[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 252 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.337 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hij leeft in een ander universum. Werken doet hij thuis, achter de computer. Vijftien tot achttien uur per dag.
Leuk dat je dan geld hebt verdient maar wat een k*t leven heb je dan. 15-18 uur lang koersen kijken. Dan ook nog je geld zo dom spenden op een Ferrari die je nauwelijks rijdt door het gebrek aan tijd. Vrienden? No, bitcoin is zijn enige vriend.

Leuk leven heb je dan.. Héél fanatiek traden ga ik me langzalzeleven niet doen. Kost dan toch gewoon veel te veel tijd.. Holden is zoveel fijner ook al verlies je soms wat meer geld. Je hebt tenminste nog wel een normaal leven.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Zo, net lekker 250e aan MasterCard betaald om een betaling in Thailand te mogen doen. Who says we don't need crypto?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Machlah schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:17:
Zo, net lekker 250e aan MasterCard betaald om een betaling in Thailand te mogen doen. Who says we don't need crypto?
250 euro? Hoe dan? :?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Tominatie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:16:
[...]

Leuk dat je dan geld hebt verdient maar wat een k*t leven heb je dan. 15-18 uur lang koersen kijken. Dan ook nog je geld zo dom spenden op een Ferrari die je nauwelijks rijdt door het gebrek aan tijd. Vrienden? No, bitcoin is zijn enige vriend.

Leuk leven heb je dan.. Héél fanatiek traden ga ik me langzalzeleven niet doen. Kost dan toch gewoon veel te veel tijd.. Holden is zoveel fijner ook al verlies je soms wat meer geld. Je hebt tenminste nog wel een normaal leven.
En crypto staat nooit stil, dus die 15-18 uur per dag is ook nog eens 7 dagen per week... 8)7

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Dat is geen happy end :+

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Je kan ook hier naar de h**ren gaan. Uiteindelijk veel goedkoper als je alles meerekent >:)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blik1984 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

En crypto staat nooit stil, dus die 15-18 uur per dag is ook nog eens 7 dagen per week... 8)7
Het weekend gaat ie vast even in USDT :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:26
Mastercard kan de kosten ook naar beneden doen. Who says we need crypto?

• Machlah
TomTorquay schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:22:
[...]

Je kan ook hier naar de h**ren gaan. Uiteindelijk veel goedkoper als je alles meerekent >:)
Niet zo veel vooroordelen allemaal he :P . Anyway credit card bank fee, 2% van je totale betaling.... erg leuk.

• Machlah
lonehitman schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Mastercard kan de kosten ook naar beneden doen. Who says we need crypto?
En dat gaan ze doen omdat jij dat zegt? I say we need crypto.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ha breek me de bek niet open. Als ik hier in TH bij de bank een betaling naar het buitenland wil doen (ziektekostenverz.) is dat toch een partij moeilijk. Elke keer moeten ze eerst het hoofdkantoor bellen voor toestemming aka anti-witwassen en de fee is ook niet iets om blij van te worden.

Het vreemde is dat wanneer ik cash tienduizend dollar op een rekening stort er geen enkele vraag volgt naar waar dat geld vandaan komt. Dus mocht iemand nog witte was nodig hebben :+

Crypto heeft zeker voordelen O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-01 16:37
Zag net wel leuk artikel op internet van iemand die aardig wat had verdient met crypto.

https://www.tubantia.nl/e...is-met-bitcoins~abb98d91/

Advies volgens mij is nieuwe crypto's?

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
RonnieGoodvibes schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:41:
Zag net wel leuk artikel op internet van iemand die aardig wat had verdient met crypto.

De algemene mening is denk ik dat nieuwe cryoto's het vaakst over de kop zouden kunnen gaan. Maar het risico wat je met ICO's loopt (in deze toch al volatiele markt) gaat evenredig vaak over de kop.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025

Wat zie ik daar links onderin staan? Blikken bier of redbull om wakker te blijven :)

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-01 16:37
RelBel80 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:51:
[...]

Wat zie ik daar links onderin staan? Blikken bier of redbull om wakker te blijven :)
Volgens mij was het dieet coke :9

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Mee eens. Maar doe dit 5 jaar zo succesvol als hij het schijnt te doen en dan kan je met pensioen. Beter 5 jaar je naar de klote werken en rijk zijn dan 50 jaar voor een tientje per uur. Moet er zelf ook niet aan denken hoor om meer dan 15 uur per dag naar koersen te kijken, maar opzich snap ik het wel. Dit nog los van het hele verhaal en wat er wel of niet klopt. Aan de andere kant, als maar de helft klopt doet ie het toch erg goed :)

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:57:
Moet er zelf ook niet aan denken hoor om meer dan 15 uur per dag naar koersen te kijken, maar opzich snap ik het wel.
:') Het moment waarop ik me realiseer dat ik dagelijks dit topic en de koers volg, terwijl ik maar één coin hold die sowieso de komende 5 maand nog geen mainnet of ATH heeft... Maar opzich snap ik het ook.

• Sahara
Oké nu drie hogere bodems op een rij voor BTC in de 1 minuut grafiek, hopelijk nu weer omhoog voor langer dan 10 minuten :)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://weerwoord.be/uploads/5b87fc7b8b801.png

Ik zal morgen nog eens een round-up maken, maar voorlopig is dit de uitslag van de poll. Ik ga m'n gras gaan maaien.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:14:
Oké nu drie hogere bodems op een rij voor BTC in de 1 minuut grafiek, hopelijk nu weer omhoog voor langer dan 10 minuten :)
Op de één minuut grafiek traden lijkt me niet wijs. Dan zie je hogere bodems die bij het uitzoomen naar een uur, of 4 uur niet meer zichtbaar zijn. Ik wacht rustig af iig waar het heen gaat met de koers.

