Ik heb m,n potje met usdt maar weer op de kop gezet , 6351 vind ik voor nou een mooie prijs
[ Voor 3% gewijzigd door cryptore op 18-08-2018 15:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door cryptore op 18-08-2018 15:40 ]
Scheelde 4 dollar potverdorie.Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:21:
[...]
Wacht nog maar even, misschien daalt ie nog wel tot 6250 om daarna groene dildo omhoog te maken.
ik had niet de durf om nog langer te wachten , heb er weer een paar % btc bij
Voor de handel of houd je het vast? Zo ja gebruik jij ook de Daedalus wallet?cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:11:
Toch ook maar weer een pluk ADA bijgekocht , kan het niet laten
Verwijderd
Waarom zou hodlen desastreus zijn? Je maakt nu een verlies, aangezien je verkoopt op een moment waarin de markt rond zijn All-Time-Low is. Als ik jou was geweest, had ik geduld gehad en rustig gewacht.Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:59:
Ben toch wel blij ondanks mn verlies dat ik ONT vannacht voor $2,613 eruit heb gegooid. Wel verlies maar lang hodlen zou helemaal desastreus zijn geweest.
Nee , die houd ik vast op Bitvavo , handel er alleen in als er een flinke stijging in zit , koop alleen maar laag bij , heb nog een paar hodl/trade coins staan op Litebit en bitcoinmeester , doe ik hetzelfde , kan ik makkelijk terug naar euro als het moet , verder handel ik alleen op KucoinKlaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:54:
[...]
Voor de handel of houd je het vast? Zo ja gebruik jij ook de Daedalus wallet?
[ Voor 21% gewijzigd door cryptore op 18-08-2018 17:14 ]
Uhh ONT van $2,85 naar $ 1,925 (currently) lijkt mij nogal desastreus. Hodlen is nu niet een goede strategie, had echter met minder dan bijna 9% verlies eruit moeten stappen, als ik gewoon sneller verlies neem dan blijft er meer over. Nouja als ik nu verlies zou nemen, pff dan zou het verlies 33% zijn. Nee dank uVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:01:
[...]
Waarom zou hodlen desastreus zijn? Je maakt nu een verlies, aangezien je verkoopt op een moment waarin de markt rond zijn All-Time-Low is. Als ik jou was geweest, had ik geduld gehad en rustig gewacht.
Jij gaat er van uit dat we dicht bij de bodem zijn, maar dat hoeft niet zo te zijn. Bitcoin kan helaas nog prima door de helft hoor en dan gaan de alts flink harder omlaag. Vind het wel slim om na die dikke bounce te verkopen op een relatief hoog punt tegenover de laatste tijd. Als je gelijk hebt met dat we rond de low van de correctie zitten, is het inderdaad een slecht plan. Heb je ongelijk is het een heel goed plan. We zullen zien wat het gaat wordenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:01:
[...]
Waarom zou hodlen desastreus zijn? Je maakt nu een verlies, aangezien je verkoopt op een moment waarin de markt rond zijn All-Time-Low is. Als ik jou was geweest, had ik geduld gehad en rustig gewacht.
Ik gebruik die wel, maar krijg de laatste tijd erg vaak een melding over dat de systeemtijd 22 seconden verschilt met het netwerk en dan start hij niet op. Ondanks dat ik de tijd altijd al met een NTP server sync op de betreffende server krijg ik dit niet gefixxed. Ik ben een slechte holder, dus daarom inmiddels geen ADA meer in mijn pfKlaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:54:
[...]
Voor de handel of houd je het vast? Zo ja gebruik jij ook de Daedalus wallet?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
-40% ipv -9%. Nee, helemaal niet desastreusVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:01:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Laag volume door gebrek aan grote handelaren die alleen door de week werken. Dus de swings zijn groter als mensen met grote bedragen aan de slag gaan. Het maakt manipulatie ook makkelijker. Verder is het trouwens zaterdaggabn88 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:14:
Wel apart dat we op zondag dalen met de alts, blijkbaar zijn het vooral de particuliertjes die handelen in crypto.
Rookworst zonder r is ook worst.
Daarom ben ik uit vele alts gestapt , alles hangt aan die vervelende bitcoin , dan kun je beter maar voor een groot gedeelte in BTC zitten , maarja ik probeer ook maar watTominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:16:
De alts gingen gewoon lekker vandaag totdat BTC dacht fuckit, DUMP!!!!
