[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.282 views

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:36:
[...]

Die coins zijn in feite nog geen eurocent waard. 't Is allemaal gebakken lucht.
Volledig met je eens, maar dan ook helemaal
Ook NEO :(:) LTC enz is allemaal gebakken lucht gebracht door mega zakken vullers die nu allemaal dubbel liggen van de pret ;w

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
A87 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:39:
Zelfs de beste op youtube weten niet wanneer het beste koop moment is.
Youtube, geweldig betrouwbare bron van info natuurlijk _O-

Wat voor tokkies volg je zo allemaal op Twitter, Youtube en soortgelijke bedenkelijke media?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik sta nu -33%.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:51:
[...]

Ook NEO :(:) LTC enz is allemaal gebakken lucht gebracht door mega zakken vullers die nu allemaal dubbel liggen van de pret ;w
Voeg BTC ook maar toe hoor :)

Alles is waard wat wij vinden dat het waard is in combinatie met een stuk vertrouwen dat het een keer nog meer waard is. Waar goud in de pratijk nog wat waarde heeft is BTC niet meer dan wat 0'en en 1'en.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:51:
En toch komt het allemaal wel goed denk ik. Alleen gaan we geduld moeten hebben. Veel geduld...

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:00:
Toch wel apart om te zien hoe goed BTC het doet tegenover de alts. Had ook wel verwacht dat BTC nu lager zou staan op dit moment. De 6200 blijkt toch wel weer sterk te zijn tot nu toe.
Ik vraag mij af hoe lang dit nog gaat duren, nl. dan dat het kapitaal uit de alts naar BTC vloeit??? Telkens je denkt lager kan het niet, blijven deze verder wegzakken.

• PilatuS
  • Niet online
XRP heeft de laatste week alleen al -32% gedaan en jij shillt die munt hier al veel langer dan dat. Ik geloof er niets van.
dabla schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

Ik vraag mij af hoe lang dit nog gaat duren, nl. dan dat het kapitaal uit de alts naar BTC vloeit??? Telkens je denkt lager kan het niet, blijven deze verder wegzakken.
Ik heb geen idee. Over BTC heb ik nog wel wat ideeën waar ik naar handel, maar alts blijft heel erg lastig. Zo doet XLM het aardig goed en gaan andere -40%. Waar BTC voor een groot deel speculatie is, is dat met de alts nog veel erger. Ik denk wel dat wanneer BTC de weg omhoog gaat vinden dat de alts het ook wel weer goed gaan doen. Denk wel dat er ook dan munten zijn die het beter dan andere gaan doen. Wat moeten we met 1600 alts, of zelfs de top100 aan alts op de lange termijn ?

• dabla
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:58:
[...]

XRP heeft de laatste week alleen al -32% gedaan en jij shillt die munt hier al veel langer dan dat. Ik geloof er niets van.

[...]

Ik heb geen idee. Over BTC heb ik nog wel wat ideeën waar ik naar handel, maar alts blijft heel erg lastig. Zo doet XLM het aardig goed en gaan andere -40%. Waar BTC voor een groot deel speculatie is, is dat met de alts nog veel erger. Ik denk wel dat wanneer BTC de weg omhoog gaat vinden dat de alts het ook wel weer goed gaan doen. Denk wel dat er ook dan munten zijn die het beter dan andere gaan doen. Wat moeten wel met 1600 alts, of zelfs de top100 aan alts op de lange termijn ?
Klopt, alleen weten we nog niet of BTC de bodem heeft bereikt, mss is dit nu het geval, of mss ook niet, of probeert men nu de traders te ontmoedigen. Ook zelf overtuigd dat de alts weer zullen stijgen, echter is dan ook de welke?

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:04:
[...]

Klopt, alleen weten we nog niet of BTC de bodem heeft bereikt, mss is dit nu het geval, of mss ook niet, of probeert men nu de traders te ontmoedigen. Ook zelf overtuigd dat de alts weer zullen stijgen, echter is dan ook de welke?
Opzich is het ook wel logisch dat de alts zo hard bloeden. BTC heeft ongeveer x10 gedaan, van 2k naar 20k. Genoeg alts hebben in die tijd x100 of meer gedaan. Die alts bestaan ook veel minder lang dan BTC. Dat iets wat x343 is gegaan hardere klappen krijgt dan iets wat x10 is gegaan klopt natuurlijk wel. Voorlopig zal het toch even afwachten zijn om te zien wat er gaat gebeuren, misschien gaan sommige alts ook nu nog -80% doen, dat is niet uit te sluiten.

Wat betreft welke alts het goed gaan doen kijk ik zelf naar wat er nu het hardste omlaag gaat en wat wanneer BTC omhoog gaat het meeste herstel heeft. Het lijkt mij logisch dat de munten die het nu het beste doen het straks als BTC weer omhoog gaat het ook het beste gaan doen :)

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:59
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:58:
[...]

[...]

