[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 228 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.283 views

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Groot verschil is natuurlijk dat zowel Apple als Amazon daadwerkelijk producten hebben i.p.v. alleen maar wat whitepapertjes en een hoop, letterlijk, gebakken lucht.
Bitcoin IS het product.
Je kan een valuta niet vergelijken met een bedrijf als Apple

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

Groot verschil is natuurlijk dat zowel Apple als Amazon daadwerkelijk producten hebben i.p.v. alleen maar wat whitepapertjes en een hoop, letterlijk, gebakken lucht.
:-(

Zero.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
[...]

Ik snap deze opmerkingen nooit zo; van hetzelfde kaliber als ''er is geen intrinsieke waarde''.
Een product hoeft niet tastbaar te zijn om een product te zijn hè? Bitcoin levert een dienst.
En Apple of Amazon is ook ooit begonnen als een hersenspinsel, een bierviltje, een karig businessplannetje, noem het maar.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:59

CyBeRSPiN

sinds 2001

ZIL is iig weer terug bij af.. :')

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
wehave schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:25:
[...]
Mooi zo een bericht.
Een mix van: "zie je wel", "ik kan het zo goed", wijze lessen, zogenaamd medelijden, lessen uit het verleden,paar wijze crypto lessen en afsluiten met sterkte.
Wat jammer dat je zo in het leven staat en dit zo interpreteert. Hoeveel mensen heb jij hier de afgelopen maanden geholpen en hoeveel heb je actief bijgedragen? Misschien had ik er 2 losse posts van moeten maken, om te voorkomen dat dit zo zou worden geïnterpreteerd. Aan de andere kant heb ik daar geen zin in om reacties als die van jou te voorkomen. Ik deel actief mijn acties, besluiten, overwegingen en resultaten, ook als die verkeerd gaan, lees maar terug. Ik zie jou hier alleen maar verschijnen om het op de man te spelen.

Mensen die mij kennen weten dat ik niet zo ben zoals jij nu doet voorkomen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
RolfLobker schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Bitcoin IS het product.
Je kan een valuta niet vergelijken met een bedrijf als Apple
Inderdaad. Daarom gaat de vergelijking met de historische aandeelkoersen ook zo mank.
Weakhand schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Ik snap deze opmerkingen nooit zo; van hetzelfde kaliber als ''er is geen intrinsieke waarde''.
Een product hoeft niet tastbaar te zijn om een product te zijn hè? Bitcoin levert een dienst.
En Apple of Amazon is ook ooit begonnen als een hersenspinsel, een bierviltje, een karig businessplannetje, noem het maar.
Amazon levert ook bijna alleen maar diensten. Wat is je punt?

[ Voor 45% gewijzigd door armageddon_2k1 op 14-08-2018 10:46 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Taro schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Wat jammer dat je zo in het leven staat en dit zo interpreteert. Hoeveel mensen heb jij hier de afgelopen maanden geholpen en hoeveel heb je actief bijgedragen? Misschien had ik er 2 losse posts van moeten maken, om te voorkomen dat dit zo zou worden geïnterpreteerd. Aan de andere kant heb ik daar geen zin in om reacties als die van jou te voorkomen. Ik deel actief mijn acties, besluiten, overwegingen en resultaten, ook als die verkeerd gaan, lees maar terug. Ik zie jou hier alleen maar verschijnen om het op de man te spelen.

Oh niet zo zielig doen nu met dat op de man spelen.
JIj hebt dat bericht geschreven en zo komt het over.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Inderdaad. Daarom gaat de vergelijking met de historische aandeelkoersen ook zo mank.

[...]

Verschil is dat je met een aandeel Amazon een stukje eigenaar bent. Bij alle utilitytokens koop je in feite waardebonnen voor een product met de gedachte dat die waardebon veel meer waard wordt doordat de vraag naar dat product gaat stijgen. Bij veel coins bestaat het product nog niet eens of is het de vraag of de vraag naar het product überhaupt gaat stijgen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

@A87 - daar gaat je ark. Haha.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/OJw4CDbtu0jde/giphy.gif

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 14-08-2018 10:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hij koopt gewoon weer bij hoor :P

