[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.304 views

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Volgens de media is bijna iedereen 'cryptokenner'. Ze zitten extreem verlegen om input en benaderen bijna random elke jan doedel die op Twitter iets over crypto zegt. Grietje van RTL-Z heeft bv ook op Facebook oproepjes gedaan om in contact te komen met 'cryptokenners'.

Geef je nog best kans van slagen dat je zelf een artikel in de "krant" krijgt als je zelf een leuk verhaaltje tikt en dat naar Telegraaf stuurt en zegt dat je 'Cryptokenner' bent.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:23:
[...]
Vreemd, want ik gebruik nog altijd dezelfde adressen als in 2011. Het is bijna also bepaalde Bitcoiners naar links zijn gegaan en andere naar rechts.
Originele echte BTC adressen dus neem ik aan die nu toevallig ook nog met BCH te gebruiken zijn omdat dat een simpele fork met wat kleine modificaties betreft?

Zou fijn zijn als je met je kennis weer zou bijdragen aan dit topic, zonder BCH te shillen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
6200 nu. Houdt hij het en kunnen we een 2e keer scalpen of gaan we nu wel door het ijs? Lastig te bepalen altijd... :/ Als je ook maar 10 sec. in de toekomst kon kijken he

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:25:
[...]

Je moet toch wel toegeven dat dit ook voor jou zo is.
Uiteraard. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
RolfLobker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:25:
[...]

Volgens de media is bijna iedereen 'cryptokenner'. Ze zitten extreem verlegen om input en benaderen bijna random elke jan doedel die op Twitter iets over crypto zegt. Grietje van RTL-Z heeft bv ook op Facebook oproepjes gedaan om in contact te komen met 'cryptokenners'.

Geef je nog best kans van slagen dat je zelf een artikel in de "krant" krijgt als je zelf een leuk verhaaltje tikt en dat naar Telegraaf stuurt en zegt dat je 'Cryptokenner' bent.
Miss Bitcoin aka Madelon weet het ook niet meer welke kant het opgaat zag ik net in een Youtube filmpje.
Vond het een beetje warrig verhaal in het begin maar zag wel wat uitleg over hoe ze over TA denkt ;) en over
de 63% dat gister nogal wazig over kwam.
Bron: YouTube: 💥 Stoppen met bitcoin?! - Misss Bitcoin
:)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik twijfel om mijn VETjes even om te zetten naar usdt. Je zou zegen dat na vandaag de rek er wel even uit is.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Bartvandelaar schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:49:
Ik twijfel om mijn VETjes even om te zetten naar usdt. Je zou zegen dat na vandaag de rek er wel even uit is.
Of de fomo uit Azië komt om de hoek kijken. Ik zou gewoon een stop loss order zetten, dan mogen zij het voor je bepalen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
"Ik weet het niet jongens!"

Dat vind ik wel sympathiek, gewoon toegeven als je het even ook allemaal niet meer weet :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Fomo voor wat???? We staan weer op 6200, waar we een dag geleden mee begonnen. Denk niet dat zij gaan opstaan met het gevoel dat ze het treintje gaan missen...

Bornclean

• TomTorquay
Bartvandelaar schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:49:
Ik denk niet dat we met VET voorlopig hoger gaan, maar de tactiek die @Taro aangeeft lijkt mij ideaal ;)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:27:
[...]

Originele echte BTC adressen dus neem ik aan die nu toevallig ook nog met BCH te gebruiken zijn omdat dat een simpele fork met wat kleine modificaties betreft?

Zou fijn zijn als je met je kennis weer zou bijdragen aan dit topic, zonder BCH te shillen :)
Ja, Bitcoin Cash is Bitcoin Core met een maximale blocksize van 32 MB ipv 1 MB (voor het non segwit gedeelte), geen segwit, en een ander difficulty algoritme. Eentje die de hele tijd aanpassingen maakt aan de diffuculty ipv van maar elke 2016 blocks.

Daarnaast zijn er een zooi technische verbeteringen die niks met het consensus gedeelte te maken hebben. Zoals thin en compact blocks en hopelijk binnenkort ook graphene. Dit zorg er voor dat wanneer nodes die dit soort technieken ondersteunen tx kunnen uitwisselen tussen hun mempools en minder bandbreedte gebruiken.

Elke private key bij Bitcoin Cash is dezelfde private key als bij Bitcoin Core en omgekeerd.

De geschiedenis van voor 1 augustus 2017 is exact hetzelfde.
Mijn 1Niak6WPi1NDYquYGBc6TYVerheyEGeXM7 adresje uit 2011 kun je hier op
BCH zien
en hier op BTC zien.

Dat adresje gebruik ik voornamelijk om mijn identiteit te kunnen bewijzen door een bericht er mee te ondertekenen.
Mijn oudste adres kun je hier vinden.
https://explorer.bitcoin....cqdwiuvc8AesuHWGxNvXZTc1Y
en
https://explorer.bitcoin....cqdwiuvc8AesuHWGxNvXZTc1Y

Omdat het vervelend was als je per ongeluk BTC naar een adres stuurde dat voor BCH gebruikt werd of anders om is er er een nieuwe formaat adressen gekomen. Dat Cashaddr heet.

