ICX misschien? VET?
Hier een starter, maar dankzij de Nano toch een paar trades gedaan op een dag. Telkens voorzicht toch 3-5% kunnen pakkenB-Bandit schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:29:
Niemand meer die Nano volgt? Ik kondigde 2 dagen vol trots aan dat ik 0.9 BTC aan Nano had verkocht @2700 sats. Ik verwachtte een dip. Helaas gisteren opeens fel aan het knallen en ging de koers opeens naar 3000, 3300, 3500. Uiteindelijk op 3350 mijzelf maar weer volledig ingekocht. Balen als een malle, 0.18 BTC verspild met deze move.
Uiteindelijk niet voor niks. Op dit moment is ie weer aan het vlammen.
Maar daytraden is toch niks voor mij merk ik. Ben een echte holder...
Nano is overigens van #50 naar #28 gegaan kwa marketcap nu. Ben benieuwd waar dit schip strand. Want tot op heden stijgt hij als 1 van de weinige binnen de top 50 bijna dagelijks met 10% gemiddeld.
Hoelang zit je al in crypto?kikkeraap schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:25:
[...]
Hier een starter, maar dankzij de Nano toch een paar trades gedaan op een dag. Telkens voorzicht toch 3-5% kunnen pakken
Wat een luxe als je nu kan instappen en met 0% verlies begint. Daar kunnen de meeste (incl. ik) niet aan tippen. Wel een goed instapmoment gekozen jij.
Verlies is er natuurlijk ook. Wat stomme kleine dingen, toch niet op de knop gedrukt (dacht van welTominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:29:
[...]
Hoelang zit je al in crypto?![]()
Wat een luxe als je nu kan instappen en met 0% verlies begint. Daar kunnen de meeste (incl. ik) niet aan tippen. Wel een goed instapmoment gekozen jij.
Zijn er nog goede telegram / discord groepen die ik kan volgen ter inspiratie?
[ Voor 7% gewijzigd door kikkeraap op 24-08-2018 14:36 ]
Het mooie is als je nu instapt, er 80% kans is dat als je nu koopt en hold je gegarandeerd een aanzienlijke winst hebt na de eerstvolgende bullrun. Die overigens nu zomaar eens aanstaande kan zijn.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:29:
[...]
Hoelang zit je al in crypto?![]()
Waar baseer ik dit op? Mijn eigen PF die om kiet te draaien toch een goede 400% moet doen
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
May the force be with us....B-Bandit schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:36:
[...]
Waar baseer ik dit op? Mijn eigen PF die om kiet te draaien toch een goede 400% moet doen
Verwijderd
Wordt inderdaad wel uitbetaald alleen dan staat je longterm (ik neem aan dat je VET voor longterm hebt) op een exchange.Bartvandelaar schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:16:
[...]
Jawel. Wordt elke maand de 5e uitbetaald. Maar realtime VHTO zien gegenereerd worden heeft wel wat.
@Bartvandelaar de app is inderdaad heel mooi. Er staat nu ook OCE bij die via de VET blockchain gaat. Er komen nog tientallen ICO/projecten aan die via VET gaat.
De klassieker is hier op van toepassing: Don't try to time the market. Als er iets duidelijk is geworden in de afgelopen maanden dan is dat wel dat die van alles doet wat het maar wil. Er valt geen pijl op te trekken.B-Bandit schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:29:
Niemand meer die Nano volgt? Ik kondigde 2 dagen vol trots aan dat ik 0.9 BTC aan Nano had verkocht @2700 sats. Ik verwachtte een dip. Helaas gisteren opeens fel aan het knallen en ging de koers opeens naar 3000, 3300, 3500. Uiteindelijk op 3350 mijzelf maar weer volledig ingekocht. Balen als een malle, 0.18 BTC verspild met deze move.
Uiteindelijk niet voor niks. Op dit moment is ie weer aan het vlammen.
Maar daytraden is toch niks voor mij merk ik. Ben een echte holder...
Nano is overigens van #50 naar #28 gegaan kwa marketcap nu. Ben benieuwd waar dit schip strand. Want tot op heden stijgt hij als 1 van de weinige binnen de top 50 bijna dagelijks met 10% gemiddeld.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Waarom 1 van die 2? Er zijn veel coins met veel meer potentieel.outlandos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:04:
Hmm zal ik 5 LTC kopen of 1.05 ETH van m'n 250 euro spaargeld?Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Omdat ik wat meer in de top 5 wil gaan investeren. De altcoins hebben me het afgelopen half jaar niets dan grote verliezen bezorgt.Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:43:
[...]
Waarom 1 van die 2? Er zijn veel coins met veel meer potentieel.
Ik heb die altcoins nog steeds, maar wil nu eerst wat btc en eth inslaan.
[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 24-08-2018 15:51 ]
BTC is altijd goed. LTC blijft altijd het meelopertje en voegt in principe niets toe, is ook een trage stijger/daler en volgt gewoon BTC. ETH gaat over op PoS, daarom noemt men ook ETC wel als kanshebber om te stijgen (onlangs ook op Coinbase gelist) en veel ICO's moeten hun ETH nog dumpen. XRP zal wel hard stijgen bij een bullrun, voldoende aanhang, maar ook veel tegenstanders, omdat het niet decentraal is. EOS gaat denk ik ook hard bij een bullrun, al moet je erg oppassen met EOS, een groot deel van de crypto aanhangers ziet voldoende rode stoplichten. XLM gaat denk ik ook wel hard. BCH lift gewoon op BTC mee, maar, onlangs ook rode stoplichten bijgekomen, zou ik niet doen. Monero heb ik eigenlijk geen mening over. ADA gaat ook hard bij een bullrun en voegt ook echt iets toe, al valt die (nog) buiten de Top 5.outlandos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
Omdat ik wat meer in de top 5 wil gaan investeren. De altcoins hebben me het afgelopen half jaar niets dan grote verliezen bezorgt.
