VET gaat inderdaad heerlijk, maar met een airdrop in de toekomst gelegen denk ik dat na 00.00u op 1 augustus er de meest massieve dump ooit plaats gaat vinden van een top 20 coin. Mark my words; min 30 procent in 5 minuten.
Alles hangt af van de ETF beslissing. Wordt alles rejected dan krijgen de bears weer de overhand. Zo niet, dan is het voorlopig doei Bears!Malarky schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:44:
[...]
Vergeet ven/vet niet. Zeker bullish nu. Procentueel nog interssanter ala ZRX.
Heeft een uiterst sterke bodem op €2 gevormd, wat overigens ook zijn bodem was in Maart 2018.
De kans dat die, gezien zijn TA geen €4 aantikt is uiterst klein imho.
Bnb heeft al wel 15x dit jaar enorm sterke resistance gehad rond de $15 dus die kijk ik even aan.
Als je de BTC/USDT op 1 jaar window zet zal het niets verbazingswekkends zijn als dit zo ongeveer bij 8500 wel weer de top is van de btc en we bij de 6k gaan kijken komende weken.
Na 20k, 17k, 12k, 10k bullruns in 2018 is een 8,5k helemaal niet gek.
PSN: Oldzkoel
Als de ETF positief is zal er veel meer regulering komen.
Prepare for the next ATH
Ik zie 100 miljoen VTHO voor alle VET holders op Binance. Maar zie nergens hoeveel waarde dit heeft per VET? Net als met dividend op stocks, ligt de price drop daar volledig aan.Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:38:
VET gaat inderdaad heerlijk, maar met een airdrop in de toekomst gelegen denk ik dat na 00.00u op 1 augustus er de meest massieve dump ooit plaats gaat vinden van een top 20 coin. Mark my words; min 30 procent in 5 minuten.
Wordt vtho dan ook handelbaar op binance ?
Prepare for the next ATH
Buiten het feit dat ik ook niet verwacht dat VTHO een enigszins leuke waarde gaat vertegenwoordigen, is dit de eerste keer dat een beetje coin zoiets heeft. Het is vooral hype richting die Binance airdrop. Een snelle berekening leert ook het aantal VTHO wat je ongeveer krijgt. Ikzelf heb zo'n 50.000 VET nu (handel er constant mee dus varieert). De airdrop is 100 miljoen VTHO. Laten we er vanuit dat Binance de helft van de VET handel in handen heeft.Malarky schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:52:
[...]
Ik zie 100 miljoen VTHO voor alle VET holders op Binance. Maar zie nergens hoeveel waarde dit heeft per VET? Net als met dividend op stocks, ligt de price drop daar volledig aan.
554.545.494 VEN was er in omloop. Dat betekent dat er 55.554.545.494 (55 miljard) VET in omloop is. De helft daarvan is ongeveer 27 miljard VET bij Binance. Als 100 miljoen Vethor daarover verdeeld moet worden, betekent dat dat er per 270 VET ongeveer 1 Vethor ontvangen wordt (laten we er 250 VET van maken, rekent makkelijker). Met mijn 50.000 VET tokens komt dat dus neer op 50.000 gedeeld door 250 = 200 Vethor als ik op 1 augustus die 50.000 VET op mijn balans heb. Zet dit af tegen de volgende berekening.
De gewone hoeveelheid VET die per dag gegenereert wordt:
0.00042 VeThor per VET per Day. (Van de Vechain website) -> Dat wil zeggen dat ik met 50.000 VET ongeveer 4.2 VeThor per 10.000 VET per dag krijg. Oftewel; 21 VeThor per dag genereer ik dan.
----------
Onder de streep krijg je met de airdrop dus voor circa 10 dagen aan VeThor.
Iets wat niet dermate noemenswaardig is, daarom vind ik de huidige koersstijging leuk, maar de weg er naartoe levert qua genereren net zoveel op als de daadwerkelijke airdrop. Wat die Vethor tokens waard gaan zijn... ik heb geen idee. Bij NEO is GAS rond de 25% van de waarde van NEO. Dat zou dus weinig opschieten een halve cent per VETHOR
Verwijderd
Met andere woorden het is een airdropje van niks
En met die VTHO kun je ook al helemaal niks
Zorg ik in ieder geval dat ik er voor de airdrop uit ben
Want een paar centen VTHO tegen over een 30% dalings/dump risico wil ik niet nemen
Want een paar centen VTHO tegen over een 30% dalings/dump risico wil ik niet nemen
Normaal gezien wel.radem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:08:
Als er meer vraag (buy orders) dan aanbod (sell orders) is op een bepaalde koerswaarde en niet alle orders kunnen worden doorgevoerd, wat bepaalt dan welke buy order wordt doorgevoerd? Is dat de tijd waarop de order is geplaatst?
