[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.315 views

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Pelox schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:11:
[...]

Zojuist ook een order aangemaakt voor DRGN en PRL, prijs moet alleen nog iets zakken.
Vandaag voor het eerst op Kucoin. Wat een laag volume zeg. Heb mijn orders voor PRL aangepast en heb de helft nu binnen.

Prima Exchange verder. Er is wel wat negativiteit vanwege een mogelijke exit scam. Ik geloof dit niet, maar heeft iemand de laatste stand van zaken hierover?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Bastrianos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:40:
[...]

Vandaag voor het eerst op Kucoin. Wat een laag volume zeg. Heb mijn orders voor PRL aangepast en heb de helft nu binnen.

Prima Exchange verder. Er is wel wat negativiteit vanwege een mogelijke exit scam. Ik geloof dit niet, maar heeft iemand de laatste stand van zaken hierover?
Kucoin is een bron van ergernis m.b.t. lage 24h volumes. TRAC bijvoorbeeld, 24 hour volume van 2.315 BTC. Net iets meer dan 2 BTC, het is om te huilen imho. Heb geen TRAC meer, maar heb het idee dat vele coins daar niet veel beter af zijn... totdat ze op een high volume exchange komen. Alleen is dat maar de vraag of en wanneer dat in godsnaam gebeurt.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:04:
VTHOR kun je niks mee, dat schiet niet echt op
Met huidige prijs een roi van 7% op mijn investering in VET, verre van slecht te noemen. En die prijs stijgt voorlopig nog als een malle

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:38

Bever!

3

Blik1984 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:12:
[...]

Met huidige prijs een roi van 7% op mijn investering in VET, verre van slecht te noemen. En die prijs stijgt voorlopig nog als een malle
Tot de snapshot zal hij wel stijgen......

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Bever! schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:27:
[...]

Tot de snapshot zal hij wel stijgen......
En misschien wel verder, Gas (van Neo) is ook tot grote hoogtes gestegen.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Worden hier en daar al behoorlijke shorts gerekt. De short squeeze is een feit. Misschien nog een pumpje tot eind 6500?

Kan niet wachten om volgende maand weer bij te kopen. Zo cheap is 't nog allemaal. Pfoe >:)

• Sahara
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:33:
Worden hier en daar al behoorlijke shorts gerekt. De short squeeze is een feit. Misschien nog een pumpje tot eind 6500?

Kan niet wachten om volgende maand weer bij te kopen. Zo cheap is 't nog allemaal. Pfoe >:)
Genieten: https://twitter.com/bitmexrekt :9

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:33:

Grin en welke coin/token ga je kopen dan....
:)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:35:
[...]

Grin en welke coin ga je kopen dan....
Bitcoin. Waarvan ik een deel stuur naar mijn Ledger en een deel naar kucoin om TRAC in te slaan.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 13:42
Blik1984 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:31:
[...]

En misschien wel verder, Gas (van Neo) is ook tot grote hoogtes gestegen.
Idd maar als nu in eens 100 coins ven had en nu 10000 vet (na de swap)met de prijs van neo nu 18.
Ik denk dat veel er toch voor tekenen :)

AnimeAdicted

• RaptorXS
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:36:
[...]

Bitcoin. Waarvan ik een deel stuur naar mijn Ledger en een deel naar kucoin om TRAC in te slaan.
Verstandig :)

• Tominatie
  • Niet online
Hoop persoonlijk dat het bloedbad voor de shorters nog wat heftiger gaat worden. Gewoon even overtuigend die 6500 door en dan CHAOS en DAN REKKKKKKKKKKKKKKKKT. :9

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ga de komende maanden nog wat BTC aanschaffen naast mijn zakjes POE, VET en HOT.

Rookworst zonder r is ook worst.

• RaptorXS
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:37:
[...]

Hoop persoonlijk dat het bloedbad voor de shorters nog wat heftiger gaat worden. Gewoon even overtuigend die 6500 door en dan CHAOS en DAN REKKKKKKKKKKKKKKKKT. :9
Je lijkt Elon Musk wel betreffende de shorters :)

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-01 22:23
Over een uur net zulk spektakel als 24 uur geleden?

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb geleerd van de bearmarket. Alts zijn enorm kwetsbaar en bitcoin bepaalt. Bitcoin is koning en dus moet je je portfolio zo inrichten dat je iedergeval wat BTC hebt. Dat percentage moet je zelf bepalen en dat licht echt vooral aan de hoeveelheid risico die je wilt nemen. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nog wat meer info over het short squeeze verhaal: https://www.tradingview.c...-price-vs-Bitcoin-shorts/

• Sahara
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:41:
[...]

Ik heb geleerd van de bearmarket. Alts zijn enorm kwetsbaar en bitcoin bepaalt. Bitcoin is koning en dus moet je je portfolio zo inrichten dat je iedergeval wat BTC hebt. Dat percentage moet je zelf bepalen en dat licht echt vooral aan de hoeveelheid risico die je wilt nemen. :)
Ik herinner mij nog wel van de vorige short squeeze van even terug, zat toen in NEO, damn NEO bloedde enorm hard tijdens de squeeze.. Beter om dan geen alts te hodlen. Gewoon bij BTC houden en na de squeeze kan je goedkoper alts kopen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Hoe groot is nou eigenlijk de kans dat die ETF wordt goedgekeurd? Is het reëel dat ze dat gaan goedkeuren in deze markt gezien de manipulatie en geen regulatie?

• RaptorXS
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:46:
Hoe groot is nou eigenlijk de kans dat die ETF wordt goedgekeurd? Is het reëel dat ze dat gaan goedkeuren in deze markt gezien de manipulatie en geen regulatie?
De kans is praktisch nihil en zal weinig van invloed zijn, denk ik althans :)

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:46:
Is dit niet gewoon een ETF ? Of is dit de ETF ? Er zijn wel vaker van die dingen die inderdaad worden afgewezen met een korte drop tot gevolg. Maar er zit ook een grote belangrijke aan te komen, weet alleen niet of dat nu deze is, maar dacht van niet.

