[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 219 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.266 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Hm geen daling dus maar een dikke stijging. Ben benieuwd of we die 6800 halen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:48:
Hm geen daling dus maar een dikke stijging. Ben benieuwd of we die 6800 halen.
Gestoord om te zien weer. Even 300 dollar erbij terwijl het er zo sterk op leek dat we onder de 6200 zouden gaan.

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 08:11
En de meeste ALTS gaan net zo hard mee... wat is dan het nut van een ALT met een eigen visie en product als ze zo hangen aan BTC

[ Voor 14% gewijzigd door Hotzenwalder op 09-08-2018 15:52 ]

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Binance app is hopeloos traag. Er wordt weer flink handel gedreven. Chuuu! Instappen!!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:40
Iedereen (including me) wisten het hier zo goed :') gelukkig zitten we er deze keer naast en hopelijk houdt het vol.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
tegen die tijd als je opgewonden er van wordt zakt het vaak weer >:)

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20
Flink wat shorts die rekt zijn gegaan, ik vermoed dat we na dit weekend rond de 5k zitten, van daaruit is er geen barrière meer tot 2000 usd.

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:54:
Iedereen (including me) wisten het hier zo goed :') gelukkig zitten we er deze keer naast en hopelijk houdt het vol.
Deze bounce had niemand verwacht denk ik. De vraag is alleen het voor de komende weken wat uitmaakt.

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 08:11
Zolang we niet op de 0 zitten is er nog hoop en zelfs dan is er nog hoop als je niet alles verkocht hebt :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:57:
[...]

Deze bounce had niemand verwacht denk ik. De vraag is alleen het voor de komende weken wat uitmaakt.
Niet helemaal waar. Ik postte gisteren nog een plaatje met een mogelijke dead cat bounce die ik nog verwacht. De vraag is alleen wanneer die komt. Ik was vandaag de boel een beetje in de gaten aan het houden voor een goed instapmoment maar daar is het dus alweer te laat voor :')

Ik moet eens wat strafregels op het bord schrijven.

Buy red, sell green
Buy red, sell green
Buy red, sell green
Buy red, sell green
...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

;)

Zero.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:50
wauw je hebt 'een keer gelijk' :P neem aan dat je nu flink wat winst hebt gezien je helderziende gave? :D

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Deze bounce betekent niets. Dead cat. Gewoon om degenen die erin geloven dat hun treintje weer vertrekt nog wat geld afhandig te maken.

Bornclean

• Pelox
mugenmarco schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:10:
[...]

wauw je hebt 'een keer gelijk' :P neem aan dat je nu flink wat winst hebt gezien je helderziende gave? :D
Ik heb wel vaker gelijk alleen doe ik er niks mee :Z

Zero.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bornin1972 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:12:
Deze bounce betekent niets. Dead cat. Gewoon om degenen die erin geloven dat hun treintje weer vertrekt nog wat geld afhandig te maken.
ik denk het ook…...

Prepare for the next ATH

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
6500 in zicht, langs de andere kant kon het niet blijven door dalen ook zonder een bounce

[ Voor 74% gewijzigd door dabla op 09-08-2018 16:23 ]

• PilatuS
  • Niet online
Grapjas. Toen jij dat poste stond het op 6300 en ging het naar 6170. Pas 17 uur later kwam de bounce.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:16:
[...]

Grapjas. Toen jij dat poste stond het op 6300 en ging het naar 6170. Pas 17 uur later kwam de bounce.
dat is die vergeten erbij te zeggen ;)

Verwijderd

Wanneer gaan jullie nu eens inzien dat niemand,maar dan ook werkelijk niemand deze bende kan voorspellen?
Het enige dat hier dagelijks gebeurd is dat 100 mensen iets roepen en uiteindelijk zit daar altijd wel iemand bij die het goed had en daar dan zelf het meest verbaasd over is en denkt..huhh? ik had het goed,hoe kan dat dan?????

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Alle dooie katten verzamelen. We gaan weer naar beneden.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 14:58
Nu dus een soort van tweede kans om toch alles te kopen om later (lees: hopelijk lager) weer in te kopen? Ik twijfel een beetje... Heb bij het dalen van 7000 naar 6700 nog wat BTC gekocht. Daarna ging het toch nog een stukje verder naar beneden dan ik dacht. Ik zou de boel bij 6600 of 6700 kunnen verkopen en dan wachten tot het verder inzakt. Of gewoon vast houden, dat kan natuurlijk ook.

Wat hebben jullie gedaan? Of zijn jullie bij een veel lager bedrag ingestapt en zitten nog steeds dik in het groen :)?

