[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.302 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eerst zien, dan geloven.

Ook hier kijk je waarschijnlijk weer alleen naar al het positieve nieuws en propaganda zonder realistisch te zijn. Als wat je zegt allemaal waar was had XRP het de afgelopen tijd veel beter gedaan, en het feit is dat dit niet zo is geweest.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach, nog wat nieuws , vers van de pers:
Carnage... Everywhere Except Bonds & Bitcoin
Er is meer in de wereld aan de hand behalve de crypto's, op economisch gebied.
Bron: https://www.zerohedge.com...here-except-bonds-bitcoin
Denk niet dat een TA hierbij helpt.
:)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:50:
[...]

Eerst zien, dan geloven.

Ook hier kijk je waarschijnlijk weer alleen naar al het positieve nieuws en propaganda zonder realistisch te zijn. Als wat je zegt allemaal waar was had XRP het de afgelopen tijd veel beter gedaan, en het feit is dat dit niet zo is geweest.
Omdat XRP helemaal los staat van Ripple's succes wat mooi aanduid dat XRP niet gecontroleerd wordt en geen security is. (tevens mooie koopgelegenheid) Moet alleen nog even bevestigd worden door SEC. Maar XRP gaat zonder twijfel gebruikt worden door producten van Ripple. EN ik kan geen slechts nieuws vinden over XRP en of Ripple. En dat er 40 miljard van 100 miljard in omloop zijn maakt niet gelijk uit wat maximale prijs kan worden..

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
De kans op een neerwaartse uitbraak van dit patroon is 63%
Na dit nog een paar keer gelezen te hebben, denk ik dat ik snap waar dat percentage vandaan komt. Het is niet de kans dat het NU neerwaarts uitbreekt, het is de algemene kans dat er een neerwaartse uitbraak komt bij een descending triangle. Een soort algemeen statistiekje dus.

Dat staat ook te lezen in het (ietwat gedateerde) meesterwerk Encyclopedia of chart patterns:
"Can be in any direction but is downward 64% of the time"

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-01 16:21
Klaas25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:48:
[...]

Lol XRP gaat gebrukt worden door the FED, IMF, verschillende banken in Amerika, meer dan 60 banken in Japan, 40-50 centrale banken (bijna een kwart) Moneygram, 164 partners (die bekend zijn tot en met Q1), Ripple Q1 was beste ooit, toen kwam Q2 en dat was beste ooit. Dus nog meer niet aangekondigde partners. Ripple klopt niet aan bij de banken, de banken bij Ripple. SBI gaat binnenkort live dat XRP gaat gebruken voor transacties en er gaan miljarden Yen bij SBi per maand daar doorheen.

Xrapid > volume > utility > waardestijging XRP.

Ja dit is napraten maar logisch, ik verzin het niet zelf.

Als dan zometeen JP Morgan, GOlden Sachs en Blackrock met geld gaat smijten wil ik niet weten wat er met XRP (en Crypto in algemeen) gaat gebeuren.

Shilllllllllllll *O*
Mij bekruipt altijd het gevoel dat jij Ripple en XRP nog steeds als 1 en dezelfde ziet.

• RaptorXS
De Euro/Dollar koers is dit jaar al een procent of 10 gezakt dus afhankelijk van wanneer je ze gekocht heb,
is dat ook van invloed bij de verkoop van je BTC.
Heb je geen TA voor nodig.

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:55:
[...]
EN ik kan geen slechts nieuws vinden over XRP en of Ripple.
Dan is dat het probleem. Kritisch zijn is enorm belangrijk. Blijkbaar zoek je alleen positieve dingen op en geen negatieve dingen. Als je bron Ripple is krijg je sowieso nooit objectief nieuws. Dit komt op hetzelfde neer als Trump beoordelen op wat hij van zichzelf vind en wat het witte huis naar buiten brengt. 0 objectiviteit en daarom ook 0 betrouwbaarheid. Heb dit al eerder gezegt, maar blijkbaar wil je het gewoon niet zien. Dit is ook waarom ik niets van je vorige post kan geloven ook al is er mogelijk een deel van waar. Het is voor mij gewoon 1 grote reclame van Ripple zonder enige vorm van objectiviteit. Precies hetzelfde als van de Bcash shillers waardoor XRP mede door jou voor mij nu op dezelfde stapel ligt.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:08:
[...]

Dan is dat het probleem. Kritisch zijn is enorm belangrijk. Blijkbaar zoek je alleen positieve dingen op en geen negatieve dingen. Als je bron Ripple is krijg je sowieso nooit objectief nieuws. Dit komt op hetzelfde neer als Trump beoordelen op wat hij van zichzelf vind en wat het witte huis naar buiten brengt. 0 objectiviteit en daarom ook 0 betrouwbaarheid. Heb dit al eerder gezegt, maar blijkbaar wil je het gewoon niet zien. Dit is ook waarom ik niets van je vorige post kan geloven ook al is er mogelijk een deel van waar. Het is voor mij gewoon 1 grote reclame van Ripple zonder enige vorm van objectiviteit. Precies hetzelfde als van de Bcash shillers waardoor XRP mede door jou voor mij nu op dezelfde stapel ligt.
Wat vind je van XLM?

