https://twitter.com/eatBCH_VE/status/1028090494822174721
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Benieuwd of we nu wel door de 6600 barrière heen kunnen breken. Zo niet dan is een ritje terug richting de 5900 snel gemaakt.
[ Voor 43% gewijzigd door outlandos op 15-08-2018 06:41 ]
Zero.
https://coincodex.com/crypto/iridium/
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Risk/Reward word wel een trend woordje hier zie ik. Waarom ben je gisteren uitgestapt?gabn88 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:45:
Toch jammer dat ik gisteren uitgestopt ben. Zie het deze keer nog wel verder herstellen tot $6800 oid. Maar risico/reward verhouding is nu niet geweldig meer.
Dat is wel heel weinig volume. 1315$. Dat is gewoon 1 enkele persoon die zo een stijging kan veroorzaken.AtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 06:50:
Iridium +171 %. Nog steeds geen drol waard en weinig volume maar toch grappig om te zien.
Zit er aan te denken wat XRP bij te kopen, maar ik wacht even de koers van volgende week afMachlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:36:
Hmm. Wie durft te kopen? Volgens mij gaan we gewoon weer naar beneden straks.
Zat in LTC op €46,35 voor een ritje naar €50. Toen hij toch weer terugzakte ben ik voor de aankoopkoers weer uit gegaan...Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:53:
[...]
Risk/Reward word wel een trend woordje hier zie ik. Waarom ben je gisteren uitgestapt?
Sorry? Gister was een van de roodste dagen in maanden.. maar jij ziet al 2 dagen een stijging? Gefeliciteerd manPelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 06:47:
Hmm ik zie al 2 dagen een stijging ben benieuwd, ik gok dat we deze week nog naar de 7.2 gaan.
Ok ok... heb zo het idee dat het mooie groen straks toch allemaal weer rood gaat wordengabn88 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:17:
[...]
Zat in LTC op €46,35 voor een ritje naar €50. Toen hij toch weer terugzakte ben ik voor de aankoopkoers weer uit gegaan...
Zo gaat het al maanden, toch? 1 stap voorwaarts, 3 terug.Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:30:
[...]
Ok ok... heb zo het idee dat het mooie groen straks toch allemaal weer rood gaat worden
Excuus, 32 uur.outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
Sorry? Gister was een van de roodste dagen in maanden.. maar jij ziet al 2 dagen een stijging? Gefeliciteerd man
Zero.
Dan heb je op ATH ingekochtoutlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:51:
[...]
Oke, nou ik zie al 8 maanden een daling
Is het ook echt wat? Of hoop je op een FOMO stijging als de tijd rijp is?AtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 06:50:
Iridium +171 %. Nog steeds geen drol waard en weinig volume maar toch grappig om te zien.
Edit : De abstract in hun whitepaper begint al slecht.... wel mooi dat ze e-commerce georiënteerd zijn en een woocommerce plug-in hebben in beta. Hebben ze er trouwens weer nieuw leven ingeblazen? Ik lees dat deze munt al begin 2017 is opgestart.
[ Voor 27% gewijzigd door Beaulion op 15-08-2018 09:12 ]
Ja. Ze hebben blijkbaar hun API ook aangepast met name aan de hand van wat mijn bot deed en die lanceren ze binnenkort.
Ik bedoel als je naar de charts van 99% van alle coins kijkt. 32 uur groen valt te verwachten na zo'n extreme daling, die komt altijd, de vraag is alleen wanneer (vandaag dus).
Ik zie die BCH ‘community’ er voor aan dat ze met vele stickers door de stad lopen om dat op random artikelen te gooien en dan dit soort berichtjes gaan posten. Dit bewijst NIETS.. Geen bonnetjes, geen reclame in een winkel, gewoon een sticker op een artikel met handgeschreven tekstKain_niaK schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 05:51:
@eatBCH heeft een lokale supermarkt overtuigt om hem voedsel te verkopen, rechstreeks voor Bitcoin Cash.
[afbeelding]
https://twitter.com/eatBCH_VE/status/1028090494822174721
Hahaha ja inderdaadoutlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:51:
[...]
Oke, nou ik zie al 8 maanden een daling
Ik zoek naar iets positiefs..
Zero.
Na een aantal maanden niet te hebben gekeken, schrik ik toch wel enigszins.
Ik had een aantal VEN gekocht op 6 nog wat, zie nu dat hij nog een aantal cent waard is..
Kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid over geven
Jazeker.. DYFRMalortje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:07:
Goedemorgen,
Ik had een aantal VEN gekocht op 6 nog wat, zie nu dat hij nog een aantal cent waard is..
Kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid over geven??
VEN is omgewisseld voor VET en /100 gegaan.Malortje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:07:
Goedemorgen,
Heb je je VEN wel omgewisseld? Anders dat zsm regelen en volgende keer beter opletten.
VEN is niet meer, 1 VEN = 100 VET
Dus de prijs van VET x100 doen om vergelijk met VEN te kunnen maken.
Verwijderd
Het is de markt. Meeste alts zijn 1/10 van wat ze ooit waard waren, zegt vrijwel niets over de projecten. Nano bijv is extreem hard getroffen, maar die was ook extreem gestegen.Malortje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:07:
Goedemorgen,
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik was gisteren weer volledig ingestapt en heb iets voor 0:00 nog extra fiat ingezet voor ETC en NEO, dat is gelukkig goed uitgepakt. Ik weet niet of ik vandaag nog zou durven in te stappen, de kans op omlaag is toch nog wel erg groot en of er een 2e groene dag volgt...Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:36:
Hmm. Wie durft te kopen? Volgens mij gaan we gewoon weer naar beneden straks.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Thanks! heb jij toevallig een link waar je dat kan doen ?RolfLobker schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:13:
[...]
VEN is omgewisseld voor VET en /100 gegaan.
Heb je je VEN wel omgewisseld? Anders dat zsm regelen en volgende keer beter opletten.
VEN is niet meer, 1 VEN = 100 VET
Dus de prijs van VET x100 doen om vergelijk met VEN te kunnen maken.
Simpel gezegd hoop ik op een fomo stijging. Heb de white paper niet eens gelezenBeaulion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:56:
[...]
Is het ook echt wat? Of hoop je op een FOMO stijging als de tijd rijp is?
Edit : De abstract in hun whitepaper begint al slecht.... wel mooi dat ze e-commerce georiënteerd zijn en een woocommerce plug-in hebben in beta. Hebben ze er trouwens weer nieuw leven ingeblazen? Ik lees dat deze munt al begin 2017 is opgestart.
Ik was al een tijdje op zoek naar een munt met een lage waarde, cap en supply. Nu zo goed als alles wat je kan minen in Nederland met de Nederlandse energie prijzen rond de 0 cent winst zit, is dit de ideale tijd om speculatief te gaan minen. En @pongthamong heeft zijn eigen pool draaien met enkele onbekende coins op cryptonightv7 (zeer energiezuinig algoritme) dus het recept voor wat experimenteren met speculatief minen is er.
Het is inderdaad geen nieuwe munt maar het zou niet de eerste keer zijn dat een oude munt nieuw leven in wordt geblazen.
In het kort: beetje om prutsen met mijn mining rigs en @pongthamong wat supporten met zijn nieuwe pool.
Edit: pool is https://thepiratemine.nl
Dapper, all inn! Ik sta deels nog even aan de zijlijn met een bescheiden bedrag. Ik durf geen grote risico’s te nemen nu behalve wat kleine swingtrades van een paar %.Taro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:18:
[...]
Ik was gisteren weer volledig ingestapt en heb iets voor 0:00 nog extra fiat ingezet voor ETC en NEO, dat is gelukkig goed uitgepakt. Ik weet niet of ik vandaag nog zou durven in te stappen, de kans op omlaag is toch nog wel erg groot en of er een 2e groene dag volgt...
Ja klopt, geen enkele munt is op dit moment winstgevend (met de nl energie prijzen). Ik heb mijn mini rig gister uitgezet, maar misschien is het ook wel leuk om even aan te klooien in deze tijd. Ik zal eens naar zijn pool kijken.AtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:25:
[...]
Simpel gezegd hoop ik op een fomo stijging. Heb de white paper niet eens gelezen
Ik was al een tijdje op zoek naar een munt met een lage waarde, cap en supply. Nu zo goed als alles wat je kan minen in Nederland met de Nederlandse energie prijzen rond de 0 cent winst zit, is dit de ideale tijd om speculatief te gaan minen. En @pongthamong heeft zijn eigen pool draaien met enkele onbekende coins op cryptonightv7 (zeer energiezuinig algoritme) dus het recept voor wat experimenteren met speculatief minen is er.
Het is inderdaad geen nieuwe munt maar het zou niet de eerste keer zijn dat een oude munt nieuw leven in wordt geblazen.
In het kort: beetje om prutsen met mijn mining rigs en @pongthamong wat supporten met zijn nieuwe pool.
[ Voor 49% gewijzigd door Beaulion op 15-08-2018 09:30 ]
Verwijderd
Als je ze op een exchange hebt staan, dan hoef je waarschijnlijk niets meer te doen.Malortje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:24:
[...]
