Waarop baseer je dat?Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:14:
Het keerpunt is in zicht, nog 15% van jullie portefeuillewaarde eraf en de stijging zal daarna worden ingezet.
Laatste drop (denk ik) incoming!
hmm. weerstand op 6300..
hmm. weerstand op 6300..
[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 10-08-2018 13:59 ]
Zero.
Voorkomen van fraude, bedrijven verkopen hun tickets nu toch ook al via externe systemen? Waarom zouden ze niet in het systeem kunnen kijken?Nap schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:18:
[...]
Sorry maar dit zijn een hoop buzzwords. Wat heb je meer nodig dan een ticket (van welke aanbieder dan ook), een website en een ideal link?
Bedrijven gaan niet hun tickets op een externe blockchain verkopen, ze bieden ook service, willen in hun eigen systeem kunnen. Hoezo heb je nu geen controle over je tickets?
Get protocol? Klaar voor de toekomst? Welke toekomst?
Je hebt hiervoor geen coin nodig,simple as that
Waar dan
Bedrijven als ticketscript bedoel ik. Een extra tussenpartij gaat er niet komen doordat ze blockchain gebruikenMachlah schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:00:
[...]
Voorkomen van fraude, bedrijven verkopen hun tickets nu toch ook al via externe systemen? Waarom zouden ze niet in het systeem kunnen kijken?
Zit toch redelijk wat koopkracht rond 6400/6300/6200.. zie hem echt niet zomaar veel verder zakken eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 10-08-2018 14:06 ]
Zero.
Lol, een whale heeft er zin in
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
nee nog 1 dipje please..daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:06:
To the m00n?
Zero.
Dat dacht ik gisteren dus en gebeurde precies wat er nu ook gebeurdePelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:55:
Laatste drop (denk ik) incoming!
Ik hoop op hetzelfde haha, schrok wel van de groene kaarsen.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:08:
[...]
nee nog 1 dipje please..dan gooi ik mijn restant fiat er nog snel in
Had mijn vinger al op de buy knop.. en hoppa weg was ie..daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:10:
[...]
Ik hoop op hetzelfde haha, schrok wel van de groene kaarsen.
Zero.
Zie niet in waarom niet... als ik de website mag geloven hebben ze al een aantal klanten. Het is toch niet zo dat een extra partij geen bestaansrecht heeft omdat ze blockchain gebruiken?Nap schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:05:
[...]
Bedrijven als ticketscript bedoel ik. Een extra tussenpartij gaat er niet komen doordat ze blockchain gebruiken
Mogen niet vergeten dat we in serieuze support zone zitten nu, dus eigenlijk niet zo verbazingwekkend dat dit gebeurd, kan nog zo'n paar dagen doorgaan vooraleer we de uiteindelijke richting gaan kennenPilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:10:
[...]
Dat dacht ik gisteren dus en gebeurde precies wat er nu ook gebeurde
Dit is toch een fake move? Manipulatie om mensen in de val te lokken volgens mij. Opeens zo'n pijl omhoog bij $6300 terwijl daar nauwelijks enige weerstand was een paar dagen geledendabla schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:40:
Mogen niet vergeten dat we in serieuze support zone zitten nu, dus eigenlijk niet zo verbazingwekkend dat dit gebeurd, kan nog zo'n paar dagen doorgaan vooraleer we de uiteindelijke richting gaan kennen
extra partijen die inkomsten genereren puur en alleen met de doorverkoop van (bestaande)kaarten, hebben dan idd geen bestaansrecht meerMachlah schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:14:
[...]
Zie niet in waarom niet... als ik de website mag geloven hebben ze al een aantal klanten. Het is toch niet zo dat een extra partij geen bestaansrecht heeft omdat ze blockchain gebruiken?
https://blog.guts.tickets...ain-solution-c827d9c2554f
Eens met TomTorquay. 6300 is geen serieuze support zoals de 6200 dat is. Vind dit ook wel een fake move inderdaad.dabla schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:40:
[...]
Mogen niet vergeten dat we in serieuze support zone zitten nu, dus eigenlijk niet zo verbazingwekkend dat dit gebeurd, kan nog zo'n paar dagen doorgaan vooraleer we de uiteindelijke richting gaan kennen
Uiteraard wil ik niemands feestje bederven.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:32:
[...]
