Verkoop je ze wel eens om dan weer goedkoper terug te kopen? Ik doe dat eigenlijk niet met mijn portfolio, maar steeds zie ik wat behaalde winsten weer snel verdampen in deze beren markt.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:38:
Zie trouwens nu pas dat die 2.000.000 CSC die ik twee weken terug kocht voor 0,000380 nu al op 0,000600 staat
Best een hele dikke winst in deze barre tijden
Verwijderd
Heel soms als het veel isBeaulion schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Verkoop je ze wel eens om dan weer goedkoper terug te kopen? Ik doe dat eigenlijk niet met mijn portfolio, maar steeds zie ik wat behaalde winsten weer snel verdampen in deze beren markt.
Maar uit eindelijk wil ik ze behouden voor als de dag met het grote nieuws aanbreekt
Grappig dat de jongste hier het meest volwassen reageert
Verwijderd
Jazeker. Doordat Kryll gelist is op CoinCodex is het tradingvolume flink omhoog gegaan en zijn ze opgenomen in coinmarketcap.com. Nu nog eventjes een x1000 en ik ben tevreden.
Verwijderd
Heb je er veel?Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:20:
[...]
Jazeker. Doordat Kryll gelist is op CoinCodex is het tradingvolume flink omhoog gegaan en zijn ze opgenomen in coinmarketcap.com. Nu nog eventjes een x1000 en ik ben tevreden.
Iets zegt me dat jij en @Slux gewoon een keertje moeten gaan sparren. Ff de frustaties eruit slaan en dan weer verderVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:18:
[...]
Ofcourse
ik moet me wat minder storen aan die meid die op elke post van mij iri reageert
Beste vrienden worden jullie denk ik nooit
Dat terzijde, bitcoin heeft na z'n correctie tot 7.2k weer een stabiele lijn omhoog gevonden. Als we deze keer de 7500 passeren gaan we ook niet meer lager dan die 7500 komen, denk dat iedereen nu wel gelooft in een verdere stijging naar 7.8k. Verwacht vandaag sowieso wat actie, al is het maar om weer door die 7500 te komen waar we 5 jaar voor nodig hebben.
Verwijderd
Dat helaas niet. 500 maar, het minimale aankoopbedrag tijdens de ico.
Heb er al 60% verlies op dus gaat prima mee met de rest van mn PF. Helemaal top
Verwijderd
He das dan weer k*t maar het kan zo maar gaan knallen nuVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:23:
[...]
Dat helaas niet. 500 maar, het minimale aankoopbedrag tijdens de ico.
Heb er al 60% verlies op dus gaat prima mee met de rest van mn PF. Helemaal top
Jongens, er staat een mooi stukje tekst voordat je post:
Wees vriendelijk, reageer niet op de man. <====
Hou het gezellig. (En praat over GET en de toekomst van deze mooie munt ;-) )
Wilde altijd al iets over computers weten
Verwijderd
Indd het moet over munten gaanSirDarkAngel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:31:
Jongens, er staat een mooi stukje tekst voordat je post:
Maar daar krijg je de kans niet voor
En ik kan die GET niet kopen helaas
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 12:32 ]
EVEN ARK SHILLEN
https://shop.ark.io/collections/t-shirts
Op zich vette shirts
https://shop.ark.io/collections/t-shirts
Op zich vette shirts
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 12:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Om het even in perspectief te zien: Dartfreak jij staat x10 en Slux is een early adopter met een bankrekening van hier tot tokyo.
Ondertussen stapte ik vorig jaar in op een bitcoin van $6000 en ging ik meerdere malen over de kop waarna ik enorme FOMO kreeg en extra bijkocht in de dip dat toen rond de $12000 lag. Nu zijn we een jaar verder en sta ik gewoon verlies, niet enorm verlies zoals sommige hier.. Denk nu -7% van m'n inleg, mede ook omdat ik zo intens hard heb lopen bijkopen op $6000 (wat vorig jaar dus ook m'n instapmoment was haha).
