FuneralCoin?ggj87 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:36:
Hebben ze wel genoeg geld voor de begrafenis.
StopLoss coin is nu een gat in de markt
Wel bij de belasting je portfolio waarde van 1 januari doorgeven hé...!
Nou, die "dommeriken" hebben anders wel gelijk. Toch voor een deel.nemesis2212 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:39:
https://www.nu.nl/economi...in-daalt-6000-dollar.html
prachtig om te zien hoeveel domme mensen crypto een pyramide spel noemen (in opmerkingen). heerlijk kortzichtige meningen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kan iemand mij uitleggen waarom DGD nu ook als een malloot meezakt? Die is toch GOLD-backed, was voorheen bij dalingen van BTC altijd standaard een stijger.
DGD is een aandeel van hun DAO. DGX is 1 gram goudTuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:52:
Kan iemand mij uitleggen waarom DGD nu ook als een malloot meezakt? Die is toch GOLD-backed, was voorheen bij dalingen van BTC altijd standaard een stijger.
Dat omgekeerd verloop tov BTC is een verhaaltje dat al een maand of twee niet meer opgaat hoor.TuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:52:
Mooie bear flag op BTC trouwens...
[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 14-08-2018 13:58 ]
Die zijn er lang geleden tussenuit gepiept.. Wat er over is zijn de verslaafde hodlers, mannen die 100% achter 'hun' project staan. Die door niets en niemand om te lullen zijn om te dumpen, rotsvast geloof in het team, de techniek, de partners én hun investering!Sahara schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:13:
Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er hier nog die hard hodlers?
Hmmm, Tja.. toch wel dus
Haha, 'k heb net voor €25 een aantal bijgekocht waar ik eerder €100 voor mocht betalen... Eind deze maand komt de grotere inleg weer. What could go wrong?D-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:17:
[...]
Die zijn er lang geleden tussenuit gepiept.. Wat er over is zijn de verslaafde hodlers, mannen die 100% achter 'hun' project staan. Die door niets en niemand om te lullen zijn om te dumpen, rotsvast geloof in het team, de techniek, de partners én hun investering!
Hmmm, Tja.. toch wel dus
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Dus je bedoelt één van de onderstaande opties... meerdere keuzes mogelijk:

D-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:17:
[...]
Die zijn er lang geleden tussenuit gepiept.. Wat er over is zijn de verslaafde hodlers, mannen die 100% achter 'hun' project staan. Die door niets en niemand om te lullen zijn om te dumpen, rotsvast geloof in het team, de techniek, de partners én hun investering!
Hmmm, Tja.. toch wel dus
Zit toch te denken om me BTC ook even op te ruimen .en even een maandje niks te doen . Dit schiet niet op zo
Mijn buyorder op 6030 heeft een moonshot veroorzaakt
Ik sta nog steeds op een paar 100% winst, holder sinds 2013.. Had een paar 1000% kunnen zijn...
Ik sta nog steeds op een paar 100% winst, holder sinds 2013.. Had een paar 1000% kunnen zijn...
Jahoor! Goedkoop bitcoin gekocht in '13 tm '16. In de hoogtijdagen lekker wat winst gepakt. Nu nog enkele staan die ik voor minder dan een ton per stuk niet verkoopSahara schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:13:
Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er hier nog die hard hodlers?
Ik heb op me BTC ook nog winst , alleen veel verloren op trx heb ik vorige week weg gedaan met veel verlies
Toch maar wat LTC gekocht op €46,35... Kijken waar het schip strandt, waarschijnlijk ergens rond de €50 en dan noemen we deze trade succesvol
Theniers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:47:
Wel bij de belasting je portfolio waarde van 1 januari doorgeven hé...!
nee
Btw met al die rode candles, doen jullie soms nog mee aan airdrops van hier en daar? Handig om misschien te melden welke jullie goed vinden?
Ik doe soms mee aan airdrops van https://airdrops.io/ maar komen er dagelijks zoveel op, het is niet meer bij te houden .... je moet t kaf van t koren scheren zeggen ze dan :-p
Ik doe soms mee aan airdrops van https://airdrops.io/ maar komen er dagelijks zoveel op, het is niet meer bij te houden .... je moet t kaf van t koren scheren zeggen ze dan :-p
SPiET
Weet eigelijk niet of ik hier op moet antwoorden....na veel twijfelen heb ik beslist om NIET te antwoorden.RolfLobker schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:30:
[...]
Bitcoin IS het product.
Je kan een valuta niet vergelijken met een bedrijf als Apple
Niet omdat ik het niet wil maar omdat het 4 volle A4's worden voordat het wat duidelijker wordt.
Denk wel dat er een grote BTC bullrun komt nadat de alt goed uitgeknepen zijn en we gaan laag heel laag...
Maar dat heeft niks met jou opmerking te maken maar een uitkomst uit een verklaring die ik je verschuldigd ben.....
