[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.304 views

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Alabama_man schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:39:
Aah ik zie dat de Tether Marketcap onlangs weer met ca 280 miljoen is gestegen. Vroeg me al af waar al die stijgingen vandaan kwamen :+
die is alleen niet in BTC gegaan :)

Prepare for the next ATH

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoe noemen we het dan als je nu inkoopt. Lijkt op fomo maar gezien het dal waar we uitkomen. Het valt allemaal nog steeds onder herstellen :P Prijzen zijn nog steeds dirthcheap.

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 17-08-2018 14:48 ]

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:30
Het lijkt erop dat er eindelijk wat leven in de brouwerij is op de vet blockchain, hier mooi te zien: https://explore.veforge.com/

Voorheen waren er nog regelmatig blocks zonder transacties.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
lighting_ schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:08:
Voor degene die ooit met de airdrop WHEN van maanden geleden hebben meegedaan.
https://www.coinpulse.io/...lTVNEZjBRUHYwRC9qKzBmQT09
Kan jij me misschien in klare taal es uitleggen , hier of privé hoe je best je when tokens verstuurd naar je mew wallet?

SPiET

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:34
spietie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Kan jij me misschien in klare taal es uitleggen , hier of privé hoe je best je when tokens verstuurd naar je mew wallet?
Airdrop tokens zijn gelocked, deze worden unlocked indien ze naar een Expert worden gestuurd... ;)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
En nu doorgassen all the way to 6600 aub.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Nano gaat zich opmaken voor een volgende run vanaf 28.0 (niet geheel verrassend). Zijn we erbij?

Ik stap dan wel even uit rond 31, blijkbaar is dat het voor nu. (ik kies voor de top van de ena laatste candlestick voor zijn ath, dat is dus 30,7)

Ik zie dat ZIL ook op uitbreken staat. Loopt nu heel beheerst naar die top van 54-55.

[ Voor 60% gewijzigd door Malarky op 17-08-2018 15:35 ]

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:00
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:17:
Nano gaat zich opmaken voor een volgende run vanaf 28.0 (niet geheel verrassend). Zijn we erbij?

Ik stap dan wel even uit rond 31, blijkbaar is dat het voor nu.
altijd lekkerding!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Krijg nou wat. Dit topic is interessant aan het worden :P

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
BoulaMouzer schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:09:
[...]

Airdrop tokens zijn gelocked, deze worden unlocked indien ze naar een Expert worden gestuurd... ;)
Ja weet ik :) , al ooit es aan jouw gevraagd ;) maar je kan op een andere mobiel jezelf expert maken maar hoe werkt het dan verder?

Had graag es een stappenplan gehad om alle tokens bij elkaar te krijgen op 1 mew. Mijn dank zou groot zijn _/-\o_ O+ 8)

SPiET

• Berry powel
qua marketcap zijn we gewoon rond het niveau van half november 2017. absurd dat nog geen 2 maanden later de ATH qua marketcap werd bereikt.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

worden we bullish ?

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Voor de komende weken en maanden durf ik het nog niet te zijn.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb zojuist weer bijgestort, dus ja, maar, ik blijf wel enorm voorzichtig :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:36:
[...]

Ik heb zojuist weer bijgestort, dus ja, maar, ik blijf wel enorm voorzichtig :)
M'n sepa is inmiddels gearriveerd op coinbase. Het probleem is echter dat ik door al die enorme verliezen er van overtuigd ben dat zodra ik m'n centen inwisselen de boel weer gaat zakken :')

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:01
Altijf mooi, een paar Alts die ff lekker aan het moonen zijn na een hele dikke drop en de stemming in dit topic is weer 180 graden gedraaid :)

Vergeet niet dat VET ondanks een 50% increase binnen een dag nog steeds op de helft staat van wat het een week geleden was.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
spietie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

Ja weet ik :) , al ooit es aan jouw gevraagd ;) maar je kan op een andere mobiel jezelf expert maken maar hoe werkt het dan verder?

Had graag es een stappenplan gehad om alle tokens bij elkaar te krijgen op 1 mew. Mijn dank zou groot zijn _/-\o_ O+ 8)
Je hebt een tweede toestel nodig.
En dan met elkaar verbinden en afrekenen.
WhenHub heeft nu wel een check geprogrammeerd of je een legit expert bent omdat ze niet willen dat mensen via omweg hun eigen tokens verzilveren.

• outlandos
Overigens hoor ik hier niemand over WAN, maar die is toch ook aan een heerlijke opmars bezig van 55 naar 95 cent in enkele dagen tijd.

• Tnon
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2022
Ik heb nog geen cryptocurrency verkocht naar euro's, ik gebruik normaliter btcdirect, maar ik weet niet of deze de meest vriendelijke toeslagen heeft?

Of zetten jullie het om naar BTC of een dergelijke 'stabiele' coin voor de tussentijden? (Ik zit op Binance)

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31
De vrijdag is nog niet voorbij jongens.... Red friday zit er altijd nog in

• Taro
  • Niet online

Taro

Tnon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:45:
Ik heb nog geen cryptocurrency verkocht naar euro's, ik gebruik normaliter btcdirect, maar ik weet niet of deze de meest vriendelijke toeslagen heeft?

Of zetten jullie het om naar BTC of een dergelijke 'stabiele' coin voor de tussentijden? (Ik zit op Binance)
LTC verzenden naar Coinbase Pro -> Gratis omzetten naar Euro -> Storten naar je bankrekening voor maar 0,15 Euro in totaal.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Berry powel

Gdax (coinbase) heeft geen handelfee's, alleen een minimale withdraw fee. Wel belangrijk bij je Limit sell order om "post only" aan te vinken.

