"Oh u zoekt Chris.nl.. die werkt hier niet meer"...Chris.nl schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:30:
[...]
Strak plan, zolang we maar 1 seconde eerder op de verkoopknop rammen.
Ps. Ik heb er zin in om blij voor iedereen hier te zijn wanneer er ooit een bullrun komt. Elke dag een ander feliciteren en sjabloontjes van ludieke ontslagbrieven met elkaar delen. En jij neemt tegen die tijd gewoon een slimme secretaresse aan die jou scriptje schrijft aan de hand van wat krabbels die je op een bierfiltje gezet hebt. What could go wrong?
"Dat kan niet, hij moet de kas van januari '19 nog afsluiten"Sahara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:36:
[...]
"Oh u zoek Chris.nl.. die werkt hier niet meer"...
"Wacht ik verbind u door met de directeur"....
"Hallo? Met Chris, ja zeg maar gewoon U hoor"
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik lees hier en daar dat men nog een stijging tot ongeveer 7500 verwacht. Eigenlijk is dat niet eens zoveel, een dikke duizend dollar boven het huidige niveau. Bij de vorige runs was dat zo gepiept en steeg het nog 1000-2500 door. Ik denk dat als het echt maar tot 7500 gaat dat wederom een slecht teken is. Ik zou het vreemd vinden als we dan weer rond 6000 eindigen en niet lager.
Over die 6000; Je kunt gewoon een lineaal langs dat niveau leggen, zo strak is BTC dit jaar vastgehouden. We zouden eigenlijk al lang in de 5000 regionen moeten zitten. Elke andere markt maakt echte ups en downs mee maar hier niet. Het klopt gewoon niet. Ik vraag me af wat de reden is dat ze BTC zo strak boven de 6000 proberen te houden.
Over die 6000; Je kunt gewoon een lineaal langs dat niveau leggen, zo strak is BTC dit jaar vastgehouden. We zouden eigenlijk al lang in de 5000 regionen moeten zitten. Elke andere markt maakt echte ups en downs mee maar hier niet. Het klopt gewoon niet. Ik vraag me af wat de reden is dat ze BTC zo strak boven de 6000 proberen te houden.
Waarom zouden we op 5000 moeten zitten?ggj87 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:59:
Ik lees hier en daar dat men nog een stijging tot ongeveer 7500 verwacht. Eigenlijk is dat niet eens zoveel, een dikke duizend dollar boven het huidige niveau. Bij de vorige runs was dat zo gepiept en steeg het nog 1000-2500 door. Ik denk dat als het echt maar tot 7500 gaat dat wederom een slecht teken is. Ik zou het vreemd vinden als we dan weer rond 6000 eindigen en niet lager.
En waarom de BTC vergelijken met andere markten? Wat BTC allang bewezen heeft, is dat het zich niet laat meten met bestaande markten.
Je kan het ook omdraaien, waarom zou de BTC nu weer (hard) moeten stijgen? De enige redenering die ik kan voorstellen is het hoge aantal openstaande shorters, maar voor de rest denk ik dat er veel lieden zijn die pas in BTC stappen als de vorige bodems van 5k eronderuit zijn geslagen (en er een nieuwe bodem gezet is).SonyEricsson schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:02:
[...]
Waarom zouden we op 5000 moeten zitten?
En waarom de BTC vergelijken met andere markten? Wat BTC allang bewezen heeft, is dat het zich niet laat meten met bestaande markten.
Bovendien is het waarschijnlijk zodra Wallstreet uitgetopt is en weer in een bear market komt, dat dan dat kapitaal een nieuwe groeimarkt zoekt en die dan mogelijkerwijs vindt in crypto die dan weer tot bloei komt.
[ Voor 14% gewijzigd door Sahara op 23-08-2018 13:21 ]
Volgens sommige analisten zitten we nog steeds in een bull markt en zien zij het koersverloop van december tot nu als een logische correctie en het dus nu alleen maar terug omhoog kan gaan. Anderen vinden dat we in een bear markt zitten die 3 maal geprobeerd heeft de previous highs te breken en daar telkens in gefaald heeft waardoor we nu harder zouden moeten dalen...Sahara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Je kan het ook omdraaien, waarom zou de BTC nu weer (hard) moeten stijgen? De enige redenering die ik kan voorstellen is het hoge aantal openstaande shorters, maar voor de rest denk ik dat er veel lieden zijn die pas in BTC stappen als de vorige bodems van 5k eronderuit zijn geslagen (en er een nieuwe bodem gezet is).
Bovendien is het waarschijnlijk zodra Wallstreet uitgetopt is en weer in een bear market komt, dat dan dat kapitaal een nieuwe groeimarkt zoekt en die dan mogelijkerwijs vindt in crypto die dan weer tot bloei komt.
ik zeg niet dat het nu hard moet stijgen.Sahara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Je kan het ook omdraaien, waarom zou de BTC nu weer (hard) moeten stijgen? De enige redenering die ik kan voorstellen is het hoge aantal openstaande shorters, maar voor de rest denk ik dat er veel lieden zijn die pas in BTC stappen als de vorige bodems van 5k eronderuit zijn geslagen (en er een nieuwe bodem gezet is).
Bedoel alleen dat er geen enkele redenering achter zit om op 5000 te zitten En dan er ook geen enkele redenering erachter zit als we op 20000 zitten.
Dat bedoel ik. Het is gewoon captain hindsight.dabla schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:25:
[...]