Er kan ook onderweg ergens een fout gemaakt zijn door me hoor, maar volgens mij klopt het. Ik weet ook niet hoe men met die Vethor calculators bezig is, want die 0.00042 die Vechain zelf op de website aangeeft is heel wat anders dan er uit die calculators komt. Die 30% is natuurlijk een grijp in de lucht, maar zie het zo gebeuren. Dalen zal het iig zeker doen. ik denk dat ik zelf de helft vlak voor 12u verkoop en zo snel mogelijk om 12u de rest (als het niet binnen 10 seconden al onderuit is geknald.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:25:
Ik twijfel dus of er echt zo'n grote dump komt. Verwacht wel een dipje, maar 30% waar is dat op gebaseerd?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:25:
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
En dan die ETF die gaat komen
Je kunt natuurlijk al op je kousen aanvoelen dat dat negatief uitpakt
Tot nog toe is er nog nooit iets door heen gekomen en is er ook totaal geen verandering in gekomen
Dus die word ook gewoon weer afgekeurd
Kan allemaal nog erg leuk worden...maar niet voor ons
Tot nog toe is er nog nooit iets door heen gekomen en is er ook totaal geen verandering in gekomen
Kan toch bijna niet anders, het is van 1.65 naar omgerekend nu zo'n 2.67 gestegen in 2 weken terwijl de totale markt praktisch gelijk is gebleven. Iedereen wil die Vethor airdrop en daarna die meuk dumpen. Er staat niks in het vooruitschiet en er was enkel slecht nieuws omtrent de Vechain organisatie verder. Nu is dankzij de swap en de airdrop er een tijdelijke opleving. Er is geen enkele grond om na die airdrop nog een basis te hebben voor het houden van VET.Bartvandelaar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:31:
[...]
Ik twijfel dus of er echt zo'n grote dump komt. Verwacht wel een dipje, maar 30% waar is dat op gebaseerd?
Verdomd goede speech.... Waarom bitcoin beter is dan FIAT.
De eerste speech is al genoeg duurt 13:30 minuut.
[ Voor 60% gewijzigd door A87 op 29-07-2018 15:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Iemand anders ook net uitgelogd uit binance en daarbij wordt gevraagd om het nieuwe device te confirmen? werd er opeens uitgegooid net.
VEN heeft ook erg veel verloren, de switch naar VET en airdrop kwam ook precies toevallig weer op €2, een belangrijke bodem voor VEN (bodem maart 2018 en nog nooit daaronder geweest sinds januari hype)Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:35:
[...]
Kan toch bijna niet anders, het is van 1.65 naar omgerekend nu zo'n 2.67 gestegen in 2 weken terwijl de totale markt praktisch gelijk is gebleven. Iedereen wil die Vethor airdrop en daarna die meuk dumpen. Er staat niks in het vooruitschiet en er was enkel slecht nieuws omtrent de Vechain organisatie verder. Nu is dankzij de swap en de airdrop er een tijdelijke opleving. Er is geen enkele grond om na die airdrop nog een basis te hebben voor het houden van VET.
Allemaal vanuit de investeerders achter VEN die masaal zijn ingestapt op €2 en nog een airdropje erbij deden om hun investering 110% zeker ten gelde te maken.
Daarom is TA vaak belangrijker als Twitter announcements. Die aankondigen worden vrijwel allemaal getimed en als de coin toch al op buy-advies kwam knallen ze er goed nieuws overheen.
Zouden wij anders doen als we de eigenaren of investeerders achter een top100 coin waren?
Ik verwacht ook een dip maar ga de dip zeker kopen. Als het een kleine dip is het bullish signaal alleen maar bevestigd en een grote dip zal tot oppertunisme leiden.
Veel APIs zullen 00:00 dumpen, dat kan ik ook even in elkaar fietsen maar dan alsnog heb je grote kans dat je een belachelijk grote rode candlestick verkoopt. Leeg orderbook, zeker aan de bovenkant + veel marketorders
Ik ga liever 23:59 verkopen en direct een buy order op -20% plaatsen. Laat die rode candle mij maar hitten om 00:00:01, kun je daarna in de dode kat bounce verkopen
[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 29-07-2018 14:20 ]
Tip: doe dit om 01:59 u vanwege tijdverschil.Malarky schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:14:
[...]
VEN heeft ook erg veel verloren, de switch naar VET en airdrop kwam ook precies toevallig weer op €2, een belangrijke bodem voor VEN (bodem maart 2018 en nog nooit daaronder geweest sinds januari hype)
Allemaal vanuit de investeerders achter VEN die masaal zijn ingestapt op €2 en nog een airdropje erbij deden om hun investering 110% zeker ten gelde te maken.
Daarom is TA vaak belangrijker als Twitter announcements. Die aankondigen worden vrijwel allemaal getimed en als de coin toch al op buy-advies kwam knallen ze er goed nieuws overheen.
Zouden wij anders doen als we de eigenaren of investeerders achter een top100 coin waren?
Ik verwacht ook een dip maar ga de dip zeker kopen. Als het een kleine dip is het bullish signaal alleen maar bevestigd en een grote dip zal tot oppertunisme leiden.
Veel APIs zullen 00:00 dumpen, dat kan ik ook even in elkaar fietsen maar dan alsnog heb je grote kans dat je een belachelijk grote rode candlestick verkoopt. Leeg orderbook, zeker aan de bovenkant + veel marketorders
Ik ga liever 23:59 verkopen en direct een buy order op -20% plaatsen. Laat die rode candle mij maar hitten om 00:00:01, kun je daarna in de dode kat bounce verkopen
Hehe uiteraard, en wekkertje zetten. Doe wel 01:58 om alle verkopers met het 01:59 plan voor te zijnradem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 14:22:
[...]