Ik heb die altcoins nog steeds, maar wil nu eerst wat btc en eth inslaan.
Ik zou dan zelf voor BTC, EOS en ADA gaan. Ik heb zelf ook wat ETH, maar dat is voornamelijk om o.a. RLC en andere coins te kunnen gebruiken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hoe bedoel je dat veel icos hun eth nog moeten dumpen?Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:00:
[...]
BTC is altijd goed. LTC blijft altijd het meelopertje en voegt in principe niets toe, is ook een trage stijger/daler en volgt gewoon BTC. ETH gaat over op PoS, daarom noemt men ook ETC wel als kanshebber om te stijgen (onlangs ook op Coinbase gelist) en veel ICO's moeten hun ETH nog dumpen. XRP zal wel hard stijgen bij een bullrun, voldoende aanhang, maar ook veel tegenstanders, omdat het niet decentraal is. EOS gaat denk ik ook hard bij een bullrun, al moet je erg oppassen met EOS, een groot deel van de crypto aanhangers ziet voldoende rode stoplichten. XLM gaat denk ik ook wel hard. BCH lift gewoon op BTC mee, maar, onlangs ook rode stoplichten bijgekomen, zou ik niet doen. Monero heb ik eigenlijk geen mening over. ADA gaat ook hard bij een bullrun en voegt ook echt iets toe, al valt die (nog) buiten de Top 5.
Ik zou dan zelf voor BTC, EOS en ADA gaan. Ik heb zelf ook wat ETH, maar dat is voornamelijk om o.a. RLC en andere coins te kunnen gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 24-08-2018 16:16 ]
EOS bijvoorbeeld kon je tijdens de ICO alleen via ETH aanschaffen. EOS heeft een enorm bedrag aan ETH opgehaald, maar die moeten ze ooit in Dollars om gaan zetten om alles te kunnen financieren. Op dat moment zullen ze ze verkopen, wat de marktprijs zal drukken. Al verwacht ik dat ze dat al voor een groot deel hebben gedaan. Daarom zijn veel mensen terughoudend met ETH (ook deels met NEO).outlandos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:10:
[...]
Hoe bedoel je dat veel icos hun eth nog moeten dumpen?
Aan de andere kant heb ik vorig jaar juli als eerste crypto investering (los van het minen van LTC) 2 ETH a 170 Euro/stuk gehaald om die iets later a 270 Euro/stuk te verkopen, op dit moment zit de prijs daar al onder. Bij mij begint het dus ook wel te kriebelen
ETH is nooit een verkeerde investering, maar, er is stevige concurrentie die harder kan gaan.
Da's mijn broertje, heb hem eindelijk kunnen overtuigen in te stappen.Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:15:
Buy ordertje van 234 btc op 6539.53 op Binance.
Niet als de koers explosief stijgt.RaptorXS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:31:
[...]
Klopt want BTC had toen een andere funktie als/dan nu maar denk dat de impact van 10 BTC nihil is hoor.
Waar dan is eerst $10K voor nodig is, is slechts 12 maand later $200K voor nodig
Betekent dat iemand dan heel makkelijk zelfs nog dumpt als het $50K waard is.
Ander voorbeeld:
Prkjs schommelt tussen $100 en $200. Ik wil een graantje meepikken dus zet een bid op $101 en verkoop op $199. Al snel kruipen mensen voor. Of door een bid op $102 te zetten of door een ask op $198 te zetten. Simpel verwoord maar dit gebeurt in de basis wel in koersen.
Wat je grotendeels kan terugzien in de koersen is de emotie en de psychology erachter.
O.a. psychology als: ik ben bereid 5% verlies te pakken maar zakt het verder dan verkoop ik snel. Zet daar tegenover mensen die bij 5% daling nog op 5% winst staan en die voor de zekerheid verkopen. Dus op welke bedragen bepaalde volumes van hand gewisseld hebben is ook belangrijk.
Door naar het verleden te kijken kan je aannames doen. Die acties zijn dingen als Moving Averages uit ontstaan.
Mensen hebben volgens mij vaak de gedachte dat TA altijd moet werken en anders is het onzin. Maar dat is niet zo, het helpt als je vaker gelijk krijgt dan ongelijk. Dus kan jij statistisch gezien 60% vd tijd gelijk kan krijgen dan doe je het goed en bewijst dat ook dat er een waarheid in zit. Het betekent ook dat je 40% vd tijd ongelijk hebt en dat wijzen mensen dan aan om te zeggen dat het onzin is.
Daarbij komt ook dat bijna alles wat je overal op Twitter en Youtube enz ziet aan TA wat gemaakt is door mensen die alleen kopieeren zonder echt te weten hoe het werkt, wanneer wel, wanneer niet en waarom enz.
Dus ja het meeste dat je ziet aan TA zal dikke BS zijn. Maar dat ligt dan imho vaker aan diegene die de fout maakt dan de onderliggende basis.
Prepare for the next ATH
ik op mijn werk iigsourcecode schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:12:
Ok even een voorspelling vraag, waar staan we maandag ?
Hele artikel is hier te lezen met dank aan Joost van Buuren: https://biflatie.nl/crypt...beurzen-worden-proactief/Cryptocurrencies en de Wet: cryptobeurzen worden proactief
DOOR JOOST VAN BUUREN OP 24 AUGUSTUS 2018.
Vier prominente cryptobeurzen doen aan zelfregulering met de oprichting van de Virtual Commodity Association (VCA). ‘Fostering consumer protection and market integrity for virtual commodity marketplaces‘ is hun adagio. Gemini, Bittrex, Bitstamp en bitFlyer zullen d.m.v. deze werkgroep als één kracht met de SEC (Amerikaanse toezichthoudende beurscommissie) aan tafel gaan zitten.
Er zijn ook momenten dat het onzeker is hesourcecode schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:12:
Ok even een voorspelling vraag, waar staan we maandag ?