Ik heb geen idee. Over BTC heb ik nog wel wat ideeën waar ik naar handel, maar alts blijft heel erg lastig. Zo doet XLM het aardig goed en gaan andere -40%. Waar BTC voor een groot deel speculatie is, is dat met de alts nog veel erger. Ik denk wel dat wanneer BTC de weg omhoog gaat vinden dat de alts het ook wel weer goed gaan doen. Denk wel dat er ook dan munten zijn die het beter dan andere gaan doen. Wat moeten we met 1600 alts, of zelfs de top100 aan alts op de lange termijn ?
Ik denk dat data de toekomst van alle handel zal zijn. Dat zie je nu al. Data heeft waarde. Ook al zijn het maar nullen en enen. Het is kennis. Kennis is macht. En daarmee geld. Of waarde, zoals je het maar wil noemen. Verschillende coins verwerken data in verschillende branches, in verschillende machines, etc. Als blockchain de toekomst heeft dan zullen er meerdere chains gebruikt worden en waarde hebben.
Ik geloof heilig in meerdere coins in de toekomst. Supermarkten staan immers ook naast elkaar, automerken zijn er te over en zo zijn er nog wel meer dingen te benoemen. Ook in crypto zal een gezonde concurrentie komen.
Een monopolypositie van 1 chain zal alles de nek omdraaien.

• Klaas25
@PilatuS nou ik kom net kijken. Vanaf 7 juni ongeveer en heb in laatste maand veel meer gekocht dan de eerste. Deels heb je gelijk. Me xrp gedeelte staat op min 38%. Me hele porfolio op min 33%. Zegt gelijk waar k het meest van heb maar mocht al geen verrassing meer heten :p

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik HODL trouwens op dit moment nog één coin, XRP welke ik destijds op $0.16 heb gekocht.
Ja, ik had kunnen verkopen op de ATH destijds en later opnieuw kunnen instappen, maar ik heb ervoor gekozen om gewoon te laten staan, ik wacht wel weer totdat ik iets hoor in het nieuws over crypto, dan worst het weer tijd om the checken waar het staat

• Klaas25
gise schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:17:
Ik HODL trouwens op dit moment nog één coin, XRP welke ik destijds op $0.16 heb gekocht.
Ja, ik had kunnen verkopen op de ATH destijds en later opnieuw kunnen instappen, maar ik heb ervoor gekozen om gewoon te laten staan, ik wacht wel weer totdat ik iets hoor in het nieuws over crypto, dan worst het weer tijd om the checken waar het staat
Me jelly.. :9~

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
dabla schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:04:
[...] Ook zelf overtuigd dat de alts weer zullen stijgen, echter is dan ook de welke?
Ik verwacht dat 50% van het USDT pair lijstje van Binance, met ZIL en misschien RLC als toevoeging daarop, echt wel weer hard zal opveren op de lange termijn. De overige munten hebben op de lange termijn geen toegevoegde waarde op basis waarvan je er qua waarde mee kunt speculeren, anders dan dat ze een lage waarde hebben. Ik zeg hiermee voor de volledigheid niets over de use cases van de overige munten, maar ze horen ook eigenlijk allemaal niet op een Exchange.

Zie het meer als crowdfunding, zo zag ik bijvoorbeeld AVA ook, ze hadden geld nodig voor het platform waarop je met zowel Dollars als AVA reizen kunt boeken. Had ook prima zonder blockchain of AVA gekund, want je kunt gewoon met Dollars afrekenen. Ik denk dat op de lange termijn je de munten meer als aandelen moet gaan zien in echte bedrijven en use cases. Nogmaals: VET/VEN kan zo een gratis kopie maken voor een groot bedrijf en die in fiat afrekenen, daar zit je dan met je muntjes...

Een bedrijf helpen opstarten en daar een aandeel in hebben OF bijv. rekenkracht leveren zoals bij RLC OF smart contracts voor bepaalde doeleinden: Ja. Maar cryptocurrency verhandelen voor geld op een Exchange is niet de bedoeling. ZIL is gemaakt om snel mee af te kunnen rekenen, niet om 10 cent per ZIL voor te betalen. Speculeren in de waarde van ZIL zie ik wel zitten, zolang het nog kan. Ik zie ook weinig ICO’s meer langskomen. De markt is aan het veranderen en de gekte van eind vorig jaar komt niet op dezelfde manier terug. Misschien wel met een BTC ATH, maar iedereen is nu voorzichtig geworden en trapt er niet zomaar meer in.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Niet online
burnebie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:10:
[...]

