[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 253 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.332 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Malarky schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:05:

Bij deze het bewijs. Zoals gezegd zat ik volledig in USDT, te loeren naar nano... kon de fomo niet meer aan van zo een mooie prijs en kocht hem.... wel te vroeg want hij viel eerst nog terug.
Je hebt inderdaad tussendoor aardig je billen bij elkaar moeten knijpen ;)

+1!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:19
Ohja, my bad }:O

Gelukkig zit ik nu ff in Banano, uhh Nano. He verdorie, verwarrend al die forks...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik wil best in Nano, maar wat ik zo rot vind aan die munt is dat die altijd maar even een stuiter maakt en dan lang terugzakt. Dus nu nog kopen lijkt me niet zo handig.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:19:
Ik wil best in Nano, maar wat ik zo rot vind aan die munt is dat die altijd maar even een stuiter maakt en dan lang terugzakt. Dus nu nog kopen lijkt me niet zo handig.
Must resist FOMO heb ik hier :P

Edit: Vaak genoeg ingestapt op de top helaas. Alleen met Nano was het achteraf tot nu toe iedere keer een beter plan geweest om het toch te doen _O-

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 31-08-2018 00:21 ]

• ggj87
PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:20:
[...]

Och, ik heb al zoveel kansen gemist. Ik zat al weken, zo niet maanden Nano in de gaten te houden, koop ik niet als die onder de $1 zakt... En nu na de daling van 7100 naar 6800 weer niet gekocht toen Nano terug op 36000 stond. Ach ja, van fouten leert men. Ooit. Hoop ik.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

Och, ik heb al zoveel kansen gemist. Ik zat al weken, zo niet maanden Nano in de gaten te houden, koop ik niet als die onder de $1 zakt... En nu na de daling van 7100 naar 6800 weer niet gekocht toen Nano terug op 36000 stond. Ach ja, van fouten leert men. Ooit. Hoop ik.
Van je fouten leer je toch ? Zelf ook meer dan genoeg fouten gemaakt. Heb ook een hoop moeten leren om het beter te laten gaan en dan nog gaat nooit alles goed. Hoort er helaas bij :P Anders hadden we nu allemaal lambo's toch ?

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:20:
[...]

Edit: Vaak genoeg ingestapt op de top helaas. Alleen met Nano was het achteraf tot nu toe iedere keer een beter plan geweest om het toch te doen _O-
ik heb nano net verkocht, de resistance op 45 lijkt te groot... voor nu. heb een buy order op 42.2 staan, hopelijk zoekt die dat support level op vannacht. En anders zal ik de rit naar de 50 missen, tenzij ik uit fomo weer instap 8)

• ggj87
PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:29:
[...]

Van je fouten leer je toch ? Zelf ook meer dan genoeg fouten gemaakt. Heb ook een hoop moeten leren om het beter te laten gaan en dan nog gaat nooit alles goed. Hoort er helaas bij :P Anders hadden we nu allemaal lambo's toch ?
Het grootste probleem is dat ik toen ik begin dit jaar in crypto stapte ik totaal geen ervaring had met investeren en handelen. Door veel vallen en opstaan weet ik er nu wel wat meer van en heb ik intussen ook een strategie voor mezelf bepaald maar al die fouten hebben wel een deuk in mijn zelfvertrouwen geslagen. Heb al zo vaak gehad dat ik kocht en dat het toch zakte om na verkoop 2 dagen later 3x zo hoog te staan. Als ik het in het begin van het jaar beter had gedaan had ik nu denk ik meer gedurfd.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

:(:) Even eentje uit de oude doos:

19 maart zei Cryptosletje nog zo...
Je kunt je er nog steeds in verdiepen, niet elke kans hoef je te pakken. Doe gewoon eens een paar dagen niets en pak een mooie kans als je een overduidelijke ziet. Niet alle gemiste kansen zijn een verlies.
Deze boven je bed hangen en morgen weer een nieuwe dag.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:49
PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:14:
[...]

Uber shitcoin :P Max 7 TPS dus je kan er geen reet mee op grote schaal. Verbruikt meer stroom dan een klein land en je hebt er eigenlijk geen reet aan :+
Moet ik het dan echt nog een keer uitleggen? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ggj87
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:36:
[...]

:(:) Even eentje uit de oude doos:

19 maart zei Cryptosletje nog zo...

[...]

Deze boven je bed hangen en morgen weer een nieuwe dag.
Zoiets wil ik nu ook doen. Ik zit nu alleen in BTC en wil 1, max. 2 alts kopen. Het liefst 1 om het overzicht te houden. En als het kan idd. alleen inkopen als ik (bijna) zeker weet dat het weer gaat stijgen. Met BTC proberen de pieken/dalen mee te pakken door in USDT of als het even kan EUR te duiken.

• PilatuS
  • Niet online
Ik probeer nu zoveel mogelijk op safe te spelen. Dat kost mij flinke winst, maar dan nog haal ik er genoeg winst uit. Vandaar ook mijn BTC aankoop van vanavond toen de candle al flink omhoog ging.
Richh schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:40:
[...]

Moet ik het dan echt nog een keer uitleggen? :+
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!1!!111!

[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 31-08-2018 00:41 ]

• Chris.nl
  • Niet online
@Malarky zulke mooie successen en nog steeds dezelfde avatar. 't Blijft me benieuwen wanneer je er een vet spaarvarken van maakt.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 08:30
Laatste dag voor expiratie date van CME futures, wellicht resulterend in een pump naar 7200 usd? Zou niet de eerste pump vlak voor einde van een future zijn

[ Voor 23% gewijzigd door PHPResource op 31-08-2018 00:54 ]

• ggj87
H&S op 5/15 min.?

• ggj87
PHPResource schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:51:
Laatste dag voor expiratie date van CME futures, wellicht resulterend in een pump naar 7200 usd? Zou niet de eerste pump vlak voor einde van een future zijn
Dan hebben we wel weer een mooie dubbele top zoals bij alle voorgaande pieken.

