[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 224 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.276 views

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:35:
[...]

Rond 18:20 was er een 100 dollar candle waar vrijwel gelijk weer 50 dollar af ging. Nog geen 1 uur later kwam er weer zoiets, maar dat werd 300 dollar zonder val.

[...]

Als je mazzel hebt dat het omhoog blijft gaan ? En nog leuker: Eerst een 100 dollar dump om daarna met 300 dollar omhoog te gaan. Dat ging van de week zo. Dan wordt je stop loss geraakt en daarna gaat het flink stijgen. Hoe strakker de stop loss hoe sneller ie geraakt wordt. Zet je de stop loss niet strak kost het je flink als het omlaag blijft gaan ipv omhoog. Als jij dit wel goed weet te doen, dan horen we het hier natuurlijk heel graag :)
50 USD onder mijn aankoop noem ik strak. Ik verwacht een verdere daling, net als jij. Daarom neem minimaal verlies en tot dusver kleine winsten.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:16:
[...]

:w

Op 0.18 euro gekocht en met de bullrun mijn inleg eruit gehaald rest laten staan maar inmiddels is de helft weer verkocht voor iets anders. Het restant laat ik lekker staan.
Verkopen rond de ATH is dan ook geen holden he. Echt holden is jaren vasthouden.

Of holden wel of niet zinvol is hangt sowieso af van je instap moment. 1000 BTC kopen voor 150 euro en dan holden tot nu zou geen slecht plan zijn geweest. Op de ATH van vorig jaar kopen en holden komt wat minder mooi uit :P

Door niet te holden en op het juiste moment te kopen en te verkopen zal altijd beter zijn, alleen dat is natuurlijk vrijwel onmogelijk om 100% goed te doen. Verder hangt het er ook maar net vanaf op welk moment je bekijkt of holden wel of niet nuttig is, samen met natuurlijk het aankoopmoment. Als je XRP voor 2 dollar hebt gekocht of BTC voor 18k dollar dan is holden tot nu een heel slecht plan. Wie weet ziet dit er over 5 jaar heel anders uit en bekijk je het nu op het slechtste moment ooit.

Persoonlijk ben ik van mening dat kopen en weken of maanden vasthouden om weer te verkopen het beste is. Ik probeer zoveel mogelijk de langere bewegingen omhoog te pakken. Daarmee zal je nooit de maximale winst halen, maar je ziet je winst ook niet van 100% naar 0% gaan als je pech hebt. Aan de andere kant koop nu 1 BTC en hold 10 jaar, wie weet staat ie dan op een ton.
Bastrianos schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

50 USD onder mijn aankoop noem ik strak. Ik verwacht een verdere daling, net als jij. Daarom neem minimaal verlies en tot dusver kleine winsten.
Maar dan weet je dus op het juiste moment te kopen. Koop je dan in als je een candle van 50 dollar ziet en hoop je dat die 300 dollar wordt ? Of koop je gewoon in voordat er iets gebeurt omdat je denkt dat het omhoog gaat ipv omlaag ? Ben benieuwd naar je tactiek waar in te kopen :)

• Bastrianos
Thaam schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:23:
Als je nu een goede zak Qtum haalt en hij gaat minimaal terug naar zn ATH... dan ben je binnen. 8)7
Prima project. Beste van btc en ethereum gecombineerd schijnt. Ik heb begin vorige maand 50 gekocht en gedropt op mijn ledger. Heb er ook 3 op staan a 50 USD _O-

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-01 22:55
D-Ed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:08:
[...]

Ah, de ATH koper die even komt vertellen hoe het spelletje gespeeld moet worden _/-\o_

En nu? Nu heb je nog niets behalve je mening? Stel je voor dat er mensen zijn die er al meer dan 6 x de inleg uit hebben gehaald, door zijn blijven spelen met de winst en nu nóg niet in de min staan? Die zijn er ook hoor :9
:w

• Bastrianos
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:28:
[...]

Verkopen rond de ATH is dan ook geen holden he. Echt holden is jaren vasthouden.

Of holden wel of niet zinvol is hangt sowieso af van je instap moment. 1000 BTC kopen voor 150 euro en dan holden tot nu zou geen slecht plan zijn geweest. Op de ATH van vorig jaar kopen en holden komt wat minder mooi uit :P

Door niet te holden en op het juiste moment te kopen en te verkopen zal altijd beter zijn, alleen dat is natuurlijk vrijwel onmogelijk om 100% goed te doen. Verder hangt het er ook maar net vanaf op welk moment je bekijkt of holden wel of niet nuttig is, samen met natuurlijk het aankoopmoment. Als je XRP voor 2 dollar hebt gekocht of BTC voor 18k dollar dan is holden tot nu een heel slecht plan. Wie weet ziet dit er over 5 jaar heel anders uit en bekijk je het nu op het slechtste moment ooit.

Persoonlijk ben ik van mening dat kopen en weken of maanden vasthouden om weer te verkopen het beste is. Ik probeer zoveel mogelijk de langere bewegingen omhoog te pakken. Daarmee zal je nooit de maximale winst halen, maar je ziet je winst ook niet van 100% naar 0% gaan als je pech hebt. Aan de andere kant koop nu 1 BTC en hold 10 jaar, wie weet staat ie dan op een ton.

[...]

Maar dan weet je dus op het juiste moment te kopen. Koop je dan in als je een candle van 50 dollar ziet en hoop je dat die 300 dollar wordt ? Of koop je gewoon in voordat er iets gebeurt omdat je denkt dat het omhoog gaat ipv omlaag ? Ben benieuwd naar je tactiek waar in te kopen :)
Ik heb een uurtje geleden op 7371 USD gekocht. Sl op 7319 gezet. Ik verwacht deze maand idd een down trend, maar kleine groene spikes tussendoor. En zodra het logisch begint te worden, verandert het weer. Stiekem denk ik dat een whale nog even gaat pieken, om mensen met fiat in te laten stappen (fomo). Wereldwijd moeten er nog voldoende slachtoffers zijn lijkt mij.

• PilatuS
  • Niet online
Bastrianos schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:40:
[...]

Ik heb een uurtje geleden op 7371 USD gekocht. Sl op 7319 gezet. Ik verwacht deze maand idd een down trend, maar kleine groene spikes tussendoor. En zodra het logisch begint te worden, verandert het weer. Stiekem denk ik dat een whale nog even gaat pieken, om mensen met fiat in te laten stappen (fomo). Wereldwijd moeten er nog voldoende slachtoffers zijn lijkt mij.
Heb je hier de laatste tijd geld mee verdient dan ? Als ik kijk naar de stappen omlaag en de stappen omhoog is dat namelijk moeilijk voor te stellen. Je hebt nu gekocht na een stap omhoog waarbij het bij de vorige keer dat het zo ging omlaag is gegaan.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bastrianos
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:50:
[...]

