[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.319 views

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:29:
[...]

Vroeger toen ik het over Bitcoin had, werd ik belachelijk gemaakt door buttcoiners. Nu als ik het over Bitcoin heb word ik belachelijk gemaakt door "de andere mensen in crypto"

Je zult toch al heel lang in tijd terug moeten om een reactie van mij te vinden waar ik aanraad om mensen Bitcoin of andere crypto te kopen.

Daarbij zie ik Bitcoin als BTC + BCH, omdat alle grote solo miners of mining pools zowel BCH als BTC samen minen behalve Slushpool die alleen BTC mined en Coingeek (Calvin Ayre) die alleen BCH mined. Want trouwens rete stom is want hij heeft minder winst en als hij er BCH mee probeert te helpen werkt het averecht want hij pushed alleen the hashrate op BTC hoger.

Als ik post over eatBCH initiatieven, word ik belachelijk gemaakt.

Als post over \yours.org ben ik yours aan het shillen

Als ik het heb over het gebruik van memo.cash in plaats van twitter ben ik memo aan het schillen.

Als ik het heb over blockchain.poker ben ik blockchain.poker aan het schillen.

Dat zijn allemaal websites waar ik iets aan miijn crypto heb. In dit geval BCH. Nu ik zou graag mijn andere crypto ook willen gebruiken, maar daar hebben ze nog heel weinig nuttige websites voor gebouwdt.

En ik zou ook graag naar een gewone Bitcoin (BTC) meetup gaan maar die zijn niet meer te vinden. Da's nu allemaal blockchain geworden en daar word je niet vrolijk van. Ik ga nog liever naar een scientology bijeenkomst. Scientology is een stuk goedkoper.

Kortom, ik schil dus altijd!
Als je het idee hebt dat je altijd belachelijk gemaakt wordt, moet je misschien eens nagaan of je niet vooral jezelf belachelijk maakt.

Of is de hele wereld gewoon compleet randomly jou continu belachelijk aan het maken? Soort groot complot, zijn er misschien discord kanalen waar mensen het stiekem afspreken?

Of... Wellicht.... 8)7

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

te duur, ik wacht nog ff na de uitslag }:O }:O }:O

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Slecht moment, vermoedelijk had je beter morgen kunnen inslaan :)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:32:
[...]

Slecht moment, vermoedelijk had je beter morgen kunnen inslaan :-)
Ik wil maar een klein ritje maken en dan verkopen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:32:
[...]

Slecht moment, vermoedelijk had je beter morgen kunnen inslaan :)
Het is overigens ook vaak genoeg zo dat tegen het gevoel van anderen in handelen je veel geld kan opleveren. .. Iedereen gaat uit van een daling morgen, maar ik heb ook extra ingeslagen. Wel met mooie stop losses, maar het kan ook maar zo weer omhoog.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:38:
[...]

Het is overigens ook vaak genoeg zo dat tegen het gevoel van anderen in handelen je veel geld kan opleveren. .. Iedereen gaat uit van een daling morgen, maar ik heb ook extra ingeslagen. Wel met mooie stop losses, maar het kan ook maar zo weer omhoog.
maar ik heb ook extra ingeslagen ????

fiat of munten gekocht

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:40:
[...]
maar ik heb ook extra ingeslagen ????

fiat of munten gekocht
Munten. Ik ben vaker (extra) ingestapt toen mensen mij voor gek verklaarden om daarna "onverwachts" toch rendement te maken. Mooi tegen de stroom in zwemmen.

Bitmain en Wu hebben overigens wat troubles: https://twitter.com/btcking555/status/1032214368203747330.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Taro schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:38:
[...]

Klopt, maar na de move vorige nacht met Bitmex denk ik niet dat dit zal bijdragen tot de goedkeuring van de ETF morgen en zo dus voor een stijging zorgen.

• Sahara
dabla schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:44:
[...]

Klopt, maar na de move vorige nacht met Bitmex denk ik niet dat dit zal bijdragen tot de goedkeuring van de ETF morgen en zo dus voor een stijging zorgen.
Ik neig ook maar eieren voor mijn geld te kiezen en waarschijnlijk toch ook maar m'n BTC weer in usdt te stallen... voor het behoud van m'n kapitaal.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Nou, dat wordt morgen flink F5’en. Als het doorgaat vliegt het denk ik omhoog, zo niet, dan ben ik benieuwd of die zgn. Spoofy de boel vast weet te houden op Bitfinex of dat het alsnog naar beneden dondert.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

ETF beslissing morgenavond 20u00 onze tijd.
Ik verwacht een immense pump er vlak voor of vlak erna, ongeacht de uitkomst/beslissing ETF.
Binnen de 48 uur hebben we een pump die hoger komt dan die vandaag.
Hoe ik dat weet?
Een gok, intuïtie.
Puur op gevoel, sentiment, marktpsychologie.
En ondanks dat...Niet vergeten, we zitten nog steeds in een bear market.
Nadien gaan we dus nog niet meteen naar de MOON.
Het is zoals met de vervelende scenario's van de door de weekse blockbuster.
Eerst moet de held een paar keer goed op zijn gezicht krijgen en voluit door het slijk gesleurd worden.
Het draaiboek moet volledig uitgewerkt worden.
Om daarna als een feniks uit zijn as te herrijzen.
Imposanter dan ervoor.
Tijdelijk.
Ook nog eens georchestreerd en gemanipuleerd.
Dat zijn zekerheden.
Rinse and repeat.

Bornclean

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:30:
[...]

Als je het idee hebt dat je altijd belachelijk gemaakt wordt, moet je misschien eens nagaan of je niet vooral jezelf belachelijk maakt.

Of is de hele wereld gewoon compleet randomly jou continu belachelijk aan het maken? Soort groot complot, zijn er misschien discord kanalen waar mensen het stiekem afspreken?

Of... Wellicht.... 8)7
Hij speelt het slachtoffer van de omstandigheden die ie zelf creëert en reflecteert dat ie het pispaaltje is terwijl ie dit doet.

