance zit ik momenteel in de verkeerde munten, maar Kucoin gaat best lekker. BTC ook trouwens. 7300 !
ik zit voor 75% in BTC op binance…..
puur voor de trend

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Waar is @Tominatie? Niet dat we hem nodig hebben, we zijn bullish genoeg, maar het zou ons zo over de 8k helpen :)

Ik heb in ieder geval zojuist 50 NEO extra fiat erin gestoken, dat ie maar weer snel 100 Dollar per stuk waard mag worden!

Edit: en binnen 3 minuten vanaf Anycoindirect binnen op Binance, het is toch prachtig! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 02-09-2018 19:45 ]

• Bastrianos
sourcecode schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:40:
[...]

ik zit voor 75% in BTC op binance…..
puur voor de trend
Doe je lekker. Ik zie dat alles op BTC na in het rood is zo’n beetje. Dagje niet gekeken :F

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:45:
[...]

Doe je lekker. Ik zie dat alles op BTC na in het rood is zo’n beetje. Dagje niet gekeken :F
ja maar deze nacht……… keuzes………...

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bastrianos schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:45:
[...]

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PUMP HOT lijkt het

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Ok, opgeschaald met HOT :) Ik heb ze een tijd geleden voor 10 sats gekocht, toen voor 8 sats verkocht toen BTC enorm daalde, maar nu weer ingestapt met nog een paar extra ETH omdat hij wel goed reageert op een stijgende BTC, 1.5 miljoen stuks nu.

Ik heb dan nu in de hot wallet:

BTC, NEO, ONT, EOS, ZIL, BNB, VET, XMR en HOT. Ik ben klaar voor de bullish periode!

In de cold wallet staat GET, ADA, OAK en DRGN. ADA wil ik ook nog wel bijkopen, MAAR, ik heb wel door dat als ik bovenstaande coins bijkoop, dat ik dan meer verdien dan met ADA bijkopen, dus dat doe ik niet.

• Klaas25
Taro schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:27:
[...]

en heb daarnaast 2 XMR voor de hold gekocht. Verkoop ik pas als het zoveel waard is dat ik niet meer hoef te werken. Of 45 jaar eerder al, maar zie ik dus wel ff :)
Zo heb ik dus een aantal BTG gekocht op $15 en weggestopt. Als dat volgende BTC wordt ofzo.. Heeft bovendien al op $450 dus volgens mij een nobrainer om een paar te HODLen.

• Taro
  • Niet online

Taro

De koers van HOT vraagt erom om zo ineens in te storten. Maar als dit zo doorgaat....

En daar ging ie. Als die daalt dan gaat het hard met de pf met zulke aantallen, maar hield er al rekening mee :D

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 02-09-2018 20:10 ]

• Klaas25
Denken jullie dat VEN deze week vanaf 5 september een flinke boost gaat maken? Dan zou er wat gebeuren toch.

• Klaas25
"Pump it like its HOT, like its HOT" *O* *O*

Verwijderd

Nog maar wat extra CSC gekocht, hoop moois in de pijplijn ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Klaas25 schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:19:
"Pump it like its HOT, like its HOT" *O* *O*
Dat is wel tijden geleden dat tussen 10 seconden verversen 350 Dollar verschil in je pf zat :)

• B-Bandit
Pump of niet. Feit is dat de ETH value van HOT inmiddels bijna 100% hoger is dan 2 weken geleden :)

In zulke gevallen is holden wel lekker. Pf stijgt gewoon rustig aan. Vorige week pump naar 300, deze week naar 400 en volgende week 500?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Ik lees in een Telegram signal van bijv. Crypto Coins (B): "Do not trap yourself and buy HOT now, dangerous. en dan: "Volume is amazing but in any second a whale can dump 100btc and you will be trapped, if anyone bought, i suggest to sell while you still are in profit." Ik denk persoonlijk dat het niet ondenkbaar is dat er een flinke dump komt van BTC in de komende dag(en), immers BTC en Alts zijn hard gestegen en de alts dumpen al.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

In ELKE coin kan er iemand in zitten die een whale is die in eens uit het niets kan dumpen. Alsof dat bij HOT anders zou zijn. Dat gevaar is er ALTIJD. Niet alleen met een pump. Dus snap niet zo goed wat ie bedoelt. Beetje raar imo.

[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 02-09-2018 20:34 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
DAMAGE schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:34:
In ELKE coin kan er iemand in zitten die een whale is die in eens uit het niets kan dumpen. Alsof dat bij HOT anders zou zijn. Dat gevaar is er ALTIJD. Niet alleen met een pump. Dus snap niet zo goed wat ie bedoelt. Beetje raar imo.
Prima. I don't care als het dumpt, immers ik heb enkel USDT op het moment, maar als een barmhartige Samaritaan geef ik door wat ik lees. Maar HOT/BTC is nog niet eerder boven de 13 sats geweest (sinds de intro op Binance) en helemaal nog niet op 17 sats... m.u.v. van vandaag dan.

• Bartvandelaar
Zal waarschijnlijk wel wat dumpen ja. Prima. Ik HOTL (in dit geval) wel lekker. Goedkoop ingekocht en swingtraden gaat meestal verkeerd bij meneer van de Laar.

Pagina: 1 ... 255 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!