Heb je hier de laatste tijd geld mee verdient dan ? Als ik kijk naar de stappen omlaag en de stappen omhoog is dat namelijk moeilijk voor te stellen. Je hebt nu gekocht na een stap omhoog waarbij het bij de vorige keer dat het zo ging omlaag is gegaan.
Gisteren en vandaag pakte het goed uit. Vorige week niet, maar over de gehele linie is handelen via Binance lucratiever voor mij, dan holden op mijn ledger nano.

Zit jij nog in USD?

• PilatuS
  • Niet online
Bastrianos schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:59:
[...]

Gisteren en vandaag pakte het goed uit. Vorige week niet, maar over de gehele linie is handelen via Binance lucratiever voor mij, dan holden op mijn ledger nano.

Zit jij nog in USD?
Dat is mooi :)

Ben zelf boven de 8k uitgestapt waar het instappen 6.8k was. Wacht het nu gewoon weer lekker af tot ik denk dat de weg omhoog weer gevonden gaat worden. Dit werkt voor mij persoonlijk goed. Probeer zoveel mogelijk uit te stappen als het voor weken omlaag gaat en in te stappen als ik denk dat het weer voor weken omhoog gaat. Wat er dan in de tussentijd gebeurt vind ik niet zo boeiend. Voorlopig denk ik dat we nog lager gaan dan de iets onder de 6k die we vandaag hebben gezien, dus stap nog niet in. Vind het ook niet erg om hoger in te moeten stappen als ik daarbij denk dat het weer voor langere tijd omhoog blijft gaan.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@A87 ben je serieus 3 dagen 5 uur en 53 minuten stil geweest (dank daarvoor) om ons dat filmpje te delen? Ga maar weer in de hoek staan...

@PilatuS Je hebt groot gelijk, als je de uier weet te vinden moet je er aan trekken. Goed om succesjes te lezen.

Verder *proost* natuurlijk d:)b

[ Voor 36% gewijzigd door Chris.nl op 11-08-2018 23:19 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:07:
@PilatuS Je hebt groot gelijk, als je de uier weet te vinden moet je er aan trekken. Goed om succesjes te lezen.
Ben begonnen met inkopen en verkopen op korte termijn. Dan lukte het vaak genoeg wel om te verkopen rond de top, maar dan de val daarna vaak groter inschatten dan dat ie werd. Dan moet je weer zo hoog inkopen dat holden beter was geweest. Daarna holden geprobeerd, maar dan zie je vaak genoeg de meeste winst verdampen. Nu dus maar een combinatie van kopen en en verkopen met een stukje holden voor iets langere tijd. Zoals ik het zie beweegt de markt toch op en neer over weken en maanden. Voor mij blijkt zoveel mogelijk proberen de grote bewegingen te paken het beste. Dan koop ik misschien wel niet op de bodem en in verkoop ik iets te laat als het alweer omlaag gaat, maar op die manier pak je het grootste deel van de stijging en zit je het grootste deel van de daling in fiat :)

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Zojuist mijn 10 Steem muntjes omgezet in ZIL om de gemiddelde ZIl inkoopprijs te laten dalen. Moet toch iets proberen om de 'schade' te beperken 😇😀

• Chris.nl
  • Niet online
Leuk spelletje trouwens, volgende plaatje wordt van 23k tot 12k in 4 dagen :+ (de terugweg dan hé)

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 12-08-2018 00:13 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het begint een soort van principe kwestie te worden.. (Okay Okay, niet slim want emotie..) Maar goed, zodra IOTA op $0,37 komt sla ik extra in, gewoon omdat ik vorig jaar op $1,04 instapte, IOTA zakte naar dat bedrag en ik toen aan het HODL’n was als een malle (definitie van HODL hebben we volgens mij nog géén overeenstemming over hier ;) )

Oja, mocht ik extra inslaan dan doe ik dat vanuit mijn ‘winst’ potje van januari. Daar heb ik de laatste keren ook wat uitgehaald omdat de markt niet verder zal gaan zakken...........

Edit: Indien het niet verder zakt dan dit dan zijn we deze post Alang vergeten en zitten we op of voorbij de moon :)

[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 12-08-2018 00:24 ]

• Chris.nl
  • Niet online
@D-Ed mooi dat het nog uit de winst kan, ik mag tot 't eind van de maand duimen op een mooi prijsje qua bijkopen vanuit loon en beungeld.

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 00:31:
@D-Ed mooi dat het nog uit de winst kan, ik mag tot 't eind van de maand duimen op een mooi prijsje qua bijkopen vanuit loon en beungeld.
Je hebt loon én beungeld! Ik ben zelfstandig ondernemer en kan weinig tot niets beunen dus d:)b Voorop gesteld dat het (al lang) niet meer als winst voelt -O- Io ben een semi hodler zoals je weet dus ik ben niet zo’n strategische handelaar zoals 98% van de meeste hier :9

• Chris.nl
  • Niet online
Beungeld is vanuit PGB budget cliënt langs de SVB voor loonheffing, dus belastingtechnisch ook loon. Maar 't zijn wel een paar leuke dagen bijwerken die ik makkelijk trek. Offline auti's for the win!

• PilatuS
  • Niet online
Begint toch weer een Bart te worden :p

Verwijderd

Zo dan, dat ONT valt helemaal uit elkaar
Wat is daar aan de hand?
Is het wijs om daar nu in te stappen of is dat ten doden op geschreven?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:35
[...]

Ah, de ATH koper die even komt vertellen hoe het spelletje gespeeld moet worden _/-\o_

En nu? Nu heb je nog niets behalve je mening? Stel je voor dat er mensen zijn die er al meer dan 6 x de inleg uit hebben gehaald, door zijn blijven spelen met de winst en nu nóg niet in de min staan? Die zijn er ook hoor :9
Mijn aankoop van 1 BTC in juli 2014 ging mis op €1 (had een aankoopprijs van €250, die vanaf die dag ‘s ochtends niet meer gehaald werd). Dus ik volg het al wel wat langer hoor ;) sta ook altijd nog op 80% rendement sinds 30 december 2017. Maar ben destijds al ingestapt met het idee om wat bounces mee te pakken en niet omdat ik fundamenteel in de waarde geloof. Jammer dat je hier alleen succesverhalen mag posten. Ik wou alleen maar aangeven dat verlies afkappen best een prima strategie kan zijn.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
gabn88 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Jammer dat je hier alleen succesverhalen mag posten.
Zijn er mensen met succesverhalen hier? :?