Op Kucoin verdampen de coins die ik volg als alcohol momenteel, dus dat wordt flink inslaan. :9

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:58
[...]
Dan ook nog je geld zo dom spenden op een Ferrari die je nauwelijks rijdt door het gebrek aan tijd.
Heel dom ja!!! Hij had natuurlijk een Lambo moeten kopen!! :+

• Sahara
Bastrianos schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Op de één minuut grafiek traden lijkt me niet wijs. Dan zie je hogere bodems die bij het uitzoomen naar een uur, of 4 uur niet meer zichtbaar zijn. Ik wacht rustig af iig waar het heen gaat met de koers.

Op Kucoin verdampen de coins die ik volg als alcohol momenteel, dus dat wordt flink inslaan. :9
Dat is waar, maar aangezien de BTC vanaf 6811 omhoog loopt en m'n ZIL (die ik had verkocht en voor 2 sats meer heb teruggekocht) loopt ook omhoog. Het is zoals het is, je kan op zo'n dag gigantisch het schip in gaan, maar je kan ook als het schip bijna aan het zinken is, snel nog ff al het water eruit pompen en dan alsnog een redelijke come back maken. Hopelijk pompt die pomp ff door 8)

• PilatuS
  • Niet online
Zeara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:27:
[...]

Heel dom ja!!! Hij had natuurlijk een Lambo moeten kopen!! :+
Kan ie niet betalen. Zo'n 360 is een oud model en kost vrij weinig.

• Sahara
PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:30:
[...]

Kan ie niet betalen. Zo'n 360 is een oud model en kost vrij weinig.
Gewoon een tweede hands lambo die van een oud omaatje is geweest dan.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, er lekker mee te koop lopen hoe vermogend hij wel niet is.
Dat trekt toch allerlei "raar" volk aan die graag mee willen delen. :)

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Gewoon een tweede hands lambo die van een oud omaatje is geweest dan.
Ik vind zo'n 360 het gewoon net niet, zelfde met oude Lambo. Is een beetje als willen zeggen dat je een Porsche rijd en dan is het een 928 die half uit elkaar valt en je voor minder dan 10k op MP koopt. Kom dan met een echte Ferrari zoals een 488, of een echte Lambo zoals een Aventador. In geval van Porsche een 911 GT3 RS. Niet zo'n oud model dat niet meer dan deze tijd is.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
[...]

Ik zit daar de boel ook al in de gaten te houden , beetje drgn en iotx teruggekocht , als het dan toch naar beneden moet , laat het dan ook maar hard gaan , dan komen er mooie koop momentjes ;)

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

ggj87 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:10:
[...]

:?

Ik zou als BTC daalt juist niet in alts zitten. Dat Nano zo hard steeg toont juist aan dat het een extreem volatiele munt is en dan wil je niet in die munt zitten als het ‘slecht’ gaat met BTC, dus als die daalt. Dat alts zo hard dalen en BTC ook betekent juist dat men van de alts af wilt en gauw naar BTC gaat om van daaruit naar EUR of USDT te gaan, de veilige havens. Van daaruit kan je als BTC eenmaal weer terug omhoog gaat méér BTC terugkopen en nog meer altcoins.
Jij verliest uit het oog dat het juist de volatiliteit is die voor een hoog rendement kan zorgen.
Door zijn extreme volatiliteit tov BTC kan je wel ettelijke malen meer winst boeken tijdens een bull run.
Nano kan nog maal 10 gaan, BTC zie ik dat zo snel niet doen.

Bornclean

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ik heb de charts altijd op de 3 minuten staan en dan maximaal uitgezoomed. Dat geeft een mooi overzicht vind ik. Zo kan je op zo'n chart de 7k nog zien. Vind zelf de 1 minuut niet handig om mee te werken.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Bornin1972 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:55:
[...]

Jij verliest uit het oog dat het juist de volatiliteit is die voor een hoog rendement kan zorgen.
Door zijn extreme volatiliteit tov BTC kan je wel ettelijke malen meer winst boeken tijdens een bull run.
Klopt, door in een alt te zitten tijdens een stijging kan je meer BTC verdienen. Echter, als BTC daalt, dalen de alts vaak harder. Dan wil je juist niet in die alt zitten omdat dan je aantal BTC en helemaal je EUR flink omlaag gaat. Tijdens dalingen zoeken mensen veilige havens en dat zijn dan juist niet de alts maar EUR of USDT. Sommigen vinden het prima om in BTC te zitten maar zeker niet in een alt.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:19
Bornin1972 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:55:
[...]

Inmiddels constateer ik een omhoog bewegend patroon en ben ik ingestapt instappen op 3900. Stopje op 3600 en gaan met die banaan. We zien later/morgen weer verder. Wil echt nu posities innemen en minder op het scherm kijken. Laatste week zit ik bijna hele dag koers te monitoren, ook niet echt gezond meer.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Chris.nl
  • Niet online
B-Bandit schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

Inmiddels constateer ik een omhoog bewegend patroon en ben ik ingestapt instappen op 3900. Stopje op 3600 en gaan met die banaan. We zien later/morgen weer verder. Wil echt nu posities innemen en minder op het scherm kijken. Laatste week zit ik bijna hele dag koers te monitoren, ook niet echt gezond meer.
Je bent niet de eerste die even pauze neemt of dat serieus overweegt d:)b Suc7!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:33
Chris.nl schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:16:
[...]

Je bent niet de eerste die even pauze neemt of dat serieus overweegt d:)b Suc7!
ik heb al 3x pauze gehouden, lijkt wel een opkomende verslaving xD

serious issues people

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:26:
[...]

Er zijn ook momenten dat het onzeker is he ;)
Ik doe de aanname dat we hoger staan, ik heb nog steeds net als afgelopen bijna twee weken het volgende in gedachten;

Omhoog is mogelijk, denk dan tot $7000 / $7200 max
Maar short posities op Bitfinex kunnen impact maken, want;
Zitten accounts in die al vanaf $8300 short zijn, zitten accounts in die pas op $6300 short zijn gegaan
Beide hebben een reden om te gaan terugkopen of nu, of bij prijsstijging. Dat kan de prijs accelereren.
Zit echter ook een bullwhale in lijkt het, die met zijn hidden order een grote dump heeft opgevangen.
Die zit vanaf $6300 unleveraged long en ik verwacht een beetje dat die wil verkopen aan de liquidaties en stoplimits die een prijsstijging kunnen veroorzaken. Sell into strength weer he.
Daarom hou ik toch mijn $7200 aan als grote kans op maximum.

