[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 223 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.275 views

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-01 21:15
Zijn er nog mensen bezig te switchen tussen alts? Ik heb denk ik de alts die het hardst KO zijn gegaan (eos, Trx, zil, ont en vet niet te vergeten). Nu heb ik het idee om deze allemaal om te zetten in bnb en xlm alleen twijfel ik of dit slim is.

Originele plan was om alles gewoon een poos vast te houden, maar het ga zo belachelijk hard omlaag dat ik begin te twijfelen

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Wat zijn coins die bij een rebound het hardste bouncen? Zit te denken aan XLM, ADA, EOS iemand andere suggesties?
Ik wil als we de bottom raken een groepje coins kopen naast BTC, om maximaal te profiteren. NEO twijfel ik aan omdat bij een vorige stijging die toch achterbleef bij de high volume coins. Vertcoin en Digibyte is misschien ook wel de moeite waard. Wat kopen jullie dan?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Sahara schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:20:
Wat zijn coins die bij een rebound het hardste bouncen? Zit te denken aan XLM, ADA, EOS iemand andere suggesties?
Ik wil als we de bottom raken een groepje coins kopen naast BTC, om maximaal te profiteren. NEO twijfel ik aan omdat bij een vorige stijging die toch achterbleef bij de high volume coins. Vertcoin en Digibyte is misschien ook wel de moeite waard. Wat kopen jullie dan?
Nu niet om XRP maar het zit op bijna 25 eurocenten. En kan met de volgende run makkelijk over zn ATH richting de 5 euro dus dan is dat x20. :)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Klaas25 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Nu niet om XRP maar het zit op bijna 25 eurocenten. En kan met de volgende run makkelijk over zn ATH richting de 5 euro dus dan is dat x20. :)
Kom op man zeg dan niets haha

• Klaas25
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:26:
[...]

Kom op man zeg dan niets haha
-O-

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:12:
[...]

Dat verhaal van de zomer vind ik trouwens - met alle respect - onzin.
Toch zit er een kern van waarheid in. De zomer maanden (vooral Augustus/September heb ik ergens een keer gelezen) zijn over het algemeen low volume maanden in trading bij de traditionele stocks. Kan mij voorstellen dat dit voor BTC niet heel veel anders zal zijn, zijn toch een beetje de gangbare vakantie maanden :9

[ Voor 6% gewijzigd door JorzoR op 11-08-2018 16:30 ]

Verwijderd

Sahara schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:20:
Wat zijn coins die bij een rebound het hardste bouncen? ...
er is geen wetmatigheid, anders deed iedereen dat nu op het moment.
Het kan ook zo zijn dat het maanden op dit niveau blijft hangen, of nog meer onderuit gaat.
Of morgen gaat alles met 50% omhoog, dat kan ook.

• wehave
JorzoR schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:29:
[...]

Toch zit er een kern van waarheid in. De zomer maanden zijn over het algemeen low volume maanden in trading bij de traditionele stocks. Kan mij voorstellen dat dit voor BTC niet heel veel anders zal zijn, zijn toch een beetje de gangbare vakantie maanden :9
Klopt maar dat krijgt hij niet goed verwerkt op zijn TA :+

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:31:
Klopt maar dat krijgt hij niet goed verwerkt op zijn TA :+
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/40866710/hahaha-so-funny-i-forgot-to-laugh.jpg

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JorzoR schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:29:
[...]

Toch zit er een kern van waarheid in. De zomer maanden (vooral Augustus/September heb ik ergens een keer gelezen) zijn over het algemeen low volume maanden in trading bij de traditionele stocks. Kan mij voorstellen dat dit voor BTC niet heel veel anders zal zijn, zijn toch een beetje de gangbare vakantie maanden :9
Vorig jaar ging BTC van 2300 dollar op 1 juni naar 4700 op 1 september. Toen is ie wel iets ingezakt maar lager dan 3200 is ie nooit meer gekomen. Dus een flinke stijging van 100% met daarna een dip, maar nog steeds een hele dikke plus.

• wehave
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:38:
[...]