Dit zijn dezelfde adressen, alleen in een ander formaat. Je kunt dus nog altijd iemand zijn BCH cash addr adres nemen, converteren naar legacy en daar dan BTC naar toe sturen. Als je heel moeilijk wilt doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 17-08-2018 00:04 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De gratis BCH heb ik toen ingewisseld voor meer Bitcoins, heerlijk gevoel toen :P
Nog meer gratis geld, het bestaat.

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 17-08-2018 00:37 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:34:
De gratis BCH heb ik toen ingewisseld voor meer Bitcoins, heerlijk gevoel toen :P

Weg

• Kain_niaK

Kain_niaK

RaptorXS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:34:
Graag gedaan. :-)

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Sahara schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:51:
@Malarky Ben jij weer ingestapt in BNB nadat je was uitgestopped eerder boven $11? BNB staat behoorlijk laag en hij stijgt weer beetje bij beetje terwijl vele andere coins harder zijn gestegen in de afgelopen dagen.
Vet en Ont heb ik meegereden en nu vooral ZIL en ook nano. Zil is grote coin die nog niets heeft goed gemaakt en nano heeft zijn grootste % in 6 maanden laten zien. Als die bullish wordt wil ik erbij zijn.

BNB is inderdaad laag, maar heeft in zijn hele bestaan op 24uurs basis zelden grootse dingen laten zien. Meer een steady stijger over lange termijn. Ik zoek voor nu eigenlijk een 24 uurs kanon.

[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 17-08-2018 01:12 ]

• TomTorquay
ONT zo maar even +20% de voorbije 4h 8)7
Als je op het goeie paard gokt zijn er ook in een bear market massa's geld te verdienen!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 04:57:
Als je op het goeie paard gokt zijn er ook in een bear market massa's geld te verdienen!
Nou VET en VTHOR beide 60%, ook niet mis!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Weer goed nieuws uit de XRP hoek.
xRapid Brings on Three New Exchange Partners
https://ripple.com/insigh...ee-new-exchange-partners/
Today, we’re pleased to announce Bittrex will act as the preferred digital asset exchange for xRapid transactions that move through US Dollars. In addition, Bitso and Coins.ph will be preferred for Mexican Pesos and Philippine Pesos, respectively.

• Bartvandelaar
@Taro thx nog.

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
SmileAlot schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:56:
[...]

Totaal geen last van. Werkt perfect eigenlijk 👌
Ik moet specifieker zijn! Dit gebeurd steeds als ik mn wallet probeer te herstellen m.b.v. de mnemonic phrase. Ik heb het op mijn vrouw's telefoon ook geprobeerd, zelfde issue.

App zegt 'ímport succesfull' laat juiste balans VET zien maar voor de rest weerkt niets naar behoren.

Dit is niet de eerste keer dat ik mn wallet geimporteerd heb (ik heb het getest 2 weken geleden toen er maar een beetje inzat), nu met meer erin doet die het niet goed meer! |:(

Ik heb support van VeChain al 3 mails gestuurd, nog geen antwoord (maar was ook pas gisteren). :+

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

• Taro
  • Niet online

Taro

Bornin1972 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:56:
Fomo voor wat???? We staan weer op 6200, waar we een dag geleden mee begonnen. Denk niet dat zij gaan opstaan met het gevoel dat ze het treintje gaan missen...
Fomo voor de +58% waar VET nu op staat op Binance misschien? :9~
Graag gedaan, zo zie je maar weer, meestal gebeurt er exact wat je niet verwacht :)
Kain_niaK schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:00:
[...]

Elke private key bij Bitcoin Cash is dezelfde private key als bij Bitcoin Core en omgekeerd.
[...]
Dat weet ik, ik probeerde je uit de tent te lokken :) Een beetje sarcasme mag zo af en toe wel. Maar doe iedereen hier, inclusief jezelf, een lol en doe weer lekker mee met de inhoud, die is echt heel waardevol. Ik zag je post van gisteren over dat het forum vroeger anders was en anders op je reageerde. Ik denk dat het verschil tussen nu en vroeger deels aan de andere tijden ligt, maar ook deels aan jezelf. Vroeger was je denk ik meer bezig met de techniek achter de crypto's en nu is de rode draad door iedere post van je eigenlijk voornamelijk BCH. Probeer wat minder te bewijzen dat BCH een goede coin, of dé Bitcoin is, dan jaag je anderen minder snel tegen je in het harnas. Probeer BCH gewoon eens >5 posts niet te noemen, dan ervaar je denk ik een heel andere sfeer d:)b

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 17-08-2018 07:04 ]

• Bartvandelaar
VET stampt even de hele vloer aan op dit moment.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Vet is door het dak gegaan. Het tempo waarmee die zijn verliezen goed maakt... ongekend.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:33:
Vet is door het dak gegaan. Het tempo waarmee die zijn verliezen goed maakt... ongekend.
Heel bijzonder, $1,40 alweer vanaf $0,75....

