[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.125 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:40:
Hoe langer we nu boven de 7500 blijven des te steviger deze bodem wordt toch? Of is dat gewoon wishfull thinking aan mijn zijde?
Als ik nou zeg dat dat zo is, geloof je dat dan? We moeten echt geen afhakers hebben, gewoon holden die BTC en het liefst nog wat bijkopen. Maar ik denk wel dat het zo is. Je ziet na iedere kleine 1 minute candle daling dat ie weer stijgt, ik heb er een goed gevoel over.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30

The_Worst

Unox

Ik denk dat we pas echt 'veilig' zijn als wij erdoor zijn. Nu is iedereen bang dat wij er niet doorheen gaan en dus weer gaan terugvallen. Ik verwacht dat als wij erdoor zijn dat er wel wat mensen gaan in FOMO'en.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:43:
[...]

Als ik nou zeg dat dat zo is, geloof je dat dan? We moeten echt geen afhakers hebben, gewoon holden die BTC en het liefst nog wat bijkopen. Maar ik denk wel dat het zo is. Je ziet na iedere kleine 1 minute candle daling dat ie weer stijgt, ik heb er een goed gevoel over.
Haha ja ik snap wat je bedoelt maar nog maar klein tijdje terug gingen we soms dagenlang naar rechts om dan in 1 candle honderden dollars naar beneden te flikkeren om daarna weer tijden naar rechts te gaan. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde maar dan omhoog. Alhoewel vandaag wel een mooie stijgende lijn was.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:40:
Hoe langer we nu boven de 7500 blijven des te steviger deze bodem wordt toch? Of is dat gewoon wishfull thinking aan mijn zijde?
Naar mijn bescheiden mening zegt het niet zo veel. Op zich is het natuurlijk hoopgevend dat we tegen het resistance aan blijven plakken, maar anderzijds kan het erg snel neerwaarts gaan als we 'de keer teveel' het resistance proberen breken en opnieuw mislukken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

BAM! Bijna 7600! *O* *O* *O*

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:21
Dat ging ineens hard ja. Mooie groene flitsen. Zulke 'grote' candles worden ook meteen daarna weer op hun plek geduwd door de bears...

Edit: Alle hens aan dek!

[ Voor 23% gewijzigd door Joatg op 22-07-2018 23:22 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Btc is weer on Acid! Binnen een 5 minuten van 7540 naar 7580 naar 7390

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 22-07-2018 23:22 ]

PSN: Oldzkoel

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
stijging in VEN atm

of een stuiptrekking..

[ Voor 42% gewijzigd door Greymore1 op 22-07-2018 23:23 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En nu onder de 7400 :X

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Lol, weer zo'n fake pumpje, om de laatste mensen erin te slepen.

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:21
Wat is er aan de hand?

• PilatuS
  • Niet online
Joatg schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:23:
[...]

Wat is er aan de hand?
Niets. De 7600 was weer een te grote stap blijkbaar. Gisteren zagen we dit ook. Even een stuk omhoog en dan bam met 200 dollar omlaag.

• TomTorquay
Bam! Weer mislukt. En toch geen complete crash erna. Dit spelletje kan toch niet eindeloos blijven duren? Hoeveel keer nog?

Verwijderd

Verkocht om 23.00. Bijna altijd zondag rond die tijd. Nu lange weg omlaag. Let maar op

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:29:
[...]

Bam! Weer mislukt. En toch geen complete crash erna. Dit spelletje kan toch niet eindeloos blijven duren? Hoeveel keer nog?
Als we onder de 7200 komen ben ik weg.

Wat mij trouwens wel weer opvalt en wat gisteren ook zo was. De alts doen overdag een mooie plus. Iets als NEO deed 5%. Dan loopt dat terug naar iets in de plus of iets in de min. BTC doet dan nog niets. Dan gaat BTC even omhoog om vervolgens keihard te vallen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:46
Lol ze (bears/whales?) willen maar niet dat we (bull tweakers!) die 7500 doorbreken.. We moeten vast wachten tot de futures aflopen deze maand, dan gaan we los hehe

[ Voor 11% gewijzigd door PHPResource op 22-07-2018 23:37 ]

Verwijderd

We gaan zo de 7400 loslaten. Vannacht om 03.00/04.00 testen we de 7200. Morgen onder 7000. Verwacht ik. Wie wordt er nou ondertussen niet simpel van toch?