Vorig jaar ging BTC van 2300 dollar op 1 juni naar 4700 op 1 september. Toen is ie wel iets ingezakt maar lager dan 3200 is ie nooit meer gekomen. Dus een flinke stijging van 100% met daarna een dip, maar nog steeds een hele dikke plus.
Toen was het wel een andere fase waar de crypto's inzaten.
Beetje bulls met bears vergelijken.

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:43:
[...]
Toen was het wel een andere fase waar de crypto's inzaten.
Beetje bulls met bears vergelijken.
Ik vergelijk de zomer met de zomer om aan te geven dat het in de zomer niet omlaag hoeft te gaan. No shit dat dit een andere tijd is dan toen. Toen hadden we een uptrend en nu een downtrend, daar staat de zomer dus los van.

• wehave
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:44:
[...]

Ik vergelijk de zomer met de zomer om aan te geven dat het in de zomer niet omlaag hoeft te gaan. No shit dat dit een andere tijd is dan toen. Toen hadden we een uptrend en nu een downtrend, daar staat de zomer dus los van.
Hoeft de zomer ook niet omlaag te gaan maar het kan wel minder hard omhoog gaan dan het normaal zou gaan.
Dacht dat jij dat wel zou snappen..

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Berry powel schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:14:
Zijn er nog mensen bezig te switchen tussen alts? Ik heb denk ik de alts die het hardst KO zijn gegaan (eos, Trx, zil, ont en vet niet te vergeten). Nu heb ik het idee om deze allemaal om te zetten in bnb en xlm alleen twijfel ik of dit slim is.

Originele plan was om alles gewoon een poos vast te houden, maar het ga zo belachelijk hard omlaag dat ik begin te twijfelen
Ik zou ook twijfelen op dit moment... Er komen vast weer een paar KO coins tot leven, en wie zegt dat andere alts niet OOK een klap krijgen? Ik zou stil blijven zitten als je geschoren wordt, het lijkt nu te laat om te anticiperen.

Aan de andere kant ben ik geen befaamde TA'r, dus ik zou vooral het advies van iemand met een betere reputatie aannemen...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:46:
[...]

Hoeft de zomer ook niet omlaag te gaan maar het kan wel minder hard omhoog gaan dan het normaal zou gaan.
Het verhaal begon met dat het in de zomer omlaag zou gaan, daar reageerde ik op voordat jij bijdehand ging doen.
Dacht dat jij dat wel zou snappen..
Reageer eens normaal man.

• wehave
- Reageer eens niet zo op de man aub -

[ Voor 140% gewijzigd door .oisyn op 12-08-2018 01:19 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:57:
[...]

dont let the crypto get to you.

Had wel iets meer van je verwacht.
beetje down van de markt ?
Je speelt teveel op de man, nergens voor nodig aangezien hij gewoon een voorbeeld gaf om je punt over het ‘omdat het zomer is’ argument te verdedigen..

• PilatuS
  • Niet online
- op de man -

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 12-08-2018 01:19 ]

• wehave
- op de man -

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 12-08-2018 01:20 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
De markt is neerwaarts, of het door een eventuele rustige periode komt omdat veel mensen vakantie vieren, maakt m.i. niet uit.

Veel coins staan laag en het is wachten op een volgende impuls.

Continuering van de neerwaartse lijn of een ommezwaai naar een stijgende lijn. Dat is wat voor mij belangrijker is.

Gaan zitten vitten op elkaar, of elkaars posts gaan muggenziften hebben geen invloed op de koers.

Relax en laten we hopen dat we met z'n allen straks wat geld gaan verdienen!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Wat was eerder dan precies zo bijdehand dan?
Ben toch wel benieuwd nu wat jou trigger was.
Ik denk dat je deze discussie beter kan stoppen. Terug ontopic, want je speelt het inderdaad op de man, terwijl @PilatuS terecht uitleg gaf over waarom je bewering niet gefundeerd was. Ieder ander ziet prima wat er bijdehand aan je opmerking was, nu jij zelf nog.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
Midacmm schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:04:
De markt is neerwaarts, of het door een eventuele rustige periode komt omdat veel mensen vakantie vieren, maakt m.i. niet uit.

Veel coins staan laag en het is wachten op een volgende impuls.

Continuering van de neerwaartse lijn of een ommezwaai naar een stijgende lijn. Dat is wat voor mij belangrijker is.

