[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 199 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.737 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Een aantal alts gaan zijwaarts/omlaag, BTC kwakkelt wat op en neer, straks dippen?

Weet iemand trouwens wanneer er een wallet voor ONT beschikbaar komt? Of zal dit ook via Neon gaan?

[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 28-07-2018 09:08 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34
Zo, volledig uit RLC gestapt, dan nog zelfs met 15% verlies, klaar mee.

Heb nu nog 10 USDT om mee te klooien over :X Daar dan maar mee kijken of ik daar meer van kan maken dmv BTC op Binance. Veel minder kan het niet worden zou je zeggen.

Verwijderd

Wat zou de reden zijn dat VET met enorme hoeveelheden verkocht word?
Hangt er een dip in de lucht?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2018 09:59 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:53:
Waar zie jij dit? Ik zie weinig gebeuren op binance.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:53:
Ik verwacht juist nog even een stijging voor die snapshot.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Schuey schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:08:

Heb nu nog 10 USDT om mee te klooien over :X Daar dan maar mee kijken of ik daar meer van kan maken dmv BTC op Binance. Veel minder kan het niet worden zou je zeggen.
Kon je niet meer tot zondag wachten ;)

• Schuey
Soms ben je ergens klaar mee :+

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Rlc heeft naar mijn idee de bodem bereikt als ik de 4 uurs chart op binance zie. Mooi instapmoment :>

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

TuutjDrie schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:04:
@Malarky Volgens mij waarderen de meeste mensen hier jouw mening. Wat vind jij van Holo?
Coin die muurvast staat, zeker in deze laffe markt.

Ik tip ZRX en BNB. Beiden sterke bullish signalen. BNB moet je wat langer holden (2 weken?) slome locomotief, ZRX loopt altijd wat harder

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 17:00
Zo tijd om mn portfolio weer wat uit te breiden. Twijfel tussen WAN, Lisk of Ont...

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-12-2025
Mijn HAV, gaat erg lekker op dit moment

• Beaulion
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:32:
[...]

Coin die muurvast staat, zeker in deze laffe markt.

Ik tip ZRX en BNB. Beiden sterke bullish signalen. BNB moet je wat langer holden (2 weken?) slome locomotief, ZRX loopt altijd wat harder
Jij verwacht geen sterke dip voor BNB nadat de competitie voor community coin of the month is afgelopen ? De sterke stijging begon namelijk wel heel precies rond het tijdstip dat de genomineerden bekend werden gemaakt.

• cryptore
cryptore schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:42:
Mijn HAV, gaat erg lekker op dit moment
En verkocht , durf het niet langer aan , winst is winst

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Beaulion schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:48:
[...]

Jij verwacht geen sterke dip voor BNB nadat de competitie voor community coin of the month is afgelopen ? De sterke stijging begon namelijk wel heel precies rond het tijdstip dat de genomineerden bekend werden gemaakt.
Ik geloof vooral TA. Op 15 sat werd een bodem verwacht, want dat is maarliefst vanaf maart tot mei! constant de bodem geweest. Nadat je zag dat er inderdaad heul veel btc in bnb werd gesmeten rond 15 weet ik dat ik moet instappen. En zie daar, we staan alweer op 18.

Overigens was 18 ook een paar keer een restance level afgelopen maanden dus kijk het even aan vanaf hier.

• Beaulion
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Ik geloof vooral TA. Op 15 sat werd een bodem verwacht, want dat is maarliefst vanaf maart tot mei! constant de bodem geweest. Nadat je zag dat er inderdaad heul veel btc in bnb werd gesmeten rond 15 weet ik dat ik moet instappen. En zie daar, we staan alweer op 18.

Overigens was 18 ook een paar keer een restance level afgelopen maanden dus kijk het even aan vanaf hier.
Ah ok, ik kijk ook naar TA, maar je kan het moment van deze bullrun en het samenvallen van deze staking competitie toch ook niet helemaal negeren?
Maar afijn, het belangrijkste is dat bnb de weg naar boven weer gevonden heeft!
GL to you sir :)

Verwijderd

Gigantisch volume op Ethereum de laatste uren. Hoger dan Bitcoin zelfs. Zou er een flinke uitbraak naar boven komen komende dagen?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Schuey schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:08:

Soms kan je beter verkopen met verlies.
Voor mij persoonlijk zijn dit goede tijden om mij positie te versterken en koop maandelijks RLC bij.

