Zero.
Eindelijk iemand die in euro's praatBerry powel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:13:
ik wacht totdat hij de 5k in euro aantikt
Wel eens een film gezien waar de lift nog even blijft hangen voordat ie naar beneden dondert ? Daar zijn we nuPelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:13:
Bounce op 6k
Alle handel op exhanges is in dollars, waarom zou iemand in euro's praten ?
[ Voor 33% gewijzigd door PilatuS op 10-08-2018 23:20 ]
Mooi, ik sta paraat om goedkoop NEO, ADA, ONT en BTC in te kopen. Hoeveel verdiepingen gaan we naar beneden?PilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:19:
[...]
Wel eens een film gezien waar de lift nog even blijft hangen voordat ie naar benenden donderd ? Daar zijn we nu
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Tot de begane grond.Taro schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:20:
[...]
Mooi, ik sta paraat om goedkoop NEO, ADA, ONT en BTC in te kopen. Hoeveel verdiepingen gaan we naar beneden?
En staat nu al zo goedkoopTaro schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:20:
[...]
Mooi, ik sta paraat om goedkoop NEO, ADA, ONT en BTC in te kopen. Hoeveel verdiepingen gaan we naar beneden?
Zero.
Heb geen glazenbol helaas, ga af op wat ik zie en wat waarschijnlijk is. Logisch zou onder de 5.8k zijn als bodem aangezien de vorige low geen uptrend bracht zou deze lager moeten zijn. Iedere vorige low is dat dan ook geweest. Dan kom je aan 5.6k of 5.2k als volgend support level. Gaat het dan nog lager, geen idee. Krijgen we nog een bounce van 200 dollar of meer ?, vast wel.Taro schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:20:
[...]
Persoonlijk wacht ik gewoon lekker tot ik denk dat we weer omhoog gaan voor langere tijd wat de low ook gaat worden. Zelfs 6k als bodem is gewoon mogelijk, vandaar dat ik zo mijn ideeën heb, maar beslissingen laat afhangen van de praktijk.
De vraag was om daar een paar geleden mee te starten. Maar nog ff wachten en ik kan met een mooie extra korting wat goedkope BTC en alt inslaan om mee te beginnen voor haar.
Dat mijn eigen PF voorlopig nog steeds leeg bloedt nemen we maar even voor lief dan...
Nog ff en ik overweeg om mijn VET portfolio wat extra uit te breiden om er nog maar een extra ETH in te duwen. Kan mij niet voorstellen dat deze munt niet meer hersteld van deze enorme drop in 2 weken tijd.Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:45:
Je zou nu maar eens durven om 500 euro in Vechain te stoppen en over een paar maanden naar 5 euro per coin ziet doorschieten... boh boh
Afgelopen dinsdag gedaan, iets te vroeg ingekochtMatadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:45:
Je zou nu maar eens durven om 500 euro in Vechain te stoppen en over een paar maanden naar 5 euro per coin ziet doorschieten... boh boh
Van 500 euro naar 250000 euro, wie wil dat nou niet?paul-s83 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Nog ff en ik overweeg om mijn VET portfolio wat extra uit te breiden om er nog maar een extra ETH in te duwen. Kan mij niet voorstellen dat deze munt niet meer hersteld van deze enorme drop in 2 weken tijd.
De munten die het hardste dalen krijgen ook het grootste herstel over het algemeen. De vraag is alleen wanneer dat herstel komt. Ook bij een bounce zullen ze herstellen, maar als het daarna alsnog lager gaat bloeden ze ook weer flink.paul-s83 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Nog ff en ik overweeg om mijn VET portfolio wat extra uit te breiden om er nog maar een extra ETH in te duwen. Kan mij niet voorstellen dat deze munt niet meer hersteld van deze enorme drop in 2 weken tijd.
Genoeg munten die meer dan 10% omhoog doen op dagen dat BTC 5% doet.
Zit al in VET, dus wordt een uitbreiding op wat ik al heb ingekocht op omgerekend 0,015 en 0,045 USD eerder dit jaar toen het nog VEN wasMatadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:50:
[...]
Van 500 euro naar 250000 euro, wie wil dat nou niet?
He? Wat? Ik ben al weer vijf werkdagen ‘terug’...Chris.nl schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:08:
Volgens mij is er maar ééntje in dit topic die iedereen te vriend kan houden....
.... en die klootzak is nu dus op vakantie.