De alts zijn nou eenmaal heel erg afhankelijk van wat de bitcoin doet. =(
Denk dat Spoofy het op de heupen kreegTominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:16:
De alts gingen gewoon lekker vandaag totdat BTC dacht fuckit, DUMP!!!!
De alts zijn nou eenmaal heel erg afhankelijk van wat de bitcoin doet. =(
Snap ik. Maar het mooie aan de alts is als we bullish gaan en bitcoin bijvoorbeeld vanaf nu elke dag 1%-2% zou stijgen doen alts dat elke dag maar dan véél extremer zoals gisteren met een paar die +50% deden etc.cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:19:
[...]
Daarom ben ik uit vele alts gestapt , alles hangt aan die vervelende bitcoin , dan kun je beter maar voor een groot gedeelte in BTC zitten , maarja ik probeer ook maar wat
Klopt wat je zegt , maar welke coin 50% gaat doen is bijna niet te voorspellen , je kunt niet in elke coin zitten om dat op te vangen , heb naast BTC nog wel een 11 tal anderen , een stuk of zes op kucoin waar ik wel mee handel en swing , ben nu een half jaar bezig , en heb net als jij een hoop geleerd , en echt Hoddelen heeft me alleen maar verlies opgeleverdTominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:25:
[...]
Snap ik. Maar het mooie aan de alts is als we bullish gaan en bitcoin bijvoorbeeld vanaf nu elke dag 1%-2% zou stijgen doen alts dat elke dag maar dan véél extremer zoals gisteren met een paar die +50% deden etc.
In een bearmarkt is het beste om in bitcoin te zitten, in een bullmarkt zijn alts the way to go.
Alleen het ding is: ik zit nu al te lang te holden in deze bearmarkt dat ik niet meer ga verkopen omdat ik persoonlijk denk dat de bodem dichtbij is.
Iedergeval heb ik veel geleerd van mijn eerste jaar in deze markt (want ergens in Augustus vorig jaar begon ik me erin te verdiepen)
Waarom de keuze voor Bitvavo? Ik ben daar ook begonnen en eigenlijk sinds ik Bitcoinmeester ontdekte alleen nog maar daarop. Die is ietsje goedkoper. En lagere fees.cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:03:
[...]
Nee , die houd ik vast op Bitvavo , handel er alleen in als er een flinke stijging in zit , koop alleen maar laag bij , heb nog een paar hodl/trade coins staan op Litebit en bitcoinmeester , doe ik hetzelfde , kan ik makkelijk terug naar euro als het moet , verder handel ik alleen op Kucoin
Dat ligt aan je instapmoment.cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:33:
[...]
Klopt wat je zegt , maar welke coin 50% gaat doen is bijna niet te voorspellen , je kunt niet in elke coin zitten om dat op te vangen , heb naast BTC nog wel een 11 tal anderen , een stuk of zes op kucoin waar ik wel mee handel en swing , ben nu een half jaar bezig , en heb net als jij een hoop geleerd , en echt Hoddelen heeft me alleen maar verlies opgeleverd
Ik heb uiteindelijk op 1165 sats ff terug al m'n TRAC verkocht, zelfde gold voor NEO op $ 33,5 en nouja nu dag op dag kijken, maar vooral in usdt. OriginTrail koop ik later wel terug als het op 2 cent ofzo staat, maar als BTC naar sub 6k gaat... dan zou het geen slecht idee zijn om ook afscheid van je alts te nemen en op een la(t)(g)er punt ze terug te kopen voor hoogstwaarschijnlijk minder.Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:25:
[...]
Snap ik. Maar het mooie aan de alts is als we bullish gaan en bitcoin bijvoorbeeld vanaf nu elke dag 1%-2% zou stijgen doen alts dat elke dag maar dan véél extremer zoals gisteren met een paar die +50% deden etc.
In een bearmarkt is het beste om in bitcoin te zitten, in een bullmarkt zijn alts the way to go.
Alleen het ding is: ik zit nu al te lang te holden in deze bearmarkt dat ik niet meer ga verkopen omdat ik persoonlijk denk dat de bodem dichtbij is.
