[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 254 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.329 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
't is maar een raar dagje vandaag.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat RDD knalt ook altijd maar wat procenten he? Als er weer nieuw geld in komt is dat altijd een coin die lekker wat procenten pakt. Zal wel aan de prijs liggen denk.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
Pfff een paar whales hebben zitten kopen op Bitfinex, 56, 72 en 163 BTC in de orderhistorie.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:33
cryptore schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:18:
[...]

Klopt , heb ik ook nog wat van staan , en nu in de plus na lange tijd , gaat eindelijk eens iets doen
DOGE is aan het stijgen als de malle idd. Wie heeft hier nog meer Dogecoins?

Verwijderd

mugenmarco schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:42:
[...]

DOGE is aan het stijgen als de malle idd. Wie heeft hier nog meer Dogecoins?
Tja zegt wel wat over de markt waar we ons in bevinden lol.

• mugenmarco
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:43:
[...]

Tja zegt wel wat over de markt waar we ons in bevinden lol.
Maar dat is toch te bizar voor woorden? :S Van wat ik begreep is Dogecoin niets minder dan een nepcoin die de spot drijft met de hele cryptocurrency. Hoe kan zoiets wat dus echt totaal geen waarde of doel heeft zo erg stijgen? zegt mij eerder dat mensen niet in het doel geloven maar puur en alleen doen voor de winst (betreft dogecoin ben ik net zo hoor haha)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
mugenmarco schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:48:
[...]

Maar dat is toch te bizar voor woorden? :S Van wat ik begreep is Dogecoin niets minder dan een nepcoin die de spot drijft met de hele cryptocurrency. Hoe kan zoiets wat dus echt totaal geen waarde of doel heeft zo erg stijgen? zegt mij eerder dat mensen niet in het doel geloven maar puur en alleen doen voor de winst (betreft dogecoin ben ik net zo hoor haha)
5 September word er een nieuw protocol gelanceerd , Dogethereum
https://bitcoinmagazine.n...n-icon-deden-goede-zaken/

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 22:50
Groen weekend? Laten we het hopen!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:33:
[...]

Waarom niet? Beste fundamentals en toepassing van de top 25 op CMC :) Je zult zien dat tokens meer intrinsieke waarde hebben dan cryptocurrencies (al zullen laatste soms wat meer pumpen op speculatie).
Fujitsu, VW, Deutsche Bank en de UN even vragen met welke coins uit de top 25 ze aan het werken/testen zijn misschien?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Altjes lopen leeg, zit er een uber stijging aan te komen?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
SirDarkAngel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:
[...]

Die tour was niet zozeer (alleen) voor Exchanges, maar ook voor gesprekken met grote ticket maatschappijen in Azië. Daarnaast is GET verhandelbaar op Qryptos. Dit is een strategische keuze geweest. Qryptos gaat volgende week over naar Liquid. Een samenvoeging van meerdere Exchanges. Met een gecombineerd volume wordt dit 1 van de grootse Exchanges die er nu is (lastig te zeggen, omdat veel exchanges veel fake volume hebben). Hopelijk gaat het volume van GET hiermee ook omhoog.
Precies.
Ben juist wel blij dat het nog niet op zoveel exchanges te koop is. Mensen hebben echt lopen verkopen op IDEX de laatste tijd, terwijl ik mooi laag de buy orders klaar had liggen.
Geduld hebben zeer belangrijk. Nu nog geduld hebben opdat er voldoende vraag komt, maar die vraag creeërt GUTS/GET zelf met de ticketverkoop. Enorm benieuwd hoe ze die buy orders gaan wegzetten. 0,50 eurocent betekent toch 0,002 ETH. Dat is boven de prijs op Qryptos nu en boven de prijs van IDEX. Risk Reward verhouding is wat mij betreft de beste van alle crypto op dit moment.

Waar zie je nog meer dat de tokens zoveel in reallife gebruikt gaan worden binnen afzienbare tijd... Ik zie ze niet in de top 100 (afgezien van exchange tokens, maar dat heeft weinig met blockchain op).

Beetje hype komt vanzelf zodra ze tickets gaan verkopen, kwestie van tijd. Orderboek op IDEX wordt nu al redelijk leeg gekocht. Lijkt erop alsof toch wat mensen hebben gewacht om hun coins in te slaan. Maar je kan ze nu op IDEX al niet veel meer krijgen. De andere exchanges hebben nog minder volume/liquiditeit. We gaan zien wat 'liquid' gaat brengen. Maar liquiditeit ontstaat niet door de exchange zelf, gaat om aantal gebruikers. En meer liquiditeit staat niet gelijk aan een hogere prijs.