Mijn eerste hoofdstuk is een succes maar mijn verhaal tot nu toe absoluut niet.. Ik ga wel uit van een happy end natuurlijk oOo

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 12-08-2018 08:57 ]

Zero.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:54:
[...]

Zijn er mensen met succesverhalen hier?
Volgens mij alleen RaptorXS. Die heeft zijn litecoins in 1998 al gekocht, of was het ‘88? :P

• D-Ed
  • Niet online
gabn88 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Mijn aankoop van 1 BTC in juli 2014 ging mis op €1 (had een aankoopprijs van €250, die vanaf die dag ‘s ochtends niet meer gehaald werd). Dus ik volg het al wel wat langer hoor ;) sta ook altijd nog op 80% rendement sinds 30 december 2017. Maar ben destijds al ingestapt met het idee om wat bounces mee te pakken en niet omdat ik fundamenteel in de waarde geloof. Jammer dat je hier alleen succesverhalen mag posten. Ik wou alleen maar aangeven dat verlies afkappen best een prima strategie kan zijn.
Top _/-\o_ En nee hoor, je leest hier juist alle soorten verhalen. Maar nu onderbouw je je verhaal wat beter zodat het minder bot overkomt naar ‘de hodlers’ ;)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 05:36
D-Ed schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 09:11:
[...]

Top _/-\o_ En nee hoor, je leest hier juist alle soorten verhalen. Maar nu onderbouw je je verhaal wat beter zodat het minder bot overkomt naar ‘de hodlers’ ;)
Mijn succesverhaal komt volgend jaar... of over 2 jaar.... :7

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Moeten we ons zorgen maken over Kucoin , lees net dat hun opgegeven adres niet bestaat ......
https://bitcoinist.com/ma...d-that-it-does-not-exist/

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
cryptore schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:01:
Moeten we ons zorgen maken over Kucoin , lees net dat hun opgegeven adres niet bestaat ......
https://bitcoinist.com/ma...d-that-it-does-not-exist/
Daar hebben ze een heel goede reden voor, andere Exchanges doen ook moeilijk over locaties en kantoren. Heel simpel: anders staan er iedere dag mensen te zeiken over dat ze iets terug willen, vallen er weer gewapende overvallers binnen, medewerkers worden afgeperst om private keys van cold wallets af te geven, etc. Binance bijvoorbeeld geeft aan vanuit Malta te handelen, maar daar zitten niet daadwerkelijk alle medewerkers. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, zie het als een postadres.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• cryptore
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:07:
[...]

Daar hebben ze een heel goede reden voor, andere Exchanges doen ook moeilijk over locaties en kantoren. Heel simpel: anders staan er iedere dag mensen te zeiken over dat ze iets terug willen, vallen er weer gewapende overvallers binnen, medewerkers worden afgeperst om private keys van cold wallets af te geven, etc. Binance bijvoorbeeld geeft aan vanuit Malta te handelen, maar daar zitten niet daadwerkelijk alle medewerkers. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, zie het als een postadres.
Dat zou een verklaring kunnen zijn , hoop dat je gelijk hebt

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:07:
[...]

:?

Ik vind het vreemd, een normale bank of beurs heeft toch ook gewoon een normaal adres ?
Beetje vreemde gedachte om voor de angst van overvallers, afpersers of zeurende mensen maar geen adres op te geven.

Zij beheren je centjes, zou hetzelfde zijn dat mijn bank geen adres op geeft omdat ze bang zijn overvallen te worden. |:(

Nog erger... Kucoin geeft zelfs een vals adres op .. ik weet het niet maar met zulke bedrijven doe ik geen zaken.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 12-08-2018 10:18 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Slux schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:15:
[...]

:?

Ik vind het vreemd, een normale bank of beurs heeft toch ook gewoon een normaal adres ?
Beetje vreemde gedachte om voor de angst van overvallers, afpersers of zeurende mensen maar geen adres op te geven.

Zij beheren je centjes, zou hetzelfde zijn dat mijn bank geen adres op geeft omdat ze bang zijn overvallen te worden. |:(

Nog erger... Kucoin geeft zelfs een vals adres op .. ik weet het niet maar met zulke bedrijven doe ik geen zaken.
Dit is toch volgens mij al eerder naar buiten gekomen? Denk ook aan regulatie op basis van het land waar je gevestigd bent, ze zitten gewoon in een ander land, maar kiezen ervoor om daar een “vestiging” te hebben omdat dat om zeer veel uiteenlopende redenen voordeel heeft. Waarschijnlijk heeft het ook belastingvoordelen.

Ik doe niets op KuCoin, maar dit zou mij niet tegenhouden. Ik begrijp ze wel en denk dat veel andere Exchanges hetzelfde doen.

Een fysieke ouderwetse bank heeft te maken met regulering, klantenservice in de lokale taal, kantoortjes waar ouderen komen om cheques in te leveren, etc. Wij accepteren allemaal dat dat in het Engels en alleen digitaal gaat. Waarom zouden ze geld uitgeven aan zoiets als je ook gewoon wat kantoren met “workers” kunt hebben die geen mooi pak aan hoeven te trekken. En ook minder goed hoeft te beveiligen omdat je geen groot bord op de gevel hebt hangen waaruit blijkt dat je voor miljarden aan cryptovaluta beheert.

Natuurlijk begrijp ik dat het wenselijk is dat ze hier open over zijn, maar stort het dan idd op een andere Exchange.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-08-2018 10:39 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Dit is toch volgens mij al eerder naar buiten gekomen? Denk ook aan regulatie op basis van het land waar je gevestigd bent, ze zitten gewoon in een ander land, maar kiezen ervoor om daar een “vestiging” te hebben omdat dat om zeer veel uiteenlopende redenen voordeel heeft. Waarschijnlijk heeft het ook belastingvoordelen.

Ik doe niets op KuCoin, maar dit zou mij niet tegenhouden. Ik begrijp ze wel en denk dat veel andere Exchanges hetzelfde doen.

Een fysieke ouderwetse bank heeft te maken met regulering, klantenservice in de lokale taal, kantoortjes waar ouderen komen om cheques in te leveren, etc. Wij accepteren allemaal dat dat in het Engels en alleen digitaal gaat. Waarom zouden ze geld uitgeven aan zoiets als je ook gewoon wat kantoren met “workers” kunt hebben die geen mooi pak aan hoeven te trekken. En ook minder goed hoeft te beveiligen omdat je geen groot bord op de gevel hebt hangen waaruit blijkt dat je voor miljarden aan cryptovaluta beheert.

Natuurlijk begrijp ik dat het wenselijk is dat ze hier open over zijn, maar stort het dan idd op een andere Exchange.
Fysieke ouderwetse bank ? Ouderen hun cheques inleveren ? ik weet niet wat jij onder een bank verstaat maar ik stort daar geld neem geld op, heb wel eens een advies gesprek.