We zijn bezig met een feestje en hoppekee.. meneer komt even binnen met 2k..
ps. gisteren al noodgedwongen overgestapt van de snelle jelle's naar de vlugge japie's.. dat lijkt mij even genoeg voor nu..
Het is beter om met alle scenario's rekening te houden, dan kan je ook niet voor verrassingen komen te staan
Fake move of niet, we zitten nu op 6400/6500 en dat is wel een support zone uit het verleden, 6300 is dus niet meer van belang het gaat om de 6400 en de 6200 op dit moment.PilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:01:
[...]
Eens met TomTorquay. 6300 is geen serieuze support zoals de 6200 dat is. Vind dit ook wel een fake move inderdaad.
Zero.
Heb je natuurlijk wel gelijk in, maar de manier waarop we daar komen gaat weer nergens over. Dit is helaas iets wat het laatste jaar steeds meer gekomen is. Van een normale stijging of daling is geen sprake meer. Om die candle van net zo te laten gaan is iemand met 10 tallen miljoenen aan het gooien. Anderhalf jaar terug ging de boel langzaam omhoog over meerdere dagen en langzaam omlaag ook over meerdere dagen. Hier een daar wel eens een grotere sprong, maar niets zo extreem als hoe het nu gaat.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:08:
[...]
Fake move of niet, we zitten nu op 6400/6500 en dat is wel een support zone uit het verleden, 6300 is dus niet meer van belang het gaat om de 6400 en de 6200 op dit moment.
Als een paar mensen met heel veel geld de boel omhoog of omlaag laten gaan doen ze dit ook wel met een reden. Gisteren hadden we ook weer een prachtige bulltrap zo rond de 6600 om daarna als een idioot omlaag te gaan. Ik hou tegenwoordig ook flink rekening met manipulatie. Want in mijn ogen is dit manipulatie. Dat we dan op een bepaald support level uitkomen weegt natuurlijk wel mee, maar ik vind het een stuk minder belangrijk als we daar op zo'n manier komen.
Het lijkt inderdaad sterk op manipulatie in de hoop dat men op de trein springt.. Springen we massaal op de trein dan vliegen we omhoog en zo niet dan verkopen ze toch weer lekker de boel en proberen ze het later opnieuw. Tja kan zomaar kloppen inderdaad.. het is dus de truc om op de juiste trein te springen, meestal heb ik een trein later en kom ik onderweg de eerdere trein retour tegen..PilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:14:
[...]
Heb je natuurlijk wel gelijk in, maar de manier waarop we daar komen gaat weer nergens over. Dit is helaas iets wat het laatste jaar steeds meer gekomen is. Van een normale stijging of daling is geen sprake meer. Om die candle van net zo te laten gaan is iemand met 10 tallen miljoenen aan het gooien. Anderhalf jaar terug ging de boel langzaam omhoog over meerdere dagen en langzaam omlaag ook over meerdere dagen. Hier een daar wel eens een grotere sprong, maar niets zo extreem als hoe het nu gaat.
Als een paar mensen met heel veel geld de boel omhoog of omlaag laten gaan doen ze dit ook wel met een reden. Gisteren hadden we ook weer een prachtige bulltrap zo rond de 6600 om daarna als een idioot omlaag te gaan. Ik hou tegenwoordig ook flink rekening met manipulatie. Want in mijn ogen is dit manipulatie. Dat we dan op een bepaald support level uitkomen weegt natuurlijk wel mee, maar ik vind het een stuk minder belangrijk als we daar op zo'n manier komen.
Zero.
In Zwolle centrum.mugenmarco schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:03:
[...]
Waar danin mijn regio zijn die munten nergens meer te krijgen, en dan na gaan dat ik vrijwel nooit bij de mac eet en puur voor die munt er heen ging xD
En ze zijn iedere keer ook weer anders. Gisteren hadden we een 300 dollar jump met nog 100 dollar wat later. Nu hebben we een 200 dollar jump gehad. De vraag is wat nu als je deze gemist hebt. Hopen op die 100 dollar die misschien komt ? Of misschien wel 200 dollar ? Bij zulk soort dingen zie je dan vaak dat het juist weer compleet anders gaat met bijvoorbeeld een 100 dollar drop of nog meer.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:21:
[...]