Volgens sommige analisten zitten we nog steeds in een bull markt en zien zij het koersverloop van december tot nu als een logische correctie en het dus nu alleen maar terug omhoog kan gaan. Anderen vinden dat we in een bear markt zitten die 3 maal geprobeerd heeft de previous highs te breken en daar telkens in gefaald heeft waardoor we nu harder zouden moeten dalen...
Blackrock where you at met je 66 duizend miljard dollartjes.
Dit is wel een mooi artikel over waar Wall St. mee moet dealen als ze hun standaard praktijken willen toepassen op crypto: https://www.forbes.com/si...chain-forks/#1870e4b31e14
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kan dit artikel niet lezen maar lees we ergens anders het volgende:.oisyn schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:27:
Dit is wel een mooi artikel over waar Wall St. mee moet dealen als ze hun standaard praktijken willen toepassen op crypto: https://www.forbes.com/si...chain-forks/#1870e4b31e14
Deze ETF heeft meer kans van slagen, we komen er volgend jaar achter.At the beginning of August, the SEC delayed its decision over yet another Bitcoin ETF application –– this time filed by by investment firm VanEck and financial services company SolidX, for trading on CBOE. Notably, instead of proposing a Bitcoin futures-based fund, the application proposed a physically-backed model, which will raise the further question of custody.
Bron: https://www.zerohedge.com...ejects-9-etf-applications
Waarom is Bitcoin Diamond zo duur op Binance? Kun je dan ook op een beurs op $1.50 kopen en op Binance voor $9 verkopen?
Verwijderd
Het is ook niet negatief maar als je kijkt naar januari/december toen de media het lekker op pompten zitten we nu toch wel een heel stukkie lager.shovelhead1340 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:08:
[...]
Dat idee heb ik eigenlijk ook wel n beetje. Negatief ETF nieuws heeft blijkbaar weinig impact meer en als BTC nu nog n tijdje stabiel blijft rond 6500 dan zou t sentiment ook langzaam wat neutraler of zelfs positiever kunnen worden. En dan bij positief (ETF) nieuws weer lekker omhoog knallen
Komen nog aardig wat ETF aan. Ik heb een lijstje van de datums en bedrijven. Meeste ETF worden volgende maand goedgekeurd of afgekeurd.
@Bartvandelaar Je moet je VET op de official wallet zetten kan je gratis VTHO krijgen. bij een paar duizend vet kan je 1 VTHO per dag krijgen. Ze hebben ook een app zeer handig(download wel de juiste en geen scam)
Afgelopen weekend (ergens) gelezen dat deze ETF voor 30 sept op de rol staat, zal eens even terugzoeken........RaptorXS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:04:
[...]
Kan dit artikel niet lezen maar lees we ergens anders het volgende:
[...]
Deze ETF heeft meer kans van slagen, we komen er volgend jaar achter.
![]()
Bron: https://www.zerohedge.com...ejects-9-etf-applications
Verwijderd
Ik betwijfel of ze binnenkort überhaupt wel een ETFgaan goedkeuren.
Die gasten beredeneren vanuit een conservatief idee van handel. Een coin hebben ze geen invloed op en daarom veel te onvoorspelbaar voor ze.
Daarnaast zou een goedkeuring anderen rijk maken (lees ons) en niet de bankiers zelf. En dat is het laatste wat ze willen....
Die gasten beredeneren vanuit een conservatief idee van handel. Een coin hebben ze geen invloed op en daarom veel te onvoorspelbaar voor ze.
Daarnaast zou een goedkeuring anderen rijk maken (lees ons) en niet de bankiers zelf. En dat is het laatste wat ze willen....
Ik denk eerder dat het een kwestie van tijd is, voordat het goedgekeurd gaat worden. Ik geloof dat er echt al heel veel heertjes hun stack al hebben en die de markt nu manipuleren (naar beneden) zodat hun vriendjes ook in kunnen stappen.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:38:
Ik betwijfel of ze binnenkort überhaupt wel een ETFgaan goedkeuren.
Ze staan op mn Vechain Wallet! Bazig appje trouwens.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:22:
[...]
Het is ook niet negatief maar als je kijkt naar januari/december toen de media het lekker op pompten zitten we nu toch wel een heel stukkie lager.
Komen nog aardig wat ETF aan. Ik heb een lijstje van de datums en bedrijven. Meeste ETF worden volgende maand goedgekeurd of afgekeurd.
@Bartvandelaar Je moet je VET op de official wallet zetten kan je gratis VTHO krijgen. bij een paar duizend vet kan je 1 VTHO per dag krijgen. Ze hebben ook een app zeer handig(download wel de juiste en geen scam)
Rookworst zonder r is ook worst.
Dan hoop ik heel erg dat zij en al hun vriendjes nog beter hun best gaan doen om deze markt naar beneden te manipuleren want als dit hun best doen is, lijkt het nog nergens op.RelBel80 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:46:
[...]
Ik denk eerder dat het een kwestie van tijd is, voordat het goedgekeurd gaat worden. Ik geloof dat er echt al heel veel heertjes hun stack al hebben en die de markt nu manipuleren (naar beneden) zodat hun vriendjes ook in kunnen stappen.
En niet als je die op binance laat staan?Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:22:
[...]
SPiET
Interessant stuk!.oisyn schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:27:
Haar andere artikelen zijn ook zeker de moeite waard
https://www.forbes.com/sites/caitlinlong/#2d76cacc70f4
Ik lul ook zomaar wat
Nieuwe video voor wie het boeit met wat info over de onder andere de short squeeze: YouTube: Bitcoin Sellers Have Control... or Do They?