Ik denk dat data de toekomst van alle handel zal zijn. Dat zie je nu al. Data heeft waarde. Ook al zijn het maar nullen en enen. Het is kennis. Kennis is macht. En daarmee geld. Of waarde, zoals je het maar wil noemen.
Dan heb je het bij die 0'en en 1'en over kennis, dat vind ik iets heel anders dan een coin die alleen waarde heeft omdat wij vinden dat ie waarde heeft. Zo'n coin kan natuurlijk wel waarde hebben en houden, maar verder is het ook helemaal niets zoals kennis dat wel is. Vertrouwen in de lange termijn is waar het denk ik om gaat. Goud heeft ook niet de praktische waarde die het echt heeft. Euro's hebben ook geen waarde, maar wel zo veel vertouwen dat het waardevast is. Hoe dit met crypto gaat moeten we nog maar zien. Op dit moment denk ik dat BTC digitaal goud is, van de andere munten moet ik het nog maar zien. Alles is omhoog gegaan de vorige bullrun en wordt een keer tijd om de shit van de niet shit te scheiden.
Verschillende coins verwerken data in verschillende branches, in verschillende machines, etc. Als blockchain de toekomst heeft dan zullen er meerdere chains gebruikt worden en waarde hebben.
Ik geloof heilig in meerdere coins in de toekomst. Supermarkten staan immers ook naast elkaar, automerken zijn er te over en zo zijn er nog wel meer dingen te benoemen. Ook in crypto zal een gezonde concurrentie komen.
Een monopolypositie van 1 chain zal alles de nek omdraaien.
Wie weet :) Het kan best zijn dat je gelijk hebt. We zitten ook nog maar in het begin van crypto waarbij op de lange termijn alles mogelijk is. Ik hoop serieus dat het niet dood gaat maar nut gaat vinden.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:31:
Mijn god, ICX op 0,59 en VEN/VET op 0,79

Wat is er aan de hand? Zijn die jongens zelf nu alles aan het verkopen?
Vet staat toch op 0,01 usd ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Als je 0,00739 Dollar naar boven afrondt wel. Maar neem aan dat hij de waarde van het oude VEN bedoelt?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Ton Hasselt
Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:28:
[...]

Als je 0,00739 Dollar naar boven afrondt wel. Maar neem aan dat hij de waarde van het oude VEN bedoelt?
Blij dat ik ze enkele maanden geleden verkocht heb.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@burnebieJe zegt dingen waar ik het mee eens ben. Ik denk ook dat er meerdere succesvolle blockchains naast elkaar zullen draaien. Het is alleen begonnen met één, ik denk niet dat het daarmee eindigt.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Stellar staat inmiddels boven Cardano, Litecoin en EOS! Daarnaast gaat nep bitcoin Bitcoin Cash XRP inhalen...

Weg

• burnebie
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:22:
[...]

Dan heb je het bij die 0'en en 1'en over kennis, dat vind ik iets heel anders dan een coin die alleen waarde heeft omdat wij vinden dat ie waarde heeft. Zo'n coin kan natuurlijk wel waarde hebben en houden, maar verder is het ook helemaal niets zoals kennis dat wel is. Vertrouwen in de lange termijn is waar het denk ik om gaat. Goud heeft ook niet de praktische waarde die het echt heeft. Euro's hebben ook geen waarde, maar wel zo veel vertouwen dat het waardevast is. Hoe dit met crypto gaat moeten we nog maar zien. Op dit moment denk ik dat BTC digitaal goud is, van de andere munten moet ik het nog maar zien. Alles is omhoog gegaan de vorige bullrun en wordt een keer tijd om de shit van de niet shit te scheiden.

[...]

Wie weet :) Het kan best zijn dat je gelijk hebt. We zitten ook nog maar in het begin van crypto waarbij op de lange termijn alles mogelijk is. Ik hoop serieus dat het niet dood gaat maar nut gaat vinden.
Qua currency zie ik niet veel overblijven. Maar ik heb een enorm vertrouwen in de data verwerking die ik eerder noemde. Opslag. Cloudcomputing. Noem maar op. Als je coins dan als een soort aandeel (letterlijk als aandeel van het netwerk) fungeren voorzie ik hele grote kansen voor de toekomst.
Helaas weten we niet welke het verschil maakt en welke nog voor aanstaamde kerst ten onder gaan.

#waarismijnglazenbolgebleven

• Chris.nl
  • Niet online
Ik sta -65% en IOST is uit de top 50 geknikkerd. Feitje, heb geen knuffel nodig.

Verwijderd

New Yorker schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:51:
Stellar staat inmiddels boven Cardano, Litecoin en EOS! Daarnaast gaat nep bitcoin Bitcoin Cash XRP inhalen...
Jed be pumpin, maak mij eerlijk gezegd niet zo druk. De fundamentals zijn niet verandert. ;)

• burnebie
Chris.nl schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:49:
@burnebieJe zegt dingen waar ik het mee eens ben. Ik denk ook dat er meerdere succesvolle blockchains naast elkaar zullen draaien. Het is alleen begonnen met één, ik denk niet dat het daarmee eindigt.
Dat is mijn gedachte ook. Iemand moest het voortouw nemen en dat was BTC in dit geval. Die zie ik ook niet zomaar verdwijnen. Al dacht ik daar een jaar geleden wel anders over. Er is nog zoveel te (be)halen in blockchainland. Nu maar hopen dat we op tijd de juiste parel vinden.

• TomTorquay
VET -20%, ETH -10%, NEO $15,xx aangetikt. Was me weer een mooi dagje :X
BTC still standing strong, benieuwd hoe we morgen wakker worden.

• Chris.nl
  • Niet online
burnebie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:07:
[...]