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

dat is die vergeten erbij te zeggen ;)
Nee niet eens :P
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

ik niet, vannacht is de bounce.
15:30 overdag dus.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
wat een raar wereldje.. waarom ADA opeens 5% in groen?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rode candle van 400 incoming?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Niet online
Boven de 8000 alles verkocht en nu wachten :)

• mugenmarco
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:21:
Wanneer gaan jullie nu eens inzien dat niemand,maar dan ook werkelijk niemand deze bende kan voorspellen?
Het enige dat hier dagelijks gebeurd is dat 100 mensen iets roepen en uiteindelijk zit daar altijd wel iemand bij die het goed had en daar dan zelf het meest verbaasd over is en denkt..huhh? ik had het goed,hoe kan dat dan?????
ach anders is dit topic zo dood als wat, beter lullen als brugman dan dat er niks word gemeld? :+

• outlandos
Nee joh, even ademhalen en dan door die 6500 heen beuken.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is wel degelijk de trein richting de 10k mensen. Wanneer geloven jullie dat nou eens?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• mugenmarco
DAMAGE schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:30:
Dit is wel degelijk de trein richting de 10k mensen. Wanneer geloven jullie dat nou eens?
ja idd mensen hij gaat sowieso richting de 10k! het is echt waar, sprak laatst een kabouter en een eenhoorn en die zeggen allebei dat hij naar de 10k gaat.

Alleen de paashaas wist het niet zeker.

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:30:
I'll believe it when i see it :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mugenmarco schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

ja idd mensen hij gaat sowieso richting de 10k! het is echt waar, sprak laatst een kabouter en een eenhoorn en die zeggen allebei dat hij naar de 10k gaat.

Alleen de paashaas wist het niet zeker.
Deze meneer snapt ironie niet :+ Anyway. Je moet er wel in geloven hè! Anders gebeurt er niets.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• mugenmarco
DAMAGE schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:32:
[...]

Deze meneer snapt ironie niet :+ Anyway. Je moet er wel in geloven hè! Anders gebeurt er niets.
haha achja

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 14:58
Zelf geloven en zo veel mogelijk anderen overtuigen toch?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

daboemann schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:33:
Zelf geloven en zo veel mogelijk anderen overtuigen toch?
Juist!

• Klaas25
Oke en wie zorgt er nu voor dat het allemaal groen staat? Omdat toevallig meerdere mensen op dit moment inkopen?

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Toch 6500 vandaag

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 17:20
Klaas25 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:01:
Oke en wie zorgt er nu voor dat het allemaal groen staat? Omdat toevallig meerdere mensen op dit moment inkopen?
Jep, de collectieve gemeenschap was niet bang door alle berichten dat we naar de 5kish zouden zakken en konden gewoon niet meer wachten om een mooie grote groene dildo naar voren te toveren, et voila.

Oftewel, waarschijnlijk nog even shorts squeezen op de weg naar beneden.

• Klaas25
Junia schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:03:
[...]

Jep, de collectieve gemeenschap was niet bang door alle berichten dat we naar de 5kish zouden zakken en konden gewoon niet meer wachten om een mooie grote groene dildo naar voren te toveren, et voila.

Oftewel, waarschijnlijk nog even shorts squeezen op de weg naar beneden.
Zoals een dode slang? laatste stuiptrekking? ojee..

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:56:
Mijn glazen bol zegt dat we groene cijfers gaan zien vandaag.
:+
Zo zie je maar, een glazen bol is net als TA, soms heeft die gelijk en soms niet
:)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Boven de 6800 stap ik weer in.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 17:20
Klaas25 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:04:
[...]

Zoals een dode slang? laatste stuiptrekking? ojee..
Raar eigenlijk dat ze het normaliter hebben over katten en niet over een kip zonder kop stuiptrekken, die zou ik namelijk beter gepast vinden in de huidige bitcoin markt :P

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nou ja zeg! Gisteren mijn HOT ff in de verkoop gedaan (aangezien die lekker stabiel bleef hangen omdat het de goedkoopste eenheid is die je kunt kopen op Binance :+ ) en daar een paar honderd IOTA voor terug gekocht.. De wereld leek in te storten voor de IF ivm de interne discussies én de Blackhat conferentie waar IOTA ook weer 'flink' onderuit gehakt zou worden (FUD)..

Maar goed, fijn om te zien dat IOTA nog lekker aan BTC hangt en ik nu een paar procentjes (voorlopig) in de plus sta *O*

Ow wacht.. Hij was gisteren dik 35% ingezakt 7(8)7 7(8)7

• Pelox
D-Ed schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:14:
Nou ja zeg! Gisteren mijn HOT ff in de verkoop gedaan (aangezien die lekker stabiel bleef hangen omdat het de goedkoopste eenheid is die je kunt kopen op Binance :+ ) en daar een paar honderd IOTA voor terug gekocht.. De wereld leek in te storten voor de IF ivm de interne discussies én de Blackhat conferentie waar IOTA ook weer 'flink' onderuit gehakt zou worden (FUD)..

