[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.758 views

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oh my |:(

Las dus ‘een easy ritje’ gehad en dat dit dus te voorspellen was :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Sahara schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:28:
[...]

Hopelijk heb je die MCT nog, mogelijk dat er morgen wat vuurwerk uit komt als het op Switcheo wordt gelist. Steeg al wat in de afgelopen twee dagen op die vage hotbit exchange..
Ja, nog 3700 stuks, eerder al wat weggedaan.

Jij ook nog een leuk aantal?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:31:
[...]

Ja, nog 3700 stuks, eerder al wat weggedaan.

Jij ook nog een leuk aantal?
Iets meer dan 10k MCT, nouja we zien wel of het wat oplevert. Het hele NEO ecosysteem valt mij vies tegen in de laatste maanden, dus m´n hoop is niet enorm hoog. Nee, had geen ONT :|

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Waarom geloven een hoop mensen nog in die veelbelovende coins/tokens terwijl de markt al totaal
verdeeld is met nu al 1695 crypto's?
De tijden van een opkomende BTC etc.met een gigawinst nu, komen nooit meer terug :)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:15

orf

Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:59:
[...]

De grootste klapper die ik ooit in 24 uur heb gemaakt is met Bitcoin Cash, 3 stuks rond 525 Dollar per stuk gekocht en de volgende ochtend stonden ze op 2.240 Dollar per stuk :D

Die tijden komen nooit weer helaas, nu moet je het van de coins hebben die je op <0,00000001 cent per stuk koopt per miljoenen, of die door een zeer bijzondere oorzaak x10 gaan of waarbij je op tijd koopt en verkoopt zoals bij BTC.
Ik heb 30 BCH verkocht voor iets meer dan €100 per stuk :O

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
D-Ed schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:29:
[...]

Oh my |:(

Las dus ‘een easy ritje’ gehad en dat dit dus te voorspellen was :+
No prob. Voorspellen niet maar ik zag de potentie wel. Project is nog wel te vinden maar heel kort zou het gaan om een makkelijke manier om masternodes op te zetten, beheren en verhandelen, vond ik nog niet eens zo'n stom idee. :)
Gaat er vast nog wel een keer komen maar niet via eazy dus. :+

Overigens zit deze 'scammer' achter nog wat muntjes, Arktur en Cottoncoin bijv. Ik beschuldig hierbij niemand, naam en rugnummer is mij bekend maar pas een beetje op met deze projecten. LPC is/was hij ook actief.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:35:
De tijden van een opkomende BTC etc.met een gigawinst nu, komen nooit meer terug :)
Tuurlijk wel

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:37:
[...]

No prob. Voorspellen niet maar ik zag de potentie wel. Project is nog wel te vinden maar heel kort zou het gaan om een makkelijke manier om masternodes op te zetten, beheren en verhandelen, vond ik nog niet eens zo'n stom idee. :)

Overigens zit deze 'scammer' achter nog wat muntjes, Arktur en Cottoncoin bijv. Ik beschuldig hierbij niemand, naam en rugnummer is mij bekend maar pas een beetje op met deze projecten. LPC is/was hij ook actief.
Linda heeft naast staken ook masternodes, brengt goed op.

• Crypts
Idd, vroeger was alles beter en voor je het weet sta je balkonbakjes te vullen met geraniums. Crypto is nog steeds niet doorgedrongen in het dagelijks leven maar dat gaat een keer gebeuren. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:37:
[...]

Thx voor de toelichting _/-\o_

Ik ben zeker niet opzoek naar dit soort snelle handel overigens.. Probeer in ‘redelijke’ projecten te stappen waar ik vertrouwen in heb. Nu wel in wat gevaarlijker spul gestapt maar dat heeft meer met de vakantie te maken dan met echt maximaal inzetten en vertrouwen :*)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:35:
Waarom geloven een hoop mensen nog in die veelbelovende coins/tokens terwijl de markt al totaal
verdeeld is met nu al 1695 crypto's?
We hebben in 2013 toch hetzelfde gezien als eind vorig jaar ? Ook toen gingen er een aantal munten keihard mee met BTC. Dat is dus 2x dat we dat gehad hebben, dus waarom zou de 3x of zelfs 5x keer niet kunnen ?

Van die 1695 coins zit er natuurlijk heel veel troep bij, maar dat betekend niet dat er niet genoeg munten zijn die nog gigantisch omhoog kunnen gaan. Ze zullen het alleen niet allemaal doen en dat hoeft ook niet.

We zullen zien of het ooit nog terug komt, dat dit nooit meer zal gebeuren zou ik niet van weten waarom dat zo zou zijn. We hebben het 2x eerder gezien dus nog een keer kan prima. Het hangt wel allemaal van BTC af. Als BTC gaat moonen zullen er genoeg alts zijn die hetzelfde doen, alleen niet allemaal dus, maar shitcoins hoeven ook niet te moonen.

Als BTC gaat moonen moet je opletten wat er gebeurt. Dan staan mensen in dit topic weer te schreeuwen waar ze zo snel mogelijk munten kunnen kopen net zoals ze dat deden toen XRP over de 2.50 heen ging. Mensen gooien hun geld er toch wel in als ze denken snel veel geld te kunnen verdienen. Ik zou niet weten waarom een nieuwe bullrun waarbij alts het ook goed doen niet weer zou kunnen gebeuren.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:57:
[...]

Snap de vraag niet helemaal :)
Waarom analogie tonen met goud, terwijl hij zelf overtuigd is dat dit met BTC niet het geval zal zijn?

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:42:
[...]

We hebben in 2013 toch hetzelfde gezien als eind vorig jaar ? Ook toen gingen er een aantal munten keihard mee met BTC. Dat is dus 2x dat we dat gehad hebben, dus waarom zou de 3x of zelfs 5x keer niet kunnen ?

Van die 1695 coins zit er natuurlijk heel veel troep bij, maar dat betekend niet dat er niet genoeg munten zijn die nog gigantisch omhoog kunnen gaan. Ze zullen het alleen niet allemaal doen en dat hoeft ook niet.

We zullen zien of het ooit nog terug komt, dat dit nooit meer zal gebeuren zou ik niet van weten waarom dat zo zou zijn. We hebben het 2x eerder gezien dus nog een keer kan prima. Het hangt wel allemaal van BTC af. Als BTC gaat moonen zullen er genoeg alts zijn die hetzelfde doen, alleen niet allemaal dus, maar shitcoins hoeven ook niet te moonen.

Als BTC gaat moonen moet je opletten wat er gebeurt. Dan staan mensen in dit topic weer te schreeuwen waar ze zo snel mogelijk munten kunnen kopen net zoals ze dat deden toen XRP over de 2.50 heen ging. Mensen gooien hun geld er toch wel in als ze denken snel veel geld te kunnen verdienen. Ik zou niet weten waarom een nieuwe bullrun waarbij alts het ook goed doen niet weer zou kunnen gebeuren.
Dat laatste denk ik niet meer hoor. Alle mensen die dachten dit te doen zijn op hun bek gegaan en zullen dat niet zo gauw weer doen denk ik.

• RaptorXS
[...]

Hierbij de lijst van de de crypto's in 2013. De meesten bestaan niet meer toch?
https://www.cointimemachi...cryptocurrency-list-2013/
En gelukkig geef je wel aan dat de BTC bepalend is, klopt :)

• D-Ed
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:50:
[...]

Dat laatste denk ik niet meer hoor. Alle mensen die dachten dit te doen zijn op hun bek gegaan en zullen dat niet zo gauw weer doen denk ik.
En jij denkt dat ‘alle mensen die dachten dit te doen’ ook echt ‘alle’ mensen zijn?