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:54:
Gigantisch volume op Ethereum de laatste uren. Hoger dan Bitcoin zelfs. Zou er een flinke uitbraak naar boven komen komende dagen?
Dat komt door piramide spellen gespeeld op de ETH blockchain. Gisternacht kwam daar een nieuwe versie van uit wat al snel een jackpot van 1,3 miljoen dollar was. De catch? een lot kopen kostte 1,7 ETH oftewel 685 euro. Leuk voor de whales ;)

Mocht je kijkje willen nemen http://exitscam.me/
https://hackernoon.com/fo...-game-theory-97bd5f47ab3b

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

Verwijderd

kaelthai schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:01:
[...]

Dat komt door piramide spellen gespeeld op de ETH blockchain. Gisternacht kwam daar een nieuwe versie van uit wat al snel een jackpot van 1,3 miljoen dollar was. De catch? een lot kopen kostte 1,7 ETH oftewel 685 euro. Leuk voor de whales ;)

Mocht je kijkje willen nemen http://exitscam.me/
https://hackernoon.com/fo...-game-theory-97bd5f47ab3b
Mooie boel.

• radem205
Is ZRX volgens jullie ook een goede coin voor de lange termijn (> 1 jaar)?

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01-2025
Ja ze hadden vorige week het record verbroken voor meeste traffic voor een Dapp oid. Dit is het tweede spel met een korte timer en de lange is nu twee weken bezig daar zit nu 10 miljoen in.

Best bizar dat de gasprijs om te confirmen eventjes 200-300 gwei was gisteren :)

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

• Beaulion
  • Niet online
kaelthai schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Ja ze hadden vorige week het record verbroken voor meeste traffic voor een Dapp oid. Dit is het tweede spel met een korte timer en de lange is nu twee weken bezig daar zit nu 10 miljoen in.

Best bizar dat de gasprijs om te confirmen eventjes 200-300 gwei was gisteren :)
Gouden tijden voor de miners :)

• Schuey
Bastrianos schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:31:
[...]

Rlc heeft naar mijn idee de bodem bereikt als ik de 4 uurs chart op binance zie. Mooi instapmoment :>
Dat heb ik vaker gedacht :+

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:46
Zijn er nog mensen die in Litecoin zitten? Ik vind het wat rustig rond Litecoin. Het word wel gezien als het zilver onder de crypto's....

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:33:
Zijn er nog mensen die in Litecoin zitten? Ik vind het wat rustig rond Litecoin. Het word wel gezien als het zilver onder de crypto's....
Ik handel er regelmatig mee, leuk voor de korte ritjes.
LT zie ik er niet zoveel in, het is leuk dat het een grote community heeft en er al betalingen mee worden gedaan, maar doorbreken zie ik niet gebeuren de komende tijd.

Verwacht zelf ook nog een flinke dip in crypto.

• Greymore1
ZRX gaat lekker! Doe doe ik nog lang niet weg, mag minstens +30% gaan doen voordat ik een deel verkoop.

Denk als coinbase er een announcement bovenop gooit dat ie dan wel +80% gaat. Ik zie ze al $_$

[ Voor 32% gewijzigd door Greymore1 op 28-07-2018 17:15 ]

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:13:
ZRX gaat lekker! Doe doe ik nog lang niet weg, mag minstens +30% gaan doen voordat ik een deel verkoop.

Denk als coinbase er een announcement bovenop gooit dat ie dan wel +80% gaat. Ik zie ze al $_$
Zou die er komen?..van coinbase

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Thaam schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:33:
Zekers, longtime hodler :)

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:52:
[...]

Zou die er komen?..van coinbase
https://twitter.com/coinbase/status/1017863343288115200 Zou leuk zijn. Zou de prijs wel boosten.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Geld dit eigenlijk niet voor alle crypto's :P Ik heb het dan over 2% ofzo. Niet al die andere meuk die dood zal gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Klaas25 op 28-07-2018 18:36 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is de hoop op een Coinbase listing tegenwoordig de maat waar ‘we’ een crypto currency aan afmeten?

• Klaas25
D-Ed schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 18:52:
Is de hoop op een Coinbase listing tegenwoordig de maat waar ‘we’ een crypto currency aan afmeten?
Hell no. Want XRP is prins en toekomstig koning en Coinbase aka Forkbase is eigenwijs.
Maar ik snap wel dat mensen de aankondigingen en listings gebruiken om snel zakcentje te verdienen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 28-07-2018 19:10 ]

• Bastrianos
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:10:
[...]

Hell no. Want XRP is prins en toekomstig koning en Coinbase aka Forkbase is eigenwijs.
Maar ik snap wel dat mensen de aankondigingen en listings gebruiken om snel zakcentje te verdienen :P
Waarom ben je eigenlijk zo enthousiast over XRP?

• Beaulion
  • Niet online
Als een “exploration” van een eventuele listing al een pump kan veroorzaken van 10-25%, dan zou je dat best zo kunnen stellen.

