[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 235 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.304 views

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:20:
[...]
ben het ff kwijt maar wat is HS ?
Head and Shoulders
https://www.investopedia.com/articles/technical/121201.asp
Zie onderin voor uitleg over achtergrond en beargumentatie.
Bij veel "TA" mis je de achterliggende gedachte waarom iets zo is.
Zie kopje "Why the Head and Shoulders Pattern Works" voor uitleg over prijsactie en psychology erachter.

Belangrijk detail is dat je eigenlijk geen conclusies mag trekken tot het patroon er echt is.
En ook van belang is dat alles zo overduidelijk is dat het aantal shorts op bitfinex vrij overleveraged is geworden. Dat is de reden dat ik zelf verwacht dat btcusd nu hoger zou kunnen dan wat zonder die shorts mogelijk was, door eventuele liquidaties of stops (verlies beperken of winst pakken nu het nog winst is als de short van hoger is)

Veel mensen juichen dit toe, maar je wil helemaal niet dat die shorts weg gaan. Want het zijn de shorts die een bounce veroorzaken als ze lager (als anderen spot verkocht hebben) allemaal hun winst komen pakken door te kopen. Als de shorts nu noodgedwongen hun positie verlaten dan komen hooguit nieuwe shorts op dit prijsniveau (lager) en kan de koers dus ook makkelijk lager omdat er minder snel winst uit de daling te halen valt.

[ Voor 48% gewijzigd door Dysmael op 17-08-2018 20:28 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
De 23e is m'n vaste payday / bijkoopdag, dus als het dan (nog) laag(er) staat ben ik niet ongelukkig. Ergens zou ik een drop naar $4k regionen dus kunnen waarderen, omdat ik me vanaf dat bijkoopmoment rijker kan rekenen.

Ik kan geen TA maken, maar lees en beleef. Wat de emotiecyclus betreft heb ik nog weinig dispair / wanhoop gezien. Door naar de volgende fase? 'k Ben geen sadomasochist maar vraag me af of we genoeg pijn hebben geleden om naar een volgende ATH te kunnen. Of zijn het toch stalen ballen die 't zo makkelijk hebben gemaakt?

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
23e lager bijkopen als het payday is zou dan niet zo slim zijn lijkt mij. Dan wil je juist short als het nog hoger staat. En $4k regio is er dan ook niet gelijk hoor.
20% drop van 7000 is 5800 eerst
50% drop van 7000 maakt btc $4600
Tot nu toe zien we vaak 50% drop en 50% stijging maar de tijd daartussen is wel wat langer dan een paar dagen. Met veel ups en downs tussen die bodem en top.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Zit net weer even achter m,n pc , had vandaag nog niet gekeken , maar zag dat m,n sellorders allemaal af zijn gegaan , zit nu in BTC , hoop dat ie vanavond nog even doortrekt

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:59:
[...]

Ben bezig met een 2e ritje sinds 560 :)
Same kan helaas geen fiat bijstorten..

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Kom ADA, nu mag jij naar het noorden.

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-01 17:12
Mijn Nano en Theta zitten weer in BTC. Ik vond het voor de "grote stijgers" even te heet onder de voeten worden. Er zal vast weer een correctie langs komen, misschien wel wat voorbarig, we zullen het meemaken.

TRX, ADA en XRP mogen nog wel wat meer doen dan die 10%. :9~

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Weer wat BTC gekocht en verzonden naar mijn Ledger. d:)b

Strakjes ga ik de alts die ik al een tijdje hold (POA, DRGN, MAN, TRAC) ook even onderhanden nemen. Dat gemiddelde moet ik toch op zulke momenten omlaag krijgen. Komt niet als een verassing waarschijnlijk want ik sta bij alle 4 in het rood (en behoorlijk ook) :P

POA:
Mijn gemiddelde inkoop is: ~0,00002318 btc
Hij is nu waard: ~0,00001190 btc
Marketcap: ~16 fucking miljoen nu.
Verlies: ~49%

DRGN:
Mijn gemiddelde inkoop is: ~0,00004859 btc
Hij is nu waard: ~0,00002635 btc
Marketcap: ~40 miljoen nu
Verlies: ~45%

MAN:
Mijn gemiddelde inkoop is: ~0,00006500 btc
Hij is nu waard: ~ 0,00004160 btc
Marketcap: ~40 miljoen nu
Verlies: ~36%

TRAC:
Mijn gemiddelde inkoop is: ~0,00001770 sat
Hij is nu waard: ~0,00000740
Marketcap: ~13 miljoen nu
Verlies: ~58%

(ik reken trouwens alleen in btc-waarde. Fiat waarde is voor mij niet zo boeiend, heb namelijk vertrouwen in een BTC naar 100k op lange termijn) :Y)