Tip: doe dit om 01:59 u vanwege tijdverschil.
Ben er ook heel bang voor. Ik voorzie een zoveelste tegenslag voor bitcoinVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:34:
En dan die ETF die gaat komen
Hmmmm, dat het een gokje was wist ik maar dit ging wel heel snel mis. Zat met een beetje geld in eazy coin maar het is of een exit scam of dev is gehackt, Balen wel maar dat hoort er helaas ook bij. 90% is nu verdampt en het kleine beetje restwaarde wat het nog heeft is niet meer de moeite bijna. Hou nog een beetje hoop maar weet eigenlijk wel beter.
Het idee was leuk en levensvatbaar denk ik en ondanks dat niet alles even duidelijk nog was (team bijv.) was het project ook nog maar 2 weken oud. Dacht ik spring een keertje op een trein mee.
Het idee was leuk en levensvatbaar denk ik en ondanks dat niet alles even duidelijk nog was (team bijv.) was het project ook nog maar 2 weken oud. Dacht ik spring een keertje op een trein mee.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nvm.
Eigen blockchain maar compatible met andere chains zoals ETH. Tijd niks over gelezen. We zijn weer bij.
[ Voor 81% gewijzigd door Greymore1 op 29-07-2018 16:00 ]
Wat is het hier rustig. Komt het doordat er weinig gebeurd met de btc koers? Voor de goedkeuring van de ETF is het fijn als de koers minder volatiel is. Of zeg ik dit alleen maar omdat ik hoop dat ie wordt goedgekeurd?
Heeft er iemand hier een objectieve en redelijke bron/benadering van de kans op goedkeuring van dat gebeuren? Met een juiste datum. 10 augustus neem ik aan?radem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:30:
Wat is het hier rustig. Komt het doordat er weinig gebeurd met de btc koers? Voor de goedkeuring van de ETF is het fijn als de koers minder volatiel is. Of zeg ik dit alleen maar omdat ik hoop dat ie wordt goedgekeurd?
Deze vond ik nog wel redelijk objectief: https://www.finder.com.au...are-likely-to-be-approvedMalawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:35:
[...]
Heeft er iemand hier een objectieve en redelijke bron/benadering van de kans op goedkeuring van dat gebeuren? Met een juiste datum. 10 augustus neem ik aan?
Misschien wel een beetje optimistisch, maar het blijft speculeren. Ook de exacte datum is nog niet bekend.
[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 29-07-2018 16:43 ]
Wat gebeurde er de vorige keren, na afkeuring van de etf, met de koers eigenlijk?
Dat was in januari 2017 als ik me niet vergis, toen zakte hij in no time zo'n 20%. Heb toen nog flink verdiend door snel te shortenPHPResource schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:46:
Wat gebeurde er de vorige keren, na afkeuring van de etf, met de koers eigenlijk?
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 29-07-2018 17:13 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is het niet mogelijk dat we nu een bounce in de downtrend hebben die wat harder gaat door ETF en waarbij de boel net zo hard weer naar de 6k gaat bij een afwijzing ?.oisyn schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Dat was in januari 2017 als ik me niet vergis, toen zakte hij in no time zo'n 20%. Heb toen nog flink verdiend door snel te shorten. Ik denk niet dat dat nu weer gebeurt overigens, hij zal best iets zakken maar de klap zal niet meer zo groot zijn.
@PilatuS Laten we het hopen, I forgot to buy the dip
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoop zelf van niet. Zie over een maand liever 10k dan 5k, maar denk wel dat het prima mogelijk is. We zullen toch naar de 10k moeten gaan wil de kans heel groot zijn dat de downtrend voorbij is.
Tnx! Waarom denk je dit laatste? Wat doe jij in afwachting van het besluit?.oisyn schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Dat was in januari 2017 als ik me niet vergis, toen zakte hij in no time zo'n 20%. Heb toen nog flink verdiend door snel te shorten. Ik denk niet dat dat nu weer gebeurt overigens, hij zal best iets zakken maar de klap zal niet meer zo groot zijn.
net maar eens een account aangemaakt en de mining laten draaienWimlem schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:13:
[...]
Er is een windows client om mee te minen, dan hoef je geen browser open te laten staan. Waarde van de ico om in te kopen ligt op 0,006 doller per jsecoin.
werkt wel out of the box ja. heb er nu 18
volgens de calculator is het 0.1 ETH = 7500
maar wachten of ze gelist worden ergens
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Kan zijn dat het deze keer toch iets anders gaat lopen omdat ze daar met 4 mensen over stemmen
En de laatste keer was het 3 tegen en 1 voor, waarna de enige voor stemmer bakken met kritiek had op de andere 3
Misschien dat er nu anders naar gekeken word(althans dat hoop ik)
En de laatste keer was het 3 tegen en 1 voor, waarna de enige voor stemmer bakken met kritiek had op de andere 3
Misschien dat er nu anders naar gekeken word(althans dat hoop ik)
Dat zeggen ze allemaal tot het weer zo laag staat en dan 'vergeten' ze het weer..
Als het stijgt dan klagen ze allemaal dat ze zijn 'vergeten' laag in te kopen.