Ontopic, de huidige altprijzen bevallen me wel, morgen rond 12u weer loon. Als er niets geks gebeurt in de tussentijd koop ik dan direct wat bij.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Bornin1972 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:49:
ETF beslissing morgenavond 20u00 onze tijd.
Ik verwacht een immense pump er vlak voor of vlak erna, ongeacht de uitkomst/beslissing ETF.
Binnen de 48 uur hebben we een pump die hoger komt dan die vandaag.
Hoe ik dat weet?
Een gok, intuïtie.
Puur op gevoel, sentiment, marktpsychologie.
En ondanks dat...Niet vergeten, we zitten nog steeds in een bear market.
Nadien gaan we dus nog niet meteen naar de MOON.
Het is zoals met de vervelende scenario's van de door de weekse blockbuster.
Eerst moet de held een paar keer goed op zijn gezicht krijgen en voluit door het slijk gesleurd worden.
Het draaiboek moet volledig uitgewerkt worden.
Om daarna als een feniks uit zijn as te herrijzen.
Imposanter dan ervoor.
Tijdelijk.
Ook nog eens georchestreerd en gemanipuleerd.
Dat zijn zekerheden.
Rinse and repeat.
Na elke uitslag ging het juist omlaag. Hoezo een pump..

• Taro
  • Niet online

Taro

dabla schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:44:
[...]

Iedereen gaat al van een afwijzing uit, dat is het mooie. Als die komt, dan zit het of al in de prijs verwerkt, of zakken we waarschijnlijk alsnog, misschien eindelijk tot 5.800. Of we zakken 100-200 Dollar, #care, of er komt een vorm van uitstel of goedkeuring en dan stijgen we mogelijk weer. Met een stop loss loop ik weinig risico, maar als we toch omhoog gaan lift ik mee.

Ik vraag me ook af of ze überhaupt nog zeer recente ontwikkelingen zoals die van gisteren meenemen in hun besluit. Misschien bevestigt het alleen waarom ze moeten afkeuren.

Maar hey, we zitten hier niet voor de goedkeuring of afkeuring door instanties, we laten ons teveel beïnvloeden door dit soort dingen.

• .oisyn
  • Laatst online: 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Flagg schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:30:
zijn er misschien discord kanalen waar mensen het stiekem afspreken?
Sssst! :X

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hahaha _O-

[Edit]Aangemeld :P

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 22-08-2018 22:57 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

hoe noemt met dat ook alweeeer…..
manipula………….

Prepare for the next ATH

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

Klaas25, er is sentiment...en marktmanipulatie.
Ik heb gisteren hier ook "gegokt" dat we een pump kregen vandaag.
Kwam toevallig uit.
Ik hou met veel factoren rekening.
Maar amper TA.
Ik hoef geen gelijk.
Mijn gevoel voor de komende 24 uur...ik geef mezelf 80% op dit scenario.
De ETF is een deel van het draaiboek, wil niet zeggen dat de uitspraak daar momenteel een bepalende rol heeft.
Voor degenen die de markt bespelen/manipuleren is dit gebeuren het zoveelste smoke screen.
U met uw sentiment denkt dat de markt enkel reageert op dit ETF-gebeuren.
Wales doorzien dit en zetten de markt naar hun eigen hand, ermee rekening houdende dat de grote massa kleine investeerdertjes zich blindstaart op de ETF-beslissing.
Staar u hierop blind en je bent steeds een stap achter.

Bornclean

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bornin1972 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:03:
Kwam toevallig uit.
Maar amper TA.
Ik hoef geen gelijk.
De ETF is een deel van het draaiboek, wil niet zeggen dat de uitspraak daar momenteel een bepalende rol heeft.
Voor degenen die de markt bespelen/manipuleren is dit gebeuren het zoveelste smoke screen.
Wales doorzien dit en zetten de markt naar hun eigen hand, ermee rekening houdende dat de grote massa kleine investeerdertjes zich blindstaart op de ETF-beslissing.
dus ?

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

De haarbal is uit het putje van ETH getrokken, het riool is gevonden...

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

En "HelaasBelgïe"
Mogen wij KN bij u ter adoptie aanbieden?
Hij betaalt in BCH

Bornclean

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Bornin1972 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:03:
Kwam toevallig uit.
Maar amper TA.
Ik hoef geen gelijk.
Ik ga er toch vanuit dat we dumpen tot de uitspraak. En misschien daarna nog wel meer. Mijn zakje VET naar usdt gezet en in 4 stappen weer buy orders geplaatst. De eerste is al aangetikt 8)7

Rookworst zonder r is ook worst.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik denk dat we vannacht kapot gaan. Waarom? Omdat er een pump naar 6900 net is geweest. En alle 45x dat we kapot gingen in 2018 ging er net een vreemde pump aan vooraf.

Anyway: ik zit helemaal in usdt. Ook geen buyorders, waarom zou je? Ik kijk morgen wel wat er echt dirty cheap is geworden.

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

Bartvandelaar schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:08:
[...]

Ik ga er toch vanuit dat we dumpen tot de uitspraak. En misschien daarna nog wel meer. Mijn zakje VET naar usdt gezet en in 4 stappen weer buy orders geplaatst. De eerste is al aangetikt 8)7
Ben benieuwd.
Er is nog 20 uur tijd voor een kleine pump zoals vandaag.
Stel dat een aantal gegadigden echt in staat is tot marktmanipulatie....
Dan is dit toch het ideale moment.
Duurt anders nog een maand vooraleer er zich een belangrijk gebeuren aandient dat zolang op voorhand op de kalender staat.
Morgen wordt nog eens de open deur ingetrapt.
Because it's easy.
En iedereen gaat mee.
Wij hebben de komende 24 uur nog een dikke pump tegoed.

[ Voor 3% gewijzigd door Bornin1972 op 22-08-2018 23:14 . Reden: stuk vergeten ]

Bornclean

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:47
Gisteren getwijfeld of ik mijn VET of CPChain stack zou vergroten. Die laatste is het geworden gisteren, vooralsnog geen verkeerde keuze als je ziet hoe VET weer door het putje gaat :)

Verwijderd

Ik kijk het allemaal nog wel even aan, voorlopig alleen in fiat. Als het zo blijft bungelen is dat voor mij een teken dat het in elkaar gaat zakken. Morgen het nieuws afwachten en langzaam is iedereen terug van vakantie.