Je ziet gewoon dat ik na maanden holden gewoon op keurige verliezen sta. Dit is het nadeel van holden tegenover traden. Als holder pak je vaak de enorme verliezen en de enorme stijgers (het heeft veel meer risico maar het kan op lange termijn wel het mééste opleveren mits in een bull market). Daytraden etc. beperkt het verlies maar ook de winst. Het is maar net wat je leuk vindt en hoeveel tijd/stress je kwijt wilt zijn per dag. Day traden is in iedergeval niks voor mij, kost me teveel tijd en stress die ik liever gooi in andere activiteiten. Ik heb gewoon het vertrouwen op de lange termijn en als ik dan de volle buit pak is dat toch super! :)

Elke maand zal ik blijven bijkopen met het geld dat ik kan missen. Onderhand worden mijn bags al behoorlijk groot >:)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben wel ff benieuwd zitten de meesten nu hier op binance te handelelen?

Prepare for the next ATH

• Chris.nl
  • Niet online
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:25:
litebit -> binance <-> ledger -> bl3p = lambo

Meer hod'l dan handel, maar deze volgorde is 't plan

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 17-08-2018 21:35 ]

• Bastrianos
Yep, alleen Binance. Mijn doel is meer BTC vergaren met handelen en daar heb ik geen exotische Exchanges voor nodig. ARK, STRAT, QTUM, ETH en XLM hold ik overigens op mijn ledger.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik wel en stap uit via Coinbase (Pro) en stap in via Anycoindirect.eu. Heb op een paar duistere exchanges ook nog wat leftovers staan, maar 99,99% is Binance.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Ik gebruik naast coinbase en binance, ook anycoindirect.eu om in te stappen.

Daarnaast switcheo.exchange voor NEO GAS en AVA. incidenteel andere nep5 tokens

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:28:
tja wat gaat de nacht brengen…………
het lijkt ineens of iedereen weer bullish is...…..

we zitten nog maar op 6.5 K...…….

wat mij niet zo hapy de pappie maakt is dat BTC niks doet in verhouding
Tja weet je wat het is. Nog geen 3 dagen geleden werd hier geroepen dat dit het einde van de Alts was. Zelfs ETH had geen toekomst meer, enige scenario dat men zag was BTC dominance nog dichter naar de 100.

Als dan de afgelopen 2 dagen maar zeker vandaag diverse alts zo keihard gepompt worden geeft dat zeker vertrouwen.

Ik ben overigens altijd bullish gebleven sinds de bounce op 5700. Geloof niet in een gang naar de 3000, maar goed, dat is mijn mening.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:46:
[...]

Tja weet je wat het is. Nog geen 3 dagen geleden werd hier geroepen dat dit het einde van de Alts was. Zelfs ETH had geen toekomst meer, enige scenario dat men zag was BTC dominance nog dichter naar de 100.

Als dan de afgelopen 2 dagen maar zeker vandaag diverse alts zo keihard gepompt worden geeft dat zeker vertrouwen.

Ik ben overigens altijd bullish gebleven sinds de bounce op 5700. Geloof niet in een gang naar de 3000, maar goed, dat is mijn mening.
Keihard is ook maar relatief hè, veel alts stonden zo laag dat het procentueel al snel sensationeel lijkt (en als je goed trade ook is), maar voor de hodlers met bakken verlies niet meer dan één pleister op de vele wonden.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:51:
[...]

Keihard is ook maar relatief hè, veel alts stonden zo laag dat het procentueel al snel sensationeel lijkt (en als je goed trade ook is), maar voor de hodlers met bakken verlies niet meer dan één pleister op de vele wonden.
Precies :) Voor de mensen die niet holden, en dat hoeft niet eens day traden te zijn, is dit perfect. De mensen die holden zien hun verlies van bijvoorbeeld -60% naar -55% gaan. De mensen die instappen kunnen 20% op een dag pakken. Genoeg coins hebben vandaag 30% gedaan en zelfs tijdens de bullrun van vorig jaar gebeurde dat vrijwel nooit.

• B-Bandit
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:51:
[...]

Voor mij was het keihard. Ik heb namelijk 14 en 15 augustus voor 1500 euro aan fiat erin gestopt. Dat is nu rustig 2800 euro waard dankzij diverse harde rebounds a 70 en 90%.

Enige twijfel is of ik het nu erin laat zitten of dat ik weer desinvesteer.

Overigens wil ik niet van de hoogste toren lopen blazen nu. Ik heb op dit moment slechts iets minder verlies dan ik 3 dagen geleden had. Sta nog altijd meer dan 30k euro in de min.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• PilatuS
  • Niet online
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:05:
[...]
Sta nog altijd meer dan 30k euro in de min.
Ouch :X

Wel mooi om te zien dat je gewoon door gaat. Door verstandig bezig te zijn moet je het terug kunnen verdienen :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:04:
[...]

Precies :) en zelfs tijdens de bullrun van vorig jaar gebeurde dat vrijwel nooit.
en dat baart mij zorgen op the moment

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:07:
[...]