Thanks! heb jij toevallig een link waar je dat kan doen ?
Anders staat hier een goede uitleg: http://vechaininsider.com...in-ven-to-vet-token-swap/
DYOR bedoel ik, nu staat er per ongeluk DO YOUR FUCKING RESEARCH
Beetje makkelijk om eens wat te kopen en zelf 0% van je investering en de algemene cryptomarkt in de gaten te houden en dan hier een samenvatting komen vragen.
Fijn dat er inhoudelijke reacties komen maar op Tweakers mogen we iets meer research/betrokkenheid verwachten toch?
[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 15-08-2018 09:30 ]
Dat is geen slechte eigenschap hoorPelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:06:
[...]
Hahaha ja inderdaad![]()
Ik zoek naar iets positiefs..
De stijging van de afgelopen 24u zie ik overigens liever dan zo'n short-killing-manipulatieve-green-spike die we vorige week zagen.
Zero.
Ligt er aan wat je wil. Traders kunnen best een long hebben / openen. Had je beter eerder kunnen doen maar is zeker mogelijk dat btc doorgaat tot 7200. Begin wel met verkopen voordat hij gaat dalen. Sell into strength.ShininNL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:33:
Overduidelijke bulltrap dit, trap er niet in.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Korte versie: you are screwed. Lange versie zou ik zelf even naar zoeken VEN/VET tokenswap.Malortje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:07:
Goedemorgen,
Super chill dat je alles terug hebt dan.Specy schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:58:
[...]
Ja. Ze hebben blijkbaar hun API ook aangepast met name aan de hand van wat mijn bot deed en die lanceren ze binnenkort.
Rookworst zonder r is ook worst.
Daarom moet je nu ook niet long gaan maar short. 6800 maakt de HS af op 1D en 4H.Taro schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:39:
Paar mooie groene candles, BTC heeft er zin in, we zitten weer dichter bij de 6.800 dan bij de 5.800, nu ff doorpakken!
Of gewoon even niets doen en pas bij verdere stijging shorts beginnen op te bouwen.
Edit: https://www.investopedia.com/terms/s/sellingintostrength.asp
Many traders will wait for confirmation of a change in price movement before selling a long position or entering into a short position. However, by the time a reversal is confirmed, it may be too late and the trader may end up losing out. Thus, by trading against the prevailing trend in the anticipation that it will soon reverse, selling into strength provides greater margin of safety. As the saying goes, "missed money is better than lost money".
[ Voor 41% gewijzigd door Dysmael op 15-08-2018 10:01 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd man! Das zeker goed nieuws! Had ik persoonlijk niet verwacht, gezien de situatie. Het is je gegund!Specy schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:05:
Zo. Ik ben even een ruimte maand helemaal nergens meer mee bezig geweest, maar goed nieuws nu: Mijn Cryptopia-account is eindelijk weer terug! Dus ik heb mijn coins toch nog teruggekregen
Gaat dit over iridium? Vind je het volume niet heel erg laag?AtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:25:
[...]
Simpel gezegd hoop ik op een fomo stijging. Heb de white paper niet eens gelezen
Edit: pool is https://thepiratemine.nl
Ik had mijn coins al min of meer afgeschreven ja. Maakt de huidige lage koers toch nog een beetje goedVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:23:
[...]
Gefeliciteerd man! Das zeker goed nieuws! Had ik persoonlijk niet verwacht, gezien de situatie. Het is je gegund!
Denk dat max 69xx kan worden, vraag is wat BTC gaat doen eenmaal over de 6500, volgens mij toch belangrijk punt.outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:25:
We naderen de 6500-6600 range en daar verwacht ik toch wat koudwater vrees. Maar ben benieuwd. Ondertussen baal ik wel dat ik niet heb bijgekocht gister. Al staat alles eigenlijk nog steeds gigantisch laag.
Ja dat is belachelijk laag maar dat kan over een paar maand wel helemaal anders zijn.Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Gaat dit over iridium? Vind je het volume niet heel erg laag?
Mijn advies: lekker wegblijven van die onzincoins.Machlah schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:35:
[...]
Gaat dit over iridium? Vind je het volume niet heel erg laag?
Nee oke, minen is wat anders. Al kost het natuurlijk nog wel extra stroom als je je PC op volle toeren hebt draaien (rekenkracht) dan wanneer deze standby staat.ggj87 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:14:
Als je die dingen alleen minet maakt het toch niet zoveel uit? Ja kost stroom maar als je pc toch al aan staat..