Het lijkt inderdaad sterk op manipulatie in de hoop dat men op de trein springt.. Springen we massaal op de trein dan vliegen we omhoog en zo niet dan verkopen ze toch weer lekker de boel en proberen ze het later opnieuw. Tja kan zomaar kloppen inderdaad.. het is dus de truc om op de juiste trein te springen, meestal heb ik een trein later en kom ik onderweg de eerdere trein retour tegen..
Leuk als je net op tijd kan instappen, maar of het 100 dollar of 300 dollar wordt en of het daarna blijft stijgen of na een half uur weer gedumpt wordt, niemand die het weet behalve de mensen aan de knoppen. Daarom ben ik ook bezig met handelen op langere termijn, want dit is bijna niet te doen. We zijn nu met leuk 200 dollar omhoog gegaan, maar 200 omlaag had net zo goed gekunt. Dan heb je ook nog de kleine vallen om de stop losses af te laten gaan zodat als je koopt en je stijging daarna alsnog mist.
Iemand al geinvesteerd in ETC? (bijv op coinbase pro) Koers staat nu rond de 13 euro. Of beter ver weg van blijven?
SPiET
Waar haal je die support vandaan ?PilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:01:
[...]
Eens met TomTorquay. 6300 is geen serieuze support zoals de 6200 dat is. Vind dit ook wel een fake move inderdaad.
Als ik naar de orderboeken van de grote exchanges kijk, zie dat niet echt terug.
En als daar support zou zijn dan is het bied support wat zou betekenen dat we juist omhoog gaan op dat niveau
Dat wilde ik inderdaad ook vragen. Op basis van wat concluderen jullie dat er een 'support' gebied zou zijn?Slux schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Waar haal je die support vandaan ?
Als ik naar de orderboeken van de grote exchanges kijk, zie dat niet echt terug.
En als daar support zou zijn dan is het bied support wat zou betekenen dat we juist omhoog gaan op dat niveau
dat is voorspeld door Jomandadaboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:
[...]
Dat wilde ik inderdaad ook vragen. Op basis van wat concluderen jullie dat er een 'support' gebied zou zijn?
Gisteren toch weer alles in BTC gestoken, zonder stop loss. Toen hij richting de 6300 ging dacht ik: gewoon holden, anders trap ik er weer in. En nu kom ik terug van de SuperIntermarché met lekkere Franse meuk om op te gaan drinken en heeft er weer iemand groots ingeslagen

Met mijn originele bedrag had ik dit nooit gedaan, maar vorige week 75% uit laten betalen, dus neem ik meer risico met het resterende bedrag. Pas onder de 6k ga ik weer nadenken over verkopen.
Met mijn originele bedrag had ik dit nooit gedaan, maar vorige week 75% uit laten betalen, dus neem ik meer risico met het resterende bedrag. Pas onder de 6k ga ik weer nadenken over verkopen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
honderdtallen zijn altijd een support of weerstandzone, psychologische grenzen, mensen houden van afgeronde getallen.daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:
[...]
Dat wilde ik inderdaad ook vragen. Op basis van wat concluderen jullie dat er een 'support' gebied zou zijn?
Zero.
Inderdaad rond de 100-tallen. Maar het helpt ook (misschien wel meer) om wat horizontale lijntjes te trekken op momenten dat het even zijwaards is gegaan in het verleden. Zo zie je ook sneller gaten tussen waar het net even harder omhoog of omlaag kan schieten omdat de support/resistance daar dus minder is bij de 100-tallenPelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
honderdtallen zijn altijd een support of weerstandzone, psychologische grenzen, mensen houden van afgeronde getallen.
Dit én de 20, 50, 100, 200 EMA's is eigenlijk alles wat ik gebruik om het onbegrijpelijke soms wat begrijpelijker te maken
[ Voor 24% gewijzigd door JorzoR op 10-08-2018 16:11 ]
"6300 is geen serieuze support zoals de 6200 dat is. Vind dit ook wel een fake move inderdaad"Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
honderdtallen zijn altijd een support of weerstandzone, psychologische grenzen, mensen houden van afgeronde getallen.
Wat is het verschil tussen 6200 en 6300 qua support dan?