[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 11-08-2018 00:17 ]
Verwijderd
Nee verdwijnt weer in een bullrunKlaas25 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:16:
BTC bijna 50% dominant... o.0 Gaat er dan wat ergs gebeuren?
Hopelijk significant beneden $6k morgenochtend maar ik heb geen haast.
Wishful thinking altboy
[ Voor 68% gewijzigd door The Redman op 11-08-2018 00:23 ]
Mijn voorraadje is leuk voor als ie weer gaat knallen maar ik stop er geen nieuw geld in.. als dit het laagste punt is geweest baal ik niet dat ik niet heb bijgekocht, goed is goed.
Dit hondje is gekocht van de winst die ik in januari heb genomen (bij een echte fokker gehaald
Succes mensen in deze rollercoaster
Voor 1000% rendament gaan is zooooo januari 2018 héThaam schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 02:25:
Alles staat minimaal 10x zo laag als ATH van afgelopen januari. Zoveel interessante coins, maar in welke ga je investeren?...keuzes...
Doe 's gek en stop ook een klein beetje in IOST. Die bestond januari '18 nog niet, geen idee wat die een volgende bullrun doet.... Kan ook nooit onder de ICO prijs komen, want heeft geen ICO gehad. What could go wrong?
Serieus, ik zit er 100% in en denk echt dat IOST het zou kunnen maken. Het risico is wel aanzienlijk dus doe vooral wat ik zeg (beetje) en niet wat ik doe (alles op 1 coin).
De kans dat XRP moont omdat BTC moont en Henk en Ingrid ook willen instappen op een naam die ze op het journaal hebben gehoord, lijkt me momenteel groter dan dat een veelbelovende onbekende coin (nog geen mainnet) meevliegt in het grote piramidespel.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Portugese waterhond of labra kruising ?D-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:30:
Dit hondje is gekocht van de winst die ik in januari heb genomen (bij een echte fokker gehaald)
[afbeelding]
Wel Crypto genoemd hoop ik ?
iets meer leeg gelopen iigNew Yorker schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 06:53:
Crypto is alweer dood.
Ik trade nu alleen nog maar een deel van mijn stack BTC<->USDt. Fiat blijft maar lekker op de bank staan totdat er een duidelijke bodem / richting is.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:27:
Wat is er met ICON (ICX) aan de hand. Stond in januari op $12. Nu op $1,30.
85 procent eraf in 6 maanden.
Nog geen maand verder.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:11:
Wat er nu met VEN gebeurt lijkt me een grote exit actie van de oprichters.
Hij stond in januari op bijna $10 en nu op $1,73.
ICX op 0,66 (komend van $12)
VEN op 0,88 (komend van $9,80)
Ik had mijn geld beter in de Turkse Liracoin kunnen beleggen
En sinds vandaag is de BTC dominance weer boven de 50% !
crypo is dead.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2018 07:45 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Ik zie geen verschil met andere munten
NEO was $180 nu $18
VET was $10 nu $1
Zelfde route, dus ik denk gewoon dat de grote zakken vullende mannen hun knaken komen ophalen en daarna begint het spelletje opnieuw
Das alles
Mijn eerste crypto aankoop was ooit 2 ETH a 170, verkocht voor 270 Euro per stuk na een week. We staan weer bijna op die 270 Euro...
BCash staat trouwens ook al enige tijd niet meer op 0.1 BTC, maar nu op 0.09 BTC, zullen ze ook niet leuk vinden.
Volgens mij komt het moment dat mensen weer fors gaan investeren wel weer dichtbij met zulke bedragen. Aan de andere kant kan NEO ook wel naar de 0,01 Dollar en ETH naar de 10 Dollar, dus tjah, hoe lang wacht je nog.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 11-08-2018 08:13 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik wacht niet langer , zal best nog wel lager kunnen , moet dan maar , heb lekker bijgekocht in een 8tal coinsTaro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:08:
Gisteren rond 23:00 wilde ik extra investeren door via NEO in te stappen. Per 2 stuks 39 Euro, maar niet gedaan, nu 2 stuks voor 33,51 Euro...
Mijn eerste crypto aankoop was ooit 2 ETH a 170, verkocht voor 270 Euro per stuk na een week. We staan weer bijna op die 270 Euro...
BCash staat trouwens ook al enige tijd niet meer op 0.1 BTC, maar nu op 0.09 BTC, zullen ze ook niet leuk vinden.