• B-Bandit
Volgende keer bij pump gewoon rustig slapen. 89 nano verspild en een uur van mijn tijd 8)7

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de nieuwsliefhebbers:
Blockchain economie zal groeien naar waarde van $3 biljoen in 2030
Volledig artikel hier te lezen: https://biflatie.nl/artik...-economie-3-biljoen-2030/
:)
edit: terwijl de BTC de 7K weer aantikt.

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 31-08-2018 07:41 ]

• krokos
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
RaptorXS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:38:
Voor de nieuwsliefhebbers:

[...]

Volledig artikel hier te lezen: https://biflatie.nl/artik...-economie-3-biljoen-2030/
edit: terwijl de BTC de 7K weer aantikt.
Nog meer nieuws over SEC en ETF: https://biflatie.nl/crypto/dash-crypto-venezuela/

• RaptorXS
En nieuws over de Ethereum Futures, redelijk vers van de pers:
CBOE Close To Launching Ethereum Futures: Report
Voor de nieuwsliefhebbers hier het hele artikel:
https://www.zerohedge.com...g-ethereum-futures-report

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
Ben de afgelopen nacht een beetje wakker gebleven. Van mijn favorieten is TenX een beetje raar aan het doen.

per half uur zijn de volumes langzaam aan het toenemen. Zijn nu 30% gestegen. Geen nieuws over product oid.
Is al 9% omhoog.

Normaal gesproken zou ik bij een andere coin daar niet zo wakker van liggen. Maar tenx is al tijden aan het sluimeren. Alleen bij goed nieuws maakt het een jump, dus die toename nu is wel te bekijken waard

• RaptorXS
SonyEricsson schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:01:
Ben de afgelopen nacht een beetje wakker gebleven. Van mijn favorieten is TenX een beetje raar aan het doen.

per half uur zijn de volumes langzaam aan het toenemen. Zijn nu 30% gestegen. Geen nieuws over product oid.
Is al 9% omhoog.

Normaal gesproken zou ik bij een andere coin daar niet zo wakker van liggen. Maar tenx is al tijden aan het sluimeren. Alleen bij goed nieuws maakt het een jump, dus die toename nu is wel te bekijken waard
Als je er wakker van ligt, pak je winst en stap eruit, helemaal uit de crypto's :)

• SonyEricsson
RaptorXS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:06:
[...]

Als je er wakker van ligt, pak je winst en stap eruit, helemaal uit de crypto's :)
Ik stap pas uit als ik de 10 miljoen hebt bereikt. Dus worden nog een hoop slapeloze nachten

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 22:50
Gister 1 ETH ingeruild voor 40 Nano, 150 IOTA en 100 ICX. Alle drie praktisch gekocht op de day low.

Nano staat plus 22%, IOTA plus 8% en ICX plus 12% ivm ETH. Leuk om een keer goed te zitten, maar nu de vraag hodl of tijdelijk omzetten naar BTC.. geen zin om weer de hele dag naar de koersen te kijken. Lastig!

• B-Bandit
Echt niemand hier die ITC heeft? Chinese IOTA concurrent....mainnet gaat binnenkort online en ze krijgen deze week een listing op Bithump. Koers deed afgelopen nacht 92% en holding! Sta zelf nog in de min ermee, maar nog slechts 16%.

De Koreanen zijn echt weer back in the game. Worden weer leuke tijden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZxjqKUd05GNwZVu8QEYnVtpw/medium.png

https://coinmarketcap.com/currencies/iot-chain/

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2018 10:11 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 22:50
Malarky schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:05:
Ik zat in de piepzak met nano. Had em op 39 gekocht toen die van 36 was gekomen, maar om 20:15 viel die in elkaar terug naar 37. Dus ging al met een slecht gevoel naar bed. Zo een enorme pump om 10u had ik niet durven dromen, puur geluk.

Waarom ik wel graag nano wilde is omdat als je je lineaal onder nano legt op 1 maand window (ik altijd met mijn linealen....) dan is 35 een uitstekende koers, maarjah met een zwakke btc is niets te laag.... fomo overwon bij mij.

Mits btc zo blijft zie ik hem wel weer naar 50 gaan, minimaal voor een dubbele bottom testen.

[...]

Bij deze het bewijs. Zoals gezegd zat ik volledig in USDT, te loeren naar nano... kon de fomo niet meer aan van zo een mooie prijs en kocht hem.... wel te vroeg want hij viel eerst nog terug.
Heb je al een verkoop prijs ingesteld op Nano? Zo ja, care to share? :D

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51
Hou je maar vast we kunnen miss weer een dump verwachten.
https://coingape.com/silk...es-huge-dump-anticipated/

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
outlandos schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:10:
Gister 1 ETH ingeruild voor 40 Nano, 150 IOTA en 100 ICX. Alle drie praktisch gekocht op de day low.

Nano staat plus 22%, IOTA plus 8% en ICX plus 12% ivm ETH. Leuk om een keer goed te zitten, maar nu de vraag hodl of tijdelijk omzetten naar BTC.. geen zin om weer de hele dag naar de koersen te kijken. Lastig!
Lekker omzetten naar BTC. Winst is winst.

Rookworst zonder r is ook worst.

• B-Bandit
Zolang men geen geld nodig heeft zal er niet gedumpt worden. Als ik 60.000 BTC beheerde zou ik wellicht 5.000 ervan verkopen voor cash en de rest laten staan tot BTC minstens weer >15k is. Tenzij het de verwachting is dat deze lui de prijs willen drukken met de verkoop, maar ik krijg de indruk dat dit of criminelen zijn of toch stiekem Mt Gox...

Ik maak me er in elk geval niet druk om. Wordt er gedumpt, dan wordt er maar gedumpt.
outlandos schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:10:

Als je handelt op Binance kan je ook een stop loss zetten iets boven je inkoop niveau. Stijgt het verder dan plaats je later een iets hogere SL, daalt het alsnog dan ben je in elk geval niet slechter af.