• PilatuS
  • Niet online

https://www.goedkoopstebitcoin.nl/

• Taro
  • Niet online

Taro

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:43:
Overigens hoor ik hier niemand over WAN, maar die is toch ook aan een heerlijke opmars bezig van 55 naar 95 cent in enkele dagen tijd.
Het probleem met dit soort dagen is dat je constant blijft switchen omdat alles mooi is *O* Daarom dus zojuist ook maar bijgekocht, omdat ik niets meer wil verkopen om iets anders te kopen.

Ik ben vandaag al tig keer tussen ZIL, NANO, ETC. VET en een paar anderen gewisseld met een bepaald potje. De rest blijft mooi steady in BTC, NEO, ONT, RLC, ETC en BNB en daar blijf ik vanaf, behalve als alles weer echt daalt.

Ik stop met switchen, je kiest toch altijd verkeerd en groene pieken achterna lopen kost alleen maar geld. WAN is denk ik een leuke coin, maar zal tov vele andere altijd iets minder blijven presteren, iedereen kiest denk ik 5-10 favo coins en bij mij zit WAN daar niet tussen.

• Tnon
  • Laatst online: 26-01-2022
Ahja, dat zijn goede tips, dank!
Is Coinbase Pro gelijk aan GDAX?

Dus als ik zou willen uitstappen alles om zien te zetten naar BTC/LTC, wat net de laagste fees zou hebben/mogelijk is. En dan naar m'n Coinbase (ofwel GDAX voor de veel lagere fees) en dan naar je bankrekening.

Ik ga het misschien eens beleven, of ik volg Malarky in het omzetten van Nano naar ZIL en kijk het nog even uit de boom met de rest die ik heb nu. (TRX, ADA, XRP, THETA)

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:51:
[...]

Het probleem met dit soort dagen is dat je constant blijft switchen omdat alles mooi is *O* Daarom dus zojuist ook maar bijgekocht, omdat ik niets meer wil verkopen om iets anders te kopen.

Ik ben vandaag al tig keer tussen ZIL, NANO, ETC. VET en een paar anderen gewisseld met een bepaald potje. De rest blijft mooi steady in BTC, NEO, ONT, RLC, ETC en BNB en daar blijf ik vanaf, behalve als alles weer echt daalt.

Ik stop met switchen, je kiest toch altijd verkeerd en groene pieken achterna lopen kost alleen maar geld. WAN is denk ik een leuke coin, maar zal tov vele andere altijd iets minder blijven presteren, iedereen kiest denk ik 5-10 favo coins en bij mij zit WAN daar niet tussen.
Wan en Ven zijn m'n grootste holdings. Prima dagen dus, maar tegelijkertijd kan ik er niet echt van genieten omdat ik eergisteren klaar stond om wat extra fiat erbij te knallen maar de vrouw des huizes mij daarvan heeft weten te weerhouden. Altijd die vrouwen weer hè..!! ;)

• Berry powel
Tnon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:54:

Dus als ik zou willen uitstappen alles om zien te zetten naar BTC/LTC, wat net de laagste fees zou hebben/mogelijk is. En dan naar m'n Coinbase (ofwel GDAX voor de veel lagere fees) en dan naar je bankrekening.

Ik ga het misschien eens beleven, of ik volg Malarky in het omzetten van Nano naar ZIL en kijk het nog even uit de boom met de rest die ik heb nu. (TRX, ADA, XRP, THETA)
Ja ik blijf het altijd een spannend gebeuren vinden, Gdax is idd Coinbase Pro. Enige is dat je dus eerst alles naar één van de getrade munten op coinbase pro moet omzetten, vervolgens naar coinbase pro sturen en daar verkopen (naar fiat omzetten). Dit kan overigens ook op kraken/bitstamp.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tnon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:54:

GDAX bestaat niet meer en is nu idd Coinbase Pro. LTC heeft vaak de laagste transactie fee tov ETH en BTC en is daarnaast ook erg snel qua versturen. Dan wel via een Post only order verkopen, anders betaal je wel een fee. Daarna withdrawen naar je bankrekening idd.

• Berry powel
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:57:
[...]

Wan en Ven zijn m'n grootste holdings. Prima dagen dus, maar tegelijkertijd kan ik er niet echt van genieten omdat ik eergisteren klaar stond om wat extra fiat erbij te knallen maar de vrouw des huizes mij daarvan heeft weten te weerhouden. Altijd die vrouwen weer hè..!! ;)
Ach ja en als vandaag weer een -25% dag was, was je haar dankbaar. Heeft geen enkele zin om terug te kijken.

Als je bijvoorbeeld rond het 2e a 3e kwartaal 2017 in XRP was gestapt en het rond 2 euro had verkocht kon je miljonair zijn

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]

Ah, vandaar, dan zou ik ook niet teveel naar andere coins meer kijken.

Ik baal er weleens van dat mijn vrouw zich niet in onze financiën interesseert, aan de andere kant kijkt ze dus ook nooit op de rekening en kan ik gewoon mijn gang gaan met dit soort dingen. Daarnaast zorg ik voor de inkomsten, dus ik heb ook geen verantwoording af te leggen.

Gewoon doen joh, zolang je maar winst maakt he en zij daar ook van mee mag genieten :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:07:
[...]

Ik baal er weleens van dat mijn vrouw zich niet in onze financiën interesseert, aan de andere kant kijkt ze dus ook nooit op de rekening en kan ik gewoon mijn gang gaan met dit soort dingen. Daarnaast zorg ik voor de inkomsten, dus ik heb ook geen verantwoording af te leggen.