Jawel. Wordt elke maand de 5e uitbetaald. Maar realtime VHTO zien gegenereerd worden heeft wel wat.spietie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
En niet als je die op binance laat staan?
Rookworst zonder r is ook worst.
Was ook een sterk interview in unconfirmed podcast hierover met haarshovelhead1340 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
Interessant stuk!
Haar andere artikelen zijn ook zeker de moeite waard
https://www.forbes.com/sites/caitlinlong/#2d76cacc70f4
Goed stuk, bedankt voor het delen..oisyn schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:27:
Weinig TA nieuws meer hier op het forum, ik denk nog steeds dat nieuws meer bepalend is voor de crypto koersen.
Haha viel me ook al op... nu er niks gebeurd worden er geen TA's meer gedaan.RaptorXS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:19:
Weinig TA nieuws meer hier op het forum, ik denk nog steeds dat nieuws meer bepalend is voor de crypto koersen.
Ha, je schreef een TA over TA's!Machlah schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:25:
[...]
Haha viel me ook al op... nu er niks gebeurd worden er geen TA's meer gedaan.
Ben benieuwd of het gebeurt: https://www.tradingview.c...ort-Squeeze-Fractal-Play/
wel een duidelijk patroon , zal vannacht wel weer gaan gebeuren , we gaan het zienPilatuS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:51:
Ben benieuwd of het gebeurt: https://www.tradingview.c...ort-Squeeze-Fractal-Play/
ZIL heeft ook eindelijk een goede dag. ADA presteert matig, RLC doet het weer goed.
Een paar topics geleden voorspelde iemand dat Bitcoin na de run van december zeer lang in de 6k regionen kon gaan blijven hangen. Ik kan dat bericht niet meer terugvinden, maar het lijkt wel waarheid te kunnen worden. Onder de 6k komen we niet zo snel, maar boven de 6.800 lijkt ook niet snel te gebeuren.
Ik denk er nu in ieder geval over om extra ADA, RLC en ZIL in te gaan slaan. Laatst ook even met de RLC events meegedaan waarop je een VM moest draaien die rekentaken kreeg en daarmee RLC kon verdienen. Werkte op zich wel leuk en zou in de praktijk ook gebruikt kunnen gaan worden.
Afijn, als het er op lijkt dat dit de bodem gaat worden, dan ga ik de komende tijd weer verschillende munten bijkopen. Als alles onzeker blijft doe ik dat niet, want dan ga je kapot aan het switchen tussen alle coins, BTC en USDT ivm de fee's.
Wat verwachten jullie trouwens van EOS als er weer een bullrun komt? Ik hoor niemand er hier over, ik heb genoeg gehoord en gezien om er niet achter te kunnen staan, maar er staan wel heel veel anderen achter. Die zou zo maar eens een giga stap binnen de top 10 kunnen gaan doen.
Een paar topics geleden voorspelde iemand dat Bitcoin na de run van december zeer lang in de 6k regionen kon gaan blijven hangen. Ik kan dat bericht niet meer terugvinden, maar het lijkt wel waarheid te kunnen worden. Onder de 6k komen we niet zo snel, maar boven de 6.800 lijkt ook niet snel te gebeuren.
Ik denk er nu in ieder geval over om extra ADA, RLC en ZIL in te gaan slaan. Laatst ook even met de RLC events meegedaan waarop je een VM moest draaien die rekentaken kreeg en daarmee RLC kon verdienen. Werkte op zich wel leuk en zou in de praktijk ook gebruikt kunnen gaan worden.
Afijn, als het er op lijkt dat dit de bodem gaat worden, dan ga ik de komende tijd weer verschillende munten bijkopen. Als alles onzeker blijft doe ik dat niet, want dan ga je kapot aan het switchen tussen alle coins, BTC en USDT ivm de fee's.
Wat verwachten jullie trouwens van EOS als er weer een bullrun komt? Ik hoor niemand er hier over, ik heb genoeg gehoord en gezien om er niet achter te kunnen staan, maar er staan wel heel veel anderen achter. Die zou zo maar eens een giga stap binnen de top 10 kunnen gaan doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 23-08-2018 21:24 . Reden: EOS toegevoegd ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Vandaag stond de postbode voor de deur met een pakketje voor me van bol.com 
The Bitcoin Standard van Saifedean Ammous en Mastering Bitcoin van Andreas Antanopolous
. De bestelling was eigenlijk gedaan om het eerste boek, maar die tweede stond al heel lang op mijn lijst en ik schaamde me dat ik 'm nog niet had, dus die had ik er maar bijgeklikt
The Bitcoin Standard van Saifedean Ammous en Mastering Bitcoin van Andreas Antanopolous
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
@Kain_niaK heel interessant om hier te schrijven, maar dit is een investering draadje (bij het schrijven van een reactie staat het er direct "investeer nooit meer...etc")
De mensen hier geven niet eens om de "fundamentals". Niet zeker wat je wilt bereiken met je lange berichten.
In het algemeen, mensen die niet er niet voor open staan kun je niet iets aanleren. Gaat gewoon niet lukken.
Als er mensen hier zijn die meer geinteresseerd zijn in technische details, of het gebruik als geld etc etc. dan denk ik dat je voor die mensen een draadje moet starten of een eigen forum moet maken.
Ik hoor graag van de mensen hier of ik het helemaal mis heb, maar ik gok van de reacties dat ze het eens zullen zijn.
