Die IOTA die ik heb gekocht op 8015 sats is nog niet het gehoopte 3e "daytrade" succesje geworden. Had ze al kunnen verkopen op 8100 sats maar bleef toen weer dom wachten. Achja heel diep zinkt ie nu ook weer niet...... HOLD
https://twitter.com/Lucid...tatus/1031687002620678150Dysmael schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:05:
6350 lijkt mij te hoog, zou eerder 6200 pakken
Zie btc nog wel naar 7000 gaan, misschien 7200
23-08 komt de volgende dump, dat zou ook op hetzelfde moment HS afmaken met ~$4K target.
Ik heb mijn bid op $4200 staan. Dit gaat niet direct in een dag gebeuren natuurlijk maar is tijd voor nodig.
Edit: HS staat los van 23-08 en is toeval, HS bepaal je achteraf pas als hij er werkelijk is maar lijkt wel te komen.
Edit2: om niet over te komen als theeblaadjeslezer die maar een datum noemt: 23-08 is laatste dag dat ProShares ETF nog akkoord kan krijgen, wat het natuurlijk niet krijgt en dan aangegrepen kan worden voor FUD.
Just a head’s up. I’m seeing a pretty good head and shoulders on Bitcoin daily chart with a target down to $4,000. Neckline has NOT broken, but we are sitting very close to it.
Stand van zaken. Ik volg zijn analyse.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Slaaplekker beren. Ik heb het wel gezien! Ik vertrouw de Aziaten op een herstel, hold.
head en shoulders
Prepare for the next ATH
Jup, en zie je hem nu ook als je naar D1 (Daily) kijkt ?
Iemand dit al gelezen?
https://news.bitcoin.com/...-desktop-wallet-launches/
Shitcoins rule the world.
https://news.bitcoin.com/...-desktop-wallet-launches/
Shitcoins rule the world.
Daarvoor dus altijd een SL zetten. Persoonlijk wacht ik niet meer, sta ik op winst en wil ik meer dan zet ik gewoon een order in zodat ik in ieder geval winst pak. Anders zit je weer vast in een coin.Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 01:15:
Die IOTA die ik heb gekocht op 8015 sats is nog niet het gehoopte 3e "daytrade" succesje geworden. Had ze al kunnen verkopen op 8100 sats maar bleef toen weer dom wachten. Achja heel diep zinkt ie nu ook weer niet...... HOLD
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Das was misschien wel slim geweest maar het herstel is behoorlijk ingezet zie ik. IOTA gaat nu ook al richting de 8200 sats wat toch weer 2% winst is. Ik nam natuurlijk veel risico door in de vrije val te kopen maar in het mogelijke herstel pak je dan gegarandeerd winst. (dat is ook terecht met het risico wat je neemt)paradoXical schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:22:
[...]
Daarvoor dus altijd een SL zetten. Persoonlijk wacht ik niet meer, sta ik op winst en wil ik meer dan zet ik gewoon een order in zodat ik in ieder geval winst pak. Anders zit je weer vast in een coin.
Weer niets veranderd sinds gisteravond zie ik..
Zero.
Nu niet nee, maar gisternacht was het een ongekend spektakel met enorm volume en enorme whales die aan 't vechten waren.
Eindstand staan we nu weer waar we gisteren stonden toen we de daling begonnen.
Wincoin, zonder veel volume, 360 procent op zeven dagen...what is happening?
Bornclean
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:26:
[...]
Nu niet nee, maar gisternacht was het een ongekend spektakel met enorm volume en enorme whales die aan 't vechten waren.
Eindstand staan we nu weer waar we gisteren stonden toen we de daling begonnen.
Zero.
bij de ethos airdrop kreeg iemand 3.61 bitdegre waarde $0.006 per token.
Zal vast nog meer tokens krijgen maar dit lijkt verspilde moeite en tokens. Want wie gaat deze tokens uit zijn ethos wallet verkopen?
Zal vast nog meer tokens krijgen maar dit lijkt verspilde moeite en tokens. Want wie gaat deze tokens uit zijn ethos wallet verkopen?
Het valt mij nu al een paar weken op dat vaak tussen 07:00 - 09:00 NL tijd de bitcoin een sprong maakt en dan vervolgens daar min of meer blijft hangen of daarna daalt.
Denk dat daar niks achter zit dan puur toevalligheid. Een stijging moest er denk ook wel komen nadat enorme sell/bear volume. Het valt mij op dat er echt véél meer sellvolume nodig was om te dalen naar 6230 dan buyvolume om weer te stijgen naar waar we vandaan kwamen. Die 6310-whale zit er nu toch lekker bij denk ik zo.Sahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:59:
Het valt mij nu al een paar weken op dat vaak tussen 07:00 - 09:00 NL tijd de bitcoin een sprong maakt en dan vervolgens daar min of meer blijft hangen of daarna daalt.
