[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.268 views

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch wel benieuwd waar het vannacht naartoe gaat. Begint weer een beetje omhoog te krabbelen hè. Begin ondertussen ook wel te twijfelen aan mijn bnb keuze. Maar voor de verandering blijf ik voorlopig in bnb met een stop loss naar usdt. Ben heel benieuwd waar dit komende dagen naartoe gaat. Eigenlijk vannacht al.

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:10:
@PilatuS om maar weer even ontopic te gaan: Ik baal met deze groene candles toch wel van mijn stop loss van gisteren :)
Kan ik mij voorstellen. Ben benieuwd waar het nu naartoe gaat. Als de downtrend door gaat zouden we niet veel verder dan dit moeten komen.

• Bartvandelaar
Over de 6800 neem ik een treinkaartje. 6850 om precies te zijn.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:08:
[...]

Leuk dat je dat zegt. Maar met deze post begint het gezeik:

[...]

Jij gaat vol tegen hem in terwijl hij het niet eens over jou had. Wat verwacht je dan dat er gebeurt ?
Hopelijk stopt mijn persoonlijke stalkertje eens, heb dat al eens vaker aangegeven.
:)

Verwijderd

Jammer dat de genen die hier nog goede en nuttige info posten zoals tom en pilatus zoveel tijd moeten verspillen aan stalkers
Zonde van de tijd

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fijn zo’n fomo nacht... Ga je nu inslaan en morgen toch weer de downtrend tevoorschijn zien komen, of sla je niet in en mis je een mooie goedkope kans op BTC en vele alts. Stop losses ben ik wel een beetje klaar mee, dat voelt als verdedigen ipv aanvallen en beperkt je verlies, maar maximaliseert je winst niet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Het is inderdaad jammer dat er zoveel meuk hier soms staat. :)
Taro schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:29:
Fijn zo’n fomo nacht... Ga je nu inslaan en morgen toch weer de downtrend tevoorschijn zien komen, of sla je niet in en mis je een mooie goedkope kans op BTC en vele alts. Stop losses ben ik wel een beetje klaar mee, dat voelt als verdedigen ipv aanvallen en beperkt je verlies, maar maximaliseert je winst niet.
Gewoon holden voorlopig is het beste

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:31:

[...]

Ik hold even usdt :P
Mijn gevoel zegt dat het nog flink lager gaat
Hoop het niet maar kijk het even aan

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 23:33 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:31:

[...]

USDT holden in mijn geval :/

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
@Taro je kan ook voor 25% of 50% oid instappen.

Btw AVA houd het aardig in deze turbulente tijd.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:29:
Vind het plan van Bartvandelaar wel goed. We komen nu wel weer flinke weerstand tegen. Het is maar de vraag of we langs de 6800 kunnen komen. In het beste geval koop je nu op 6600 en gaat het op de een of andere manier door die 6800 heen en zit je waarschijnlijk goed. In alle andere gevallen wordt het lastig nog winst te pakken. Stel je koopt nu moet je wakker blijven om iets als 6700 te zien en een stop loss te zetten met een beetje winst. Goede kans dat die sowieso geraakt wordt met een dipje en dan pak de eventuele stijging daarna ook niet meer mee. Of je moet de stop loss zo laag zetten dat verlies maakt.

Persoonlijk wacht ik het ook maar even af. Geen zin om verlies te moeten gaan lopen om mogelijk een kleine winst te pakken.

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:33:
[...]

USDT holden in mijn geval :/
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:33:
[...]

Ik hold even usdt :P
Mijn gevoel zegt dat het nog flink lager gaat
Hoop het niet maar kijk het even aan
Heb nog maar wat XRP gekocht, staat zo laag...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:34:
[...]

[...]

Heb nog maar wat XRP gekocht, staat zo laag...
Ik 20% in ZIL de rest even aan de zijkant

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:36:
[...]

Ik 20% in ZIL de rest even aan de zijkant
4cent zie ik, ook beste klap gehad :N

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik denk niet dat het hoger gaat dan 6800 hoor. Nu kopen vind ik riskant aangezien wij nu gaan slapen. Stel dat je nu koopt maar het wordt ‘s nachts gedumpt, dan word je wakker met dik verlies. Is mij iets te riskant. Toch vanmiddag moeten kopen, maarja. Story of my crypto life ondertussen :P

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:37:
Toch vanmiddag moeten kopen, maarja. Story of my crypto life ondertussen :P
Liever een beetje minder winst dan een groot verlies :)

• ggj87
Dat is waar.