Eindstand gaan we vanaf hier kaulo hard moonen en ga we allemaal zwaar over de kop. Mr tominatie bijft bijkopen en strijden tot de dood.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit verhaal heb getypt maar eh... laat elkaar gewoon met rust haha
Ondertussen stapte ik vorig jaar in op een bitcoin van $6000 en ging ik meerdere malen over de kop waarna ik enorme FOMO kreeg en extra bijkocht in de dip dat toen rond de $12000 lag. Nu zijn we een jaar verder en sta ik gewoon verlies, niet enorm verlies zoals sommige hier.. Denk nu -7% van m'n inleg, mede ook omdat ik zo intens hard heb lopen bijkopen op $6000 (wat vorig jaar dus ook m'n instapmoment was haha).
Eindstand gaan we vanaf hier kaulo hard moonen en ga we allemaal zwaar over de kop. Mr tominatie bijft bijkopen en strijden tot de dood.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit verhaal heb getypt maar eh... laat elkaar gewoon met rust haha
Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij post, jij dus ook. Dus als je constant in kinderachtige discussies verzandt heb je er zelf waarschijnlijk ook schuld aan.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:31:
[...]
Indd het moet over munten gaan
Maar daar krijg je de kans niet voor
En ik kan die GET niet kopen helaas
Ik heb van een aantal users wat reacties getrashed, maar we blijven niet aan de gang met opruimen.
Verwijderd
Volledig mee eensGrotman schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:35:
[...]
Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij post, jij dus ook. Dus als je constant in kinderachtige discussies verzandt heb je er zelf waarschijnlijk ook schuld aan.
Ik heb van een aantal users wat reacties getrashed, maar we blijven niet aan de gang met opruimen.
Dus dat onderuit halen continu om maar te graven moet een keer stoppen.
Dan word het wat leuker
De 7600 is een flinke barrière voor BTC maar het is een goed teken dat hij na het onsuccesvol testen niet terug zakt onder de 7200. Ik blijf bullish voor december 2018!
Verwijderd
Ik ook en denk dat als de winter maanden aanbreken en de mensen weer achter de pc zitten zal er ook meer geld in vloeienPHPResource schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:45:
De 7600 is een flinke barrière voor BTC maar het is een goed teken dat hij na het onsuccesvol testen niet terug zakt onder de 7200. Ik blijf bullish voor december 2018!

Gewoon de dip blijven kopen jongens, holders & bulls zullen uiteindelijk winnen. 8k soon.
Ervan uitgaande dat je doelde op mijn VEN reactie. Toen de crypto hype op zijn hoogtepunt was schoot de prijs van VEN omhoog toen er een amateuristisch filmpje uitkwam waarbij een simpele robot arm tergend langzaam NFC chips van het ene bakje naar het andere bakje verplaatste was in mijn optiek al duidelijk dat er niet een erg professioneel team achter zat. Toen even later een filmpje uitkwam waarbij de receptioniste een dikke winterjas aan had en zo goed als alles nep en 'out of place' leek was het voor mij wel duidelijk dat het niet veel soeps was. Tenminste toen nog niet. Het kan later altijd beter worden natuurlijk maar dat is in dit geval niet gebeurd. Erg veel tegenstrijdige berichten en roadmaps zijn er uitgekomen. Plus veel nep/hype nieuws zoals die partnership met BMW.
Daarbij komt nog dat de use case (high end items op authenticiteit controleren) erg veel haken en ogen hebben aangezien een NFC chip makkelijk te vervalsen is en dat de blockchain daar niet per se veel bij kan helpen. Het kan het vervalsen misschien zelfs makkelijker maken.