Gewoon doen joh, zolang je maar winst maakt he en zij daar ook van mee mag genieten :)
ga het mijn vrouw vertellen pas ALS ik winst heb gemaakt eerder heeft nog geen zin :*)

• Sahara
Op dezelfde $ 13,70 m'n ETC er weer uit gedaan. Dit schiet niet op, ik heb geen geduld meer met ETC :N

• Berry powel
bie100 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:08:
[...]

ga het mijn vrouw vertellen pas ALS ik winst heb gemaakt eerder heeft nog geen zin :*)
Ik gebruik haar geld, no risk!

• Taro
  • Niet online

Taro

bie100 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:08:
[...]

En anders kan je altijd nog je saldo in Dollars laten zien ipv Euro's 8)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:07:
[...]

Haha idem dito hier. Toch wel beetje hete kolen zolang je op verlies staat haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Berry powel schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:09:
[...]

Ik gebruik haar geld, no risk!
Heb jij toch niet nodig met die zakken geld van DVS?

Zero.

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

GDAX bestaat niet meer en is nu idd Coinbase Pro. LTC heeft vaak de laagste transactie fee tov ETH en BTC en is daarnaast ook erg snel qua versturen. Dan wel via een Post only order verkopen, anders betaal je wel een fee. Daarna withdrawen naar je bankrekening idd.
Zijn de fee's op coinbase en coinbase pro gelijk? Ik wist tot nu niet eens van het bestaan van de pro variant.

• Taro
  • Niet online

Taro

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:16:
[...]

Zijn de fee's op coinbase en coinbase pro gelijk? Ik wist tot nu niet eens van het bestaan van de pro variant.
Nee, op Coinbase betaal je een zeer hoge fee. Op Coinbase Pro kan je voor 0% fee handelen, mits je geen bestaande orders pakt (taker), maar alleen een nieuwe aanmaakt (maker).

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:10:
[...]

En anders kan je altijd nog je saldo in Dollars laten zien ipv Euro's 8)
of in Roepie ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo de leegloop van VET is weer begonnen

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Begint er wel te lijken dat het feestje weer even voorbij is. Ben overal uitgestapt.

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:18:
[...]

Nee, op Coinbase betaal je een zeer hoge fee. Op Coinbase Pro kan je voor 0% fee handelen, mits je geen bestaande orders pakt (taker), maar alleen een nieuwe aanmaakt (maker).
Fijn dat ik daar na tig stortingen achterkomen :+ ach ja, beter laat dan nooit. Dank voor de tip.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:22:
Begint er wel te lijken dat het feestje weer even voorbij is. Ben overal uitgestapt.
Ik ook VET binnen 2 minute 15% eraf

Prepare for the next ATH

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
TomTorquay schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:57:
Ik denk niet dat we met VET voorlopig hoger gaan, maar de tactiek die @Taro aangeeft lijkt mij ideaal ;)
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/8a4a99d3bd67ba8d9a025c36edf4a624/tenor.gif?itemid=6220235
De hypefactor in deze markt blijkt niet te onderschatten. Mea culpa.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• outlandos
Berry powel schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:03:
[...]

Ach ja en als vandaag weer een -25% dag was, was je haar dankbaar. Heeft geen enkele zin om terug te kijken.

Als je bijvoorbeeld rond het 2e a 3e kwartaal 2017 in XRP was gestapt en het rond 2 euro had verkocht kon je miljonair zijn
Je hebt voor de volle 200% gelijk.

• TomTorquay
[...]

Ik vermoed dat je ze binnenkort alsnog dankbaar zou kunnen zijn. Maar ik zat er al vaker naast, dus vooral: DYOR ;)
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:22:
Toch stiekem wat FOMO? :+
Ik geef toe, het was aanlokkelijk, maar ik wacht tot $6660 om in te stappen. Tot dan is alles perfect in lijn met de neerwaartse trend, hoe mooi er ook geld te verdienen viel met long te gaan in bepaalde coins.

• Pelox
En toch wil hij nog niet echt zakken hoor.. ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren.

Zero.

• Sahara
Ik heb het idee wil je in de laatste dagen wat makkelijker geld verdienen dan moet je 's nachts opblijven ten tijde wanneer Azië open is.. zij lijken de richting te bepalen en Europa hobbelt naar beneden of zijwaarts.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:32:
[...]
Toch stiekem wat FOMO? :+
Ik geef toe, het was aanlokkelijk, maar ik wacht tot $6660 om in te stappen. Tot dan is alles perfect in lijn met de neerwaartse trend, hoe mooi er ook geld te verdienen viel met long te gaan in bepaalde coins.
Heb toch maar besloten af en toe eens in te stappen op korte termijn in plaats van alleen lange termijn. Ben gisteravond ingestapt en dus net volledig uitgestapt. Had BTC en Zil gekocht dus wakker worden was leuk :)

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:39:
[...]

Heb toch maar besloten af en toe eens in te stappen op korte termijn in plaats van alleen lange termijn. Ben gisteravond ingestapt en dus net volledig uitgestapt. Had BTC en Zil gekocht dus wakker worden was leuk :)
Precies zo probeer ik het ook te doen en dan neem ik vooral niet te veel risico. Winst is winst al is het maar een paar procent en bij een daling is iedere extra coin mooi meegenomen. Alle beetjes helpen.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:43:
[...]
Precies zo probeer ik het ook te doen en dan neem ik vooral niet te veel risico. Winst is winst al is het maar een paar procent en bij een daling is iedere extra coin mooi meegenomen. Alle beetjes helpen.
Is ook zo :)

Als ik denk dat het omlaag gaat dan doe ik niets. Had gisteravond het idee dat het wel eens verder kon stijgen. Dus gekocht en een stop loss gezet. De winst was nu 4x groter dan wat het verlies was geweest als het omlaag was gegaan.

