[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.281 views

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:02
Slux schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:36:
[...]

Nieuw-Zeeland en daarna Australia, dus jullie zijn zo 6 weken van mij verlost , en ik van jullie :+
ah tof man! geniet ervan :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Nieuw-Zeeland en daarna Australia, dus jullie zijn zo 6 weken van mij verlost , en ik van jullie :+
Goeie reis! En opgelet van de kangoeroes ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
RaptorXS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:54:
Een "normale" discussie voeren met een TA forumlid hier is niet mogelijk heb ik pas geleden ondervonden. bij die Tom.
Ze editten gewoon hun complete postings en dat is mijn inziens een stukje hele vieze manipulatie waarvan men zich af moet vragen of men dat wil hier in dit forum.
De EDIT knop uitzetten of max. naar 3 leestekens om typo's te corrigeren of zoiets.

Een hobbymod, elders. :)
Je doet nu alsof ik in de orginele posts je zat uit te kafferen voor volslagen idioot, lepralijder en wat nog allemaal. Ik heb gewoon mijn posts geëdit omdat ik inzag dat discussiëren met jou toch geen zin heeft en er dus liever een opbouwende post wou van maken. Je verdraait gewoon constant alles totdat het in je kraam past ;w

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:44:
[...]
Goede reis en pas op voor de Koala's, die bijten graag.

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Pelox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:48:
[...]

Goede reis en pas op voor de Koala's, die bijten graag.
Australische meisjes ook :*)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:44:
[...]
En spinnen en slangen en haaien en al die andere bijtgrage insecten en het aller gevaarlijkste, familie wezens :F
Stond al een tijdje op de bucketlist maar wegens tijd gebrek nooit gedaan, vriendin heeft nu kunnen regelen dat ze 6 weken vrij kon krijgen dus kunnen we die kans niet laten liggen.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:02
nu slux de aankomende 6 weken weg is zal het volume op kraken/bitstamp en gdax wel afnemen ;)

• Pelox
:N

Zero.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:12:
Ik mis de tijden waar het inhoudelijk over crypto ging, de techniek de mogelijkheden, de toekomst, bijvoorbeeld de input van Ranasha

Nu gaat het alleen nog maar om zure koers voorspellingen.
Omdat ik mij pas sinds een paar maanden heb aangesloten bij dit stelletje crypto onverlaten weet ik niet wat ik mis ten opzichte van “vroeger”. Dat scheelt.

Qua interessante techniek is de sapling upgrade van Zcash (ZEC) aanstaande. De zogenaamde Shielded transacties die nu nog brute rekenkracht vereisen, kunnen na deze upgrade veel efficiënter verwerkt worden. Het streven is dat een mobiel een dergelijke transactie kan voltooien binnen een redelijke tijdsbestek. Een sterke vooruitgang als dat gaat lukken en opent de deuren naar standaard privacy transacties( waar dat nu nog optioneel is bij ZEC), waarmee ze nog meer in het vaarwater komen van monero.
Geen idee wat het met de prijs gaat doen in deze markt...

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zet de Google translate vertaalopdracht: "Sabbelen, Niet knabbelen" maar vast in je favorieten dan...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• TomTorquay
Chris.nl schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:52:
Zet de Google translate vertaalopdracht: "Sabbelen, Niet knabbelen" maar vast in je favorieten dan...
Vies oud mannetje ben jij :o ;)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11

Bever!

3

Beaulion schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:52:
[...]

Omdat ik mij pas sinds een paar maanden heb aangesloten bij dit stelletje crypto onverlaten weet ik niet wat ik mis ten opzichte van “vroeger”. Dat scheelt.

Qua interessante techniek is de sapling upgrade van Zcash (ZEC) aanstaande. De zogenaamde Shielded transacties die nu nog brute rekenkracht vereisen, kunnen na deze upgrade veel efficiënter verwerkt worden. Het streven is dat een mobiel een dergelijke transactie kan voltooien binnen een redelijke tijdsbestek. Een sterke vooruitgang als dat gaat lukken en opent de deuren naar standaard privacy transacties( waar dat nu nog optioneel is bij ZEC), waarmee ze nog meer in het vaarwater komen van monero.
Geen idee wat het met de prijs gaat doen in deze markt...
Hoe staat het met de schaalbaarheid? Ik weet dat die bij monero een ramp is, maar geen kennis van zcash

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Chris.nl schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:52:
[...]

is ruim dertig jaar geleden dat ik daar geweest ben dus het kan verandert zijn he :+

• Beaulion
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:57:
[...]

Hoe staat het met de schaalbaarheid? Ik weet dat die bij monero een ramp is, maar geen kennis van zcash
In de laatste hardfork “overwinter” zijn er volgens mij nog geen aanpassingen gedaan wat betreft schaalbaarheid. Ik denk dat deze op dit moment vergelijkbaar is met monero. De aankomende upgrade (sapling) is al uitgesteld omdat ze ook verbeteringen claimen te gaan invoeren wat betreft schaalbaarheid. Maar het fijne weet ik hier niet van, ik kom erop terug ;)

• Chris.nl
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

is ruim dertig jaar geleden dat ik daar geweest ben dus het kan verandert zijn he :+
De maatschappij is er niet preutser op geworden, zover ik de laatste 30 jaar heb mogen meemaken.