Misschien veel mensen die de swap niet snapten en verkochten omdat ze dachten dat het toch nooit meer goed kwam?

Edit2: toch zitten we nog ruim onder de koers van begin augustus. Verwacht ook niet dat we snel weer bij de $2 in de buurt komen en 30% daling is nog steeds 30% daling ;)

[ Voor 37% gewijzigd door gabn88 op 17-08-2018 08:46 ]

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
50% van mijn VET bijna op de top verkocht... hoop dat ik zo wat extra kan bijkopen

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:47
VET stijging zou maar zo door de mensen kunnen komen die hun nodes proberen veilig te stellen voor de deadline en daar boven op mensen die op de stijging mee willen surfen?
Vanaf het moment dat de deadline voor de nodes werd verschoven zag je VET ook in een vrije val gaan. Dit zou in theorie net zo hard omhoog kunnen gaan als dat het toen naar beneden ging.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:48
Nou zeg...dit doet wel eens deugd na 3 weken bloedrode cijfers...Niettemin nog 40% verlies goedmaken :s

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
TomTorquay schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 04:57:
Die heb ik dus al een tijdje op het oog.. maar nu te laat vrees ik.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:48
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Die heb ik dus al een tijdje op het oog.. maar nu te laat vrees ik.
Tja er is idd in een bearmarket veel geld te verdienen maar het is eveneens bijna onmogelijk om de bodem te weten wanneer alles begint te zakken...3 weken geleden begonnen de rode cijfers. Na de eerste week leek het al een uitstekend moment, week erna ging er aan sommige munten nog een 30% af en de week erna ging er nog x aantal % af. Probeer dan maar eens een uitstekend instapmoment te voorspellen... Nu stijgen we weer mooi maar voor hetzelfde geld was het ook deze week de hele week rood.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:09:
[...]

Vet en Ont heb ik meegereden en nu vooral ZIL en ook nano. Zil is grote coin die nog niets heeft goed gemaakt en nano heeft zijn grootste % in 6 maanden laten zien. Als die bullish wordt wil ik erbij zijn.

BNB is inderdaad laag, maar heeft in zijn hele bestaan op 24uurs basis zelden grootse dingen laten zien. Meer een steady stijger over lange termijn. Ik zoek voor nu eigenlijk een 24 uurs kanon.
Hier idem, Nano en ZIL grootste bags op dit moment. Kan niet geloven hoe hard Nano deze afgelopen 2 dagen is gestegen. Bijna 80% komend van 140k sats naar 255k nu. En dan zijn we nog nergens. Doordat ik zoveel heb bijgekocht is het nu wel smullen geblazen.

Voor de Holochain/HOT houders hier, het is wel rustig? Tijdens de daling stabiel gebleven, en nu tijdens herstel blijft het ook rustig.

Oh ja en wat betreft BTC. De bulls willen knallen jongens. Er zit me een vaart in die spurt naar de 6600. Kan me niet voorstellen dat die het vandaag nog houdt. Op naar de 7k en verder? Sentiment zit weer mee op dit moment.

[ Voor 10% gewijzigd door B-Bandit op 17-08-2018 09:29 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
TomTorquay schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:57:
[...]

Ik denk niet dat we met VET voorlopig hoger gaan, maar de tactiek die @Taro aangeeft lijkt mij ideaal ;)
wat zei je ook alweer? ;)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:26:
[...]

Hier idem, Nano en ZIL grootste bags op dit moment. Kan niet geloven hoe hard Nano deze afgelopen 2 dagen is gestegen. Bijna 80% komend van 140k sats naar 255k nu. En dan zijn we nog nergens. Doordat ik zoveel heb bijgekocht is het nu wel smullen geblazen.

Voor de Holochain/HOT houders hier, het is wel rustig? Tijdens de daling stabiel gebleven, en nu tijdens herstel blijft het ook rustig.

Oh ja en wat betreft BTC. De bulls willen knallen jongens. Er zit me een vaart in die spurt naar de 6600. Kan me niet voorstellen dat die het vandaag nog houdt. Op naar de 7k en verder? Sentiment zit weer mee op dit moment.
Mijn Zil en HOT zakje paar weken geleden verkocht om weer all in op IOTA te gaan (bijgekocht op $0,53 en daarna niet meer toen het nog lager ging).

Twijfel nu wel om weer wat HOT en/of Zil in te slaan maar doe dat pas als IOTA weer rond de 0,54 zit ;)

• outlandos
Rebbelx schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

Tja er is idd in een bearmarket veel geld te verdienen maar het is eveneens bijna onmogelijk om de bodem te weten wanneer alles begint te zakken...3 weken geleden begonnen de rode cijfers. Na de eerste week leek het al een uitstekend moment, week erna ging er aan sommige munten nog een 30% af en de week erna ging er nog x aantal % af. Probeer dan maar eens een uitstekend instapmoment te voorspellen... Nu stijgen we weer mooi maar voor hetzelfde geld was het ook deze week de hele week rood.
Ja precies dit. En aangezien we nog steeds in een bear market zitten ben ik bang dat als de Bitcoin zo een flinke duw omlaag krijgt dat de alts weer even hard leeglopen... Maar ja angst is een slechte raadgever.

