iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Haha ja ik snap wat je bedoelt maar nog maar klein tijdje terug gingen we soms dagenlang naar rechts om dan in 1 candle honderden dollars naar beneden te flikkeren om daarna weer tijden naar rechts te gaan. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde maar dan omhoog. Alhoewel vandaag wel een mooie stijgende lijn was.Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:43:
[...]
Als ik nou zeg dat dat zo is, geloof je dat dan? We moeten echt geen afhakers hebben, gewoon holden die BTC en het liefst nog wat bijkopen. Maar ik denk wel dat het zo is. Je ziet na iedere kleine 1 minute candle daling dat ie weer stijgt, ik heb er een goed gevoel over.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Naar mijn bescheiden mening zegt het niet zo veel. Op zich is het natuurlijk hoopgevend dat we tegen het resistance aan blijven plakken, maar anderzijds kan het erg snel neerwaarts gaan als we 'de keer teveel' het resistance proberen breken en opnieuw mislukken.AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:40:
Hoe langer we nu boven de 7500 blijven des te steviger deze bodem wordt toch? Of is dat gewoon wishfull thinking aan mijn zijde?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dat ging ineens hard ja. Mooie groene flitsen. Zulke 'grote' candles worden ook meteen daarna weer op hun plek geduwd door de bears...
Edit: Alle hens aan dek!
[ Voor 23% gewijzigd door Joatg op 22-07-2018 23:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 22-07-2018 23:22 ]
PSN: Oldzkoel
of een stuiptrekking..
[ Voor 42% gewijzigd door Greymore1 op 22-07-2018 23:23 ]
Niets. De 7600 was weer een te grote stap blijkbaar. Gisteren zagen we dit ook. Even een stuk omhoog en dan bam met 200 dollar omlaag.
Bam! Weer mislukt. En toch geen complete crash erna. Dit spelletje kan toch niet eindeloos blijven duren? Hoeveel keer nog?
Als we onder de 7200 komen ben ik weg.TomTorquay schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:29:
[...]
Bam! Weer mislukt. En toch geen complete crash erna. Dit spelletje kan toch niet eindeloos blijven duren? Hoeveel keer nog?
Wat mij trouwens wel weer opvalt en wat gisteren ook zo was. De alts doen overdag een mooie plus. Iets als NEO deed 5%. Dan loopt dat terug naar iets in de plus of iets in de min. BTC doet dan nog niets. Dan gaat BTC even omhoog om vervolgens keihard te vallen.
[ Voor 11% gewijzigd door PHPResource op 22-07-2018 23:37 ]
Verwijderd
GrapjasVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:32:
Verkocht om 23.00. Bijna altijd zondag rond die tijd. Nu lange weg omlaag. Let maar op
$7200 lijkt mij inderdaad het niveau dat de bulls koste wat het kost moeten houden.PilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:33:
Als we onder de 7200 komen ben ik weg.
Wat mij trouwens wel weer opvalt en wat gisteren ook zo was. De alts doen overdag een mooie plus. Iets als NEO deed 5%. Dan loopt dat terug naar iets in de plus of iets in de min. BTC doet dan nog niets. Dan gaat BTC even omhoog om vervolgens keihard te vallen.
Ik twijfel een beetje om een ritje mee te pakken. Zoals je zegt is het nu al een paar dagen hetzelfde stramien. Zou dus rond $73xx een mooi instapmomentje zijn voor een dagtrade. Er dan weer uit op $7600 (of hoger, hangt af van de evolutie). Maar anderzijds is het wel heel typisch dat als je denkt een patroon ontdekt te hebben over een paar dagen gemeten, de koers dan plots een heel ander patroon begint te volgen op het moment jij instapt...
Misschien heb je gelijk, maar gisteren ging het ook zoals het nu gaat en hebben we vandaag de 7575 gehaald. We hebben de afgelopen dagen meerdere dumps van 200 of 300 gezien bij een high, maar iedere keer klimmen we toch weer omhoog. Ik moet nog maar zien dat we echt omlaag blijven gaan.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:36:
We gaan zo de 7400 loslaten. Vannacht om 03.00/04.00 testen we de 7200. Morgen onder 7000. Verwacht ik. Wie wordt er nou ondertussen niet simpel van toch?