Gaan zitten vitten op elkaar, of elkaars posts gaan muggenziften hebben geen invloed op de koers.

Relax en laten we hopen dat we met z'n allen straks wat geld gaan verdienen!
zo is dat gewoon vrolijk blijven en dansen

Afbeeldingslocatie: https://crazyhyena.com/imagebank/g/funny-gif-John-Travolta-sexy-creepy-dance.gif

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
wehave schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:02:
[...]

Wat was eerder dan precies zo bijdehand dan?
Ben toch wel benieuwd nu wat jou trigger was.
Voor niets gaat de zon op @wehave, dat begrijp je toch wel? Voor een bitcoin vertelt hij het wel denk ik. Morgen kan het zo 2 zijn met deze koers, dus ik zou snel handelen.

• PilatuS
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang we nu zijwaarts blijven gaan voor de volgende big move. Iedere keer 50 dollar erbij of er af brengt ons ook nergens.

• Beaulion
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:05:
Ben benieuwd hoe lang we nu zijwaarts blijven gaan voor de volgende big move. Iedere keer 50 dollar erbij of er af brengt ons ook nergens.
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van een “rechte lijn” zijwaarts die lang duurt. Het voelt dan alsof de markt zit af te wachten tot grote spelers een keuze maken. De laatste maanden betekende dat, naar mijn beleving, een beweging naar beneden..

• Taro
  • Niet online

Taro

Daar gaan we! Alleen @Tominatie kan ons nog bullish houden en het tij keren!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Beaulion
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:12:
Daar gaan we! Alleen @Tominatie kan ons nog bullish houden en het tij keren!
Die komt met een dubbele kater terug als hij zijn portfolio opent..

• Taro
  • Niet online

Taro

Beaulion schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:18:
[...]

Die komt met een dubbele kater terug als hij zijn portfolio opent..
Nee hoor, die gaat weer keihard aan het werk en stort weer bij. Een voorbeeld voor onze maatschappij. Tenminste, ik zie mijzelf ook als een voorbeeld voor onze maatschappij, maar ik spaar ook en investeer ook in andere dingen ipv het iedere keer klakkeloos weer bullish in te leggen. Ik draag in ieder geval meer dan voldoende belasting af, maar ga iets behoedzamer te werk 8)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:29:
[...]

Nee hoor, die gaat weer keihard aan het werk en stort weer bij.
En dan over 5 jaar in een lambo rijden terwijl wij wachten op de bodem die al geweest is :+

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
[YouTube: https://youtu.be/JCksHT50IMY]

Ik weet zo niet welke indicator hij gebruikt, maar rond 3:18 laat hij een interessant stukje over support onder de $5800 zien. Ziet er naar uit dat onder de 5800 er echt pas weer support is rond $4200-4400. Zakken we daar nog onder dan zit er heel veel support op $2500.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Wie van jullie heeft de Aircoins app al ?
GRATIS MUNTEN.
Goedkoper krijg je ze niet.
O.a. Linda, $pac en Rdd.

[ Voor 32% gewijzigd door Ton Hasselt op 11-08-2018 18:53 ]

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11-2025
5800 is wat ik heb vernomen tevens historische support level. Daarna free fall. Maar goed in deze markt weet je het nooit.

Lekker shorten en scalpen tot ik verandering zie, easy money.

[ Voor 23% gewijzigd door green-tea op 11-08-2018 18:54 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:44
Ton Hasselt schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:52:
Wie van jullie heeft de Aircoins app al ?
GRATIS MUNTEN.
werkt niet goed, heb er een paar kunnen vangen de rest ligt of bij iemand in zijn tuin of bij een bedrijf binnen en zelf een midden op een meer. weg ermee bagger

• Ton Hasselt
zwerfkater schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:53:
[...]

werkt niet goed, heb er een paar kunnen vangen de rest ligt of bij iemand in zijn tuin of bij een bedrijf binnen en zelf een midden op een meer. weg ermee bagger
Werkt bij mij perfect, waarschijnlijk weer zo'n klote apple ?

• Ton Hasselt
McAfee heeft zelfs 25 miljoen dollar gedoneerd.