Ik zit op dit moment heavily in alts omdat ik verder herstel verwacht. Heb slechts 1,5 ether vrij...

[ Voor 35% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2018 10:24 ]

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Timberly2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:39:
[...]

Goed om te lezen.
Dit is een Nederlands project waar we echt wel trots op mogen zijn. Hier wordt waarde gecreëerd door 2e hands handel te elimineren. Momentum moeten ze nog wel krijgen, maar is ook deels marketing / hype / community gedreven. Daarom post ik hier af en toe nog om mensen eraan te herinneren ;)

Laatste twee maanden ook lopen inkopen. In ETH uitgedrukt is de prijs ook niet gewijzigd. Op coinmarketcap moet je je niet laten afleiden door de $ koers. Overigens in een efficiënte markt had GET hoger moeten blijven staan. Maar zie het als een kans dat deze markt niet efficiënt is. Het lijkt te mooi om waar te zijn (en hopelijk is het dat niet;))!!

Met 250 ETH druk je de koers theoretisch naar 0,07 ETH ofwel ~19$, maar dan zou de marketcap x11mln coins zo'n 200mln zijn en zeilen ze de top 50 binnen. Dat zal niet gebeuren via IDEX. Ik verkoop ook wel voor die tijd haha.

Echter, 250 ETH is niet zo'n gek bedrag, want met 84.000 euro Q4 ticketsales, gaan ze straks een buy order neerzetten van 350 ETH op 50 eurocent. Er komt in ieder geval beweging in :)
Als je kijkt wat voor voorsprong zij hebben tov andere coins uit de top-50 die enkel teren op een whitepaper en waarvan sommigen pretenderen met 1 oplossing alle wereld-problemen op te kunnen lossen, dan zit er nog wat moois aan te komen. GET heeft een duidelijke usecase, een werkend (en in gebruik zijnd) product en er is goed nagedacht over economie rondom de token. 't Gevaar is alleen dat grote ticket-bedrijven de wind uit hun zeilen gaan nemen door zelf met private-blockchain / fake oplossingen (gaan) komen.

Ik vind het wel moeilijk inschatten hoe snel die 1e buy-back gevuld gaat worden. De huidige (sell) orderbooks zijn idd flinterdun. Daarnaast kan ik mij voorstellen dat een hoop mensen een dusdanige waardedaling hebben gehad van hun GET tokens dat ze hun tokens niet direct gaan verkopen zodra de koers weer een keertje verdubbeld is.
Zo heb ik ook nog een zakje VertCoin liggen dat 95% in waarde is gedaald en waarvan het de moeite niet (meer) loont om te gaan verkopen (ook niet zodra de prijs ver2 of 3 dubbelt) O-)

• B-Bandit
ernstk schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Als je kijkt wat voor voorsprong zij hebben tov andere coins uit de top-50 die enkel teren op een whitepaper en waarvan sommigen pretenderen met 1 oplossing alle wereld-problemen op te kunnen lossen, dan zit er nog wat moois aan te komen. GET heeft een duidelijke usecase, een werkend (en in gebruik zijnd) product en er is goed nagedacht over economie rondom de token. 't Gevaar is alleen dat grote ticket-bedrijven de wind uit hun zeilen gaan nemen door zelf met private-blockchain / fake oplossingen (gaan) komen.

Ik vind het wel moeilijk inschatten hoe snel die 1e buy-back gevuld gaat worden. De huidige (sell) orderbooks zijn idd flinterdun. Daarnaast kan ik mij voorstellen dat een hoop mensen een dusdanige waardedaling hebben gehad van hun GET tokens dat ze hun tokens niet direct gaan verkopen zodra de koers weer een keertje verdubbeld is.
Zo heb ik ook nog een zakje VertCoin liggen dat 95% in waarde is gedaald en de moeite niet is om nu te gaan verkopen (ook niet zodra de prijs ver2 of 3 dubbelt) O-)
Probeer al een tijde GET bij te kopen maar heb het geduld niet voor die pokke exchanges...destijds meer dan 1000 euro ingeknald. Inmiddels 123 euro waard :F

• Richh
Monero, make me proud!

Toch jammer dat de rest van de alt-coins nu BTC omlaag trekken.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Richh schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:27:
Monero, make me proud!

Toch jammer dat de rest van de alt-coins nu BTC omlaag trekken.
Ik vind dat niet jammer, ik vind dat een kans.
Bovendien wat maakt het uit ?

• Richh
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Ik vind dat niet jammer, ik vind dat een kans.
Bovendien wat maakt het uit ?
Als Bitcoin-holder zijn dit soort dipjes toch jammer hoor :P

Maar inderdaad, uiteindelijk maakt het niet uit. Ik blijf wat ik nu heb toch hodlen tot 1 BTC een kleine woning waard is :)

• Dysmael
Tja,

Ik heb wel eens ergens gelezen of gehoord dat je bitcoin ook kan verkopen voor fiat.
Sommige mensen kiezen voor dollar cost average en kopen nog wat bij een lagere prijs om hun gemiddelde omlaag te halen
Anderen verkopen weer met leverage, als dan niet om hun exposure te verlagen.

Als je denkt te weten wat er gaat gebeuren, en de kans best hoog schat dat de prijs van btc vs usd gaat dalen dan kan je daar gebruik van maken.