Eth gaat ook weer lekker omlaag.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Malarky schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:12:
Ik denk dat we vannacht kapot gaan. Waarom? Omdat er een pump naar 6900 net is geweest. En alle 45x dat we kapot gingen in 2018 ging er net een vreemde pump aan vooraf.

Anyway: ik zit helemaal in usdt. Ook geen buyorders, waarom zou je? Ik kijk morgen wel wat er echt dirty cheap is geworden.
Morgen ga ik er eens goed voor zitten. Zojuist mijn aankoop ZIL van vanmiddag omgezet in USDT en ga gewoon eens me met je d:)b

Laat je ff weten wanneer je weer instapt zodat ik niet mezelf de schuld hoef te geven van mijn falen? :+ oOo

• ggj87
[YouTube: https://youtu.be/3SccUHwr8dE]

Is dit hier vandaag al langsgekomen? Wordt zo wel verleidelijk om alsnog in te stappen ipv wachten tot morgenochtend :P

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Ongeveer 1 BTC aan Nano verkocht. Of we vannacht nou dumpen of stijgen. Verwacht niet dat de alts mee profiteren. En die ETF wordt zo gehyped dat welke beslissing dan ook een flink gevolg zal hebben.

En nu ik toch post. Kunnen jullie svp met dat BTC/BCH gedoe kappen. Als je je irriteert aan geshil, negeer het lekker.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:42:
[...]

Wij zien het allemaal fout en jij ziet het als enige goed, daar komt het op neer. Als 10 mensen het niet met mij eens zijn ga ik bij mijzelf nadenken of ze niet mogelijk gelijk hebben en ik fout zit.

Prima dat je hier van alles post en alle info is welkom, maar bij iedere post wordt Bcash door je geshilled. Blijkbaar heb je dat zelf niet door en als iemand er iets van zegt denk je keer op keer dat wij het allemaal fout hebben en dat jij niet vreemds doet. Wat er ook gezegt wordt, het maakt niets uit. Ben een jaar terug al eens de discussie met je aan gegaan, maar wat ik ook zeg, het maakt gewoon niets uit. Blijkbaar kan je je eigen gedrag gewoon niet inzien, op welke manier dat dan ook aan je verteld wordt.
Dus omdat ik alleen met Bitcoin Cash bezig ben en het daar over hebt ben ik Bitcoin Cash aan het shillen?

Iemand had het over contactloos betalen met fiat in de winkel en dat dat zo snel gaat.
De personen die crypto echt dagelijks gebruiken doen dat vooral omdat het soms kan en dat het mooie techniek is. We willen allemaal dat het echt doorbreekt, maar ik heb vandaag >5x met contactloos betalen iets afgerekend en kon binnen een paar seconden de winkel verlaten. Tot die tijd zit ik er in voor de speculatie
Dat gaat ook met crypto, met handcash momenteel. Dat is toch on topic? Ik reageer toch waar de mensen het over hebben? Die persoon weet blijkbaar niet hoe ver de techniek al gevorderd is. handcash is contact loos met NFC, even snel als een NFC fiat betaling, Binnen een paar seconden be je de winkel uit.

Als iemand fraude probeert te plegen door een double spend te proberen dan geeft de PoS een alarm af.

https://twitter.com/POPbyHandCash/status/1029303157678108672

[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 23-08-2018 00:00 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:55:
[...]
Dus omdat ik alleen met Bitcoin Cash bezig ben en het daar over hebt ben ik Bitcoin Cash aan het shillen?
Ik heb het niet over feiten vertellen, ik heb het over de rest.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
B-Bandit schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:53:
En nu ik toch post. Kunnen jullie svp met dat BTC/BCH gedoe kappen. Als je je irriteert aan geshil, negeer het lekker.
Eens met jou. Laat Kian gewoon lekker... Iedereen wordt zo boos terwijl dat toch niet nodig is. Laat 'm lekker pizza halen met Bitcoin Cash en zichzelf Bitcoiner noemen. Wat maakt het ons uit.

• Kain_niaK

Kain_niaK

@PilatuS

Wat is jou definitie van shillen dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 23-08-2018 00:01 ]

• Sahara
2 sats winst op VET.., en alles verkocht en in USDT. Prettige avond/nacht allen, morgen weer een dag en ik word dan tenminste wakker met hetzelfde bedrag i.p.v. met een fiasco :z .

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:02:
2 sats winst op VET.., en alles verkocht en in USDT. Prettige avond/nacht allen, morgen weer een dag en ik word dan tenminste wakker met hetzelfde bedrag i.p.v. met een fiasco :z .
Zul je net zien dat de Tether bubbel knapt, dan is het fiasco toch nog iets groter denk ik. :+

Na dit gezegd hebbende, hoop ik wel dat je een oog dicht krijgt vannacht. Goodnight <3

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:00:
Wat is jou definitie van shillen dan?
Iets van 1 jaar terug was ik hier al klaar mee en ik ben er nog steeds klaar mee. Ongeveer een jaar terug was je bewust aan het liegen over Bitcoin Diamond. Daar heb ik toen een uitgebreide reactie over geplaatst waar je nooit op hebt gereageerd. Om die reden ga ik er nu ook geen seconde meer insteken na deze post. Ik heb meer dan vaak genoeg geprobeerd om op een nette manier je dingen te laten zien en om aan te geven dat je niet netjes bezig was. Dat was een jaar terug en er iets niets veranderd. Nu komt er weer een discussie naar boven terwijl ik het laatste jaar vrijwel niet meer heb gereageerd omdat ik weet dat het nutteloos is. Niet alleen ik, maar genoeg andere mensen zijn de discussie aan gegaan met iedere keer voor iedereen 0 resultaat. Als je blind wil zijn en niet wil luisteren, prima.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Tominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

Zul je net zien dat de Tether bubbel knapt, dan is het fiasco toch nog iets groter denk ik. :+

Na dit gezegd hebbende, hoop ik wel dat je een oog dicht krijgt vannacht. Goodnight <3
Lol! Ik zit overigens gewoon in BTC. Had volgens mij eerder al aangegeven dat ik anti tether ben.