• TomTorquay
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:39:
Dat lijkt mij inderdaad een perfecte tactiek. Mits een strakke stop loss kon er gisterenavond weinig misgaan.

Ik deed dat vroeger ook meer, maar ik merk dat ik de laatste tijd minder doortastend ben, blijf twijfelen, dan uiteindelijk niks doe, maar hier wel een beetje de specialist kom uithangen. Zo ga ik m'n verlies nooit goedmaken (ingestapt op ATH). Jaja, werk aan m'n winkel :)

• Sahara
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:47:
[...]

Dat lijkt mij inderdaad een perfecte tactiek. Mits een strakke stop loss kon er gisterenavond weinig misgaan.

Ik deed dat vroeger ook meer, maar ik merk dat ik de laatste tijd minder doortastend ben, blijf twijfelen, dan uiteindelijk niks doe, maar hier wel een beetje de specialist kom uithangen. Zo ga ik m'n verlies nooit goedmaken (ingestapt op ATH). Jaja, werk aan m'n winkel :)
Gebruiken jullie met de stop loss sell orders (stop limit op Binance) de Stop en Limit op dezelfde koers? Of ligt de Limit een paar cent/sats onder de Stop koers?

• TomTorquay
Sahara schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:51:
Gebruiken jullie met de stop loss sell orders (stop limit op Binance) de Stop en Limit op dezelfde koers? Of ligt de Limit een paar cent/sats onder de Stop koers?
Een beetje eronder. Maar ik weet niet of dat echt nodig is. Ik zie het meer als veiligheid voor moest het echt extreem hard instorten.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:50
Zit ook wel te twijfelen om even uit te stappen en tevreden te zijn met de behaalde winst van een paar procent (XRP, BTC, ETH), voor de mogelijke weekend dump. Toch fijn om een eerste succesvolle '2-day' trade te doen, in plaats van idle hodlen met verlies van de afgelopen periode.

Zit overigens sinds ik ben begonnen op Kraken, aangezien dat me de meest betrouwbare exchange leek. Toch lijkt binance beter voor daytraden, aangezien je daar veel meer coins hebt. Misschien ook maar eens een account op aanmaken :)

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:47:
[...]

Had al te veel bounces gemist vond ik.

Kwam ook wel door deze TA trouwens: https://www.tradingview.c...tcoin-neutral-technicals/

Die val naar 6200 was goed voorspelt. Hij klopt verder niet perfect, maar de bounce op 6200 wel en deze was ook gepost toen we nog op 6400 zaten. Dat ie op 6200 zou bouncen is waar het mij om ging. Toen ie de 6200 aantikte maar er niet doorheen viel vond ik het een mooi moment om te kopen. Inderdaad een strakke stop loss en dan slapen en hopen dat het goed gaat.

Nou had het nog fout kunnen gaan door niet verder dan 6400 te komen en daarna terug te vallen naar onder de 6200, maar dat risico nam ik maar even. Gekeken naar het verlies als het fout zou gaan en de mogelijke winst als het goed zou gaan. Uiteindelijk dus 4x meer winst dan wat het maximale verlies zou zijn geweest. Zit je er dan 2x fout mee gaat het op de lange termijn alsnog prima.
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:52:
[...]

Een beetje eronder. Maar ik weet niet of dat echt nodig is. Ik zie het meer als veiligheid voor moest het echt extreem hard instorten.
Ik ga meestal wel wat lager zitten. Kost je wel meer geld, maar heb een hekel aan iets omlaag, stop loss wordt getriggert en dan dik omhoog. Dan heb je en verlies en geen winst. Dan kies ik voor iets meer mogelijk verlies.

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:52:
[...]

Hangt ook van het aantal en type coin af. Bij BTC zet ik de limit vaak 50 Dollar lager dan de stop. Bij ONT bijvoorbeeld heb ik best wel een hoog aantal coins, die met dezelfde limit en stop nooit gevuld zouden worden, dus daar ga ik er ook gewoon 10 cent onder zitten voor de zekerheid. Ze worden altijd tegen de meest gunstige koers verkocht, dus eigenlijk maakt het niet uit als je ze veel lager zet.

• Tominatie
  • Niet online
Broeders I'M BACK. *O* 8)

Iets langer dan 3 weken weggeweest en ik heb de cryptomarkt niet zo nauw gevolgd. Ik keek af en toe naar m'n delta appje die ik speciaal voor de vakantie had gedownload maar die heb ik een week geleden maar verwijderd, zag m'n altcoins weer nieuwe ATL's maken en werd daar niet héél blij van. (niet dat het me echt heel veel deed ofzo, maar had echt niet verwacht dat we zo diep konden zinken) :+

Ik keek ook af en toe op dit forum maar daar werd ook niet erg blij van. Het bearlevel was zo hoog geworden hier... iedereen had het over 3k-4k, iedereen zat in een zware depressie en niemand die zei:"BROEDERS! Wij zijn sterke mannen, holders4life, wij geloven in de bitcoin en onze shitcoins. Wij kopen bij als iedereen angstig is, als iedereen zichzelf van kant wil maken..." <- dus nu weet ik ook waarom ik nuttig ben in dit forum. De bull-positiviteit erin brengen. :+

Heb jullie gemist jongens, vanaf nu weer actief! :P

HOLDER 4 LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! }) }) }) }) }) }) })

natuurlijk ga ik straks weer flink bijkopen, ook al is de markt al "herstellende" zijn de alts nog steeds cheap as fuck!!!!! :P

• outlandos
Weet iemand wat de fee is van het versturen van Bitcoin Cash naar Binance?

