AnimeAdicted
Zie https://twitter.com/the_blocknet/status/1025752730848161792
Het werkt op basis van de blocknet nodes en het uitwisselen van informatie tussen de handelaren en de nodes. Het is nog niet live voor de algemene gebruikers helaas maar wel belangrijk nieuws en een stap voorwaards. (Dezelfde techniek kan ook worden gebruikt voor light wallets waar geen blockchain download meer voor nodig is. Dit is ook nog in ontwikkeling)
VET -50%
WAN -45%
XLM -35%
ICX -30%
ADA -25%
Brutal!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zou wel een klein beetje oppassen nu, we zijn weer het neerwaartse trendkanaal ingedoken met een knal (dankzij die daling vanaf pakweg $7400 tot nu). Ik verwacht nog wel 1 à 2 dagen bloed in de straat. Dat gaat dan een mooi koopmomentje opleveren voor wat korte termijn winst.Slux schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:21:
Nou kom op LTC volg de rest en zak lekker mee, LTC en XRP zijn de enigste die in deze tijden niet echt mee gaan met de rest
Bornclean
https://ei.marketwatch.co...67-11e8-8a0e-9c8e992d421eBornin1972 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:26:
Die bounce op 6000 wordt een dead cat. De whales gaan daar efkes hun zakken vullen. Daarna dieper naar zijn eigenlijke (elektriciteitswaarde)waarde. Kan iemand op onderbouwde wijze berekenen wat de echte waarde is, de kost om 1 BTC te minen? Er moet toch een referentie bestaan hiervoor??
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik koop nog niks staat nog te hoog mis elke keer het treintje daardoor, hij mag nu wel eens naar de 60€ van mij, dat is het moment dat ik pas weer wat koop, hopelijk zakt ie nog wat verder door zelfs.gabn88 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:25:
[...]
Ik zou wel een klein beetje oppassen nu, we zijn weer het neerwaartse trendkanaal ingedoken met een knal (dankzij die daling vanaf pakweg $7400 tot nu). Ik verwacht nog wel 1 à 2 dagen bloed in de straat. Dat gaat dan een mooi koopmomentje opleveren voor wat korte termijn winst.
Zet mijn centjes daar ook op in, ik heb zelf het gevoel dat dit 1 van de laatste dipjes gaat worden voor we weer een mooie run gaan krijgen.
maja mijn aliexpress bol zit er wel vaker naast
heb hoop lieve jonge heb hoopTomTorquay schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:31:
Dit is de zevende rode dag op rij. Moet wel een RSI-afkoelperiode zitten aan te komen binnenkort. Kan zo nog wel tot volgend weekend duren vooraleer we in de zone van de waarheid zijn aangekomen ($5800-6000). Want daar gaan we nu toch echt naartoe. Of heeft iemand nog een bullish TA liggen?
Wat een ellende dit. Mijn Stop limit order is ook afgegaan op 7170, omgezet in TUSD.... ik laat het maar even zo. Ik ga het niet gokken op een flinke bounce.PilatuS schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:26:
[...]
Als BTC onderuit gaat is het vrijwel altijd zo dat iedere munt mee gaat. Van de week bijvoorbeeld de hele op 75 op 1 munt na in de min op de 7 dagen. Ik zou het kopen toch heel erg laten afhangen van wat BTC doet, bij welke munt dan ook.
Edit: De 7.2k is gevallen en ook gelijk de 7.1k er aan. Niet eens een kleine bounce, gewoon gelijk er doorheen.
Nu toch maar een bouncje op 7050.
Turbo had hier altijd wel mooie TA's voor.TomTorquay schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:31:
Dit is de zevende rode dag op rij. Moet wel een RSI-afkoelperiode zitten aan te komen binnenkort. Kan zo nog wel tot volgend weekend duren vooraleer we in de zone van de waarheid zijn aangekomen ($5800-6000). Want daar gaan we nu toch echt naartoe. Of heeft iemand nog een bullish TA liggen?
Ik ben zelf van mening dat geen enkele vorm van analyse nut heeft op dit moment, marktsentiment kan je een beetje in de gaten houden en dat ziet er somber uit.
Bornclean
Bouncje op 6800 naar 7200 en dan weer omlaag zie ik wel gebeurenTomTorquay schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:31:
Dit is de zevende rode dag op rij. Moet wel een RSI-afkoelperiode zitten aan te komen binnenkort.
LagerVerwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:45:
Hoe loopt dit af?
Zoals BTC het eindproduct een hardware wallet is op dit moment. Een protocol dat iets kan worden met behulp van lighting netwerk en RSK om een platform op te bouwen wat bij ETH ook het geval is. De Schaalbaarheid, veiligheid en kosten zijn meestal het onderliggende probleem. Omdat het resultaat moet gecontroleerd worden en vast gelegd moet worden. Vele beweren snelle transacties te kunnen maken zijn meestal gedeeltelijk gecentraliseerd en hebben Masternods om dit probleem op te vangen.
Er zijn ook chains die proberen zonder consensus te werken maar de beveiliging laat dit aan de gebruiker over.
Zoals Holochain en SOMN.
Dit onderzoek en ontwikkeling van dit eco-system zal op alle vlakken moeten scoren en niet alleen marketing wat bij vele projecten wel het geval is. Dit zal een moeten netwerken in finteck, Financieele wereld, developers en politieke werelden moeten betrekken in zijn geheel om een succes te worden.
Het probleem is dat de bubble die er gecreëerd is te vele potentiële aspecten heeft dan de echte waarde die er in een bedrijf zit. Helaas zijn we slecht af in tijd. De ontwikkeling die nodig is om er iets bruikbaar van te maken schat ik op een paar jaar. Om er een succes formule van te maken. De token economie zal het succes zijn van de decentralisatie van een ecosysteem. Mijn persoonlijke mening zal dat in de geavanceerde cloud computing zijn. Er zijn vele nieuwe ideeën en bedrijven, tokens mee bezig.
De blockchain is een open logboek dus transacties zijn goed te volgen. Dit geeft de mogelijkheid om een beter overzicht te maken welke tokens een transactie in service verlenen of een transactie van onze kant.
Zou nog kunnen schrijven maar ik weet ook dat het geen zin heeft op dit moment omdat 95% van de mensen er voor het snelle geld in zitten....
Verwijderd
Over het nut van blockchain moet je altijd deze flowchart gebruikenjorisdeket schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:48:
ja, het een markt die vol met potentiële illusies zitten. Zonder product of service van een token (bedrijf) is er geen toekomst. Helaas is de token ook het verdienmodel als het concept in wording een succes kan zijn.
Zoals BTC het eindproduct een hardware wallet is op dit moment. Een protocol dat iets kan worden met behulp van lighting netwerk en RSK om een platform op te bouwen wat bij ETH ook het geval is. De Schaalbaarheid, veiligheid en kosten zijn meestal het onderliggende probleem. Omdat het resultaat moet gecontroleerd worden en vast gelegd moet worden. Vele beweren snelle transacties te kunnen maken zijn meestal gedeeltelijk gecentraliseerd en hebben Masternods om dit probleem op te vangen.
Er zijn ook chains die proberen zonder consensus te werken maar de beveiliging laat dit aan de gebruiker over.
Zoals Holochain en SOMN.
Dit onderzoek en ontwikkeling van dit eco-system zal op alle vlakken moeten scoren en niet alleen marketing wat bij vele projecten wel het geval is. Dit zal een moeten netwerken in finteck, financieel wereld, developers en politieke werelden moeten betrekken in zijn geheel om een succes te worden.
Het probleem is dat de bubble die er gecreëerd is te vele potentiële aspecten heeft dan de echte waarde die er in een bedrijf zit. Helaas zijn we slecht af in tijd. De ontwikkeling die nodig is om er iets bruikbaar van te maken schat ik op een paar jaar. Om er een succes formule van te maken. De token economie zal het succes zijn van de decentralisatie van een ecosysteem. Mijn persoonlijke mening zal dat in de geavanceerde cloud computing zijn. Er zijn vele nieuwe ideeën en bedrijven, tokens mee bezig.
De blockchain is een open logboek dus transacties zijn goed te volgen. Dit geeft de mogelijkheid om een beter overzicht te maken welke tokens een transactie in service verlenen of een transactie van onze kant.
Zou nog kunnen schrijven maar ik weet ook dat het geen zin heeft op dit moment omdat 95% van de mensen er voor het snelle geld in zitten....
Zet je eigenlijk naast RLC nog in op andere spelers? Zoals Golem op het moment?jorisdeket schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:48:
Mijn persoonlijke mening zal dat in de geavanceerde cloud computing zijn. Er zijn vele nieuwe ideeën en bedrijven, tokens mee bezig.
Ben ik het wel mee eens. Veel tokens, munten en bedrijven verlenen service of bestaan zonder daadwerkelijk een probleem of oplossing te bieden.Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:54:
[...]
Over het nut van blockchain moet je altijd deze flowchart gebruiken
[afbeelding]
Hou alles goed in de gaten maar heb nog geen nieuwe ideeën een kans gegeven. Golem is ook een goed product. Maar wil niet zeggen als je gefocust bent op één service dat dit ook een oplossing geeft voor een betere economie gebaseerd op de blockchain. Een samenwerking zou niet slecht zijn voor Golem in de toekomst.Beaulion schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:55:
[...]
Zet je eigenlijk naast RLC nog in op andere spelers? Zoals Golem op het moment?
Hou de tel een beetje kwijt die in decentralisatie van de cloud zitten. Ik gok een 15 tal
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Rookworst zonder r is ook worst.
Was het maar zo stond vanochtend nog op 66 nu 63.50 .. veelte stabiel die coin
okay ik dacht dat hij de 62 Euro op gdax al had geraakt.ggj87 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:50:
Hij zit nu wel onder de support van $75, dat is het laagste wat hij dit jaar is geweest.
Van mij mag ie nog wel even doorzaken
Als we onder de 6800 gaan dan zakken we verder weg. Blijven we nog even stabiel dan gaan we binnenkort hard omhoog.
[ Voor 53% gewijzigd door Machlah op 04-08-2018 21:24 ]
Het is sinds 8100 tether tijd, volgens mij blijft dat zo tot het uitgestuiterd is naar beneden toe.Machlah schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:20:
Het is weer doemdenkers en uitstappers tijd zie ik.
ik kijk ook naar de 6800, als ie daar blijft hangen en weer omhoog gaat ga ik FOMOen.Machlah schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:20:
Het is weer doemdenkers en uitstappers tijd zie ik.
Als we onder de 6800 gaan dan zakken we verder weg. Blijven we nog even stabiel dan gaan we binnenkort hard omhoog.
Daarvoor heb je de sell optie op exchanges, dat is nieuw. Dan neemt iemand anders ze over voor de juiste prijs, die waarschijnlijk iets lager is, maar shit happens.TweakerVincent schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:05:
Wil iemand mijn XRP's overnemen voor inkoopprijs 0.71? Wees er snel bij stuur mij een PM! Wie het eerst komt... Kut Alt's
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
BINNENKORT MOOOOOOOOOOOOOOOOOOO???
https://i.imgur.com/cvhum62.jpg
[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 04-08-2018 23:34 ]
Taro schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:08:
[...]
Daarvoor heb je de sell optie op exchanges, dat is nieuw. Dan neemt iemand anders ze over voor de juiste prijs, die waarschijnlijk iets lager is, maar shit happens.
[ Voor 12% gewijzigd door TweakerVincent op 05-08-2018 00:00 ]
Als iedereen dus op een bepaald hoogtepunt of met veel winst had verkocht zaten we juist eerder in een bear market.drusloos schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:09:
De huidige cryptomarkt is een beetje als je gierige vriendengroepje. Iedereen koopt voor iedereen wat, maar als het jouw beurt is ben je net in een duur restaurant. En als je dan overall bekijkt lijkt het alsof iedereen een rondje geeft, maar aan het einde ben jij het meeste kwijt. Zo zit ik elke keer van ach 20% eraf, woehoe afgelopen weken 12% erbij, ach weer 15% eraf, woehoe vandaag weer 3% erbij. En zo zit ik nu totaal al op -81%. En ik ben ingestapt toen de litecoin op 60 dollar stond. Had ik maar verkocht toen ze 370 dollar waren, enn ik bijna 400% winst had. Zo het is weer tijd om er geld in te stoppen...
Dan vraag ik mij toch af: Denk je dat het vanaf nu niet meer verder omlaag zal gaan ? Of gooi je er gewoon wat geld tegenaan in de hoop dat omhoog gaat ? Of denk je: Het staat nu zo laag, lager kan niet ? Op dit moment wijst alles er op dat we lager gaan, in ieder geval met BTC waarbij de meeste coins ook mee omlaag zullen gaan. Ben toch wel benieuwd waarom je er voor kiest nu geld in te stoppen ?hazecase schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:25:
Zoals mijn vader altijd zei: "een echte schipper bevaart ook de rode zee" daarom net nog maar een zak vol met VEN, ICX en NANO gekocht.
Is nog geen gekke gok, gewaagd dat wel. Uiteindelijk hangen we nu in de eind 6.9, belange nog niet in de 6.8 waar de grote support zit, dus een bounce (wat btc betreft) is nog altijd perfect mogelijk!PilatuS schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:44:
[...]
Dan vraag ik mij toch af: Denk je dat het vanaf nu niet meer verder omlaag zal gaan ? Of gooi je er gewoon wat geld tegenaan in de hoop dat omhoog gaat ? Of denk je: Het staat nu zo laag, lager kan niet ? Op dit moment wijst alles er op dat we lager gaan, in ieder geval met BTC waarbij de meeste coins ook mee omlaag zullen gaan. Ben toch wel benieuwd waarom je er voor kiest nu geld in te stoppen ?
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 05-08-2018 06:09 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hou vooral de oogkleppen op. Tuurlijk gaat het lager. En iedereen ziet dat dat er aan zit te komen. Bounce vanaf hier naar $7500 (?) kan zeker, maar uiteindelijk gaan we daarna echt weer omlaag. 100% zeker weten we dat natuurlijk nooit, maar wel 98% zeker en dat is wat mij betreft meer dan genoeg...DAMAGE schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 06:08:
Als nu het laagste punt voor je is dan kun je hier prima kopen. Tuurlijk het kan lager gaan maar dat weet niemand. Dus daarom: als dit je goedkoopste muntjes ooit zijn dan kun je prima inkopen doen. Niemand kan de markt timen. Men denkt soms van wel. Je wilt ook je laagste inkoop moment niet missen.
En die obsessie met het laagste inkoopmoment niet willen missen snap ik al evenmin. Ik zit hier niet in om het meeste flippo's te verzamelen, wel om $ of € te verzamelen. Of NEO dan op $2, op $20 of $200 staat als ik instap, dat maakt in se niet uit.
Eigenlijk moet ik nu verkopen en op ,84 weer inkopen maar ik DURF gewoon niet
Edit: Herstel, 16 cent
[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 05-08-2018 07:19 ]
Het leven is aan de durversD-Ed schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 07:15:
Eigenlijk moet ik nu verkopen en op ,84 weer inkopen maar ik DURF gewoon niet
But I know the feeling
Grijns, voor de vele doemdenkers hier is dit misschien ook toepasselijk:cryptore schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 08:36:
Wat een rust en stilte (voor de storm) , denk dat ik maar een muziekje op zet van Mieke Telkamp met de toepasselijke titel : Waarheen leidt de weg die we moeten gaan ....
The road ahead (is empty) ooit uitgebracht door City To City
https://www.ad.nl/koken-e...r-nu-de-maccoin~aad0eba4/
Straks gaat hij to the moon. Big macje voor 200 dollar!😂cryptore schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:28:
Zit er aan te denken , om mijn coins maar om te zetten naar de nieuwe MacCoin ....
https://www.ad.nl/koken-e...r-nu-de-maccoin~aad0eba4/
Ik denk en hoop dat we niet lager gaan dan 6800. Je leest alleen maar hier op Tweakers dat iedereen zijn geld eruit haalt of omzet naar.. Dat geeft ook geen hoop.PilatuS schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:44:
[...]
Dan vraag ik mij toch af: Denk je dat het vanaf nu niet meer verder omlaag zal gaan ? Of gooi je er gewoon wat geld tegenaan in de hoop dat omhoog gaat ? Of denk je: Het staat nu zo laag, lager kan niet ? Op dit moment wijst alles er op dat we lager gaan, in ieder geval met BTC waarbij de meeste coins ook mee omlaag zullen gaan. Ben toch wel benieuwd waarom je er voor kiest nu geld in te stoppen ?
Als ik de prijzen nu zie van verschillende (bijna alle) munten
Het is meer hoop tegen beter weten in eigenlijk.
Ik haal m,n geld er nooit uit , zet het ook niet om ... nog niet , maar heb veel gelezen de laatste dagen , en de grote beleggers / instituten , hadden gehoopt en verwacht dat de 7500 grens zou houden , helaas dus , ook word dan gezegd , als de 6800 grens doorbroken word , dat het dan heel hard naar beneden kan gaan , we wachten afhazecase schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:23:
[...]
Ik denk en hoop dat we niet lager gaan dan 6800. Je leest alleen maar hier op Tweakers dat iedereen zijn geld eruit haalt of omzet naar.. Dat geeft ook geen hoop.
Als ik de prijzen nu zie van verschillende (bijna alle) munten![]()
Vergunningen, belastingen, allerlei instanties die zich ermee 'bemoeien'. Dat, ja.TuutjDrie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:30:
Weet iemand waarom Binance geen tradingpairs heeft met fiat (USD of €)? Enkel Tether en TrueUSD. Heeft dat met vergunningen te maken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij zijn ze wel bezig met USD trading.Richh schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:33:
[...]
Vergunningen, belastingen, allerlei instanties die zich ermee 'bemoeien'. Dat, ja.
Bij Bittrex kan ik sinds vorige week ook tegen USD handelen.
Ik lul ook zomaar wat
Duidelijkhazecase schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:23:
[...]
Ik denk en hoop dat we niet lager gaan dan 6800. Je leest alleen maar hier op Tweakers dat iedereen zijn geld eruit haalt of omzet naar.. Dat geeft ook geen hoop.
Als ik de prijzen nu zie van verschillende (bijna alle) munten![]()
Zou goed zijn voor de markt dat Tether gewoon gaat verdwijnen. Geloof er niks van dat Tether volledig gedekt is door USD, als dat zo was hadden ze dat simpel kunnen aantonen (timestamp tetherstand x, gewaarmerkte banksaldo's datum x).shovelhead1340 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:37:
[...]
Volgens mij zijn ze wel bezig met USD trading.
Bij Bittrex kan ik sinds vorige week ook tegen USD handelen.
Gaan we weer de Tether-FUD bovenhalen? Klassiek als er veel rode candles verschijnenTuutjDrie schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:43:
Zou goed zijn voor de markt dat Tether gewoon gaat verdwijnen. Geloof er niks van dat Tether volledig gedekt is door USD, als dat zo was hadden ze dat simpel kunnen aantonen (timestamp tetherstand x, gewaarmerkte banksaldo's datum x).
Nou ja FUD, van mij mag Tether imploderen. Op korte termijn zeer slecht voor de koersen, maar dan wordt het echt een reset van markt en kan iedereen weer voor 800 dollar een bitcoin kopen.TomTorquay schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:49:
[...]
Gaan we weer de Tether-FUD bovenhalen? Klassiek als er veel rode candles verschijnen
Zeker als er ook meer altcoin-fiat pairs komen
Ik lul ook zomaar wat
Zie ook niet zo snel waarom het niet gedekt zou zijn.
Hmm weet niet wat er met tweakers is maar krijg een melding van mijn virus scanner met scorecardreseach url als ik iets post
[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 05-08-2018 12:28 ]
[ Voor 15% gewijzigd door dabla op 05-08-2018 12:48 ]
welke 16e ?dabla schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:45:
BTC is toch duidelijk op oversold? Als ik op 1d kijk is RSI op 40, net zoals toen we de rally zijn begonnen, de stoch RSI staat op laagste, is een beetje identieke situatie als de 16de? Waarom zou een rebounce nu niet mogelijk zijn? Past men EW toe, dan zouden we nu net uit de ABC correctie zijn, dus waarom niet?