Het enigste wat het VEN team goed heeft gedaan in mijn optiek is het ophypen van de munt. Het lijkt erop dat ze op elk relatief groot forum een "Facedown" of een "A87" hadden die constant aan het shillen waren en mensen mee hebben getrokken op de VEN hype train. Nu is er een wat rommelige token swap waarbij mijn vertrouwen in dit muntje tot onder het nulpunt is gedaald.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nu is het verschil tussen een Facedown en een A87 wel groot. A87 roept niet alleen maar dat Ark na de 100 euro gaat maar geeft hier ook nog geweldige onderbouwingen voor (over de techniek, use cases, parabolic moves etc.). Daarnaast deelt hij geregeld top interviews met random mensen van Ark.Het enigste wat het VEN team goed heeft gedaan in mijn optiek is het ophypen van de munt. Het lijkt erop dat ze op elk relatief groot forum een "Facedown" of een "A87" hadden die constant aan het shillen waren en mensen mee hebben getrokken op de VEN hype train.
Dit heb ik Facedown nooit zien doen, die schreeuwde gewoon het forum bij elkaar en als je dan geen Ven kocht was je de grootste lamlul van het forum.
Eindstand: VEN is idd echt een klote muntje, veel meer vertrouwen in Waltonchain, TE-food en OriginTrail.
[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 22-07-2018 13:08 ]
Haha ja tja. Mijn mening is precies andersom. Alhoewel Facedown een beetje vreemde gedachtegang had soms waren zijn posts wel goed opgebouwd en prettig om te lezen en waren de discussies tussen hem en vooral @Richh zowel informatief als vermakelijk om te lezen. Dat kan ik van meneer "Ik heb mijn hele HDD vol met low-res SBS6 shitzooi screenshots" niet zeggen.Tominatie schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:06:
[...]
Nu is het verschil tussen een Facedown en een A87 wel groot. A87 roept niet alleen maar dat Ark na de 100 euro gaat maar geeft hier ook nog geweldige onderbouwingen voor (over de techniek, use cases, parabolic moves etc.). Daarnaast deelt hij geregeld top interviews met random mensen van Ark.
Dit heb ik Facedown nooit zien doen, die schreeuwde gewoon het forum bij elkaar en als je dan geen Ven kocht was je de grootste lamlul van het forum.
Verwijderd
Winter is comingVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:48:
[...]
Ik ook en denk dat als de winter maanden aanbreken en de mensen weer achter de pc zitten zal er ook meer geld in vloeien
Haha, ohja die eeuwige discussies toen met Rich en Facedown, er komen nu wel wat herinneren naar boven. Achja, ik heb het nooit gezien in Ven, 't was echt een te groot hype muntje voor mij. Maar misschien gaan ze het wel helemaal maken, we zullen 't in 2027 wel zien.AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:10:
[...]
Haha ja tja. Mijn mening is precies andersom. Alhoewel Facedown een beetje vreemde gedachtegang had soms waren zijn posts wel goed opgebouwd en prettig om te lezen en waren de discussies tussen hem en vooral @Richh zowel informatief als vermakelijk om te lezen. Dat kan ik van meneer "Ik heb mijn hele HDD vol met low-res SBS6 shitzooi screenshots" niet zeggen.
Ik hoop in 2027 al te kunnen rentenieren van mijn crypto gainz!Tominatie schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:15:
[...]
Haha, ohja die eeuwige discussies toen met Rich en Facedown, er komen nu wel wat herinneren naar boven. Achja, ik heb het nooit gezien in Ven, 't was echt een te groot hype muntje voor mij. Maar misschien gaan ze het wel helemaal maken, we zullen 't in 2027 wel zien.
De fantastische Vechain hype aan het begin van dit jaar:
De kantoor video kan ik nergens meer vinden trouwens. Heb even het officiële Vechain YT kanaal bekeken en in elk geval op marketing gebied zijn ze beter geworden.
Verwijderd
Er was ook nog een foto van Sunny lu himself in de jungle met een groot kap mes als of hij indiana wasAtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:20:
[...]
Ik hoop in 2027 al te kunnen rentenieren van mijn crypto gainz!![]()
De fantastische Vechain hype aan het begin van dit jaar:
[video]
De kantoor video kan ik nergens meer vinden trouwens. Heb even het officiële Vechain YT kanaal bekeken en in elk geval op marketing gebied zijn ze beter geworden.
