[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 238 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.313 views

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:44
Taro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:21:
[...]

Deze is ook mooi:

[...]

Hoezo zijn alle beleggers dat kwijtgeraakt? Ja, de totale virtuele marktwaarde is lager, maar niemand is die kwijtgeraakt, dat zijn twee verschillende dingen. Een deel van de beleggers is inderdaad geld kwijtgeraakt en anderen niet, die hebben geld verdiend, waarvan een deel daarna aan de virtuele marktwaarde is onttrokken door de omzetting naar fiat. En daarnaast weten we allemaal dat het totale aantal munten x huidige koers niet gelijk is aan het bedrag dat er in totaal in is gestoken, want dan zou iedereen ze voor de huidige koers hebben gekocht.

Een mooie clickbait voor de onwetende medemens :)
Wat is daar niet correct aan? Ze benoemen het notabene nog als "virtuele" marktwaarde. Dus daarmee geven zij wat mij betreft correct aan wat deze marktwaarde vertegenwoordigd. Namelijk een virtuele marktwaarde, als in coins x huidige prijs. En ja deze zijn we wel degelijk kwijt. De waarde van mijn muntjes is toch echt wel een stuk lager dan die begin dit jaar, dus dan ben ik dat toch wel degelijk kwijtgeraakt? Die waarde kan ik hier op dit moment toch niet terug toveren...

Je laatste zin slaat de spijker op zijn kop (en spreekt je eigen verhaal tegen) Dit is idd exact de definitie van virtuele marktwaarde :)

Ps, als de prijs door het dak was gegaan, dan was er toch ook virtuele marktwaarde bijgekomen?

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Die is flink aan het klimmen zeg. Heb een account aangemaakt op kucoin. ‘k Ga een zak PRL aanschaffen nadat de prijs weer wat gezakt is en DRGN.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bastrianos schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:27:
[...]

Die is flink aan het klimmen zeg. Heb een account aangemaakt op kucoin. ‘k Ga een zak PRL aanschaffen nadat de prijs weer wat gezakt is en DRGN.
ATH was 4,85 geloof ik :)
nu dus 8 cent dus 50x meer.

stel ik koop voor 1000 € aan PRL nu dan is er een kans dat je dus 50.000 heb bij een nieuwe ATH :)
Tja keuzes he........

het is wel een munt met potentie volgens mij

Prepare for the next ATH

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
sourcecode schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:34:
[...]

ATH was 4,85 geloof ik :)
nu dus 8 cent dus 50x meer.

stel ik koop voor 1000 € aan PRL nu dan is er een kans dat je dus 50.000 heb bij een nieuwe ATH :)
Tja keuzes he........

het is wel een munt met potentie volgens mij
Inderdaad, zoom maar eens uit voor de grap :P

In april was de airdrop voor SHL, daarna ging ie in rap tempo omlaag en is alleen maar gedaald sinds. Zelf een plukje gekocht met 0.6 ETH (dat is nu nog maar 0.216 ETH waard) en toen stond ie al laag vond ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Greymore1 op 20-08-2018 20:40 ]

• Bastrianos
Die is flink gedaald nondedju! En op Telegram zijn er 2 groepen, waarvan 1 slowchat die aardig actief is. lambo?

• Bastrianos
Tominatie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:04:
@Bastrianos Ik ben idd al een tijdje Dragonchain holder en de community is erg actief (iedergeval op telegram), daarnaast doet het team ook gewoon hun werk. De roadmap doelstellingen worden netjes gehaald en op de 1 of andere manier hebben ze altijd verassingen in petto zoals gisteren de samenwerking met Ark. Als de bullmarket aanbreekt is dit zeker een coin om in de gaten te houden. Heeft namelijk de naam, de community en de hype mee en die gaan altijd wel heel hard in een bullmarket. Mensen zullen toch ook graag coins pakken die heel hard zijn geraakt en daar is Dragonchain toch wel eentje van. Heeft weleens de $5 aangetikt namelijk. ;)

Iedergeval koop ik ze gewoon lekker bij nu ze zo goedkoop zijn.
Ik doe met je mee! Moet nog wel ff uitvogelen hoe Kucoin werkt.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Machlah schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:38:
[...]
Klopt toch gewoon wat er staat... het gaat om de marketcap die je kwijt bent niet om verlies in fiat..
Het ging mij om "alle beleggers" zijn marketcap kwijtgeraakt. Een belegger raakt geen marketcap kwijt en hoezo "alle"?

Daarnaast het intro:
Particulieren die sinds eind vorig jaar in de beleggersbelofte van cryptomunten zoals bitcoins zijn gestapt, boeken sindsdien niets dan verlies.
Door het zo te brengen doen ze net alsof iedereen die in crypto zit dus verlies heeft geleden.

Op mijn werk denken mensen ook dat als de Bitcoin daalt dat ik dus automatisch verlies heb. Ze brengen het gewoon op een populaire manier, wat feitelijk gezien niet correct is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

Het ging mij om "alle beleggers" zijn marketcap kwijtgeraakt. Een belegger raakt geen marketcap kwijt en hoezo "alle"?

Daarnaast het intro:

[...]

Door het zo te brengen doen ze net alsof iedereen die in crypto zit dus verlies heeft geleden.