Dat is mijn gedachte ook. Iemand moest het voortouw nemen en dat was BTC in dit geval. Die zie ik ook niet zomaar verdwijnen. Al dacht ik daar een jaar geleden wel anders over. Er is nog zoveel te (be)halen in blockchainland. Nu maar hopen dat we op tijd de juiste parel vinden.
Qua dyor en tunnelvisie zit ik vast op één coin / toekomstige blockchain als pareltje. Als ik je postgeschiedenis lees heb jij al flink meer onderzoek verricht. Ben benieuwd tussen welke parels jij zit te sprokkelen.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01 10:31
Chris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:05:
Ik sta -65% en IOST is uit de top 50 geknikkerd. Feitje, heb geen knuffel nodig.
-75% hier. Stop er al een tijdje geen geld meer in omdat we voor mijn gevoel nog niet bij de bodem zijn. Tot nu toe de beste beslissing.

• Ton Hasselt
New Yorker schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:51:
De cryptowereld staat op zijn kop.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Alle alts naar de klote

• Chris.nl
  • Niet online
pgs010 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:30:
[...]

-75% hier. Stop er al een tijdje geen geld meer in omdat we voor mijn gevoel nog niet bij de bodem zijn. Tot nu toe de beste beslissing.
Ik sprokkel, wat ik anders over de balk had gebokkeld. De -65% waarover ik praat is potje waarmee ik naar Cuba ga :') Er is meer, maar niet bijkopen was idd het beste geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 14-08-2018 00:49 ]

Verwijderd

Het is voorbij. Bitcoin staat op 53%, komend van 30%. Volgende maand op 65%. Eind dit jaar op 90%.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:53:
Het is voorbij. Bitcoin staat op 53%, komend van 30%. Volgende maand op 65%. Eind dit jaar op 90%.
Eind van het jaar BTC 70%, USDT 29% :+

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 18:09
TomTorquay schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:16:
[...]
Eind van het jaar BTC 70%, USDT 29% :+
Jaaaaaaaaaaa dat zou lekker accumulaten zijn :*) :*) (ervan uitgaande dat er geen totaal onrealistisch belachelijke hoeveelheid USDT bijkomt)

• burnebie
Chris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:16:
[...]

Qua dyor en tunnelvisie zit ik vast op één coin / toekomstige blockchain als pareltje. Als ik je postgeschiedenis lees heb jij al flink meer onderzoek verricht. Ben benieuwd tussen welke parels jij zit te sprokkelen.
Ik heb mijn pijlen nu op HOT gericht. Voor de corige bullrun zat ik diep in VEN en XVG. Ven voor een paar cent ps gekocht en XVG voor minder dan een halve cent.
Nu hoop ik hetzelfde rendement te bereiken met HOT. verder heb ik bog wat IOTA, ONT en WAN staan. Ik zie daar qua prijsontwikkeling wat meer zekerheid in. Hoe raarcdat oo dit moment ook klinkt.
Maar stukje bij beetje vul ik mijn bag met HOT. De teller staat nu op ruim 3 miljoen stuks, maar daar ben ik nog niet mee klaar voorlopig.

Verder heb ik nog niet echt iets op het oog. Er is veel te koop. Voor bar weinig.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:34
Alles naar de vernieling haha.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alts naar de klote? Zeg maar gerust dat BTC weer een vrije val maakt uit het niets. RIP.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha hier valt toch ook bijna niet meer op te traden? Het gaat sinds de futures random honderden dollars naar boven of naar beneden zonder duidelijke oorzaak. Indien OTC de grootste orders bevat trade je dus eigenlijk altijd blind. :/ Tja, hodl dan maar :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02

DirtyBird

Praktiserend denker

Nog even en mijn kraken account wordt geliquideerd. Heb al een half jaar een long voor 2,5 eth open staan en deze week de eerste margin calls gekregen.

Het zijn spannende tijden :')

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Hoe is dat in godsvredesnaam mogelijk?
  • wie houdt er nou een positie zo lang open?
  • hoe groot is je marge dan wel niet, als je nu pas margin calls krijgt? Dan moet je al zoveel speling hebben gehad dat het mij zinloos lijkt uberhaupt leverage te gebruiken?
  • Waarom niet veel eerder stop loss gedaan?
  • Wat had je verwacht na zo'n lange tijd?
  • Wat heb je inmiddels wel niet aan roll-over fees zitten betalen voor zo'n lange periode? Dat is ook nog eens allemaal van je marge af gegaan. Wat het nog vreemder maakt dat je nu pas een margin call krijgt. Roll-over fees voor ETH (of het nu ETHBTC of ETHUSD is) zijn ook nog eens hoger dan die van BTCUSD.
Is het ETHBTC of ETHUSD?

[ Voor 5% gewijzigd door Dysmael op 14-08-2018 05:05 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

Lijkt me wel toepasselijk bij dit bloedbad :P

LTC €45, Nano 0,86 cent.. Had je dit een paar maanden terug gezegd was je voor gek verklaard 8)7

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Het is niet kapot... maar dit gaat maanden duren om te herstellen.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
ik zat er op te wachten , was te voorspellen , maar zouden ze dan aub , dit niet meer willen doen als ik lig te slapen , je word zo raar wakker , maar wel direct , daar kan geen bak koffie en peuk tegen op :)
snel alles verkocht op Kucoin , en vol in XLM

[ Voor 10% gewijzigd door cryptore op 14-08-2018 06:05 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Rebbelx schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:32:
Het is niet kapot... maar dit gaat maanden duren om te herstellen.
Klopt, zoals ik gister ook al zei. We gaan nog 4 maanden langzaam zakken. Daarna pas omhoog.