Overigens is er naar mijn idee geen Tether bubble. Tether is net als onze banken. Ze houden ongeveer 800 miljard aan spaartegoeden aan, maar als iedereen morgen zijn geld wilt is er misschien 50 miljard om te verdelen. Voor Tether is het voldoende als er voor die 2.4mrd een goede 200 tot 500 miljoen gereserveerd is. En we weten allemaal dat die exchanges bakken met geld verdienen. 200 miljoen is niks. Dus niks om je (IMHO) druk over te maken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Sahara
[...]

Uhh als de tether bubbel knapt dan is het fiasco heel erg groot immers dan staan een paar exchanges op omvallen, aangezien veel exchanges geen alternatief voor usdt hebben, dan zal BTC ook wel halveren. Dus ik denk niet dat het knapt en bovendien verdient een exchange als Bitfinex zoveel geld dat ze vast wel een fors gedeelte van het openstaande tether saldo kunnen ophoesten.

Aangezien Bitfinex = tether = Bitfinex.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Lolll @xrp haters

Afbeeldingslocatie: https://cdn.ripple.com/wp-content/uploads/2014/10/Decentralization-Comparison-20180821%402x.png

• Tominatie
  • Niet online
Als je in 2013 1 miljoen dollar aan Venezolaans Bolivar had gekocht dan was dat nu nog maar $3,40 waard geweest. Je zou daarvan maar bagholder zijn geworden :+

• Bartvandelaar
[...]

Dan is het een fiat(s)co.

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:06:
[...]

Iets van 1 jaar terug was ik hier al klaar mee en ik ben er nog steeds klaar mee. Ongeveer een jaar terug was je bewust aan het liegen over Bitcoin Diamond. Daar heb ik toen een uitgebreide reactie over geplaats waar je nooit op hebt gereageerd. Om die reden ga ik er nu ook geen seconde meer insteken na deze post. Ik heb meer dan vaak genoeg geprobeerd om op een nette manier je dingen te laten zien en om aan te geven dat je niet netjes bezig was. Dat was een jaar terug en er iets niets veranderd. Nu komt er weer een discussie naar boven terwijl ik het laatste jaar vrijwel niet meer heb gereageerd omdat ik weet dat het nutteloos is. Niet alleen ik, maar genoeg andere mensen zijn de discussie aan gegaan met iedere keer voor iedereen 0 resultaat. Als je blind wil zijn en niet wil luisteren, prima.
Ja die lange reactie kan ik mij nog herinneren. Ik heb toen belooft er op te reageren maar nooit gedaan. Ik had rond die tijd al zo veel werk and tijd in die reacties gestoken. Heb toen niet meer de motivatie kunnen vinden om op jouw post te reageren.

Maar ik kan mij niet herinneren wat je bedoelt met dat ik aan het liegen was over Bitcoin Diamond? Heb ik dan Bitcoin Diamond in die post aangehaald als voorbeeld over het verschil tussen alt coints en forks of zo?

• ggj87
>6300 nu. Eens zien waar de support is. 6200? Of rond 6000?

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:17:
De weg naar de 6100 is wel een pittige, maar ik denk dat die supports i.p.v betonnen bull-blokken nu van zand zijn. Die zullen verdwijnen als we verder dalen omdat die ETF voor de deur staat. Iedereen wil zo goedkoop mogelijk inkopen. Kut ETF }:|

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:13:
[...]

Ja die lange reactie kan ik mij nog herinneren. Ik heb toen belooft er op te reageren maar nooit gedaan. Ik had rond die tijd al zo veel werk and tijd in die reacties gestoken. Heb toen niet meer de motivatie kunnen vinden om op jouw post te reageren.

Maar ik kan mij niet herinneren wat je bedoelt met dat ik aan het liegen was over Bitcoin Diamond? Heb ik dan Bitcoin Diamond in die post aangehaald als voorbeeld over het verschil tussen alt coints en forks of zo?
Sorry, geen zin om weer een halve pagina vol te typen zoals ik al vaak genoeg heb gedaan. Zoals ik in mijn vorige post ook zei, ik was er klaar mee en ben dat nog steeds.
6200 blijft wel een belangrijk niveau heb ik het idee. Die is het laatste jaar keer op keer belangrijk geweest.

• .oisyn
  • Laatst online: 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
7 etf's afgekeurd
https://www.coindesk.com/...__twitter_impression=true

[ Voor 73% gewijzigd door .oisyn op 23-08-2018 00:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Nou... 1% lager is nooit support iig. 5800/600 nog wel een beetje. 5500 ook wat.
Daaronder 4200.

Denk even goed na over wat support betekent. Kijk hoe lang de prijs al op niveau staat en hoe vaak het dit jaar geraakt is. Eerste werd snel ingekocht, nu blijft de koers comfortabel op 'support' liggen.

Elke keer dat support geraakt wordt verzwakt het. Elke keer dat weerstand geraakt wordt verzwakt het.

Nieuws van SEC morgen kan tijdelijk een positief effect op de prijs hebben.

Maar realistisch gezien; wat verwacht je dat ' support' op 5800 zou betekenen? Bounce naar 6200?

• Taro
  • Niet online

Taro

En de koers knalt keihard omhoog, om nu weer te dalen... Geen idee waar dit heen gaat.

• Tominatie
  • Niet online
Nou als dit de actie gaat zijn van die nutteloze ETF's, hebben we dus tijdenlang gepraat over saus.

• Tominatie
  • Niet online
Ik zeg je heel eerlijk als dit de daling blijft voor de ETF's die afgekeurd zijn kan ik niet anders dan een nog grotere bull worden dan voorheen. We zijn 6000 nog geen eens genaderd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:31:
Ik zeg je heel eerlijk als dit de daling blijft voor de ETF's die afgekeurd zijn kan ik niet anders dan een nog grotere bull worden dan voorheen. We zijn 6000 nog geen eens genaderd.
Je weet niet wat er vannacht gebeurt... Maar ik ben vooralsnog blij dat ik alles gehouden en bijgekocht heb. Ik stel de stop losses nu wat hoger in, laat die 10k maar komen!

• Bartvandelaar
Ik heb er maar even een biertje bij gepakt. Gaat alle kanten op he.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:34:
[...]

