Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:36:
[...]
Ik zie hier wel een punt van herkenning.
Als die slet zich nou eens los zou rukken van de snotdoekjes van zijn kinderen en als echte man met het nog niet afgewaste kindersnot achter zijn oren en in zijn mondhoeken zou melden dan zouden we weer een fijn equilibrium hebben om eea verder te continueren.
Edit: Ik zie dat deze nog bij leven is dus ik voorzie een glorievolle toekomst in literair opzicht maar suïcide met betrekking tot de door mij geprezen shitcoins. We gaan het meemaken.

Het is voor mij onduidelijk wat er nu precies van me verwacht wordt... Dus begin maar aan een boek?
Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)
"Weer -25%. Verdomme alweer -25%..." Het percentage blijft door zijn hoofd spoken. In een vlaag van woede en emotie schreeuwt hij het woord dat al zo vaak voorbij is gekomen vandaag. "Shitcoins! Gatverdamme!" Met enorm geweld klapt hij zijn laptop dicht, dusdanig hard dat het scharnier los knapt van het scherm. Zijn trillende hand reikt naar het glas dat nooit lang van hem gescheiden is. De alcohol helpt zijn emoties te onderdrukken; de druk te dragen die op zijn tengere schouders rust.
De bittere wrange smaak van goedkope whiskey doet hem goed. "-25%. Hoe is het in godsnaam mogelijk om hier geld mee te verdienen..." denkt hij. Het is inmiddels half negen in de ochtend, een uur na de wekker. Door zijn zojuist gemaakte investering in Halalcoin is hij een aanzienlijk bedrag verloren. De koers kelderde instant na inkoop, zijn stoploss werd niet getriggerd en natuurlijk liep Kucoin weer vast door de standaart server problemen.
"Had ik maar..." er rolt een traan over zijn wangen als hij zijn mobiel bekijkt en Banano +39% ziet gaan op livecoinwatch. Zijn glas raakt leeg, tijd om bij te schenken. Bullish blijven. Dat is het psychisch bijna onmogelijke aspect van deze mentale strijd die elke dag tegen het ochtendgloren weer losbarst.
Om zijn zinnen te verzetten besluit hij zijn faforiete forum te bezoeken. Bij de eerste reactie waar zijn oog op valt ziet hij een plaatje van een aap die een banaan in zijn kont stopt. Verward leest hij de tekst bij de afbeelding: VEN hodlers be like.
Geschokt doet hij zijn telefoon uit. Wat is dit voor wereld waarin hij terecht is gekomen? Welke geestezieke personen zijn actief in deze duistere onderwereld van speculatie en volatiliteit? Wie zijn deze mensen? Waar blijft al dat geld?
Wordt vervolgd...