Ik stond short, ondanks mijn gedachte dat $7200 haalbaar was. Wat ik de afgelopen paar dagen gezien heb heeft mij doen besluiten toch long te gaan. Short met winst gesloten en mijn long staat nu ook op winst inmiddels.

Stukje TA daarbij is; ik heb in die dump van een uur geleden bijgekocht op 6460. Niet eens die dump gezien, was aan het werk. Zie het nu net pas. Ik had daar al een Bid staan. Waarom dat bedrag precies? TA dus.
Dat is alleen een erg breed begrip en sommigen gaan er veel te ver in zonder na te denken.
TA is natuurlijk eigenlijk al wat je doet door naar een grafiek te kijken en puur op basis van wat je ziet een inschatting te maken. Ik pas daar meer op toe, deels wat simpele TA (zoals MA / RSI / TD) maar ook deels gevoel op basis van wat support / resistance is, higher lows op hourly, aantal shorts op bfx, bullwhale met zijn hidden bid, ervaring etc.

Maandag... geen idee. Ik heb momenteel projectie van $7000, eigenlijk 31 aug maar weekendvolume nodigt een pump op zondag uit en als de prijs iets stijgt naar 6700 / 6800 verwacht ik versnelling.

Om daar te komen moet een bepaald patroon zich vormen. Het is en blijft een weersvoorspelling. Situaties veranderen. Het weer van morgen laat zich makkelijker voorspellen dan het weer van volgende week vrijdag.

Als ik meen te zien dat het weer omslaat, en niet meer mijn plaatje volgt dan verander ik mijn positie.
Als we vannacht of eerder een hourly close onder 6300 hebben en volgende hourly candle komt daar niet meer boven dan invalideert dat mijn set-up.

Maar ik denk niet dat dit gebeurt omdat er teveel shorts zijn. Omhoog is minder weerstand. Omlaag staan de shorts klaar om terug te kopen. Om die reden heb ik momenteel de gedachte NIET te verkopen als hij toch zakt maar BIJ te kopen juist. Ik ben géén bull en verwacht dat BTC tussen nu en 2 maand in de $4000 kan raken. Wel verwacht ik een betere exit te kunnen vinden door bij te kopen op bv $5800 en dan weer verkopen aan de shorts die hun positie verlaten. Als ik lager mijn long ophoog is mijn gemiddelde lager en sta ik bij een lager bedrag positief.

Als we onder de $6000 komen dan gaat $5800 het niet houden. Dat is inmiddels heel erg zwak support.
Maar de shorts maken het stroperig omlaag dus ik denk dat $5500 toch nog een keer een bounce kan worden naar $6000 / $6200 dan.

Om vervolgens te zakken naar ergens in de $4000. Daarom hoop ik dan, als hij niet naar $7200 gaat maar juist dipt voor "laag" bedrag nog wat bids filled te kunnen krijgen, en dan exit long en entry short op de bounce naar $6000, en exit shorts op $5200 - $4800 en enter longs op $4600 - $4200.
Daarbij dan wel voldoende speling zodat ik bij een intraday low van zelfs $3600 geen gevaar zou lopen.
Een heftige drop zorgt namelijk wel voor extreme schommelingen met hele lange intraday wick.

Als BTC toch wel wat omhoog gaat, en ik dus nu best leuk zit met mijn longs dan ga ik tussen de $ 6600 en $6800 in paar stapjes de long verkleinen, bij $6800 wil ik geen long meer hebben en shorts beginnen op te bouwen. Omdat er een kans bestaat dat de prijs toch doorschiet (groende candles = fomo want mensen snappen niet dat je dan juist moet verkopen, daarom kochten mensen ook op $20K) pas ik daar wel iets op met shorts. Tussen $6900 en $7300 hoop ik dan shorts op te kunnen bouwen, maar met ruim voldoende marge om zonder zorgen de prijs naar $7800 te zien gaan. Misschien op $7300 zelfs nog wel net long. (dus hoger bedrag in shorts maar is leveraged door minder dan de helft vd funds in shorts). Er bestaat namelijk nog altijd de kans dat er een grote bulltrap naar $10K komt (zie 2014/2015). Dat zou dan wel helaas zeer waarschijnlijk alleen maar voor een langere bear market zorgen.

Het is niet mogelijk om een bedrag te noemen voor maandag en dan te zeggen: het wordt 100% X
Wel kan je verschillende plausibele scenarios bedenken en op basis van hoeveel procent kans je iets geeft daar de beste uit pikken. Als de situatie veranderd wijk je uit naar de andere scenarios.
Belangrijk daarbij is vooruitplannen en je funds goed verdelen.Op iets wat je 60% kans geeft moet je natuurlijk niet 100% van je funds op inzetten.

Het is net poker; veel mensen denken dat het geluk hebben is.
Raar dan toch dat altijd dezelfde spelers bovenaan eindigen.
Met een Full House moet je wel all-in gaan, maar er is kans dat iemand je met een Four of a Kind verslaat.
Dat betekent niet dat jij statisch gezien niet een goede keuze gemaakt hebt als je all-in ging.

Hopelijk heb je er wat aan, is de eerste en laatste keer dat ik zoveel tik hier. Kwam hier al bijna nooit :P

Edit: eigenlijk nogal no-trade zone nu want is wat onzekerheid. Is best veel sell, en veel buy pressure. Dat zie je terug in het feit dat we al een week lang op plm $6400 zitten.
Hoe doe ik het tot nu toe ?

Verwijderd

Ik denk dat dit bedrog is en dat we zo nog harder gaan storten
Lekker net doen of het weer omhoog gaat, allemaal weer instappers en alle poet weer aanboord en knallen weer naar beneden

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2018 19:26 ]

• Chris.nl
  • Niet online

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:53:
[...]