Weg

• PilatuS
  • Niet online
Te weinig kennis van om er iets objectief van te vinden.

• TomTorquay
PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:08:
Dan is dat het probleem. Kritisch zijn is enorm belangrijk.
Ik wil niet als een oude knar overkomen, maar ik vrees dat de jongere generaties nauwelijks nog leren kritisch denken. Zeer kwalijke trend :N

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:19:
[...]

Ik wil niet als een oude knar overkomen, maar ik vrees dat de jongere generaties nauwelijks nog leren kritisch denken. Zeer kwalijke trend :N
Heeft misschien ook wel gewoon met de leeftijd te maken. Geen idee of het de jongere generatie is of gewoon het feit dat ze jonger zijn :)

• RaptorXS
De Televaag had nog wat te melden vandaag:
Bitcoin kruipt uit het dal
Bron: https://www.telegraaf.nl/...itcoin-kruipt-uit-het-dal
edit, omdat het kan :+

[ Voor 73% gewijzigd door RaptorXS op 16-08-2018 00:45 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ben sowieso wel klaar met wat het nieuws over Bitcoin zegt. 1 dag terug was het op RTLZ nog: De lira valt harder dan de Bitcoin.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:51:
Ben sowieso wel klaar met wat het nieuws over Bitcoin zegt. 1 dag terug was het op RTLZ nog: De lira valt harder dan de Bitcoin.
Daar zijn we het fundamenteel dus niet over eens, dat kan.
Eigenlijk wisten we dat al.

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 16-08-2018 00:56 . Reden: typo ]

• Klaas25
burnebie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

Mij bekruipt altijd het gevoel dat jij Ripple en XRP nog steeds als 1 en dezelfde ziet.
Zeg je 2 berichten onder mijn bericht waarbij ik zeg dat Ripple en XRP los van elkaar staat. lol.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:55:
[...]

Daar zijn we het fundamenteel dus niet over eens, dat kan.
Eigenlijk wisten we dat al.
Boeit mij wat het nieuws in NL over Bitcoin zegt. 9 van de 10x klopt het sowieso maar half.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:00:
[...]

Boeit mij wat het nieuws in NL over Bitcoin zegt. 9 van de 10x klopt het sowieso maar half.
Wat ze melden doet er niet zoveel toe, het gaat om de naamsbekendheid.
Een paar jaar geleden kende de gemiddelde aardling het begrip crypto niet en nu toch steeds meer.
Ofwel het maakt niet uit of het goed of slecht nieuws is.
Dat er een aantal crypto fanaten hier op dit forum zitten helpt niet echt. Het nieuws, of het nu kranten zijn of tv
programma's of Youtube filmpjes doet veel meer voor de crypto adoptie als dit forum.

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 16-08-2018 01:24 . Reden: typo ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:10:
[...]
Ofwel het maakt niet uit of het goed of slecht nieuws is.
Snap je punt, maar Bitcoin is genoeg in het nieuws geweest zodat genoeg mensen het kennen hier in Nederland. Heb het verder puur over het nieuws zelf wat meestal onzin is. Denk niet dat de naamsbekendheid nog veel uitmaakt voor dit land.

Verwijderd

Bitcoin heeft last van groeistuipen. Het snel geld imago is er vanaf en het suddert wat verder voorlopig.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-01 16:21
Klaas25 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:56:
[...]

Zeg je 2 berichten onder mijn bericht waarbij ik zeg dat Ripple en XRP los van elkaar staat. lol.
Kun je nagaan.

In je eerste shillposts gaf je blijk van totaal gebrek aan kennis. Nu roep je wel wat, maar het zijn veel holle phrases en absoluut niet overtuigend.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
Benieuwd of we vandaag opnieuw de 6600 gaan testen. Zo niet dan kunnen we op korte termijn wel eens nieuwe 2018 lows bereiken vrees ik.

As we speak 6300 USD.

[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 16-08-2018 06:14 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
De week grafiek lijkt wel een hartslagmonitor. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:44
Vanaf vandaag de Ethos airdrops, ben zeer benieuwd wat er van komt *O*

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 16:57
Wie kan mij iets zinnigs zeggen over het verloop van Vechain? Gaat dit nog goedkomen en gaan we nog waarden in hele euro's zien?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Goedemorgen luitjes,