Ouch :X

Wel mooi om te zien dat je gewoon door gaat. Door verstandig bezig te zijn moet je het terug kunnen verdienen :)
Ach, nog 3 bullruns zoals deze en ik sta weer kiet....of 1 bullrun alts icm 1 bullrun BTC. Kan erg hard gaan. Winst is natuurlijk het leukste :)

Het blijft een leuke maar dure hobby vooralsnog.

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:08:
[...]

en dat baart mij zorgen op the moment
Het is een nieuwe situatie.

Dit is voor het eerst sinds BTC bestaat dat er zoveel nieuwe alts zijn gekomen die -80% of meer hebben gedaan, dat maakt +30% niet zo vreemd. Vind zelf extreme stijgingen ook link, maar weet niet of het nu wel zo heel erg vreemd is. Als BTC het goed doet doen de alts het beter. Stel BTC zou niet naar onder de 5.8k gaan is de rest van dit jaar alles mogelijk. Ik ga er zelf ook voorzichtig mee om hoor. Vind 10% pakken en 20% missen echt niet erg. 10% is al enorm veel op een dag.

Edit: Pak maar eens een chart van een +30% coin. Over het afgelopen half jaar is het niets.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 17-08-2018 22:16 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou Klaas25 ik ga mee met de trein nu

Prepare for the next ATH

• outlandos
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:05:
[...]

Voor mij was het keihard. Ik heb namelijk 14 en 15 augustus voor 1500 euro aan fiat erin gestopt. Dat is nu rustig 2800 euro waard dankzij diverse harde rebounds a 70 en 90%.

Enige twijfel is of ik het nu erin laat zitten of dat ik weer desinvesteer.

Overigens wil ik niet van de hoogste toren lopen blazen nu. Ik heb op dit moment slechts iets minder verlies dan ik 3 dagen geleden had. Sta nog altijd meer dan 30k euro in de min.
Jouw situatie geeft precies weer hoe enorm relatief deze stijging is. Hopelijk een voorbode van wat moois, laten we het hopen. Ik zelf heb niet durven bijstorten, daar baal ik wel van. Kudos aan jou. Mijn totale verlies is nu 4,5k, dus in vergelijking met 30k valt dat mee. Maar dat is eveneens relatief natuurlijk.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:19:
[...]

Jouw situatie geeft precies weer hoe enorm relatief deze stijging is. Hopelijk een voorbode van wat moois, laten we het hopen. Ik zelf heb niet durven bijstorten, daar baal ik wel van. Kudos aan jou. Mijn totale verlies is nu 4,5k, dus in vergelijking met 30k valt dat mee. Maar okk dat is eveneens relatief natuurlijk.
ik zit ook op 5K verlies, maar heb zeker hoop......

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:19:
[...]

Jouw situatie geeft precies weer hoe enorm relatief deze stijging is. Hopelijk een voorbode van wat moois, laten we het hopen. Ik zelf heb niet durven bijstorten, daar baal ik wel van. Kudos aan jou. Mijn totale verlies is nu 4,5k, dus in vergelijking met 30k valt dat mee. Maar dat is eveneens relatief natuurlijk.
Ach verlies doet altijd pijn hè. Op betere tijden dan maar. Met name 2019 verwacht ik wel veel van.

• outlandos
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:20:
[...]

ik zit ook op 5K verlies, maar heb zeker hoop......
Hoop doet leven. Maar wellicht is het verstandig toch even (gedeeltelijk) 'winst' veilig te stellen nu. Slaap je ook beter ;) (dit zeg ik niet specifiek tegen iemand, maar gewoon in het algemeen)

[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 17-08-2018 22:26 ]

• cryptore
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:15:
Nou Klaas25 ik ga mee met de trein nu
Heb ze verkocht , ben bang dat de trein al weer gestopt is

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:04:
[...]

Precies :) Voor de mensen die niet holden, en dat hoeft niet eens day traden te zijn, is dit perfect. De mensen die holden zien hun verlies van bijvoorbeeld -60% naar -55% gaan. De mensen die instappen kunnen 20% op een dag pakken. Genoeg coins hebben vandaag 30% gedaan en zelfs tijdens de bullrun van vorig jaar gebeurde dat vrijwel nooit.
Je gaat er voor het gemak dan wel even vanuit dat je precies de goede in en uitstap momenten voorspelt? Er hebben tijdens de bullrun toch regelmatig coins +30% gedaan (en nog veel meer) hoor...

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:09:
[...]

Je gaat er voor het gemak dan wel even vanuit dat je precies de goede in en uitstap momenten voorspelt? Er hebben tijdens de bullrun toch regelmatig coins +30% gedaan (en nog veel meer) hoor...
Nee, daar ga ik zeker niet vanuit en dat hoeft ook helemaal niet.

Coins die op 1 dag 30% hebben gedaan ? Misschien is dat wel zo, maar een dag zoals vandaag waar heel veel coins dat doen heb ik niet eerder gezien. Indien dat wel is gebeurt heb ik wat gemist, keek in die tijd niet zo naar alts.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
[...]

