Als je het idee hebt dat je altijd belachelijk gemaakt wordt, moet je misschien eens nagaan of je niet vooral jezelf belachelijk maakt.Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:29:
[...]
Vroeger toen ik het over Bitcoin had, werd ik belachelijk gemaakt door buttcoiners. Nu als ik het over Bitcoin heb word ik belachelijk gemaakt door "de andere mensen in crypto"
Je zult toch al heel lang in tijd terug moeten om een reactie van mij te vinden waar ik aanraad om mensen Bitcoin of andere crypto te kopen.
Daarbij zie ik Bitcoin als BTC + BCH, omdat alle grote solo miners of mining pools zowel BCH als BTC samen minen behalve Slushpool die alleen BTC mined en Coingeek (Calvin Ayre) die alleen BCH mined. Want trouwens rete stom is want hij heeft minder winst en als hij er BCH mee probeert te helpen werkt het averecht want hij pushed alleen the hashrate op BTC hoger.
Als ik post over eatBCH initiatieven, word ik belachelijk gemaakt.
Als post over \yours.org ben ik yours aan het shillen
Als ik het heb over het gebruik van memo.cash in plaats van twitter ben ik memo aan het schillen.
Als ik het heb over blockchain.poker ben ik blockchain.poker aan het schillen.
Dat zijn allemaal websites waar ik iets aan miijn crypto heb. In dit geval BCH. Nu ik zou graag mijn andere crypto ook willen gebruiken, maar daar hebben ze nog heel weinig nuttige websites voor gebouwdt.
En ik zou ook graag naar een gewone Bitcoin (BTC) meetup gaan maar die zijn niet meer te vinden. Da's nu allemaal blockchain geworden en daar word je niet vrolijk van. Ik ga nog liever naar een scientology bijeenkomst. Scientology is een stuk goedkoper.
Kortom, ik schil dus altijd!
Of is de hele wereld gewoon compleet randomly jou continu belachelijk aan het maken? Soort groot complot, zijn er misschien discord kanalen waar mensen het stiekem afspreken?
Of... Wellicht....
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.