[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.108 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:06:
[...]

Ik sta d'r ook flink verlies op..
Ik probeer op deze manier gewoon van mijn bags af te komen :+

Nee geintje, ik denk wel dat ie flink rendement gaat opleveren dus gewoon lekker holden en bijkopen in m'n geval. oOo

't kan gewoon bijna niet misgaan, ik bedoel blockchain en kunstmatige intelligentie dat zijn 2 dingen die zo enorm trending topic zijn.... >:)
}:|

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Pelox schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:04:
[...]

o ja daar heb ik laatst 100 euro ingestoken en heb ik nog 28 euro van over, toppertje!
Ik heb er 51,77 Euro verlies op, nog 19,33 Euro over (60 stuks). Misschien wel een mooi koop momentje voor anderen, maar ik ga niet bijkopen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:03:
Dames en heren, welkom bij mijn eerste kleine shill op dit topic. Na de enorme hoeveelheid fantastische interviews met random mensen van Ark, die @A87 fanatiek deelde ben ik toch gaan twijfelen of ik ook niet een keer een muntje van mij onder de aandacht zou brengen. Dus bij deze.

Matrix Ai Network is het project waar ik het over ga hebben. Een pareltje, een gem, een nog niet gevonden goudmijn. Een zogeheten "blockchain 3.0", met een IQ van 2000.

Matrix combineert de blockchain met kunstmatige intelligentie dit noemen ze ook wel "Decentralized Intelligence". Nohhhhhhhhh, ik was verkocht toen ik deze term voorbij zag komen.

Waarschijnlijk denk je ook echt: "Allemaal leuk en aardig dat decentralized intelligence" maar WTF is het? Is het in de praktijk ook zo cool als het klinkt?"

Helaas heb ik hier geen antwoord op, ik snap er zelf ook geen houwtje touwtje van maar weetje ik denk gewoon dat het rendement gaat opleveren.

Geintje natuurlijk, ik weet natuurlijk donders goed waar ik over praat. Anders zou ik er natuurlijk niet in investeren. Maar ik heb wel wat beters te doen op deze avond dus kijk dit fantastische filmpje maar:

[video]

Het leeft nog niet onder enorme hype, is op het moment echt een koopje en binnenkort komen de masternodes eraan. En oh.... ze zijn laatst ook uitgeroepen tot "best public chain" in China. Spring nou maar gewoon op deze raket voordat hij gaat lanceren :+

https://www.matrix.io/
https://coinmarketcap.com/currencies/matrix-ai-network/
Die heb ik al in m,n PF , maar sinds de aanschaf , gaat hij alleen maar naar beneden , maar dat doen bijna alle coins op dit moment , ligt niet aan MAN , ik zie er ook wel wat in

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
cryptore schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:08:
[...]

Die heb ik al in m,n PF , maar sinds de aanschaf , gaat hij alleen maar naar beneden , maar dat doen bijna alle coins op dit moment , ligt niet aan MAN , ik zie er ook wel wat in
Yep precies, alle alts staan donker rood en daar is $MAN geen uitzondering van. 't komt vast goed.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Als we het toch over andere altcoins hebben.. Wie heeft er geinvesteerd en/of houd een oogje in het zeil op GOLEM?

Iets met supercomputers. Klinkt in ieder geval intressant.

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:11:
Als we het toch over andere altcoins hebben.. Wie heeft er geinvesteerd en/of houd een oogje in het zeil op GOLEM?

Ik ben persoonlijk meer een fan van RLC.

Golem, aelf, RLC, siacoin etc. willen allemaal hetzelfde in die trent geloof ik. T'is maar net welk muntje het leukste klinkt. :P

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:15
Oke ik stap weer in. Oo 6200 niet ingestapt. Op 6700 niet ingestapt. Op 7100 niet inegstapt. Buy high, maar over een tijdje is dit buy low, want dan staat die op 15K

• Pelox
drusloos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:17:
Oke ik stap weer in. Oo 6200 niet ingestapt. Op 6700 niet ingestapt. Op 7100 niet inegstapt. Buy high, maar over een tijdje is dit buy low, want dan staat die op 15K
Oke, verkopen boys!

Zero.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:03:
Dames en heren, welkom bij mijn eerste kleine shill op dit topic. Na de enorme hoeveelheid fantastische interviews met random mensen van Ark, die @A87 fanatiek deelde ben ik toch gaan twijfelen of ik ook niet een keer een muntje van mij onder de aandacht zou brengen. Dus bij deze.

Matrix Ai Network is het project waar ik het over ga hebben. Een pareltje, een gem, een nog niet gevonden goudmijn. Een zogeheten "blockchain 3.0", met een IQ van 2000.

Matrix combineert de blockchain met kunstmatige intelligentie dit noemen ze ook wel "Decentralized Intelligence". Nohhhhhhhhh, ik was verkocht toen ik deze term voorbij zag komen.