Ofwel, het kan vriezen of dooienPilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:28:
[...]
Hoop zelf van niet. Zie over een maand liever 10k dan 5k, maar denk wel dat het prima mogelijk is. We zullen toch naar de 10k moeten gaan wil de kans heel groot zijn dat de downtrend voorbij is.
denken jullie dat VET vannacht echt veel zal dalen na het verkrijgen van VTHO?
Verwijderd
Jup...veel eerlijke mensen hier die ruitelijk toegeven de boot gemist te hebbenwehave schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:44:
[...]
Dat zeggen ze allemaal tot het weer zo laag staat en dan 'vergeten' ze het weer..
pettje af hoor
Neem er een voorbeeld aan
zucht.....Berry powel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
Zodra ik de boot heb gemist zal ik het ook verkondigenVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
[...]
Jup...veel eerlijke mensen hier die ruitelijk toegeven de boot gemist te hebben
pettje af hoor
Maand gaat toch tot de 31e?Berry powel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
Heb de boot ergens tussen 2012 en 2018 gemistVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
[...]
pettje af hoor
Heb de boot ergens tussen 2012 en 2018 gemistVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
[...]
pettje af hoor
Er zijn meerdere exchanges waaronder Huobi die nog geen swap hebben gedaan dus ik denk dat het wel mee zal vallenBerry powel schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:54:
Prima video over de huidige situatie: YouTube: Is This REALLY Bitcoin's Last Chance?
Heb de boot niet gemist , maar ben in januari , aan boord van een zinkend / zwaar overhellend schip geklommen ,Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:53:
[...]
Heb de boot ergens tussen 2012 en 2018 gemist
Jup ik ook. Ben op de rand gaan zitten en daardoor zijn we gaan zinken.cryptore schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:07:
[...]
Heb de boot niet gemist , maar ben in januari , aan boord van een zinkend / zwaar overhellend schip geklommen ,
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nee hoor , we gaan echt niet zinken , komt wel goed met ons , de meeste angsthazen zijn al overboord gesprongen , en de die-hards die overgebleven zijn , houden het schip wel rechtAtlAntA schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:21:
[...]
Jup ik ook. Ben op de rand gaan zitten en daardoor zijn we gaan zinken.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
* Taro is nog steeds aan het watertrappelen...cryptore schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:25:
[...]
Nee hoor , we gaan echt niet zinken , komt wel goed met ons , de meeste angsthazen zijn al overboord gesprongen , en de die-hards die overgebleven zijn , houden het schip wel recht
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jup, maar Binance doet een snapshop op de 30e voor een eenmalige uitgifte van VTHO
edit: een snapshot op de 1e dus..
[ Voor 8% gewijzigd door MinasM op 29-07-2018 19:45 ]
Heb je het bericht in je link wel goed gelezen?MinasM schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:32:
[...]
Jup, maar Binance doet een snapshop op de 30e voor een eenmalige uitgifte van VTHO
Ik hoop het ook; Ze hebben met de ico geld opgehaald om in te schrijven op de exchanges; https://jsecoin.com/en/exchanges/.sourcecode schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:38:
[...]
net maar eens een account aangemaakt en de mining laten draaien
werkt wel out of the box ja. heb er nu 18
volgens de calculator is het 0.1 ETH = 7500
maar wachten of ze gelist worden ergens
Nu maar eens kijken hoe het gaat lopen
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ah check! de 1e dus...radem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:33:
[...]
Heb je het bericht in je link wel goed gelezen?
Ken beuren.MinasM schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:43:
[...]
Ah check! de 1e dus...Zou zweren dat er vrijdag de 30e stond.
Vrijdag de 30ste? Hehe je maakt het er niet beter op, het is zondag vandaagMinasM schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:43:
[...]
Ah check! de 1e dus...Zou zweren dat er vrijdag de 30e stond.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:02:
Prima video over de huidige situatie: YouTube: Is This REALLY Bitcoin's Last Chance?
En oja, de goudprijs wordt behoorlijk gemanipuleerd door het "papieren goud".
Dus het vergelijk? tsja... ik geef er geen duppie (oud nederlands muntje) om
De geschiedenis herhaalt zich.RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:06:
[...]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Miss Bitcoin denkt dit ervan en ze is ook gek op die driehoekjes:
Zoveel mensen zoveel meningen vooral bij de "experts", ik lach er meestal om.
Bij bevestiging opwaartse uitbraak ruimte naar $13.000
Let wel op: de bevestiging van deze opwaartse uitbraak is er pas als de volgende candle boven de $7.700 sluit. Ook het volume dient in deze situatie de trend te bevestigen.
Een bevestigde opwaartse uitbraak geeft een koersdoel van $13.000.
Dat is inmiddels wel bekend. Maar moeten we dit nu iedere keer doen ? Ik probeer dingen te posten die ik nuttig vind en waar andere mensen misschien ook het nut van inzien. Jij vind het allemaal onzin, dat is prima, maar iedere keer weer deze discussie gaat nergens over. Waarom niet gewoon die posts negeren in plaats van er iedere keer op reageren dat het onzin vind ?RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:23:
[...]
Zoveel mensen zoveel meningen vooral bij de "experts", ik lach er meestal om.