De mensen hier geven niet eens om de "fundamentals". Niet zeker wat je wilt bereiken met je lange berichten.
In het algemeen, mensen die niet er niet voor open staan kun je niet iets aanleren. Gaat gewoon niet lukken.
Als er mensen hier zijn die meer geinteresseerd zijn in technische details, of het gebruik als geld etc etc. dan denk ik dat je voor die mensen een draadje moet starten of een eigen forum moet maken.
Ik hoor graag van de mensen hier of ik het helemaal mis heb, maar ik gok van de reacties dat ze het eens zullen zijn.
Terug van werk en dan is het toch altijd fijn om te zien dat de alts het prima hebben gedaan vandaag. Letsgo!
Goed bezig Tominatie, keep hodlingTominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:51:
Terug van werk en dan is het toch altijd fijn om te zien dat de alts het prima hebben gedaan vandaag. Letsgo!
De enige toevoeging: and keep buying the dip every month!
Dat komt omdat er niets is veranderd.Machlah schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:25:
[...]
Haha viel me ook al op... nu er niks gebeurd worden er geen TA's meer gedaan.
Nieuws is toch niet belangrijker dan TA. Heb ik ook lang gedacht maar goed nieuws heeft de afgelopen maanden niets met de koers gedaan. Zat veel nieuws tussen wat vorig jaar zo voor een dikke pump had gezorgd en nu niets doet.
Ik heb een paar dagen geleden hier wat prijstargets van mij genoemd. Daar is niets aan veranderd.
Wel intussen korte pump naar de 7200 zoals ik had verwacht, daar had ik asks staan voor een short die ik vandaag gesloten heb. Andere target van mij is $4000. Je denkt toch niet dat zoiets dan direct in 1 dag gebeurt? Laatste positie heb ik 10 dagen open gehad en vandaag met leuke winst gesloten.
Toch niet helemaal mee eens.
Het waarom?, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, al helemaal niet bij toch een betrekkelijk nieuw fenomeen als de crypto's.
Waarom is TA dan belangrijker als het nieuws?
Het waarom?, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, al helemaal niet bij toch een betrekkelijk nieuw fenomeen als de crypto's.
Sorry, is niet uit te leggen in twee zinnen uiteraard.RaptorXS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:08:
Toch niet helemaal mee eens.
Draait om prijsactie, winsten en verliezen. In basis gaat het om voorkruipen op anderen. En draait sterk om psychologie en omdat het mensen zijn die traden.
10 btc kopen op $1000 en dan prijs naar $20K zien gaan betekent dat je nu effectief voor $200.000,- te koop aan kan bieden. Dat heeft impact
Doen we , heb net weer wat BTC gestuurd naar KucoinTominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:59:
[...]
De enige toevoeging: and keep buying the dip every month!![]()
Ik had m'n salaris voor de maand juli al een paar dagen geleden gebruikt om extra te kopen. In september kan ik weer mijn bijdrage leveren.cryptore schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:17:
[...]
Doen we , heb net weer wat BTC gestuurd naar Kucoin
Mss als Bitmex nog eens op onderhoud moetPilatuS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:51:
Heb ook weer BTC gehaald. De helft gaat naar Kucoin. Heb de smaak te pakken daar. Zitten leuke projecten tussen.cryptore schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:17:
[...]
Doen we , heb net weer wat BTC gestuurd naar Kucoin
Klopt want BTC had toen een andere funktie als/dan nu maar denk dat de impact van 10 BTC nihil is hoor.Dysmael schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:16:
[...]
Sorry, is niet uit te leggen in twee zinnen uiteraard.
Draait om prijsactie, winsten en verliezen. In basis gaat het om voorkruipen op anderen. En draait sterk om psychologie en omdat het mensen zijn die traden.
10 btc kopen op $1000 en dan prijs naar $20K zien gaan betekent dat je nu effectief voor $200.000,- te koop aan kan bieden. Dat heeft impact
We hebben dit in het verleden wel vaker gezien zonder dat onderhouddabla schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Mss als Bitmex nog eens op onderhoud moet
Naar welke projecten zit jij te kijken op kucoin? Zelf heb ik daar dragon, man, trac en een klein rugzakje met KCS puur omdat ik verwacht dat Kucoin op den duur weer een veel meer gebruikte exchange gaat worden. Zelf zit ik nog steeds te denken om ook een keer een zak met Elastos tokens te kopen maar dat komt er maar niet van. Gochain vind ik ook wel een interessante, was een tijdje geleden echt booming en vloog een paar keer over de kop en staat nu weer erg laag. Ook van Digibyte zou ik nog wel een zakje willen... Zoveel keuze op kucoin.Bastrianos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Heb ook weer BTC gehaald. De helft gaat naar Kucoin. Heb de smaak te pakken daar. Zitten leuke projecten tussen.
Voor de liefhebbers:
Bron: https://www.daskapital.nl...c-is-bang-voor-gesjoemel/NOG MEER BITCOIN-ETF’S AFGEKEURD: SEC IS BANG VOOR GESJOEMEL EN MANIPULATIE
Vind het ook een fijne site , ik zit ook alleen op Kucoin , kan dus geen vergelijking maken met andere exchanges , en inderdaad er zitten leuke coins met potentie tussenBastrianos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Heb ook weer BTC gehaald. De helft gaat naar Kucoin. Heb de smaak te pakken daar. Zitten leuke projecten tussen.