Ik ben niet veel meer actief geweest op de forum....na een explosieve stijging van voorbije jaren zijn we door de retailmania in een donker gat ingetrokken..
Het is nog altijd verbazend wekkend hoe de markt in zijn geheel beweegt in stijgingen en dalingen. Zolang we dit pratoon blijven zien is er weinig fundament in de markt. Er komen nu wel spannende tijden aan want als de grote vissen paniekeren en uitcashen zullen er nog meer munten/tokens naar hun laagste punt ooit gaan. Vele zitten al rond hun Ico prijs. Wat deze markt zo interessant maakt is de combinatie trading/ tokeneconomics/ logica gebaseerd op feiten /innovatie en progressie. Dan heb je de opvolging in concencus met de fintech, technologische partners en regulatie. Deze laatste stap zal belangrijk zijn om in kaart te brengen hoe de tokens en munten worden geordend. De SEC heeft al laten weten dat er 3 soorten worden aangeschreven ( munten, security, utility) Deze laatste categorie heeft een betere uitwerking nodig en volstaat niet alleen op een toepassing. Hybrid, work etc etc
Deze verwarring gaf ook een verontrust gevoel bij traders en investeerders. Want je bent geen aandeelhouder in een munt, token. Wat is het verdienmodel en wat geeft de prijs aan mij token of munt? Juist de community op goed vertrouwen en op toekomstige potentie. Maar wat is die potentie dan?
In mij ogen een eco-systeem die een consencus met meerdere blockchain partners is in een open source wereld. En ieder onderdeel heeft zijn specificatie. In mij mening kan een blockchain project/ bedrijf niet overleven in zijn uppie.
Het verdienmodel zal gebaseerd zijn op, tokeneconomics, staking, nodes, SOV etc etc. Neem niet weg dat we nog een lange weg hebben te gaan en gelukkig aan alle developers, hackers, tweakers en PHD's die eindelijk de aandacht verdienen in een gedecentraliseerde wereld die niet mogelijk waren in een centraliseerde wereld. IMO
Ik richt mij persoonlijk op de privacy & cloud computing in de blockchain.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Nu is wel een redelijk instapmoment, grote kans dat we opnieuw de $6600 weerstand gaan testen (=$340 winst) met een SL op $130 verlies

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Schuey schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 07:32:
Vanaf vandaag de Ethos airdrops, ben zeer benieuwd wat er van komt *O*
20e is pas de distributie

• Nap
  • Niet online

Nap

Matadores schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 07:41:
Wie kan mij iets zinnigs zeggen over het verloop van Vechain? Gaat dit nog goedkomen en gaan we nog waarden in hele euro's zien?
Nee, door de swap is het /100 gegaan dus een euro zou betekenen dat Ven 100 euro zou zijn geweest

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01 11:58
jorisdeket schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 07:59:

Ik richt mij persoonlijk op de privacy & cloud computing in de blockchain.
Wellicht heb je ook ervaring met het volgende. In het kader van GDPR/AVG hebben individuen het recht om hun persoonlijke data te laten verwijderen (right-to-be-forgotten). In een blockchain is dat lastig zo niet onmogelijk omdat eenmaal opgeslagen data niet kan worden verwijderd. Stel je wil b.v. met smart contracts Personal Indent. Information (PII) opslaan in een blockchain, hoe kun je dat dan het beste aanpakken?

• outlandos
De weg naar de 6600 lijkt opnieuw ingezet.

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 19:00
sinds die wallstreet cucks met hun futures enz zich er mee bemoeien is echt de hele markt verpest

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 00:24:
[...]
Heeft misschien ook wel gewoon met de leeftijd te maken. Geen idee of het de jongere generatie is of gewoon het feit dat ze jonger zijn :)
nee hoor, ik beleg sinds 97 en toen was ik en de meesten in mijn mede beleggersclub ook gewoon kritisch, ik denk eerder dat het aan het type persoon ligt, toen had je bijv. de dotcom bubble, van sommigen mocht je niks kritisch zeggen want dan was je van de oude stempel (bah bedrijven die winst maken etc). En nu zijn diezelfde soort mensen vol in crypto :+
PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:00:
[...]
negatief nieuws zorgt voor negatief sentiment waardoor minder mensen instappen.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Omdat Cobra-Bitcoin (eigenaar van het bitcoin.org domein) niet zo veel problemen heeft met Bitcoin Cash als de gemiddelde reaguurder, heeft de community eindelijk besloten om een nieuwe Bitcoin website te lanceren. Zonder de invloed van Cobra-Bitcoin. Ik vind het nogal lafjes, maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 16-08-2018 10:03 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• outlandos
Jongens VET is er van door op de brommer.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Verleidelijk om nu een deel te verkopen.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:49
outlandos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:05:
Krijg nu binnen een paar minuten twee keer +10% melding inderdaad.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 16:57
outlandos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:05:
Mijn bron zei al dat er iets aan zat te komen. Ik wilde het hier vanmorgen nog even checken.. ;)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:02:
Omdat Cobra-Bitcoin (eigenaar van het bitcoin.org domein) niet zo veel problemen heeft met Bitcoin Cash als de gemiddelde reaguurder, heeft de community eindelijk besloten om een nieuwe Bitcoin website te lanceren. Zonder de invloed van Cobra-Bitcoin. Ik vind het nogal lafjes, maar goed.
Kijk nog eens goed naar de website en hopelijk zie je dan in welke partij nogal lafjes bezig is. :)

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-01 09:47
Bmfd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

Kijk nog eens goed naar de website en hopelijk zie je dan in welke partij nogal lafjes bezig is. :)
Ik denk dat Kain de website niet serieus bekeken heeft ;)

Verwijderd

Wat is er met VEN/VET aan de hand? Van 101 sat naar 181 sat binnen 36 uur.