En die honderdtallen verschillen ook nog per valuta. In Euro kan iets een grens zijn, waardoor dat in Dollars ook een grens wordt op een niet honderdtal en andersom. Dollars zullen wel de dienst uitmaken, maar toch.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op basis van het gedrag van BTC in het verleden in de buurt van deze prijzen. Fibonacci kan je ook nog meenemen, maar dat is enkel voor de echte hardcore liefhebbersdaboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:40:
[ Voor 13% gewijzigd door TomTorquay op 10-08-2018 16:02 ]
Fibonacci niveau's gebasseerd op de koers die we gehad hebben.Slux schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Waar haal je die support vandaan ?
6200 is zo'n support level. Waarom het daar nu niet meer omhoog zou moeten is gaan omdat we al enige tijd met dit niveau spelen en gezien de dalingen vanuit 8500 het logisch is dat deze zou breken. We hebben eerst een low van 5800 gemaakt waarbij we nu lager zouden moeten gaan. Tot nu toe bouncen we steeds af op die 6200, maar de vraag is of dit zo blijft. En ja, zoals altijd kan alles en hoeft het niet lager te gaan, maar het is iets om serieus rekening mee te houden.
Als je naar het verleden gaat kijken komen bepaalde niveau's gebasseerd op fibonacci steeds weer terug. Support en resistance van deze niveau's klopt keer op keer weer.
Nee, zo zit het niet. 6300 is comleet anders dan 6200.Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:49:
[...]
Support en resistance is voor zover ik weet altijd gebasseerd op fibonacci icm de eerdere koers.TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:01:
[...]
Op basis van het gedrag van BTC in het verleden in de buurt van deze prijzen. Fibonacci kan je ook nog meenemen, maar dat is enkel voor de echte hardcore liefhebbers
Je gokt dus een beetje op behaalde resultaten uit het verleden?PilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:10:
[...]
Fibonacci niveau's gebasseerd op de koers die we gehad hebben.
6200 is zo'n support level. Waarom het daar nu niet meer omhoog zou moeten is gaan omdat we al enige tijd met dit niveau spelen en gezien de dalingen vanuit 8500 het logisch is dat deze zou breken. We hebben eerst een low van 5800 gemaakt waarbij we nu lager zouden moeten gaan. Tot nu toe bouncen we steeds af op die 6200, maar de vraag is of dit zo blijft. En ja, zoals altijd kan alles en hoeft het niet lager te gaan, maar het is iets om serieus rekening mee te houden.
Als je naar het verleden gaat kijken komen bepaalde niveau's gebasseerd op fibonacci steeds weer terug. Support en resistance van deze niveau's klopt keer op keer weer.
[...]
Nee, zo zit het niet. 6300 is comleet anders dan 6200.
[...]
Support en resistance is voor zover ik weet altijd gebasseerd op fibonacci icm de eerdere koers.
Nee. Zoals ik zeg, support en resistance klopt keer op keer weer en is iets om serieus rekening mee te houden.wehave schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Je gokt dus een beetje op behaalde resultaten uit het verleden?
Ik wou geen Fibonacci-discussie startenPilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:10:
Support en resistance is voor zover ik weet altijd gebasseerd op fibonacci icm de eerdere koers.
Maar al de support/resistance-niveau's zijn gelinkt aan Fibo, dat klopt. Alleen hoef je dat niet per se echt door te hebben om ze te kunnen gebruiken. Al is het altijd wel handig om in te schatten welke resistance/support het sterkst zal zijn.
Zijn we trouwens een "bart" aan het vormen? Is de whale zijn aankoop nu al beu?
En.bedankt.[b][message=56088309,noline]TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018
Rookworst zonder r is ook worst.
We zijn met zijn oor bezigTomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:17:
[...]
Deze keer dus 200 omhoog en 100 omlaag tot nu toe.
Ben benieuwd of het instorten van de Turkse lira nog effect gaat hebben op crypto's. Volgens mij is het verboden om in Turkije te handelen maar waar een wil is, is altijd een weg..
Geen idee of dit waar is:DJT schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:45:
Ben benieuwd of het instorten van de Turkse lira nog effect gaat hebben op crypto's. Volgens mij is het verboden om in Turkije te handelen maar waar een wil is, is altijd een weg..
Bron oa Geenstijl.Mijn bron uit Turkije meldt dat online-bankieren op slot is. Niemand in Turkije kan online zijn/haar bank inloggen. Ook exchange bureaus verzilveren geen dolar en euros. Na tweet van Trump is Turkse lira bina %20 gedaald. Kortom chaos!!!
07:14 - 10 aug. 2018
RaptorXS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:00:
Bron oa Geenstijl.