Verwijderd

Weet iemand hoe het eigenlijk met MOTA van Dick Scheringa gaat? Ze hebben in december dacht ik 10 miljoen euro opgehaald bij hun ICO.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
wehave schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:48:
[...]
Oh niet zo zielig doen nu met dat op de man spelen.
JIj hebt dat bericht geschreven en zo komt het over.
Je bedoelt: zo komt het op jou over. Iemand anders die er anders in staat zal het anders interpreteren en hopelijk zijn die mensen hier ook nog, want ik bedoelde het niet zo. Ik ga overigens mijn post daar ook niet op aanpassen, ik sta er nog steeds achter.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Iedereen weet dat jij niet zo bent en het al helemaal niet zo bedoeld.
Maar op dit forum weet je dat er een handtje vol niks zeggende en niks toevoegende idioten de hele dag zoeken naar iets waar ze irri op kunnen reageren...deal er mee.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 20:17
30 ruggen verdampt :F Had achteraf mijn geld wel moeten spenderen aan veel te dure bbq's, home cinemasets, vakanties en andere onzin. Enige voordeel is dat ik nu weer gefocust op het werk ben :D

• hmr
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Freshnub schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:56:
30 ruggen verdampt :F Had achteraf mijn geld wel moeten spenderen aan veel te dure bbq's, home cinemasets, vakanties en andere onzin. Enige voordeel is dat ik nu weer gefocust op het werk ben :D
Ai, hoop dat je wel wat winst heb kunnen pakken ergens. Zo niet, wijze les! Pak af en toe wat winst! Ben zo blij dat ik dat gedaan heb!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Freshnub schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:56:
30k winst hoop ik? Of heb je er echt zoveel in zitten?

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:51
Pff, van 1100% in de plus begin dit jaar, naar 4% in de plus. Maarja, ik had mijzelf in juni vorig jaar beloofd minimaal tot eind 2018 te holden. En niet dezelfde fout te maken als 2 jaar geleden door mijn 2 Bitcoin met 10% winst @ €500,- per stuk te verkopen. En als ik hier de gigantische verliezen zo lees van sommige mensen mag ik nog blij zijn dat ik in de + sta.

• Dysmael
TuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

Verschil is dat je met een aandeel Amazon een stukje eigenaar bent. Bij alle utilitytokens koop je in feite waardebonnen voor een product met de gedachte dat die waardebon veel meer waard wordt doordat de vraag naar dat product gaat stijgen. Bij veel coins bestaat het product nog niet eens of is het de vraag of de vraag naar het product überhaupt gaat stijgen.
Het ging over BTC. Dan moet je niet ineens het vergelijk met utilitytokens maken. Dat is heel wat anders.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42

ScreamGT

joejoe

Moeder Maria.

Ik heb nog nooit zo snel zoveel geld verloren met hodlen als nu. 23 cent voor een Ripple, dat was 8 maanden geleden wel even anders. Ach, nu kan er iig weer goedkoop ingekocht worden! Ik sla nog een 200,- stuk om te hodlen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Freshnub
ggj87 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:00:
[...]

30k winst hoop ik? Of heb je er echt zoveel in zitten?
Ik had te vroeg vroeg gecashed, voor de grote bull run een kleine winst gemaakt. Toen op 90% ATH all in gegaan en daar is nu bijna niets meer van over, dus ik heb er echt zoveel in zitten ja. Maar ik zie het als een afschrijving + wijze les. Over een tijdje kijk ik wel wat er van over is. Nu weer opbouwen en concentreren op andere belangrijkere dingen.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/spzeg47uhp111.gif

• Pelox
en mijn ARK.. :(

Zero.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Ik ben 2 maanden geleden voor 60% in tpay gegaan, blij toe wanneer ik dit slagveld zie :X Sta nog plus ook, maar mijn andere atlts is niets meer van over. Jezus :P

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Weakhand
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

[...]

Amazon is een multi-sided platform, in die zin zijn ze puur dienstverlener, maar ze leveren natuurlijk duizenden tastbare producten. Ik dacht dat je daarop doelde toen je zei dat ze in ieder geval een echt product hebben. Wat bedoelde je hier dan precies mee?

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

ScreamGT schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:04:
Moeder Maria.

Ik heb nog nooit zo snel zoveel geld verloren met hodlen als nu. 23 cent voor een Ripple, dat was 8 maanden geleden wel even anders. Ach, nu kan er iig weer goedkoop ingekocht worden! Ik sla nog een 200,- stuk om te hodlen.
Wanneer ik naar XLM / XRP kijk, zou je beter dat geld in XLM kunnen stoppen.. my 2 cents.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Dysmael
Weakhand schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Amazon is een multi-sided platform, in die zin zijn ze puur dienstverlener, maar ze leveren natuurlijk duizenden tastbare producten. Ik dacht dat je daarop doelde toen je zei dat ze in ieder geval een echt product hebben. Wat bedoelde je hier dan precies mee?
Het punt is dat je appels met peren vergelijkt.
Je kan een Apple en Amazon niet vergelijken met een Euro en Dollar.
Een valuta is niet te vergelijken met een aandeel.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 09:28
Freshnub schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

Ik had te vroeg vroeg gecashed, voor de grote bull run een kleine winst gemaakt. Toen op 90% ATH all in gegaan en daar is nu bijna niets meer van over, dus ik heb er echt zoveel in zitten ja. Maar ik zie het als een afschrijving + wijze les. Over een tijdje kijk ik wel wat er van over is. Nu weer opbouwen en concentreren op andere belangrijkere dingen.
Zelfde verhaal hier, maar dan met een nog hoger bedrag..kleine winst gemaakt in het begin en tot feb stond ik kiet. Daarna bergafwaarts.