Jawel, bij de aangifte van dit jaar (die gaat over 2017) de waarde van je pf van 01 jan. 2017
Ik had alles verkocht naar fiat toen het de 200$ per neo naderde. Ik had de daling van enkele jaren geleden gezien 800$ bitcoin naar 200$ en wou nu met profit eruit.Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:27:
Ben wel benieuwd hoe het met o.a. @BabyRattle gaat en zijn >10.000 NEO en de Tweaker die een Walton node met 10.000 stuks van deels geleend geld had opgezet en ook alweer grotendeels had terugverdiend. Iemand ze recent nog gezien of gesproken? Waren ooit actief in het handelstopic.
Wel heb ik al m'n GMNs van Waltonchain behouden ik geloof wel in dit government backed bedrijf met een goede real life usecase. De komende tijd zal de lading shitcoins de grond in getrapt worden. Maar een stijgende bitcoin samen met munten die uniek zijn en/of een real life usecase hebben met een grote community erachter zie ik zeer zeker vele verwachtingen overtreffen.
De periode is begonnen dat mensen meer onderzoek zullen doen in de verscheidenheid van munten.
[ Voor 29% gewijzigd door BabyRattle op 14-08-2018 15:39 ]
je kan eopt proberen.spietie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:24:
Btw met al die rode candles, doen jullie soms nog mee aan airdrops van hier en daar? Handig om misschien te melden welke jullie goed vinden?
Die hebben tot nu toe nog niks opgeleverd. Een hoop blabla, beloftes en regelmatig in een telegram updates. Maar de airdrop is dermate makkelijk (binnen 20 seconden gebeurd).
2 miljoen aan NEO verkopen en dan de V&A afstruinen voor een 2e hands 1060 kaartje... je bent wel lekker gewoon gebleven.BabyRattle schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:36:
[...]
Ik had alles verkocht naar fiat toen het de 200$ per neo naderde. Ik had de daling van enkele jaren geleden gezien 800$ bitcoin naar 200$ en wou nu met profit eruit.
Wel heb ik al m'n GMNs van Waltonchain behouden ik geloof wel in dit government backed bedrijf met een goede real life usecase. De komende tijd zal de lading shitcoins de grond in getrapt worden. Maar een stijgende bitcoin samen met munten die uniek zijn en/of een real life usecase hebben met een grote community erachter zie ik zeer zeker vele verwachtingen overtreffen.
De periode is begonnen dat mensen meer onderzoek zullen doen in de verscheidenheid van munten.
Bedankt misschien zoiets als ONTlighting_ schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:46:
[...]
je kan eopt proberen.
Die hebben tot nu toe nog niks opgeleverd. Een hoop blabla, beloftes en regelmatig in een telegram updates. Maar de airdrop is dermate makkelijk (binnen 20 seconden gebeurd).
SPiET
Inderdaad dat is de bedoeling ookMachlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
2 miljoen aan NEO verkopen en dan de V&A afstruinen voor een 2e hands 1060 kaartje... je bent wel lekker gewoon gebleven.
Hoef mij niet anders voor te doen dan hoe ik ben. Zo zijn er meerdere mensen die de mogelijkheid hebben gekregen dmv crypto.
Blijf net als Warren Buffet in m'n stekkie zitten
Enige wat er voorlopig veranderd is dat ik veel meer ga reizen en mocht ik de bdienst zat zijn met jaarlijks een flinke keuken en badkamer te sponsoren dan strijk ik neer op een beter crypto klimaat wanneer ik niks meer te doen heb in NL.
En er weer uit op 0 kosten. Blijft lastig in te schatten, leek eerst best leuk te vertrekken, maar bloedt dan weer helemaal dood.gabn88 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:16:
Toch maar wat LTC gekocht op €46,35... Kijken waar het schip strandt, waarschijnlijk ergens rond de €50 en dan noemen we deze trade succesvol
Goed gedaan, gefeliciteerdBabyRattle schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:24:
[...]
Inderdaad dat is de bedoeling ook![]()
Hoef mij niet anders voor te doen dan hoe ik ben. Zo zijn er meerdere mensen die de mogelijkheid hebben gekregen dmv crypto.
Blijf net als Warren Buffet in m'n stekkie zitten
Enige wat er voorlopig veranderd is dat ik veel meer ga reizen en mocht ik de bdienst zat zijn met jaarlijks een flinke keuken en badkamer te sponsoren dan strijk ik neer op een beter crypto klimaat wanneer ik niks meer te doen heb in NL.
Wat? Weer terug op 'het oude nest'?Chris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:33:
[...]
Haha, 'k heb net voor €25 een aantal bijgekocht waar ik eerder €100 voor mocht betalen... Eind deze maand komt de grotere inleg weer. What could go wrong?