Waarschijnlijk denk je ook echt: "Allemaal leuk en aardig dat decentralized intelligence" maar WTF is het? Is het in de praktijk ook zo cool als het klinkt?"

Helaas heb ik hier geen antwoord op, ik snap er zelf ook geen houwtje touwtje van maar weetje ik denk gewoon dat het rendement gaat opleveren.

Geintje natuurlijk, ik weet natuurlijk donders goed waar ik over praat. Anders zou ik er natuurlijk niet in investeren. Maar ik heb wel wat beters te doen op deze avond dus kijk dit fantastische filmpje maar:

[video]

Het leeft nog niet onder enorme hype, is op het moment echt een koopje en binnenkort komen de masternodes eraan. En oh.... ze zijn laatst ook uitgeroepen tot "best public chain" in China. Spring nou maar gewoon op deze raket voordat hij gaat lanceren :+

https://www.matrix.io/
https://coinmarketcap.com/currencies/matrix-ai-network/
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/a2d5a6c4f31121ee99c00fa82e81d81a/tenor.gif

Nee geintje. Wilde nog wat verjaardagsgeld in crypto zetten, misschien is dit wel een leuke voor de verzameling.

• Klaas25
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:18:
[...]

[afbeelding]

Nee geintje. Wilde nog wat verjaardagsgeld in crypto zetten, misschien is dit wel een leuke voor de verzameling.
Lol daar dacht ik ook aan. "Manmanman.." _O-

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
1D Head & shoulders?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Klaas25 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:11:

Mocht je wat meer willen weten:
https://www.researchgate....portunities_and_Standards

• Klaas25
Heb je ook een samenvatting voor me? :/

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 13:58
Hmm werd wakker vandaag en voelde me erg bearish zoals altijd..........

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lef heb je wel :P

Het is nog steeds prima mogelijk dat iets als 8k de top is voor we weer een tijd omlaag gaan. Aan de andere kant heb je gelijk dat je ergens een keer moet instappen, maar persoonlijk had ik even gewacht om te zien of we voorbij de 8k kunnen komen.

• Tominatie
  • Niet online
ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:25:
Hmm werd wakker vandaag en voelde me erg bearish zoals altijd..........
Hoe is dat zo gekomen vraag ik mij af? Ben je altijd al negatief geweest over bitcoin of.. ?

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 13:58
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:30:
[...]

Hoe is dat zo gekomen vraag ik mij af? Ben je altijd al negatief geweest over bitcoin of.. ?
Heb m'n billen te hard aan verge gebrand en ben daarom altijd zo :'(

• Pelox
ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:32:
[...]

*; #metoo

Zero.

• Klaas25
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2ek4nz.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Klaas25 op 23-07-2018 21:33 ]

Verwijderd

ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:32:
[...]

Niet alle coins zijn zo. :(:)

Je bent gebruikt. Verge draait alleen om seks. Er zijn ook coins die echt van je houden. Geef de moed niet op!

Genoeg coins in de zee.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:32:
Wat ik hiermee impliceer is dat terwijl we wachten op volle maan meerdere opties hebben. We kunnen er een saaie rit van maken en tureluurs kijken naar afslagen (shitcoins) of we kunnen voorraden kerosine inslaan (bijkopen) of we kunnen de reis naar de maan een onvergetelijke ervaring maken door de reis ansich te vieren met zoveel mogelijk lol.
Hier raakt u het belangrijkste punt. Enige jaren van nu, met dieptepunten groter dan de afdruk van Vanessa's borsten in het zand van Scheveningen kunnen we terugblikken op hele mooie momenten, ondertussen genietend van de inmiddels in de basisvergoeding opgenomen valiumpomp voor mensen met 'het niet kunnen beheersen van de drang tot het gebruik van crypto's waarvan men psychisch en lichamelijk afhankelijk is geworden'.

De reis mijn vrienden is het allerbelangrijkst. Naar de klote gaan op een minder positieve manier is niet alleen aan shitcoins voorbehouden maar ook aan degenen die ze holden, verhandelen, staken of zelfs masternodes van bezitten. Ons lot is duidelijk dus geniet van de reis. Vergeet onderweg de oogkleppen niet af te doen en verder te kijken dan VEN, er is meer rotzooi onder de zon en dus te verkrijgen. doe uzelf niet tekort en verspeel uw geld niet aan een enkele shitcoin, wie wijs is koopt er minimaal tien om de ervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Shitcoins crashen nooit allemaal tegelijk dus een gedoseerde inname is het beste wat ik in deze kan adviseren om de ervaring zelf te maximaliseren.