Waarom zou iemand nu 50 BTC op 7460 Dollar te koop zetten en daarmee mogelijk een downtrend veroorzaken (doet hij niet in zijn eentje, weet ik ook wel, maar alle kleine beetjes dragen er aan bij), terwijl je deze ook door de fomo opgegeten kunt laten worden op 7980 Dollar later vandaag? 50 x 520 Dollar is toch wel de moeite waard toch, ook voor een whale...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
50 btc, waar gaat het over?Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:35:
Waarom zou iemand nu 50 BTC op 7460 Dollar te koop zetten en daarmee mogelijk een downtrend veroorzaken (doet hij niet in zijn eentje, weet ik ook wel, maar alle kleine beetjes dragen er aan bij), terwijl je deze ook door de fomo opgegeten kunt laten worden op 7980 Dollar later vandaag? 50 x 520 Dollar is toch wel de moeite waard toch, ook voor een whale...
Daarom zei ik ook "alle kleine beetjes helpen", als ik whale zou zijn, dan zou ik ervoor zorgen samen met anderen dat de opwaartse trend snel weer gevonden zou worden en dat niet teveel dwarsbomen.
Tenzij je sarcastisch was, want uiteindelijk blijft 373.000 Dollar toch wel een mooi groot huis, mits je niet in Amsterdam woont.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ff een weekje naar de Alpe d'Huez geweest en eerste reactie: What the f*ck is er met m'n alts gebeurd?
24k sats voor VEN en over de rest nog maar te zwijgen.
24k sats voor VEN en over de rest nog maar te zwijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 22-07-2018 14:17 ]
Of je gaat als whale short in deze tijd.Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:43:
[...]
Daarom zei ik ook "alle kleine beetjes helpen", als ik whale zou zijn, dan zou ik ervoor zorgen samen met anderen dat de opwaartse trend snel weer gevonden zou worden en dat niet teveel dwarsbomen.
Tenzij je sarcastisch was, want uiteindelijk blijft 373.000 Dollar toch wel een mooi groot huis, mits je niet in Amsterdam woont.
Paar keer wat pumpjes creëren zodat er weer nieuw geld in komt, om vervolgens weer short te gaan.
Veel makkelijker dan een up trend, veranderd de markt in een positieve zin ga je long.
cryptomarkt is net als een snoepje voor een kind houden en hem er net niet bij laten
Dat VeChain filmpje was ook zon beetje door iedereen hier met de grond gelijk gemaakt paar maanden geleden. Gaat hij het weer proberen hoorVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:32:
[...]
Er was ook nog een foto van Sunny lu himself in de jungle met een groot kap mes als of hij indiana was
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 15:15 ]
De actie lijkt nu te beginnen...Greymore1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:40:
Saaie bende vandaag. Tientjes werk.
Alle seinen staan weer op groen, mooie BTC buy orders van >50 BTC op Binance en ik ben zojuist weer helemaal ingestapt (BTC, ADA, ONT, NEO en XLM). Hopelijk nu een stijging zonder daarna weer direct naar beneden te gaan.
Komop, knallen!
Ik hoop op nog een klein schot richting maan van VEN voor die snapshot, maar het zal het tegenovergestelde wel worden. Als ie geen 10% stijging haalt verkoop ik ze niet. Bewaar er wel een paar honderd mocht ie wel lekker gaan. Wat de prijs na de swap gaat zijn voor 1 VET... laten we hopen dat het snel naar 5 cent gaat
Als je dat geld nu even in BTC stopt, dan help je de hele markt EN jezelfGreymore1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:09:
Ik hoop op nog een klein schot richting maan van VEN voor die snapshot, maar het zal het tegenovergestelde wel worden. Als ie geen 10% stijging haalt verkoop ik ze niet. Bewaar er wel een paar honderd mocht ie wel lekker gaan. Wat de prijs na de swap gaat zijn voor 1 VET... laten we hopen dat het snel naar 5 cent gaat
Is BTC momenteel al niet voldoende 'geholpen' met een dominance van boven de 45%?