Aan de ene kant heb ik zin om de prijsvraag: "In welk vakantieland wordt de vertaalopdracht 'Maar ben je ook geboren als vrouw?' het meest gebruikt?" te organiseren. Aan de andere kant heb ik de indruk dat we behoorlijk offtopic gaan. Dus.... BTC op $6.382,30, dominantie op 51,2% bla bla :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

En spinnen en slangen en haaien en al die andere bijtgrage insecten en het aller gevaarlijkste, familie wezens :F
Stond al een tijdje op de bucketlist maar wegens tijd gebrek nooit gedaan, vriendin heeft nu kunnen regelen dat ze 6 weken vrij kon krijgen dus kunnen we die kans niet laten liggen.
Geniet ervan! d:)b

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Eergisteren kreeg ik 3,88 Btc gestort in mijn wallet op mynodepool.
Was een reward, dus ik wist niet waar die vandaan kwamen.
21.500 euro.
Heb ze d'r niet afgehaald, want het was mijn geld niet.
Paar uur later waren ze weer weg.
😭😭😭

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:23:
21.500 euro.
😭😭😭
-O-

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
21.500 euro.
😭😭😭
Damn daar had je toch een berg Lindatjes van kunnen kaufen :9

• Ton Hasselt
Sahara schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:26:
[...]

Damn daar had je toch een berg Lindatjes van kunnen kaufen :9
Maak het nou niet nog erger. 😫😫😫😰😰😰😱😱😱

20 miljoen maar liefst.

[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-08-2018 17:28 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
21.500 euro.
😭😭😭
Lullig natuurlijk, maar iemand zal er wel heel blij zijn dat die 3.88BTC niet verloren is gegaan. Stel je voor dat je zoiets kwijt zou raken.

Was wel leuker geweest als je ze had kunnen houden natuurlijk :)

• Ton Hasselt
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:30:
[...]

Lullig natuurlijk, maar iemand zal er wel heel blij zijn dat die 3.88BTC niet verloren is gegaan. Stel je voor dat je zoiets kwijt zou raken.

Was wel leuker geweest als je ze had kunnen houden natuurlijk :)
Ja ieder zijn muntjes, paar Linda'tjes als vindersloon had wel leuk geweest.
Heb mezelf maar getroost met de aankoop van wat extra Linda'tjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-08-2018 17:36 ]

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:35:
[...]

Ja ieder zijn muntjes, paar Linda'tjes als vindersloon had wel leuk geweest.
Heb mezelf maar getroost met de aankoop van wat extra Linda'tjes.
Hoeveel heb je er intussen in je harem?

Verwijderd

oOo We staan aan de vooravond van een enorme bullrun oOo

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:38:
[...]

Hoeveel heb je er intussen in je harem?
Vele miljoenen. 🤗🤗🤗
Ik wil ze allemaal.😛😛😛

[ Voor 10% gewijzigd door Ton Hasselt op 13-08-2018 17:41 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:38:
Volgens welke TA? Ik heb vandaag de grafiekjes eens even bestudeerd en ik voorspel een 4 maanden langzame daling waarna de bullrun pas begint.

• Sahara
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:38:
Ladies and gentlemen. This is your Captain speaking.. we have begun our descent for our landing... en toen ging het landingsgestel al uit (BTC daalt al weer :))

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:47:
[...]

Ladies and gentlemen. This is your Captain speaking.. we have begun our descent for our landing... en toen ging het landingsgestel al uit (BTC daalt al weer :))
Ja sorry had me lap op zijn kop 7(8)7

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De 5.800 is weer dichterbij dan de 6.800. Ik zou lekker op vakantie gaan @Slux en daar je geld verkwisten ipv hier, geniet ervan d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

[...]

Fijne vakantie man! Mooie reis voor de boeg.

Ik neem dit jaar genoegen met een weekje tokkiepark Slagharen. Zolang m'n fles captain morgan meegaat is het prima.

Geniet ervan :Y

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Alts are dumping, arme eth

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
ETH gaat echt helemaal door het putje. Het kriebelt wel om nu wat te kopen, maar liefst 30% daling in 1 week!

edit: Er moeten toch mensen zijn met insider info mbt de cryptomarkt, een daling is wel verwacht, maar dit is geen paniekverkoop, maar gewoon een gecontroleerde operatie om de markt te dumpen. Als het niet gecontroleerd was, was er nu al lang een dagje met -25%, net zoals in februari dit jaar. (of zou die nog komen?)

[ Voor 59% gewijzigd door gabn88 op 13-08-2018 18:12 ]

• Sahara
ZIL gaat ook diep het riool in.

• Pelox
gabn88 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:09:
ETH gaat echt helemaal door het putje. Het kriebelt wel om nu wat te kopen, maar liefst 30% daling in 1 week!

edit: Er moeten toch mensen zijn met insider info mbt de cryptomarkt, een daling is wel verwacht, maar dit is geen paniekverkoop, maar gewoon een gecontroleerde operatie om de markt te dumpen. Als het niet gecontroleerd was, was er nu al lang een dagje met -25%, net zoals in februari dit jaar. (of zou die nog komen?)
Weer wat eth bijgekocht

Zero.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kut! Ark nog steeds geen 10 cent! Ik ga niet 6x dubbel betalen wat kinderachtig!!