Zo zijn er ook digitale banken die hebben ook gewoon een klanten service en een adres.

Bedrijven die valse gegevens opgeven en eventueel failliet of gehackt worden zijn dan niet meer te achter halen.

Ik zelf trade daarom ook alleen op gereguleerde exchanges Kraken, Bitstamp, Coinbase, kleine bedragen durf ik nog wel aan op andere exchanges maar grote echt niet.

Blijf het een vreemde gedachte vinden, juist bedrijven die miljarden beheren moeten tastbaar zijn, dus omdat ze geen bord aan de muur hebben hoeven ze minder beveiligd te worden ? Mijn bank heeft niet tonnen aan contanten liggen, alles gaat daar ook digitaal, zie het verschil niet tussen een bank een exchange.

Verwijderd

Ik ben het eigenlijk nooit eens met slux, maar deze keer 100% wel
Dat hele verhaal over onveilig en weet ik het allemaal slaat werkelijk nergens op.

• Taro
  • Niet online

Taro

Slux schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:55:
[...]

Fysieke ouderwetse bank ? Ouderen hun cheques inleveren ? ik weet niet wat jij onder een bank verstaat maar ik stort daar geld neem geld op, heb wel eens een advies gesprek.

Zo zijn er ook digitale banken die hebben ook gewoon een klanten service en een adres.

Bedrijven die valse gegevens opgeven en eventueel failliet of gehackt worden zijn dan niet meer te achter halen.

Ik zelf trade daarom ook alleen op gereguleerde exchanges Kraken, Bitstamp, Coinbase, kleine bedragen durf ik nog wel aan op andere exchanges maar grote echt niet.

Blijf het een vreemde gedachte vinden, juist bedrijven die miljarden beheren moeten tastbaar zijn, dus omdat ze geen bord aan de muur hebben hoeven ze minder beveiligd te worden ? Mijn bank heeft niet tonnen aan contanten liggen, alles gaat daar ook digitaal, zie het verschil niet tussen een bank een exchange.
Voor de volledigheid: ik geef aan dat ik begrijp waarom ze het doen en ik wil voorkomen dat we hier allemaal weer gaan FUD’en over iets dat al erg lang bekend is. Ik zeg niet dat het goed is, ik keur het ook niet goed, maar ik heb in het dorp waar ik woon ook nagenoeg geen bankkantoren meer. En je wil ook niet 100 zeurende pubers voor je deur hebben staan omdat hun shitcoin niet gelist is. Het zou wel een goede stap richting de acceptatie van crypto zijn als ze echt met fysieke locaties zouden komen en hier transparant over zouden zijn.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
cryptore schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Dat zou een verklaring kunnen zijn , hoop dat je gelijk hebt
Ik weet de redenen ook niet precies. Maar volgens mij moet je een kantoor in China hebben wil je in de Chinese markt (dus ook online) "business" doen. Zo'n "fake" kantoor kan dus zijn om aan die regel te voldoen :9

[ Voor 16% gewijzigd door JorzoR op 12-08-2018 11:34 ]

Verwijderd

Maar ik kan het wel begrijpen, zeker die kleinere strartups met misschien 3,4 man personeel op kantoor. Veel van die teams hebben mensen veelal thuis/andere locatie werken.Ik kan me voorstellen dat na de vierde bezoeker die je loopt te bedreigen je liever niet traceerbaar bent.

Maar toch, transparantie en vertrouwen is in deze markt momenteel het meest belangrijke.

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

Indien Kucoin een fysiek kantoor heeft is het even gemakkelijk voor dieven als bij een
Homejacking. Een of meerdere personeelsleden kunnen fysiek bedreigd worden om de crypto- sleutels te overhandigen. En het is niet zoals bij een bank waar de transacties een gemakkelijk traceerbaar spoor achterlaten. En er zijn reeds overvallen gebeurt op mensen die crypto bezitten. Moest ik een kleinere exchange uitbaten of ervoor werken, een beetje paranoia zou zeker op zijn plaats zijn. En ik zou niet willen dat iedereen me kent, mijn adres of mijn werkplaats. Lijkt toch wel logisch.

Bornclean

Verwijderd

Waarom heft VTHO geen waarde op binance?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:31:
Waarom heft VTHO geen waarde op binance?
dat geld voor al mijn muntjes onderhand :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bornin1972 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:29:
Indien Kucoin een fysiek kantoor heeft is het even gemakkelijk voor dieven als bij een
Homejacking. Een of meerdere personeelsleden kunnen fysiek bedreigd worden om de crypto- sleutels te overhandigen. En het is niet zoals bij een bank waar de transacties een gemakkelijk traceerbaar spoor achterlaten. En er zijn reeds overvallen gebeurt op mensen die crypto bezitten. Moest ik een kleinere exchange uitbaten of ervoor werken, een beetje paranoia zou zeker op zijn plaats zijn. En ik zou niet willen dat iedereen me kent, mijn adres of mijn werkplaats. Lijkt toch wel logisch.
Denk wel dat zoiets meespeelt
Criminelen kidnappen crypto-miljonairs, eisen losgeld
Zie oa in dat artikel het volgende staan:
En in Oekraïne werd de baas van een bitcoinbeurs gekidnapt en pas weer vrijgelaten toen zijn bedrijf het losgeld van 1 miljoen dollar in bitcoins had overgemaakt.
Bron: https://www.rtlz.nl/tech/...-miljonairs-eisen-losgeld
:)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 12-08-2018 11:46 . Reden: typo ]

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

[...]

[...]

Potverdorie dat kan ook ja
En een bank directeur kun je niet meenemen, die zit vast aan de kluis 8)7

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Een bancair veiligheidssysteem leent zich beter voor bepaalde security measures dan de crypto-handel. Het is ook een jonge industrie he.

Bornclean

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

[...]

[...]

En hoeveel bank directeuren of beurshandelaren zijn er wel niet gekidnapt, kan me herinneren dat die flapdrol van Palm invest zijn teen eraf was geknipt, of een Freddy Heineken, Gerrit Jan Hein enz enz enz.

Dus omdat je nu een Exchange runt hoef je het maar niet te doen ? grote onzin risico van het vak, dan moet je lekker vakkenvuller worden en zelfs dan loop je nog risico.

Speel je met je eigen geld dan moet je het lekker zelf weten maar zodra jij geld van 3rden gaat beheren dan moet je gewoon als bedrijf traceerbaar zijn, ik kan er echt niet bij dat mensen dit maar ok vinden.