Op mijn werk denken mensen ook dat als de Bitcoin daalt dat ik dus automatisch verlies heb. Ze brengen het gewoon op een populaire manier, wat feitelijk gezien niet correct is.
Zeer herkenbaar en doe daar weinig op uit maar lach in mijn vuist. :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
BNB is nu trouwens ook op HitBTC te verhandelen, ze zijn toch wel met een opmars bezig.

https://twitter.com/hitbtc/status/1031581198097805312

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Greymore1
Taro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:13:
BNB is nu trouwens ook op HitBTC te verhandelen, ze zijn toch wel met een opmars bezig.

https://twitter.com/hitbtc/status/1031581198097805312
Ik hoop op die 100 BNB van die YOYOW competition *O*

Probeer ook iedere dag minimaal 1-2 BTC aan YOYOW te verhandelen in de hoop op die 10.000 YOYOWs. Als ik kijk naar het volume iedere dag heb ik grote kans om bij de top 150 te zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Greymore1 op 20-08-2018 21:19 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bastrianos schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:59:
[...]

Ik doe met je mee! Moet nog wel ff uitvogelen hoe Kucoin werkt.
Kucoin is een erg fijne exchange met een aantal pareltjes... Denk dat je eenmaal uitgevogeld hem meer zal gebruiken. ;)

Alleen het volume is een stuk minder dan bijv. binance

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Taro schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

Daarnaast het intro:

[...]

Klopt toch gewoon weer... alle beleggers zijn samen de marketcap aan waarde verloren. Bij je tweede qoute staat letterlijk beleggers die eind vorig jaar zijn ingestapt.. hier hebben ze het dus niet over alle beleggers. De waarheid is soms hard...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:31:
[...]

Klopt toch gewoon weer... alle beleggers zijn samen de marketcap aan waarde verloren.
Niet helemaal waar. Met 1 miljoen tot 4 miljoen aan verloren BTC's zijn die munten bij elkaar een aardig marketcap deel wat al jaren terug verloren is gegaan.

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-01 16:12
Zeker weten doet niemand het, maar gezien alle negativiteit de laatste tijd (bv in de media), denken jullie dat crypto (en in het bijzonder de BTC) z'n beste tijd gehad heeft, of gaat het gewoon weer stijgen (op termijn)?

• Greymore1
Big dipper Bitcoin. Valt eigenlijk wel mee. 20 dollar.

[ Voor 52% gewijzigd door Greymore1 op 20-08-2018 21:41 ]

• Tominatie
  • Niet online
mister9 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:39:
Zeker weten doet niemand het, maar gezien alle negativiteit de laatste tijd (bv in de media), denken jullie dat crypto (en in het bijzonder de BTC) z'n beste tijd gehad heeft, of gaat het gewoon weer stijgen (op termijn)?
Bitcoin komt er natuurlijk weer bovenop. Zoals altijd, kijk de geschiedenis maar na. ;)
Greymore1 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:39:
Big dipper Bitcoin. Valt eigenlijk wel mee. 20 dollar.
Het is wachten tot het bull-volume groot genoeg is om weer is de 6.6k te testen. Nu zullen we dit soort kleine schommelingen blijven maken in deze minimale range wat we al een tijd doen.

• RaptorXS
De BTC is bepalend voor de rest, dus ook voor alle alts.
En de glazen bol staat in de kast nu.
:)

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Niet helemaal waar. Met 1 miljoen tot 4 miljoen aan verloren BTC's zijn die munten bij elkaar een aardig marketcap deel wat al jaren terug verloren is gegaan.
Het bericht gaat over een flink deel van de marketcap die verdwenen is. Zie niet in wat verloren BTC hier onjuist aan maakt.

• Machlah
Tominatie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:45:
[...]

Bitcoin komt er natuurlijk weer bovenop. Zoals altijd, kijk de geschiedenis maar na. ;)

[...]

Het is wachten tot het bull-volume groot genoeg is om weer is de 6.6k te testen. Nu zullen we dit soort kleine schommelingen blijven maken in deze minimale range wat we al een tijd doen.
TA staat dat voor Tominatie Analysis tegenwoordig?

• PilatuS
  • Niet online
1 naar 10 dollar. 10 dollar naar 100 dollar. 100 dollar naar 1000 dollar. 1000 dollar naar 20.000 dollar. Iedere keer een dikke correctie en iedere keer weer dat het over zou zijn. Ik zie niet waarom het nu anders zou moeten zijn :)
Machlah schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:46:
[...]

Het bericht gaat over een flink deel van de marketcap die verdwenen is. Zie niet in wat verloren BTC hier onjuist aan maakt.
Omdat er minimaal 1 miljoen BTC mee gerekend word dat al jaren niet meer toegankelijk is. Dat zijn flinke bedragen die zogenaamd verloren zijn, maar die al verloren zijn gegaan toen BTC 2 dollar waard was. Nog een goede reden waarom naar marketcap kijken nutteloos is. Als iets niets zegt is het marketcap.

Edit: Hier een half miljard marketcap op 1 adres tegen de huidige koers: https://bitinfocharts.com...Hb8ybZjqQMjJrcCrHGW9sb6uF

Weinig kans dat die munten ooit nog ergens heen gaan en dat is maar 1 adres.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 20-08-2018 21:52 ]

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:47:
[...]

TA staat dat voor Tominatie Analysis tegenwoordig?
Haha, voor mij is er een speciale tak in de TA namelijk de BA dat staat voor Bull Analysis. 8)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik denk dat het weer gaat stijgen.

