[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 231 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.299 views

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 18:13
Vaak hebben dit soort lui amper iets in hun PF zitten. Vooral veel praat.

Overigens, tav TA discussie, mijn duit in het zakje, TA is kansvoorspelling en steungrenzen, toppen en bodems zoeken. Het helpt gewoon met handelen en richting zoeken. Vaak staat er ook zoiets als, "bij het doorbreken van de oude top is er meer ruimte voor stijging". Dat betekent niets anders dan dat jij als handelaar kan denken, goh, ik houd die BTC in de gaten en als hij boven de 6600 komt wil ik erin zitten en derhalve plaats ik nu maar alvast een kooporder op 6650.

Dat wil dus niet zeggen dat hij richting 6600 (of hoger gaat), enkel dat als hij eenmaal die barrière geslecht heeft er weinig weerstand zit. Ik doe zelf niet veel met TA omdat je dan van dag tot dag moet kijken en scherp moet blijven. Fundamenteel instappen in een munt of aandeel vind ik dan makkelijker.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-01 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

zo toch weer 20 euro er bij op ethereum, wie had dat gedacht :Y)

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
daan! schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:29:
Als ik teruglees wat ze in het verleden schrijft is het vooral vertellen wat er aan de hand is, zonder concrete voorspellingen te doen.
Iedere post wordt zo'n beetje geconcludeerd met 'het kan stijgen en het kan dalen'.
Het voegt dus niet zoveel toe.
Dat doen de meeste hier ook. En verder, je hoeft er niet naar te kijken he.

Verwijderd

radem205 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Ik overdrijf niet. Het is altijd makkelijk om op voorhand iemand af te zeiken zonder zelf goede argumenten aan te dragen. Als iemand roept dat iets onzin is, verwacht ik ook argumenten waarom het onzin is.
Waarom onder bouw jij dan niet dat je zegt dat ze er meer kijk op heeft dan de meesten hier??

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Pelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:26:
Niet overdrijven, ze praat wat andere mensen na en omdat het een vrouw is krijgt ze een podium.
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/r/2013/12/tft.gif

Enfin, onze stijging lijkt voorlopig problemen te hebben bij de 1h 200EMA op $6440. Het wordt interessant om te volgen of we nog hoger raken. Ondertussen blijft het aantal shorts stijgen. De laatste keer dat er zo veel shorts geopend stonden was op 8/4/2018, net voor die megaspike omhoog. Toegegeven, dat maakt mij als bear momenteel toch wel wat nerveus :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• B-Bandit
Ryan1981 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:53:
zo toch weer 20 euro er bij op ethereum, wie had dat gedacht :Y)
Poh, wat dacht je van Nano. Twijfelde gisteren zo hard om Nano bij te kopen @140k sats. Uiteindelijk een klein beetje ingekocht. Vandaag met 25% omhoog.

BTC gaat best lekker trouwens, tweede aanval op de 6500 vandaag.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Machlah
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:02:
[...]
[afbeelding]

Enfin, onze stijging lijkt voorlopig problemen te hebben bij de 1h 200EMA op $6440. Het wordt interessant om te volgen of we nog hoger raken. Ondertussen blijft het aantal shorts stijgen. De laatste keer dat er zo veel shorts geopend stonden was op 8/4/2018, net voor die megaspike omhoog. Toegegeven, dat maakt mij als bear momenteel toch wel wat nerveus :)
Wat heeft het er mee te maken dat ze een vrouw is? Er zijn toch genoeg idioten die een podium op youtube krijgen (Crypto&Non-Crypto).

• TomTorquay
B-Bandit schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:02:
Poh, wat dacht je van Nano. Twijfelde gisteren zo hard om Nano bij te kopen @140k sats. Uiteindelijk een klein beetje ingekocht. Vandaag met 25% omhoog.
Well done sir! Een specifieke reden waarom je Nano bijkocht en niet een andere coin?

• TomTorquay
Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:04:
Wat heeft het er mee te maken dat ze een vrouw is? Er zijn toch genoeg idioten die een podium op youtube krijgen (Crypto&Non-Crypto).
Tuurlijk, Youtube staat vol mannelijke roeptoeters die er ook geen fluit van kennen, daar heb je gelijk in. Maar moest juffrouw Bitcoin een puistenkop geweest zijn van 16 jaar die exact hetzelfde vertelt, dat zou hier echt nooit of te nimmer gepost worden op het forum. Echt niet.

• Machlah
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:07:
[...]

Tuurlijk, Youtube staat vol mannelijke roeptoeters die er ook geen fluit van kennen, daar heb je gelijk in. Maar moest juffrouw Bitcoin een puistenkop geweest zijn van 16 jaar die exact hetzelfde vertelt, dat zou hier echt nooit of te nimmer gepost worden op het forum. Echt niet.
Daar heb je dan waaschijnlijk wel weer gelijk in... topic closed 8)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:02:
[...]
[afbeelding]

spel van de whales ?