[...]

30% was teleurstellend op sommige dagen 😁

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:12:
[...]

Nee, daar ga ik zeker niet vanuit en dat hoeft ook helemaal niet.

Coins die op 1 dag 30% hebben gedaan ? Misschien is dat wel zo, maar een dag zoals vandaag waar heel veel coins dat doen heb ik niet eerder gezien. Indien dat wel is gebeurt heb ik wat gemist, keek in die tijd niet zo naar alts.
Dan heb je inderdaad wat gemist, er waren coins die hier regelmatig ver boven zaten. Ziet het eigenlijk wel na elke crash / pump.

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:14:
[...]

Dan heb je inderdaad wat gemist, er waren coins die hier regelmatig ver boven zaten. Ziet het eigenlijk wel na elke crash / pump.
Ok, prima :) Vond dat vandaag wel heel veel coins hele dikke winsten lieten zien, meer coins dan ik dacht dan tijdens de bullrun. Maar goed, keek toen vrijwel alleen naar BTC.

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:15:
[...]

Ok, prima :) Vond dat vandaag wel heel veel coins hele dikke winsten lieten zien, meer coins dan ik dacht dan tijdens de bullrun. Maar goed, keek toen vrijwel alleen naar BTC.
Je hebt wel gelijk hoor dat er vandaag heel veel coins weer een dikke plus laten zien. Dit hebben we een tijdje ook niet gehad. Maar tijdens de enorme run van nov-jan gebeurde dit regelmatig. Ook veel pump&dumps. Heb zo een 30 alts in mijn porto dus heb wat makkelijker overzicht denk ik >:)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Iets met wat omhoog gaat moet een keer vallen toch? Voor alsnog heel ik beetje bij beetje van -31 naar -19% als hodler.

Ps. Wie heeft er een paar bitcoingold gekocht om weg te stoppen? Die heeft ooit richting de $500 gestaan. Damn.

Verwijderd

Waneer gaan we door die 66k heen?

• Klaas25
66k??😅 nog laaang niet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik zou eerst de 6.6k al voldoende vinden :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Hehe, wat een heerlijk enthousiaste verspreking :)
December 2019 gaan we door de 66k heen zegt m'n glazen bol :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 00:19:
[...]

Ik zou eerst de 6.6k al voldoende vinden :)
Denk dat de 66 er vannacht nog wel aan komt , gaat lekker zo

Verwijderd

Ik hou het lekker hoog aan, kan het alleen maar mee vallen :P

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Jammer geen cent verdiend vandaag. Boten vertrokken... morgen de zaterdag dip of kan er na de afgelopen ups nog meer erbij?

• TomTorquay
ONT maakt een mini-driehoekje af en schiet door de $2,5 *O*
+10% op twintig minuten, blij dat ik toch maar op de trein ben gesprongen :)

[ Voor 39% gewijzigd door TomTorquay op 18-08-2018 01:56 ]

• Sahara
TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 01:41:
Ik heb hoogtevrees om alsnog op de ONT trein te springen...

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 02:33:
Ik heb hoogtevrees om alsnog op de ONT trein te springen...
Dat snap ik maar al te goed. Na zo'n explosieve stijging moet wel een terugval komen, zou je denken. Maar voorlopig dendert ie alleen maar voort: 15% op 1h 7(8)7

• Sahara
TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 02:40:
[...]

Dat snap ik maar al te goed. Na zo'n explosieve stijging moet wel een terugval komen, zou je denken. Maar voorlopig dendert ie alleen maar voort: 15% op 1h 7(8)7
Met NANO ging het ook in golven.. mss ff wachten op de daling tot bijv. 2,700 en dan weer mss naar de 3?

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Wat is er zo speciaal aan ONT? Is het voor de lange termijn een betere investering dan NEO?

• Sahara
Holdem_NL schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 02:44:
Wat is er zo speciaal aan ONT? Is het voor de lange termijn een betere investering dan NEO?
Op korte termijn is het een gok en hoop je maar dat je jezelf niet in je voet schiet maar wel snel een paar honderd dollar pakt

• TomTorquay
6.6k heel even gehaald op Binance
Wat betreft daytrading is het vandaag (zoals VET, ZIL en NANO) een ideaal vehikel. Op de langere termijn heb ik geen behoefte om in ONT te blijven zitten.

• Sahara
TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 02:47:
6.6k heel even gehaald op Binance

[...]