[ Voor 15% gewijzigd door Timberly2 op 31-08-2018 20:38 ]

• cryptore
Toch maar weer wat RHOC en PURA bijgekocht

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:30:
Binance dat in 1 kwartall 50 miljoen meer verdiend dan de Deutsche bank die al bijna 150 jaar bestaat. Niet slecht voor bedrijf dat nog maar een jaar bestaat ofzo?

Bizar.
Miljardair in 1 jaar tijd :)

https://www.forbes.com/si...ptocurrency/#7e4733081eee

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Vorig jaar las ik dat vele bij kraken handelden.
Hoor er nu weinig van. Binance is idioot snel groot geworden.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Benieuwd wanneer Binance fiat storten en opnemen gaat toevoegen. Dat heeft kraken wel toch?

Rookworst zonder r is ook worst.

• mugenmarco
Greymore1 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 20:28:
Altjes lopen leeg, zit er een uber stijging aan te komen?
Dogecoin is anders flink aan het stijgen, of is dat geen Alt?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:26:
Benieuwd wanneer Binance fiat storten en opnemen gaat toevoegen. Dat heeft kraken wel toch?
Dit jaar, is alles wat 3 tellen googelen me heeft opgeleverd..

Maar
Binance bevestigt dat crypo-fiat-handel alleen aan zal worden geboden via een afzonderlijke lokale beurs die het bedrijf op Malta opent.
Wat dit mag betekenen, betekent vast niet veel goeds.. Moet je dan weer elders bij Binance registreren om.... Dan gaat het nog met een tussenstap...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• ggj87
Misschien net zoiets als Coinbase en Coinbase Pro? Met 1 account op 2 beurzen.

Verwijderd

Ik wil niet teveel shillen, maar GoChain heeft de Binance Community Coin of the Month - Round 9 gewonnen *O*
Nu is het afwachten op de official announcement....

Onlangs deze relatief nieuwe coin ontdekt en ik word er erg enthousiast van. Er is al een aardige NL TG community met inmiddels 200+ leden.

• PilatuS
  • Niet online
mugenmarco schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:32:
[...]

Dogecoin is anders flink aan het stijgen, of is dat geen Alt?
Iedere coin behalve Bitcoin is een altcoin :)

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:10:
[...]

Iedere coin behalve Bitcoin is een altcoin :)
Heeft dan niemand de afgelopen week geleerd dat BCH de Bitcoin is die Bitcion eigenlijk had moeten zijn?

Nee

Mooi!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:25:
[...]

Heeft dan niemand de afgelopen week geleerd dat BCH de Bitcoin is die Bitcion eigenlijk had moeten zijn?

Nee

Mooi!
BCH, is dat niet die shitcoin met die ijzersterke techniek en geweldige community die binnenkort twee forks krijgt omdat die fantastische community het blijkbaar over van alles en nogwat niet eens kan worden?

• ggj87
Dan hebben we 3 echte Bitcoins :X

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Interessant;
Bitcoin, Monero, DCR, Waves komen er goed uit.
BCH wordt ronduit afgeschoten.
https://research.bloomber...7g1yWebn9LbRbS09rquSuSoDQ

Mooi rapportje. Ernstig te nemen of niet?

Bornclean

• PilatuS
  • Niet online
XRP anders ook flink zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 31-08-2018 23:56 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:49
Bornin1972 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:46:
Interessant;

Heel mooi rapportje, past redelijk bij mijn investering die ik ongeveer een jaar geleden ben gestart :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PilatuS
  • Niet online
Los van welke coins kapot gaan en welke het goed gaan doen is dit wel waar ik op hoop. Laat 95% maar lekker dood bloeden zodat de rest het goed gaat doen en goed blijft doen. Klaar met die onzin dat shitcoin X met 20% omhoog gaat als BTC een paar procent doet, en klaar met 100'en ICO's van coins die niets toevoegen en alleen maar gekocht worden voor winst en misschien een klein clubje dat er in gelooft. Dood aan de shitcoins ! :P

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien goed als er ieder jaar een nieuw rapport komt. Dit wereldje gaat imo te hard om je nu 10 jaar blind te staren op dezelfde coins, al zitten er zeker winnaars tussen. Verder heb ik het niet woord voor woord gelezen, maar leuke grafiekjes! 'k Zou er bijna fomo van krijgen, hopelijk @Verwijderd ook.

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 01:02:
[...]
Zou er bijna fomo van krijgen, hopelijk @Verwijderd ook.
Henk en Ingrid staan 90% in de min en zijn wel klaar met FOMO :p

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
ggj87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:34:
Dan hebben we 3 echte Bitcoins :X
De enige echte bitcoin is diegene die Satoshi's visie correct volgt.
En aangezien Satoshi die nu aan het uitwerken is kan er volgens mij geen twijfel over zijn wat de echte Bitcoin is; diegene met de grootste blocksize.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Oh god je gaat toch niet vertellen dat je ook daadwerkelijk gelooft dat CSW Satoshi is, he? :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ggj87
Men denkt toch dat Hal Finney dat was geweest?