Prepare for the next ATH
Denk ook dat er iets zit aan te komen. Ben voor 25% uit USDT. Rest hou ik voor moesten we tot $6800 of in het extreme geval tot $6500 zakken vooraleer we bouncen.dabla schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:45:
BTC is toch duidelijk op oversold? Als ik op 1d kijk is RSI op 40, net zoals toen we de rally zijn begonnen, de stoch RSI staat op laagste, is een beetje identieke situatie als de 16de? Waarom zou een rebounce nu niet mogelijk zijn? Past men EW toe, dan zouden we nu net uit de ABC (8h) correctie zijn, dus waarom niet?
Verwijderd
Dit bericht lees ik graag over drie weken terug. Kijken hoe “oversold” BTC dan is.dabla schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:45:
BTC is toch duidelijk op oversold? Als ik op 1d kijk is RSI op 40, net zoals toen we de rally zijn begonnen, de stoch RSI staat op laagste, is een beetje identieke situatie als de 16de? Waarom zou een rebounce nu niet mogelijk zijn? Past men EW toe, dan zouden we nu net uit de ABC (8h) correctie zijn, dus waarom niet?
EOS Gaat net zo groot worden als de THOR gang slayers.
[ Voor 74% gewijzigd door A87 op 05-08-2018 13:50 ]
Welke crypto’s heb je eigenlijk nog op zak @Verwijderd ?Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:39:
[...]
Dit bericht lees ik graag over drie weken terug. Kijken hoe “oversold” BTC dan is.
Deserteer jij uit de ARK?!A87 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:49:
[video]
EOS Gaat net zo groot worden als de THOR gang slayers.
ook geregistreerd. Ik verwacht geen grote value aan tokens want er hebben zich 140k personen aangemeld.Schuey schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:39:
Vanaf 16 Augustus gaan airdrops plaatsvinden in de Ethos universal wallet. Dit zal gelden voor de mensen die pre-registered zijn (voor 2 July).
Om airdrops te onvangen moet je wallet ook een ontvangst adres hebben. Dit krijg je volgens mij alleen zolang je een coin aan je wallet toevoegd.
Ben benieuwd
Thaam schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 10:36:
[...]
Straks gaat hij to the moon. Big macje voor 200 dollar!😂
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 05-08-2018 16:24 ]
Dubbele Cheese bodem.TomTorquay schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:21:
Iedereen gesmolten? Hebben we daarnet een dubbele bodem gezien? We'll see...
WOW bitcoin 0,5% omhoog wooow!!
Alle alts opeens groen
Lijkt er op dan mensen nu BTC omzetten naar ALTcoins. Dominance BTC neemt flink af in korte tijd
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 05-08-2018 18:55 ]
Het #hodl bevalt uitstekend, geen stress meer. Ook al is het rendement wel heel triest, kan er niet (meer) mee zitten.
Vandaag even gekeken en rekensom gemaakt. Mijn totale inleg in crypto is 910 euro geweest. Het huidige saldo is 80 euro .... ahum. Dik 90% in de min dus. Misschien moet ik de reservering van mijn lambo toch eens in gaan trekken.. haha.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik zou gewoon kijken of je nog kan inleggen en dan ARK kopen, prijzen van alle alts zijn trouwens goed genoeg om in te stappen kleine kans dat het nog veel lager gaat, alles hangt op 250Billion marketcap.kazz1980 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 18:58:
Heb begin dit jaar gekozen voor #hodl en besloten niet meer te kijken. Ga er vanuit dat ik mn geld kwijt ben, dan kan het enkel meevallen... Eerder de fout gemaakt me stiekem rijk te rekenen en toen best in de stress geraakt toen alles instortte. Was ook hier, dus zullen diversen nog wel weten wellicht.
Het #hodl bevalt uitstekend, geen stress meer. Ook al is het rendement wel heel triest, kan er niet (meer) mee zitten.
Vandaag even gekeken en rekensom gemaakt. Mijn totale inleg in crypto is 910 euro geweest. Het huidige saldo is 80 euro .... ahum. Dik 90% in de min dus. Misschien moet ik de reservering van mijn lambo toch eens in gaan trekken.. haha.