Hodl is géén (goede) tactiek. Hodl is een typo van iemand die in dronken bui tot besef kwam dat hij geld verloor met 'daytraden' en daarom maar besloot op te houden. Dat is een meme geworden.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:36:
Dit spelletje is zo doorzichtig als wat. De whales zetten om de zoveel dollar een paar BTC in het orderboek, met bovenin bij 6877 23 BTC en daaronder gegroepeerd ook een paar BTC per keer, ze duwen dan de prijs omlaag en vervolgens bij 6830 laten ze 'm weer pumpen en dan jagen ze het omhoog om daarna weer de prijs te drukken. En herhalen.
Na een nachtje te hebben geslapen en te hebben nagedacht denk ik dat ik het nu wel snap hoe deze daling vanaf 7100 naar 6800 is gegaan. Ik schreef op:
Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:49:
Lijkt het nu op dat men de BTC lager wil krijgen? Zie verkoop van tientallen BTC op Binance (bijv. op 7091,39)
dat er tientallen BTC op 7091,39 in het orderboek kwamen, dit werd afgedaan als dat je daar de BTC niet omlaag mee krijgt. Maar gisteren gebeurde dit wederom, zoals ik schreef:
Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:32:
Iemand hier ff 80 BTC op 6990 aan het verkopen op Binance?
En daarna ging het gedurende de dag zo door soms met tientallen tegelijk, soms met enkel een paar hele BTC in het ask side van het orderboek en dan toen BTC in de bandbreedte 6810 - 6877 met de top op 6877 stond er precies daar op die 6877 een sell order van 23 BTC in het orderboek. Die 23 BTC op 6877 heeft er al die tijd dat BTC zelfs om 15:00 uur bij 6813 in het orderboek gestaan.

Ik ben dan een sukkel die op 6810 om 21:35 uur in USDT is gegaan met de vrees dat ie door de 6800 zou gaan, maar voordat ik BTC verkocht, zag ik wel dat om circa. 22:00 uur die 23 BTC op 6877 uit het orderboek was verdwenen.

Ik dacht toen alleen aan niet nog meer verlies en verkocht, maar na die stijging vlak na 22:00 uur valt alles op z'n plaats. Whales die met tientallen BTC de prijs naar beneden drukken, soms met groottes van $ 500.000 en dan verschillende van deze pakketten BTC tegelijk in het orderboek plaatsen net onder elkaar. Elke keer als BTC iets omhoog wilde gaan, gelijk nog meer sell orders van BTC om de prijs maar niet te laten stijgen. En dan op een bepaald punt rondom 6800 de sell order van 23 BTC verwijderd, en daaronder bij de bid kwam er een buy van meer dan $ 100.000 en toen begon de prijs te stijgen.

Mijn conclusie van de bovenstaande verhaal is dat TA zeker belangrijk is, maar dat whales een leidende functie hebben waarbij zij beginnen met verkopen van enkele tot tientallen BTC en daarbij de prijs drukken en vervolgens laten stijgen. Gewoon manipulatie. Het orderboek is daardoor nog belangrijker om een trend te spotten. Hetzelfde geldt voor de bid kant van het orderboek.

Moraal van het verhaal voor mij is; als ik zie dat er tientallen BTC aan de sell kant van het orderboek vlakboven de laatste prijs worden geplaatst dan is het tijd om in USDT te gaan en lager terug te kopen, want tegen een whale kun je niet op. Het zou mij niks verbazen als dit spelletje in de komende uren opnieuw wordt gespeeld.

• PHPResource
Iemand nog een leuke coin/eth pair om nu een halve eth in te leggen?

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 31-08-2018 10:56 ]

• Dysmael
Ik denk niet dat 23 BTC een deuk in een pakje boter slaat hoor, walls van 500 BTC bewegen de prijs soms niet eens

• Sahara
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:57:
Ik denk niet dat 23 BTC een deuk in een pakje boter slaat hoor, walls van 500 BTC bewegen de prijs soms niet eens
Ik denk het wel als de BTC al meer dan 3% in de min staat op dat punt.. Zie dan maar een koper te vinden die na een continue daling ff 23 BTC in no time op eet, met in het achterhoofd dat de vorige toppen gisteren tijdens de daling weer lager werden. Wedden dat BTC zo weer vet lager staat? Ik zie weer een hoop sells in het orderboek komen.

• Dysmael
Er worden genoeg market buys van veel meer dan 23 BTC gedaan.
23 BTC stelt echt niets voor hoor

• Sahara
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:02:
Er worden genoeg market buys van veel meer dan 23 BTC gedaan.
23 BTC stelt echt niets voor hoor
Ieder z'n mening en theorie. Ik heb die 23 BTC gisteren de hele tijd in het orderboek zien staan en die 6877 ging er niet aan ondanks meerdere pogingen, enkel pas na 22:00 uur, maar toen lag die 23 BTC niet meer in het orderboek. Anyway ik zie er wel manipulatie met behulp van whales in van deze daling van gisteren.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-01 05:49
Goed te zien dat GET hier ook nog in trek is, heb daar een leuk aantal van, hoop dat de vraag gaat toenemen komende maanden.

De Aziatische exchanges zijn er nooit gekomen na hun tour paar maanden terug, zonde.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik zie het alweer het wordt weer een geweldig k*tdag. BTC stijgt, ik stap in NANO, NANO zegt: nee ik daal lekker verder. Same old.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 23:19
B-Bandit schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:23:
Echt niemand hier die ITC heeft? Chinese IOTA concurrent....mainnet gaat binnenkort online en ze krijgen deze week een listing op Bithump. Koers deed afgelopen nacht 92% en holding! Sta zelf nog in de min ermee, maar nog slechts 16%.

De Koreanen zijn echt weer back in the game. Worden weer leuke tijden :)

[afbeelding]

https://coinmarketcap.com/currencies/iot-chain/
1 van m'n eerste alts, in het begin gehouden na een leuke pump en sindsdien langzaam aan de afgrond in zien zakken. Zou eigenlijk niet weten hoe ze er momenteel voor staan.

• B-Bandit
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:36:
Tja,

Ik heb wel eens ergens gelezen of gehoord dat je bitcoin ook kan verkopen voor fiat.
Sommige mensen kiezen voor dollar cost average en kopen nog wat bij een lagere prijs om hun gemiddelde omlaag te halen

Als je denkt te weten wat er gaat gebeuren, en de kans best hoog schat dat de prijs van btc vs usd gaat dalen dan kan je daar gebruik van maken.