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:08:
Storten is gratis. Het hangt er vanaf waar het vandaan komt wat het verder kan kosten.

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

Hangt ook van het aantal en type coin af. Bij BTC zet ik de limit vaak 50 Dollar lager dan de stop. Bij ONT bijvoorbeeld heb ik best wel een hoog aantal coins, die met dezelfde limit en stop nooit gevuld zouden worden, dus daar ga ik er ook gewoon 10 cent onder zitten voor de zekerheid. Ze worden altijd tegen de meest gunstige koers verkocht, dus eigenlijk maakt het niet uit als je ze veel lager zet.
Stel de BTC staat nu op 6463 en je zet je Stop op 6410 en je Limit op 6380. Als ik het bij Binance goed begrijp dan wordt bij de laatste prijs van 6410 je sell order getriggerd en wordt ie op de limiet van 6380 in het orderboek gelegd. Als de BTC vervolgens naar 6400 gaat wordt je order nog niet uitgevoerd toch? Enkel als ie de 6380 aanraakt wordt ie voor 6380 of daarboven uitgevoerd? Begrijp ik dat goed?

• Taro
  • Niet online

Taro

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:08:
Vanuit waar? Een wallet? Dan kan je de transactie gewoon klaarzetten en zie je hoeveel dat is. Vanuit een broker geven ze het altijd apart aan.

@Tominatie Welkom terug! Fijne vakantie gehad?

• Taro
  • Niet online

Taro

Sahara schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:11:
[...]

Stel de BTC staat nu op 6463 en je zet je Stop op 6410 en je Limit op 6380. Als ik het bij Binance goed begrijp dan wordt bij de laatste prijs van 6410 je sell order getriggerd en wordt ie op de limiet van 6380 in het orderboek gelegd. Als de BTC vervolgens naar 6400 gaat wordt je order nog niet uitgevoerd toch? Enkel als ie de 6380 aanraakt wordt ie voor 6380 of daarboven uitgevoerd? Begrijp ik dat goed?
Nee, het wordt een Limit verkoop order en die wordt direct uitgevoerd tegen het meest gunstige tarief. Bijv. 6409 of 6380 als het hard gaat. Zet je hem op 6409, en hij crashed direct door naar <6400, dan blijft hij als té hoge verkooporder in het orderbook staan.

• TomTorquay
@Tominatie Welcome back! Binnen negen maand meervoudig papa? Of heb je het rustig gehouden? :+

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Nee, het wordt een Limit verkoop order en die wordt direct uitgevoerd tegen het meest gunstige tarief. Bijv. 6409 of 6380 als het hard gaat. Zet je hem op 6409, en hij crashed direct door naar <6400, dan blijft hij als té hoge verkooporder in het orderbook staan.
Stel je denkt dat het flink hard gaat zakken. Stel bijvoorbeeld als ie door de 6000 heen zou zakken. Waar zou je de boel dan op instellen ?

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Ja echt top vakantie's gehad. Het eerste weekje in Cherso was natuurlijk jezelf helemaal naar de pleuris helpen. Veel zuipen, weinig slaap en een lekker zonnetje om uit te kateren. De clubs op cherso waren echt leuk & gezellig en ook werd het echt gedomineerd door Nederlanders met af en toe verdwaalde Engelse jongeren en wat mooie Griekse dames. Wel af en toe een gevecht en wat mannen die vol stonden van de testosteron maar confrontaties zoveel mogelijk ontweken.

In lesbos heerlijk tot rust gekomen en echt gerelaxt met een paar uitstapjes naar leuke plaatjes vooral bij het zwembad en zee gezeten. Geen druppeltje alcohol meer aangeraakt (op een wijntje na) haha.

Al met al, heb weer zin om zondag te werken. Of nee, toch niet... :'(

--

Vindt trouwens best spannend om kucoin en binance zo te gaan openen. De schade zal toch wel een beetje pijnlijk zijn. POA, DRGN en TRAC hebben de heftigste klappen gehad met MAN die zich al heel goed hersteld zie ik. Zometeen maar zien welke ik het meeste moet bijkopen >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:17:
[...]

Stel je denkt dat het flink hard gaat zakken. Stel bijvoorbeeld als ie door de 6000 heen zou zakken. Waar zou je de boel dan op instellen ?
Dat is een lastige, omdat vaak rond de xx68, xx72 of xx78 de boel weer opveert richting de x000. Daarom zou ik pas op bijvoorbeeld 5965 de Stop zetten met op 5900 de limit. Kijk trouwens ook maar achteraf als je Stop loss is afgegaan, dan zie je vaak dat hij voor een average bedrag is verkocht, het wordt eigenlijk een soort market order tot een bepaalde limiet. Sta je dus achteraan in de rij met je stop loss, dan kan je de boot weleens goed missen. Er zijn volgens mij ook geen exchanges die exact voor de limit verkopen, het is altijd tegen het meest gunstige tarief.

Waar je natuurlijk wel altijd aan moet denken is of je in het ergste geval inderdaad nog 65 Dollar extra wil verliezen, of dan liever hold met kans op een stijging.