Ik denk dat het te maken heeft dat Europa dan wakker is en dan gespreid door Europa met z'n allen op de buy button drukt, hence de stijging, bijv. toen met de enorme stijging van VET (van +60% ofzo gebeurde ook rondom 08:30 ofzo). Maar je hebt het mooi gedaan met je IOTA, hopelijk heb je het bij 8200 sats gedumpt.Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:21:
[...]
Denk dat daar niks achter zit dan puur toevalligheid. Een stijging moest er denk ook wel komen nadat enorme sell/bear volume. Het valt mij op dat er echt véél meer sellvolume nodig was om te dalen naar 6230 dan buyvolume om weer te stijgen naar waar we vandaan kwamen. Die 6310-whale zit er nu toch lekker bij denk ik zo.
Ja dat zou kunnen natuurlijk, net zoals de Aziaten elke nacht een dump veroorzaken.Sahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:29:
[...]
Ik denk dat het te maken heeft dat Europa dan wakker is en dan gespreid door Europa met z'n allen op de buy button drukt, hence de stijging, bijv. toen met de enorme stijging van VET (van +60% ofzo gebeurde ook rondom 08:30 ofzo). Maar je hebt het mooi gedaan met je IOTA, hopelijk heb je het bij 8200 sats gedumpt.
Mijn IOTA is de deur uit (sellorders op 8164 en 8200 sats) zijn al een tijdje geleden geraakt en heb weer mijn bag POA's aangeschaft. Genoeg gedaytrade en nu weer op de hold-modus.
Wel grappig heb net even berekent dat mijn ~gem. inkoop prijs nu gezakt is naar 2093 sats (eerst was 't 2318 sats). Dus toch weer wat minder verlies op mijn bag met POA's nu.... nog een lange weg te gaan.
Verwijderd
Holland wordt wakker of is aan het werkSahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:59:
Met zulke aantallen hoeft het niet veel te stijgen om dikke winst te maken.Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:21:
[...]
Denk dat daar niks achter zit dan puur toevalligheid. Een stijging moest er denk ook wel komen nadat enorme sell/bear volume. Het valt mij op dat er echt véél meer sellvolume nodig was om te dalen naar 6230 dan buyvolume om weer te stijgen naar waar we vandaan kwamen. Die 6310-whale zit er nu toch lekker bij denk ik zo.
Ben hetzelfde aan het doen met mijn nano. Man wat een werk dat daytraden, mag niet onderschat wordenTominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:38:
[...]
Ja dat zou kunnen natuurlijk, net zoals de Aziaten elke nacht een dump veroorzaken.![]()
Mijn IOTA is de deur uit (sellorders op 8164 en 8200 sats) zijn al een tijdje geleden geraakt en heb weer mijn bag POA's aangeschaft. Genoeg gedaytrade en nu weer op de hold-modus.
Wel grappig heb net even berekent dat mijn ~gem. inkoop prijs nu gezakt is naar 2093 sats (eerst was 't 2318 sats). Dus toch weer wat minder verlies op mijn bag met POA's nu.... nog een lange weg te gaan.
Maar goed, hopelijk deze week richting kiezen! Eind vd week salaris....dus ik zal ook weer mijn bijdrage leveren
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Vind jij dat je dikke winst hebt als je €10 in de plus staat?ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:45:
[...]
Met zulke aantallen hoeft het niet veel te stijgen om dikke winst te maken.
Dus ik denk dat hij (of zij) daar net zo over denkt.
Verwijderd
Dat laatste ging niet over jou. Was bedoeld voor enkele roeptoeters hier die zonder kennis van zaken een niet onderbouwde mening ventileren.TomTorquay schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:32:
[...]
Je hebt gelijk. Ik was fout.
[...]
Zoals jij nu over mij doet? Ik heb mij de voorbije maanden quasi voltijds in TA verdiept, dus doe nu niet alsof ik zomaar wat roep. Missen is en blijft menselijk, zeker in zo iets complex en uitgebreids als TA. Om alle deelgebieden van TA goed onder de knie te krijgen heb je jaren ervaring nodig.
Enfin, momenteel een H&S zichtbaar? Zijn we aan het inzakken?
Verwijderd
Gezien jouw juiste voorspellende blik onlangs, verwacht jij nog uitbraken van ZIL, ONT, NANO, etc. vandaag?Malarky schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:48:
[...]
Zil en Ont en Vet tonen zeer vergelijkbaar gedrag afgelopen week en eigenlijk weken. Allemaal 2018 topcoins die hun ico prijs opzochten.
Ik verwacht niet dat ze zich anders gedragen als de markt toch weer keert.
Persoonlijk zou ik zil op 60-61 verkopen. Dan is er namelijk een perfect head and shoulders moment en die wil je sowieso van de zijkant bekijken.