Ik heb gister een paar bijgekocht op $0,52
Heb 't nest nog niet verlaten, te mooie kans om nog wat steviger in te zetten... Ik dacht dat je op $0,37 gokte, maar hey, dit brengt je gemiddelde ook omlaag... IOTA komt er vast weer bovenopD-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Wat? Weer terug op 'het oude nest'?
Ik heb gister een paar 100 bijgekocht op $0,52Ik wacht wel tot dat ie op twintig cent hangt..
Slim toch? Je blijft niet rijk door veel geld uit te geven.Machlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
2 miljoen aan NEO verkopen en dan de V&A afstruinen voor een 2e hands 1060 kaartje... je bent wel lekker gewoon gebleven.
Komt @Tominatie nog terug of heeft hij een nieuwe hobby gevonden in Chersonisos en blijft hij daar wonen?
Lol, heb net iets nieuws ontdekt.. De term 'FOMO' en die vond ik wel passen bij mijn geestelijke gesteldheid tijdens aankoopChris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:36:
[...]
Heb 't nest nog niet verlaten, te mooie kans om nog wat steviger in te zetten... Ik dacht dat je op $0,37 gokte, maar hey, dit brengt je gemiddelde ook omlaag... IOTA komt er vast weer bovenop
Als we er dan toch iets positiefs uit kunnen halen.. Deze periode is goed voor nieuw te lanceren coins.. Die komen er dus gewoon niet! Er gaat echt geen investeerder (of Henk en Ingrid) meer investeren in een nieuwe ICO/product dat met crypto te maken heeft.. Met een beetje geluk vallen er nog een aantal echte shitcoins af en leggen we met z'n allen de focus op de projecten die levensvatbaar zijn
Of is dit gewoon wishful thinking?
Misschien zijn we 'verslaafd' en bedenken we de domste dingen om onszelf voor te liegen dat we de juiste keuzes maken. Als ik m'n broertje uitleg wat ik aan het doen ben kijkt ie me vol medelijden aan, maar goed. Ergens in Nederland loopt een Ed rond die me begrijpt
Vroeg me dat ook al af , zijn er nog mensen die investeren in ICO's.D-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:39:
[...]
Als we er dan toch iets positiefs uit kunnen halen.. Deze periode is goed voor nieuw te lanceren coins.. Die komen er dus gewoon niet! Er gaat echt geen investeerder (of Henk en Ingrid) meer investeren in een nieuwe ICO/product dat met crypto te maken heeft.. Met een beetje geluk vallen er nog een aantal echte shitcoins af en leggen we met z'n allen de focus op de projecten die levensvatbaar zijn![]()
Of is dit gewoon wishful thinking?
Zijn er nog ICOs dan ?wehave schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:46:
[...]
Vroeg me dat ook al af , zijn er nog mensen die investeren in ICO's.
wehave schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:49:
[...]
genoeg blijkbaar..
https://www.icoalert.com/en/
https://www.soccercoin.eu/
Edit: OW NEE KAN NOG MEEDOEN IK GA GELIJK GELD STORTEN !!!1!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Machlah op 14-08-2018 16:53 ]
Je kan bijna naar een live chart van de BTC dominance gaan kijkenggj87 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:53:
Pfff die Ethereum..
Nou, die heeft zoals verwacht een serieus probleem, want die is door z'n longlasting support rond $300 gevallen. Volgende supports liggen op $220, $150, $95 en $55ggj87 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:53:
Pfff die Ethereum..
In deze donkere dagen is een nieuwe term ontstaan voor weak hands: FOLO. Fear of Losing (money). Ik zag het ergens op Reddit.D-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:39:
[...]
Lol, heb net iets nieuws ontdekt.. De term 'FOMO' en die vond ik wel passen bij mijn geestelijke gesteldheid tijdens aankoop
Over Ethereum gesproken.. ik hoorde van iemand dat ETC mogelijk een gewilde coin kan worden zodra ETH overgaat van Proof of Work naar Proof of Stake, omdat dan al die mine farms geen ETH kunnen minen en dan overstappen naar ETC dat wel op basis van Proof of Work blijft fungeren. Zodra deze dip weer uitgedipt is koop ik een portie ETC.TomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:07:
[...]
Nou, die heeft zoals verwacht een serieus probleem, want die is door z'n longlasting support rond $300 gevallen. Volgende supports liggen op $220, $150, $95 en $55
Verwijderd
Hoe bedoel je zo als verwacht?TomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:07:
[...]
Nou, die heeft zoals verwacht een serieus probleem, want die is door z'n longlasting support rond $300 gevallen. Volgende supports liggen op $220, $150, $95 en $55
Is er daar wat loos dan?
Zoals verwacht door TA, dat bedoel ik. Gisteren op basis daarvan nog aangegeven dat er een serieuze crash inzat voor ETH (idem trouwens voor BNB, ook gemeld als antwoord op @Malarky), veel dieper dan voor BTC. Voor zover ik weet is er bij ETH op zich niks meer of minder loos dan in de rest van de cryptowereld momenteel.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:13:
Hoe bedoel je zo als verwacht?