TRAC heb ik minder vertrouwen in dan ik eerst had, de partners zijn vooral lokale bedrijven en grote ondernemingen zitten er bij TA niet bij. Deloitte is op papier leuk, maar daar houdt het op imho. M.a.w. ik heb ze niet meer en ik zie 'm ook niet echt significant stijgen op termijn. Misschien koop ik OT terug als het op 200-300 sats staat.
SPHTX en TRAC. Dan heb ik 8 projecten Die ik hold in totaal. 4 op de ledger en 4 op Kucoin. Op Binance zit ik sinds vanmorgen in ICX trouwens.Tominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:36:
[...]
Naar welke projecten zit jij te kijken op kucoin? Zelf heb ik daar dragon, man, trac en een klein rugzakje met KCS puur omdat ik verwacht dat Kucoin op den duur weer een veel meer gebruikte exchange gaat worden. Zelf zit ik nog steeds te denken om ook een keer een zak met Elastos tokens te kopen maar dat komt er maar niet van. Gochain vind ik ook wel een interessante, was een tijdje geleden echt booming en vloog een paar keer over de kop en staat nu weer erg laag. Ook van Digibyte zou ik nog wel een zakje willen... Zoveel keuze op kucoin.
Ik dacht; dat klinkt óók interessant daar ga ik eens even op googlen..oisyn schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:36:
Vandaag stond de postbode voor de deur met een pakketje voor me van bol.com
The Bitcoin Standard van Saifedean Ammous
Blijkt toch weer dat je niet alles in boeken klakkeloos moet geloven omdat er wel wat onwaarheden en gekleurde redenaties instaan: http://www.coppolacomment...dard-critical-review.html
Neemt niet weg dat ik t boek óók wil lezen maar dan wel met wat aanvullend Google werk. Bedankt voor de tip!
Ik lul ook zomaar wat
We gaan weer de goede kant op!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
De vraag is of we voorbij de 6.5k kunnen komen, zo niet gaan we toch weer richting de 6.4k.Taro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:16:
We gaan weer de goede kant op!
Wat is/was er eigenlijk met GAS op Binance aan de hand? Iemand die op de buy ipv de sell knop heeft geduwd vanavond? Echt een mega spike rond 17.30 waarna het daarna rustig aan om hoog loopt.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Dat klinkt erg logischPilatuS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:20:
[...]
De vraag is of we voorbij de 6.5k kunnen komen, zo niet gaan we toch weer richting de 6.4k.
Zo logisch dat ik verkocht heb om op 6.4k weer terug te kunnen kopen
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 23-08-2018 23:26 ]
Waarschijnlijk moet een whale met veel NEO dan even nieuwe NEO kopen met zijn gegenereerde GAS, drijft de prijs op en verkoopt dan zijn GAS in de uren daarna.Acidrain schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:23:
Wat is/was er eigenlijk met GAS op Binance aan de hand? Iemand die op de buy ipv de sell knop heeft geduwd vanavond? Echt een mega spike rond 17.30 waarna het daarna rustig aan om hoog loopt.
De vorige keer toen we door de 6.5k gingen kwam de short squeeze er en gingen we heel dik omhoogTaro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:23:
[...]
Dat klinkt erg logisch
Zo logisch dat ik verkocht heb om op 6.4k weer terug te kunnen kopen
Edit:
Als de short squeeze er komt natuurlijk. Dat is ook waar TA om gaat voor mij, mogelijkheden zien waar je naar kan handelen. Geen idee of het gebeurt, maar heb nu zelf iets boven de 6.4k gekocht met een stop loss op 6555. Zakt ie terug naar de 6.4k maar niet er doorheen kan het zijn dat ie alsnog de 6.5k gaat breken, maar dan zijn we wat tijd verder. Dan gaat mijn stop loss wel af, maar wel met een beetje winst. Ben ik dan nog wakker kan ik alsnog opnieuw inkopen. Ben ik niet meer wakker, jammer dan.Edit: Pfoe, op tijd teruggekocht.
[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 23-08-2018 23:54 ]
https://www.coindesk.com/...w-bitcoin-etf-rejections/
Begrijp ik dat ze er nu opnieuw naar gaan kijken?
Begrijp ik dat ze er nu opnieuw naar gaan kijken?
Overtuigend de 6.5k over.
Ik speel nu al 2 daagjes DopeRaider op de POA blockchain en het is echt leuk als je niks te doen hebt. Een keer echt gebruik te maken van de tokens i.p.v. alleen speculeren. dApps zijn de toekomst.
Ik speel nu al 2 daagjes DopeRaider op de POA blockchain en het is echt leuk als je niks te doen hebt. Een keer echt gebruik te maken van de tokens i.p.v. alleen speculeren. dApps zijn de toekomst.
Hopen dat we er blijven, had er meer van verwacht dan een 75 dollar candle en weer wat omlaag.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:09:
Overtuigend de 6.5k over.
Edit: Mijn stop loss kan in ieder geval weer een stukje hoger en hoef niet wakker te blijven
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2018 00:12 ]
Yep, maar het maakt me niet zoveel uit waar we heen gaan eigenlijk. Ik vind alles best. Volgende maand goedkoop inkopen vind ik ook primaPilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:10:
[...]
Hopen dat we er blijven, had er meer van verwacht dan een 75 dollar candle en weer wat omlaag.