De kans dat de bulls in 1x de 61 nemen acht ik klein, teveel mensen gaan de shoulder verkopen. Als die de 60 al haalt.
Ik snap overigens niet dat mensen nu bijvoorbeeld XRP kopen. Heeft sinds de hype nooit meer % spectaculaire dingen laten zien en als je geloofd dat de markt aantrekt kun je beter voor een lage hype coin gaan. Want als het slecht gaat gaat het ook slecht met XRP.
Oke je wint er weinig mee en je verliest er weinig mee, maar waarom holden als je zeker weet dat je verlies gaat maken anyway?
Het is een beetje als XLM. Misschien wel % het aller aller minst verloren afgelopen weken en daarvoor zeker een prijs verdiend. Maar komop, dan is het toch ook logisch dat die in tijden van herstel niet in 72uur x3 gaat zoals vet, ont, zil, nano en vele anderen die wel /10 zijn gegaan.
Als de markt echt aantrekt gaan mijn centen in Kucoin in coins als Trac, Pearl, TNC, Dragon, etc
Stuk voor stuk coins die soms wel /50 zijn gegaan in usdt. Dat is waar ik wil zijn als de hype echt losbarst. Want daar is je inzet x3 nog helemaal niks.
Hij heeft al sowieso meer dan duizend BTC gekocht gisteren op 6310 en nu staat de bitcoin 120 hoger. Dat verdienen de meeste niet eens in 1 jaar.SonyEricsson schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:52:
[...]
Vind jij dat je dikke winst hebt als je €10 in de plus staat?
Het is sinds gisteravond $120 gestegen. Die whale(s) van gisteren moeten honderden BTC hebben gekocht om de boel op peil te houden. Misschien wel meer want in dat uur was het volume iets van 6000BTC. Als je dan $120 stijgt maak je al dikke winst ja. $120 x 100 = $12,000 in een nachtje. Doe je dan niet slecht toch? En dat is nog maar uitgaande van 100BTC.SonyEricsson schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:52:
[...]
Vind jij dat je dikke winst hebt als je €10 in de plus staat?
"upload image of your face"
Serieus Binance.. lol
Serieus Binance.. lol
Vraag voor de lol eens aan Ton Hasselt wat ie denkt als Linda met slechts $0,005 stijgt. Denk dat ie dan "Voetjes van de vloer" zegt...
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Wow. De shorts op BTC/USD staan op een ATH nu.
https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDSHORTS/
Ik durf er een wedje op te leggen dat er zometeen een short squeeze komt.
Zou het? Bij die vorige piek was het toen we 9900 bereikte. Nu zitten we op een support level.
Verwijderd
Maken alle shorts kapotTominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:19:
Wow. De shorts op BTC/USD staan op een ATH nu.![]()
't zou me niet verbazen als we zo een run maken naar +6500 bijvoorbeeld. Alleen is bitfinex niet echt leiding gevend in margin trading geloof ik; dat is bitmex. Dus of dit nou echt wat zegt betwijfel ik maar elk nieuw ATH moet genoemd worden hé!ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:25:
Zou het? Bij die vorige piek was het toen we 9900 bereikte. Nu zitten we op een support level.
Wanneer lopen ze af dan?Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:19:
Volgens https://www.barchart.com/futures/futures-expirations is de eerst volgende 31-8.
Ik zie wel in de bitfinex USDSHORTS grafiek dat de vorige hoogte van ca. 38000 was op 12 april waarop de BTC met meer dan 1000 punten steeg. Maar of het nu weer gaat gebeuren vlak voor 23 augustus.. is beetje questionable, maar het kan, maar als er 1 ding ons die shortsqueeze heeft geleerd, is dat je dan no way in alts moet zitten.Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:19:
Was een spannend nachtje , ben nog opgebleven tot 02.30 , en voor mij doen , een paar leuke trades kunnen maken , zo zou het vaker moeten gaan , valt me wel op dat het nu regelmatig s,nachts gebeurt
Heb maar mn usdt in btc omgezet. Het zou idd wel kunnen dat die squeeze er komt gezien het feit dat die shorts niet zo extreem hoog zijn geweest sinds begin april 9-10-11-12 april. Het is het risico wel waard om te nemen.
Die 6000+ BTC van gisteravond schijnt naar een Bitmex wallet te zijn gestuurd. Ik weet niet waar je dat kunt checken. Iemand een idee?
Geen idee, maar deze https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r heeft er vanmorgen even 15k uit getrokken. En daarvan zie ik helemaal geen prijs reactieggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:12:
Die 6000+ BTC van gisteravond schijnt naar een Bitmex wallet te zijn gestuurd. Ik weet niet waar je dat kunt checken. Iemand een idee?
[ Voor 10% gewijzigd door RelBel80 op 21-08-2018 13:26 ]
Kijk hier eens: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.htmlRelBel80 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:23:
[...]