• B-Bandit
D-Ed schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Mijn Zil en HOT zakje paar weken geleden verkocht om weer all in op IOTA te gaan (bijgekocht op $0,53 en daarna niet meer toen het nog lager ging).

Twijfel nu wel om weer wat HOT en/of Zil in te slaan maar doe dat pas als IOTA weer rond de 0,54 zit ;)
Ja ik vind het ook lastig inschatten waar al het herstel vandaan komt voor bepaalde munten. Het valt op dat het echt een handjevol munten zijn die meer dan 10% stijgen nu. O.a VET, Icon, Nano, Zil, Lisk, Ont, en Verge.

De rest doet het rustig aan. Verwacht dat die de komende dagen nog wel herstellen als BTC de stijging door zet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Machlah
Met een stoploss zit je nog steeds goed

• D-Ed
  • Niet online
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:40:
[...]

Ja ik vind het ook lastig inschatten waar al het herstel vandaan komt voor bepaalde munten. Het valt op dat het echt een handjevol munten zijn die meer dan 10% stijgen nu. O.a VET, Icon, Nano, Zil, Lisk, Ont, en Verge.

De rest doet het rustig aan. Verwacht dat die de komende dagen nog wel herstellen als BTC de stijging door zet.
Ik ben weer super druk met mijn ‘gewone’ werkzaamheden dus weinig tot geen tijd om onderzoek te doen/markt id gaten te houden..

• Machlah
B-Bandit schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:40:
[...]

Uit je eigen porto bedoel je... wel iets meer dan een handjevol hoor

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/

• B-Bandit
Machlah schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Uit je eigen porto bedoel je... wel iets meer dan een handjevol hoor

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Oh nee niet uit mijn eigen porto hoor. Heb zelf alleen Zil nano en icon. Heb gewoon de top 50 coins bekeken en daar het herstel van gemonitord.

Alles wat buiten de top50 valt vind ik op dit moment iets minder relevant gezien de moeizame marktomstandigheden. Maar ja er zijn inderdaad meer herstellers. Voor wat het waard is, heb op dit moment ongeveer 0.7 BTC aan munten die buiten de top50 vallen hoor :)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Voor degene die ooit met de airdrop WHEN van maanden geleden hebben meegedaan.
https://www.coinpulse.io/...lTVNEZjBRUHYwRC9qKzBmQT09

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 06:49:
[...]

Fomo voor de +58% waar VET nu op staat op Binance misschien? :9~

[...]

Graag gedaan, zo zie je maar weer, meestal gebeurt er exact wat je niet verwacht :)

[...]

Dat weet ik, ik probeerde je uit de tent te lokken :) Een beetje sarcasme mag zo af en toe wel. Maar doe iedereen hier, inclusief jezelf, een lol en doe weer lekker mee met de inhoud, die is echt heel waardevol. Ik zag je post van gisteren over dat het forum vroeger anders was en anders op je reageerde. Ik denk dat het verschil tussen nu en vroeger deels aan de andere tijden ligt, maar ook deels aan jezelf. Vroeger was je denk ik meer bezig met de techniek achter de crypto's en nu is de rode draad door iedere post van je eigenlijk voornamelijk BCH. Probeer wat minder te bewijzen dat BCH een goede coin, of dé Bitcoin is, dan jaag je anderen minder snel tegen je in het harnas. Probeer BCH gewoon eens >5 posts niet te noemen, dan ervaar je denk ik een heel andere sfeer d:)b
Vroeger was er alleen maar Bitcoin, maar ik kon er zelf niks mee. Nu kan ik persoonlijk met Bitcoin Cash het meeste. Dat is de coin die ik elke dag gebruik.

Ik ken geen websites zoals https://memo.cash of https://yours.org die op andere coins runnen. Ik heb geen job kunnen vinden die in een andere coin betaald. Ik heb geen community kunnen vinden die mijn muziek ondersteunt en mij werk aanbiedt. Door de community kom je in contacten met technische mensen zoals game devs en daardoor maak ik nu af en toe muziek voor computer spelletjes.

En de meeste mensen waar ik mee over Bitcoin heb gesproken op reddit, sinds 2011, Die zitten allemaal in de Bitcoin Cash community. Als grote uitzondering Greg Maxwell en Andreas Antonopoulos.

Als je mijn posts op het forum terug leest in 2011 dan gaan die voornamelijk over de prijs. Als ik toen iets met Bitcoin had kunnen doen had ik daar wel over gesproken.

Veruit de meeste mensen hier hebben heel weinig nut voor Bitcoin. Want euros werken prima. Dat is in andere landen wel anders. Ik heb natuurlijk een vrij unieke job, dat ik piano speel en muziek maak. En ik ben al jaren op zoek naar manieren om geld met mijn muziek te verdienen. Dat is niet eenvoudig, en zo goed ben ik niet.

Door de Bitcoin Cash community heb ik die gevonden, en ja .. .geloof het of niet ..de Bitcoin Cash community is gewoon de Bitcoin community van vroeger hoor.