Prepare for the next ATH

• B-Bandit
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:05:
[...]
Well done sir! Een specifieke reden waarom je Nano bijkocht en niet een andere coin?
Nano en ZIL bijgekocht. Beide omdat ik er vertrouwen in heb. Als het verder daalt, vind ik het dan nog steeds niet erg, en laten we reëel wezen, op dit moment kan het ook dalen.

https://ethereumworldnews...ounding-with-a-vengeance/

Overigens is Nano mijn grootste bag op dit moment. Dankzij bijkopen en handelen sta ik slechts op -23%. Met in het achterhoofd dat de munt vanaf zijn ATH bijna 90% is gedaald ben ik zeer tevreden over mijn positie. Dus ja, gewoon mijn grootste positie uitgebreid en geluk dat deze nu "flink" aantrekt.

[ Voor 5% gewijzigd door B-Bandit op 15-08-2018 17:11 ]

• TomTorquay
Ik weet niet of de whales hier nu heel veel mee te maken hebben. Ik denk dat dit een vrij natuurlijke marktreactie is, waarbij sommigen toch weer hoop krijgen dat het misschien verder omhoog zou kunnen schieten. De bears zijn echter duidelijk nog in de meerderheid, maar zoiets kan vrij snel kantelen.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
Ik weet niet of de whales hier nu heel veel mee te maken hebben. Ik denk dat dit een vrij natuurlijke marktreactie is, waarbij sommigen toch weer hoop krijgen dat het misschien verder omhoog zou kunnen schieten.
Dit is de eerste normale stijging sinds de daling van 8.5k begonnen is.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:16
Ok'e wat is dit dan?.. Net nu ik deels ben uittgestapt op 6397 :-)...........

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

een whale die er een berg miljoen in pompt

Prepare for the next ATH

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:44:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ga zo toch maar eens instappen, baal ervan dat dat gisteren net misging. Hij gaat nu mooi geleidelijk met een continu redelijk hoog volume omhoog. Dit is wat je eigenlijk wilt zien als je omhoog gaat. :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

grappig 600 $ in 1 minder dan 1 dag omhoog, dus in theorie staan we zo op de 10K :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

gabn88 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:20:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ga zo toch maar eens instappen, baal ervan dat dat gisteren net misging. Hij gaat nu mooi geleidelijk met een continu redelijk hoog volume omhoog. Dit is wat je eigenlijk wilt zien als je omhoog gaat. :)
ik baal ook maar ik w8 nog ff, instappen na een UP van 600$ lijk me niet handig

Prepare for the next ATH

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
sourcecode schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:22:
[...]

ik baal ook maar ik w8 nog ff, instappen na een UP van 600$ lijk me niet handig
True, zou mooi zijn als we deze 1hr candle rond de $6550 kunnen afsluiten, vervolgen even een terugtest van de $6500 en daarna omhoog. Ik mik ook op de $6500 om weer in te stappen.

• Machlah
gabn88 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:20:
[...] Dit is wat je eigenlijk wilt zien als je omhoog gaat. :)
Ik ga toch liever met de ouderwetse raket!

• TomTorquay
PHPResource schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:15:
Ok'e wat is dit dan?.. Net nu ik deels ben uittgestapt op 6397 :-)...........
Ik zei toch dat er een resistance zat op $6440? Toen we er door gingen, gingen we er dan ook goed door, direct richting de volgende resistance rond $6600 :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:44:
[...]

Dit dus. Geen abnormale stijgingen van honderden dollars in 1 candle maar een stevige geleidelijke klim.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 15-08-2018 18:35 . Reden: Stomme auto correct. Zou toch wat zijn dat de reden van de edit langer is dan het originele bericht? Das best wel sneu eigenlijk. ;) Maar vooruit in het slowchat topic mag een beetje slap ouwehoeren wel toch? ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
En toch kan je er goed geld mee verdienen zo

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
lol iedereen fomo-en. Volgende week weer nieuwe dieptepunten.. ugh.

• TomTorquay
Dit is toch wel een pittige actie van de bulls, ze laten zien dat ze nog niet dood zijn en proberen het tij te keren, wat ook gedeeltelijk lijkt te lukken. Desalniettemin blijf ik overtuigd dat rond $6600 nu wel het dak ligt en we hierna terug neerwaarts gaan. Indien we toch door $6600 weten te breken, dan zie ik $7200 als een mooi en snel bereikbaar target.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
16:15 uur Nederlandse tijd gepost door Bitcoin Bravado.

🚨Primed for a Massive Move🚨

Good Morning,

The current price of $BTC is $6377, which is nearly 9% above the $5860 local low printed on the 13th. 24 hr volume is leveling around 4.52 billion.

We feel the next 24 hours will showcase an enormous amount of volatility.

Bulls have pushed back sellers from 2018 lows with decent volume but bears are still overwhelmingly present.

The amount of open shorts on Bitfinex have been on a parabolic rise over the course of the past 12 days. The long to short ratio on Bitfinex is currently 0.7 which is the largest advantage shorts have had in terms of open positions since April 12th. Consequently, on April 12th a $1000 green candle was printed resulting in a massive short squeeze.

In addition, there is a hidden buy wall currently operating on Bitfinex’s exchange with excess of 10k $BTC. There have been almost twice as many sells in the past 16 hours as buys which is traditionally bearish but we have to wonder if this whale is accumulating before a move upwards.

Finally, futures expiration is occurring today, August 15th at 4pm, traditionally this has caused positive price action after their expiration.