Is er daar wat loos dan?
[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 14-08-2018 17:20 ]
HET KAFT WORDT VAN DE KOREN GESCHEIDENPilatuS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:59:
[...]
Je kan bijna naar een live chart van de BTC dominance gaan kijken
niet de big ocean cleanup maar the big crypto cleanup
Prepare for the next ATH
Begin nou niet over TA tegen die man. Je weet wat er nu gaat gebeuren. Elke. keer. maar. weer!TomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
Zoals verwacht door TA, dat bedoel ik. Gisteren op basis daarvan nog aangegeven dat er een serieuze crash inzat voor ETH (idem trouwens voor BNB, ook gemeld als antwoord op @Malarky), veel dieper dan voor BTC. Voor zover ik weet is er bij ETH op zich niks meer of minder loos dan in de rest van de cryptowereld momenteel.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Thanks voor de uitlegTomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:18:
[...]
Zoals verwacht door TA, dat bedoel ik. Gisteren op basis daarvan nog aangegeven dat er een serieuze crash inzat voor ETH (idem trouwens voor BNB, ook gemeld als antwoord op @Malarky), veel dieper dan voor BTC. Voor zover ik weet is er bij ETH op zich niks meer of minder loos dan in de rest van de cryptowereld momenteel.
Ik denk dat je @Verwijderd verwisselt met @RaptorXS of @wehave?DAMAGE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:24:
Begin nou niet over TA tegen die man. Je weet wat er nu gaat gebeuren. Elke. keer. maar. weer!
fixed it for you.sourcecode schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:23:
[...]
HET KAFT WORDT VAN DE HET KOREN GESCHEIDEN![]()
![]()
![]()
![]()
niet de big ocean cleanup maar the big crypto cleanup![]()
![]()
Ook wel grappig: https://www.ccn.com/flipp...happen-in-2018-roger-ver/
Hey!! ik geloof in TA'sTomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:27:
[...]
Ik denk dat je @Verwijderd verwisselt met @RaptorXS of @wehave?
Ik zie vandaag trouwens een explosie aan shorts. Dat kan geen goed teken zijn voor een veel diepere daling. Ik denk zo uit de losse pols dat $5200-5400 voorlopig de bodem wordt, als we al zo diep gaan de komende week. Enfin, het is allemaal lastig te voorspellen op dit moment, het sentiment is zodanig slecht dat we ook nog wel een paar paniekcrashes zouden kunnen krijgen.
zijn er hier die handelen op TUSD / USDT op binance en zo ja waarom ?
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Ik neem tom Pilatus en markely hier altijd serieus en neem hun mening mee in mijn overwegingenDAMAGE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:24:
[...]
Begin nou niet over TA tegen die man. Je weet wat er nu gaat gebeuren. Elke. keer. maar. weer!
Dan heb ik niks gezegd!Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:46:
[...]
Ik neem tom Pilatus en markely hier altijd serieus en neem hun mening mee in mijn overwegingen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Je speelt iedere keer op de man en loopt elke TA af te zeiken, beetje zoals ik maar dan erger.
Van jou doet dat pijnMachlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:01:
[...]
Je speelt iedere keer op de man en loopt elke TA af te zeiken, beetje zoals ik maar dan erger.
Verwijderd
Ik heb mijn pottje pottje pottje potje met VET eeetttttt al in de vuilnisbak gezet
(Liedtje van vroeger
)
Ben overigens weer allin gestapt, dit keer is NEO de gelukkige
(Liedtje van vroeger
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2018 18:25 ]
Luuk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:00:
[...]
Jahoor! Goedkoop bitcoin gekocht in '13 tm '16. In de hoogtijdagen lekker wat winst gepakt. Nu nog enkele staan die ik voor minder dan een ton per stuk niet verkoop
Ach waar je ook all in op gaat. Bloeden ga je!!Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:24:
Ik heb mijn pottje pottje pottje potje met VET eeetttttt al in de vuilnisbak gezet
(Liedtje van vroeger)
krijg ik dan geld terug of moet ik dan juist betalen?RaptorXS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:32:
[...]
Jawel, bij de aangifte van dit jaar (die gaat over 2017) de waarde van je pf van 01 jan. 2017
De 2 zekerheden in het leven: Je gaat dood en je gaat belasting betalenmugenmarco schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:40:
[...]
krijg ik dan geld terug of moet ik dan juist betalen?
Pas wel op als je boven je belastingvrijstelling zit, de banken helpen de belastingdienst graag
en de boetes zijn enorm.
De aangifte van volgend jaar is helemaal leuk. Op 1 jan 2018 stond BTC ongeveer op het dubbele van waar het nu op staat. 1 jan als peildatum kan voordelig zijn, maar net na de bullrun stond ie aan het begin van dit jaar wel erg hoog tegenover nu.mugenmarco schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:40:
[...]
krijg ik dan geld terug of moet ik dan juist betalen?