Persoonlijk ben ik nog nooit zo bullish geweest in m'n leven. Ipv. speculeren maak ik nu ook gewoon gebruik van de blockchain en begin toch wel de meerwaarde te ervaren.... ETH is echt pleuris traag dus ik weet niet of hij ooit echt een succes gaat worden met dApps, maar EOS zou al een hele mooie stap kunnen maken doordat zij zo'n enorme funding hebben..
Moonen gaan we toch wel, of dat nou over een jaar is of nu, 't maakt me niet uit. Later wil ik ook dApps gaan maken, lijkt me echt super tof. Ik heb een doel in me leven gevonden.
Valt inderdaad tegen, maar toch weer een stapje hoger dan de laatste 2 dagen en niet lager. (Sub 6.2k)Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:12:
Dit stelt niet zoveel voor tot nu toe.
Ben hier meer van: I will believe it when i see it, maar ik denk dat de meeste mensen, inclusief mijzelf een maand terug hadden verwacht dat we nu op de 5.5k zouden zitten ipv 1000 hogerTominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:16:
[...]
Persoonlijk ben ik nog nooit zo bullish geweest in m'n leven.
[ Voor 44% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2018 00:19 ]
Ik was natuurlijk weer te laat, heb geen btc terug gekocht, wilde nog bij 6500 kopen, maar ik heb mij voorgenomen om geen beginnersfouten meer te maken met chasing green candles / FOMO. Dus laat maar zitten. Hij valt vast wel terug naar 64XX.PilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:17:
[...]
Valt inderdaad tegen, maar toch weer een stapje hoger dan de laatste 2 dagen en niet lager. (Sub 6.2k)
Op 6.5k kopen had tot nu toe ook weinig zin gehad. Mocht het een short squeeze geweest zijn van 200 dollar of meer was het leuk geweest, maar nu met maar 30 dollar hoger niet boeiend natuurlijk. Kans op terugval is inderdaad zeer aanwezig.Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:20:
[...]
Ik was natuurlijk weer te laat, heb geen btc terug gekocht, wilde nog bij 6500 kopen, maar ik heb mij voorgenomen om geen beginnersfouten meer te maken met chasing green candles / FOMO. Dus laat maar zitten. Hij valt vast wel terug naar 64XX.
We gaan 't meemaken idd, maar dat we niet eens uit de range zijn gezakt waar we al heel lang in rond dobberen na zoveel slecht nieuws geeft naar mijn inziens weer is aan hoe sterk deze weerstand is waar we dit jaar eigenlijk constant mee te maken hebben.PilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:17:
[...]
Ben hier meer van: I will believe it when i see it, maar ik denk dat de meeste mensen, inclusief mijzelf een maand terug hadden verwacht dat we nu op de 5.5k zouden zitten ipv 1000 hoger
Ik hoop gewoon dat we steady omhoog blijven gaan zonder gekke procenten of zonder veel te overdreven groene candles. Vind het echt lekker zo!
Denk dat velen een duizend punter verwachten, maar alles loopt in crypto anders dan verwacht. Resultaten behaald in het verleden zeggen in crypto bar weinig.
Waar we nu zitten is sowieso wel een mooi punt. In 2015 bleef de boel vrij lang op 350 hangen na de correctie vanaf 1000. Als we nu boven de 6k kunnen blijven zou dat geweldig zijn.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:23:
[...]
We gaan 't meemaken idd, maar dat we niet eens uit de range zijn gezakt waar we al heel lang in rond dobberen na zoveel slecht nieuws geeft naar mijn inziens weer is aan hoe sterk deze weerstand is waar we dit jaar eigenlijk constant mee te maken hebben.
Klopt, het verleden zegt bar weinig denk ik. Sinds de introductie van long/short is de hele markt veranderd. Ik denk in negatieve zin, maar kan dat niet zo goed onderbouwen. Nja, iedereen moet lekker doen wat 'ie zelf wilt. Ik ga me er iedergeval nooit aan wagen. Als opper-bull zou ik het sowieso niet aankunnen om een short aan te gaan.Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:32:
Denk dat velen een duizend punter verwachten, maar alles loopt in crypto anders dan verwacht. Resultaten behaald in het verleden zeggen in crypto bar weinig.
Ik zou het niet meer aankunnen om net als met een optiecontract, short te gaan met BTC en dan misschien al binnen een paar seconden uitgepraat te zijn en $ 0,0 waarde over te houden.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:39:
[...]
Klopt, het verleden zegt bar weinig denk ik. Sinds de introductie van long/short is de hele markt veranderd. Ik denk in negatieve zin, maar kan dat niet zo goed onderbouwen. Nja, iedereen moet lekker doen wat 'ie zelf wilt. Ik ga me er iedergeval nooit aan wagen. Als opper-bull zou ik het sowieso niet aankunnen om een short aan te gaan.
Futures, short squeeze's, whales en ga zo maar door. Hoe meer grote jongens met groot geld zich er mee bemoeien hoe slechter dat voor ons is. Als je met 50 miljoen komt aanzetten kan je de koers gewoon flink hard beinvloeden en dat gebeurt aan de lopende band.Tominatie schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:39:
[...]
Klopt, het verleden zegt bar weinig denk ik. Sinds de introductie van long/short is de hele markt veranderd. Ik denk in negatieve zin
Een jaar terug ging BTC gewoon netjes met 1 tot 3% per dag omhoog of omlaag. Soms weken lang iedere dag een kleine stijging met wat kleine correcties. Nu gaat het soms in 10 minuten met 5% omhoog of omlaag. Een 300 dollar candle was een jaar terug niet voor te stellen, nu is het iedere dag aan de orde. Het heeft het voor ons niet makkelijker of leuker gemaakt, maar het is niet helaas niet anders.