• PilatuS
  • Niet online
Wel een leuke bulltrap als we allemaal weer beginnen te overwegen in te stappen. Zo zien de whales het graag :P

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:41:
Wel een leuke bulltrap als we allemaal weer beginnen te overwegen in te stappen. Zo zien de whales het graag :P
Ach, TA behoed ons ervoor toch :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Ik denk dat hij tot 7200 blijft gaan.. morgen weer een dag!

Zero.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:41:
Zo denk ik er ook over , vertrouw het helemaal niet , ze trekken er weer nieuw geld in , en romen het af

• Pelox
cryptore schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:45:
[...]

Zo denk ik er ook over , vertrouw het helemaal niet , ze trekken er weer nieuw geld in , en romen het af
Vertrouwen en crypto is sowieso geen goed idee

Zero.

• cryptore
Pelox schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:46:
[...]

Vertrouwen en crypto is sowieso geen goed idee
helemaal mee eens

• PilatuS
  • Niet online
cryptore schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:45:
[...]

Bij zulk soort dingen zoom ik altijd even uit om het grote plaatje te zien. Dan zie je ook gelijk dat dit prima een bounce kan zijn in weg die ver omlaag kan gaan. Vaak is het ook zo dat wanneer je denkt: Nu moet ik instappen want nu blijft het stijgen. Dat is dan het punt waarop het gaat dalen.

• cryptore
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:48:
[...]

Bij zulk soort dingen zoom ik altijd even uit om het grote plaatje te zien. Dan zie je ook gelijk dat dit prima een bounce kan zijn in weg die ver omlaag kan gaan. Vaak is het ook zo dat wanneer je denkt: Nu moet ik instappen want nu blijft het stijgen. Dat is dan het punt waarop het gaat dalen.
Alles wijst er de laatste tijd op , dat het naar beneden moet gaan , wat ik ook geloof , en vind dan ook dat dit gemanipuleerde bounces zijn , wil graag bijkopen , maar wacht nog wel even

• PilatuS
  • Niet online
cryptore schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:52:
[...]

Alles wijst er de laatste tijd op , dat het naar beneden moet gaan , wat ik ook geloof , en vind dan ook dat dit gemanipuleerde bounces zijn , wil graag bijkopen , maar wacht nog wel even
Daarom is die 6850 ook wel een goed plan. Stel we gaan toch stijgen en hebben de low voorlopig weer gehad, dan gaat het toch wel verder dan die 6850. Door dan in te stappen in plaats van nu laat je een klein stukje liggen wat de kans op winst in plaats van verlies groter maakt. Denk ook wel dat het verder gaat zakken, maar je weet het nooit.

• RaptorXS
De glazen bol van begin van de middag gaat de kast weer in, tot zover mijn bijdrage
p.s. is niet te koop :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
Greymore1 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:09:
*pokes VET with a stick* moet jij niet eens mee omhoog knallen, vriend!
*hits vet with a brick* "And stay down!"

;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:50
Ik ga slapen, ben benieuwd of we nog verder omhoog getakeld worden voordat de achtbaan weer omlaag gaat.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
The Redman schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 02:02:
Ik ga slapen, ben benieuwd of we nog verder omhoog getakeld worden voordat de achtbaan weer omlaag gaat.
Azië terwijl je slaapt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KITsW2DOT4wQlFXsM1KhwSzx/full.gif

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Bartvandelaar
Heeft voor als nog niet echt door gezet dus. Zoals de verwachtingen waren.

• ggj87
Coinbase Pro ligt er even uit. Ik zie alleen oude koersen.

• Pelox
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:04:
Snel verkopen dan

Zero.

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Van december toevallig? >:) :9~

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Geen last van hier

• ggj87
Is alleen bij BTCUSD. Die blijft steken op 2:40am. De rest doet het wel. Ik kijk altijd naar de BTCUSD prijs dus wel irritant.

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:40:
Is alleen bij BTCUSD. Die blijft steken op 2:40am. De rest doet het wel. Ik kijk altijd naar de BTCUSD prijs dus wel irritant.
Ah ik zie het nu
https://multicharts.netli...base:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

• Taro
  • Niet online

Taro

Gefeliciteerd Slux :)F

Hopelijk krijg je een mooie koersstijging voor je verjaardag? d:)b

• Slux
  • Niet online
Dank ;) 42 alweer :'( voel me net zo oud zoals ik doe, +/- 16 :+

Alle vertrouwen in die stijging, hoeft mij niet 1 keer als een snel trein te vertrekken, langzaam treintje met wat tussenstops richting het noorderlicht is voor mij goed :P