Geen idee, maar deze https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r heeft er vanmorgen even 15k uit getrokken. En daarvan zie ik helemaal geen prijs reactieEdit: Dom van mij, kan natuurlijk naar een andere BTC adres gegaan zijn, hoeft niet perse naar fiat.
Dat is dus de Bitfinex Cold Wallet en niet een persoon
Een mogelijke short squeeze is toch wel tempting om even weer in BTC te stappen...
Geen volume is je antwoord.Bornin1972 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:30:
Wincoin, zonder veel volume, 360 procent op zeven dagen...what is happening?
Nier vreemd bij shitcoins. Klein beetje market orders en laatste prijs schiet omhoog of omlaag. Niet naar kijken, die percentages kan je vaak niet echt pakken.
Moet juist veel meer stijgen ivm omvang positie vs slippage.ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:45:
[...]
Met zulke aantallen hoeft het niet veel te stijgen om dikke winst te maken.
Was 3-4K BTC.Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:55:
[...]
Hij heeft al sowieso meer dan duizend BTC gekocht gisteren op 6310 en nu staat de bitcoin 120 hoger. Dat verdienen de meeste niet eens in 1 jaar.
En nee, die "winst" is zelfs dan niet interessant.
Erg groot risiko, kan je niet goed exitten. Je kan niet zomaar even 4K BTC ask plaatsen op bv 6800 en verwacjten dat die gelift wordt.
Wel extreeeeeem "toeval" of niet ?
Dat op precies goede moment hidden order stond voor bijna exacte aantal als wat ineens gedumped werd.
Spoofy?Dysmael schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:22:
[...]
Was 3-4K BTC.
En nee, die "winst" is zelfs dan niet interessant.
Erg groot risiko, kan je niet goed exitten. Je kan niet zomaar even 4K BTC ask plaatsen op bv 6800 en verwacjten dat die gelift wordt.
Wel extreeeeeem "toeval" of niet ?
Dat op precies goede moment hidden order stond voor bijna exacte aantal als wat ineens gedumped werd.
Nee spoofing is niet echt intentie hebben te kopen verkopen. 4K openbare bid of ask zou wel direct impact maken. Alles vannacht is echt filled en order (bid) was oprecht want zelfs hidden om niet op te vallen.
Ik vind het alleen wel te toevallig...
Ik vind het alleen wel te toevallig...
Bron, wederom: https://hackernoon.com/me...e-of-bitcoin-39c711d28eb4Spoofy is a regular trader (or a group of traders), that function primarily on Bitfinex, and in a limited fashion on some other exchanges
Buywalls en sellwalls zeggen niets over wat de prijs gaat doen. Vaak genoeg gezien dat er 2000BTC of meer aan buys of sells staat waarvan nog niet eens 50BTC opgegeten wordt voordat de walls weg zijn. Als ik trade negeer ik buywalls en sellwalls compleet.
Idd
Gisteren 3% omlaag en vannacht weer 3% omhoog. Nu zijn we weer precies waar we 24 uur terug ook waren en gebeurt er weer niets.
Ik kijk vaak naar de orderhistorie. Als mensen veel grote hoeveelheden kopen is dat vaak een goed teken. Andersom niet per se. Gisteravond nog gezien dat er veel ETH werd verkocht op de bodem. Maar dat waren denk ik bots.PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:17:
Buywalls en sellwalls zeggen niets over wat de prijs gaat doen. Vaak genoeg gezien dat er 2000BTC of meer aan buys of sells staat waarvan nog niet eens 50BTC opgegeten wordt voordat de walls weg zijn. Als ik trade negeer ik buywalls en sellwalls compleet.
Snap ikggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:26:
[...]
Ik kijk vaak naar de orderhistorie. Als mensen veel grote hoeveelheden kopen is dat vaak een goed teken. Andersom niet per se. Gisteravond nog gezien dat er veel ETH werd verkocht op de bodem. Maar dat waren denk ik bots.
Hmm.. nu worden er bijv. tientallen BTC tegelijk gekocht op Bitfinex.
this wachten op donderdag. En dan maar wat weer inslaan op vrijdag
Wtf check orderhistorie van Bitfinex. 6400 wordt hard verdedigd met buyorders van 95, 163 en 350 BTC
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd
[ Voor 20% gewijzigd door ggj87 op 21-08-2018 16:06 ]
maar ik snap het niet.. als een whale zn btc verkoopt dan koopt die het later terug ofzo? Als een whale zijn btc steeds kleiner word word het toch ook steeds kleinere whale met minder invloedggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:04:
Wtf check orderhistorie van Bitfinex. 6400 wordt hard verdedigd met buyorders van 95, 163 en 350 BTC
Ik ben me aan het klaarmaken voor de bullmarket en heb geld opzij gezet voor verwachte stijgers. De eerste aankoop heb ik gedaan en dat is DRGN !