Hodl is géén (goede) tactiek. Hodl is een typo van iemand die in dronken bui tot besef kwam dat hij geld verloor met 'daytraden' en daarom maar besloot op te houden. Dat is een meme geworden.
DCA ivm langeterimijn vasthouden van een belegging is wel een goede tactiek. Keer op keer blijkt dat particulieren zoals wij daytraden niet kunnen behappen en uiteindelijk verliezen. Gaan we niet traden dan stappen we in 1x groots in (met flink bedrag op de top instappen) en maken we ook verlies waarbij we dan verkopen als het nog een beetje iets waard is waarna het weer aantrekt.
tomdg schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

1 van m'n eerste alts, in het begin gehouden na een leuke pump en sindsdien langzaam aan de afgrond in zien zakken. Zou eigenlijk niet weten hoe ze er momenteel voor staan.
Leuk! Ja ik heb ITC namelijk hier vanuit het forum opgepikt, niet zelf verzonnen. Ze doen het erg goed! Hard op weg in China en wat ik al zei, eind dit jaar gaat mainnet live. Vandaag listing op Bithump en ja veel moois dus. Heb mijzelf op de weg naar benee maar geDCA'd. Helaas hier hetzelfde verhaal met traden. Net pump geweest van 4000 naar 7100 sats. Helaas kent Huobi geen SL waardoor je er niet op kon handelen. Inmiddels teruggetrokken naar 5600 sats. Nog altijd tevreden hoor, maar op pumpjes zou ik wel graag willen acteren.

[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2018 11:39 ]

• SonyEricsson
Tja,

Weer een glazen bol erbij gepakt? Iedereen die trade denkt dat er weet wat er gaat gebeuren.

Hold en Daytrade zijn beide totaal verschillende vormen van beleggen/risicos nemen.
Hold is dan ook een lange termijn visie terwijl daytraden zoals de naam al aangeeft zich focus op de korte. Beide kan je een tactiek noemen of een vorm van traden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:23
Tja,

Iemand die Hodl kan ook iemand zijn met een baan of iemand die geen zin heeft om de hele dag met zijn mond open wezenloos naar een scherm te moeten kijken :O (heb niks tegen mensen die daytraden maar laat mij ook in mijn waarden :) )

[ Voor 3% gewijzigd door bie100 op 31-08-2018 11:58 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
SonyEricsson schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Weer een glazen bol erbij gepakt? Iedereen die trade denkt dat er weet wat er gaat gebeuren.

Hold en Daytrade zijn beide totaal verschillende vormen van beleggen/risicos nemen.
Hold is dan ook een lange termijn visie terwijl daytraden zoals de naam al aangeeft zich focus op de korte. Beide kan je een tactiek noemen of een vorm van traden.
Volgens mij is zijn punt dat daytraden een betere tactiek is dan hodlen. Zeker in een bearmarkt. Alleen moet je het ook wel kunnen. En die handigheid mis ik persoonlijk ben ik wel achter gekomen dus ben ik vooral een holder. Alleen bij grote dumps wil ik eens uitstappen en een procentje extra pakken. Te vaak de boot gemist.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Dysmael
Sahara schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

Ieder z'n mening en theorie. Ik heb die 23 BTC gisteren de hele tijd in het orderboek zien staan en die 6877 ging er niet aan ondanks meerdere pogingen, enkel pas na 22:00 uur, maar toen lag die 23 BTC niet meer in het orderboek. Anyway ik zie er wel manipulatie met behulp van whales in van deze daling van gisteren.
Is alleen geen mening en theorie. Zijn harde cijfers die gewoon openbaar zijn.
Je kan trades live volgen en historie van inzien.

• Chris.nl
  • Niet online
Ik voel me goed bij de DCA techniek, ook zeker in de berenmarkt. Zou het gaan om geld wat ik niet kan missen / afschrijf dan voelde ik me wellicht anders.
bie100 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:54:
[...]

Iemand die Hodl kan ook iemand zijn met een baan of iemand die geen zin heeft om de hele dag met zijn mond open wezenloos naar een scherm te moeten kijken :O (heb niks tegen mensen die daytraden maar laat mij ook in mijn waarden :) )
Misschien helpt het 'elkaar in z'n waarde laten' als je daytraders niet omschijft als wezenloze mouth breathers :) Verder +1

[ Voor 61% gewijzigd door Chris.nl op 31-08-2018 12:23 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:33
Bartvandelaar schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is zijn punt dat daytraden een betere tactiek is dan hodlen. Zeker in een bearmarkt. Alleen moet je het ook wel kunnen. En die handigheid mis ik persoonlijk ben ik wel achter gekomen dus ben ik vooral een holder. Alleen bij grote dumps wil ik eens uitstappen en een procentje extra pakken. Te vaak de boot gemist.
Als je er tijd voor hebt is dat ook een betere tactiek.

Zero.

• bie100
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:01:
Ik voel me goed bij de DCA techniek, ook zeker in de berenmarkt. Zou het gaan om geld wat ik niet kan missen / afschrijf dan voelde ik me wellicht anders.

[...]

Misschien helpt het 'elkaar in z'n waarde laten' als je daytraders niet omschijft als wezenloze mouth breathers :) Verder +1
nee joh niet allemaal maar de meeste wel :*) (geintje)

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Ik wil daar ook tijd voor hebben, maar dan graag eerst één of twee jaarsalaris als buffertje zodat ik niet hoef te werken :')

• Dysmael
SonyEricsson schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Weer een glazen bol erbij gepakt?

Hold is dan ook een lange termijn visie terwijl daytraden zoals de naam al aangeeft zich focus op de korte.
bie100 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:54:
[...]

Pelox schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

[...]

Nee, Nee, Nee en Nee
[...]
En die handigheid mis ik persoonlijk ben ik wel achter gekomen dus ben ik vooral een holder. Alleen bij grote dumps wil ik eens uitstappen en een procentje extra pakken. Te vaak de boot gemist.
Dit is het punt!