To the moon!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verbaas me er altijd over waarom mensen HOT market trades verkopen in sats. Nu krijgen ze er 8 sats voor. Beter om in ETH te verkopen. Houd je nog een sloot geld over ook.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Machlah
  • Laatst online: 07-01 12:06
@TomTorquay
je auto is eindelijk binnen.
lambos

[ Voor 13% gewijzigd door Machlah op 16-08-2018 11:21 ]

• AtlAntA
Iksie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

Wellicht heb je ook ervaring met het volgende. In het kader van GDPR/AVG hebben individuen het recht om hun persoonlijke data te laten verwijderen (right-to-be-forgotten). In een blockchain is dat lastig zo niet onmogelijk omdat eenmaal opgeslagen data niet kan worden verwijderd. Stel je wil b.v. met smart contracts Personal Indent. Information (PII) opslaan in een blockchain, hoe kun je dat dan het beste aanpakken?
Gewoon niet doen? Blockchain technologie is compleet ongeschikt om persoonlijke gegevens in op te slaan imho. Daarom zijn er ook zo veel privacy gerichte munten waarbij in sommige gevallen zelfs na 1 transactie al niet meer te achterhalen is wie de bron is. Avg/gdpr zal altijd blockchain oplossingen tegen gaan werken welke wel zulke gegevens in de blockchain zetten waardoor dit imho gedoemd is om te mislukken.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
AtlAntA schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Gewoon niet doen? Blockchain technologie is compleet ongeschikt om persoonlijke gegevens in op te slaan imho. Daarom zijn er ook zo veel privacy gerichte munten waarbij in sommige gevallen zelfs na 1 transactie al niet meer te achterhalen is wie de bron is. Avg/gdpr zal altijd blockchain oplossingen tegen gaan werken welke wel zulke gegevens in de blockchain zetten waardoor dit imho gedoemd is om te mislukken.
Niet mee eens. Maar goed ieder zijn mening. Er zijn zeker een paar sterke spelers in de markt. Maar net als een pas beginnende techniek zal dit veel onderzoek kosten.

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:36
Ik lees de laatste dagen veel positieve berichten over ETC tov Ethereum. Onder meer door de geruchten dat het ook gelist gaat worden op Coinbase. Wat is in jullie mening de beste investering om voor de gaan tussen die 2?

Verwijderd

Holdem_NL schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:58:
Ik lees de laatste dagen veel positieve berichten over ETC tov Ethereum. Onder meer door de geruchten dat het ook gelist gaat worden op Coinbase. Wat is in jullie mening de beste investering om voor de gaan tussen die 2?
ETC is toch al gelist :?

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:02:
Edit: Nevermind. :')

Ik vind op de homepage van deze nieuwe website een paar rare opmerkingen zoals:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NkFqZKi.png

Ethereum is fraude omdat het niet door hun gerund wordt? ... Oke.

&

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2DgG5Sk.png

Mh.

Komt in mijn ogen niet echt professioneel over |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 13:31 ]

• Nap
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

[afbeelding]

&

[afbeelding]

Mh.

Kan niet anders dan satire zijn, dit is echt niet serieus.

• Machlah
[...]

[afbeelding]

Mh.

rabid
[rab-id]
SynonymsExamplesWord Origin
See more synonyms for rabid on Thesaurus.com
adjective
irrationally extreme in opinion or practice:
a rabid isolationist; a rabid baseball fan.
furious or raging; violently intense:
a rabid hunger.
affected with or pertaining to rabies; mad.

8)7

• AtlAntA
[...]

[afbeelding]

&

[afbeelding]

Mh.

Moet wel een troll site zijn lol.
PURGE COMPLETE
We have successfully removed all developers and fans who disagree with our roadmap.

• outlandos
Prima dag vandaag, verwacht dat we binnenkort opnieuw de 6600 gaan testen.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 15:06

Tourniquet

Hiya, fellas!

AtlAntA schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:44:
[...]

Moet wel een troll site zijn lol.

[...]
Ja, is obvious een parodie. Het sarcasme druipt eraf. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Machlah
Maaruhhh ff ontopic weer: When Moon?!

• gabn88
Machlah schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:26:
We zijn toch weer een stuk dichter bij Moon als eergisteren. Laat maar lekker zo door Moonen (y)

• outlandos
Machlah schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:26:
Bulls laden opnieuw op. Nog even geduld en je ziet 66xx op de borden.

edit: en terwijl ik dat zeg schiet hij terug richting de 6300....