De belastingrendementsheffing stelt in NL weinig voor en betaal dat graag als je in iets serieuzere bedragen zit. Het geeft een goede nachtrust.PilatuS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
De aangifte van volgend jaar is helemaal leuk. Op 1 jan 2018 stond BTC ongeveer op het dubbele van waar het nu op staat. 1 jan als peildatum kan voordelig zijn, maar net na de bullrun stond ie aan het begin van dit jaar wel erg hoog tegenover nu.
Verwijderd
Ben je mal, het gaat prima zo en uiteindelijk breekt de tijd aan dat crypto het beneden gezien heeft en weer boven op de berg wil staanlonehitman schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:39:
[...]
Ach waar je ook all in op gaat. Bloeden ga je!!
Jullie moeten pas instappen als deze topic 48 uur dood is.
Weg
nah niet mee eens. In het leven is maar 1 ding 100% zeker: Je gaat uiteindelijk dood.RaptorXS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:43:
[...]
De 2 zekerheden in het leven: Je gaat dood en je gaat belasting betalen![]()
Pas wel op als je boven je belastingvrijstelling zit, de banken helpen de belastingdienst graag
en de boetes zijn enorm.
zat mensen die het voor elkaar krijgen om belasting te onderduiken
edit: ow wacht, of bedoel je BTW betalen? want ja daar kom je ook niet onderuit haha
[ Voor 8% gewijzigd door mugenmarco op 14-08-2018 19:10 ]
Wel eens van BTW gehoord?mugenmarco schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:10:
[...]
nah niet mee eens. In het leven is maar 1 ding 100% zeker: Je gaat uiteindelijk dood.
zat mensen die het voor elkaar krijgen om belasting te onderduikennot me tho.
edit: ow wacht, of bedoel je BTW betalen? want ja daar kom je ook niet onderuit haha
Betalen zal je . Maar over de Belastingdienst etc. is een ander topic over hier dus laat het hierbij.
Of als @A87 een week niet gepost heeft.New Yorker schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:09:
Jullie moeten pas instappen als deze topic 48 uur dood is.
klopt. ach weer eens wat anders dan de vele berichten over hoe slecht het wel niet gaat met de cryptocurrencyRaptorXS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:17:
[...]
Wel eens van BTW gehoord?![]()
Betalen zal je . Maar over de Belastingdienst etc. is een ander topic over hier dus laat het hierbij.
Lees dit maar ,vers van de persmugenmarco schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:38:
[...]
klopt. ach weer eens wat anders dan de vele berichten over hoe slecht het wel niet gaat met de cryptocurrency
Bron: https://www.daskapital.nl...open-januari-835-miljard/TOTALE WAARDE CRYPTO'S VANDAAG $193 MILJARD. AFGELOPEN JANUARI $835 MILJARD
Benieuwd hoelang het gaat duren voor dat er volledig herstel gaat komen. Zoals ik al eerder heb gezegd zal het mij niet verbazen als het pas in 2019 of 2020 is. Het is bar en boos mannen.
Rookworst zonder r is ook worst.
In 2014 bleef het vrij lang op een lage koers van rond de 350 dollar hangen. Denk persoonlijk dat er nu sneller herstel komt dan toen. Bitcoin is bij veel meer mensen bekend en ik denk dat er straks genoeg mensen zijn die op een vrij lage koers een stukje willen hebben. Zelfs een low maken en over 3 maanden op 10k staan zou mij niets verbazen. Stel de low zou 5k zijn, ik noem maar wat, denk ik niet dat we hier maanden zullen blijven hangen zoals in 2014.Bartvandelaar schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:23:
Benieuwd hoelang het gaat duren voor dat er volledig herstel gaat komen. Zoals ik al ereder heb gezegd zal het mij niet verbazen als het pas in 2019 of 2020 is. Het is bar en boos mannen.
Eind november is het in ordeBartvandelaar schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:23:
Benieuwd hoelang het gaat duren voor dat er volledig herstel gaat komen. Zoals ik al ereder heb gezegd zal het mij niet verbazen als het pas in 2019 of 2020 is. Het is bar en boos mannen.
Zero.
Das mooi dan kan ik nu vast mijn tesla bestellen
Prepare for the next ATH
tesla Model 3? Tegen de tijd dat je die geleverd krijgt dan zitten we wederom weer in een bearmarket na de aankomende bullrunsourcecode schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:48:
[...]
Das mooi dan kan ik nu vast mijn tesla bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik kijk eind augustus, begin september wel weer. Nu allemaal te negatief, en daar wordt ik alleen maar chagrijnig van
ik hoorde iets van implosies op BTC specifiek onder de 5200 ivm network shutdown.TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:11:
[...]