Edit: Een zak PRL is inmiddels ook toegevoegd.
Ik heb nog wat ETH overgehouden voor een derde.
[ Voor 25% gewijzigd door Bastrianos op 21-08-2018 16:57 ]
Wel even goed onderscheid maken. Spoofing gebeurt zeker maar die actie van gelopen nacht was dat absoluut niet. Dat kan goed wash trades geweest zijn maar geen spoofing.
Spoofing is (zoals artikel vast uitlegt) een order plaatsen zonder intentie dat die gelift wordt. Om indruk te wekken dat veel in verkoop gaat of grote vraag is.
Dat zagen we bv toen die grote okex liquidatie in de lucht hing. Prijs dropte heel hard. En volgens mij tot wel 20K BTC bid op een gegeven moment op bitfinex waar de prijs en bots direct op reageerden en de prijs rap +5% deed. Die bid werd dus niet filled maar drukte door indruk van grote vraag wel de prijs gelink omhoog.
250, 150 en 45 BTC net
Wat zit er achter de gedachte om die 6400 zo hard vast te houden vraag ik me dan af?
SEC spreekt zich uit over bitcoin ETF
Op donderdag 23 augustus spreekt de SEC zich uit over het accepteren of weigeren van een bitcoin ETF. Het gaat hier om het voorstel van ProShares Bitcoin ETF. De deadline voor de uitspraak van deze bitcoin ETF kan niet meer worden verschoven. De SEC moet dus overmorgen een definitief ‘ja’ of ‘nee’ laten horen.
Als die ETF er weer niet doorheen gaat zal de koers weer flink droppen toch?
maar als die er wel doorheen gaat zal de koers enorm stijgen?
Wat gaan jullie doen?
Op donderdag 23 augustus spreekt de SEC zich uit over het accepteren of weigeren van een bitcoin ETF. Het gaat hier om het voorstel van ProShares Bitcoin ETF. De deadline voor de uitspraak van deze bitcoin ETF kan niet meer worden verschoven. De SEC moet dus overmorgen een definitief ‘ja’ of ‘nee’ laten horen.
Wat gaan jullie doen?
Ik hoop dat die short squeeze squeezed voor 23 augustus zodat ik weer veilig in usdt kan zitten.. want de concensus die ik hier en daar lees is toch wel dat die ETF zal worden geweigerd door de SEC. Dan zal de BTC wel droppen ja.mugenmarco schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:33:
Wat gaan jullie doen?
En waarom zou de markt niet stijgen vlak voor de uitspraak van de Sec?
In een gemanipuleerde markt de spanning opdrijven en iedereen uit fomo laten meekopen.
Echt gedrag voor Wales.
In een gemanipuleerde markt de spanning opdrijven en iedereen uit fomo laten meekopen.
Echt gedrag voor Wales.
Bornclean
Precies! En als het tegenvalt, dumpt het als nog.Bornin1972 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:38:
Echt gedrag voor Wales.
mijn idee ookBornin1972 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:38:
Echt gedrag voor Wales.
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:55:
[...]
Hij heeft al sowieso meer dan duizend BTC gekocht gisteren op 6310 en nu staat de bitcoin 120 hoger. Dat verdienen de meeste niet eens in 1 jaar.
Bedoel natuurlijk wat voor hem die $12000 is voor jou/velen van ons $10ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:57:
[...]
Het is sinds gisteravond $120 gestegen. Die whale(s) van gisteren moeten honderden BTC hebben gekocht om de boel op peil te houden. Misschien wel meer want in dat uur was het volume iets van 6000BTC. Als je dan $120 stijgt maak je al dikke winst ja. $120 x 100 = $12,000 in een nachtje. Doe je dan niet slecht toch? En dat is nog maar uitgaande van 100BTC.
Als je 6 ton/miljoen kan traden, dan is $12000(0) natuurlijk niets. Daar kijken ze niet van op. Zelfde als velen van ons niet opkijken van een 10tje winst of verlies.
Veel alts laten nu toch een soort kop-schouder patroon zien de afgelopen 7 dagen (Stellar, Litecoin, Zcash, OmiseGo, Elastos, Decentraland, en nog wel meer), waarbij de eerste kleine daling (kop) geweest is, nu stabiel en alleen de rechterschouder (lijn naar beneden) nog in de maak is. Ben benieuwd wat er gebeurd de komende dagen, maar ik zit even volledig in fiat.
Daar komen nieuwe whales voor in de plaats die de bitcoin vd vorige whale gekocht hebben.Klaas25 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:07:
[...]
maar ik snap het niet.. als een whale zn btc verkoopt dan koopt die het later terug ofzo? Als een whale zijn btc steeds kleiner word word het toch ook steeds kleinere whale met minder invloed
Tegenover elke verkoper staat een koper en omgekeerd.