Verwijderd

Ik heb mijn portfolio verwijderd. Kan het leed niet aanzien. Van 12500 euro naar 2500 euro. Op Vechain/Vet. Alle alts blijven maar zakken. Stratis ook flinke klappen. Alsof alles terug naar ICO prijs gaat. Dit jaar zal het niet hersteld zijn naar de oude niveau's. De dump is enorm.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Het begint eindelijk een beetje op paniek te lijken, meeste coins -20% of meer over 24 uur. Denk dat BTC vandaag of morgen door de hoefjes gaat met een -15% tot -25% en dat wordt direct een (tijdelijk) instapmomentje. Leuk is het niet, spannend wel!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:03:
Ik heb mijn portfolio verwijderd. Kan het leed niet aanzien. Van 12500 euro naar 2500 euro. Op Vechain/Vet. Alle alts blijven maar zakken. Stratis ook flinke klappen. Alsof alles terug naar ICO prijs gaat. Dit jaar zal het niet hersteld zijn naar de oude niveau's. De dump is enorm.
serieus geld broeder succes

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
ik HODL wel had het geld toch al afgeschreven , over een paar maandjes er maar naar kijken wat de stand is

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat moment in het kelder café in Inglorius Basterds... Dat ze betrapt zijn en heel het plan in duigen valt..

Zo voelt het een beetje..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:03:
Juist wel. Dit is het oude niveau. De boel is/was enorm opgeblazen toen jij wss ging instappen.

• Machlah
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:01:
[...]

Juist wel. Dit is het oude niveau. De boel is/was enorm opgeblazen toen jij wss ging instappen.
Welk oude niveau heb je het over

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
Iemand heeft op de reset knop gedrukt.

Verwijderd

Machlah schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:06:
[...]

Welk oude niveau heb je het over
Pak de all time BTC graph, en bepaal zelf.

• Machlah
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:07:
[...]

Pak de all time BTC graph, en bepaal zelf.
Dat bedoel ik... als je naar BTC niveau kijkt dan zitten sommige alts ver onder het niveau van die datum, sommige zitten er boven. Dus.. welk niveau bedoel je?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Die total marketcap chart van crypto op CMC....als je die op de dot com bubble chart legt begint die wie akelig veel gelijkenissen te tonen....

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
:Y Ahaa de paniek is er. Eind dit jaar een mooie stijging dus

Zero.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
Heb zojuist een paar Whales gesproken. De bodem is nog niet bereikt.

• dabla
Matadores schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:47:
Heb zojuist een paar Whales gesproken. De bodem is nog niet bereikt.
Ik zie een bounce vanuit 5800 nog gebeuren, de vorige 3 keren zijn we ook daaruit gebounced (sterke support).

• Taro
  • Niet online

Taro

Voor een holder een bloedbad de afgelopen tijd, voor iemand die regelmatig in- en uitstapt (soms ook naar een Euro bankrekening) een super mooi moment in de snoepwinkel. Dat laatste uiteraard als je er van uitgaat dat de koers ooit weer echt omhoog zal gaan.

Rondom de ONT mainnet launch zat ik met mijn handelspotje te streven naar 1.000 stuks, nu kan ik met een kwart van dat potje nog zelfs meer dan 1.600 stuks halen :9~ Maar ik doe het niet, er zullen meer mensen de handdoek in de ring gooien en dus zal er nog meer geld uit de markt weglopen, met een nog verder dalende koers.

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook. Ik hoop dat veel mensen hiervan hebben geleerd en de rest van hun leven voorzichtiger en met meer argwaan naar nieuwe ontwikkelingen en kansen kijken. En voor de volledigheid: ik vind het enorm kl*te dat veel mensen nu veel geld verliezen, maar wees eens eerlijk, ben je niet voldoende gewaarschuwd? Hoe vaak heb je boos gereageerd op iemand die zich net als je vader gedroeg op een forum en zei dat je op moest passen? Dat zijn vaak mensen die vroeger ook iets hebben meegemaakt en je daarvoor proberen te behoeden. Maar al doende leert men. Handel alleen met geld dat je kunt missen. En als je geen geld kon missen dan had je dat beter niet kunnen inzetten zoals overal duidelijk wordt aangegeven. Sterkte!

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-08-2018 08:57 ]

• ggj87
D-Ed schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:52:
Dat moment in het kelder café in Inglorius Basterds... Dat ze betrapt zijn en heel het plan in duigen valt..

Zo voelt het een beetje..
"Say goodbye to your Nazi Bitcoin!"

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:01
Woehoe officieel de grens van -90% verlies doorbroken. Dit moet ik vieren... Het begint nu een grap te worden wat ik over hou qua crypto. Alleen hodl’en voor 5 jaar kan misschien winst opleveren.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
VeChain _O- _O-
Heerlijk om gelijk te krijgen. Waar is Facedown eigenlijk?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Taro
  • Niet online

Taro

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:00:
VeChain _O- _O-
Heerlijk om gelijk te krijgen. Waar is Facedown eigenlijk?
Nog even en die 0,006 cent wordt afgerond naar 0,00 Dollar, dat gaat pas pijn doen bij veel overzichten...