Maar goed, fijn om te zien dat IOTA nog lekker aan BTC hangt en ik nu een paar procentjes (voorlopig) in de plus sta *O*

Ow wacht.. Hij was gisteren dik 35% ingezakt 7(8)7 7(8)7
Precies dezelfde trade gedaan gisteren :F

Zero.

• outlandos
Bastrianos schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

De trein waar Slux en Outlandos ook in zitten. Gaat dadelijk weg als er genoeg gegadigden zijn. Bestemming: noorden. ‘k Heb het idee, dat deze maar 1 keer per week gaat. -O-
On/off we go! >:)

Verwijderd

- SPAM -

[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 09-08-2018 17:35 ]

• Pelox
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:22:
[...]

Nee niet eens :P

[...]

15:30 overdag dus.
Tja maar een bounce is een bounce. Iedereen dacht en denkt aan 4 en 3k maar ik denk dat 6200 echt de bodem is. En dus ging ik uit van een bounce. We moeten we doorstijgen anders gaan we mogelijk wel onder de 6k maar dan krijgen we weer een bounce op 5800.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

Tja maar een bounce is een bounce. Iedereen dacht en denkt aan 4 en 3k maar ik denk dat 6200 echt de bodem is. En dus ging ik uit van een bounce. We moeten we doorstijgen anders gaan we mogelijk wel onder de 6k maar dan krijgen we weer een bounce op 5800.
Voor mij is het moeilijk voor te stellen dat dit bodem is. We zijn voor de 4e keer rond de 6k waarbij de bounce voor langere tijd altijd lager is geweest dan die er voor. De laatste keer zijn we van 5.8k naar 8.5k gegaan en dan toch weer omlaag. De eerste keer ging zelfs naar de 11.8k. Alleen iedere keer wordt de weg verder omhoog niet gevonden en is de volgende low lager dan die er voor. Dat maakt de kans groot dat we deze keer lager dan 5.8k gaan. De bounce die we nu zien zegt daar nog niets over. Dat het na een paar dagen zakken even tijdelijk omhoog gaat is normaal. Hoewel deze wel erg groot en snel is gegaan tot nu toe. Of we de weg omhoog kunnen vinden en voorbij die 8.5k kunnen komen moet ik nog maar zien. Ja, het is mogelijk, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren.

• Pelox
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:36:
[...]

Voor mij is het moeilijk voor te stellen dat dit bodem is. We zijn voor de 4e keer rond de 6k waarbij de bounce voor langere tijd altijd lager is geweest dan die er voor. De laatste keer zijn we van 5.8k naar 8.5k gegaan en dan toch weer omlaag. De eerste keer ging zelfs naar de 11.8k. Alleen iedere keer wordt de weg verder omhoog niet gevonden en is de volgende low lager dan die er voor. Dat maakt de kans groot dat we deze keer lager dan 5.8k gaan. De bounce die we nu zien zegt daar nog niets over. Dat het na een paar dagen zakken even tijdelijk omhoog gaat is normaal. Hoewel deze wel erg groot en snel is gegaan tot nu toe. Of we de weg omhoog kunnen vinden en voorbij die 8.5k kunnen komen moet ik nog maar zien. Ja, het is mogelijk, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren.
Ik zie dat de lows minder low zijn en de highs ook minder high. De "golf" is dus steeds kleiner. Dit keer zal de high ergens rond de 7.2k liggen gok ik waarna hij weer zakt. Het is wachten op een breakout.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:53:
[...]

Ik zie dat de lows minder low zijn en de highs ook minder high.
Dat klopt niet. De vorige low was 5.8k en die daar voor was in de 6k. Die daar voor ook in de 6k maar hoger. Of we nu de low al gevonden hebben kan je nu nog niet zeggen. Wat we nu zien kan prima een bounce zijn waarbij we alsnog lager gaan. Jij denkt van niet, dat kan, maar op dit moment is het niet te zeggen.
Dit keer zal de high ergens rond de 7.2k liggen gok ik waarna hij weer zakt. Het is wachten op een breakout.
Dan ga je er vanuit dat we nu de low gevonden hebben.

Mijn verwachtig is ongeveer dit: https://www.tradingview.c...d-5-15-angle-and-51-days/

Daar kan je trouwens ook zien dat het iedere keer in het afgelopen half jaar een lower low is geweest en een lower high.

• Pelox
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:59:
[...]