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 18:24 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Toch hersens gebruiken dan en inschatten hoeveel de tech waard is, ipv de muntwaarde in tegenwoordige tijd.
Altijd kopen ! Geen geld dan maar ff tijdje niet kopen dus, 1x per maand ofso en niet in een bullrun.
Vandaag is ook de perfecte dag om ff voor 50 euro ofso in te slaan

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 18:34 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Zojuist ook maar mijn AVA en MCT verkocht. Mogelijk de grootste fuckup in history, maar de tijd dat ico’s en vage tokens moonen is wel voorbij.

Ps. destijds 2 NEO ingelegd voor AVA, nu 6,6 voor teruggekregen. Qua NEO rendement x3 gegaan, qua Dollars nog geen 75% overgehouden.

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 13-08-2018 18:37 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• TomTorquay
Er moeten toch mensen zijn met insider info mbt de cryptomarkt, een daling is wel verwacht, maar dit is geen paniekverkoop, maar gewoon een gecontroleerde operatie om de markt te dumpen. Als het niet gecontroleerd was, was er nu al lang een dagje met -25%, net zoals in februari dit jaar. (of zou die nog komen?)
Als ik het goed heb is ETH door zijn laagste support van eind maart gezakt. Daardoor zit ie nu in een vrije val naar pre-bullrun prijzen. Zet nu nog niet geweldig door inderdaad, maar ik verwacht de komende tijd nog wel groter 'spektakel'

• Sahara
Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:34:
Zojuist ook maar mijn AVA en MCT verkocht. Mogelijk de grootste fuckup in history, maar de tijd dat ico’s en vage tokens moonen is wel voorbij.

Ps. destijds 2 NEO ingelegd voor AVA, nu 6,6 voor teruggekregen. Qua NEO rendement x3 gegaan, qua Dollars nog geen 75% overgehouden.
Haha dat is ook toevallig.. had mijn eigen MCT 2 uurtjes geleden gedumpt. Nouja heb zelf toch ook nog 25% overgehouden.. is nog steeds veel, immers als NEO de 10 aanraakt, is het NOG minder. Gelukkig kon ik dumpen via Switcheo ipv Hotbit en daarna nog op 18,5 dollar eruit via Binance.

• TomTorquay
BTC maakt zich klaar voor de val? Alts als ETH, NEO en LTC staan al stevig in het rood ondertussen.

• Chris.nl
  • Niet online
Kom maar op met die crash, hebben we dat ook weer gehad.

Afgelopen december / januari kon in stinkjaloers zijn op gasten die pre-bullrun hadden ingeslagen, alleen maar mooi om die kans nu ook te krijgen.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:33
Chris.nl schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:55:
Kom maar op met die crash, hebben we dat ook weer gehad.

Afgelopen december / januari kon in stinkjaloers zijn op gasten die pre-bullrun hadden ingeslagen, alleen maar mooi om die kans nu ook te krijgen.
Heb die kans gehad, in de bullrun niet verkocht, wijze les! Nu al maanden naar beneden aan het gaan... Laat de echte paniek maar uitbreken, des te eerder kunnen we weer langzaam omhoog :)

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:49:
BTC maakt zich klaar voor de val? Alts als ETH, NEO en LTC staan al stevig in het rood ondertussen.
Moet bijna wel. Geld gaat van alts tijdelijk naar BTC. Het is inderdaad meestal zo dat eerst de alts beginnen en een tijdje daarna BTC pas gaat.

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Bloed in de straten zie ik. Ingestapt in BTC en XLM. SL er op en het zal mij benieuwen.

• TomTorquay
Bastrianos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:06:
Bloed in de straten zie ik. Ingestapt in BTC en XLM. SL er op en het zal mij benieuwen.
Dit is eerder een bloedneus in de straten. Het echte bloedbad is dit bijlange (nog?) niet.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 17:34
Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:34:

Ja dat denk ik ook. En dat is echt geen slechte ontwikkeling. Het crypto hype raketschip lijkt voorlopig even aan de grond te blijven.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Sahara schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:46:
[...]

Haha dat is ook toevallig.. had mijn eigen MCT 2 uurtjes geleden gedumpt. Nouja heb zelf toch ook nog 25% overgehouden.. is nog steeds veel, immers als NEO de 10 aanraakt, is het NOG minder. Gelukkig kon ik dumpen via Switcheo ipv Hotbit en daarna nog op 18,5 dollar eruit via Binance.
:P

Ik heb ook voor het eerst Switcheo gebruikt. Werkt wel mooi eigenlijk. Moest alleen 0,45 NEO weer voor GAS inwisselen, omdat je natuurlijk alleen hele NEO’s kunt withdrawen.

Edit: Alles op OAK na verkocht, die ICO tokens zijn nog niet beschikbaar. Staat wel mooi clean in Delta, niet meer 15 coins maar alleen nog USDT, BNB en OAK.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 13-08-2018 19:51 ]

• Chris.nl
  • Niet online
BNB hoeft alleen maar iets minder hard te dalen dan de rest om in de top 15 te komen, toch leuk voor die holders!