[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 16-08-2018 14:32 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
outlandos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Bulls laden opnieuw op. Nog even geduld en je ziet 66xx op de borden.

Kan ook een gezond signaal zijn he, namelijk winstnemingen. Je zag immers hier in de ochtend een aantal van onze kamerraden zich al klaarmaken voor daytraden, inkopen op 6300 en verkopen tegen de 6500/6600. Het is even afwachten tot er genoeg mensen instappen die holden tot aan hogere regionen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• ShininNL
  • Laatst online: 28-01 19:00
Het is nog maar zeer de vraag of de bulls de komende 2 jaar nog terugkeren.

Verwijderd

ShininNL schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:42:
Het is nog maar zeer de vraag of de bulls de komende 2 jaar nog terugkeren.
Jammer he, dat we niet 3000 zien :+

• Kain_niaK

Kain_niaK

[...]

[afbeelding]

&

[afbeelding]

Mh.

Het is maar een geintje. Een website om Bitcoin Core wat belachelijk te maken.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:50
outlandos schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:31:
[...]
-O-

• TomTorquay
Hmm, best wel een pijnlijke afwijzing op $6490, dit.
Gisteren één keer tot bij $6600 geraakt, daarna teruggevallen en nu al twee keer geprobeerd om terug naar de high te kruipen, maar zonder succes.

• gabn88
TomTorquay schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:06:
Hmm, best wel een pijnlijke afwijzing op $6490, dit.
Gisteren één keer tot bij $6600 geraakt, daarna teruggevallen en nu al twee keer geprobeerd om terug naar de high te kruipen, maar zonder succes.
Niet zomaar mensen bang maken, zolang we niet onder de $6200 zitten is er niks aan de hand.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-01 10:01
Iksie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

Ja lastige, in principe heeft de gdpr hier (nog) geen antwoord op. De gdpr is technologie onafhankelijk opgesteld echter wel met de bedoeling dat de technologie het kan ondersteunen. Blok Chain staat hier haaks op.
Wat ik op dit moment onderzoek is het gebruik van een zeg maar view filter.
Als een betrokkene zijn rechten uitoefend en in geval van verwijdering of portabiliteit er dan een markering wordt geplaatst dier ervoor zorgt dat de gegevens van die gemarkeerde betrokkene in de blockchain staan niet zichtbaar worden in queries of applicaties.
Zwart wit gezien niet volgens de GDPR maar wel het beste wat we op dit moment konden doen..

• TomTorquay
gabn88 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:33:
Niet zomaar mensen bang maken, zolang we niet onder de $6200 zitten is er niks aan de hand.
Helemaal correct!

• Klaas25
Wie heeft er ervaring met ADA op de Daedalus wallet?
En OMG op de My Ether Wallet? Kan ik het balletje gewoon op de ETH variant laten staan voor OMG?
Vind lastig. Ik heb meerdere adressen op MEW?

[ Voor 63% gewijzigd door Klaas25 op 16-08-2018 15:47 ]

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01-2025
Klaas25 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:44:
Wie heeft er ervaring met ADA op de Daedalus wallet?
En OMG op de My Ether Wallet?

Vind lastig. Ik heb meerdere adressen op MEW?
ADA heb ik destijds op exchange laten staan dus geen ervaring mee.

Ik heb wel wat ervaring met tokens via MEW versturen/ontvangen wat is je vraag?

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

• Klaas25
kaelthai schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

ADA heb ik destijds op exchange laten staan dus geen ervaring mee.

Ik heb wel wat ervaring met tokens via MEW versturen/ontvangen wat is je vraag?
Hoe ik er OMG en GNT op kan bewaren? Ik zie meerdere adressen. Maar ik kreeg bij het creëren van wallet ook al een adress. Die is weer anders.

• kaelthai
Klaas25 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:49:
[...]

Hoe ik er OMG en GNT op kan bewaren? Ik zie meerdere adressen. Maar ik kreeg bij het creëren van wallet ook al een adress. Die is weer anders.
Hmm ja. Je hebt dus een wallet via MEW gegenereerd? Als je dat zou doen maakt MEW een wallet met een enkel adres. Als je bijvoorbeeld inlogt met een seed kan je wel over meerdere adressen beschikken (ook via ledger/trezor).

Je moet dus even kijken hoe je inlogt bij MEW. Vervolgens kan je via je exchange je OMG en GNT opnemen naar het Ethereum adres van je gegenereerde wallet en dan worden ze daar opgeslagen. Let wel op als je ze weer wilt versturen later moet je wel ETH op je wallet zetten om ze te kunnen verplaatsen die kosten kunnen niet via tokens betaald worden.

[ Voor 26% gewijzigd door kaelthai op 16-08-2018 16:05 ]

• AtlAntA
Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Het is maar een geintje. Een website om Bitcoin Core wat belachelijk te maken.
Vraag me af of je ook zo laconiek had gereageerd als het andersom was geweest. ;)

• Klaas25
kaelthai schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Hmm ja. Je hebt dus een wallet via MEW gegenereerd? Als je dat zou doen maakt MEW een wallet met een enkel adres. Als je bijvoorbeeld inlogt met een seed kan je wel over meerdere adressen beschikken (ook via ledger/trezor).