Volgens mij komt het moment dat mensen weer fors gaan investeren wel weer dichtbij met zulke bedragen. Aan de andere kant kan NEO ook wel naar de 0,01 Dollar en ETH naar de 10 Dollar, dus tjah, hoe lang wacht je nog.
Zero.
Rustig laten staan tot BTC de 5K aantikt, de daling is volgens mij nog niet klaarPelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:31:
Heb nog 350 euro op kraken staan.. maar waar in investeren nu.. xlm is nog te duur ten opzichte van de rest, ltc.. weinig vertrouwen in, dan toch maar eth of gewoon btc?
Bornclean
BTC, dat is het beste voor de markt, en dus ook voor jezelf (en onsPelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:31:
Heb nog 350 euro op kraken staan.. maar waar in investeren nu.. xlm is nog te duur ten opzichte van de rest, ltc.. weinig vertrouwen in, dan toch maar eth of gewoon btc?
Prepare for the next ATH
Nee dat is heel mooi. Gisteren teruggekocht.sourcecode schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:38:
jammer dat HOT niet zakt
Zero.
Australian Labradoodle idd.. Die naam mocht niet van de dames hierSlux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 06:50:
[...]
Portugese waterhond of labra kruising ?
Wel Crypto genoemd hoop ik ?
Wie betaalt, bepaalt!D-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Australian Labradoodle idd.. Die naam mocht niet van de dames hier
Zero.
Verwijderd
Maargoed zoals het nu gaat is dat elke maand wel een keer het geval. Ik kijk het nog even aan en ben benieuwd waar ditmaal de stijging eindigd. Vorige keer was dat 8.5k, zoiets?
Indien we nu zakken naar een sub 6k support en terugbouncen naar een lower high dan durf ik er mijn pet om te verwedden dat er dit jaar nog wel een lager inkoop moment komt. Vorige x lag de support op... 5.8k? Kijken of we dit keer lager gaan en minder hoog.
Ik denk dat de volgende high rond de 7.2k zal liggen. Zo niet dan knalt hij door naar de 10k denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:45:
Het begint nu wel erg aantrekkelijk te worden om er weer wat centjes in te drukken!
Maargoed zoals het nu gaat is dat elke maand wel een keer het geval. Ik kijk het nog even aan en ben benieuwd waar ditmaal de stijging eindigd. Vorige keer was dat 8.5k, zoiets?
Indien we nu zakken naar een sub 6k support en terugbouncen naar een lower high dan durf ik er mijn pet om te verwedden dat er dit jaar nog wel een lager inkoop moment komt. Vorige x lag de support op... 5.8k? Kijken of we dit keer lager gaan en minder hoog.
Zero.
Denk niet dat het ze lukt maar we gaan het zien
Bornclean
Zal je zien dan hij even onder de 6k duikt en als een raket omhoog vliegt. Iedereen weet te laat.. Ik ga zo instappen, dan maar weer te vroeg.Bornin1972 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:59:
Er is geen enkele reden voor BTC om nu te stijgen. Magische grens, velen wachten nu gewoon om goedkoop in te kopen onder de 6k.
Zero.
Bornclean
Je kan nooit op het juiste moment instappen, ik was 2/3 dagen al terug ingestapt, meestal stap ik ook uit na een paar % verlies en daardoor ook de vorige runs gemist, ik blijf nu maar eens zitten. BTC, LTC, ETH, DashPelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:04:
[...]
Zal je zien dan hij even onder de 6k duikt en als een raket omhoog vliegt. Iedereen weet te laat.. Ik ga zo instappen, dan maar weer te vroeg.
heb m,n favoriete alts al bijgekocht , nu wacht ik voor btc op de 5200 grens in € om bij te kopen , net zoals in apr en jun , en hoddelen dan maar weerPelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:04:
[...]
Zal je zien dan hij even onder de 6k duikt en als een raket omhoog vliegt. Iedereen weet te laat.. Ik ga zo instappen, dan maar weer te vroeg.
Klopt , ik heb Ethereum zelf nog nooit gehad , denk er de laatste tijd wel aan ,maar ja , je moet keuzes maken ,Klaas25 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:27:
Ik hoor iedereen over hun favo alts en natuurlijk btc bijkopen maar niemad die ook nog Ethereum af en toe bijkoopt?
Verwijderd
Die 70% verdwijnt ook weer als sneeuw voor de zon in een bullrunThe Redman schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:40:
Alle mensen die in stervende alts zitten en hodlen of nu al bijkopen... spreek jullie weer op 70% dominance.