A volatile move should be incoming, our team will be vigilantly watching over the course of the day but our overall inclination is that a move upwards is likely before any continued downside. Expect resistance around 6800 and 7200.

• AtlAntA
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:37:
Dit is toch wel een pittige actie van de bulls, ze laten zien dat ze nog niet dood zijn en proberen het tij te keren, wat ook gedeeltelijk lijkt te lukken. Desalniettemin blijf ik overtuigd dat rond $6600 nu wel het dak ligt en we hierna terug neerwaarts gaan. Indien we toch door $6600 weten te breken, dan zie ik $7200 als een mooi en snel bereikbaar target.
Nog 2 dagen en we kunnen de 'over 9000!!' memes weer afstoffen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:43:
16:15 uur Nederlandse tijd gepost door Bitcoin Bravado.

🚨Primed for a Massive Move🚨

Good Morning,

The current price of $BTC is $6377, which is nearly 9% above the $5860 local low printed on the 13th. 24 hr volume is leveling around 4.52 billion.

We feel the next 24 hours will showcase an enormous amount of volatility.

Bulls have pushed back sellers from 2018 lows with decent volume but bears are still overwhelmingly present.

The amount of open shorts on Bitfinex have been on a parabolic rise over the course of the past 12 days. The long to short ratio on Bitfinex is currently 0.7 which is the largest advantage shorts have had in terms of open positions since April 12th. Consequently, on April 12th a $1000 green candle was printed resulting in a massive short squeeze.

In addition, there is a hidden buy wall currently operating on Bitfinex’s exchange with excess of 10k $BTC. There have been almost twice as many sells in the past 16 hours as buys which is traditionally bearish but we have to wonder if this whale is accumulating before a move upwards.

Finally, futures expiration is occurring today, August 15th at 4pm, traditionally this has caused positive price action after their expiration.

A volatile move should be incoming, our team will be vigilantly watching over the course of the day but our overall inclination is that a move upwards is likely before any continued downside. Expect resistance around 6800 and 7200.
Dus het wordt bullish ? volgens deze beste man

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Op de zeer korte termijn ja. Dat zegt helaas niets over de komende week of verder.

• outlandos
sourcecode schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Dat haal ik er niet uit. Wel op korte termijn, met een voorspelde weerstand tussen 6800 - 7200.

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:58:
[...]

Dat haal ik er niet uit. Wel op korte termijn, met een voorspelde weerstand tussen 6800 - 7200.
Als we verder dan de 6600 komen. Dit kan ook nog prima even de max zijn.

• outlandos
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Als we verder dan de 6600 komen. Dit kan ook nog prima even de max zijn.
Ze hebben het over de korte termijn hè, dus een dag tot enkele dagen. Geef het nog even, tot nu toe voorspelde ze die upswing kort voordat hij plaatsvond.

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:07:
[...]

Ze hebben het over de korte termijn hè, dus een dag tot enkele dagen. Geef het nog even, tot nu toe voorspelde ze die upswing kort voordat hij plaatsvond.
Dat weet ik :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mooie weerstand nu :)
mits een sjeik er 50 miljoen in ponpt nu

Prepare for the next ATH

• TomTorquay
Er is één groot verschil met die short squeeze begin april, toen was het de dagen ervoor bijzonder stil. Nu zijn we eerst gisteren -8% gegaan en vandaag weer +10%. Bovendien heeft iedereen onderhand wel gezien wat er toen gebeurd is en zijn er dus hopen mensen die speculeren dat het opnieuw gebeurt. En juist dat is vaak een van de redenen waarom het juist niet gebeurt. De whales willen scoren voor zichzelf, niet voor een hoop retailhandelaartjes die hun vorige trucje inmiddels hebben doorzien. Enfin, we'll see :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:17:
Er is één groot verschil met die short squeeze begin april, toen was het de dagen ervoor bijzonder stil. Nu zijn we eerst gisteren -8% gegaan en vandaag weer +10%. Bovendien heeft iedereen onderhand wel gezien wat er toen gebeurd is en zijn er dus hopen mensen die speculeren dat het opnieuw gebeurt. En juist dat is vaak een van de redenen waarom het juist niet gebeurt. De whales willen scoren voor zichzelf, niet voor een hoop retailhandelaartjes die hun vorige trucje inmiddels hebben doorzien. Enfin, we'll see :)
kort samegevat, het uit je tent lokken……..

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Is de algemene gedachte dat het weer hard omlaag gaat?

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-01 16:57
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:25:
Nope, volgens mijn bron gaat het vanaf nu omhoog.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Matadores schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:29:
[...]

Nope, volgens mijn bron gaat het vanaf nu omhoog.
en welke bron is dat dan ?

Prepare for the next ATH

• outlandos
Bronbescherming pik.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Fijne wedstrijd ;w ;w

Prepare for the next ATH

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Matadores zegt regelmatig contact met whales te hebben. Als dat zo is, dan is dat zo.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:25:
Goeie vraag. Ik twijfel.
Misschien een leuk idee als we even een peiling doen?
https://www.strawpoll.me/16276060

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:45:
[...]