• TomTorquay
ggj87 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:46:
[video]

Ik weet zo niet welke indicator hij gebruikt, maar rond 3:18 laat hij een interessant stukje over support onder de $5800 zien. Ziet er naar uit dat onder de 5800 er echt pas weer support is rond $4200-4400. Zakken we daar nog onder dan zit er heel veel support op $2500.
Die indicator is het volume profile. Enkel beschikbaar op Tradingview premium. Indicator geeft aan waar historisch gezien veel actie was en dus resistance/support ligt. Maar dat zie je zelf ook wel als je genoeg uitzoomt.
$2500 lijkt mij eerlijk gezegd wel erg laag, maar niet uitgesloten. Maar dieper dan dat gaan we echt niet zakken, me dunkt. Zelf zie ik ook kleinere support op o.m. $3600, misschien wordt dat wel de bodem.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:44
Ton Hasselt schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Werkt bij mij perfect, waarschijnlijk weer zo'n klote apple ?
nee heb een s8. net ff gekeken en zie dat er wat verandert is. me hele straat ligt vol met munten dat was eerst nog niet haha es ff wat gaan vangen :P

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:03:
[...]
Indicator geeft aan waar historisch gezien veel actie was en dus resistance/support ligt. Maar dat zie je zelf ook wel als je genoeg uitzoomt.
Heb ik iets gemist dat we dit vaker hebben meegemaakt ? Is crypto al vaker op deze niveaus geweest ? Dit kan je toch niet vergelijken met alleen vorig jaar ?

Ben hem even kwijt .. zoals gewoonlijk :P

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

Heb ik iets gemist dat we dit vaker hebben meegemaakt ? Is crypto al vaker op deze niveaus geweest ? Dit kan je toch niet vergelijken met alleen vorig jaar ?

5800 zijn we al geweest, namelijk bij de vorige bounce naar 8500 was dat de low. Rond de 4k ligt in lijn met de -80% van 2014.

Edit: 3600 is trouwens precies op de trendline van de afgelopen 5+ jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 11-08-2018 19:15 ]

• TomTorquay
Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:08:

Ja, dat is meteen het grote minpunt van deze indicator. Als je weinig geschiedenis hebt op die niveau's kan dat de boel serieus vertekenen. Ik gebruik 'm dan ook niet, ik interpreteer liever zelf m'n supp/res-niveau's op basis van verleden, Fibonacci, EMA's en trendchannels...

• PilatuS
  • Niet online
Ondertussen maar weer even een flinke pump, net zoals een paar dagen terug.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ok :?

• TomTorquay
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:17:
Inderdaad, lachwekkend gewoon. Weer wat onschuldige zieltjes doen geloven dat we de weg naar boven terug hebben gevonden :N

• Slux
  • Niet online
Mag ook wel weer even

Wat een volume komt hier voorbij echt niet normaal, paar honderd BTC is niks daar.
https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD

Ze zijn de hele dag al bezig daar om die 6k te testen maar komt er niet doorheen, eens moet het op zijn en zullen we omhoog moeten gaan lijkt mij

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Vrij serieus deze pump. Iedereen nog in fiat?

Zero.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Die pumps slaan toch nergens meer op plots +300 uit het niets?

• TomTorquay
Pelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:19:
[...]

Vrij serieus deze pump. Iedereen nog in fiat?
Tuurlijk wel, dit zijn enkel de grote jongens die wat aan het spelen zijn. Bartje in the making naar mijn mening.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, heb de glazen bol maar weer opgepoetst, zijn naam is TA :+

• PilatuS
  • Niet online
De vorige keer dat het zo ging, 2 dagen terug, zijn we van 6200 naar 6600 gegaan om nog geen 24 uur later op 6000 te zitten.

Edit: Morgenavond 5800 dan maar ? :P

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 11-08-2018 19:27 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:53
Nu de high leverage shorts gesqueezed zijn weten we toch wel wat er te gebeuren staat? :)

[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 11-08-2018 19:28 ]

• Klaas25
De nacht komt er ook aan en afgelopen nacht was het ook hard omlaag.