Ik doe de aanname dat we hoger staan, ik heb nog steeds net als afgelopen bijna twee weken het volgende in gedachten;
Omhoog is mogelijk, denk dan tot $7000 / $7200 max
Maar short posities op Bitfinex kunnen impact maken, want;
Zitten accounts in die al vanaf $8300 short zijn, zitten accounts in die pas op $6300 short zijn gegaan
Beide hebben een reden om te gaan terugkopen of nu, of bij prijsstijging. Dat kan de prijs accelereren.
Zit echter ook een bullwhale in lijkt het, die met zijn hidden order een grote dump heeft opgevangen.
Die zit vanaf $6300 unleveraged long en ik verwacht een beetje dat die wil verkopen aan de liquidaties en stoplimits die een prijsstijging kunnen veroorzaken. Sell into strength weer he.
Daarom hou ik toch mijn $7200 aan als grote kans op maximum.
Ik stond short, ondanks mijn gedachte dat $7200 haalbaar was. Wat ik de afgelopen paar dagen gezien heb heeft mij doen besluiten toch long te gaan. Short met winst gesloten en mijn long staat nu ook op winst inmiddels.
Stukje TA daarbij is; ik heb in die dump van een uur geleden bijgekocht op 6460. Niet eens die dump gezien, was aan het werk. Zie het nu net pas. Ik had daar al een Bid staan. Waarom dat bedrag precies? TA dus.
Dat is alleen een erg breed begrip en sommigen gaan er veel te ver in zonder na te denken.
TA is natuurlijk eigenlijk al wat je doet door naar een grafiek te kijken en puur op basis van wat je ziet een inschatting te maken. Ik pas daar meer op toe, deels wat simpele TA (zoals MA / RSI / TD) maar ook deels gevoel op basis van wat support / resistance is, higher lows op hourly, aantal shorts op bfx, bullwhale met zijn hidden bid, ervaring etc.
Maandag... geen idee. Ik heb momenteel projectie van $7000, eigenlijk 31 aug maar weekendvolume nodigt een pump op zondag uit en als de prijs iets stijgt naar 6700 / 6800 verwacht ik versnelling.
Om daar te komen moet een bepaald patroon zich vormen. Het is en blijft een weersvoorspelling. Situaties veranderen. Het weer van morgen laat zich makkelijker voorspellen dan het weer van volgende week vrijdag.
Als ik meen te zien dat het weer omslaat, en niet meer mijn plaatje volgt dan verander ik mijn positie.
Als we vannacht of eerder een hourly close onder 6300 hebben en volgende hourly candle komt daar niet meer boven dan invalideert dat mijn set-up.
Maar ik denk niet dat dit gebeurt omdat er teveel shorts zijn. Omhoog is minder weerstand. Omlaag staan de shorts klaar om terug te kopen. Om die reden heb ik momenteel de gedachte NIET te verkopen als hij toch zakt maar BIJ te kopen juist. Ik ben géén bull en verwacht dat BTC tussen nu en 2 maand in de $4000 kan raken. Wel verwacht ik een betere exit te kunnen vinden door bij te kopen op bv $5800 en dan weer verkopen aan de shorts die hun positie verlaten. Als ik lager mijn long ophoog is mijn gemiddelde lager en sta ik bij een lager bedrag positief.
Als we onder de $6000 komen dan gaat $5800 het niet houden. Dat is inmiddels heel erg zwak support.
Maar de shorts maken het stroperig omlaag dus ik denk dat $5500 toch nog een keer een bounce kan worden naar $6000 / $6200 dan.
Om vervolgens te zakken naar ergens in de $4000. Daarom hoop ik dan, als hij niet naar $7200 gaat maar juist dipt voor "laag" bedrag nog wat bids filled te kunnen krijgen, en dan exit long en entry short op de bounce naar $6000, en exit shorts op $5200 - $4800 en enter longs op $4600 - $4200.
Daarbij dan wel voldoende speling zodat ik bij een intraday low van zelfs $3600 geen gevaar zou lopen.
Een heftige drop zorgt namelijk wel voor extreme schommelingen met hele lange intraday wick.
Als BTC toch wel wat omhoog gaat, en ik dus nu best leuk zit met mijn longs dan ga ik tussen de $ 6600 en $6800 in paar stapjes de long verkleinen, bij $6800 wil ik geen long meer hebben en shorts beginnen op te bouwen. Omdat er een kans bestaat dat de prijs toch doorschiet (groende candles = fomo want mensen snappen niet dat je dan juist moet verkopen, daarom kochten mensen ook op $20K) pas ik daar wel iets op met shorts. Tussen $6900 en $7300 hoop ik dan shorts op te kunnen bouwen, maar met ruim voldoende marge om zonder zorgen de prijs naar $7800 te zien gaan. Misschien op $7300 zelfs nog wel net long. (dus hoger bedrag in shorts maar is leveraged door minder dan de helft vd funds in shorts). Er bestaat namelijk nog altijd de kans dat er een grote bulltrap naar $10K komt (zie 2014/2015). Dat zou dan wel helaas zeer waarschijnlijk alleen maar voor een langere bear market zorgen.
Het is niet mogelijk om een bedrag te noemen voor maandag en dan te zeggen: het wordt 100% X
Wel kan je verschillende plausibele scenarios bedenken en op basis van hoeveel procent kans je iets geeft daar de beste uit pikken. Als de situatie veranderd wijk je uit naar de andere scenarios.
Belangrijk daarbij is vooruitplannen en je funds goed verdelen.Op iets wat je 60% kans geeft moet je natuurlijk niet 100% van je funds op inzetten.
Het is net poker; veel mensen denken dat het geluk hebben is.
Raar dan toch dat altijd dezelfde spelers bovenaan eindigen.
Met een Full House moet je wel all-in gaan, maar er is kans dat iemand je met een Four of a Kind verslaat.