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:16:
@Tominatie Welcome back! Binnen negen maand meervoudig papa? Of heb je het rustig gehouden? :+
Hahaha, ik heb niet de liefde bedreven daar. :P
Heb wel wat leuke meiden kunnen toevoegen op snapchat en eentje ga ik binnenkort meeten (als ik mijn studenten OV pakket binnen heb; gratis met de trein doordeweeks). Want ik ga natuurlijk geen euro's spenden op een meisje, terwijl ik ook wat shitcoins kan bijkopen hé :+ :+ :+ :+ :+

Trouwens, ik ben ook een beetje depressief geworden over het feit hoeveel geld zo'n vakantie nou kost. Voor een shotje betaalde je 7.50 per stuk en als je dan rondjes geeft gaat het hard........

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:21:
[...]

Dat is een lastige, omdat vaak rond de xx68, xx72 of xx78 de boel weer opveert richting de x000. Daarom zou ik pas op bijvoorbeeld 5965 de Stop zetten met op 5900 de limit.
Dat is wel een flink verschil dan. Moet eerlijk zeggen dat hier zelf niet heel veel verstand van heb. Heb het tot nu toe altijd ongeveer zo gedaan: Als ik denk dat ie onder de 6000 blijft zakken de Stop op 5870 en de Limit op 5860. (Het doel is dan verkopen als ie echt blijft zakken tot onder de 5800) Tot nu toe is het altijd nog netjes verkocht, maar ik loop dus het risico dat de boel niet verkocht wordt ?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Verassing: ONT breekt uit!

• Taro
  • Niet online

Taro

* Taro trekt zijn duurste Whisky open *O*

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Dat is wel een flink verschil dan. Moet eerlijk zeggen dat hier zelf niet heel veel verstand van heb. Heb het tot nu toe altijd ongeveer zo gedaan: Als ik denk dat ie onder de 6000 blijft zakken de Stop op 5870 en de Limit op 5860. (Het doel is dan verkopen als ie echt blijft zakken tot onder de 5800) Tot nu toe is het altijd nog netjes verkocht, maar ik loop dus het risico dat de boel niet verkocht wordt ?
Stel dat ik een Stop heb op 5880 met een Limit op 5850 en ik verkoop 100 BTC, jij zit er als enige order met 50 BTC tussen, dan ben ik eerst aan de beurt, ik crash hem door tot 5850 en jij blijft met een verkooporder op 5860 zitten van 50 BTC, terwijl hij daarna verder keldert.

Dus ja, dat risico loop je.

• Tominatie
  • Niet online
Ik moet weer even inkomen, de bull engine wordt opgestart bij mij. Sinds mijn vertrek stortte de markt compleet in van een bitcoin 8000 naar 6000 en de alts die doodleuk de ene ATL bereikte naar de andere. Net nu ik terug ben gekomen gaat de hele markt weer vol in het groen. Denk dat whales anticipeerde op de terugkeer van mij. Dus voortaan als ik op vakantie ga meld ik dat wel even en kunnen jullie rustig uitstappen om dan weer in te stappen bij mijn terugkeer.

Nee maar even zonder dollen. Ik denk dat om en nabij de 6k gewoon het laagste punt is dit jaar, we hebben die namelijk zo ontiegelijk vaak getest en nooit gingen we er ver onder. Dit doet bij mij een lichtje branden, namelijk dat whales en grote partijen (het zogenaamde grote geld; de Warren Buffet's in de crypto) daar massaal inkopen en die zullen daar echt wel over nagedacht hebben.

Dus jongens, vul je bags. Koop je beste shitcoins en hold de moeder.

En hold ook gewoon standaard een beetje bitcoin. Heb in mijn wallet altijd wat bitcoin staan (waar ik af en toe wat extra bijvoeg, daar doe ik helemaal niks mee). Dit doe ik puur ter ondersteuning van de bitcoin (die de alts nog al helpt als hij bullish gaat!)

• TomTorquay
Tominatie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:22:
Verhaal over gebrek aan welwillende dames in Chersonisos
Nou, dan moet ik toch niet alles geloven wat ze op tv vertellen? :o :+
Op vakantie gaan kan behoorlijk duur uitvallen ja, zeker als je naar de toeristische trekpleisters gaat. Heb ooit eens een cola van €10 gedronken in Venetië 8)7
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Als ik dit goed begrijp, dan kan je dus beter je limit op $0 zetten? Dan verkoopt hij sowieso tegen de beste prijs tijdens een crash?

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:34:
[...]

Stel dat ik een Stop heb op 5880 met een Limit op 5850 en ik verkoop 100 BTC, jij zit er als enige order met 50 BTC tussen, dan ben ik eerst aan de beurt, ik crash hem door tot 5850 en jij blijft met een verkooporder op 5860 zitten van 50 BTC, terwijl hij daarna verder keldert.

Dus ja, dat risico loop je.
Goed om te weten. Moet dat dus wat ruimer gaan zetten. Had het uitgezocht en waar het verteld werd was het verschil kleiner.

Het lager zetten maakt dus ook eigenlijk weinig uit omdat wanneer de prijs onder jouw 5880 komt de verkoopprijs hoger dan de 5850 gaat liggen in de praktijk ?