Verwijderd

Damn... dit gaat echt helemaal kapotstuk.

De cryptovaas is gevallen in 10.000 stukjes.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Veel van de bullshit altcoins mogen verdwijnen😀.
Zijn er uberhaupt alts met een real life working case en niet enkel vage beloftes?

Bornclean

• Ryan1981
  • Laatst online: 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

Zozo, ethereum op 230 euro, wie had dat gedacht :P

Maar wat nu, winst cashen of langer wachten in de hoop dat het nog omhoog gaat :/

• ggj87
Je ne sais pas.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ryan1981 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:06:
Zozo, ethereum op 230 euro, wie had dat gedacht :P

Maar wat nu, winst cashen of langer wachten in de hoop dat het nog omhoog gaat :/
Zet een stop loss en laat die de keuze voor je maken.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Bornin1972 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:04:
Zijn er uberhaupt alts met een real life working case en niet enkel vage beloftes?
Precies dit. De wildgroei is precies wat er mis gaat. Als je een parallel wilt trekken met de dot.com bubble zie je dat ook daar iedereen op de hype dook. Wat je laatste opmerking betreft denk ik dat er wel degelijk een aantal zijn. XLM, XRP, BTC, ADA en nog wel wat, maar als je al die andere onzin ziet. Tittycoin etc.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Taro schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:08:
[...]

Zet een stop loss en laat die de keuze voor je maken.
Meh dat werkt niet echt bij kraken is mijn ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ryan1981 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Meh dat werkt niet echt bij kraken is mijn ervaring.
Persoonlijk was ik al veel eerder uitgestapt, want je hebt waarschijnlijk aardig wat zien verdampen. Waarom doe je zo moeilijk over verkopen? Je kunt 1 minuut later toch gewoon weer opnieuw instappen? Je gaat echt niet ineens de boot missen en die kleine fee kan je ook negeren. Misschien ga je wel een paar % omhoog missen, maar liever wat extra winst mislopen dan nog meer verliezen toch?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Taro schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:13:
[...]

Persoonlijk was ik al veel eerder uitgestapt, want je hebt waarschijnlijk aardig wat zien verdampen. Waarom doe je zo moeilijk over verkopen? Je kunt 1 minuut later toch gewoon weer opnieuw instappen? Je gaat echt niet ineens de boot missen en die kleine fee kan je ook negeren. Misschien ga je wel een paar % omhoog missen, maar liever wat extra winst mislopen dan nog meer verliezen toch?
Ik ben al een paar keer uitgestapt en dan denk je als hij 100 euro lager staat, dit zal wel de bodem zijn, en dat is het dan niet en gaat hij nog verder onderuit, het heeft gewoon geen zin en kost alleen maar een hoopt tijd en geeft je een vervelend gevoel. Ik blijf ze nu maar vasthouden tot een moment dat ze weer opkrabbelen of naar 0 gaan. Er zit voor mij geen eigen geld meer in, heb ze ooit gemined en tussendoor al 1 x gecashed. Desalniettemin is het toch wel zuur om de waarde van 1200 naar 230 te zien gaan :P

Even gezocht naar een mogelijke verklaring en wat nu vooral het geval lijkt te zijn is dat al die ICO's aan het cashen zijn en dus de prijs naar beneden trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 14-08-2018 09:23 ]

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

Danster schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Precies dit. De wildgroei is precies wat er mis gaat. Als je een parallel wilt trekken met de dot.com bubble zie je dat ook daar iedereen op de hype dook. Wat je laatste opmerking betreft denk ik dat er wel degelijk een aantal zijn. XLM, XRP, BTC, ADA en nog wel wat, maar als je al die andere onzin ziet. Tittycoin etc.
Horen Iota, en Ethereum hier ook in thuis? Nano en Elastos ook...of zijn die zoals de rest...opgeklopte lucht?

Bornclean

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Snelle profit op ark pakken nu volume neemt snel toe

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Is jullie delta app ook kapot? Is al een hele tijd alleen maar rood.

Alleen iridium laat bij mij +30% zien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
AtlAntA schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:28:
Is jullie delta app ook kapot? Is al een hele tijd alleen maar rood.

Alleen iridium laat bij mij +30% zien.
Delta app, kijk ik al maanden niet meer op :X

Zero.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:22:
[...]

Zie het meer als crowdfunding, zo zag ik bijvoorbeeld AVA ook, ze hadden geld nodig voor het platform waarop je met zowel Dollars als AVA reizen kunt boeken. Had ook prima zonder blockchain of AVA gekund, want je kunt gewoon met Dollars afrekenen. Ik denk dat op de lange termijn je de munten meer als aandelen moet gaan zien in echte bedrijven en usecases.
Het mooie van AVA is dat het de bedoeling is dat een klant met dollar/euro/GBP/AUD een boeking doet. Op de achtergrond wordt AVA gekocht en gelocked in een smart contract.

Na uitcheck wordt deze vrijgegeven aan de hotelier. Deze kan op zijn beurt kiezen voor betaling in AVA en/Of fiat of een mix daarvan.