Ik vermoed hetzelfde. Kun jij je verwachtingen motiveren? Ben altijd benieuwd naar een andere motivatie dan de mijne.gabn88 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:48:
Ik verwacht BTC $4300 te zien voor eind December. Mis ik dan eventuele kleine bounces tussendoor? Ja. Maak ik tussendoor grote verliezen? Nee. Lekker rustig blijven nu is het devies.
Bornclean
De verwachting is gebaseerd op:Bornin1972 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:51:
[...]
Ik vermoed hetzelfde. Kun jij je verwachtingen motiveren? Ben altijd benieuwd naar een andere motivatie dan de mijne.
1. Sinds het begin van de bear market wordt +/- $4k als bodem aangemerkt op basis van TA. (Logaritmische grafieken)
2. De beste mining bedrijven spelen break even rond die koers en zullen stoppen met verkopen (verkopen nu nog met winst)
3. Tov $20k lijkt het goedkoop, en mensen kunnen 5x zoveel BTC kopen voor hetzelfde geld, wat er denk ik voor zorgt dat er eindelijk meer geld de markt in zal gaan dan eruit.
4. Totale market cap zal ruim onder de $150 miljard zitten, wat ook een stuk realistischer is dan wat we gezien hebben.
Ik wil niet onvriendelijk of negatief overkomen. Maar niemand weet of we ooit nieuwe all time highs gaan halen. Zodoende weet ik dus niet of de hodlers die nu op -60% ooit hun inzet weer terug gaan krijgen. Met een nog grotere daling zullen er ook alts wegvallen omdat de founders de stekker eruit trekken en er vandoor gaan met de laatste euro's. De crypto is begonnen met het doel om 'bestaand' geld te vervangen. Op dit moment wordt er niet mee betaald maar wordt er alleen getrade. Daytraders verdienen goed geld. Bagholders en beginnende traders verliezen geld en vertrouwen. Benieuwd waar dit eindig.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:45:
[...]
Die 70% verdwijnt ook weer als sneeuw voor de zon in een bullrun
Verwijderd
BTC is idd begonnen om bestaand geld te vervangen. Helaas is het zo traag als dikke stront door een trechter en wordt het nu beschouwd als store of value. Lekker man zo'n volatiel ding als store of value.lonehitman schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:15:
[...]
Ik wil niet onvriendelijk of negatief overkomen. Maar niemand weet of we ooit nieuwe all time highs gaan halen. Zodoende weet ik dus niet of de hodlers die nu op -60% ooit hun inzet weer terug gaan krijgen. Met een nog grotere daling zullen er ook alts wegvallen omdat de founders de stekker eruit trekken en er vandoor gaan met de laatste euro's. De crypto is begonnen met het doel om 'bestaand' geld te vervangen. Op dit moment wordt er niet mee betaald maar wordt er alleen getrade. Daytraders verdienen goed geld. Bagholders en beginnende traders verliezen geld en vertrouwen. Benieuwd waar dit eindig.
Mee eens , zolang alle coins mee bewegen met die volatiele , gemanipuleerde Bitcoin , en niet op eigen benen kunnen staan , zal crypto nooit bestaand geld kunnen vervangen , er moet eerst nog heel veel veranderen , wil crypto serieus gevonden worden , zeker door de grote jongens , die het nu alleen gebruiken om met manipulatie snel nog meer geld te verdienen , en aan ons de kruimels over latenVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:18:
[...]
BTC is idd begonnen om bestaand geld te vervangen. Helaas is het zo traag als dikke stront door een trechter en wordt het nu beschouwd als store of value. Lekker man zo'n volatiel ding als store of value.Ondertussen zijn er wel andere doelen voor crypto ontstaan. De markt staat in zijn kinderschoenen en zal nog veel verder groeien
Verwijderd
Ik betwijfel of crypto ooit het geld gaat vervangen. Lijkt mij niet realistisch, denk dat je vooral moet kijken naar de usecases die gebruik kunnen maken van cryptocryptore schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:29:
[...]
Mee eens , zolang alle coins mee bewegen met die volatiele , gemanipuleerde Bitcoin , en niet op eigen benen kunnen staan , zal crypto nooit bestaand geld kunnen vervangen , er moet eerst nog heel veel veranderen , wil crypto serieus gevonden worden , zeker door de grote jongens , die het nu alleen gebruiken om met manipulatie snel nog meer geld te verdienen , en aan ons de kruimels over laten
Denk zelf dat juist de echte decentrale valuta cryptos toekomst hebben ook al hebben zij hun beperkingen, en juist al die centrale andere coins niks toevoegen aan crypto en ook geen toekomst hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:18:
[...]