Het is imo nodig voor 'de markt' dat er flink wat volwassenen blockchains/services komen die daadwerkelijk door bedrijven/instanties/overheden gebruikt worden. Ik denk dat de eindgebruiker daar waarschijnlijk niets van merkt, die gebruikt nog steeds de internetbankieren-app (om maar een populair woord te gebruiken) terwijl die plots leunt op de blockchain. Het gaat niet alleen om valuta, meer om algehele betrouwbare databases/informatie/contracten.

Ook voordat 'de markt' volwassen is zou er plots weer een (speculatieve) bullrun kunnen komen. Hebzucht, hoop en/of daadwerkelijk vertrouwen in de toekomst zorgt er waarschijnlijk voor dat het nog altijd alle kanten op kan.

Nu lijkt dit schrijven wellicht abstract gewauwel, ik vind het lastig om het onder woorden te brengen.

-edit-

En inderdaad BTC heeft zijn functie/nut bewezen en is imo een blauwdruk voor de toekomstige blockchains/toepassingsmogelijkheden. BTC zal sowieso nog jaaaaaren succesvol blijven bestaan, hoe kreupel die ook zal (b)lijken in vergelijking met toekomstige blockchains/services.

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 20-08-2018 22:17 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
In de Telegram groepen waar kennelijk vele spontaan zonder iets ervoor te doen lid worden, lees ik toch beetje bij beetje meer de tendens dat BTC stoom aan het verliezen is, buyers blijven weg en downward selling pressure neemt toe dat erop wijst dat binnenkort er weer een paar honderd punten af gaan. Tevens komt er op 23 augustus 2018 de beslissing van de SEC meeting over de ProShares ETF. Spannende tijden dienen zich aan... meer BTC te koop voor hetzelfde geld 8)

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:59:
[...]

Het is imo nodig voor 'de markt' dat er flink wat volwassenen blockchains/services komen die daadwerkelijk door bedrijven/instanties/overheden gebruikt worden. Ik denk dat de eindgebruiker daar waarschijnlijk niets van merkt, die gebruikt nog steeds de internetbankieren-app (om maar een populair woord te gebruiken) terwijl die plots leunt op de blockchain. Het gaat niet alleen om valuta, meer om algehele betrouwbare databases/informatie/contracten.
Denk niet eens dat dit voor BTC nodig is. Digitaal goud is hoe ik het zie. Compleet nutteloos als betaalmiddel en dat zie ik zelfs met Lightning niet zomaar veranderen, maar als store of value denk ik dat het een blijver is

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-01 19:46
Sahara schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:03:
In de Telegram groepen waar kennelijk vele spontaan zonder iets ervoor te doen lid worden, lees ik toch beetje bij beetje meer de tendens dat BTC stoom aan het verliezen is, buyers blijven weg en downward selling pressure neemt toe dat erop wijst dat binnenkort er weer een paar honderd punten af gaan. Tevens komt er op 23 augustus 2018 de beslissing van de SEC meeting over de ProShares ETF. Spannende tijden dienen zich aan... meer BTC te koop voor hetzelfde geld 8)
Enig idee hoelaat die ETF uitspraak zal zijn?

• RaptorXS
burnebie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Best wel jammer dat niemand hier zich afvraagt of een ETF wel een toegevoegde waarde heeft ofwel dat de BTC koers erdoor zou stijgen. :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 20-08-2018 22:10 . Reden: typo ]

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Denk niet eens dat dit voor BTC nodig is. Digitaal goud is hoe ik het zie. Compleet nutteloos als betaalmiddel en dat zie ik zelfs met Lightning niet zomaar veranderen, maar als store of value denk ik dat het een blijver is
Denk je? Wat voor nut heeft een store of value als die value niet verplaatst kan worden. Daar hebben we in december een voorproefje van gezien en ik denk dat dat alleen maar erger wordt.

Ik zou het niet vreemd vinden als er bij een volgende bullrun een andere coin op plek 1 komt te staan.

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:09:
[...]

Best wel jammer dat niemand hier zich afvraagt of een ETF wel een toegvoegde waarde heeft ofwel dat de BTC koers erdoor zou stijgen. :)
Ik vind dat hele ETF gebeuren echt onzin. BTC kan makkelijk zonder en ik betwijfel ten zeerste of er echt meer groot geld in de crypto gaat zitten als zo'n ETF gerealiseerd gaat worden.Op de reddit van bitcoin staat het ook helemaal vol met die onzin dus het zal wel degelijk invloed gaan hebben op de koers (short-term) bij een afwijzing van de ETF zullen we flink zakken, bij een goedkeuring van de ETF zullen we echt ontiegelijk hard stijgen.

• PilatuS
  • Niet online
Sabbath schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:14:
[...]

Denk je? Wat voor nut heeft een store of value als die value niet verplaatst kan worden. Daar hebben we in december een voorproefje van gezien en ik denk dat dat alleen maar erger wordt.

Ik zou het niet vreemd vinden als er bij een volgende bullrun een andere coin op plek 1 komt te staan.
Slecht verplaatst kan worden, maar inderdaad dat probleem wordt groter. Vraag mij af of het wat uit gaat maken hoor. BTC is technisch al heel lang een slechte munt, maar toch blijft het de nummer 1 munt of dat nou terecht is of niet. Aan de andere kant, goud is ook lastig te verplaatsen :P

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-08-2018 22:17 ]

• Sahara
burnebie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Geen idee, heb geen time frame kunnen vinden in de artikelen daarover op bijv. coindesk.com. Maar ik blijf vrolijk in usdt, als het een nee wordt kan je er van uitgaan dat btc zo maar 10% naar de kloten gaat, alts nog harder. Als het een ja is dan kan je alsnog instappen in de pump die daarop volgt.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-01 19:46
RaptorXS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:09:
[...]