Wat betreft daytrading is het vandaag (zoals VET, ZIL en NANO) een ideaal vehikel. Op de langere termijn heb ik geen behoefte om in ONT te blijven zitten.
Jammer voor mij. Met 8,7% verlies eruit. :(

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 03:42:
Jammer voor mij. Met 8,7% verlies eruit. :(
Shit, dat is niet leuk :|
Blijft vreselijk riskant in zo'n exploderende coin stappen. Heb op 2.75 ook nog wat BNB overgezet naar ONT, maar toen ik BTC zag aftoppen op 6.6k toch maar wijselijk volledig naar USDT gegaan. Kan zijn dat dit een klein dipje is, kan evengoed zijn dat dit het einde is van wat achteraf gezien een bulltrap blijkt te zijn. We gaan het zien.

• Sahara
TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 03:49:
[...]

Shit, dat is niet leuk :|
Blijft vreselijk riskant in zo'n exploderende coin stappen. Heb op 2.75 ook nog wat BNB overgezet naar ONT, maar toen ik BTC zag aftoppen op 6.6k toch maar wijselijk volledig naar USDT gegaan. Kan zijn dat dit een klein dipje is, kan evengoed zijn dat dit het einde is van wat achteraf gezien een bulltrap blijkt te zijn. We gaan het zien.
En toen steeg ie weer ff nadat ik eruit stapte. Niet leuk idd, bedankt voor je reply. Ben relatief laat ingestapt op 2,857 en daarna was snel de stijging voorbij. Ik heb alleen maar verloren en ga nu maar slapen. Wat mij ook beetje irriteert bij Binance is dat als je een positie sluit vaak één of andere vage melding bovenaan verschijnt en dat je dan denkt dat ie niet verkocht is, maar bij refreshen is ie alsnog uit je portefeuille verdwenen. Helemaal vervelend als de koers ook nog pijlsnel wegzakt en je dan denk shit mss is het niet verkocht :F

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als er nog iemand millionaire will worden.

https://www.reddit.com/r/...tm_name=millionairemakers

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

ONT nu weer instappen imho. Zet de koers op 3 dagen en leg een lineaal onder de koers. Inderdaad exact weer recht en helemaal op de bodem.

Maar dan moet die niet door de lineaal heen, dan weer uitstappen.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 18-08-2018 08:20 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Je krijgt net als NEO GAS, maar heet dan ONG, dus los van je korte termijn rendement door te handelen, hou je er ook dividend aan over. Daarnaast hopen veel mensen natuurlijk dat ONT ooit de waarde van NEO bereikt en ONG de waarde van GAS en dat je er dus nu op tijd bij bent. Verder is het gewoon een munt die smart toepassingen heeft en een erg mooie stijging laat zien.

Ik ben al sinds de lancering fan :) Wel jammer dat ONT vannacht is gestegen en nu ik wakker wordt weer het niveau van gisteravond heeft behaald. Maarja, hopelijk vandaag nog een mooie rit!

@Malarky Thx voor je voorspellingen de laatste tijd. Wat verwacht jij overigens van BTC?

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 18-08-2018 08:35 ]

• outlandos
TomTorquay schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 01:41:
Inmiddels een zooitje red candles achter elkaar bij ONT. Ik zit te twijfelen om er nu wat aan te schaffen...

Ik wacht wel een terugval naar 32 af. En zo niet helaas pindakaas.

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 18-08-2018 08:45 ]

• Bastrianos
Sl geraakt van ADA vannacht. ‘k Denk maar eens in ONT te stappen wanneer die uitbreekt.

Lopen de alt nu al weer leeg in BTC?

• outlandos
outlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:39:
[...]

Inmiddels een zooitje red candles achter elkaar bij ONT. Ik zit te twijfelen om er nu wat aan te schaffen...

Ik wacht wel een terugval naar 32 af. En zo niet helaas pindakaas.
Oké dat ging sneller dan verwacht.......

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
VET wordt ook gedumpt. Precies mijn stoploss getriggerd op 197 sats. Wilde toch wat winsten veilig stellen. Kijk wel even aan waar het schip strand het weekend.

Rookworst zonder r is ook worst.

• outlandos
Als de 6400 maar houdt. Anders kan het wel eens heel snel gaan.

• cryptore
outlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:15:
Als de 6400 maar houdt. Anders kan het wel eens heel snel gaan.
Van mij mag het lager , heb vannacht btc verkocht op 6583 , kan ik mooi lager inkopen , ben een beetje altcoin moe geworden , had er een paar weken terug nog zo,n 35 , nu nog 11 , ik ga meer in btc handelen , dat gaat me beter af , heb de laatste dagen steeds leuke kleine rijes kunnen pakken

Verwijderd

Ik handel zelf niet en hodl gewoon maar wat, volg het forum wel bijna dagelijks gewoon voor de lol.

Wil even mijn respect aan @Malarky betuigen voor die voorspellingen, wat zit jij spot on dude. Lekker voor de traders dat je dit deelt. Respect!