BTC is idd begonnen om bestaand geld te vervangen. Helaas is het zo traag als dikke stront door een trechter en wordt het nu beschouwd als store of value. Lekker man zo'n volatiel ding als store of value.Ondertussen zijn er wel andere doelen voor crypto ontstaan. De markt staat in zijn kinderschoenen en zal nog veel verder groeien
Verwijderd
Nu speelt gewoon de zomer mee, de kopers liggen op het strand en mogen de laptop niet aanzetten van de vrouw
Crypto is niet heilig, maar het staat nog in de kinderschoenen, net als het internet eind 90er jaren. Veel websites zijn sinds die tijd gestopt en dat zal met veel coins ook gebeuren. Niet voor alles is een blockchain nodig. Wat ik inmiddels voorbij heb zien komen, een blockchain om prive jets te kunnen boeken? Het lijkt mij dat 1 servertje dat allemaal wel kan afhandelen.
XRP wel. Alleen niet morgen ofzo.. kost tijd.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:31:
[...]
Ik betwijfel of crypto ooit het geld gaat vervangen. Lijkt mij niet realistisch, denk dat je vooral moet kijken naar de usecases die gebruik kunnen maken van crypto
Niet door de huidige generatie alts.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:45:
[...]
Die 70% verdwijnt ook weer als sneeuw voor de zon in een bullrun
Verwijderd
XRP gaat echt niet geld vervangen, XRP gaat gebruikt worden voor transacties bij banken en bedrijven.Klaas25 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:34:
[...]
XRP wel. Alleen niet morgen ofzo.. kost tijd.
Zullen heus een hoop huidige alts afsterven, zitten toch wel een paar pareltjes tussen hoor
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2018 10:41 ]
Ook niet.Klaas25 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:34:
[...]
XRP wel. Alleen niet morgen ofzo.. kost tijd.
Als Ripple naar de gewone beurs gaat kunnen het leuke aandelen zijn, maar XRP los van het fijt of het wel of geen een goed product is, hoort eigenlijk niet thuis in crypto land.
Verwijderd
Hoezo niet? XRP is hardstikke decentraalSlux schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:40:
[...]
Ook niet.
Als Ripple naar de gewone beurs gaat kunnen het leuke aandelen zijn, maar XRP los van het fijt of het wel of geen een goed product is, hoort eigenlijk niet thuis in crypto land.
Dit is wel een leuk artikel om te lezen vind ik zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:41:
[...]
Hoezo niet? XRP is hardstikke decentraal
https://blog.bitmex.com/the-ripple-story/
Als we een nieuwe rally/bounce zouden krijgen is de kans groot dat die max tot 7k zal gaan als we terugkijken naar de vorige rallies, iedere high was telkens 1500 lager tov de vorige.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:45:
Het begint nu wel erg aantrekkelijk te worden om er weer wat centjes in te drukken!
Als economen het zelf niet snappen en niet tastbaar is dan is het al snel niks.cryptore schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:56:
Een ouder bericht , maar m.i. wel waar
https://medium.com/@ronal...es-verdiepen-4187733ad2be
Maar ze kopen wel goud en aandelen wat ze ook nooit fysiek in hun handen krijgen.
Ze lopen wat achter op dat gebied. BTC is net als goud dat moeten ze nog even door krijgen
Waarom blockchain om tickets te verkopen?Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:34:
Ik vind het allemaal wel grappig, jaren geleden heb ik jaren lang gehandeld in forex. En daar zag je ook altijd hetzelfde. Supportlijnen, TA, TI, etc etc, en vaak klopten die van geen kant. Ik handelde altijd op gevoel, en dat bleek meestal het juiste, maar ieder zn ding.
Nu speelt gewoon de zomer mee, de kopers liggen op het strand en mogen de laptop niet aanzetten van de vrouw
Crypto is niet heilig, maar het staat nog in de kinderschoenen, net als het internet eind 90er jaren. Veel websites zijn sinds die tijd gestopt en dat zal met veel coins ook gebeuren. Niet voor alles is een blockchain nodig. Wat ik inmiddels voorbij heb zien komen, een blockchain om prive jets te kunnen boeken? Het lijkt mij dat 1 servertje dat allemaal wel kan afhandelen.