Wikipedia: Hal Finney (computer scientist)

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk niet dat Satoshi ooit nog iets van zich zal laten horen. Of hij is dood, en als ie nog leeft denk ik niet dat we ooit zullen weten wie het is. Het lijkt mij iemand die niet bekend wil worden en voor wie geld ook niet boeit. Er zijn genoeg momenten geweest sinds het onstaan van BTC en nu waarbij de maker naar voren had kunnen komen. Bijvoorbeeld de 1k ATH van toen, of iets als Bcash of zelfs de 20k ATH. Aangezien we tot vandaag nog steeds niets gehoord hebben denk ik niet dat het ooit nog zal gebeuren.

• ggj87
Dat is voor hem maar beter ook denk ik.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

'Dood aan de shitcoins'. Dat zou ik maar niet te snel zeggen. Het is juist mooi dat er van alles is voor iedereen wat wils. Dat is juist wat we willen. Een plekje voor iedereen. Als dat niet zo is dan krijg je weer het zelfde wat we nu hebben: elk land zijn muntje. En that's it. Take it or leave it. Het is juist mooi dat er zo veel verschillende muntjes zijn en elk hun eigen doel en objective. Hoe meer moe beter. Juist om een coin goed te noemen heb je ook slechte coins nodig. Juist als er alleen maar wat goeds te halen valt, dat is het moment dat het saai gaat worden en gaat doodbloeden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:33
Aurumcoin... +1000% +6677% 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 01-09-2018 08:40 ]

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misss Bitcoin heeft wel een leuke update van het cryptonieuws.
Drie belangrijke dingen - Misss Bitcoin
Ben het vooral eens over de recessie want die driehoekjes geloof ik wel. :F
Het filmpje is hier te vinden: YouTube: 💡 Drie belangrijke dingen - Misss Bitcoin
Met dank aan Madelon :)

• cryptore
Interessant;

Thanx , interessant om te lezen en of je het ernstig moet nemen weet ik niet , maar ga zeker niet zeggen dat het allemaal flauwekul is , heb het opgeslagen , en ga het nog eens een keer goed doorlezen , trouwens wat komt XLM er hier slecht af ...

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:51:
Had dit laatst al geplaatst:

[...]

Bron: https://www.crypto-inside...deld-buiten-exchanges-om/
Dit is ook 1 van de redenen dat ik niet teveel om TA geef want die grafiekjes en cijfertjes zijn gebaseerd
op exchanges en zoals te lezen valt is dat dus niet het grootste deel van de handel.
:)
Toch wel interessant dit.
Zou wel willen weten wat voor handel dit precies is..

Rapapa...

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-01 20:11
Lol, met iets meer dan een maandloon als volume ineens een top 25 coin. Dat krijg je als er geen aanbod is. Wel geinig om te zien.

Verwijderd

gabn88 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:04:
[...]

Lol, met iets meer dan een maandloon als volume ineens een top 25 coin. Dat krijg je als er geen aanbod is. Wel geinig om te zien.
Een maand geleden zat ik wat dom te zoeken op lage circulating supply coins en was Aurumcoin me ook al opgevallen. Nog geen 300k in omloop. Wat een shitcoin dacht ik toen...

Ik had er op dat moment 10 kunnen kopen voor nog geen 100 euro.

Had ik maar...

Verwijderd

https://www.powned.tv/art...itcoins-ruilen-tegen-nepg

Beetje jammer. Had ie beter ff kunnen traden tegen NANO 3 weken geleden of natuurlijk AU.

Van bitcoin naar oud papier.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb gaandeweg wat minder ONT en steek daarvan steeds meer in NEO en EOS om in sats alle drie ongeveer gelijk in de pf te krijgen. EOS blijft echter lekker gaan en zorgt er zelf voor dat zijn aandeel in de pf groter wordt, ONT neemt af, NEO heeft topdagen en mindere dagen.

Dat rapportje hierboven ga ik vandaag lezen, maar EOS verwacht ik, nogmaals, erg veel van de komende tijd. LTC is niet cool in de ogen van veel mensen. BCH zal ik geen woorden aan vuil maken. ETH is een zinkend schip, waar EOS overheen zal varen. BTC en XRP hebben de vaste aanhang en zijn goede investeringen. Misschien voeg ik ook nog wel wat XRP toe omdat die een grote aanhang heeft bij de zoontjes van Henk en Ingrid.