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:32:
Verkocht om 23.00. Bijna altijd zondag rond die tijd. Nu lange weg omlaag. Let maar op
Grapjas
:)
PilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:33:
Als we onder de 7200 komen ben ik weg.

Wat mij trouwens wel weer opvalt en wat gisteren ook zo was. De alts doen overdag een mooie plus. Iets als NEO deed 5%. Dan loopt dat terug naar iets in de plus of iets in de min. BTC doet dan nog niets. Dan gaat BTC even omhoog om vervolgens keihard te vallen.
$7200 lijkt mij inderdaad het niveau dat de bulls koste wat het kost moeten houden.

Ik twijfel een beetje om een ritje mee te pakken. Zoals je zegt is het nu al een paar dagen hetzelfde stramien. Zou dus rond $73xx een mooi instapmomentje zijn voor een dagtrade. Er dan weer uit op $7600 (of hoger, hangt af van de evolutie). Maar anderzijds is het wel heel typisch dat als je denkt een patroon ontdekt te hebben over een paar dagen gemeten, de koers dan plots een heel ander patroon begint te volgen op het moment jij instapt...

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:36:
We gaan zo de 7400 loslaten. Vannacht om 03.00/04.00 testen we de 7200. Morgen onder 7000. Verwacht ik. Wie wordt er nou ondertussen niet simpel van toch?
Misschien heb je gelijk, maar gisteren ging het ook zoals het nu gaat en hebben we vandaag de 7575 gehaald. We hebben de afgelopen dagen meerdere dumps van 200 of 300 gezien bij een high, maar iedere keer klimmen we toch weer omhoog. Ik moet nog maar zien dat we echt omlaag blijven gaan.
TomTorquay schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:41:
[...]

$7200 lijkt mij inderdaad het niveau dat de bulls koste wat het kost moeten houden.

Ik twijfel een beetje om een ritje mee te pakken. Zoals je zegt is het nu al een paar dagen hetzelfde stramien. Zou dus rond $73xx een mooi instapmomentje zijn voor een dagtrade. Er dan weer uit op $7600 (of hoger, hangt af van de evolutie). Maar anderzijds is het wel heel typisch dat als je denkt een patroon ontdekt te hebben over een paar dagen gemeten, de koers dan plots een heel ander patroon begint te volgen op het moment jij instapt...
Mogelijk gaan we straks weer omhoog om toch naar de 7800+ te gaan de komende dagen. Geen idee of het zo gaat zijn of niet. Durf er geen geld op in te zetten. Ben zelf op 6823 ingestapt toen het 10% omhoog ging vanaf daar. Blijf voorlopig vasthouden tot we onder die 7200 komen en weer terug naar de 6800 gaan.

Edit: 3e dag op rij: https://www.tradingview.c...-regular-dumping-pattern/

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 23-07-2018 00:03 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pff, dat was een beste dump.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
PilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:46:
[...]

Misschien heb je gelijk, maar gisteren ging het ook zoals het nu gaat en hebben we vandaag de 7575 gehaald. We hebben de afgelopen dagen meerdere dumps van 200 of 300 gezien bij een high, maar iedere keer klimmen we toch weer omhoog. Ik moet nog maar zien dat we echt omlaag blijven gaan.

[...]

Mogelijk gaan we straks weer omhoog om toch naar de 7800+ te gaan de komende dagen. Geen idee of het zo gaat zijn of niet. Durf er geen geld op in te zetten. Ben zelf op 6823 ingestapt toen het 10% omhoog ging vanaf daar. Blijf voorlopig vasthouden tot we onder die 7200 komen en weer terug naar de 6800 gaan.

Edit: 3e dag op rij: https://www.tradingview.c...-regular-dumping-pattern/
Dan zet je een stoploss net onder de 7200?

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:26:
[...]

Dan zet je een stoploss net onder de 7200?
Dat snap ik :)

• Bartvandelaar
Dat was een vraag 😊

Verwijderd

Gaat binance ook THOR bij schrijven of moet je VET naar een walet?