Daytrade verlies je geld mee!
Hodl is ook heel erg dom, als een asset zakt in waarde dan verkoop je hem
Verschil zit hem in hoe snel je dat doet en waarom.
"Hodl" is een ander woord voor "dom kopen voor elke prijs en nooit verkopen"

Wat je terug kan lezen in de oorspronkelijke post op bitcointalk waar deze meme vandaan komt is dat iemand die dacht slim de hele dag trades te kunnen doen door naar het scherm te staren daar geld mee kon verdienen.
Daarbij ontstaat vaak veel emotie en irrationeel gedrag, daardoor verlies je geld op elke trade en eindig je met minder fiat en minder bitcoin.

Niemand heeft een glazen bol maar je kan wel degelijk berekende trades maken.
Het vergelijk met poker dat vaker gemaakt wordt past volgens mij ook perfect.

Als ik geen gelijk heb in wat ik verwacht (daling) dan soit, daar wordt ik niet anders van.
Volgens mij denken mensen soms dat je niet terug mag komen op wat je eerder had verwacht. Situaties veranderen, die probeer je te herkennen en je daarop aan te passen. Heel belangrijk element is risiko vermijden.

Beter vertaald zou "hodl" moeten zijn; wees voorzichtig, voorkom fomo en paniek door vooraf een duidelijk plan te hebben en ga niet denken dat je geld kan 'verdienen' door de hele dag op -2% te kopen en op +2% te verkopen want als het zo simpel was dan was iedereen wel rijk.

Maar "hodl" tot een ondergrens wat voor jou de druppel is. En maak rationele beslissingen waar je niet van minuut tot minuut op afwijkt. Ga ook niet naar 5m charts kijken maar bekijk het van dag of zelfs week tot week op zijn minst. Daytraden betekent ook niet dat je elke dag orders zit in te kloppen

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:45:

Maar "hodl" tot een ondergrens wat voor jou de druppel is. En maak rationele beslissingen waar je niet van minuut tot minuut op afwijkt. Ga ook niet naar 5m charts kijken maar bekijk het van dag of zelfs week tot week op zijn minst. Daytraden betekent ook niet dat je elke dag orders zit in te kloppen
Dit is toch wel wat de meeste 'Holders' doen.
Ze kijken net zoals de 'daytraders'naar de charts en juichen bij een kleine stijging en zijn down bij een kleine daling.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit als je eerst op +20k stond en nu op 6k als je toch van plan bent te holden voor een paar jaar(of meer)
Je aantal btc(or alts) blijft het hetzelfde.
Gevoelsmatig natuurlijk wel.

• Dysmael
Wat maakt het uit of je aantal btc's gelijk blijft?
Praat je er nog zo over als btc $10 staat?

Je weet niet wat de toekomst brengt he.

• Chris.nl
  • Niet online
Voor mij is hodl een combinatie van factoren. Ik hodl niet met een bodemprijs in gedachten (dood of de gladiolen)... Ik geloof ik de techniek / chain die m'n coin beloofd neer te zetten, dat er inmiddels een testnet is en v0.7 komt helpt qua vertrouwen. Tuurlijk kijk ik naar de prijs, maar hoewel ik graag een bullrun zie wordt ik net zo vrolijk van een mooi volgend bijkoopmoment, het duurt immers nog 5 maand voor mainnet en langer totdat ie daadwerkelijk geïmplementeerd wordt door bedrijven. Hoe verder het product gevorderd is hoe beter een bullrun kan uitpakken imo. Time is on my side, zeker als de berenmarkt nog ff aanhoud.

• wehave
Dysmael schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:10:
Wat maakt het uit of je aantal btc's gelijk blijft?
Praat je er nog zo over als btc $10 staat?

Je weet niet wat de toekomst brengt he.
Als Holder ga je ervan uit dat het ooit meer waard word lijkt mij.

• Dysmael
Dan kijk je dus op een andere tijdschaal :)

Dat is mijn punt ook, je moet wel een bedrag en tijd in gedachten hebben.

Kijken naar over 10jr is een groot risiko en er is vast een punt waarop je toch verkoopt als hij te laag gaat. Alleen moet je eerst een paar keer hebben gedacht " shit had ik maar verkocht"

Zo werkt de fomo en parabool omhoog ook. Panic sells door " shit had ik maar gekocht" een paar keer te denken

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Je kan 5 minuten holden, je kan 2 jaar holden.

Het gaat er m.i. om dat je een positie kiest om in te stappen en een positie om uit te stappen.

Dat hold vs daytrade vind ik niet zo interessant.

Iedereen die trades maakt wil rendementen pakken en of je dat met korte holds of met lange holds doet is afhankelijk van jouw eigen strategie.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
"...Yes it is!!!!!" :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Laat iedereen lekker traden zoals hij of zij wil. Lekker boeiend allemaal. En dat hodl een meme is weet volgens mij iedereen wel. Is allemaal niet zo interessant.

Als je het dan toch over poker hebt: poker kun je ook via verschillende tactieken winstgevend spelen. Er is niet maar een tactiek. Enkel dat je methematisch de juiste beslissing maakt. Maar je kunt het spel op verschillende manieren spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door DAMAGE op 31-08-2018 14:13 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
VET 14%
BTC 11%
Andere 9%
ZIL 7%
NEO 6%
NANO 5%
IOTA 4%
ONT 4%
ETH 4%
XRP 4%
ADA 3%
BNB 3%
EOS 3%
STRAT 3%

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• wehave
TomTorquay schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:31:
VET 14%
BTC 11%
Andere 9%
ZIL 7%
NEO 6%
NANO 5%
IOTA 4%
ONT 4%
ETH 4%
XRP 4%
ADA 3%
BNB 3%
EOS 3%
STRAT 3%
Veel geloof in Vet dus nog.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

VET komt wel weer op zijn pootjes terecht. Gister nog een klein zakkie gehaald voor ie ging pumpen. Is toch allemaal in de aanbieding. Zodra die BTC weer eens een keer op een nieuwe ATH komt lach je je suf haha!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Rookert25
wehave schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Veel geloof in Vet dus nog.
Waarom niet? Beste fundamentals en toepassing van de top 25 op CMC :) Je zult zien dat tokens meer intrinsieke waarde hebben dan cryptocurrencies (al zullen laatste soms wat meer pumpen op speculatie).