Je weet niet wat er vannacht gebeurt... Maar ik ben vooralsnog blij dat ik alles gehouden en bijgekocht heb. Ik stel de stop losses nu wat hoger in, laat die 10k maar komen!
Yep zeker waar. Zijn toch wat mooie walvissen die gebruik maken van de "paniek" en lekker inkopen nu wanneer iedereen loopt te sellen. Zo sla je wel snel grote hoeveelheden BTC in wat bij lage volumes toch wat moeilijker is. Maar er moet toch nog wel een grotere daling inzitten zou je denken?

Maarja, ik ben blij dat deze 7 zijn afgekeurd de enige ETF waarvan ik denk "da's wel positief voor de markt" is die van CBOE.

• Sahara
Taro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:34:
[...]

Het is heel wispelturig, kan alle kanten uit, ook naar beneden. Als men die PDF helemaal van A tot Z heeft gelezen zal er wel meer duidelijk worden wat de SEC nou precies voor ogen heeft met de crypto in general.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

De whales pakken ons gerust 2x. Eerst een pump direct na het nieuws dat de etfs zijn afgekeurd en dan morgen een dump als net iedereen weer terug is ingestapt.

Het zal mij toch niet weer gebeuren.... met dit sideways traden kan ik ook even 48u aankijken

• Bartvandelaar
https://www.sec.gov/rules/sro/nysearca.htm

Dit was niet waarom het ging toch?

• Sahara
Malarky schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:51:
De whales pakken ons gerust 2x. Eerst een pump direct na het nieuws dat de etfs zijn afgekeurd en dan morgen een dump als net iedereen weer terug is ingestapt.

Het zal mij toch niet weer gebeuren.... met dit sideways traden kan ik ook even 48u aankijken
Op deze manier komt er geen short squeeze.

Maar deze snippet zegt wel veel in negatieve zin: "Rather, the Commission is disapproving this
proposed rule change because, as discussed below, the Exchange has not met its burden under
the Exchange Act and the Commission’s Rules of Practice to demonstrate that its proposal is
consistent with the requirements of the Exchange Act Section 6(b)(5), in particular the
requirement that a national securities exchange’s rules be designed to prevent fraudulent and
manipulative acts and practices." (Bron: https://www.sec.gov/rules/sro/nysearca/2018/34-83904.pdf).

• PilatuS
  • Niet online
Ik doe even helemaal niets. 300 dollar er bij, 200 dollar er af, 100 dollar er bij. Gaat nergens over dit.

• Bartvandelaar
Wilde net vragen ja. Zijn er mensen die nu aan het traden zijn hier op het forum?

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 01:00:
Wilde net vragen ja. Zijn er mensen die nu aan het traden zijn hier op het forum?
Nop ik doe niks. #hold en ik zie het morgen wel.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Bartvandelaar schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 01:00:
Wat noem je traden? Ik heb een week geleden een short geopend, paar keer bij weten te verkopen en verwacht die nog wel een poos aan te houden. Als ik het nodig acht dan doe ik iets, hou alles elke dag in de gaten maar als je elke dag in en uit posities gaat dan ben je niet slim bezig.

• Bartvandelaar
Dysmael schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 01:21:
[...]8

Wat noem je traden? Ik heb een week geleden een short geopend, paar keer bij weten te verkopen en verwacht die nog wel een poos aan te houden. Als ik het nodig acht dan doe ik iets, hou alles elke dag in de gaten maar als je elke dag in en uit posities gaat dan ben je niet slim bezig.
Bedoelde eigenlijk meer een beetje swing traden. Ik houd VET onder andere in de gaten en daar was afgelopen 2 uur wel wat winst te pakken. Voor mij veels te riskant, maar kan me voorstellen dat er mensen met ervaring prima profiteren van swingende koersen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Nou, ik heb er genoeg van jongens. Ik ga wel in een casino m'n geld over de balk smijten.
Deze markt is momenteel puur willekeur van een paar whales. Ik heb mij gisteren weer in het zak laten zetten en zit nu met een aantal NEO die 8% minder waard zijn geworden. Ik HODL vanaf nu, in de hoop dat we binnenkort een bounce naar >$7000 krijgen. Indien niet: jammer maar helaas. Ik heb wel wat beter te doen met m'n tijd :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 02:07:
Nou, ik heb er genoeg van jongens. Ik ga wel in een casino m'n geld over de balk smijten.
Deze markt is momenteel puur willekeur van een paar whales. Ik heb mij gisteren weer in het zak laten zetten en zit nu met een aantal NEO die 8% minder waard zijn geworden. Ik HODL vanaf nu, in de hoop dat we binnenkort een bounce naar >$7000 krijgen. Indien niet: jammer maar helaas. Ik heb wel wat beter te doen met m'n tijd :/
Hoe trade je dan ?

Als ik denk dat het omlaag gaat koop ik niets in zit ik volledig in fiat. Als denk dat het omhoog gaat koop ik en zet ik een stop loss. Zeker in de weg omlaag van de afgelopen maanden zit ik meestal in fiat. Alleen op de punten dat ik denk dat het omhoog gaat zit ik er in, maar wel met een stop loss. Waarom niet NEO kopen als je denkt dat het omhoog gaat maar wel met een stop loss ?

Heb zelf ook wel ingekocht dat ik dacht dat het omhoog ging waarbij het niet gebeurde. De stop loss zorgt er dan voor dat ik een klein beetje winst over hou of anders weinig verlies heb. Iets als 8% in de min gebeurt dan gewoon niet.

Weet niet op welke manier je koopt en verkoopt en met stop losses omgaat ? Voor mij is het een klein beetje verlies of anders winst. Dat betekend dan wel dan ik soms winst misloop, maar dat vind ik niet erg.

Edit: Op dit punt hopen op een bounce naar 7k, is dat niet wishful thinking ?