Best wel jammer dat niemand hier zich afvraagt of een ETF wel een toegevoegde waarde heeft ofwel dat de BTC koers erdoor zou stijgen. :)
Best wel jammer dat je er direct maar vanuit gaat dat niemand daar over nadenkt.

BTC heeft geen enkele goedkeuring van bestaande financiële instanties nodig.

Maar voor de grote mediashow is dit wel een belangrijk dingetje en dus ook voor de prijs in de nabije toekomst van zo'n uitspraak.
Daarbij denk ik ook dat een negatieve uitspraak meer invloed heeft dan een positieve. Aangezien elke scheet tegenwoordig een legitieme reden is om te dumpen.

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:17:
[...]

Slecht verplaatst kan worden, maar inderdaad dat probleem wordt groter. Vraag mij af of het wat uit gaat maken hoor. BTC is technisch al heel lang een slechte munt, maar toch blijft het de nummer 1 munt of dat nou terecht is of niet. Aan de andere kant, goud is ook lastig te verplaatsen :P
Ik zit 100% in een altcoin, maar 3x raden waarin ik um ga omzetten voordat ik via Bl3p naar fiat ga... :Y

ps. Het is niet LTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 20-08-2018 22:25 ]

• Sabbath
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:17:
[...]

Het lijkt mij toch een logisch gevolg dat wanneer de echte use-cases ontstaan de munten die dat gebruiken meer gewild gaan worden. Misschien niet meteen, waarschijnlijk wordt de bende eerst stabieler, maar daarna zal je toch wel een wat 'gezondere' marktwerking krijgen. Meer vraag, zelfde aanbod = steiging in prijs.

Voor store of value zijn er veel betere oplossingen, zoals stablecoins.

Goud heeft ook een stabielere prijs ;)

• Sabbath
Chris.nl schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:22:
[...]

Ik zit 100% in een altcoin, maar 3x raden waarin ik um ga omzetten voordat ik via Bl3p naar fiat ga... :Y
Ja, maar daar is wel verandering in aan het komen. Er zijn steeds meer manieren om BTC niet nodig te hebben. Kraken ondersteunt al tijden andere EUR pairs. Binance komt straks met een EUR gateway. Coinbase heeft USD pairings tegen meerdere muntjes. De tijd dat exchanges alleen altcoins/btc en btc/fiat aanboden is echt wel voorbij. (Behalve bij bl3p)

• PilatuS
  • Niet online
Sabbath schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:22:
[...]

Het lijkt mij toch een logisch gevolg dat wanneer de echte use-cases ontstaan de munten die dat gebruiken meer gewild gaan worden. Misschien niet meteen, waarschijnlijk wordt de bende eerst stabieler, maar daarna zal je toch wel een wat 'gezondere' marktwerking krijgen. Meer vraag, zelfde aanbod = steiging in prijs.

Dat er munten die je nu kan kopen gebruikt gaan worden moet ik eerst nog maar zien. Maar inderdaad, als dat zo is zullen die meer waard worden.

Als BTC koning blijft is het de beste store of value die er is. Inderdaad niet stabiel, maar over jaren gezien het meest dikke rendement wat er maar is. Als je naar 3 jaar of 5 jaar kijkt boeit het weinig dat er eens 80% vanaf gaat.

• RaptorXS
Sabbath schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:22:
[...]

Onzin, kijk deze goud grafiek maar over de afgelopen 40 jaar:
https://www.dawsongold.nl/goudkoers/verleden-goudprijs/ :)

• Chris.nl
  • Niet online
Sabbath schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:26:
[...]

Ja, maar daar is wel verandering in aan het komen. Er zijn steeds meer manieren om BTC niet nodig te hebben. Kraken ondersteunt al tijden andere EUR pairs. Binance komt straks met een EUR gateway. Coinbase heeft USD pairings tegen meerdere muntjes. De tijd dat exchanges alleen altcoins/btc en btc/fiat aanboden is echt wel voorbij. (Behalve bij bl3p)
Dat is zeker waar!

• Sahara
Maar ehh dit zijn dus weer van die dagen dat alts met een marginaal stijgende BTC weer een paar procent van hun waarde in sats verliezen. Dit was in de afgelopen week wel anders, maar misschien volgen nu weer dagen als vandaag wanneer men alts voor BTC verkopen.

• Sahara
@Tominatie heb jij je MCT nog in bezit? Ik niet meer, maar ik zie het aantal NEO dat je per MCT krijgt per dag minder worden. Ze staan nu ook op Switcheo.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Het lijkt alsof BTC de 23e afwacht om een beslissing te nemen

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:42:
@Tominatie heb jij je MCT nog in bezit? Ik niet meer, maar ik zie het aantal NEO dat je per MCT krijgt per dag minder worden. Ze staan nu ook op Switcheo.
Haha, die was ik helemaal vergeten. Die staan nog op m'n Ledger ja. Daar ga ik niks mee doen, lekker laten staan. :P

• Chris.nl
  • Niet online
dabla schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:57:
Het lijkt alsof BTC de 23e afwacht om een beslissing te nemen
Als dat zo is, dan kan ik wel op m'n klompen aanvoelen wat ie na de 23e doet. In het verleden behaalde resultaten stemmen mij iig niet hoopvol.