Hou van uw shitcoins ook al houden zij niet van u. Omarm ze ondanks dat je rake klappen terugkrijgt. Keer in dat geval de andere wang toe en incasseer er nog 1 10. Het komt niet goed, hoop niet maar blijf geloven in de liefde voor crypto's. Eens kun je terugkijken op een hele mooie tijd kwijlend in een rolstoel maar wordt die verdomd noodzakelijke valiumpomp dus inmiddels wel vergoed. Mooie tijden liggen op de loer maar zet nog even door. Koop shitcoins, investeer in risicovolle ico's en doe eens gek, schaf een masternode van een coin aan met een absoluut onhaalbaar doel.

We gaan er komen! Daar ben ik van overtuigd. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Klaas25
Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:39:
[...]

Hier raakt u het belangrijkste punt. Enige jaren van nu, met dieptepunten groter dan de afdruk van Vanessa's borsten in het zand van Scheveningen kunnen we terugblikken op hele mooie momenten, ondertussen genietend van de inmiddels in de basisvergoeding opgenomen valiumpomp voor mensen met 'het niet kunnen beheersen van de drang tot het gebruik van crypto's waarvan men psychisch en lichamelijk afhankelijk is geworden'.

De reis mijn vrienden is het allerbelangrijkst. Naar de klote gaan op een minder positieve manier is niet alleen aan shitcoins voorbehouden maar ook aan degenen die ze holden, verhandelen, staken of zelfs masternodes van bezitten. Ons lot is duidelijk dus geniet van de reis. Vergeet onderweg de oogkleppen niet af te doen en verder te kijken dan VEN, er is meer rotzooi onder de zon en dus te verkrijgen. doe uzelf niet tekort en verspeel uw geld niet aan een enkele shitcoin, wie wijs is koopt er minimaal tien om de ervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Shitcoins crashen nooit allemaal tegelijk dus een gedoseerde inname is het beste wat ik in deze kan adviseren om de ervaring zelf te maximaliseren.

Hou van uw shitcoins ook al houden zij niet van u. Omarm ze ondanks dat je rake klappen terugkrijgt. Keer in dat geval de andere wang toe en incasseer er nog 1 10. Het komt niet goed, hoop niet maar blijf geloven in de liefde voor crypto's. Eens kun je terugkijken op een hele mooie tijd kwijlend in een rolstoel maar wordt die verdomd noodzakelijke valiumpomp dus inmiddels wel vergoed. Mooie tijden liggen op de loer maar zet nog even door. Koop shitcoins, investeer in risicovolle ico's en doe eens gek, schaf een masternode van een coin aan met een absoluut onhaalbaar doel.

O+

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:39:
[...]

Is dit niet bearish? _O-

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gekke VEN +38% nu. Heeft dit nog gevolgen voor de koers van VET op bv Binance 25 juli?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:42:
[...]

Wanneer komt het boek uit ? :P
Mijn huidige coauteur is helaas van mening dat zij wegens persoonlijke omstandigheden genoodzaakt is onze coöperatie niet voort te willen zetten en reageert simpelweg niet meer op berichten, dat is jammer maar niet onoverkomelijk. Aangezien de heer Jaapio, ook wel bekend onder het pseudoniem Cryptosletje, eenzelfde interesse heeft en bezigt zou ik deze mogelijkheid graag willen aangrijpen om op een ietwat ongewone manier een mogelijke samenwerking te willen opperen. Nou ja niet te willen, ik opper deze mogelijkheid bij deze, de heer Jaapio moet wat direct en simpel aangesproken worden heb ik al ondervonden anders vergaat het daadwerkelijke punt al snel in de vergetelheid. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:51:
[...]

Mijn huidige coauteur is helaas van mening dat zij wegens persoonlijke omstandigheden genoodzaakt is onze coöperatie niet voort te willen zetten en reageert simpelweg niet meer op berichten, dat is jammer maar niet onoverkomelijk. Aangezien de heer Jaapio, ook wel bekend onder het pseudoniem Cryptosletje, eenzelfde interesse heeft en bezigt zou ik deze mogelijkheid graag willen aangrijpen om op een ietwat ongewone manier een mogelijke samenwerking te willen opperen. Nou ja niet te willen, ik opper deze mogelijkheid bij deze, de heer Jaapio moet wat direct en simpel aangesproken worden heb ik al ondervonden anders vergaat het daadwerkelijke punt al snel in de vergetelheid. :P
Er was iemand op Tweakers die altijd zo reacties schreef en dan nog een stapje verder ook. Geen idee meer wie dat was, maar vaak kon je een reactie 3x lezen en snapte je er nog niets van :P

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:54:
[...]

Er was iemand op Tweakers die altijd zo reacties schreef en dan nog een stapje verder ook. Geen idee meer wie dat was, maar vaak kon je een reactie 3x lezen en snapte je er nog niets van :P
Mits het zonder spel-, stijl- en vormfouten was dan is er een kans dat ik... Nee zonder dollen, als het echt niet meer te volgen was dan was ik het niet. Ik kan nog veel verder gaan, dat is geen enkel probleem maar dat is niet mijn hobby en doe ik doorgaans dus ook niet. ;)

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:00:
[...]