Mogelijk gaan we straks weer omhoog om toch naar de 7800+ te gaan de komende dagen. Geen idee of het zo gaat zijn of niet. Durf er geen geld op in te zetten. Ben zelf op 6823 ingestapt toen het 10% omhoog ging vanaf daar. Blijf voorlopig vasthouden tot we onder die 7200 komen en weer terug naar de 6800 gaan.TomTorquay schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:41:
[...]
$7200 lijkt mij inderdaad het niveau dat de bulls koste wat het kost moeten houden.
Ik twijfel een beetje om een ritje mee te pakken. Zoals je zegt is het nu al een paar dagen hetzelfde stramien. Zou dus rond $73xx een mooi instapmomentje zijn voor een dagtrade. Er dan weer uit op $7600 (of hoger, hangt af van de evolutie). Maar anderzijds is het wel heel typisch dat als je denkt een patroon ontdekt te hebben over een paar dagen gemeten, de koers dan plots een heel ander patroon begint te volgen op het moment jij instapt...
Edit: 3e dag op rij: https://www.tradingview.c...-regular-dumping-pattern/
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 23-07-2018 00:03 ]
Dan zet je een stoploss net onder de 7200?PilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:46:
[...]
Misschien heb je gelijk, maar gisteren ging het ook zoals het nu gaat en hebben we vandaag de 7575 gehaald. We hebben de afgelopen dagen meerdere dumps van 200 of 300 gezien bij een high, maar iedere keer klimmen we toch weer omhoog. Ik moet nog maar zien dat we echt omlaag blijven gaan.
[...]
Mogelijk gaan we straks weer omhoog om toch naar de 7800+ te gaan de komende dagen. Geen idee of het zo gaat zijn of niet. Durf er geen geld op in te zetten. Ben zelf op 6823 ingestapt toen het 10% omhoog ging vanaf daar. Blijf voorlopig vasthouden tot we onder die 7200 komen en weer terug naar de 6800 gaan.
Edit: 3e dag op rij: https://www.tradingview.c...-regular-dumping-pattern/
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat snap ikBartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:26:
[...]
Dan zet je een stoploss net onder de 7200?
En een antwoordBartvandelaar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:35:
Dat was een vraag 😊
Daar heeft Binance, naar mijn weten, nog niks over gezegd. Even afwachten dus.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:43:
Gaat binance ook THOR bij schrijven of moet je VET naar een walet?
06:00.. geen glorie. Terug mn mand in.
[ Voor 30% gewijzigd door Greymore1 op 23-07-2018 06:00 ]
Verwijderd
al 1,5u wakker. Want zolang Ven niet naar de maan gaat zal ik toch nog moeten opstaan om te werkenGreymore1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 05:52:
Nou, VEN, extra vroeg opgestaan.. U mag het zeggen.
06:00.. geen glorie. Terug mn mand in.
Woensdag 6 uur in de ochtend.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:06:
[...]
al 1,5u wakker. Want zolang Ven niet naar de maan gaat zal ik toch nog moeten opstaan om te werken, hoelang wachten nu tot er terug handel is in vet? Wat me deze ochtend ook is opgevallen is dat er nog steeds geen bananacoins in die wallet staan . Zo heeft het ook geen zin om te stressen in dat spelletje...
Fijne dag mensen en geniet van het mooie weer, je werk, vakantie etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Case op 23-07-2018 06:47 ]
hou het gemakBastrianos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:38:
Bitcoin is vandaag de dag one punch man in cryptoland. Wanneer zullen de alts bijtrekken?
En nee, hier ook nog niks in Ethos of Banano qua nieuws helaas. Beetje geduld.
[ Voor 39% gewijzigd door Schuey op 23-07-2018 08:09 ]
PSN: Oldzkoel
Ik heb ook maar even een account aangemaakt ipv enkel anoniem mee gluren.
Ik ben ergens vorig jaar zomer ingestapt met wat Alts... natuurlijk de grote pump mee gemaakt (gelukkig daar ook wat winst gepakt en uitgestapt. Maar met de kleine restanten die ik had laten staan ook het verlies gekregen natuurlijk.
Afgelopen vrijdag weer met wat meer ingestapt omdat ik wel weer het geloof dat de komende maanden de lijn omhoog weer gevonden zal worden echter moet ik mij nog uitgebreid gaan verdiepen in welke coins echt de potentie hebben voor de toekomst.
