[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.110 views

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
red1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:02:
[...]

Holo of Hydo Protocol?
HOLO :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:06:
[...]

Nee, Lisk, ICON, IOStoken, Quantstamp... Afijn, vandaag ook gewoon weer 5% in de min :+.
Ik heb een zakje HOLO, en heb er meermaals wat over gezegd hier. Ook de groei van nu (die gevolg is can het nieuws dat Binance gaat listen vanaf morgen) zal op lange termijn peanuts blijken bij wat er nog komen gaat. Als je een halfuurtje hebt lees je dan even in of vraag de admins in Telegram om meer info, en je bent verkocht.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Woohoo actie bij LTC! *O*

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:01
1% erbij!!

• ggj87
Dat is meer dan bij BTC ;)

• WeZijnErBijna
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-03-2025
Op je spaarrekening bij de Bank krijg je dat nog niet eens over een heel jaar :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
WeZijnErBijna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:45:
[...]

Op je spaarrekening bij de Bank krijg je dat nog niet eens over een heel jaar :P
Maar daar gaat er geen 70% af in 4 maanden :P

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:47:
[...]

Maar daar gaat er geen 70% af in 4 maanden :P
Vergeet de netto 1,2% vermogensbelasting die de heren uit Den Haag elk jaar afpakken niet :)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

paul-s83 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:52:
[...]

Vergeet de netto 1,2% vermogensbelasting die de heren uit Den Haag elk jaar afpakken niet :)
poe poe dat is veel..... Voor hetzelfde geld was het 30+ %

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:15
Hmm, zal de btc ooit nog mijn koop order bereiken op 6673? Ik ben bang van niet. Ondertussen loopt die al 1000 dollar daarboven

• A87
  • Niet online

A87

drusloos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:53:
Hmm, zal de btc ooit nog mijn koop order bereiken op 6673? Ik ben bang van niet. Ondertussen loopt die al 1000 dollar daarboven
Volgens TA is 6800 de absolute minimum

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Dat is 10x niets als je het vergelijkt met andere landen en is het pas vanaf 25k. Ik betaal heel graag 1.2% hoor. In de USA betaal je belachelijke bedragen over crypto, hier vrijwel niets.

• WeZijnErBijna
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-03-2025
[...]

Die betaal je ook over je vermogen wat je in crypto hebt zitten :) Ik heb mij daar overigens niet in verdiept hoe dat zit want mijn box3 is niet zo vol (grens ligt volgens mij op 25.000?)

Volgens mij gaat hij uit van de waarde op 1 januari, dus dan zit je ook nog eens verkeerd als je de waarde van afgelopen januari moet gaan opgeven aan het eind van dit jaar terwijl de koers dan wellicht lager is.

of praat ik nu poep?

• paul-s83
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Dat is 10x niets als je het vergelijkt met andere landen en is het pas vanaf 25k. Ik betaal heel graag 1.2% hoor. In de USA betaal je belachelijke bedragen over crypto, hier vrijwel niets.
Same here, beter 1,2% over +25k dan 0
over <25k :)

• PilatuS
  • Niet online
WeZijnErBijna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:56:
[...]

Die betaal je ook over je vermogen wat je in crypto hebt zitten :) Ik heb mij daar overigens niet in verdiept hoe dat zit want mijn box3 is niet zo vol (grens ligt volgens mij op 25.000?)

Volgens mij gaat hij uit van de waarde op 1 januari, dus dan zit je ook nog eens verkeerd als je de waarde van afgelopen januari moet gaan opgeven aan het eind van dit jaar terwijl de koers dan wellicht lager is.

of praat ik nu poep?
Alles wat je zegt klopt :)

Verwijderd

Volgens ene Ed schijnt VET lekker te handelen. Iemand hier ervaring mee?

• paul-s83
WeZijnErBijna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:56:
[...]

of praat ik nu poep?
Nee hoor dat klopt. Dit jaar was ik blij dat ik mijn PF waarde op 1 jan 2017 mocht opgeven. Als we niet snel een mooie bullrun krijgen richting einde jaar dan is de portfolio waarde ruim minder dan de waarde die ik komend jaar moet hanteren, namelijk die op 1 jan 2018 :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
drusloos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:53:
Tuurlijk wel. Nu vooral niet infomo'en.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:59:
Was een foutje, is VThor.