Het mooie is dat de circulating supply hierdoor afneemt en dus gunstig is voor de prijs.

Helemaal mooi is dat crypto, in dit geval AVA wordt gebruikt zonder dat mensen daadwerkelijk crypto hoeven aan te schaffen.

Kan wel, hoeft niet.

Ik zie AVA nog wel een grote speler worden. Er gaan berekeningen rond dat wanneer Travala 1% van de OTA markt pakt, men kan rekenen op een MC van 200 miljoen.

Met ~28,5 miljoen circulating AVA best interessant.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Midacmm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:29:
[...]

Het mooie van AVA is dat het de bedoeling is dat een klant met dollar/euro/GBP/AUD een boeking doet. Op de achtergrond wordt AVA gekocht en gelocked in een smart contract.

Na uitcheck wordt deze vrijgegeven aan de hotelier. Deze kan op zijn beurt kiezen voor betaling in AVA en/Of fiat of een mix daarvan.

Het mooie is dat de circulating supply hierdoor afneemt en dus gunstig is voor de prijs.

Helemaal mooi is dat crypto, in dit geval AVA wordt gebruikt zonder dat mensen daadwerkelijk crypto hoeven aan te schaffen.

Kan wel, hoeft niet.

Ik zie AVA nog wel een grote speler worden. Er gaan berekeningen rond dat wanneer Travala 1% van de OTA markt pakt, men kan rekenen op een MC van 200 miljoen.

Typisch een usecase waarbij heel hard is nagedacht op welke wijze er een blockchainsaus over kan worden gegooid. Als ik een hotel boek bel ik het desbetreffende hotel, zeg ik voor welke prijs ik online kan boeken en vaak kan ik voor dezelfde prijs direct bij het hotel boeken. Ik blij, hotel blij. Waarom heb ik daar een coin en blockchain voor nodig?

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
De nieuwe blockchain wave zal om security tokens gaan. Maar het zal wel een tijdje duren voordat dat doordringt bij alle utility/shitcoin holders.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Danster schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Als Bitcoin de Amazon equivalent is uit de .com bubble van 2000 dan komt het helemaal goed :9

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/lk5hwCEVfClWqnE7a_vucj5lZg8jG1t9yjhdcZZboFI.jpg?s=b8d84c0174858e78265630a37868486a

• Danster
Bornin1972 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:24:
[...]

Horen Iota, en Ethereum hier ook in thuis? Nano en Elastos ook...of zijn die zoals de rest...opgeklopte lucht?
Uiteraard, waar ik op doelde zijn de coins die alleen maar bestaan omdat ze in naam een "coin" zijn. Praktisch voegen ze niets toe. Geen usecases, whitepapers etc.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Luuk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

Als Bitcoin de Amazon equivalent is uit de .com bubble van 2000 dan komt het helemaal goed :9

[afbeelding]
dus de komende 7/8 jaar kunnen we gaan slapen voordat we weer gaan moonen? 8)7 .........

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Danster schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Uiteraard, waar ik op doelde zijn de coins die alleen maar bestaan omdat ze in naam een "coin" zijn. Praktisch voegen ze niets toe. Geen usecases, whitepapers etc.
Ik heb in geen enkele coin zoals deze nu bestaan vertrouwen, het moet allemaal nog veel verder uitontwikkeld worden.

• lighting_
TuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:32:
[...]

Typisch een usecase waarbij heel hard is nagedacht op welke wijze er een blockchainsaus over kan worden gegooid. Als ik een hotel boek bel ik het desbetreffende hotel, zeg ik voor welke prijs ik online kan boeken en vaak kan ik voor dezelfde prijs direct bij het hotel boeken. Ik blij, hotel blij. Waarom heb ik daar een coin en blockchain voor nodig?
heel veel usecases met blockchain lossen een "probleem" op die eigenlijk helemaal niet is.
Een blockchain voor verkoop tickets is ook onzinnig. Met een centrale server en fraude detectie systeem is dat zelfs beter en makkelijker. Blockchain voor je prive data is al helemaal dom. Stel dat je private key gestolen is. Niemand die dat voor je kan oplossen. Met een centrale server wel.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Die rode candle bij Ark om 09:05, even 20% van de koers af :O

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:40:
Die rode candle bij Ark om 09:05, even 20% van de koers af :O
Daar heeft iemand zijn pensioen even veilig gesteld :P

• ggj87
Heeft A87 ze verkocht?

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

Ryan1981 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

Ik heb in geen enkele coin zoals deze nu bestaan vertrouwen, het moet allemaal nog veel verder uitontwikkeld worden.
Dan is momenteel de enige goede investering btc, omdat die als ( fluctuerende)store of value kan dienen en je ermee kan handelen op de exchanges om de toekomstige "goede" coins aan te kopen,...of de shitcoins als je graag trade of gokt😉

[ Voor 0% gewijzigd door Bornin1972 op 14-08-2018 09:46 . Reden: Taalfoutje ]

Bornclean

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Ryan1981 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Daar heeft iemand zijn pensioen even veilig gesteld :P
Daar gaat mijn pensioen.

• Danster
Ryan1981 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:37:
[...]