• Bastrianos
Positief nieuws over een nieuwe bull run.

https://cryptodisrupt.com...rges-past-8000-threshold/

• Greymore1
Zeker niet. Maar als extra'tje mooi meegenomen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Ik krijg op de 1 of andere reden steeds minder respect voor coinbase zo.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Klaas25
Bastrianos schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Waarom ben je eigenlijk zo enthousiast over XRP?
Tja er zijn een aantal youtubers die posten wel dagelijks over XRP en laten me toch een content en een nieuws en berichten zien dat ik niet anders dan niet enthousiast kan zijn.

• Klaas25
Wie is er fan van OmiseGo? Wie investereert er in?

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Tja er zijn een aantal youtubers die posten wel dagelijks over XRP en laten me toch een content en een nieuws en berichten zien dat ik niet anders dan niet enthousiast kan zijn.
Wat een non-argument :) er zijn er veel mee die posten over de BTC en LTC en je moet niet alles geloven
wat ze beweren. XRP, niet te verwarren met Ripple, is een gecentraliseerde token.
Er zijn er 39 miljard van de 110 miljard in omloop,dus.... ;)

• Greymore1
AtlAntA schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:38:
[...]

En het feit dat er 6 minuten voor die announcement bij alle 5 een stijging te zien was geeft dat ze ook geen goede naam. Tijd zal het leren?

• Klaas25
RaptorXS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:47:
[...]

Wat een non-argument :) er zijn er veel mee die posten over de BTC en LTC en je moet niet alles geloven
wat ze beweren. XRP, niet te verwarren met Ripple, is een gecentraliseerde token.
Er zijn er 39 miljard van de 110 miljard in omloop,dus.... ;)
Nja dat zijn mijn bronnen waardoor ik investeer in XRP. En ze verzinnen het niet. Komt natuurlijk ook van artikels/ het internet. En met XRP denk ik ook niet aan deze kerst. Meer over 1-3 jaar.. en verder...

Edt: En nee.. de bronnen zijn niet globalcoinreport.com :P

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 28-07-2018 19:51 ]

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:50:
[...]

Nja dat zijn mijn bronnen waardoor ik investeer in XRP. En ze verzinnen het niet. Komt natuurlijk ook van artikels/ het internet. En met XRP denk ik ook niet aan deze kerst. Meer over 1-3 jaar.. en verder...
Ik weet wel wie er rijk wordt van de XRP, eigenlijk is het een scam maar dat mag je hier misschien niet zeggen?
[b]Crypto miljardairs

Ook heeft de wereld inmiddels twee crypto miljardairs rondlopen. Het gaat om Chris Larsen en Changpeng Zhao. Larsen is de 57-jarige Amerikaanse ‘co-founder en voormalig CEO van de cryptocurrency Ripple (deze heeft een huidige marktkapitalisatie van zo’n 17 miljard). [b][
Bron: https://biflatie.nl/crypto/twee-crypto-miljardairs/ :)

• Klaas25
RaptorXS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:52:
[...]

Ik weet wel wie er rijk wordt van de XRP, eigenlijk is het een scam maar dat mag je hier misschien niet zeggen?

[...]

Bron: https://biflatie.nl/crypto/twee-crypto-miljardairs/ :)
Ik weet alleen dat banken en overheden nooit zullen verdwijnen dus waarom niet gewoon met ze meedoen en een graantje meepikken.

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:55:
[...]

Ik weet alleen dat banken en overheden nooit zullen verdwijnen dus waarom niet gewoon met ze meedoen en een graantje meepikken.
De Nederlandse bank heeft XRP niet nodig, die werkt al jaren aan eigen alternatieven :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:50:
[...]
Nja dat zijn mijn bronnen waardoor ik investeer in XRP.
Dus je shilled hier XRP omdat je vertouwt op info van iemand die XRP shilled ?

Er zijn nog 2000 mensen die alle verschillende coins shillen op YouTube of waar dan ook. Dat zegt niets over die coins. Als je info over een coin opzoekt probeer dan juist de nadelen op te zoeken en zelfs het negatieve over coins, daar heb je meer dan iemand die iets de hemel in prijst. Ik denk zelf dat XRP op dit moment zwaar overrated is, laat staan dat het andersom zou zijn.

• Klaas25
PilatuS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Dus je shilled hier XRP omdat je vertouwt op info van iemand die XRP shilled ?

Er zijn nog 2000 mensen die alle verschillende coins shillen op YouTube of waar dan ook. Dat zegt niets over die coins. Als je info over een coin opzoekt probeer dan juist de nadelen op te zoeken en zelfs het negatieve over coins, daar heb je meer dan iemand die iets de hemel in prijst. Ik denk zelf dat XRP op dit moment zwaar overrated is, laat staan dat het andersom zou zijn.
Overrated?? Iedereen bashed het maar en het staat op 40 centen.. hoezo overrated :P

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:06:
[...]