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Gefeliciteerd @Slux ! Ik zal er vanavond één extra op je drinken ouwe cryptogeit! Ik durf het bijna niet te vragen maar ik doe het toch: Welke respectabele leeftijd heeft u nu bereikt? :)

edit: ah 26 zie ik ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 10-08-2018 10:03 ]

• Slux
  • Niet online
Beaulion schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:02:
Gefeliciteerd @Slux ! Ik zal er vanavond één extra op je drinken ouwe cryptogeit! Ik durf het bijna niet te vragen maar ik doe het toch: Welke respectabele leeftijd heeft u nu bereikt? :)

edit: ah 26 zie ik ;)
16 *O*

Lichamelijk 42 -O-

• Pelox
Gefeliciteerd! Volgend jaar een feestje op maan! *O* oOo *O*

Zero.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 15:35
Gefeliciteerd Slux ! Kijk niet zo vaak meer in dit topic.
Ook wat minder naar de koers. Wordt er zo verdrietig van :P.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:59
Gefeliciteerd jonge god

• Slux
  • Niet online
DJ-Promo schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:10:
Gefeliciteerd Slux ! Kijk niet zo vaak meer in dit topic.
Ook wat minder naar de koers. Wordt er zo verdrietig van :P.
Dank ;)
Ik heb geen leven zonder dit topic, en kan helaas ook geen dag zonder de koersen :P

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Drie jaar geleden heeft BTC nog $162 aangetikt na een ATH van $1300

Een low rond de 2k na een ATH van 20k is niet gek, en ook zeker mogelijk.

BTC kan zelfs makkelijk nog naar de $200, 100, 50, etc.

"Price can never be low enough for a bear to sell of high enough for a bull to buy"

• Slux
  • Niet online
gise schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:24:

"Price can never be low enough for a bear to sell of high enough for a bull to buy"
Toen wel, nu zijn er te weinig Bitcoins in omloop om nog terug te gaan naar dat niveau.
Sinds vorig jaar de massa hoorde van Bitcoins is de markt daar teveel voor veranderend imo

• Pelox
gise schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:24:

We zijn bezig met een feestje en hoppekee.. meneer komt even binnen met 2k.. -O-

ps. gisteren al noodgedwongen overgestapt van de snelle jelle's naar de vlugge japie's.. dat lijkt mij even genoeg voor nu.. :|

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 10-08-2018 10:35 ]

Zero.

• ggj87
Allemachtig, VET wordt hard gedumpt zeg! Wordt straks nog zo'n 1 sat muntje. Dan duik ik er vol in hoor.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 19:44
VET is ondertussen een mes in m'n rug. Ga is gauw naar de 400sat

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:41:
Allemachtig, VET wordt hard gedumpt zeg! Wordt straks nog zo'n 1 sat muntje. Dan duik ik er vol in hoor.
al die hodle bonussen voor de xnodes hebben niks geholpen

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
drusloos schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:43:
VET is ondertussen een mes in m'n rug. Ga is gauw naar de 400sat
Achja VET... Leuk idee, maar voorlopig ken ik geen enkel noemenswaardig bedrijf dat gebruik maakt van de Technologie van VeChain. De partnerschap met BMW was niet eens waar en McDonalds lachtte ze min of meer uit. Waarom zou zo'n munt ook een waarde van zo'n 600 miljoen moeten vertegenwoordigen? Zei het een aantal posts terug ook al, na die swap en de Binance airdrop knalt het met ten minste 30% onderuit, inmiddels is dat al 60% zelfs.

• lighting_
Malawolar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:57:
[...]

Achja VET... Leuk idee, maar voorlopig ken ik geen enkel noemenswaardig bedrijf dat gebruik maakt van de Technologie van VeChain. De partnerschap met BMW was niet eens waar en McDonalds lachtte ze min of meer uit. Waarom zou zo'n munt ook een waarde van zo'n 600 miljoen moeten vertegenwoordigen? Zei het een aantal posts terug ook al, na die swap en de Binance airdrop knalt het met ten minste 30% onderuit, inmiddels is dat al 60% zelfs.
ICX is ook goed gekelderd. En gaat richting ico prijs. En zo heb je vast nog wel meer coins.
Als ik een coin zou kopen dan is het nu alleen eentje die echt een werkend product heeft.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

lighting_ schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

ICX is ook goed gekelderd. En gaat richting ico prijs. En zo heb je vast nog wel meer coins.
Als ik een coin zou kopen dan is het nu alleen eentje die echt een werkend product heeft.
tja en welke is dat :)

RLC ?

Prepare for the next ATH

• Berry powel
  • Laatst online: 21:15
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt vrolijk van word (behoorlijke understatement). Ben nu een, soort van vastgeroeste, bagholder: trx, eos, zil, ont, nuls en ada.

