Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vechain: een Chinese partij die als doel heeft om authenticiteit van producten te waarborgen met gebruik van vrij simpele RFID chips, terwijl juist nagenoeg alle namaak uit China komt. Vechain lost daarmee het gehele probleem niet op, ze kunnen enkel garanderen dat data eenmaal op de blockchain betrouwbaar is, maar het gaat hierbij juist om het proces daarvoor.Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:36:
[...]
Omdat iedereen hoopt dat het zelfde gebeurd met venvet/vethor als met neo en gas.
Alleen heeft vechain meer ondersteuning en werken ze volledig mee met autoriteiten.
Stel zou de zelfde waarde hebben als neo gisteren
Als je 200ven had wordt het nu 20000 vet
En zou theorie iets van ala 29euro per stuk vet zijn en 11vethor per dag produceren dat zou als je gas vergelijkt van gisteren 8x 11=88 euro per dag opleveren.
Maar goed blijft theorie als vet nou gigantisch zou worden als eth dan weet je genoeg.
Wat vechain slim doet is zorgen dat hun Blockchain sterker wordt door iedereen te laten zorgen dat ze hun coins van exchange afhaalt.
Conclusie: leuk dat ze PWC als "partner" hebben (die gaan waarschijnlijk een adviesrapport schrijven dat hun blockchain betrouwbaar is waarbij de randvoorwaarde wordt verondersteld dat sprake is van juistheid en volledigheid van input), maar ik zie de waarde niet.
Snelste oplossing ven verwijderen en vet inzettenDAMAGE schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:43:
Hoe kun je eigenlijk het beste je VEN omzetten naar VET in Delta?
AnimeAdicted
En waarom zou dat ooit gaan gebeuren?Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:36:
Maar goed blijft theorie als vet nou gigantisch zou worden als eth dan weet je genoeg.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Klopt als input al niet klopt dan ga je nat.TuutjDrie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:44:
[...]
Vechain: een Chinese partij die als doel heeft om authenticiteit van producten te waarborgen met gebruik van vrij simpele RFID chips, terwijl juist nagenoeg alle namaak uit China komt. Vechain lost daarmee het gehele probleem niet op, ze kunnen enkel garanderen dat data eenmaal op de blockchain betrouwbaar is, maar het gaat hierbij juist om het proces daarvoor.
Conclusie: leuk dat ze PWC als "partner" hebben (die gaan waarschijnlijk een adviesrapport schrijven dat hun blockchain betrouwbaar is waarbij de randvoorwaarde wordt verondersteld dat sprake is van juistheid en volledigheid van input), maar ik zie de waarde niet.
AnimeAdicted
Ach, ik hoop het met jullie meeOffens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:50:
Haha zou een natte droom zij. Maar goed als dat zou gebeuren zijn er een veel miljonairs bij.
Maar dat zou dan wel een stijging zijn van 3.000.000%, juist: drie miljoen procent
Bear flag? Of de langverwachte bounce die voorbereid wordt? Ikke nie weet nie...dabla schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:07:
Bulls zijn precies wakker geschoten!
Hier ook nog iemand die wel de ETH ICO heeft doorgenomen, maar er vervolgens niet op is ingestapt...Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:50:
[...]
Haha zou een natte droom zij. Maar goed als dat zou gebeuren zijn er een veel miljonairs bij.
Aan de andere kant wie had gedacht dat eth zou stijgen naar 800+
Zeker als je bedenkt dat ik wou kopen op 0,9
Maar niet gedaan.
Later wel meegedaan aan de Lisk ICO (0,08 usd per stuk destijds), maar die heb ik toen begin 2017 voor een habbekrats van de hand hedaan
Het heeft weinig zin om terug te kijken. Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die jarenlang hun ETH sinds de ICO hebben gehodl en pas boven de 1000 USD verkocht hebben.
De meeste zullen in de rit ernaartoe wel eea hebben verkocht.
Ik ben vanochtend ingestapt. Sta op winst en heb een stop loss gezet op ietsjes winst. Ik denk dat het nog mogelijk is dat dit een flinke correctie was door wat paniek van de stijging naar 8500. Dan is omlaag naar waar we geweest zijn meer dan prima en zou verder omhoog naar voorbij die 8500 kunnen. Is dit waarschijnlijk ? geen idee, maar ik zie het wel als een optie tegenover helemaal omlaag naar de 6k en verder.TomTorquay schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:13:
[...]