Ik bedoel, deze kerel staat notabene in alle 4 de Bitcoin topics vermeld.

https://twitter.com/gavinandresen/status/929377620000681984

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yjRCwcR.png

Op https://reddit.com/r/btc zijn de trolls goed te doen omdat je er niet alleen voor staat.

Hier is het gewoon erg vervelend. Ik ben enthousiast over Bitcoin, maar ik mag dat niet meer zijn. Als ik zeg, ik heb nu een baantje en ik krijg in Bitcoin betaald. Dat wou ik nu al sinds 2011. Dan zeggen mensen, oh je bedoelt bcash, dat is geen Bitcoin.

Snap je. Ik shill helemaal geen Bitcoin Cash. Ik heb helemaal nooit in crypto geïnvesteerd, behalve ooit voor iets van 100 euro, 20 BTC te komen in 2011 of zo. Ik ben gewoon erg enthousiast over Bitcoin, en voor mij is Bitcoin Cash gewoon dezelfde Bitcoin als in 2011. Maar nu is Bitcoin groot genoeg, dat ik er persoonlijk gebruik van kan maken. Dat ik een reden heb om de software te openen.

Dat was in 2011 niet zo. Dus je kan me dat moeilijk verwijten. Het is sowieso al lastig voor mij geweest dat ik niet mee kon doen met de rest, die vaak wel allemaal het geld hadden om te investeren.

Nu kan ik wel meedoen, als gebruiker. Maar nu word ik hier weggezet als een oplichter, een shill. Maar gebruik gewoon Bitcoin.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:58
lighting_ schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:08:
Voor degene die ooit met de airdrop WHEN van maanden geleden hebben meegedaan.
https://www.coinpulse.io/...lTVNEZjBRUHYwRC9qKzBmQT09
Ook bekend wat de verwachte exchange rate gaat zijn?

• lighting_
Blik1984 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:22:
[...]

Ook bekend wat de verwachte exchange rate gaat zijn?
dat is vraag en aanbod. Niet te voorspellen. Ik verwacht dat het wel een stuk lager gaat worden dan de 0.25 dollarcent (< 80%). Dat is tot nu toe met elke token gegaan in deze bear market.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb deze youtuber nog nooit gezien maar kwam er nu via via op. Slaat helemaal om betreffende Ripple en XRP.😂 Leuk om te zien. Alleen jammer dat zn titel fout is.
Vanaf 5:40

[YouTube: https://youtu.be/OMlpQkCz7hY]

[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 17-08-2018 10:26 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lol. Het zoveelste hallelujahverhaal over bcash en dan afsluiten met;
Kain_niaK schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:13:
[...]

Snap je. Ik shill helemaal geen Bitcoin Cash.
_O-

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:50
Nu veel coins in het groen staan, vraag ik mij af wat julie eigenlijk doen met stop losses? Hebben jullie vaste limieten of procenten, of gebruiken jullie geen stop losses?

En als je een limiet/procent hebt, schuif je dit dan steeds een stukje op om de winst veilig te stellen, of houd je deze op je oorspronkelijke inkoop waarde staan, of houd je deze juist een paar procent onder de inkoopwaarde zodat je niet gelijk bij de eerste en beste schrikactie van de markt uitcasht?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Klaas25 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:25:
Ik heb deze youtuber nog nooit gezien maar kwam er nu via via op. Slaat helemaal om betreffende Ripple en XRP.😂 Leuk om te zien. Alleen jammer dat zn titel fout is.
Vanaf 5:40

[video]
ja leker dan.. nu wil ik weer meer xrp kopen.. :F

Zero.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Pelox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

ja leker dan.. nu wil ik weer meer xrp kopen.. :F
Ja kreeg er ook last van. 😅 Vooral hoe die het dan brengt. Mja ik wacht wel weer op een daling en anders niet.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

daboemann schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:48:
Nu veel coins in het groen staan, vraag ik mij af wat julie eigenlijk doen met stop losses?
Ik verkoop ik vaste punten. Die vaste punten zijn op plekken waar diezelfde koers in vrije val afgelopen weken veel resistance gaf: ja ik verkocht vet daarom op 2sat want dat was zeker een resistance level 2 weken geleden. Hij hield even in maar knalde door naar een veel hoger resistance level. Dus dat was spijtig.

Aan de andere kant ik verkocht ONT in in zijn piek vannacht op 33 want daar heeft die in augustus een week stil gestaan en dat was wel een uitstekende call. Vanmorgen op min 30 opgepikt want ik geloofde niet in lager dan 29 (want 29 begon de bullrun vannacht).

Andere verkooppunten coins:
ZIL: origineel 55 want daar begon duidelijk de vrije val maar omdat die al zo dicht onder 55 hangt gok ik op 60 want daar is ook stevig gevochten door de bulls.
ONT: door zijn support op 30 heen. Volgende resistance is duidelijk op 40-41 gezien historische koers, daar verkoop ik
Nano: staat op 24 maar echte resistance verwacht ik op 40 als die gaat lopen. Hij is weken rond de 40 geweest. Tussen de 24-40 zie ik geen punten waar die erg heeft ingehouden. (Oke een beetje op 30 dan, dat zou jammer zijn)

Samengevat: procentueel zit in vooral in nano, want als die even die 40 gaat aantikken....