Bron van het genoemde bericht is ene Mehmet Cerrit, hoofdredacteur van één of ander tijdschrift voor de Turkijke-georiënteerde medemens, GS linkt daar alleen naar. Net zoals ze linken naar een aantal andere (interessante) invalshoeken.
We zullen zien. Venezuela is ook ingestort maar heeft de crytpos niet doen stijgen.DJT schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:45:
Geen enkele internationale bron bevestigt dit Twitter-bericht van een of andere Nederlandse Turk. Ik zeg niet dat het niet klopt, maar Twitter en GeenStijl als informatebron: ik heb er ernstige bedenkingen bijDJT schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:23:
Bron van het genoemde bericht is ene Mehmet Cerrit, hoofdredacteur van één of ander tijdschrift voor de Turkijke-georiënteerde medemens, GS linkt daar alleen naar. Net zoals ze linken naar een aantal andere (interessante) invalshoeken.
Ik kom op Dumpert voor de filmpjes, maar de koppen van GeenStijl zijn voor mij genoeg om er niets mee te maken willen hebben. Wat een nare mensen die op zo'n manier schrijven en denkbeelden er achter. Alleen al de woorden die vaak in de koppen gebruikt worden
Begrijpelijk lezen is idd. je sterkste kant niet.TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:33:
[...]
Geen enkele internationale bron bevestigt dit Twitter-bericht van een of andere Nederlandse Turk. Ik zeg niet dat het niet klopt, maar Twitter en GeenStijl als informatebron: ik heb er ernstige bedenkingen bij
Geen idee of dit waar is:
[ Voor 87% gewijzigd door TomTorquay op 10-08-2018 18:09 ]
wie zit er hier nu in HOLO op dit moment ?
Prepare for the next ATH
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5sourcecode schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:09:
Directe link op zoekterm holo....
Ga je turven?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik, hoezo?sourcecode schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:09:
Ik ooksourcecode schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:09:
Zero.
Iemand een idee wat er met XLM aan de hand is?
Verwijderd
What do you hope for the future of CasinoCoin, and what would you say to anyone interested in finding out more?
For me CasinoCoin is a breakthrough project. I think it could change a lot of views about blockchain technology and its use. Not only do I think it’s a great investment, but I see it as a game changer in terms of how people will perceive DLT [distributed ledger technology]. CSC isn’t about making a quick buck, it creates a solution for an industry (gambling / gaming), with a real use case for blockchain technology. It’s history in the making, and I want to be a part of it.
For me CasinoCoin is a breakthrough project. I think it could change a lot of views about blockchain technology and its use. Not only do I think it’s a great investment, but I see it as a game changer in terms of how people will perceive DLT [distributed ledger technology]. CSC isn’t about making a quick buck, it creates a solution for an industry (gambling / gaming), with a real use case for blockchain technology. It’s history in the making, and I want to be a part of it.
Als enige in het groen van de grote namen, +5% tegenover BTC. Opvallend inderdaad.Tinusvolkel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:12:
Iemand een idee wat er met XLM aan de hand is?
Moi. Voor 2 eth.sourcecode schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:09:
Verwijderd
Ik weet niet wie er nog in VET zit maar die gaat werkelijk helemaal naar de spreek woordelijke kloten
Zo een half uur geleden m,n bitvavo coins opgeruimd , had er nog een zak xvg staan , omgezet naar , ja sorry ... XRP , ADA heb ik laten staan , XLM en Tron verkocht voor BTC , en deze direct naar Kucoin verzonden , schiet echt niet op dat bitvavo , voor holden prima , maar we kunnen weer shoppen , eerst maar wat NEO en HPB
Facebook samenwerking met xlm (ofzoietsTomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:14:
[...]
Als enige in het groen van de grote namen, +5% tegenover BTC. Opvallend inderdaad.
[ Voor 17% gewijzigd door Tinusvolkel op 10-08-2018 19:25 ]
-52% op twee wekenVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:18:
Ik weet niet wie er nog in VET zit maar die gaat werkelijk helemaal naar de spreek woordelijke kloten
Je zal maar een zak VET hebben
Wat een poppenkast nu zeg pumpje erbij 300$ eraf 200 erbij…….. ETCETERA ETCETERA
totaal niemandsland nu
totaal niemandsland nu
Prepare for the next ATH
(OT) wijzig je altijd je reakties helemaal zoals om 17:58 ofzo? Kommentaar op mij vervangen door een grafiekje.TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:33:
[...]