Dat klopt niet. De vorige low was 5.8k en die daar voor was in de 6k. Die daar voor ook in de 6k maar hoger. Of we nu de low al gevonden hebben kan je nu nog niet zeggen. Wat we nu zien kan prima een bounce zijn waarbij we alsnog lager gaan. Jij denkt van niet, dat kan, maar op dit moment is het niet te zeggen.

[...]

Mijn verwachtig is ongeveer dit: https://www.tradingview.c...d-5-15-angle-and-51-days/

Daar kan je trouwens ook zien dat het iedere keer in het afgelopen half jaar een lower low is geweest en een lower high.
Ja die TA ken ik maar er zal toch een omslagpunt komen. Ik zeg niet dat deze bounce naar de 7.2 gaat maar de volgende wel. Dat is in overeenstemming met die TA. Ik denk alleen dat daarna (nu) de lows hoger zullen worden en we weer voorzichtig omhoog gaan in het restant van dit jaar.

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:59:
[...]

[...]

Je hebt er meer aan in deze tijden om op het treintje te stappen, dan de hele tijd de boel te analyseren :+

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:02:
[...]
Ik denk alleen dat daarna (nu) de lows hoger zullen worden en we weer voorzichtig omhoog gaan in het restant van dit jaar.
Zou inderdaad kunnen. Hoop daar ook wel op. BTC hoeft van mij echt niet naar de 3k en dat zie ik eigenlijk ook niet snel gebeuren.
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:05:
[...]

Je hebt er meer aan in deze tijden om op het treintje te stappen, dan de hele tijd de boel te analyseren :+
Welk treintje ? Een mogelijke deadcat bounce waarvan niemand weet wanneer ie komt en hoe hoog ie gaat ? Zulke bounces pakken in een weg die omlaag gaat zal je vaak genoeg meer kosten dan opleveren.

Heb verder ook al gezegt dat ik niet zo handel. Ik heb verkocht boven de 8k en nu is het wachten tot ik denk dat de weg omhoog voor langere tijd gevonden kan worden. Een bounce terwijl het omlaag blijft gaan doe ik niet aan. Deze is dan toevallig 300+, maar de vorige was 100.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:07:
[...]
Welk treintje ? Een mogelijke deadcat bounce waarvan niemand weet wanneer ie komt en hoe hoog ie gaat ? Zulke bounces pakken in een weg die omlaag gaat zal je vaak genoeg meer kosten dan opleveren.

Heb verder ook al gezegt dat ik niet zo handel. Ik heb verkocht boven de 8k en nu is het wachten tot ik denk dat de weg omhoog voor langere tijd gevonden kan worden. Een bounce terwijl het omlaag blijft gaan doe ik niet aan. Deze is dan toevallig 300+, maar de vorige was 100.
Het treintje dat al sinds gister klaar staat. :X

Een sneltrein moet je niet direct vol gas laten vertrekken, je kan beter langzaam starten zodat iedereen nog op tijd kan instappen om dan als een sneltrein naar het noorden te vertrekken.

Slux heeft vandaag zelfs voor het eerst in ruim een jaar wat euro's op de exchanges gezet om er BTC van te kopen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:05

Bever!

3

Kan niks kopen op vakantie. Coinbase wil niet :x

• Machlah
  • Laatst online: 07-01 12:06
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:42:
[...]

Een sneltrein moet je niet direct vol gas laten vertrekken, je kan beter langzaam starten zodat iedereen nog op tijd kan instappen om dan als een sneltrein naar het noorden te vertrekken.

Slux heeft vandaag zelfs voor het eerst in ruim een jaar wat euro's op de exchanges gezet om er BTC van te kopen.
Inclusief nieuwe avatar voor gekocht?!?!?

• Slux
  • Niet online
Machlah schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:43:
[...]

Inclusief nieuwe avatar voor gekocht?!?!?
Klopt, gekocht van de eigen bijdrage die ik normaal aan de voedselbank moet betalen.

Hoop niet dat ze meelezen.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:57
hazecase schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:23:
Zodra alles gaat stijgen en ATH's gebroken gaan worden zijn dit toch de munten om in de gaten te houden:

[afbeelding]

Overzicht van de hardste top 150 dalers sinds hun ATH (maar damn wat zijn we ver weg }:O )

En inderdaad zitten wel shitcoins bij 8)7
Zou mooi zijn! Hier een TenX bagholder (gekocht op ATH) en ETN bezitter die deze graag weer een keer op 25 cent ziet staan

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar deze bounce is toch allerminst verrassend? Gisteren -15% op de meeste coins, dan weet je dat er wel even een herstelperiode zit aan te komen. Een stuiptrekking onderweg naar beneden, laat jullie niet vangen jongens :9

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Slux
  • Niet online
paul-s83 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Zou mooi zijn! Hier een TenX bagholder (gekocht op ATH) en ETN bezitter die deze graag weer een keer op 25 cent ziet staan
Er staat toch wanker coins boven ? als in ruk coins.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:57
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:57:
[...]