Het vervelende is dat ik door het verlies eigenlijk niet durf om te zetten naar xlm/bnb/btc aangezien mijn PF waarde in btc zo enorm is gekelderd..

voel nu voor het eerst hoe brutal crypto is, mijn plan om meer btc te vergaren is namelijk behoorlijk mislukt.

Hebben meer mensen last van het feit dat ze geen verlies durven nemen? m.a.w gedaalde alts omzetten in btc/andere alts?

Slux van harte! Nog veel jaren :)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Substratum ingeslagen voor de long term.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:35
DeeSung schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:31:
Substratum ingeslagen voor de long term.
Dat is een goede. Ik vind GET nu ook wel interessant worden voor de lange termijn, $3 miljoen is een bedrijfje/munt dat ticketfraude tegengaat nog wel een keer waard denk ik. GUT project lijkt ook redelijk goed te gaan voor een eerste live test, het wordt in ieder geval gebruikt nu.

• lighting_
Apollo (APL) heeft een werkend product. Privacy en anonimiteit staat vooraan en ze gaan hermes toevoegen wat een transactie snelheid van 2 a 3 seconden heeft. Het wilt een all in one currency zijn. Voor de rest moet je de white en technical paper maar eens lezen.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
indaHash

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:59
Berry powel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:30:
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt vrolijk van word (behoorlijke understatement). Ben nu een, soort van vastgeroeste, bagholder: trx, eos, zil, ont, nuls en ada.

Het vervelende is dat ik door het verlies eigenlijk niet durf om te zetten naar xlm/bnb/btc aangezien mijn PF waarde in btc zo enorm is gekelderd..

voel nu voor het eerst hoe brutal crypto is, mijn plan om meer btc te vergaren is namelijk behoorlijk mislukt.

Hebben meer mensen last van het feit dat ze geen verlies durven nemen? m.a.w gedaalde alts omzetten in btc/andere alts?

ik HODL maakt nou toch geen reet meer uit vaak als ik alts weg doe of omzet gaan ze stijgen :+

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 14:58
Berry powel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:30:

Ik begin net aan het idee te wennen dat als je blijft hodlen terwijl alles om je heen daalt bij crypto toch misschien niet zo'n goed idee is. Heb gisteren toch maar besloten om rond 6450 mijn BTC te verkopen en te wachten tot ie hopelijk (sorry mensen! :X ) wat verder zakt. Bij 6300 zou je bijvoorbeeld al 2 % pakken (mits de waarde daarna weer naar 6450 stijgt), wat al weer meer rente is dan de spaarrekening voor komende jaren. Blijft wel een beetje gek om alles te verkopen met verlies, om te hopen dat je dan minder verlies maakt..

Slux, gefeliciteerd!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Dat is een goede. Ik vind GET nu ook wel interessant worden voor de lange termijn, $3 miljoen is een bedrijfje/munt dat ticketfraude tegengaat nog wel een keer waard denk ik. GUT project lijkt ook redelijk goed te gaan voor een eerste live test, het wordt in ieder geval gebruikt nu.
Weetniet hoeveel ticket master vraagt voor hun ticket systeem. Maar GET is zoiezo beter.

Weet alleen niet of hun gedecentraliseerde netwerk wel betrouwbaar genoeg is.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:37:
[...]

Ik begin net aan het idee te wennen dat als je blijft hodlen terwijl alles om je heen daalt bij crypto toch misschien niet zo'n goed idee is. Heb gisteren toch maar besloten om rond 6450 mijn BTC te verkopen en te wachten tot ie hopelijk (sorry mensen! :X ) wat verder zakt. Bij 6300 zou je bijvoorbeeld al 2 % pakken (mits de waarde daarna weer naar 6450 stijgt), wat al weer meer rente is dan de spaarrekening voor komende jaren. Blijft wel een beetje gek om alles te verkopen met verlies, om te hopen dat je dan minder verlies maakt..

Slux, gefeliciteerd!
HODL is alleen interresant voor de early adopters die zijn ingestapt in 2014 / 15

Prepare for the next ATH

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
lighting_ schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Apollo (APL) heeft een werkend product. Privacy en anonimiteit staat vooraan en ze gaan hermes toevoegen wat een transactie snelheid van 2 a 3 seconden heeft. Het wilt een all in one currency zijn. Voor de rest moet je de white en technical paper maar eens lezen.
Scamcoin.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gefliciteerd @Slux, moge LTC ongekende hoogten bereiken tegen het eind van het jaar!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 14:58
Stellen jullie dan eigenlijk ook doelen voor jezelf waarna je uit casht en tevreden terug kijkt om vervolgens voor een nieuw doel te gaan? Een collega bevoorbeeld had al een paar ton kunnen hebben bij de 20k ATL (hij is vroeg ingestapt) maar hij bleef het uitcashen maar telkens uitstellen omdat hij steeds verwachtte dat het nog veel verder zou stijgen. Door dat uitstellen is hij nu bijna 3 'virtuele' ton armer. Je zou toch zeggen dat je op een gegeven moment tevreden bent, maar blijkbaar is dat in de praktijk lastig.