Dat betekent niet dat jij statisch gezien niet een goede keuze gemaakt hebt als je all-in ging.
Hopelijk heb je er wat aan, is de eerste en laatste keer dat ik zoveel tik hier. Kwam hier al bijna nooit
Edit: eigenlijk nogal no-trade zone nu want is wat onzekerheid. Is best veel sell, en veel buy pressure. Dat zie je terug in het feit dat we al een week lang op plm $6400 zitten.
Vind het vooral bijzonder dat de op twee na meest verhandelde paar van BNB coin op LBank is. Nooit eerder van die exchange gehoord.Taro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:13:
BNB is nu trouwens ook op HitBTC te verhandelen, ze zijn toch wel met een opmars bezig.
https://twitter.com/hitbtc/status/1031581198097805312
Toch 1,3mln volume 24hr.
Betekent alleen maar meer arbitrage mogelijkheden, dus meer volume voor BNB, dus meer winst, dus meer burn
Hoog tijd dat Binance naar reële waardering terugkeert, en dat is in mijn ogen >15$.
Nu GET nog... zware bagholder haha. Maar die komen in Q3-Q4 met 84.000 euro aan buying pressure vanuit ticket selling. Dan is het hele IDEX orderboek leeg haha.
Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:26:
[...]
Er zijn ook momenten dat het onzeker is he
Ik doe de aanname dat we hoger staan, ik heb nog steeds net als afgelopen bijna twee weken het volgende in gedachten;
Zitten accounts in die al vanaf $8300 short zijn, zitten accounts in die pas op $6300 short zijn gegaan
Beide hebben een reden om te gaan terugkopen of nu, of bij prijsstijging. Dat kan de prijs accelereren.
Zit echter ook een bullwhale in lijkt het, die met zijn hidden order een grote dump heeft opgevangen.
Die zit vanaf $6300 unleveraged long en ik verwacht een beetje dat die wil verkopen aan de liquidaties en stoplimits die een prijsstijging kunnen veroorzaken. Sell into strength weer he.
Ik stond short, ondanks mijn gedachte dat $7200 haalbaar was. Wat ik de afgelopen paar dagen gezien heb heeft mij doen besluiten toch long te gaan. Short met winst gesloten en mijn long staat nu ook op winst inmiddels.
Stukje TA daarbij is; ik heb in die dump van een uur geleden bijgekocht op 6460. Niet eens die dump gezien, was aan het werk. Zie het nu net pas. Ik had daar al een Bid staan. Waarom dat bedrag precies? TA dus.
Dat is alleen een erg breed begrip en sommigen gaan er veel te ver in zonder na te denken.
TA is natuurlijk eigenlijk al wat je doet door naar een grafiek te kijken en puur op basis van wat je ziet een inschatting te maken. Ik pas daar meer op toe, deels wat simpele TA (zoals MA / RSI / TD) maar ook deels gevoel op basis van wat support / resistance is, higher lows op hourly, aantal shorts op bfx, bullwhale met zijn hidden bid, ervaring etc.
Maandag... geen idee. Ik heb momenteel projectie van $7000, eigenlijk 31 aug maar weekendvolume nodigt een pump op zondag uit en als de prijs iets stijgt naar 6700 / 6800 verwacht ik versnelling.
Om daar te komen moet een bepaald patroon zich vormen. Het is en blijft een weersvoorspelling. Situaties veranderen. Het weer van morgen laat zich makkelijker voorspellen dan het weer van volgende week vrijdag.
Als ik meen te zien dat het weer omslaat, en niet meer mijn plaatje volgt dan verander ik mijn positie.
Als we vannacht of eerder een hourly close onder 6300 hebben en volgende hourly candle komt daar niet meer boven dan invalideert dat mijn set-up.
Maar ik denk niet dat dit gebeurt omdat er teveel shorts zijn. Omhoog is minder weerstand. Omlaag staan de shorts klaar om terug te kopen. Om die reden heb ik momenteel de gedachte NIET te verkopen als hij toch zakt maar BIJ te kopen juist. Ik ben géén bull en verwacht dat BTC tussen nu en 2 maand in de $4000 kan raken. Wel verwacht ik een betere exit te kunnen vinden door bij te kopen op bv $5800 en dan weer verkopen aan de shorts die hun positie verlaten. Als ik lager mijn long ophoog is mijn gemiddelde lager en sta ik bij een lager bedrag positief.
Als we onder de $6000 komen dan gaat $5800 het niet houden. Dat is inmiddels heel erg zwak support.
Maar de shorts maken het stroperig omlaag dus ik denk dat $5500 toch nog een keer een bounce kan worden naar $6000 / $6200 dan.
Om vervolgens te zakken naar ergens in de $4000. Daarom hoop ik dan, als hij niet naar $7200 gaat maar juist dipt voor "laag" bedrag nog wat bids filled te kunnen krijgen, en dan exit long en entry short op de bounce naar $6000, en exit shorts op $5200 - $4800 en enter longs op $4600 - $4200.
Daarbij dan wel voldoende speling zodat ik bij een intraday low van zelfs $3600 geen gevaar zou lopen.
Een heftige drop zorgt namelijk wel voor extreme schommelingen met hele lange intraday wick.
Als BTC toch wel wat omhoog gaat, en ik dus nu best leuk zit met mijn longs dan ga ik tussen de $ 6600 en $6800 in paar stapjes de long verkleinen, bij $6800 wil ik geen long meer hebben en shorts beginnen op te bouwen. Omdat er een kans bestaat dat de prijs toch doorschiet (groende candles = fomo want mensen snappen niet dat je dan juist moet verkopen, daarom kochten mensen ook op $20K) pas ik daar wel iets op met shorts. Tussen $6900 en $7300 hoop ik dan shorts op te kunnen bouwen, maar met ruim voldoende marge om zonder zorgen de prijs naar $7800 te zien gaan. Misschien op $7300 zelfs nog wel net long. (dus hoger bedrag in shorts maar is leveraged door minder dan de helft vd funds in shorts). Er bestaat namelijk nog altijd de kans dat er een grote bulltrap naar $10K komt (zie 2014/2015). Dat zou dan wel helaas zeer waarschijnlijk alleen maar voor een langere bear market zorgen.