Ik vind het in ieder geval mooi dat we weer terug zijn op >7050, uitstappen lijkt nagenoeg niet meer nodig te zijn want je kunt dit niet timen, gewoon vertrouwen op een stijgende koers.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ggj87
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:36:

Beetje jammer. Had ie beter ff kunnen traden tegen NANO 3 weken geleden of natuurlijk AU.

Ik dacht dat OTC deals goedkoper zouden zijn dan op een beurs. Dan kan je ze toch net zo goed op een beurs kopen ipv lopen hannesen met echt geld en blind vertrouwen enz.?

Verwijderd

ggj87 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:51:
[...]

Ik dacht dat OTC deals goedkoper zouden zijn dan op een beurs. Dan kan je ze toch net zo goed op een beurs kopen ipv lopen hannesen met echt geld en blind vertrouwen enz.?
Klopt. Wat er in deze man is omgegaan is voor mij ook een raadsel.

Vast geen zuivere koffie wanneer je op deze manier je bitcoins dumpt.

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:22:
[...]

Een maand geleden zat ik wat dom te zoeken op lage circulating supply coins en was Aurumcoin me ook al opgevallen. Nog geen 300k in omloop. Wat een shitcoin dacht ik toen...

Ik had er op dat moment 10 kunnen kopen voor nog geen 100 euro.

Had ik maar...
Je snapt toch wel dat het niet zo werkt? Kijk naar de volume en order book.. die 10 aurumcoins had je nu echt niet met een flinke winst verkocht gekregen.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07

Had 2 jaar geleden ook een soortgelijke ervaring. Veel cashtrades via localbitcoins.
Ga er niet gedetailleerd op in, maar zulke lui winnen je vertrouwen met enkele succelvolle trades.
Bij de laatste keer gaat het dus finaal fout en wordt je opgelicht (veelal roemenen met een wisseltruc)
Echter bij mij had ik de dader te pakken en nepgeld en camerabeelden (waarbij vele handlangers te zien waren) afgeleverd bij de politie.

op het eind:
De dader is na 12uur vrijgelaten
De dader kon niet veroordeeld worden wegens gebrek aan bewijs :D (kreeg een brief in huis na 9 maanden ofzo)

Tuurlijk gaan ze dan vrolijk verder. Ik bedoel, wat wil je nog meer: dader,nepgeld,getuigen,camerabeelden.

Ik ben verder toen gaan onderzoeken naar deze groep, Veel jongen gesproken die waren opgelicht. Veelal in belgie/duitland/nederland/zweden.

Ze werden in 2 richtingen, kopen van coins met nepgeld, en verkopen van coins met de wisseltruc.
Veelal bieden ze +5tot 10% bovenop de huidige marktprijs

[ Voor 14% gewijzigd door SonyEricsson op 01-09-2018 10:18 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Sommige mensen zijn vrij naief en zeker als je door enig geluk opeens miljonair bent weet je daar niet altijd goed mee om te gaan. Zie ook de jackpot winnaars welke soms vrij rap weer terug bij af zijn....

Hier in Thailand een Fin (de echte, niet de berber variant :P ) die voor 25 miljoen USD :o het schip in ging maar doordat de daders amateurs zijn en geldstromen makkelijk te volgen waren zijn geld waarschijnlijk terug ziet:
https://www.ccn.com/defra...on-thailand-bitcoin-scam/

Ik ben benieuwd of de Nederlandse aangever nog aan moet tonen waar de Bitcoins vandaan kwamen. Belastingdienst zal ook wel interesse hebben.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Vijeta schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:15:
[...]

Je snapt toch wel dat het niet zo werkt? Kijk naar de volume en order book.. die 10 aurumcoins had je nu echt niet met een flinke winst verkocht gekregen.
Klopt. Maar dan had ik maar 0.05 ofzo hoeven dumpen om mn geld er weer uit te trekken. En de rest langzaam tegen marketprijs verkopen.

Hoe dan ook had ik er dan meer uitgehaald dan mn inleg

• Taro
  • Niet online

Taro

EOS wordt gelanceerd *O* *O*

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bartvandelaar
Die kwam net aan 1 meter van de grond af.

• Taro
  • Niet online

Taro

Bartvandelaar schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:26:
Die kwam net aan 1 meter van de grond af.
2-traps he, de ander volgt nog.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Dogecoin dan haha

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik zit weer in nano. Doet verwoede pogingen die 46sat te gaan slechten.
SonyEricsson schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:15:
[...]

Ze werden in 2 richtingen, kopen van coins met nepgeld, en verkopen van coins met de wisseltruc.
Veelal bieden ze +5tot 10% bovenop de huidige marktprijs
Tjah obvious criminelen die dik overbieden en cash willen betalen aan een verkoper die of de Belastingdienst wil tillen en/of zelf niet eerlijk aan zen coins is gekomen en/of criminelen die, zelfs al waren ze eerlijk, wil helpen te laten witwassen voor wie weet Oost-Europese mensenhandel.