Geeft verder niet, zie het als een opportunity die ik overigens nog niet heb afgeschreven. En wat je zegt, focussen op de maandelijkse instroom van geld dan maar. Promotie op komst dus daar even de focus op. En desondanks blijf ik bijkopen...

Inmiddels kan je met 5k kopen waar ik een veelvoud voor heb neergelegd, dat is het enige wat zuur voelt. Maar goed, moeten mensen wel willen instappen, en vaak als je er niet in gezeten hebt, ga je niet op dit niveau instappen.

Zelf verwacht ik geen grote drop van BTC. Maar de altprojecten gaan het nu zwaar krijgen. De teams financieren zichzelf doorgaans met hun eigen munt en als die waardeloos wordt, sja. Gelukkig heeft bijvoorbeeld het team van Nano een deel van het teambudget in het begin gecashed. Kon toen op kritiek rekenen, maar achteraf wijsheid. Want de rekeningen moeten gewoon nog betaald worden...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
paradoXical schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:14:
[...]

Wanneer ik naar XLM / XRP kijk, zou je beter dat geld in XLM kunnen stoppen.. my 2 cents.
Maakt niet zo heel veel uit op dit moment, beiden hebben veel potentie. Heb ze ook allebei in mijn portfolio. Denk dat je met diversificatie beter uit bent nu dan wedden op één paard. Dus heb je 200 euro dan 100 in xrp en 100 xlm.

En zie het niet als verlies, dat is het pas als je je portfolio nu verkoopt. Even een mooi citaatje

“Unless you can watch your stock holding decline by 50% without becoming panic-stricken, you should not be in the stock market.” – Warren Buffett

• Weakhand
RolfLobker schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Het punt is dat je appels met peren vergelijkt.
Je kan een Apple en Amazon niet vergelijken met een Euro en Dollar.
Een valuta is niet te vergelijken met een aandeel.
Dat kan wel, tot op zekere hoogte.
Het succes van een valuta is afhankelijk van onderliggende factoren, net als het succes van een bedrijf.
Worden deze onderliggende factoren negatief beïnvloed, dan gaat het slechter met een valuta (zie Turkije, Venezuela).
Valuta is een dienst; de keiharde knaken het product.

• Greymore1
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Zelfde verhaal hier, maar dan met een nog hoger bedrag..kleine winst gemaakt in het begin en tot feb stond ik kiet. Daarna bergafwaarts.

Geeft verder niet, zie het als een opportunity die ik overigens nog niet heb afgeschreven. En wat je zegt, focussen op de maandelijkse instroom van geld dan maar. Promotie op komst dus daar even de focus op. En desondanks blijf ik bijkopen...

Inmiddels kan je met 5k kopen waar ik een veelvoud voor heb neergelegd, dat is het enige wat zuur voelt. Maar goed, moeten mensen wel willen instappen, en vaak als je er niet in gezeten hebt, ga je niet op dit niveau instappen.

Zelf verwacht ik geen grote drop van BTC. Maar de altprojecten gaan het nu zwaar krijgen. De teams financieren zichzelf doorgaans met hun eigen munt en als die waardeloos wordt, sja. Gelukkig heeft bijvoorbeeld het team van Nano een deel van het teambudget in het begin gecashed. Kon toen op kritiek rekenen, maar achteraf wijsheid. Want de rekeningen moeten gewoon nog betaald worden...
Meestal stappen mensen die weten wat ze doen op dit moment in, of mensen die echt op goed geluk toevallig denken laten we eens naar die bitcoin kijken en er een aanschaffen. De rest denkt hij is zo gedaald dat komt nooit meer goed.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Greymore1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:53:
[...]

Gewoon wachten tot 1 coin minimaal 2K is ofso

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Greymore1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:53:
[...]

Gewoon wachten tot 1 coin minimaal 2K is ofso, tot die tijd je geld er in blijven douwen. En hopen dat de markt nog meer instort. Kijk al dat volk dat in 2011 wat had ingeslagen en het was vergeten.........