Er staat toch wanker coins boven ? als in ruk coins.
Klopt, tussen de overige 139 coins zullen ook wel wat andere top 20 ruk coins zitten. Kan me niet voorstellen dat een Tron of XVG daar niet tussen staat >:)

• Machlah
  • Laatst online: 07-01 12:06
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:48:
[...]

Klopt, gekocht van de eigen bijdrage die ik normaal aan de voedselbank moet betalen.

Hoop niet dat ze meelezen.
Nice, ik doe mee. Nieuwe bullrun, nieuwe avatar.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:42:
[...]

Dan had je dat gisteren moeten zeggen, niet nu.
TomTorquay schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:55:
[...]

Ik heb natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar deze bounce is toch allerminst verrassend? Gisteren -15% op de meeste coins, dan weet je dat er wel even een herstelperiode zit aan te komen.
Tuurlijk kan je een bounce verwachten. Alleen we hadden al 6123 naar 6388 gezien dus ik dacht dat die het wel was. De eerdere bounces in deze weg omlaag waren ook allemaal klein en van korte duur. Dus, nee, daarom zag ik deze niet aankomen.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

[...]

Tuurlijk kan je een bounce verwachten. Alleen we hadden al 6123 naar 6388 gezien dus ik dacht dat die het wel was. De eerdere bounces in deze weg omlaag waren ook allemaal klein en van korte duur. Dus, nee, daarom zag ik deze niet aankomen.
Ik poste bijv. begin van de middag terwijl alles in het rood stond, dat we vandaag groene cijfers gaan zien en zie het resultaat nu.Je denkt misschien soms teveel :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Ik poste bijv. begin van de middag terwijl alles in het rood stond, dat we vandaag groene cijfers gaan zien en zie het resultaat nu.Je denkt misschien soms teveel :)
Dit is de eerste grote bounce terwijl we er al meerdere gehad hebben die kleiner waren en waarbij het verder omlaag ging. Dit is dus niet 1 bounce, maar het zijn er 2 achter elkaar. Voor mij was het niet logisch dat het zo zou gaan.

Kopen omdat iemand zegt dat we groene cijfers gaan zien doe ik sowieso niet. Ik neem het soms mee in mijn eigen overweging. Als ik het advies van iedereen hier aan zou nemen zonder zelf na te denken zat ik nu voor 100% in XRP met een gigantisch verlies :P Gelukkig denk ik zelf na en maak ik mijn eigen plan.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Dit is de eerste grote bounce terwijl we er al meerdere gehad hebben die kleiner waren en waarbij het verder omlaag ging. Dit is dus niet 1 bounce, maar het zijn er 2 achter elkaar. Voor mij was het niet logisch dat het zo zou gaan.

Kopen omdat iemand zegt dat we groene cijfers gaan zien doe ik sowieso niet. Ik neem het soms mee in mijn eigen overweging. Als ik het advies van iedereen hier aan zou nemen zonder zelf na te denken zat ik nu voor 100% in XRP met een gigantisch verlies :P Gelukkig denk ik zelf na en maak ik mijn eigen plan.
Ik geef alleen aan dat TA niet zaligmakend is met bouncing cats, triangles en Fibonacci? etc.
Waarderen doe ik je postings wel alleen kan/doe ik er niks mee zoals jij niet in de glazen bol gelooft.
Ik geloof meer in het nieuws, dat is mijn inziens meer bepalend voor de koers van de crypto's.

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 09-08-2018 19:34 . Reden: typo ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:30:
[...]
Ik geloof meer in het nieuws, dat is mijn inziens meer bepalend voor de koers van de crypto's.
Het heeft ook wel invloed, alleen deze hele correctie heeft vrijwel niets met nieuws te maken. Het is niet zo dat er op de 8500 slecht nieuws kwam waardoor we omlaag zijn gegaan. Het is ook niet dat er bij de vorige low van 5800 goed nieuws kwam waardoor we naar die 8500 gegaan zijn. TA laat juist prachtig iedere high en low zien en geeft aan wat er waarschijnlijk is. Als je moet gaan inkopen op puur nieuws kom je nergens.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Euhm dat heb ik ook gedaan, gister avond al gemeld dat ik er geld in ging pompen :P

Ik was/ben de enigste die positief was terwijl de rest negatief is lees maar terug ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoe meer mensen in TA geloven en zich er aan houden hoe meer het ‘werkt’. Zo simpel is het.