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Dan stijgt VEN echt gelijk, weet het zeker. Mis ik die boot weer, of verlies er weer op. Zo gaat het echt altijd op binance bij mij. Zit wel met een klein bedrag in BTC, die bewaar ik nog even, maar wat ik in VEN heb zitten moet maar even blijven staan. Bedankt dat je me een handje wil helpen maar het is te vaak mis gegaan met dit soort dingen.Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:20:
[...]
Als je dat geld nu even in BTC stopt, dan help je de hele markt EN jezelf
Nee joh. BTC moet gewoon 250k gaan doen met een dominance van 90%Maestro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:25:
Is BTC momenteel al niet voldoende 'geholpen' met een dominance van boven de 45%?
De strijd om de 7500 barst weer los. Zag net al enorme shorts gerekt worden. Vraag me af wanneer de bears zich overgeven. Go bulls!
Denk dat we de 7.8k wel gaan halen binnen niet al te lange tijd.
Waarom gaan mensen in godesnam bears als er 3 grote bodems zijn geweest.Tominatie schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:47:
De strijd om de 7500 barst weer los. Zag net al enorme shorts gerekt worden. Vraag me af wanneer de bears zich overgeven. Go bulls!
Welkom bij #teambullPilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:00:
Denk dat we de 7.8k wel gaan halen binnen niet al te lange tijd.
Vindt het best bijzonder dat de bears weer stand houden bij 7.5k. Had verwacht dat de bears wel een beetje aan hun geaardheid zouden twijfelen, maar ze blijven gewoon doodleuk shorten om straks weer #rekt te gaan.
Life of a bear... ^
#becomeAbull
Als dat nodig is om de 250k te halen: ook primaPilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:29:
[...]
Nee joh. BTC moet gewoon 250k gaan doen met een dominance van 90%
Door m'n recente instap heb ik een nogal ehm... afwijkend beeld van die dominance waarin 45% al hoog is.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Alles is nog mogelijk hoor. Het kan prima dat we niet langs de 8k komen en bodem 4 gaan opzoeken.A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:04:
[...]
Waarom gaan mensen in godesnam bears als er 3 grote bodems zijn geweest.
45% is ook hoog, maar dat geeft ook wel aan waar het vertrouwen zit en wie er na al die jaren met nieuwe coins nog steeds de koning is.Maestro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:07:
[...]
Als dat nodig is om de 250k te halen: ook prima
Door m'n recente instap heb ik een nogal ehm... afwijkend beeld van die dominance waarin 45% al hoog is.
[ Voor 42% gewijzigd door PilatuS op 22-07-2018 17:10 ]
Moeizaam maar stukje bij stukje komen we hoger. Longs winnen het van de shorts at the moment. Rip bears. Maar kan straks weer anders zijn...
edit
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 17:35 ]
Whoehoe, @PilatuS is positief, daar is erg veel voor nodig, dus het kan niet anders dan dat we mooie groene tijden krijgen, super!!!!
Ik vind dit allemaal geweldig! Ik ben erg visueel ingesteld dus ik zie al beren en stieren tegenover elkaar staan powers op te bouwen a la DragonBall z.Tominatie schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:06:
[...]
Welkom bij #teambull![]()
![]()
Vindt het best bijzonder dat de bears weer stand houden bij 7.5k. Had verwacht dat de bears wel een beetje aan hun geaardheid zouden twijfelen, maar ze blijven gewoon doodleuk shorten om straks weer #rekt te gaan.