Overrated?? Iedereen bashed het maar en het staat op 40 centen.. hoezo overrated :P
Fout nummertje 6, zal de link nog eenmaal plaatsen:
Fout 6. Goedkope munten scoren
Voor iemand die begint met cryptomunten is het onderscheid tussen de munten lastig te maken. Een prijs van €5.000 voor 1 bitcoin lijkt dan duur. Er zijn honderden goedkopere munten te kiezen, die ook meer waard kunnen worden.

Bijvoorbeeld Ripple (XRP) handelt op het moment van schrijven voor minder dan een €0,50. Voor €1.000 kunt u 0,2 BTC of 2.000 XRP kopen. Wat doet u? De gedachte gaat: "Als een ripple stijgt naar €10, maak ik 20x winst. Hoe groot is de kans dat een bitcoin €100.000 waard wordt?"

Munten vergelijken op prijs is erg misleidend. Er komen 99 miljard ripples in omloop, tegen 21 miljoen bitcoins. Bitcoin is daarmee veel schaarser, wat de hogere prijs per munt verklaart. Het is beter om te vergelijken op basis van totale marktwaarde. Deze informatie kunt u vinden op bijvoorbeeld coinmarketcap.com.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...-niet-hoeft-te-maken.aspx

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:06:
[...]
Zwaar overrated zelfs.
Als een ripple stijgt naar €10, maak ik 20x winst.
Als XRP naar 10 euro stijgt is het meer waard dan Apple 8)7 Lekker realistisch.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 28-07-2018 20:13 ]

Verwijderd

Als je zelfs de max supply niet correct kan opnoemen _O-

• Klaas25
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:15:
Als je zelfs de max supply niet correct kan opnoemen _O-
DIe 110 klopt inderdaad niet lol

• PilatuS
  • Niet online
Ik zou heel voorzichtig zijn met waar je je info haalt. YouTube kanalen van mensen die heel veel geld in iets hebben zitten zijn niet betrouwbaar. Tuurlijk is XRP helemaal geweldig als je er een ton in hebt zitten. De mensen die er kritisch over zijn heb je veel meer aan dan iemand die er alleen maar positief over is. Als iemand alleen maar goede punten noemt en geen slechte punten of mogelijke problemen is die info nutteloos.

Klinkt heel erg als luisteren naar: Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.

Prima om de mogelijkheden en voordelen van iets op te zoeken, maar zoek dan ook naar mensen die de nadelen noemen.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 28-07-2018 20:20 ]

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:19:
Ik zou heel voorzichtig zijn met waar je je info haalt. YouTube kanalen van mensen die heel veel geld in iets hebben zitten zijn niet betrouwbaar. Tuurlijk is XRP helemaal geweldig als je er een ton in hebt zitten. De mensen die er kritisch over zijn heb je veel meer aan dan iemand die er alleen maar positief over is. Als iemand alleen maar goede punten noemt en geen slechte punten of mogelijke problemen is die info nutteloos.

Prima om de mogelijkheden en voordelen van iets op te zoeken, maar zoek dan ook naar mensen die de nadelen noemen.
Ben het totaal met je eens. _/-\o_

• Klaas25
PilatuS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:19:

Ja oke. Beide kanten. En nee geen zodanige hoeveelheden inzitten dat ik in problemen kom. Hopelijk niemand hier.

• Beaulion
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:03:
[...]

De Nederlandse bank heeft XRP niet nodig, die werkt al jaren aan eigen alternatieven :)
Niet dat ik een fan ben van XRP, maar het gegeven dat ze aan eigen alternatieven werken wil nog niet zeggen dat ze dat succesvol kunnen vormgeven of implementeren. Ik heb het idee dat veel instanties en bedrijven op eigen houtje alternatieven aan het onderzoeken zijn (of het wiel opnieuw uitvinden). Terwijl het ze misschien wel ontbreekt aan genoeg kennis en/of talent binnen de organisatie.

• Klaas25
Beaulion schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:25:
[...]

Niet dat ik een fan ben van XRP, maar het gegeven dat ze aan eigen alternatieven werken wil nog niet zeggen dat ze dat succesvol kunnen vormgeven of implementeren. Ik heb het idee dat veel instanties en bedrijven op eigen houtje alternatieven aan het onderzoeken zijn (of het wiel opnieuw uitvinden). Terwijl het ze misschien wel ontbreekt aan genoeg kennis en/of talent binnen de organisatie.
En als je dan ziet de mensen die Ripple binnensleept. Zijn echte knappe en bekende koppen.

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:28:
[...]