Goeie vraag. Ik twijfel.
Misschien een leuk idee als we even een peiling doen?
https://www.strawpoll.me/16276060
ik kan er geen peil op trekken :P

Verwijderd

Een vriend van mij is nu met een boot mee naar walvissen
Zal vragen of hij ook wat info kan verzamelen :Y

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:47:
[...]

ik kan er geen peil op trekken :P
Niemand denk ik , dit is niet te voorspellen , vertrouw het ook niet , en het zal me niet verbazen dat we zo weer naar beneden knallen

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
cryptore schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Niemand denk ik , dit is niet te voorspellen , vertrouw het ook niet , en het zal me niet verbazen dat we zo weer naar beneden knallen
is niet te voorspellen,maar het zal je niet verbazen dat het naar beneden knalt,is toch een beetje voorspellen :+

Verwijderd

bie100 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

is niet te voorspellen,maar het zal je niet verbazen dat het naar beneden knalt,is toch een beetje voorspellen :+
Nee, dat is verbazen :Y
Nee ook niet
Want hij zegt NIET verbazen
Dus ja...voorspellen -O-

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 20:08 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
ook maar dat doen we al het hele jaar }:O

• TomTorquay
Bulls en bears staan ex-aequo in de poll :+

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
bie100 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Als ik een voorspellende gave had , ging ik wel in een tentje op de kermis zitten , maar dat heb ik dus niet helaas , maar ik denk gewoon dat dit geen stand houd , maar dat is mijn bescheiden mening ;)

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Shorts zijn al met 4K posities geminderd vandaag, en zoals @TomTorquay al zei mss te doorzichtig ivm april net zoals die vaste datum die telkens garant stond voor een nieuwe rally, eenmaal gekend komt het niet meer uit. Wel opvallend is dat deze keer de alts terug meestijgen.

[ Voor 75% gewijzigd door dabla op 15-08-2018 20:24 ]

• outlandos
dabla schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:20:
Shorts zijn al met 4K posities geminderd vandaag, en zoals @TomTorquay al zei mss te doorzichtig ivm april net zoals die vaste datum die telkens garant stond voor een nieuwe rally, eenmaal gekend komt het niet meer uit. Wel opvallend is dat deze keer de alts terug meestijgen.
Is dat echt zo opvallend? De alts stonden tig keer lager dan de vorige keer toen de Bitcoin 6000 deed.

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:20:
Wel opvallend is dat deze keer de alts terug meestijgen.
Hebben de afgelopen dagen ook wel de hardste klappen van het jaar gehad.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:25:
[...]

Is dat echt zo opvallend? De alts stonden tig keer lager dan de vorige keer toen de Bitcoin 6000 deed.
Klopt maar van waar denk je dat je geld kwam toen ze na die 6k btc opnieuw omhoog hebben gestuwd?

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Precies. Gezonde boost voor de gehele cryptowereld. Mooi dat er in een aantal veelbelovende alts zoals ZIL en QTUM weer leven is geblazen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 22:00

Bever!

3

Veelbelovende projecten komen vanzelf boven drijven en er gaan er nog een heleboel slechte zinken

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:08:
Veelbelovende projecten komen vanzelf boven drijven en er gaan er nog een heleboel slechte zinken
Laten we het hopen. Toch ging vandaag weer alles omhoog, ook de echte shit. Ik hoop dat we op een punt komen dat er minder dan 15 munten overblijven, maar ben er bang voor van niet.

• Machlah
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

Laten we het hopen. Toch ging vandaag weer alles omhoog, ook de echte shit. Ik hoop dat we op een punt komen dat er minder dan 15 munten overblijven, maar ben er bang voor van niet.
Waarom precies minder dan 15?

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

Waarom precies minder dan 15?
Zodat het er geen 50 of 100 blijven, wat nog steeds te veel is. Ik zie er persoonlijk gewoon liever minder dan meer munten. Dan kunnen de munten die overblijven ook stabieler worden en gebruikt gaan worden. Die 15 is waarvan ik denk dat het goed voor crypto zou zijn. Minder dan 15 zie ik zelfs liever :) Ik denk dat hoe meer munten we hebben hoe slechter het is voor de munten die echt nut kunnen hebben.

• Machlah
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:27:
[...]

Zodat het er geen 50 of 100 blijven, wat nog steeds te veel is. Ik zie er persoonlijk gewoon liever minder dan meer munten. Dan kunnen de munten die overblijven ook stabieler worden en gebruikt gaan worden. Die 15 is waarvan ik denk dat het goed voor crypto zou zijn. Minder dan 15 zie ik zelfs liever :) Ik denk dat hoe meer munten we hebben hoe slechter het is voor de munten die echt nut kunnen hebben.
Snap je wel hoor maar stel er zijn uiteindelijk 30 goede munten met een goede toepassing is dat ook prima toch?

• Klaas25
Van mij mag alles onder de top 50 de afvalbak in.
Ik ga overigens een nieuwe coin hier euhh... shillen. zoals jullie dat zeggen.
Omisego :D

• TomTorquay
Ah, maar dan ben ik je maatje. OMG for the win!