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15
Rookert25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:30:
Goed te zien dat GET hier ook nog in trek is, heb daar een leuk aantal van, hoop dat de vraag gaat toenemen komende maanden.

De Aziatische exchanges zijn er nooit gekomen na hun tour paar maanden terug, zonde.
Die tour was niet zozeer (alleen) voor Exchanges, maar ook voor gesprekken met grote ticket maatschappijen in Azië. Daarnaast is GET verhandelbaar op Qryptos. Dit is een strategische keuze geweest. Qryptos gaat volgende week over naar Liquid. Een samenvoeging van meerdere Exchanges. Met een gecombineerd volume wordt dit 1 van de grootse Exchanges die er nu is (lastig te zeggen, omdat veel exchanges veel fake volume hebben). Hopelijk gaat het volume van GET hiermee ook omhoog.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

TomTorquay schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:31:
VET 14%
BTC 11%
Andere 9%
ZIL 7%
NEO 6%
NANO 5%
IOTA 4%
ONT 4%
ETH 4%
XRP 4%
ADA 3%
BNB 3%
EOS 3%
STRAT 3%
edit: oke laat maar.

[ Voor 68% gewijzigd door Malarky op 31-08-2018 15:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
Dit is de uitslag van een poll van wat alle mensen hebben, niet zijn stack :P

• wehave
Malarky schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:36:
[...]

Kan iemand mij uitleggen waarom je zo zou diversificeren, behalve dan als je miljoenen aan stack hebt en je gewoon 'een maatje te groot' bent in je eentje voor een coin?

Is toch helemaal niet handig als je zoveel coins moet managen? Ja leuk dat er altijd wel 1 bij zit die het goed doet, % stelt het weinig voor. En je zal er altijd 1 bij hebben die het minder doet.

Als de BTC finaal instort wil ik snel kunnen schakelen, dus ik zit altijd maar in 1-3 coins tegelijk. In hele kleine coins op Kucoin neem ik nooit al te grote posities, want daar kom je nooit meer vanaf als de coin hard gaat dalen.
Dit was toch gewoon een soort enquête?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Dit is de uitslag van een poll van wat alle mensen hebben, niet zijn stack :P
Haha, oke laat maar;) :>
wehave schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Dit was toch gewoon een soort enquête?

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 31-08-2018 15:39 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Rookert25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:33:
[...]

Waarom niet? Beste fundamentals en toepassing van de top 25 op CMC :) Je zult zien dat tokens meer intrinsieke waarde hebben dan cryptocurrencies (al zullen laatste soms wat meer pumpen op speculatie).
Het probleem dat ze trachten op te lossen wordt niet opgelost. Daar waar je altijd kunt frauderen met de invoer van je data de blockchain in.

• RaptorXS
De lutser van de dag:
Man is 26 bitcoins kwijt

Bitcoin-deal gaat fout: in tas zit € 180.000 nepgeld
Bron: https://www.telegraaf.nl/...n-tas-zit-180-000-nepgeld
8)7 ;w

• Sahara
Is dat dus OTC bitcoin(s) kopen? Of werkt dat iets anders..

• RaptorXS
Sahara schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

Is dat dus OTC bitcoin(s) kopen? Of werkt dat iets anders..
mmmm, in dit geval zijn de BTC dus van wallet gewisseld en staan dus in de blockchain vermeld
Volgens mij is dat niet altijd het geval. Het is echter wel buiten de beursen om. :)
OTC handel gaat meestal via een 3e partij.
Een interessant artikel over OTC trading en div. linkjes erbij:
Bitcoin Over the Counter Trades (OTC): How the Whales Purchase Cryptocurrency
Bron: https://blockonomi.com/bitcoin-otc/

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 31-08-2018 16:39 ]

• B-Bandit
Wat denken jullie hiervan? Mooi lijstje met munten die nog aardig wat potentie te vervullen hebben richting een eerdere top, niet per se de ATH. Bijv Nano staat er ook op met een korte termijn doel van 4 dollar (terwijl ATH 37 dollar was). Verder staan HOT en ONT erop en ITC die ik zelf heb. Verder ken ik niet veel van de munten. Maar ik overweeg wel even LOOM en RHOC te onderzoeken op investeringsmogelijkheden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t7U2OtH3JQy8SZ4PkUGGhpS1/medium.jpg

Doe er je voordeel mee, of niet. Kan zelf echt niet beoordelen of er ook "shitcoins" op staan.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2018 16:45 ]

• RaptorXS
Had dit laatst al geplaatst:
Onderzoek: Tot drie keer zoveel Bitcoin verhandeld buiten exchanges om
Bron: https://www.crypto-inside...deld-buiten-exchanges-om/
Dit is ook 1 van de redenen dat ik niet teveel om TA geef want die grafiekjes en cijfertjes zijn gebaseerd
op exchanges en zoals te lezen valt is dat dus niet het grootste deel van de handel.

• Sahara
RaptorXS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:51:
Had dit laatst al geplaatst:

[...]

Bron: https://www.crypto-inside...deld-buiten-exchanges-om/
Dit is ook 1 van de redenen dat ik niet teveel om TA geef want die grafiekjes en cijfertjes zijn gebaseerd
op exchanges en zoals te lezen valt is dat dus niet het grootste deel van de handel.
Ik geef hoewel @Dysmael het er kennelijk niet zo mee eens is, naast TA ook om hoeveel BTC er in het orderboek worden gegooid of dit er veel zijn of het meer een natuurlijker verloop heeft - om te bepalen welke kant de coin op valt of wordt gestuurd/gemanipuleerd door de Whales.

• Rookert25
Alabama_man schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:03:
[...]