• paul-s83
Ja, dat is diegene die ook vorig jaar VEN lekker heeft lopen shillen van 0,25 cent tot boven de 5 usd. Zijn twitter account is wel vermakelijk.

• ggj87
En toch he, als ik naar Moonmath.win kijk denk ik, waarom zouden we nu weer een bullrun maken naar een nieuwe ATH? de vorige keren duurde het véél langer en we zijn nu net pas in het paarse gebied beland.

Is er iemand die de $1000 piek heeft meegemaakt? Hoe gedroegen mensen zich in de jaren erna?

• ggj87
Hoe kan hij dat weten?? :S

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://cache.desktopnexus.com/thumbseg/805/805290-bigthumbnail.jpg
MOOOOO000000000nnnnnnnn

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 16:16 ]

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:04:
Is er iemand die de $1000 piek heeft meegemaakt? Hoe gedroegen mensen zich in de jaren erna?
Deze vergelijkt ze mooi: https://www.tradingview.c...c6pv0e-2014-2015-Fractal/

Vraag mij af of het nu net zo zal gaan hoor. Het zijn andere tijden.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
deppenboks schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:21:
[...]

Ik heb een zakje HOLO, en heb er meermaals wat over gezegd hier. Ook de groei van nu (die gevolg is can het nieuws dat Binance gaat listen vanaf morgen) zal op lange termijn peanuts blijken bij wat er nog komen gaat. Als je een halfuurtje hebt lees je dan even in of vraag de admins in Telegram om meer info, en je bent verkocht.
Heb er een miljoen sinds een paar maanden. Leuk dat ik eens een zakje heb van iets dat op Binance gelist wordt :) Ik hodl deze echt nog wel 2 jaar en dan denk ik dat ik erg blij ga zijn :+

PSN: Oldzkoel

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:25
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Alles wat je zegt klopt :)
niet alles het is nou 30 duizend geworden in 2018 dan

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Is het per definitie in een slow chat topic toegestaan om zo maar de hele tijd plaatjes of youtube filmpjes te plaatsen? Ik vraag mij gewoon af of dit nou echt echt echt wat toevoegt. Tuurlijk een slow chat topic hoeft niet walls of tekst te bevatten, maar af en toe....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

hmr schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:50:
Is het per definitie in een slow chat topic toegestaan om zo maar de hele tijd plaatjes of youtube filmpjes te plaatsen? Ik vraag mij gewoon af of dit nou echt echt echt wat toevoegt. Tuurlijk een slow chat topic hoeft niet walls of tekst te bevatten, maar af en toe....
Toegestaan wel, maar alleen maar Moon roepen met een plaatje erbij voegt niets toe en mag wat mij betreft achterwege blijven. Als het daarentegen een grappig plaatje/meme is dan kan ik het persoonlijk wel waarderen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

Valt op dat sommige mensen hun hele leven down/depressief/agressief zijn (een kut leven, alleen maar zeiken op alles en iedereen) en dat gaan projecteren op anderen.
Als persoon heb je dan weinig te zoeken op elk forum....... Je ziet ze in elk forum, alleen maar negatief.

[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 17:11 ]

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42

orf

ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:04:
En toch he, als ik naar Moonmath.win kijk denk ik, waarom zouden we nu weer een bullrun maken naar een nieuwe ATH? de vorige keren duurde het véél langer en we zijn nu net pas in het paarse gebied beland.

Ik heb in 2014 - 2015 op 60% verlies gestaan. Ik heb toen maanden niet naar de koers gekeken en de stemming was heel negatief. Veel mensen die het dom vonden dat ik BTC had gekocht en veel adviezen om maar te verkopen zodat het verlies niet verder op zou lopen. Blij dat ik daar niet naar geluisterd heb. Geduld was toen een schone zaak.