Dat de bakker op de hoek het afgelopen bullrun het ook over crypto had betekent niet dat die ook is ingestapt natuurlijk ;)

Er zit nog zoveel potentiële Bulls te wachten, die weten het alleen zelf nog niet })

Edit: kijk voor de lol eens op deze link http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/

[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 29-07-2018 22:54 ]

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:17
[...]
Omdat deze tijd wel geweest is en er nu serieuze grote partijen mee bezig om te investeren en er niet zomaar geld in elke coin gegooid wordt door deze grote partijen zonder enig onderzoek en het te spreiden. We vertonen nu symptomen en gelijkenissen van een stock exchange achtige omgeving en bewegingen waarbij bepaalde partijen in de achtergrond grote invloed hebben.

Natuurlijk is er nog een grote markt voor speculanten en shitcoins met pump en dump groepen. Ik zie het afgelopen jaar als een groeipijn. Financiële en semi financiële instellingen beginnen zich nu te bemoeien omdat het niet ingeklapt of een bubbel is zoals gedacht.

De hele markt gaat nog wel omhoog.

Dat marketcap niks zegt is natuurlijk onzin. Dat er onverkochte of verdwenen assets zijn klopt natuurlijk maar deze blijven gewoon staan. Als je denk dat de serieuze partijen bijvoorbeeld niet kijken naar de totale waarde van de NASDAQ of andere financiële indexen dan zou ik daar maar eens induiken.

• Malawolar
D-Ed schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:53:
[...]

En jij denkt dat ‘alle mensen die dachten dit te doen’ ook echt ‘alle’ mensen zijn?

Dat de bakker op de hoek het afgelopen bullrun het ook over crypto had betekent niet dat die ook is ingestapt natuurlijk ;)

Er zit nog zoveel potentiële Bulls te wachten, die weten het alleen zelf nog niet })

Edit: kijk voor de lol eens op deze link http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/
Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat een groot deel dat wel van een gokje wagen houdt het al gedaan heeft. Wellicht als het makkelijker toegankelijk is en begrijpelijker. Denk dat december nog te vers in het geheugen zit bij de meesten, waardoor het nooit zo gek zou gaan als toen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:02:
Ik ga mijn (hopelijk nu wel bekende) ‘All the money in the world’ infographic niet meer van stal halen, het is vakantie ;)
51minuten later...

Hoop dat je beter kan hodl'n :P

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Taro schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:23:
[...]

Dat is dus mijn hodl potje :) Samen met GET, MAN, OAK, MCT en vele anderen.
Ik houd je in de gaten, dat heb je wel door hè? :Y

• TomTorquay
dabla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:48:
Waarom analogie tonen met goud, terwijl hij zelf overtuigd is dat dit met BTC niet het geval zal zijn?
Omdat hij beide zijden van het verhaal wil laten zien. Dat siert hem enorm. Veel van die TA-goeroes vertellen maar één kant van het verhaal, terwijl er altijd twee opties zijn. Indicatoren zijn nooit 100% bullish of bearish.

Dit gezegd zijnde ben ik het helemaal niet eens met zijn analyse dat we nu aan een nieuwe bullrun begonnen zijn. Hij zegt wel dat alle lichten op groen staan, maar hij benoemt ze niet. Ik denk dat we de $3600 nog gaan zien dit jaar, dat zou ook in de lijn de verwachtingen moeten liggen als je ziet wat BTC heeft gedaan een paar jaar terug.

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:48:
[...]

Omdat het patroon precies hetzelfde is. Hij geeft aan waar we nu zitten en wat er mogelijk is. Hij denkt zelf alleen dat BTC niet zo gaat vallen maar gaat moonen. Als je naar 2013/2014 kijkt zie je trouwens precies het zelfde patroon waar BTC toen wel is gaan vallen. Hij geeft wel gewoon aan dat die val ook nu mogelijk is. Hoewel hij denkt dat die val niet gaat komen geeft ie wel aan dat het een optie is. Dat vind ik ook goed van zijn analyse, hij geeft aan wat er mogelijk is en daarbij wat hij zelf denkt.

Sowieso is beide opties overwegen erg handig. Stel hij heeft gelijk koop je flink bij, maar tegelijk stel je een stop-loss in mocht het toch verkeerd gaan. Of je maakt veel winst, of een klein beetje winst met mogelijk een klein verlies. Lijkt mij een prima strategie. Of het ene of het andere gebeurt maakt opzich niet eens uit. Ik denk zelf dat de kans heel groot is dat ie gelijk heeft met hoe het omhoog gaat of met hoe het omlaag gaat. Door daar naar de handelen met de juiste buys en stop-losses zit je goed, welke van 2 ook gaat gebeuren.
Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:50:
[...]

Vergis je niet in hoe mensen zijn. Sowieso zijn er mensen die het toen niet gedaan hebben en nu wel gaan doen. Verder heb je mensen die denken er nu vroeg genoeg bij te zijn. Dan heb je ook nog mensen die die hun verlies van toen nu willen gaan goedmaken.
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:50:
[...]

Hierbij de lijst van de de crypto's in 2013. De meesten bestaan niet meer toch?
https://www.cointimemachi...cryptocurrency-list-2013/
En gelukkig geef je wel aan dat de BTC bepalend is, klopt :)
Ik zie er zo al 3 die er nog wel zijn. Het punt is ook meer dan als BTC gaat moonen er alts mee zullen gaan en zelfs harder zullen gaan. Ik niet waarom dat niet zou gebeuren.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
TomTorquay schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Omdat hij beide zijden van het verhaal wil laten zien. Dat siert hem enorm. Veel van die TA-goeroes vertellen maar één kant van het verhaal, terwijl er altijd twee opties zijn. Indicatoren zijn nooit 100% bullish of bearish.

Dit gezegd zijnde ben ik het helemaal niet eens met zijn analyse dat we nu aan een nieuwe bullrun begonnen zijn. Hij zegt wel dat alle lichten op groen staan, maar hij benoemt ze niet. Ik denk dat we de $3600 nog gaan zien dit jaar, dat zou ook in de lijn de verwachtingen moeten liggen als je ziet wat BTC heeft gedaan een paar jaar terug.
Ok dit snap ik, er is dan ook niet 1 waarheid, maar kansen, zoals je zelf zegt, en ok dit siert hem, maar een warning video maken om op het einde dan te zeggen dit toch zal niet gebeuren, vind ik toch raar.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Ik ben het ook niet eens met zijn grote kans op een bullrun. Het is zeker mogelijk, maar hij is er veel meer van overtuigt dan dat ik ben. Voor mij is het nu echt 50/50. Oftewel, ik heb geen idee welke van de 2 het gaat worden :P

• D-Ed
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:57:
[...]

Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat een groot deel dat wel van een gokje wagen houdt het al gedaan heeft. Wellicht als het makkelijker toegankelijk is en begrijpelijker. Denk dat december nog te vers in het geheugen zit bij de meesten, waardoor het nooit zo gek zou gaan als toen.
Check aub de link die ik zojuist poste en reageer dan nog eens ;)

@Chris.nl I know! Ik kon het (tegen beter weten in) niet laten... :N

• RaptorXS
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:04:
[...]

Omdat het patroon precies hetzelfde is. Hij geeft aan waar we nu zitten en wat er mogelijk is. Hij denkt zelf alleen dat BTC niet zo gaat vallen maar gaat moonen. Als je naar 2013/2014 kijkt zie je trouwens precies het zelfde patroon waar BTC toen wel is gaan vallen. Hij geeft wel gewoon aan dat die val ook nu mogelijk is. Hoewel hij denkt dat die val niet gaat komen geeft ie wel aan dat het een optie is. Dat vind ik ook goed van zijn analyse, hij geeft aan wat er mogelijk is en daarbij wat hij zelf denkt.