Het probleem dat ze trachten op te lossen wordt niet opgelost. Daar waar je altijd kunt frauderen met de invoer van je data de blockchain in.
Helemaal eens. Maar zodra de juiste data erin staat is het beter dan de huidige situatie met normale database.

Blijkbaar gaan ze naast Italiaanse wijnen nu ook Franse wijnen doen en mogen ze dit presenteren bij BNP Paribas, de 8e bank ter wereld qua omvang :)

https://twitter.com/BNPP2S/status/1035515072620187648

• RaptorXS
Sahara schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Ik geef hoewel @Dysmael het er kennelijk niet zo mee eens is, naast TA ook om hoeveel BTC er in het orderboek worden gegooid of dit er veel zijn of het meer een natuurlijker verloop heeft - om te bepalen welke kant de coin op valt of wordt gestuurd/gemanipuleerd door de Whales.
Je praat over exchange handel, OTC trading gaat buiten de exchanges om. ;)

• Sahara
RaptorXS schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

Je praat over exchange handel, OTC trading gaat buiten de exchanges om. ;)
Je hebt gelijk, ik had het over je stukje dat je daarom niet veel geeft om TA. En ja OTC trading gaat langs exchanges, maar je kan wel wat volgen als het van wallet naar wallet gaat. Daarom vinden velen die Mt Gox wallets zo interessant of meer schrikbarend.

• RaptorXS
Sahara schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:11:
[...]

Je hebt gelijk, ik had het over je stukje dat je daarom niet veel geeft om TA. En ja OTC trading gaat langs exchanges, maar je kan wel wat volgen als het van wallet naar wallet gaat. Daarom vinden velen die Mt Gox wallets zo interessant of meer schrikbarend.
Niet als de private keys worden meeverhandeld. :)

• ggj87
Bitfinex zit vast op 6920 terwijl de rest al dik 40-50 is gestegen.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

paar pumps nu ?
heeft dat wat te maken met shorts ?

Prepare for the next ATH

• Klaas25
Wajoooh cryptocurrencies naar Nasdaq in Q2 2019. Mooie weekafsluiter 😀😀

https://usethebitcoin.com...s-in-2019-as-early-as-q2/

[ Voor 36% gewijzigd door Klaas25 op 31-08-2018 17:25 ]

• PHPResource
Klaas25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:24:
Wajoooh cryptocurrencies naar Nasdaq in Q2 2019. Mooie weekafsluiter 😀😀

https://usethebitcoin.com...s-in-2019-as-early-as-q2/
Dit kan rap gaan hoor. Als de SEC ook e.e.a. goedkeurt krijgen we echt een welverdiende bullrun!

• Chris.nl
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:32:
[...]

Dit kan rap gaan hoor. Als de SEC ook e.e.a. goedkeurt krijgen we echt een welverdiende bullrun!
En als iedereen er zo over denkt een mooi voorspel :)

• Klaas25
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:39:
[...]

En als iedereen er zo over denkt een mooi voorspel :)
Dikke fomoooo..
Dikke bullrun..
Dikke lambo..
En dan verkopen na de fomorun. Niemand geen crypto meer en alles nog verder zien stijgen en in handen van de grote jongens.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
B-Bandit schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:44:
Wat denken jullie hiervan? Mooi lijstje met munten die nog aardig wat potentie te vervullen hebben richting een eerdere top, niet per se de ATH. Bijv Nano staat er ook op met een korte termijn doel van 4 dollar (terwijl ATH 37 dollar was). Verder staan HOT en ONT erop en ITC die ik zelf heb. Verder ken ik niet veel van de munten. Maar ik overweeg wel even LOOM en RHOC te onderzoeken op investeringsmogelijkheden.

[afbeelding]

Doe er je voordeel mee, of niet. Kan zelf echt niet beoordelen of er ook "shitcoins" op staan.
ITC en RHOC heb ik ook , en die doen het goed , en TFL daar heb ook een paar leuke ritjes mee weten te maken

[ Voor 3% gewijzigd door cryptore op 31-08-2018 18:08 ]

Verwijderd

Hebben we het vandaag al over DOGE gehad?

Much stijging. Such pergentages. Very onverwachts.

• bie100
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:15:

bizar toch :+

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:15:

Klopt , heb ik ook nog wat van staan , en nu in de plus na lange tijd , gaat eindelijk eens iets doen

• Sahara
OK dus deze pump is een direct gevolg om shorters bij Bitfinex kapot te maken maw.. In vergelijking met die short squeeze door onderhoud bij BitMEX van een week ofzo geleden, lijkt hetzelfde te gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 31-08-2018 18:22 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
EOS gaat lekker!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Zolang de memecoins het goed doen is er hoop.

En eerlijk is eerlijk ik heb afgelopen december/januari best vaak DOGE gebruikt voor exchange naar exchange vanwege de lage withdrawal fees en snelle verzending.

Konden Bitcoin, Litecoin en Ethereum destijds niet aan tippen.

Much wow.

• Klaas25
Binance dat in 1 kwartall 50 miljoen meer verdiend dan de Deutsche bank die al bijna 150 jaar bestaat. Niet slecht voor bedrijf dat nog maar een jaar bestaat ofzo?

Bizar.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Rookert25 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Helemaal eens. Maar zodra de juiste data erin staat is het beter dan de huidige situatie met normale database.
Nee, blockchains zijn per definitie geen efficiënte vorm van een database. Verder is je redenering ook raar. Je gaat er nu vanuit dat er juiste data in een blockchain komt te staan. Terwijl je net aangeeft dat je het met me eens bent dat het mogelijk is onjuiste data in een blockchain te stoppen. Oftewel we kunnen er niet blind vanuit gaan dat hetgeen dat in een blockchain staat ook een weerspiegeling van de werkelijkheid is.

• Klaas25
GNT maakt ook een ritje :)

• ggj87
Wtf gebeurde er met VET, ETC en ETH?? Dikke dumps op Binance te zien. Gebeurde net in de tijdsperiode toen Bitfinex eruit lag zie ik.
Pagina: 1 ... 253 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!