Verwijderd

hmr schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:50:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dhdA8d/Levels_Of_Hell_23072018171127.jpg

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Taro schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:53:
[...]

Toegestaan wel, maar alleen maar Moon roepen met een plaatje erbij voegt niets toe en mag wat mij betreft achterwege blijven. Als het daarentegen een grappig plaatje/meme is dan kan ik het persoonlijk wel waarderen.
Wellicht is het niveau gewoon wat gedaald of ben ik een van die mensen aan wie @A87 refereert. Het zou zo maar kunnen :>.

We verzanden alleen af en toe wel erg in een FOK/Habbo Hotel niveau, terwijl ik juist vanaf 2005 op Tweakers zit omdat hier wat meer op de materie in wordt gegaan. Ach wel, wellicht is er op deze planeet een ander forum geschikt voor mij (stel @A87 doelt op mij, wat hij natuurlijk niet doet).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
A87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:07:
Valt op dat sommige mensen hun hele leven down/depressief/agressief zijn (een kut leven, alleen maar zeiken op alles en iedereen) en dat gaan projecteren op anderen.
Als persoon heb je dan weinig te zoeken op elk forum.......
Of je kijkt naar je eigen postgeschiedenis en telt het aantal duimpjes omhoog wat je bij elk te pas en onpas plaatje/filmpje ontvangt. Daar zit een bepaald patroon van 0 in.

Wellicht kan je in de toekomst iets beter aanvoelen wat wanneer gepast is en gewaardeerd wordt. 'k Ben zelf ook een stukje 'stiller' geworden ;)

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• A87
  • Niet online

A87

Zijn ze hier zo down omdat ze in het rood staan? En dan komt de bullrun.....

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 17:23 ]

Verwijderd

Niet iedereen is even slim of hoog begaaft en dat is nu eenmaal zo en zul je op een forum mee moeten omgaan

Scrol de gene die volgens jou niks toe voegt gewoon door
Klaar toch

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2018 17:25 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
orf schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:12:
[...]

Ik heb in 2014 - 2015 op 60% verlies gestaan. Ik heb toen maanden niet naar de koers gekeken en de stemming was heel negatief. Veel mensen die het dom vonden dat ik BTC had gekocht en veel adviezen om maar te verkopen zodat het verlies niet verder op zou lopen. Blij dat ik daar niet naar geluisterd heb. Geduld was toen een schone zaak.
2015.. Het prachtige jaar dat ik bijna elke maand een hele bitcoin kocht met 'geld over' geld. :D *zwijmel

Verwijderd

Luuk schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:25:
[...]

2015.. Het prachtige jaar dat ik bijna elke maand een hele bitcoin kocht met 'geld over' geld. :D *zwijmel
Heerlijk lijkt me dat ;)

• PilatuS
  • Niet online
Luuk schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:25:
[...]

Leuk, maar wanneer je ze verkocht hebt is de echte vraag :P

Zo kocht ik mijn eerste Bitcoins voor 350 per stuk, maar op 100% winst heb ik ze er uit gedaan :|

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
deppenboks schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:21:
[...]

Had eind april/begin mei aan de ICO meegedaan. Was toen binnen enkele dagen x10 gegaan, heb toen ongeveer 80% verkocht ca. 15% boven de huidige prijs. Had er dacht ik rond de 25 miljoen ofzo. Rest long-term, want inderdaad solide project. Leuk dat er iemand iets mee heeft gedaan :+

Wot-stats

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Snotver, hoewel je niet in de toekomst kan kijken 2 dagen geleden de kans gehad om een MN te kopen van EAZY voor iets van $200, die staat nu op bijna $1600. :X Blijft wel dat het tricky is met zulke nieuwe coins, koers kan zomaar in elkaar klappen en het rendement dus ook maar toch baal ik wel een beetje...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

hmr schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:13:
[...]

Wellicht is het niveau gewoon wat gedaald of ben ik een van die mensen aan wie @A87 refereert. Het zou zo maar kunnen :>.