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:37:
Als ik dit goed begrijp, dan kan je dus beter je limit op $0 zetten? Dan verkoopt hij sowieso tegen de beste prijs tijdens een crash?
Ja/nee. Je weet dan zeker dat hij wordt verkocht, maar, je moet je afvragen of als bijvoorbeeld een whale ineens 50.000 BTC verkoopt, je daarin mee wil gaan, of dat je dan liever hold omdat de koers wel weer opveert tot bijvoorbeeld 50 Dollar onder je stop. Het kan dan immers zijn dat je maar 50% of 1% van de waarde van je coin krijgt als je bereid bent die ook voor 0 te verkopen, terwijl die 1 minuut later alweer 10 Dollar onder zijn originele waarde kan staan en dan heb je maar een fractie verloren van het bedrag dat je zou verliezen als je hem op 0 zet.
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:39:
[...]

Goed om te weten. Moet dat dus wat ruimer gaan zetten. Had het uitgezocht en waar het verteld werd was het verschil kleiner.

Het lager zetten maakt dus ook eigenlijk weinig uit omdat wanneer de prijs onder jouw 5880 komt de verkoopprijs hoger dan de 5850 gaat liggen in de praktijk ?
Een Limit sell order lager dan de hoogste buy order wordt eigenlijk automatisch een Market order, maar dan wel maximaal voor het aantal muntjes dat je inzet en als er niet voldoende worden gevuld, eindigt het resterende aantal in een limit sell order in het orderbook (waar een marketorder door zou gaan totdat alles verkocht is). Dus inderdaad, lager zetten kan in principe geen kwaad, je bent daardoor zekerder van het feit dat alles verkocht wordt als de pleuris uitbreekt. Maar zie wel mijn toelichting hierboven over een té lage limit.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 18:22 ]

• .oisyn
  • Laatst online: 16:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:30
Oops toen ging mijn Vet stop loss af in een dipje.. Die had ik opgeschoven naar 4600 toen hij in de 4700 regionen zat (Op ETH).. Iets te strak gezet dus.. Kan hij weer heel even dippen tot 4575 aub? Dan beloof ik daarna weer braaf te hodlen.. O-)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:11:
[...]

Vanuit waar? Een wallet? Dan kan je de transactie gewoon klaarzetten en zie je hoeveel dat is. Vanuit een broker geven ze het altijd apart aan.

@Tominatie Welkom terug! Fijne vakantie gehad?
Excuses, ik bedoel vanuit Coinbase Pro naar Binance.

• Taro
  • Niet online

Taro

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:48:
[...]

Excuses, ik bedoel vanuit Coinbase Pro naar Binance.
Als je de order klaar zet kan je dat voor het versturen zien, dan kan je daarna alsnog besluiten dat te annuleren.

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:49:
[...]

Als je de order klaar zet kan je dat voor het versturen zien, dan kan je daarna alsnog besluiten dat te annuleren.
Ja dat weet ik, maar ik twijfel tussen de aanschaf van Litecoin en Bitcoin Cash op coinbase. Het grootste deel wil ik holden op coinbase, maar een klein deel wil ik naar Binance sturen om mee om te zetten naar alts.

• Taro
  • Niet online

Taro

Mooi ONT ritje :) Ik zat all-in, nu op 2.40 Dollar alles verkocht. Stijgt misschien nog wel verder, maar ik wil dat niet zien verdampen...
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:52:
[...]
Ja dat weet ik, maar ik twijfel tussen de aanschaf van Litecoin en Bitcoin Cash op coinbase. Het grootste deel wil ik holden op coinbase, maar een klein deel wil ik naar Binance sturen om mee om te zetten naar alts.
Zet je Euro's op Coinbase, ga naar Coinbase Pro, schrijf het over van Coinbase naar Coinbase Pro (gratis), koop dan liever ETH voor het bedrag dat je op Binance wil gebruiken, want daar hebben ze geen LTC of BCH pairs (wel ETH) en dat scheelt je dus een keer 0,075% aan fee. Voor het bedrag dat je op Coinbase wilt houden moet je bepalen in welke coin je het meeste vertrouwen hebt, ik zou dan om eerlijk te zijn voor BTC gaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 18:07 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ja, ont waagt wel degelijk de oversteek van 3 naar 4 sat ineens.

Zil is er ook vandoor weer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:11:
Ja, ont waagt wel degelijk de oversteek van 3 naar 4 sat ineens.

Zil is er ook vandoor weer.
Dan moet BTC wel de volgende zijn? Ik ga het proberen.

Het geluk is met de dommen...

Edit: Die groene candle was mooi en conform de verwachting, die rode echter niet, auw...

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 18:41 ]

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:43
Lisk en Vet zorgen even voor 110% meer in 2 dagen! Niet dat het ook maar iets oplevert, maar het totaal verlies wordt even wat kleiner *O*

• outlandos
ONT stoot even de top 3 in in m'n blockfolio. Nu samen met VEN en WAN. Prima twee dagen mag ik wel zeggen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Paar pumps van whales paar dagen geleden en alles is weer los

Prepare for the next ATH

• chang1982
  • Laatst online: 24-09-2022
Ik denk dat ik ook nog wat BTC aanschaf

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:38

raq

TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:37:
[...]

...
Op vakantie gaan kan behoorlijk duur uitvallen ja, zeker als je naar de toeristische trekpleisters gaat. Heb ooit eens een cola van €10 gedronken in Venetië 8)7
Of een biertje daar voor 14.000 lires in de discotheque, daar kwam ook dat liedje "Crying at the discotheque" vandaan: Het moment dat je dorst hebt en in je wallet kijkt, alles verdampt.
Die lire, dat was pas een shitcoin. Die eindbaas van die lire gaf al z'n ICO opbrengsten uit aan hoeren, villa's en voetbal. \veel fake news en partnerships via z'n media en vertrekken met dé exit-scam der exitscams: vrij van vervolging...
De lire heeft later een tokenswap gehad naar euro.