Dit is eerder een bloedneus in de straten. Het echte bloedbad is dit bijlange (nog?) niet.
geen idee over de rest / geen idee of we daar ooit komen.
Bij de kapper of de bakker?rogier2012 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:27:
[...]
ik hoorde iets van implosies op BTC specifiek onder de 5200 ivm network shutdown.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Network shutdown? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik lees theorieën over hoe het technisch verhaal achter BTC de koers zou moeten gaan beïnvloeden (bvb miners die niet meer rendabel zijn), maar ik ken te weinig van de techniek achter BTC om te kunnen inschatten of dat allemaal realistisch is. Voor zover ik hier de kenners mag geloven, moeten we ons daar niet te veel zorgen over maken, maar wie weet...rogier2012 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:27:
ik hoorde iets van implosies op BTC specifiek onder de 5200 ivm network shutdown.
Nope, complete ongefundeerde bullshitTomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:14:
[...]
Network shutdown? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik lees theorieën over hoe het technisch verhaal achter BTC de koers zou moeten gaan beïnvloeden (bvb miners die niet meer rendabel zijn), maar ik ken te weinig van de techniek achter BTC om te kunnen inschatten of dat allemaal realistisch is. Voor zover ik hier de kenners mag geloven, moeten we ons daar niet te veel zorgen over maken, maar wie weet...
Edit: miners bepalen de prijs niet, btc kan prima ver onder mining cost verhandeld worden. Netwerk past zich wel aan. Dat is één van de fundamenten van Bitcoin.
[ Voor 12% gewijzigd door Dysmael op 14-08-2018 22:35 ]
Bearshit bedoel je. We zitten in een bearmarkt atm.
Ja jaaaa XRP is nu decentraal. Minder dan 50% is van Ripple. En dalende. wop wop
https://ambcrypto.com/xrp...f-validators-default-unl/
Volgende nieuwsbericht: "SEC declares XRP a currency" Say whaaaat...
Je bent een pro in shillen aan het wordenKlaas25 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:35:
Ja jaaaa XRP is nu decentraal. Minder dan 50% is van Ripple. En dalende. wop wop![]()
![]()
![]()
Als het geld ergens vandaan moet komen, dan maar van XRP’ers
Ik zit inmiddels in BTC, NEO, ONT, ADA en XLM en zie morgenochtend wel weer ff hoe het er voor staat.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 14-08-2018 22:58 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dik jaar geleden ingestapt en heel hebberig vooral december en nog wat januari nog wat bijgepakt, want "het gaat een groot feest worden"
Honderden procenten winst zijn nu tientallen procenten verlies geworden. Gelijk een heroine verslaafde zou ik "bijna" mijn winsten gaan afromen, wekelijk een vast percentage van alts naar bitcoin en een vast percentage naar fiat. Natuurlijk "net" niets van gekomen en tijdens de daling alleen maar vastgehouden "want het gaat allemaal wel weer goed komen".
Waar ik toen nog grapte dat als het mis zou gaan we het ook wel leuk is om op een feestje te zeggen dat je tienduizend uur verspeelt hebt in crypto is dat nu werkelijkheid geworden. Eerlijk gezegd: het is jammer, maar kan ik verder niet wakker van liggen. Of ik dat nu nog geld genoeg heb? Nee, ik heb gedaan waar ik iedereen voor waarschuwde: (bijna) alles erin stoppen, doe het niet. Het makkelijke was was dat ik in het voorjaar 2017 eigenlijk gewoon compleet blut was door een relatie die misliep, richting de zomer had ik weer geld, en ook zal zou crypto niets worden: slechter als het jaar daarvoor zou het persoonlijk toch niet kunnen worden want onder de 0 gaat het toch niet komen. Gok wagen, of "to the moon" of alles gaat "naar de maan" ;-)
Nu is het jammer dat ik geen eerdere winst gepakt heb en maar blijf hodl'en in de hoop dat we gaan doorstijgen, maar wijze lessen geleerd (die we allemaal natuurlijk al wisten, maar het eens zelf voelen is beter dan het alleen te weten). BTC is stabieler dan de alts. Pak je winst tussentijds. Niet alles in 1x investeren maar in stappen is veiliger (DCA). Niet teveel op applicaties, meer op de infra/chains.
Het verhaal begint nu wel erg zuur te worden alles bij elkaar, maar op de lange termijn gaat het volgens mij wel weer goed komen. Zojuist nog wat dollars die ik als funding aan margin traders uit had staan teruggehaald en in BTC gestoken. Geduld, en niet te hard piepen als het toch allemaal mis zou gaan.
Kan me niet voorstellen dat het met BTC over een periode van een jaar of 5 echt mis zal gaan. Ik zit verder ook in vooral NEO en wat EOS en ZRX, de rest is niet eens meer de moeite waard om te noemen. Kappen heeft nu geen zin meer voor mij, de spijt zou te groot zijn als we er weer bovenop komen. Het komt goed, of we gaan "down with the ship"...