Oh er zijn wel degelijk coins met een goede use case. XRP bijvoorbeeld. Werk zelf de bancaire sector en zie enorm veel voordelen. Vervangen Nostro/Vostro, bijna real time FX settlements etc. Zit er niet voor niets heel zwaar in :) (10K plus) Maar goed je hebt recht op je eigen visie natuurlijk. Dat maakt dit ook zo interessant. :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bornin1972 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:04:
IOTA?

• Taro
  • Niet online

Taro

Midacmm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:29:
[...]

Kan wel, hoeft niet.

Met zo’n toelichting wel interessant, maar met daarnaast 1.500 andere coins die op een andere manier ook een doel proberen te bereiken en op de hype meeliften en ook mooie cijfers laten zien, vind ik het jammer dat ik niet een maand geleden al AVA a 12 cent per stuk heb verkocht. Ik denk niet dat je als eigenaar van zo’n verhuurlocatie iets betaald wil krijgen via een fluctuerende munt. Dus kiezen ze voor betalen in fiat, net als de bezoeker van de website zal doen. Dan ineens wordt een smart contract via de blockchain eigenlijk gewoon een soort escrow service: eerlijk oversteken in fiat als de sleutel wordt ingeleverd. Dat kan ook met een database of script.

Ik hoop echt dat je rijk wordt, maar ik heb nu al voldoende van dergelijke mooie verhalen gehoord, ik doe er niet meer aan mee.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
De Whales zijn zojuist uit hun meeting gekomen. Er is besloten dat de ondergrens bereikt is. Vanaf nu to the moon.

• lighting_
Wie weet nog info over telegram (TON)?
Die hadden begin dit jaar 850 mln opgehaald maar verder is er niks over te lezen.
Zijn ze met het geld "vandoor" gegaan

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
lighting_ schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:10:
Wie weet nog info over telegram (TON)?
Die hadden begin dit jaar 850 mln opgehaald maar verder is er niks over te lezen.
Zijn ze met het geld "vandoor" gegaan
Die dumpen al hun eth nu

• BTC100K2021

BTC100K2021

Positief gezien: ik bezit nu aantallen coins waar ik in januari alleen van kon dromen (10 tot 15 keer in coins). Nu is het alleen nog even wachten tot we weer op de ATH-koersen zijn :)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/5/56/Angry_German_kid.gif/revision/latest?cb=20111004092756

Weg

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Taro schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:54:
Voor een holder een bloedbad de afgelopen tijd, voor iemand die regelmatig in- en uitstapt (soms ook naar een Euro bankrekening) een super mooi moment in de snoepwinkel. Dat laatste uiteraard als je er van uitgaat dat de koers ooit weer echt omhoog zal gaan.

Rondom de ONT mainnet launch zat ik met mijn handelspotje te streven naar 1.000 stuks, nu kan ik met een kwart van dat potje nog zelfs meer dan 1.600 stuks halen :9~ Maar ik doe het niet, er zullen meer mensen de handdoek in de ring gooien en dus zal er nog meer geld uit de markt weglopen, met een nog verder dalende koers.

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook. Ik hoop dat veel mensen hiervan hebben geleerd en de rest van hun leven voorzichtiger en met meer argwaan naar nieuwe ontwikkelingen en kansen kijken. En voor de volledigheid: ik vind het enorm kl*te dat veel mensen nu veel geld verliezen, maar wees eens eerlijk, ben je niet voldoende gewaarschuwd? Hoe vaak heb je boos gereageerd op iemand die zich net als je vader gedroeg op een forum en zei dat je op moest passen? Dat zijn vaak mensen die vroeger ook iets hebben meegemaakt en je daarvoor proberen te behoeden. Maar al doende leert men. Handel alleen met geld dat je kunt missen. En als je geen geld kon missen dan had je dat beter niet kunnen inzetten zoals overal duidelijk wordt aangegeven. Sterkte!
Mooi zo een bericht.
Een mix van: "zie je wel", "ik kan het zo goed", wijze lessen, zogenaamd medelijden, lessen uit het verleden,paar wijze crypto lessen en afsluiten met sterkte.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Luuk schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

[afbeelding]
Groot verschil is natuurlijk dat zowel Apple als Amazon daadwerkelijk producten hebben i.p.v. alleen maar wat whitepapertjes en een hoop, letterlijk, gebakken lucht.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Zo, ICX 13% omhoog in de laatste 6 uur.
VEN/VET 20% omhoog in de laatste 6 uur.

To the moon!
TuutjDrie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:19:
Positief gezien: ik bezit nu aantallen coins waar ik in januari alleen van kon dromen (10 tot 15 keer in coins). Nu is het alleen nog even wachten tot we weer op de ATH-koersen zijn :)
Je kunt ook heel veel zwarte tulpen kopen van dat geld!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2018 10:31 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:29:
Zo, ICX 13% omhoog in de laatste 6 uur.
VEB/VET 20% omhoog in de laatste 6 uur.

To the moon!
Was te verwachten. Maar ben toch blij dat ik mijn geld eerst moet overmaken naar bitstamp en dus 3 dagen geduld moet hebben :p
Pagina: 1 ... 227 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!