Je moet dus even kijken hoe je inlogt bij MEW. Vervolgens kan je via je exchange je OMG en GNT opnemen naar het Ethereum adres van je gegenereerde wallet en dan worden ze daar opgeslagen. Let wel op als je ze weer wilt versturen later moet je wel ETH op je wallet zetten om ze te kunnen verplaatsen die kosten kunnen niet via tokens betaald worden.
Ja het is via me ledger een mew. Vandaar dat ik die meerdere adressen zie. Kan ik dan alles naar het bovenste adres sturen?

• kaelthai
Klaas25 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:45:
[...]

Ja het is via me ledger een mew. Vandaar dat ik die meerdere adressen zie. Kan ik dan alles naar het bovenste adres sturen?
Yup :)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
JoebarRC schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:40:
[...]

Ja lastige, in principe heeft de gdpr hier (nog) geen antwoord op. De gdpr is technologie onafhankelijk opgesteld echter wel met de bedoeling dat de technologie het kan ondersteunen. Blok Chain staat hier haaks op.
Wat ik op dit moment onderzoek is het gebruik van een zeg maar view filter.
Als een betrokkene zijn rechten uitoefend en in geval van verwijdering of portabiliteit er dan een markering wordt geplaatst dier ervoor zorgt dat de gegevens van die gemarkeerde betrokkene in de blockchain staan niet zichtbaar worden in queries of applicaties.
Zwart wit gezien niet volgens de GDPR maar wel het beste wat we op dit moment konden doen..
Zou het een optie zijn om het informatie gedeelte dat de persoonsgegeven behelst buiten de blockchain op te slaan? Toegegeven. Het voelt wat inefficiënt daar waar je in feite een tweede systeem optuigt enkel voor registratie persoonsgegevens en je dus een extra raakvlak creëert dat beheerst moet worden.

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Daar gaat BTC weer richting 64xx. Zou ik dan echt drie keer geld verdienen vandaag met dat gepingpong? Sl straks weer op 4xxx en wachten tot ie weer daalt.

• Kain_niaK

Kain_niaK

AtlAntA schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:05:
[...]

Vraag me af of je ook zo laconiek had gereageerd als het andersom was geweest. ;)
Allez zeg.

https://txhighway.cash/

Ik krijg hier sowieso al alle wind van voren. Dat was in 2011 hier wel anders. Maar goed, geen probleem hoor. Eenmaal de fraude van Tether eenmaal aangepakt word, is 99% hier toch weg. Dus ik hoef alleen maar wat te wachten. Tussen 2013 en 2016 is het hier ook lekker rustig geweest. Toen viel er persoonlijk voor mij helemaal niks met Bitcoin te doen. Nu is dat wel anders, nu kun je er tenminste leuke dingen mee doen. Vooral al die thuisbezorgd/takeaway restaurants zijn cool hier. Dat had je in 2012 niet hoor. En in Canada heb je die ook niet. Wel in duitsland/nederland/belgie.

1 september ben in Mechelen voor een Belgische Bitcoin Cash meetup. Iedereen is welkom. Zelf al vind je Bitcoin Cash onzin, offline en online probeer ik goed uit elkaar te houden.

https://www.facebook.com/BitcoinCashBeNL/

[ Voor 62% gewijzigd door Kain_niaK op 16-08-2018 18:00 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27
VET en FUN gaan lekker vandaag :) Ze mogen nog ff tot ze mijn inkoop prijs weer voorbij zijn maar dit ziet er op zich wel weer leuk uit in mijn portfolio }:O

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ONT gaat ook erg lekker :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• TomTorquay
Acidrain schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:03:
VET en FUN gaan lekker vandaag :) Ze mogen nog ff tot ze mijn inkoop prijs weer voorbij zijn maar dit ziet er op zich wel weer leuk uit in mijn portfolio }:O
VET +42% sinds 2u vannacht :o

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27
ONT heb ik op 17-03 de deur uit gedaan en niet meer naar omgekeken eigenlijk, achteraf gezien had ik ze nog ff moeten bewaren lol
Hij doet er as we speak nog ff een tandje bij.. Ik durf nu niet meer mee te springen eigenlijk..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Machlah
Klein stukje dan om te lachen: 'De koers (body van de candle) schampt de getekende steunlijn, met een low van $5885. Dit is een behoorlijk cruciaal punt. Een neerwaartse uitbraak van deze driehoek formatie, Descending Triangle, zou een neerwaarts koersdoel kunnen geven van $3200. De kans op een neerwaartse uitbraak van dit patroon is 63%.' Nu weet u dat technische analyses -hoewel prachtig- compleet zinloos zijn en zelfs geld kosten. En dan hebben we het nog over technische analyses van een S&P500-aandelenindex, en niet over een totaal niet inzichtelijke en daardoor compleet volatiele koers als die van de bitcoin. Maar goed, Madelon doet haar best.