We verzanden alleen af en toe wel erg in een FOK/Habbo Hotel niveau, terwijl ik juist vanaf 2005 op Tweakers zit omdat hier wat meer op de materie in wordt gegaan. Ach wel, wellicht is er op deze planeet een ander forum geschikt voor mij (stel @A87 doelt op mij, wat hij natuurlijk niet doet).
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dzQzjJ/Waiting_skeleton_23072018173519.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/fPhOBy/Ill_just_wait_here_23072018173748.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/f265PJ/Waiting_kermit_23072018173910.jpg

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
De dag dat Jaapio niet door heeft dat hij terug glijd naar zijn eerdere gedrag :p

Verwijderd

Schuey schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:55:
De dag dat Jaapio niet doorheeft dat hij terug glijd naar zijn eerdere gedrag :p
*Jaapio begrijpt hint en stfu doet

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:57:
[...]

*Jaapio begrijpt hint en stfu doet
Waarom eigenlijk? Uw personage zorgt juist voor wat kleur en frivoliteit in dit topic, ik ben sowieso niet zo'n aanhanger van het oerhollandse 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mantra wat sommigen van ons bijna tot kunstvorm hebben verheven. 8)7

We kunnen wel heel serieus over die k#tmuntjes blijven lullen maar ondanks de huidige stijging wordt het daar vooral voor sommige late instappers niet minder k#t van. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:23:
Niet iedereen is even slim of hoog begaaft en dat is nu eenmaal zo en zul je op een forum mee moeten omgaan

Scrol de gene die volgens jou niks toe voegt gewoon door
Klaar toch
Toen een vriend van mij eens verzuchtte 'wat is iedereen toch dom' stelde ik hem de vraag: 'had je dan gewild dat iedereen slimmer dan jou was?'

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:02:
[...]

Waarom eigenlijk? Uw personage zorgt juist voor wat kleur en frivoliteit in dit topic, ik ben sowieso niet zo'n aanhanger van het oerhollandse 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mantra wat sommigen van ons bijna tot kunstvorm hebben verheven. 8)7

We kunnen wel heel serieus over die k#tmuntjes blijven lullen maar ondanks de huidige stijging wordt het daar vooral voor sommige late instappers niet minder k#t van. :P
Haha das waar. Je moet af en toe ook naar de zonnige kant kijken. Figuurlijk natuurlijk, anders kun je er blijvende oogschade aan overhouden. Dus niet rechtstreeks in de zon gaan staren. De zure appel valt niet ver van de boom, vele mensen zijn waarschijnlijk geboren uit een vagina vol zand en afgespoeld met azijn.

Wat ik hiermee impliceer is dat terwijl we wachten op volle maan meerdere opties hebben. We kunnen er een saaie rit van maken en tureluurs kijken naar afslagen (shitcoins) of we kunnen voorraden kerosine inslaan (bijkopen) of we kunnen de reis naar de maan een onvergetelijke ervaring maken door de reis ansich te vieren met zoveel mogelijk lol.

Natuurlijk gaat dit gepaard met conflicten (een raket is maar klein) en serieuze problemen zoals een overwachtse daling door zonnevlammen en aanvallende buitenaardse wezens.

En er zijn altijd een paar mensen die continu de kaart bestuderen en hier graag over willen discussiëren omdat via punt C of D ook de maan bereikt kan worden.

Je kunt ook je schutting volsmeren met potten pindakaas en dan vet verbaasd met je buurman daarover een heel gesprek gaan houden. Maar dat heeft dan weer weinig zin. En tevens niet veel te maken met crypto, tenzij je de pindakaas of je schutting hebt betaald met gains.

Maar ik begin wat af te dwalen. Wat ik probeer te zeggen is vier het leven. Ofzo. Of niet, doe wat je wilt en laat een ander in z'n waarde. Tenzij je er natuurlijk op kickt om anderen naar beneden te praten om jezelf beter te voelen. Dan weet ik eigenlijk niet zo goed wat je moet doen. Misschien kun je dan daarvoor in therapie.

• Greymore1
Oh die kermit toch.