Sowieso is beide opties overwegen erg handig. Stel hij heeft gelijk koop je flink bij, maar tegelijk stel je een stop-loss in mocht het toch verkeerd gaan. Of je maakt veel winst, of een klein beetje winst met mogelijk een klein verlies. Lijkt mij een prima strategie. Of het ene of het andere gebeurt maakt opzich niet eens uit. Ik denk zelf dat de kans heel groot is dat ie gelijk heeft met hoe het omhoog gaat of met hoe het omlaag gaat. Door daar naar de handelen met de juiste buys en stop-losses zit je goed, welke van 2 ook gaat gebeuren.

[...]

Vergis je niet in hoe mensen zijn. Sowieso zijn er mensen die het toen niet gedaan hebben en nu wel gaan doen. Verder heb je mensen die denken er nu vroeg genoeg bij te zijn. Dan heb je ook nog mensen die die hun verlies van toen nu willen gaan goedmaken.

[...]

Ik zie er zo al 3 die er nog wel zijn. Het punt is ook meer dan als BTC gaat moonen er alts mee zullen gaan en zelfs harder zullen gaan. Ik niet waarom dat niet zou gebeuren.
3 van de top honderd , man man man :)
edit: als je dat extrapoleert naar de 1695 bestaande coins/tokens bijven er dus een stuk of 50 over.

• TomTorquay
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:10:
Ik ben het ook niet eens met zijn grote kans op een bullrun. Het is zeker mogelijk, maar hij is er veel meer van overtuigt dan dat ik ben. Voor mij is het nu echt 50/50. Oftewel, ik heb geen idee welke van de 2 het gaat worden :P
Ja, in die percentages kan ik me wel in vinden. Al moet ik toegeven dat ik het momenteel echt niet vertrouw. We zouden zomaar weer de dieperik kunnen induiken heb ik het gevoel. Het duurt mij te lang vooraleer we een nieuwe aanval op $8500 doen. Heb voor de veiligheid mijn winst maar genomen en zie het de komende dagen wel weer aan.

• TomTorquay
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:19:
Dogecoin, Feathercoin, Earthcoin, Nxt, Namecoin, Ripple, Litecoin, Peercoin
Dat zijn al 8 bij de eerste 25 die momenteel nog steeds bestaan!*
Manmanman 8)7

*En die ik ken, misschien staan er wel meer tussen die nog bestaan

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:19:
[...]

edit: als je dat extrapoleert naar de 1695 bestaande coins/tokens bijven er dus een stuk of 50 over.
Mijn punt wat er bij staat en ik al 2x heb verteld compleet overslaan en daar niet op reageren, alleen het deel pakken wat je onderuit kan halen, man man man inderdaad.

Wat doe je eigenlijk hier ? Alle info behalve nieuws is onzin volgens jou, dus info kan je niet halen in dit topic. Verder zullen de alts nooit meer gaan moonen en zal zelfs BTC nooit meer een bullrun zien. Heb je eigenlijk wel crypto ? Het enige wat je doet is iedereen afzeiken met oneliners en zelf niets toevoegen terwijl je denkt dat crypto ten dode is opgeschreven. Vind je het gewoon leuk om te trollen en dit topic te verzieken ? Kan mij niets anders meer voorstellen gezien je reacties.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Relax jongens. Het is nog steeds weekend.

Ook qua volume en koersen.

• TomTorquay
Midacmm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:38:
Relax jongens. Het is nog steeds weekend.

Ook qua volume en koersen.
Het wordt gewoon een heel klein beetje vervelend om keer op keer afgezeikt te worden door iemand die nooit een degelijk argument naar voor brengt en duidelijk niet weet waarover ie praat. Misss Bitcoin als 'expert TA' beschouwen (ook al is het misschien met een knipoog bedoeld, hij leest haar bijdrages klaarblijkelijk toch) en dan denken dat je iets zinnigs te zeggen hebt over het nut van TA 8)7

• RaptorXS
TomTorquay schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:44:
[...]

Het wordt gewoon een heel klein beetje vervelend om keer op keer afgezeikt te worden door iemand die nooit een degelijk argument naar voor brengt en duidelijk niet weet waarover ie praat. Misss Bitcoin als 'expert TA' beschouwen (ook al is het misschien met een knipoog bedoeld, hij leest haar bijdrages klaarblijkelijk toch) en dan denken dat je iets zinnigs te zeggen hebt over het nut van TA 8)7
Als je bedoeld dat er iemand een afwijkende mening heeft, dat klopt.
Maar ja, is dit geen discussieforum dan :)
En ach, heb nooit aangegeven welke hoeveelheden crypto's ik heb, alleen maar BTC en LTC 8)

• TomTorquay
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:48:
Maar ja, is dit geen discussieforum dan :)
En ach, heb nooit aangegeven welke hoeveelheden crypto's ik heb, alleen maar BTC en LTC 8)
Afwijkende meningen zijn meer dan welkom. Maar dan moet je er wel ten gronde over willen discussiëren. Het enige dat jij doet is halsstarrig op dezelfde nagel kloppen, bepaalde argumenten van anderen negeren en zelf met drogargumenten komen aandraven. Is dat de manier waarop jij zelf nu echt wilt discussiëren? Uiteindelijk zitten we hier toch om iets bij te leren, en niet om gelijk te krijgen...

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:48:
[...]

Nee, hij bedoelt afzeiken. Precies zoals je met deze reactie doet.
RaptorXS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:50:
[...]

Ofwel, het kan vriezen of dooien :)
Het voegt niets toe en is alleen maar een irritante manier om aan te geven dat je het onzin vind.

• RaptorXS
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:57:
[...]

Nee, hij bedoelt afzeiken. Precies zoals je met deze reactie doet.

[...]

Het voegt niets toe en is alleen maar een irritante manier om aan te geven dat je het onzin vind.
Het kan naar 10K gaan of naar 5K, ofwel het kan vriezen of dooien bedoel je eigenlijk zelf :)

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Het is crypto. Alles kan. Naar de klote (tijdelijk) kan. Naar de klote voor heel lang kan ook. En als een gek moonen op fomo kan ook. Moonen door utility kan ook nog.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 00:02:
[...]

Het kan naar 10K gaan of naar 5K, ofwel het kan vriezen of dooien bedoel je eigenlijk zelf :)
Je mist dus weer compleet de info die ik verder geef en wat je er mee kan zoals ik net nog heb verteld. Je zeikt weer de boel af zonder ook maar ergens op in te gaan op van wat ik probeer te zeggen. Puur iemand belachelijk proberen te maken en dingen afzeiken in plaats van proberen nuttige dingen toe te voegen. Ga lekker ergens anders trollen.

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 00:07:
[...]

Je mist dus weer compleet de info die ik verder geef en wat je er mee kan zoals ik net nog heb verteld. Je zeikt weer de boel af zonder ook maar ergens op in te gaan op van wat ik probeer te zeggen. Puur iemand belachelijk proberen te maken en dingen afzeiken in plaats van proberen nuttige dingen toe te voegen. Ga lekker ergens anders trollen.
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:28:
[...]

[quote]Hoop zelf van niet. Zie over een maand liever 10k dan 5k, maar denk wel dat het prima mogelijk is. We zullen toch naar de 10k moeten gaan wil de kans heel groot zijn dat de downtrend voorbij is.
Je eigen woorden: [/quote]
Ik zal je onderbouwing idd. wel ergens missen :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 00:15:
[...]
Ik zal je onderbouwing idd. wel ergens missen :)
De onderbouwing zit ook in het fimpje wat je later nog ging afzeiken. Los van dat heb ik het al eerder uitgebreid verteld en ook nog in deze reactie: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

Nu kan ik nog wel weer een uitgebreide reactie geven over waarom ik denk dat we of 10k gaan zien of 5k gaan zien, maar dat zal toch wel weer beantwoord worden met een nutteloze reactie waarbij je alleen je gelijk probeert te halen. Als je niet kan zien waarom omhoog naar 10k of omlaag naar 5k nuttig kan zijn snap ik niet wat je in crypto doet.