Mits het zonder spel-, stijl- en vormfouten was dan is er een kans dat ik... Nee zonder dollen, als het echt niet meer te volgen was dan was ik het niet. Ik kan nog veel verder gaan, dat is geen enkel probleem maar dat is niet mijn hobby en doe ik doorgaans dus ook niet. ;)
Dit is nog prima leesbaar. Overdreven veel worden om weinig te zeggen, maar niet onleesbaar. Die gast gebruikte ook veel te lange zinnen, maar dan met woorden die wel in het woordenboek staan, alleen niemand die ze ooit gebruikt. Dat ging echt helemaal nergens over.

• Klaas25
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb een grote invloed op de markt. Het gaat gegarandeerd omlaag nadat ik ingekocht heb. Wie wil hier nog gebruik van maken? :p we beginnen bij € 50 euro.. iemand?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

38% ????
Bartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:50:
Gekke VEN +38% nu. Heeft dit nog gevolgen voor de koers van VET op bv Binance 25 juli?

Prepare for the next ATH

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12

Bever!

3

Ik lees -1 zal aan mij liggen!

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:51:
[...]

Ik ben vereerd! Wat gaan we doen? oOo

Een boek schrijven? Wat zal mijn moeder trots zijn. :D

• Bartvandelaar

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:02:
[...]

Dit is nog prima leesbaar. Overdreven veel worden om weinig te zeggen, maar niet onleesbaar. Die gast gebruikte ook veel te lange zinnen, maar dan met woorden die wel in het woordenboek staan, alleen niemand die ze ooit gebruikt. Dat ging echt helemaal nergens over.
Ik zie hier wel een punt van herkenning. :D

Als die slet zich nou eens los zou rukken van de snotdoekjes van zijn kinderen en als echte man met het nog niet afgewaste kindersnot achter zijn oren en in zijn mondhoeken zou melden dan zouden we weer een fijn equilibrium hebben om eea verder te continueren. :+

Edit: Ik zie dat deze nog bij leven is dus ik voorzie een glorievolle toekomst in literair opzicht maar suïcide met betrekking tot de door mij geprezen shitcoins. We gaan het meemaken. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 23-07-2018 22:38 ]

• Bartvandelaar
Wel geinig. Bij Lbank is VET al in de handel. Bijna 2 cent kost een VET daar. 0.00000262 satoshi.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Bartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:37:
Wel geinig. Bij Lbank is VET al in de handel. Bij 2 cent kost een VET daar. 0.00000262 satoshI.
VEN voor $1,83 in staat van ontbinding achtergelaten op binance. Natuurlijk eerst een pumpje van VET zodra hij vrijkomt op binance, zakken vullen en weer terug naar m'n vertrouwde muntjes.

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:36:
[...]

Touché. Ik ben zelfbenoemd komma koning :)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Hier krijg je spijt van. Daar ben ik echt 90% zeker van. Maar ik zal voor je duimen dat het goedkomt.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:45:
[...]

Hier krijg je spijt van. Daar ben ik echt 90% zeker van. Maar ik zal voor je duimen dat het goedkomt.
Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden de komende weken. Gaan we weer omlaag naar onder de 6k en blijven we in de wedge ? Of gaan we door de ETF en FOMO een nieuwe bullrun beginnen ? Op dit moment denk ik dat het laatste nog steeds mogelijk is, al durf ik niet te zeggen hoeveel % ik op de ene op andere zet.

• Greymore1
The suspense is killing me.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin ETF "Nearly Certain" To Win Approval Later This Year

"Working back channels at the SEC and the CFTC in particular, we’ve come across two sources that seem to be ‘nearly certain’ that the crypto ETF conversation is about to take a seriously bullish turn."
Bron: https://www.zerohedge.com...n-win-approval-later-year
:)

• PilatuS
  • Niet online
Interessant stukje:
And again a bitmex move, what else is new!!! Shaking out shorts and longs in 5 minutes, taking all their money. If your a fund with like 50 mil you can do these moves once or twice a day (not everyday of course). Ones who have been following me for a longer period of time, know how many times i expressed my frustration about these moves. Problem is not the short term issue that people are loosing on a trade, the problem is long term. These people are draining money from this market, slowly but steady. IMO -0.86% -1.01% this market has not been about the Blockchain tech, fundamentals, the future of crypto or whatever. No it's about these people playing games manipulating the shit out of this market. The people who are enabling them, are the traders who are over leveraging on Bitmex. Providing them the fuel for these schemes.