Afbeeldingslocatie: https://weerwoord.be/uploads/5b748012e143b.png

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klaas25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:31:
Van mij mag alles onder de top 50 de afvalbak in.
Ik ga overigens een nieuwe coin hier euhh... shillen. zoals jullie dat zeggen.
Omisego :D
waarom OmesoGo

Prepare for the next ATH

• Klaas25
TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:34:
[...]
Ah, maar dan ben ik je maatje. OMG for the win!
Ajja.. Alleen na het zien van de prijs gister wil ik het nu niet kopen haha. Scheelt nogal zeg.
Please zak nog 1 keer _/-\o_

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:29:
[...]

Snap je wel hoor maar stel er zijn uiteindelijk 30 goede munten met een goede toepassing is dat ook prima toch?
Zeker :) Als ze maar echt een nut hebben vind ik het allemaal best.

Moet wel toegeven dat ik als nut voor BTC niet verder kom dan als voor digitaal goud :P

• AtlAntA
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:27:
[...]

Eensch. Wil het grote publiek (lees: 'de gewone man') crypto gaan gebruiken op grote schaal dan zal het eerst overzichtelijker moeten zijn. En dan is het kaf van het koren scheiden wel belangrijk. Er zijn nu gewoon teveel munten die alleen maar een cash grab zijn en alleen maar op de hype mee wouden liften. Wat mij betreft hoeven er echt niet meer dan 50 over te blijven waarvan hooguit 10 consument gericht zijn en de rest enterprise achtig. De wildgroei van munten vorig jaar en begin dit jaar heeft crypto in zijn algemeen absoluut geen goed gedaan vooral omdat er veel scam coins bij zaten en van die belachelijke internet meme munten zoals dogecoin.

Laat het merendeel van de alts maar dood bloeden. Laat de btc dominance maar boven de 80% komen. Laat de btc maar store of value zijn zodat het makkelijker is om grote bedragen in crypto te verhuizen van munt naar munt zonder dat er een sepa betaling die 3 werk(!) dagen duurt aan te pas komt.

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
Snik :( gaat wel heel hard de verkeerde kant op zo.

• PilatuS
  • Niet online
Lijkt er toch wel sterk op dat die 6600 de max was, en niet 6800-7200.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
AtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:53:
[...]

Eensch. Wil het grote publiek (lees: 'de gewone man') crypto gaan gebruiken op grote schaal dan zal het eerst overzichtelijker moeten zijn. En dan is het kaf van het koren scheiden wel belangrijk. Er zijn nu gewoon teveel munten die alleen maar een cash grab zijn en alleen maar op de hype mee wouden liften. Wat mij betreft hoeven er echt niet meer dan 50 over te blijven waarvan hooguit 10 consument gericht zijn en de rest enterprise achtig. De wildgroei van munten vorig jaar en begin dit jaar heeft crypto in zijn algemeen absoluut geen goed gedaan vooral omdat er veel scam coins bij zaten en van die belachelijke internet meme munten zoals dogecoin.

Laat het merendeel van de alts maar dood bloeden. Laat de btc dominance maar boven de 80% komen. Laat de btc maar store of value zijn zodat het makkelijker is om grote bedragen in crypto te verhuizen van munt naar munt zonder dat er een sepa betaling die 3 werk(!) dagen duurt aan te pas komt.
Wat ook een probleem voor de markt is, is dat veel mensen voor 100% in alts gaan zitten en daarna hopen dat BTC stijgt, zodat daarna hun alts stijgen. Zelf dragen ze niets bij aan de BTC waarde. Hierdoor is de BTC waarde laag en stijgen hun alts niet. Voor de complete markt is het echt belangrijk dat ook iedereen wat BTC in de pf heeft. Komop mensen, al is het maar 5%, pak wat BTC mee.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Klaas25
Taro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:06:
[...]

Wat ook een probleem voor de markt is, is dat veel mensen voor 100% in alts gaan zitten en daarna hopen dat BTC stijgt, zodat daarna hun alts stijgen. Zelf dragen ze niets bij aan de BTC waarde. Hierdoor is de BTC waarde laag en stijgen hun alts niet. Voor de complete markt is het echt belangrijk dat ook iedereen wat BTC in de pf heeft. Komop mensen, al is het maar 5%, pak wat BTC mee.
Geld in beide oftewel meer marketcap. Ja logisch. Ik heb nu 10% BTC voor de HODL. Maar alles is HODL bij mij dusja.

• B-Bandit
Taro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:06:
[...]

Joh ik heb het al eerder gezegd. Het ligt met name aan die tethersletjes (excuus voor het woord). Die trekken hun geld namelijk volledig de markt uit. Ik bedoel als je alts verkoopt voor btc of vice versa dan blijft het erin zitten. Maar ga je in usdt zitten dan is het gewoon weg.

En ik snap de overweging om in usdt te gaan zitten, maar dat zorgt dus naar mijn idee voor klap na klap.

• Klaas25
zijn er ook mensen die FUN en SC in hun bag hebben zitten? voor de hodl.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
B-Bandit schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:16:
[...]

Joh ik heb het al eerder gezegd. Het ligt met name aan die tethersletjes (excuus voor het woord). Die trekken hun geld namelijk volledig de markt uit. Ik bedoel als je alts verkoopt voor btc of vice versa dan blijft het erin zitten. Maar ga je in usdt zitten dan is het gewoon weg.