Ik probeer nuttige info in dit topic te geven waar genoeg mensen blijkbaar ook blij mee zijn. Het is alleen erg irritant als er iedere keer weer een reactie van jou voorbij komt waar je alles afzeikt zonder zelf enige nuttige bijdrage te leveren.

Zeg iets nuttigs, of zeg niets, dat is alles.

• RaptorXS
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 00:28:
[...]

De onderbouwing zit ook in het fimpje wat je later nog ging afzeiken. Los van dat heb ik het al eerder uitgebreid verteld en ook nog in deze reactie: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

Nu kan ik nog wel weer een uitgebreide reactie geven over waarom ik denk dat we of 10k gaan zien of 5k gaan zien, maar dat zal toch wel weer beantwoord worden met een nutteloze reactie waarbij je alleen je gelijk probeert te halen. Als je niet kan zien waarom omhoog naar 10k of omlaag naar 5k nuttig kan zijn snap ik niet wat je in crypto doet.

Ik probeer nuttige info in dit topic te geven waar genoeg mensen blijkbaar ook blij mee zijn. Het is alleen erg irritant als er iedere keer weer een reactie van jou voorbij komt waar je alles afzeikt zonder zelf enige nuttige bijdrage te leveren.

Zeg iets nuttigs, of zeg niets, dat is alles.
Kee, iets nuttigs dus.
Koersen van crypto's, zoals vaker gezegd, wordt niet bepaald door TA maar door nieuws.
Zoals momenteel of de ETF binnenkort doorgaat of niet en dat wordt zeker niet bepaald
door kleurige grafiekjes, driehoekjes en eigen meningen zonder onderbouwing.
Voor crypto's gaat TA volgens mijn mening dus niet op en kan je beter het crypto nieuws volgen :)
edit: de BTC kan naar 0 gaan of naar 100K dus zoals altijd heb je gelijk toch met je 5 of 10K ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 30-07-2018 01:02 ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 00:51:
[...]

Kee, iets nuttigs dus.
Koersen van crypto's, zoals vaker gezegd, wordt niet bepaald door TA maar door nieuws.
Zoals momenteel of de ETF binnenkort doorgaat of niet en dat wordt zeker niet bepaald
door kleurige grafiekjes, driehoekjes en eigen meningen zonder onderbouwing.
Voor crypto's gaat TA volgens mijn mening dus niet op en kan je beter het crypto nieuws volgen :)
Dat heb ik vaker van je gehoord en prima dat je dat vind, maar waarom irritante reacties geven omdat je het ergens niet mee eens bent ? Geef een goed onderbouwde reactie of zeg niets. Het heeft ook geen zin om dit constant te zeggen want de meeste mensen weten het inmiddels wel. Laten we het topic zo leuk mogelijk houden. Ik lees constant dingen die ik onzin vind of waar ik het totaal niet mee eens ben. Dan reageer ik niet en als ik dat wel doe probeer ik een onderbouwde reactie te geven. Gisteren nog gedaan met iemand die dacht dat de marketcap onder de 300 miljard werd gehouden.

Verder ben ik het niet eens met dat TA altijd onzin is. Wat we nu zien sinds de ATH van 20k tot vandaag klopt perfect met de val in 2013/2014 en ook met die van goud. Ik denk dat het verleden zich herhaalt ook al kan je nooit weten wat er precies gaat gebeuren. Ik weet niet of BTC nu een bullrun gaat beginnen of dat we een nieuwe low gaan maken. Wel denk ik dat de kans heel groot is dat we of vanuit hier naar 10k en zelfs verder naar 15k gaan of dat we omlaag naar 5k of minder gaan. Zowel BTC in 2014 als goud laat exact hetzelfde patroon zien. Ik vind die info erg nuttig en die info is gebasseerd op het verleden waar het niet alleen met crypto in 2014 zo ging, maar ook met goud precies zo ging.

Dat jij verder alles van TA onzin vind is prima. Ik vind wat sommige mensen qua religie vinden ook onzin, maar daar ga ik geen reacties op geven. Jij gelooft niet in TA en ik vind dat het nuttig is, dat dit verschil er is, is prima, maar constant aangeven dat je iets onzin vind is ook nutteloos. Laten we het topic een beetje leuk laten. Als ik op iemand reageer waarvan ik vind dat het onzin is doe ik op een onderbouwde manier. Niet met oneliners die irritatie op wekken.

• TomTorquay
Kee, iets nuttigs dus.
Zoals momenteel of de ETF binnenkort doorgaat of niet en dat wordt zeker niet bepaald door kleurige grafiekjes, driehoekjes en eigen meningen zonder onderbouwing.
Rood = mening
Groen = denigrerend
Is het nu echt onmogelijk om:
a) Groen achterwege te laten?
b) Rood te stofferen met onderliggende feiten? Discussiëren doe je met feiten en argumenten.

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Edit: de BTC kan naar 0 gaan of naar 100K dus zoals altijd heb je gelijk toch met je 5 of 10K ;)
En weer een irritante reactie zonder ook op maar enige manier constructief te zijn.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

gws24

Thinking is hard!

PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 01:06:
[...]
Verder ben ik het niet eens met dat TA altijd onzin is. Wat we nu zien sinds de ATH van 20k tot vandaag klopt perfect met de val in 2013/2014 en ook met die van goud. Ik denk dat het verleden zich herhaalt ook al kan je nooit weten wat er precies gaat gebeuren. Ik weet niet of BTC nu een bullrun gaat beginnen of dat we een nieuwe low gaan maken. Wel denk ik dat de kans heel groot is dat we of vanuit hier naar 10k en zelfs verder naar 15k gaan of dat we omlaag naar 5k of minder gaan. Zowel BTC in 2014 als goud laat exact hetzelfde patroon zien. Ik vind die info erg nuttig en die info is gebasseerd op het verleden waar het niet alleen met crypto in 2014 zo ging, maar ook met goud precies zo ging.
Om even hier op in te haken, even mijn mening geven >:) . In 2014 EN 2015 zijn we langzaam teruggezakt naar de vorige ath, dus van ~1200 (eind 2013) naar ~200 (midden 2015). Dit is een geleidelijk proces geweest en ook toen zag ik iedere keer dat de koers een beetje omhoog ging weer de hoopvolle berichten over dat de bearish trend wel voorbij zou zijn. Mijn persoonlijke mening, nergens op gebaseerd trouwens, is dat in 2017 de koers explosief is gestegen zonder dat daar een fundamentele reden voor was (van ~950 naar 20.000). Het is mijn inziens dan logisch dat de koers de komende tijd sowieso sub 3k gaat worden maar daar wil ik wel even de volgende punten bij maken.

- minen is minder lucratief geworden door de gestegen moeilijkheid dus de grote miners hebben er groot belang bij om de koers zo hoog mogelijk te houden. Vraag is natuurlijk of ze dit gaat lukken. Aan de ene kant moeten ze btc verkopen om inkomsten te hebben maar aan de andere kant kunnen ze niet alles dumpen omdat de prijs dan ineenstort.
- De hype is mijn inziens voorbij. Als ik mijn omgeving hoor dan is iedereen weer op aarde geland en kijkt verder niet meer naar crypto om. Kijk bv eens naar de google trend op de zoekterm bitcoin. Je ziet duidelijk de enorme toename in april 2013, december 2013 en eind 2017 wat overeenkomt met de pieken in de bitcoin koers.
- Er word veel gesproken over introductie van etf's en dat dat de koers positief gaat beinvloeden maar volgens mij gaat geen enkele grote investeerder zoals pensioenfondsen hier in stappen en wel voor de simpele reden dat bicoin veel te volatiel is. Dat kunnen ze nooit verantwoorden naar hun beleggers/leden/toezichthouders etc.
- Ik zie nog erg weinig adoptie van crypto in real life. Ja, er zijn een paar atm's en een paar winkels accepteren het maar is het meer dan in 2015? Volgens mij niet.