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:43:
Gaat binance ook THOR bij schrijven of moet je VET naar een walet?
Daar heeft Binance, naar mijn weten, nog niks over gezegd. Even afwachten dus.

Verwijderd

Ben erg benieuwt waar VEN gaat eindigen om 04.00

• ggj87
Ben ook benieuwd. Wat is nou wijsheid? Nu nog snel VEN kopen en in VET om laten zetten, of straks gewoon VET kopen?

• Greymore1
Nou, VEN, extra vroeg opgestaan.. U mag het zeggen.

06:00.. geen glorie. Terug mn mand in.

[ Voor 30% gewijzigd door Greymore1 op 23-07-2018 06:00 ]

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 05:52:
Nou, VEN, extra vroeg opgestaan.. U mag het zeggen.

06:00.. geen glorie. Terug mn mand in.
al 1,5u wakker. Want zolang Ven niet naar de maan gaat zal ik toch nog moeten opstaan om te werken :o , hoelang wachten nu tot er terug handel is in vet? Wat me deze ochtend ook is opgevallen is dat er nog steeds geen bananacoins in die wallet staan . Zo heeft het ook geen zin om te stressen in dat spelletje... _O-

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:06:
[...]
al 1,5u wakker. Want zolang Ven niet naar de maan gaat zal ik toch nog moeten opstaan om te werken :o , hoelang wachten nu tot er terug handel is in vet? Wat me deze ochtend ook is opgevallen is dat er nog steeds geen bananacoins in die wallet staan . Zo heeft het ook geen zin om te stressen in dat spelletje... _O-
Woensdag 6 uur in de ochtend.

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:12:
[...]

Woensdag 6 uur in de ochtend.
Perfect. Want ook al wakker dan _O-

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BTC stond op 23-07-2017 op $2,856,- Ik denk dat het later vandaag precies $5.000,- verschil gaat zijn en we (makkelijk) de $7.856,- doorbreken..

Fijne dag mensen en geniet van het mooie weer, je werk, vakantie etc. *O*

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25
Zou het nu wel gaan lukken? Ik pak de popcorn als ontbijt!

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/MdVCIvfr/

[ Voor 6% gewijzigd door Case op 23-07-2018 06:47 ]

Mijn Firewizzie

• ggj87
Waarom loopt LTC weer zo zwaar achter?

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Bitcoin is vandaag de dag one punch man in cryptoland. Wanneer zullen de alts bijtrekken?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:47
Bastrianos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:38:
Bitcoin is vandaag de dag one punch man in cryptoland. Wanneer zullen de alts bijtrekken?
hou het gemak :+

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:00
Op naar de $8000, dat lijkt me een mooi streven voor deze week :)

En nee, hier ook nog niks in Ethos of Banano qua nieuws helaas. Beetje geduld.

[ Voor 39% gewijzigd door Schuey op 23-07-2018 08:09 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Voor het eerst in een lange tijd dat Azië wat bijdroeg aan de waarde van Bitcoin in een nacht hier. Denk dat dit toch wel een bullish sign is. Nu nog even wachten tot Amerika wakker wordt :)

PSN: Oldzkoel

• WeZijnErBijna
  • Laatst online: 20-03-2025
Goedemorgen,
Ik heb ook maar even een account aangemaakt ipv enkel anoniem mee gluren.

Ik ben ergens vorig jaar zomer ingestapt met wat Alts... natuurlijk de grote pump mee gemaakt (gelukkig daar ook wat winst gepakt en uitgestapt. Maar met de kleine restanten die ik had laten staan ook het verlies gekregen natuurlijk.

Afgelopen vrijdag weer met wat meer ingestapt omdat ik wel weer het geloof dat de komende maanden de lijn omhoog weer gevonden zal worden echter moet ik mij nog uitgebreid gaan verdiepen in welke coins echt de potentie hebben voor de toekomst.

Op dit moment is het :
30% BTC - afgelopen vrijdag ingestapt
25% VEN - afgelopen vrijdag ingestapt
15% IOTA - afgelopen vrijdag ingestapt
10% BCH - overblijfsel van vorig jaar
6% DOGE - overblijfsel van vorig jaar
8% RDD - overblijfsel van vorig jaar
3% VTC - overblijfsel van vorig jaar
3% ABY - overblijfsel van vorig jaar

De overblijfselen van vorig jaar ga ik deze week even analyseren of er nog enigzins leven in deze coins zit of dat ik ze ga omzetten naar nieuwe initiatieven.