Verwijderd

Als VET nog VEN zou zijn was het 78 cent, bizar

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Chris.nl schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:25:
BNB hoeft alleen maar iets minder hard te dalen dan de rest om in de top 15 te komen, toch leuk voor die holders!
Totdat blijkt dat Binance in USD steeds kleinere volumes maakt, omdat het totale USD kapitaal van al hun klanten gedecimeerd is door tientallen procenten aan daling van alts... En Binance dus minder winstgevend is, misschien zelfs verlies gaat maken, waarna BNB een crash ondergaat. :X

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38
Lekker hoor dat WAN. Tijdje geleden (4-5 dagen) ingestapt op 1750 sats, ligt nu op de 1200.

Verwijderd

mprkooij schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:57:
Lekker hoor dat WAN. Tijdje geleden (4-5 dagen) ingestapt op 1750 sats, ligt nu op de 1200.
Maak jij wel eens winst? ;( (ik ook niet hoor)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2018 20:01 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
2017 jaar van de pieken. 2018 jaar van de diepe dalen

• TomTorquay
mprkooij schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:57:
Met alle respect, maar waarom blijf je je inkopen zonder stop losses terwijl het hele cryptohuis in lichterlaaie staat? Dat is toch een beetje vreemd, niet?

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:11:
[...]
Dit is eerder een bloedneus in de straten. Het echte bloedbad is dit bijlange (nog?) niet.
Genoeg alts staan op 20% tot 40% in de min over 7 dagen. Da's toch vrij heftig :P
gabn88 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Totdat blijkt dat Binance in USD steeds kleinere volumes maakt, omdat het totale USD kapitaal van al hun klanten gedecimeerd is door tientallen procenten aan daling van alts... En Binance dus minder winstgevend is, misschien zelfs verlies gaat maken, waarna BNB een crash ondergaat. :X
Binance verdient belachelijk veel geld, net zoals alle andere exchanges. Zelfs al zou het 80% minder worden verdienen ze nog bakken met geld. Er was ook iemand die een exchange was begonnen en daarmee binnen 1 jaar tijd miljardair werd. Zolang er maar getrade wordt verdienen ze geld. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat een site als Binance verlies gaat maken :)

Edit: Zie het alleen gebeuren als heel crypto dood gaat en mensen stoppen met handelen.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 13-08-2018 20:06 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:03:
[...]
Met alle respect, maar waarom blijf je je inkopen zonder stop losses terwijl het hele cryptohuis in lichterlaaie staat? Dat is toch een beetje vreemd, niet?
Of gewoon XLM he *O*

Gister nog 5% gepakt op ONT en daarna alles in VET....verdampt weer die winst ;w

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2018 20:07 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

Of gewoon XLM he *O*

Gister nog 5% gepakt op ONT en daarna alles in VET....verdampt weer die winst ;w
Wat is winst? , op de Dollar/Euro koers van elke crypto maak je dit jaar al 9% winst en dat is meer
als de spaarrente.
:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Ben wel benieuwd hoe het met o.a. @BabyRattle gaat en zijn >10.000 NEO en de Tweaker die een Walton node met 10.000 stuks van deels geleend geld had opgezet en ook alweer grotendeels had terugverdiend. Iemand ze recent nog gezien of gesproken? Waren ooit actief in het handelstopic.

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-01 08:02
lighting_ schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:02:
2017 jaar van de pieken. 2018 jaar van de diepe dalen
Heeft alles te maken met het vertrouwen in cryptocurrencies. Je zou ook kunnen zeggen: 2017 jaar van de ontdekking, 2018 jaar van de deceptie. Nadat crypto in de tweede helft van 2017 groots in het nieuws was, heeft fear of missing out geleid tot meer vraag naar cryptocurrencies. Wanneer de vraag stijgt, en het aanbod gelijkblijft (cryptocurrencies komen by design via vaste intervals vrij), krijgt de prijs een flinke boost.

Nu zien we het omgekeerde: de vraag daalt, terwijl het aanbod gelijkblijft (nog steeds komen de currencies via vaste intervals vrij). Dat leidt tot een flinke daling in prijs. Als het om olie ging, hadden de OPEC-landen al lang een productieverlaging ingesteld om de prijs enigszins op peil te houden ;). Bij cryptocurrencies bestaat die mogelijkheid niet.

Verwijderd

Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:27:
Ben wel benieuwd hoe het met o.a. @BabyRattle gaat en zijn >10.000 NEO en de Tweaker die een Walton node met 10.000 stuks van deels geleend geld had opgezet en ook alweer grotendeels had terugverdiend. Iemand ze recent nog gezien of gesproken? Waren ooit actief in het handelstopic.
Die werken in de avond om het geleende geld terug te betalen denk ik

• PilatuS
  • Niet online
alcx schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:37:
[...]

Heeft alles te maken met het vertrouwen in cryptocurrencies. Je zou ook kunnen zeggen: 2017 jaar van de ontdekking, 2018 jaar van de deceptie. Nadat crypto in de tweede helft van 2017 groots in het nieuws was, heeft fear of missing out geleid tot meer vraag naar cryptocurrencies. Wanneer de vraag stijgt, en het aanbod gelijkblijft (cryptocurrencies komen by design via vaste intervals vrij), krijgt de prijs een flinke boost.