Ik noemde hierboven dat er geen fundamentele reden voor de enorme koersstijging was maar dat is natuurlijk niet helemaal correct. In de voorgaande paar jaar sinds ongeveer midden 2015 is bitcoin elk jaar ongeveer verdubbeld in prijs. Als ik dan begin met een koers van ~1000 begin 2017 dan had ik verwacht dat bitcoin eind 2017 ongeveer 2000 dollar zou doen. Qua fundament is natuurlijk segwit geintroduceerd en het scaling debat met bch etc "opgelost". Verder is lightning geintroduceerd maar dat staat nog in de kinderschoenen. Goed, gooi er dan nog eens $1000 tegenaan en dan had ik misschien een koers van $3000 aannemelijk gevonden eind 2017. Daarom geloof ik dat de koers nog veel verder gaat zakken :P .

Ik verwacht pas weer een bull markt over ongeveer een jaar en waarschijnlijk pas na de volgende halvening.

Ps Dit is natuurlijk mijn mening en net zo goed een glazen bol voorspelling als van iemand anders.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• PilatuS
  • Niet online
@gws24 Helemaal mee eens. De kans op flink omlaag is groot. Wel denk ik dat dit andere tijden zijn dan in 2014 voor crypto waarbij de kans op omhoog nu veel groter is dan toen.

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Goedemorgen. Vrijwel geen verandering in mijn portfolio afgelopen dagen. Benieuwd wat deze week zal gaan brengen. Vannacht rond 01:55 toch maar even mijn VET de deur uit doen en kijken wat er met de prijs gebeurd na 02:00. Hopelijk komt er een groene week voor iedereen aan. Werkse!

Rookworst zonder r is ook worst.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Bartvandelaar schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:09:
Goedemorgen. Vrijwel geen verandering in mijn portfolio afgelopen dagen. Benieuwd wat deze week zal gaan brengen. Vannacht rond 01:55 toch maar even mijn VET de deur uit doen en kijken wat er met de prijs gebeurd na 02:00. Hopelijk komt er een groene week voor iedereen aan. Werkse!
Deze maand gaat tot de 31e, dus wacht nog een extra dag, anders loop je misschien nog wat leuke stijgingen mis.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 22:37
gws24 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 01:42:
[...]

- De hype is mijn inziens voorbij. Als ik mijn omgeving hoor dan is iedereen weer op aarde geland en kijkt verder niet meer naar crypto om. Kijk bv eens naar de google trend op de zoekterm bitcoin. Je ziet duidelijk de enorme toename in april 2013, december 2013 en eind 2017 wat overeenkomt met de pieken in de bitcoin koers.
De hype is er op dit moment wel wat vanaf ja. Maar je verwacht niet dat ie niet terugkomt zodra Bitcoin enigzins tussen de 10-15k zit?

Google trends vind ik wat lastig... Mensen begonnen waarschijnlijk te zoeken omdat ze wilden kopen... Maar waarom willen ze kopen?? Waarschijnlijk omdat er al een stijging in zat.. Lijkt mij, als Bitcoin weer vaker in het nieuws komt (zoals het nu ook weer gebeurd, wel wat negatiever dan in 2017) dan wordt de hype vanzelf weer aangewakkerd.

Wanneer en of weet ik ook niet hoor ;) al hoop ik mooi dit jaar nog :)

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Greymore1 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:13:
[...]

Deze maand gaat tot de 31e, dus wacht nog een extra dag, anders loop je misschien nog wat leuke stijgingen mis.
31 juli bestaat ook nog... thx _/-\o_

Rookworst zonder r is ook worst.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Damn moeilijk in te schatten nu...Heb wat fiat vrij maar geen idee waar ik het best insteek...BTC heeft al een mooie stijging gehad, de alts bewegen niet en de ETF goedkeuring / afkeuring komt er binnen afzienbare tijd aan...

Verwijderd

Rebbelx schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:33:
Damn moeilijk in te schatten nu...Heb wat fiat vrij maar geen idee waar ik het best insteek...BTC heeft al een mooie stijging gehad, de alts bewegen niet en de ETF goedkeuring / afkeuring komt er binnen afzienbare tijd aan...
Beetje komkommertijd in de coins :z

net als dit forum :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 10:13 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

TomTorquay schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:25:
[...]

Dogecoin, Feathercoin, Earthcoin, Nxt, Namecoin, Ripple, Litecoin, Peercoin
Dat zijn al 8 bij de eerste 25 die momenteel nog steeds bestaan!*
Manmanman 8)7

*En die ik ken, misschien staan er wel meer tussen die nog bestaan
Over Feathercoin gesproken, die is goed in beweging laatste dagen. Er is ook veel activiteit qua ontwikkeling, mooie potentie om in de slipstream van LTC te gaan stijgen gezien de overeenkomsten qua techniek.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025

• Crypts
Artikel is al 3 dagen oud, zitten de moonshots wegens de vakantie in een zomerdienstregeling? :+

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 18:01
Zzz. Is het al 16 augustus?

[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 30-07-2018 11:00 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ze mogen het besluit nog 45 dagen uitstellen. Ik ga uit van eind september. Nog maximaal 2 maandjes geduld en dan weten we of de bullrun start :)

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

power_user schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:57:
[...]

Ze mogen het besluit nog 45 dagen uitstellen. Ik ga uit van eind september. Nog maximaal 2 maandjes geduld en dan weten we of de bullrun start :)
Ook deze data zijn niet vast. Ze mogen zelfs uitstellen tot in 2019. Dus de }:O run kan nog wel eens nog later worden....

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
power_user schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:57:
[...]

Ik hoop het want ik heb pas tijd en geld na augustus :*) Laat het nog maar wat sudderen nu

Zero.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Ook deze data zijn niet vast. Ze mogen zelfs uitstellen tot in 2019. Dus de }:O run kan nog wel eens nog later worden....
Wat mij opvalt is het gebrek aan ontwikkeling van de markt IRL. Wanneer komt die verwachte technologieexplosie nou es? Tot nu toe is het toch vooral specularen/gokken en hopen dat je een nieuwtje eerder hoort dan iemand anders om er even kortstondig mee te kunnen cashen. Vind het allemaal maar traag gaan hoor, en ondertussen is het ook nog eens behoorlijk oneconomisch aan het worden qua performance/energieverbruik ook nog.

• tomz_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik heb het gevoel dat de meeste crypto's niet echt een doel hebben. Ze willen gewoon heel veel geld waard worden (is een doel, ok ok).

Het idee dat een munt door iedereen gebruikt kan worden. In praktijk dat je er in de meeste winkels mee betalen kunt, tja DAAR hebben we wat aan omdat als je het echt kunt gebruiken dat er opeens veel meer mensen de munt gaan kopen.

Waar nu de gokkers lekker wat kopen, als je het gewoon wekelijkse gebruikt kun je het opeens aan de normale (risico vermijdende) mensen aanbevelen.

Dus als je de prijs om hoog wil zien gaan, misschien een idee om te helpen met de munt bij meerdere bedrijven te kunnen laten aanvaarden.