De tijd leert of het tij keert

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:25:
[...]

Dan moet BTC wel de volgende zijn? Ik ga het proberen.

Het geluk is met de dommen...

Edit: Die groene candle was mooi en conform de verwachting, die rode echter niet, auw...
Meer vertrouwen in BTC dan in Bitcoin Cash begrijp ik?

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik hou nog teveel rekening met een sterke daling om alles gewoon vast te durven houden. Resultaat is dat nu NEO en ETC ook stijgen en ik ze vanmiddag verkocht heb toen alles daalde.

Als je een paar dagen geleden ONT had gekocht en gehouden, was hij nu al x2 gegaan. Ondertussen kan ik nog maar 60% kopen van het aantal dat ik een paar dagen geleden had omdat ik tussendoor een paar keer ben uitgestapt.

Maar volgens mij ben ik gelukkig niet de enige die in deze tijd te snel op de verkoop knop drukt, tijd dat het vertrouwen weer terugkomt.
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:56:
[...]
Meer vertrouwen in BTC dan in Bitcoin Cash begrijp ik?
Jazeker, met BCH kan je echt mooie ritjes maken hoor, maar als coin moet je er voorzichtig mee zijn. Volg je bijvoorbeeld WhalePanda op Twitter? Zijn bericht van laatst zegt erg veel: https://twitter.com/WhalePanda/status/1028528250899910656

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 19:00 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ben bezig met een 2e ritje sinds 560 :)

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Als ik mijn cointrackr app open staat mijn current valuation op
0,00000000 €

Profits & Losses
Last hour NaN% 0,00000000 €
Last 24 hours NaN% 0,00000000 €
Last 7 days NaN% 0,00000000 €

Mijn assets staan wel gewoon op het goede bedrag.
Iemand die ook dit probleem heeft?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Valt me op dat na een aardige bitcoin dip de coin SKY vaak zijn naam eer aan doet. Iemand hier een zakje van?

Rookworst zonder r is ook worst.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tja wat gaat de nacht brengen…………
het lijkt ineens of iedereen weer bullish is...…..

we zitten nog maar op 6.5 K...…….

wat mij niet zo hapy de pappie maakt is dat BTC niks doet in verhouding

[ Voor 18% gewijzigd door sourcecode op 17-08-2018 19:29 ]

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:28:

Van bitcoin krijgen we het "bullish-gevoel" ook niet dit komt toch echt meer door die gigantische stijgingen van alts. Maar die stijgingen van alts zijn eigenlijk helemaal niks als je bekijkt hoe erg ze zijn gezakt. Nano bijvoorbeeld stijgt het dak uit maar hij staat op 2.8k sats terwijl ik ze een paar maanden geleden nog verkocht en kocht rond de 10k sats.

Iedergeval moet de toekomst uitwijzen of dit echt een herstel gaat zijn of weer een "correctie" om daarna weer flink hard te dalen. Hoop toch dat de bearmarkt na maanden van gekloot kan worden vervangen door een bullmarkt met maanden van groen, lambo's etc. d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:28:

wat mij niet zo hapy de pappie maakt is dat BTC niks doet in verhouding
Ik verwacht een correctie op de alts, dat is té hard gegaan. Maar BTC heeft inderdaad in verhouding weinig tot niets gedaan. Dus die gaat dat alsnog doen, of we zijn te lang niet boven de 6.500 gekomen en gaan weer naar beneden. Aangezien ik nu 100% in BTC zit blijf ik daar zitten met een Stop loss rond de 6.350, die ik richting het eind van de avond ga bijstellen afhankelijk van de koersontwikkeling de komende uren.

Edit: Uitgestapt, ga vandaag ook niet meer instappen, ik kijk het tot morgenochtend aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 20:08 ]

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
6350 lijkt mij te hoog, zou eerder 6200 pakken
Zie btc nog wel naar 7000 gaan, misschien 7200
23-08 komt de volgende dump, dat zou ook op hetzelfde moment HS afmaken met ~$4K target.
Ik heb mijn bid op $4200 staan. Dit gaat niet direct in een dag gebeuren natuurlijk maar is tijd voor nodig.

Edit: HS staat los van 23-08 en is toeval, HS bepaal je achteraf pas als hij er werkelijk is maar lijkt wel te komen.

Edit2: om niet over te komen als theeblaadjeslezer die maar een datum noemt: 23-08 is laatste dag dat ProShares ETF nog akkoord kan krijgen, wat het natuurlijk niet krijgt en dan aangegrepen kan worden voor FUD.

[ Voor 37% gewijzigd door Dysmael op 17-08-2018 20:09 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

RolfLobker schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:05:
6350 lijkt mij te hoog, zou eerder 6200 pakken
Zie btc nog wel naar 7000 gaan, misschien 7200
23-08 komt de volgende dump, dat zou ook op hetzelfde moment HS afmaken met ~$4K target.
Ik heb mijn bid op $4200 staan. Dit gaat niet direct in een dag gebeuren natuurlijk maar is tijd voor nodig.

Edit: HS staat los van 23-08 en is toeval, HS bepaal je achteraf pas als hij er werkelijk is maar lijkt wel te komen.

Edit2: om niet over te komen als theeblaadjeslezer die maar een datum noemt: 23-08 is laatste dag dat ProShares ETF nog akkoord kan krijgen, wat het natuurlijk niet krijgt en dan aangegrepen kan worden voor FUD.
ben het ff kwijt maar wat is HS ?

Prepare for the next ATH

Pagina: 1 ... 234 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!