I know many people use a small amount of their capital and put a 25x 0.71% 0.71% or 50x leverage on it, this means the position gets automatically sold or bought by the exchange if price goes 100 to 150 points against them. So if you wonder how the hell this is even possible, well you got your answer here. It's the leading exchange/broker (whatever) Bitmex that is controlling this market. It's just because the volumes are to low unfortunately that these people can keep playing there games.
I had watched the price action closely a week ago before we broke the 6800 and i am quite sure it were the same people trying to push the price down again, but it was the first time in a long time those people lost, because buying volume was just to big for them. Just kept coming in that day.
It's impossible to know this 100% for sure, but i have been watching it closely for so many times now and just keep seeing the same schemes over and over again.

What these guys are doing is not trading in the traditional sense, meaning the market fundamentals and TA are positive so we will move up (or down). Has absolutely nothing to do with that. In fact, they abuse that against us, like the consensus 2018 and similar things. There is nothing we can do about this, they will keep doing this until the end of time. Only thing that can stop them, is more volume getting in the market again (like around the ATH 1.62% 1.68% ). Or the existing traders/investors of this market have to combine forces ( volume ). But that's almost mission impossible to organize that. Or (over) leveraged trading should be forbidden in this market.
I have been watching their moves for months now, i have spotted so many of their patterns because they simply can't hide them. But they keep changing it to hide their footprints. So it's am never ending battle unfortunately

The same happens on the traditional markets, so it's nothing new, but in crypto it's just too easy, with too easy i mean that i could even teach my 10 year old nephew to do it if i would have the funds to let him. For the ones who still don't know what i mean or can't get an image of what i mean, the crypto market gave a name to this pattern/phenomenon, the Bart (Simpson) pattern. I rather call it the Bitmex pattern. The problem with even naming this pattern, means the market is aware of it, so it even becomes a fulfilling prophecy, making it very difficult to ever get rid of it.
https://www.tradingview.c...-become-a-futures-market/

• ggj87
Bartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:50:
De handel is ivm de swap toch stilgezet?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:22:
[...]

Alleen bij exchanges die de swap doen neem ik aan. Op dit moment binance.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:22:
[...]

Op kucoin ben ik op dit moment nog een beetje aan het traden met VEN , weet niet wanneer het daar stopt

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb al een tijdje HOT in mijn MEW, en zou ze graag naar Binance willen verplaatsen.. kan ik dat direct via mijn MEW adres of moet ik de HOT eerst “inlezen” in IDEX o.i.d.?

Mijn dank is groot!

Verwijderd

Wel geinig. Bij Lbank is VET al in de handel. Bijna 2 cent kost een VET daar. 0.00000262 satoshi.
Dat is thor toch en niet de ven/vet swap token?

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:36:
[...]

Als die slet zich nou eens los zou rukken van de snotdoekjes van zijn kinderen en als echte man met het nog niet afgewaste kindersnot achter zijn oren en in zijn mondhoeken zou melden dan zouden we weer een fijn equilibrium hebben om eea verder te continueren. :+

Edit: Ik zie dat deze nog bij leven is dus ik voorzie een glorievolle toekomst in literair opzicht maar suïcide met betrekking tot de door mij geprezen shitcoins. We gaan het meemaken. :D
Het is voor mij onduidelijk wat er nu precies van me verwacht wordt... Dus begin maar aan een boek?

Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)

"Weer -25%. Verdomme alweer -25%..." Het percentage blijft door zijn hoofd spoken. In een vlaag van woede en emotie schreeuwt hij het woord dat al zo vaak voorbij is gekomen vandaag. "Shitcoins! Gatverdamme!" Met enorm geweld klapt hij zijn laptop dicht, dusdanig hard dat het scharnier los knapt van het scherm. Zijn trillende hand reikt naar het glas dat nooit lang van hem gescheiden is. De alcohol helpt zijn emoties te onderdrukken; de druk te dragen die op zijn tengere schouders rust.

De bittere wrange smaak van goedkope whiskey doet hem goed. "-25%. Hoe is het in godsnaam mogelijk om hier geld mee te verdienen..." denkt hij. Het is inmiddels half negen in de ochtend, een uur na de wekker. Door zijn zojuist gemaakte investering in Halalcoin is hij een aanzienlijk bedrag verloren. De koers kelderde instant na inkoop, zijn stoploss werd niet getriggerd en natuurlijk liep Kucoin weer vast door de standaart server problemen.

"Had ik maar..." er rolt een traan over zijn wangen als hij zijn mobiel bekijkt en Banano +39% ziet gaan op livecoinwatch. Zijn glas raakt leeg, tijd om bij te schenken. Bullish blijven. Dat is het psychisch bijna onmogelijke aspect van deze mentale strijd die elke dag tegen het ochtendgloren weer losbarst.