Je kan net zo goed met een centrale server iets fraude bestendig ontwikkelen.
Via blockchain je privacy data bewaren? Ik moet er niet aan denken als je privacy key gestolen wordt.
Voor altijd heeft iemand anders je prive data en kan je niks meer veranderen wat bij een centrale server nog wel kan.
Het spel wordt momenteel op BitMEX en BitForex gespeelt.Taro schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:20:
Op Binance lijkt het erop alsof ze BTC nu bewust omlaag drukken met 3 grote sell orders van >100 BTC per stuk.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Trouwen ga ik niet doen, wel 2 kinderen en 18 jaar samen
Zero.
Pelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:26:
[...]
Aha, Sja. De naam crypto werd hier natuurlijk wel binnen gebracht maar tja.. Soms moet je meebuigen hePelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:26:
[...]
En wat zegt jouw gevoel dan momenteel?Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:34:
Ik vind het allemaal wel grappig, jaren geleden heb ik jaren lang gehandeld in forex. En daar zag je ook altijd hetzelfde. Supportlijnen, TA, TI, etc etc, en vaak klopten die van geen kant. Ik handelde altijd op gevoel, en dat bleek meestal het juiste, maar ieder zn ding.
Dat verhaal van de zomer vind ik trouwens - met alle respect - onzin. Zijn jullie mannen of zijn jullie kinderen? Vrouw laten bepalen wat je op je smartphone doet, wtf?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
ik zou ook niet op vakantie willen met iemand die de hele dag op de mobiel zit te loeren maar goed kom ook uit een andere tijd gelukkigTomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
En wat zegt jouw gevoel dan momenteel?
Dat verhaal van de zomer vind ik trouwens - met alle respect - onzin. Zijn jullie mannen of zijn jullie kinderen? Vrouw laten bepalen wat je op je smartphone doet, wtf?
Ik ook niet hoor, maar dat hoeft ook helemaal nietbie100 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:20:
ik zou ook niet op vakantie willen met iemand die de hele dag op de mobiel zit te loeren maar goed kom ook uit een andere tijd gelukkig
Verwijderd
dat de vrouw bepaald, was natuurlijk maar een grapje.TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Misschien dat sell in may and go away, but remember to come back in september inmiddels ook voor deze handel geldt.
daarnaast handel ik niet meer op vakantie, ik zorg voor de vakantie dat ik alle posities kwijt ben, en dan kijk ik na mn vakantie wel weer hoe het ervoor staat. Brengt heel veel rust.
weet ikTomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:25:
[...]
Ik ook niet hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet
Laat weer zien hoe weinig kennis mensen hebben in de coins die ze kopen ;p
Vrouwen bloot, handel dood. Komkommertijd. Hoe je het ook noemt, het is een weerkomend fenomeen dat de handel in de zomer heel dun is, en dus gevoelig voor daling.TomTorquay schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Weinig volume kan evengoed een stijging veroorzaken.gabn88 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:41:
Vrouwen bloot, handel dood. Komkommertijd. Hoe je het ook noemt, het is een weerkomend fenomeen dat de handel in de zomer heel dun is, en dus gevoelig voor daling.
Maar zou dat juist geen reden kunnen zijn om ze wel te kopen?mugenmarco schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:37:
Oke even serieus. Mensen die beweren dat XRP geld gaat vervangen hebben geen flauw idee wat XRP inhoud en wat voor nut het heeft.
Laat weer zien hoe weinig kennis mensen hebben in de coins die ze kopen ;p
Ripple en BTC werden tijdens de vorige bullrun vaak in één adem genoemd.. Zijn het niet juist de nieuwe instappers zonder kennis (Henk en Ingrid) die 'we' tijdens een volgende bullrun willen uitmelken?
(ps ik koop zelf geen XRP)
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Dat was idd voor mij de reden om ze vorige maand te kopen.. Maar nu is alles weer teruggezet in de ‘je weet wel’ muntjesChris.nl schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Maar zou dat juist geen reden kunnen zijn om ze wel te kopen?
Ripple en BTC werden tijdens de vorige bullrun vaak in één adem genoemd.. Zijn het niet juist de nieuwe instappers zonder kennis (Henk en Ingrid) die 'we' tijdens een volgende bullrun willen uitmelken?
(ps ik koop zelf geen XRP)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!