• TomTorquay
PilatuS schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 02:13:
Als ik denk dat het omlaag gaat koop ik niets in zit ik volledig in fiat. Als denk dat het omhoog gaat koop ik en zet ik een stop loss. Zeker in de weg omlaag van de afgelopen maanden zit ik meestal in fiat. Alleen op de punten dat ik denk dat het omhoog gaat zit ik er in, maar wel met een stop loss. Waarom niet NEO kopen als je denkt dat het omhoog gaat maar wel met een stop loss ?
Dat blijkt dus erg tegen te vallen om dat te voorspellen. Die bull move van gisteren was manipulatie. Die bear move van rond 18u was ook manipulatie door fake news. Ik zie niet in hou je dat allemaal kunt voorspellen. Ja, ik kan een stop loss zetten. Maar op hoeveel, 2%? Als je te strak zet dan wordt je nodeloos vaak uitgestopt en als je dan toch dieper een stop loss zet en je stapt uit, dan schiet de koers 9 van de 10 keer daarna alsnog omhoog. Deze markt is compleet onvoorspelbaar op dit moment. Ik was het al een tijdje echt kotsbeu en dit is voor mij de druppel. Er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die goed weten te scoren in deze omstandigheden, maar voor mij werkt het duidelijk niet. Na maanden halsstarrig verder proberen gooi ik dan ook de handdoek in de ring. Dit heeft al 9 maand van mijn leven 'vergooid', het hoeft niet nog langer te duren :|

Nu ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat als we nu opeens op wonderbaarlijke wijze omhoog zouden gaan naar $8000 ik wsl wel weer lekker ga meedoen, ook al lijkt het me eigenlijk geen goed idee. Maar tot die tijd doe ik niks meer. NEO naar $5? Mij goed, zo veel geld heb ik er toch niet inzitten.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 02:34:
[...]

Dat blijkt dus erg tegen te vallen om dat te voorspellen. Die bull move van gisteren was manipulatie. Die bear move van rond 18u was ook manipulatie door fake news. Ik zie niet in hou je dat allemaal kunt voorspellen. Ja, ik kan een stop loss zetten. Maar op hoeveel, 2%? Als je te strak zet dan wordt je nodeloos vaak uitgestopt en als je dan toch dieper een stop loss zet en je stapt uit, dan schiet de koers 9 van de 10 keer daarna alsnog omhoog. Deze markt is compleet onvoorspelbaar op dit moment. Ik was het al een tijdje echt kotsbeu en dit is voor mij de druppel. Er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die goed weten te scoren in deze omstandigheden, maar voor mij werkt het duidelijk niet. Na maanden halsstarrig verder proberen gooi ik dan ook de handdoek in de ring. Dit heeft al 9 maand van mijn leven 'vergooid', het hoeft niet nog langer te duren :|

Nu ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat als we nu opeens op wonderbaarlijke wijze omhoog zouden gaan naar $8000 ik wsl wel weer lekker ga meedoen, ook al lijkt het me eigenlijk geen goed idee. Maar tot die tijd doe ik niks meer. NEO naar $5? Mij goed, zo veel geld heb ik er toch niet inzitten.
Ik snap dat het heel lastig is en daar weet ik ook alles van, maar die 2 % is opzich wel een goed getal. Ik zit in deze tijden ook voor de meeste tijd in fiat want het is nu wel helemaal een zooitje inderdaad. Het ging mij even om die 8% waarvan ik denk dat het beter kan. Dat het nu zeer lastig is kan ik het alleen maar mee eens zijn.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
@TomTorquay

Ik snap helemaal jouw gevoel over de huidige markt.

Toch vind ik jouw analyse van de markt goed. Ik neem ze altijd mee in mijn overwegingen.

Hoewel ik jouw overweging respecteer, hoop ik graag dat je ook hier maar wilt kijken: https://www.tradingview.com/x/sF5wit5G/

Deze TA werd gedeeld in de switcheo TG.

Ik vind hem interessant.

• TomTorquay
Midacmm schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 03:09:
Toch vind ik jouw analyse van de markt goed. Ik neem ze altijd mee in mijn overwegingen.

Hoewel ik jouw overweging respecteer, hoop ik graag dat je ook hier maar wilt kijken: https://www.tradingview.com/x/sF5wit5G/
Bedankt. Ik vermoed dat ik gewoon even een time-out nodig heb, we zien daarna wel hoe het verder moet. Eén ding is zeker: als ik terug de draad wil oppakken, dan moet ik werken aan mijn FOMO, ongeduldigheid, enkel werken met longterm instapmomenten (4h, 1d charts) en beter gebruik maken van stoplosses.

Wat jouw link betreft. We zitten nu inderdaad op een supportline die al maanden geldt, en die driehoekjes die ingetekend zijn geloof ik best. Alleen, als BTC beslist om door z'n support te gaan op $5800 dan wordt NEO ook onherroepelijk meegesleurd. Dus ja, ik ben geneigd om die TA van jou te volgen (is ook de reden waarom ik daarnet m'n verlies in NEO niet genomen heb), maar toch onder het nodige voorbehoud.

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 23-08-2018 05:21 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mijn BTC gokje pakte gelukkig goed uit. Na die vreemde spike gisteren een sell order gezet op uit mijn hoofd 6650 en vannacht een buy op 6280. Afgelopen weken al een paar maal dezelfde rit gemaakt. Helaas hetzelfde bij VET met 1 sat gemist dus die staat nu te wachten op een eventuele drop van BTC. :>

Wanneer de US wakker is geworden maar eens kijken wat we verder gaan doen. Op dagen zonder nieuws is het trading patroon redelijk voorspelbaar en kun je makkelijk golfjes mee pakken. Desondanks speel ik maar met een heel klein percentage van mijn stack haha.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:42
Huh, de ETF uitspraak is al geweest?
https://www.sec.gov/rules/sro/nysearca/2018/34-83904.pdf

https://www.coindesk.com/...-7-bitcoin-etf-proposals/
Vannacht al en nog geen beweging... vreemd

[ Voor 12% gewijzigd door JoebarRC op 23-08-2018 07:58 ]

• Sahara
Ik ben het nu echt beu, dit constante op de verkeerde been gezet worden BTC moves, denk je aan short squeeze komt er iets anders, dan hard naar beneden vanwege China fud, dan afwijzing van 7 ETF's ipv 1. Harde daling tot gevolg, harde stijging daarna, tot het punt van 6400, dan weer een puntje of 40 erbij, dan er wat af. Fuck it, ik kap er voor 24 uur denk ik maar mee, of het nu door de whales komt, hoe dan ook hoewel ik maar kleine verliesjes maak is deze richtingloosheid tenenkrommend. Stap je nu uit usdt in btc, klapt ie waarschijnlijk omlaag of whatever. Zoals @Malarky zei beter gewoon van de zijlijn toekijken ipv met het uur gefrustreerder te worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Jawel, lees even terug. Direct na de uitspraak hard omhoog, om direct daarna weer terug te zakken en door te kabbelen. Gemiddeld weinig beweging dus inderdaad.