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:39:
Hoe meer mensen in TA geloven en zich er aan houden hoe meer het ‘werkt’. Zo simpel is het.
Dat speelt sowieso mee. Verder verlopen correcties ook wel vaak op dezelfde manier. Daarom klopt deze met die van 2014 ook heel erg goed. Ik snap gewoon niet hoe je in crypto kan handelen zonder zulke dingen niet in overweging te nemen.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:44:
[...]

Dat speelt sowieso mee. Verder verlopen correcties ook wel vaak op dezelfde manier. Daarom klopt deze met die van 2014 ook heel erg goed. Ik snap gewoon niet hoe je in crypto kan handelen zonder zulke dingen niet in overweging te nemen.
Refereren naar 2014, toen de BTC nog in opkomst was is volgens mijn bescheiden mening niet meer
van toepassing in 2018. :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:47:
[...]

Refereren naar 2014, toen de BTC nog in opkomst was is volgens mijn bescheiden mening niet meer
van toepassing in 2018. :)
Dat kan je vinden, maar de grafieken van toen en nu passen vrijwel perfect op elkaar. De TA's die dat mee nemen zijn er al maanden en tot nu toe kloppen die heel goed.

Edit: Maar goed, deze discussie heeft toch geen zin. Jij vind alle TA onzin en ik niet. Jij gaat niet veranderen en ik ook, dus laten we er maar over ophouden.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2018 19:52 ]

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

Dat kan je vinden, maar de grafieken van toen en nu passen vrijwel perfect op elkaar. De TA's die dat mee nemen zijn er al maanden en tot nu toe kloppen die heel goed.
We zullen het nooit eens worden, okee.
Maar instappen in 2013/2014 en de adoptie van de crypto's is een heel ander verhaal als nu.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:44:
[...]

Iedereen handelt op hun eigen manier ik gebruik zelf geen TA en traden gaat mij prima af.

Het is een blijft een hulp middel meer niet, die gebruikt dat de ander dat, ik snap dat mensen het gebruiken en als ze goed onderbouwd zijn kunnen ze best interessant zijn, maar ik neem het niet mee in mijn trades want voor mij werken ze persoonlijk niet.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:53:
[...]

Maar instappen in 2013/2014 en de adoptie van de crypto's is een heel ander verhaal als nu.
Hoe is van 100 naar 1000 met een correctie anders dan van 2000 naar 20.000 met een correctie ? In beide gevallen ging het veel te snel veel te hoog met een dikke correctie als gevolg. Er is ook geen sprake van adoptie. Net zoals toen kochten mensen om er snel geld mee te verdienen.
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Iedereen handelt op hun eigen manier ik gebruik zelf geen TA en traden gaat mij prima af.

Het is een blijft een hulp middel meer niet, die gebruikt dat de ander dat, ik snap dat mensen het gebruiken en als ze goed onderbouwd zijn kunnen ze best interessant zijn, maar ik neem het niet mee in mijn trades want voor mij werken ze persoonlijk niet.
Prima.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:57:
[...]

Hoe is van 100 naar 1000 met een correctie anders dan van 2000 naar 20.000 met een correctie ? In beide gevallen ging het veel te snel veel te hoog met een dikke correctie als gevolg. Er is ook geen sprake van adoptie. Net zoals toen kochten mensen om er snel geld mee te verdienen.

[...]

Prima.
Waarschijnlijk vergeet je de massa die omstreeks dec. 2017 instapten en die nu proberen via allerlei
coins proberen mee te liften op het succes van de BTC.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

Waarschijnlijk vergeet je de massa die omstreeks dec. 2017 instapten en die nu proberen via allerlei
coins proberen mee te liften op het succes van de BTC.
Er zijn meer coins en meer mensen die gekocht hebben, so what ? Van 100 naar 1000 is x10. Van 2000 naar 20.000 is x10. Beide met vrijwel dezelfde correctie als gevolg. Dat de omstandigheden anders zijn veranderd niets aan de feiten.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

Er zijn meer coins en meer mensen die gekocht hebben, so what ? Van 100 naar 1000 is x10. Van 2000 naar 20.000 is x10. Beide met vrijwel dezelfde correctie als gevolg. Dat de omstandigheden anders zijn veranderd niets aan de feiten.
Er is ook geen sprake van adoptie. Net zoals toen kochten mensen om er snel geld mee te verdienen.
Wel wat minder mensen als nu :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:07:
[...]

[...]

Wel wat minder mensen als nu :)
Nogmaals, so what. Ik kijk niet naar de details, ik kijk puur naar de feiten. Hoeveel mensen of wat ze kochten en wanneer boeit niets.