Nu zien we het omgekeerde: de vraag daalt, terwijl het aanbod gelijkblijft (nog steeds komen de currencies via vaste intervals vrij). Dat leidt tot een flinke daling in prijs. Als het om olie ging, hadden de OPEC-landen al lang een productieverlaging ingesteld om de prijs enigszins op peil te houden ;). Bij cryptocurrencies bestaat die mogelijkheid niet.
Mee eens met wat je zegt, maar het minen van crypto staat er vrijwel los van. Die paar coins die er door minen bijkomen heeft vrijwel geen invloed op de prijs. Het is puur vraag en aanbod van coins die er al zijn. Eind 2017 moest iedereen opeens alles kopen en nu is de vraag laag en wordt er verkocht. Of er nou 1 BTC per 10 minuten bijkomt of 50 veranderd daar in de praktijk niets aan. Je kan het denk ik ook beter vergelijken met de prijs van goud terwijl er altijd een beetje nieuw goud bijkomt dan met olie wat vrjiwel net zo veel verbruikt wordt als dat er wordt geproduceert.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:47:
[...]

Hahaha... grote verhalen mis ik wel een beetje hier.

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Mee eens met wat je zegt, maar het minen van crypto staat er vrijwel los van. Die paar coins die er door minen bijkomen heeft vrijwel geen invloed op de prijs. Het is puur vraag en aanbod. Eind 2018 moest iedereen opeens alles kopen en nu is de vraag laag en wordt er verkocht. Of er nou 1 BTC per 10 minuten bijkomt of 50 veranderd daar in de praktijk niets aan. Je kan het denk ik ook beter vergelijken met de prijs van goud terwijl er altijd een beetje nieuw goud bijkomt dan met olie wat vrjiwel net zo veel verbruikt word al dat er wordt geproduceert.
Dat jij dat al weet jo voor eind 2018 :)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 18:09
Taro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:27:
de Tweaker die een Walton node met 10.000 stuks van deels geleend geld had opgezet
@rvT

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:51:
[...]

Dat jij dat al weet jo voor eind 2018 :)
En ge-edit naar 2017 :P

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
HOT wordt ook even gedumpt. Check die market trades.

Rookworst zonder r is ook worst.

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-01 08:02
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:49:
[...]

Mee eens met wat je zegt, maar het minen van crypto staat er vrijwel los van. Die paar coins die er door minen bijkomen heeft vrijwel geen invloed op de prijs. Het is puur vraag en aanbod van coins die er al zijn. Eind 2017 moest iedereen opeens alles kopen en nu is de vraag laag en wordt er verkocht. Of er nou 1 BTC per 10 minuten bijkomt of 50 veranderd daar in de praktijk niets aan. Je kan het denk ik ook beter vergelijken met de prijs van goud terwijl er altijd een beetje nieuw goud bijkomt dan met olie wat vrjiwel net zo veel verbruikt wordt als dat er wordt geproduceert.
Ik denk dat dat ook is wat ik probeer te zeggen :P. Juist omdat er geen manier is om de productie van cryptocurrencies te vergroten of verkleinen, is de prijs puur afhankelijk van de vraag - vergelijkbaar met goud inderdaad.

• PilatuS
  • Niet online
Toch wel apart om te zien hoe goed BTC het doet tegenover de alts. Had ook wel verwacht dat BTC nu lager zou staan op dit moment. De 6200 blijkt toch wel weer sterk te zijn tot nu toe.

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:00:
Toch wel apart om te zien hoe goed BTC het doet tegenover de alts. Had ook wel verwacht dat BTC nu lager zou staan op dit moment. De 6200 blijkt toch wel weer sterk te zijn tot nu toe.
Heb het gevoel dat dit toch wel een bodem is of heel erg close.

• Sahara
Ik vraag mij af of coins als VET nog bestaansrecht hebben als ze per coin minder waard zijn dan de shitcoin der shitcoins XVG. Gaat het ooit nog goedkomen met VET?

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Ik ben blij dat ik alleen nog BTC heb , maar blijft die zo sterk ?

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:00:
De dreun die BTC onderuit trekt wordt als men in grote getalen omzet naar USDT of fiat.

• A87
  • Niet online

A87

Machlah schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:41:
[...]

Volgens welke TA? Ik heb vandaag de grafiekjes eens even bestudeerd en ik voorspel een 4 maanden langzame daling waarna de bullrun pas begint.
Ik voorspel mischien omlaag, maar mischien ook wel omhoog (56% kans op omlaag. 44% kans omhoog).
Maar zeker niet 60% kans omhoog en 40% omlaag!
WOW total cap 206 B WooowwwWWWWWW

Anyway ik zie ARK zelfde bedrag als Juni 2017.. wow wie had dat kunnen voorspellen?

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 21:13 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
Ben blij met mn bag full of XLM. :z

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:02:
[...]