En ik snap de overweging om in usdt te gaan zitten, maar dat zorgt dus naar mijn idee voor klap na klap.
Wees blij dat er tethertjes zijn want anders zou je minder snel zo cheap ass coins kunnen kopen. En ik ben ook zo'n tetherer, maar ik ga er toch van uit dat het voorlopig 1 stap naar voren is en 2 a 3 naar achteren. Waarvan vandaag weer die ene stap naar voren is/was.

• B-Bandit
Sahara schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Wees blij dat er tethertjes zijn want anders zou je minder snel zo cheap ass coins kunnen kopen. En ik ben ook zo'n tetherer, maar ik ga er toch van uit dat het voorlopig 1 stap naar voren is en 2 a 3 naar achteren. Waarvan vandaag weer die ene stap naar voren is/was.
Heb nog nooit een tether aangeraakt. Maar ik snap het gebruik echt wel. Maar het fokt de markt op een bepaalde manier op door alle mensen die proberen te anticiperen op de acties van whales.

• AtlAntA
Sahara schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Je kan toch net zo goed coins van btc kopen? USDT is alleen maar bedacht zodat mensen lekker snel fiat geld uit crypto kunnen trekken. Zolang men als einddoel het vergaren van fiat hebben zal crypto nooit meer worden dan wat het nu is. Een ingewikkeld spel waarbij de ene geld van de ander probeert af te troggelen.

• Sahara
B-Bandit schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:29:
[...]

Heb nog nooit een tether aangeraakt. Maar ik snap het gebruik echt wel. Maar het fokt de markt op een bepaalde manier op door alle mensen die proberen te anticiperen op de acties van whales.
Mijn redenatie t.b.v. tether is wel dat ik probeer niet al te zware verliezen te maken na m'n kansloze hodl kruistocht. Maar met tether is het wel moeilijker te traden in mijn optiek omdat ik afwachtend ben en vaak niet snel genoeg reageer, maar aan de andere kant verplicht ik mijzelf wel om beter te analyseren wanneer ik instap en handel. Als je een btc hodler bent dan ben je toch overgeleverd aan de grillen van btc en dat is leuk als ie stijgt maar ja we weten allemaal dat ie dat de laatste tijd niet doet.

• PilatuS
  • Niet online
B-Bandit schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:29:
[...]

Het zorgt inderdaad voor extreme swings, maar dat is de markt nou eenmaal. 24/7/365. Stop losses en alles, lage fee's. Helaas of niet, dit is crypto.

Aan de andere kant maakt het crypto ook boeiend. Geen 7.3% op jaarbasis zoals bij aandeel X. Nee, bam, 10% op een dag of 2464% per jaar. Dat is crypto :)

• Klaas25
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:36:
[...]

Het zorgt inderdaad voor extreme swings, maar dat is de markt nou eenmaal. 24/7/365. Stop losses en alles, lage fee's. Helaas of niet, dit is crypto.

Aan de andere kant maakt het crypto ook boeiend. Geen 7.3% op jaarbasis zoals bij aandeel X. Nee, bam, 10% op een dag of 2464% per jaar. Dat is crypto :)
Of 38000% _/-\o_

• PilatuS
  • Niet online
Kan ook inderdaad. Was een tijd terug nog iemand die had een munt die deed x2000 in een week ofzo. Is alleen wel iets dat je niet ieder jaar kan verwachten en munten die het al gedaan hebben zullen het waarschijnlijk niet nog een keer doen.

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:36:
[...] Geen 7.3% op jaarbasis zoals bij aandeel X. Nee, bam, 10% op een dag of 2464% per jaar. Dat is crypto :)
Een paar dagen geleden zat ik naar ETF's te kijken, Index Trackers van de beurs. Maar tijdens het inlezen zag ik jaarpercentages langskomen waar ik van schrok, die haal je soms met crypto in een paar uur al. Natuurlijk werkt het 2 kanten op, je kunt ook met >10% per dag dalen, maar eigenlijk zijn we wel verwend :)

Ik heb in ieder geval besloten lekker met crypto bezig te blijven en als we echt in een bear market zitten met een constante zijwaartse beweging, dan kijk ik wel weer verder.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Klaas25
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:48:
[...]

Kan ook inderdaad. Was een tijd terug nog iemand die had een munt die deed x2000 in een week ofzo. Is alleen wel iets dat je niet ieder jaar kan verwachten en munten die het al gedaan hebben zullen het waarschijnlijk niet nog een keer doen.
Nou XRP was gister onder de 23 eurocenten. Zie ik wel € 86,- worden als utility inkickt. Ja nee niet gelijk en nee vast niet dit jaar al. Maar ik HODL. Zie daar je 38000%. Opnieuw :D

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
De gewone aandelenmarkt is ook volatiel hoor. Goed, niet elk aandeel, maar ik zag laatst die crash van Facebook voorbij komen en toen ik terug keek kon je daar in een paar weken ook heel goed verdienen. Apple, Tesla etc. idem. Ik denk dat het gewoon een stukje fud is wat men wilt verspreiden.

• Sahara
Taro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:52:
[...]