Echt handelen doe ik amper, ik wil het vooral vastzetten de langere termijn...

Edit: wijziging procenten.. klopte niet helemaal :)

[ Voor 4% gewijzigd door WeZijnErBijna op 23-07-2018 09:12 . Reden: Edit: wijziging procenten.. klopte niet helemaal :) ]

Verwijderd

Bastrianos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:38:
Ada oa ook, gister paar procentjes op kunnen pakken

Verwijderd

WeZijnErBijna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:00:
Goedemorgen,
Ik heb ook maar even een account aangemaakt ipv enkel anoniem mee gluren.

Ik ben ergens vorig jaar zomer ingestapt met wat Alts... natuurlijk de grote pump mee gemaakt (gelukkig daar ook wat winst gepakt en uitgestapt. Maar met de kleine restanten die ik had laten staan ook het verlies gekregen natuurlijk.

Afgelopen vrijdag weer met wat meer ingestapt omdat ik wel weer het geloof dat de komende maanden de lijn omhoog weer gevonden zal worden echter moet ik mij nog uitgebreid gaan verdiepen in welke coins echt de potentie hebben voor de toekomst.

Op dit moment is het :
30% BTC - afgelopen vrijdag ingestapt
25% VEN - afgelopen vrijdag ingestapt
15% IOTA - afgelopen vrijdag ingestapt
10% BCH - overblijfsel van vorig jaar
5% DOGE - overblijfsel van vorig jaar
6% RDD - overblijfsel van vorig jaar
3% ABY - overblijfsel van vorig jaar

De overblijfselen van vorig jaar ga ik deze week even analyseren of er nog enigzins leven in deze coins zit of dat ik ze ga omzetten naar nieuwe initiatieven.

Echt handelen doe ik amper, ik wil het vooral vastzetten de langere termijn...
Vergeet REQ niet, project ontwikkelt zich goed, helaas compleet van de charts afgevallen en nu voor een habbekrats op te rapen..

Ik scoop er elke maand een beetje extra van op.
Dit project kan een hele goede vooruitgang zijn voor de financiele sector om crypto te omarmen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38
Zijn we dan vanaf nu eindelijk de 7700 voorbij en blijven we daar ook boven? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
Afbeeldingslocatie: https://tenor.com/view/movie-time-movie-theater-watching-michael-jackson-gif-3579864
edit: jammer dat gifs het niet doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Case op 23-07-2018 09:29 ]

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Oeps. Toch maar weer teruggekocht. Ziet er rooskleuriger uit als gedacht.

• ggj87
1D RSI staat nu net in het overbought gebied, %R ruimschoots. Dat vind ik wel een beetje link. Ik vraag me af of het nog verder doorzet of dat we nu weer omlaag gaan. Het volume is ook weer niet zó hoog.

• Bastrianos
  • Laatst online: 06-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Ada oa ook, gister paar procentjes op kunnen pakken
Ik ook! 4%
Neo en Sky daarentegen worden vakkundig ontmantelt en omgesmolten tot btc.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Holochain gelist op binance, die zag ik al een paar keer voorbij komen hier op het forum als tip.
ik word er niet meteen warm van, maar de prijs rijst uiteraard weer de pan uit.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:36:
1D RSI staat nu net in het overbought gebied, %R ruimschoots. Dat vind ik wel een beetje link. Ik vraag me af of het nog verder doorzet of dat we nu weer omlaag gaan. Het volume is ook weer niet zó hoog.
Volume is inderdaad nogal laag waardoor whales veel invloed uit kunnen oefenen. Maar zolang ze alleen maar kopen is het mij wel best. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PHPResource
Opgelost.

Edit: Lijkt erop alsof de servers het moeilijk hebben van Kucoin. Komt vaker voor lees ik op internet, even afwachten maar

[ Voor 67% gewijzigd door PHPResource op 23-07-2018 10:31 ]

• Bartvandelaar
Gekke KEY. Aardige pnd coin onderhand. Eens kijken of ik daar wat procenten mee kan pakken.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:00
Dat dacht ik ook toen ik hem op 4800 kocht :+

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-01 15:08
Na het zien van de nieuwe account post, dacht ik ook maar mijn verhaal te delen.