Life of a bear... ^
#becomeAbull
Met een beetje fantasie is de btc chart een epic battle!
mooi man kan die ook voorspellen wanneer het gaat regenen dat zou beter uit komen deze weekTaro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:39:
Whoehoe, @PilatuS is positief, daar is erg veel voor nodig, dus het kan niet anders dan dat we mooie groene tijden krijgen, super!!!!![]()
![]()
De komende 4 dagen blijft het droog.bie100 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:45:
[...]
mooi man kan die ook voorspellen wanneer het gaat regenen dat zou beter uit komen deze week
Zo
Een landelijke hittegolf met ook op het hoofdstation de Bilt tropische temperaturen komt eraan! De warmte zal deze week anders aanvoelen. Het wordt niet alleen overdag nog een flink stuk warmer, ’s nachts koelt het niet meer zo lekker af zoals afgelopen weken. Wellicht zal het RIVM in de loop van de week het Nationale Hitteplan activeren…
PLEASE GOD NOOOOOOooooo
Als bitcoin groen wordt mag het wel.
PLEASE GOD NOOOOOOooooo
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 17:57 ]
Daar zet ik mijn geld voorlopig op in.PilatuS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:08:
Alles is nog mogelijk hoor. Het kan prima dat we niet langs de 8k komen en bodem 4 gaan opzoeken.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb het ook over regen, namelijk het gebrek er aan
Maar, vooruit. De komende dagen wordt het zo heet dat er wel onweer moet komen. Ik ga voor de aankomende zondag.
Ben zo happy met me airco, heerlijk laat de temperatuur maar stijgen net als btc.A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:57:
Een landelijke hittegolf met ook op het hoofdstation de Bilt tropische temperaturen komt eraan! De warmte zal deze week anders aanvoelen. Het wordt niet alleen overdag nog een flink stuk warmer, ’s nachts koelt het niet meer zo lekker af zoals afgelopen weken. Wellicht zal het RIVM in de loop van de week het Nationale Hitteplan activeren…
PLEASE GOD NOOOOOOooooo
Verwijderd
Ik heb goede hoop dat VEN nog wel wat gaat doen vanavondGreymore1 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:26:
[...]
Dan stijgt VEN echt gelijk, weet het zeker. Mis ik die boot weer, of verlies er weer op. Zo gaat het echt altijd op binance bij mij. Zit wel met een klein bedrag in BTC, die bewaar ik nog even, maar wat ik in VEN heb zitten moet maar even blijven staan. Bedankt dat je me een handje wil helpen maar het is te vaak mis gegaan met dit soort dingen.
Ik eigenlijk ook wel, maar ik zie het ook wel anders gaan. De ETF kan zomaar voor een uptrend zorgen. Als je naar 2014 kijkt zouden we nog flink laag moeten gaan, maar het zijn nu wel andere tijden. Heb wel wat hoop dat we de weg omhoog kunnen gaan vinden, maar geen idee of het ook echt gaat gebeuren.
Ook happy met je stroomrekening?zwerfkater schreef op zondag 22 juli 2018 @ 18:20:
[...]
Ben zo happy met me airco, heerlijk laat de temperatuur maar stijgen net als btc.
Voor de stroomkosten van een airco kan je ook fulltime een nieuwe Antminer BTC laten minen
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 22-07-2018 18:30 ]
De restwaarde is alleen iets gunstigerTaro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 18:29:
[...]
Ook happy met je stroomrekening?
Voor de stroomkosten van een airco kan je ook fulltime een nieuwe Antminer BTC laten minen
En een antminer genereert nog meer warmte.. mijn desktop heb ik ook al een paar dagen niet aangeraakt, niet te doen.
Best wel jelly op je eigenlijk @zwerfkater
Heeft iemand al iets in zijn Ethos wallet ontvangen in de vorm van AirDrop?
[ Voor 12% gewijzigd door Beaulion op 22-07-2018 19:28 ]
https://bircoin.top/
KLIK OP ''ALL LOG'' aan de LINKERkant
KLIK OP ''ALL LOG'' aan de LINKERkant
Dump maar. Ik wacht en sla nog 1 keer toe. ☺
Heb naar mijn idee al voldoende laag ingekocht inmiddels, maar als er weer uitverkoop is, ben ik er ook weer bij hoor. Omdenken.Klaas25 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:33:
Dump maar. Ik wacht en sla nog 1 keer toe. ☺
Nu is de helft groen en de helft rood. Weer eens wat anders
valt wel mee die paar weken dat die aanstaat in een jaar. heb ledlampen overal en kijk geen tv dus dat scheelt dan wel weer.Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 18:29:
[...]