• TomTorquay
daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:47:
Stellen jullie dan eigenlijk ook doelen voor jezelf waarna je uit casht en tevreden terug kijkt om vervolgens voor een nieuw doel te gaan? Een collega bevoorbeeld had al een paar ton kunnen hebben bij de 20k ATL (hij is vroeg ingestapt) maar hij bleef het uitcashen maar telkens uitstellen omdat hij steeds verwachtte dat het nog veel verder zou stijgen. Door dat uitstellen is hij nu bijna 3 'virtuele' ton armer. Je zou toch zeggen dat je op een gegeven moment tevreden bent, maar blijkbaar is dat in de praktijk lastig.
Nou, dat is alvast een voordeel voor iedereen die de laatste maanden 'van het rood geproefd heeft': die weten ondertussen maar al te best dat je winst kan verdampen en zullen in de toekomst dan ook eerder verkopen. Velen die al instapten in 2013 denken nog steeds dat de bomen ongestoord tot in de hemel groeien, want ondanks de huidige crash staan ze nog op +5000% of meer.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:34
Gevalletje discipline. Maar dat wil niet perse zeggen dat dat altijd positief uitpakt.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
lighting_ schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Whenhub token... O-)

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
daboemann schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:47:
Telkens wanneer mijn portfolio een bepaalde waarde heeft dan cash ik 50% uit.
En daarna probeer ik mijn portfolio weer te verdubbelen om dan weer 50% te kunnen cashen( wat dit jaar nog niet echt wil lukken natuurlijk ).

Maar door deze taktiek heeft de grote btc “crash” mij een stuk minder zenuwen bezorgd.

• lighting_
Zonder een onderbouwing kan ik ook niks met je uitspraak.
Heeft een werkend product. Ik verdedig de coin niet maar probeer er zoveel mogelijk objectief naar te kijken.
Het heeft iig meer dan de meeste coins die alleen op papier wat hebben.
Ik kan ook iets roepen als PKG coin. Dat is in mijn ogen een echte scam coin
Heb ik ook een paar van

[ Voor 16% gewijzigd door lighting_ op 10-08-2018 12:02 ]

• Nap
  • Niet online

Nap

DeeSung schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Weetniet hoeveel ticket master vraagt voor hun ticket systeem. Maar GET is zoiezo beter.

Weet alleen niet of hun gedecentraliseerde netwerk wel betrouwbaar genoeg is.
Waarom moet het decentraal? Waarom met een coin? Wat is het voordeel tov ticketswap?

Geen reden dit te kopen

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Alles in enorm gedaald de laatste maanden, veel coins staan zelf gelijk, onder of amper boven hun waarde van vorige jaar net voor de bullrun...Ik zit nu te twijfelen wat ik nog eventueel zou kunnen bijkopen om toe te voegen voor de langere termijn aan mn portfolio.. Er is zoveel in de uitverkoop, dat je gewoon niet meer weet wat te kiezen...

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
lighting_ schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Zonder een onderbouwing kan ik ook niks met je uitspraak.
Heeft een werkend product. Ik verdedig de coin niet maar probeer er zoveel mogelijk objectief naar te kijken.
Het heeft iig meer dan de meeste coins die alleen op papier wat hebben.
Ik kan ook iets roepen als PKG coin. Dat is in mijn ogen een echte scam coin

[...]

Heb ik ook een paar van
Is het ook. Apollo heeft proberen te cheaten om op kucoin te kunnen komen, wat zij beweren te hebben bestaat niet. Zijn al veel waarschuwingen voor gegeven. Mochten ze echt wat hebben dan mijn excuses, maar ik blijf er ver van weg.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Nap schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:04:
[...]

Waarom moet het decentraal? Waarom met een coin? Wat is het voordeel tov ticketswap?

Geen reden dit te kopen
Hierom:

Klaar voor de toekomst dankzij blockchaintechnologie.
Totale controle over je tickets op primaire én secundaire markt.
Gebaseerd op het GET-protocol.
Te integreren met én in andere systemen.