Iedergeval heb ik veel geleerd van mijn eerste jaar in deze markt (want ergens in Augustus vorig jaar begon ik me erin te verdiepen)
Je kunt 2 dingen doen: Een lage Limit sell order plaatsen, die direct de paar hoogste buy orders meeneemt, of inderdaad een market order. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een gigantische hekel heb aan een sell order plaatsen, dan gaat iemand net onder die van jou zitten, dan moet je hem cancellen, opnieuw plaatsen, repeat, repeat, repeat, repeat, repeat en 5 minuten later ben je 15 cent verder qua daling. Daarom verkoop ik vaak maar gewoon met de market sell optie als het de eerste keer niet lukt, ik heb er geen geduld voor. Voor het kopen gebruik ik wel de limit optie.Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:32:
@Taro, @TomTorquay en @Malarky vraagje aan jullie. Vannacht heb ik dus ONT/USDT gehandeld, ik merkte dat de bid/ask koersen soms zo enorm snel bewegen dat je bijna elke keer te laat bent je limiet sell order te matchen met een voldoende aantal op de bid side en die in het orderboek te leggen om meteen gefilled te worden (kopen kan je nog enigzins timen met een limit koop).
Verkopen jullie met limiet of als market order voor deze high volume coins? Het enige vervelende is denk ik als je met een paar k dollar handelt, waneer je met een market order verkoopt dat je dan misschien pas veel lager volledig gefilled wordt omdat veel bids van een paar tiental tot honderd tal ontoereikend zijn voor je gehele sell order.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Heb ik onlangs ook eens gepost hier, had jij het ook al niet eens eerder gepost?RaptorXS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:24:
[...]
Denk dat Spoofy het op de heupen kreeg![]()
Lees dit maar eens, betreffende Spoofy.
https://hackernoon.com/me...e-of-bitcoin-39c711d28eb4
De fees maakt me daar niet uit , ze doen niet veel voor elkaar onder , handel toch niet echt in de coins die ik daar heb staan , is eigenlijk ook gewoon uit gemakzucht , ik heb geen zin om diverse wallets aan te maken , en heb ze dus verdeeld onder de 3 bekende NL brokersKlaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:37:
[...]
Waarom de keuze voor Bitvavo? Ik ben daar ook begonnen en eigenlijk sinds ik Bitcoinmeester ontdekte alleen nog maar daarop. Die is ietsje goedkoper. En lagere fees.
Ik gebruik meestal een iets lagere limit sell order, of ik verkoop in aparte plukjes als het veel is. Soms moet je dan wel het spel spelen met iemand die één sat boven je gaat proberen verkopen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Market sell orders gebruik ik niet zo graag, om de reden die je zelf al aangeeft.Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:32:
@Taro, @TomTorquay en @Malarky vraagje aan jullie. Vannacht heb ik dus ONT/USDT gehandeld, ik merkte dat de bid/ask koersen soms zo enorm snel bewegen dat je bijna elke keer te laat bent je limiet sell order te matchen met een voldoende aantal op de bid side en die in het orderboek te leggen om meteen gefilled te worden (kopen kan je nog enigzins timen met een limit koop).
Hahaha, had ik dat maar gedaan. Ben m'n TRAC gewoon stug blijven door holden en bijkopen hier en daar. Dat is mijn bag waar ik het grootste verlies op heb (-50%) ofzoiets. Heb er nog steeds enorm veel vertrouwen in, echt een leuk project om te volgen en een leuke community op telegram/reddit.Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:38:
[...]
Ik heb uiteindelijk op 1165 sats ff terug al m'n TRAC verkocht, zelfde gold voor NEO op $ 33,5 en nouja nu dag op dag kijken, maar vooral in usdt. OriginTrail koop ik later wel terug als het op 2 cent ofzo staat, maar als BTC naar sub 6k gaat... dan zou het geen slecht idee zijn om ook afscheid van je alts te nemen en op een la(t)(g)er punt ze terug te kopen voor hoogstwaarschijnlijk minder.
Met principes valt geen geld te verdienenTominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:46:
Uit principe doe ik niet aan Tether.