• Slux
  • Niet online
@PilatuS Kijk jij wel eens naar een FA voor zover dat mogelijk is met crypto of alleen TA's ?
FA's vind ik zelf wat interessanter en neem ik eerder mee dan een TA zeker op de gewone beurs, maar vraag mij af hoe de TA mensen over een FA denken?

Ik neem zelf zo ie zo altijd verschillende dingen mee met traden en ga nooit uit van 1 tool, iets wat ik wel vaak zie gebeuren in crypto, voor mij is dat het zelfde als alles op rood of zwart zetten.
Ik heb dan ook altijd het geluk dat het balletje op groen valt.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:50
De fundamenten van Bitcoin veranderen nauwelijks op af en toe wat regulering/ban fud na, terwijl de prijs wel alle richtingen op ontwikkelt. Om maar een argument te noemen waarom FA alleen onvoldoende is om prijsinschattingen te doen. Ook richting $20k dollar was fundamenteel nagenoeg hetzelfde als nu en daar zijn veel mensen (voorlopig) de boot ingegaan. Wat is dan nog het punt van alleen FA zonder TA?

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:13:
[...]

Nogmaals, so what. Ik kijk niet naar de details, ik kijk puur naar de feiten. Hoeveel mensen of wat ze kochten en wanneer boeit niets.
Het feit is dat de crypto's sinds 2013/14 nogal booming zijn en dat is geen detail :)

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:14:
@PilatuS Kijk jij wel eens naar een FA voor zover dat mogelijk is met crypto of alleen TA's ?
FA's vind ik zelf wat interessanter en neem ik eerder mee dan een TA zeker op de gewone beurs, maar vraag mij af hoe de TA mensen over een FA denken?

Ik neem zelf zo ie zo altijd verschillende dingen mee met traden en ga nooit uit van 1 tool, iets wat ik wel vaak zie gebeuren in crypto, voor mij is dat het zelfde als alles op rood of zwart zetten.
Ik heb dan ook altijd het geluk dat het balletje op groen valt.
Ik handel al jaren alleen met BTC. Moet wel zeggen dat ik zit te kijken een deel in andere coins te stoppen wanneer ik denk dat we de weg omhoog gevonden hebben. Dan ga ik zeker goed uitzoeken welke coins dat worden.
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:18:
[...]

Het feit is dat de crypto's sinds 2013/14 nogal booming zijn en dat is geen detail :)
Het feit is ook dat je er om heen draait door over van alles te beginnen en de hoofdvraag compleet negeert.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2018 20:19 ]

• Slux
  • Niet online
The Redman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:17:
De fundamenten van Bitcoin veranderen nauwelijks op af en toe wat regulering/ban fud na, terwijl de prijs wel alle richtingen op ontwikkelt. Om maar een argument te noemen waarom FA alleen onvoldoende is om prijsinschattingen te doen. Ook richting $20k dollar was fundamenteel nagenoeg hetzelfde als nu en daar zijn veel mensen (voorlopig) de boot ingegaan. Wat is dan nog het punt van alleen FA zonder TA?
Fundamenten zijn voor mij ook een ETF, LN, community, exchanges, pairs, zo genoemde hefboom producten enz, ik haal er misschien te veel irrelevante dingen bij die bij een echte FA horen, maar net wat je zegt fundamenten BTC veranderen nauwelijks.

Met crypto handel ik het meeste op media, nieuws, volumes, en vooral door tegen de stroming in traden en genoegen nemen met een paar % winst maar ook verlies op tijd te pakken zodat je niet als bagholder blijft zitten.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Miss Bitcoin heeft haar gedachtegangen ook weer verfilmd....

[YouTube: https://youtu.be/oBthWVKkv6E]

Samenvatting: Komt wel goed schatjes, maar niet nu...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:31:
[...]
Met crypto handel ik het meeste op media, nieuws, volumes, en vooral door tegen de stroming in traden en genoegen nemen met een paar % winst maar ook verlies op tijd te pakken zodat je niet als bagholder blijft zitten.
Zo te horen trade jij veel meer dan dat ik doe. Voor mij is het zoveel mogelijk de grote bewegingen pakken over langere tijd. Ik ben ook van mening dat TA op korte termijn veel minder goed werkt dan op langere termijn.

• TomTorquay
Chris.nl schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:40:
Miss Bitcoin heeft haar gedachtegangen ook weer verfilmd....