Wil je niet klaar voor de toekomst zijn ??? Maar even serieus, volgens mij is dit best een goed product. Volgens mij is de coin meer een fundraiser geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door Machlah op 10-08-2018 12:14 ]

• Pelox
Rebbelx schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:04:
Alles in enorm gedaald de laatste maanden, veel coins staan zelf gelijk, onder of amper boven hun waarde van vorige jaar net voor de bullrun...Ik zit nu te twijfelen wat ik nog eventueel zou kunnen bijkopen om toe te voegen voor de langere termijn aan mn portfolio.. Er is zoveel in de uitverkoop, dat je gewoon niet meer weet wat te kiezen...
Of je speelt enigszins safe en ga voor btc of bijvoorbeeld eth wellicht minder potentiële winst dan met een nieuw pareltje maar ook minder risico denk ik.

Zero.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:13
Het keerpunt is in zicht, nog 15% van jullie portefeuillewaarde eraf en de stijging zal daarna worden ingezet.

• ggj87
Er is wat aan de hand bij Coinbase maar wat precies weet ik nog niet. Het BTCUSD paar is idd offline gehaald.

https://status.pro.coinbase.com/incidents/z1667c9t2wqy

• Nap
  • Niet online

Nap

Machlah schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Hierom:

Klaar voor de toekomst dankzij blockchaintechnologie.
Totale controle over je tickets op primaire én secundaire markt.
Gebaseerd op het GET-protocol.
Te integreren met én in andere systemen.

Wil je niet klaar voor de toekomst zijn ??? Maar even serieus, volgens mij is dit best een goed product. Volgens mij is de coin meer een fundraiser geweest.
Sorry maar dit zijn een hoop buzzwords. Wat heb je meer nodig dan een ticket (van welke aanbieder dan ook), een website en een ideal link?

Bedrijven gaan niet hun tickets op een externe blockchain verkopen, ze bieden ook service, willen in hun eigen systeem kunnen. Hoezo heb je nu geen controle over je tickets?

Get protocol? Klaar voor de toekomst? Welke toekomst?

Je hebt hiervoor geen coin nodig,simple as that

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:51:
[...]
Nou, dat is alvast een voordeel voor iedereen die de laatste maanden 'van het rood geproefd heeft': die weten ondertussen maar al te best dat je winst kan verdampen en zullen in de toekomst dan ook eerder verkopen. Velen die al instapten in 2013 denken nog steeds dat de bomen ongestoord tot in de hemel groeien, want ondanks de huidige crash staan ze nog op +5000% of meer.
Zo werkt het helaas toch niet.
Zodra je in een bullrun zit is het erg lastig om je geld eruit te halen.

• Slux
  • Niet online
Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:14:
Het keerpunt is in zicht, nog 15% van jullie portefeuillewaarde eraf en de stijging zal daarna worden ingezet.
Jij veranderd nog meer van uitspraken in een dag, dan een stoplicht op een druk kruispunt dat doet in een jaar. :X

• Matadores
Slux schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Jij veranderd nog meer van uitspraken in een dag, dan een stoplicht op een druk kruispunt dat doet in een jaar. :X
Mijn woorden doen een beetje lijken op het crypto wereldje hè; valt ook niet altijd een speld aan vast te knopen :|
Maar goed, om in vaktaal te blijven: "mark my words" >:)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 13:05
TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:51:
[...]
En dat is exact de reden dat de stijgingen de laatste tijd zelden doorzetten.

Al die USDT boys helpen eigenhandig de stijging om zeep door elke keer hun BTC te verkopen als de dag erop zit of er heeft een redelijke stijging plaatsgevonden. Doordat iedereen zo voorzichtig is, stijgt de koers ook amper. Iemand die op 6k BTC koopt is inmiddels al tevreden bij verkoop 7k. Voorheen was dat ondenkbaar en keek je wel aan of hij naar 10k of zelfs 15k door steeg. En was de FOMO ook veel groter waardoor elke stijging een nieuwe stijging triggerde.

En dan heb je mensen zoals ik, de bagholders die als een sultan zitten op hun waardeloze alts en amper voor enige beweging in de markt zorgen.

Wij zijn de reden dat die markt zo stagneert. En ja, weliswaar met goede redenen, maar die whales die elke keer van alles zouden doen...gewoon ook even naar jezelf kijken jongens.

Daarom heb ik de afgelopen 2 maanden ongeveer €5.000 in de markt gestogen, waarvan alleen al deze week tijd €3.300 euro aan BTC. Uiteindelijk verspreid over div alts. Is mijn bescheiden bijdrage in deze bearmarket. Of ik het nou hier beleg of er opties shell van koop, kansen op een flinke stijging zijn naar mijn idee even groot. Zie over een jaar wel weer.