Ik ben ergens eind November ingestapt nadat een vriend mij heel enthousiast over IOTA had verteld. Hij was zelf ergens begin zomer 2017 ingestapt waardoor hij al wat winst te pakken had.

Het klonk allemaal heel aantrekkelijk en de bull-markt tijdens mijn instap was zeker fijn, maar dit was mijn eerste keer met handelen en crypto dus ik wist totaal niet hoe ik moest reageren op veranderingen in de markt.

De eerste paar maanden was ik zwaarverslaafd aan de blockfolio/delta app maar deed achteraf gezien niet zo heel veel mee en daarom besloot ik om een portfolio op te zetten die ik voor een lange termijn wil vasthouden.

Dit is momenteel mijn portfolio:

27% - IOTA
26% - XLM
20% - ETH
15% - REQ
12% - VEN

Doordat ik eind November (net bij het begin van de stijging) was ingestap, heb ik pas sinds een maand verlies. Ik ben niet van plan om het de komende tijd te innen maar mocht er een soortgelijke tijd komen, zoals in November/December 2017, dan zal ik wellicht toch op een (hopelijk) hoogte punt een groot deel eruit halen om het op een later moment weer te investeren.

Verder maak ik gebruik van Binance/KuCoin en Coinbase voor al mijn transacties en wallets.

[ Voor 3% gewijzigd door Careclown op 23-07-2018 11:24 ]

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Goed om te lezen dat niet als enige direct als bezetene de koers bleef volgen. Probeer er vanaf te komen en houd me lekker bij de basis. Grofweg 89% XRP, 9% BTC en 2% ETH. HODLen die bende. Momenteel -10% ):

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooie run gehad gisternacht! Zat eraan te komen natuurlijk. 8k is een kwestie van tijd :9

Ondertussen doe ik elke dag wat schietgebedjes voor mijn alts want die zorgen er toch wel voor dat ik niet veel van de stijging van bitcoin meepak. 8)7

Ahja, ze trekken wel weer aan. Mooie inkoopmomenten en het is tijd voor mijn salaris die ik volgende maand pas ontvang, jammer.

[ Voor 33% gewijzigd door Tominatie op 23-07-2018 13:02 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:07:
Ondertussen doe ik elke dag wat schietgebedjes voor mijn alts want die zorgen er toch wel voor dat ik niet veel van de stijging van bitcoin meepak. 8)7
:(:) Ik heb m'n maandelijkse portie IOST zojuist weer ingekocht, doe m'n best voor je :+

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik zit er aan te denken om tijdens een duidelijke bullrun een groot gedeelte van m'n alt coins om te zetten in BTC. Aangezien voorgaande keren bij bullruns eerst BTC enorm steeg en vervolgens pas weer de alt coins.

• Greymore1
Elastos gaat ook lekker!

Verwijderd

Leuk dat veel lurkers nu ook een accountje aanmaken.

Die Bitcoin is weer lekker dominant bezig. Bazig muntje blijft het. Laten we hopen dat ie zich binnenkort wat meer inleeft in de alts en wat fortuin erin laat vloeien. De marketcap is relatief laag maar Bitcoin staat juist weer relatief hoog. Nog niet eerder gezien in de 8 maanden dat ik erin zit. Weer eens wat anders.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
SweetMango schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:11:
Ik zit er aan te denken om tijdens een duidelijke bullrun een groot gedeelte van m'n alt coins om te zetten in BTC. Aangezien voorgaande keren bij bullruns eerst BTC enorm steeg en vervolgens pas weer de alt coins.
Als je met een mes speelt, kun je gesneden worden.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ALTS trekken pas na 12 uur ofso aan als bitcoin ineens omhoog klapt.
Ik twijfel wel is dit de bodem of niet.....

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Greymore1
Noteer ook even: 1 VET gaat 1,83 Cent kosten.