Andere tip: lisk. Maakt al 72 uur mooie sprongen en staat nu net even erg lang. 60-66 is al 10% en daar is die vannacht al geweest...

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 17-08-2018 11:00 ]

Verwijderd

Zo, VEN/VET van 101 naar 257 sat in 50 uur!

Ongelooflijk!

• outlandos
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:59:
Zo, VEN/VET van 101 naar 257 sat in 50 uur!

Ongelooflijk!
Dat vond ik ook toen ie in enkele weken van 325 naar 100 ging :')

Verwijderd

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:01:
[...]

Dat vond ik ook toen ie in enkele weken van 300 naar 101 ging :')
Ja, maar dit gaat sneller. Als ik mijn TA erop los laat dan staat ie over twee dagen...............

......OP DE MOON !

• outlandos
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:04:
[...]

Ja, maar dit gaat sneller. Als ik mijn TA erop los laat dan staat ie over twee dagen...............

......OP DE MOON !
Haha dus jij gaat (bij)kopen? ;)

Verwijderd

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

Haha dus jij gaat (bij)kopen? ;)
Ja. Als jij mij leent.

• Pelox
[...]

......OP DE MOON !
Damn.. ik heb ze zojuist verkocht :(

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:35
Pelox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Damn.. ik heb ze zojuist verkocht :(

• Pelox
Haha, 50% verkocht. Geen paniek, bij een daling koop ik ze weer terug, dan in 1 rechte lijn naar de moon! Ze mogen wel weer: *O* oOo

ps. ik denk zelf dat btc zo weer even richting de 6300 gaat, vandaar de verkoop gok.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 17-08-2018 11:16 ]

Zero.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat doet Roger VerBCH bij Oceanex en Vechain?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DkykQmiX4AEXVio.jpg:large

[ Voor 4% gewijzigd door arjants op 17-08-2018 11:17 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Pelox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Haha, 50% verkocht. Geen paniek, bij een daling koop ik ze weer terug, dan in 1 rechte lijn naar de moon! Ze mogen wel weer: *O* oOo

ps. ik denk zelf dat btc zo weer even richting de 6300 gaat, vandaar de verkoop gok.
Heb alweer fomo deluxe dat ik niet heb bijgekocht....@_@_@_@_@_@_@

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• outlandos
Pelox schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Ik zie 6600+ vandaag eerder gebeuren.

Verwijderd

Dikke moon, bullmarket gestart WOOOOOOOOOOOOO :+ d:)b :w *O* :Y oOo :)F :)B <3

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Nou, volgens mij is dit een tijdelijke bounce omdat we oversold zijn. Volumes zijn nog steeds shit, we maken een ritje en knallen naar 5000$, let maar op.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• outlandos
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:27:
Dikke moon, bullmarket gestart WOOOOOOOOOOOOO :+ d:)b :w *O* :Y oOo :)F :)B <3
paradoXical schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:28:
Nou, volgens mij is dit een tijdelijke bounce omdat we oversold zijn. Volumes zijn nog steeds shit, we maken een ritje en knallen naar 5000$, let maar op.
Jongens mijn hersenen kunnen deze totaal verschillende signalen niet goed verwerken /error

Verwijderd

outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

[...]

Jongens mijn hersenen kunnen deze totaal verschillende signalen niet goed verwerken /error
Tja je hebt bears en bulls :D

• jansenpam
  • Laatst online: 11:38
Potdorie, was ik net blij verrast dat mijn PPT sell order op 9500 sats gehaald was, maar ipv een dikke bounce knelt hij snoeihard voor naar 10500

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Alle TA wijzen op een daling, dus dan komt die daling er ook. Dat is waar beleggers naar kijken. We of moeten nieuws krijgen dat iedereen FOMO gaat. Dat moet dan wel erg goed nieuws zijn...

Misschien dat we door 6600 breken richting 7000, daarna ga ik mooi USDT

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Dit zijn meestal toch wel de momenten met btc wanneer die zijwaarts gaat en je verwacht dat ie omlaag klapt dat er dan opeens een buy order komt van een 100 btc en ie de andere kant uit omhoog schiet.

• Machlah
[b][message=56150723,noline]Kain_niaK schreef op vrijdag 17 augustus 2018 En ik ben al jaren op zoek naar manieren om geld met mijn muziek te verdienen. Dat is niet eenvoudig, en zo goed ben ik niet.
Heb toch een traantje weg gepinkt bij je verhaal. Wat mooi dat je als slechte muzikant toch je geld er mee kan verdienen.

Verwijderd

Heeft iemand van XBI (Bitcoin Incognito) gehoord? Schijnbaar was het een scam coin, developers ervandoor gegaan etc etc... Schijnt nu door de communitie weer opgepakt te zijn, en doet het aardig prima zo te zien... Zit hier iemand in?