Op dit moment is het :
30% BTC - afgelopen vrijdag ingestapt
25% VEN - afgelopen vrijdag ingestapt
15% IOTA - afgelopen vrijdag ingestapt
10% BCH - overblijfsel van vorig jaar
6% DOGE - overblijfsel van vorig jaar
8% RDD - overblijfsel van vorig jaar
3% VTC - overblijfsel van vorig jaar
3% ABY - overblijfsel van vorig jaar
De overblijfselen van vorig jaar ga ik deze week even analyseren of er nog enigzins leven in deze coins zit of dat ik ze ga omzetten naar nieuwe initiatieven.
Echt handelen doe ik amper, ik wil het vooral vastzetten de langere termijn...
Edit: wijziging procenten.. klopte niet helemaal
[ Voor 4% gewijzigd door WeZijnErBijna op 23-07-2018 09:12 . Reden: Edit: wijziging procenten.. klopte niet helemaal :) ]
Verwijderd
Ada oa ook, gister paar procentjes op kunnen pakkenBastrianos schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:38:
Bitcoin is vandaag de dag one punch man in cryptoland. Wanneer zullen de alts bijtrekken?
Verwijderd
Vergeet REQ niet, project ontwikkelt zich goed, helaas compleet van de charts afgevallen en nu voor een habbekrats op te rapen..WeZijnErBijna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:00:
Goedemorgen,
Ik heb ook maar even een account aangemaakt ipv enkel anoniem mee gluren.
Ik ben ergens vorig jaar zomer ingestapt met wat Alts... natuurlijk de grote pump mee gemaakt (gelukkig daar ook wat winst gepakt en uitgestapt. Maar met de kleine restanten die ik had laten staan ook het verlies gekregen natuurlijk.
Afgelopen vrijdag weer met wat meer ingestapt omdat ik wel weer het geloof dat de komende maanden de lijn omhoog weer gevonden zal worden echter moet ik mij nog uitgebreid gaan verdiepen in welke coins echt de potentie hebben voor de toekomst.
Op dit moment is het :
30% BTC - afgelopen vrijdag ingestapt
25% VEN - afgelopen vrijdag ingestapt
15% IOTA - afgelopen vrijdag ingestapt
10% BCH - overblijfsel van vorig jaar
5% DOGE - overblijfsel van vorig jaar
6% RDD - overblijfsel van vorig jaar
3% ABY - overblijfsel van vorig jaar
De overblijfselen van vorig jaar ga ik deze week even analyseren of er nog enigzins leven in deze coins zit of dat ik ze ga omzetten naar nieuwe initiatieven.
Echt handelen doe ik amper, ik wil het vooral vastzetten de langere termijn...
Ik scoop er elke maand een beetje extra van op.
Dit project kan een hele goede vooruitgang zijn voor de financiele sector om crypto te omarmen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ook! 4%Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:00:
[...]
Ada oa ook, gister paar procentjes op kunnen pakken
Neo en Sky daarentegen worden vakkundig ontmantelt en omgesmolten tot btc.
ik word er niet meteen warm van, maar de prijs rijst uiteraard weer de pan uit.
Volume is inderdaad nogal laag waardoor whales veel invloed uit kunnen oefenen. Maar zolang ze alleen maar kopen is het mij wel best.ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:36:
1D RSI staat nu net in het overbought gebied, %R ruimschoots. Dat vind ik wel een beetje link. Ik vraag me af of het nog verder doorzet of dat we nu weer omlaag gaan. Het volume is ook weer niet zó hoog.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Edit: Lijkt erop alsof de servers het moeilijk hebben van Kucoin. Komt vaker voor lees ik op internet, even afwachten maar
[ Voor 67% gewijzigd door PHPResource op 23-07-2018 10:31 ]
Ik ben ergens eind November ingestapt nadat een vriend mij heel enthousiast over IOTA had verteld. Hij was zelf ergens begin zomer 2017 ingestapt waardoor hij al wat winst te pakken had.
Het klonk allemaal heel aantrekkelijk en de bull-markt tijdens mijn instap was zeker fijn, maar dit was mijn eerste keer met handelen en crypto dus ik wist totaal niet hoe ik moest reageren op veranderingen in de markt.