Ik ben het deels eens met @Tominatie dat de ETF's 'onzin' zijn. Er wordt imo iig iets te veel aandacht/hoop op gevestigd. Ook zonder ETF kan BTC imo doen wat het gedaan heeft.

Het is geen leuke gedachten, maar misschien willen we gewoon te graag dat institutionele geld binnenharken en grijpen we als een drenkeling elke splinter die drijft aan om de kop boven water te willen houden. De toekomst zal het leren maar wellicht komt een toekomstige bullrun pas over een paar jaar... Morgen ben ik vast weer bullisch gestemd maar bla...

• Sahara
Hopelijk kelderen coins als ONT en VET nog ff naar wat ze de vorige keer op stonden op het diepte punt.. en krijgen we daarna een herhaling van zetten met stijgingen van 80% enzo. Ik juich het toe :)

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:45:
Hopelijk kelderen coins als ONT en VET nog ff naar wat ze de vorige keer op stonden op het diepte punt.. en krijgen we daarna een herhaling van zetten met stijgingen van 80% enzo. Ik juich het toe :)
Hopelijk wel ja, maar BTC bepaald helaas weer alles. Als BTC onder de 5.8k gaat komen is de low van een paar dagen terug voor de alts nog niets.

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:47:
[...]

Hopelijk wel ja, maar BTC bepaald helaas weer alles. Als BTC onder de 5.8k gaat komen is de low van een paar dagen terug voor de alts nog niets.
Het is hier een beetje op eieren lopen tussen de hodlers, maar ik hou van BTC en alts die ik goedkoop kan kopen, dus hoe lager hoe nicer >:)

• Tominatie
  • Niet online
De markt staat zo goed als stil. De alts ook, lijkt wel of de hele markt op pauze is gezet

Iedergeval zijn de tether en beren boys zwaar in de meerderheid op telegram. Mijn daytrade op IOTA is vandaag redelijk uitgepakt met 2% winst. Ik zat net te denken om mijn bag POA weer terug te kopen voor de hold, maar heb nu toch maar besloten het even af te wachten. Misschien zakken de alts nog wat door de aankomende ETF.

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:59:
De markt staat zo goed als stil. De alts ook, lijkt wel of de hele markt op pauze is gezet

Iedergeval zijn de tether en beren boys zwaar in de meerderheid op telegram. Mijn daytrade op IOTA is vandaag redelijk uitgepakt met 2% winst. Ik zat net te denken om mijn bag POA weer terug te kopen voor de hold, maar heb nu toch maar besloten het even af te wachten. Misschien zakken de alts nog wat door de aankomende ETF.
Mooi gedaan met IOTA! Misschien wordt je toch nog uiteindelijk verleid ook tot het geheime tether gezelschap toe te teden :D

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:59:
De laatste 3 dagen doet BTC ook helemaal niets. Maximaal zo'n beetje 100 dollar er bij of er af. Geen enkele richting die aangeeft omhoog of omlaag voor dagen, weken, laat staan maanden. Voor veel traders is dit ook een no trade zone.

We zijn wel net door de 6.4k gezakt wat mogelijk weer wat beweging kan geven.

• Sahara
En toen drukte iemand op de sell button t.a.v. de BTC.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:03:
[...]

Mooi gedaan met IOTA! Misschien wordt je toch nog uiteindelijk verleid ook tot het geheime tether gezelschap toe te teden :D
Haha nop. Ik zal altijd holder zijn van BTC of alts. Bij 100k per bitcoin zal ik allicht wat overzetten naar euro's mits ik ze nodig heb. >:)

Tis wel eff lekker dat ik mijn bag POA op deze manier kan vergroten, gisteren mijn bag POA verkocht op 1220 sats en deze BTC vanochtend in IOTA gepleurd om die dan ook weer met een winstje te verkopen.
POA staat nu op 1117 sats dus dat is toch een hoop extra POA als ik nu zou inkopen.

Na maanden holden nu 2 trades gedaan die allebei succesvol zijn geworden. Dat is een 100% score, dat doen de profs me niet na. :+

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:08:
Was te verwachten. Wou hier net zeggen dat we door de 6.4k gingen vallen maar toen gebeurde het al. We hadden vanavond nog een mooie bounce, maar net toen we de 6.4k aanraakte wou het niet omhoog, dan valt het er door heen en gaat het hard, zoals altijd.

Als ik BTC had zou mijn stop loss ook net onder de 6.4k staan.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 21-08-2018 00:11 ]

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:08:
Zo, toch nog minimale actie dan. Maar dit is toch niet heel enorm allemaal. We dwalen al dagen tussen de 6200-6600 range. Pas als we daaronder/boven geraken wordt het weer spannend.

[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 21-08-2018 00:57 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:03
Zie jullie binnenkort op $3k zodra de ETF's (incl ProShares) zijn afgewezen en CBOE ETF-besluit wordt vertraagd. :D

[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 21-08-2018 00:11 ]

• Sahara
The Redman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:11:
Zie jullie binnenkort op $3k zodra de ETF's (incl ProShares) zijn afgewezen en CBOE ETF-besluit wordt vertraagd. :D
Nice dan kan ik een paar hele BTC's kopen :) I'll be waiting :9~

• Tominatie
  • Niet online
The Redman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:11:
't ding is iedereen die ik spreek op telegram bijvoorbeeld gaat er al vanuit dat de ETF afgekeurd gaat worden en zit al in tether of iets dergelijks. Als iedereen zich er toch al op ingesteld heeft hoe groot gaat het effect dan nog worden? :+

Ik denk dat we bij een goedkeuring van de ETF (wat echt heel weinig mensen verwachten) veel meer actie in prijs gaan zien.