• Pelox
outlandos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Ik zie 6600+ vandaag eerder gebeuren.
Dat mag, maar eerst een korte daling dan :9

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
paradoXical schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:37:
[...]

Alle TA wijzen op een daling, dus dan komt die daling er ook. Dat is waar beleggers naar kijken. We of moeten nieuws krijgen dat iedereen FOMO gaat. Dat moet dan wel erg goed nieuws zijn...

Misschien dat we door 6600 breken richting 7000, daarna ga ik mooi USDT
Ik denk dat het met die daling wel goed komt gezien het enthousiasme hier :P

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Spannend hoor Nano. Wat ga je doen?
Zit nu vol in ZIL, die ook maar rustig door blijft klimmen, maar hou NANO met een scheef oog in de gaten. Mooi dagje tot dusver.

Edit. Hoppa en door met NANO.

[ Voor 9% gewijzigd door Bastrianos op 17-08-2018 12:12 ]

• Pelox
Moon. Kleine bump.

[ Voor 66% gewijzigd door Pelox op 17-08-2018 12:20 ]

Zero.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Denk dat bijna iedereen uit Tether is nu. Mooi om te zien dat die maar 0,2% gedaald is, dat geeft wel vertrouwen. Verder verwacht ik er niet veel meer van deze week. De stijging van bepaalde alts was geweldig, BTC moddert wat door. Market cap licht omhoog, maar nog altijd ruim onder de $220 miljard, denk dat hij daar ook niet doorheen gaat komen.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
ethereum classic (etc) zit nu ook in de reguliere coinbase (niet alleen maar in de pro).

Is deze de moeite waard? De prijs ziet er netjes uit

[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 17-08-2018 12:25 ]

• B-Bandit
Bastrianos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:00:
Spannend hoor Nano. Wat ga je doen?
Zit nu vol in ZIL, die ook maar rustig door blijft klimmen, maar hou NANO met een scheef oog in de gaten. Mooi dagje tot dusver.

Edit. Hoppa en door met NANO.
Gaat stapsgewijs, maar we zitten weer 10 sat hoger. Als ik naar de huidige koersontwikkeling kijk is het vooral Azie die een boost geeft? Elke keer vanaf de late avond gaat het hard...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:09:
[...]
Zil is grote coin die nog niets heeft goed gemaakt
Bedankt voor de tip :) Zag dit vannacht staan en dacht: Zil heeft inderdaad nog weinig gedaan. Gekocht op 469 sat en net verkocht. Toch meer dan 10% gepakt :)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
het is bijna september dus het zou mooi zijn als we nu eens serieus gaan moonen O-) . Zo niet dan moeten we toch echt tot 2019 gaan wachten :Z .

• Sahara
Heb op 2110 / $ 13,70 ETC gekocht. Die blijft wat achter vandaag. Hopelijk loopt ie straks nog wat in.

• ShininNL
  • Laatst online: 28-01 19:00
daar gaan we al, naar beneden :D

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
jongens winsten pakken en weg rennen!!! Sell high buy low! *O*

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:51
Alles staat lekker in de plus zeg :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ben bang dat we zo nog verder naar beneden gaan, maar ik weet ook dat als ik nu alles verkoop, dat we direct daarna weer een BTC pump krijgen naar >6.600, dus ik blijf nog even zitten.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:51
[...]

......OP DE MOON !
Geloof er niks van :9~

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Ik ben bang dat we zo nog verder naar beneden gaan, maar ik weet ook dat als ik nu alles verkoop, dat we direct daarna weer een BTC pump krijgen naar >6.600, dus ik blijf nog even zitten.
Uhh als ik een positie heb ingenomen, dondert het vaak daarna in elkaar. Maar misschien vandaag niet, die BTC pump zou nu wel even fijn uitkomen, 1e keer na lange tijd dat ik nu ipv usdt in een coin zit (ETC).

• lighting_
het lijkt net voetbal. 1 goede wedstrijd en we wanen ons al kampioen

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Uhh als ik een positie heb ingenomen, dondert het vaak daarna in elkaar. Maar misschien vandaag niet, die BTC pump zou nu wel even fijn uitkomen, 1e keer na lange tijd dat ik nu ipv usdt in een coin zit (ETC).
Ik ook wou 2 dagen geleden 100% in VET gaan, echter niet gedaan…….
nu toch maar 50% ADA, deze is nog niet aan de beurt gekomen :)

Prepare for the next ATH

• Bastrianos
sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Ik ook wou 2 dagen geleden 100% in VET gaan, echter niet gedaan…….
nu toch maar 50% ADA, deze is nog niet aan de beurt gekomen :)
Ik was klaar met wachten op ADA. Die komt zeker nog aan de beurt. Ik lift nog lekker mee op NANO. XLM zal daarna wel weer eens gaan.

• Pelox
lighting_ schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:16:
het lijkt net voetbal. 1 goede wedstrijd en we wanen ons al kampioen
Soms ben je ook kampioen na 1 wedstrijd 8)

Zero.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Luuk schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:37:
Lol. Het zoveelste hallelujahverhaal over bcash en dan afsluiten met;

[...]