https://www.daskapital.nl...ht-om-teloorgang-bitcoin/

• Taro
  • Niet online

Taro

Acidrain schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:12:
ONT heb ik op 17-03 de deur uit gedaan en niet meer naar omgekeken eigenlijk, achteraf gezien had ik ze nog ff moeten bewaren lol
Hij doet er as we speak nog ff een tandje bij.. Ik durf nu niet meer mee te springen eigenlijk..
Hij gaat anders nog gewoon door hoor :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:47:
[...]
Ik krijg hier sowieso al alle wind van voren. Dat was in 2011 hier wel anders.
Toen bestond Bcash nog niet :P

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:15
heeft iemand nog wat van turbo puppy zijn nieuwe hobby gehoord?

• gabn88
Acidrain schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:03:
Leuke pumps inderdaad. Zodra de pumps klaar zijn kunnen ze weer door de helft :)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

https://www.binance.com/nl/trade/PHX_BTC

??? welke coin is dat nou weer ???

CMC staat die ook niet

EDIT Red Pulse (RPX) Token Swap to PHOENIX (PHX)

[ Voor 20% gewijzigd door sourcecode op 16-08-2018 20:06 ]

Prepare for the next ATH

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
@Malarky Ben jij weer ingestapt in BNB nadat je was uitgestopped eerder boven $11? BNB staat behoorlijk laag en hij stijgt weer beetje bij beetje terwijl vele andere coins harder zijn gestegen in de afgelopen dagen.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
gabn88 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:32:
[...]

Leuke pumps inderdaad. Zodra de pumps klaar zijn kunnen ze weer door de helft :)
Yup, alleen lijken veel mensen dat niet te beseffen.
Dat een +20% bounce na aan -40% daling eigenlijk alleen maar een kleine correctie is.

$100 - 50% = $ 50
$50 + 20% = $ 60
$50 +50% = $ 75

Ik vind het altijd erg bijzonder om te zien dat mensen blij zijn met hele kleine correcties, om vervolgens op de chart gewoon bijna 90 graden drop te zien en helemaal onder aan, rechts een klein bupje omhoog.
Daar kan je alleen van profiteren als je 100% in fiat zit tijdens de drop en op het juiste moment snel via BTC naar de Alt gaat.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Denk dat ie meer bedoelt dat er straks wel een sell off zal zijn op VET. Vast wel. Leuk hoor, bijna 40% op VET. Maar van mij mag die nog wel weer ff zakken dan haal ik nog wat munten erbij :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• TomTorquay
sourcecode schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:03:
Red Pulse (RPX) Token Swap to PHOENIX (PHX)
Ze zouden beter Bitcoin omdopen naar Phoenix, dan zouden we tenminste direct aan een moonrun beginnen :)

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Heeft iemand van jullie ook last van een glitch in de VeChainThor wallet? Bij mij laat die exact dezelfde hoeveelheid VTHO (fout) als VET zien.

Verder is het VTHO icoon hetzelfde als VET icoon (beide een V i.p.v. bliksem voor VTHO).

Als laatste is de app super traag (Wi-Fi en 4G+).

Ik heb de app geïnstalleerd uit de Playstore. Meerdere keren herinstalleerd, telefoon herstart, maar het blijft.

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

• Taro
  • Niet online

Taro

RolfLobker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:00:
[...]
Ik vind het altijd erg bijzonder om te zien dat mensen blij zijn met hele kleine correcties, om vervolgens op de chart gewoon bijna 90 graden drop te zien en helemaal onder aan, rechts een klein bupje omhoog.
Daar kan je alleen van profiteren als je 100% in fiat zit tijdens de drop en op het juiste moment snel via BTC naar de Alt gaat.
Vanuit USDT kan je direct in bijv. ONT, NEO, XLM, VET, etc. stappen zonder de BTC tussenstap. Op dagen als vandaag en eergisteren lukt het dan om 10-15% te pakken. Ondanks dat de markt op de lange termijn weer net zo hard verder zakt, ben ik erg blij met zulke dagen :)

• Dysmael
Taro schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:52:
[...]

Vanuit USDT kan je direct in bijv. ONT, NEO, XLM, VET, etc. stappen zonder de BTC tussenstap. Op dagen als vandaag en eergisteren lukt het dan om 10-15% te pakken. Ondanks dat de markt op de lange termijn weer net zo hard verder zakt, ben ik erg blij met zulke dagen :)
Klopt, zolang je maar vanuit Fiat of USDT instapt (vanuit BTC is vaak gunstiger qua koers en liquiditeit)
Je kan alleen 10% pakken als je op die bodem pas koopt, niet als je daarvoor er al in zat. Dan is het alleen een paar procent minder verlies als je dan uitstapt.
Dat betekent dat je precies op het goede moment, vanuit fiat moet instappen en wel moet verkopen op die 15% stijging.