We mogen blij zijn dat de politie met een groot capaciteits tekort niet teveel aandacht geeft aan criminelen die criminelen oplichten of burgers die criminelen een handje willen helpen (dus ook crimineel).

Niemand hoeft met cash aan de slag te gaan. Elke rechtgeaarde burger kan op talloze websites grote hoeveelheden coins kopen en verkopen.

[ Voor 86% gewijzigd door Malarky op 01-09-2018 12:33 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Hou NEO trouwens nu ook in de gaten, die stijgt gestaag door.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:32:
Hou NEO trouwens nu ook in de gaten, die stijgt gestaag door.
Ik kijk eerst of die de 31sat weet te nemen. Is em al 2x niet gelukt en toen viel de hard terug.

• Taro
  • Niet online

Taro

Malarky schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:36:
[...]

Ik kijk eerst of die de 31sat weet te nemen. Is em al 2x niet gelukt en toen viel de hard terug.
BTC gaat zo door de 7.100, dan lukt het NEO zo ook wel :)

Verwijderd

Met de official monero wallet staat er bij mij [wallet 46EXbx (out of sync)]:
Hij is nog bezig met synchroniseren maar betekent dit dat ik geen transactie's kan ontvangen en versturen tot die verstuurd is ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:47:
Met de official monero wallet staat er bij mij [wallet 46EXbx (out of sync)]:
Hij is nog bezig met synchroniseren maar betekent dit dat ik geen transactie's kan ontvangen en versturen tot die verstuurd is ?
Je definitieve saldo is pas bekend als de hele blockchain is bijgewerkt. Ik kan me dus voorstellen dat je daarop moet wachten voordat je iets kunt versturen of ontvangen betalingen zichtbaar worden.

Is er geen light client waarvoor je dit niet hoeft te downloaden?

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:55:
[...]

Je definitieve saldo is pas bekend als de hele blockchain is bijgewerkt. Ik kan me dus voorstellen dat je daarop moet wachten voordat je iets kunt versturen of ontvangen betalingen zichtbaar worden.

Is er geen light client waarvoor je dit niet hoeft te downloaden?
nope of in ieder geval nog niet kunnen vinden. Zo'n gedoe altijd hele blockchain synchronsiren. laat hem een paar dagen lopen anders zoek ik wel wat anders.
Synced 85694/1652064 loopt pas een uur. zit al schot in de zaak.
Hoe blijft de wallet dan up-to-date met de blockchain ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2018 13:54 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:51:
[...]

nope of in ieder geval nog niet kunnen vinden. Zo'n gedoe altijd hele blockchain synchronsiren. laat hem een paar dagen lopen anders zoek ik wel wat anders.
Synced 85694/1652064 loopt pas een uur. zit al schot in de zaak.
Hoe blijft de wallet dan up-to-date met de blockchain ?
Door constant te syncen, al is dat relatief weinig werk als ie 'bij' is. 'k Heb zelf geen monero wallet trouwens, maar ooit hetzelfde meegemaakt met de NLG wallet (die ik nu ook niet meer heb).

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:58:
[...]

Door constant te syncen, al is dat relatief weinig werk als ie 'bij' is. 'k Heb zelf geen monero wallet trouwens, maar ooit hetzelfde meegemaakt met de NLG wallet (die ik nu ook niet meer heb).
Klopt, als je eenmaal synced bent dan valt het 'updaten' mee. 1e keer downloaden en syncen is meestal een drama. Vooral met relatief oudere chains zoals Monero die natuurlijk een dikke backlog in hun chain hebben staan.

Verwijderd

ja dit is ook niet te doen hele laptop wordt sloom. ik ga opzoek naar een andere wallet

• SonyEricsson
Malarky schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:23:
Ik zit weer in nano. Doet verwoede pogingen die 46sat te gaan slechten.

[...]

Tjah obvious criminelen die dik overbieden en cash willen betalen aan een verkoper die of de Belastingdienst wil tillen en/of zelf niet eerlijk aan zen coins is gekomen en/of criminelen die, zelfs al waren ze eerlijk, wil helpen te laten witwassen voor wie weet Oost-Europese mensenhandel.

We mogen blij zijn dat de politie met een groot capaciteits tekort niet teveel aandacht geeft aan criminelen die criminelen oplichten of burgers die criminelen een handje willen helpen (dus ook crimineel).