Verwijderd

The Redman schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:27:
Nu de high leverage shorts gesqueezed zijn weten we toch wel wat er te gebeuren staat? :)
Vertel :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Dat volume op Bitmex is insane, tot 2 maanden geleden nog nooit serieus van ze gehoord. Altijd onder de radar gebleven of is er een goede reden dat niet iedereen daar aan het handelen is?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
Taro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:36:
Dat volume op Bitmex is insane, tot 2 maanden geleden nog nooit serieus van ze gehoord. Altijd onder de radar gebleven of is er een goede reden dat niet iedereen daar aan het handelen is?
Er zijn ook fake volumes...

• Slux
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

Kijk maar eens naar de recent trades kolommetje.

Ze doen bijna 4 miljard in 24 uur.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Thaam schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

En vergeet de "onzichtbare" volume's niet, buiten de beurzen om :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09

Bever!

3

Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:19:
[...]

Mag ook wel weer even

Wat een volume komt hier voorbij echt niet normaal, paar honderd BTC is niks daar.
https://www.bitmex.com/app/trade/XBTUSD

Ze zijn de hele dag al bezig daar om die 6k te testen maar komt er niet doorheen, eens moet het op zijn en zullen we omhoog moeten gaan lijkt mij
De prijs op bitmex is 50% coinbase en 50% nog een grote ex (naam ff kwijt) er wordt niks "getest" op bitmex het is alleen gokken op hoger lager..

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:36:
Er wordt geen btc verkocht daar. Alleen derivaten

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:41
Bart is op z'n kop gaan staan :)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:45:
[...]

De prijs op bitmex is 50% coinbase en 50% nog een grote ex (naam ff kwijt) er wordt niks "getest" op bitmex het is alleen gokken op hoger lager..
Ik denk dat je niet goed kijkt want een coinbase, binance, okex, bitfinex komen samen niet eens in de buurt van dat volume daar.

Verwijderd

Als het zakt klagen juli
lie steen en been,en als het in ene 300 omhoog pumpt klagen jullie ook??
Ik volg het ff niet meer

• Bever!

Bever!

3

Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat je niet goed kijkt want een coinbase, binance, okex, bitfinex komen samen niet eens in de buurt van dat volume daar.
Lees je maar even in op hun site hoe de xbtusd contracten werken

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:35
Op $300 pumps is echt niet te traden in deze markt. Voor je het weet ga je nat, zo hard als het daalt. Denk dat dit een mini short squeezje was. Zo zullen we er nog wel meer zien op de weg naar beneden.

• ggj87
Pfff.. ik zag in het orderboek van Bitfinex een kooporder van 205 BTC staan 8)7

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:24
Kut, te laat met bijkopen. Heb de boot gemist want het gaat nu to the moon.

• gabn88
ggj87 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:00:
Pfff.. ik zag in het orderboek van Bitfinex een kooporder van 205 BTC staan 8)7
Er zijn nog steeds believers :p

Interessant is om te zien of die echt gekocht worden of meer een soort stut voor de koers zijn.

• ggj87
gabn88 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:59:
Op $300 pumps is echt niet te traden in deze markt. Voor je het weet ga je nat, zo hard als het daalt. Denk dat dit een mini short squeezje was. Zo zullen we er nog wel meer zien op de weg naar beneden.
Denk het ook. Zie je wel vaker op het einde van een zijwaartse beweging in deze daling.

• ggj87
gabn88 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:02:
[...]

Er zijn nog steeds believers :p

Interessant is om te zien of die echt gekocht worden of meer een soort stut voor de koers zijn.
Dat was in de trade history, dus die persoon heeft ook echt 205BTC gekocht.

• TomTorquay
Matadores schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:02:
Mensen een beetje opstoken :N

Verwijderd

Matadores schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:02:
Ik niet, ik zit op de trein nu en we gaan gewoon omhoog

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Lees je maar even in op hun site hoe de xbtusd contracten werken
Ik volg je even niet, ze doen toch echt 4 milljard in 24 uur of het nou long of short is, handel blijft handel

• Matadores
"gevoelige" mensen :/

Verwijderd

Dit kun je ook omdraaien en zeggen dat jij hoopt dat iedereen verkoopt zo dat het verder daalt en jij goedkoper kan inkopen
Ik zie geen verschil

• Matadores
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:03:
[...]