De eerste paar maanden was ik zwaarverslaafd aan de blockfolio/delta app maar deed achteraf gezien niet zo heel veel mee en daarom besloot ik om een portfolio op te zetten die ik voor een lange termijn wil vasthouden.
Dit is momenteel mijn portfolio:
27% - IOTA
26% - XLM
20% - ETH
15% - REQ
12% - VEN
Doordat ik eind November (net bij het begin van de stijging) was ingestap, heb ik pas sinds een maand verlies. Ik ben niet van plan om het de komende tijd te innen maar mocht er een soortgelijke tijd komen, zoals in November/December 2017, dan zal ik wellicht toch op een (hopelijk) hoogte punt een groot deel eruit halen om het op een later moment weer te investeren.
Verder maak ik gebruik van Binance/KuCoin en Coinbase voor al mijn transacties en wallets.
[ Voor 3% gewijzigd door Careclown op 23-07-2018 11:24 ]
Ondertussen doe ik elke dag wat schietgebedjes voor mijn alts want die zorgen er toch wel voor dat ik niet veel van de stijging van bitcoin meepak.
Ahja, ze trekken wel weer aan. Mooie inkoopmomenten en het is tijd voor mijn salaris die ik volgende maand pas ontvang, jammer.
[ Voor 33% gewijzigd door Tominatie op 23-07-2018 13:02 ]
Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:07:
Ondertussen doe ik elke dag wat schietgebedjes voor mijn alts want die zorgen er toch wel voor dat ik niet veel van de stijging van bitcoin meepak.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
Die Bitcoin is weer lekker dominant bezig. Bazig muntje blijft het. Laten we hopen dat ie zich binnenkort wat meer inleeft in de alts en wat fortuin erin laat vloeien. De marketcap is relatief laag maar Bitcoin staat juist weer relatief hoog. Nog niet eerder gezien in de 8 maanden dat ik erin zit. Weer eens wat anders.
Als je met een mes speelt, kun je gesneden worden.SweetMango schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:11:
Ik zit er aan te denken om tijdens een duidelijke bullrun een groot gedeelte van m'n alt coins om te zetten in BTC. Aangezien voorgaande keren bij bullruns eerst BTC enorm steeg en vervolgens pas weer de alt coins.
Ik twijfel wel is dit de bodem of niet.....
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 3% gewijzigd door Bartvandelaar op 23-07-2018 12:20 ]
Yep paar dagen mijn salaris ook weer overgeheveld in geweldige potentiële top alts maar ondertussen is het nog een stukkie verder gedaald.Chris.nl schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb m'n maandelijkse portie IOST zojuist weer ingekocht, doe m'n best voor je
Achja, opzich is het ook wel mooi om je gemiddelde inkoop prijs op deze manier flink omlaag te schroeven want mochten we dan een gigantische run krijgen is het toch wel erg lekker.
mooie tijden om nog even een laatste nieuwe pluk in te slaan voordat het los gaat.
Heb al achterlijk veel gekocht! Het gaat los in september! ===ETF approvedSam2013 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:24:
Over een (half) jaar baal je ervan dat je niet voor de prijzen hebt gekocht.
mooie tijden om nog even een laatste nieuwe pluk in te slaan voordat het los gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:25 ]
Waar baseer je dat op, als ik vragen mag?Sam2013 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:24:
Over een (half) jaar baal je ervan dat je niet voor de prijzen hebt gekocht.
Ha, ik heb al 2 keer gedacht dat ik m'n gemiddelde inkoopprijs omlaag schroefde. Nu maar hopen dat het deze keer waar is. Maar ach, het inleggeld is afgeschreven en m'n oktobervakantie is al geboekt en betaald dus als ik er dit jaar niets uit kan trekken is dat prima.Tominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:20:
Achja, opzich is het ook wel mooi om je gemiddelde inkoop prijs op deze manier flink omlaag te schroeven want mochten we dan een gigantische run krijgen is het toch wel erg lekker.
https://media.giphy.com/media/BFPW5ugXi6ltm/giphy.gifShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:37:
ghehe... mensen die hier denken dat er nog een grote bullrun aan zit te komen. Jullie worden allemaal genept door institutionele beleggers en de mensen die achter de exchanges zitten.
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 12:40 ]
ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:37:
ghehe... mensen die hier denken dat er nog een grote bullrun aan zit te komen. Jullie worden allemaal genept door institutionele beleggers en de mensen die achter de exchanges zitten.