Bitcoinmeester is belachelijk duur. Verschil tussen aankoop en verkoop is iets van 4%. Ze zeggen wel heel leuk dat aankoop tot max 1% is, maar over de verkoop zeggen ze niets. Verder is het gewoon een link naar Binance. Verstuur je coins van Bitcoinmeester naar je eigen wallet komt het vanaf Binance. Die gasten pakken 4% totaal op aankoop en verkoop door te linken naar Binance. Wel een goede manier om dit geld te verdienen. Meld je gewoon aan bij Binance voor 0.075% fee op aankoop en verkoop.Klaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:37:
[...]
Ik ben daar ook begonnen en eigenlijk sinds ik Bitcoinmeester ontdekte alleen nog maar daarop. Die is ietsje goedkoper. En lagere fees.
Is zeker waar, maar als iedereen aan Tether zou doen weet ik 100% zeker dat we veel lager zouden gaan. Dus wees blij dat er nog mensen zijn die uit principe BTC holden en niet bij elke scheet lopen te verkopen.TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:49:
[...]
Met principes valt geen geld te verdienen
Op Binance heb je ook TUSD, of op andere exchanges kan je gewoon naar €/$ gaan
Zou goed kunnen, maar vindt het belangrijk dat mensen gewaarschuwd worden voor de manipulatie die veel groter is als de meesten weten,dabla schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:41:
[...]
Heb ik onlangs ook eens gepost hier, had jij het ook al niet eens eerder gepost?
Klopt , ze kunnen het mooi vertellen daar , heb daar nog wat ONT , NAV en PUNDI staan , maar dat gaat eraf , en nooit meer Bitcoinmeester danPilatuS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:50:
[...]
Bitcoinmeester is belachelijk duur. Verschil tussen aankoop en verkoop is iets van 4%. Ze zeggen wel heel leuk dat aankoop tot max 1% is, maar over de verkoop zegggen ze niets. Verder is het gewoon een link naar Binance. Verstuur je coins van Bitcoinmeester naar je eigen wallet komt het vanaf Binance. Die gasten pakken 4% totaal op aankoop en verkoop door te linken naar Binance. Wel een goede manier om dit geld te verdienen. Meld je gewoon aan bij Binance voor 0.075% fee op aankoop en verkoop.
Bitcoinmeester is gewoon een site die alle aankopen en verkopen doorlinkt naar Binance. Koop jij iets op Bitcoinmeester wordt er gelijk een buyorder gemaakt op Binance. Verkoop jij iets, zelfde verhaal. Stuur je iets van Bitcoinmeester naar een wallet komen de coins van Binance. Wel leuk, 4% totaal pakken op aankoop en verkoop in plaats van de 0.15% dat het ze kost. Cha-Ching.cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:54:
[...]
Klopt , ze kunnen het mooi vertellen daar , heb daar nog wat ONT , NAV en PUNDI staan , maar dat gaat eraf , en nooit meer Bitcoinmeester dan
Ik zou toch je principes snel doen vergeten immers je kan er niet tegen op traden als BTC naar de sub 6k gaat, mijn aller aller aller belangrijkste principe in crypto is -kapitaal behoud- als BTC maar blijft dalen, dalen je alts dubbel zo hard en als straks BTC op 3k staat heb je maar een factie over wat je nu hebt aan het equivalent in USD. En tether/TUSD is uiteindelijk toch best lekker op een dagje als BTC met -10% staat en de alts gemiddeld -30% staan. If you can't beat them, join them geldt 100% voor tether op een dieprode crypto dag.Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:46:
[...]
Hahaha, had ik dat maar gedaan. Ben m'n TRAC gewoon stug blijven door holden en bijkopen hier en daar. Dat is mijn bag waar ik het grootste verlies op heb (-50%) ofzoiets. Heb er nog steeds enorm veel vertrouwen in, echt een leuk project om te volgen en een leuke community op telegram/reddit.
Iedergeval weet ik nu wat ik de volgende keren beter kan doen. Niet stug blijven door holden als de markt van bull naar bear lijkt te gaan maar even afwachten langs de zijkant in BTC. Uit principe doe ik niet aan Tether.
Ben er geen tegen of voorstander van , maar gebruik sinds een paar dagen ook Tether , maar puur als tool om meer BTC te vergarenTominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:52:
[...]