Zou er nog een ritje in ADX zitten? Rond de 6000sats proberen

[ Voor 63% gewijzigd door Greymore1 op 23-07-2018 18:47 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 08:43
Waarom zijn jullie zo lyrisch over Vechain? Heb er nooit in geinvesteerd maar zie nu goede gains. Opvallend....

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Thaam schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:50:
Waarom zijn jullie zo lyrisch over Vechain? Heb er nooit in geinvesteerd maar zie nu goede gains. Opvallend....
Is dit sarcastisch? Vechain is namelijk ontzettend gedaald en mensen halen hun handen ervan af...

Mag jij zeggen waar je de gains ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 23-07-2018 18:56 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Eigenlijk hoor(de?) ik ook bij dat kleine selecte groepje Tweaker puristen die wat vaker een soort van inhoudelijke discussie/gesprek zo u wil, wilde voeren..

Het niveau van ettelijke maanden geleden is nauwelijks nog te bespeuren, bovendien trek ik me er nu ook wat minder van aan en heb ik het idee dat minder mensen dat doen/deden..

Lang verhaal kort, ik trek maar weer eens een biertje open en geef mijn dochter een compliment over dr ‘beste bommetje ooit’ (of zoals in complete Apple stilo en Jony Ive stem..: Dit is haar beste bommetje dat ze ooit op magische wijzen wist te maken..’

• Thaam
radem205 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Is dit sarcastisch? Vechain is namelijk ontzettend gedaald en mensen halen hun handen ervan af...

Hoe kom je erbij dat het sarcastisch is?... ik kijk naar de charts....

• PilatuS
  • Niet online
De alts beginnen weer terug te lopen. Eens kijken of we straks een flinke BTC drop krijgen zoals de laatste 3 dagen het geval was.

Als dit gebeurt zou het ongeveer zo moeten gaan: BTC naar 7800 of hoger en dan een terugval naar 7600 of 7500.

• radem205
Thaam schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:04:
[...]

Hoe kom je erbij dat het sarcastisch is?... ik kijk naar de charts....
Welke charts?

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:08

Snippertje

Light up your life

radem205 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Vthor doet nu 7 cent op lbank. Zal niet zo blijven, maar zelfs met 1 cent heb je een leuk passief inkomen. Ik heb nog steeds wel vertrouwen in vechain. Ben benieuwd wat er woensdag gebeurt als binance vet gaat verhandelen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Thaam
Top 40 Charts met hollandse hits...

Kijk anders ff hier. https://www.livecoinwatch.com/

• Beaulion
  • Niet online
Thaam schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:21:
[...]

Zou dat ook niet kunnen komen omdat een groot gedeelte nu vast staat op Binance tot woensdag? Daardoor is het aanbod veel kleiner wat zou kunnen verklaren waarom de prijs wordt opgedreven.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
oef :o

De Tweet bekijken van @NewsCrypt0: https://twitter.com/NewsC.../1021325470158196736?s=09

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Thaam schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:21:
[...]

Volgens livecoinwatch.com is er een pump gaande op Bithump. VEN tegen Zuid koreanse won gaat nu voor een waarde van 2 dollar 60.

Echter zou ik livecoinwatch niet blindelings vertrouwen, deze site zit er wel vaker compleet naast.

• A87
  • Niet online

A87

Jaaaj, ARK weer -7% Waarom ook niet heh...... Bitcoin 46,5% nu.

Verwijderd

ETN heeft ook een mooie pump. 15% op de 24h.

Lekker fake minen die handel. Heb er nu ruim 1300.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Wat gaat het slecht met mijn alts zeg.. Gewoon 0.1 btc waarde minder... Hopelijk gaat dat nog een keer herstellen.

Zero.

• Beaulion
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:57:
Wat gaat het slecht met mijn alts zeg.. Gewoon 0.1 btc waarde minder... Hopelijk gaat dat nog een keer herstellen.
Heb je digibyte verkocht?