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt er op dat de 6.3k ook gaat vallen zoals ik het nu zie.

• Tominatie
  • Niet online
Oef nu begint het spannend te worden. 6200 nadert.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:03
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:14:
[...]

't ding is iedereen die ik spreek op telegram bijvoorbeeld gaat er al vanuit dat de ETF afgekeurd gaat worden en zit al in tether of iets dergelijks. Als iedereen zich er toch al op ingesteld heeft hoe groot gaat het effect dan nog worden? :+

Ik denk dat we bij een goedkeuring van de ETF (wat echt heel weinig mensen verwachten) veel meer actie in prijs gaan zien.
Vergis je niet, ETF is een hot topic geworden onder influencers, TA'ers etc. want zij zien ook wat er gebeurde toen goud een ETF kreeg. Telegram is daar denk ik niet representatief voor. Volgens mij zijn er te veel mensen die teleurgesteld zijn als er weer iets afgewezen/vertraagd wordt. ondanks dat de meeste ETF proposals gewoon crap zijn. Pure fud bijna :+

Maar idd als het wel komt verwacht ik (helaas) wel een prijsexplosie.

• Tominatie
  • Niet online
"When others are fearful be greedy"

Dus laat ik dat maar eens wezen dan. Ben zojuist all-in gegaan op IOTA 8015 sats.

Me laatste daytrade voor vandaag jongens.

[ Voor 15% gewijzigd door Tominatie op 21-08-2018 00:20 ]

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:39
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Blijver? Het is nog steeds geen store of value. Of wil jij graag binnen een half jaar 80% kunnen verliezen?
Het zou het eventueel kunnen worden als al het gehype en manipuleer voorbij is. Het is alleen de vraag of het netwerk dan robuust genoeg is om een stabiel en veilig netwerk te hebben.

• Tominatie
  • Niet online
The Redman schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:18:
[...]

Vergis je niet, ETF is een hot topic geworden onder influencers, TA'ers etc. want zij zien ook wat er gebeurde toen goud een ETF kreeg. Telegram is daar denk ik niet representatief voor. Volgens mij zijn er te veel mensen die teleurgesteld zijn als er weer iets afgewezen/vertraagd wordt. ondanks dat de meeste ETF proposals gewoon crap zijn. Pure fud bijna :+

Maar idd als het wel komt verwacht ik (helaas) wel een prijsexplosie.
Ach, ik vind die ETF's sowieso weinig toevoegen op het eerste gezicht. Zoals Chris al mooi schreef: het lijkt net alsof iedereen gewoon wat zoekt om aan vast te houden. Het zal idd genoeg invloed gaan hebben op de prijs want iedereen heeft zich erop ingesteld. Ben benieuwd wat de 23e gaat brengen. Short term verwacht ik wel veel actie.

• PilatuS
  • Niet online
chielsen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

Blijver? Het is nog steeds geen store of value. Of wil jij graag binnen een half jaar 80% kunnen verliezen?
Zoals ik in een post na deze die jij quote al zei, over 3 jaar gezien maakt die -80% niets uit. Quote mij over 3 jaar maar om te zien of kopen op de 20k zo'n slecht plan was, laat staan 10k.

• Tominatie
  • Niet online
chielsen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:22:
[...]

Het zou het eventueel kunnen worden als al het gehype en manipuleer voorbij is. Het is alleen de vraag of het netwerk dan robuust genoeg is om een stabiel en veilig netwerk te hebben.
De markt staat nog in zijn kinderschoenen, zo ook Bitcoin. Ik denk over een hele lange tijd, bijv. als de "maximale circ. supply" bereikt is en alle bitcoins zijn gemined we een veel stabielere bitcoin gaan zien (die een heel goede store of value) kan zijn. Maar dat gaan wij in ons mensenleven geloof ik niet meer meemaken.

• chielsen
PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:24:
[...]

Zoals ik in een post na deze die jij quote al zei, over 3 jaar gezien maakt die -80% niets uit. Quote mij over 3 jaar maar om te zien of kopen op de 20k zo'n slecht plan was, laat staan 10k.
Hoe dan ook is het gespeculeer en geen store of value. Op rood inzetten in het casino kan ook lucratief zijn, maar ik ga mijn pensioen er niet op inzetten.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Jezus, er worden gigantisch veel BTC verkocht op Bitfinex. Orders van 30-80 in een keer de deur uit.

• chielsen
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:25:
[...]

De markt staat nog in zijn kinderschoenen, zo ook Bitcoin. Ik denk over een hele lange tijd, bijv. als de "maximale circ. supply" bereikt is en alle bitcoins zijn gemined we een veel stabielere bitcoin gaan zien (die een heel goede store of value) kan zijn. Maar dat gaan wij in ons mensenleven geloof ik niet meer meemaken.
Denk ik inderdaad ook. Maar ligt niet zozeer aan de maximale supply, eerder aan de demand kant. Nu zitten er teveel (of uitsluitend) speculanten in. Dan kan er wel een enorme market cap zijn, maar toch vliegt de prijs alle kanten uit. Iets wat je precies niet wilt met een store of value.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:27:
Jezus, er worden gigantisch veel BTC verkocht op Bitfinex. Orders van 30-80 in een keer de deur uit.
Toch houdt de 6300 gewoon keurig stand op bitfinex, dat terwijl er op bitmex zelfs al geshort werd op 6250 haha. Heel bijzonder idd, paar visjes slaan wat in lijkt wel.