Jij brengt je spaarcentjes toch ook niet onder bij een bedrijf wat valse gegevens op geeft ?
Bornin1972 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:58:
[...]

Een bancair veiligheidssysteem leent zich beter voor bepaalde security measures dan de crypto-handel. Het is ook een jonge industrie he.
Onzin.

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 12-08-2018 12:00 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Als je het artikel begrijpend gelezen had, zou je bovenstaand commentaar niet geplaatst hebben.
Hint: dood spoor.

Verwijderd

Dingdong(de bel gaat) hoi kerel, geef me maar al je geld en ik zal er goed op passen oke. :Y
Hmm,,oke en waar woon je dan?
Ja dat zeg ik niet jo, das onveilig :w
Maar als je het ooit weer nodig heb dan moet je maar goed zoeken waar ik me verstopt heb, wel zo veilig :X
Oke man, hier heb je mijn geld :)F

• Chris.nl
  • Niet online
Conclusie: Bij een bank loop je naar binnen voor een adviesgesprek om jezelf de bestelen, bij een exchange loop je naar binnen voor het tegenovergestelde.

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:02:
[...]

Als je het artikel begrijpend gelezen had, zou je bovenstaand commentaar niet geplaatst hebben.
Hint: dood spoor.
Als jij het commentaar begrijpend gelezen had was je reactie overbodig

Verwijderd

als ik geld op een bank zet, en dat wordt gestolen door een bankrover krijg ik dat toch wel terug (evt door verzekering van de bank)

bij een exchange is dat toch al anders. Als daar een overvaller binnenloopt, en alle coins op zijn account zet, is het weg. Zou je dat fijn vinden als je daar 100 BTC hebt staan?

maar zoals ik eerder zei: transparantie en vertrouwen is in deze markt momenteel het meest belangrijke.
De handel is nog nieuw, zoals in het begin van banken werden die ook veel beroofd, die dagen zijn inmiddels ook wel over. Exchanges moeten dus meer aan dergelijke veiligheid gaan denken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:05:
als ik geld op een bank zet, en dat wordt gestolen door een bankrover krijg ik dat toch wel terug (evt door verzekering van de bank)

bij een exchange is dat toch al anders. Als daar een overvaller binnenloopt, en alle coins op zijn account zet, is het weg. Zou je dat fijn vinden als je daar 100 BTC hebt staan?

maar zoals ik eerder zei: transparantie en vertrouwen is in deze markt momenteel het meest belangrijke.
De handel is nog nieuw, zoals in het begin van banken werden die ook veel beroofd, die dagen zijn inmiddels ook wel over. Exchanges moeten dus meer aan dergelijke veiligheid gaan denken.
Dus heb je je 100BTC in een wallet of veilige exchange staan en niet op een kucoin waarvan niemand weet waar die uithangen
Als morgen kucoin in ene weg is, waar ga je dan klagen?

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:05:

Je krijgt een ton terug van de depositogarantiestelsel.

Onjuist, kijk bijvoorbeeld maar naar Japan, Kraken heeft zelfs een bankgarantie
https://www.coindesk.com/...with-fidor-bank-accounts/

Banken worden nog dagelijks beroofd, elk uur als het niet meer is zelfs.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
PilatuS schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:28:
[...]

Echt holden is nooit verkopen dus? ATH Lijkt me geen slecht moment om te verkopen als je lange tijd gehold hebt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Echt holden is nooit verkopen dus? ATH Lijkt me geen slecht moment om te verkopen als je lange tijd gehold hebt.
Leuk, een discussie voeren over een werkwoord. Verkopen is niet holden nee, want holden betekent vasthouden. Maar eindeloos vasthouden heeft geen zin, tenzij je het voor je nageslacht wil bewaren. De discussie gaat dus voornamelijk over het tijdsbestek waarin je vasthoudt en aangezien dat vrij interpreteerbaar is gaat niemand ooit de discussie winnen.

Een ATH kan 1 minuut later alweer door een andere ATH worden opgevolgd. Het gaat er meer om dat je iets langere tijd vasthoudt en op een gunstig moment verkoopt. Of het gunstig was weet je vaak pas achteraf. Voor de een is dat na een week en 1 Dollar hoger, voor een ander na 2 jaar en 100 Dollar hoger. Holden is voor iedereen iets anders en aangezien er geen exacte definitie van is kan iedereen gewoon mooi zelf bepalen hoe de gehanteerde techniek kan worden genoemd. Als je niet aan daytraden doet, ben je eigenlijk al aan het holden.

• PilatuS
  • Niet online
Persoonlijk zie ik holden als kopen en flink lang vasthouden, met of zonder nieuwe ATH. Het idee er achter is dat het de komende 10 jaar en langer in waarde blijft toenemen. Dan is de 20k ATH maar een kleine bump omhoog en staat het over 10 jaar op 200k of meer. Als ik aan holden denk dan denk ik aan jaren, niet aan maanden. Soms gebruiken mensen die iets 3 weken vasthouden dat woord ook, maar voor mij is dat handelen en heeft het niets met holden te maken.

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

En wanneer ga je dan weer inkopen, PilatuS?😀

Bornclean

• Taro
  • Niet online

Taro

Even iets anders hè, gaat die 5.800 er nog komen? Het blijft al enige tijd stabiel. Zondagmiddag dip, kom er maar in!

Edit: ah, weer precies het tegenovergestelde van wat iedereen verwacht, een stijging...

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 12-08-2018 14:00 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:59:
Even iets anders hè, gaat die 5.800 er nog komen? Het blijft al enige tijd stabiel. Zondagmiddag dip, kom er maar in!

Edit: ah, weer precies het tegenovergestelde van wat iedereen verwacht, een stijging...
Als hij (ooit) nog een keer richting de 6k gaat spring ik er weer in.

Zero.

• Bornin1972

Bornin1972

Bornclean

ONDER de 6 K!!!!

Bornclean

• PilatuS
  • Niet online
Bornin1972 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:58:
En wanneer ga je dan weer inkopen, PilatuS?😀
Heb ik gisteren nog gezegt :) Als ik denk dat de weg omhoog weer voor langere tijd gevonden is. Ben daar nu nog niet van overtuigt.

• Machlah
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:42:
[...]

Leuk, een discussie voeren over een werkwoord. Verkopen is niet holden nee, want holden betekent vasthouden. Maar eindeloos vasthouden heeft geen zin, tenzij je het voor je nageslacht wil bewaren. De discussie gaat dus voornamelijk over het tijdsbestek waarin je vasthoudt en aangezien dat vrij interpreteerbaar is gaat niemand ooit de discussie winnen.