Onthoud even jongens dat een aantal partijen al een paar jaar bezig zijn met kopen (zoals Pantera) die een véél lagere gemiddelde prijs hebben!
In principe, statistisch gezien komt een drop na formatie H&S. Voor bitcoin is volgens de boeken de target $4000.gabn88 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:05:
Veel alts laten nu toch een soort kop-schouder patroon zien de afgelopen 7 dagen (Stellar, Litecoin, Zcash, OmiseGo, Elastos, Decentraland, en nog wel meer), waarbij de eerste kleine daling (kop) geweest is, nu stabiel en alleen de rechterschouder (lijn naar beneden) nog in de maak is. Ben benieuwd wat er gebeurd de komende dagen, maar ik zit even volledig in fiat.
Ik maakte alleen duidelijk dat Spoofy (de naam) wat anders is als spoofing, zoals jij het blijkbaar las.Dysmael schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:21:
[...]
Wel even goed onderscheid maken. Spoofing gebeurt zeker maar die actie van gelopen nacht was dat absoluut niet. Dat kan goed wash trades geweest zijn maar geen spoofing.
Spoofing is (zoals artikel vast uitlegt) een order plaatsen zonder intentie dat die gelift wordt. Om indruk te wekken dat veel in verkoop gaat of grote vraag is.
Dat zagen we bv toen die grote okex liquidatie in de lucht hing. Prijs dropte heel hard. En volgens mij tot wel 20K BTC bid op een gegeven moment op bitfinex waar de prijs en bots direct op reageerden en de prijs rap +5% deed. Die bid werd dus niet filled maar drukte door indruk van grote vraag wel de prijs gelink omhoog.
Zo had ik het niet gelezenRaptorXS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:45:
[...]
Ik maakte alleen duidelijk dat Spoofy (de naam) wat anders is als spoofing, zoals jij het blijkbaar las.
Maar het vermoeden dat Bitfinex wat spelletjes speelt heb ik nog steeds.
dat is alleen wat publiekelijk in de boeken staat, en die order was groter.
Kan wel 10K BTC bid onder verstopt zitten, dat weet je niet.
Kan op $6500 wel een 50K BTC hidden Ask staan.... dat weet je niet
Orderboeken zeggen niets, 0,0 nada
Enige wat je het zegt is hoeveel slippage jij maximaal krijgt als je nu een market dump of buy doet.
Kan wel 10K BTC bid onder verstopt zitten, dat weet je niet.
Kan op $6500 wel een 50K BTC hidden Ask staan.... dat weet je niet
Orderboeken zeggen niets, 0,0 nada
Enige wat je het zegt is hoeveel slippage jij maximaal krijgt als je nu een market dump of buy doet.
Half cryptoland zit weer in usdt blijkbaar
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja, de dominantie van BTC is vandaag weer gestegen.
is er nog een nederlandse tijd mbt de uitspraak?mugenmarco schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:33:
Wat gaan jullie doen?
Prepare for the next ATH
Geen idee maar ik vrees dat dit in de nacht zal zijn.sourcecode schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:05:
[...]
is er nog een nederlandse tijd mbt de uitspraak?
Ok, er was toch ook nog een ETF doorgeschoven naar eind september ?mugenmarco schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:08:
[...]
Geen idee maar ik vrees dat dit in de nacht zal zijn.
de CBOE Bitcoin ETF is dat. of weegt die onder zwaar ?
Prepare for the next ATH
Als een ETF er uiteindelijk komt geeft dat veel mogelijkheden. Het publiek of zelfs instituties die niet direct in een coin willen handelen kunnen dan via een ETF met een mandje coins handelen. Daarmee kan er een dempend effect optreden, niet zo volatile als 1 coin.
Ook zal de ETF een backing van een coin moeten hebben, dus als er BTC via een ETF wordt verhandeld, moet er ook BTC gekocht worden. Er zal dus een veels stabielere koop / verkoop kunnen komen.
Of dat voor iedereen gunstig is, moet blijken, de enorme uitschieters zouden minder kunnen worden maar in ieder geval is het veel bereikbaarder doordat een gemengd mandje van coins in een ETF minder gevaar oplevert.
Dus als een ETF wordt goedgekeurd, ja dan zou je kunnen verwachten dat de prijs van BTC gaat stijgen want naast het vertrouwen moet er ook daadwerkelijke BTC worden aangekocht om verhandeld te kunnen worden in de ETF.
Ikzelf zet wat fiat klaar op binance, zet wel een stop buy order op 300 hoger en als het lager wordt dan heb ik nog wel wat tijd.
Het is een kwestie van tijd voor de goedkeuring, mocht deze nu niet komen dan later. Voor erkenning van crypto is het goed als er ETF’s beschikbaar komen.
Ook zal de ETF een backing van een coin moeten hebben, dus als er BTC via een ETF wordt verhandeld, moet er ook BTC gekocht worden. Er zal dus een veels stabielere koop / verkoop kunnen komen.