Ik niet, ik zit op de trein nu en we gaan gewoon omhoog
Weekendje tour???

• TomTorquay
Geloof jij echt dat we nu vertrokken zijn?

• Matadores
TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Ik verwacht nog 5% daling op m'n portefeuille

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Hoe je het ook bekijkt, ooit gaan we omhoog

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

https://www.crypto-inside...egraaf-game-voor-bitcoin/
Ook een leuke die Degraaf. Hij vergeet dat what goes down some time must come up again. Is dat nu een fud-verspreider?

Bornclean

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:05:
Dit kun je ook omdraaien en zeggen dat jij hoopt dat iedereen verkoopt zo dat het verder daalt en jij goedkoper kan inkopen
Ik zie geen verschil
Daar zit zeker waarheid in. Alleen, deze beweging komt bij mij zo fake als wat over. Enfin, we gaan het zien.

• Bever!

Bever!

3

Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

Ik volg je even niet, ze doen toch echt 4 milljard in 24 uur of het nou long of short is, handel blijft handel
Dan lees je niet hoe prijs tot stand komt daar maakt mij verder niet uit. Het prijsje wat je daar ziet is zoals ik zei 50 procent gdax en nog een andere ex. En daar mag je dan op gokken of hij hoger of lager gaat

• PilatuS
  • Niet online
Bornin1972 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:09:
https://www.crypto-inside...egraaf-game-voor-bitcoin/
Ook een leuke die Degraaf. Hij vergeet dat what goes down some time must come up again. Is dat nu een fud-verspreider?
Het is: What Goes Up Must Come Down. Andersom weet ik niet of je het zo kan zeggen.

FUD zou ik het persoonlijk niet noemen. Hij geeft zijn mening, dat is alles. Anders zou iedere mening die niet omhoog zegt FUD zijn.

• Thaam
Als je nu een goede zak Qtum haalt en hij gaat minimaal terug naar zn ATH... dan ben je binnen. 8)7

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:47
Thaam schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:23:
Als je nu een goede zak Qtum haalt en hij gaat minimaal terug naar zn ATH... dan ben je binnen. 8)7
Hmmm, dat is maar x20. Dan koop ik liever BitConneeeeeeect. Die is dan weer x800 >:)

• Thaam
Tvermeulen schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:27:
[...]

Hmmm, dat is maar x20. Dan koop ik liever BitConneeeeeeect. Die is dan weer x800 >:)
8)7 :D

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:21:
[...]

Dan lees je niet hoe prijs tot stand komt daar maakt mij verder niet uit. Het prijsje wat je daar ziet is zoals ik zei 50 procent gdax en nog een andere ex. En daar mag je dan op gokken of hij hoger of lager gaat
Ik lees het wel goed hoor maar denk dat we elkaar niet begrijpen ;)

Het maakt niet uit welk product het is en hoe ze de prijs index bepalen, het is handel in BTC en op het moment wordt daar nu ver uit het meeste geld in verdiend en verloren.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01 22:37
BTC lijkt bijna voorspelbaar te worden. Ruwweg elke 24u is er een pump of dump met binnen diezelfde 24u het omgekeerde waardoor we weer (wederom, ruwweg) op dezelfde koers als aan het begin zitten. Dit gebeurt eigenlijk al sinds mei met als uitzondering de flinke stijging van een paar weken terug die we nu ook alweer kwijt zijn.

Heeft iemand hier trouwens ook een gefundeerde mening over iridium?
https://ird.cash/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:19:
[...]
Daar zit zeker waarheid in. Alleen, deze beweging komt bij mij zo fake als wat over. Enfin, we gaan het zien.
Bedoel er ook niks mee en ik val je zeker niet aan
Maar voelt een beetje als of het voor iedereen tijd word dat we een keer up gaan :-(

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:56:
BTC lijkt bijna voorspelbaar te worden. Ruwweg elke 24u is er een pump of dump met binnen diezelfde 24u het omgekeerde waardoor we weer (wederom, ruwweg) op dezelfde koers als aan het begin zitten. Dit gebeurt eigenlijk al sinds mei met als uitzondering de flinke stijging van een paar weken terug die we nu ook alweer kwijt zijn.