Een paar dagen geleden zat ik naar ETF's te kijken, Index Trackers van de beurs. Maar tijdens het inlezen zag ik jaarpercentages langskomen waar ik van schrok, die haal je soms met crypto in een paar uur al. Natuurlijk werkt het 2 kanten op, je kunt ook met >10% per dag dalen, maar eigenlijk zijn we wel verwend :)

Ik heb in ieder geval besloten lekker met crypto bezig te blijven en als we echt in een bear market zitten met een constante zijwaartse beweging, dan kijk ik wel weer verder.
Mss zijn die ETF's meer geschikt voor opa's die al bij de cardioloog lopen i.v.m. een zwak hart... voor hen is een paar procent op jaarbasis al voldoende. Als zij in crypto zouden handelen dan zou de cardioloog i.v.m. hartaanvallen geen patiënten meer over hebben, helemaal in een bear market :+

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

Nou XRP was gister onder de 23 eurocenten. Zie ik wel € 86,- worden als utility inkickt.
Als XRP de munt voor alles en iedereen wordt ja, maar dat zie ik niet gebeuren. Los van dat is het compleet onrealistisch die prijs. Zelfs met 11 dollar is XRP meer waard dan Apple. Ja Apple ja, het bedrijf dat zojuist als eerste bedrijf ooit de totale waarde van 1000 miljard dollar gehaalt heeft. En jij denkt dat XRP even 8x meer gaat doen ? Dat zou natuurlijk leuk voor je zijn, maar het is compleet gestoord dat bedrag.

Edit: Vandaar ook mijn punt, munten die al x1000 gedaan hebben zullen het echt niet zomaar nog een keer doen.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 15-08-2018 23:01 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ben een paar uurtjes geleden uitgestapt en reken vannacht op een daling. Morgen ook weer lekker terug naar Nederland rijden, gewoon met de laptop handelen ipv een iPad met 4G op de veranda van een stacaravan in Frankrijk tussen de wespen. Ben wel tot de conclusie gekomen dat crypto geen verslaving is, maar gewoon een leuke hobby *O* :)F

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:58:
[...]

Als XRP de munt voor alles en iedereen wordt ja, maar dat zie ik niet gebeuren. Los van dat is het compleet onrealistisch die prijs. Zelfs met 11 dollar is XRP meer waard dan Apple. Ja Apple ja, het bedrijf dat zojuist als eerste bedrijf ooit de totale waarde van 1000 miljard dollar gehaalt heeft. En jij denkt dat XRP even 8x meer gaat doen ? Dat zou natuurlijk leuk voor je zijn, maar het is compleet gestoord dat bedrag.

Edit: Vandaar ook mijn punt, munten die al x1000 gedaan hebben zullen het echt niet zomaar nog een keer doen.
Als straks de brm van CSC live gaat,die ook al klaar is om te kopen met fiat dan gaat die munt helemaal los. En dan hebben we er weer 1tje die keer duizend gaat en draait op ripple blockchain en zo dus ripple ook mee neemt :P

https://www.reddit.com/r/.../?st=jkvmrpph&sh=5db109cc

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 23:11 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:06:
[...]

Als straks de brm van CSC live gaat,die ook al klaar is om te kopen met fiat dat gaat die munt helemaal los. En dan hebben we er weer 1tje die keer duizend gaat en draait op ripple blockchain en zo dus ripple ook mee neemt :P
Dat alles kan in crypto is vorig jaar wel duidelijk geworden. Alleen dat XRP 8x meer waard wordt dan Apple zonder dat er serieus iets mee gedaan wordt op gigantische schaal is zeer onwaarschijnlijk.

Ik heb wel vorig jaar gezegt toen XRP op centen stond dat 1 dollar belachelijk was en toen is dat ook gebeurt, en nog wat meer. Alleen die heeft zijn grote run nu wel gehad zonder dat het ook echt nut gaat hebben denk ik zo. Ik vind het ook wel een goed voorbeeld van hoe gestoord de markt vorig jaar was. XRP, net zoals de meeste andere munten hebben nog geen enkel nut gevonden, maar zijn wel belachelijke bedragen waard geweest. Ik mag toch hopen dat mocht een munt meer waard zijn dan Apple dat er ook echt iets mee gedaan kan worden.

Maar goed, alles kan in crypto, dat is duidelijk. Alleen ik denk wel dat mocht een munt die al x1000 gedaan heeft nog een keer x1000 doen er ook echt iets mee gedaan zou moeten worden. Wil je x1000 halen bij een volgende bullrun zou ik eerder geld stoppen in een munt die dat nog niet gedaan heeft want die kans is enorm veel groter dan bij een munt die het al eerder heeft gedaan.

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:13:
[...]

Dat alles kan in crypto is vorig jaar wel duidelijk geworden. Alleen dat XRP 8x meer waard wordt dan Apple zonder dat er serieus iets mee gedaan wordt op gigantische schaal is zeer onwaarschijnlijk.

Ik heb wel vorig jaar gezegt toen XRP op centen stond dat 1 dollar belachelijk was en toen is dat ook gebeurt, en nog wat meer. Alleen die heeft zijn grote run nu wel gehad zonder dat het ook echt nut gaat hebben denk ik zo. Ik vind het ook wel een goed voorbeeld van hoe gestoord de markt vorig jaar was. XRP, net zoals de meeste andere munten hebben nog geen enkel nut gevonden, maar zijn wel belachelijke bedragen waard geweest. Ik mag toch hopen dat mocht een munt meer waard zijn dan Apple dat er ook echt iets mee gedaan kan worden.