Ik vind zo'n 360 het gewoon net niet, zelfde met oude Lambo. Is een beetje als willen zeggen dat je een Porsche rijd en dan is het een 928 die half uit elkaar valt en je voor minder dan 10k op MP koopt. Kom dan met een echte Ferrari zoals een 488, of een echte Lambo zoals een Aventador. In geval van Porsche een 911 GT3 RS. Niet zo'n oud model dat niet meer dan deze tijd is.
Meh, je kan natuurlijk liefhebber zijn al lijkt mij dat hij niet een liefhebber is. Ik heb bijvoorbeeld liever een nette ferrari f355 dan een 488.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025

• Sahara
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:52:
[...]

Meh, je kan natuurlijk liefhebber zijn al lijkt mij dat hij niet een liefhebber is. Ik heb bijvoorbeeld liever een nette ferrari f355 dan een 488.
Ik lijk dan de vreemde eend in de bijt te zijn.. ik neem genoegen met een Land Rover Defender.. maar een Range Rover mag ook 8). Denk dat de verzekeringspremie van zo'n Lambo best hoog is.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:52:
[...]

Een F355 is dan ook een klassieker. Ik bedoel een F40 is geen meh wagen ook al is ie oud :)

• Sahara
Dit spelletje is zo doorzichtig als wat. De whales zetten om de zoveel dollar een paar BTC in het orderboek, met bovenin bij 6877 23 BTC en daaronder gegroepeerd ook een paar BTC per keer, ze duwen dan de prijs omlaag en vervolgens bij 6830 laten ze 'm weer pumpen en dan jagen ze het omhoog om daarna weer de prijs te drukken. En herhalen.

• Dysmael
Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:36:
Dit spelletje is zo doorzichtig als wat. De whales zetten om de zoveel dollar een paar BTC in het orderboek, met bovenin bij 6877 23 BTC en daaronder gegroepeerd ook een paar BTC per keer, ze duwen dan de prijs omlaag en vervolgens bij 6830 laten ze 'm weer pumpen en dan jagen ze het omhoog om daarna weer de prijs te drukken. En herhalen.
Dan kan je er mooi aan verdienen dus!

Verwijderd

nu op ned3 leuk programma over bitcoin

• Sahara
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:44:
[...]

Dan kan je er mooi aan verdienen dus!
In theorie wel, alleen als er weak hands zijn in de alts waar ik mee handel. Als ik verkoop om lager terug te kopen en de prijs beweegt niet naar beneden, dan heb ik pech.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:48:
Is een herhaling en zijn vreemde gasten

• Bastrianos
Als jouw bear scenario script nu uitgevoerd wordt, gaan we met ups en downs naar beneden. Nog even uitzingen in USDT dus. Al heb ik TRAC en PRL nog gehouden.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Volgens mij zit ik in de verkeerde markt of heb iets gemist? :?

crypotovaluta, zoals dat in vaktaal heet.

Crypotovaluta? Is dat het manke broertje van en de nieuwe shit? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Dysmael
Bastrianos schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:55:
[...]

Als jouw bear scenario script nu uitgevoerd wordt, gaan we met ups en downs naar beneden. Nog even uitzingen in USDT dus. Al heb ik TRAC en PRL nog gehouden.
Klopt, altijd ups en downs he, niets gaat in één rechte lijn.
Maar een selloff zoals de parabool in december maar dan omgekeerd verwacht ik wel een keer. Gaat tot nu toe nog vrij langzaam

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:48:
Vond het niet leuk, maar goed.

• PilatuS
  • Niet online
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

Klopt, altijd ups en downs he, niets gaat in één rechte lijn.
Maar een selloff zoals de parabool in december maar dan omgekeerd verwacht ik wel een keer. Gaat tot nu toe nog vrij langzaam
Als we onder de laagste low van dit jaar komen, dus rond de 5.8k kan het wel eens heel hard gaan. Dan is 500 of meer er af op 1 dag niet zo vreemd denk ik.

• Dysmael
zeker niet, dat is maar 10%
Ik hou rekening met een veel grotere dump en veel lagere intraday low

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:20:
op korte termijn ?

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:20:
Dagje 15 of 20% zou mij ook niet verbazen hoor :)

Ben je trouwens overtuigt dat we die kant op gaan ? Ik heb ergens nog wel het idee dat het ook anders kan gaan zonder onder de 5.8k te komen.

• Dysmael
Moet wel onder de 5.8k. Zitten we veel te dicht op, bounce was heel zwak en weer een lower high.

Des te vaker iets geraakt wordt des te zwakker. Ik lees zoveel dat mensen onterecht zeggen dat het dan een stabiele bodem is. Dat is het niet. Omhoog zeg je ook niet dat weerstand steeds sterker wordt als het een paar keer geraakt wordt.

Bovendien is er nog steeds geen echte capitulatie geweest en staat btcusd nog altijd erg hoog.
Een jaar geleden waren we extatisch dat hij bijna de $5000 aantikte voordat hij naar $3000 dumpte.
Anderhalf jaar geleden zat hij nog op $1000

Er zit nog zo extreem veel geld in het systeem dat eruit moet, het gaat niet alleen om Bitcoin
Het gaat ook om die 1700 shitcoins die mensen nog kunnen dumpen voor btc en dan via btcusd exit doen
Het gaat om al die crypto die aan al die ico's is geschonken, kijk eens hoeveel eth en btc die allemaal nog kunnen dumpen voor elke prijs.

Volg UOG maar eens bv https://medium.com/@homeytel/exthit-update-c56486007353

• Dysmael
Ja, maar dat zou jij korte termijn noemen?
Ik noem weken korte termijn

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Die GET token is echt lastig te kopen op IDEX.
Enorm dun orderboek en niemand die verkoopt. Stel je zou met 20 ETH kopen dan kan je de prijs naar 0,0019 ETH drukken, ofwel 50% hoger.
Wanneer GET in Q4 met 84.000 euro moet opkopen is dat ook ongeveer de prijs die ze moeten bieden, minimaal 50 eurocent, bij huidige ETH koers is dat 0,002 ETH.