En als je dan ziet de mensen die Ripple binnensleept. Zijn echte knappe en bekende koppen.
Ripple is XRP niet, pfff... :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Er is een reden dat ik alleen ARK heb .. meeste gaat naar 0 binnen 5 jaar ...
Check die oudere lijsten uit 2013/2014 etc.. meeste ging naar 0 zo uit de top 10 weg. had in dat jaar toen ook

Zeker uitkijken, al helemaal met centralized rommel....

[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 28-07-2018 20:43 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Klaas25
RaptorXS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:31:
[...]

Ripple is XRP niet, pfff... :)
Zei ik toch niet? Maar ripple is wel het bedrijf dat XRP gaat gebruiken voor hun doel! En dat is money.

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:28:
[...]

Tuurlijk slepen ze die mensen binnen. Ze hebben bakken met geld. Als een knappe kop nu voor 100k per jaar werkt en ze bieden die persoon 300k is het niet vreemd dat ze die mensen binnen halen. Alleen ook dit zegt weer niets over het resultaat wat ze wel of niet gaan halen.

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
Rebbelx schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:35:
Zo tijd om mn portfolio weer wat uit te breiden. Twijfel tussen WAN, Lisk of Ont...
Lisk komt binnenkort met core 1.0, ze timmeren lekker aan de weg, groot team.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:38:
[...]

#MeToo idd

Verwijderd

CSC :9 :9 :9 :9 :D :D :D :D :) *O* :)F :)B <+:) d:)b (y) _/-\o_

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Rebbelx schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:35:
Geen van de 3.

BNB en zeker ZRX lijken een betere keus. Ben het wat dat betreft volledig eens met @Malarky

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:31:
Er is een reden dat ik alleen ARK heb .. meeste gaat naar 0 binnen 5 jaar ...
Check die oudere lijsten uit 2013/2014 etc.. meeste ging naar 0 zo uit de top 10 weg. had in dat jaar toen ook

Zeker uitkijken, al helemaal met centralized rommel....
Als ik ARK zou shillen zou ik er nu over beginnen dat ARK een brug slaat tussen blockchains en eventuele individuele initiatieven van de banken kan interconnecten. De leus "All-in-One Blockchain Solutions", drie linkjes naar nieuwsberichten, TA statistieken die het lage volume vertalen als een buitenkansje dit forum op knallen en ieder haalt er zijn neus voor op.

't Klopt dat de kritiek van anderen leerzaam kan zijn en het goed is om naast je eigen googleopdrachten geïnformeerd te worden. Maar ik heb ook het idee dat 't komkommertijd is en we in rondjes zitten te praten, dit tot ergernis van luitjes die 'vroeger' meer zinnige (daytrade) informatie deelden. 'k Doe er zelf aan mee maar op de één of andere manier lees ik dit topic niet meer zo schuddebuikend als maanden geleden.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
PilatuS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:35:
[...]

Tuurlijk slepen ze die mensen binnen. Ze hebben bakken met geld. Als een knappe kop nu voor 100k per jaar werkt en ze bieden die persoon 300k is het niet vreemd dat ze die mensen binnen halen. Alleen ook dit zegt weer niets over het resultaat wat ze wel of niet gaan halen.
Ripple gaat genoeg partnerships aan. XRP komt er wel hoor. ;)

• TomTorquay
Chris.nl schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:48:
Maar ik heb ook het idee dat 't komkommertijd is en we in rondjes zitten te praten, dit tot ergernis van luitjes die 'vroeger' meer zinnige (daytrade) informatie deelden. 'k Doe er zelf aan mee maar op de één of andere manier lees ik dit topic niet meer zo schuddebuikend als maanden geleden.
Ik vraag me soms ook af waar sommigen zijn gebleven. MAX3400 bijvoorbeeld, die is blijkbaar van het forum verdwenen?

• Klaas25
Dacuuu schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:52:
[...]

Ripple gaat genoeg partnerships aan. XRP komt er wel hoor. ;)
1 per week in Q1 van het jaar. Dat was het allerbeste kwartaal. En in het 2e rapport van hun staat weer Q2 staat dat het nog beter dan Q1 was. Dusja :)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TomTorquay schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:00:
[...]
Ik vraag me soms ook af waar sommigen zijn gebleven. MAX3400 bijvoorbeeld, die is blijkbaar van het forum verdwenen?
Die is met pensioen met de 3% die hij elke dag pakte ;)

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
TomTorquay schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:00:
[...]
Vroeg me dat ook eens af hier en men zei toen dat ik @MAX3400 moest taggen om het te vragen :)

Edit: taggen werkt niet blijkbaar, denk dat hij op een eiland zit te rentenieren.

[ Voor 11% gewijzigd door Machlah op 28-07-2018 21:45 ]

• PilatuS
  • Niet online
Grappig om te zien dat Bitcoin voor het eerst in lange tijd weer stil staat. En dan ook precies op 8200.