Ben benieuwd hoelang het standhoudt. Zou ik wel knap vinden!

• Tominatie
  • Niet online
Op bitfinex komt het gewoon niet voorbij de 6310, er is daar echt een whale die al honderden BTC's opkoopt. Heel gek om te zien.

• PilatuS
  • Niet online
chielsen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:26:
[...]

Hoe dan ook is het gespeculeer en geen store of value. Op rood inzetten in het casino kan ook lucratief zijn, maar ik ga mijn pensioen er niet op inzetten.
Dan nog maar een post die je blijkbaar niet gelezen hebt:
PilatuS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:49:
[...]

1 naar 10 dollar. 10 dollar naar 100 dollar. 100 dollar naar 1000 dollar. 1000 dollar naar 20.000 dollar. Iedere keer een dikke correctie en iedere keer weer dat het over zou zijn. Ik zie niet waarom het nu anders zou moeten zijn :)
Misschien is het nu wel anders. Misschien bloed de boel dood en is het einde verhaal. Zo niet gaan we 100k voor 1 BTC zien. En dus nogmaals, over jaren gezien is BTC een zeer goede investering. Ik zou mijn complete pensioen er ook niet op inzetten, maar wel een zo groot mogelijk bedrag dat je kan missen. De kans dat BTC een nieuwe ATH doet is geen zwart of rood voor mij.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:40:
Wil niet flauw doen maar op de getoonde plaat zie je 'hidden bearish divergence' wat in de praktijk zou betekenen een trendvervolging naar beneden (ofwel nog een lower high).

Zie: http://www.forextips.com/forex-analysis/trading-divergences/
Je hebt gelijk. Ik was fout.
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:40:Ik ben zelf geen TA expert of hardcore aanhanger maar heb me er in ieder geval in verdiept waardoor ik soort van weet waar het over gaat. Zouden meer mensen moeten doen voordat ze oordelen. No offence :)
Zoals jij nu over mij doet? Ik heb mij de voorbije maanden quasi voltijds in TA verdiept, dus doe nu niet alsof ik zomaar wat roep. Missen is en blijft menselijk, zeker in zo iets complex en uitgebreids als TA. Om alle deelgebieden van TA goed onder de knie te krijgen heb je jaren ervaring nodig.

Enfin, momenteel een H&S zichtbaar? Zijn we aan het inzakken?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
Hoe ist mogelijk zeg. Hoeveel geld heeft die knaap op 6310 wel niet. Hij houdt in zijn eentje de hele koers op bitfinex omhoog. Haha wat een held, zoiets heb ik nog niet eerder gezien.

• Chris.nl
  • Niet online
Sell the rumor, buy the (bad)news

• ggj87
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:30:
Op bitfinex komt het gewoon niet voorbij de 6310, er is daar echt een whale die al honderden BTC's opkoopt. Heel gek om te zien.
Of Tether? :X

• Tominatie
  • Niet online
Yep. Het is tijd voor de ouderwetse Tether-FUD. :9 :+

• chielsen
PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:30:

Dan nog maar een post die je blijkbaar niet gelezen hebt:

[...]

Misschien is het nu wel anders. Misschien bloed de boel dood en is het einde verhaal. Zo niet gaan we 100k voor 1 BTC zien. En dus nogmaals, over jaren gezien is BTC een zeer goede investering. Ik zou mijn complete pensioen er ook niet op inzetten, maar wel een zo groot mogelijk bedrag dat je kan missen. De kans dat BTC een nieuwe ATH doet is geen zwart of rood voor mij.
Ja wel gezien, maar is weer speculeren. (bijna) Niemand die goud koopt omdat ze hopen dat het 10x zoveel waard gaat worden. Store of value is een defensieve belegging die waarde goed vasthoudt, of zelfs hedget tegen grote verliezen elders. Bitcoin kan naar de maan, maar ook naar 0. Alleen geen idee of en wanneer. Ook als de euro klapt weet ik niet of bitcoins iets gaan doen.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Maar tussen nu en het einde van jaar zijn er zo nog een paar etf uitslag datums toch. Als dat allemaal afgewezen word dan wordt 2018 dus bullrun loos (1e paar dagen niet meegeteld)

En dan zakken we nog wel een kwart van huidige prijzen. Zie daar je 5000 dollar kostende btc.

[ Voor 21% gewijzigd door Klaas25 op 21-08-2018 00:37 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:34:
Hoe ist mogelijk zeg. Hoeveel geld heeft die knaap op 6310 wel niet. Hij houdt in zijn eentje de hele koers op bitfinex omhoog. Haha wat een held, zoiets heb ik nog niet eerder gezien.
Ergens staat een oliesjeik nu op de slaapkamerdeur van z'n zoontje te rammen: "Geef die cardreader terug!"

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:37:
[...]

Ergens staat een oliesjeik nu op de slaapkamerdeur van z'n zoontje te rammen: "Geef die cardreader terug!"
Haha daar lijkt het wel op. Echt een legend, die mensen op bitmex snappen d'r ook geen kut meer van. Daar blijven mensen ook maar shorten op 6260 etc terwijl ze telkens gerekt worden want die 6310 op bitfinex blijft de heletijd maar hangen haha. Ongekend!