Om zijn zinnen te verzetten besluit hij zijn faforiete forum te bezoeken. Bij de eerste reactie waar zijn oog op valt ziet hij een plaatje van een aap die een banaan in zijn kont stopt. Verward leest hij de tekst bij de afbeelding: VEN hodlers be like.

Geschokt doet hij zijn telefoon uit. Wat is dit voor wereld waarin hij terecht is gekomen? Welke geestezieke personen zijn actief in deze duistere onderwereld van speculatie en volatiliteit? Wie zijn deze mensen? Waar blijft al dat geld?

Wordt vervolgd...

• Klaas25
Het word toch wel kort dag om nog keer te dalen. 10 augustus is vrijdag over 2 weken al.

• ggj87
He jammer, kan helaas alleen ethusdt zien op Lbank hier op de iPad. Menu doet het niet goed... }:|

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Misschien appels toch maar eens met peren vergelijken.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:11
Ton Hasselt schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:49:
Misschien appels toch maar eens met peren vergelijken.
Linda met een peer vergelijken? Alsjemenou :'(

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Sahara schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:51:
[...]

Linda met een peer vergelijken? Alsjemenou :'(
Linda is de kers op de taart.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:11
Hopelijk dippen de alts nog lekker een paar dagen verder.. ik koop graag meer voor hetzelfde geld.

• PilatuS
  • Niet online
De whales hebben hun 4e short squeeze in 4 dagen uitgevoerd vanavond. Deze was een stuk minder heftig dan de 3 dagen hiervoor waarbij de koers nog mooi op 7750 staat en niet 200 dollar lager. Nu is het de vraag wat er de komende dagen gaat gebeuren.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:40:
[...]

Het is voor mij onduidelijk wat er nu precies van me verwacht wordt... Dus begin maar aan een boek?

"Weer -25%. Verdomme alweer -25%..." Het percentage blijft door zijn hoofd spoken. In een vlaag van woede en emotie schreeuwt hij het woord dat al zo vaak voorbij is gekomen vandaag. "Shitcoins! Gatverdamme!" Met enorm geweld klapt hij zijn laptop dicht, dusdanig hard dat het scharnier los knapt van het scherm. Zijn trillende hand reikt naar het glas dat nooit lang van hem gescheiden is. De alcohol helpt zijn emoties te onderdrukken; de druk te dragen die op zijn tengere schouders rust.

De bittere wrange smaak van goedkope whiskey doet hem goed. "-25%. Hoe is het in godsnaam mogelijk om hier geld mee te verdienen..." denkt hij. Het is inmiddels half negen in de ochtend, een uur na de wekker. Door zijn zojuist gemaakte investering in Halalcoin is hij een aanzienlijk bedrag verloren. De koers kelderde instant na inkoop, zijn stoploss werd niet getriggerd en natuurlijk liep Kucoin weer vast door de standaart server problemen.

"Had ik maar..." er rolt een traan over zijn wangen als hij zijn mobiel bekijkt en Banano +39% ziet gaan op livecoinwatch. Zijn glas raakt leeg, tijd om bij te schenken. Bullish blijven. Dat is het psychisch bijna onmogelijke aspect van deze mentale strijd die elke dag tegen het ochtendgloren weer losbarst.

Om zijn zinnen te verzetten besluit hij zijn faforiete forum te bezoeken. Bij de eerste reactie waar zijn oog op valt ziet hij een plaatje van een aap die een banaan in zijn kont stopt. Verward leest hij de tekst bij de afbeelding: VEN hodlers be like.

Geschokt doet hij zijn telefoon uit. Wat is dit voor wereld waarin hij terecht is gekomen? Welke geestezieke personen zijn actief in deze duistere onderwereld van speculatie en volatiliteit? Wie zijn deze mensen? Waar blijft al dat geld?

Wordt vervolgd...
Op z’n minst een scheurkalenderdinges voor het toilet! _/-\o_

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:24
[...]

Wordt vervolgd...
Haha geweldig! Mooi ook hoe mijn kucoin frustratie, van eerder op de dag, toch onbewust jouw brein is ingeslopen en zijn opwachting heeft gemaakt in dit prachtige epistel.

• Greymore1
Even kijken wat HOT gaat doen, so far so good.

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
[...]

Wordt vervolgd...
Haha, een mooi stukje tekst hoor. _/-\o_

• Matadores
  • Laatst online: 20:13
PilatuS schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:54:
De whales hebben hun 4e short squeeze in 4 dagen uitgevoerd vanavond. Deze was een stuk minder heftig dan de 3 dagen hiervoor waarbij de koers nog mooi op 7750 staat en niet 200 dollar lager. Nu is het de vraag wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Zitten die Whales gezamelijk in een groepapp?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Alts dalen/falen verder BTC rustig omhoog. Meestal volgde BTC alts, als dat nu ook gebeurd wordt dit echt de moeder van alle crashes. Of we zitten in een trend wijziging.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mits er geen gekke dingen gebeuren kunnen we best nog een eindje gaan stijgen.
Op moonmath.win zijn we iets door paars geschoten dit jaar en hier volgde in het verleden een pullback naar groen (of hoger) op. Dan zit je op een target van tussen de 11.000 en 15.000 USD.