Wat ben ik blij dat ik mijn zak Lisk altijd dicht heb gelaten. Die maakt een hoop goed deze weken. Lekker stabiel, overtuigend omhoog. Die komt er wel, samen met een lambo
Lisk is een hold. Ik zou die vooral nog niet verkopen. Is sowieso ook een erg stabiel project, met een goed team en wat ik het belangrijkste vind: een grote, leuke community.drusloos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 01:06:
Wat ben ik blij dat ik mijn zak Lisk altijd dicht heb gelaten. Die maakt een hoop goed deze weken. Lekker stabiel, overtuigend omhoog. Die komt er wel, samen met een lambo
Eenmaal in een bullmarket gaat deze gewoon weer mooi presteren. Lisk staat ook al tijden op mijn "to-buy list", maar moest mijn overige projecten enorm omlaag duwen (kwa gemiddelde), dat ik nog niet toe ben gekomen aan andere projecten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i__5rK1AYmw] Dit is een interessant filmpje van vandaag over o.a. de resistance en support lines van BTC.
Ik heb een portie WTC gekocht verspreid tussen 4720 - 4820.
Vind zijn analyses ook altijd goedSahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 01:21:
[video] Dit is een interessant filmpje van vandaag over o.a. de resistance en support lines van BTC.
Doe mij maar vrijdag/zaterdag pump en zondag/maandag dump.alki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:19:
Red friday incoming....
Als ik te veel met andere zaken bezig ben maak ik nog wel eens de fout een market order te plaatsen ipv limit op Binance.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sorry, maar hier staat een groene vrijdag in de planning.alki schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:19:
Red friday incoming....
Edit: GAS gaat overigens ook weer lekker, vanochtend vroeg 38 stuks bijgekocht
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 24-08-2018 11:13 ]
Als we maar hard genoeg met zijn allen wensen dan komt dat vanzelf uit!Taro schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:11:
[...]
Sorry, maar hier staat een groene vrijdag in de planning.
Edit: GAS gaat overigens ook weer lekker, vanochtend vroeg 38 stuks bijgekocht
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Even een aantal buys gezet op kucoin en binance voor als we gaan dippen, maar we blijven vooralsnog mooi rond de 1515 hangen. ICX verkocht en nu in NEO. Lets go!
Portie IOTA gekocht op gemiddeld 7806. Gaarne WTC en IOTA ff doorstijgen jetzt.
Hoewel ik dik in IOTA zit raad ik je niet aan om dit als een shortterm investering te zien..Sahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:24:
Portie IOTA gekocht op gemiddeld 7806. Gaarne WTC en IOTA ff doorstijgen jetzt.
Aan de andere kant... Vrijwel iedere munt waar 'we' voor longterm in zitten heeft nog een boel goed te maken. De eerste >100% stijging zien we niet als winst maar goedmaken van de daling op langere termijn. Shortterm gasten hebben daar minder mee te maken.D-Ed schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:37:
[...]
Hoewel ik dik in IOTA zit raad ik je niet aan om dit als een shortterm investering te zien..
Als het maar gaat pumpen ben ik al tevreden. Bovendien is vanochtend IOTA genoemd in één of andere TG signal channel als buy rondom 7700 met als sell doel 8000-8500, ik heb dit nog nooit gevolgd, maar de vorige pumps van WTC die ze deden gingen door het dak heen. Dus zie wel waar dit eindigt met IOTA. Hopelijk voor ons beide op een mooie hoge koers.D-Ed schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:37:
[...]
Hoewel ik dik in IOTA zit raad ik je niet aan om dit als een shortterm investering te zien..
Okay, Nou laten we het hopen, heb m al naar $5,50 zien gaan dus Lets goSahara schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:48:
[...]
Als het maar gaat pumpen ben ik al tevreden. Bovendien is vanochtend IOTA genoemd in één of andere TG signal channel als buy rondom 7700 met als sell doel 8000-8500, ik heb dit nog nooit gevolgd, maar de vorige pumps van WTC die ze deden gingen door het dak heen. Dus zie wel waar dit eindigt met IOTA. Hopelijk voor ons beide op een mooie hoge koers.
IOTA is één van de vijf die in de kijker staat qua het oplossen van het schaalbaarheidsprobleem. 'k Ben dus longterm bullish gestemd voor IOTAD-Ed schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:01:
[...]
Okay, Nou laten we het hopen, heb m al naar $5,50 zien gaan dus Lets go
Zal ik mijn grote geheim dan maar verklappen..?Chris.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
IOTA is één van de vijf die in de kijker staat qua het oplossen van het schaalbaarheidsprobleem. 'k Ben dus longterm bullish gestemd voor IOTA
Ik ook!!
Holyfuck! Mijn zak POA's is echt naar de maan gegaan zie ik. Heeft zelfs de 1440 sats aangeraakt, helaas was ik toen lekker aan het slapen.. Anders had ik een mooie trade kunnen maken door op de high te sellen en weer een stuk lager te kopen.
[heerlijk wakker worden zo!]
[heerlijk wakker worden zo!]
Hmm zal ik 5 LTC kopen of 1.05 ETH van m'n 250 euro spaargeld?