Altijd als ik die zie stijgen voel ik mij intens blij voor jou en @Verwijderd . Maar dan herinner ik mij het drama weer wat er zich heeft afgespeeld op yobit.... dan voel mij verdrietig en angstig.

[ Voor 29% gewijzigd door Beaulion op 23-07-2018 20:14 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Boys, vorig jaar was het precies hetzelfde. Begin van de bullrun groeide de bitcoin dominantie enorm en de alts bleven achter. Daarna gingen de alts echt zwaar illegaal door het dak heen. Ik wil niet zeggen dat dit zich gaat herhalen maar die verwachting heb ik zeker. Het is iedergeval een super mooi moment om de projecten waar jij geloof in hebt bij te kopen.

• Pelox
Beaulion schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:59:
[...]

Altijd als ik die zie stijgen voel ik mij intens blij voor jou en @Verwijderd . Maar dan herinner ik mij het drama weer wat er zich heeft afgespeeld op yobit.... dan voel mij intens verdrietig en angstig.
Nee dat is de enige in de plus

Zero.

• power_user
BTC kruipt weer richting de 7800....zou het vanavond dan nog los gaan! Duim Duim....voorlopig kan ik vandaag niet klagen met mijn holochain :D

• Pelox
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:00:
Boys, vorig jaar was het precies hetzelfde. Begin van de bullrun groeide de bitcoin dominantie enorm en de alts bleven achter. Daarna gingen de alts echt zwaar illegaal door het dak heen. Ik wil niet zeggen dat dit zich gaat herhalen maar die verwachting heb ik zeker. Het is iedergeval een super mooi moment om de projecten waar jij geloof in hebt bij te kopen.
Ik heb een huis gekocht, koop verder helemaal niks meer. Alles wat ik de laatste tijd heb bijgekocht (muv dgb) staat op 50% of minder..

Zero.

• Thaam
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:41:
[...]

Volgens livecoinwatch.com is er een pump gaande op Bithump. VEN tegen Zuid koreanse won gaat nu voor een waarde van 2 dollar 60.

Echter zou ik livecoinwatch niet blindelings vertrouwen, deze site zit er wel vaker compleet naast.
Okay, dat wist ik niet, ik zal het in de gaten houden.

Verwijderd

Er komt een hele grote dump straks aan op btc.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:35:
[...]

Leuk, maar wanneer je ze verkocht hebt is de echte vraag :P

Zo kocht ik mijn eerste Bitcoins voor 350 per stuk, maar op 100% winst heb ik ze er uit gedaan :|
Een aantal redelijk rond de laatste piek maar de meeste hodl ik nogsteeds :)

• radem205
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:32:
Er komt een hele grote dump straks aan op btc.
Vanwaar deze bewering?

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-01 11:48
De dump was al begonnen ;)

Mijn Firewizzie

• power_user
Nee was er een paar minuten voor...had hij goed voorspeld :)

Al is het voorlopig een dumpje...

[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 23-07-2018 20:37 ]

• radem205
power_user schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:35:
[...]

Nee was er een paar minuten voor...goed voorspeld :)
Een dump van 100 dollar?

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:36:
[...]

Een dump van 100 dollar?
dit is pas het begin

• PilatuS
  • Niet online
Luuk schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:34:
[...]

Een aantal redelijk rond de laatste piek maar de meeste hodl ik nogsteeds :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JSOZqv5.jpg?fb

• radem205
Waar baseer je dit op?

• power_user
Zijn rechterduim of hij bezit 500.000 btc

• PilatuS
  • Niet online
Beetje mee gekregen wat er de afgelopen 3 dagen gebeurt is ?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Jongens ik heb de beste ico van 2018 gevonden...

De Lambo Connect Bit Cash Coin...Gold!

Double decentralized !
YouTube: Lambo Connect Bit Cash Coin... Gold! The best ICO of 2018 is LIVE to...

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 23-07-2018 20:48 ]

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:43:

YouTube: Lambo Connect Bit Cash Coin... Gold! The best ICO of 2018 is LIVE to...
Geen Doge ? Laat maar dan.

Verwijderd

Beaulion schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:59:
[...]