Edoch, heb hier al vaker over gepost. Maar schiet graag raak op de casus waarom GET een goede investering is op deze koersen. Ik ben ondertussen blind geworden ;). Risk/Reward is enorm interessant, in mijn ogen dan.

Weet overigens iemand wat er gebeurt, wanneer GUTS volgend jaar 1mln tickets verkoopt. Die komen vrijwel allemaal op unieke wallets terecht (laten we zeggen 2 tickets gemiddeld per persoon) dus 500.000 wallets. Daar komt dan altijd een beetje GET in terecht. Maar bij 50 eurocent per GET, is de ETH transactiefee toch ook veel te hoog om die GET weer terug te halen? Is dat dé manier om token schaarste te creëren? Event organizers kopen niet op de open markt, die kopen bij het stability fund SF. SF heeft als doel om altijd minimaal 14% v/d circulating supply in voorraad te hebben. Dus de GETs op wallets worden ook geteld als circulating supply, maar zijn dat feitelijk niet (eindgebruikers weten niet eens dat ze GET hebben). Enorm bullish wanneer dit daadwerkelijk zo uitpakt, je krijgt enorme schaarste. Still buying GET, and currently bagholder, maar voelt niet als bagholder 8)

Nu weet ik ze bij GET natuurlijk nog het stability fund hebben. Die ervoor dient dat er altijd genoeg circulatie is. Maar in essentie blijft het zo dat wanneer ergens voor 50 cent aan GET staat. Het niet de moeite waard is vanuit ETH fee om dit terug te sturen? Of zie ik dit mis?

Dit is ook een leuke post van cryptonauten op youtube, nog niet eerder gepost dacht ik: YouTube: GET protocol - dé oplossing voor een transparante en eerlijke ticket...

[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 30-08-2018 21:54 ]

• PilatuS
  • Niet online
Mee eens met wat je zegt hoor. Zie dit ook zeker als de meest waarschijnlijke optie. Aan de andere kant zie ik het met puur BTC ook wel anders gaan. BTC is enorm bekend geworden en er zijn er nog steeds maar erg weinig van. Als OTC aankopen niet meer vervult kunnen worden door grote vraag en er grote aankopen met hidden bids op exchanges gedaan worden ben ik nog niet 100% overtuigt dat we echt naar de 4k en lager gaan. Het zou mij niet verbazen als het niet gebeurt hoe waarschijnlijk het ook is. Gezien het kleine aanbod zou het mij niets verbazen als er punt komt dat er zoveel mensen relatief goedkoop willen kopen dat we niet onder de 5k komen. Heb zelfs nog een beetje hoop dat we nu een correctie zie en alsnog omhoog gaan. Hoe dan ook, we gaan het zien :)

Edit: Als je het toch over vorig jaar hebt: Geupload op, zaterdag 20 mei 2017 23:06

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TI3C0TBeA52BU6SP0vhxE17L/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 30-08-2018 21:47 ]

• Dysmael
Absoluut mogelijk! Het is zeker een optie dat BTC nog een keer dumpt naar $5000 met intraday van $4500 of zo en dat het dan de bodem was.

Vergis je niet in OTC markten. Tenzij je dat kan onderbouwen met harde cijfers en feiten geloof ik persoonlijk niets van wat mensen daarover zeggen. Dat is volgens mij net zoiets als dat mensen beweren dat het $6000 kost om BTC te minen. Meer napraten van elkaar maar 0,0 onderbouwing.
Die discussie ben ik 1x met iemand aangegaan op Twitter, was gelijk de laatste keer.

FYI:
https://twitter.com/rolflobker/status/1035235619214045185
https://news.bitcoin.com/...-it-just-1567-in-h1-2018/

Ook denk ik niet dat de hele wereld zit te wachten om BTC te kopen. Iedereen denkt dat hij gecrashed is.
Mensen komen weer kopen als BTC ooit $50K staat om dan weer te klagen over de dump naar $25K en te spreken over een crash. Alle retailers die gekocht hebben boven de $10K komen nog wel dumpen onder de $3K. Buy high sell low is niet slim natuurlijk, maar wel wat de meeste mensen lijken te doen. Anders was Bitcoin vorig jaar natuurlijk ook nooit op $20K uitgekomen.

• PilatuS
  • Niet online
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:54:

Vergis je niet in OTC markten. Tenzij je dat kan onderbouwen met harde cijfers en feiten geloof ik persoonlijk niets van wat mensen daarover zeggen. Dat is volgens mij net zoiets als dat mensen beweren dat het $6000 kost om BTC te minen. Meer napraten van elkaar maar 0,0 onderbouwing.
Die discussie ben ik 1x met iemand aangegaan op Twitter, was gelijk de laatste keer.
Die discussie hoef ik niet met je aan te gaan hoor :) Zonder zelf met OTC bezig te zijn op grote schaal is er niets over te zeggen. Er kwam hier laatst een bericht over langs, of het waar is weet je inderdaad niet.
Ook denk ik niet dat de hele wereld zit te wachten om BTC te kopen. Iedereen denkt dat hij gecrashed is.
Inmiddels zijn we wel op een punt dat er heel veel grote jongens mee bezig zijn. Anderhalf jaar terug zag je niet de manipulatie die je nu ziet. Als er maar genoeg grote jongens interesse hebben hoeft de consument nog niet eens mee te doen. Dit is natuurlijk ook een idee van mij en absoluut geen feit. Ik denk wel dat we niet eens extreem laag hoeven gaan omdat hoe lager we gaan hoe meer mensen flink willen kopen. Iets als BTC voor 2k zie ik nooit meer gebeuren en ik ben erg benieuwd wat de low gaat worden.