Of dat voor iedereen gunstig is, moet blijken, de enorme uitschieters zouden minder kunnen worden maar in ieder geval is het veel bereikbaarder doordat een gemengd mandje van coins in een ETF minder gevaar oplevert.
Dus als een ETF wordt goedgekeurd, ja dan zou je kunnen verwachten dat de prijs van BTC gaat stijgen want naast het vertrouwen moet er ook daadwerkelijke BTC worden aangekocht om verhandeld te kunnen worden in de ETF.
Ikzelf zet wat fiat klaar op binance, zet wel een stop buy order op 300 hoger en als het lager wordt dan heb ik nog wel wat tijd.
Het is een kwestie van tijd voor de goedkeuring, mocht deze nu niet komen dan later. Voor erkenning van crypto is het goed als er ETF’s beschikbaar komen.
Denk dat een ETF de eerste tijd nog niet doorgaat want de cryptomarkt is niet gereguleerd ofwel de "toezichthouders" hebben geen toezicht.JoebarRC schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:26:
Als een ETF er uiteindelijk komt geeft dat veel mogelijkheden. Het publiek of zelfs instituties die niet direct in een coin willen handelen kunnen dan via een ETF met een mandje coins handelen. Daarmee kan er een dempend effect optreden, niet zo volatile als 1 coin.
In het door mij aangehaalde artikel vandaag van Hackersmoon wordt dit bevestigd, spoofing bijv. is verboden bij gereguleerde handel maar het gebeurd toch in de cryptowereld.
Die hele ETF is het wallstreeten van crypto, ontzettend jammer en ongewenst.
Die onderliggende assets gaan ze maar fractioneel ergens opslaan en over een jaar of twee hebben we 50 miljoen papieren bitcoins die helemaal niet bestaan.
Dieptepunt!
Die onderliggende assets gaan ze maar fractioneel ergens opslaan en over een jaar of twee hebben we 50 miljoen papieren bitcoins die helemaal niet bestaan.
Dieptepunt!
+1Bever! schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:57:
Die hele ETF is het wallstreeten van crypto, ontzettend jammer en ongewenst.
Dieptepunt!
Accumelatiefase is nu, misschien nog even wachten na donderdag. Ik dacht ook aan PRL, DRGN, NXT (doet altijd mee), DBC (geloof ik in), TRAC, AION, AIX, KCS en een zak BTC. En dan moet ik er ook mee stoppen, man alles is nu zo goedkoop, moet me zo inhouden om er onverantwoord veel geld in te pompen.Bastrianos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:11:
Ik ben me aan het klaarmaken voor de bullmarket en heb geld opzij gezet voor verwachte stijgers. De eerste aankoop heb ik gedaan en dat is DRGN !
Nog andere ideeën qua coins?
De tijd leert of het tij keert
i feel ya. Ben al ver over me wat ik zou investeren heen. XD.raq schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
Accumelatiefase is nu, misschien nog even wachten na donderdag. Ik dacht ook aan PRL, DRGN, NXT (doet altijd mee), DBC (geloof ik in), TRAC, AION, AIX, KCS en een zak BTC. En dan moet ik er ook mee stoppen, man alles is nu zo goedkoop, moet me zo inhouden om er onverantwoord veel geld in te pompen.
Nog meer mensen die ven op kucoin hadden staanof nog hebben?
Gisteren eindelijk vrijgegeven dus we kunnen het opnemen.
https://news.kucoin.com/e...n-of-vtho-to-vet-holders/
Heeft wel lang geduurd waar andere exchanges sneller in orde hadden hadden kucoin dat zeker niet.
Maar goed de vraag blijft of we de vthor nog krijgen toen ze officieel live gingen.
Ik laat nog een maand staan dan heb ik iedergeval die tokens nog en met geluk nog dat beetje met terugwerkende kracht.
Mijn mening is dat ze problemen hadden met interface en hun beloning systeem.
Gisteren eindelijk vrijgegeven dus we kunnen het opnemen.
https://news.kucoin.com/e...n-of-vtho-to-vet-holders/
Heeft wel lang geduurd waar andere exchanges sneller in orde hadden hadden kucoin dat zeker niet.
Maar goed de vraag blijft of we de vthor nog krijgen toen ze officieel live gingen.
Ik laat nog een maand staan dan heb ik iedergeval die tokens nog en met geluk nog dat beetje met terugwerkende kracht.
Mijn mening is dat ze problemen hadden met interface en hun beloning systeem.
AnimeAdicted
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:56:
Wat is loos met VET?
Graag iets meer info
AnimeAdicted
Verwijderd
Die blijft maar gaan?