• Bartvandelaar
Heerlijk die strijd die KEY gaande is. Kan ik wel uren naar kijken. Stoploss iets onder aankoop bedrag ingezet. Kan ik lekker ongegeneerd kijken welke kant het dubbeltje op valt. Kinderen net op bed dus zeker 2 uur kijk plezier >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Bartvandelaar op 23-07-2018 12:20 ]

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:10:
[...]

:(:) Ik heb m'n maandelijkse portie IOST zojuist weer ingekocht, doe m'n best voor je :+
Yep paar dagen mijn salaris ook weer overgeheveld in geweldige potentiële top alts maar ondertussen is het nog een stukkie verder gedaald. :+

Achja, opzich is het ook wel mooi om je gemiddelde inkoop prijs op deze manier flink omlaag te schroeven want mochten we dan een gigantische run krijgen is het toch wel erg lekker. :P

• A87
  • Niet online

A87

Dat bitcoin alles omlaag of omhoog trekt zegt alleen maar mee rhoe belangrijk het is dat alles met elkaar wordt verbonden op den duur (ARK).

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Over een (half) jaar baal je ervan dat je niet voor de prijzen hebt gekocht.
mooie tijden om nog even een laatste nieuwe pluk in te slaan voordat het los gaat.

• A87
  • Niet online

A87

Sam2013 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:24:
mooie tijden om nog even een laatste nieuwe pluk in te slaan voordat het los gaat.
Heb al achterlijk veel gekocht! Het gaat los in september! ===ETF approved _/-\o_ _/-\o_ voor grote investeerders. Of ik zeg dit verkeerd?? hmmmm

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:25 ]

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 10:39
Sam2013 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:24:
Waar baseer je dat op, als ik vragen mag? O-)

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
ghehe... mensen die hier denken dat er nog een grote bullrun aan zit te komen. Jullie worden allemaal genept door institutionele beleggers en de mensen die achter de exchanges zitten.

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:20:
Achja, opzich is het ook wel mooi om je gemiddelde inkoop prijs op deze manier flink omlaag te schroeven want mochten we dan een gigantische run krijgen is het toch wel erg lekker. :P
Ha, ik heb al 2 keer gedacht dat ik m'n gemiddelde inkoopprijs omlaag schroefde. Nu maar hopen dat het deze keer waar is. Maar ach, het inleggeld is afgeschreven en m'n oktobervakantie is al geboekt en betaald dus als ik er dit jaar niets uit kan trekken is dat prima.

• A87
  • Niet online

A87

ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:37:
ghehe... mensen die hier denken dat er nog een grote bullrun aan zit te komen. Jullie worden allemaal genept door institutionele beleggers en de mensen die achter de exchanges zitten.
https://media.giphy.com/media/BFPW5ugXi6ltm/giphy.gif

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:40 ]

• Tominatie
  • Niet online
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ [BEAR-ALARM: FUD]

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Heb ondertussen ook extra alts (met name Universa) gekocht, maar toch denk ik dat BTC nog flink gaat dalen. Heb iig nog geen echte paniek gezien....

• WeZijnErBijna
  • Laatst online: 20-03-2025
Mwah.. Ik heb wel het idee dat de kans er is dat op korte termijn een sprong gemaakt gaat worden maar eigenlijk maakt het niet uit want belangrijkste voor mij is dat ik blijf geloven dat op lange termijn de waarde zal stijgen.

Dus als het procentje voor procentje omhoog gaat dan hoor je mij niet klagen.

De kans dat het mis gaat en crypto markt verder instort is ingecalculeerd, dan is het jammer maar zal ik er niet minder om slapen. Het is ook een soort van hobby voor de meesten denk ik :)

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
deppenboks schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:57:
Kijk ook even naar Holochain jongens. Eind Q3 gaat de trein vertrekken, en niemand heeft het er nog over. Vraag wat je wil in de Holo telegram chat en je zult zien dat deze gasten echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Waar iedereen het nog over sharding heeft en zich blindstaart op het aantal tx/s gaan zij het spel veranderen.
vanaf morgenochtend 06:00 op Binance gelist, sinds gisteren +60%. En het is nog niet te laat, groei gaat nog veel harder straks als ze de hardware gaan uitleveren en bekendmaken hoe sterk de tech achter het project is. Vind het bijna jammer dat er nu al aandacht komt, had liever nog een paar weken extra bijgekocht op een lage prijs.

Dan maar hopen dat ik van de post-Binance-list-dip gebruik kan gaan maken.....

• deppenboks
  • Niet online
EvolutionX schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:45:
Heb ondertussen ook extra alts (met name Universa) gekocht, maar toch denk ik dat BTC nog flink gaat dalen. Heb iig nog geen echte paniek gezien....
Ergens de komende paar weken de ETF beoordeling, als die negatief is flinke dip in Augustus, als deze positief is begint de bullrun.

• A87
  • Niet online

A87

Toch maar bijgekocht net, ik denk eerlijk gezegd dat er een Bullrun aan zit te komen die in september compleet los gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 13:00 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
A87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:22:
Dat bitcoin alles omlaag of omhoog trekt zegt alleen maar mee rhoe belangrijk het is dat alles met elkaar wordt verbonden op den duur (ARK).
tja ark.... en btw je bent vergeten je post te editen... 8)7

• Tominatie
  • Niet online
Holders van potentiële top altcoins op dit moment:

Afbeeldingslocatie: https://im5.ezgif.com/tmp/ezgif-5-b757397957.gif

• A87
  • Niet online

A87

Tja, als je er goed over denkt, net weer een LAMBO aangeschaft.... (ff 5 jaar vooruit denken).
3e lambo in een week.. 8)7.
Kwestie van wachten.....

[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 13:13 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
U is op de hoogte dat BTC ooit, in een ver verleden, van $17,- terugsprong naar $0,01? En zelfs uit dat dal heeft hij weer omhoog kunnen kruipen. Moet je voor de lol dat filmpje eens opzoeken en de comments lezen die eronder staan.. Leerzame stof

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:14:
Leuk dat veel lurkers nu ook een accountje aanmaken.

Die Bitcoin is weer lekker dominant bezig. Bazig muntje blijft het. Laten we hopen dat ie zich binnenkort wat meer inleeft in de alts en wat fortuin erin laat vloeien. De marketcap is relatief laag maar Bitcoin staat juist weer relatief hoog. Nog niet eerder gezien in de 8 maanden dat ik erin zit. Weer eens wat anders.
Ik vind “lurken” echt smerig klinken. Ik kende de term nog niet. Krijg er ook een iets ander beeld bij..
Toch fijn dat ik hier elke dag weer iets nuttigs leer!

• A87
  • Niet online

A87

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zbSqRQ44q4Q]Op dit moment is TA wel interessant
|

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
deppenboks schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:55:
[...]

Ergens de komende paar weken de ETF beoordeling, als die negatief is flinke dip in Augustus, als deze positief is begint de bullrun.
Ik zit al een driekwart jaar in een BTC ETF verhandeldbaar via bijv. degiro. Zie ik iets over het hoofd?

Is btw ook een ETH ETF van.
http://www.nasdaqomxnordi...info?Instrument=SSE113749

• PHPResource
Kucoin zit enorm te kutten vandaag.. Continue foutmeldingen, halve saldo's en witte pagina's

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:30:
Kucoin zit enorm te kutten vandaag.. Continue foutmeldingen, halve saldo's en witte pagina's
Naar aanleiding hiervan ging ik ook maar even inloggen op Kucoin. Kreeg gelijk de schrik van mijn leven want mijn totale balans had een waarde van $0,14. Dacht even dat ik gehack was... 8)7

Hoop dat kucoin het snel gaat oplossen want deze bugs zijn wel erg vervelend.

• deppenboks
  • Niet online
BertusG schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:19:
[...]

Ik zit al een driekwart jaar in een BTC ETF verhandeldbaar via bijv. degiro. Zie ik iets over het hoofd?

Is btw ook een ETH ETF van.
http://www.nasdaqomxnordi...info?Instrument=SSE113749
ja :)

https://coingape.com/bitc...ight-approve-bitcoin-etf/

• Tominatie
  • Niet online
@PHPResource

"All funds are safe. our engineers right now are working on system upgrade. please be patient." ~ Kucoin.

Dus gewoon even wachten.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Chris.nl schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:10:
[...]