• Bastrianos
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:37:

Er zit nog zo extreem veel geld in het systeem dat eruit moet, het gaat niet alleen om Bitcoin
Het gaat ook om die 1700 shitcoins die mensen nog kunnen dumpen voor btc en dan via btcusd exit doen
Het gaat om al die crypto die aan al die ico's is geschonken, kijk eens hoeveel eth en btc die allemaal nog kunnen dumpen voor elke prijs.
Mee eens. Al die overbodige shitcoins moeten eerst via BTC leeglopen. Dan zal BTC pas drastisch gaan dalen. Maar of het nu zover komt?

• Dysmael
PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:00:
[...]
Inmiddels zijn we wel op een punt dat er heel veel grote jongens mee bezig zijn.
[...]
Ik wil ook geen discussies aangaan, zou alleen graag onderbouwingen zien voor dit soort opmerkingen.

"Wallstreet money is coming this time!" - waar dan ?
"Big institutional investors" - welke? En wat betekent dat dan? Dat die marketbuys gaan doen om alle bagholders een plezier te doen?

Let wel ik beweer niet het tegendeel he.

Ik zeg alleen dat ik er niets van zie, niets over lees en tot nu toe weinig tot geen onderbouwing heb gezien van mensen die het wel zeiden. Ik weet het niet.

• PilatuS
  • Niet online
Dysmael schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:24:
[...]

Ik wil ook geen discussies aangaan, zou alleen graag onderbouwingen zien voor dit soort opmerkingen.
.
Was een bericht van iemand hier dat voorbij kwam van de OTC. Verder heb ik zelf het idee dat er steeds meer grote jongens groot inkopen, maar dat is meer een gevoel zonder enig bewijs.

Edit: Dat er grote jongen mee bezig zijn ben ik sowieso wel van overtuigt door dingen als een short squeeze te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 30-08-2018 22:34 ]

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Timberly2 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:39:
Die GET token is echt lastig te kopen op IDEX.
Enorm dun orderboek en niemand die verkoopt. Stel je zou met 20 ETH kopen dan kan je de prijs naar 0,0019 ETH drukken, ofwel 50% hoger.
Wanneer GET in Q4 met 84.000 euro moet opkopen is dat ook ongeveer de prijs die ze moeten bieden, minimaal 50 eurocent, bij huidige ETH koers is dat 0,002 ETH.

Edoch, heb hier al vaker over gepost. Maar schiet graag raak op de casus waarom GET een goede investering is op deze koersen. Ik ben ondertussen blind geworden ;). Risk/Reward is enorm interessant, in mijn ogen dan.

Weet overigens iemand wat er gebeurt, wanneer GUTS volgend jaar 1mln tickets verkoopt. Die komen vrijwel allemaal op unieke wallets terecht (laten we zeggen 2 tickets gemiddeld per persoon) dus 500.000 wallets. Daar komt dan altijd een beetje GET in terecht. Maar bij 50 eurocent per GET, is de ETH transactiefee toch ook veel te hoog om die GET weer terug te halen? Is dat dé manier om token schaarste te creëren? Event organizers kopen niet op de open markt, die kopen bij het stability fund SF. SF heeft als doel om altijd minimaal 14% v/d circulating supply in voorraad te hebben. Dus de GETs op wallets worden ook geteld als circulating supply, maar zijn dat feitelijk niet (eindgebruikers weten niet eens dat ze GET hebben). Enorm bullish wanneer dit daadwerkelijk zo uitpakt, je krijgt enorme schaarste. Still buying GET, and currently bagholder, maar voelt niet als bagholder 8)

Nu weet ik ze bij GET natuurlijk nog het stability fund hebben. Die ervoor dient dat er altijd genoeg circulatie is. Maar in essentie blijft het zo dat wanneer ergens voor 50 cent aan GET staat. Het niet de moeite waard is vanuit ETH fee om dit terug te sturen? Of zie ik dit mis?

Dit is ook een leuke post van cryptonauten op youtube, nog niet eerder gepost dacht ik: YouTube: GET protocol - dé oplossing voor een transparante en eerlijke ticket...
Afgelopen 2 mnd heb ik al m'n coins verkocht / omgezet naar GET. Nog geen seconde spijt van gehad. Ik verwacht hier echt heel veel van

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ploep en we hebben een fijne dikke groene snaak op BTC.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
Net als je even niet oplet :F Nu is de vraag: is dit een reversal of een dead cat bounce?? Het is alweer te hoog om in te stappen, althans, zul je net zien dat het omlaag kakt.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:26:
[...]

Was een bericht van iemand hier dat voorbij kwam van de OTC. Verder heb ik zelf het idee dat er steeds meer grote jongens groot inkopen, maar dat is meer een gevoel zonder enig bewijs.

Edit: Dat er grote jongen mee bezig zijn ben ik sowieso wel van overtuigt door dingen als short squeeze te zien.
Geloof ook niet dat de hele grote jongens zoiets even aan wereldkundig zouden maken eerlijk gezegd.

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:31:
Net als je even niet oplet :F Nu is de vraag: is dit een reversal of een dead cat bounce?? Het is alweer te hoog om in te stappen, althans, zul je net zien dat het omlaag kakt.
Ben zelf in gestapt op 6860. Zit wel gewoon weer met de muis boven de sell knop hoor :P Als ie mij te ver inzakt stap ik ook net zo hard weer uit. Als je wil instappen zou ik de komende 15 tot 30 minuten even afwachten.

• ggj87
PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:33:
[...]

Ben zelf in gestapt op 6860. Zit wel gewoon weer met de muis boven de sell knop hoor :P Als je mij te ver inzakt stap ik ook net zo hard weer uit. Als je wil instappen zou ik de komende 15 tot 30 minuten even afwachten.
Ik had wel gezien dat het op 2h en 4h oversold was en dat het in principe weer een mooi instapmoment was, maar was even met iets anders bezig, nota bene achter de pc nog wel :')

• Dysmael
Bartvandelaar schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:31:
[...]
Geloof ook niet dat de hele grote jongens zoiets even aan wereldkundig zouden maken eerlijk gezegd.
Inderdaad!