Mijn trades hebben de laatste twee maanden een heel hoog naast de pot pissen gehalte
eer gisteren verkocht ik mijn VET
Mijn trades hebben de laatste twee maanden een heel hoog naast de pot pissen gehalte
eer gisteren verkocht ik mijn VET
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 21:00 ]
Azo nou ik ben van mening dat een groot deel erbij kan bij kucoin maar als je nu naar vethor kijkt doet ff +57%Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:58:
Die blijft maar gaan?
Nog ff en heeft zelfde prijs als vet.
Ach ik ga voor 10 dollar per vet dan ben ik blij
We hoeven geen lambor maar als je huis afgelost is van paar ton kun je ook al makkelijk leven en zelfs minder werken.
AnimeAdicted
Vechain: succesvolle mainnet launch en de ontwikkelingen blijven doorrollen. Natuurlijk bezien hoe eea in de toekomst afloopt maar voor mij de cryptocurrency met de grootste kans op daadwerkelijke mass adoption.
Heb dus (long) wat muntjes waarmee ik Vtho genereer. Op basis van huidige prijzen (en zonder meenemen bonussen van een str node) ROI 6-7%.
Gaan zien hoe t gaat verlopen de komende jaren, vooralsnog leuke rit.
@Verwijderd Je bent niet goed op de hoogte. VTHO kun je momenteel op LBANK verkopen voor USD 0,0062
Heb dus (long) wat muntjes waarmee ik Vtho genereer. Op basis van huidige prijzen (en zonder meenemen bonussen van een str node) ROI 6-7%.
Gaan zien hoe t gaat verlopen de komende jaren, vooralsnog leuke rit.
@Verwijderd Je bent niet goed op de hoogte. VTHO kun je momenteel op LBANK verkopen voor USD 0,0062
[ Voor 11% gewijzigd door MrBlack op 21-08-2018 21:11 ]
Nu nog niet maar had iets interessants gelezen. https://www.reddit.com/r/...ng_about_vethor_is_wrong/Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:04:
VTHOR kun je niks mee, dat schiet niet echt op
AnimeAdicted
VET daalt zo wel weer. Op de langere termijn ben ik bullish. Dat dan weer wel.
Rookworst zonder r is ook worst.
Heb fiat overgemaakt naar Coinbase. This is it. Verdeel het denk ik over DRGN en ARK. Ik heb nu max 10 projecten en daar laat ik het bij.raq schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
Accumelatiefase is nu, misschien nog even wachten na donderdag. Ik dacht ook aan PRL, DRGN, NXT (doet altijd mee), DBC (geloof ik in), TRAC, AION, AIX, KCS en een zak BTC. En dan moet ik er ook mee stoppen, man alles is nu zo goedkoop, moet me zo inhouden om er onverantwoord veel geld in te pompen.
Zojuist ook een order aangemaakt voor DRGN en PRL, prijs moet alleen nog iets zakken.Bastrianos schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Heb fiat overgemaakt naar Coinbase. This is it. Verdeel het denk ik over DRGN en ARK. Ik heb nu max 10 projecten en daar laat ik het bij.
Zero.
Verwijderd
Ik hodl sinds begin december maar ondertussen is mijn toekomstige fortuin toch wel erg geslonken in fiat waarde.
Gelukkig kweek ik ook wat jalapeños die ik binnenkort kan oogsten. Zo blijf je wat in balans. Scheelt toch weer een euro of 3 voor een pot jalapeños. Lambo
Ik hoop nog steeds op een flinke dip naar een 4,8k achtig iets. Dan koop ik zeker wat bij, heb al een leuk bedragje aan de kant gezet om erin te pompen. Alleen nog ff mijn vrouwelijke wederhelft afleiden. Huh? Kijk een vogel! *vrouwmens draait hoofd om, klikt op buy*
Wat een wereldje die crypto. Ook echt een perfect moment uitgezocht om in te kopen. Voor long term kopen midden in een bullrun. Goed bezig Jaapie.
Gelukkig gaat bitcoin nog een keer 100k doen. Dat troost me dan wel weer.
Gelukkig kweek ik ook wat jalapeños die ik binnenkort kan oogsten. Zo blijf je wat in balans. Scheelt toch weer een euro of 3 voor een pot jalapeños. Lambo
Ik hoop nog steeds op een flinke dip naar een 4,8k achtig iets. Dan koop ik zeker wat bij, heb al een leuk bedragje aan de kant gezet om erin te pompen. Alleen nog ff mijn vrouwelijke wederhelft afleiden. Huh? Kijk een vogel! *vrouwmens draait hoofd om, klikt op buy*
Wat een wereldje die crypto. Ook echt een perfect moment uitgezocht om in te kopen. Voor long term kopen midden in een bullrun. Goed bezig Jaapie.
Hier hetzelfde. Alleen die dip hoeft van mij niet. Beter binnenkort een pijl omhoog!Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:37:
Ik hodl sinds begin december maar ondertussen is mijn toekomstige fortuin toch wel erg geslonken in fiat waarde.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!