Wie heeft het geprobeerd? Een stukje Bitcoin besteden op https://www.thuisbezorgd.nl/ en als het goed werkt je vrienden een wallet laten installeren en ze €0,50 sturen.

Markten creëren is waarschijnlijk de beste manier om je investering te laten groeien.

• D-Ed
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:07:
Ik heb het gevoel dat de meeste crypto's niet echt een doel hebben. Ze willen gewoon heel veel geld waard worden (is een doel, ok ok).

Het idee dat een munt door iedereen gebruikt kan worden. In praktijk dat je er in de meeste winkels mee betalen kunt, tja DAAR hebben we wat aan omdat als je het echt kunt gebruiken dat er opeens veel meer mensen de munt gaan kopen.

Waar nu de gokkers lekker wat kopen, als je het gewoon wekelijkse gebruikt kun je het opeens aan de normale (risico vermijdende) mensen aanbevelen.

Dus als je de prijs om hoog wil zien gaan, misschien een idee om te helpen met de munt bij meerdere bedrijven te kunnen laten aanvaarden.

Wie heeft het geprobeerd? Een stukje Bitcoin besteden op https://www.thuisbezorgd.nl/ en als het goed werkt je vrienden een wallet laten installeren en ze €0,50 sturen.

Markten creëren is waarschijnlijk de beste manier om je investering te laten groeien.
Mijn (stille, hoewel.. stil..?) hoop is dat IOTA dat met de juiste partners voor elkaar gaat krijgen.. Ze krijgen echt de industrie achter zich met machine 2 machine payments. Als ze dit lukt volgen de mensen vanzelf.. Sterker nog, als ze dit lukt hoeven de mensen niet eens te weten dat ze IOTA/Tangle/Qubic gebruiken..

• tomz_
D-Ed schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:10:
[...]
Mijn (stille, hoewel.. stil..?) hoop is dat IOTA dat met de juiste partners voor elkaar gaat krijgen.. Ze krijgen echt de industrie achter zich met machine 2 machine payments.
Ik snap de hoop, maar ik moet je teleurstellen.

De technologie is gebouwd in Java en terwijl daar niet direct iets mis mee is, het kan gewoon niet draaien op een machine met minder dan 10 of meer gigabytes.

Dat is geen Internet of Things technologie!

Hier een technische review van de munt. https://medium.com/andrea...ds-may-occur-e45b1ed9dd6b

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:04
Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat VET gaat dalen? Alsof er allemaal mensen vet gaan kopen om een paar vetjes te krijgen, wat omgerekend tussen de paar dollar cent en paar dollar zal zijn. Nou als je daarvoor dat risico neemt. Ik hoop eigenlijk dat die keihard stijgt na 2:00, al die balende gezichten

• D-Ed
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:17:
[...]

De technologie is gebouwd in Java en terwijl daar niet direct iets mis mee is, het kan gewoon niet draaien op een machine met minder dan 10 of meer gigabytes.

Hier een technische review van de munt. https://medium.com/andrea...ds-may-occur-e45b1ed9dd6b
Lol, dan verkoop ik alles en bel Fujitsu, Bosch, Volkswagen etc ook ff dat ze ermee moeten stoppen d:)b

Edit: 100 x LOL! Die review is me toch een partijtje slecht... _O-

In de tussentijd hebben we hier een IOTA airdropje gehad en heeft iedereen die meedeed Trinity gedownload (iOS en Android mobile wallet), heeft die AirDrop/wedstrijd zich alleen in Trinity afgespeeld (inzendingen ingestuurd met een gratis transactie -> value=0) en als je de eerste reacties leest op de review zie je meteen dat er echt helemaal niets aan klopt 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door D-Ed op 30-07-2018 13:31 ]

• Malawolar
drusloos schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:18:
Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat VET gaat dalen? Alsof er allemaal mensen vet gaan kopen om een paar vetjes te krijgen, wat omgerekend tussen de paar dollar cent en paar dollar zal zijn. Nou als je daarvoor dat risico neemt. Ik hoop eigenlijk dat die keihard stijgt na 2:00, al die balende gezichten
Omdat een groot deel waarschijnlijk niet de moeite neemt, dan wel de hoop heeft dat Vethor iets waard gaat zijn.

• Malawolar
Malawolar schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:20:
[...]

Omdat een groot deel waarschijnlijk niet de moeite neemt, dan wel de hoop heeft dat Vethor iets waard gaat zijn.
De moeite neemt om te onderzoeken hoeveel je ongeveer krijgt*

• tomz_
D-Ed schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:19:
Lol, dan verkoop ik alles en bel Fujitsu, Bosch, Volkswagen etc ook ff dat ze ermee moeten stoppen d:)b
Ja, doe je eigen research. Ikzelf vraag me af wat de waarde is als het niet kan draaien op de meeste IOT machines.

Volkswagen zegt dat ze het nodig hebben om te zorgen dat een "over the air update" anders niet veilig is, tja. Laat ze dat doen. Alle bedrijven (MS/Mozilla/Tesla/etc) die dit zonder blockchain al jaren doen zullen erg on de indruk zijn van wat IOTA heeft bereikt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
De markt is erg rustig dalende, zo lijkt het. Af en toe een piek ergens, maar over het algemeen licht dalende. als dit zo blijft totdat de ETF met nieuws komt, dan zijn het saaie dagen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:17:
[...]

Dit artikel (feb 2018) is niet recent genoeg om de huidige stand van IOTA goed weer te geven. De trinity wallet voor ios werkt nu veel beter dan in dit artikel omschreven, weet ik uit eigen ervaring. Ze hebben dus hard aan de weg getimmerd om de software te optimaliseren.
Verder wordt hier een full node gedraaid dat in de meeste gevallen niet nodig is, maar ook hier zullen sinds het uitbrengen van dit artikel stappen in zijn gemaakt. Zo is er integratie van meerdere programmeer talen toegevoegd en dus niet enkel Java.

Deze auteur is trouwens ook niet geheel onpartijdig. Hij is advisor van Bitcoin.com, de site die Bcash promoot.

Ik bezit trouwens geen IOTA.

edit: Welkom trouwens, ik zie dat je net een nieuwe account hebt aangemaakt (y)

[ Voor 9% gewijzigd door Beaulion op 30-07-2018 13:48 ]

• D-Ed
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:30:
[...]

Ja, doe je eigen research. Ikzelf vraag me af wat de waarde is als het niet kan draaien op de meeste IOT machines.

Volkswagen zegt dat ze het nodig hebben om te zorgen dat een "over the air update" anders niet veilig is, tja. Laat ze dat doen. Alle bedrijven (MS/Mozilla/Tesla/etc) die dit zonder blockchain al jaren doen zullen erg on de indruk zijn van wat IOTA heeft bereikt.
Je kunt veel van IOTA vinden maar het een shitcoin noemen (in de review) en je opmerkingen baseren op data van meer dan 8 maanden oud (techniek is gewoon nog in alpha/beta status) laat zien dat je DYOR niet up-to-date is ;)

@tomz_ En idd welkom! Aan je eerste twee posts te zien op het forum gaan we zeker genieten van je inbreng (BitcoinCash shiller toevallig?)

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 30-07-2018 13:38 ]

• tomz_
Beaulion schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Deze auteur is trouwens ook niet geheel onpartijdig. Hij is advisor van Bitcoin.com, de site die Bcash promoot.

edit: Welkom trouwens, ik zie dat je net een nieuwe account hebt aangemaakt (y)
De auteur deed nog niks met bitcoin.com toen het artikel geschreven werd.

Hoop dat de "bcash" gebruik niet aangeeft dat je de verkoop praatjes van blockchain blind gelooft, zoals in jouw voorbeeld, die zijn niet helemaal onpartijdig aangezien ze 'all-in' op Bitcoin (BTC) zijn.