• ggj87
Interessant grafiekje. Ik vind het ook wel vreemd dat we het 6k niveau zo goed vasthouden. Maar als ik gisteren zag wat er op Bitfinex gebeurde begrijp ik het wel. Iets is er sowieso niet in de haak, ik denk dat we normaal gesproken al lang in de 5xxx hadden moeten zitten.

• Sahara
RaptorXS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:48:
[...]

De kans is praktisch nihil en zal weinig van invloed zijn, denk ik althans :)
Ik denk eerlijk gezegd dat mocht het niet worden goed gekeurd, dan zal het wel wat dippen, maar het zou ook kunnen dat het niet hard genoeg daalt en dat daarna alsnog de shorters gaan terugkopen omdat de markt weer opveert. Immers de nee is mogelijk al in de prijs/verwachtingen verwerkt.

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:50:
[...]

Is dit niet gewoon een ETF ? Of is dit de ETF ? Er zijn wel vaker van die dingen die inderdaad worden afgewezen met een korte drop tot gevolg. Maar er zit ook een grote belangrijke aan te komen, weet alleen niet of dat nu deze is, maar dacht van niet.
Dit gaat over de ETF van ProShares:

https://ethereumworldnews...e-proshares-bitcoin-etfs/

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:51:
[...]

Interessant grafiekje. Ik vind het ook wel vreemd dat we het 6k niveau zo goed vasthouden. Maar als ik gisteren zag wat er op Bitfinex gebeurde begrijp ik het wel. Iets is er sowieso niet in de haak, ik denk dat we normaal gesproken al lang in de 5xxx hadden moeten zitten.
Puur op basis van de laatste dagen denk ik dat er vrij snel een flinke move aan zit te komen. We kunnen hier niet blijven hangen en moeten omhoog of omlaag breken. Dan zal het in beide gevallen ook hard gaan. Alleen nu zitten we ook nog eens met een ATH aan shorts.
De niet zo boeiende ETF dus :) De vorige keer dat zo'n ETF werd afgewezen hadden we een korte drop met vrij snel herstel.

• Tominatie
  • Niet online
Ik weet iedergeval wel hoe ik het ga aanpakken in een volgende bearmarket. Ik geloof/denk dat we nu aan het einde staan van bearmarket "2018 en dat we langzamerhand bullish zullen keren. Hier zal wel wat tijd overheen gaan, maar een bullmarket zal komen. Dus op 't moment is het percentage BTC wat ik hold erg laag (denk nu 8% BTC, 92% alts) mede omdat ik bagholder ben geworden (en ik niet van plan ben mijn alts nu tegen wellicht de laagste prijs te verkopen). Mocht de bullmarket zijn intrede doen hoop ik genoeg te hebben bijgekocht om de gemiddelde inkoop prijs van mijn alts te doen slinken naar gem. -20/30%. Dan doet de bullmarket, waar die voor is namelijk; moon, lambo's. Dan ga ik mijn bags rustig wat afbouwen tegen een fikse winst en probeer ik het aandeel BTC te vergroten naar 30/40%. Je weet nooit hoelang de bullmarket duurt en wat het hoogste punt gaat zijn. Als de bullmarket zijn einde lijkt te naderen zal ik mijn bitcoin positie nogmaal vergroten naar minimaal 60/70% en wellicht 100% om dan in de volgende bearmarket die na de bullmarket in "2019/"2020 zal volgen geen bagholder te worden waardoor ik mijn favoriete projecten weer een stuk goedkoper kan inkopen.

• RaptorXS
De belangrijkste? ETF is uitgesteld en betreft deze:
https://twitter.com/WhalePanda/status/1026918450629959685

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk persoonlijk dat die ETF van de 23 augustus inderdaad niet zoveel zal doen. De echt boeiende is die van CBOE die onze Raptor hierboven al heeft gepost ^.

Mijn prijsverwachting bij een afwijzing is niet heel bijzonder, ik denk short term 200/300 dollar naar beneden en dan vrij flot herstel. Bij een goedkeuring zullen we veel harder gaan denk ik mede omdat er heel veel mensen langs de zijlijn staan te kijken compleet voorbereid op dat ETF gebeuren.

• PilatuS
  • Niet online
@Tominatie In een bullmarket wil je juist in goede alts zitten voor een heel groot deel. BTC kan natuurlijk wel x10 doen tijdens een volgende bullrun, maar sommige alts zullen dan x100 doen. Ik zit zelf juist te kijken om wat meer in alts te gaan zitten in plaats van alleen BTC wat ik tot nu toe heb gedaan. Zit vooral te kijken naar alts die vrij nieuw en veel belovend zijn en nog geen dikke bullrun hebben mee gemaakt. Ik geloof gewoon niet dat alts die de vorige bullrun x500 of meer hebben gedaan het nu zeer goed zullen gaan doen. Ik verwacht dat ze natuurlijk wel flink zullen stijgen, maar wil je x100 of meer hebben moet je niet bij de bekende alts zijn. Over het algemeen kan je tijdens slechte tijden beter in BTC zitten en in goede tijden in alts.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
GovertNL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:41:
Over een uur net zulk spektakel als 24 uur geleden?
Zou maar zo weer kunnen gaan gebeuren , gaat al 2 dagen zo , ben er weer klaar voor...