Maar goed, alles kan in crypto, dat is duidelijk. Alleen ik denk wel dat mocht een munt die al x1000 gedaan heeft nog een keer x1000 doen er ook echt iets mee gedaan zou moeten worden. Wil je x1000 halen bij een volgende bullrun zou ik eerder geld stoppen in een munt die dat nog niet gedaan heeft want die kans is enorm veel groter dan bij een munt die het al eerder heeft gedaan.
Ik denk ook niet dat xrp dat haalt, zelfs de $3 word moeilijk
Ik heb ze ooit verkocht rond de $2.50 dat was heerlijk.
Maar geen idee waarom die zo hoog is gekomen
Maar $1 a $2 is zeker niet onmogelijk

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:17:
[...]

Geen idee wat XRP voor elkaar kan krijgen in de toekomst. Het is geen munt voor mij in ieder geval.

Waarom ie zo hoog gekomen is snap ik dan wel weer een beetje. Zelfs toen ie op 2 dollar kwam te staan stond het forum vol met mensen die zo snel mogelijk moesten kopen zonder ook maar iets te snappen van dingen als max supply. Er zijn toen heel veel mensen geweest die dachten dat XRP wel even 25 dollar ging doen toen ie op 2 dollar stond. Het is een munt geweest met heel veel hype en waar veel mensen met kleine bedragen zijn ingestapt. Bitcoin was te duur en XRP ging snel omhoog en was goedkoop. Vooral dat goedkoop heeft flink mee gespeelt aan het forum hier te zien.

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:17:
[...]

Een feit is gewoon wel dat een groot deel van de mensen die ooit weer vanuit het niets zal investeren de keuze maakt voor XRP. Alleen al om die reden is het een goede investering. Dat men er qua techniek niet achter staat is een tweede, maar qua rendement mag je er echt wel wat van verwachten.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

Samenvatting: BTC moet eerst de plomp in voordat we weer een bullmarkt kunnen krijgen.

Ik ben het wel met hem eens. Een plotselinge ommezwaai zie ik niet zo 1-2-3 gebeuren en bij de vorige ATH ging het na een diep dal pas weer langzaamaan omhoog.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, nog even wat over de BTC en Bitcoinmiss Madelon:
LOL. BITCOINSPECIALIST MADELON LACHT OM TELOORGANG BITCOIN
Bron: https://www.daskapital.nl...ht-om-teloorgang-bitcoin/
:)

• TomTorquay
Nou, ik kon het best wel smaken eigenlijk. Hou wel van ironie :)

Dit is toch wel het meest bizarre deel uit mevrouw haar betoog:
De koers (body van de candle) schampt de getekende steunlijn, met een low van $5885. Dit is een behoorlijk cruciaal punt. Een neerwaartse uitbraak van deze driehoek formatie, Descending Triangle, zou een neerwaarts koersdoel kunnen geven van $3200. De kans op een neerwaartse uitbraak van dit patroon is 63%
63% kans op neerwaartse uitbraak? Wow, dat is pas een precieze glazen bol. Waarom geen 59%? Of 75%? 7(8)7

Verwijderd

Dat is TA toch? Je trekt een lijn, en als je daar een nummering tegenaan legt kom je op een getal uit.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:39:
Dat is TA toch? Je trekt een lijn, en als je daar een nummering tegenaan legt kom je op een getal uit.
Dan heb je dus geen idee wat TA is als je dat denkt.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:39:
Wat voor nummering Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_dontknow.gif

• Klaas25
PilatuS schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:13:
[...]munt meer waard zijn dan Apple dat er ook echt iets mee gedaan kan worden.
Lol XRP gaat gebrukt worden door the FED, IMF, verschillende banken in Amerika, meer dan 60 banken in Japan, 40-50 centrale banken (bijna een kwart) Moneygram, 164 partners (die bekend zijn tot en met Q1), Ripple Q1 was beste ooit, toen kwam Q2 en dat was beste ooit. Dus nog meer niet aangekondigde partners. Ripple klopt niet aan bij de banken, de banken bij Ripple. SBI gaat binnenkort live dat XRP gaat gebruken voor transacties en er gaan miljarden Yen bij SBi per maand daar doorheen.

Xrapid > volume > utility > waardestijging XRP.

Ja dit is napraten maar logisch, ik verzin het niet zelf.

Als dan zometeen JP Morgan, GOlden Sachs en Blackrock met geld gaat smijten wil ik niet weten wat er met XRP (en Crypto in algemeen) gaat gebeuren.

Shilllllllllllll *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 15-08-2018 23:50 ]

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:06:
[...]

Als straks de brm van CSC live gaat,die ook al klaar is om te kopen met fiat dan gaat die munt helemaal los. En dan hebben we er weer 1tje die keer duizend gaat en draait op ripple blockchain en zo dus ripple ook mee neemt :P

https://www.reddit.com/r/.../?st=jkvmrpph&sh=5db109cc
:Y
Pagina: 1 ... 231 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!