Is zeker waar, maar als iedereen aan Tether zou doen weet ik 100% zeker dat we veel lager zouden gaan. Dus wees blij dat er nog mensen zijn die uit principe BTC holden en niet bij elke scheet lopen te verkopen.
Wel een goed business model , dat moet je ze nagevenPilatuS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:56:
[...]
Bitcoinmeester is gewoon een site die alle aankopen en verkopen doorlinkt naar Binance. Koop jij iets op Bitcoinmeester wordt er gelijk een buyorder gemaakt op Binance. Verkoop jij iets, zelfde verhaal. Stuur je iets van Bitcoinmeester naar een wallet komen de coins van Binance. Wel leuk, 4% totaal pakken op aankoop en verkoop in plaats van de 0.15% dat het ze kost. Cha-Ching.
Doen ze inderdaad erg slimcryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:03:
[...]
Wel een goed business model , dat moet je ze nageven
Als ze het helemaal slim doen, hebben ze het betreffende account ook nog via een referral code aangemaakt en krijgen ze dus ook nog een extra vergoeding per sale: https://www.binance.com/invite.html.PilatuS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:07:
[...]
Doen ze inderdaad erg slim
Heb er zelf ook ooit iets gekocht en verzonden naar een wallet voor iemand voor long term holden. Kwam er toen achter dat de munten van Binance verzonden werden. Als mensen klagen over hoge fee's op zo'n rating site over het bedrijf zeggen ze ook iedere keer leuk dat het 0.5% tot max 1% is, maar iedere keer geen woord zeggen over de 3% op verkoop. Ze pakken mooi de mensen mee voor wie een exchange moeilijk lijkt. In de praktijk doen ze niets behalve een dure link naar Binance zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 18-08-2018 18:17 ]
Volgens mij kan je via Binance niet naar fiat.Klaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:29:
Hmm gelukkig heb ik nog nauwelijks verkocht en alleen maar steeds ingekocht als HODLer. Ik ga me eens verdiepen in Binance voor als de gouden verkoop tijden aanbreken
Alleen jammer dat ze geen euro pairs hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 18-08-2018 18:40 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Je kan ook via Bitonic een paar keer BTC aankopen/verkopen en dan hopen dat je via Bitonic een invite code voor Bl3p aangeboden krijgt wanneer je een bepaald bedrag hebt gehaald (aankopen/verkopen worden/werden bij elkaar op geteld, was in december +/- 10k euro dacht ik).Chris.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:39:
[...]
Volgens mij kan je via Binance niet naar fiat.
Je kan altijd nog een poging doen om een Bl3p invitecode te bemachtigen.
Alleen Bl3p doet geen XRPChris.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:39:
[...]
Volgens mij kan je via Binance niet naar fiat.
Je kan altijd nog een poging doen om een Bl3p invitecode te bemachtigen.
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 18-08-2018 19:22 ]
outlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:00:
Die tip van Coinbase Pro is trouwens goud. Wie het ook was: dank. Ik heb vrees ik in de buurt van de 100 euro verspilt aan achterlijke fee's op het 'gewone' Coinbase.
Daarom verkoop ik in btc, ook als ik wil verkopen op een bepaald usdt punt, dat reken ik om.Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:32:
Verkopen jullie met limiet of als market order voor deze high volume coins? Het enige vervelende is denk ik als je met een paar k dollar handelt, waneer je met een market order verkoopt dat je dan misschien pas veel lager volledig gefilled wordt omdat veel bids van een paar tiental tot honderd tal ontoereikend zijn voor je gehele sell order.
Ik stond voor het eerst op het juiste perron.Taro schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:16:
De ONT trein (en een aantal andere) zijn inmiddels weer vertrokken!
Ik ook , had er net een uur geleden wat gekochtGreymore1 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:22:
[...]
Ik stond voor het eerst op het juiste perron.
Sepa, geen iDEALKlaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:36:
wie zit er allemaal op bitstamp dan? Is dat alleen met credit card? Ik zie nou ook weer niks van Ideal..
Hmm ik zie het bij me bank ook staan. Zal wel kunnen dus. Thx.