Altijd als ik die zie stijgen voel ik mij intens blij voor jou en @Verwijderd . Maar dan herinner ik mij het drama weer wat er zich heeft afgespeeld op yobit.... dan voel mij verdrietig en angstig.
6000 stuks down the drain.

Heb nog een PB gehad van Turbo-Puppy, hoeveel het verlies betrof uitgedrukt in Litecoin. Wat een held met een hart van goud.

Niet aangenomen, verlies draag je als een kerel.

Maar nu DGB zo stijgt begint het wel te steken ja :')

Verwijderd

Thaam schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:11:
[...]

Okay, dat wist ik niet, ik zal het in de gaten houden.
Als je extreme pumps ziet, altijd ff checken met coinmarketcap.

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:51:
[...]

6000 stuks down the drain.

Heb nog een PB gehad van Turbo-Puppy, hoeveel het verlies betrof uitgedrukt in Litecoin. Wat een held met een hart van goud.

Niet aangenomen, verlies draag je als een kerel.

Maar nu DGB zo stijgt begint het wel te steken ja :')
Je dgb verkocht dan?

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Ik heb vernomen DAT de grote investeerders wachten op een gunstige instap, dus niet in een FAKE OUT of een nieuwe (4e) bodem. Die stappen in bij zekerheid van een Bullrun.
Dan gaat de marketcap knallen over de 1 Triljard!

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 20:54 ]

Verwijderd

Weggegokt op de yobit dicegame. Samen met 4500 TRX en 14000 RDD.

Tja...

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:55:
[...]

Weggegokt op de yobit dicegame. Samen met 4500 TRX en 14000 RDD.

Tja...
:F

Zero.

• power_user
Lijkt er op dat btc voor poging 2 gaat...

Verwijderd

Yup ;w

Kansloos for life yo.

• Greymore1
https://www.bithumb.com/trade/order/VEN VEN gaat voor 3$ of wat mis ik nou? Het is zo verdomd heet hier.

• Pelox
Ach ik gooi iedere maand 1500 euro over de balk omdat we 2 huizen hebben.. Kan je ook een hoop leuks mee doen.. moet gewoon niet op dit forum zitten en mijn huis als de sodemieter afbouwen!

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 23-07-2018 20:58 ]

Zero.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12

Bever!

3

Greymore1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:57:
https://www.bithumb.com/trade/order/VEN VEN gaat voor 3$ of wat mis ik nou? Het is zo verdomd heet hier.
bithumb is altijd 40% hoger dan de rest

• A87
  • Niet online

A87

tias86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:43:

Doet me denken aan die powerthirst videos :D

YouTube: Powerthirst 1,2 and 3! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 21:02 ]

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:57:
[...]

Ach ik gooi iedere maand 1500 euro over de balk omdat we 2 huizen hebben.. Kan je een hoop leuks mee doen..
Das ook een mooie kostenpost ja.

Maargoed, ik heb zelf wel een plan gemaakt. Heb nog 500 KRL, als die een mooie pump maakt dump ik ze op yobit en koop er dan DGB voor terug. En dan ga ik naar de dicegame, en probeer ik het te verdubbelen.

Wat kan er foutgaan?

Verwijderd

In cryptoland? Niks.

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:59:
[...]

Das ook een mooie kostenpost ja.

Maargoed, ik heb zelf wel een plan gemaakt. Heb nog 500 KRL, als die een mooie pump maakt dump ik ze op yobit en koop er dan DGB voor terug. En dan ga ik naar de dicegame, en probeer ik het te verdubbelen.

Wat kan er foutgaan?
Klinkt als een solide plan :Y

Zero.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Onze zegen heb je:P
Ondertussen kruipt de bitcoin richting halve marketcap waarde. poe poe

[ Voor 65% gewijzigd door Klaas25 op 23-07-2018 21:03 ]

• Tominatie
  • Niet online
Dames en heren, welkom bij mijn eerste kleine shill op dit topic. Na de enorme hoeveelheid fantastische interviews met random mensen van Ark, die @A87 fanatiek deelde ben ik toch gaan twijfelen of ik ook niet een keer een muntje van mij onder de aandacht zou brengen. Dus bij deze.