Niemand hoeft met cash aan de slag te gaan. Elke rechtgeaarde burger kan op talloze websites grote hoeveelheden coins kopen en verkopen.
Dat is wel heel erg kort door de bocht natuurlijk.
Dat je aan cashtrading doet betekend niet gelijk dat je crimineel bent.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 08:30
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:43:
Ik heb gaandeweg wat minder ONT en steek daarvan steeds meer in NEO en EOS om in sats alle drie ongeveer gelijk in de pf te krijgen. EOS blijft echter lekker gaan en zorgt er zelf voor dat zijn aandeel in de pf groter wordt, ONT neemt af, NEO heeft topdagen en mindere dagen.

Dat rapportje hierboven ga ik vandaag lezen, maar EOS verwacht ik, nogmaals, erg veel van de komende tijd. LTC is niet cool in de ogen van veel mensen. BCH zal ik geen woorden aan vuil maken. ETH is een zinkend schip, waar EOS overheen zal varen. BTC en XRP hebben de vaste aanhang en zijn goede investeringen. Misschien voeg ik ook nog wel wat XRP toe omdat die een grote aanhang heeft bij de zoontjes van Henk en Ingrid.

Ik vind het in ieder geval mooi dat we weer terug zijn op >7050, uitstappen lijkt nagenoeg niet meer nodig te zijn want je kunt dit niet timen, gewoon vertrouwen op een stijgende koers.
Wederom bedankt! Dankzij deze post had ik ont ongezet in eos, en met succes. Nog meer tips? :D winst nemen of in eos blijven?

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 22:50
Wat fijn een groen weekend, alsof t bier opeens ook beter smaakt. Proost luitjes!

• PilatuS
  • Niet online
SonyEricsson schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:39:
[...]

Dat is wel heel erg kort door de bocht natuurlijk.
Dat je aan cashtrading doet betekend niet gelijk dat je crimineel bent.
BTC willen verkopen voor 180k in cash. Denk je nou echt dat deze persoon dat netjes zou gaan opgeven aan de belasting ? Die kans lijkt mij extreem klein. Zulke cash deals zijn er nou juist omdat je niet wil dat het geld op je rekening komt te staan.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wauw dat is wel lang geleden hoor in één week tijd +36% op mijn portfolio. We zijn zo gewend geraakt aan down te gaan dat een beetje groen al mooi lijkt. De zomer is over. Ben benieuwd waar deze trein naar toe gaat :)

• Taro
  • Niet online

Taro

PHPResource schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:45:
[...]

Wederom bedankt! Dankzij deze post had ik ont ongezet in eos, en met succes. Nog meer tips? :D winst nemen of in eos blijven?
d:)b

5 weken geleden stond ie nog op 9 Dollar, dus is afhankelijk van BTC wat er gaat gebeuren. Ik handel, op ZIL en af en toe NANO na, alleen in coins met USDT pairs op Binance. ADA, XLM, BCH, etc. verwacht ik minder van dan ONT, NEO en EOS, die regelmatig in de top 4-5 stijgers staan bij de USDT pairs.

Ik heb ze op dit moment alle drie en hold die nog wel een tijdje.

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het nog erg fragiel op dit moment. BTC is 2x niet door de 7.1k gekomen. Nou bleef zojuist de 7k wel stand houden, maar als we niet door die 7.1k kunnen komen kan het eigenlijk alleen flink omlaag.
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:02:
[...]

Ik handel, op ZIL en af en toe NANO na, alleen in coins met USDT pairs op Binance.
USDT pairs zijn wel zo fijn ja. Een stop loss zetten op ZIL is gewoon niet mogelijk. Aangezien ZIL aardig mee gaat met BTC is het nutteloos om een stop loss te zetten op ZIL aangezien het dan toch naar BTC gaat. Dan ben je ZIL wel kwijt maar daalt het net zo hard verder in BTC.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:11
Ik vind XLM een beetje tegenvallen de laatste paar groene dagen...

• PHPResource
Taro schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:02:
[...]

d:)b

5 weken geleden stond ie nog op 9 Dollar, dus is afhankelijk van BTC wat er gaat gebeuren. Ik handel, op ZIL en af en toe NANO na, alleen in coins met USDT pairs op Binance. ADA, XLM, BCH, etc. verwacht ik minder van dan ONT, NEO en EOS, die regelmatig in de top 4-5 stijgers staan bij de USDT pairs.

Ik heb ze op dit moment alle drie en hold die nog wel een tijdje.
Nano/eth nu een goed instapmoment?

• Taro
  • Niet online

Taro

PHPResource schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:21:
[...]

Ik stap net uit NEO en EOS, ook nav wat @PilatuS zei en de move die BTC net maakte. ONT staat nog een mooie buy wall, die kijk ik nog even aan. Als BTC nu inderdaad verder keldert dan zou ik even afwachten met instappen.