Een ATH kan 1 minuut later alweer door een andere ATH worden opgevolgd. Het gaat er meer om dat je iets langere tijd vasthoudt en op een gunstig moment verkoopt. Of het gunstig was weet je vaak pas achteraf. Voor de een is dat na een week en 1 Dollar hoger, voor een ander na 2 jaar en 100 Dollar hoger. Holden is voor iedereen iets anders en aangezien er geen exacte definitie van is kan iedereen gewoon mooi zelf bepalen hoe de gehanteerde techniek kan worden genoemd. Als je niet aan daytraden doet, ben je eigenlijk al aan het holden.
Discussie ging niet over het werkwoord... ik ben het met je verhaal eens.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Taro schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:59:
Even iets anders hè, gaat die 5.800 er nog komen?
Beetje geduld, komt er wel aan...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:49:
[...]

Discussie ging niet over het werkwoord... ik ben het met je verhaal eens.
En ik ben/was het eens met je opmerking dat op een ATH verkopen altijd goed is (y)

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
[...]

Ikke. 🤑

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Iemand nog tips om nu te kopen ?

Verwijderd

Ik zou nog even wachten, velen denken dat we nog verder gaan zakken.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:35:
[...]

Ik zou nog even wachten, velen denken dat we nog verder gaan zakken.
kan het nog verder ja?damn

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Ben benieuwd waar het heen gaat

• cryptore

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:34
Ik heb net een zak van 12 bruine bolletjes gekocht, ook een zak wokkels.

Aanraders :)

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Na zo'n 3 weken USDT heb ik zojuist mijn USDT voor BNB ingeruild op 11,30 usdt/bnb.

Waarom? De huidige bnb/usdt koers is een support lijn al sinds maart 2018. Sterker, hij is nog nooit helemaal teruggezakt hieronder.

De bnb/btc koers was al keurig op weg sinds 145 sat naar boven. Gaat een beetje met horten en stoten maar is toch al sinds half juli redelijk bullish.

Overigens, heb wel een stop-loss op 11,1 BNB/USDT. Twijfel nog een beetje waar ik die laat staan. Besef me dat als de BTC echt onder die 5800 komt er voor BNB ook niets meer zeker is.

[ Voor 38% gewijzigd door Malarky op 12-08-2018 17:10 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Malarky schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:07:
[...]

Na zo'n 3 weken USDT heb ik zojuist mijn USDT voor BNB ingeruild op 11,30 usdt/bnb.

Waarom? De huidige bnb/usdt koers is een support lijn al sinds maart 2018. Sterker, hij is nog nooit helemaal teruggezakt hieronder.

De bnb/btc koers was al keurig op weg sinds 145 sat naar boven. Gaat een beetje met horten en stoten maar is toch al sinds half juli redelijk bullish.

Overigens, heb wel een stop-loss op 11,1 BNB/USDT. Twijfel nog een beetje waar ik die laat staan. Besef me dat als de BTC echt onder die 5800 komt er voor BNB ook niets meer zeker is.
Dapper, om juist nu USDT te verlaten, terwijl BTC enkel op relatief kleine pumps na niet echt de hoogte in gaat. Mocht BTC onder de 6k komen, dan zou ook BNB niet ontkomen aan die drop. Tikt ie mss gelijk je stop-loss aan.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:14:
[...]

Dapper, om juist nu USDT te verlaten, terwijl BTC enkel op relatief kleine pumps na niet echt de hoogte in gaat. Mocht BTC onder de 6k komen, dan zou ook BNB niet ontkomen aan die drop. Tikt ie mss gelijk je stop-loss aan.
De BTC vertrouw ik ook helemaal niet. Ik heb gegokt op 8500->5800 regionen en vanaf daar verder zien. Maar wil de BNB support even aankijken, die ~11,50 is in een aantal maanden al een aantal keer aangetikt maar nog nooit doorbroken. Daar is dus veel mogelijk upwards.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:14:
[...]

In deze trip omlaag heeft BNB ook vaak het tegenovergestelde gedaan van BTC. Nu de laatste tijd niet meer, maar in het begin rond de 8k wel. BTC 5% omlaag, BNB/USDT 5% omhoog, BNB/BTC 10% omhoog. Was erg apart om te zien dat de 2 grafieken spiegels van elkaar waren.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Malarky schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 17:07:
BNB lijkt wel door z'n daily 200 EMA gezakt te zijn de laatste dagen. Ik volg je volledig dat dit een mooie plaats voor een bounce zou kunnen zijn, maar ik neig toch eerder naar een doorzakken. Enfin, met een vrij strakke stop loss blijven de risico's beperkt natuurlijk.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb een aardig tijdje in BNB gezeten, maar ben volgens mij gisteren in usdt gegaan.

Rookworst zonder r is ook worst.

• A87
  • Niet online

A87

Elke keer als ik de grafieken zie zie ik Bart Simson ondersteboven... Dus wachten tot Bart komt en dan inleggen?

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 12-08-2018 18:47 ]

• Machlah
Best een wazig filmpje met een clickbaiterig titeltje. Waar komen zijn schatting in % vandaan? Scientific method? Theory van bullmarket is nu falsified vanwege 3 mislukte rally's? Waar haalt hij het vandaan dat we in een bull market zitten? Game Over voor bitcoin! Maar ik bedoel niet echt game over hoor.... Zoveel vragen...

[ Voor 7% gewijzigd door Machlah op 12-08-2018 18:49 ]

• Sahara
BTC beweegt nu urenlang tussen 6250 - 6350, erg veel kracht lijkt er niet te zijn. Mijn verwachting is dat met meer volume morgen er waarschijnlijk het weer een punt of 150 tot 200 lager komt te liggen en dan is het de vraag of er nog wat eng SEC nieuws of FUD uit Korea ofzo bij komt en dan klapt ie wel door de 6k heen. My 0,02 NEO :)

• ggj87
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:37:
BTC beweegt nu urenlang tussen 6250 - 6350, erg veel kracht lijkt er niet te zijn. Mijn verwachting is dat met meer volume morgen er waarschijnlijk het weer een punt of 150 tot 200 lager komt te liggen en dan is het de vraag of er nog wat eng SEC nieuws of FUD uit Korea ofzo bij komt en dan klapt ie wel door de 6k heen. My 0,02 NEO :)
Ik denk dat mensen hun alts aan het verkopen zijn en naar fiat willen. De laatste run naar 8500 heeft gefaald en mensen raken (nog meer) vertrouwen kwijt. Daarom moeten ze door BTC om naar fiat te gaan en zie je dat de BTC dominantie toeneemt. Ik denk dat ETH daarom ook zo’n hoog volume heeft.