• RaptorXS
Even als vulling hier want ben nogal van de nieuwtjes ipv TA:
Hyperinflatie drijft mensen in Afrika richting crypto
Linkje: https://biflatie.nl/crypt...jft-mensen-afrika-crypto/
:)

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 28-07-2018 22:12 ]

• AtlAntA
PilatuS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:05:
Grappig om te zien dat Bitcoin voor het eerst in lange tijd weer stil staat. En dan ook precies op 8200.
Er lijkt nu hetzelfde te gebeuren wat er de laatste tijd erg veel gebeurd met de harde pumps naar beneden en omhoog alleen lijkt de langere termijn trend nu omhoog te gaan ipv omlaag zoals we de afgelopen maanden zagen.

• RaptorXS
En nog een nieuwtje, ter leering ende vermaeck:
G-20 Delays Crypto Crackdown Decision (Again) To October
Niet onbelangrijk:
No longer ignored, no longer a threat
After Bitcoin was tabled as a topic of discussion for the finance ministers, the cryptocurrency world watched which direction the leaders of such powerful nations would go in relation to the new financial technology.

The first indications the discussions may be positive for cryptocurrencies came as Bank of England governor and head of the Financial Stability Board (FSB) Mark Carney told G20 members that crypto assets “do not pose risks” to the world’s economy. This saw Bitcoin’s price jump $1,000.

“Whether you call it crypto assets, crypto tokens – definitely not cryptocurrencies – let that be clear a message as far as I’m concerned.”

This definition from Klaas Knot, president of De Nederlandsche Bank NV, who also chairs the FSB standard committee on the assessment of vulnerabilities, positioned Bitcoin in a way in which it would not be as harshly regulated if it was considered money.
edit, de bron: https://www.zerohedge.com...wn-decision-again-october :)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 28-07-2018 22:33 ]

• AtlAntA
RaptorXS schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:32:
En nog een nieuwtje, ter leering ende vermaeck:

[...]

Niet onbelangrijk:

[...]

edit, de bron: https://www.zerohedge.com...wn-decision-again-october :)
Dus ze laten de bitcoin met rust zolang we het geen currency noemen?

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-01 23:27
Iemand een gedachte waarom sinds een kleine rise van Bitcoin we nu al 2 weken dansen rond de 300 miljard en deze maar niet weten de doorbreken ?

Is dit niet veel belangrijker dan naar de koers van BTC te kijken of alts te kijken ?

BTC heeft in deze 2 weken van bull action alleen maar meer dominance weten te krijgen. Waarom wordt de totale marketcap onder de 300 miljard gehouden ? Voelt behoorlijk kunstmatig aan, er wordt gecoördineerd gehandeld met grote bedragen om onder de 300 Miljard te blijven. Wat denken jullie ?

• PilatuS
  • Niet online
Marketcap zegt niets. Maar dan ook echt helemaal niets.

Marketcap wordt bepaald door de laatste trade van alle munten bij elkaar maal het aantal munten. Bij bijvoorbeeld Bitcoin, maar ook bij andere munten zegt dit niets omdat er 1 miljoen tot 4 miljoen Bitcoin verloren is gegaan. Die tellen wel mee als marketcap, maar ze zullen nooit verkocht kunnen worden. En andersom zijn er munten die niet op de markt zijn maar wel bestaan die juist niet mee tellen. Verder zijn er mensen die munten holden of ze nou 1000% in de plus staan of 80% in de min. Omdat er veel van de munten die er zijn verloren zijn gegaan of niet te koop zijn is de marketcap iets wat niets zegt. Het is gewoon een getal, maar meer ook niet.

De laatste tijd is er geld van alts naar Bitcoin gegaan en Bitcoin doet het beter dan de alts. Of de marketcap nou 100 miljard, 350 miljard of 299.234.535.124 dollar is maakt niets uit. Die 300 miljard is geen magische grens waarbij er iets veranderd als we er boven of onder gaan zitten. Er is ook niemand bezig om te proberen het er onder te houden. Het geeft aan wat alles bij elkaar in theorie waard is en niet in de praktijk. Als iedereen zou verkopen is alles bij elkaar geen 300 miljard waard. Als iedereen wil holden is het ook geen 300 miljard maar veel meer. Wat er aan vraag en aanbod is op dit moment bepaald de prijs en dus ook de marketcap.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Amen!

• PilatuS
  • Niet online
Tnx :)

Om het in 1 zin te zeggen: Het zou gestoord zijn geld uit te geven om de marketcap onder de 300 miljard te houden :P

• Midacmm
Ook dat. Ik vind dat er teveel waarde wordt gehecht aan MC.