In de regel: als iemand op TV komt vertellen hoe geweldig Ethereum is (ahum mike novogratz) dan zit die er dus al tot zijn ellebogen in.

Alsof een groot fonds gaat aankondigen dat ze volgende week veel bitcoin gaan kopen. Is gewoon lief van ze dan kunnen wij namelijk eerst even snel nog kopen ?

• PilatuS
  • Niet online
Precies :)

Buy the rumor, sell the news.

Edit: Net zoals die vieze kerel die op zondag op TV is van Beursgenoten. Die komt je wel even vertellen wat handig is om te kopen nadat ie er eerst zelf dik in is gegaan. Hoezo pump en dump _O-

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 30-08-2018 22:38 ]

• Dysmael
ggj87 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:35:
[...]

Ik had wel gezien dat het op 2h en 4h oversold was en dat het in principe weer een mooi instapmoment was, maar was even met iets anders bezig, nota bene achter de pc nog wel :')
Hier nog steeds een flinke long open, op 6762 nog bijgekocht. (en zelfs leuke maker fee voor gekregen)

Maar voor korte termijn, als hedge tegen mijn short.
Bij een stijging pak ik dan de winst op de long (die ook veel hogere leverage heeft) en hoog ik daar mijn short positie mee op. Hoop op een exit rond de $7200 van de longs.

Voor dit keer... dit is mijn eigen brouwsel en target

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/YNShD9.jpg

Met optie open en ruimte in marge voor doorschieten naar 7700 (langere termijn downtrendlijn over heel 2018)

[ Voor 14% gewijzigd door Dysmael op 30-08-2018 22:39 ]

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
ernstk schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:27:
[...]

Afgelopen 2 mnd heb ik al m'n coins verkocht / omgezet naar GET. Nog geen seconde spijt van gehad. Ik verwacht hier echt heel veel van
Goed om te lezen.
Dit is een Nederlands project waar we echt wel trots op mogen zijn. Hier wordt waarde gecreëerd door 2e hands handel te elimineren. Momentum moeten ze nog wel krijgen, maar is ook deels marketing / hype / community gedreven. Daarom post ik hier af en toe nog om mensen eraan te herinneren ;)

Laatste twee maanden ook lopen inkopen. In ETH uitgedrukt is de prijs ook niet gewijzigd. Op coinmarketcap moet je je niet laten afleiden door de $ koers. Overigens in een efficiënte markt had GET hoger moeten blijven staan. Maar zie het als een kans dat deze markt niet efficiënt is. Het lijkt te mooi om waar te zijn (en hopelijk is het dat niet;))!!

Met 250 ETH druk je de koers theoretisch naar 0,07 ETH ofwel ~19$, maar dan zou de marketcap x11mln coins zo'n 200mln zijn en zeilen ze de top 50 binnen. Dat zal niet gebeuren via IDEX. Ik verkoop ook wel voor die tijd haha.

Echter, 250 ETH is niet zo'n gek bedrag, want met 84.000 euro Q4 ticketsales, gaan ze straks een buy order neerzetten van 350 ETH op 50 eurocent. Er komt in ieder geval beweging in :)

[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 30-08-2018 22:47 ]

• ggj87
Lijkt me een dead cat bounce maar wie ben ik.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:48:
Lijkt me een dead cat bounce maar wie ben ik.
Mogelijk wel ja. Aan de andere kant hebben de 6800 flink getest en hij bleef staan. Terug naar 7100+ lijkt mij alles behalve vreemd.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Maar waarom lijkt het een deadcat bounce?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:33
Ik had nog wel een stijging tot 7400 verwacht eigenlijk.. wellicht komt die nog voor we echt een dip maken en was dit niet meer dan een live cat dip.

Zero.

• ggj87
Misschien nog te vroeg om te zeggen ja :p Meer omdat het niet gelijk doorzette. Heb hem hier op Binance op 1m staan en een beetje ingezoomd. Hij zakt nu wel weer iets.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kijk enkel naar de 5m op binance

• PilatuS
  • Niet online
Even kijken of de 6900 het kan houden het komende uur :)
DAMAGE schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:53:
Ik kijk enkel naar de 5m op binance
Hier 3m met maximaal uitgezoomed :)

• Dysmael
geruchten over cboe futures market voor eth
ethbtc pumpje ook gelijk

Lijkt mij niet aannemelijk persoonlijk (kan ik niet onderbouwen , puur mijn gevoel ;) )
misschien neem ik morgen deze eens door; https://www.sec.gov/interps/legal/mrslb15.htm
denk dat er wel wat drempels op de weg liggen voor eth futures
Vast ergens komende dagen 'nieuws ' dat het alleen aan aanvraag betreft ?

[ Voor 7% gewijzigd door Dysmael op 30-08-2018 23:06 ]

• ggj87
23:14:22 6919.9 63.6268

Iemand koopt even rustig 63 BTC op Bitfinex 8)7

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:00:
[...]

Ik lijk dan de vreemde eend in de bijt te zijn.. ik neem genoegen met een Land Rover Defender.. maar een Range Rover mag ook 8). Denk dat de verzekeringspremie van zo'n Lambo best hoog is.
Haha dat geloof ik ook, doel is voor nu een Alfa Romeo Giulia of Stelvio :*)

• B-Bandit
Zo jongens! Mijn pauze komt abrupt tot een einde. PF staat ondanks dat we het hier hebben over herstel op zijn hoogste punt van de dag. Bizar hoe dat kan verkeren.

Waar gaat dit naartoe :)

Overigens eindelijk profijt van dat ik geen al te krappe SL op Nano had geplaatst. Heeft wel de 3713 geraakt maar nog ruim niet mijn 3650. Zit nu alweer bij 40/41 dus zou zonde zijn.

Is het te vroeg in de bulkmarkt om te spreken van "Korea is weer wakker"? :P

[ Voor 41% gewijzigd door B-Bandit op 30-08-2018 23:32 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• ggj87
23:29:35 6930 97.7292

Ik zit er ook in.