Ik heb ook een beetje hetzelfde gevoel als een aantal anderen hier. Het overkwam mij vroeger niet zo vaak dat ik buy high sell low toepaste, maar ik verkocht de laatste 2 weken sneller dan anders omdat ik erg rekening hield met 5.800, daardoor heb ik aardig wat verloren. Nu kabbelt het weer door, maar ik weet niet waar het heen gaat. Daarom zit ik nu ook vooral in NEO, ONT en VET, dan krijg ik in ieder geval nog iets rendement voor het doorkabbelen.

Met mijzelf heb ik een bedrag afgesproken, als mijn pf daar onder komt, dan betaal ik het uit en stop ik er (tijdelijk) mee.

Hopelijk kunnen we vanaf nu dat SEC gezeik negeren en ons eigen plan trekken, dat is omhoog! *O* oOo

• Bartvandelaar
Maar vandaag Nederlandse tijd 20:00 is er toch nog een uitspraak? Of is deze ook al geweest?

• ggj87
Die zijn allemaal al geweest, alles is afgewezen. Ik denk ook niet dat het gauw wordt goedgekeurd als ik het zo lees:

https://www.coindesk.com/...-7-bitcoin-etf-proposals/

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10
Iemand een idee waarom ETH zo in vrij val is de laatste weken ? Is het uitblijven van updates ofzo de reden ?

[ Voor 26% gewijzigd door Rebbelx op 23-08-2018 09:23 ]

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:22
Rebbelx schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:23:
Iemand een idee waarom ETH zo in vrij val is de laatste weken ? Is het uitblijven van updates ofzo de reden ?
ETH valt toch wel mee? Zit de afgelopen tijd steeds tussen de 270 - 300d.

• ggj87
Weet iemand waarom ik op de iPad op bitcoinwisdom.com wel alle markten kan zien maar op de pc niet? Op de iPad kan ik bijv. ook alle alts op Binance zien en ETH op Bitfinex, Coinbase etc. Dat zie ik op de pc helemaal niet :?

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:42
Taro schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:02:
[...]

Jawel, lees even terug. Direct na de uitspraak hard omhoog, om direct daarna weer terug te zakken en door te kabbelen. Gemiddeld weinig beweging dus inderdaad.

Ik heb ook een beetje hetzelfde gevoel als een aantal anderen hier. Het overkwam mij vroeger niet zo vaak dat ik buy high sell low toepaste, maar ik verkocht de laatste 2 weken sneller dan anders omdat ik erg rekening hield met 5.800, daardoor heb ik aardig wat verloren. Nu kabbelt het weer door, maar ik weet niet waar het heen gaat. Daarom zit ik nu ook vooral in NEO, ONT en VET, dan krijg ik in ieder geval nog iets rendement voor het doorkabbelen.

Met mijzelf heb ik een bedrag afgesproken, als mijn pf daar onder komt, dan betaal ik het uit en stop ik er (tijdelijk) mee.

Hopelijk kunnen we vanaf nu dat SEC gezeik negeren en ons eigen plan trekken, dat is omhoog! *O* oOo
Ja zie het nu, maar hard omhoog?. net $90 dus het was allang ingeprijsd.
Rare markt inderdaad, ik heb ook de strategie veranderd de afgelopen twee weken en tevreden met vele kleine winsten.
Het was zo voorspelbaar dat ik met 0.3 BTC ieder ochtend kocht en 's middags weer verkocht. Niet veel winst, met 0.3BTC ongeveer $60-$90 maar dit wel een keer of 8 succesvol kunnen doen met heel weinig werk. Zette gewoon de buy en sell orders klaar niet meer naar omkijken. Gewoon iedere dag de sell op 200 hoger dan de buy en dan maak je kleine plukjes

Die pump en FUD dump natuurlijk gemist, maar we zijn weer terug op normaal..

Yep SEC vergeten, China vergeten en het wordt tijd voor een bullish sentiment...

• Taro
  • Niet online

Taro

JoebarRC schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Op mijn scherm +-200 erbij in 2-3 minuten tijd, van +-6270 naar +-6470. Zie ook de lont van de laatste groene candle he :)

Maar inderdaad, het zat al in de prijs verwerkt zoals ik al had verwacht en aangegeven.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
als alles zo makkelijk was te voorspellen :D

BTC is gewoon niet te voorspellen wat het gaat doen. Marktsentiment wordt nog grotendeels door andere factors bepaald

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:05
Mooi zo die EFT afkeuring, laat wall street maar lekker wegblijven voordat ze deze markt ook verzieken.

Verwijderd

JoebarRC schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:53:
[...]

Rare markt inderdaad, ik heb ook de strategie veranderd de afgelopen twee weken en tevreden met vele kleine winsten.
Het was zo voorspelbaar dat ik met 0.3 BTC ieder ochtend kocht en 's middags weer verkocht. Niet veel winst, met 0.3BTC ongeveer $60-$90 maar dit wel een keer of 8 succesvol kunnen doen met heel weinig werk. Zette gewoon de buy en sell orders klaar niet meer naar omkijken. Gewoon iedere dag de sell op 200 hoger dan de buy en dan maak je kleine plukjes

Die pump en FUD dump natuurlijk gemist, maar we zijn weer terug op normaal..

Yep SEC vergeten, China vergeten en het wordt tijd voor een bullish sentiment...
Je kan de SEC en china wel vergeten maar dat zijn belangrijke factoren voor de regulering voor de crypto. Als er aantal ETF of 1 wordt goed gekeurd dan wordt er serieus geld ingestopt. En dan zien we de koers stijgen (waarschijnlijk).

BTC is inderdaad niet te voorspellen maar een grove inschatting kunnen we wel maken. Mocht de ETF van vandaag afgekeurd worden dan worden het weer flinke rode cijfers. Hopen dat we niet onder de 6000 komen anders gaat het hard ben ik bang.