Dat er 35% stijging staat betekent niet dat je 35% winst had kunnen maken. Dat lukt namelijk alleen als je exact op het laagste punt koopt en precies op de piek verkoopt. Dat lukt niemand.

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Somers schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:53:
Heeft iemand van jullie ook last van een glitch in de VeChainThor wallet? Bij mij laat die exact dezelfde hoeveelheid VTHO (fout) als VET zien.

Verder is het VTHO icoon hetzelfde als VET icoon (beide een V i.p.v. bliksem voor VTHO).

Als laatste is de app super traag (Wi-Fi en 4G+).

Ik heb de app geïnstalleerd uit de Playstore. Meerdere keren herinstalleerd, telefoon herstart, maar het blijft.
Totaal geen last van. Werkt perfect eigenlijk 👌

Verwijderd

SmileAlot schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:56:
[...]

Totaal geen last van. Werkt perfect eigenlijk 👌
Ook geen last van. Enkel gezien dat de vtho geen waarde heeft. Of is dit bij iedereen nog zo?
Edit zie net dat er bedoeld word in de vechainwallet. Bij mij staat alles nog op binance

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 22:59 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

RolfLobker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

Klopt, zolang je maar vanuit Fiat of USDT instapt (vanuit BTC is vaak gunstiger qua koers en liquiditeit)
Je kan alleen 10% pakken als je op die bodem pas koopt, niet als je daarvoor er al in zat. Dan is het alleen een paar procent minder verlies als je dan uitstapt.
Dat betekent dat je precies op het goede moment, vanuit fiat moet instappen en wel moet verkopen op die 15% stijging.

Dat er 35% stijging staat betekent niet dat je 35% winst had kunnen maken. Dat lukt namelijk alleen als je exact op het laagste punt koopt en precies op de piek verkoopt. Dat lukt niemand.
Helemaal mee eens.

Wat mij de laatste tijd wel meer rendement heeft opgebracht dan "vroeger" is kopen wanneer het al een hele dag is gedaald en anderen het gevoel hebben dat het nog niet veilig is. Vroeger kocht ik bij als het net groen werd, nu koop ik bij als het al langer rood is. Men zegt natuurlijk wel dat je moet kopen als het bloed door de straten gutst, dat blijft toch lastig en tegen je gevoel in gaan, maar het is natuurlijk wel waar. Er is altijd een kans dat het nog enige dagen blijft bloeden, maar daar kan je je tegen indekken met bijv. een stop loss, of na enige uren je verlies nemen als je vertrouwen is verminderd. Voordeel van deze strategie is toch dat je wel vanaf dat nulpunt al meedoet. Nadeel is dat je eerst wat verlies moet goedmaken en je moet het moment van uitstappen goed timen, je zult achteraf altijd te vroeg of te laat uitstappen, maar dat gevoel moet je negeren.

Vandaag kon je veel verdienen met bijv. ONT, maar als je er nu nog in zit, ben je toch weer behoorlijk wat procenten kwijt.... Ik blijf vannacht maar weer even in USDT zitten.

• Dysmael
Wat je kan doen is met een klein deel beginnen (bv 5% van totaal) dan kan je bijkopen als het verder zakt en je gemiddelde omlaag halen. Vele kleine verschillen bij elkaar optellen, minder risiko.

Verkopen als anderen kopen, kopen als anderen verkopen.
Dus ja; niet pas gaan kopen als het al groen is, niet pas gaan verkopen als het rood wordt.

https://www.investopedia.com/terms/s/sellingintostrength.asp

• TomTorquay
RolfLobker schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:16:
Verkopen als anderen kopen, kopen als anderen verkopen.
Dus ja; niet pas gaan kopen als het al groen is, niet pas gaan verkopen als het rood wordt.
Dat is een heel mooi adagium, maar het is natuurlijk wel iets complexer dan dat :)

• RaptorXS
Nog wat vers nieuws voor wat het waard is:
Cryptokenner: waarde bitcoin keert terug
Door Belegger.nl op 16 aug 2018 om 13:30 | Views: 2.902
Bron: https://www.belegger.nl/C...-bitcoin-keert-terug.aspx

• Dysmael
TomTorquay schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:19:
[...]

Dat is een heel mooi adagium, maar het is natuurlijk wel iets complexer dan dat :)
Uiteraard, absoluut!
Het is zeker niet makkelijk, meeste traders verliezen geld.
Easy money bestaat niet.

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Toen bestond Bcash nog niet :P
Vreemd, want ik gebruik nog altijd dezelfde adressen als in 2011. Het is bijna also bepaalde Bitcoiners naar links zijn gegaan en andere naar rechts.

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:23:
[...]
Het is bijna also bepaalde Bitcoiners naar links zijn gegaan en andere naar rechts.
Je moet toch wel toegeven dat dit ook voor jou zo is.
Pagina: 1 ... 232 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!