• cryptore
Thaam schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:15:
Ik vind XLM een beetje tegenvallen de laatste paar groene dagen...
Dat vind ik dus ook al een tijd , zit weinig leven in , en heb er dan ook voor nu afscheid van genomen (vanmorgen op 3230) , misschien dat ik ze in een dip wel weer koop . Maar eigenlijk vind ik dit ook gelden voor ADA , doen ook weinig

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:21:
[...]

Ik zou afwachten wat BTC doet. Breekt ie de 7.1k dan blijft het nog wel even groen. Gaat ie onder de 7k kan je een hoop rood verwachten. Nu op dit moment instappen zou ik niet aan durven.

• Taro
  • Niet online

Taro

ONT nu ook verkocht, komt niet door de sell wall heen en de buy wall staat een stuk lager, dus vermoed dat ik er nu nog het meeste voor terug kreeg.

Ga zo ook ergens bbq'en, dus geen zin/tijd om op mijn telefoon mee te kijken.

* Taro doet de gordels om, hopelijk onterecht.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Hoe kan dat nou dat DOGE coin blijft maar stijgen 7(8)7 .
Ik begrijp dat DOGE met een ETH combinatie komt maar zo hard en lang blijven stijgen is toch lang geleden.
ik voel erg FOMO 8)7...........zou ik nu nog instappen ??? *O* *O* *O* *O*

• cryptore
cursquidHome schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:36:
Hoe kan dat nou dat DOGE coin blijft maar stijgen 7(8)7 .
Ik begrijp dat DOGE met een ETH combinatie komt maar zo hard en lang blijven stijgen is toch lang geleden.
ik voel erg FOMO 8)7...........zou ik nu nog instappen ??? *O* *O* *O* *O*
Ben blij dat ik ze nooit weggedaan heb , en wacht er nu ook nog wel even mee ... :)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
cryptore schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:39:
[...]

Ben blij dat ik ze nooit weggedaan heb , en wacht er nu ook nog wel even mee ... :)
Ja ik wil er misschien nog wel wat bij doen. oOo

Ik las wel dat deze nooit boven de 1 cent uit gaat komen vanwege de hoeveelheid die er is. Zou dat echt zo zijn?

• cryptore
cursquidHome schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:45:
[...]

Ik las wel dat deze nooit boven de 1 cent uit gaat komen vanwege de hoeveelheid die er is. Zou dat echt zo zijn?
Dat kun je met dit soort vage coins nooit voorspellen , alles is mogelijk , maar heb ze al een lange tijd , toen ik alleen coins kocht omdat ze goedkoop waren ... 8)7 , maar ja in dit geval schijnt het nog goed te komen ....

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.hansklaasse.nl/wp-content/uploads/Glazen-bol.jpg

• PilatuS
  • Niet online
Mkay... :D

Green candle time it is :P

• Taro
  • Niet online

Taro

En gelukkig was ik nog niet weg en heb ik om 16:39 weer ingekocht :)

Moet alleen wat BNB bij nu, maar dat overleven we wel.

• ggj87
Ik heb even de Fibonacci retracement tool gespeeld en gekeken hoe die zich verhoudt op de pieken en dalen van dit jaar. Ik sta versteld hoe nauwkeurig de koers die niveaus volgt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AWRZiHy.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AAHhv3p.png

Ik heb de 5h kaart gepakt om de prijzen iets nauwkeuriger te pakken maar op zich maakt 1 pixel meer of minder niet zo veel uit. In principe zouden we nu dus richting 7500 moeten gaan, het gaat alleen wel erg moeizaam, als we hem nog gaan aantikken. Ik denk dat hierna dit trucje helaas niet meer werkt, op een gegeven moment moet BTC wel iets gaan doen lijkt me. Of omhoog, of omlaag maar eindeloos lower highs maken kan niet blijven duren.

Ten slotte nog de 1D kaart met een Fib retracement van de dip in 2014 naar de piek in december. Hier kun je goed zien dat we nu rondom 61.8 schommelen. Mogelijk een test van 78.6 en dan m00n??

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APwJWHD.png

• cryptore
Oke dan , Hoppa , daar gaan m,n RHOC,s weer

• PilatuS
  • Niet online
@ggj87 Het is inderdaad bijna belachelijk hoe goed support en resitance iedere keer weer klopt. Vind persoonlijk nog steeds dat je gek bent als je handelt en daar niets mee doet, laat staan het onzin vinden.

Zeker nu we door de 7.1k heen zijn zullen we nog wel wat verder omhoog kunnen. Dan komen we alleen weer op het punt dat we door omhoog moeten breken of anders weer helemaal richting de 6k en lager gaan. Voor waar BTC over 3 maanden zal staan wordt dat weer een cruciaal punt :)

Verwijderd

De pump op aurumcoin lijkt ook weer totaal voorbij.