Het is niet mogelijk om een bedrag te noemen voor maandag en dan te zeggen: het wordt 100% X
Wel kan je verschillende plausibele scenarios bedenken en op basis van hoeveel procent kans je iets geeft daar de beste uit pikken. Als de situatie veranderd wijk je uit naar de andere scenarios.
Belangrijk daarbij is vooruitplannen en je funds goed verdelen.Op iets wat je 60% kans geeft moet je natuurlijk niet 100% van je funds op inzetten.
Met een Full House moet je wel all-in gaan, maar er is kans dat iemand je met een Four of a Kind verslaat.
Dat betekent niet dat jij statisch gezien niet een goede keuze gemaakt hebt als je all-in ging.
Hopelijk heb je er wat aan, is de eerste en laatste keer dat ik zoveel tik hier. Kwam hier al bijna nooit
Edit: eigenlijk nogal no-trade zone nu want is wat onzekerheid. Is best veel sell, en veel buy pressure. Dat zie je terug in het feit dat we al een week lang op plm $6400 zitten.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Om een long verhaal short te maken, je bent er goed mee bezig. Succes!Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:26:
[...]
Er zijn ook momenten dat het onzeker is he
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sorry.oisyn schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:54:
@ de twee hierboven: moeten jullie nou echte de héle lap tekst quoten voor alleen die oneliner eronder?
Was geen mod-opmerking overigens
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waarom plaats je het dan, als de oorspronkelijke quote al ingeklapt is tot een paar regels
Je kan wel alle dust bij Binance omzetten naar BNB.
Volgens mij in het overzicht van je funds een knop daarvoor.
In ander nieuws:
https://www.coindesk.com/...st-trading-range-of-2018/
The bitcoin market has gone comatose today with a key volatility reading hitting fresh yearly lows.
The daily bitcoin volatility, as represented by the spread between the daily price high and price low (as per UTC), currently stands at $84 – the lowest level since July 9, 2017 – according to CoinDesk's Bitcoin Price Index (BPI). Back then, the spread was seen at $68.
Assuming that this differential remains at $84 until 00:00 UTC hours, we can say that bitcoin's daily volatility has hit an 13-month low Friday.
The reading is of particular importance for traders as the drop in the volatility is often a precursor to the big move in prices. For instance, the daily volatility jumped to $389 on July 10, after having hit a yearly low of $97.21 on July 8.
On similar lines, the daily range spiked to $850 on June 10, after printing a low of $107.63 on June 7.
The data gels well with technical theory, which states the longer the period of consolidation (low volatility period), the more violent the breakout tends to be.
Accordingly, we could be in for a big move in the next few days, possibly on the higher side as the technicals are biased toward the bulls and the BTC/USD shorts on Bitfinex are near record highs, meaning the cryptocurrency is vulnerable to a short covering rally.
All in all, the bitcoin daily volatility has hit 13-month lows at a time when the path of least resistance for bitcoin is on the higher side. So, it seems safe to say a big bullish move is overdue.
However, a break below the key support of $6,230 (Aug. 20 low) would invalidate the bullish view put forward by the technical studies.
Dat restje is small balance en die kan je naar BNB omzetten.kikkeraap schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:56:
Hoe verhandel ik bijvoorbeeld 0.76900000 CMT op binance, heb 100% verkocht, maar dit bleef als restand achter.
Ik vind het heerlijk die rustig stijgende bitcoin.
@Bastrianos Jij bent wel op een héérlijk moment in Dragonchain gestapt. Precies vandaag doet ie een +10%
ik krijg geen sms meer toegezonden…..
net recovery gedaan duurt minimall 7 dagen voordat ik weer kan inloggen op binance….
Prepare for the next ATH
Gebruik je BNB voor de fee's? Dan zou dit nagenoeg niet voor moeten komen. De oplossing wordt hierboven idd genoemd.kikkeraap schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:56:
Hoe verhandel ik bijvoorbeeld 0.76900000 CMT op binance, heb 100% verkocht, maar dit bleef als restand achter.
Nee, maar daarom gebruik ik Authy en geen SMS of Google Authenticator.sourcecode schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:07:
meer met problemen om in te loggen op binance met 2fa en dan sms al optie ?
ik krijg geen sms meer toegezonden…..
net recovery gedaan duurt minimall 7 dagen voordat ik weer kan inloggen op binance….
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 24-08-2018 20:10 ]
Authy en SMS zijn beide niet veilig.Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:09:
[...]
Nee, maar daarom gebruik ik Authy en geen SMS of Google Authenticator.
Google Authenticator wel. Extra veilig als op offline apparaat, is namelijk geen sim/wifi etc voor nodig.
Tip: print de QR code die je hebt gescanned, bewaar mooi in een ordner in de kast.
Protip: scan altijd de QR op minstens twee telefoons als back-up. Ik heb een ouder android toestel zonder sim wat alleen maar aangaat om een code te scannen in Authenticator.
Uiteraard clean rom erop en geen andere rotzooi uit de appstore
Dat is idd een lekkere start, hahaTominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:05:
@Dysmael Interessant om jouw reacties te lezen, ik hoop dat je wat vaker van je laat horen.![]()
Ik vind het heerlijk die rustig stijgende bitcoin.![]()
@Bastrianos Jij bent wel op een héérlijk moment in Dragonchain gestapt. Precies vandaag doet ie een +10%
Daar denken we anders over, ik neem toch niet aan dat je Google als search engine gebruiktAuthy en SMS zijn beide niet veilig.
Google Authenticator wel. Extra veilig als op offline apparaat, is namelijk geen sim/wifi etc voor nodig.