Bear flag? Of de langverwachte bounce die voorbereid wordt? Ikke nie weet nie...
Zou kunnen. We zijn net boven de $7300 gebleven dus het valt niet uit te sluiten, maar de kans lijkt me zeer klein. We zijn nu immers 100% geretraced ten opzichte van de laatste opwaartse golf. Dat is niet echt typisch voor een bullish vervolg.PilatuS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:27:
Ik ben vanochtend ingestapt. Sta op winst en heb een stop loss gezet op ietsjes winst. Ik denk dat het nog mogelijk is dat dit een flinke correctie was van de stijging naar 8500 door wat paniek. Dan is omlaag naar waar we geweest zijn meer dan prima en zou verder omhoog naar voorbij die 8500 kunnen. Is dit waarschijnlijk ? Geen idee, maar ik zie het wel als een optie tegenover helemaal omlaag naar de 6k en verder.
Dit gezegd zijnde denk ik wel dat je op een goed moment bent ingestapt, de bounce zou er wel eens kunnen aan zitten te komen (lees: we zijn er nu mee bezig). Verder dan $7800, max $8000 zie ik 'm echter echt niet komen. Indien dat wel lukt, dan moet ik mijn visie alsnog naar bullish omgooien.
Misschien toch nog wat goed nieuws op deze vrijdag??
Mee eens hoor. De kans op flink omlaag een stukje verder op is heel goed mogelijk en inderdaad ook meer waarschijnlijk. Ik ben alleen niet 100% overtuigt nog. Die 100% retracement is inderdaad te veel, maar met het nieuws van die exchange is het mogelijk wat meer geweest dan normaal.TomTorquay schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Zou kunnen. We zijn net boven de $7300 gebleven dus het valt niet uit te sluiten, maar de kans lijkt me zeer klein. We zijn nu immers 100% geretraced ten opzichte van de laatste opwaartse golf. Dat is niet echt typisch voor een bullish vervolg.
Dit gezegd zijnde denk ik wel dat je op een goed moment bent ingestapt, de bounce zou er wel eens kunnen aan zitten te komen (lees: we zijn er nu mee bezig). Verder dan $7800, max $8000 zie ik 'm echter echt niet komen. Indien dat wel lukt, dan moet ik mijn visie alsnog naar bullish omgooien.
Ik denk dat crypto ook nu in een andere tijd zit waar de extreme correctie van 2014 niet meer nodig is. Ik denk dat het animo om te kopen op hogere bedragen en door meer mensen nu anders is. Dat we de 4k gaan vinden kan natuurlijk prima, maar ergens heb ik het idee dat hoe lager we gaan gaan komen hoe meer mensen juist in willen gaan stappen.
Ben sowieso benieuwd. Als we niet voorbij die bedragen kunnen komen die je noemt verkoop ik alles gewoon weer voor wat meer winst
Achteraf zeggen dat we bullish zijn is niet echt een visie meer als je het mij vraagt... beetje alsof je voorspelt dat Frankrijk het WK gaat winnenTomTorquay schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Zou kunnen. We zijn net boven de $7300 gebleven dus het valt niet uit te sluiten, maar de kans lijkt me zeer klein. We zijn nu immers 100% geretraced ten opzichte van de laatste opwaartse golf. Dat is niet echt typisch voor een bullish vervolg.
Zijn visie is bearish. Tot dat het tegendeel bewezen wordt blijft ie daar bij.Machlah schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:42:
[...]
Achteraf zeggen dat we bullish zijn is niet echt een visie meer als je het mij vraagt...
Was sowieso een goeie zet van je om toen te kopen. Ik twijfelde vanochtend nog, maar ik had andere dingen aan mijn hoofd en ben in USDT gebleven. Daar heb ik nu spijt van natuurlijk, want ik vind nu al te hoog om nog in te kopen. Maar er komen wel nieuwe kansenPilatuS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:42:
Ben sowieso benieuwd. Als we niet voorbij die bedragen kunnen komen die je noemt verkoop ik alles gewoon weer voor wat meer winst
Je begrijpt me verkeerdMachlah schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:42:
Achteraf zeggen dat we bullish zijn is niet echt een visie meer als je het mij vraagt... beetje alsof je voorspelt dat Frankrijk het WK gaat winnen
Ik bedoel dat vanaf het moment we over de $8000 gaan ik mijn foute inschatting zal inzien en vanaf dan zal overgaan op een bullish scenario. Tot die tijd blijf ik echter bearish. En achteraf gaan herinterpreteren voor een periode die al achter ons ligt ga ik natuurlijk niet doen, dat zou volstrekt ridicuul zijn.