Waar Alessio die cijfers vandaan haalt weet ik niet. Ik denk dat die 25% een inschatting is. Feit is dat hij een van de weinige professionele handelaren is die zijn kennis en kijk op de markt deelt dus hem vertrouw ik wel als hij zulke uitspraken doet. Hij heeft er voor gestudeerd en is al ongeveer 20 jaar lang beurshandelaar en houdt zich de laatste jaren ook met crypto bezig. Hij heeft natuurlijk niet altijd gelijk. Zo was hij van mening dat we hoger dan 8500 zouden gaan maar hij heeft het dit jaar vaak goed gehad en ik vind zijn filmpjes altijd wel leerzaam.

Verwijderd

Moon, lambo :N ;w

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:49:
[...]

Ik denk dat mensen hun alts aan het verkopen zijn en naar fiat willen. De laatste run naar 8500 heeft gefaald en mensen raken (nog meer) vertrouwen kwijt. Daarom moeten ze door BTC om naar fiat te gaan en zie je dat de BTC dominantie toeneemt. Ik denk dat ETH daarom ook zo’n hoog volume heeft.

Waar Alessio die cijfers vandaan haalt weet ik niet. Ik denk dat die 25% een inschatting is. Feit is dat hij een van de weinige professionele handelaren is die zijn kennis en kijk op de markt deelt dus hem vertrouw ik wel als hij zulke uitspraken doet. Hij heeft er voor gestudeerd en is al ongeveer 20 jaar lang beurshandelaar en houdt zich de laatste jaren ook met crypto bezig. Hij heeft natuurlijk niet altijd gelijk. Zo was hij van mening dat we hoger dan 8500 zouden gaan maar hij heeft het dit jaar vaak goed gehad en ik vind zijn filmpjes altijd wel leerzaam.
Ik lees juist dat mensen wat meer vertrouwen krijgen :P

Dat filmpje begon interessant en daar had hij ook gelijk in, ik raakte hem kwijt toen hij over die 25% kans begon, niemand kan die wijsheid weten, dus eigenlijk is hij zelf de EGO trader waar die het over heeft ;)
Wie zegt dat er geen 4,5,6de run komt alsof 3 runs bepalend zijn

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://images.slashdot.org/articles/08/08/15/0556243-1.pngEigenlijk is TA de grootste modder over een discussie forum.
mischien dit mischien dat mischien zus mischien zo en dan boos worden als er op wordt ingegaan :F
zo onvolwassen is de crypto markt nog, is enkel whales die bepalen wat er gebeurd.
Tussen 14:00 en 16:00 weer Bart Simon :D :F :F Must be legit TA
https://pbs.twimg.com/media/DOtKxScX4AAA4kZ.jpg

DIKKE WHALE dat (Christian WHALE :D LOL)

[ Voor 160% gewijzigd door A87 op 13-08-2018 11:55 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DhuOtSzXUAUo-MJ.jpg

Verwijderd

Ik heb op binance ook alles verkocht om het daarna in 1 munt te pompen...ONT
We zien wel waar het schip zinkt of naar de maan vaart :P :Y

• Sahara
https://bitcoinexchangegu...usd-but-prints-50m-today/Die pump van gisteren avond zou wel eens het werk kunnen zijn van geprinte tether die naar Bitfinex werd gestuurd, aldus dit artikel.

"The team at BitcoinExchangeGuide was able to find that 50,000,000 USDT have been transferred from The Tether Treasury to Bitfinex (who have always had quite an interesting relationship as many have always connected them as one in the same). The interesting thing here is that the time the tokens were sent to this exchange was very close to the time of the pump we have seen in the market in the last hours."

https://www.omniexplorer....f4324780d5feaebc459f875e3

• Machlah
ggj87 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:49:
[...]
Zou best kunnen dat het een inschatting is, maar zou dan wel graag weten waarop het gebaseerd is. Daarom wat mij betreft juist helemaal niet leerzaam (Zonder hem en zijn andere filmpjes te kennen). Waarom is dit precies de laatste kans voor bitcoin zoals hij claimt?

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:25:
https://bitcoinexchangegu...usd-but-prints-50m-today/Die pump van gisteren avond zou wel eens het werk kunnen zijn van geprinte tether die naar Bitfinex werd gestuurd, aldus dit artikel.

"The team at BitcoinExchangeGuide was able to find that 50,000,000 USDT have been transferred from The Tether Treasury to Bitfinex (who have always had quite an interesting relationship as many have always connected them as one in the same). The interesting thing here is that the time the tokens were sent to this exchange was very close to the time of the pump we have seen in the market in the last hours."

https://www.omniexplorer....f4324780d5feaebc459f875e3
Ok , en van wie komt de dump de laatste half jaar?

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:27:
[...]
(Zonder hem en zijn andere filmpjes te kennen) Waarom is dit precies de laatste kans voor bitcoin zoals hij claimt?
Zijn vorige filmpjes leggen veel van je vragen uit. In het verleden is het vaak zo geweest dat als er na de 3e keer een low maken geen weg omhoog gevonden wordt het bij de 4e keer flink lager gaat. Waarom hij het nog over een bulltrend heeft heeft ie ook eerder uitgelegt. Over langere tijd gezien zitten we ondanks deze heftige correctie nog steeds in de weg omhoog. We staan flink hoger dan een jaar terug. Eigenlijk alles waar je het in je eerdere post over hebt is verteld in eerdere video's. Dan hoef je het er nog niet mee eens te zijn en je mag het ook prima onzin vinden, maar vrijwel alles waar je het nu over hebt gehad is eerder uitgebreid uitgelegt.

• Sahara
wehave schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:30:
[...]

Ok , en van wie komt de dump de laatste half jaar?
Mss van kruimeltjes van mensen hier en op reddit en daarnaast van een hoop whales. Die whales zorgen voor de manipulatie i.c.m. met tether imho. Lekker pompen en dan middels een BART weer dumpen. Nouja dagelijkse kost voor die lui.

• ggj87
Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:27:
[...]

Zou best kunnen dat het een inschatting is, maar zou dan wel graag weten waarop het gebaseerd is. Daarom wat mij betreft juist helemaal niet leerzaam (Zonder hem en zijn andere filmpjes te kennen). Waarom is dit precies de laatste kans voor bitcoin zoals hij claimt?
Volgens hem geven markten je geen 4e kans en dat liet adhv een voorbeeld van goud zien die hetzelfde meemaakte. Na de 3e mislukte run ging het daar bergafwaarts. Omdat dit de 3e mislukte run omhoog was na februari en mei is de kans groot dat we deze keer door de 6000 gaan zakken.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:40:
[...]
Mss van kruimeltjes van mensen hier en op reddit en daarnaast van een hoop whales.
De whales beginnen er misschien dan wel mee, maar alle niet whales bij elkaar zijn geen kruimeltjes hoor.