_O-
Ik deel mijn persoonlijke ervaring. Wat is de jouwe dan? Snap je het verschil niet tussen mensen die dagelijks de technologie gebruiken en zij die hun coins alleen op exchanges hebben staat en nog nooit crypto software op hun eigen systemen hebben geinstalleerd.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Bedankt voor de tip :) Zag dit vannacht staan en dacht: Zil heeft inderdaad nog weinig gedaan. Gekocht op 469 sat en net verkocht. Toch meer dan 10% gepakt :)
Hou de nano boot in de gaten. Staat op uitbreken boven de 28, als die de 28 pakt (zijn week high) dan gaan de riemen vast.

Ont helaas nog steeds niet uit zijn 3sat support/resistance, maar bij VET duurde het ook niet heel lang.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:04:
[...]

Hou de nano boot in de gaten. Staat op uitbreken boven de 28, als die de 28 pakt (zijn week high) dan gaan de riemen vast.

Ont helaas nog steeds niet uit zijn 3sat support/resistance, maar bij VET duurde het ook niet heel lang.
wou je zeggen dat nano dan verder stijgt ?

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Zat al te kijken naar Nano, maar instappen op iets wat al 40% gedaan heeft vind ik zo enorm tricky.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

sourcecode schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:07:
[...]

wou je zeggen dat nano dan verder stijgt ?
Dat wil ik zeker zeggen, ik gok op veel inkomend buy volume als de 28.0 genomen is.

En dat omdat ~28 vannacht om 03:00 de uiterste piek was.

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 17-08-2018 14:10 ]

Verwijderd

Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Dat wil ik zeker zeggen, ik gok op veel inkomend buy volume als de 28.0 genomen is.

Ik hoop dat je gelijk heb :P

• B-Bandit
PilatuS schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:07:
[...]

Zat al te kijken naar Nano, maar instappen op iets wat al 40% gedaan heeft vind ik zo enorm tricky.
40%?? Vandaag ja.

15 augustus heb ik mijn dipportie gekocht op 150k sats, de echte dip was op 140k sats. As we speak is ie geknald naar 280k sats. Dat betekent 100% in 2 dagen! Ik denk inderdaad dat zo een stijging een rally kan ontketenen. Hoop erop, de munt verdient het.

Anderzijds is de munt spotgoedkoop. Heb m'n eerste aankopen ervoor gedaan op 19 dollar en nu omgerekend amper 2 dollar.

Knal een klein beetje eruit voor BTC als ie 3.50 dollar bereikt (inmiddels mijn break even) en de rest is hodl.

Je moet voor de grap eens Nano versturen vanaf een wallet naar Binance. Binnen een minuut kan je handelen :)

Disclaimer, heb een shitload aan Nano haha.

[ Voor 10% gewijzigd door B-Bandit op 17-08-2018 14:21 ]

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:15
[...]

Wat verwachte je van ONT als die uitbreekt?

• Bastrianos
Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Gouden tip man. Thanks! Wat is het plafond van de stijging verwacht je?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Bastrianos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:26:
[...]

Gouden tip man. Thanks! Wat is het plafond van de stijging verwacht je?
De nano boot is gaan varen. Zoals ik zei, misschien 3sat, maar waarschijnlijker 4sat regionen.

Overigens kijk ik altijd scherp of een coin volledig wordt opgeblazen (in andere woorden: meerdere candlesticks op 1 minuut die langggg en groen zijn en waarbij de volgende candlestick als minimum de top van de vorige heeft) want dan gaan de professionals massaal dumpen. Tot nu toe een hele beheerste stijging, stapje voor stapje, dus dat is positief!

Al denk ik dat ik rond 33 tussentijds uitstap, want daar was ook wat support. Ik zie nano niet in 1x van 3 naar 4 gaan.
SL65 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:24:
[...]

Wat verwachte je van ONT als die uitbreekt?
4sat, was hevige resistance van de bulls rond eind juli.

[ Voor 32% gewijzigd door Malarky op 17-08-2018 14:39 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Aah ik zie dat de Tether Marketcap onlangs weer met ca 280 miljoen is gestegen. Vroeg me al af waar al die stijgingen vandaan kwamen :+

Verwijderd

Malarky schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

De nano boot is gaan varen. Zoals ik zei, misschien 3sat, maar waarschijnlijker 4sat regionen.

Overigens kijk ik altijd scherp of een coin volledig wordt opgeblazen (in andere woorden: meerdere candlesticks op 1 minuut die langggg en groen zijn en waarbij de volgende candlestick als minimum de top van de vorige heeft) want dan gaan de professionals massaal dumpen. Tot nu toe een hele beheerste stijging, stapje voor stapje, dus dat is positief!

Al denk ik dat ik rond 33 tussentijds uitstap, want daar was ook wat support. Ik zie nano niet in 1x van 3 naar 4 gaan.

[...]

4sat, was hevige resistance van de bulls rond eind juli.
_/-\o_
Thx voor de tip maat, toch ff lekker 14% gepakt
Pagina: 1 ... 233 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!