Dat die 7300 netjes bleef staan gaf mij hoop. Ook een aantal TA's gezien die 7400 tot 7200 als belangrijke support aangaven. Denk ik koop maar, want wie weet. Strakke stop loss gezet dus een groot risico was het niet.TomTorquay schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:49:
[...]
Was sowieso een goeie zet van je om toen te kopen. Ik twijfelde vanochtend nog, maar ik had andere dingen aan mijn hoofd en ben in USDT gebleven. Daar heb ik nu spijt van natuurlijk, want ik vind nu al te hoog om nog in te kopen. Maar er komen wel nieuwe kansen
Toch fijn dat een aantal van de TA puristen blijven en goed onderbouwd hun meningen verkondigen, we een aantal sceptische Tweakers hebben die een TA mening onderuit proberen te schoppen (op een respectvolle manier toch, dus
* Okay okay, het bier is op dus ik ben aan dat pak wijn begonnen aangezien het onze laatste vakantiedag is.. Dat spul hakt er toch anders in dan een blikje bier..
Haha ok, my bad dan heb ik je verkeerd begrepen!TomTorquay schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:49:
[...]
Je begrijpt me verkeerd
Ik bedoel dat vanaf het moment we over de $8000 gaan ik mijn foute inschatting zal inzien en vanaf dan zal overgaan op een bullish scenario. Tot die tijd blijf ik echter bearish. En achteraf gaan herinterpreteren voor een periode die al achter ons ligt ga ik natuurlijk niet doen, dat zou volstrekt ridicuul zijn.
Zou je bankpas even uit de buurt van crypto houdenD-Ed schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:55:
Godverdomme wat is het toch leuk hier! We zitten weer op een enigszins inhoudelijke manier te praten mensen![]()
Toch fijn dat een aantal van de TA puristen blijven en goed onderbouwd hun meningen verkondigen, we een aantal sceptische Tweakers hebben die een TA mening onderuit proberen te schoppen (op een respectvolle manier toch, dus) en we hier gewoon een redelijke mengelmoes van cryptoenthousiastelingen bij elkaar houden
We zijn net mensen!
* Okay okay, het bier is op dus ik ben aan dat pak wijn begonnen aangezien het onze laatste vakantiedag is.. Dat spul hakt er toch anders in dan een blikje bier..
Your talking to a trained professionalMachlah schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:02:
[...]
Zou je bankpas even uit de buurt van crypto houdenmet die drankjes achter de kiezen
Er gaat geen vers geld meer in crypto dit jaar, ik ben gewoon wat aan het rondpompen binnen mijn pf.. Ik geef wel toe dat ik op de wip zit om XRP te dumpen voor HOT maar misschien moet @Verwijderd mij daarvoor over de streep trekken.. Kan ik tenminste iemand anders de schuld geven of danken in de toekomst..
90% IOTA dus no worries (hoop ik)
Geniet ervan, vanaf 30 sept pak ik je terug met hangmat berichten vanuit ValenciaD-Ed schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:55:
Morgen nog een dagje beunen om extra in de crypto te pompen, what could go wrong?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Chris.nl schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:05:
[...]
Geniet ervan, vanaf 30 sept pak ik je terug met hangmat berichten vanuit Valencia
Morgen nog een dagje beunen om extra in de crypto te pompen, what could go wrong?
Hopen voor je dat morgen alles weer een procentje of 20 is gezakt dan...
het niveau is hier beter dan in de telegram groepen die je meteen aanvallen als je wat kritische notes plaatst.D-Ed schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:55:
Godverdomme wat is het toch leuk hier! We zitten weer op een enigszins inhoudelijke manier te praten mensen![]()
Toch fijn dat een aantal van de TA puristen blijven en goed onderbouwd hun meningen verkondigen, we een aantal sceptische Tweakers hebben die een TA mening onderuit proberen te schoppen (op een respectvolle manier toch, dus) en we hier gewoon een redelijke mengelmoes van cryptoenthousiastelingen bij elkaar houden
We zijn net mensen!