Mwah.. Ik heb wel het idee dat de kans er is dat op korte termijn een sprong gemaakt gaat worden maar eigenlijk maakt het niet uit want belangrijkste voor mij is dat ik blijf geloven dat op lange termijn de waarde zal stijgen.ShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:37:
Dus als het procentje voor procentje omhoog gaat dan hoor je mij niet klagen.
De kans dat het mis gaat en crypto markt verder instort is ingecalculeerd, dan is het jammer maar zal ik er niet minder om slapen. Het is ook een soort van hobby voor de meesten denk ik
vanaf morgenochtend 06:00 op Binance gelist, sinds gisteren +60%. En het is nog niet te laat, groei gaat nog veel harder straks als ze de hardware gaan uitleveren en bekendmaken hoe sterk de tech achter het project is. Vind het bijna jammer dat er nu al aandacht komt, had liever nog een paar weken extra bijgekocht op een lage prijs.deppenboks schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:57:
Kijk ook even naar Holochain jongens. Eind Q3 gaat de trein vertrekken, en niemand heeft het er nog over. Vraag wat je wil in de Holo telegram chat en je zult zien dat deze gasten echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Waar iedereen het nog over sharding heeft en zich blindstaart op het aantal tx/s gaan zij het spel veranderen.
Dan maar hopen dat ik van de post-Binance-list-dip gebruik kan gaan maken.....
Ergens de komende paar weken de ETF beoordeling, als die negatief is flinke dip in Augustus, als deze positief is begint de bullrun.EvolutionX schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:45:
Heb ondertussen ook extra alts (met name Universa) gekocht, maar toch denk ik dat BTC nog flink gaat dalen. Heb iig nog geen echte paniek gezien....
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 13:00 ]
tja ark.... en btw je bent vergeten je post te editen...A87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:22:
Dat bitcoin alles omlaag of omhoog trekt zegt alleen maar mee rhoe belangrijk het is dat alles met elkaar wordt verbonden op den duur (ARK).
3e lambo in een week..
Kwestie van wachten.....
[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 13:13 ]
U is op de hoogte dat BTC ooit, in een ver verleden, van $17,- terugsprong naar $0,01? En zelfs uit dat dal heeft hij weer omhoog kunnen kruipen. Moet je voor de lol dat filmpje eens opzoeken en de comments lezen die eronder staan.. Leerzame stofShininNL schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:37:
Ik vind “lurken” echt smerig klinken. Ik kende de term nog niet. Krijg er ook een iets ander beeld bij..Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:14:
Leuk dat veel lurkers nu ook een accountje aanmaken.
Die Bitcoin is weer lekker dominant bezig. Bazig muntje blijft het. Laten we hopen dat ie zich binnenkort wat meer inleeft in de alts en wat fortuin erin laat vloeien. De marketcap is relatief laag maar Bitcoin staat juist weer relatief hoog. Nog niet eerder gezien in de 8 maanden dat ik erin zit. Weer eens wat anders.
Toch fijn dat ik hier elke dag weer iets nuttigs leer!
|
Ik zit al een driekwart jaar in een BTC ETF verhandeldbaar via bijv. degiro. Zie ik iets over het hoofd?deppenboks schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:55:
[...]
Ergens de komende paar weken de ETF beoordeling, als die negatief is flinke dip in Augustus, als deze positief is begint de bullrun.
Is btw ook een ETH ETF van.
http://www.nasdaqomxnordi...info?Instrument=SSE113749
Naar aanleiding hiervan ging ik ook maar even inloggen op Kucoin. Kreeg gelijk de schrik van mijn leven want mijn totale balans had een waarde van $0,14. Dacht even dat ik gehack was...PHPResource schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:30:
Kucoin zit enorm te kutten vandaag.. Continue foutmeldingen, halve saldo's en witte pagina's
Hoop dat kucoin het snel gaat oplossen want deze bugs zijn wel erg vervelend.
jaBertusG schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:19:
[...]
Ik zit al een driekwart jaar in een BTC ETF verhandeldbaar via bijv. degiro. Zie ik iets over het hoofd?