Zijn er trouwens al leuke coins te minen met een Synology NAS? Nvm, daar is blijkbaar een apart topic voor
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 15-08-2018 12:25 ]
als ik alleen naar de koers nu kijk wel jadabla schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:36:
Klopt het dat de HS voltooid is en de neerwaartse trend terug is ingezet?
Prepare for the next ATH
Of mogen we ons opnieuw aan een short squeeze verwachten?sourcecode schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:41:
[...]
als ik alleen naar de koers nu kijk wel ja
Op de jaar grafiek zitten we nu op de 2e stuiter van een dead cat bounce lijkt het wel.ggj87 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:44:
Ik zie nog geen duidelijke rechter schouder. Ik vraag me af of we wel kunnen spreken van een H&S. Ik heb al meer mensen erover gehoord en dacht het met de run vanaf 16 juli ook te zien maar kan ook een gewone bump zijn geweest. Ik verwacht nog wel een keer een dead cat bounce of hoe je het wilt noemen. Die hebben we bij de laatste runs iedere keer netjes gehad maar nu nog niet.
Dead cat bounce bekijk je meestal op 5m, 15m of hooguit 1hr grafiek, niet op dag grafiekAtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:55:
[...]
Op de jaar grafiek zitten we nu op de 2e stuiter van een dead cat bounce lijkt het wel.
Lol dat wist ik niet. Ben hoofdzakelijk gewoon een miner hegabn88 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:59:
[...]
Dead cat bounce bekijk je meestal op 5m, 15m of hooguit 1hr grafiek, niet op dag grafiek
Maar toch lijkt het er wel een beetje op toch?
ZekerAtlAntA schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:01:
[...]
Lol dat wist ik niet. Ben hoofdzakelijk gewoon een miner he.
Maar toch lijkt het er wel een beetje op toch?
Er zijn er mss wat geliquideerd maar ondertussen naderen de Shorts stilaan weer de ATH, zou dit iets kunnen betekenen?TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:16:
Eventjes wat shorts liquideren. Zijn toch mooie procenten te verdienen bij zo'n bounce.
Eén goede scheet nu en iedereen holt richting uitgang.dabla schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:22:
[...]
Er zijn er mss wat geliquideerd maar ondertussen naderen de Shorts stilaan weer de ATH, zou dit iets kunnen betekenen?
Welke site gebruik je eigenlijk om de short prijzen te checken?dabla schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:22:
[...]
Er zijn er mss wat geliquideerd maar ondertussen naderen de Shorts stilaan weer de ATH, zou dit iets kunnen betekenen?
Gewoon Googlen op "btc short graph" en dan die van tradingview pakken. Voor zover ik het begrijp zie je op die grafiek geen prijzen maar het aantal shortposities.outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
Welke site gebruik je eigenlijk om de short prijzen te checken?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als short posities duurder worden betekent het juist dat er rekening wordt gehouden met een daling. Daarvoor hebben mensen dan schijnbaar een premium prijs over.ggj87 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:31:
Dat betekent toch dat het juist omhoog kan gaan? Er hebben al zoveel mensen verkocht, wie moet het nog laten zakken? Alessio rastani legde dat in een van z'n filmpjes bij de vorige run uit. Nu zou een whale juist invloed kunnen uitoefenen.
Sinds 00:00 liepen die af en toen wel langzaam trappetjes naar +300 dollarggj87 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:44:
Oja, vandaag liepen ook futures af. Doet dus niets met de prijs. Tot nu toe dan.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
TA volgens het boekje en niks raars aan. En zo gek is 3000 niet als de alts ook al 90% gedaald zijnChris.nl schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:51:
Ik vond Miss Bitcoin ook wel weer vermakelijk. Die praat over weak hands eruit, wachten tot de depression phase z'n intrede doet en doet een TA.
[ Voor 20% gewijzigd door outlandos op 15-08-2018 14:35 ]
Leuk die vertaling van andere ta's op tradingview, geen nieuws.Chris.nl schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:51:
Ik vond Miss Bitcoin ook wel weer vermakelijk. Die praat over weak hands eruit, wachten tot de depression phase z'n intrede doet en doet een TA.
Zero.
TA's worden toch de hele tijd vertaald en gekopieerd.Pelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:48:
[...]
Leuk die vertaling van andere ta's op tradingview, geen nieuws.
Waarom geen nieuws?
Is wel gestegen, gisteren rond 17:30 stond die op 190 en nu op 206.Klaas25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:27:
Maar als marketcap niet is gegroeid en de BTC dominantie wel gestaag stijgt of in ieder geval niet daalt. Waar komt dan het geld vandaan voor in die altcoins dat ze nu in groen staan?