De vraag is hoe ver we naar beneden gaan indien de ETF wordt afgewezen.....

Verder benieuwd wat VET/VEN morgen gaat doen. Men start als het goed is na een swap toch met een leeg orderboek? Even kijken of er nog wat leuke winst te maken is op mijn laatste aanschaf. Xnodes die voor de bonus in aanmerking willen komen kunnen niet verkopen voor September :> >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Hoop dat VET gewoon volgend jaar dan richting de dollar gaat, dat zou lekkere winst zijn :9

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Greymore1 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 06:16:
Even kijken wat HOT gaat doen, so far so good.
HOT heeft wel een erg grote token supply, 170 miljard tokens. Daarmee een van de grootste supplies van alle crypto's. Is dat niet juist negatief voor een crypto? Dan kan je toch nooit heel erg veel verder stijgen? Of zie ik dat verkeerd?

• Schuey
Bijna over de $8000 *O*

• Noedels
Maar gelijkertijd bloeden de alts leeg…. :(

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Noedels schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:22:
[...]

Maar gelijkertijd bloeden de alts leeg…. :(
Komt geen nieuw geld binnen, dus de stijging van BTC moet ergens vandaan komen...

• Schuey
Als er straks weer de koffie-automaat gesprekken op gang komen komt er ook weer geld bij voor de alts denk ik.

• Noedels
Schuey schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:30:
Als er straks weer de koffie-automaat gesprekken op gang komen komt er ook weer geld bij voor de alts denk ik.
/* Loopt naar koffie automaat….. Nope nobody here.... :'(

• Schuey
Na september misschien wel weer, het is nu veel te veel zomer voor jan met de pet om met dit soort dingen bezig te zijn denk ik ;)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12

Bever!

3

Jammer dat ik geen btc positie heb, was mooi koopjesjagen geweest..

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1znrw8.jpg

Bitcoin, bitches :P Alts zullen op termijn wel weer bij trekken. Gelukkig is mijn PF bitcoin heavy dus de rest is nu long term hodl.

@Schuey wij in Azie hebben vandaag ons ding gedaan, nu is het eerst aan EU :+ Maar zoals we maar vaak genoeg zien is USA cruciaal. We zullen het wel zien.

[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 24-07-2018 07:52 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Schuey
Nu de dag eens aankijken of dit kan aanhouden :)

Edit:
Aaaaand it's gone :+

Prima zo, zal misschien nog wel een paar kunnen gebeuren voordat we er echt in blijven richting de $8200, dat klinkt als een mooi getal :p

[ Voor 71% gewijzigd door Schuey op 24-07-2018 07:53 ]

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:27
Mijn PF waarde gaat al dagen naar beneden door het hebben van 95% Alts tov 5% BTC :) Maar ik ben blij dat BTC weer wat omhoog kruipt. De Alts zullen uiteindelijk ook wel weer groeien, en wie weet blijft BTC dan minimaal gelijk in waarde.

• Bartvandelaar
Ben trouwens op 10 sats ingestapt op HOT. Wel met de bedoeling om het voor langere tijd te laten staan. Benieuwd wat de koers gaat doen.

• Klaas25
De enige mensen die XRP nog een beetje waarderen zijn de japanners.
Of weten zij iets dat wij niet weten. Nja en ik een beetje dan :+

XRP Markets
# Source Pair Volume (24h) Price Volume (%) Updated
1 BitbankBitbank XRP/JPY $33.133.100 $0,453747 15,27% Recently

• Noedels
Bartvandelaar schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:04:
Ben trouwens op 10 sats ingestapt op HOT. Wel met de bedoeling om het voor langere tijd te laten staan. Benieuwd wat de koers gaat doen.
Op zich wel een veilige keuze denk ik. Veel hype omheen en vanaf 10 sat is de enige weg eigenlijk omhoog….

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

In een paar weken 0,4 BTC aan pf waarde minder, maar wel iets meer Dollars waard. Heb een té klein deeltje BTC, maar hopelijk gaan de alts dat vandaag goedmaken...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:10
gabn88 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:10:
Alts dalen/falen verder BTC rustig omhoog. Meestal volgde BTC alts, als dat nu ook gebeurd wordt dit echt de moeder van alle crashes. Of we zitten in een trend wijziging.
Ik heb het idee dat de alts achter de bitcoin aan rubberbanden en dat ze dus nu nog in de daling van vorige week zitten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-01 14:12
AtlAntA schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:22:
[...]