Edit; ja dank!

toch eindelijk maar een account aangemaakt. Zit binnen want buiten verbrand je levend. Hoop dat het hier leuk is ;)
D-Ed schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:33:
[...]
Je kunt veel van IOTA vinden maar het een shitcoin noemen (in de review) en je opmerkingen baseren op data van meer dan 8 maanden oud (techniek is gewoon nog in alpha/beta status) laat zien dat je DYOR niet up-to-date is ;)

@tomz_ En idd welkom! Aan je eerste twee posts te zien op het forum gaan we zeker genieten van je inbreng (BitcoinCash shiller toevallig?)
haha, de auteur noemt het een "shitcoin" als grap. Hij runt shitcoin.com.

En ik heb zelf niets tegen IOTA, maar heb ook niets gehoord wat me een goede indruk geeft.

Ik heb zelf de Bitcoin 'civil war' meegemaakt.

https://i.redd.it/16hj4d5othb11.jpg

Heb totaal geen vertrouwen in Bitcoin Core meer.

[ Voor 45% gewijzigd door tomz_ op 30-07-2018 14:03 ]

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

gws24

Thinking is hard!

Zeara schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:27:
De hype is er op dit moment wel wat vanaf ja. Maar je verwacht niet dat ie niet terugkomt zodra Bitcoin enigzins tussen de 10-15k zit?
Eigenlijk verwacht ik pas dat de hype terugkomt zodra we boven de 18k komen omdat dan de vorige ath echt in zicht komt. Dan komen namelijk alle hosanna verhalen in de pers etc en heb je kans dat mensen weer in gaan stappen. Toch iets psychologisch denk ik, maar goed dat is van mijn kant uit ook alleen maar gespeculeer.
Google trends vind ik wat lastig... Mensen begonnen waarschijnlijk te zoeken omdat ze wilden kopen... Maar waarom willen ze kopen?? Waarschijnlijk omdat er al een stijging in zat.. Lijkt mij, als Bitcoin weer vaker in het nieuws komt (zoals het nu ook weer gebeurd, wel wat negatiever dan in 2017) dan wordt de hype vanzelf weer aangewakkerd.
Ik wilde alleen aangeven met google trends als voorbeeld dat de interesse in bitcoin onzettend gedaald is sinds de hype maar het is inderdaad een gevolg van het feit dat mensen wilde kopen.
Wanneer en of weet ik ook niet hoor ;) al hoop ik mooi dit jaar nog :)
Ik hoop ook dit jaar nog hoor maar ik verwacht het alleen niet :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
gws24 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:02:
[...]

Eigenlijk verwacht ik pas dat de hype terugkomt zodra we boven de 18k komen omdat dan de vorige ath echt in zicht komt. Dan komen namelijk alle hosanna verhalen in de pers etc en heb je kans dat mensen weer in gaan stappen. Toch iets psychologisch denk ik, maar goed dat is van mijn kant uit ook alleen maar gespeculeer.

[...]
Ik wilde alleen aangeven met google trends als voorbeeld dat de interesse in bitcoin onzettend gedaald is sinds de hype maar het is inderdaad een gevolg van het feit dat mensen wilde kopen.

[...]
Ik hoop ook dit jaar nog hoor maar ik verwacht het alleen niet :P
De hype moet er toch echt wel al zijn hoor ,anders raak je de 18k tuurlijk niet aan.

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:15:
[...]

De hype moet er toch echt wel al zijn hoor ,anders raak je de 18k tuurlijk niet aan.
Mee eens. Denk zelf dat 10k wel eens voor hype kan zorgen. 10k is iets wat de media wel op zal pakken waarbij veel mensen weer in contact komen met Bitcoin nieuws.

Verwijderd

Greedindex inmiddels al boven de 50...

(lees: 53)

• Beaulion
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:56:
[...]

Hoop dat de "bcash" gebruik niet aangeeft dat je de verkoop praatjes van blockchain blind gelooft, zoals in jouw voorbeeld, die zijn niet helemaal onpartijdig aangezien ze 'all-in' op Bitcoin (BTC) zijn.

Edit; ja dank!

toch eindelijk maar een account aangemaakt. Zit binnen want buiten verbrand je levend. Hoop dat het hier leuk is ;)

[...]

En ik heb zelf niets tegen IOTA, maar heb ook niets gehoord wat me een goede indruk geeft.

Ik stel mij in de discussie BitcoinCash versus Bitcoin redelijk neutraal op. Ik propageer de een niet meer dan de ander. Maar het gebruik van ‘bcash’ ligt geloof ik wat gevoelig bij de Bitcoin Cash community, dus ik zal proberen wat meer de afkorting BCH te gebruiken :)

• wehave
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:16:
[...]

Mee eens. Denk zelf dat 10k wel eens voor hype kan zorgen. 10k is iets wat de media wel op zal pakken waarbij veel mensen weer in contact komen met Bitcoin nieuws.
Zodra de horde 10k is genomen denk ik ook dat er een kleine hype gaat komen.
In mei waren we wel erg dichtbij maar het was nog niet de juiste tijd.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:56:
[...]

Edit; ja dank!

[...]

Ah.. Ik zie dat @Kain_niaK een nieuw bcash spam account heeft aangemaakt. :+

• tomz_
Beaulion schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:23:
[...]

Ik stel mij in de discussie BitcoinCash versus Bitcoin redelijk neutraal op. Ik propageer de een niet meer dan de ander. Maar het gebruik van ‘bcash’ ligt geloof ik wat gevoelig bij de Bitcoin Cash community, dus ik zal proberen wat meer de afkorting BCH te gebruiken :)
Ik denk dat voor de meeste mensen het niet echt een probleem is aan de Bitcoin Cash kant. Ik zie dat sommige het oneerbiedig vinden, kan ik me wat bij voorstellen.

Ik vroeg het meer omdat ik zie dat de blockchain mensen het heel erg problematisch vinden om BCH "Bitcoin Cash" te noemen.

Hier de directeur van blockstream boos op Cobra (eigenaar van bitcoin.org) omdat hij BCH maar steeds bij de naam "Bitcoin Cash" noemt...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pLPkx2P.png

Is allemaal heel erg kinderachtig. Waarom mensen als Adam zich zo druk maken om een andere munt dan diegene zij zelf leuk vinden snap ik niet.

• tomz_
Luuk schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Is het makkelijker om te denken dat er niet meerdere mensen zijn die een andere mening hebben dan jij?

Ik ben zeker niet kian kian.

• PilatuS
  • Niet online
Dit is waarom ik het bcash noem: YouTube: Roger Ver Rage Quit Interview

Als zo'n eikel daar niet tegen kan is het voor mij een goede reden om het juist wel te doen.

Verwijderd

Wat een boel gebash weer de laatste tijd hier.

*pakt popcorn voor aankomende bcash discussie*

Vergeet niet dat al onze geliefde individuele shitcoins allemaal in hetzelfde riool stromen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Is het makkelijker om te denken dat er niet meerdere mensen zijn die een andere mening hebben dan jij?

BCH aanhangers krijgen vaker dan gemiddeld ruzie met anderen op fora, dat valt wel op. BCH heeft zijn voordelen, andere muntjes ook, iedereen moet gewoon zelf kiezen waar hij/zij geloof en vertrouwen in heeft.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:02:
Wat een boel gebash weer de laatste tijd hier.

*pakt popcorn voor aankomende bcash discussie*

Vergeet niet dat al onze geliefde individuele shitcoins allemaal in hetzelfde riool stromen.
Behalve Verge, daar is een aparte pijpleiding voor aangelegd om rioolvervuiling tegen te gaan.