-52% op twee weken [afbeelding]
Heel achterbaks.
Hopelijk zien de mods hier dat ookTomTorquay wijzigde deze reactie 10-08-2018 18:09 (87%)
Vind het wel slim van hem eigenlijk, hij heeft gewoon geen zin in een eindeloze/nutteloze discussieRaptorXS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:41:
[...]
(OT) wijzig je altijd je reakties helemaal zoals om 17:58 ofzo? Kommentaar op mij vervangen door een grafiekje.
Heel achterbaks.
[...]
Hopelijk zien de mods hier dat ook
Je hebt me doorSlux schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:49:
[...]
Vind het wel slim van hem eigenlijk, hij heeft gewoon geen zin in een eindeloze/nutteloze discussie
Ik zou beter gewoon niet reageren, maar ik ben ook niet bepaald perfect. Soms komt het haantje boven
Excuus voor de forumgenoten die om de zo veel tijd een non-discussie tussen mij en Raptor moeten doorlezen.
Komt wel weer goed, wij hebben ook onze tijden gehadTomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:52:
[...]
Je hebt me door
Ik zou beter gewoon niet reageren, maar ik ben ook niet bepaald perfect. Soms komt het haantje boven![]()
Excuus voor de forumgenoten die om de zo veel tijd een non-discussie tussen mij en Raptor moeten doorlezen.
Slux wacht nog rustig op het treintje, volume zat, markt sentiment is wat positiever imo, goede vooruitzichten misschien zakken we nog iets maar ik denk zelf dat er een mooie tijd aan breekt.
Kan iemand Bitcoin even wat Ritalin geven ? Hij stuitert harder dan een ADHD'er op coke.
Volgens mij is er maar ééntje in dit topic die iedereen te vriend kan houden....
.... en die klootzak is nu dus op vakantie.
.... en die klootzak is nu dus op vakantie.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Moet je hier niet 2 grafieken/lijntjes voor hebben?
Guilty as chargedTomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:33:
[...]
-52% op twee weken [afbeelding]
Tja het is weer weekendPilatuS schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:05:
Kan iemand Bitcoin even wat Ritalin geven ? Hij stuitert harder dan een ADHD'er op coke.
iedereen weer glazen bol erbij…….
wat wordt het...…….
een jaar geleden stonden we op 3,341.84 met een max supply van 55,134,724,096,
dus zo slechtr is het toch nog niet ?
Prepare for the next ATH
Je bedoelt marketcap van Bitcoin denk iksourcecode schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:20:
[...]
een jaar geleden stonden we op 3,341.84 met een max supply van 55,134,724,096,
yep
Prepare for the next ATH
Dacht ik al. Je zegt alleen max supply. Max supply is het totaal aantal munten van een bepaalde munt die er ooit zullen zijn. Bij Bitcoin dus 21 miljoen met een huidige supply van 17.2 miljoen.
Eén lijntje: onder de 50 is het fear, erboven greedMachlah schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:11:
Moet je hier niet 2 grafieken/lijntjes voor hebben?
Verkoop je je xlm mooi op tijd knalt hij ineens omhoog...
Zero.
de top is eraf hoorPelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:31:
Verkoop je je xlm mooi op tijd knalt hij ineens omhoog...
Prepare for the next ATH
We kunnen altijd nog in de airmiles. 😂
Iedereen is lekker aan het pilsen blijkbaar. Goed idee!
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:47:
Iedereen z’n parachute om?
Zo nog ff door de 6k heen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Aardige dump ja.
Wijzigde net mijn stop-loss, stopte nu weinig
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
Hij is weer gestopt rond de 6200.. net als de 3x hiervoor.
Of 6800 alles kanBastrianos schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:03:
5900 USD morgenvroeg?
Zero.
NEO onder $20, nu kan ik gerust gaan slapen
Nee hij gaat nu toch verder. 5800 here we come!
Zero.
Moesten er 24 uur langer op wachten, maar nu gaat het toch echt gebeuren!
over 5minBastrianos schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:03:
5900 USD morgenvroeg?
4 uur terug gepost: https://www.tradingview.c...gpXpGV-BTC-USD-DAY-TRADE/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!