Het bewijs dat er 2,6 miljard dollar op de bankrekening van Tether staat is exact hetzelfde.D-Ed schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:01:
[...]
Ik zie die BCH ‘community’ er voor aan dat ze met vele stickers door de stad lopen om dat op random artikelen te gooien en dan dit soort berichtjes gaan posten. Dit bewijst NIETS.. Geen bonnetjes, geen reclame in een winkel, gewoon een sticker op een artikel met handgeschreven tekst
Dat vinden de mensen hier allemaal helemaal geen probleem hoor.
Maar goed voor de meeste hier is is ook meer een leuke hobby dat flink wat geld kost, een beetje zoals een dagje naar het Casino.
https://www.yours.org/con...ruary-report-6e541cd1ac70
https://www.yours.org/con...march-report-728821ced7cf
https://www.yours.org/con...april-report-8fec0dfa0692
https://www.yours.org/con...nd-reporting-733f93d86ebc
https://www.yours.org/con...--may-report-d5e5bb20fd89
https://www.yours.org/con...-june-report-27405b1990a8
https://www.yours.org/con...-july-report-863f8ef95386
YouTube: Documentary - Venezuela and the Cryptocurrency Revolution - Power by...
http://coinrevolution.com...oor-crypto-fight-poverty/
https://block-chain.com/n...eed-people-in-south-sudan
https://bitcoinexchangeguide.com/eatbch/
https://www.forbes.com/si...-tank-urges/#4f434b13499f
https://bitcoinbelgie.be/...t-het-goede-doel-eat-bch/
https://btcdirect.eu/nl-nl/blog/bcash-voor-het-goede-d
http://bitcoinradar.nl/bc...ng-people-in-south-sudan/
https://www.biedex.nl/mee...onic-cash-to-food-system/
[ Voor 59% gewijzigd door Kain_niaK op 15-08-2018 16:04 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
@dabla Dit dus.outlandos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:27:
Eén goede scheet nu en iedereen holt richting uitgang.
Short squeeze is leuk, maar dat gaat ons niet richting 10k stuwen. Er zijn grenzen aan en die grens zou nu wel eens op 6.5k kunnen liggen.
$6650 zou immers een higher high betekenen en ronduit bullish zijn.
Dat verwacht ik ook niet, maar mss richting 7000, vandaar mijn vraag 😉 Thx voor uw toelichting 🙂TomTorquay schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:41:
[...]
@dabla Dit dus.
Short squeeze is leuk, maar dat gaat ons niet richting 10k stuwen. Er zijn grenzen aan en die grens zou nu wel eens op 6.5k kunnen liggen.
$6650 zou immers een higher high betekenen en ronduit bullish zijn.
Volgens mij leest ze hier gewoon meelighting_ schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:23:
TA volgens het boekje en niks raars aan. En zo gek is 3000 niet als de alts ook al 90% gedaald zijn
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
nog beter hoop dat ze een account aan maakt
en mee gaat praten
Prepare for the next ATH
Vertel... Waarom? Ik heb zo'n vermoeden dat zij meer kennis heeft dan de gemiddelde persoon in deze topic.sjukke schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:23:
Ik weet wel wat andere dingen die ze beter kan gaan doen. Wat een onzin komt er nu uit haar mond
Niet overdrijven, ze praat wat andere mensen na en omdat het een vrouw is krijgt ze een podium.radem205 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:25:
[...]
Vertel... Waarom? Ik heb zo'n vermoeden dat zij meer kennis heeft dan de gemiddelde persoon in deze topic.
Zero.
Prepare for the next ATH
Iedere post wordt zo'n beetje geconcludeerd met 'het kan stijgen en het kan dalen'.
Het voegt dus niet zoveel toe.
Ik overdrijf niet. Het is altijd makkelijk om op voorhand iemand af te zeiken zonder zelf goede argumenten aan te dragen. Als iemand roept dat iets onzin is, verwacht ik ook argumenten waarom het onzin is.Pelox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:26:
[...]
Niet overdrijven, ze praat wat andere mensen na en omdat het een vrouw is krijgt ze een podium.
En zo is het met alle TA's. Achteraf weten we pas wie gelijk had.daan! schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:29:
Als ik teruglees wat ze in het verleden schrijft is het vooral vertellen wat er aan de hand is, zonder concrete voorspellingen te doen.
Iedere post wordt zo'n beetje geconcludeerd met 'het kan stijgen en het kan dalen'.
Het voegt dus niet zoveel toe.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!