Heb het gevoel dat dit toch wel een bodem is of heel erg close.
Laten we hopen dat je gelijk hebt :) Iets als 3k zie ik zelf ook eigenlijk niet gebeuren hoor.
Sahara schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

De dreun die BTC onderuit trekt wordt als men in grote getalen omzet naar USDT of fiat.
Klopt ja. Wanneer BTC wordt verkocht gaat het inderdaad omlaag :P

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
gabn88 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Nou, je hoeft niet bang te zijn dat Binance verlies gaat draaien. Het maakt mij ook niet uit welke coin / token een winnaar gaat worden in real-life toepassingen. Als er maar handel is, en dat lijkt er voorlopig nog op: https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/

1miljard per dag, betekent bij 0,075% aan fee, per trade 0,15%, voor Binance een omzet van 1,5mln USD (dan wel uitgedrukt in crypto). Dit is dus per dag, per jaar is dat ~550mln omzet.

Daarbij hebben ze ook nog eens weinig kosten want uit het laatste kwartaal overzicht bleek dat ze omgerekend 150mln USD winst hadden. En dat was bij iets hogere volumes ~1,5mrd average.

Nou, wat is het mooie aan BNB coin: het deflatoire aspect. De coins die ze burnen uit de winst komen definitief nooit meer in de circulating supply, wat betekent dat voor de marktwaarde een steeds hogere coin prijs te rechtvaardigen is. Daarom 'gok' ik ook meer op dit type coin dan een ethereum/ EOS/ en bitcoin waar er steeds meer van in de circ. supply komen.

Wel jammer dat BNB dit keer niet tegen de trend v/d algehele markt ingaat en ook meezakt. Helaas kan ik niet meer bijkopen. Maar in principe is een lagere prijs niet erg, vooral niet op het einde van het kwartaal want dat betekent alleen maar meer burn, dus meer schaarste voor een eventuele volgende run.

Wat me verder nog tegenvalt is de prijsontwikkeling bij GET, maar die komt bijna volledig op het conto v/d ETH prijs. In ETH uitgedrukt zijn ze niet zoveel gezakt, maar in USD gehalveerd t.o.v. mijn aankoopprijs. Jammer, maar wel vertrouwen in deze eveneens deflatoire coin. Vooral wanneer ze volgend jaar 1mln tickets gaan verkopen, en daarmee voor ~600k euro aan vraag/demand creëren voor de GET Token. Waarbij het mooiste is dat dit gebeurt puur o.b.v. real life usecase en niet alleen speculatie (wat de meerderheid v/d coins nu drijft qua prijs). En 600k aan koopkracht op een marketcap van 3,5mln kan wel eens interessant worden 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 13-08-2018 21:17 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:06:
[...]
Anyway ik zie ARK zelfde bedrag als Juni 2017.. wow wie had dat kunnen voorspellen?
De mensen die het nut inzien van TA/trends en snappen dat als iets -30% heeft gedaan niet gaan bijkopen zoals jij terwijl het daarna nog met 30% omlaag gaat. Ik vind het serieus grappig om te zien dat je zo je best doet om mensen die verstandig bezig zijn belachelijk probeert te maken terwijl je zelf instapt op de meest slechte momenten, want het staat nu laag 8)7

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Timberly2 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:16:
[...]

Nou, je hoeft niet bang te zijn dat Binance verlies gaat draaien. Het maakt mij ook niet uit welke coin / token een winnaar gaat worden in real-life toepassingen. Als er maar handel is, en dat lijkt er voorlopig nog op: https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/

1miljard per dag, betekent bij 0,075% aan fee, per trade 0,15%, voor Binance een omzet van 1,5mln USD (dan wel uitgedrukt in crypto). Dit is dus per dag, per jaar is dat ~550mln omzet.

Daarbij hebben ze ook nog eens weinig kosten want uit het laatste kwartaal overzicht bleek dat ze omgerekend 150mln USD winst hadden. En dat was bij iets hogere volumes ~1,5mrd average.

Nou, wat is het mooie aan BNB coin: het deflatoire aspect. De coins die ze burnen uit de winst komen definitief nooit meer in de circulating supply, wat betekent dat voor de marktwaarde een steeds hogere coin prijs te rechtvaardigen is. Daarom 'gok' ik ook meer op dit type coin dan een ethereum/ EOS/ en bitcoin waar er steeds meer van in de circ. supply komen.

Wel jammer dat BNB dit keer niet tegen de trend v/d algehele markt ingaat en ook meezakt. Helaas kan ik niet meer bijkopen. Maar in principe is een lagere prijs niet erg, vooral niet op het einde van het kwartaal want dat betekent alleen maar meer burn, dus meer schaarste voor een eventuele volgende run.

Wat me verder nog tegenvalt is de prijsontwikkeling bij GET, maar die komt bijna volledig op het conto v/d ETH prijs. In ETH uitgedrukt zijn ze niet zoveel gezakt, maar in USD gehalveerd t.o.v. mijn aankoopprijs. Jammer, maar wel vertrouwen in deze eveneens deflatoire coin. Vooral wanneer ze volgend jaar 1mln tickets gaan verkopen, en daarmee voor ~600k euro aan vraag/demand creëren voor de GET Token. Waarbij het mooiste is dat dit gebeurt puur o.b.v. real life usecase en niet alleen speculatie (wat de meerderheid v/d coins nu drijft qua prijs). En 600k aan koopkracht op een marketcap van 3,5mln kan wel eens interessant worden 8)
Dus die BNB is afhankelijk van 1 cryptobeurs, ik sla beleefd over.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:33
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:47:
[...]