Het is een moment opname. Meer niet.

BTC: leg up soon? Ik denk van wel.

• PilatuS
  • Niet online
Midacmm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:21:
Ik vind dat er teveel waarde wordt gehecht aan MC.
Ik kijk er nooit naar :)

Vraag mij ook af hoe ie hier bij komt ?
Waarom wordt de totale marketcap onder de 300 miljard gehouden ? Voelt behoorlijk kunstmatig aan, er wordt gecoördineerd gehandeld met grote bedragen om onder de 300 Miljard te blijven.
Ik denk dat het gewoon toeval is dat we rond die 300 miljard zitten. Invloed uitoefenen om het er onder te houden zou belachelijk wel geld kosten, en waarom ?
BTC: leg up soon? Ik denk van wel.
Denk het ook :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Om een specifieke reden?

• PilatuS
  • Niet online
Vrijdag omlaag, zaterdag geen reet, vaak zondag weer omhoog. Verder hebben we een aantal keer gespeelt met de 8200 waarbij er iedere keer een val kwam. Nu hebben we er een tijdje gezeten zonder omlaag te gaan en we zitten er nu net onder. Heb het idee dat het wel verder omhoog kan nu zonder problemen.

Zoals altijd, kan het prima fout hebben, maar heb het idee dat het nog wel wat omhoog wil en niet omlaag hoeft.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
PilatuS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:43:
[...]

Vrijdag omlaag, zaterdag geen reet, vaak zondag weer omhoog. Verder hebben we een aantal keer gespeelt met de 8200 waarbij er iedere keer een val kwam. Nu hebben we er een tijdje gezeten zonder omlaag te gaan en we zitten er nu net onder. Heb het idee dat het wel verder omhoog kan nu zonder problemen.

Zoals altijd, kan het prima fout hebben, maar heb het idee dat het nog wel wat omhoog wil en niet omlaag hoeft.
Volgens mij ook.

• Midacmm
Ik denk dat wanneer die leg up is, de alts nu ook mee gaan.

Onderbuikgevoel

• PilatuS
  • Niet online
Midacmm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:53:
Ik denk dat wanneer die leg up is, de alts nu ook mee gaan.

Onderbuikgevoel
Alt seizoen zou leuk zijn :)

Tot nu toe is het BTC die steeds verder omhoog gaat en waarbij de alts gelijk blijven, iets omhoog gaan of dalen tegen over BTC. De alts doen niet veel tegenover BTC waarbij de BTC dominatie toeneemt. Het hangt er nog wel vanaf wat we de komende tijd gaan doen, maar mocht BTC in een uptrend komen verwacht ik dat de alts het erg goed gaan doen. Tot nu toe is het BTC die flink omhoog gaat en de alts een beetje. Als BTC in een echte uptrend kan komen zullen de alts ook gaan vliegen. Dan zal BTC wat minder omhoog gaan en de alts een stuk meer dan BTC.

(Moet eerst nog maar zien dat BTC in een uptrend gaat komen hoor. Tot nu toe kan dit nog steeds een bounce zijn in de downtrend van het afgelopen half jaar. We zijn volgens de charts al eerder uitgebroken zoals er nu ook mensen zijn die zeggen dat we uitgebroken zijn. Moet wel zeggen dat we steeds verder in de buurt komen van een mogelijke uptrend, maar tot ik dat daadwerkelijk zie dat BTC 10k gaat doen en blijft stijgen ben ik nog niet overtuigt. Dat we voorbij de 8k gekomen zijn is zeker interessant te noemen, maar het is nog geen feest voor mij. Mocht BTC in een nieuwe uptrend komen kunnen de alts ook aan hun runs omhoog beginnen.)

• Midacmm
10k is zeker een uptrend.

De weg naar 10k lijkt wel zich te ontplooien op het moment.

M.i. gaan de alts op de weg naar 10k mee qua stijging.

Op of rond de 10k wordt een interessante.

Jij ideeën als we op dat punt komen?

• PilatuS
  • Niet online
Midacmm schreef op zondag 29 juli 2018 @ 01:37:
10k is zeker een uptrend.

De weg naar 10k lijkt wel zich te ontplooien op het moment.

M.i. gaan de alts op de weg naar 10k mee qua stijging.

Op of rond de 10k wordt een interessante.

Jij ideeën als we op dat punt komen?
Ik zie 10k ook wel als een uptrend inderdaad. Als je naar de driehoek kijkt zijn we nu al uitgebroken wat een uptrend zou moeten betekenen, maar overtuigt ben ik nu nog niet omdat we het al eerder hebben gezien. Ik hoop er wel op dat we weer in een uptrend zitten en daar blijven. Nu nog omlaag naar 5k of lager zou gewoon jammer zijn voor de rest van het jaar, maar het is helaas nog wel mogelijk.