Matrix Ai Network is het project waar ik het over ga hebben. Een pareltje, een gem, een nog niet gevonden goudmijn. Een zogeheten "blockchain 3.0", met een IQ van 2000.

Matrix combineert de blockchain met kunstmatige intelligentie dit noemen ze ook wel "Decentralized Intelligence". Nohhhhhhhhh, ik was verkocht toen ik deze term voorbij zag komen.

Waarschijnlijk denk je ook echt: "Allemaal leuk en aardig dat decentralized intelligence" maar WTF is het? Is het in de praktijk ook zo cool als het klinkt?"

Helaas heb ik hier geen antwoord op, ik snap er zelf ook geen houwtje touwtje van maar weetje ik denk gewoon dat het rendement gaat opleveren.

Geintje natuurlijk, ik weet natuurlijk donders goed waar ik over praat. Anders zou ik er natuurlijk niet in investeren. Maar ik heb wel wat beters te doen op deze avond dus kijk dit fantastische filmpje maar:

Het leeft nog niet onder enorme hype, is op het moment echt een koopje en binnenkort komen de masternodes eraan. En oh.... ze zijn laatst ook uitgeroepen tot "best public chain" in China. Spring nou maar gewoon op deze raket voordat hij gaat lanceren :+

https://www.matrix.io/
https://coinmarketcap.com/currencies/matrix-ai-network/

• Pelox
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:03:
Dames en heren, welkom bij mijn eerste kleine shill op dit topic. Na de enorme hoeveelheid fantastische interviews met random mensen van Ark, die @A87 fanatiek deelde ben ik toch gaan twijfelen of ik ook niet een keer een muntje van mij onder de aandacht zou brengen. Dus bij deze.

Matrix Ai Network is het project waar ik het over ga hebben. Een pareltje, een gem, een nog niet gevonden goudmijn. Een zogeheten "blockchain 3.0", met een IQ van 2000.

Matrix combineert de blockchain met kunstmatige intelligentie dit noemen ze ook wel "Decentralized Intelligence". Nohhhhhhhhh, ik was verkocht toen ik deze term voorbij zag komen.

Waarschijnlijk denk je ook echt: "Allemaal leuk en aardig dat decentralized intelligence" maar WTF is het? Is het in de praktijk ook zo cool als het klinkt?"

Helaas heb ik hier geen antwoord op, ik snap er zelf ook geen houwtje touwtje van maar weetje ik denk gewoon dat het rendement gaat opleveren.

Geintje natuurlijk, ik weet natuurlijk donders goed waar ik over praat. Anders zou ik er natuurlijk niet in investeren. Maar ik heb wel wat beters te doen op deze avond dus kijk dit fantastische filmpje maar:

[video]

Het leeft nog niet onder enorme hype, is op het moment echt een koopje en binnenkort komen de masternodes eraan. En oh.... ze zijn laatst ook uitgeroepen tot "best public chain" in China. Spring nou maar gewoon op deze raket voordat hij gaat lanceren :+

https://www.matrix.io/
https://coinmarketcap.com/currencies/matrix-ai-network/
o ja daar heb ik laatst 100 euro ingestoken en heb ik nog 28 euro van over, toppertje!

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:04:
[...]

o ja daar heb ik laatst 100 euro ingestoken en heb ik nog 28 euro van over, toppertje!
Ik sta d'r ook flink verlies op..
Ik probeer op deze manier gewoon van mijn bags af te komen :+

Nee geintje, ik denk wel dat ie flink rendement gaat opleveren dus gewoon lekker holden en bijkopen in m'n geval. oOo

't kan gewoon bijna niet misgaan, ik bedoel blockchain en kunstmatige intelligentie dat zijn 2 dingen die zo enorm trending topic zijn.... >:)

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 13:58
Als we toch aan het shillen zijn: ECA is een goeie jongens, 12 satjes nu, high risk high reward.
Pagina: 1 ... 189 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!