Ook happy met je stroomrekening?
Verwijderd
Ik wil ook regen. Mijn voorraadje regenwater is er compleet doorheen en mijn tuintje doet het lang zo lekker niet op kraanwater.
Het is inmiddels zo droog dat een flinke wolkbreuk best wat problemen op kan gaan leveren. De grond voelt her en der aan als beton, laat het eerst maar een paar dagen kleine buitjes vallen en dan een volle dag hozen.
Het is inmiddels zo droog dat een flinke wolkbreuk best wat problemen op kan gaan leveren. De grond voelt her en der aan als beton, laat het eerst maar een paar dagen kleine buitjes vallen en dan een volle dag hozen.
Ja klopt. Heb net een emmertje water in de tuin geflikkerd en het water loopt gewoon van de modder af.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:07:
Ik wil ook regen. Mijn voorraadje regenwater is er compleet doorheen en mijn tuintje doet het lang zo lekker niet op kraanwater.
Verwijderd
Ik zie alweer filmpjes in de nabije toekomst waar je nog net de spoilers van je lambo boven water ziet komen.AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:09:
[...]
Ja klopt. Heb net een emmertje water in de tuin geflikkerd en het water loopt gewoon van de modder af.
De Fear and Greed Index geeft toch aan dat we de goede kant op gaan, stond begin afgelopen week op 29% een dagje.
Linkje: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png
[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 22-07-2018 20:15 ]
Ik ben altijd gretig en ben all-in, jammer dat anderen zo angstig zijn... Komop, jas dat ding over de 7.800 heen!RaptorXS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:14:
De Fear and Greed Index geeft toch aan dat we de goede kant op gaan, stond begin afgelopen week op 29% een dagje.
Ja ik vrees ook voor de versnelde klimaat verandering en stijgende zeespiegel...Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:11:
[...]
Ik zie alweer filmpjes in de nabije toekomst waar je nog net de spoilers van je lambo boven water ziet komen.
Daarom koop ik een yacht inplaats van een Lambo.
Ik hoef niet zo nodig te patseren, eerder stoppen met werken is mijn mottoBeaulion schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:23:
[...]
Ja ik vrees ook voor de versnelde klimaat verandering en stijgende zeespiegel...
Same here, ongeveer 30 jaar eerder als het kan.RaptorXS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:26:
[...]
Ik hoef niet zo nodig te patseren, eerder stoppen met werken is mijn motto
Ik ga voor dezeBeaulion schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:23:
[...]
Ja ik vrees ook voor de versnelde klimaat verandering en stijgende zeespiegel...
Daar is die spoiler toch voor? En meteen een groot hijspunt voor de kraan.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:11:
[...]
Ik zie alweer filmpjes in de nabije toekomst waar je nog net de spoilers van je lambo boven water ziet komen.
Het "zinkende schip" plaats je maar als alles vet rood is
Ik ga ook zon lambo halen je kan niet achterom kijken maar dat is toch niet nodig als je alles inhaalt
Ik ging werken met een bitcoin op 7520 en kom thuis met een bitcoin op 7520. Veel gemist dus.
Positief is wel dat hij nu boven de 7.5k blijft hangen i.p.v. een tijdje terug waar we met FOMO de 7.7k aantikte en daarna gelijk de 7.2k. Laat de bulls hun enorm kanonnen maar even opladen voor het moonshotje waar de bears van gaan rillen.
Positief is wel dat hij nu boven de 7.5k blijft hangen i.p.v. een tijdje terug waar we met FOMO de 7.7k aantikte en daarna gelijk de 7.2k. Laat de bulls hun enorm kanonnen maar even opladen voor het moonshotje waar de bears van gaan rillen.
Denk dat je mond ,ofwel je uitspraken, groter is/ziin als de waarde van je pf.A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:39:
[...]