(Mijn kerstcadeau aan mijn ouders (wat LTC) is ook minder als het geweest is)
Honderden procenten winst zijn nu tientallen procenten verlies geworden. Gelijk een heroine verslaafde zou ik "bijna" mijn winsten gaan afromen, wekelijk een vast percentage van alts naar bitcoin en een vast percentage naar fiat. Natuurlijk "net" niets van gekomen en tijdens de daling alleen maar vastgehouden "want het gaat allemaal wel weer goed komen".
Waar ik toen nog grapte dat als het mis zou gaan we het ook wel leuk is om op een feestje te zeggen dat je tienduizend uur verspeelt hebt in crypto is dat nu werkelijkheid geworden. Eerlijk gezegd: het is jammer, maar kan ik verder niet wakker van liggen. Of ik dat nu nog geld genoeg heb? Nee, ik heb gedaan waar ik iedereen voor waarschuwde: (bijna) alles erin stoppen, doe het niet. Het makkelijke was was dat ik in het voorjaar 2017 eigenlijk gewoon compleet blut was door een relatie die misliep, richting de zomer had ik weer geld, en ook zal zou crypto niets worden: slechter als het jaar daarvoor zou het persoonlijk toch niet kunnen worden want onder de 0 gaat het toch niet komen. Gok wagen, of "to the moon" of alles gaat "naar de maan" ;-)
Nu is het jammer dat ik geen eerdere winst gepakt heb en maar blijf hodl'en in de hoop dat we gaan doorstijgen, maar wijze lessen geleerd (die we allemaal natuurlijk al wisten, maar het eens zelf voelen is beter dan het alleen te weten). BTC is stabieler dan de alts. Pak je winst tussentijds. Niet alles in 1x investeren maar in stappen is veiliger (DCA). Niet teveel op applicaties, meer op de infra/chains.
Het verhaal begint nu wel erg zuur te worden alles bij elkaar, maar op de lange termijn gaat het volgens mij wel weer goed komen. Zojuist nog wat dollars die ik als funding aan margin traders uit had staan teruggehaald en in BTC gestoken. Geduld, en niet te hard piepen als het toch allemaal mis zou gaan.
Kan me niet voorstellen dat het met BTC over een periode van een jaar of 5 echt mis zal gaan. Ik zit verder ook in vooral NEO en wat EOS en ZRX, de rest is niet eens meer de moeite waard om te noemen. Kappen heeft nu geen zin meer voor mij, de spijt zou te groot zijn als we er weer bovenop komen. Het komt goed, of we gaan "down with the ship"...
(Mijn kerstcadeau aan mijn ouders (wat LTC) is ook minder als het geweest is)
Heel zuur @NeoCarnifex, maar respect dat je dit wel deelt. Wat ik me wel afvraag, voor hoeveel zit je er nog in? Ik merk dat veel mensen zoiets hebben van laat maar zitten, maar het kan prima zijn dat we over een paar weken of maanden nog tig keer zo laag staan. Dan kan je nu misschien nog wat redden of dan x maal zoveel coins hebben als je nu uitstapt en later weer instapt?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Er stond me iets van bij dat er 15aug weer ergens futures af zouden lopen, net even opgezocht en zie (hier), het is zo. Bij eerdere/andere futures daalde de markt de dagen ervoor vrij hard. Weet niet of dat hier ook voor geld, maar een uitgestelde ETF kan toch geen reden zijn voor deze dip. ETF worden doorgaans altijd maximaal uitgesteld, zo ook deze.
Dus cool down, morgen gaan we weer ouderwets moonen.
Dus cool down, morgen gaan we weer ouderwets moonen.
De tijd leert of het tij keert
Ik heb alles bij elkaar nog geen 2000 meer in crypto, in januari had ik nog 5 cijfers nodig om m'n 'tegoed' te beschrijven. Er zijn leukere manieren om over de 10.000 euro op te maken, al is deze wel leerzaam.
Uitstappen, misschien niet zo gek, maar wanneer dan weer instappen? De markt timen is (vooraf) moeilijk. Achteraf is het altijd mooi praten als je het goed deed (ik heb ook met 50 euro honderden gepakt in een paar maanden, maar dat was ook mee geluk dan inzicht).
Als je naar de historie kijkt is een daling van 70~80% elke paar jaar te verwachten, en daarna weer een stijging van honderden procenten. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar geven wel hoop.
Ik blijf nu gewoon zitten, hopen dat de alts op den duur ook weer beter doen dan de BTC zodat mijn totaal in BTC weer stijgt. Als ik weer richting mijn oude tegoed ga komen ga ik wekelijks afromen en apart houden om de volgende daling weer periodiek in te kunnen kopen. De periodes van piek/dal lijken wel langer te worden dus ik weet niet of we eind dit jaar weer reden hebben tot feestvieren. Herstel in de loop van 2019 zie ik ook nog wel als mogelijkheid.