Verwijderd

ShininNL schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:18:
Mooi zo die EFT afkeuring, laat wall street maar lekker wegblijven voordat ze deze markt ook verzieken.
8)7

• TomTorquay
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:19:
Mocht de ETF van vandaag afgekeurd worden dan worden het weer flinke rode cijfers. Hopen dat we niet onder de 6000 komen anders gaat het hard ben ik bang.
Die is al afgekeurd en genereerde een stijging van $200. Hoezo voorspelbaar?

Verwijderd

TomTorquay schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:21:
[...]
Die is al afgekeurd en genereerde een stijging van $200. Hoezo voorspelbaar?
Mijn fout vandaag was ETF wat verwacht werdt afgekeurd te worden. Kijk bijvoorbeeld naar de tweeling broers winklevoss die hadden wel degelijk impact.
30 september main ETF

• Bartvandelaar
Ik heb mijn VET en HOT van Binance af gehaald. Ben steeds geneigd ermee te gaan traden, maar dan kom ik vaak van een koude kermis thuis. Ik FOMO er te gemakkelijk weer in. Dat is wel echt mijn valkuil. Nu valt de schade nog redelijk mee gelukkig. Geeft misschien wat meer rust. Ik kan toch niet meer adhoc reageren op swings.

• Chris.nl
  • Niet online
Mijn bijkoop (voor de hodl) zit er weer op. 'k Heb nog wat fiat staan voor wanneer er een nog mooier bijkoopmoment komt, maar als dat niet nodig is ben ik ook tevreden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Chris.nl schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:
Mijn bijkoop (voor de hodl) zit er weer op. 'k Heb nog wat fiat staan voor wanneer er een nog mooier bijkoopmoment komt, maar als dat niet nodig is ben ik ook tevreden.
Wat heb je bijgekocht?

• Chris.nl
  • Niet online
M'n shillcoin, die ik niet meer shill.

• Ryan1981
  • Laatst online: 28-01 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb maar een smiley over voor de staat van de cryptocurrency -O-

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:25:
[...]

Mijn fout vandaag was ETF wat verwacht werdt afgekeurd te worden. Kijk bijvoorbeeld naar de tweeling broers winklevoss die hadden wel degelijk impact.
30 september main ETF
main ETF? was dit niet de laatste ETF dan?

• Chris.nl
  • Niet online
mugenmarco schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:29:
[...]

main ETF? was dit niet de laatste ETF dan?
Nope en zo zijn er vast nog meer te vinden, ik weet er waarschijnlijk de helft nog niet van. Hoewel ik natuurlijk een bullrun wil (geslaagde ETF zou kunnen helpen) weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden. Al die deadlines pakken vooralsnog niet enorm positief uit.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Ach ETF’s zijn toch overrated. Die dingen kunnen enkel worden verhandeld wanneer de beurs open is. Oftewel in de avond en in het weekend moet je hopen dat de boel niet ik elkaar stort want tsja btc is een echte 24 uurs handel.
Maat van mij heeft zo al aardig wat geld verloren door “bitcoin” bij de Giro te kopen.

• Tominatie
  • Niet online
Waarom is iedereen zo depressief terwijl we gewoon nog op een mooie !! 6400 staan en dat na prachtig nieuw China FUD en meerdere afwijzingen voor ETF's?

Da's toch gewoon behoorlijk bullish?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:43
Tominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:01:
Waarom is iedereen zo depressief terwijl we gewoon nog op een mooie !! 6400 staan en dat na prachtig nieuw China FUD en meerdere afwijzingen voor ETF's?

Da's toch gewoon behoorlijk bullish?
Dat idee heb ik eigenlijk ook wel n beetje. Negatief ETF nieuws heeft blijkbaar weinig impact meer en als BTC nu nog n tijdje stabiel blijft rond 6500 dan zou t sentiment ook langzaam wat neutraler of zelfs positiever kunnen worden. En dan bij positief (ETF) nieuws weer lekker omhoog knallen

Ik lul ook zomaar wat

• Chris.nl
  • Niet online
'k Hoef maar één streepje te zetten om het helemaal met je eens te zijn.
[...]

Dat idee heb ik eigenlijk ook wel n beetje. Negatief ETF nieuws heeft blijkbaar weinig impact meer en als BTC nu nog n tijdje stabiel blijft rond 6500 dan zou t sentiment ook langzaam wat neutraler of zelfs positiever kunnen worden. En dan bij positief (ETF) nieuws weer lekker omhoog knallen
Mocht er ook perongeluk een ETF goed vallen gaan we hoger knallen :+

• Tominatie
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Yep, dat bevestigt mij alleen maar meer hoeveel mensen er staan te springen om in te kopen deze regionen. Van mij mag ie hier nog wel tijden rondzwerven dan kan ik cheap blijven kopen elke maand. ;)

Als je naar Top 100 rijkste bitcoin adressen kijkt zie je 2 recente adressen die in Augustus 10.000 en 15.000 BTC in hun wallet hebben gezet en sindsdien niet meer zijn ingelogd. follow the rich

• Sahara
Tominatie schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Yep, dat bevestigt mij alleen maar meer hoeveel mensen er staan te springen om in te kopen deze regionen. Van mij mag ie hier nog wel tijden rondzwerven dan kan ik cheap blijven kopen elke maand. ;)

Als je naar Top 100 rijkste bitcoin adressen kijkt zie je 2 recente adressen die in Augustus 10.000 en 15.000 BTC in hun wallet hebben gezet en sindsdien niet meer zijn ingelogd. follow the rich
Wat mij wel opvalt is de pump gisteren van 62XX naar boven, het was dezelfde regione waar die 6100 BTC werden gekocht als ik het mij goed herinner. Maar openstaande shorts bij Bitfinex stijgen weer een procent of 2. Dus lijkt er op dat men meer gelooft in een dump dan een pump, zelfs na deze ETF's denials.

• Chris.nl
  • Niet online
Strak plan, zolang we maar 1 seconde eerder op de verkoopknop rammen.

Ps. Ik heb er zin in om blij voor iedereen hier te zijn wanneer er ooit een bullrun komt. Elke dag een ander feliciteren en sjabloontjes van ludieke ontslagbrieven met elkaar delen. En jij neemt tegen die tijd gewoon een slimme secretaresse aan die jou scriptje schrijft aan de hand van wat krabbels die je op een bierfiltje gezet hebt. What could go wrong?

Pagina: 1 ... 242 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!