Ontopic, het gaat lekker zo met de koersen.
Is al 250 BTC aan verkocht
6620 wordt de nieuwe 6310 van een tijdje terug.Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:49:
weer hidden bid op bitfinex, nu op 6620
Hopelijk nu met een positieve afloop.
Wat houdt een hidden bid in en wat betekend dat voor de situatie vandaag de dag?Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:49:
weer hidden bid op bitfinex, nu op 6620
Volgens mij is een hidden bid een 'verborgen' koop of verkoop order op een bepaald bedrag. Wat dan vooral verborgen is, is de hoeveelheid BTC's, laatst hadden we er eentje van >6000 BTC, er kwam geen eind aan (leek het wel). Misschien kan een ander het beter verwoorden.Bastrianos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:11:
[...]
Wat houdt een hidden bid in en wat betekend dat voor de situatie vandaag de dag?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Nog meer mensen problemen met withdrawen van NEO of GAS op Binance?
Op Binance begint er nu ook één fors op 6620 in te kopenTominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:51:
[...]
6620 wordt de nieuwe 6310 van een tijdje terug.![]()
Hopelijk nu met een positieve afloop.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 24-08-2018 21:58 ]
Klopt helemaal. Vaak kan je bij het ingeven van je order aangeven dat hij niet openbaar mag zijn.Chris.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:18:
[...]
Volgens mij is een hidden bid een 'verborgen' koop of verkoop order op een bepaald bedrag. Wat dan vooral verborgen is, is de hoeveelheid BTC's,
Dat dan wel voor een ander tarief. Bij Bitmex bv betaal je dan taker fee ipv dat je maker fee krijgt. Dus 0.075% kosten ipv 0.025% opbrengsten.
Je kan dan bv een bid order van bv 2000BTC in het systeem zetten en daarvan dan 2 BTC laten zien.
De reden hiervoor is dat je niet je positie wil vrijgeven. Anders gaat de rest vd markt daar op reageren.
Een open Bid van 4K BTC maakt de kans minder aannemelijk dat aan je verkocht wordt.
Als je je auto verkoopt gaat de koper ook niet eerst zeggen wat voor buitenkans dit voor hem is en hoe fantastisch hij de auto en deal vind.
Ik mis @A87 @Turbo-Puppy en @facedown.Bartvandelaar schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:09:
Waar is onze nuchtere linda lover @Ton Hasselt trouwens?
Weg
Verwijderd
A87 is gezonken met al zijn ARKNew Yorker schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:04:
[...]
Ik mis @A87 @Turbo-Puppy en @facedown.
Ik snap even niet wat je bedoelt...RaptorXS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:43:
[...]
Waarom plaats je het dan, als de oorspronkelijke quote al ingeklapt is tot een paar regels
Dank voor de uitleg. Jij ook Chris.Dysmael schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:46:
[...]
Klopt helemaal. Vaak kan je bij het ingeven van je order aangeven dat hij niet openbaar mag zijn.
Dat dan wel voor een ander tarief. Bij Bitmex bv betaal je dan taker fee ipv dat je maker fee krijgt. Dus 0.075% kosten ipv 0.025% opbrengsten.
Je kan dan bv een bid order van bv 2000BTC in het systeem zetten en daarvan dan 2 BTC laten zien.
De reden hiervoor is dat je niet je positie wil vrijgeven. Anders gaat de rest vd markt daar op reageren.
Een open Bid van 4K BTC maakt de kans minder aannemelijk dat aan je verkocht wordt.
Als je je auto verkoopt gaat de koper ook niet eerst zeggen wat voor buitenkans dit voor hem is en hoe fantastisch hij de auto en deal vind.
Een boterhamzakje hier. Samen met o.a. ADA en GET voor de lange termijn weggestopt.Bartvandelaar schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:10:
NANO doet aardig z'n best zo te zien. Hier nog mensen met een mooi zakje NANO? Voor long term?
Edit: Zou trouwens mooi zijn als Binance een soort kluis zou introduceren, zodat je je hodl coins en trade coins kan scheiden. Dan zou ik ook wat BNB voor de hodl apart kunnen zetten vs het gedeelte dat ik voor de fee's gebruik. En daarnaast zou ik minder vaak coins in een aparte wallet hoeven te zetten. Het is toch net die extra drempel om iets uit die kluis te halen. Coinbase heeft wel zoiets volgens mij, nooit echt ingedoken. En bij HitBTC moet je iets ook tussen die 2 potjes heen en weer schuiven.
[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 24-08-2018 22:26 ]
/edit: Ik vergeet gewoon mijn grootste tas en dat is Chainlink.
[ Voor 21% gewijzigd door DJT op 24-08-2018 22:40 ]
2e account maken.Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:18:
[...]
Een boterhamzakje hier. Samen met o.a. ADA en GET voor de lange termijn weggestopt.
Edit: Zou trouwens mooi zijn als Binance een soort kluis zou introduceren, zodat je je hodl coins en trade coins kan scheiden. Dan zou ik ook wat BNB voor de hodl apart kunnen zetten vs het gedeelte dat ik voor de fee's gebruik. En daarnaast zou ik minder vaak coins in een aparte wallet hoeven te zetten. Het is toch net die extra drempel om iets uit die kluis te halen. Coinbase heeft wel zoiets volgens mij, nooit echt ingedoken. En bij HitBTC moet je iets ook tussen die 2 potjes heen en weer schuiven.
Dat is wel een optie idd. Ze accepteren waarschijnlijk niet 2x dezelfde identificatie, maar dan kan ik altijd nog mijn vrouw met een referral code een account laten aanmaken
Pas wel op dat je dan wel met hetzelfde IP adres van het tweede account erin zit. Ik heb geen idee hoe ze daarmee omgaan, misschien dat dat een red flag is qua detectie. Maar bij Binance heb je toch geen identificatie nodig?Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:56:
[...]