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 14-08-2018 11:30 ]

• B-Bandit
Greymore1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

Meestal stappen mensen die weten wat ze doen op dit moment in, of mensen die echt op goed geluk toevallig denken laten we eens naar die bitcoin kijken en er een aanschaffen. De rest denkt hij is zo gedaald dat komt nooit meer goed.
Mwah, BTC komt echt wel weer goed, daar mag je me op quoten. Maar de rest, is het zeer de vraag of ze dit diepe dal overleven. Teams van 30 man moeten op een gegeven moment toch echt betaald worden...hoe lang kan je hierop teren als je niet voldoende hebt gecashed? Nu goed, we gaan het zien. Zelf twijfel ik tussen ETH kopen en holden of gewoon toch mijn alt-stacks verdubbelen voor peanut money.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Greymore1
A87 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

Gewoon wachten tot 1 coin minimaal 2K is ofso, tot die tijd je geld er in blijven douwen
Als je met vol vertrouwen in een coin zit, sure. Het gemiddelde gaat uiteindelijk wel omlaag als je er iedere daling weer meer in stopt, dat is ook zo.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 18:49
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:28:
[...] Zelf twijfel ik tussen ETH kopen en holden of gewoon toch mijn alt-stacks verdubbelen voor peanut money.
Same here! Zit te denken om een buy-order van €200 op ETH te plaatsen.. We zitten er nog maar €33 vandaan :P

• Freshnub
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Tot zelfs aan de promotie toe identiek aan mijn verhaal. Ik slaap gelukkig niet slechter door dit alles en heb het geluk dat ik geen zeurende/oordelende vriendin heb. Het enige dat knaagt is om nu weer wat bij te kopen om mijn gemiddelde inkoopprijs omlaag te brengen, maar zo blijf je bezig.

Ik ga nu lekker ouderwets weer de spaarpotjes opbouwen en tussentijds spenderen aan prullaria mag af en toe ook. Ik sta er dus best nuchter in, in tegenstelling tot sommige mensen waarbij hun hele dag en gemoedstoestand wordt bepaald door de koers van vandaag.

Probeer ook gewoon genieten van het hier en nu en steek er nooit meer in dan je kan verliezen, zonder door te draaien.

• A87
  • Niet online

A87

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
https://www.nu.nl/economi...in-daalt-6000-dollar.html

prachtig om te zien hoeveel domme mensen crypto een pyramide spel noemen (in opmerkingen). heerlijk kortzichtige meningen.

• B-Bandit
Freshnub schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:31:
[...]

Tot zelfs aan de promotie toe identiek aan mijn verhaal. Ik slaap gelukkig niet slechter door dit alles en heb het geluk dat ik geen zeurende/oordelende vriendin heb. Het enige dat knaagt is om nu weer wat bij te kopen om mijn gemiddelde inkoopprijs omlaag te brengen, maar zo blijf je bezig.

Ik ga nu lekker ouderwets weer de spaarpotjes opbouwen en tussentijds spenderen aan prullaria mag af en toe ook. Ik sta er dus best nuchter in, in tegenstelling tot sommige mensen waarbij hun hele dag en gemoedstoestand wordt bepaald door de koers van vandaag.

Probeer ook gewoon genieten van het hier en nu en steek er nooit meer in dan je kan verliezen, zonder door te draaien.
Ach ja, het kan beide kanten verkeren. Heb in 2016 ook van 7k -> 30k gemaakt met regulier beleggen in opties. Het merendeel van mijn huidige verlies komt dus ook daaruit.

En je moet er zeker nuchter onder blijven. Voor hetzelfde geld was de markt ontzettend aangetrokken in 2018 en dan hadden we ook niet geklaagd. Maar nogmaals, ik geef de hoop niet op maar ben wel benieuwd of diverse (fatsoenlijke) altcointeams dit gaan overleven.
frank131331 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:30:
[...]

Same here! Zit te denken om een buy-order van €200 op ETH te plaatsen.. We zitten er nog maar €33 vandaan :P
LTC is ook dirtcheap nu...

[ Voor 9% gewijzigd door B-Bandit op 14-08-2018 11:42 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:28
MOOOOON............. ow wacht O-)

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 18:49
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

[...]

Daar zit ik al te hoog ingekocht in🙊 tenminste heb ze op 130 gekocht ergens in april.. ik HODL ze gewoon maar durf er niet meer in te steken, vandaar dat ik vooral ETH in de gaten hou

• bie100
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Ach ja, het kan beide kanten verkeren. Heb in 2016 ook van 7k -> 30k gemaakt met regulier beleggen in opties. Het merendeel van mijn huidige verlies komt dus ook daaruit.

En je moet er zeker nuchter onder blijven. Voor hetzelfde geld was de markt ontzettend aangetrokken in 2018 en dan hadden we ook niet geklaagd. Maar nogmaals, ik geef de hoop niet op maar ben wel benieuwd of diverse (fatsoenlijke) altcointeams dit gaan overleven.

[...]

had ik niet verwacht maar goed alles zakt ook LTC

• ggj87
http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures

Kan iemand hier kaas van maken? De vorige keer leek het er ook op dat de prijs gedrukt werd door futures. Hier staat een einddatum van 15 augustus.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
bie100 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

had ik niet verwacht maar goed alles zakt ook LTC
LTC is 1 van de weinige coins die nog ergens rond de prijs van voor de enorme stijging zit.

• Blakapim
  • Laatst online: 01-11-2024
Mochten jullie in de bear market willen luisteren naar een podcast dat niet alleen maar over de prijs gaat kan ik jullie Satoshi Radio aanraden. Elke donderdag een nieuwe afleveringen met een interessante gast:
https://twitter.com/RadioSatoshi/status/1027626873864560641

• mistertimmy952
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-01 21:25
nemesis2212 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:39:
https://www.nu.nl/economi...in-daalt-6000-dollar.html

prachtig om te zien hoeveel domme mensen crypto een pyramide spel noemen (in opmerkingen). heerlijk kortzichtige meningen.
Wie is er dom? Degene die -80% verlies hebben of mensen met -3% inflatie?

• ShininNL
  • Laatst online: 07:47
Wat een drop zeg :D

Dit gaat geen maanden, maar jaren duren om van te herstellen. Voornamelijk veel alts zie ik niet meer terug klimmen naar hun ATH.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
mistertimmy952 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Wie is er dom? Degene die -80% verlies hebben of mensen met -3% inflatie?
mensen die roepen dat crypto pyramide spel is zonder maar enige weet te hebben hoe het werkt en waarvoor het nuttig kan zijn. ik heb het niet over winst of verlies

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Pff, ik blijf maar bijkopen met die GET.
Ben benieuwd wat ze volgend jaar kunnen doen qua token prijs. Met 1mln tickets a ~500.000 euro aan koopkracht op een marketcap van 3,1mln moet dat de prijs wel doen bewegen. De Risk/Reward verhouding is nu gigantisch interessant. Ik stort nog geen fiat bij maar ga dat wel doen wanneer GET naar de 10 cent gaat (wat zal gebeuren wanneer ETH naar 100$ gaat, dus niet ondenkbaar)

Geen enkele zin ook om orders de 'laat' in te gooien. Je bied kan je gewoon plaatsen, mensen verkopen blijkbaar nog steeds op deze koersen. Bijzonder.

EDIT: Theoretisch kan GUTS het hele IDEX orderboek al leegkopen. Want bij 84.000 euro aan ticketverkoop in Q3/Q4 2018 betekent dit bij een ETH prijs van 265$ / 230€ zo'n 365 ETH koopkracht. De 'laat' kant orderboek staat tot 265 ETH voor een hoogste prijs van 1 GET voor 1 ETH. Goed, tegen die tijd zal het orderboek wel meer gevuld gaan worden, maar toont wel aan wat koopkracht kan doen vanuit een daadwerkelijk geleverd product. Ik blijf de GET Bags vullen ;)

https://www.reddit.com/r/...ack_140000_tickets_to_be/

[ Voor 54% gewijzigd door Timberly2 op 14-08-2018 12:03 ]

• Machlah
nemesis2212 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:57:
[...]
hoe het werkt en waarvoor het nuttig kan zijn.
Leg is uit dan ?

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:51
nemesis2212 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:57:
[...]

mensen die roepen dat crypto pyramide spel is zonder maar enige weet te hebben hoe het werkt en waarvoor het nuttig kan zijn. ik heb het niet over winst of verlies
Welkom in de NU.nl comment sectie. Wanneer niemand op Facebook meer naar je waanideeën en geschreeuw wil luisteren, is dit de laatste plek waar je nog terecht kan.

• ShininNL
Waarom blijven jullie overigens bijkopen?? De weg naar 3000 is nu ingezet, en hard ook.

• Pelox
ShininNL schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:01:
Waarom blijven jullie overigens bijkopen?? De weg naar 3000 is nu ingezet, en hard ook.
Weet je niet, en het blijft 100% gokken.

Zero.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik moet mijn geld ergens aan kwijt. Ik mag maar 30k op bank hebben anders moet ik belasting betalen.

Weg

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
New Yorker schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:04:
[...]

Ik moet mijn geld ergens aan kwijt. Ik mag maar 30k op bank hebben anders moet ik belasting betalen.
Daarom koop je met een daling van minimaal 50%?
aankoop kan je best uitstellen tot aan eind van het jaar.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
[...]

Je mag maar 30k vermogen hebben onbelast. Bitcoins tellen gewoon mee.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• bie100
Machlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:50:
[...]

LTC is 1 van de weinige coins die nog ergens rond de prijs van voor de enorme stijging zit.
ja en is gezakt in prijs toch

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Voordat ik ook maar serieus weer fiat naar btc koop moet het inderdaad weer richting 3000 euro zijn. Anders is het mij nog steeds te riskant.

• B-Bandit
Timberly2 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:57:
Pff, ik blijf maar bijkopen met die GET.
Ben benieuwd wat ze volgend jaar kunnen doen qua token prijs. Met 1mln tickets a ~500.000 euro aan koopkracht op een marketcap van 3,1mln moet dat de prijs wel doen bewegen. De Risk/Reward verhouding is nu gigantisch interessant. Ik stort nog geen fiat bij maar ga dat wel doen wanneer GET naar de 10 cent gaat (wat zal gebeuren wanneer ETH naar 100$ gaat, dus niet ondenkbaar)

Geen enkele zin ook om orders de 'laat' in te gooien. Je bied kan je gewoon plaatsen, mensen verkopen blijkbaar nog steeds op deze koersen. Bijzonder.

EDIT: Theoretisch kan GUTS het hele IDEX orderboek al leegkopen. Want bij 84.000 euro aan ticketverkoop in Q3/Q4 2018 betekent dit bij een ETH prijs van 265$ / 230€ zo'n 365 ETH koopkracht. De 'laat' kant orderboek staat tot 265 ETH voor een hoogste prijs van 1 GET voor 1 ETH. Goed, tegen die tijd zal het orderboek wel meer gevuld gaan worden, maar toont wel aan wat koopkracht kan doen vanuit een daadwerkelijk geleverd product. Ik blijf de GET Bags vullen ;)

https://www.reddit.com/r/...ack_140000_tickets_to_be/
Je kan nu voor een habbekrats een grotere stack hebben dan guus meeuwis en jochem meyer...Zou het bijna overwegen alleen vind dat gedoe met idex elke keer zo een gezeik.

• Pelox
[...]

Ik ben blij dat we een huis gekocht hebben en ik daar mijn geld in moet stoppen anders was ik nog veel meer de pineut geweest ben ik bang :9

Nu trouwens ook maar het is gelukkig geld wat ik kan missen.. en volgend jaar lach ik hierom wanneer btc op 47k staat.

Zero.

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10-2025
Pelox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Ik ben blij dat we een huis gekocht hebben en ik daar mijn gel in moet stoppen anders was ik nog veel meer de pineut geweest ben ik bang :9

Nu trouwens ook maar het is gelukkig geld wat ik kan missen.. en volgend jaar lach ik hierom wanneer btc op 47k staat.
Precies in hetzelfde schuitje, laten we het ervan nemen :)

• Machlah
bie100 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Ik heb het over het punt waar bitcoin op 6000$ zat (November) en waar litecoin toen zat (55$). Dus wat dat betreft is litecoin niet heel veel verder gezakt tov bitcoin terwijl andere altcoins keihard de houvast aan BTC verliezen.LTC is over het algemeen sowieso erg stabiel gebleven tov bitcoin als je het mij vraagt.

Het werd hier al eerder genoemd maar ook tokenpay doet het nog steeds erg goed. Ik vind het dus wel interessant om nu te kijken naar coins die zich niet zo hard naar beneden laten trekken.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Iemand nog wat ETH Classic aangekocht? Zien jullie daar wat in? Als de koers beter is -:)

SPiET

• Timberly2
B-Bandit schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:11:
[...]

Je kan nu voor een habbekrats een grotere stack hebben dan guus meeuwis en jochem meyer...Zou het bijna overwegen alleen vind dat gedoe met idex elke keer zo een gezeik.
Is idd ff gezeik, maar vind IDEX ondertussen prima werken. Op DDEX is de bied zelfs lager dan op iDEX nog.
Geen idee hoe groot de stack van Jochem Meyer is, denk niet dat ik daar voorbij ga komen haha. Behoorlijk wat 'waarde' verdampt ook al, pas recentelijk onder 30 cent gaan kopen. Daarvoor op 65 cent continue dus gemiddeld zit ik op zo'n 50 cent long. Dan kijk je toch tegen 50% verlies aan.

• Timberly2
spietie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:20:
Iemand nog wat ETH Classic aangekocht? Zien jullie daar wat in? Als de koers beter is -:)
Nee anders dan de hype de vorige keer, wat is hun meerwaarde boven ETH? Wat is de risk/reward verhouding? -100% is daar net zo reëel als bij bijv. GET wat mij betreft. Terwijl de upside potentie volledig anders is, ETH Classic kijkt tegen marketcap aan van 1,1mrd, en dat terwijl er ook nog eens elke dag coins bij gemined worden die allemaal opgekocht moeten worden. Waarbij de total supply stijgt naar zo'n 200mln. De marketcap impliciet zegt dat ze dus 2,2mrd waard zijn.

Maar wie gaat het gebruiken en waarvoor? Geen idee.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

The World’s Most Secure Coin & #Crypto Payments Platform, en NANO dan ?

Prepare for the next ATH

• sp3c0ps
  • Laatst online: 06-10-2021
sourcecode schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Buy Tokenpay!

• Machlah
sourcecode schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Wat is er met NANO?

• JorzoR
  • Laatst online: 13-01 06:53
Pelox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:02:
[...]

Weet je niet, en het blijft 100% gokken.
Op de schaal van waarschijnlijkheid (af te lezen aan de charts) zit het nu (eigenlijk al sinds we onder de 6800 zijn gegaan) wel aan de kant van zeer waarschijnlijk, dus meer kans dat we verder naar beneden gaan dan omhoog :9

Zekerheden heb je ook helemaal niet met trading, wel waarschijnlijkheden :+

[ Voor 15% gewijzigd door JorzoR op 14-08-2018 12:33 ]

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-01 20:53
ShininNL schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:57:
Wat een drop zeg :D

Dit gaat geen maanden, maar jaren duren om van te herstellen. Voornamelijk veel alts zie ik niet meer terug klimmen naar hun ATH.
Als het in 6 maanden zover kan dalen, kan het ook zeker in 6 maanden weer zo stijgen. :)

• Pelox
Smokey! schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:27:
[...]

Als het in 6 maanden zover kan dalen, kan het ook zeker in 6 maanden weer zo stijgen. :)
Het kon zelfs in 1 maand zo stijgen :)

Zero.

• Chris.nl
  • Niet online
Smokey! schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:27:
[...]

Ik geloof ook dat volatiliteit twee kanten op werkt. 't Wordt alleen wel steeds belangrijker om in een coin te gaan zitten die ook daadwerkelijk (toekomstige) toepassingen heeft.

Dat XRP er weer bovenop komt geloof ik wel, al is het maar puur omdat die tijdens de vorige bullrun in één adem genoemd werd met BTC. Henk en Ingrid zullen XRP kopen imo. Maar voor de rest is het dus oppassen geblazen of je niet stiekem in een shitcoin zit :')

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Pelox
Chris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:31:
[...]

Ik geloof ook dat volatiliteit twee kanten op werkt. 't Wordt alleen wel steeds belangrijker om in een coin te gaan zitten die ook daadwerkelijk (toekomstige) toepassingen heeft.

Dat XRP er weer bovenop komt geloof ik wel, al is het maar puur omdat die tijdens de vorige bullrun in één adem genoemd werd met BTC. Henk en Ingrid zullen XRP kopen imo. Maar voor de rest is het dus oppassen geblazen of je niet stiekem in een shitcoin zit :')
Klopt, maar risk/reward is waarschijnlijk ook groter bij een "shitcoin". Dus als ze gaan ben je spekkoper, anders leuk geprobeerd.

Zero.

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:33:
[...]

Klopt, maar risk/reward is waarschijnlijk ook groter bij een "shitcoin". Dus als ze gaan ben je spekkoper, anders leuk geprobeerd.
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Alleen mijn definitie van een shitcoin is dat die slechts uitgemolken wordt totdat die afsterft, dus zou ik daar geen bewuste poging aan willen wagen.

• Pelox
Chris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Alleen mijn definitie van een shitcoin is dat die slechts uitgemolken wordt totdat die afsterft, dus zou ik daar geen bewuste poging aan willen wagen.
Nee maar ik weet alleen niet meer wanneer iets echt een shitcoin is.. zelfs de meest opzichtige shitcoins staan in de top10.. |:(

Zero.

• Machlah
Pelox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Nee maar ik weet alleen niet meer wanneer iets echt een shitcoin is.. zelfs de meest opzichtige shitcoins staan in de top10.. |:(
https://twitter.com/tokenpay/status/1028328979214807041

Kunnen beginnen met de ERC-20 Vaporware tokens ;)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
Ik heb het echt te doen met de XRP Hodler... Bijna net zo duur/goedkoop als Stellar... Terwijl men zegt dat XRP een veeeeeeel betere coin is...