• ggj87
PilatuS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:07:
@Tominatie In een bullmarket wil je juist een goede alts zitten voor een heel groot deel. BTC kan natuurlijk wel x10 doen tijdens een volgende bullrun, maar sommige alts zullen dan x100 doen. Ik zit zelf juist te kijken om wat meer in alts te gaan zitten in plaats van alleen BTC wat ik tot nu toe heb gedaan. Zit vooral te kijken naar alts die vrij nieuw en veel belovend zijn en nog dikke bullrun hebben mee gemaakt. Ik geloof gewoon niet dat alts die de vorige bullrun x500 of meer hebben gedaan het nu zeer goed zullen gaan doen. Ik verwacht dat ze natuurlijk wel flink zullen stijgen, maar wil je x100 of meer hebben moet je niet bij de bekende alts zijn. Over het algemeen kan je tijdens slechte tijden beter in BTC zitten en in goede tijden in alts.
Daar ben ik nu ook achter :P Ik vind het alleen wel risicovol om wat meer BTC over te maken naar bijv. Binance dus dat durf ik nog niet goed aan. Daar heb je geen fiat paren en is het dus risicovoller om helemaal in USDT te gaan als de boel omlaag gaat. Ik vind voor het grootste deel van mijn portfolio een beurs met fiat paren het fijnste en dat is tot nu toe alleen Coinbase/GDAX. Mocht er iets met Tether gebeuren ben je gelijk alles kwijt. Is weer het 'hoe groter het risico, hoe groter de winst'-verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 22-08-2018 00:22 ]

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Yep precies. Daarom zit ik nu ook 92% in alts puur omdat ik denk dat de bearmarket zijn einde nadert. Ik denk dat we op termijn een mooie bullmarket gaan zien en misschien geeft positief resultaat van zo'n ETF een geweldig momentum mee. Alts gaan idd veel harder stijgen dan de bitcoin dus in een bullmarket zijn alts the way 2 go. Ik denk persoonlijk dat coins die al eerder x100 zijn gegaan bijv. echt wel zullen stijgen hoor. Ik vind community eigenlijk 1 van de belangrijkste aspecten bij een coin. Ik denk dat NANO, VET, NEO en in mindere mate ICX het echt wel uitstekend zullen doen. (ik vergeet er 100% nog wel meer) zoals ZIL, DRGN, TRAC......

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Je zegt:
Als de bullmarket zijn einde lijkt te naderen zal ik mijn bitcoin positie nogmaal vergroten naar minimaal 60/70% en wellicht 100% om dan in de volgende bearmarket die na de bullmarket in "2019/"2020 zal volgen geen bagholder te worden waardoor ik mijn favoriete projecten weer een stuk goedkoper kan inkopen.
Ik lees:
Als de bullrun z'n einde lijkt te naderen zet ik m'n alts om naar BTC om daar bagholder van te worden.
Is het niet beter om einde bullrun (als we um al goed kunnen inschatten) gewoon 100% naar fiat te gaan en tijdens de dip weer flink in te kopen? Dan heb je meer BTC / ALTjes toch...?

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:11:
[...]

Je zegt:

[...]

Ik lees:
[...]

Is het niet beter om einde bullrun (als we um al goed kunnen inschatten) gewoon 100% naar fiat te gaan en tijdens de dip weer flink in te kopen? Dan heb je meer BTCtjes toch...
Haha wellicht Chris, maar ik ga nooit van me leven in USDT/TUSD zitten. Hopelijk heeft binance de EUR trading dan al gerealiseerd.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:11:
Ik denk persoonlijk dat coins die al eerder x100 zijn gegaan bijv. echt wel zullen stijgen hoor..
Tuurlijk zullen ze dat, maar ik geloof er weinig van dat alts die van centen naar dollars zijn gegaan nu weer zo'n run zullen doen. De grootste stijging is geweest.

Je noemt ZIL, dat is een munt die nog geen flinke stijging heeft gehad. Een munt zoals dat lijkt mij veel boeiender om te kopen dan bijvoorbeeld XRP.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:19:
[...]

Tuurlijk zullen ze dat, maar ik geloof er weinig van dat alts die van centen naar dollars zijn gegaan nu weer zo'n run zullen doen. De grootste stijging is geweest.

Je noemt ZIL, dat is een munt die nog geen flinke stijging heeft gehad. Een munt zoals dat lijkt mij veel boeiender om te kopen dan bijvoorbeeld XRP.
Maar daar noem je me er ook eentje. Een XRP zie ik idd niet meer zo'n enorme stijging maken naar $3. Wellicht naar $1-$1.50

Denk dat je idd met projecten die of een grote community hebben (>dus bekend zijn) zoals VET, NANO, ZIL echt wel enorme rendementen gaat pakken. Ik durf te wedden dat bij een bullrun VET ongekende dingen gaat laten zien en dat NANO gewoon weer rustig de 10.000 sats zal aantikken. Dan is het ook altijd handig om echte low caps die nog een beetje onder de rader zijn maar wel best "bekend" zijn aan te schaffen. Die zullen denk het hardst gaan.

• RaptorXS
[...]

Alts gaan nooit meer een BTC stijging meemaken , er kan er maar 1 de eerste zijn met 1000% en meer winst.
De instappende generatie (vanaf nov. 2017) wil dat natuurlijk ook, maar helaas pindakaas.
En oja, XRP is geen crypto maar die discussie heb ik al gehad hier. :)

• Bartvandelaar
[...]

Hoe kijk je tegen HOT aan?

• Bartvandelaar
Ondertussen gaat die gekke VET toch maar door. Benieuwd waar die staat als ik wakker wordt.

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:27:
[...]

Alts gaan nooit meer een BTC stijging meemaken , er kan er maar 1 de eerste zijn met 1000% en meer winst.
De instappende generatie (vanaf nov. 2017) wil dat natuurlijk ook, maar helaas pindakaas.
En oja, XRP is geen crypto maar die discussie heb ik al gehad hier. :)
Deze ga ik printscreenen en in een bestandje zetten met de naam "Remind RaptorXS in 2 years".