Ik schat 1 ark op 1000 euro in 5 jaar. Ethereum ging ook van 1 euro naar 1000 euro in best korte tijd. |Technologie die gewoon ''part of the game;'' is.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 05-08-2018 19:02 ]
Nope. Ik leg absoluut niks meer in. Dit geld kon ik missen. Mooi geweest. Mijn portefeuille is een mooie mix van btc en diverse alts. Heb met mijzelf de afspraak er niet aan te komen tot begin december. Dan gaat alles in de verkoop en ga ik nieuwe inkoopstrategie bepalen voor volgend jaar. En dat blijf ik zo doen tot het geld of verdampt is of ik die lambo echt kan bestellen... bij wijze van spreken dan 😉A87 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:00:
[...]
Ik zou gewoon kijken of je nog kan inleggen en dan ARK kopen, prijzen van alle alts zijn trouwens goed genoeg om in te stappen.
Eens in de zoveel tijd gooi ik hier even een update en kijk ik even wat er allemaal besproken wordt. Ondanks dat ik niks ga doen de komende 5 maanden wil ik wel beetje bijhouden wat het sentiment is. Maar het advies nú extra in te leggen omdat het niet meer lager kan heb ik iedere keer gehoord... en toch is het iedere keer nóg lager gegaan... dus tja... #hodl is en blijft de strategie, met eens per jaar dus even een pauze en eventuele verandering van portefeuille.
[ Voor 26% gewijzigd door kazz1980 op 05-08-2018 19:10 ]
Hou toch op man, dit is toch gewoon eigen belangA87 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:00:
[...]
Ik zou gewoon kijken of je nog kan inleggen en dan ARK kopen, prijzen van alle alts zijn trouwens goed genoeg om in te stappen kleine kans dat het nog veel lager gaat, alles hangt op 250Billion marketcap.
Ik schat 1 ark op 1000 euro in 5 jaar. Ethereum ging ook van 1 euro naar 1000 euro in best korte tijd. |Technologie die gewoon ''part of the game;'' is.
Alles kan nog veel lager. Prijzen nu “goedkoop” noemen heb je echt werkelijk niks aan
Beste dat je kunt doen.kazz1980 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:03:
[...]
Nope. Ik leg absoluut niks meer in. Dit geld kon ik missen. Mooi geweest. Mijn portefeuille is een mooie mix van btc en diverse alts. Heb met mijzelf de afspraak er niet aan te komen tot begin december. Dan gaat alles in de verkoop en ga ik nieuwe inkoopstrategie bepalen voor volgend jaar. En dat blijf ik zo doen tot het geld of verdampt is of ik die lambo echt kan bestellen... bij wijze van spreken dan 😉
Eens in de zoveel tijd gooi ik hier even een update en kijk ik even wat er allemaal besproken wordt. Ondanks dat ik niks ga doen de komende 5 maanden wil ik wel beetje bijhouden wat het sentiment is. Maar het advies nú extra in te leggen omdat het niet meer lager kan heb ik iedere keer gehoord... en toch is het iedere keer nóg lager gegaan... dus tja... #hodl is en blijft de strategie, met eens per jaar dus even een pauze en eventuele verandering van portefeuille.
Peuter je er in 2021 toch nog ineens €2000 uit.
XRP = trash
Wie weet 😁Mr_Ripple schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:14:
[...]
Beste dat je kunt doen.
Peuter je er in 2021 toch nog ineens €2000 uit.
Of 20.000 euri....
Of 20. Who knows! 😋
[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 05-08-2018 19:46 ]
Boeie, leg gewoon 10.000 euro in ofso, kansen van je leven dit.kazz1980 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:15:
[...]
Wie weet 😁
Of 20.000 euri....
Of 20. Who knows! 😋
JE kan geld kwijtraken maar je gaat niet dood.
Boeit mij het of je ark koopt of wat anders.
niemand wordt rijk van arbeid, ook al ben je een chirurg verdien je geen moer. Probeer eens een auto te kopen van 500.000. En waarom denk je dat die autos zo duur zijn??? juist omdat de mensen die het kunnen betalen soms gewaagde investeringen doen.
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 06-08-2018 00:50 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Oke, dan koop ik 1000 ark straks en dan ben ik binnen vijf jaar miljonair?A87 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:00:
[...]
Ik zou gewoon kijken of je nog kan inleggen en dan ARK kopen, prijzen van alle alts zijn trouwens goed genoeg om in te stappen kleine kans dat het nog veel lager gaat, alles hangt op 250Billion marketcap.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!