Is btw ook een ETH ETF van.
http://www.nasdaqomxnordi...info?Instrument=SSE113749
https://coingape.com/bitc...ight-approve-bitcoin-etf/
"All funds are safe. our engineers right now are working on system upgrade. please be patient." ~ Kucoin.
Dus gewoon even wachten.
Daar heb ik ook e.e.a. van. De laatste tijd niet zo gunstig. Ik wilde nog ergens een keer wat meer Euro's erin gooien... Wachtte het hele weekend op een BTC dip. Maar ja... Die ging alleen maar hoger. Nu weet ik niet meer wat ik moet doenChris.nl schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb m'n maandelijkse portie IOST zojuist weer ingekocht, doe m'n best voor je
Nee, Lisk, ICON, IOStoken, Quantstamp... Afijn, vandaag ook gewoon weer 5% in de minggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:04:
De hele markt is door elkaar gegooid, met name de alts. De een staat flink in de plus, de ander zwaar in de min. Heeft er iemand Holo? Staat op +70%
Heb HOLO maar heb ze dichtbij de ATH gekocht dus ik moet nog even voordat ik in de plus staggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:04:
De hele markt is door elkaar gegooid, met name de alts. De een staat flink in de plus, de ander zwaar in de min. Heeft er iemand Holo? Staat op +70%
Thanks. Helaas nooit een vooraankondiging van mogen ontvangenTominatie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:45:
@PHPResource
"All funds are safe. our engineers right now are working on system upgrade. please be patient." ~ Kucoin.
Dus gewoon even wachten.
Haha, ik heb ze sinds maart en een 109% stijging op inleg meegemaakt tot 10 mei, om momenteel op -34% van m'n initiële inleg te staan. Flink volatiel muntje dus. Ik kan je geen advies geven, als je nu koopt heb je kans dat ie vanavond + of -10% staat. 'k Heb zelf de gok maar genomenksborg schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:49:
[...]
Daar heb ik ook e.e.a. van. De laatste tijd niet zo gunstig. Ik wilde nog ergens een keer wat meer Euro's erin gooien... Wachtte het hele weekend op een BTC dip. Maar ja... Die ging alleen maar hoger. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Vaak omdat domme mensen niet weten wat wat waard wordt in de toekomst, ik zie goede coins geen reet waard zijn.ggj87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:04:
Bijv. Power ledger en Partcl zijn 1000x zinniger dan praatjesmakers zoals het ''expandable'' VeChain/Eos.
Sterker nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelfs Bitconnect stond op #6!!!!!!!!!!!
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 23-07-2018 14:41 ]
@A87 noemt mensen domA87 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:30:
[...]
Vaak omdat domme mensen niet weten wat wat waard wordt in de toekomst, ik zie goede coins geen reet waard zijn.
Bijv. Power ledger en Partcl zijn 1000x zinniger dan praatjesmakers zoals het ''expandable'' VeChain/Eos.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Icon is een link muntje. Flink verlies op geleden, uiteindelijk maar er uit gegooid. Stond toen rond 2900. Kan je nagaan.ksborg schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:06:
[...]
Nee, Lisk, ICON, IOStoken, Quantstamp... Afijn, vandaag ook gewoon weer 5% in de min.
Zal ooit wel weer een keer flink stijgen, maar ben blij dat ik er van af ben.
Ik heb 50% eruit gedaan een tijd geleden op 24960 en zelfs dat was nog een goede keus. Met Lisk heb ik exact hetzelfde. Wel een keer verkocht en goedkoper weer ingekocht, maar dat was nog steeds rond de 150k... Hij zakt volledig weg. Team is druk, veel delays, er is geen hype meer. Dan is 't ook even helemaal weg. Toch heb ik er nog wel vertrouwen in. Nu verkopen is m.i. ook niet meer echt slim dus ik zie welVerwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:50:
[...]
Icon is een link muntje. Flink verlies op geleden, uiteindelijk maar er uit gegooid. Stond toen rond 2900. Kan je nagaan.
Zal ooit wel weer een keer flink stijgen, maar ben blij dat ik er van af ben.
Gelukkig doen m'n 2 grootste holdings het heel goed... Oh wacht never mind
Holo of Hydo Protocol?Greymore1 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:40:
Ik koop HOT morgen tussen de 1000 en 1500 gwei, en dan hopen op een 200% increase. Wil er zeker een ETH of meer instoppen deze keer.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!