Altijd verstandig om een eventueel verificatie-proces alvast te doorlopen. Ik neem aan dat iedereen miljoenen wil (kunnen) uitcashen op de top van een ATH, handig om dan direct te kunnen handelen ipv vast te zitten op eventueel minimum (per dag).Klaas25 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:00:
Ik heb bitstamp gevonden. Lijkt me wel wat om in toekomst XRP te gaan verkopen
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Als btc dan 50.000 is kan je bij binance nog altijd 100.000 dollar per dag versturen.Chris.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:22:
[...]
Altijd verstandig om een eventueel verificatie-proces alvast te doorlopen. Ik neem aan dat iedereen miljoenen wil (kunnen) uitcashen op de top van een ATH, handig om dan direct te kunnen handelen ipv vast te zitten op eventueel minimum (per dag).
Tijdens de vorige bullrun was registratie op bijvoorbeeld litebit onmogelijk ivm een klantenstop / de drukte.
Welke tip? Die heb ik gemist namelijkoutlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:00:
Die tip van Coinbase Pro is trouwens goud. Wie het ook was: dank. Ik heb vrees ik in de buurt van de 100 euro verspilt aan achterlijke fee's op het 'gewone' Coinbase.
Dit ja.ggj87 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:53:
Waarschijnlijk om niet op Coinbase zelf BTC te kopen maar op Coinbase Pro (voorheen GDAX). Op Coinbase betaal je 5 euro fee per koop/verkoop, op Coinbase Pro met limit orders helemaal niets, met market orders x%.
Met die 1030 euro extra in de marketcap voorspel ik iets moois morgen.Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:44:
Morgen een groen dagje jongens? I gotta feelin'![]()
Zou fijn zijn, dan vind ik werken altijd een stuk minder klote.![]()
Ik heb trouwens echt een meevaller, ik ging ervan uit dat ik 2060 euro moest betalen voor dit studiejaar schijnt dat die geweldige politieke kereltjes nieuwe wetgeving heeft gemaakt waardoor het nu nog maar 1030 euro is dit jaar. Das toch een leuke meevaller van 1030 euro.
Met als NEO en ONTTaro schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:55:
ADA gaat ervandoor! Hopelijk nu zonder snelle terugval.
Vind niet dat Bitcoin pumpt nu. Gewoon een mooie stijging, geen extreme candles.Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:39:
Al vaker gebeurd vanavond. Kleine korte pumps.
Ik bedoel de alts. Kleine korte pumps. Lijkt of ze het dak uitknallen maar zijn dan weer vlug terug bij af.PilatuS schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:42:
[...]
Vind niet dat Bitcoin pumpt nu. Gewoon een mooie stijging, geen extreme candles.
Bron: http://www.quotenet.nl/Ni...en-in-uit-te-geven-217122Dit zijn de beste steden om je cryptoknaken in uit te geven
[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 19-08-2018 07:31 ]
heb al 8 maanden rode cijfers niet alleen vandaagRaptorXS schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 07:29:
Goedemorgen en door de rode cijfers waardoor het waarschijnlijk rustigjes wordt hier vandaag ter info:
[...]
Bron: http://www.quotenet.nl/Ni...en-in-uit-te-geven-217122
p.s. error bij het posten: ERR_CONTENT_DECODING_FAILED
Welke coins heb je dan?bie100 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 07:40:
[...]
heb al 8 maanden rode cijfers niet alleen vandaag
onder andere NAV RDD BTC DGB en nog wat meuk
Ah, weleens een verandering van strategie/andere coins overwogen? Of gewoon eindeloos holden?bie100 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:12:
[...]
onder andere NAV RDD BTC DGB en nog wat meuk
ben al aan het oriënteren maar hold wel veel heb gewoon weg weinig tijd om te traden,en vaak als ik coins weg doe dan gaan ze als een malle stijgenTaro schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:20:
[...]
Ah, weleens een verandering van strategie/andere coins overwogen? Of gewoon eindeloos holden?
Verwijderd
Gevalletje wij van wincoin (WC) eend?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:31:
Iemand al eens naar wincoin (WC) gekeken? Deze coin gaat vrij mal de laatste dagen. Had je dik 100% mee kunnen pakken...
Vergeet ook niet naar het volume te kijken... dikke kans dat je helemaal niet verkopen kan.Bartvandelaar schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Gevalletje wij van wincoin (WC) eend?