Ik doe precies hetzelfde alleen uit een ander perspektiefPilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:25:
[...]
Dat is inmiddels wel bekend. Maar moeten we dit nu iedere keer doen ? Ik probeer dingen te posten die ik nuttig vind en waar andere mensen misschien ook het nut van inzien. Jij vind het allemaal onzin, dat is prima, maar iedere keer weer deze discussie gaat nergens over. Waarom niet gewoon die posts negeren in plaats van er iedere keer op reageren dat het onzin vind ?
Zie daarom mijn postings, meestal met de bron erbij.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Volgens mij is de conclusie: Trends, TA, dertiendubbele bodems, correctie's, nieuwe ATH's, zware verliezen, exit scams, ze horen er allemaal bij. Vooraf is het gokken, achteraf weet iedereen het beter en ben je op tijd, te vroeg, te laat of gelukkig helemaal niet ingestapt. Maar niemand kan het vooraf 100% correct voorspellen. Je verliest geld, je wint geld, je investeert extra geld, het is gewoon een kwestie van je persoonlijke voorkeur.
TA (Taro's Analyse) heeft altijd zin, want veel mensen houden er rekening mee, dus zit er altijd enige waarde in, maar dat betekent niet dat het een garantie is. Soms zit een TA goed, soms niet, maar omdat veel mensen er rekening mee houden wordt het vanzelf (deels) waarheid.
Kortom: Stap in wanneer je denkt dat het goed is, maar vooraf voorspellingen doen wordt altijd gewaardeerd. Achteraf zeiken dat iemand het fout had is altijd makkelijk, geef de volgende keer ook even je eigen voorspelling vooraf, ok? Dan kan je zelf ook afgezeken worden.
En door!
TA (Taro's Analyse) heeft altijd zin, want veel mensen houden er rekening mee, dus zit er altijd enige waarde in, maar dat betekent niet dat het een garantie is. Soms zit een TA goed, soms niet, maar omdat veel mensen er rekening mee houden wordt het vanzelf (deels) waarheid.
Kortom: Stap in wanneer je denkt dat het goed is, maar vooraf voorspellingen doen wordt altijd gewaardeerd. Achteraf zeiken dat iemand het fout had is altijd makkelijk, geef de volgende keer ook even je eigen voorspelling vooraf, ok? Dan kan je zelf ook afgezeken worden.
En door!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zitten hier mensen nog in GVT voor de lange termijn? Het vertrouwen in een goede afloop begint langzaamaan te verdwijnen bij mij.
Desondanks vind ik de Alpha release van de app erg hoopvol en zie ik op lange termijn het nut er wel van in. Maar het is moeilijk om te zien dat ie blijft dalen.
Desondanks vind ik de Alpha release van de app erg hoopvol en zie ik op lange termijn het nut er wel van in. Maar het is moeilijk om te zien dat ie blijft dalen.
[ Voor 38% gewijzigd door radem205 op 29-07-2018 20:47 ]
Eazy come, eazy go.Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:18:
Hmmmm, dat het een gokje was wist ik maar dit ging wel heel snel mis. Zat met een beetje geld in eazy coin maar het is of een exit scam of dev is gehackt, Balen wel maar dat hoort er helaas ook bij. 90% is nu verdampt en het kleine beetje restwaarde wat het nog heeft is niet meer de moeite bijna. Hou nog een beetje hoop maar weet eigenlijk wel beter.![]()
Ik twijfelde op $5800, maar toen steeg hij weer naar ~6300. Ik was nog steeds bearish en had weer een daling verwacht, alleen blijf hij daarna tegen verwachting in doorstijgen. Dat hij nu over de 8k staat vind ik eerlijk gezegd wat ongezond, ik verwacht nog altijd eerder een daling naar ~6k dan dat we de 10k gaan zien.wehave schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:44:
[...]
En waarop gebaseerd of mag je dat ook al niet meer vragen/zeggen op een discussieforum?.oisyn schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:48:
[...]
Ik twijfelde op $5800, maar toen steeg hij weer naar ~6300. Ik was nog steeds bearish en had weer een daling verwacht, alleen blijf hij daarna tegen verwachting in doorstijgen. Dat hij nu over de 8k staat vind ik eerlijk gezegd wat ongezond, ik verwacht nog altijd eerder een daling naar ~6k dan dat we de 10k gaan zien.
Eens, bij mij staan alle signalen op rood, denk dat de ETF voor btc niet goed gaat uitpakken en we gestaag richting de 5k gaan. Een hoop alts uit de top25 zullen dit jaar ook nog verdwijnen vermoed ik.
Vragen is iets heel anders dan op iedere reactie aangeven dat je het onzin vind.RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:53:
[...]
of mag je dat ook al niet meer vragen/zeggen op een discussieforum?
Meer dan 95% van de reacties hier zijn onzinPilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:00:
[...]
Vragen is iets heel anders dan op iedere reactie aangeven dat je het onzin vind.
Maar ieder zijn mening hoor, ben het ook niet altijd eens met iedereen daar is een forum voor.
Jammer dat o.a. jouw reacties niet in een wat nuttiger topic staan zoals cryptohandels topic oid.