Dat denk ik ook. Vooral Babyrattle, die zat vuistdiep in de crypto en had het ene na het andere pareltje weten te scoren. Ging zelfs op zakenreis naar China om face 2 face met de oprichters van diverse sucesvolle ICOs te praten als onderdeel van zijn eigen DYOR programma als ik me goed herinner.

Na de bullrun nooit meer iets van gezien...

• Timberly2
RaptorXS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:23:
[...]

Dus die BNB is afhankelijk van 1 cryptobeurs, ik sla beleefd over.
Mwah als ze straks naast de centrale exchange ook een DEX hebben is dat risico al een stuk minder. Daarbij hebben ze keer op keer aangetoond over gekwalificeerd personeel te beschikken door hackers voor te zijn. Wel eens dat het een groot risico is, maar goed, zonder hoge risico's, geen hoge winsten.

EDIT: Ter aanvulling: alle andere coins zijn wat mij betreft nog een veel groter risico gezien het volledige gebrek aan cash flow erachter. >95% v/d teams zal failliet gaan zonder nieuwe funding omdat waarschijnlijk hun token nooit gebruikt gaat worden. Zie bijvoorbeeld een NANO, super mooie blockchain, maar als niemand het gebruikt voor transacties zal er ook geen vraag zijn naar hun coin en daarmee kunnen ze nog veel verder zakken dan de huidige 100mln marketcap, ondanks dat ze al 90% v/d waarde verloren zijn gemeten vanaf ATH.

Bij Binance zal de jaarwinst bij deze volumes rond de 300mln zijn, conservatief. Nou, daarmee kan je theoretisch 30mln tokens uit circulatie halen bij 10$ per coin, ze doen dat met slechts 20% v/d winst dus 6mln tokens, maar alsnog. Dat geeft een gigantische buying pressure op termijn omdat men blijft handelen op BNB platform, ook al wordt de BNB token niet gebruikt, dan nog zal Binance zelf ze moeten inkopen.

[ Voor 48% gewijzigd door Timberly2 op 13-08-2018 21:40 ]

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:25:
[...]

Dat denk ik ook. Vooral Babyrattle, die zat vuistdiep in de crypto en had het ene na het andere pareltje weten te scoren. Ging zelfs op zakenreis naar China om face 2 face met de oprichters van diverse sucesvolle ICOs te praten als onderdeel van zijn eigen DYOR programma als ik me goed herinner.

Of hij zit gewoon lekker te chillen op een mooi tropisch eiland met een lambo in de garage :)

• TomTorquay
paul-s83 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:25:

Was die niet de grote bezieler van Concierg.io hier op het forum? Hoe gaat het daar nog mee, met die ico?

• Taro
  • Niet online

Taro

TomTorquay schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:32:
[...]
Was die niet de grote bezieler van Concierg.io hier op het forum? Hoe gaat het daar nog mee, met die ico?
Klopt, nav zijn tip ben ik ingestapt. CGE / Concierge.io heeft een rebrand gehad naar AVA / Travala, die ik dus vanmiddag met een factor 3,3 winst in NEO heb verkocht. Hij heeft ook naar eigen zeggen toen met die CEO gesproken.

Een enorme patser, maar had ook erg veel kennis en als alles waar was ook een behoorlijke stapel met coins en geld. Kreeg toen hij 90.000 NEO had verkocht nog steeds € 5.000 via GAS per maand uitbetaald, kon hij mooi van leven.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-08-2018 21:41 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik ben sinds 29 juli door een tip in dit topic de jse coin aan het minen en sta nu op 694. ben benieuwd als de ico launch klaar is wat het gaat worden. het idee van minen is easy as is :)

we will see :)

Prepare for the next ATH

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:00:
[...]

Maak jij wel eens winst? ;( (ik ook niet hoor)
Nope :p Ooit 800 in crypto gestopt, nu nog zo'n 50 dollar waard.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben erg aan dubben wat ik moet gaan doen met mijn huidige BTC. Het is niet veel, en de koers gaat erg snel op-en-neer. 2 weken geleden was het bijvoorbeeld rond 100 euro meer waard, nu weer niet, en hoe verder ik terug ga (zeker naar januari 2018), hoe meer spijt ik heb dat ik toen niet heb verkocht.

De koers van XBT gaat erg op-en-neer gaat:
https://www.coindesk.com/price/
https://www.xe.com/curren.../?from=XBT&to=USD&view=1M

Niemand kan in de toekomst kijken, maar is het afgelopen met de hoge koers van XBT?
Misschien toch maar beter in andere munt steken of op de beurs gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 13-08-2018 21:46 ]

• Timberly2
HollowGamer schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:45:
Ik ben erg aan dubben wat ik moet gaan doen met mijn 0.1 BTC. Het is niet veel, en de koers gaat erg snel op-en-neer. 2 weken geleden was het bijvoorbeeld rond de 700 euro, nu weer 650 euro, en hoe verder ik terug ga (zeker naar januari 2018), hoe meer spijt ik heb dat ik toen niet heb verkocht.