• Tominatie
  • Niet online
Vannacht de 6.6k aangeraakt met de verwachtte daling die daarna volgde. Ze zullen rond 6.2-6.4k wel weer hun longs openen om dan weer short te gaan op 6.6k en 6.8k, momentum trading is erg bepalend op het moment. Zou leuk zijn als er iemand een keer flink schijt heeft en vol gaat inkopen op de 6.6k en 6.8k om dan al die shorters te rekken. })

Paar alts die extreem zijn gestegen hebben nu een kleine "gezonde" correctie. Houden sommige die nog in de gaten? Zoals Nano en VET bijvoorbeeld :P

Nog een artikeltje over crypto in de voetbalwereld: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335675
Zag 'm opeens voorbij komen op voetbalzone wat 't grootste voetbalplatform is van Nederland, moon soon dus??

• cryptore
De coin die me het meeste teleurstelt is ADA , daar gebeurt werkelijk helemaal niets mee , is nog steeds 1 van m,n hodl coins , en dat blijft hij ook , maar had er wel meer van verwacht

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:59:
Ik handel zelf niet en hodl gewoon maar wat, volg het forum wel bijna dagelijks gewoon voor de lol.

Wil even mijn respect aan @Malarky betuigen voor die voorspellingen, wat zit jij spot on dude. Lekker voor de traders dat je dit deelt. Respect!
Ik deel dat respect _/-\o_

• Klaas25
cryptore schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:19:
De coin die me het meeste teleurstelt is ADA , daar gebeurt werkelijk helemaal niets mee , is nog steeds 1 van m,n hodl coins , en dat blijft hij ook , maar had er wel meer van verwacht
Inkopeenn :D

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:02:
Vannacht de 6.6k aangeraakt met de verwachtte daling die daarna volgde. Ze zullen rond 6.2-6.4k wel weer hun longs openen om dan weer short te gaan op 6.6k en 6.8k, momentum trading is erg bepalend op het moment. Zou leuk zijn als er iemand een keer flink schijt heeft en vol gaat inkopen op de 6.6k en 6.8k om dan al die shorters te rekken. })

Paar alts die extreem zijn gestegen hebben nu een kleine "gezonde" correctie. Houden sommige die nog in de gaten? Zoals Nano en VET bijvoorbeeld :P

Nog een artikeltje over crypto in de voetbalwereld: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335675
Zag 'm opeens voorbij komen op voetbalzone wat 't grootste voetbalplatform is van Nederland, moon soon dus??
Ook wel mooi die reacties van sommige eronder. When lambo? Die weten dus van de hoed en de rand. >:)

Rookworst zonder r is ook worst.

• Klaas25
Volgende etf achtige uitslag op 23 augustus dus zal na negatief uitslag weer inkakken lijkt me.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

Ook wel mooi die reacties van sommige eronder. When lambo? Die weten dus van de hoed en de rand. >:)
Sowieso vraag ik me weleens af hoeveel Nederlanders nou crypto bezitten. :P

Bij de volgende bullrun gaat Nederland er een hoop miljonairs bijkrijgen. 8) :+

• B-Bandit

Ja zojuist weer nano gekocht op dit niveau van de winst van gisteren. Helaas heb ik slechts met 10% van mijn portefeuille gehandeld. Maar ja. Aan de andere kant weet je het nooit. Anders had ik nano ook na de eerste felle stijging van 40% verkocht en dan de 60% die nog volgde gemist...

Vind het lastig inschatten.

• cryptore
Wat een negativiteit allemaal , maar wel leuk om te lezen

http://www.bvs.nl/cryptocurrency/

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022

Vind het frapant dat short posities weer aant stijgen zijn nu, positief mochten we naar boven uitbreken natuurlijk, maar toch riskant voor degene die nu short gaan vinden jullie niet?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

dabla schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

Vind het frapant dat short posities weer aant stijgen zijn nu, positief mochten we naar boven uitbreken natuurlijk, maar toch riskant voor degene die nu short gaan vinden jullie niet?
welke bron gebruik jij hiervoor ?

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Het loopt nu al wel erg lang te klooien tussen de 6300 en 6600 :(
Word tijd dat het eens uitbreekt :P

• dabla
sourcecode schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

welke bron gebruik jij hiervoor ?
BTC short op TradingView

• dennis112
  • Laatst online: 27-01 09:24
Gisteravond met de flinke stijgingen maar wat stop loss orders ingelegd en ze zijn allemaal getriggerd vannacht op XRP, TRX en ICX. Nu het juiste moment kiezen om weer in te kopen. Denken jullie dat het verstandig is om dat nu al te doen of zal het nog verder gaan dalen?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:11:
Ja, ont waagt wel degelijk de oversteek van 3 naar 4 sat ineens.

Zil is er ook vandoor weer.
Zie jij ZIL ook als een LTH?