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Ik zou van LTC afblijven, anders eindig je als Turbo Puppy.. He's gone for months now.outlandos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:04:
Hmm zal ik 5 LTC kopen of 1.05 ETH van m'n 250 euro spaargeld?Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Mooi artikel. Thanks voor het delen Chris en ik zie dat jouw token er ook tussen staat.Chris.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
IOTA is één van de vijf die in de kijker staat qua het oplossen van het schaalbaarheidsprobleem. 'k Ben dus longterm bullish gestemd voor IOTA
Haha ja... 'k Heb me voorgenomen er niet meer over te praten tenzij ie door een ander genoemd wordt. Het is niet alsof er in de toekomst maar één blockchain zal bestaan, 'k geloof dat er meerdere succesvolle projecten kunnen zijn die wellicht nog samenwerken / 'linkbaar' zijn ook.Bastrianos schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Mooi artikel. Thanks voor het delen Chris en ik zie dat jouw token er ook tussen staat.
Niemand meer die Nano volgt? Ik kondigde 2 dagen vol trots aan dat ik 0.9 BTC aan Nano had verkocht @2700 sats. Ik verwachtte een dip. Helaas gisteren opeens fel aan het knallen en ging de koers opeens naar 3000, 3300, 3500. Uiteindelijk op 3350 mijzelf maar weer volledig ingekocht. Balen als een malle, 0.18 BTC verspild met deze move.
Uiteindelijk niet voor niks. Op dit moment is ie weer aan het vlammen.
Maar daytraden is toch niks voor mij merk ik. Ben een echte holder...
Nano is overigens van #50 naar #28 gegaan kwa marketcap nu. Ben benieuwd waar dit schip strand. Want tot op heden stijgt hij als 1 van de weinige binnen de top 50 bijna dagelijks met 10% gemiddeld.
Nano is overigens van #50 naar #28 gegaan kwa marketcap nu. Ben benieuwd waar dit schip strand. Want tot op heden stijgt hij als 1 van de weinige binnen de top 50 bijna dagelijks met 10% gemiddeld.
[ Voor 17% gewijzigd door B-Bandit op 24-08-2018 13:30 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik ben ook maar een simpele holder die zich niet met teveel muntjes bezig wil houden.. Maar Good for you! Hoewel het altijd zuur is om je verlies te moeten nemen..B-Bandit schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:29:
Niemand meer die Nano volgt? Ik kondigde 2 dagen vol trots aan dat ik 0.9 BTC aan Nano had verkocht @2700 sats. Ik verwachtte een dip. Helaas gisteren opeens fel aan het knallen en ging de koers opeens naar 3000, 3300, 3500. Uiteindelijk op 3350 mijzelf maar weer volledig ingekocht. Balen als een malle, 0.18 BTC verspild met deze move.
Ik had dat eergisteren met ZIL, toch IOTA verkocht voor wat ZIL.. Zakt alles weer in elkaar.. Chicken me verkoopt ZIL weer en koopt er IOTA voor terug.. Toch twee extra MIOTA’s in mijn pf nu
Lol herkenbaar. Elke keer weer met geknepen billen bij elkaar zitten als je uitstapt. Vind het maar knap van de traders die dit kunnen.D-Ed schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:36:
[...]
Ik ben ook maar een simpele holder die zich niet met teveel muntjes bezig wil houden.. Maar Good for you! Hoewel het altijd zuur is om je verlies te moeten nemen..
Ik had dat eergisteren met ZIL, toch IOTA verkocht voor wat ZIL.. Zakt alles weer in elkaar.. Chicken me verkoopt ZIL weer en koopt er IOTA voor terug.. Toch twee extra MIOTA’s in mijn pf nu
Greed got the best of me!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik zit hier toch wel met een blije bakkes. Ik verkocht mijn POA laatst op 1221 sats ofzo, toen kocht ik een paar keer IOTA en heb daar telkens mooie procentjes opgepakt en toen kocht ik POA weer terug in op 1100 sats dus had er toen echt een paar duizend meer om dan nu weer te zien dat POA de 1200+ sats aantikt.
Alhoewel, POA ging eerst van 1100 sats naar 1000 sats dus had het nog beter kunnen doen.
Alhoewel, POA ging eerst van 1100 sats naar 1000 sats dus had het nog beter kunnen doen.
lol, hij blijft ook maar doorgaan. Nu al 1255 sats, ik hou het strak in de gaten nu.. +20% al.
Edit: een heel klein beetje kunnen verkopen op 1259 sats, maar het orderbook was flinterdun dus je kon niet zo heel veel.
Maar heb t idee dat hij nog wel hoger gaat komen, dus nu gewoon wachten op het volgende sprintje.
Edit: Heb derest verkocht op 1220 sats, nu hopen dat ik ze over een tijdje weer goedkoper kan inkopen.
Zie 'm wel gelijk weer naar de 1269 sats vliegen. FUCK FUCK
Het blijft moeilijk, maar +20% op een dag moet toch wel iets van een correctie geven?
Edit: een heel klein beetje kunnen verkopen op 1259 sats, maar het orderbook was flinterdun dus je kon niet zo heel veel.
Maar heb t idee dat hij nog wel hoger gaat komen, dus nu gewoon wachten op het volgende sprintje.
Edit: Heb derest verkocht op 1220 sats, nu hopen dat ik ze over een tijdje weer goedkoper kan inkopen.
Zie 'm wel gelijk weer naar de 1269 sats vliegen. FUCK FUCK
Het blijft moeilijk, maar +20% op een dag moet toch wel iets van een correctie geven?
[ Voor 83% gewijzigd door Tominatie op 24-08-2018 14:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!