• ggj87
Maar het kan toch best Tether zijn? Daar zouden ze laatst ook al $40.000.000 van hebben geprint, al kan ik niet na zien of het waar is of niet. Zag het op Investing.com voorbij komen in de reacties.

• PilatuS
  • Niet online
chielsen schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:36:
[...]

Ja wel gezien, maar is weer speculeren. (bijna) Niemand die goud koopt omdat ze hopen dat het 10x zoveel waard gaat worden. Store of value is een defensieve belegging die waarde goed vasthoudt, of zelfs hedget tegen grote verliezen elders. Bitcoin kan naar de maan, maar ook naar 0. Alleen geen idee of en wanneer. Ook als de euro klapt weet ik niet of bitcoins iets gaan doen.
Dat klopt natuurlijk wel. Het is een belegging met hoog risico en daardoor ook mogelijk zeer hoge winsten. Niet iets waar je 50% van je pensioen in gaat stoppen. Op gebied van crypto zit je met BTC relatief veilig, alle andere munten geven een nog hogere kans op extreme winst, maar wel met een nog hoger risico. Op gebied van crypto is BTC wel een store of value tot nu toe op lange termijn. Op gebied van klassieke store of value ben ik het er mee eens dat het te veel swingt om daar goed aan te voldoen.

• Tominatie
  • Niet online
Lol, wanneer gaat die kerel op 6310 zijn verlies nou eens accepteren? Dit kan toch niet joh haha. Ondertussen is die rode 1h candle al meer dan 6000BTC aan volume waard op bitfinex.

• ggj87
Hoe kun je dat volume zien?

• ggj87
Die gebruik ik ook, maar die 6000BTC bedoel ik.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:48:
Die gebruik ik ook, maar die 6000BTC bedoel ik.
Je ziet daaronder toch groene en rode staven? Die staan voor 't volume (moet je de chart wel even op 1h zetten)

• ggj87
Die tikt toch bijna 13000 aan?

• Tominatie
  • Niet online
Bij mij staat het er zo (dus nu al rond 7000BTC aan 1 uur volume) wat al belachelijk veel is vergeleken die andere 1 uur candle's lol. Dit zijn whales die aan het vechten zijn, of mensen die meer van de ETF's weten wellicht? ;)

Iedergeval geinig om te zien hoe die 6310 stand blijft houden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NJtGCEz.png

• chielsen
Gebroken... daar gaat ie

• TomTorquay
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:45:
Lol, wanneer gaat die kerel op 6310 zijn verlies nou eens accepteren? Dit kan toch niet joh haha. Ondertussen is die rode 1h candle al meer dan 6000BTC aan volume waard op bitfinex.
Dat volume is wel vrij extreem ja. Ze hebben mij altijd gezegd dat je "candle x volume" moet doen om het echte marktsentiment te kunnen zien, dus dan zou dit extreem negatief moeten zijn.

• Tominatie
  • Niet online
En hij is nu gebroken en gelijk zakt het compleet in. RIP!

• ggj87
Daaar gaaat ze.

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/28ef50e0e24bdbb72ba15bc8bd1e8ceb/tenor.gif?itemid=5357374

• Chris.nl
  • Niet online
Toch leuk dit! Lekker bijkopen straks!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 01:01:
[...]
Dat volume is wel vrij extreem ja. Ze hebben mij altijd gezegd dat je "candle x volume" moet doen om het echte marktsentiment te kunnen zien, dus dan zou dit extreem negatief moeten zijn.
't volume blijft ook maar in extremen toenemen. Als 't zo is wat jij zegt gaan we de 0 dollar zomenteen bereiken. :+

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2g8qof.jpg

• chielsen
Mensen zijn er alweer snel bij haha.

• TomTorquay
Tominatie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 01:03:
[...]

't volume blijft ook maar in extremen toenemen. Als 't zo is wat jij zegt gaan we de 0 dollar zomenteen bereiken. :+
Eén ding is zeker: het support op $6200 kan maar beter gaan houden of anders zullen we zeer snel $5800 weer gaan aanvallen :-(

• Tominatie
  • Niet online
@ggj87 Legend hahaha. Rust in vrede 6310, jij was de opperbull die ons nog enige hoop gaf. Bears nemen het over. Rip. Ik ga me eigen graf ook maar graven. Bulls out.

Toch valt het nog enigszins mee had wel verwacht dat we gelijk de 6200 zouden doorbeuken na dit whale, short, bear geweld.

• ggj87
Ik wilde net zeggen; zonder gekkigheid, deze prijs is wel heel belangrijke support sinds de drop naar 6000. Op zich kopen dan.

LTC heeft een mooie H&S gemaakt sinds de drop naar €45. Nu nog lager?

[ Voor 22% gewijzigd door ggj87 op 21-08-2018 01:10 ]

• TomTorquay
ggj87 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 01:08:
Ik wilde net zeggen; zonder gekkigheid, deze prijs is wel heel belangrijke support sinds de drop naar 6000. Op zich kopen dan.
Ja, zou best kunnen dat we hier bouncen.
Anderzijds, de voorbije 4h-candle is wel extreem rood (veel neerwaarts momentum dus) en de 4h RSI laat nog hopen ruimte voor een verdere daling.

Pagina: 1 ... 238 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!