Voor wat het waard is, ik ben deze week in Zilliqa en Holochain gestapt. 2 mooie projecten met (meer) hypepotentie. En nog wat NEO bijgekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 10-08-2018 12:30 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Chris.nl
  • Niet online
Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

Mijn woorden doen een beetje lijken op het crypto wereldje hè; valt ook niet altijd een speld aan vast te knopen :|
Maar goed, om in vaktaal te blijven: "mark my words" >:)
Ik hoop dat je gelijk krijgt, natuurlijk wil ik eind deze maand nogmaals bijkopen en dan naar de maan.... Maar de manier waarop je je boodschap brengt is amper onderbouwt of sympathiek.

• Matadores
Chris.nl schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Ik hoop dat je gelijk krijgt, natuurlijk wil ik eind deze maand nogmaals bijkopen en dan naar de maan.... Maar de manier waarop je je boodschap brengt is amper onderbouwt of sympathiek.
Het is slechts een onderbuikgevoel en hoop ook dat ik gelijk heb. Wil nog een zak vol NEO bijkopen om m'n gemiddelde aankoopprijs omlaag te drukken :7

• ggj87
Waarom kopen jullie steeds maar bij? Je kunt beter verkopen en lager terugkopen, dan heb je ook meer munten. Als je er dan extra geld in pompt heb je nóg meer munten.

• Chris.nl
  • Niet online
Nap schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:18:
[...]

Sorry maar dit zijn een hoop buzzwords. Wat heb je meer nodig dan een ticket (van welke aanbieder dan ook), een website en een ideal link?

Bedrijven gaan niet hun tickets op een externe blockchain verkopen, ze bieden ook service, willen in hun eigen systeem kunnen. Hoezo heb je nu geen controle over je tickets?

Get protocol? Klaar voor de toekomst? Welke toekomst?

Je hebt hiervoor geen coin nodig,simple as that
Even los van de GET discussie. Ik denk dat wanneer blockchains succesvol geïmplementeerd worden door bedrijven / instellingen / overheden de eindgebruikers (Henk en Ingrid) daar niets van merken. Die gebruiken inderdaad nog steeds een app of website en betalen met iDEAL. Wellicht ziet de consument in de toekomst nog steeds een shop-tegoed oid weergegeven in euro's.

Dus klopt dat de consument geen coins nodig heeft of hoeft te zien, 't gaat mij erom dat het systeem er achter plots leunt op een blockchain / service die verbetering brengt. Wat bijvoorbeeld GET betreft zou dit mogen betekenen dat de consument merkt dat tickets niet meer voor hun neus weggekocht kunnen worden, om vervolgens voor woekerprijzen aangeboden te worden.

• Matadores
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:57:
Waarom kopen jullie steeds maar bij? Je kunt beter verkopen en lager terugkopen, dan heb je ook meer munten. Als je er dan extra geld in pompt heb je nóg meer munten.
Zul je zien dat op het moment dat je verkoopt de koers daarna als een malle explodeert. Je bent dan te laat of je moet duurder terugkopen. Daarbij heb ik alles voor de lange termijn op m'n Ledger staan.

• B-Bandit
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:57:
Je kan ook gewoon alleen extra geld ertegenaan gooien. Verkopen heeft alleen nut als je nagenoeg zeker weet dat de markt blijft dalen. Met fiat jezelf de markt inkopen is daarom minder risicovol...en kost ook minder tijd en moeite.

Het hangt er ook vanaf of je met crypto wat speculeert of echt gelooft dat dit iets gaat worden. Als je er echt in gelooft dan investeer je gewoon maandelijks, net zo goed als dat je maandelijks spaart.
Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:04:
[...]
Zul je zien dat op het moment dat je verkoopt de koers daarna als een malle explodeert. Je bent dan te laat of je moet duurder terugkopen. Daarbij heb ik alles voor de lange termijn op m'n Ledger staan.
Dat vergeet ik notabene. Bij mij staat ook alles op mijn ledger. Daytraden is dan nagenoeg onmogelijk. Hoewel, toen ik mijn ledger net had gekocht stond er een aanzienlijk bedrag op en verborg ik dat ding bij wijze van in een kluis. Inmiddels ben ik er niet zo voorzichtig meer mee, gezien de huidige waarde :+

[ Voor 30% gewijzigd door B-Bandit op 10-08-2018 13:08 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• TomTorquay
Matadores schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:04:
En hoeveel keer is dat scenario het afgelopen halfjaar al voorgekomen? Iedere keer als het explodeert, implodeert het enkele weken later weer naar een lager niveau...