Toch weer een bizar voorbeeldje hoe het kan gaan.

Eigenlijk lachwekkend mooi gewoon :Y

• Bartvandelaar
Heb het gevoel dat NANO nu wel door de 46 grens gaat komen.

Verwijderd

[...]

De ATH van doge is 1.8 dollar cent.

Dus nee dat is niet waar.

Such highs. Very wow. Much gains.

• PHPResource
De fomo is real momenteel bij BTC.
Toch maar deels uitgestapt op 7175. Rek lijkt er even uit

[ Voor 46% gewijzigd door PHPResource op 01-09-2018 17:38 ]

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01 10:42
Zie dat verge flink gestegen is, nog 8 cent van mijn aankoop af, dus nog 400% nodig haha.
Maar op sats even veel als VET, wat denken jullie, omzetten naar VET of die %$#verge toch houden

• Bartvandelaar
JoebarRC schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:42:
Zie dat verge flink gestegen is, nog 8 cent van mijn aankoop af, dus nog 400% nodig haha.
Maar op sats even veel als VET, wat denken jullie, omzetten naar VET of die %$#verge toch houden
Op langere termijn zou ik voor VET kiezen. Wat nu de beste keuze is voor op korte termijn. Geen idee verge is wel vaker hard gepumpt.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01 10:42
Bartvandelaar schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:53:
[...]

Op langere termijn zou ik voor VET kiezen. Wat nu de beste keuze is voor op korte termijn. Geen idee verge is wel vaker hard gepumpt.
Mee eens, ik had een flinke bag, gewoon stond het net 1 op 1 256sats voor 256 sats, de helft laten staan en de helft VET.. en voorlopig vergeten dat ik ze heb :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-01 16:32

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:21:
[...]

De ATH van doge is 1.8 dollar cent.

Dus nee dat is niet waar.

Such highs. Very wow. Much gains.
Doge fan sinds eind 2013! Heb mij destijds misselijk staan minen op die dingen, helaas een aantal scam pools tegengekomen waar er tienduizenden zijn vergaan. Toch een geinig projectje waar ik op blijf hodlen. Afgelopen jaar was natuurlijk bizar (met alle crypto's). Ik voorzie nog wel een breakthrough van die ath.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Izualez
  • Laatst online: 27-01 08:59
Haha had een alert sound op tradingview gezet voor BTC @ 7110, niets gehoord.. totdat ik mijn spel afsloot en de pagina weer actief werd. PIEP, alert gaat af.
Ja, inmiddels was hij al weer even door de 7110..

• Chris.nl
  • Niet online
Izualez schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 18:29:
Haha had een alert sound op tradingview gezet voor BTC @ 7110, niets gehoord.. totdat ik mijn spel afsloot en de pagina weer actief werd. PIEP, alert gaat af.
Ja, inmiddels was hij al weer even door de 7110..
Je bedoelt 7210 :9~

• SonyEricsson
PilatuS schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:56:
[...]

BTC willen verkopen voor 180k in cash. Denk je nou echt dat deze persoon dat netjes zou gaan opgeven aan de belasting ? Die kans lijkt mij extreem klein. Zulke cash deals zijn er nou juist omdat je niet wil dat het geld op je rekening komt te staan.
Hij had het over alle cash traders.

Dit voorbeeld echter weet ik niet alle details vanaf. Misschien heeft hij gewoon netjes vermogensbelasting erover betaald.

Dat hij wel zich af moet vragen waar het geld vandaan komt is is wel een heikel punt.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
SonyEricsson schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 18:35:
[...]

Hij had het over alle cash traders.

Dit voorbeeld echter weet ik niet alle details vanaf. Misschien heeft hij gewoon netjes vermogensbelasting erover betaald.

Dat hij wel zich af moet vragen waar het geld vandaan komt is is wel een heikel punt.
Gezien het feit dat er meer betaald werd als de BTC waard waren, natuurlijk :)
Edit: Als iets te mooi is om waar te zijn, dan.......

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 01-09-2018 20:07 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:33
Vraagje.. ik kom net nog een ether account (binance) tegen waar nog volgens Etherscan 0.15 eth op zou moeten staan.. echter als ik het account daadwerkelijk open is het saldo 0.0000003.. Hoe kan dit??

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Pelox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:17:
Vraagje.. ik kom net nog een ether account (binance) tegen waar nog volgens Etherscan 0.15 eth op zou moeten staan.. echter als ik het account daadwerkelijk open is het saldo 0.0000003.. Hoe kan dit??
Is het mogelijk een ERC-20 token, dus geen ETH, maar wel een coin op het ETH netwerk?

Pagina: 1 ... 254 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!