Verwijderd
Ik kon er zelf niet echt iets speciaals aan vinden, dit project. Volgens mij is er bevestigd dat ze worden gelist op Cryptopia. Wellicht vandaar de flinke stijging? Het enige wat opvalt is de hoge 24h stijging en dat hij momenteel rond ATH staat.Bartvandelaar schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Gevalletje wij van wincoin (WC) eend?
Bornclean
Ook de coins met een werkend product zullen bij een dip naar richting 3/4/5k veelal halveren of nog minder waard worden.cryptore schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:54:
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat 60% van de top 100 , geen werkend product heeft
maar zo te zien , zit ik wel in de goede coins
https://www.crypto-inside...eft-geen-werkend-product/
[ Voor 34% gewijzigd door Tominatie op 19-08-2018 22:23 ]
Ja dat maakte veel duidelijk. Ik miste alleen OMG in het rijtje. En natuurlijk ADA maar die zijn nog in ontwikkeling. Geld eigenlijk voor alles.cryptore schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:54:
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat 60% van de top 100 , geen werkend product heeft
maar zo te zien , zit ik wel in de goede coins
https://www.crypto-inside...eft-geen-werkend-product/
Samen met ONT.Tominatie schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:47:
IOTA gaat er vandoor met een groene candle, jezus!
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
VET ook wederom. Het zijn tot nu toe kleine korte pumps van een aantal procenten. Gelijktijdig en met meerdere munten. Heel opvallend. Gisteren ook mijn vingers gebrand. Ik hodl wel weer rustig en zie het wel.Taro schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:57:
[...]
Samen met ONT.
Ik blijf vandaag even aan de zijlijn staan, gisteren en vanochtend een paar keer verkeerd om getrade (verlies gemaakt dus) en ik verwacht ook nog wel een verdere daling. Het is beter voor mijn budget om even te wachten op een uitbraak naar boven of beneden ipv dit geschommel.
't mooie is dat dit meestal deels gelijktijdig gaat met een "pumpje" van bitcoin. Je ziet ook gelijk de impact, als bitcoin wat stijgt zie je IOTA gelijk meerdere procenten doen in een paar minuten. Ik had die chart open en hij ging van 8000 sat naar 8600 sat in een paar minuutjesBartvandelaar schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:08:
[...]
VET ook wederom. Het zijn tot nu toe kleine korte pumps van een aantal procenten. Gelijktijdig en met meerdere munten. Heel opvallend. Gisteren ook mijn vingers gebrand. Ik hodl wel weer rustig en zie het wel.
Dit zegt toch alleen maar dat Bitmain (wat al als een van de eerste bedrijven bezig was om het bitcoin netwerk te versterken) meer vertrouwen heeft in Bitcoin Cash dan in Bitcoin? Lijkt me juist een goed teken?Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:58:
[...]
Jazeker, met BCH kan je echt mooie ritjes maken hoor, maar als coin moet je er voorzichtig mee zijn. Volg je bijvoorbeeld WhalePanda op Twitter? Zijn bericht van laatst zegt erg veel: https://twitter.com/WhalePanda/status/1028528250899910656
Je kunt dit op tig manieren uitleggen, maar er van uitgaande dat Bitmain gewoon centjes wil verdienen omdat ze een commercieel bedrijf zijn, hebben ze puur een financiële drijfveer. Als BCH veel waard wordt, dan verdienen ze meer dan als BTC veel waard wordt. Ze hebben geen principes, het gaat gewoon om de verdiensten. Ik hoop dat je daar ook nog kritisch doorheen kunt kijken of ... ?Sabbath schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:14:
[...]
Dit zegt toch alleen maar dat Bitmain (wat al als een van de eerste bedrijven bezig was om het bitcoin netwerk te versterken) meer vertrouwen heeft in Bitcoin Cash dan in Bitcoin? Lijkt me juist een goed teken?
Lees even verder dan de 100 tekens van het twitter bericht, er staat een leuke link bijSabbath schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:14:
[...]
Dit zegt toch alleen maar dat Bitmain (wat al als een van de eerste bedrijven bezig was om het bitcoin netwerk te versterken) meer vertrouwen heeft in Bitcoin Cash dan in Bitcoin? Lijkt me juist een goed teken?
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
https://bitcoinexchangegu...-going-broke-as-a-result/Sabbath schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:14:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq