Freshnub schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:05:
[...]
Ik had te vroeg vroeg gecashed, voor de grote bull run een kleine winst gemaakt. Toen op 90% ATH all in gegaan en daar is nu bijna niets meer van over, dus ik heb er echt zoveel in zitten ja. Maar ik zie het als een afschrijving + wijze les. Over een tijdje kijk ik wel wat er van over is. Nu weer opbouwen en concentreren op andere belangrijkere dingen.
Zelfde verhaal hier, maar dan met een nog hoger bedrag..kleine winst gemaakt in het begin en tot feb stond ik kiet. Daarna bergafwaarts.
Geeft verder niet, zie het als een opportunity die ik overigens nog niet heb afgeschreven. En wat je zegt, focussen op de maandelijkse instroom van geld dan maar. Promotie op komst dus daar even de focus op. En desondanks blijf ik bijkopen...
Inmiddels kan je met 5k kopen waar ik een veelvoud voor heb neergelegd, dat is het enige wat zuur voelt. Maar goed, moeten mensen wel willen instappen, en vaak als je er niet in gezeten hebt, ga je niet op dit niveau instappen.
Zelf verwacht ik geen grote drop van BTC. Maar de altprojecten gaan het nu zwaar krijgen. De teams financieren zichzelf doorgaans met hun eigen munt en als die waardeloos wordt, sja. Gelukkig heeft bijvoorbeeld het team van Nano een deel van het teambudget in het begin gecashed. Kon toen op kritiek rekenen, maar achteraf wijsheid. Want de rekeningen moeten gewoon nog betaald worden...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q