Daar heb ik ook e.e.a. van. De laatste tijd niet zo gunstig. Ik wilde nog ergens een keer wat meer Euro's erin gooien... Wachtte het hele weekend op een BTC dip. Maar ja... Die ging alleen maar hoger. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen :+

• ggj87
De hele markt is door elkaar gegooid, met name de alts. De een staat flink in de plus, de ander zwaar in de min. Heeft er iemand Holo? Staat op +70% :p

• ksborg
ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:04:
De hele markt is door elkaar gegooid, met name de alts. De een staat flink in de plus, de ander zwaar in de min. Heeft er iemand Holo? Staat op +70% :p
Nee, Lisk, ICON, IOStoken, Quantstamp... Afijn, vandaag ook gewoon weer 5% in de min :+.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heb HOLO maar heb ze dichtbij de ATH gekocht dus ik moet nog even voordat ik in de plus sta :'(

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:45:
@PHPResource

"All funds are safe. our engineers right now are working on system upgrade. please be patient." ~ Kucoin.

Dus gewoon even wachten.
Thanks. Helaas nooit een vooraankondiging van mogen ontvangen

• Chris.nl
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:49:
[...]

Daar heb ik ook e.e.a. van. De laatste tijd niet zo gunstig. Ik wilde nog ergens een keer wat meer Euro's erin gooien... Wachtte het hele weekend op een BTC dip. Maar ja... Die ging alleen maar hoger. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen :+
Haha, ik heb ze sinds maart en een 109% stijging op inleg meegemaakt tot 10 mei, om momenteel op -34% van m'n initiële inleg te staan. Flink volatiel muntje dus. Ik kan je geen advies geven, als je nu koopt heb je kans dat ie vanavond + of -10% staat. 'k Heb zelf de gok maar genomen :+

• A87
  • Niet online

A87

Vaak omdat domme mensen niet weten wat wat waard wordt in de toekomst, ik zie goede coins geen reet waard zijn.
Bijv. Power ledger en Partcl zijn 1000x zinniger dan praatjesmakers zoals het ''expandable'' VeChain/Eos.

Sterker nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelfs Bitconnect stond op #6!!!!!!!!!!!

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 14:41 ]

• Greymore1
Ik koop HOT morgen tussen de 1000 en 1500 gwei, en dan hopen op een 200% increase. Wil er zeker een ETH of meer instoppen deze keer.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

A87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:30:
[...]

Vaak omdat domme mensen niet weten wat wat waard wordt in de toekomst, ik zie goede coins geen reet waard zijn.
Bijv. Power ledger en Partcl zijn 1000x zinniger dan praatjesmakers zoals het ''expandable'' VeChain/Eos.
@A87 noemt mensen dom :P.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

ksborg schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:06:
[...]

Nee, Lisk, ICON, IOStoken, Quantstamp... Afijn, vandaag ook gewoon weer 5% in de min :+.
Icon is een link muntje. Flink verlies op geleden, uiteindelijk maar er uit gegooid. Stond toen rond 2900. Kan je nagaan.
Zal ooit wel weer een keer flink stijgen, maar ben blij dat ik er van af ben.

• ksborg
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Icon is een link muntje. Flink verlies op geleden, uiteindelijk maar er uit gegooid. Stond toen rond 2900. Kan je nagaan.
Zal ooit wel weer een keer flink stijgen, maar ben blij dat ik er van af ben.
Ik heb 50% eruit gedaan een tijd geleden op 24960 en zelfs dat was nog een goede keus. Met Lisk heb ik exact hetzelfde. Wel een keer verkocht en goedkoper weer ingekocht, maar dat was nog steeds rond de 150k... Hij zakt volledig weg. Team is druk, veel delays, er is geen hype meer. Dan is 't ook even helemaal weg. Toch heb ik er nog wel vertrouwen in. Nu verkopen is m.i. ook niet meer echt slim dus ik zie wel :+

Gelukkig doen m'n 2 grootste holdings het heel goed... Oh wacht never mind :X

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Greymore1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:40:
Ik koop HOT morgen tussen de 1000 en 1500 gwei, en dan hopen op een 200% increase. Wil er zeker een ETH of meer instoppen deze keer.
Holo of Hydo Protocol?
Pagina: 1 ... 188 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!