Niemand kan in de toekomst kijken, maar is het afgelopen met de hoge koers van XBT?
De Risk/Reward is inderdaad veel interessanter bij kleine altcoins dan bij Bitcoin gezien de nog steeds giga marketcap van Bitcoin. Downside is overal -100%, upside is compleet anders.
Binance zou ik als aandeel waarderen op 6mrd (20x een jaarwinst van 200mln) dus 30$ per coin. En dan zit je conservatief.

Beste om lange termijn beleggen te doen is nog altijd via een indextracker (ETF).

• PilatuS
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:45:
Ik ben erg aan dubben wat ik moet gaan doen met mijn huidige BTC. Het is niet veel, en de koers gaat erg snel op-en-neer. 2 weken geleden was het bijvoorbeeld rond 100 euro meer waard, nu weer niet, en hoe verder ik terug ga (zeker naar januari 2018), hoe meer spijt ik heb dat ik toen niet heb verkocht.

Ik zou het op dit moment als je niet snel kan kopen en verkopen het vasthouden. Er is een prima kans dat de grootste val nu wel geweest is. Nu verkopen zou zonde zijn als er zo enorm veel af gegaan is en je mogelijk dicht bij de bodem zit.

Historisch gezien heeft BTC vaker -50% tot -80% gedaan en is tot nu toe altijd terug gekomen. Met een wat lager bedrag zou ik niet naar de beurs gaan. Als je het geld kan missen zou ik het lekker in BTC laten staan en dan zie je over 3 jaar wel wat er van gekomen is. Mogelijk is het dan helemaal niets meer waard, maar mogelijk ook 10x meer. De kans dat BTC helemaal dood bloed denk ik dat ie erg klein is.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

IOTX prijs $0.009976 is gewoon lager dan de issue price op binance

https://info.binance.com/en/currencies/iotex

als je daar de chart van kijk en een HODLER bent :)

Prepare for the next ATH

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ondertussen de turkse munt mee de afgrond in. Trekt alles mee. Dollar, Euro straks allemaal waardeloos.
Hele wereld blijft schulden opbouwen.

Dit is btw insane. http://www.usdebtclock.org/

En ondertussen maar cryptocurrency Custody Solutions oprichten. Hmmm waar gaat ons vermogen toch straks naartoe.. Hmm en wat is dan een handige snelle goedkope munt om mee te handelen en te traden..? Hmmm.. O-) O-) O-) I am sitting on gold. Edit: ik bedoel XRP *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 13-08-2018 22:19 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:02
Klaas25 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:16:
Ondertussen de turkse munt mee de afgrond in. Trekt alles mee. Dollar, Euro straks allemaal waardeloos.

Dit is btw insane. http://www.usdebtclock.org/

-Knip: XRP shilling-
Bij die clock valt mij op dat de credit card debt afneemt in plaats van toeneemt..

Ethereum gaat echt keihard nu.. :'( :'( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 13-08-2018 22:27 ]

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:16:
Ondertussen de turkse munt mee de afgrond in.
Ja.
Trekt alles mee.
Nee.
Dollar, Euro straks allemaal waardeloos.
Nee.
Ja.

Als de Euro en Dollar straks waardeloos zouden zijn stort de hele wereld economie in en daar gaat XRP echt niets aan veranderen.

Verwijderd

Mijn god, ICX op 0,59 en VEN/VET op 0,79

Wat is er aan de hand? Zijn die jongens zelf nu alles aan het verkopen?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 17:34
En iridium doet even +100% volgens mijn delta app!

https://tradeogre.com/exchange/BTC-IRD

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://www.deslagersdochters.nl/wp-content/uploads/2015/10/waarzegster-glazen-bol-toekomst-voorspellen.jpg
PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:20:
[...]

De mensen die het nut inzien van TA/trends en snappen dat als iets -30% heeft gedaan niet gaan bijkopen zoals jij terwijl het daarna nog met 30% omlaag gaat. Ik vind het serieus grappig om te zien dat je zo je best doet om mensen die verstandig bezig zijn belachelijk probeert te maken terwijl je zelf instapt op de meest slechte momenten, want het staat nu laag 8)7
Glazen bol dus want niemand weet hoe laag het gaat

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 22:39 ]

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:31:
Mijn god, ICX op 0,59 en VEN/VET op 0,79

Wat is er aan de hand? Zijn die jongens zelf nu alles aan het verkopen?
Die coins zijn in feite nog geen eurocent waard. 't Is allemaal gebakken lucht.

• PilatuS
  • Niet online
Hoeveel procent in de min sta je eigenlijk ?

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
XLM is still going strong. En dat terwijl de Facebook samenwerking niet door gaat (voorlopig), aldus o.a. Cointelegraph.

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:38:
[...]

Hoeveel procent in de min sta je eigenlijk ?
Jij wist zeker precies op de procent na welk inkoopmoment het beste was een jaar geleden.
TA is gewoon dikk kul heel topic wordt er mee vervuild.

Zelfs de beste op youtube weten niet wanneer het beste koop moment is. Elke maand is weer de beste maand om in te slaan wat iedereen zegt ( oo dit is de ultieme bodem blabla

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 22:40 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tussen de -70% en -90% dus ?
Pagina: 1 ... 226 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!