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-01 16:05
PilatuS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:55:
Dit is waarom ik het bcash noem: YouTube: Roger Ver Rage Quit Interview

Als zo'n eikel daar niet tegen kan is het voor mij een goede reden om het juist wel te doen.
Dit soort gedrag is waarom ik geen BTC of BCH heb. Dit zijn wellicht de meest trieste tribal community's van de cryptocurrency scene.

Als men die energie in development en adoption hadden gestoken, in plaats van elkaar bevechten, dan waren we veel verder geweest.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 09:40
Beaulion schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:03:
[...]

Behalve Verge, daar is een aparte pijpleiding voor aangelegd om rioolvervuiling tegen te gaan.
:D Het heeft mij in ieder geval geen windeieren gelegd!

• D-Ed
  • Niet online
tomz_ schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Nou ja, niet gek dat mensen dat direct vermoeden toch..?

Je bent hier net een aantal posts aanwezig, mengt je meteen al in het crypto reactie forum met opmerkingen over BCadh of weet ik veel hoe we die coin coin moeten noemen.. Je komt met gestrekt been inzetten in je eerste post in deze thread met een mening van zes maanden oud als feit verpakt: “Ik moet je teleurstellen..” etc. etc.

Je gekleurde houding is kenmerkend voor iemand die met een ‘vers’ account ‘begint’... Als ik me ergens aanmeld om deel te nemen aan een gesprek probeer ik meestal ff wat opbouwends te posten en connectie te maken met de stamgasten en anderen geïnteresseerden..

• wehave
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:08:
[...]

:D Het heeft mij in ieder geval geen windeieren gelegd!
Zijn allemaal haters ;)
Gewoon op tijd kopen en verkopen dan is niets(bijna)een shitcoin.(voor mij persoonlijk dan)

• Beaulion
  • Niet online
wehave schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:10:
[...]

Zijn allemaal haters ;)
Gewoon op tijd kopen en verkopen dan is niets(bijna)een shitcoin.(voor mij persoonlijk dan)
Ik ben gewoon jelly op de massive gainz ;)
ook omdat ik niet ben toegelaten tot de #VergeFam #Vergearmy...

• tomz_
D-Ed schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:09:
[...]
Je gekleurde houding is kenmerkend voor iemand die met een ‘vers’ account ‘begint’...
Da's ook lekker... Maja, gebeurt er lekker toch wat hier, was een beetje stil. Of niet dan? Denk niet dat iemand zich beledigt voelt ofzo.

Zie zelf allemaal mensen die grotendeels respectvol zijn tegen elkaar terwijl ze wel echt een mening hebben.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Luuk schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Dat is Tom Zander. De programmeur achter Bitcoin Classic en Flowee.org

Heb ik gevraagd om actief op Tweakers.net te worden. Kan wel de hulp van een programmeur gebruiken wanneer ik mijn topic over Bitcoin Cash open. Ook leuk om iemand te hebben die af en toe kan controleren dat wat ik zeg technisch correct is. Tom Zander is waarschijnlijk momenteel de persoon op Tweakers.net met het meeste technische inzicht in Bitcoin en andere POW systemen.

Ik dacht het misschien wel leuk zou zijn voor de crypto tweakers om het niveau wat omhoog te halen. Dat kan ik niet in mijn eentje, want mijn kennis is beperkt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Beaulion schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:03:
[...]

Never forget 4000% profit op XVG.

XVG = life , XVG = o<:) o<:) o<:) o<:) o<:) o<:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 09:40
hmr schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:04:
[...]

Never forget 4000% profit op XVG.

XVG = life , XVG = o<:) o<:) o<:) o<:) o<:) o<:)
Jij snapt het. :) Alleen mensen die sinds december 2017 niet in Verge zaten vinden het een shitcoin. :Y
En uiteraard de mensen die instapten op $0,21. :D _O-

edit: typo

[ Voor 15% gewijzigd door dehardstyler op 30-07-2018 16:08 ]

• D-Ed
  • Niet online
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:06:
[...]

Jij snapt het. :) Alleen mensen die sinds december 2017 niet in Verge zaten vinden het een shitcoin. :Y

Lol idd, de meeste shitcoin uitspraken komen van mensen die de boot gemist hebben (bij welke coin dan ook ;) )

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:28:
[...]

Lol idd, de meeste shitcoin uitspraken komen van mensen die de boot gemist hebben (bij welke coin dan ook ;) )
Wou je nou echt zeggen dat Verge geen shitcoin is ? 8)7

Heeft niks te maken met wel of niet de boot gemist XVG is 1st class shitcoin, hoe vaak is ie al niet gehackt of komen ze weer aan met een fundraiser, of nemen een eat my dick twitterraar aan om hem te promoten. :X

Dan zal BTC voor de meeste ook een shitcoin zijn :+

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 30-07-2018 16:44 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:06:
[...]

}:|

Zero.

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:43:
[...]

Wou je nou echt zeggen dat Verge geen shitcoin is ? 8)7

Heeft niks te maken met wel of niet de boot gemist XVG is 1st class shitcoin, hoe vaak is ie al niet gehackt of komen ze weer aan met een fundraiser, of nemen een eat my dick twitterraar aan om hem te promoten. :X

Dan zal BTC voor de meeste ook een shitcoin zijn :+
Nee joh, Ik bedoelde dat meer in de algemene zin.. Vaak roepen mensen “#Shitcoin!” Puur omdat ze niet in de raket naar boven zaten en bv op ATH gekocht hebben.. Nu gaat het toevallig over XVG..

Ik onthoud mij sowieso van dit soort uitspraken.. Dus geen ‘shitcoin’ maar ook geen shil praktijken.. Ik probeer er zo neutraal mogelijk in te staan en ben erg positief over IOTA zoals je weet maar ik probeer gewoon inhoudelijk te reageren over coins waar net iets meer over weet.. ;)

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:05
Verge is een toppertje hoor, hopelijk halen we de 21 cent weer want ik zit al sinds eind december met deze shit in mijn maag.

Verwijderd

Shitcoin is ook gewoon een mooi woord. Vind ik dan tenminste. Het bekt ook wel lekker. Shitcoins. Shitcoins. Ik hou van die vage woorden die zich keer op keer blijken vormen binnen crypto. Hodl, whales, bulls, bears, parabolic moves... Shitcoins.

De death cross heb ik ook al tijdje niets meer over gehoord. Is die nog ergens?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:29:
Shitcoin is ook gewoon een mooi woord. Vind ik dan tenminste. Het bekt ook wel lekker. Shitcoins. Shitcoins. Ik hou van die vage woorden die zich keer op keer blijken vormen binnen crypto. Hodl, whales, bulls, bears, parabolic moves... Shitcoins.

De death cross heb ik ook al tijdje niets meer over gehoord. Is die nog ergens?
Woorden net als "Cryptosletje" bedoelde je zeker ;)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Kain_niaK schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:27:
[...]

Dat is Tom Zander. De programmeur achter Bitcoin Classic en Flowee.org

Heb ik gevraagd om actief op Tweakers.net te worden. Kan wel de hulp van een programmeur gebruiken wanneer ik mijn topic over Bitcoin Cash open. Ook leuk om iemand te hebben die af en toe kan controleren dat wat ik zeg technisch correct is. Tom Zander is waarschijnlijk momenteel de persoon op Tweakers.net met het meeste technische inzicht in Bitcoin en andere POW systemen.

Ik dacht het misschien wel leuk zou zijn voor de crypto tweakers om het niveau wat omhoog te halen. Dat kan ik niet in mijn eentje, want mijn kennis is beperkt.
In plaats van 1, hebben we er nu 2. HOERA! :)F :)F :)F

Dat jouw topic over Bitcoin Cash er maar snel mag komen! Dan hebben we er hier geen last van :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 201 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!