Dat is wel een optie idd. Ze accepteren waarschijnlijk niet 2x dezelfde identificatie, maar dan kan ik altijd nog mijn vrouw met een referral code een account laten aanmaken
Als je >2 BTC per dag wil kunnen withdrawen wel.Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:58:
[...]
Pas wel op dat je dan wel met hetzelfde IP adres van het tweede account erin zit. Ik heb geen idee hoe ze daarmee omgaan, misschien dat dat een red flag is qua detectie. Maar bij Binance heb je toch geen identificatie nodig?
Nee gewoon ander email gebruiken, gaat prima. Je kunt ook auty en/of sms als 2fa instellen. Dan kun je met beide inloggen.Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:56:
[...]
@Tominatie je hebt me overgehaald, ik ben nu ook DRGN eigenaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 24-08-2018 23:29 ]
Die short squeeze komt steeds wat dichterbij lijkt mij. Één van de twee dagen in het weekend is meestal een groene, dus aangezien de BTC alweer stukken hoger staat, zullen de shorters toch gaan zweten binnenkort denk ik..Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:28:
Wat een mooie afsluiting van deze groene vrijdag, BTC doet er nog even een schepje bovenop![]()
@Tominatie je hebt me overgehaald, ik ben nu ook DRGN eigenaar.
Zou leuk zijn als het zo zou gaan
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2018 23:36 ]
REKT
@BitmexRekt
3 min.3 minuten geleden
Meer
Liquidated short on XBTUSD: Buy 426,682 @ 6664 💯💯💯💯 ~ Make trading great again
[ Voor 69% gewijzigd door Sahara op 24-08-2018 23:40 ]
Dat is nog zacht uit gedruktMidacmm schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:36:
Aion heeft ook een pilletje gehad
[YouTube: https://youtu.be/01CegebttEU]
Goddomme dit blijft mooi
Volgens mij allemaal goede keuzes, waarbij ik zelf niet voor ICX zou gaan. ZIL verwacht ik veel van, daarna ONT, daarna VET, dan ICX.Sahara schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:35:
Iemand suggesties? Ik twijfel tussen ZIL, ICX, ONT of VET. Ik heb WTC en IOTA. Maar ik wil nog een paard
Heb zelf ZIL gekocht. Is iets waarvan ik denk dat ie op wat langere termijn het goed kan doen. Na de low heeft ie 1 goede wave omhoog gehad en denk zelf dat er nog meer in zit.Sahara schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:35:
Iemand suggesties? Ik twijfel tussen ZIL, ICX, ONT of VET. Ik heb WTC en IOTA. Maar ik wil nog een paard
Klinkt vrij helder. (maar ik ben geen belastingsexpertise)
https://www.businessinsid...-box-3-dit-moet-je-weten/
AnimeAdicted
Ik zag vannacht in het nieuwe filmpje van Moon (https://youtu.be/N3z4andWsSc?t=375) dat waarschijnlijk als de resistance van 6821 wordt doorbroken dat we dan misschien die short squeeze krijgen. Omdat bij die Bitmex pump BTC afkaatste op dat niveau zou met voldoende volume mogelijkerwijs het kunnen worden doorbroken, waarna een hoop shorters moeten coveren.New Yorker schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 05:25:
Sinds wanneer gaan we door Azië omhoog?
Als er bij de manipulatie-move al niet door dat level gebroken kon worden, waarom zou dat nu dan wel op een natuurlijke manier gebeuren? Ik zeg niet dat dat niet kan gebeuren, maar 't klinkt toch niet helemaal logisch, toch?Sahara schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:20:
Ik zag vannacht in het nieuwe filmpje van Moon (https://youtu.be/N3z4andWsSc?t=375) dat waarschijnlijk als de resistance van 6821 wordt doorbroken dat we dan misschien die short squeeze krijgen. Omdat bij die Bitmex pump BTC afkaatste op dat niveau zou met voldoende volume mogelijkerwijs het kunnen worden doorbroken, waarna een hoop shorters moeten coveren.
Verder, en dit geheel terzijde en met alle respect voor wie het wel interessant vindt, heb ik nogal moeite met luisteren naar een kerel die zichzelf 'Moon' noemt en eruitziet als een mislukte pooier uit een Napolitaanse maffia-familie
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Tja, omdat tijdens die mega Bitmex manipulatie move het volume maar in een tijdspad van slechts 1 uur de kans had om door die weerstand heen te beuken, voordat Bitmex weer terug kwam van het onderhoud en die stok tussen de spaken kon worden gestoken. Nu het meer geleidelijk omhoog gaat is de kans groter dat die 68xx meerdere malen wordt aangetikt en mss wordt doorbroken bij de zoveelste aan-tik-poging.TomTorquay schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:34:
[...]
Als er bij de manipulatie-move al niet door dat level gebroken kon worden, waarom zou dat nu dan wel op een natuurlijke manier gebeuren? Ik zeg niet dat dat niet kan gebeuren, maar 't klinkt toch niet helemaal logisch, toch?
Verder, en dit geheel terzijde en met alle respect voor wie het wel interessant vindt, heb ik nogal moeite met luisteren naar een kerel die zichzelf 'Moon' noemt en eruitziet als een mislukte pooier uit een Napolitaanse maffia-familie
En ach deze kerel vertelt wel inhoudelijk juiste info bijv. over waarom de ene ETF (not backed by BTC) kutter dan kut is in vergelijking met de andere ETF (die wel backed door BTC is), deze ETF 's plus een verhaal over resistances is informatief. Die Moon is tenminste netjes gekleed, herinneren jullie pyjama boy XVG-whale (https://www.youtube.com/watch?v=A6FfK5v4dqM) niet meer

Na het ontvangen van de mail en het autoriseren van m'n apparaat, krijg ik opnieuw dezelfde foutmelding maar dan geen nieuwe mail. Wacht ik een paar uur dan herhaalt het proces (één mail, maar geen succes) zich. Meer mensen last van?