• ggj87
B-Bandit schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:06:
[...]

Je kan ook gewoon alleen extra geld ertegenaan gooien. Verkopen heeft alleen nut als je nagenoeg zeker weet dat de markt blijft dalen. Met fiat jezelf de markt inkopen is daarom minder risicovol...en kost ook minder tijd en moeite.

Het hangt er ook vanaf of je met crypto wat speculeert of echt gelooft dat dit iets gaat worden. Als je er echt in gelooft dan investeer je gewoon maandelijks, net zo goed als dat je maandelijks spaart.
Je hoeft niet maandelijks bij te kopen. Je kunt het ook overmaken naar je account. Het ziet er niet naar uit dat het nog snel zal stijgen, eerder verder dalen naar 6k en waarschijnlijk lager. Kun je beter ipv steeds je Euro's om te zetten in crypto even wachten tot een dip en dat is nu nof niet.

• B-Bandit
ggj87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:09:
[...]

Je hoeft niet maandelijks bij te kopen. Je kunt het ook overmaken naar je account. Het ziet er niet naar uit dat het nog snel zal stijgen, eerder verder dalen naar 6k en waarschijnlijk lager. Kun je beter ipv steeds je Euro's om te zetten in crypto even wachten tot een dip en dat is nu nof niet.
Naar mijn idee is dit de BTC bodem. Om en nabij. Of die nou op 5600, 6600 of 6200 ligt maakt mij niet veel uit.

Voor de alts durf ik weinig te voorspellen. Vele alts hebben mij echt verrast door zo hard door te zakken. Bij de eerstvolgende stijging van btc zakken ze potentieel nog meer. Maar er zijn ook voor alts bodems. ICO prijs...velen zitten daar op of gaan die richting op. Dat blijven rebound bodems naar mijn persoonlijke opvatting.

Verder is het een kwestie van visie. Als we allemaal hetzelfde denken wordt elke beweging versterkt. En dat gebeurde er zoals ik daarnet al zei in november. Iedereen (misschien zelfs de whales) zagen geen limieten en dat reflecteerde op de koers. Nu is iedereen huiverig en voorzichtig, en ook dát zie je terug in de koers.

• Pelox
B-Bandit schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Naar mijn idee is dit de BTC bodem. Om en nabij. Of die nou op 5600, 6600 of 6200 ligt maakt mij niet veel uit.

Voor de alts durf ik weinig te voorspellen. Vele alts hebben mij echt verrast door zo hard door te zakken. Bij de eerstvolgende stijging van btc zakken ze potentieel nog meer. Maar er zijn ook voor alts bodems. ICO prijs...velen zitten daar op of gaan die richting op. Dat blijven rebound bodems naar mijn persoonlijke opvatting.

Verder is het een kwestie van visie. Als we allemaal hetzelfde denken wordt elke beweging versterkt. En dat gebeurde er zoals ik daarnet al zei in november. Iedereen (misschien zelfs de whales) zagen geen limieten en dat reflecteerde op de koers. Nu is iedereen huiverig en voorzichtig, en ook dát zie je terug in de koers.
Exact! Men is in dubio en weet niet waar het nu heengaat, door deze onzekerheid zitten we mogelijk in een tijdelijke impasse.

Zero.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
Ik ben sinds vandaag trotse bezitter van 1 fysieke Maccoin. 8)7
Moon!

• TomTorquay
Thaam schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:34:
Moon!
Kun je er ook iets anders mee kopen dan een Big Mac? Een cheeseburger bvb? En hoe kom je aan zo'n coin? Yobit? :P

• ggj87
Thaam schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:34:
Moon!
Geinig, die hebben een oplage van 6.200.000 in 5 verschillende uitvoeringen. Die zou ik dus lekker hodlen. m00n soon!

• Pelox
Iemand nog info over de Ethos airdrop? of over het hele ETNX verhaal?

Zero.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
TomTorquay schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:37:
[...]
Kun je er ook iets anders mee kopen dan een Big Mac? Een cheeseburger bvb? En hoe kom je aan zo'n coin? Yobit? :P
Kreeg hem bij een menuutje.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
Pelox schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:40:
Iemand nog info over de Ethos airdrop? of over het hele ETNX verhaal?
Ethos Airdrop is pas na 16 Augustus...

• Pelox
BoulaMouzer schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:45:
[...]

Ethos Airdrop is pas na 16 Augustus...
Ben erg benieuw wat we gaan krijgen..

Zero.

Pagina: 1 ... 220 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!