Ik heb het idee dat de alts achter de bitcoin aan rubberbanden en dat ze dus nu nog in de daling van vorige week zitten.
Ik heb het idee dat iedereen zijn heil zoekt in BTC, en behoorlijk bang is geworden om nog in andere coins te gaan zitten -zelfs ETH reageert niet meer op BTC. De daling van de alts en de stijging van BTC lijkt mij dus hierdoor te komen

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42

orf

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:32:
Er komt een hele grote dump straks aan op btc.
Wanneer dan precies? Voor of nadat we door de $8.000 heengaan?

• Pelox

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik weet niet op welke grafieken jullie kijken maar hier staan de alts toch echt wel in de plus.

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

orf schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:30:
[...]

Wanneer dan precies? Voor of nadat we door de $8.000 heengaan?
In ieder geval als de curator van MTgox weer even langskomt.

XRP = trash

• Slux
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:35:
[...]

In ieder geval als de curator van MTgox weer even langskomt.
Daar merkt de markt niks van.

• Noedels
Slux schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:35:
Ik weet niet op welke grafieken jullie kijken maar hier staan de alts toch echt wel in de plus.
Op de 3-uurs charts staan ze allemaal goed in het groen. Lijkt dus een mooie dag te kunnen gaan worden.
https://bitgur.com/performance

• Slux
  • Niet online
Noedels schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:37:
[...]

Op de 3-uurs charts staan ze allemaal goed in het groen. Lijkt dus een mooie dag te kunnen gaan worden.
https://bitgur.com/performance
Mijn dag zit er weer op voor vandaag

Happy trading everyone ;)

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:35:
[...]

Daar merkt de markt niks van.
Hmm, vorige keer was het goed te merken anders.

XRP = trash

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik verwacht alleen een (grote) BTC dump bij een negatieve ETF beslissing. Tot die tijd stijgen we nog. Bij een positieve beslissing: MOON

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

• WeZijnErBijna
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-03-2025
Hoe zeker is het eigenlijk dat er op 10 augustus een beslissing komt over ETF?
Ik lees nogal wat tegenstrijdige artikelen op diverse sites waarbij in sommige gevallen 10 augustus echt als datum wordt genoemd daarnaast heb ik 16 augustus voor bij zien komen en de mogelijkheid dat alles nog verder uitgesteld zal worden.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-01 10:32

raq

Bloedbad gaande bij de alts, je denkt altijd dat het niet lager kan... Check nano bv, geen schim meer van de ath.
Niet goed voor m'n btc waarde dit, maar de alts ijlen altijd een beetje na. Hopelijk nu ook weer

De tijd leert of het tij keert

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
WeZijnErBijna schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:03:
Hoe zeker is het eigenlijk dat er op 10 augustus een beslissing komt over ETF?
Ik lees nogal wat tegenstrijdige artikelen op diverse sites waarbij in sommige gevallen 10 augustus echt als datum wordt genoemd daarnaast heb ik 16 augustus voor bij zien komen en de mogelijkheid dat alles nog verder uitgesteld zal worden.
Bij een uitstel, wat goed mogelijk is, gaan we alsnog moonen.

Alles is beter dan een immediate reject.

• Noedels
raq schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:18:
Bloedbad gaande bij de alts, je denkt altijd dat het niet lager kan... Check nano bv, geen schim meer van de ath.
Niet goed voor m'n btc waarde dit, maar de alts ijlen altijd een beetje na. Hopelijk nu ook weer
Op de 1 jaar statistiek nog altijd +2.284% hoor.
Denk dat de mensen die nano vorig jaar kochten niet echt klagen….

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

raq schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:18:
Ik heb nu ADA, XLM, NEO en ONT voor 90% in mijn pf en die gaan prima. Die eerste 2 heb ik o.a. ivm mogelijke Coinbase listing, waarvan ik echt in ADA geloof en niet echt de meerwaarde van XLM zie. NEO en ONT zijn grote stijgers (maar ook snelle dalers) en hebben ook USDT pairs. Verder 5% BTC en nog wat kleine plukjes alts.

Ik zou op dit soort momenten bij de kleinere alts wegblijven, alleen BTC en de top alts kan je nu denk ik veel van verwachten, uitzonderingen daargelaten uiteraard ...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zozo, massieve Altcoin dump! Jezus ga toch stijgen !!!! AAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ark 1 euro en 5 cent }:O. Is toch niet meer waard dan dat heh !! 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 24-07-2018 09:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

A87 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:29:
Zozo, massieve Altcoin dump! Jezus ga toch stijgen !!!! AAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ark 1 euro en 5 cent }:O. Is toch niet meer waard dan dat heh !! 8)7
Waar kijken jullie dan allemaal? Ziet er groen uit hier...

Pagina: 1 ... 190 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!