- edit - Adblocker uitgeschakeld en het werkt nu wél... All Funds Are Safu!
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 25-08-2018 11:34 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ze blijven beweren dat de waarde nooit doelstelling was. Met zo een peanuts bedrag per wallet had je voor mijn part aan een goed doel kunnen schenken.TvH86 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:21:
Die ethos AirDrop is tot nu toe ook een grote teleurstelling
Ik heb me hier niet over ingelezen, maar ik zie "airdrop" en dat een hogere waarde werd verwacht. Klinkt als hopen op gratis geld en daarna balen dat het niet heel veel geld is geworden? Klinkt ook als te mooi om waar te zijn. Maar misschien begrijp ik het verkeerd.lighting_ schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:46:
[...]
Ze blijven beweren dat de waarde nooit doelstelling was. Met zo een peanuts bedrag per wallet had je voor mijn part aan een goed doel kunnen schenken.
Dat is meestal het weerwoord van tegenstanders. Een airdrop heeft 2 kanten. Is gratis voor de inschrijvers en levert een hoop bekendheid voor de uitgevers. Tuurlijk zijn de meeste bewust dat airdrop je niet rijk maakt.Taro schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:48:
[...]
Ik heb me hier niet over ingelezen, maar ik zie "airdrop" en dat een hogere waarde werd verwacht. Klinkt als hopen op gratis geld en daarna balen dat het niet heel veel geld is geworden? Klinkt ook als te mooi om waar te zijn. Maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Voor een normale airdrop is gemiddeld 5 a 10 dollar. Maar bij ethos wallet zijn de diverse coins 2 cent. Dat is zo laag dat je niks aan hebt. Transactie kn zijn zelfs hoger. En zoals ik al zei had dat dan gewoon allemaal naar een goed doel geschonken.
Ik ben geen tegenstander hoor, de airdrop van bijvoorbeeld ONT was een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Maar als ze het bij de Ethos airdrop aan een goed doel hadden geschonken dan had niemand het erover gehad en had het dus geen nut gehad. Je kunt het ook anders zien, die paar cent is afkomstig van mensen die er wél een paar cent voor overhebben, jij hebt er waarschijnlijk zelf niets voor over of ook maar 1 cent aan besteed, dus waarschijnlijk is het een slechte coin of is/komt er een enorm aantal beschikbaar. Afijn, hopen op een hoge waarde mag natuurlijk, maar op een forum zeggen dat het tegenvalt klinkt alsof je een gegeven paard in de bek gaat kijkenlighting_ schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:02:
[...]
Dat is meestal het weerwoord van tegenstanders. Een airdrop heeft 2 kanten. Is gratis voor de inschrijvers en levert een hoop bekendheid voor de uitgevers. Tuurlijk zijn de meeste bewust dat airdrop je niet rijk maakt.
Voor een normale airdrop is gemiddeld 5 a 10 dollar. Maar bij ethos wallet zijn de diverse coins 2 cent. Dat is zo laag dat je niks aan hebt. Transactie kn zijn zelfs hoger. En zoals ik al zei had dat dan gewoon allemaal naar een goed doel geschonken.
Waarde van een munt is voor de echte cryptocurrency ontwikkelaars niet belangrijk, ze focussen op het doel van de munt ipv de waarde waarvoor mensen hem op een exchange gaan uitwisselen. 1 ethos = 1 ethos, zo moet je het zien, daarom begrijp ik de uitspraak van die ontwikkelaar wel. Ik hoop alleen dat ze, ondanks dat ze iets gratis weggeven, niet door de community worden gekielhaald, want dat zou een droevige staat van de huidige "cryptoscene" weerspiegelen.
Op naar nog een mooi jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals altijd zit in mijn ochtendroutine de stand van de koersen even bekijken. Vooral in de vakantie is dat mijn standaardroutine. Erg mooi om te zien dat we zelfs al boven de 6700 staan, 't is wachten op genoeg momentum om door de 6800 te komen denk ik zo. Gisteren had ik besloten mijn POA voor even te verkopen omdat het wel héél hard was gegaan. In 2 bunches op 1259 en 1216 sat verkocht om daarna even voor de short-term deze 3 coins te pakken (deze staan toch altijd wel garant voor wat beweging):
VET en ONT staan zo goed als nog op de inkoop prijs maar ICX doet het erg lekker. Toch een keurige 6% heeft die gedaan in 12 uurtjes. Alleen POA is ook niet echt gedaald en staat zelfs hoger dan waar ik ze voor verkocht heb, dus veel schiet ik er dan niet mee op. Voor nu blijf ik deze 3 gewoon holden. Op ICX heb ik een SL gezet (stop: 1052 limit: 1050) dus stel hij zakt weer in als ik moet werken bijvoorbeeld heb ik sowieso gegarandeerde winst. Als hij blijft stijgen en hij raakt die SL niet, is dat natuurlijk alleen maar mooi.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:19:
1/3 zit in ONT op 3255sat
1/3 zit in VET op 219sat
1.3 zit in ICX op 1010sat
Als mijn ICX verkocht is zet ik dat weer om in ONT en VET.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zo da's heerlijk wakker worden dan. Beter had je het niet kunnen doen.Taro schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:28:
NANO gaat er ook weer vandoor! Gisteren mooi op tijd verkocht, voor de nacht een buy order op 3378 sats gezet, word ik wakker heeft hij de 3375 aangetikt () en stond toen alweer >3500. Nu op 3950 sats.
Jawel, ik had meer kunnen kopenTominatie schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:31:
[...]
Zo da's heerlijk wakker worden dan. Beter had je het niet kunnen doen.![]()
Hij blijft maar gaan trouwens, denk zo door de 4000 sats heen en dan mogelijk nog een hard ritje omhoog, om daarna weer in te kakken.
Maak er maar een mooi feestje van.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!