Slowchat is niet meer wat het geweest was.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-07-2018 21:08 ]
Een mening onderbouwen is wenselijk, ook voor de medelezers die ervan kunnen leren, toch?
Een discussie is altijd leerzaam zolang er argumenten geplaatst worden en daar hoort een willekeurig
Youtube filmpje niet bij.
Het zomaar plaatsen van wat een individu denkt over de prijsontwikkeling dus ook niet.
Een discussie is altijd leerzaam zolang er argumenten geplaatst worden en daar hoort een willekeurig
Het zomaar plaatsen van wat een individu denkt over de prijsontwikkeling dus ook niet.
Verwijderd
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:25:
[...]
Dat is inmiddels wel bekend. Maar moeten we dit nu iedere keer doen ? Ik probeer dingen te posten die ik nuttig vind en waar andere mensen misschien ook het nut van inzien. Jij vind het allemaal onzin, dat is prima, maar iedere keer weer deze discussie gaat nergens over. Waarom niet gewoon die posts negeren in plaats van er iedere keer op reageren dat het onzin vind ?
Ik denk dat 80% van de mensen hier de post van pilatus graag lezen, dus post lekker door pilatusRaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:08:
Een mening onderbouwen is wenselijk, ook voor de medelezers die ervan kunnen leren, toch?
Is leerzaam en nuttig en geeft een goede kijk op wat er gebeurd
amen to that!Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:23:
[...]
[...]
Ik denk dat 80% van de mensen hier de post van pilatus graag lezen, dus post lekker door pilatus
Beetje een rots in de branding geworden hier met al die schommelingen van BTC.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:23:
[...]
[...]
Ik denk dat 80% van de mensen hier de post van pilatus graag lezen, dus post lekker door pilatus
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De enige zekerheid die je hebt als je je pf mooi spreidt is dat je zowel stijgende als dalende coins in je pf hebt en dus gemiddeld niets opschiet...
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik alleen BTC moet kopen en de rest lekker moet laten voor wat het is.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik alleen BTC moet kopen en de rest lekker moet laten voor wat het is.
Trek dat percentage maar op naar 99%Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:23:
Het percentage van @RaptorXS ligt daar ver, ver onder...
[ Voor 17% gewijzigd door TomTorquay op 29-07-2018 21:39 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Tnx heren 
Vind het gewoon jammer dat als ik probeer nuttige info te geven dat er zulke reacties op komen: Ofwel, het kan vriezen of dooien.
Ik lees wel vaker dingen die ik onzin vind, maar dan reageer ik of niet, of ik leg op een vriendelijke manier uit waarom ik het onzin vind.
Vind het gewoon jammer dat als ik probeer nuttige info te geven dat er zulke reacties op komen: Ofwel, het kan vriezen of dooien.
Ik lees wel vaker dingen die ik onzin vind, maar dan reageer ik of niet, of ik leg op een vriendelijke manier uit waarom ik het onzin vind.
Mee eens, erg frustrerend. Maar hopelijk wint de volhouder.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:38:
De enige zekerheid die je hebt als je je pf mooi spreidt is dat je zowel stijgende als dalende coins in je pf hebt en dus gemiddeld niets opschiet...
Tot je die ene coin hebt die x100 of meer doet. Coins die al gedaan hebben zullen het niet snel meer doen, die kans is extreem klein. Alleen als je voor coins gaat die wat nieuwer en veel belovend zijn is x100 of meer wel mogelijk. Neem bijvoorbeeld XRP, wat je ook van die coin vind, voordat die x100 deed was je blij als je er een flinke bag van had. Ook nu zijn er coins die vrij laag staan en de mogelijkheid hebben tig keer over de kop te gaan als de trend omhoog begint. Ik denk dat als er weer een nieuwe bullrun komt je nu die coins mooi kan inslaan. Gaat BTC toch weer naar de 6k of lager zal het niet gebeuren, maar mochten we gaan moonen is er een prima kans dat je nu een coin kan kopen die x100 of misschien wel x1000 doet.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:38:
Dat gevoel heb ik dus ook, ik vergelijk het altijd met die bewegende treden in het "funhouse" die je vroeger vaak op de kermis zag. Met de grootste moeite kwam je uiteindelijk boven.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:38:
Daar zit ik ook steeds meer aan te denken , ik heb dan ook al vele alts weggedaan , ook als je dit leest ....Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:38:
https://cryptodaily.co.uk...ld-start-with-a-bull-run/
Identieke gedachtengangen hier, neemt niet weg dat ik fout was en dus een mooie stijging heb gemist!.oisyn schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:48:
[...]
Ik twijfelde op $5800, maar toen steeg hij weer naar ~6300. Ik was nog steeds bearish en had weer een daling verwacht, alleen blijf hij daarna tegen verwachting in doorstijgen. Dat hij nu over de 8k staat vind ik eerlijk gezegd wat ongezond, ik verwacht nog altijd eerder een daling naar ~6k dan dat we de 10k gaan zien.
Heb je een voorbeeld van een coin waarvan jij denkt dat ie x100 gaatPilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Tot je die ene coin hebt die x100 of meer doet. Coins die al gedaan hebben zullen het niet snel meer doen, die kans is extreem klein. Alleen als je voor coins gaat die wat nieuwer en veel belovend zijn is x100 of meer wel mogelijk. Neem bijvoorbeeld XRP, wat je ook van die coin vind, voordat die x100 deed was je blij als je er een flinke bag van had. Ook nu zijn er coins die vrij laag staan en de mogelijkheid hebben tig keer over de kop te gaan als de trend omhoog begint. Ik denk dat als er weer een nieuwe bullrun komt je nu die coins mooi kan inslaan. Gaat BTC toch weer naar de 6k of lager zal het niet gebeuren, maar mochten we gaan moonen is er een prima kans dat je nu een coin kan kopen die x100 of misschien wel x1000 doet.
Bekijk al zijn video’s die altijd interessant zijn, vraag mij alleen af waarom hij dit post als hij er zelf niet geloofd?PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:02:
Eazy go lots of money yes...
Nou ja dat was mijn uitstapje richting masternode, als iemand nog interesse heeft? MN hangt nu zo rond de $100 in waarde, van oud vrouwtje geweest, nooit mee gescheurd maar ook absoluut geen garantie.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier ook. Alleen toen ie op 6800 begom te stijgen toch maar ingekocht. Had de vorige stijging gemist omdat ik bang was dat ie verder zou zakken. Toen ie van 5800 naar de 6800 ging en door begon te stijgen toch maar ingekocht.dabla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:45:
[...]
Identieke gedachtengangen hier, neemt niet weg dat ik fout was en dus een mooie stijging heb gemist!
Ik vind ZIL eigenlijk wel interessant gezien de hoeveelheid transacties die het aan kan waarbij decentralisatie met een blockchain niet in gevaar komt. Geen idee of het ook echt wat wordt en x100 is erg veel, maar ik denk dat x10 wel mogelijk is als BTC gaat moonen en die munt wat aandacht krijgt. BTC gaat sowieso weer compleet vastlopen en de fee's gaan de lucht in wanneer veel mensen er mee aan de slag gaan, deze munt heeft dat probleem niet. Ik zie dat probleem wat BTC duidelijk heeft als het grootste probleem dat er is en die munt zou dat op kunnen lossen. Het is verder een munt die nog niet heeft gemooned en waarbij een grote stijging dus nog mogelijk is. Natuurlijk moeten we het nog maar zien, maar ik denk dat de mogelijkheid op x10 of meer er is.radem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:47:
[...]
Heb je een voorbeeld van een coin waarvan jij denkt dat ie x100 gaat?
Snap de vraag niet helemaaldabla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:48:
[...]
vraag mij alleen af waarom hij dit post als hij er zelf niet geloofd?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De grootste klapper die ik ooit in 24 uur heb gemaakt is met Bitcoin Cash, 3 stuks rond 525 Dollar per stuk gekocht en de volgende ochtend stonden ze op 2.240 Dollar per stukPilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:43:
[...]
Tot je die ene coin hebt die x100 of meer doet. Coins die al gedaan hebben zullen het niet snel meer doen, die kans is extreem klein. Alleen als je voor coins gaat die wat nieuwer en veel belovend zijn is x100 of meer wel mogelijk. Neem bijvoorbeeld XRP, wat je ook van die coin vind, voordat die x100 deed was je blij als je er een flinke bag van had. Ook nu zijn er coins die vrij laag staan en de mogelijkheid hebben tig keer over de kop te gaan als de trend omhoog begint. Ik denk dat als er weer een nieuwe bullrun komt je nu die coins mooi kan inslaan. Gaat BTC toch weer naar de 6k of lager zal het niet gebeuren, maar mochten we gaan moonen is er een prima kans dat je nu een coin kan kopen die x100 of misschien wel x1000 doet.
Die tijden komen nooit weer helaas, nu moet je het van de coins hebben die je op <0,00000001 cent per stuk koopt per miljoenen, of die door een zeer bijzondere oorzaak x10 gaan of waarbij je op tijd koopt en verkoopt zoals bij BTC.
Je klinkt een beetje als verzuurde crypto investeerder.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:59:
Die tijden komen nooit weer helaas
We weten het gewoon niet met z’n allen..
‘Die tijden die nooit meer terugkomen’ zijn net zo goed voorspellingen die kant noch wal slaan als de opmerkingen ‘we moonen weer in december!’..
Ik ga mijn (hopelijk nu wel bekende) ‘All the money in the world’ infographic niet meer van stal halen, het is vakantie
‘Die tijden die nooit meer terugkomen’ zijn net zo goed voorspellingen die kant noch wal slaan als de opmerkingen ‘we moonen weer in december!’..
Ik ga mijn (hopelijk nu wel bekende) ‘All the money in the world’ infographic niet meer van stal halen, het is vakantie
Dat is een leuke klapper inderdaadTaro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:59:
[...]
De grootste klapper die ik ooit in 24 uur heb gemaakt is met Bitcoin Cash, 3 stuks rond 525 Dollar per stuk gekocht en de volgende ochtend stonden ze op 2.240 Dollar per stuk
Die tijden komen nooit weer helaas, nu moet je het van de coins hebben die je op <0,00000001 cent per stuk koopt per miljoenen, of die door een zeer bijzondere oorzaak x10 gaan of waarbij je op tijd koopt en verkoopt zoals bij BTC.
Dat die tijden nooit meer komen ben ik het niet echt mee eens. Er kan prima weer een dikke bullrun komen waarbij er gekke dingen gebeuren.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat een coin met een dergelijke waarde tussen een middag en de volgende ochtend x 4 gaat heb ik daarna nooit meer gezien. Natuurlijk is er weleens een p&d en zien we dan >200% zoals laatst met KEY, maar dat is echt sporadisch en gaat om muntjes van een paar sats. LTC, ETH, BTC, etc. zal je waarschijnlijk echt nooit meer x 4 zien gaan in minder dan een dag.Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:01:
[...]
Je klinkt een beetje als verzuurde crypto investeerder.Die kansen zijn er nog steeds alleen komen er meer en meer coins bij zodat het 'gokken' wat moeilijker wordt.
Ik ben niet verzuurd, maar realistisch (denk ik
Realistischer als de meesten hier, kloptTaro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Dat een coin met een dergelijke waarde tussen een middag en de volgende ochtend x 4 gaat heb ik daarna nooit meer gezien. Natuurlijk is er weleens een p&d en zien we dan >200% zoals laatst met KEY, maar dat is echt sporadisch en gaat om muntjes van een paar sats. LTC, ETH, BTC, etc. zal je waarschijnlijk echt nooit meer x 4 zien gaan in minder dan een dag.
Ik ben niet verzuurd, maar realistisch (denk ik).
Hoeft toch ook niet in 1 dag. In 2 weken vind ik ook prima hoorTaro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:05:
[...]
zal je waarschijnlijk echt nooit meer x 4 zien gaan in minder dan een dag.
Verwijderd
Ik zal de plank ook wel mis slaan maar ben voor 80% in ZRX gestapt
Ik denk dat daar nog wel wat rek in zit(hoop is een beter woord)
Oh jawel hoor? Heb net het eazy avontuur achter de rug, die ging van 5000 sats naar 20000 binnen een dag om met enorme schommelingen nu rond de 500 te staan. Je moet er vroeg bij zijn en op tijd uitstappen en dat is echt een kwestie van minuten. Nu is dit wellicht niet het beste voorbeeld omdat het hoogstwaarschijnlijk een exit scam is maar toch. Het kan best.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Dat een coin met een dergelijke waarde tussen een middag en de volgende ochtend x 4 gaat heb ik daarna nooit meer gezien. Natuurlijk is er weleens een p&d en zien we dan >200% zoals laatst met KEY, maar dat is echt sporadisch en gaat om muntjes van een paar sats. LTC, ETH, BTC, etc. zal je waarschijnlijk echt nooit meer x 4 zien gaan in minder dan een dag.
Ik ben niet verzuurd, maar realistisch (denk ik).
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dan sla ik hem ook mis!Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:15:
Ik zal de plank ook wel mis slaan maar ben voor 80% in ZRX gestapt
Ik heb op dit moment: 30% BTC, 25% ZRX, 20% BNB, 10% ADA, 10% XLM, 5% NEO. Dat los van mijn hodl potje, maar dat laatste blijf ik niet herhalen
Mijn klapper met BCH is toch ook een grote exit scam van Roger Ver... Inderdaad gewoon op tijd uitstappen!Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:16:
[...]
Oh jawel hoor? Heb net het eazy avontuur achter de rug, die ging van 5000 sats naar 20000 binnen een dag om met enorme schommelingen nu rond de 500 te staan. Je moet er vroeg bij zijn en op tijd uitstappen en dat is echt een kwestie van minuten. Nu is dit wellicht niet het beste voorbeeld omdat het hoogstwaarschijnlijk een exit scam is maar toch. Het kan best.
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 29-07-2018 22:19 ]
No offense naar iedereen die in altcoins zitten maar voor crypto in zijn geheel zou het beter zijn als iedereen dit zou doen.Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:38:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat is dus mijn hodl potjeMidacmm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:21:
Je vergeet ava
Hoe verklaar je ‘easy’? Dat is keer vier in één dag en dát kun jij voorspellen?Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:16:
[...]
Oh jawel hoor? Heb net het eazy avontuur achter de rug, die ging van 5000 sats naar 20000 binnen een dag om met enorme schommelingen nu rond de 500 te staan. Je moet er vroeg bij zijn en op tijd uitstappen en dat is echt een kwestie van minuten. Nu is dit wellicht niet het beste voorbeeld omdat het hoogstwaarschijnlijk een exit scam is maar toch. Het kan best.
Eazy is de muntD-Ed schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:25:
[...]
Hoe verklaar je ‘easy’? Dat is keer vier in één dag en dát kun jij voorspellen?
Hopelijk heb je die MCT nog, mogelijk dat er morgen wat vuurwerk uit komt als het op Switcheo wordt gelist. Steeg al wat in de afgelopen twee dagen op die vage hotbit exchange..Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:18:
[...]
Dan sla ik hem ook mis!
Ik heb op dit moment: 30% BTC, 25% ZRX, 20% BNB, 10% ADA, 10% XLM, 5% NEO. Dat los van mijn hodl potje, maar dat laatste blijf ik niet herhalen
[...]
Mijn klapper met BCH is toch ook een grote exit scam van Roger Ver... Inderdaad gewoon op tijd uitstappen!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!