Taro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:28:
[...]
Jij zegt dat en iemand anders hoort: Ik heb een giga verlies, maar, deze coin gaat weer stijgen, dus ik hodl, maar, ik vertrouw er zelf eigenlijk ook niet op dat hij stijgt, dus ik koop niet bij. Waarom zou iemand anders dan wel bijkopen als jij als hodler dat ook niet aandurft?
2018 is het jaar van erop of eronder, alts met onvoldoende prestaties zorgen voor bagholders. Gefeliciteerd, je bent bagholder geworden

Eens, ik heb ook Nano en de afgelopen 2 weken juist mijn hele stack verdubbeld. Had nooit durven dromen dat ik zoveel Nano kon kopen voor een spotprijsje.
Met bijna 4000 Nano heb ik toch echt een megabag nu die op het hoogtepunt begin dit jaar meer dan een ton waard zou zijn (nu slechts 5k eur waard en ik heb er in totaal ongeveer 11k voor betaald). En elke keer als ik weer Nano bijkoop en overmaak naar mijn wallet weet ik weer waarom ik erin zit. Withdraw kosten van 0.01 bij Binance en zo goed als instant overgemaakt (processing bij Binance duurt helaas wel lang, maar wallet naar wallet is instant).
Als ik er niet in zou geloven had ik inderdaad alles verkocht.
En voor wat het waard is, mijn grootste projecten zijn naast Nano, Icon, Red Pulse, Trinity en Iot Chain. Daarmee heb ik een zuivere betaalmunt (NANO), een applicatie munt (ICX), een reward munt (RPX), een munt die voor NEO wil zijn wat het lightning netwerk voor Bitcoin moet zijn (TNC) en een internet of things munt (ITC). Ohja en ik zit nog in LTO, dat is een Nederlandse service munt die zich richt op de levering van juridische diensten, de ontwikkelaar ervan zat eerder dit jaar bij Jinek.
Helaas is de portefeuille zeer weinig waard op dit moment maar dat komt mijns inziens echt door manipulatie en toch de grote hype vorig jaar die voor nu even is geklapt. Een terugval van de btc naar sub 6k geloof ik niet in. Er zijn te veel koers op dat punt. De munt kopen wordt dan ook goedkoper dan minen en dat zou vreemd zijn. Of we weer een groeispurt gaan zien weet ik niet. Maar omdat ik heavy in alts zit, geef ik zelf de voorkeur aan een stabielere organische groei.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q