[video]

Samenvatting: Komt wel goed schatjes, maar niet nu...
Ik zal wel voor taalnazi verweten worden, maar mensen die T' schrijven in plaats van 't hebben nu niet bepaald een streepje voor qua geloofwaardigheid. En ze had al geen overschot :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:48:
[...]
Ik zal wel voor taalnazi verweten worden, maar mensen die T' schrijven in plaats van 't hebben nu niet bepaald een streepje voor qua geloofwaardigheid. En ze had al geen overschot :P
't Klopt wat je zegt... Die T had idd ook geen hoofdletter mogen zijn. Qua schommelend volume en een kat die ze wegjaagt is ze ook niet de meest professionele video-knutselaar.

Positief aan haar vind ik dat ze af en toe bij een programma op TV komt, en dan nog best zinnige dingen weet te zeggen. Daarnaast neem ik haar videotjes gewoon ter kennisneming aan, net zoals ik de TA's & discussie hier boeiend vind.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• RaptorXS
TomTorquay schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:48:
[...]
Nog meer te zeuren?
Het is een jongedame van 22 die al 5 jaren in de crypto handel zit, er aantrekkelijk uitziet en ook nog het nodige nieuws verspreid over de Bitcoin en andere crypto's.
Alvast sorry voor de tiepvouten :)

• TomTorquay
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:01:
Het is een jongedame van 22 die al 5 jaren in de crypto handel zit, er aantrekkelijk uitziet
De gustibus et coloribus etc...
En breek me vooral de bek niet open joh

Trouwens, waar zie je mij zeuren? Ik vind hélemaal niet dat @Chris.nl het filmpje niet had mogen posten. Dat heb je er zelf bij verzonnen :)

• RaptorXS
TomTorquay schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:25:
[...]
De gustibus et coloribus etc...
En breek me vooral de bek niet open joh

Trouwens, waar zie je mij zeuren? Ik vind hélemaal niet dat @Chris.nl het filmpje niet had mogen posten. Dat heb je er zelf bij verzonnen :)
Vertel waar ik het verzonnen heb :) liefst met een quote :?
Taalnazi , je eigen woorden over jezelf :)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Gezellig weer hier.... Zelfs miss bitcoin kan geen vreugde en verzoening meer brengen onder de cryptohaantjes.

Verwijderd

Beaulion schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:19:
Gezellig weer hier.... Zelfs miss bitcoin kan geen vreugde en verzoening meer brengen onder de cryptohaantjes.
Tweakers staat bekend om haantjes gedrag onder gebruikers. Vooral de rivaliteit van Andriod vs Apple.
En overige tech fora hier hebben er ook las van. De een weet het altijd beter dan de andere. :/
Tot voor kort viel het hier mee. ;(

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:30:
[...]

Tweakers staat bekend om haantjes gedrag onder gebruikers. Vooral de rivaliteit van Andriod vs Apple.
En overige tech fora hier hebben er ook las van. De een weet het altijd beter dan de andere. :/
Tot voor kort viel het hier mee. ;(
Is dat niet gewoon overal op internet zo? Voetbalfora zullen dat, net als autofora, bijv. ook hebben. Op ieder forum heb je voor- en tegenstanders, andersdenkenden, meelopers, trolls, etc. Gewoon je eigen ding doen en zelf proberen zoveel mogelijk toe te voegen is het beste dat je kunt doen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RaptorXS
Taro schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:35:
[...]

Is dat niet gewoon overal op internet zo? Voetbalfora zullen dat, net als autofora, bijv. ook hebben. Op ieder forum heb je voor- en tegenstanders, andersdenkenden, meelopers, trolls, etc. Gewoon je eigen ding doen en zelf proberen zoveel mogelijk toe te voegen is het beste dat je kunt doen.
Als mod, ergens anders... is dat niet zo op het internet in het algemeen. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:52:
[...]

Vroeger op clanbase.com en Quakenet.org IRC chat was dat al zo, daar kon ik de hele dag op elkaar zeikende mensen tot de orde roepen. Ik ben helaas niet anders gewend.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:52:
[...]

Leuk dat je dat zegt. Maar met deze post begint het gezeik:
RaptorXS schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Nog meer te zeuren?
Het is een jongedame van 22 die al 5 jaren in de crypto handel zit, er aantrekkelijk uitziet en ook nog het nodige nieuws verspreid over de Bitcoin en andere crypto's.
Alvast sorry voor de tiepvouten :)
Jij gaat vol tegen hem in terwijl hij het niet eens over jou had. Wat verwacht je dan dat er gebeurt ?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
*pokes VET with a stick* moet jij niet eens mee omhoog knallen, vriend!

• Taro
  • Niet online

Taro

@PilatuS om maar weer even ontopic te gaan: Ik baal met deze groene candles toch wel van mijn stop loss van gisteren :)

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 10:41
@Taro Kan ik mij voorstellen.

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel

Pagina: 1 ... 219 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!