Het ziet er wel steeds beter uit nu, maar bijvoorbeeld niet verder komen dan 8.5k of 9k en dan weer dik omlaag gaan is helaas wel nog mogelijk. We gaan het zien :)

• cryptore
Facebook verlies goed voor de cryptowereld ?
https://www.crypto-gids.n...to-wereld-heeft-geholpen/

• radem205
Als er meer vraag (buy orders) dan aanbod (sell orders) is op een bepaalde koerswaarde en niet alle orders kunnen worden doorgevoerd, wat bepaalt dan welke buy order wordt doorgevoerd? Is dat de tijd waarop de order is geplaatst?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

radem205 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:08:
Als er meer vraag (buy orders) dan aanbod (sell orders) is op een bepaalde koerswaarde en niet alle orders kunnen worden doorgevoerd, wat bepaalt dan welke buy order wordt doorgevoerd? Is dat de tijd waarop de order is geplaatst?
FIFO

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Wimlem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:49:
Zijn er hier mensen die ingestapt zijn in de ICO van JSEcoin? De ICO loopt van 11 juli tot 11 oktober en de JSE zelf kan vrij eenvoudig met de browser of client gemined worden.
Ben daar eind vorig jaar eens mee gestart, maar na een tijdje gestopt. Ik heb nog eens gekeken en er staan nu een 880 jse coins op dat platform. ik lees net deze tekst op de help pagina ' Pre-ICO tokens were sold at a value of 1JSE = $1, what will be the value for your ICO?' De prijs van 1$ is toch al te gek ? moest die jse coin dat ooit halen laat ik mn brower volle bak 'minen' :9

• CoinTerminator
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
$LINK (chainlink) doet het ook weer verrassend goed. Denk toch een van de coins die flink gaat groeien komend jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door CoinTerminator op 29-07-2018 10:33 ]

• Schuey
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Ben daar eind vorig jaar eens mee gestart, maar na een tijdje gestopt. Ik heb nog eens gekeken en er staan nu een 880 jse coins op dat platform. ik lees net deze tekst op de help pagina ' Pre-ICO tokens were sold at a value of 1JSE = $1, what will be the value for your ICO?' De prijs van 1$ is toch al te gek ? moest die jse coin dat ooit halen laat ik mn brower volle bak 'minen' :9
Ik heb er nu ook zo'n 100 stuks van :) Wel vervelend dat die site open moet staan, je kunt dus niks anders op je pc doen als dat aan staat.

Verwijderd

Schuey schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:01:
[...]

Ik heb er nu ook zo'n 100 stuks van :) Wel vervelend dat die site open moet staan, je kunt dus niks anders op je pc doen als dat aan staat.
Zolang je de pagina niet minimaliseerd mined hij gewoon verder dacht ik. Nieuw tabblad openen en dan werk je verder daarop.

• Schuey
Hmm dat scheelt wel iets :P
Net even gekeken, zijn er alweer 155. Ik hoop dat ik er een zakje van heb voordat ze op een exchange gelist gaan worden en sterk in populariteit stijgen :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 21:58
Schuey schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:07:
Hmm dat scheelt wel iets :P
Net even gekeken, zijn er alweer 155. Ik hoop dat ik er een zakje van heb voordat ze op een exchange gelist gaan worden en sterk in populariteit stijgen :)
Er is een windows client om mee te minen, dan hoef je geen browser open te laten staan. Waarde van de ico om in te kopen ligt op 0,006 doller per jsecoin.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Schuey
Zou helemaal mooi zijn als ze een versie maken die op een Raspberry Pi draait trouwens :9

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

TomTorquay schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:42:
[...]

Geen van de 3.

BNB en zeker ZRX lijken een betere keus. Ben het wat dat betreft volledig eens met @Malarky
Vergeet ven/vet niet. Zeker bullish nu. Procentueel nog interssanter ala ZRX.
Heeft een uiterst sterke bodem op €2 gevormd, wat overigens ook zijn bodem was in Maart 2018.

De kans dat die, gezien zijn TA geen €4 aantikt is uiterst klein imho.

Bnb heeft al wel 15x dit jaar enorm sterke resistance gehad rond de $15 dus die kijk ik even aan.

Als je de BTC/USDT op 1 jaar window zet zal het niets verbazingswekkends zijn als dit zo ongeveer bij 8500 wel weer de top is van de btc en we bij de 6k gaan kijken komende weken.

Na 20k, 17k, 12k, 10k bullruns in 2018 is een 8,5k helemaal niet gek.

[ Voor 46% gewijzigd door Malarky op 29-07-2018 12:15 ]

Pagina: 1 ... 199 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!