Ik ga ook zon lambo halen je kan niet achterom kijken maar dat is toch niet nodig als je alles inhaalt
Die lambo komt ooit~! Alsof de coins blijven hangen max 10 euro per stukRaptorXS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:45:
[...]
Denk dat je mond ,ofwel je uitspraken, groter is/ziin als de waarde van je pf.
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 20:49 ]
*OFFICIAL G20 COMMUNIQUÉ RELEASED*
- Crypto do not pose a global financial stability risk.
- FAFT will clarify in October 2018 how it's standards apply to crypto-assets (*New relevant date*).
- Financial Stability Board submitted report.
Toch positief nieuws van onze G-20 vrienden.
https://twitter.com/XrpCenter/status/1021103007801532416
@A87 het komt wel goed makker. Wacht maar tot Ark 100 euro per stuk doet. Dan rij jij iedereen d'r uit met je lambo.
- Crypto do not pose a global financial stability risk.
- FAFT will clarify in October 2018 how it's standards apply to crypto-assets (*New relevant date*).
- Financial Stability Board submitted report.
Toch positief nieuws van onze G-20 vrienden.
https://twitter.com/XrpCenter/status/1021103007801532416
@A87 het komt wel goed makker. Wacht maar tot Ark 100 euro per stuk doet. Dan rij jij iedereen d'r uit met je lambo.
A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:47:
[...]
Die lambo komt ooit~! Alsof de coins blijven hangen max 10 euro per stuklol
Wat is nou slim. Nu BTC als deze week weer zakt of wachten op 10 augustus ETF uitslag.
Bij negatief zal BTC dalen en bij positief dan gaan we naar de maan. Kan je natuulijk nog als de sodemieter inspringen..
Of wachten op dit:
https://www.newsbtc.com/2...mminent-before-big-rally/
Bij negatief zal BTC dalen en bij positief dan gaan we naar de maan. Kan je natuulijk nog als de sodemieter inspringen..
Of wachten op dit:
[ Voor 25% gewijzigd door Klaas25 op 22-07-2018 21:25 ]
Verwijderd
Het is slim om nu te kopen als iedereen hetzelfde zou doen.. haha
Persoonlijk ga ik in fiat als BTC voor 23.00 niet door de 7600 gaat.
AZIE....Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:29:
nieuws van 20 July is OUD. Waarom posten, is over datum en niet relevant.Klaas25 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:23:
Wat is nou slim. Nu BTC als deze week weer zakt of wachten op 10 augustus ETF uitslag.
Of wachten op dit:
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 21:37 ]
Ben teleurgesteld, normaal plaats je oneliners zonder onderbouwing en nu nog maar 1 woord.
2020 al. Niet verkeerd.
Ik zou het lekker afwachten. Sowieso denk ik dat we nu al hoger zitten door ETF en mogelijk kan het nog verder gaan. Zet een stop loss of wacht af tot we echt gaan dalen, als dat gebeurt. Dan kost je het misschien 5% van je winst.Klaas25 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:23:
Of wachten op dit:
BFXData plat... Zie de melding op https://www.bfxdata.com.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 22-07-2018 22:08 ]
Is al een tijdje zo.Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:03:
BFXData plat... Zie de melding op https://www.bfxdata.com.
Iets met een RAID crash van de server waar het op draait dacht ik gelezen te hebben.
Dat staat er dus
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 22-07-2018 22:14 ]
Zolang BCC maar gaat stijgenRaptorXS schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:39:
[...]
Ben teleurgesteld, normaal plaats je oneliners zonder onderbouwing en nu nog maar 1 woord.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
Volgens mij gaan we nu voor de 7.600, het is jammer dat ik niet meer extra mee kan helpen 
Ff holden aubVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:29:
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 22-07-2018 22:30 ]
Hoe langer we nu boven de 7500 blijven des te steviger deze bodem wordt toch? Of is dat gewoon wishfull thinking aan mijn zijde?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!