Een gezond discussie is daar weinig mogelijk. Bij reddit heb je ook wel gasten die op feiten hun mening kunnen onderbouwen.
[ Voor 107% gewijzigd door Klaas25 op 03-08-2018 17:50 ]
[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 03-08-2018 17:38 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Soort pokemon go, maar dan met coins.
GRATIS MUNTEN.
Verschillende coins, o.a. pac, rdd ,html, aircoins en bovenal Linda. 🤗
Hoe noemen ze deze verschijning dan weer.
Mijn excange liet niet eens dezelfde % zien... whyyy
Of heb ik nou net een hallucinatie gezien op coinmarketcap? Het is ook veel te warm...
Edit: bug zeker
[ Voor 29% gewijzigd door Klaas25 op 03-08-2018 17:43 ]
Ja hier precies hetzelfdePHPResource schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:34:
Wtf coinmarketcap is losgeslagen joh. Ik was al aan het vloeken omdat ik juist deels in fiat was gestapt vanmiddag. Is dit een hint?!
Verwijderd
Ik heb zelf niet eens HOTD-Ed schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:04:
[...]
Your talking to a trained professional
Er gaat geen vers geld meer in crypto dit jaar, ik ben gewoon wat aan het rondpompen binnen mijn pf.. Ik geef wel toe dat ik op de wip zit om XRP te dumpen voor HOT maar misschien moet @Verwijderd mij daarvoor over de streep trekken.. Kan ik tenminste iemand anders de schuld geven of danken in de toekomst..
90% IOTA dus no worries (hoop ik)
Mochten we lekker low gaan koop ik er wel wat van.
Rookworst zonder r is ook worst.
Hij is ál lekker low gegaan baasjeVerwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:57:
[...]
Ik heb zelf niet eens HOT
Mochten we lekker low gaan koop ik er wel wat van.
Klopt en dat zeg ik wel vaker tegen mensen stel je had bitcoins de meeste hadden hem al verkocht bij 6000.paul-s83 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:17:
[...]
Hier ook nog iemand die wel de ETH ICO heeft doorgenomen, maar er vervolgens niet op is ingestapt...
Later wel meegedaan aan de Lisk ICO (0,08 usd per stuk destijds), maar die heb ik toen begin 2017 voor een habbekrats van de hand hedaan
Het heeft weinig zin om terug te kijken. Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die jarenlang hun ETH sinds de ICO hebben gehodl en pas boven de 1000 USD verkocht hebben.
De meeste zullen in de rit ernaartoe wel eea hebben verkocht.
Er zullen maar een paar zijn geweest die juiste stoploss hebben toegepast en om de paar dagen nadat het flink gestegen is weer bijgesteld hebben.
Ach van 100naar 6000 is heel netjes.
Veel mensen moeten beseffen dat ze geen miljonair worden. Ik ben al te vrede als ik mij huis volledig kan aflossen.
AnimeAdicted
Is het niet voordeliger om je huis juist niet volledig af te lossen? Dat dacht ik altijd. Maar als je dat kunt bereiken mag je idd heel tevreden zijn!Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:23:
[...]
Klopt en dat zeg ik wel vaker tegen mensen stel je had bitcoins de meeste hadden hem al verkocht bij 6000.
Er zullen maar een paar zijn geweest die juiste stoploss hebben toegepast en om de paar dagen nadat het flink gestegen is weer bijgesteld hebben.
Ach van 100naar 6000 is heel netjes.
Veel mensen moeten beseffen dat ze geen miljonair worden. Ik ben al te vrede als ik mij huis volledig kan aflossen.
heb ik ook gehoord, los nooit je huis volledig afDAMAGE schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:27:
[...]
Is het niet voordeliger om je huis juist niet volledig af te lossen? Dat dacht ik altijd. Maar als je dat kunt bereiken mag je idd heel tevreden zijn!
Verwijderd
Ik ben al tevreden als ik in 2020 mijn inleg terughebOffens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:23:
[...]
Tja het is wat je wilt of eerlijk gezegd of je nog een keuze hebt.DAMAGE schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:27:
[...]
Is het niet voordeliger om je huis juist niet volledig af te lossen? Dat dacht ik altijd. Maar als je dat kunt bereiken mag je idd heel tevreden zijn!
Wij hebben de nieuwe variant hypotheek dat we moeten aflossen ongeacht wat, huis is vrij als ik 58 ben
Ach het is wel een fijn als je geen some geld ff wegbrengt.
AnimeAdicted
Prepare for the next ATH
Denk de dag waarop we de eerste maandelijkse VTHO airdrop ontvangen.sourcecode schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:45:
Ben benieuwd wanneer Binance VTHO gaat toevoegen om mee te traden………..
Mag ik vragen wanneer je beginnen bent?Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:41:
[...]
Ik ben al tevreden als ik in 2020 mijn inleg terugheb
Ik 2014 en mag weten dat ik 400 euro heb ingelegd voornamelijk als en speel nu alleen met winst (en nee speel niet met 10k ofzo)
Je kunt het ook zo zien het is pas verlies als je je munten in euro's uitkeert. En balans op maakt voor die tijd is het monopolie geld.
AnimeAdicted
Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Mag ik vragen wanneer je begonnen bent?
Ik 2014 en mag weten dat ik 400 euro heb ingelegd voornamelijk als en speel nu alleen met winst (en nee speel niet met 10k ofzo)
Je kunt het ook zo zien het is pas verlies als je je munten in euro's uitkeert. En balans op maakt voor die tijd is het monopolie geld.
AnimeAdicted
Ik heb vandaag een (dacht maandelijkse?) airdrop gekregen, terwijl ik dacht dat het de 5e zou zijn.Greymore1 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Denk de dag waarop we de eerste maandelijkse VTHO airdrop ontvangen.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360012274591
(july drop)
Wacht, je hebt gelijk, ik ookBloodclot schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:51:
[...]
Ik heb vandaag een (dacht maandelijkse?) airdrop gekregen, terwijl ik dacht dat het de 5e zou zijn.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360012274591
(july drop)
Verwijderd
Ik ben begin december 2017 begonnen. Dat was hartstikke leuk!Offens1490 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:47:
[...]
Mag ik vragen wanneer je beginnen bent?
Tot februari ongeveer. Toen werd het minder leuk.
Heb ook nog een derde van mijn crypto's weggegokt op een duistere exchange.
Maar ach, ik speel met wat kleingeld, mijn initiële investering was alles bij elkaar zo'n 600 euro. Verspreid over verschillende inkoop momenten. Lekker boeiend.
Bovendien gaat bitcoin ooit nog een miljoen het stuk doen dus maak me absoluut geen zorgen.
omhoog of omlaagBartvandelaar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:05:
Omhoog of omlaag? Wat gaat het worden luitjes?
Verwijderd
Als je hem op zijn kop houd gaat hij naar links maar gaat de lijn dan juist naar beneden of naar boven? In dat geval zou hij links flink naar beneden moeten gaan om winst te maken. Toch?Bartvandelaar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:13:
Als je hem om zijn kop houdt niet meer.
En spiegelbeeld dan?
Prepare for the next ATH
Bullish ? ik hoop van wel, even paar uur afwachten…..Ton Hasselt schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:48:
Denk wel dat de Btc gaat stijgen.
Prepare for the next ATH
Tegen het weekend gaat alles bij mij stijgen.sourcecode schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:52:
[...]
Bullish ? ik hoop van wel, even paar uur afwachten…..
Verwijderd
We zijn de hele dag al aan het stijgen....mis ik wat????
Ik ben heerlijk ingestapt in neo en govert...gaat top
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2018 20:07 ]
En toen werd het 20:02 voor BNBBartvandelaar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:20:
Ik heb ondertussen mijn BNB maar omgezet naar BTC. Toch lichtelijk fomo. Kijken wat het de komende uren/dagen gaat doen. Zal wel niet de juiste beslissing zijn.
Ik heb die opmerking nooit begrepen. Wat is er nou mooier dan een afgelost huis dat helemaal van jou is.Bloodclot schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:38:
[...]
heb ik ook gehoord, los nooit je huis volledig afhou altijd een schuld op je huis.
ooh je mist hypotheekrente.. maar dat is toch van iets dat je eerst betaalt hebt dus wat maakt dat uit.
Als ik het geld had tikte ik een huis zo af. Ipv hypotheek. Of ik mis iets.
[ Voor 16% gewijzigd door LED-Maniak op 03-08-2018 20:15 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
In sommige gevallen en in sommige tijden kan het afhankelijk van de rente voordeliger zijn om niet alles af te lossen.Klaas25 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:13:
[...]
Ik heb die opmerking nooit begrepen. Wat is er nou mooier dan een afgelost huis dat helemaal van jou is.
ooh je mist hypotheekrente.. maar dat is toch van iets dat je eerst betaalt hebt dus wat maakt dat uit.
Edit: Geld wat in je huis zit kan je niet in crypto stoppen
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 03-08-2018 20:19 ]
Een lening tegen 2% met hypotheekrenteaftrek er bovenop en een defensieve belegging met 3 tot 5% rendement door dividend is interessanter.Luuk schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:17:
Geen lening is altijd voordeliger dan een lening.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
bij mij ook maar als ik me omdraai in bed en kijk naar links zakt het meteen weerTon Hasselt schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:56:
[...]
Tegen het weekend gaat alles bij mij stijgen.
Was er afgelopen jaar ook niet spraken van als je geen hypotheek meer hebt dat je dan alsnog meer belasting gaat betalen? Dacht eerlijk gezegd dat dat altijd al zo was aangezien ze het dan als vermogen zien. Maar goed... heb er nooit echt goed ingedoken aangezien het voor mij niet relevant is hahaPilatuS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:19:
[...]
In sommige gevallen en in sommige tijden kan het afhankelijk van de rente voordeliger zijn om niet alles af te lossen.
Mijn hypotheekrente aftrek is vrij voordeligKlaas25 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:13:
[...]
Ik heb die opmerking nooit begrepen. Wat is er nou mooier dan een afgelost huis dat helemaal van jou is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Afijn, ik ben toch weer even ingestapt, BTC, NEO en ONT. Benieuwd wanneer ik voor het eerst ONG op Binance uitbetaald krijg en wat de koers dan wordt.
Edit: En dan lees je net dat GAS en ONG is uitgekeerd op Binance: https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360012029272. Jammer dat je ONG nog niet kunt traden op Binance, hopelijk volgt dat snel.
Edit 2: Oh, we zijn allemaal voor de gek gehouden, daar gaan we.............................
[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 03-08-2018 20:56 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Prepare for the next ATH
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Prepare for the next ATH
Ontopic, Bijna alle rendement coins op Binance hebben weer uitgekeerd zie ik, Gas is binnen, VTHO is binnen zit alleen nog te wachten op NPXS
Het is trouwens nog niet gezegd dat Binance ooit een VTHO pair gaat opzetten, ze bieden je de mogelijkhed om te withdrawen zodat je het elders kan verhandelen. Blijft afwachten, ik hoop het wel want dat scheelt een hoop gedoe
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Het putje lijkt anders wel erg dichtbij te komen...PilatuS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:06:
Het zou mij niets verbazen als het weer een short squeeze is en de boel straks hersteld.
Klopt, maar dat is ook het doel. Zo snel mogelijk zo veel mogelijk shorts af laten gaan. Hoeft niet perse te zijn dat ie weer hard omhoog gaat, maar op de 30ste is dat voor het laatst wel zo gegaan. Dik omlaag en weer flink omhoog. Het is sowieso weer een whale actie ditTaro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:09:
[...]
Het putje lijkt anders wel erg dichtbij te komen...
en dat is de reden waarom de etf er zeker nog niet gaat komen
Prepare for the next ATH
Ik had het geinstalleerd voor Electra. Zag vandaag een update binnenkomen. Tot nu toe was het nog een beetje alpha stage, misschien is het nu al wat beterTon Hasselt schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:35:
Hebben jullie al gehoord van de Aircoins app ?
Soort pokemon go, maar dan met coins.
GRATIS MUNTEN.
Verschillende coins, o.a. pac, rdd ,html, aircoins en bovenal Linda. 🤗
Even gecheckt, ja het is al 100x beter dan een maand terug. Nu wordt daadwerkelijk real time je locatie aangegeven op de kaart en spawnt er wat dichter bij elkaar. Nice
[ Voor 16% gewijzigd door ksborg op 03-08-2018 21:29 ]
Ik heb mijn stop loss verwijderd, anders was ie afgegaan. Wil eerst zien wat er nu gebeurt. Gaan we nu zo lager stap ik uit, anders blijf ik zitten en zet ik een nieuwe stop loss voor de nacht.Taro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:26:
Ok, fuck it, ik ga 75% naar Euro's omzetten en terugstorten, vandaag weer 150 Dollar verloren. De rest blijft tot na mijn vakantie lekker in USDT geparkeerd staan.
Goede kans op verder omlaag hoor, maar dat het zo flink omhoog gaat zie ik net zo goed gebeuren. Dan zou het weer verkopen op de bodem zijn.
Na mijn vakantie moet ik nog even een trap, garage, oprit en voortuin vernieuwen. Daarna volgt er een warmtepomp. Dan is mijn huis "af" en heb ik een energie neutraal huis. Over een paar maanden ben ik toe aan een nieuwe lease auto, die "iets duurder" mag zijn dan de huidige. Zou ik dat niet hoeven doen, dan bleef ik lekker zitten en gokken, maar, ik stel nu de rest van mijn huis en een mooie Audi veilig, vandaar deze keuze. Met de resterende 25% blijf ik lekker rotzooien als ik terug ben en indien nodig stort ik dan weer bij als de bullrun is begonnen.PilatuS schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:29:
[...]
Ik heb mijn stop loss verwijderd, anders was ie afgegaan. Wil eerst zien wat er nu gebeurt. Gaan we nu zo lager stap ik uit, anders blijf ik zitten en zet ik een nieuwe stop loss voor de nacht.
Goede kans op verder omlaag hoor, maar dat het zo flink omhoog gaat zie ik net zo goed gebeuren. Dan zou het weer verkopen op de bodem zijn.
zit er nog wel potentie in die coin dan ?DeeSung schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:38:
Nano is wel goedkoop er is nog maar 4% van de ATH over
Prepare for the next ATH
Snap ik prima hoor
We zijn nu stabiel aan het worden en nu is de vraag omhoog of omlaag. Ga zelf nu even niet verkopen als het weer omhoog is. Zakken we weer met een grote candle omlaag vind ik het wel mooi geweest, maar op dit punt waar we nu zijn blijf ik even zitten.
Ja dat dachten de meesten maar de wet hillen had een constructie bedacht. 2005Phorcys schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:20:
[...]
Was er afgelopen jaar ook niet spraken van als je geen hypotheek meer hebt dat je dan alsnog meer belasting gaat betalen? Dacht eerlijk gezegd dat dat altijd al zo was aangezien ze het dan als vermogen zien. Maar goed... heb er nooit echt goed ingedoken aangezien het voor mij niet relevant is haha
Maar ja nu mensen sneller aflossen en nieuwe mensen nu hypotheken krijgen die ze moeten aflossen. Komt dat niet uit
https://www.google.nl/url...eApT3&cshid=1533325618666
AnimeAdicted
Edit: TIX bekend, maar inmiddels bijna 50 minuten verder... Moet er niet aan denken dat ik nu bij de Appie aan de kassa stond te wachten totdat ik weg mocht lopen. Dat is exact waarom we op dit punt blijven hangen...
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 03-08-2018 22:08 ]
Tuurlijk Nano is feeless en instant. De tijd zal het leren of het ook net zo secure is als bitcoin.sourcecode schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:39:
[...]
zit er nog wel potentie in die coin dan ?
Maarja kost gelukkig ook nietzoveel 2 dagen werk als je bij de top 1.000.000 wil horen.
[ Voor 5% gewijzigd door DeeSung op 03-08-2018 22:01 ]
Wacht maar tot XRP overal de base currency is. Dan is het in secondenTaro schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 21:48:
Inmiddels 30 minuten op Binance aan het wachten voordat een LTC transaction ID bekend is en ze het geheel naar Coinbase Pro verstuurd hebben. "Vroeger" was dat binnen 5 minuten voor elkaar. Geld verdienen en transacties bundelen...
Edit: TIX bekend, maar inmiddels bijna 50 minuten verder... Moet er niet aan denken dat ik nu bij de Appie aan de kassa stond te wachten totdat ik weg mocht lopen. Dat is exact waarom we op dit punt blijven hangen...
gewoon omschakelmoment naat vetKlaas25 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:13:
vet is failliet op coinmarketcap?
Prepare for the next ATH
Our engineering team is beginning final testing of Ethereum Classic on Coinbase products. We expect final testing to be completed by Tuesday, August 7, at which point we expect to announce that we’re ready to accept inbound transfers of ETC.
https://t.co/l7smcSY3q8
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!