• Tominatie
  • Niet online
dennis112 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:51:
Gisteravond met de flinke stijgingen maar wat stop loss orders ingelegd en ze zijn allemaal getriggerd vannacht op XRP, TRX en ICX. Nu het juiste moment kiezen om weer in te kopen. Denken jullie dat het verstandig is om dat nu al te doen of zal het nog verder gaan dalen?
Da's een lastige. De bitcoin is besluiteloos als wat, staat al heel lang rond die 6.5k niks te doen. De altmarkt blijft het prima doen ondanks de bitcoin. Er zijn natuurlijk wel wat coins die kleine correcties hebben nu maar da's niet gek na die stijgingen. Ik denk als bitcoin besluit door te stomen dat de alts ook weer flink op het gaspedaal zullen drukken. Persoonlijk denk ik dat we zometeen met een groene dildo omhoog vliegen. :P

• dennis112
  • Laatst online: 27-01 09:24
Nou heb wat limit buy orders ingesteld. XRP op 5200 sat, ICX op 10000 sat en VET op 195 sat. Nu maar afwachten of het nog wat daalt en ze getriggerd worden

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• outlandos
6450 seems unbreakable, green candle we r ready.

Verwijderd

Iemand hier al zich wat meer ingelezen in Bakkt? Ziet er wel interessant uit, maar is nog vrij weinig over bekent

• Tominatie
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:34:
6450 seems unbreakable, green candle we r ready.
Yep, het lijkt toch wel bullish te worden idd. <3

• dabla
Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:47:
[...]

Yep, het lijkt toch wel bullish te worden idd. <3
Zou een buyorder vanaf 6650-6670 een goed idee zijn mocht BTC gaan uitbreken?

• Chris.nl
  • Niet online
Wat als iedereen die bullish is en wacht op een BTC stijging om vervolgens in te stappen, gewoon zou instappen... >:)

• Klaas25
"Mensen kopen vaker goud". Beter kopen ze crypto 😛

https://www.telegraaf.nl/...en-slaan-goedkoop-goud-in

• dabla
Chris.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:20:
Wat als iedereen die bullish is en wacht op een BTC stijging om vervolgens in te stappen, gewoon zou instappen... >:)
Mss omdat het nu te gewoon riskant is,ik ben nog altijd bearisch omdat we nu evengoed eerst nog naar de 6k (of lager) kunnen gaan. De daling heeft in mijn ogen nog niet lang geduurd (qua tijd dan) ivm de vorige om bullish te worden imho, het is echter wel mogelijk vandaar dat het nu zo spannend is en zoals je zei ook iedereen afwacht.

• Chris.nl
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Mss omdat het nu te gewoon riskant is,ik ben nog altijd bearisch omdat we nu evengoed eerst nog naar de 6k (of lager) kunnen gaan. De daling heeft in mijn ogen nog niet lang geduurd (qua tijd dan) ivm de vorige om bullish te worden imho, het is echter wel mogelijk vandaar dat het nu zo spannend is en zoals je zei ook iedereen afwacht.
I know, ik heb ergens ook een idee dat het leed nog niet geleden is.

Maar goed, in veel TA's is een bepaalde driehoek getrokken en we hobbelen rustig richting het puntje > dus uitbreken zal ie sowieso. Binnenkort mogen de TA'ers weer achter de tekentafel om nieuwe lijntjes te trekken. 'k Ben benieuwd wat we de komende weken te lezen krijgen.

Vooralsnog voel ik me goed bij m'n maandelijke bijkoop en hodl strategie.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

D-Ed schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:57:
[...]

Zie jij ZIL ook als een LTH?
Zil en Ont en Vet tonen zeer vergelijkbaar gedrag afgelopen week en eigenlijk weken. Allemaal 2018 topcoins die hun ico prijs opzochten.

Ik verwacht niet dat ze zich anders gedragen als de markt toch weer keert.

Persoonlijk zou ik zil op 60-61 verkopen. Dan is er namelijk een perfect head and shoulders moment en die wil je sowieso van de zijkant bekijken.

De kans dat de bulls in 1x de 61 nemen acht ik klein, teveel mensen gaan de shoulder verkopen. Als die de 60 al haalt.

Ik snap overigens niet dat mensen nu bijvoorbeeld XRP kopen. Heeft sinds de hype nooit meer % spectaculaire dingen laten zien en als je geloofd dat de markt aantrekt kun je beter voor een lage hype coin gaan. Want als het slecht gaat gaat het ook slecht met XRP.

Oke je wint er weinig mee en je verliest er weinig mee, maar waarom holden als je zeker weet dat je verlies gaat maken anyway?

Het is een beetje als XLM. Misschien wel % het aller aller minst verloren afgelopen weken en daarvoor zeker een prijs verdiend. Maar komop, dan is het toch ook logisch dat die in tijden van herstel niet in 72uur x3 gaat zoals vet, ont, zil, nano en vele anderen die wel /10 zijn gegaan.

Als de markt echt aantrekt gaan mijn centen in Kucoin in coins als Trac, Pearl, TNC, Dragon, etc

Stuk voor stuk coins die soms wel /50 zijn gegaan in usdt. Dat is waar ik wil zijn als de hype echt losbarst. Want daar is je inzet x3 nog helemaal niks.