Heeft iemand hier trouwens ook een gefundeerde mening over iridium?
https://ird.cash/
Juist als je denkt dat ie voorspelbaar wordt doet ie het tegenovergestelde is mijn ervaring de laatste weken, zat er elke keer naast toen ik dacht nu heb ik hem door :9

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:16:
[...]

Juist als je denkt dat ie voorspelbaar wordt doet ie het tegenovergestelde is mijn ervaring de laatste weken zat er elke keer naast toen ik dacht nu heb ik hem door :9
zelfde voor mij de organische groei is ver te zoeken op het moment...…...

Prepare for the next ATH

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Met iedere keer een strakke sl is het nog wel leuk handelen in BTC.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:16:
[...]

Juist als je denkt dat ie voorspelbaar wordt doet ie het tegenovergestelde is mijn ervaring de laatste weken, zat er elke keer naast toen ik dacht nu heb ik hem door :9
Rond 18:20 was er een 100 dollar candle waar vrijwel gelijk weer 50 dollar af ging. Nog geen 1 uur later kwam er weer zoiets, maar dat werd 300 dollar zonder val.
Bastrianos schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:30:
Met iedere keer een strakke sl is het nog wel leuk handelen in BTC.
Als je mazzel hebt dat het omhoog blijft gaan ? En nog leuker: Eerst een 100 dollar dump om daarna met 300 dollar omhoog te gaan. Dat ging van de week zo. Dan wordt je stop loss geraakt en daarna gaat het flink stijgen. Hoe strakker de stop loss hoe sneller ie geraakt wordt. Zet je de stop loss niet strak kost het je flink als het omlaag blijft gaan ipv omhoog. Als jij dit wel goed weet te doen, dan horen we het hier natuurlijk heel graag :)

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
T'is allemaal over en uit helaas..

PB 3.2

• PilatuS
  • Niet online
j0ck0z schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:45:
T'is allemaal over en uit helaas..
Misschien :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xsx771zztvl01.jpg

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Wat denken jullie morgen BTC

• Pelox
Ik denk kop of munt of helemaal niks

Zero.

• TomTorquay
Ik zal straks eens met wat whales bellen. Laat jullie wel weten wat ze van plan zijn.

• gabn88
Goh, kocht begin dit jaar XRP voor €1,65. Verkocht ze heel snel (1 dag later) voor €1,50 en heb sindsdien mijn handen er niet meer aan gebrand. Baalde toen nog van het grote verlies in 1 dag (-6% is niet niks). Nu staat we ondertussen op €0,27. HODL is toch wel echt een super tactiek!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
gabn88 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:04:
Goh, kocht begin dit jaar XRP voor €1,65. Verkocht ze heel snel (1 dag later) voor €1,50 en heb sindsdien mijn handen er niet meer aan gebrand. Baalde toen nog van het grote verlies in 1 dag (-6% is niet niks). Nu staat we ondertussen op €0,27. HODL is toch wel echt een super tactiek!
Ah, de ATH koper die even komt vertellen hoe het spelletje gespeeld moet worden _/-\o_

En nu? Nu heb je nog niets behalve je mening? Stel je voor dat er mensen zijn die er al meer dan 6 x de inleg uit hebben gehaald, door zijn blijven spelen met de winst en nu nóg niet in de min staan? Die zijn er ook hoor :9

• Pelox
D-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:08:
[...]

Ah, de ATH koper die even komt vertellen hoe het spelletje gespeeld moet worden _/-\o_

En nu? Nu heb je nog niets behalve je mening? Stel je voor dat er mensen zijn die er al meer dan 6 x de inleg uit hebben gehaald, door zijn blijven spelen met de winst en nu nóg niet in de min staan? Die zijn er ook hoor :9
:w

Op 0.18 euro gekocht en met de bullrun mijn inleg eruit gehaald rest laten staan maar inmiddels is de helft weer verkocht voor iets anders. Het restant laat ik lekker staan.

Zero.

• ggj87
Morgen de hele dag rond 6400 en daarna een dump naar <6000. Geen bron, gewoon mijn gevoel. Zul je zien dat het naar 6800 springt :X
Pagina: 1 ... 223 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!