Uitstappen, misschien niet zo gek, maar wanneer dan weer instappen? De markt timen is (vooraf) moeilijk. Achteraf is het altijd mooi praten als je het goed deed (ik heb ook met 50 euro honderden gepakt in een paar maanden, maar dat was ook mee geluk dan inzicht).
Als je naar de historie kijkt is een daling van 70~80% elke paar jaar te verwachten, en daarna weer een stijging van honderden procenten. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar geven wel hoop.
Ik blijf nu gewoon zitten, hopen dat de alts op den duur ook weer beter doen dan de BTC zodat mijn totaal in BTC weer stijgt. Als ik weer richting mijn oude tegoed ga komen ga ik wekelijks afromen en apart houden om de volgende daling weer periodiek in te kunnen kopen. De periodes van piek/dal lijken wel langer te worden dus ik weet niet of we eind dit jaar weer reden hebben tot feestvieren. Herstel in de loop van 2019 zie ik ook nog wel als mogelijkheid.
Yup, doen ze elke maand weer. CBOE ergens halverwege de maand, CME laatste vrijdag vd maand.raq schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:21:
Er stond me iets van bij dat er 15aug weer ergens futures af zouden lopen, net even opgezocht en zie (hier), het is zo.
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
https://www.cmegroup.com/...tract_specifications.html
Dat is zo niet moeilijk, in een beermarkt sinds januari en elke twee weken weer nieuwe maandelijkse futures die aflopen. Er is geen directe relatie tussen futures die aflopen en de koers.Bij eerdere/andere futures daalde de markt de dagen ervoor vrij hard.
[ Voor 4% gewijzigd door Dysmael op 14-08-2018 23:38 ]
Zo. Ik ben even een ruimte maand helemaal nergens meer mee bezig geweest, maar goed nieuws nu: Mijn Cryptopia-account is eindelijk weer terug! Dus ik heb mijn coins toch nog teruggekregen
De echte klappen gaan nog komen wanneer mensen en masse tethers proberen om te zetten naar fiat. Dan komt de markt erachter dat er geen 2.4 miljard 'echte' dollars gereserveerd zijn. Tot die tijd blijf ik nog even in fiat en raad jullie aan om hetzelfde te doen.
Tether-FUDWilaut schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:13:
De echte klappen gaan nog komen wanneer mensen en masse tethers proberen om te zetten naar fiat. Dan komt de markt erachter dat er geen 2.4 miljard 'echte' dollars gereserveerd zijn. Tot die tijd blijf ik nog even in fiat en raad jullie aan om hetzelfde te doen.
Was dat met dat bot verhaal?Specy schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:05:
Zo. Ik ben even een ruimte maand helemaal nergens meer mee bezig geweest, maar goed nieuws nu: Mijn Cryptopia-account is eindelijk weer terug! Dus ik heb mijn coins toch nog teruggekregen
Verwijderd
Hehe, na 2 weken vakantie in Spanje nog eens naar mijn porto gekeken ... Was dat even schrikken . Benieuwd of ik er mijn reis voor volgend jaar mee zal kunnen betalen 😄
Niet om iedereen het hoofd op hol te brengen maar wat vinden jullie hier van?
December 2013-2015:

December 2017-heden:

Die professionele handelaren mogen dan wel bearish zijn en 5000 voorspellen, feit blijft wel dat de 1D RSI weer laag staat en we weer rond de 6000 zitten. Nog een run omhoog vanaf hier naar zeg 9-10k om iedereen wakker te schrikken voor de grote val naar beneden?
December 2013-2015:

December 2017-heden:

Die professionele handelaren mogen dan wel bearish zijn en 5000 voorspellen, feit blijft wel dat de 1D RSI weer laag staat en we weer rond de 6000 zitten. Nog een run omhoog vanaf hier naar zeg 9-10k om iedereen wakker te schrikken voor de grote val naar beneden?
@ggj87 Ik geloof ook niet dat we zomaar eventjes snel-snel naar 5k zakken. Nog enkele honderd dollar neerwaarts en de weekly RSI staat op oversold, dat was in april en juli het sein om omhoog te gaan. Bovendien zijn er nu massaal veel shorts geopend; de vorige keer dat er zo veel shorts waren was net voor de heropleving van april. Ik geloof dus niet dat het blijft doorzakken. 10k zou me echter verwonderen, ik denk eerder ergens rond $7200 of zo.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de Aziaten doen momenteel wel hun best
Vet heeft het dal even gezien, en gaat kijken of er boven wat te halen valt
Na een daling van 75% op 14 dagen mag die wel eens boven water komen ja. Vraag is hoe lang het gaat durendrusloos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 02:29:
Vet heeft het dal even gezien, en gaat kijken of er boven wat te halen valt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!