[ Voor 44% gewijzigd door Malarky op 18-08-2018 13:57 ]

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Malarky schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

Zil en Ont en Vet tonen zeer vergelijkbaar gedrag afgelopen week en eigenlijk weken. Allemaal 2018 topcoins die hun ico prijs opzochten.

Ik verwacht niet dat ze zich anders gedragen als de markt toch weer keert.

Persoonlijk zou ik zil op 60-61 verkopen. Dan is er namelijk een perfect head and shoulders moment en die wil je sowieso van de zijkant bekijken.

De kans dat de bulls in 1x de 61 nemen acht ik klein, teveel mensen gaan de shoulder verkopen. Als die de 60 al haalt.

Ik snap overigens niet dat mensen nu bijvoorbeeld XRP kopen. Heeft sinds de hype nooit meer % spectaculaire dingen laten zien en als je geloofd dat de markt aantrekt kun je beter voor een lage hype coin gaan. Want als het slecht gaat gaat het ook slecht met XRP.

Oke je wint er weinig mee en je verliest er weinig mee, maar waarom holden als je zeker weet dat je verlies gaat maken anyway?

Het is een beetje als XLM. Misschien wel % het aller aller minst verloren afgelopen weken en daarvoor zeker een prijs verdiend. Maar komop, dan is het toch ook logisch dat die in tijden van herstel niet in 72uur x3 gaat zoals vet, ont, zil, nano en vele anderen die wel /10 zijn gegaan.

Als de markt echt aantrekt gaan mijn centen in Kucoin in coins als Trac, Pearl, TNC, Dragon, etc

Stuk voor stuk coins die soms wel /50 zijn gegaan in usdt. Dat is waar ik wil zijn als de hype echt losbarst. Want daar is je inzet x3 nog helemaal niks.
Zil heeft vannacht al een run gemaakt naar de 66, je verwacht dus nog een kleine tweede run? Twijfel om weer in te stappen nu, maar heb wel iets kunnen profiteren.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

SL65 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Zil heeft vannacht al een run gemaakt naar de 66, je verwacht dus nog een kleine tweede run?
Ik zou 60-61 regionen verkopen want head and shoulders patroon is dan gevormd. En daarna valt die logischerwijs ietsje terug, of heel veel als de puf een beetje uit de markt is. Dat ga ik van de zijlijn bekijken, durf het niet te voorspellen.

• Tominatie
  • Niet online
Een rood staafje omlaag nu hoor. :(

Verwijderd

Malarky schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

Het is zeker geen gekke inkoop prijs voor de lange termijn. Praten we natuurlijk wel over 2-3 jaar.

• outlandos
Ik wilde het net zeggen. Get out when you can.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:46
tja kan niet altijd omhoog gaan :O

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Alts zat geen fut meer in. Dus dumpen grote beleggers alles voor usdt. Dubbel winst, logische markt reactie op deze alt en btc niveau is dat zowel de alts als btc onderuit gaan. Kunnen zij weer goedkoop instappen.

• Matadores
  • Laatst online: 17:01
Tominatie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Da's een lastige. De bitcoin is besluiteloos als wat, staat al heel lang rond die 6.5k niks te doen. De altmarkt blijft het prima doen ondanks de bitcoin. Er zijn natuurlijk wel wat coins die kleine correcties hebben nu maar da's niet gek na die stijgingen. Ik denk als bitcoin besluit door te stomen dat de alts ook weer flink op het gaspedaal zullen drukken. Persoonlijk denk ik dat we zometeen met een groene dildo omhoog vliegen. :P
Heb gisteravond toch maar iets meer dan 2 dozijn NEO erbij gekocht en bijna 2 handjes vol Ontology. Volgens mijn bron zitten er nu echt goede tijden aan te komen.

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:17:
Alts zat geen fut meer in. Dus dumpen grote beleggers alles voor usdt. Dubbel winst, logische markt reactie op deze alt en btc niveau is dat zowel de alts als btc onderuit gaan. Kunnen zij weer goedkoop instappen.
De alts die ik heb reageren momenteel echt helemaal niet op de btc-daling, maar dat komt dan ook omdat ik behoorlijk onder de rader coins heb met lage marketcaps. Je ziet bij VET en Nano bijv. wel gelijk een spike omlaag.

Ben benieuwd wanneer men besluit de longs te loaden. De weerstand na 6.2k is behoorlijk, dus nu zou geen slecht moment zijn...

• outlandos
Mijn bid op 6310USD blijkt net even iets te scherp. Helaas :+

• Tominatie
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:19:
Mijn bid op 6310USD blijkt net even iets te scherp. Helaas :+
Wacht nog maar even, misschien daalt ie nog wel tot 6250 om daarna groene dildo omhoog te maken. :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Op Twitter wordt dit als reden voor de daling gegeven:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dk4pdASWsAEc_RZ.jpg:large

Pagina: 1 ... 235 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!