Met bitcoin zul je idd niet zo snel meer 1000% winst pakken als holder maar ik durf te wedden dat er bij een volgende bullrun genoeg mensen 't geluk zullen hebben omdat ze toevallig in Tittiecoin zitten en die +1000% in 1 dag doet. Wantja, iedereen wil die gewoon voor de gein. In een bullmarket gaat het gewoon helemaal nergens over. ;)

• PilatuS
  • Niet online
Weet daar nog te weinig van om er iets over te zeggen, maar het is wel een munt die nog vrij nieuw is net zoals ZIL en VET niet de vorige bullrun heeft meegemaakt. Alleen op basis daarvan is het een munt die het mogelijk inderdaad heel goed kan gaan doen.

• ggj87
En weinig satjes waard :9~ Als die goed dipt trek ik mijn duikpak aan hoor.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:44:
En weinig satjes waard :9~ Als die goed dipt trek ik mijn duikpak aan hoor.
Ik laat het afhangen van wat BTC doet om iets als VET, ZIL of HOT voor langere tijd te kopen. Zodra ik denk dat BTC een nieuwe bullrun gaat doen is het kopen en holden voor hoelang BTC zijn run doet. 3 goede mogelijkheden om flink te scoren denk ik zo. Ga sowieso nog wat verder uitzoeken, alleen BTC kopen met een nieuwe bullrun is gewoon zonde. Leuk als BTC x10 doet, maar een alt hebben die x100 of meer doet is veel leuker :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
Nu niet nee, maar gisternacht was het een ongekend spektakel met enorm volume en enorme whales die aan 't vechten waren.

Eindstand staan we nu weer waar we gisteren stonden toen we de daling begonnen.
Vreemde gang van zaken. Ik snap niet waarom we eerst crashen om daarna doodleuk weer op hetzelfde niveau uit te komen. Is dat manipulatie? Of zie ik iets over het hoofd?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Chris.nl
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:11:
[...]
Vreemde gang van zaken. Ik snap niet waarom we eerst crashen om daarna doodleuk weer op hetzelfde niveau uit te komen. Is dat manipulatie? Of zie ik iets over het hoofd?
D'r is gisteren gewoon stiekem een institutionele belegger ingestapt die >6000BTC voor 5 jaar uit de handel gaat hodl'n. And nobody bats an eye.

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:22:
[...]

D'r is gisteren gewoon stiekem een institutionele belegger ingestapt die >6000BTC voor 5 jaar uit de handel gaat hodl'n. And nobody bats an eye.
Hoe weet je dat 1 iemand 6000BTC heeft gekocht ? Waarom zou iemand 6000BTC kopen op een exchange en niet OTC ?

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:11:
[...]
Yep wat er gisteren gebeurde kan ik nog steeds niet plaatsen. Moet wel een whale of groep whales zijn geweest die gewoon even lekker wilden spelen. Misschien is het inderdaad zoals Chris zegt gewoon een miljonair die geld over heeft.

Ik vind het eigenlijk wel rustig zo, met een bitcoin die heen en weer gaat. Alts geven toch al dagen goede resultaten. Mooie tijd om af en toe een trade te doen.

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:33:
[...]

Hoe weet je dat 1 iemand 6000BTC heeft gekocht ? Waarom zou iemand 6000BTC kopen op een exchange en niet OTC ?
Ik benoemde slechts één scenario :')

Er zijn dingen die ik weet, dingen die ik niet weet en dingen waarvan ik niet weet dat ik ze niet weet.

Maar ik weet wel dat ik jullie toffe peren vind en ik lekker blijf bijsprokkelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 22-08-2018 01:45 ]

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 01:41:
[...]

Ik benoemde slechts één scenario :')
Ja, snap ik :) Er werd wel meer over gepraat in dit topic en jij had er toevallig nu ook over. Er werd gezegt dat er whales bezig waren met grote aantallen kopen, maar voor zover ik weet kan je dit nergens aan zien. Vandaar de quote en de vraag, of iemand misschien meer info had of dat het puur speculatie was :)

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Morgen is een super belangrijke dag, de SEC maakt dan een cruciale beslissing:

https://www.coinspeaker.c...-bitcoin-etf-on-thursday/

Mocht de SEC goedkeuring verlenen dan verwacht ik dat alles omhoog springt (net zoals dat alles omlaag dook nadat de SEC pas geleden nog afkeuring uitsprak).

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 22-08-2018 02:57 ]

• TomTorquay
De raket is vertrokken!!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Gaat ie naar de maan of stort ie in zee..

[ Voor 64% gewijzigd door Silent Thunder op 22-08-2018 03:07 ]

• PilatuS
  • Niet online
Heerlijke timing weer voor mij :X Hele avond zitten kijken. Kijk je even niet gaat het van een kleine min naar 4% omhoog in 7 minuten _O-

• TomTorquay
Silent Thunder schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 03:07:

[...]

Gaat ie naar de maan of stort ie in zee..
To the moon and beyond ;)

Nee, alle gekheid op een stokje: resistance n°1 op $6800 is de eerste horde die al voor problemen zorgt. Maar dit mag toch best een uitbraak(je) genoemd worden!

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 03:14:
[...]

To the moon and beyond ;)

Nee, alle gekheid op een stokje: resistance n°1 op $6800 is de eerste horde die al voor problemen zorgt. Maar dit mag toch best een uitbraak(je) genoemd worden!
Een hele dikke short squeeze is het sowieso, de vraag is alleen wat ie de komende weken gaat doen.

• TomTorquay
PilatuS schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 03:16:
Een hele dikke short squeeze is het sowieso, de vraag is alleen wat ie de komende weken gaat doen.
Ja, dit gaat pijn door voor een hele hoop shorters :$
Ik moet zeggen dat ik deze toch opnieuw niet zag aankomen. Zat te kijken om VET in een dipje te kopen. Alles verliep volgens plan, BTC tikte af tegen z'n tijdelijk plafond op $6490, we zakten zachtjes richting $6400, ik zat klaar om in te stappen, en dan opeens zo'n megacandle omhoog. Riekt toch weer naar manipulatie vind ik. Enfin, maakt niet uit, ben dan direct in NEO ingestapt toen we $6500 voorbijgingen en sta nu op mooie winst, dus ik klaag niet :)

Verwijderd

De moon en verwachtingen worden wel steeds realistischer.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 03:52:
[...]

De moon en verwachtingen worden wel steeds realistischer.
Als deze trend zich doorzet, dan schat ik in dat we ergens stranden tussen $7200 en $8000 vooraleer we opnieuw neerwaarts moeten beginnen kijken.

• ggj87
$7500 denk ik. Misschien hoger als die ETF wordt goedgekeurd. Ik ben benieuwd wat een evt. higher high zou doen (+8500). Zou heel bullish moeten zijn.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En hoe laat is die betreffende uitspraak?

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

Lees berichten dat de piek van vannacht precies begon toen Bitmex in onderhoud ging. Een uur later, nadat Bitmex weer online kwam, werd de BTC weer naar beneden gedrukt.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Nano deze week al +70% zonder pump en dump gedrag. Gezond herstel. Gisteravond wel voor een deel weer in BTC gegaan en bizar genoeg is hij 8% gestegen, maar BTC ook. Dus niks gemist. Nu met ff wat meer uitgestapt. Kijken of er eerst gaan consoli8 of gelijk door naar hogere regionen. De ontwikkeling van de BTC koers is daar helaas richtinggevend voor.

Hopelijk zien we <6500 BTC niet meer... Heb m'n buik er al vol van.

Edit: de andere alts deden niet zo veel vond ik. Gisteren zowel wat ICX als ZIL verkocht en beiden staan vandaag weer op hetzelfde niveau. Toegegeven het is al beter dan een daling bij een stijging van de BTC maar in dat opzicht toch fijn om ook wat aanzienlijker te stijgen herstellen.

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 22-08-2018 08:07 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Bij 7200-7500 ben ik weg hoor. Vorige keer op 8500 uitgestapt beviel ook uitstekend;)

Ik ga wel vanaf de zijlijn kijken in USDT. Bitcoin heeft sinds 2018 dat typische gedrag om een heerlijke pump direct op te volgen door een vrije val en deze keer zal de 5800-6000 te dichtbij zijn en zeker niet houden.

Als we toch 8000 gaan pak ik mijn “verlies” en stap ik snel weer in, want dan is er een grote trend aan het breken.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
lighting_ schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:42:
bij de ethos airdrop kreeg iemand 3.61 bitdegre waarde $0.006 per token.
Zal vast nog meer tokens krijgen maar dit lijkt verspilde moeite en tokens. Want wie gaat deze tokens uit zijn ethos wallet verkopen?
nu toch mooi even +10% *O* ..... go to the moon.

Je moet maar zo denken nu is het weinig maar als het straks dezelfde waarde heeft als bitcoin nu, is het toch leuk verdienen 7(8)7 _O-

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Malarky schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:19:
Bij 7200-7500 ben ik weg hoor. Vorige keer op 8500 uitgestapt beviel ook uitstekend;)

Ik ga wel vanaf de zijlijn kijken in USDT. Bitcoin heeft sinds 2018 dat typische gedrag om een heerlijke pump direct op te volgen door een vrije val en deze keer zal de 5800-6000 te dichtbij zijn en zeker niet houden.

Als we toch 8000 gaan pak ik mijn “verlies” en stap ik snel weer in, want dan is er een grote trend aan het breken.
Ach duurt nog wel ff. We gaan eerst een weekje dansen om de 6700 en daarna zien we het weer. Krijg nog niet de indruk dat er echt nieuw geld is aangetrokken...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• TomTorquay
DJT schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 07:57:
Lees berichten dat de piek van vannacht precies begon toen Bitmex in onderhoud ging. Een uur later, nadat Bitmex weer online kwam, werd de BTC weer naar beneden gedrukt.
Dat eerste klopt, dat tweede niet.

Vraag me af wat de komende 36h brengt. Daarna gaan die ETF wsl afgekeurd worden, dat gaat de koers toch doen duiken veronderstel ik?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:57
TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:38:
[...]
Dat eerste klopt, dat tweede niet.

Vraag me af wat de komende 36h brengt. Daarna gaan die ETF wsl afgekeurd worden, dat gaat de koers toch doen duiken veronderstel ik?
hoe laat is die uitspraak dan?

• TomTorquay
Volgens wat ik op Reddit lees staat het uur niet vast. Enkel dat het morgen zal gebeuren.

• bie100
TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:48:
[...]

Volgens wat ik op Reddit lees staat het uur niet vast. Enkel dat het morgen zal gebeuren.
nou afwachten dan maar :)

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Kan op elk moment natuurlijk he. Hoeft niet op vaste tijd.
Lijkt mij aannemelijk dat akkoord gelijk gedeeld wordt, en anders vlak voor aflopen deadline pas afwijzing want je gaat niet voor aflopen deadline al afwijzen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is Bitcoin sinds de vorige ETF afkeuringen ineens een keurig gereguleerde asset geworden? volgens mij niet. Opnieuw een afkeuring lijkt mij daarom bijna logisch.

• Chris.nl
  • Niet online
Wie denkt dat het morgen klaar is met de flauwekul....

Volgende belangrijke ETF deadline is 27 feb '19, maar eerst nog 2 op 15 sept en 5 op 21 sept '18, die zouden minder beduidend moeten zijn. bron

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is vreemd wakker worden zeg :) Erg mooi voor BTC en de alts, maar ik zag dit niet aankomen en had gewoon een paar weken geleden 100% ONT moeten kopen en moeten blijven zitten. Holden werkt natuurlijk prima, mits de koers omhoog gaat en dat had ik niet verwacht.

De afgelopen weken heb ik een paar mooie ritjes meegepakt, maar ook een paar keer buy high sell low toegepast (zo moet het toch? :)). Nu wil ik eigenlijk in ONT, ZIL, VET, NEO (die mij wel tegenvalt op dit moment) en BTC stappen. Maarja, iets bekruipt mij dat zegt dat ik dan weer buy high ga toepassen want na zo'n grote stijging als vannacht volgt mogelijk wel weer een (kleine) correctie. Daarna moet ik dus blijven holden en dat wordt een lastige, want ik verwacht toch nog wel dat we iets omlaag gaan. Als ik nu niet koop dan stijgen we weer gewoon verder.

Overigens zie ik dat de verhouding 1 ONT en 1 NEO in Dollars steeds kleiner wordt. Dat was eerst misschien wel x30, toen een tijdje x10 en nu is het ongeveer x8. Dat kan 2 dingen betekenen, in een volgende run gaat NEO veel harder stijgen dan ONT, of ONT gaat toch (waar ik altijd al op hoopte) richting de NEO koers en dan is het natuurlijk een super fijne investering oOo

Lastig, lastig, denk dat ik gewoon vandaag in de achtertuin ga zitten met de laptop open en gaandeweg besluit wat te doen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ggj87
Ja dat klopt, buy high, sell low of in fiat blijven zitten. Banken geven tot wel 0,2% op spaarrekeningen! HODL

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 00:40
Chris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:31:
Wie denkt dat het morgen klaar is met de flauwekul....

Volgende belangrijke ETF deadline is 27 feb '19, maar eerst nog 2 op 15 sept en 5 op 21 sept '18, die zouden minder beduidend moeten zijn. bron
Volgens onze vrienden van Bitcoin Bravado (die ik qua analyses hoog heb zitten) is de kans op een positief besluit morgen klein, maar eind september groot:

🚨ETF Decisions Looming🚨

Good morning, everyone!

Bitcoin is currently priced at $6460, with 24 hour volume leveling around 3.5 billion USD. The ranging at current levels has continued as market sentiment remains indecisive. The lack of clear direction could be attributed to the looming deadlines for SEC approval of ETF’s proposed by ProShares. 💆‍♂️

ProShares hosts one of the largest assortments of ETF’s in the entire marketplace. They will be considered as a strong candidate in the eyes of the SEC and public alike to host the first Bitcoin ETF. 💪

That being said, many speculators believe these ETF’s may be denied 😫. This is due to the consensus opinion that VanEck money management firm will receive the first nod of approval from the SEC to host a Bitcoin ETF. VanEck, along with crypto startup SolidX, would offer their ETF product with physically backed Bitcoin which differentiates their offering form anyone else currently in the application process. A decision for the VanEck ETF has a deadline of September 30th set in place by the SEC.📅

From pure speculation and analysis of strategic placements of these ETF’s and the companies proposing them, we have come to form the opinion that both Proshares ETFs will be denied this week as the SEC will most likely give the nod to VanEck by the end of September.🎉

We expect major volatility around the announcement on the deadline of the 23rd. With the current ranging of $BTC, we are approaching trading this chop cautiously. In our opinion, ranging will continue until the decision of the ProShares ETF’s are made public.

At that time we will address all of you with our thoughts on the SEC’s decision and what the resulting price action will indicate.

• TomTorquay
ggj87 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:34:
Ja dat klopt, buy high, sell low of in fiat blijven zitten. Banken geven tot wel 0,2% op spaarrekeningen! HODL
Betere percentages dan ik bij crypto haal :F

• Tominatie
  • Niet online
Ik had al verwacht dat er een behoorlijke short squeeze aan zat te komen maar dat we zo hard naar boven zouden gaan had ik niet verwacht (vooral omdat die ETF beslissing voor de deur staat).

Iedergeval lekker wakker worden zo x). <3 <3 <3

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Betere percentages dan ik bij crypto haal :F
Helemaal als je de uren die je eraan besteed ook mee zou tellen 7(8)7

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Had dit ook zowel niet evenals wel zien aankomen.

De reden waarom niet is omdat ik zou verwachten dat de prijs stabiel ging blijven zoals de laatste dagen totdat de ETF uitspraak zou komen.

Langs de andere kant wel omdat er sowieso een short squeeze zat aan te komen, de vraag was alleen wanneer. Al bij al vind ik de short squeeze nog mee/tegenvallen, is hoe je het bekijkt, had er persoonlijk meer van verwacht (zoals in april), er staan uiteindelijk nog altijd veel short posities open, plus zoals @DJT reeds vermelde, ook gebeurd tijdens onderhoud van Bitmex wat ook weeral vraagtekens oprijst.

Persoonlijk zou ETF beslissing voor mijn part geen invloed moeten uitoefenen op de koers van BTC want wat maakt het uiteindelijk (op korte termijn) uit? Langs de andere kant wordt dit dan als excuus gebruikt om de huidige koers te beïnvloeden, dus zou niet verschieten mocht dit nu een kleine bull trap zijn voor morgen wanneer de beslissing negatief is of uitgesteld wordt en de koers weer naar beneden dondert...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Pelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 06:47:
Hmm ik zie al 2 dagen een stijging ben benieuwd, ik gok dat we deze week nog naar de 7.2 gaan.
hmmm.. wellicht nog vandaag.. een dag te laat dus, maar ik zie het wel gebeuren :Y

Morgen de etf afwijzing en dan zakken we weer richting 6400 denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 22-08-2018 10:11 ]

Zero.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
Al die glazenbol kijkers :)
allemaal millionairs zeker :D

• bie100
SonyEricsson schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:17:
Al die glazenbol kijkers :)
allemaal millionairs zeker :D
ben alleen maar armer geworden :+

• Taro
  • Niet online

Taro

BitMEX heeft schijnbaar een heel erg dure verdieping gehuurd: https://twitter.com/crypto/status/1032180963655200768 & https://www.bloomberg.com...iciest-offices-paper-says.

Wel erg mooi, je zou inderdaad erg rijk zijn en Li Ka-shing heten _/-\o_ _/-\o_

• Sahara
Persoonlijk denk ik dat dit nog niet de echte short squeeze was. Dit was meer een payback spelletje vanuit Bitfinex naar Bitmex, aangezien de grootste shorters toch wel bij Bitmex zitten en de whales bij Bitfinex dolgraag het leven van de shorters bij Bitmex zo zuur als mogelijk willen maken, daarbij werd dat geplande onderhoud van Bitmex op een presenteer blaadje aangeboden.

Over die aankomende ProShares ETF lees ik voornamelijk dat een afwijzing in de verwachtingen zit ingebakken en dat deze ETF niet als de belangrijkste ETF wordt gezien. Maar we zullen zien.. ik hodl mijn BTC wel, de afgelopen 36 uur tonen wel aan dat de 6300 en 6400 zwaar werden verdedigd, dus ik heb genoeg rede om aan te nemen dat de whales ook nu het hoger staat hun allerbest zullen doen om de 6600/6700 vast te houden.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:09:
Persoonlijk denk ik dat dit nog niet de echte short squeeze was. Dit was meer een payback spelletje vanuit Bitfinex naar Bitmex, aangezien de grootste shorters toch wel bij Bitmex zitten en de whales bij Bitfinex dolgraag het leven van de shorters bij Bitmex zo zuur als mogelijk willen maken, daarbij werd dat geplande onderhoud van Bitmex op een presenteer blaadje aangeboden.

Over die aankomende ProShares ETF lees ik voornamelijk dat een afwijzing in de verwachtingen zit ingebakken en dat deze ETF niet als de belangrijkste ETF wordt gezien. Maar we zullen zien.. ik hodl mijn BTC wel, de afgelopen 36 uur tonen wel aan dat de 6300 en 6400 zwaar werden verdedigd, dus ik heb genoeg rede om aan te nemen dat de whales ook nu het hoger staat hun allerbest zullen doen om de 6600/6700 vast te houden.
Tis inderdaad nog niet een enorm bloedbad voor de shorters dus misschien komt er nog wel meer geweld omhoog. De short contracten die open staan zijn wel een stuk gedaald naar 35892 ipv 40000 (op bitfinex). Toch blijkt maar weer dat er dus genoeg shorters zijn met een behoorlijke portemonnee waardoor ze niet geliquideerd worden bij een stijging tot bijna 6900.

Op bitmex zijn de longs en shorts bijna gelijk zie: https://coinfarm.online/

't is iedergeval spannend of we straks nogmaals de 6800 gaan testen (en passeren?) wellicht.

• bie100
vandaag net zo saai als de film Hereditary :O

[ Voor 10% gewijzigd door bie100 op 22-08-2018 12:38 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
bie100 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:38:
vandaag net zo saai als de film Hereditary :O
sinds januari is crypto al boring. hopelijk gaan we weer is dik omhoog komende weken.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

In 2011 ben ik naar Canada geëmigreerd. In 2011 was Bitcoin nog een woord waar de meeste mensen in mijn omgeving nooit gehoord van hadden.

Nu in 2018 is dat wel anders. Toch heb ik door de jaren heen nog nooit iemand anders ontmoet die passioneel bezig is met Bitcoin. Nu ja, dat is ook niet helemaal waar. Ik heb genoeg mensen ontmoet die niks met Bitcoin hadden in 2011, en jaren later er toch veel mee bezig waren. Ik zal er waarschijnlijk wel toe hebben bijgedragen dat die mensen nu ook veel met Bitcoin bezig zijn.

Canada is een groot land. Er zijn al een aantal Bitcoin meetups geweest, maar meestal in Toronto. Ik woon in het midden van Alberta. En om van centraal-Alberta naar Toronto te gaan is een lange reis.

Veruit de meeste Bitcoin meetups of eventen die met crypto te maken hebben vinden plaats in Europa en Amerika en vooral China (in het geheim) en HongKong (open) en Japan.

Die heb ik dus allemaal gemist tot nu toe.

Maar nu ga ik morgen naar Berlijn liften, vanuit Nederland. Ik ben namelijk een maandje op vakantie in Europa. (Belgie/Nederland/Duitsland).

Ik ga naar deze Bitcoin Cash meetup.

Berlijn is een goede 600 KM van waar ik nu ben, maar ik heb al heel veel in mijn leven gelift. En mijn broer heeft Berlijn al wel een keer of 4 keer gedaan, dus het is zeker goed te doen.

Liften is een stuk makkelijker in Europa, in vergelijking met waar ik woon in Canada. Dus ik zie er erg naar uit.

Ik heb ook een nieuwe smart phone gehaald. Normaal heb ik er geen, want ik ben al verslaafd genoeg aan het internet. Maar als ik morgen een biertje ga drinken in Berlijn, is het wel makkelijker omdat via een telefoon te betalen dan via een laptop!

Het is altijd erg leuk om mensen te ontmoeten die een passie delen die jij ook hebt. Ik neem mijn action cams mee morgen, dus ik ga van de trip zeker een leuk filmpje maken.

Vanavond vroeg naar bed en dan morgen vroeg op weg naar Berlijn!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik ga morgen voor het eerst andere Bitcoiners ontmoeten. Ga naar een meetup in Berlijn. En dan de 30ste eentje in Amsterdam en de eerste september een BBQ in Mechelen in België.
* Kain_niaK is excited!

Ik ben nu in Europa op vakantie zonder euros. Alles met crypto.

Zo een pizza smaakt toch echt wel beter wanneer je hem verdient met je eigen content die je op het internet plaats. En thuisbezorgd werkt hier in Nederland echt lekker. Alleen is het niet evident om een supermarkt te vinden die crypto accepteert.

[ Voor 68% gewijzigd door Kain_niaK op 22-08-2018 13:03 ]

• .oisyn
  • Laatst online: 29-01 18:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Kain_niaK Wat een enorm offtopic verhaal alleen maar om een link naar een bcash meetup te pluggen. Heb je al een bcash topic gemaakt? Ik verplaats 'm even naar het slowchat topic, daar past ie beter :)

.edit: oh daar stond ie al 8)7. Crossposting for the lose.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2018 13:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ggj87
Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:00:
Ik ga morgen voor het eerst andere Bitcoiners ontmoeten. Ga naar een meetup in Berlijn. En dan de 30ste eentje in Amsterdam en de eerste september een BBQ in Mechelen in België.
* Kain_niaK is excited!

Zo een pizza smaakt toch echt wel beter wanneer je hem verdient met je eigen content die je op het internet plaats. En thuisbezorgd werkt hier in Nederland echt lekker. Alleen is het niet evident om een supermarkt te vinden die crypto accepteert.
Dat vind ik dan wel weer leuk :) Hoe gaat dat met afrekenen? Moet je dan wachten tot de transactie is geverifieerd?

• Kain_niaK

Kain_niaK

ggj87 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:24:
[...]

Dat vind ik dan wel weer leuk :) Hoe gaat dat met afrekenen? Moet je dan wachten tot de transactie is geverifieerd?
Nee gaat onmiddellijk. Settlement volgt later, net zoals bij fiat betaalsystemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 22-08-2018 13:37 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-01 22:06
[...]

Daar ben ik nu ook heel benieuwd naar. Ik vind t in ieder geval n heel leuk idee!

Ik lul ook zomaar wat

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:00:
* Kain_niaK is excited!

wat is je plan?

crypto to crypto spenderen? Dus alleen dingen vinden die echt je wallet accepteert,
of
crypto to fiat based card/cash (wirex/coinsatm)

in het laatste geval lijkt me niet zo moeilijk

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15
[...]

Dan gaat hij naar de kassa en zegt: "Ik wil afrekenen met Bitcoin".

Personeel: "geen probleem, dat accepteren wij"

Vervolgens pakt hij zijn BCH debitcard waarop het personeel vast de beveiliging wenkt en vraagt toch maar met fiat te betalen.

:+ (kon het niet laten)

Wilde altijd al iets over computers weten

• Kain_niaK

Kain_niaK

@SirDarkAngel

In nederland word thuisbezorgd.nl goed ondersteunt. Bijna elke eet tent hier die zit er wel bij.

Handelaar krijgt fiat, thuisbezorgd krijgt fiat, Bitpay krijgt de crypto. Thuisbezorgd had beter sinds 2013 toch aan Bitpay kunnen vragen voor een mix Bitcoin/fiat

Plaatsen die rechtstreeks crypto accepteren vind je bijna niet in het westen, daarvoor moet je in Venezuela zijn of Japan.

Bitpay heeft iets van 100 000 handelaren die bij hun aangesloten zijn wereldwijd. Maar dan ben je nog altijd niet rechtstreeks in crypto aan het betalen. Al hoe wel handelaren die bij Bitpay aangesloten zijn, wel kunnen kiezen tussen de ratio fiat/crypto.

Zeker vermits ons geld hier in het Westen prima werkt voor de meeste mensen zal het nog wel even duren voor er adoptie is. In landen zoals Venezuela werkte crypto beter dan hun eigen geld, en is het dus een ander verhaal.

• Kain_niaK

Kain_niaK

SirDarkAngel schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

Dan gaat hij naar de kassa en zegt: "Ik wil afrekenen met Bitcoin".

Personeel: "geen probleem, dat accepteren wij"

Vervolgens pakt hij zijn BCH debitcard waarop het personeel vast de beveiliging wenkt en vraagt toch maar met fiat te betalen.

:+ (kon het niet laten)
Hoe veel winkels zijn er in Nederland waar je wel rechtstreeks met BTC kunt betalen en niet met BCH?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[b]Kain_niaK schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:55:[/b.]

Heel BCH verhaal verstopt in BTC post...

Vanavond vroeg naar bed en dan morgen vroeg op weg naar Berlijn!
Mijn god wat een shill... _/-\o_

Edit: Je gaat géén bitcoiners ontmoeten kerel.. Je gaat bitcoin cashers ontmoeten (oftewel, crypto enthousiastelingen d:)b )

[ Voor 19% gewijzigd door D-Ed op 22-08-2018 14:10 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

.oisyn schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:20:
@Kain_niaK Wat een enorm offtopic verhaal alleen maar om een link naar een bcash meetup te pluggen. Heb je al een bcash topic gemaakt? Ik verplaats 'm even naar het slowchat topic, daar past ie beter :)

.edit: oh daar stond ie al 8)7. Crossposting for the lose.
Het is niet de eerste keer.. als ik de naam zie dan weet ik dat het alleen draait om BCH pluggen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Taro
  • Niet online

Taro

hmr schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Het is niet de eerste keer.. als ik de naam zie dan weet ik dat het alleen draait om BCH pluggen.
Het probleem is dat het bij hem onbewust gaat, hij lijkt zich helaas niet in anderen te kunnen verplaatsen en voelt niet aan dat als hij het anders brengt het mogelijk wel wat toe zou voegen en gewaardeerd wordt.

Maarja, ik heb het nu tig keer aan hem uitgelegd.

* Taro gaat een Chrome plugin ontwikkelen waarmee Posts/DIV's van een bepaalde username gehide worden :N

Pagina: 1 ... 240 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!