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Tja, ik denk zelf in een goeie coin te zitten. Het plaatje klopt imo helemaal qua investeerders / samenwerkingsverbanden en toekomstige toepassingsmogelijkheden. Alleen zoals ik het (hier) lees zijn er nog makkelijker 10 net zulke mooie kloppende 'verhalen'. Kortom, er komt ook een bepaalde emotie om de hoek kijken... Waarschijnlijk klopt dit wel met de emotierollercoaster die bij de marktcyclus schijnt te horen (disbelieve / despair anyone?) dus hou ik het er maar op dat dit een enerverende periode is in m'n korte en wellicht naïeve bestaan als cryptohobbyist....

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Ik gok op een bounce(je) ergens low in de $5k, die wil ik meepakken. Daarna verwacht ik rond $4.3k opnieuw een bounce. Die wil ik ook meepakken. $3k zie ik zo snel niet gebeuren. Als het al gebeurd dan niet in 1 ruk bovendien.

• sp3c0ps
  • Laatst online: 06-10-2021
bie100 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Tokenpay zit nog boven zn ico prijs.

• bie100
sp3c0ps schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:05:
[...]

nog wel :)

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

sp3c0ps schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:05:
[...]

Nog even wachten dan :P

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01 22:04
Rond de 6k gehark nu

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er hier nog die hard hodlers?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

moet je dit zien, de mining gaat ook onderuit volgens mij, nog maar een paar opties die rendabel zijn:

https://www.cryptocompare.com/mining/#/equipment

Hopelijk komen er wat leuke kaartjes op de 2e hands markt terecht nu :D

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Sahara schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:13:
Ja ik hodl nog en heb nog winst.

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-01 13:04
Yes, heb sinds half december geen trade meer gedaan. Voor die tijd heb ik altijd grote winsten misgelopen door te snel te handelen. Nu op ~80% verlies tov de piek in januari.

• symen89
  • Laatst online: 27-01 17:28
Hier ook een long term HODLER. Diep van binnen wil ik alles verkopen maar rationeel gezien is dit juist het moment om weer langzaam bij te kopen!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

Hodler hier, ik heb sinds mei ofzo vrijwel niets meer gedaan.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Dit geldt waarschijnlijk voor velen maar het is voor mij een levensles the rise and fall of the crypto (alts vs. btc). Ik herinner nog wel dat bepaalde users hier en daar schreven dat de alts 80-90% van hun waarde verliezen t.o.v. de btc. Dat is dus gewoon zo. Period.

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Nu op onderzoek uit welke bedrijven nog voor minimaal 3 jaar financiële middelen hebben om aan hun project te werken en de tent te laten draaien. Sowieso btc en ethereum. Eos heeft na de verkoop van ETH meer dan voldoende financiële middelen, maar nog geen lekker werkend product. 🙂

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
gabn88 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:03:
Het begint eindelijk een beetje op paniek te lijken, meeste coins -20% of meer over 24 uur. Denk dat BTC vandaag of morgen door de hoefjes gaat met een -15% tot -25% en dat wordt direct een (tijdelijk) instapmomentje. Leuk is het niet, spannend wel!
Told you ;)
Spectaculair is het wel, ik zie bij Binance USDT-paren tot -30% gaan op 24u 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Present! Ik hodl totdat de waarde zo hoog is gestegen dat ik kan stoppen met werken of tot ik sterf. Whichever comes first.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

AtlAntA schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:30:
[...]

Present! Ik hodl totdat de waarde zo hoog is gestegen dat ik kan stoppen met werken of tot ik sterf. Whichever comes first.
Ik heb als richtlijn dat mijn 5 ethereums 10K zijn, dat vind ik een mooi bedrag :P

• ShininNL
6k usd wordt ieder moment gesloopt nu.

• PilatuS
  • Niet online
gabn88 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:57:
[...]

Ik gok op een bounce(je) ergens low in de $5k, die wil ik meepakken. Daarna verwacht ik rond $4.3k opnieuw een bounce. Die wil ik ook meepakken. $3k zie ik zo snel niet gebeuren. Als het al gebeurd dan niet in 1 ruk bovendien.
Zo denk ik er ook over. We hebben een dikke bounce gezien rond de 6k naar 6.6k. Nu een bounce zoals dat op 5.8k is niet heel waarschijnlijk. Dan gaan we al snel naar 5.4k of 5.2k toe voor een leuke bounce. We gaan sowieso niet in 1x door naar 4k of lager, in de praktijk gebeurt dat nooit.

• bie100
AtlAntA schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:30:
[...]

of het stijgt na dat je de pijp uit gaat ook lullig dan he >:)

• ggj87
Hebben ze wel genoeg geld voor de begrafenis.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
bie100 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:35:
[...]

of het stijgt na dat je de pijp uit gaat ook lullig dan he >:)
Haha ja laten we maar hopen dat ik daar dan niks van mee krijg. Dus geen reïncarnatie of spokentocht of iets dergelijks. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 228 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!