Door naar de adressen te kijken kan je ook wel een beetje bepalen hoe het is verdeelt: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Nou kan 1 persoon natuurlijk tig of meer adressen hebben, maar het is echt niet zo dat 80% van de coins in bezit van whales is.

• Sahara
PilatuS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:47:
[...]

De whales beginnen er misschien dan wel mee, maar alle niet whales bij elkaar zijn geen kruimeltjes hoor.

Door naar de adressen te kijken kan je ook wel een beetje bepalen hoe het is verdeelt: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Nou kan 1 persoon natuurlijk tig of meer adressen hebben, maar het is echt niet zo dat 80% van de coins in bezit van whales is.
Thanks. Dat is waardevolle info. Mijn wallet staat helaas niet in de BTC Rich list :'( Ben toch een kruimeltje denk ik :+

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:55:
[...]

Thanks. Dat is waardevolle info. Mijn wallet staat helaas niet in de BTC Rich list :'( Ben toch een kruimeltje denk ik :+
Als je de coins niet op een exchange hebt staan staan ze gewoon in de lijst hoor. Alleen niet op plek 100.000 of hoger :P

Is sowieso wel grappig om eens rond te kijken op zo'n site. Vind dit een leuk adres: https://bitinfocharts.com...Hb8ybZjqQMjJrcCrHGW9sb6uF

Meer dan een half miljard aan BTC staat sinds 2011 niets te doen op dat adres. Zo zijn er nog flink meer van zulke adressen ook. Can I Haz PrivateKeyZ Plz :P

• Machlah
PilatuS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:39:
[...]

Zijn vorige filmpjes leggen veel van je vragen uit. In het verleden is het vaak zo geweest dat als er na de 3e keer een low maken geen weg omhoog gevonden wordt het bij de 4e keer flink lager gaat. Waarom hij het nog over een bulltrend heeft heeft ie ook eerder uitgelegt. Over langere tijd gezien zitten we ondanks deze heftige correctie nog steeds in de weg omhoog. We staan flink hoger dan een jaar terug. Eigenlijk alles waar je het in je eerdere post over hebt is verteld in eerdere video's. Dan hoef je het er nog niet mee eens te zijn en je mag het ook prima onzin vinden, maar vrijwel alles waar je het nu over hebt gehad is eerder uitgebreid uitgelegt.
Legt hij daar ook uit waar die 25% vandaan komt en waarom dit de laatste kans voor bitcoin is? Misschien ga ik dan kijken.

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:01:
[...]

Legt hij daar ook uit waar die 25% vandaan komt en waarom dit de laatste kans voor bitcoin is? Misschien ga ik dan kijken.
Die 25% is zijn mening van hoe waarschijnlijk het is dat we nu zegmaar 6k als low hebben en naar de 15+k gaan. Die laatste kans is wat ggj87 aangeeft. In het verleden gaat het dus vrijwel altijd zo. 3x kans om de weg omhoog te vinden, zo niet, flink lager. Dit is dus met goud zo gegaan, maar ook met andere aandelen of markten. Vind hem persoonlijk gewoon goede info geven voor een groot deel ook gebasseerd op het verleden en feiten uit het verleden. Verder geeft hij zijn mening, waar je het mee eens kan zijn of niet. Eerst dacht hij dat de kans om vanuit 8k verder omhoog te gaan naar 10+k heel groot was. Dat waren genoeg mensen hier niet met hem eens.

• Sahara
PilatuS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:00:
[...]

Als je de coins niet op een exchange hebt staan staan ze gewoon in de lijst hoor. Alleen niet op plek 100.000 of hoger :P

Is sowieso wel grappig om eens rond te kijken op zo'n site. Vind dit een leuk adres: https://bitinfocharts.com...Hb8ybZjqQMjJrcCrHGW9sb6uF

Meer dan een half miljard aan BTC staat sinds 2011 niets te doen op dat adres. Zo zijn er nog flink meer van zulke adressen ook. Can I Haz PrivateKeyZ Plz :P
Petje af voor die man/vrouw om zo vooruitstrevend 79,956 BTC $74,363 @ $0.93 te kopen. Damn. Dat is een lucratieve investment.

• Machlah
PilatuS schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:04:
[...]

Die 25% is zijn mening van hoe waarschijnlijk het is dat we nu zegmaar 6k als low hebben en naar de 15+k gaan. Die laatste kans is wat ggj87 aangeeft. In het verleden gaat het dus vrijwel altijd zo. 3x kans om de weg omhoog te vinden, zo niet, flink lager. Dit is dus met goud zo gegaan, maar ook met andere aandelen of markten. Vind hem persoonlijk gewoon goede info geven voor een groot deel ook gebasseerd op het verleden en feiten uit het verleden. Verder geeft hij zijn mening, waar je het mee eens kan zijn of niet. Eerst dacht hij dat de kans om vanuit 8k verder omhoog te gaan naar 10+k heel groot was. Dat waren genoeg mensen hier niet met hem eens.
Ok, vond alleen de stelling van laatste kans wat overdreven. Misschien moet ik wat meer filmpjes van hem zien.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:08:
[...]

Petje af voor die man/vrouw om zo vooruitstrevend 79,956 BTC $74,363 @ $0.93 te kopen. Damn. Dat is een lucratieve investment.
Kopen is ook maar de vraag hoor. Het is puur wat het op het moment dat het op dat adres kwam te staan waard was. Of er ooit nog beweging in die coins komt is ook maar de vraag.

Het is ook niet 1 transactie geweest, zoals hier te zien is: https://www.blockchain.co...1c4e8cca2c5b03e0416850114

Via de blockexplorer kan je kijken waar het allemaal vandaan komt. Van 79,956 BTC kopen is denk ik geen sprake geweest. Wel leuk om eens rond te kijken vind ik. Vooral met de Tree Chart is het makkelijk om rond te kijken waar alles vandaan komt. Op die manier kunnen ze ook gestolen Bitcoins volgen en zien hoe ze wit worden gewassen.
Machlah schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:09:
[...]

Ok, vond alleen de stelling van laatste kans wat overdreven. Misschien moet ik wat meer filmpjes van hem zien.
Hij bedoelt ook niet het einde van BTC, als in we gaan naar de 100 dollar. Alleen de weg omhoog vinden vanuit die 8k of nu lager gaan maakt nogal een verschil in wat de koers over een paar maanden zal zijn.

Ik vind dat hij goede info geeft en prima video's maakt :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Lijkt erop dat een aantal whales de markt overeind proberen te houden. Meerdere >100 BTC kooporders in 10 minuten op Binance. Wat mij betreft gaan we ff een trendbreuk doen, ik ben inmiddels helemaal ingestapt.

Pagina: 1 ... 224 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!