23:30:36 6931 112.762

En nog een 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door ggj87 op 30-08-2018 23:31 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ggj87 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:30:
23:29:35 6930 97.7292

Ik zit er ook in.

23:30:36 6931 112.762

En nog een 8)7
Ik ook! Vermoed dat als we de 7001 raken dat het nog een stukje sneller omhoog zal gaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Oke ik geef eerlijk toe, toen ik begin van de avond volume in nano zag kon ik het nie tlaten en ben volledig in nano gestapt. Koersdoel: 50sat.

• B-Bandit
Malarky schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:41:
Oke ik geef eerlijk toe, toen ik begin van de avond volume in nano zag kon ik het nie tlaten en ben volledig in nano gestapt. Koersdoel: 50sat.
Dudeeee haha. En nu knalt ie. Je hebt er echt oog voor!

• PilatuS
  • Niet online
Dat moet je aan het begin van de avond zeggen, niet nu :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Post is precies tijdens de spike?

* Taro zou het waarderen om bewijs te zien, aantallen boeien niet, tijd wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 30-08-2018 23:51 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:48:
[...]

Post is precies tijdens de spike?
Klinkt alsof malarky bogdanoff is :Y

• Dysmael
B-Bandit schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:44:
[...]

Dudeeee haha. En nu knalt ie. Je hebt er echt oog voor!
Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/8qcQpy.jpg

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
* Taro zou het waarderen om bewijs te zien, aantallen boeien niet, tijd wel.
Mijn 6860 BTC entry is pas tijdens de green candle dus dat is makkelijker te geloven :P Ben ik dan ook de hele avond op aan het hopen/wachten geweest en dan nog was het aan de late kant :D

• ggj87
Ik kan het toch niet laten de markt van 2014 vs. 2018 met elkaar te vergelijken. Op 1W valt mij op dat de laatste dip voordat BTC in 2014 in een bearmarkt raakte heel veel lijkt op de huidige situatie:

2014
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q1vJN0r.png

2018
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XewsUFG.png

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 23:55:
[...]

Mijn 6860 BTC entry is pas tijdens de green candle dus dat is makkelijker te geloven :P Ben ik dan ook de hele avond op aan het hopen/wachten geweest en dan nog was het aan de late kant :D
Dat geloof ik zo. Maar ikzelf waardeer het erg om aan te geven wanneer je instapt in een speciale trade. Van de week had ik dat met EOS, dan geef ik het hier netjes aan voor de piek. Maar tijdens een mooie stijging posten dat je eerder bent ingestapt kan iedereen doen. Dan word ik toch wat nieuwsgieriger of het klopt.

En voor de volledigheid: Ik vertrouw Malarky helemaal hoor, maar, als ik hier iets zeg dan mag iedereen altijd om bewijs vragen. In dit geval ben ik gewoon benieuwd, +100 als het waar is (ik kan helaas maar +1 geven) en anders neem ik een en ander de volgende keer met een korreltje zout :)

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik zat in de piepzak met nano. Had em op 39 gekocht toen die van 36 was gekomen, maar om 20:15 viel die in elkaar terug naar 37. Dus ging al met een slecht gevoel naar bed. Zo een enorme pump om 10u had ik niet durven dromen, puur geluk.

Waarom ik wel graag nano wilde is omdat als je je lineaal onder nano legt op 1 maand window (ik altijd met mijn linealen....) dan is 35 een uitstekende koers, maarjah met een zwakke btc is niets te laag.... fomo overwon bij mij.

Mits btc zo blijft zie ik hem wel weer naar 50 gaan, minimaal voor een dubbele bottom testen.
Taro schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:04:
[...]
En voor de volledigheid: Ik vertrouw Malarky helemaal hoor, maar, als ik hier iets zeg dan mag iedereen altijd om bewijs vragen. In dit geval ben ik gewoon benieuwd, +100 als het waar is (ik kan helaas maar +1 geven) en anders neem ik een en ander de volgende keer met een korreltje zout :)
Bij deze het bewijs. Zoals gezegd zat ik volledig in USDT, te loeren naar nano... kon de fomo niet meer aan van zo een mooie prijs en kocht hem.... wel te vroeg want hij viel eerst nog terug.

[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 31-08-2018 00:12 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Je zat dan ook al enige dagen in usdt. Ik houd he niet eens enkele uren uit. Waarvoor mijn respect meneer.

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:02:
Ik kan het toch niet laten de markt van 2014 vs. 2018 met elkaar te vergelijken. Op 1W valt mij op dat de laatste dip voordat BTC in 2014 in een bearmarkt raakte heel veel lijkt op de huidige situatie:
Zoek anders eens wat fractals op. Zeer interessant om te zien. Er zijn ook heel veel overeenkomsten met die van toe en nu :)

• B-Bandit
Malarky schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:05:
Ik zat in de piepzak met nano. Had em op 39 gekocht toen die van 36 was gekomen, maar om 20:15 viel die in elkaar terug naar 37. Dus ging al met een slecht gevoel naar bed. Zo een enorme pump om 10u had ik niet durven dromen, puur geluk.

Waarom ik wel graag nano wilde is omdat als je je lineaal onder nano legt op 1 maand window (ik altijd met mijn linealen....) dan is 35 een uitstekende koers, maarjah met een zwakke btc is niets te laag.... fomo overwon bij mij.

Mits btc zo blijft zie ik hem wel weer naar 50 gaan, minimaal voor een dubbele bottom testen.
Ach je bent ook maar mens en gevoelig voor Fomo en shills. Voor je het weet loop je met Bitcoin cash rond :+

• ggj87
Je bedoelt Bitcoin B)

• PilatuS
  • Niet online
Uber shitcoin :P Max 7 TPS dus je kan er geen reet mee op grote schaal. Verbruikt meer stroom dan een klein land en je hebt er eigenlijk geen reet aan :+
Pagina: 1 ... 252 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!